Het grote wielrenervaringtopic - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 122 ... 138 Laatste
Acties:
  • 593.994 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:30
Heb vorig jaar ook een tijdje wax gebruikt, maar daardoor liep de ketting toch niet zo geruisloos als met olie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 16:08

DeFeCt

je wéét toch

Net mijn fiets weggebracht voor een beurt en het viel mij (en de LBS) op dat het lijkt alsof er scheuren in mijn banden zitten... zowel voor als achter hebben mijn Fortezza Senso's over het loopvlak twee identieke 'scheurtjes' lopen...

Is dit by design? Was me namelijk nog niet echt opgevallen.

http://1drv.ms/1EbmdP0
http://1drv.ms/1EbmykJ
http://1drv.ms/1EbmD84

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-09 07:13
Lijkt me dat het een zwakke plek is, en daarom identiek aan elkaar. Maar zulke scheuren horen er mij inziens niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-09 10:54
DeFeCt schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:58:
Net mijn fiets weggebracht voor een beurt en het viel mij (en de LBS) op dat het lijkt alsof er scheuren in mijn banden zitten... zowel voor als achter hebben mijn Fortezza Senso's over het loopvlak twee identieke 'scheurtjes' lopen...

Is dit by design? Was me namelijk nog niet echt opgevallen.

http://1drv.ms/1EbmdP0
http://1drv.ms/1EbmykJ
http://1drv.ms/1EbmD84
Hoe oud en hoeveel km zijn er al op de banden gefietst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Nixo schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:00:
[...]
Hoe oud en hoeveel km zijn er al op de banden gefietst?
5 juni 2014 bij Mantel besteld, ik denk al met al max 1000km

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
Heb je ze toevallig op een extreem hoge of lage spanning gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

roda_djavulen schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:08:
Heb je ze toevallig op een extreem hoge of lage spanning gebruikt?
nope, meestal rond de 9 bar.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-09 09:04

Pelle

🚴‍♂️

9 bar vind ik best veel.
Zelf zet ik voor op ongeveer 6,5-7, en achter op 7,5 bar.

/edit
Afhankelijk van welke variant je hebt zit je daarmee wel aan de bovenkant van wat ze zelf adviseren (max 10 bar voor 23mm, en 9 bar voor 25mm).
http://www.vredestein.nl/...ll-weather/specificaties/

[ Voor 64% gewijzigd door Pelle op 11-03-2015 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
DeFeCt schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:13:
[...]

nope, meestal rond de 9 bar.
Is dat niet aan de hoge kant? Maar na 1000km is een band volgens mij nog niet af. Afhankelijk of je veel met slecht/nat weer heb gereden.

[ Voor 22% gewijzigd door Nixo op 11-03-2015 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Ik dacht dat het niet aan de hoge kant was, afgaande op de specs...
http://www.futurumshop.nl...wband-zwart-700x25c.phtml

Minimale druk: 8,0 bar
Maximale druk: 12,0 bar

Opmerkelijk dus dat de specs van Vredestein zelf heel anders zijn...

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
9 bar is wel erg veel, maar ik weet niet waar je fietst en hoeveel je weegt enzo. Maar iig 9 bar zouden ze toch aan moeten kunnen.

Volgens mij mogen deze tot boven de 10 bar, zou niet weten waarom je het zou willen, maar dat is wat anders:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Tijd om de klantenservice van Mantel te testen :)

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
Vredestein zit inderdaad altijd belachelijk hoog met zijn minimum druk, mijn vriendin haar fiets zaten ze ook op, maar aangezien ze niet veel weegt heb ik ze nooit harder dan 6 gezet. Nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeFeCt schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 14:19:
Ik dacht dat het niet aan de hoge kant was, afgaande op de specs...
http://www.futurumshop.nl...wband-zwart-700x25c.phtml

Minimale druk: 8,0 bar
Maximale druk: 12,0 bar

Opmerkelijk dus dat de specs van Vredestein zelf heel anders zijn...
Op mijn All Weathers staat ook op de band zelf gedrukt MIN 8,0 / MAX 12,0. Dat lijkt tegenstrijdig met de website. Overigens leek mij dat vanaf het begin al een uitzonderlijk hoge range van druk, zoals hierboven gezegd is 9 bar al knetterhard, laat staan 10+. Ik gebruik ze zelf op 7 à 8 bij goed weer en 1 bar minder bij slecht weer. Heb het probleem niet gehad. Het kan best iets te maken hebben met die hoge druk, maar gek genoeg zou dat volgens Vredestein dus geen probleem moeten zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-09 12:39
Ik gebruik als richtlijn deze informatie:
http://chicles.nl/content/racefiets-bandenspanning.html

even gewicht etc invoeren (rijder + accessoires + fiets) en dan voorband en achterband op spanning zetten. Rijdt prima.

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
ik kom op 4.7 voor en 7.1 achter via de berekening in de link. Lijkt me nogal zacht voor en relatief hard achter voor mijn doen, maar ik ga het eens proberen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 18:59
havana schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:32:
En waxsmering gebruiken want met olie krijg je gegarandeerd een zwarte ket.

Ik ben vorig jaar overgestapt van Squirtlube naar Boeshield; bevalt perfect !
Eens, al wist ik niet dat Boeshield wax based was. Hier voor ook wel wat meuk van Pedros gebruikt maar Boeshield is fijner.

Rij eigenlijk altijd met 7 ~ 8 bar (25mm). Iemand nog tips voor komend seizoen qua banden? Conti 4000s II had ik er nog een van liggen dus die zit er nu achterop sinds gisteren. Voor nog een Senso all weather voorlopig. Ik zit te denken aan wat ik voor komend seizoen zal nemen, gewoon Conti 4000s II of?

[ Voor 7% gewijzigd door Graham op 11-03-2015 15:24 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-09 22:25

4POX

Everybody is wired

NielsTn schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:05:
Ik gebruik als richtlijn deze informatie:
http://chicles.nl/content/racefiets-bandenspanning.html

even gewicht etc invoeren (rijder + accessoires + fiets) en dan voorband en achterband op spanning zetten. Rijdt prima.
Handige site. Ik moet 17,1 bar pompen. Binnenkort maar even proberen.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coen76
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-09-2022
dat is waarschijnlijk als je op een eenwieler rijdt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:40
4POX schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:37:
[...]

Handige site. Ik moet 17,1 bar pompen. Binnenkort maar even proberen.
17.1? :+
Het is gewicht per wiel he!

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 24-09 08:21
Specs Vredestein slaan 3x nergens op (zie topic fietsforum) 9 bar is idioot veel. 25 mm bandjes hoor je op ca. 6 bar te rijden.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

havana schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:46:
Specs Vredestein slaan 3x nergens op (zie topic fietsforum) 9 bar is idioot veel. 25 mm bandjes hoor je op ca. 6 bar te rijden.
aldoende leert men :9 ...ik ben benieuwd waar Mantel mee komt.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

havana schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:46:
Vanavond eens proberen dan, ik rijd ze altijd tegen de 8 bar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

12bar :X ? Leuk dat je Vredestein dat aankan, maar je velg is dan al naar de eeuwige kasseienstroken ;)
25mm pomp ik zelf tot 7-7,5 bar op. Zou inderdaad lager kunnen, maar op goed asfalt vind ik dat niet nodig en het is trager. Hoger dan 8-8,5 wordt voor de meesten ook weer trager vanwege slecht absorberen van oneffenheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:37
Mooiste dag van de week kwa weersvoorspellingen dus maar even vrij genomen om rondje te maken.
Alleen was het vanmorgen wel erg mistig, toch vertrokken en na 2 uur fietsen kwam eindelijk de zon tevoorschijn en warmde het wat op.

Afbeeldingslocatie: https://instagram.com/p/0FI15vTbgB/media?size=l

Afbeeldingslocatie: https://instagram.com/p/0GCHJoTbnw/media?size=l

Ronde gereden via Rhenen en Schoonhoven.
https://www.strava.com/activities/266549482

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
TheLemon schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 17:39:
12bar :X ? Leuk dat je Vredestein dat aankan, maar je velg is dan al naar de eeuwige kasseienstroken ;)
25mm pomp ik zelf tot 7-7,5 bar op. Zou inderdaad lager kunnen, maar op goed asfalt vind ik dat niet nodig en het is trager. Hoger dan 8-8,5 wordt voor de meesten ook weer trager vanwege slecht absorberen van oneffenheden.
Onjuist, 25 mm @ 6 bar is juist optimaal en zeker niet trager.
Hielko schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:52:
Heb vorig jaar ook een tijdje wax gebruikt, maar daardoor liep de ketting toch niet zo geruisloos als met olie.
Hangt sterk af van de combinatie van wax en ketting en uiteraard de behandeling van de ketting. Zo is KMC + Squirt Lube geen gelukkige combi. Shimano + Boeshield is een heel stuk beter. Campa-kettingen zijn nog een fractie stiller.
Hoe maken jullie de ketting en tandwielen goed schoon dan? Eerst met een ontvetter (remreiniger?)
Voor de ketting zijn er een paar opties.

1. Door een doek halen, eventueel met een beetje ontvetter op de doek

Dit is de simpelste methode. Werkt prima voor de buitenkant van de ketting, voor de binnenkant doet het eigenlijk niks. De beste doeken zijn oude handdoeken is mijn ervaring.

2. Met een kettingwasstraatje en ontvetter.

Werkt redelijk voor de binnenkant, maar matig voor de buitenkant.

3. De ketting demonteren en schoonmaken.

Hiervoor is het nodig dat je een quicklink (snelschakel) gebruikt. Je kunt de gedemonteerde ketting op verschillende wijze reinigen. Heel simpel en effectief is in een oude bidon gooien met ontvetter, even laten weken, flink schudden en vervolgens door een doek halen. Ultrasoonbadje (soms bij Lidl voor 2 tientjes) schijnt ook goed te werken.

Qua ontvetter kun je uit verschillende producten kiezen. Voor de ketting zijn wasbenzine, remmenreiniger (=grotendeels wasbenzine) en terpentine uit den boze omdat dit veel te agressief is. Lampenolie of diesel werken heel goed en zijn van zichzelf wat vettig. Citrusproducten (zoals extreem dure shizzle van de bekende fietsmerken) schijnt ook prima te werken, maar dan kun je net zo goed spul van Wibra pakken want dat is precies hetzelfde en kost vele malen minder.

Om de cassette goed te poetsen zul je deze moeten demonteren. Poetsen per kransje, zitten er meerdere kransjes aan elkaar dan werkt een oude afwasborstel goed. Qua ontvetter kun je alles gebruiken, ook wasbenzine e.d.

[ Voor 72% gewijzigd door havana op 11-03-2015 19:02 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:28
Graham schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:12:
[...]
Eens, al wist ik niet dat Boeshield wax based was. Hier voor ook wel wat meuk van Pedros gebruikt maar Boeshield is fijner.

Rij eigenlijk altijd met 7 ~ 8 bar (25mm). Iemand nog tips voor komend seizoen qua banden? Conti 4000s II had ik er nog een van liggen dus die zit er nu achterop sinds gisteren. Voor nog een Senso all weather voorlopig. Ik zit te denken aan wat ik voor komend seizoen zal nemen, gewoon Conti 4000s II of?
Tijdje terug wat over geschreven: LuPo in "Het grote wielrenervaringtopic - Deel 18"

Waar bestellen jullie Boeshield?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-09 12:14
Vandaag iets eeeder weg gegaan om nog even een rondje Haarlemmermeer te kunnen doen. Zware benen maar toch nog 29.8 gem dus de conditie begint wel weer terug te komen. Volgende week gewoon weer binnen de 2 uur houden.

Grappig genoeg heeft DDX mij zien staan tijdens een pitstopje. Mooi rondje DDX en leuke foto's :D Een bazenafstand weer.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
LuPo schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 19:32:
[...]

Tijdje terug wat over geschreven: LuPo in "Het grote wielrenervaringtopic - Deel 18"

Waar bestellen jullie Boeshield?
Ik altijd bij Bikeparts4u.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

havana schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 18:51:
[...]

Onjuist, 25 mm @ 6 bar is juist optimaal en zeker niet trager.

[...]
Ok, ik was wat kort door de bocht, maar dat ben jij ook.
Wat de snelste bandenspanning is hangt van meer factoren af, zoals je eigen gewicht en de conditie van de weg. In theorie is hoger altijd beter ivm vervorming van de wang van de band, dat kost energie. Alleen zit er een max aan, omdat je door oneffenheden juist snelheid verliest. Hoe gladder het asfalt, hoe hoger de spanning mag/moet zijn. Op de baan rijden ze met meer dan 10bar.
Met een bredere band heb je echter bij gelijke druk een lagere rolweerstand, dus je zou de druk kunnen verlagen om een aantal voordelen te behalen: meer comfort en dus minder energieverlies in je eigen energievoorraad, betere grip en lagere rolweerstand op slechtere ondergrond. Nadelen van breed zijn gewicht en (minimaal) luchtweerstand.
Hier kan ik nog wel even over doorgaan, heb er heel wat over gelezen, maar dit weet jij ook allemaal.
Kortom: 6bar in 25mm kan best sneller zijn dan 7,5bar voor jouw gewicht en in jouw trainingen, maar dat geldt zeker niet altijd voor iedereen. Bij 6bar in mijn achterwiel zie ik al vervorming met mijn 74kg, dat kost absoluut snelheid.
Op de mtb rij ik met 1.6bar, maar dat zijn 60mm banden en dat is zeker geen asfalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
thx Lupo
havana schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 19:52:
[...]

Ik altijd bij Bikeparts4u.
Idem.

Qua schoonmaken van ketting wissel ik tussen oppervlakkig schoonmaken met een theedoek/handdoek af. Vooral dit soort doeken met haartjes werkt goed idd.

Voor grondiger haal ik hem eraf, al mijn kettingen hebben een kmc masterlink gehad tot dus ver, super hand voor dit werk. Ik gooi de ketting in badje van ontvetter en water, laten staan voor een langere tijd (30 min). Schrobben met borstel en oude tandenborstel. Daarna goed afspoelen met water en volgt er nog een badje met water en afwasmiddel. Weer schrobben en afspoelen. Klaar. Terug monteren en druppel per roller.

Voor de cassette en bladen gebruik ik dezelfde methode qua oppervlakkig schoonmaken met een theedoek ed. Voor beter werk spray ik beide in met ontvetter en laat ik dat even staan. Afspoelen en schoonmaken met theedoek. Vooral het heen en weer halen van een theedoek door de opening tussen de cransjes werkt erg goed.

[ Voor 76% gewijzigd door Graham op 11-03-2015 20:42 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Ik gooi altijd 7.5bar achter en 6.5 bar voor. Conti gp4000s2 25mm. Weeg 78kg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RalphvR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-07 20:10
DDX schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 18:49:
Mooiste dag van de week kwa weersvoorspellingen dus maar even vrij genomen om rondje te maken.
Alleen was het vanmorgen wel erg mistig, toch vertrokken en na 2 uur fietsen kwam eindelijk de zon tevoorschijn en warmde het wat op.

[afbeelding]

[afbeelding]

Netjes! mooie tocht zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Iemand uit omgeving Groningen nog isotone sportdrank nodig (of iets anders van Decathlon)? Ik wil voor komend seizoen even zo'n 2kg zak Aptonia halen maar de verzendkosten van 5,95 euro houden me een beetje tegen. Dan kunnen we de verzendkosten delen, ik kom het gratis bij je langsbrengen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Dat vind ik prima, want ik kan wel weer een voorraad gebruiken. Stuur me maar ff een berichtje :)

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 11:04
Hier ook wel interesse.

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
DDX schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 18:49:

Erg mooie ronde om te fietsen denk. Hoeveel stops maak je tijdens deze ronde en hoeveel eten / drinken werk je weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Dat eten zat ik net over na te denken. Dik 6000 calorieen geeft strava aan. Daar moet je aardig tegen eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
Zo veel mogelijk eten/drinken is belangrijkste ;)
Verbruik (door middel van powermeter) Calories: 6,432 voor de rit.

Goed ontbijt iig (0,75l melk met brinta zo dik als beton) zodat je eerste 2u niet hoeft te eten.
Vooraad in zakjes; 3 snelle jelle's en 8 decathlon dingetjes. (fruit jelly en nougat)
Onderweg 1 keer bij tankstation gestop voor broodje + flesje cola
Verder alleen paar korte stops voor foto/snelle jelle eten. En 3 keer wachten op pont.
Wou voor donker weer thuis zijn dus geen tijd voor lange lunchstop.

1 bidon met sportdrank andere bidon water 2 keer bijgevuld. (sportdrank niet bijgevuld)

Die 6400 calorieen is nog ex normale verbruik, enkel het stampen op de pedalen.

[ Voor 8% gewijzigd door DDX op 12-03-2015 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Brabantse fietsvrienden... binnenkort een ritje naar familie gepland, maar ik heb na de Lek geen idee meer wat leuk is. Heb daarom maar gewoon het eindpunt in strava ingegeven en de rest laten genereren. Mochten er betere alternatieven zijn op de route dan hoor ik het graag: https://www.strava.com/routes/1557461

Bij voorbaat dank voor de moeite! (allow collaboration was een leuke optie geweest Strava :) )

[ Voor 7% gewijzigd door DeFeCt op 12-03-2015 13:24 ]

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Lekker weer, dagje vrij dus een ideale gelegenheid om een stukje te fietsen. Het werd een rit door Drenthe, langs onder meer Norg en Westerbork. Wat een vreselijk lekker weer! 8-)

Vertrokken rond 10 uur toen het nog aardig fris was. Onderweg nog twee malloten in kort-kort gezien (11 graden). 8)7 Op de terugweg nog een paar kleine lusjes gemaakt om de 150 km te halen...

https://connect.garmin.com/activity/717764388

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srk89
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-02 21:03
Nu de dagen weer lang genoeg zijn, was het eindelijk weer tijd voor een forensenritje. Kon het gezien de treinbrand/storing tussen A'dam en Utrecht niet beter treffen >:) . Het was vanochtend vroeg wel ontzettend koud met -4 door de polder, pas bij Amsterdam 'warmde' het wat op naar een graad of 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:49
Mooie ritjes beide! Helaas geen dag vrij hier, wel een uurtje eerder van werk weg gegaan. Er voor gekozen om eens een omslagpunt test te doen, zodat ik wat gerichter kan gaan trainen. Ik heb mijn omslagpunt volgens de methode van doefiets.nl bepaalt. Best een pittige test, tot nu toe alleen rustige d1 rondjes dus dit was even wennen. Ik ken het gevoel wel van verzurende spieren van het hardlopen, maar op de fiets is dit toch weer net even anders.

Anyway, uiteindelijk de ronde op +- 171 bpm voor het laatst "makkelijk" uit kunnen fietsen, 5 minuten erna lukte het niet goed meer de hartslag op pijl te houden en ik verzuurde flink. 171 - 8 = 163. Dit kom redelijk goed overeen met mijn voorgevoel. Max HR op het einde (sprintje) was 186, met hardlopen is dat ongeveer 190. Daarna heerlijk rustig naar huis getrapt.

Afbeeldingslocatie: https://instagram.com/p/0IqS1ru2Lt/media?size=l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Prachtige foto!

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
Vandaag even kort recovery rondje gefietst.
Rust hartslag is prima in orde na lange rit van gisteren :

Afbeeldingslocatie: https://igcdn-photos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t51.2885-15/11017622_1562768930649393_723219693_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Laatst online: 23-09 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

DDX schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 21:51:
Vandaag even kort recovery rondje gefietst.
Rust hartslag is prima in orde na lange rit van gisteren :

[afbeelding]
Slaap je hier? :o

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Denk dat je trouwens tijdens het slapen wel lager haalt met wat training. 50 haal ik wel wakker in bed liggende.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Tip van een ander forum:

Futurumshop verkoopt sinds kort ook Boeshield T9. En geen verzendkosten! Ik ga het proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:51

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

havana schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 16:22:
Lekker weer, dagje vrij dus een ideale gelegenheid om een stukje te fietsen. Het werd een rit door Drenthe, langs onder meer Norg en Westerbork. Wat een vreselijk lekker weer! 8-)
https://connect.garmin.com/activity/717764388
Mooi route havana, helaas moest ik werken.
Ben inmiddels verhuist naar Gieten, ben al meerdere keren wezen fietsen, ideaal dat je nu lekker in het voorjaar (opbouw) kan schuilen in het bos. Al menig keer via via naar Emmen gefietst en daarna weer terug van de wind af. :+

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon

TheLemon

Graham schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 22:37:
[...]
Denk dat je trouwens tijdens het slapen wel lager haalt met wat training. 50 haal ik wel wakker in bed liggende.
Ik heb toevallig laatst eens mijn slaap getracked met hartslagmeter om en het bleek dat mijn hartslag tijdens slaap nauwelijks lager komt dan wanneer ik volledig ontspannen op de bank zit. Op de bank kwam ik tijdens lang uitademen op 45 en in mijn slaap gemiddeld ook 45, met als absoluut minimum af en toe heel kort 39-40. Tijdens slaap zag ik ongeveer elk half uur een klein piekje tot boven de 70, waarschijnlijk van omdraaien. Wel grappig om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Wat een eikel :r

[ Voor 10% gewijzigd door Pelle op 13-03-2015 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:34

Vos

AFCA

Filmpje doet niks?

Ja doet het weer. Ik kwam hem gisteren tegen, als je het zo ziet is het een volledige bewuste actie. Hopen dat ze die man vinden, ze zijn al druk op zoek.

[ Voor 97% gewijzigd door Vos op 13-03-2015 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-09 15:22
nog steeds een foutmelding..

Inmiddels werkt het wel. Had het filmpje al eerder gezien. Schandalige actie...

[ Voor 61% gewijzigd door koentjuh1987 op 13-03-2015 10:22 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-09 13:09
Wat een idioot zeg... :/ Ik mag hopen dat hij probeert aan te moedigen maar het lijkt er meer op als of hij hem omver trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Vaag, hier in het topic krijg ik "An error occured", maar als ik op bekijk in jou post klik, zie ik hem wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
Heel dubieus... Maar ik neig toch naar bewust. Anders heb je echt een gestoorde motoriek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Lijkt bewust te zijn inderdaad. Op stuurhoogte even aantikken... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
Ik ben zoekende naar een nieuwe fietscomputer, al best wat bekeken maar ga binnenkort mijn keuze maken. Wat ervaringen van de grootverbruikers hier is dan nooit mis :). Het gaat een garmin worden, zover is duidelijk...

Ik fiets niet zoveel als de meeste hier, zo ongeveer tussen de 2500 en 3000km per jaar. Het is voor mij vooral een grote vooruitgang qua navigatie en inzicht in data. Ik wil mij dit jaar dan ook wat meer gaan richten op het trainen met mijn hartslag aangezien ik nu gewoon op de fiets stap en het wel aankijk. Ik zie bij mantel de edge 500 bundel voor €169 en de edge 510 bundel rond de €260. Wat is jullie advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Als je ook fatsoenlijk wilt navigeren zou ik kijken voor een Edge 800 (maar bijna niet meer te vinden nieuw) of een Edge 810:

Edge 810

Edge 810 (met HRM en cadanssensor)

Wellicht ergens anders nog goedkoper te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Beste Mike,

Graag je banden naar ons opsturen, bij binnenkomst zullen we de banden beoordelen en bij goedkeuring direct vervangen.

Met vriendelijke groet,

Theo en Roel
Garantie afdeling
Niet het antwoord waar ik op hoopte, maar goed de senso's gaan terug naar Mantel. Ben benieuwd....

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Laatst online: 27-09 15:03
Even een € 5,-- Coolblue coupon opsnorren dan heb je deze Sigma 16.12 STS ( Cadans )

in huis voor € 49,99 incl verzenden.

Heb hem zelf ook en bevalt prima komt compleet met cadans sensor -->

http://www.fietscomputers...-bc-16-12-sts-cadans.html

[ Voor 9% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 13-03-2015 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Volgens mij wil hij er ook mee navigeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
LuPo schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 12:35:
Volgens mij wil hij er ook mee navigeren..
Dat is inderdaad een prettige toevoeging :) Soms wel makkelijk mocht je onverwachts op onbekend terrein uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
BertP schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 12:37:
[...]

Dat is inderdaad een prettige toevoeging :) Soms wel makkelijk mocht je onverwachts op onbekend terrein uitkomen.
Ik maak nog steeds nieuwe tracks. Dan kijk ik wat anderen fietsen en denk ik: 'goh, zou dat ook een leuke weg zijn?'. Even google maps bekijken en als het er goed uit ziet dan teken ik weer een mooi rondje en fiets ik het na. Tekenen doe ik via gpsies.com

Echt handig is het. Op Mallorca afgelopen jaar ook mooie rondjes gefietst dankzij de navigatie en gpsies.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertP
LuPo schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 12:40:
[...]

Ik maak nog steeds nieuwe tracks. Dan kijk ik wat anderen fietsen en denk ik: 'goh, zou dat ook een leuke weg zijn?'. Even google maps bekijken en als het er goed uit ziet dan teken ik weer een mooi rondje en fiets ik het na. Tekenen doe ik via gpsies.com

Echt handig is het. Op Mallorca afgelopen jaar ook mooie rondjes gefietst dankzij de navigatie en gpsies.com :)
Hier ben ik nog niet bekend mee maar ik merk dat de routes die ik afgelopen jaar gefietst heb niet heel veel van elkaar verschillen dus dit is zeker een pluspunt voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Ik heb mezelf ten doel gesteld om dit jaar in elk ritje een nieuw weggetje te rijden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Whoehoe! Mijn Edge 810 Performance Bundle is binnen! Vanavond maar eens even mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
TheLemon schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:44:
[...]

Ik heb toevallig laatst eens mijn slaap getracked met hartslagmeter om en het bleek dat mijn hartslag tijdens slaap nauwelijks lager komt dan wanneer ik volledig ontspannen op de bank zit. Op de bank kwam ik tijdens lang uitademen op 45 en in mijn slaap gemiddeld ook 45, met als absoluut minimum af en toe heel kort 39-40. Tijdens slaap zag ik ongeveer elk half uur een klein piekje tot boven de 70, waarschijnlijk van omdraaien. Wel grappig om te zien.
Elk half uur lijkt me vaak, en je kan in je remslaap niet bewegen dus waarschijnlijk zal het iets anders zijn. Mogelijk een spannend moment in een droom of verhoogde activiteit in je hersenen (piek moment).
Zag het gisteren, bizar. Hopelijk pakken ze die man snel.

[ Voor 4% gewijzigd door Graham op 13-03-2015 13:20 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
SToRM666 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:19:
[...]

Ik heb gisteren deze besteld: http://www.athleteshop.nl...ck-chromatic-orange-smoke
Ik heb momenteel een goedkope bril van de Aldi met verwisselbare glazen, maar het lijkt me wel erg handig als de glazen vanzelf verkleuren.
Een review van de bril: http://racefietsblog.nl/r...r-raptor-trans-fietsbril/
Naar aanleiding van jouw post ook deze bril besteld (in het wit). Ik krijg nu een bericht dat ze geen Sinner producten kunnen leveren? :?
Als alternatief bieden ze mij een of ander Shimano brilletje aan. Uiteraard geen Chromatic glazen. Dus daar heb ik niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:34

Vos

AFCA

LuPo schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 12:40:
[...]

Fiets je dan met turn to turn navigatie? Ik begreep dat dat niet zo goed werkte op een 800/810?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Vos schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:33:
[...]

Fiets je dan met turn to turn navigatie? Ik begreep dat dat niet zo goed werkte op een 800/810?
Nee ik fiets met tracks. Dat is een paars lijntje volgen.

Courses (=turn by turn navigatie) werkt inderdaad niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Wat is jullie ervaring met muurbevestiging? Nadat ik gister de front mount van Garmin op mijn stuurd had geschroefd, bleek de haak van de plafondbevestiging wat weinig ruimte te hebben bij het stuur. Iets dit bijvoorbeeld: http://m.bikester.nl/aanb.../fietsberging/364880.html

En kan dit bijvoorbeeld ook met een carbon frame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Ik hang mijn carbon fiets ook aan een muurbeugel. Zou niet weten waarom dat niet goed zou zijn?
Ik heb er overigens eentje van de bouwmarkt, voor 15-20 euro heb je daar ook een prima ding voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
wackmaniac schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:03:
Whoehoe! Mijn Edge 810 Performance Bundle is binnen! Vanavond maar eens even mee spelen.
proficiat! gelijk even de 3.40 firmware er op laten zetten :) beta 3.45 is ook al uit....
TBT navigatie is vanaf 3.30 versies en 'up' aan het verbeteren.

[ Voor 10% gewijzigd door NielsTn op 14-03-2015 16:52 ]

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

BBB-belletje gekocht bij de lokale FM. Er was niet heel veel keus (geen versie voor onder de stuurpen bijv.), dus dan maar zo:

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/image/312k3C2S2G3n/2015-03-14%2017.02.02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Zo zit mijn bel ook.
Graham schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:19:
Zag het gisteren, bizar. Hopelijk pakken ze die man snel.
Ik hoorde net op de radio dat ie zichzelf aangegeven heeft. Hij beweerde niet door te hebben dat hij de oorzaak was van de valpartij :|

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
SToRM666 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 20:11:
Zo zit mijn bel ook.

[...]

Ik hoorde net op de radio dat ie zichzelf aangegeven heeft. Hij beweerde niet door te hebben dat hij de oorzaak was van de valpartij :|
En wat leren de organisaties hier nu van? Misschien toch nog maar een meter fence tussen publiek en koersende sporters houden, zeker in de laatste kilometer??
;)

@tourniqet: mooie positie, ik ga deze ook overnemen :) Stuurpen lukt bij mij niet, aangezien ik vaak met een Remora rijd

[ Voor 19% gewijzigd door NielsTn op 14-03-2015 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Tourniquet schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 19:42:
BBB-belletje gekocht bij de lokale FM. Er was niet heel veel keus (geen versie voor onder de stuurpen bijv.), dus dan maar zo:

[afbeelding]
Waarom de bel niet aan de binnenkant? Dan is de bel veel minder zichtbaar (wat m.i. een verbetering is), en je kunt lekker bellen met de duim als je met de handen op het stuur fietst.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

argro schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 21:52:
[...]
Waarom de bel niet aan de binnenkant? Dan is de bel veel minder zichtbaar (wat m.i. een verbetering is), en je kunt lekker bellen met de duim als je met de handen op het stuur fietst.
Goede ja, zal dat eens proberen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Ik heb mijn bel aan de spacers om de stuurbuis. Ook gewoon een bel met elastiekje zoals deze. Tussen het frame en de stuurpen en dan richting zadel zeg maar. Super onopvallend en ik wil niet nog meer troep op mijn stuur :)

[ Voor 11% gewijzigd door Makkelijk op 15-03-2015 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-09 15:22
Zo heb ik het ook. Ideaal en wel zo praktisch

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag even een kort rondje op mijn oude Batavus criterium gedaan. Binnenkort een retro tourtocht (de hel van het noorden in Groningen).

Afbeeldingslocatie: https://farm8.staticflickr.com/7642/16635442080_e9d141f53f_h.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2015 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Prachtig ding!

Vandaag een rondje Zuid-Limburg gemaakt met DDX, frankknopers, Graham, M@cer en nog een fietsmaatje van Frank. Dat was wel even stevig doorbuffelen, met name Frank en z'n maat, M@cer en DDX hadden er flink de turbo op gezet, dus het was vanaf kilometer 1 al direct volle bak.

Normaal herstel je op de stukken tussen de klimmetjes, maar we hebben echt geen 500m vlak gehad, en op de stukken waarop je enigszins kon herstellen was het alsnog buffelen om in het wiel te blijven. Voor mij althans :P

Het was ook kouder dan ik had verwacht, en 2 keer in 5km lek gereden, grrrr. Ondanks grondige inspectie van velg en buitenband toch een splintertje over het hoofd gezien. Dus nogmaals dank M@cer voor jouw binnenbandje _O_

Door een wat latere start dan gepland, en doordat de meesten er wel doorheen zaten hebben we het laatste geplande lusje lekker afgestoken, en uiteindelijk 2000hm gepakt in 120km.

Gemiddeld heb ik net op de grens van D2/D3 gezeten... dat kan eigenlijk nog niet zo vroeg in het seizoen, dus dat zal ik nog wel moeten bezuren vrees ik :P

https://www.strava.com/activities/268757361

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-09 15:54
Was een heerlijk rondje in Limburg, de heuvels gingen me nog redelijk af en meestal netjes als derde boven met mijn 92 kilootjes. Al is het natuurlijk nooit echt leuk op het moment dat je omhoog aan het rijden bent.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
Leuk klimdagje gehad in het begin toch de fout gemaakt om frank proberen te volgen. (die fout maakte er meer ;))
Jammer dat de wegen in begin nat waren en we daardoor 3 keer lek hadden. (ik 1 keer, scherp steentje in voorband)

Had eigenlijk gisteren de 12-30 casette moeten monteren, maarja dan had ik ook ff testritje moeten maken voor zekerheid.
Dus dan maar 39x25 en ff goed stampen.

We reden eigenlijk in 3 groepjes, Frank en Erik op kop, M@cer en ik proberen steeds aan te sluiten en Graham en Pelle daar weer achter.

Afbeeldingslocatie: https://igcdn-photos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t51.2885-15/11049240_1560706947542963_2064643196_n.jpg

https://www.strava.com/activities/268675888

[ Voor 28% gewijzigd door DDX op 15-03-2015 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoewe
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:33
Nieuw seizoen, 'nieuwe' fiets gescoord :)

Bulls Harrier 1, Shimano 105 afgemonteerd. Eerste moderne racefiets, hehe :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KaSDSuXh.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Nette fiets.

Mooie rit in Limburg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
Prima fietsje, heb hem zelf ook gehad :)

Gister, ondanks dat het koud was, een rondje gemaakt om mijn nieuwe speeltje te testen: Topapparaatje! Alle sensoren werkten out-of-the-box. Helemaal blij ermee :) Ondanks de wind toch nog 80km gemaakt. Wordt voor vandaag super fietsweer voorspeld, dus wss vandaag nog een rondje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
Tourniquet schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 19:42:

[afbeelding]
Ik heb dat belletje ook, maar ik heb 'm gewoon onder de stuurpen. Ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen :?

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

havana schreef op maandag 16 maart 2015 @ 07:46:
[...]

Ik heb dat belletje ook, maar ik heb 'm gewoon onder de stuurpen. Ik zie niet in waarom dat niet zou kunnen :?
Ja, heb 'm nu om de spacers, lukte net. :P

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/image/1P3v3t1k3y1w/Screen%20Shot%202015-03-16%20at%2008.05.17.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Als je het klepeltje naar één van de zijkanten doet kun je bellen terwijl je je stuur gewoon vasthoudt. Nu moet je alsnog je stuur loslaten toch? Of kun je erbij als je je handen op het stuur hebt (dus niet op de shifters)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
En werkt de bel op deze manier überhaupt wel? Het idee is toch dat je de 'klepel' van de bel af beweegt en dan loslaat? De stuurpen lijkt dat nu te blokkeren. En inderdaad, wat LuPo ook al zegt, de bel lijkt nu niet bedient te kunnen worden met de handen aan het stuur.
havana schreef op maandag 16 maart 2015 @ 07:46:
[...]

Precies, kwestie van elastiekjes wat verder oprekken, of de bel combineren met de elastiekjes van de Garmin.

[ Voor 38% gewijzigd door argro op 16-03-2015 08:24 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Haha nee de stuurpen blokkeert het mechanisme niet, heb 'm wel even getest. :P Alleen het bovenste stukje van de klepel beweegt, de rest blijft op z'n plaats (zie video hieronder). En je moet zo inderdaad 1 hand loslaten, maar daar ontkom je niet aan zonder 'm op het stuur zelf te zetten. Klepeltje naar de zijkant kan trouwens niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 13:34
Mijn fiets kraakt tijdens het krachtzetten (bijv tijdens een sprint of bultop). Ik heb al een keer de cranks goed vast gedraaid, dit heeft iets geholpen maar de boel kraakt nog wel flink. Kan het zijn dat het lager kapot is? Ik heb nog de originele trapaslager uit 2009 er in zitten.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Tourniquet schreef op maandag 16 maart 2015 @ 08:30:
Haha nee de stuurpen blokkeert het mechanisme niet, heb 'm wel even getest. :P Alleen het bovenste stukje van de klepel beweegt, de rest blijft op z'n plaats (zie video hieronder). En je moet zo inderdaad 1 hand loslaten, maar daar ontkom je niet aan zonder 'm op het stuur zelf te zetten. Klepeltje naar de zijkant kan trouwens niet.

[video]
Gelukkig heb ik de duurdere BBB bel. Daar kun je de klepel wel van instellen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jotuns
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-06-2023
LuPo schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:43:
[...]

Naar aanleiding van jouw post ook deze bril besteld (in het wit). Ik krijg nu een bericht dat ze geen Sinner producten kunnen leveren? :?
Als alternatief bieden ze mij een of ander Shimano brilletje aan. Uiteraard geen Chromatic glazen. Dus daar heb ik niets aan.
Mijn bril is ook nog niet verstuurd. Mijn bestelling is nog 'in behandeling' en heb geen mailtje of iets ontvangen. Benieuwd hoelang het gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
DDX schreef op zondag 15 maart 2015 @ 21:49:
Leuk klimdagje gehad in het begin toch de fout gemaakt om frank proberen te volgen. (die fout maakte er meer ;))
Jah die maakte ik ook maar 1x. 8)7 Daarna gewoon rustig de klimmetjes gepakt. En tis vrij lastig in te schatten wat je moet verwachten als je het klimmetje nog nooit gedaan hebt. Gelukkig gaf Pelle wel aan wat er kwam, vooral bij de Eyserbosweg was dat fijn. De Kruisberg kon ik gelukkig wel inschatten, al kreeg ik wel krap bij het harken dus moest ik even af stappen voor paar seconden. Cauberg vond ik nogal tegen vallen (in dat het niet echt heel zwaar was), was vooral lastig doordat mijn ketting eraf viel halverwegen.

Desondanks ging het klimmen me beter af dan de Klimclassic vorig jaar. Nog wat minder gewicht mag nog wel, zit nu aan de 78, wil onder de 75 zitten van de zomer. En meer trainen dan komt de Mont Ventoux wel goed.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-09 11:59

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Wat is jullie ervaring met smartphone houders? Veel van de opties die ik zie zijn eigenlijk alleen bedoeld voor iPhones en ik heb de vrij grote Note 4, dus dat is wat lastig plaatsen bij te kleine modellen. Ik weet en snap dat dedicated Garmin etc beter is, maar ik wil het rustig opbouwen kwa uitgaven.
Pagina: 1 ... 122 ... 138 Laatste

Dit topic is gesloten.