Het grote wielrenervaringtopic - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 138 Laatste
Acties:
  • 594.036 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 22:15:
Een caad 10 bv is superstijf maar daarmee denk ik ook oncomfortabel ?
Kweenie, mijn Isaac Boson komt uit reviews als sportief en zeer stijf. Alleen hebben ze in de reviews (die ouder zijn) wat te mekkeren, waarschijnlijk terecht, over de wielen, die in de nieuwere modellen vervangen zijn, en ik zelf nog eens geupgrade heb. En toch.. Het ding voelt inderdaad knetter knetter stijf, voor zover merkbaar voor een toerist, maar heeft toch ook veel meer comfort dan mijn oude alu Ridley. Duidelijk merkbaar op de slechte belgische wegen enz. Dus comfort hoeft zeker niet te lijden onder stijfheid, als het frame daar goed op ontwikkeld en gebouwd is.

[ Voor 15% gewijzigd door UltraSub op 18-04-2014 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke versie van de senso heb je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-09 08:26
Tricomp Senso All Weather 25 mm.

P.s. een CAAD10 is zeker niet oncomfortabel, rijdt net zo goed als veel carbon frames. Ongelofelijk maar waar.

Die stijfheidswaarden zijn voor de meeste wielertoeristen compleet oninteressant. Frames als de Dogma worden door veel mensen bestempeld als heerlijk rijdend, terwijl de waardes vergeleken met de concurrentie laag zijn.

[ Voor 42% gewijzigd door havana op 19-04-2014 08:38 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04:59
havana schreef op vrijdag 18 april 2014 @ 22:33:
Tricomp Senseo All Weather 25 mm.

P.s. een CAAD10 is zeker niet oncomfortabel, rijdt net zo goed als veel carbon frames. Ongelofelijk maar waar.

Die stijfheidswaarden zijn voor de meeste wielertoeristen compleet oninteressant. Frames als de Dogma worden door veel mensen bestempeld als heerlijk rijdend, terwijl de waardes vergeleken met de concurrentie laag zijn.
Ik hoop niet dat het echt Senseo's zijn. ;) Dan heb je koffie onderweg op de fiets. :P

Bieden 25mm bandjes meer comfort? En hebben deze meer rolweerstand dan 23mm?

Ik heb zelf toevallig deze besteld (700x23): http://www.rose.nl/artike...l-binnenbanden/aid:733731
M'n huidige 4000s zijn nog niet versleten maar ze vertonen wel rafeltjes en scheurtjes. Zijn m'n eerste bandjes nog. Fiets gekocht in 2009.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-10 09:17
Ik ben sinds kort ook vrij fanatiek aan het wielrennen op een Giant TCR. Nu had de fiets na een ongelukje werkelijk overal zand en grind zitten dus heb ik hem geheel schoongemaakt. Sindsdien hoor ik een ongemakkelijk geluid als ik over hobbelige steentjes / kinderkopjes / tramrails rijdt. Het klinkt exact als rijden over losliggende stoeptegels. Ik vermoed dat het uit mijn trapas of crank komt en metaal op metaal speling is maar ik kan nergens speling voelen. Zou het te maken kunnen hebben met een te laag aandraaimoment van crank of kettingbladen?

@Lupro goed idee om ze te vervangen dan, als je buitenband scheurt ben je echt niet blij.

[ Voor 12% gewijzigd door Makkelijk op 19-04-2014 10:21 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-10 13:49
LuPo schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 07:49:
[...]...
Bieden 25mm bandjes meer comfort? En hebben deze meer rolweerstand dan 23mm?

Ik heb zelf toevallig deze besteld (700x23): http://www.rose.nl/artike...l-binnenbanden/aid:733731
M'n huidige 4000s zijn nog niet versleten maar ze vertonen wel rafeltjes en scheurtjes. Zijn m'n eerste bandjes nog. Fiets gekocht in 2009.
ik heb ca 200km op 23mm Vredestein gereden, op 7-7,5 bar bij 90kg.
nu rijdt ik ruim 500km op 25mm Specialized roubaix pro op 6-6,5 bar.

comfort is beter tov de 23mm, qua snelheid merk ik geen verschil.

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:42

sapphire

Die-hard pruts0r

Makkelijk schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 10:20:
Ik ben sinds kort ook vrij fanatiek aan het wielrennen op een Giant TCR. Nu had de fiets na een ongelukje werkelijk overal zand en grind zitten dus heb ik hem geheel schoongemaakt. Sindsdien hoor ik een ongemakkelijk geluid als ik over hobbelige steentjes / kinderkopjes / tramrails rijdt. Het klinkt exact als rijden over losliggende stoeptegels. Ik vermoed dat het uit mijn trapas of crank komt en metaal op metaal speling is maar ik kan nergens speling voelen. Zou het te maken kunnen hebben met een te laag aandraaimoment van crank of kettingbladen?

@Lupro goed idee om ze te vervangen dan, als je buitenband scheurt ben je echt niet blij.
Gezellig, komen we elkaar hier weer tegen ;)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:08
Zo weer terug van de ronde van Noord-Holland, lekker windje stond er :)
Helaas geen groepjes tegengekomen die zelfde tempo reden, die we (reed samen met Graham) tegenkwamen/inhaalden haakten alleen maar aan.

Ook een elektrische fiets tegengekomen, die in Alkmaar z'n 2e accu erin moest doen. (ging gangetje van 34)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 17:28
DDX schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 16:18:
Zo weer terug van de ronde van Noord-Holland, lekker windje stond er :)
Helaas geen groepjes tegengekomen die zelfde tempo reden, die we (reed samen met Graham) tegenkwamen/inhaalden haakten alleen maar aan.

Ook een elektrische fiets tegengekomen, die in Alkmaar z'n 2e accu erin moest doen. (ging gangetje van 34)
Zo lekker windje...dat stuk man...echt zwaar maar desalniettemin was het erg goed te doen op de fiets vandaag. Prima georganiseerd (maar doe de starttijd eens wat later, zon brak pas rond 11 uur door). Mooi gemiddelde kunnen halen samen met Stephan. Zoals hij al zei haakte de meeste af of gingen achter ons rijden...jammer. Mooie fiets heeft die gast ook!

Maar goed 160 K @ 30 km/h vind ik wel nice.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
Of mensen die meenden dat ze met een mountainbike niet op kop hoefden te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
En weer terug van de AGR2014... Man o man, wat ging het weer lekker. Uiteindelijk toch maar voor de oranje route gekozen en de volledige afstand afgelegd (ik kwam niet verder dan 228 km, terwijl ik alle bordjes volgens mij heb gevolgd)..

De eerste 90 kilometer lekker rustig en goed gekoerst, maar als je om 7 uur vertrekt en dan voor de 2e keer weer in Valkenburg aankomt om 10:00 zit je in de grote hups van starters die beginnen. Wat tot gevolg had een enorme file voor de eerste beklimming. Daarna ging het wel weer en heb ik enorm veel mensen ingehaald. Tot de Keutenberg, waar het wederom lopen was om de chicane door te komen, wat een drama...

Hoofdzakelijk op middenblad gereden (behalve Eyserboschweg en Keutenberg, daar moest ik terug naar het binnenblad).. Begin toch wel te merken dat het goed zit met de kracht in mijn benen, de kilometers die ik maak worden uitbetaald.

Uiteindelijk na 7 uur en 50 minuten fietsen gefinished met een gemiddelde snelheid van 29 kilometer per uur en een gemiddelde hartslag van 132 bpm. In de strava goed voor 145 bekers en 2 top 10 tijden (daar ben ik echt wel trots op _/-\o_ )..

http://app.strava.com/activities/131934136

Nu op zoek naar de volgende uitdaging..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-10 07:22
Ik kijk net naar mijn fiets, en zie schuurschade bij het binnenblad op de chainstay. What the fuck.. Knetterstijf frame en zo'n powerhouse ben ik echt niet 8)7 Er ontwikkelde zich de laatste twee ritten een kraakje, wat vandaag wel ernstig werd. Zou dat de reden van de kraak zijn, of de kraak de reden van de schuurplek? Iemand met een idee wat er aan de hand kan zijn?
Dinsdag maar telefonisch contact opnemen met de FM, en zien dat ik asap een afspraak maak om de fiets te laten zien. Gaat goed zo, een doffe plek in de lak bij het balhoofd, iets wat op steenslag lijkt op de bovenbuis (no way, dat had ik gehoord), en nu dit weer. Godver, lijkt wel een blauwe maandag fiets. :(
Zal best allemaal in orde komen, maar toch vies balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is idd balen. Heb je een top fiets krijg je dat soort dingen

@M@cer _/-\o_ _/-\o_ respect super gemiddelde

Meeting manager voor GOT rondje ijsselmeer

http://www.meeting-manager.nl/1437/

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2014 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 17:30

Pelle

🚴‍♂️

M@cer schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 19:33:
Nu op zoek naar de volgende uitdaging..
Jij moet gewoon bij een club gaan rijden.. volgens mij zit je qua niveau niet heel ver bij de elite vandaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Zeer netjes Macer!

Anyway, jij zocht toch nog een kaartje voor La Marmotte? Welnu, er staat er eentje te koop op 't fietsforum!

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Nu online
havana schreef op zondag 20 april 2014 @ 07:38:
Zeer netjes Macer!

Anyway, jij zocht toch nog een kaartje voor La Marmotte? Welnu, er staat er eentje te koop op 't fietsforum!
In verband met het WK sla ik dit jaar nog ff over. Wordt wel het doel van volgend jaar.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04:59
NielsTn schreef op zaterdag 19 april 2014 @ 14:05:
[...]

ik heb ca 200km op 23mm Vredestein gereden, op 7-7,5 bar bij 90kg.
nu rijdt ik ruim 500km op 25mm Specialized roubaix pro op 6-6,5 bar.

comfort is beter tov de 23mm, qua snelheid merk ik geen verschil.
Kun je dan 23mm ook niet op 6-6,5 bar doen? Dan heb je toch ook meer comfort?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddemans
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:09
Lachen met Garmin. Een mooie route bij Rotterdam in elkaar geklikt op de site (voor morgen). Ik druk op save en ik krijg eerst een nieuw inlogscherm, dan een foutpagina... ik ververs en ja hoor: toedeledoki :/

Gisteren heuvels gefietst bij Nijmegen. Met de motivatie is het de afgelopen maanden door persoonlijke omstandigheden drie keer niks geweest en daarom is de conditie ook niet meer zo op peil. Maar an sich ging het best goed. Tot de Oude Holleweg dan...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
eddemans schreef op zondag 20 april 2014 @ 08:47:
Lachen met Garmin. Een mooie route bij Rotterdam in elkaar geklikt op de site (voor morgen). Ik druk op save en ik krijg eerst een nieuw inlogscherm, dan een foutpagina... ik ververs en ja hoor: toedeledoki :/
Je (login-)sessie was waarschijnlijk verlopen. Als je een lange route maakt en lang op één pagina blijft, open in een ander venster dan nogmaals de Garmin connect pagina en ververs die af en toe, zo houd je jezelf ingelogd. Het werkt maar het is inderdaad niet zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
LuPo schreef op zondag 20 april 2014 @ 08:20:
[...]

Kun je dan 23mm ook niet op 6-6,5 bar doen? Dan heb je toch ook meer comfort?
Ja, maar ook meer rolweerstand. Rolweerstand bij 23mm op 8 bar is pak m beet gelijk aan 25mm op 6.5 bar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coen76
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-09-2022
Kun je een racefiets goed vervoeren op een oude twinnyload? Past het? En zonder beschadigingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Laatst online: 07-10 16:51
Wegens geen tuinslang mogelijkheid te hebben op mijn balkon en fiets in de badkamer ook geen succes was zit ik te denken om een mobiele washer te scoren
Afbeeldingslocatie: http://www.futurumshop.nl/img/products/6350-0001-N1209/medium/1.jpg

heeft iemand ervaring er mee?

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Als je echt zo'n oude hebt met die metalen opschuif- units met dikke blauwe plastic moeren, past het alleen als je een ouderwetse vierkante trapas met interne lagers hebt. Je hebt wat ruimte nodig tussen de crank en het bracket. Op zich geloof ik niet dat je fiets er slechter van wordt met zo'n Twinnyload, zolang het goed past.

Gisteren ook AGR gedaan, was weer een mooi dagje. 150km (was 140, ze ronden alle afstanden mooi af naar boven). In het begin inderdaad filerijden, maar na en km of 20 splitsten de kortste afstanden eraf en konden we lekker doorrijden. Ik had op elke klim genoeg plek (ik ken het gebied als mijn broekzak, dus kon me ook goed positioneren) en ook op de Keut lekker de ruimte, helemaal links. Kon zelfs nog opschakelen op het steile deel, dankzij rugwind. Ik was blij met het perfecte verzet, 50-38 en 12-27, alles probleemloos bovengekomen en niet vaak hoeven schakelen tussen binnen- en buitenblad dankzij wat overlap in de verzetten. Bij de finish nog ff lekker gegeten in de tent en hop de auto in, om de hoek. Toch handig als je collega ter plaatse de online zaken moet monitoren voor de organisatie :) .

Overigens sinds kort op Veloflex Master 25mm bandjes (24mm zelf gemeten), bevallen goed. Verschil met mijn GP4000s hiervoor is met name de rolweerstand op hogere snelheid. Bij die Conti's hoorde en voelde ik duidelijk weerstand opbouwen bij 35-40 en harder, bij de Veloflexen veel minder. Heeft met name te maken met het nagenoeg afwezig zijn van een anti-leklaag denk ik. Ze zien er ook nog erg sweet uit, met die klassieke tube-look.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 18:14

4POX

Everybody is wired

cybermans schreef op zondag 20 april 2014 @ 12:11:
Wegens geen tuinslang mogelijkheid te hebben op mijn balkon en fiets in de badkamer ook geen succes was zit ik te denken om een mobiele washer te scoren
[afbeelding]

Niet met dat apparaat. Ik heb na het lezen van alle berichten in deze draad een paar maanden geleden een Gardena druikspuit gekocht.

Afbeeldingslocatie: http://www.tuinbazaar.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/g/a/gardena-drukspuit.jpg

Heb je voor 20 euro. Werkt batterijloos.

Ik weet niet het voordeel van zo'n mobiele washer.

Voor het droge weer heb ik een behang bezem. Voor de fiets naar binnen gaat even snel het zand er afvegen.

Afbeeldingslocatie: http://www.progold.nl/getmedia/a927a9b3-1dd4-4bb7-a84d-958309d6ef94/pg-behangborstels-jpg.aspx?width=150&height=111&ext=.jpeg

[ Voor 14% gewijzigd door 4POX op 20-04-2014 12:28 ]

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coen76
TheLemon schreef op zondag 20 april 2014 @ 12:23:
Als je echt zo'n oude hebt met die metalen opschuif- units met dikke blauwe plastic moeren, past het alleen als je een ouderwetse vierkante trapas met interne lagers hebt. Je hebt wat ruimte nodig tussen de crank en het bracket. Op zich geloof ik niet dat je fiets er slechter van wordt met zo'n Twinnyload, zolang het goed past.
Dat is een goeie, ik heb een nieuwe fiets, volgens mij heeft hij die ruimte niet. Ultegra 2012 onderdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mekkieboek
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
4POX schreef op zondag 20 april 2014 @ 12:24:
Niet met dat apparaat. Ik heb na het lezen van alle berichten in deze draad een paar maanden geleden een Gardena druikspuit gekocht.
Goede tip, dank dank. Een emmer water erbij en je hebt 15 liter om te spuiten.

|       |       |   ·  |     |  ·  |    |  · |    | · |   |   | : |  |  |·| |·| |·| |·|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doogie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
cybermans schreef op zondag 20 april 2014 @ 12:11:
[afbeelding]

Yes, ik heb hier de groene versie van (Aqua2GO). Had eerst de Gardena tuinsproeier die hier ook bovenstaat, maar uiteindelijke de Aqua2GO gekocht wat een enrome verbetering is. Reservoir is groter (15 liter), je hoeft geen druk op te bouwen/pompen en de straal is "harder". Dit laatste is erg fijn na racefietsen in de regen (of MTBen year-round). Ook handig is dat je eea "op locatie" kan schoonspuiten (woon in een appartement, spuit mijn fiets dus liever ergens anders af). Voor circa € 110 een van de beste "onderhoudstools" die ik heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
Nogsteeds hoop wind. (volgens mij zelfs iets meer als gisteren)
Vandaag alternatief rondje Noord-Holland gereden, klein stukje zoals gisteren maar nu wat duinen meegepikt en stuk langs Ijsselmeer gerden :)

http://www.strava.com/activities/132222988

[ Voor 4% gewijzigd door DDX op 20-04-2014 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
DDX schreef op zondag 20 april 2014 @ 15:38:
Nogsteeds hoop wind. (volgens mij zelfs iets meer als gisteren)
Vandaag alternatief rondje Noord-Holland gereden, klein stukje zoals gisteren maar nu wat duinen meegepikt en stuk langs Ijsselmeer gerden :)

http://www.strava.com/activities/132222988
Respect hoor om dat nog even vandaag na gisteren te doen. Ik heb het rustig gehouden met een 20 K rondje. Idd veel wind maar wel warme wind.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
Ja temperatuur was stuk beter vandaag, begon met knie en armstukken, armstukken om 10u al uitgedaan en kniestukken om 11u :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Woow, dat ze ook echt €5 (ok €4,99) voor een download van zo'n een fotootje durven vragen :|

Nog een vraagje aan Havana, had je een DM gestuurd maar niks meer gehoord? Wel gelezen ?

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
Ja echt de hoofdprijs voor simpel fototje, maar zullen genoeg mensen zijn die het wel bestellen gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
DDX schreef op zondag 20 april 2014 @ 16:25:
Ja echt de hoofdprijs voor simpel fototje, maar zullen genoeg mensen zijn die het wel bestellen gok ik.
Je kunt ook niet echt goed zit of het nu een goede foto is of niet. Beetje jammer.

Ik heb wel een keer een foto gekocht maar dat was direct bij de fotograaf die hem gemaakt had bij de Ronde van Katendrecht vorig jaar. Zie toned down versie of kleur. Enige wat er op stond op zijn site was een watermerk dus kon goed zien of het een prima foto was.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-10 21:57
Leek wel storm op de dijk van Rhenen richting Driel.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Och, in Frankrijk op de Alpe d'Huez vragen ze 20,- voor één foto. Wel een mooie, maar toch. Ik heb vorige week 8,- betaald voor twee mooie foto's + behandelingskosten. Vond ik een faire prijs, iemand moet toch zijn brood verdienen.

@coen76: deze moordenaar gaat niet werken:
Afbeeldingslocatie: http://webshop.twinnyload.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/6/2/62.99.02725_klemstuk_verhoogd.jpg

En deze wel:Afbeeldingslocatie: http://webshop.twinnyload.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/6/2/62.99.33020_crankzuil_compleet.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door TheLemon op 20-04-2014 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-10 14:40
Heb twee keer foto's gekocht bij AGR. Twee keer het hele zwikkie, scheelt per foto en foto's zijn van goede kwaliteit. Vond het de centen wel waard.

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdfoto
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06:57

Sjoerdfoto

Fotografeert en klust.

Gisteren ook de AGR gereden, voor mij een eerste ervaring met een toertocht en zo'n massaliteit.
150km gefietst (way stiekem 143,2 was) in iets meer als 6 uur. Nergens afgestapt, zelfs niet op de keuten waar ik met een beetje moeite nog kon blijven rijden ondanks de afstappers en zwalkers.
Volgend jaar voor de 200! De smaak zit erin :-)

Nikon Z6II + glas, licht en pootjes | MacBook Pro 14" | www.foto-sjoerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coen76
@coen76: deze moordenaar gaat niet werken:
[afbeelding]

En deze wel:[afbeelding]
Is dat een vervangende klem voor de twinnyload? Ik bedoelde inderdaad de blauwe variant, dat gaat niet werken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Nee als je nu die eerste hebt, zou ik hem zsm kwijt zien te raken, met mazzel nog een paar tientjes vangen op MP en iets anders regelen. Bijv. een relatief goedkope Spinder of modernere Twinnyload, die hebben de bevestiging zoals op de tweede afbeelding. Daar kan prima Ultegra 2012 in, en ook FSA, Shimano XT en 99% van de andere cranks. Een collega heeft deze en dat gaat altijd prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Zo ingeschreven voor de Utrechtse Heuvelrugtocht op zaterdag 10 mei (140 K). Ben wel eens benieuwd naar wat heuveltjes en hoe de benen dat vinden. Binnenkort nog even gaan fietsen in die buurt dan maar ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Twinny Load :r

Lang leve Spinder, zijn ideale apparaten. Zowel stadsfietsen als high end racefietsen kun je er perfect op vervoeren. Ik heb dit weekend weer veel plezier gehad van mijn Falcon. Ik heb trouwens ook een Kolibri, dat is de eenpersoons Falcon.

Vandaag trouwens een lekker herstelritje van 62 km gemaakt over de Heuvelrug. Kort-kort, heerlijk 8)

[ Voor 33% gewijzigd door havana op 20-04-2014 21:07 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coen76
Bedankt! Ik ga eens kijken naar een andere, ik wilde hem dit weekend al gaan proberen, maar had haast, en al een vermoeden dat het niet zou passen. Daarnaast was ik bang voor beschadiging van de cranck door die metalen schuif/klem. Mijn oude mountainbike ging er nog net op. Ik ga hem op marktplaats zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Graham schreef op zondag 20 april 2014 @ 20:22:[/b]
Zo ingeschreven voor de Utrechtse Heuvelrugtocht op zaterdag 10 mei (140 K). Ben wel eens benieuwd naar wat heuveltjes en hoe de benen dat vinden. Binnenkort nog even gaan fietsen in die buurt dan maar ;)
Die heb ik vorig jaar ook gereden. Afgezien van een val/glijpartij en een gare bewegwijzering was dat een prima eerste kennismaking met het Nederland buiten de polders en dijkjes.

Zie ook Pelle in "Het grote wielrenervaringtopic - Deel 17"

[ Voor 6% gewijzigd door Pelle op 20-04-2014 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:34
Vandaag ook weer een ritje gemaakt, net zoals gister. Iets meer dan 80 km gereden met veel wind.
Nu een keertje door Rotterdam om andere routes te "ontdekken". Veel andere fietsers, vooral oudere mensen die niks horen dus ook geen bel en lekker breed rijden :S.

Wil binnenkort ook een Garmin Edge 810 gaan aanschaffen, inclusief cadans & hartslagmeter. Op Futurumshop is die het goedkoopst namelijk €419, weet iemand misschien nog een andere webshop die m goedkoper verkoopt? Via Google kom ik niet veel verder, futurumshop blijft de goedkoopste. Ik hoef geen kaarten erbij, daar ga ik waarschijnlijk OpenFietsMap voor gebruiken.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
http://www.mantel.com/garmin-edge-810-bundel

En als je site doorzoekt op paasei kan je nog 10% korting krijgen.
Ik zat net al ff te zoeken en kwam deze iig tegen voor 5% :
http://www.mantel.com/klantenservice/6/betalen

[ Voor 9% gewijzigd door DDX op 20-04-2014 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Aaa bedankt, dat scheelt alweer wat euros. Met korting nu €388.55

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
En misschien dat je ei van 10% nog ergens kan vinden op de site ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Haha ja ik ben al opzoek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddemans
Dank voor de tip @Roet. De Gpsies site loopt overigens bij mij tijdens het maken van de route steevast vast, maar met twee tabs op de Garmin site tegelijk open is het uiteindelijk daar gelukt :*)

De route geëxporteerd naar mijn 705 en vervolgens als los file geïmporteerd in Gpsies en daar routeaanwijzingen laten toevoegen. Dat lukte zonder vastloper en nu heb ik eindelijk een mooie route (Garmin) over populaire wielrenwegen (Strava Global Ride Heatmap) mèt richtingaanwijzing (Gpsies) voor morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Een Twinny Load mag dan jouw favoriet niet zijn, om uit te kotsen zijn die dragers m.i. ook niet. De laatste versies zijn m.i. prima om fietsen mee te vervoeren, van een degelijke stadsfiets tot de meeste racefietsen.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Pelle schreef op zondag 20 april 2014 @ 22:10:
[...]

Die heb ik vorig jaar ook gereden. Afgezien van een val/glijpartij en een gare bewegwijzering was dat een prima eerste kennismaking met het Nederland buiten de polders en dijkjes.

Zie ook Pelle in "Het grote wielrenervaringtopic - Deel 17"
Thx. Leuk om te lezen (ondanks de val). Wil je mee? :D
PM_Petrol schreef op zondag 20 april 2014 @ 22:56:
Vandaag ook weer een ritje gemaakt, net zoals gister. Iets meer dan 80 km gereden met veel wind.
Nu een keertje door Rotterdam om andere routes te "ontdekken". Veel andere fietsers, vooral oudere mensen die niks horen dus ook geen bel en lekker breed rijden :S.

Wil binnenkort ook een Garmin Edge 810 gaan aanschaffen, inclusief cadans & hartslagmeter. Op Futurumshop is die het goedkoopst namelijk €419, weet iemand misschien nog een andere webshop die m goedkoper verkoopt? Via Google kom ik niet veel verder, futurumshop blijft de goedkoopste. Ik hoef geen kaarten erbij, daar ga ik waarschijnlijk OpenFietsMap voor gebruiken.
Advies, koop er een mount bij zoals de K-edge. Krijg je geen spijt van. En op Futurumshop kan je eventueel voor 10 euro 5 jaar garantie erbij kopen voor je Garmin dan wel te verstaan. OSM werkt verder prima.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
Bij de bundel die bij mantel aangeboden wordt zit al een garmin out front mount ?

Nieuwe poging om bij die dtc tocht met wat tweakers te meeten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
DDX schreef op zondag 20 april 2014 @ 23:51:
Bij de bundel die bij mantel aangeboden wordt zit al een garmin out front mount ?

Nieuwe poging om bij die dtc tocht met wat tweakers te meeten ?
Jup je hebt gelijk bij de performance bundle zit die erbij. Ik had zelf al een hr-strap en speed/cadence sensor dus had ik die bundel niet nodig.

DTC toch met meer tweakers lijkt me leuk. Dus ik ben voor! Immers de RvNH is me goed bevallen 8)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Jep is Performance bundel dus alles zit er al bij.
Nu alleen geen 5 jaar garantie. Maarja zal die na 2 jaar een keer kapot gaan :?
Ei nog steeds niet gevonden, ben nou overal wel zo'n beetje geweest. Alleen nog een van 5€ gevonden.

[ Voor 40% gewijzigd door OneTimer op 21-04-2014 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Nu online
Wordt helemaal gek van dat ei. Moet ook nog wat spullen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Hoe weten jullie dat er überhaupt een 10% ei is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Nu online
Stond in een mail die ze gestuurd hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
Volgens mij heb ik hele site gehad maar nergens te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-10 14:40
Kom op tweakers, even een crawlertje eroverheen jagen :)

Is natuurlijk ook mogelijk dag 10% ei ergens aan het eind van betaalproces zit; beetje verkopen stimuleren.

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddemans
wackmaniac schreef op maandag 21 april 2014 @ 07:52:
Kom op tweakers, even een crawlertje eroverheen jagen :)

Is natuurlijk ook mogelijk dag 10% ei ergens aan het eind van betaalproces zit; beetje verkopen stimuleren.
Ik zet net een crawler aan het werk en ik heb 'm gestopt bij 8000 afbeeldingen. Ik hoop niet voor ze dat iedereen dit nu gaat doen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Graham schreef op zondag 20 april 2014 @ 23:48:
[...]

Thx. Leuk om te lezen (ondanks de val). Wil je mee?
Ik kan die dag niet. Maar ik ben wel van plan om op 29 mei (hemelvaartsdag) de Klimclassic (160km) te doen. Dus wellicht is daar ook nog wel iets te regelen, als er meer mensen van plan zijn te gaan?
http://www.klimclassic.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eddemans schreef op maandag 21 april 2014 @ 08:20:
[...]

Ik zet net een crawler aan het werk en ik heb 'm gestopt bij 8000 afbeeldingen. Ik hoop niet voor ze dat iedereen dit nu gaat doen 8)
oeps B-)

die van mij staat ook al te draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5 euro http://www.mantel.com/images/banner/7.jpg?aeef

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2014 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Alleen de 5% en €5 korting gevonden tot nu toe. De 10% zit wel heel erg goed verstopt, heeft iemand m al gevonden en zou die m willen delen :+??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Nu online
PM_Petrol schreef op maandag 21 april 2014 @ 10:07:
Alleen de 5% en €5 korting gevonden tot nu toe. De 10% zit wel heel erg goed verstopt, heeft iemand m al gevonden en zou die m willen delen :+??
x2, zou graag vandaag die Garmin Edge 810 kopen.

Edit: ze hebben het in de mail over "tot 10 procent korting". Zou me niet verbazen als ze bedoelen dat je met dat ei van 5 euro 10 procent korting krijgt als je iets van 50 euro koopt ofzo.

[ Voor 23% gewijzigd door Stoffa op 21-04-2014 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Pelle schreef op maandag 21 april 2014 @ 09:36:
[...]

Ik kan die dag niet. Maar ik ben wel van plan om op 29 mei (hemelvaartsdag) de Klimclassic (160km) te doen. Dus wellicht is daar ook nog wel iets te regelen, als er meer mensen van plan zijn te gaan?
http://www.klimclassic.nl
Dat klinkt ook leuk. Misschien dat ik die dan ook wel doe als de DTC me bevalt ;)

Overigens kan "Rob Schouten" (admin van GoT club op strava) anders wat meer admins aanwijzen? Dan kunnen we iig daar ook wat datums op knallen als we wat afspreken ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Thanks! Net meteen wat kleine spulletjes besteld, toch weer de verzendkosten eruit met die code. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
Rondje Haarlemmermeer gedaan vanmorgen, terugweg vlak voor de pont (buitenhuizen) begon het wat te druppelen en daarna toch wat harder te regenen.
Gelukkig regenjasje meegenomen want werd ook wel beetje frisjes meteen.

http://www.strava.com/activities/132546687
(Toch jammer dat pont gemiddelde meteen km/u naar beneden trekt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Stoffa schreef op maandag 21 april 2014 @ 11:26:
[...]

x2, zou graag vandaag die Garmin Edge 810 kopen.

Edit: ze hebben het in de mail over "tot 10 procent korting". Zou me niet verbazen als ze bedoelen dat je met dat ei van 5 euro 10 procent korting krijgt als je iets van 50 euro koopt ofzo.
Haha ik wil de 810 ook kopen. Maar met de 5% kom ik ook al op een mooi prijsje uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:41
Heb net de 810 gekocht, aardige deal met de 5% korting. Weet niet of die 10% korting wel te vinden is, het bestand ei10proc.jpg staat iig niet op de server (en die zou je verwachten aangezien ei5proc.jpg er wel is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Nu online
Ja, bevestigt wel een beetje mn idee dat je "tot 10 procent korting" kunt krijgen door iets van 50 euro te kopen en die 5 euro code toe te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
De Edge 810 Bundle ook maar besteld, toch een mooie prijs met de 5% korting.
In het weekend ga ik m testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnark
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:31
De kortingscode bestaat echt. De échte Tweaker heeft hieraan genoeg:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05:19
Mensen

Ik ben in de markt voor een nieuwe race fiets...
Nu is mijn budget zo rond de 2000-2300 euro.
Ben redwlijk op weg als fietser al zal ik nooit een nieuwe zoetemelk worden...
Ben 48 en fiets ongeveer 200 KM per week puur recreatief en in toertochten.
Tot op heden gefiest op een Cube Pro hybride (ultegra fagemonteerd) maar nu graag een "echte racefiets"..

Ik twijfel tussen een nieuwe kopen , zoals bv de cub gtc of sensa rapide (beide in ultegra 11 afemonteerd) voor ongeveer mijn budget nieuw. Of gaan voor een "top" fiets zoals een Ridley od specialized oid maar dan tweedehands ..
Ik weet dat het frame de fiets maakt tot wat deze is maar is een topframe van zeg 4 jaar oud niet gelijk aan een "middenmaat"fram van nu ?

Wa zijn jullie ideeen hierover nieuw of gebruikt ?

Tnx alvast

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Nu online
Ik heb met hetzelfde budget gekozen voor de Canyon CF SL. Deze komt erg goed uit de testen en heeft ook bijvoorbeeld Ultegra 11. Enige nadeel is mogelijk dat deze alleen via internet is te bestellen en er een behoorlijke levertijd op zit.

Ik heb ook vrij lang getwijfeld over een 2e handsfiets van 1 a 2 jaar oud uit een duurdere klasse, maar zeker met de nieuwe Ultegra 11 groep heb ik toch gekozen voor een nieuwe.
rnark schreef op maandag 21 april 2014 @ 18:01:
De kortingscode bestaat echt. De échte Tweaker heeft hieraan genoeg:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Succes :)
HELD!!! Is het ook bekend waar hij staat?? Want het is nog een behoorlijke grote afbeelding.. _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door M@cer op 21-04-2014 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05:19
Bedankt voor je snelle reactie..
Internet is geen optie voor mij omdat ik een nogal moeilijke maat heb..
Benen zeggen 56 en romp zegt 58 maar ietwat gevoelige rug weer 57.. dus ik moet hem echt passen (ben 1.84 m)
Van cube zou een 58 overeenkomen en van bv canondale of trek een 56...

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnark
HELD!!! Is het ook bekend waar hij staat?? Want het is nog een behoorlijke grote afbeelding.. _/-\o_
Helaas weet ik niet waar hij staat, heb hem geautomatiseerd gevonden en helaas blijkt er uit de afbeelding niet echt waar hij in de vinden is. Heb in de twee meest voor de hand liggende categorieën maar er is niks te vinden. Hij werkt in elk geval wel :) (zaterdag).

Edit: hij werkt nog steeds!

[ Voor 5% gewijzigd door rnark op 21-04-2014 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Nu online
Nieuwe broek, handschoenen en zadelpen besteld... Scheelt uiteindelijk toch bijna 20 euro door de kortingscode..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rnark... Aargghh. Ik snap hem niet |:( Dus ben geen echte tweaker O-)

Dus wie helpt me ff met die kortings code

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2014 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnark
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2014 @ 19:18:
Rnark... Aargghh. Ik snap hem niet |:( Dus ben geen echte tweaker O-)

Dus wie helpt me ff met die kortings code
Je had toch al een crawler draaien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar niet mee gevonden, heb op het zelfde formaat gezocht als die andere eitjes

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2014 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnark
Ik zou naar de productafbeeldingen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gevonden :)

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2014 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Toch jammer dat ik vandaag bij Mantel 460 euro heb uitgegeven (in de zaak) zonder dat ik van deze actie wist... had me een bak gescheeld :/

Edit: Toch maar op Facebook geliked die toko, voor de volgende keer :P

[ Voor 20% gewijzigd door Makkelijk op 21-04-2014 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnark
Makkelijk schreef op maandag 21 april 2014 @ 19:41:
Toch jammer dat ik vandaag bij Mantel 460 euro heb uitgegeven (in de zaak) zonder dat ik van deze actie wist... had me een bak gescheeld :/

Edit: Toch maar op Facebook geliked die toko, voor de volgende keer :P
Dat is zonde :( je kan het altijd online bestellen met 10 procent korting en het spul dat je dan binnen krijgt retourneren met de bon van vanmiddag })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Nu online
Jongens ik ben geen echte tweaker blijkbaar, maar zou toch graag weten wat nou die 10% code is. Wil vandaag nog bestellen namelijk. Kan iemand hem met me delen? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Geen zin in lange duurtraining vandaag. En dus even lekker stoempen/intervallen op de Brien. Op 52x13 omhoog. Niet alle keren trouwens, af en toe ook gewoon op souplesse.
http://www.strava.com/activities/132690257

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Nu online
Open de link van een willekeurige afbeelding en vervang de cijfers door de code uit het bericht. Heb de code ff niet bij de hand (telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Nu online
Edit: nvm, found it! Thanks!

[ Voor 86% gewijzigd door Stoffa op 21-04-2014 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Nu online
Net de Garmin besteld, wel een beetje jammer voor de mede forumleden dat de code nu pas wordt gedeeld...kost mensen wel geld dit.

Desalniettemin: Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnark
Het moest wel eieren zoeken blijven hè, sinds mijn post in het topic heeft volgens mij niemand meer besteld. Ik heb diverse mensen via dit topic en PM op weg geholpen dus denk dat alle geïnteresseerden wel voorzien zijn :)

Veel plezier met je aankoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
Toch wel benieuwd waar dat eitje vestopt zit. (dus welk gedeelte ik gisteren over het hoofd heb gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Nu online
Stoffa schreef op maandag 21 april 2014 @ 20:34:
Net de Garmin besteld, wel een beetje jammer voor de mede forumleden dat de code nu pas wordt gedeeld...kost mensen wel geld dit.

Desalniettemin: Thanks!
Hoezo dan had je beter moeten zoeken... Volgens mij heeft hij de code op een vrij makkelijke manier weggegeven (in ieder geval een stuk makkelijk dat het plaatje te vinden was op de site).
Ik denk dat we rnark alleen maar dankbaar mogen zijn dat hij hem überhaupt heeft gevonden..

[ Voor 15% gewijzigd door M@cer op 21-04-2014 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
rnark schreef op maandag 21 april 2014 @ 19:51:
[...]

Dat is zonde :( je kan het altijd online bestellen met 10 procent korting en het spul dat je dan binnen krijgt retourneren met de bon van vanmiddag })
Producten in de winkel gekocht alleen in de winkel retourneren :'(. Maar ach, het grootste gedeelte van t geld is een rs81 wielset die nu toch al bizar afgeprijsd is bij ze dus ben er voor dit bedrag ook helemaal blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:19

Mex

Graham schreef op maandag 21 april 2014 @ 11:41:
[...]
Overigens kan "Rob Schouten" (admin van GoT club op strava) anders wat meer admins aanwijzen? Dan kunnen we iig daar ook wat datums op knallen als we wat afspreken ;)
Done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Ah jij dus ;) Thx!

Zal er binnenkort iig de DTC opgooien en mogelijk dus de Klimclassic wat mij ook leuk lijkt. En uiteraard de IJsselmeer meetup....als men wat meer ingevuld heeft op http://www.meeting-manager.nl/1437/ Als het deze groep blijft zouden we best de volledige 300 kunnen doen 8)7

--

Meteen wat meuk besteld bij Mantel. Voornamelijk Lezyne spul zoals co2 pomp, nieuwe zadeltas Micro Caddy S (DDX zag ik hier zaterdag mee fietsen...zag er goed uit), Sportful jersey (had er al een maar zitten erg lekker, goede racefit), Exbbt-clt Bracket & Cassette Tool en nog wat andere meuk.

[ Voor 14% gewijzigd door Graham op 21-04-2014 22:02 . Reden: ijsselmeer ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Hoe kan ik de locatie en datums op meeting-manager veranderen?
Er zijn wat dagen bij gekomen en die staan bij nog als een ?.

De Heuvelrug ronde op 10 mei gaat voor mij iig niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
PM_Petrol schreef op maandag 21 april 2014 @ 22:40:
Hoe kan ik de locatie en datums op meeting-manager veranderen?
Er zijn wat dagen bij gekomen en die staan bij nog als een ?.

De Heuvelrug ronde op 10 mei gaat voor mij iig niet lukken.
Als het goed is heb je een mailtje gehad nadat je de data hebt ingevuld met een edit link en user/pw om het te wijzigen (mogelijk dat hij in je spam folder terecht is gekomen overigens).

[ Voor 7% gewijzigd door Graham op 21-04-2014 23:02 . Reden: spam folder ]

grahamofthewheels.com

Pagina: 1 ... 41 ... 138 Laatste

Dit topic is gesloten.