Ik heb vandaag maar even een testritje gemaakt met de Garmin. (Nog bedankt voor alle hulp en adviezen bij het monteren)
samen met m'n pa 155km (166 volgens mijn ander teller) rondom Zwolle, met als hoogtepunt de Lemelerberg
. Geen regen gehad, wel wat frisser dan ik op had gerekend en hier en daar een stukje ondergelopen fietspad. Navigeren ging prima. Ik had de route getekend en ik kon zo het lijntje volgen. Aan het begin even wennen aan de schaal enzo en op de echt lastige stukken (dwars door dorpjes/woonwijk) ging het wel eens mis maar ik ben tevreden.
Wel jammer dat de snelheid/cadans sensor na de eetpauze geen sjoege meer gaf. Komend weekend maar eens naar kijken, een ook maar ff kijken hoe ik de ride op de pc kan bekijken. En heul veel poetsen...
samen met m'n pa 155km (166 volgens mijn ander teller) rondom Zwolle, met als hoogtepunt de Lemelerberg
Wel jammer dat de snelheid/cadans sensor na de eetpauze geen sjoege meer gaf. Komend weekend maar eens naar kijken, een ook maar ff kijken hoe ik de ride op de pc kan bekijken. En heul veel poetsen...