Ach zo vind iedereen wat anders leuk.
Zie overigens dat je je zadelpen in de verkoop doet
Zoals ik gisteren al posten werd mijn planning voor een goeie rit abrupt afgebroken voor briefjes in mijn schoenen met de mededeling dat ik thuis moest blijven en op instructies moest wachten.
Daarna ben ik gebeld en gemaild en gestalkt door D. Vader, met een zware hijgstem aan de telefoon. Tijdens het wachten thuis ben ik m'n fiets maar gaan poetsen

Uiteindelijk ben ik sort-of ontvoerd, en heb de rest van de ochtend in een konijnenpak door het dorp gelopen. Heb me maar zó goed mogelijk ingeleefd in mijn rol zodat de rest uiteindelijk meer voor l*l liep dan ik
Daarna gaan paintballen en nog wat andere gekke "sporten", bbq en avondje met de mannen. Viel uiteindelijk nog mee qua gekkigheid
Vandaag nood gedwongen ook maar thuis gebleven want mijn benen voelde als prut, links onderrugspier zat vast. Logisch want op beide was ik flink geraakt met paintbal, bloeduistorting op bicep had wel mooi gestaan met een korte jersey
Dag wel goed benut, fiets gepoetst en in de wax gezet, remmen schoongemaakt en gesteld, ketting schoongemaakt, cassette schoongemaakt, banden gecontroleerd en derrie gecheckt
Moet wel binnen een paar honderd KM aan de nieuwe banden zag ik, de originele Giants zijn alweer aardig op. Twijfel alleen tussen de overal geprezen conti's (4000S) die ik alleen weinig meer zie of gewoon wat anders.
En maar weer eens een fotootje gemaakt