Als mijn Edge het goed gedaan heeft vorig jaar, sta ik ook tussen die 70Hielko schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 18:20:
Ik zit nu in de Alpen, en merk ook dat de Garmin niet altijd perfecte GPS ontvangst heeft. Maar het is wel 100x beter dan wat de Iphone 4 van een medefietser produceert. Wellicht dat nieuwere smartphones wel een stuk beter zijn.
Trouwens wel opmerkelijk: vandaag de Sarenne opgefietst. IMO 1 van de mooiste klimmen hier zo rond Bourg d'Oisans. Zie je op strava dat er slechts 70 man je voor zijn gegaan terwijl op Alp d'Huez er 12.000 man een tijd met Strava neergezet hebben.
edit:
O ik zie dat je de lange kant hebt gedaan, ik had de TdF route. Die oostkant lijkt me idd ook heel tof om te doen.
O ik zie dat je de lange kant hebt gedaan, ik had de TdF route. Die oostkant lijkt me idd ook heel tof om te doen.
Maar ik gebruik mijn Edge al 2 1/2 jaar op de MTB en racefiets in NL, Duitsland, België, Alpen. In hooggebergte, bossen, heuvels, regen, sneeuw en hagel en echt nauwelijks problemen. Toegegeven, op een rit naar de Croix de Fer had ik een paar spannende nieuwe segmenten aangemaakt langs steile bergwanden een paar meter naast het asfalt, maar dat was denk ik de enige keer.
Ik heb laatst de AGR noodgedwongen met mijn Nexus 4 (die een uitstekende gps ontvangst heeft) gelogd, ik zal dat eens vergelijken met eerdere ritten in hetzelfde gebied met de Edge.
[ Voor 4% gewijzigd door TheLemon op 27-05-2014 20:51 ]