Ik ben me weer aan het oriënteren om een racefiets te gaan aanschaffen.
Na 3 jaar zonder fiets begint het toch weer te kriebelen. Ik heb voorheen een Gazelle Primavera gehad die ik gewonnen had bij het NHD.
Nu zoek ik dus een goede winkel in Noord-Holland/Flevoland. Iemand die misschien ervaring heeft met Kroone-Liefting in Limmen? Dat ligt hier redelijk in de buurt.
Mijn budget is ca €800 voor de fiets en dan heb ik nog ca. €250 voor mijn shirt, broek, schoenen,helm etc.
Nu wordt hier veel decathlon aangeraden voor onderkleding (B-Twin??), wielerkleding etc. Uit China bestellen is op dit moment voor mij geen optie.
Qua fiets SPD-SL pedalen lijken mij de mees gangbare, had ik volgens mij op mijn vorige fiets ook.
Wat voor versnellingsapparaat ik nodig heb zou ik niet weten. Noord-Holland is voornamelijk vlak, maar ben wel van plan ca 3/4x per jaar een trip richting Frankrijk/Duitsland/Italië te maken aangezien familie daar een huis heeft.
Als fietsnavigatie dacht ik aan de Mio 305HC, is incl. hartslagmeter en lijkt mij een degelijk product.
Garmin kan ook maar is wel wat prijziger(Student).
Heb ook een Iphone 5s maar zou niet weten, wat voor apps ik dan moet gebruiken en kan wel een ANT+ connector kopen voor een hartslagmeter etc.
Wat zijn mijn beste opties qua winkels en spullen? Prijzen zijn redelijk strak, maar indien er veel verbetering inzit, ook makkelijk op te schroeven!
[
Voor 20% gewijzigd door
T-Ri op 06-06-2014 21:34
]