Daar zitten wij ook, dus dat weet je als ik terug ben. Maar goed punt, ik zal voor de zekerheid wat fietssloten meenemen, al kan ik me nauwelijks voorstellen dat ze er echt een punt van maken.Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:41:
[...]
haha ik ga ook met 2 fietsmaatjes in een sunweb hok, duna beach bungalows.. Hoorde trouwens dat je je fiets niet mee mag nemen de bungalow in
Dat zou echt super zijn, dan kan ik ze direct de garmin op laden.havana schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:41:
Hier staan wat routes, helaas werkt BRT niet goed meer. Zal vanavond wat routes op gpsies gooien...
http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?p=697207#p697207
Het ligt eraan met wie je vliegt denk ik, maar voor mij is de fietskoffer goedkoper dan huren. Ik geloof dat de koffer 80 euro retour kost en ik kan hem lenen van een maatje.havana schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 07:51:
Neem je je eigen fiets mee? Ik huur er zelf eentje bij Free Motion. Zijn uitstekende fietsen en voor dat geld vlieg je geen fietskoffer heen en weer. Helaas leveren ze het instapmodel (een CAAD10) alleen met een 11-32 cassette. Ik neem dus maar mijn eigen 12-28 cassette mee.
@Rene, dat verhuren van je fietskoffer, hoe gaat dat in z'n werk? Alleen aan bekenden? Of hoe regel je dat niet iemand er met dat ding vandoor gaat?
[ Voor 58% gewijzigd door MrAngry op 09-01-2014 09:51 ]
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef