Ja, zie stukkie dat ik daarover schreefVerwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 14:16:
vraagje, kan je in een evo 386 bb een niet evo386 crankset plaatsen ? anders om kan wel met adapters.
havana's weblog
...
Verwijderd
Mochten er mensen mee willen rijden (of ergens willen aanhaken)
Fietstocht Zuid-Holland (zaterdag 7 maart 2015)
Aanstaande zaterdag lijkt het redelijk goed weer te worden, dat betekent dat er een mooie afstand gefietst kan worden! Ik heb een nieuwe route van ongeveer 150 kilometer gemaakt door Zuid-Holland. We rijden vanuit Overveen via de duinen langs Zandvoort tot aan Wassenaar, daarna steken we door langs Voorschoten en pakken we de lange rechte wegen langs Hazerswoude en Boskoop. Daarna volgt een heel lang stuk van kronkelige weggetjes: eerst langs de Meije, daarna de Kromme Mijdrecht en tenslotte langs de Amstel omhoog tot aan Amstelveen.
Vervolgens rijden we door Amstelveen naar de Bosbaan en richting Ringvaart. Daar kunnen we nog besluiten de Ringvaart te pakken of de rechte weg langs Schiphol te nemen tot aan Haarlem. De voorspelde wind is ZW4/ZW5.
Als je zaterdag 7 maart mee wilt fietsen, vul dan dit formulier in : http://www.knopers.net/?page_id=38
Vertrek: 10:00 bij Hotel Restaurant Loetje in Overveen
Reistijd: ~5 uur
Snelheid: Streven is boven de 30 km/u gemiddeld (afhankelijk van grootte groep)
Organisatie en navigatie: Frank Knopers
Route: https://www.strava.com/routes/1511527
Bedankt voor de tip!Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 22:43:
Met ^^. Ik rij nu op de Fortezza Senso All Weather in 25mm, prima bandjes en vaak net even 10-15 euro goedkoper te krijgen dan de GP4000's.
Welke binnenband adviseren jullie?
Ik rij trouwens op de Shimano Dura Ace WH-7850-C50-CL, moet ik met de ventielen nog ergens op letten?
Zelf pak ik dus nu de goedkoopste butyl bandjes die ik vind. Als ik nog een merkvoorkeur qua binnenbanden heb dan zou het Schwalbe zijn. Michelin moet ik niet meer en met Continental light heeft mijn fietsbuddy al 2x ellende gehad.
Michelin heeft wel de (esthetisch) mooiste ventielen trouwens
[ Voor 8% gewijzigd door Makkelijk op 03-03-2015 08:15 ]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Verwijderd
De ventielen moeten lang genoeg zijn om boven de velg uit te komen, natuurlijk. Verder zijn er volgens mij geen bijzonderheden. Wat betreft merk binnenbanden heb ik niet zo'n sterke voorkeur, ik koop meestal gewoon wat in de aanbieding is. Wel had ik het idee dat de Schwalbe binnenbandjes die standaard op mijn fiets zaten (hele dunne / lichte) wel sneller leegliepen, ik moest vaker weer opnieuw pompen. Dat idee heb ik niet bij de huidige binnenbanden (standaard Continental Race 28's, niet ultralight).Vjenne-ICT schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 07:46:
[...]
Bedankt voor de tip!
Welke binnenband adviseren jullie?
Ik rij trouwens op de Shimano Dura Ace WH-7850-C50-CL, moet ik met de ventielen nog ergens op letten?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2015 09:05 ]
Ik pak meestal Conti, omdat die in Duitsland lekker goedkoop zijn maar Schwalbe, Vittoria, Michelin enz. zijn ook prima.
[ Voor 46% gewijzigd door havana op 03-03-2015 09:22 ]
Lijkt wel alsof ze soms een laagje vergeten, voor mij geen Senso's meer in ieder geval.
Verwijderd
Kortom, ervaringen met banden hebben een hoge YMMV-factor.
Zullen we deze nog even proberen iets concreter te maken?M@cer schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 15:26:
Ik heb het laatst al een keer geopperd, maar misschien kunnen we inderdaad volgende maand eens een rondje maken in Limburg met een aantal Tweakers.. Laten ik eens een voorzet door voor 15 maart..
- wie gaan er mee?
- waar spreken we af?
- hoe laat verzamelen, hoe laat vertrekken?
- wie zorgt voor een route?
- zijn er nog wensen voor de route? bepaalde klimmetjes wel of juist niet?
-11u vertrek zodat er met ov nog beetje te komen is ?
-route idee: https://www.strava.com/routes/1423076
Edit: waarschijnlijk toch wel, ik moet me minder druk maken om vakantie namelijk
[ Voor 36% gewijzigd door Makkelijk op 03-03-2015 22:18 ]
Heb er inmiddels wel rekening mee gehouden qua werk. Dus ik ben er bijPelle schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:52:
[...]
Zullen we deze nog even proberen iets concreter te maken?
- wie gaan er mee?
- waar spreken we af?
- hoe laat verzamelen, hoe laat vertrekken?
- wie zorgt voor een route?
- zijn er nog wensen voor de route? bepaalde klimmetjes wel of juist niet?
Veel meer hoogtemeters per km krijg je er niet in denk ik. Je moet dan wel alleen het onderste (Veluwezoom) stuk pakken en niet de Hoge Veluwe oprijden (hoewel het daar wel heel mooi is).
Heb ook Lugano's gehad op mijn vorige fiets, toevallig ook de enige keer dat ik vol weggeslipt ben...Verwijderd schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 09:45:
Ik heb de Fortezza Senso's gebruikt om de Lugano's te vervangen die eerst op mijn fiets zaten. Je hoort en leest natuurlijk ook dramatische verhalen over de Lugano, mensen die elke 250 km lekrijden, slippartijen, noem maar op. Ik heb er echter ruim 3000 km op gereden, ook in goor weer, zonder één lek en naar volle tevredenheid.
Kortom, ervaringen met banden hebben een hoge YMMV-factor.
Nou kan ik natuurlijk die Lugano's vol afkraken omdat ze te weinig grip hadden, ect maar het was op nat wegdek, klinkers die scheef lagen, in een bochtje in de herfst dus ach....zal allemaal wel ze reden prima
Mijn vader rijd nu sinds deze winter op aanraden van mij (via hier
Qua binnenband heb ik aktiv8, waarom? Omdat mijn neef die verkocht bij de fietsen en hij over het algemeen geen meuk verkoopt.
@Makkelijk, over goedkope binnenbandjes....toch vind ik de super goedkope Decathlon bandjes toch geen fijn idee
Ik moet nog even bedenken wat voor "lente/zomer" buiten banden ik er op doe.
Qua binnen band heb ik ook Continental Race 28 Tube 700C. Prima dingen maar soms zit er een tussen die een ventiel heeft die er niet voledig is in geschroeft. Als ze allemaal op zijn ga ik wel iets anders zoeken.
Ik heb vernomen dat het standaard Vredestijn binnenbandjes zijn in een goedkopere verpakking. Ik geloof het wel, ik ga met 2 decathlon reservebandjes door de VS heensapphire schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 19:01:
[...]
@Makkelijk, over goedkope binnenbandjes....toch vind ik de super goedkope Decathlon bandjes toch geen fijn ideeHeb er wel één in m'n Tacxwiel maar voor een dagtocht...hmmm.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik heb ze hier http://www.dewielershop.n...za-senso-all-weather.html enige tijd geleden gekocht voor 21,95. Nu zijn ze er 22,95. Wel 5,95 verzendkosten tegen 4,95 bij Mantel.BreadFan schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 08:58:
Krijg net een mail van Mantel met de Dinsdagdeals, waaronder die Senso All weather banden voor €24,76. Kortingscode: didealsensox
En dat post je op woensdagBreadFan schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 08:58:
Krijg net een mail van Mantel met de Dinsdagdeals, waaronder die Senso All weather banden voor €24,76. Kortingscode: didealsensox
Ik lees nu de mail beter en zie dat die aanbiedingen geldig zijn van dinsdagavond 18:00 tot woensdagochtend 6:00. Lekker handig.
S: "hoi, je mag 30 dagen gratis premium"
W: "oh, wat leuk, dat kan ik wel eens proberen"
S: "of je dan wel even je credit card informatie wilt achterlaten"
...
Read the code, write the code, be the code!
Ik ben luiHielko schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:54:
Je kan gewoon direct na het aanvragen het ook weer opzeggen, heb ik een tijdje geleden iig gedaan.
Read the code, write the code, be the code!
Vergeet niet te klagen bij Strava, anders houden ze er nooit mee op.Pelle schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 13:13:
Ja, want ze gaan er dan vanuit dat je het vergeet op te zeggen en dan kunnen ze cashen. Zo werkt het heel vaak bij dit soort diensten
Hello fellow humans
https://www.strava.com/routes/1518426
Paar mini klimmetjes van bruggen en tunnels, en verder wind in de rug op de terugweg, zoals het er nu naar uitziet. We spreken 09:30 af aan de voet van de noordelijke beklimming van de Van Brienenoord. Als er nog meer mensen willen aanhaken dan is dat leuk natuurlijk, maar laat het dan wel even weten
Goed ideePelle schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:11:
Graham en ik doen zaterdagochtend een klein rondje:
Paar mini klimmetjes van bruggen en tunnels, en verder wind in de rug op de terugweg, zoals het er nu naar uitziet. We spreken 09:30 af aan de voet van de noordelijke beklimming van de Van Brienenoord. Als er nog meer mensen willen aanhaken dan is dat leuk natuurlijk, maar laat het dan wel even weten
[ Voor 7% gewijzigd door Graham op 04-03-2015 17:02 ]
Helaas heb ik een druk weekend voor de boeg anders had het me zeker leuk geleken, is aan te rijden en eens een andere omgeving
Zoals ik zei druk weekend voor de boeg, ben nu al bek af met de voorbereidingen en dingen die ik deze week nog moet regelen (lang leve vrijwilligerswerk en foute planning
Leuk idee/route! Helaas probeer ik het fietsen nog een beetje rustig op te bouwen, daarnaast weinig tijd dit weekend. Wie weet kan ik een ander keer aansluiten. Hopelijk lukt het wel om toch 2/3 uurtjes ergens tussen door te plannen, want de weersvoorspellingen zijn erg goedPelle schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:11:
Graham en ik doen zaterdagochtend een klein rondje:
Verwijderd
http://www.power2max.de/e...orce-light-bb386evo-road/
Er staat boven dat het 2014 is. Maar volgens de route is het wel 2015.....maar de afstanden kloppen weer niet.....in de warTheLemon schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:23:
Check de routes van de Jan Janssen Classic: http://www.janjanssenclassic.nl/node/10
Veel meer hoogtemeters per km krijg je er niet in denk ik. Je moet dan wel alleen het onderste (Veluwezoom) stuk pakken en niet de Hoge Veluwe oprijden (hoewel het daar wel heel mooi is).
Als bezitter van een JanJansen toch wel een must om deze te gaan rijden.
Ook een dubbel jubileum. 30e keer en Jan Janssenhimself 75 jaar oud.
Kijken of ik mijn broertjes kan porren om mee te gaan
[ Voor 9% gewijzigd door Nixo op 05-03-2015 09:39 ]
Tis een mooie rit hoor. Zeker de moeite waard. Vorig jaar gedaan maar dit jaar ben ik er niet bij omdat ik dan om de baan te vinden ben voor een clinicNixo schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 09:13:
[...]
Als bezitter van een JanJansen toch wel een must om deze te gaan rijden.
Ook een dubbel jubileum. 30e keer en Jan Janssenhimself 75 jaar oud.
Kijken of ik mijn broertjes kan porren om mee te gaan
JJC is inderdaad een leuke tocht met prima bevoorrading en veel hoogtemeters voor Nederlandse begrippen.
Niet de sfeer van bijv. AGR of de RvV met publiek enzo, maar wel mooi puur voor het fietsen zelf.
Zondag hebben ze het over 16 graden. Dan nog maar een lekker rondje maken
Bijna tijd om de wol weer van de benen te halen
Maar het weer gaat de goede kant op. Over pakweg 2 weken de klok even uurtje vooruit en we kunnen weer langzamerhand s'avonds gaan fietsen en langere tochten maken
...
Gisteravond nog even lekker stukje gefietst op heerlijk lege wegen
...
productiefout lijkt me sterk maar lijkt eerder op een beschadiging door het fietsen. Mogelijk door iets scherps gereden. Soms is dat al een steentje...Nixo schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 12:02:
Ik kwam gister trouwens nog iets vervelends tegen. Maandag gaat mn fiets weg voor zijn eerste servicebeurt, dus meteen even aangeven. Maar dit ziet eruit alsof ik snel er een nieuw achterband om moet leggen. Hoe het gebeurt is...geen idee. Pomp mijn band nooit extreem hard op. Mogelijk een productiefout?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
...
Verwijderd
mocht dat gebeuren dan kun je volgens mij ook niet meer lekker fietsenVerwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 12:15:
Bovendien heb je het risico dat als je je band harder oppompt, de binnenband door dat gat naar buiten wil ploppen en dat gaat ook geheid een lekke band opleveren.
...
Ik heb nog geen lekke band gehad dus het kan iets scherps zijn, maar het is er niet doorheen gegaan. Wel vind ik het vreemd dat het aan de zijkant zit en niet meer bovenop. Maar ik had ook gezien dat het sowiezo vervangen moet worden.Verwijderd schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 12:15:
Dat ziet er precies zo uit als de beschadiging in de achterband van mijn vriendin. Die was door een schroef gereden, die bij het loopvlak naar binnen was gegaan en er bij de zijkant weer uitkwam. Wellicht heb jij over iets vergelijkbaar scherps gereden dat een jaap in de band heeft gemaakt. Een productiefout lijkt me zeer sterk. Deze band moet je gewoon vervangen, want door zo'n opening kunnen steentjes ook weer naar binnen komen. Bovendien heb je het risico dat als je je band harder oppompt, de binnenband door dat gat naar buiten wil ploppen en dat gaat ook geheid een lekke band opleveren.
Rustig rondje van 100km gemaakt vanochtend, met wat brug- en tunnelintervals.
Het leek wel of heel fietsend Nederland uit z'n winterslaap is gekomen vandaag; de afgelopen maanden nog niet zoveel fietsers op de weg gezien. Je kon de mensen die weer voor het eerst op de fiets zaten vooral herkennen aan dikke winterjassen en windjacks over dubbele jerseys heen.. daar was het echt veel te warm voor
- frame schoongemaakt
- wielen winterfiets schoongemaakt en overgezet (wegens nog ontbrekende Bora's)
- nieuwe banden gemonteerd (Vredestein Senso 25 mm)
- nieuwe cassette 12-23
- nieuwe ket DA7800
- remblokjes voor alu erin
- remmen stellen
- zadel monteren
- afstelling nalopen
- GC10 monteren (nieuwe Garmin sensoren vind ik maar lelijk)
Ik ben er klaar voor
Jammer dat ik er niet bij was helaas. Ga zo nog even Midden-Delfland aan doen.Pelle schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 13:29:
Wat een heerlijk lenteweer! Mag van mij wel zo blijven
Rustig rondje van 100km gemaakt vanochtend, met wat brug- en tunnelintervals.
Het leek wel of heel fietsend Nederland uit z'n winterslaap is gekomen vandaag; de afgelopen maanden nog niet zoveel fietsers op de weg gezien. Je kon de mensen die weer voor het eerst op de fiets zaten vooral herkennen aan dikke winterjassen en windjacks over dubbele jerseys heen.. daar was het echt veel te warm voor
Typisch overigens qua kleding. Al moet ik zeggen dat het altijd even beetje gokken is wat je moet aantrekken. kort/kort is nog net te koud.
Zadel ook iets meer voorover gekanteld en zit meteen stuk beter.
https://www.strava.com/activities/264225902
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Tja erg persoonlijk maar windstopper lijkt me iets te warm ?MrAngry schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 18:16:
Wat doe ik aan als ik morgen om 10:00 ga fietsen? ondershirt, shirt en windstopper + arm en beenstukjes?
Ik had vandaag 3/4 broek, ondershirt korte mouwen, armstukken + normaal shirt.
Met tempo dat we reden in de middag zelfs beetje te warm.
Een servicebeurt bij mijn LBS kost 95€. Volgens mij is dat een redelijk gemiddeld bedrag. Als ik even op internet zoek kom ik bij de ene FM een prijs van 120€ tegen en bij een andere 60€.BertP schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 18:30:
Vorig jaar in maart mijn eerste nieuwe fiets gekocht, sensa romagna. Ik denk dat ik vorig jaar zo'n 2500km gemaakt heb en wil dit seizoen een zelfde aantal km's maken. Aan wat voor kosten moet ik denken voor een eerste servicebeurt? En waar in Utrecht kan ik hem het beste heenbrengen?
Je kan toch om prijsopgaaf vragen? En even laten bellen indien er iets 'duurs' vervangen moet worden.BertP schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 18:30:
Vorig jaar in maart mijn eerste nieuwe fiets gekocht, sensa romagna. Ik denk dat ik vorig jaar zo'n 2500km gemaakt heb en wil dit seizoen een zelfde aantal km's maken. Aan wat voor kosten moet ik denken voor een eerste servicebeurt? En waar in Utrecht kan ik hem het beste heenbrengen?
Vanmiddag een Giro Aeon helm gekocht. Ging heen om te passen en online te kopen, maar zag dat de prijzen gelijk waren aan internetprijzen (135 euro). Na beetje rondneuzen bleek er nog 1 witte te zijn in de aanbieding voor 109 euro.
Inmiddels nieuwe remblokjes en cassette binnen (12-25) samen met een nieuwe korte broek (Castelli) en nieuwe schoenen (NorthWave Exteme Tech), de broek en schoenen waren echt wel aan vervanging toe..
De eerste 200 kilometer zitten er alweer op en er zullen er waarschijnlijk nog vele volgen..
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Morgenochtend op de fiets naar het werk, om toch wat conditie op te bouwen voor de 1e tourtocht van dit jaar, Veenendaal - Veenendaal 130 km met wat collega's. De nieuwe fiets staat nog binnen op de tacx, deze ga ik morgen maar eens klaar maken voor buiten.
https://app.strava.com/activities/263714411
https://app.strava.com/activities/264179406
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Ik moet zeggen dat ik dat vrij prijzig vind, voor een beurt na 2500km. Volgens mij kun je 9 van de 10 dingen die de FM doet ook zelf. Vraag me echt af wat ze wilden gaan doen voor zulke bedragen...Arthur-M. schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 18:38:
[...]
Een servicebeurt bij mijn LBS kost 95€. Volgens mij is dat een redelijk gemiddeld bedrag. Als ik even op internet zoek kom ik bij de ene FM een prijs van 120€ tegen en bij een andere 60€.
Ik vind het ook duur. Servicebeurt is waarschijnlijk niet veel meer dan ff remmen/versnellingen weer goed afstellen en checken hoe de slijtage-onderdelen er uit zien (die na 2500km waarschijnlijk nog allemaal prima zijn). Weet niet exact hoeveel het kost bij mijn LBS, maar volgens mij minder dan de helft.Pelle schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 21:57:
[...]
Ik moet zeggen dat ik dat vrij prijzig vind, voor een beurt na 2500km. Volgens mij kun je 9 van de 10 dingen die de FM doet ook zelf. Vraag me echt af wat ze wilden gaan doen voor zulke bedragen...
Ben blij dat ik het inmiddels allemaal zo goed als zelf kan, zeker de standaard onderhoudszaken. Uiteindelijk stelt een racefiets ook niet heel veel voor.
P.s. Als je zelf sleutelt vind je al snel dingen duur (ik heb daar zelf ook last van). Als ik zie wat FM's rekenen voor, alleen al voor onderdelen. Voorbeeldje, DA7800 ket 17 euro in Duitsland, lag hier bij de LBS voor 48 euro
[ Voor 56% gewijzigd door havana op 08-03-2015 09:13 ]
Iemand ervaring met deze bril?
PSN id: NL_SToRM
[ Voor 50% gewijzigd door SToRM666 op 08-03-2015 12:44 ]
PSN id: NL_SToRM
Zit met een klein katertje op de bankWiLLoW_TieN schreef op zondag 08 maart 2015 @ 11:42:
Jezus...wie vandaag NIET gaat fietsen kan beter zijn racefiets verkopen
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Ik ga lekker een halve marathon lopen vandaag, dan begin april een hele en dan pas begint het fietsseizoen voor mij. Geen ritje vandaag dus, maar ook zeker geen fiets in de verkoop.WiLLoW_TieN schreef op zondag 08 maart 2015 @ 11:42:
Jezus...wie vandaag NIET gaat fietsen kan beter zijn racefiets verkopen
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Viel toch tegen, met name hoe stram de benen aanvoelden. Hardlopen is duidelijk compleet iets anders. Maar conditioneel prima, lekker eindsprintje eruit gekregen.
Wel grappig wat een variatie aan kleding je voorbij ziet komen. Van wapperende windjacks en dikke handschoenen tot aan kort/kort. Zelf gewoon de zomerbroek met beenstukken en daarboven een dun ondershirt en een Gabba, perfect! Armstukken hadden nog gekund, maar ik miste ze niet echt.
Maar wat is het druk zeg. Veel mensen met zelfs overschoenen, terwijl ik al weg aan het drijven was in mijn lange mouwen...
...
Ik was niet geheel fit, maar desondanks toch 85 heerlijke kilometers gemaakt. Inderdaad flinke wind.
Verwijderd
Morgen gelijk een bel bestellen
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Link? CN-6701 heb ik wel gezien voor die prijs.havana schreef op zondag 08 maart 2015 @ 08:19:
Voorbeeldje, DA7800 ket 17 euro in Duitsland
Heb een klein belletje aan de stuurpen zitten. Bescheiden maar wel zo functioneel. Middels een elastiekje vastgezet. Was even frotten maar uiteindelijk vastgekregen.Tourniquet schreef op zondag 08 maart 2015 @ 20:02:
Ik heb ook een bel nodig. Iemand tips voor een klein licht belletje? Heb er al wel wat gevonden, maar die zijn óf voor een 22mm diameter stuur (past dus niet), of zijn modellen waarbij je het balhoofd eerst moet demonteren.
...
Maandag: Twee virtuele routes gedaan van 45 minuten per stuk op de spinning fiets.
Donderdag: 90 Km
Zaterdag: 125 KM.
Vandaag: 60 KM.
@fastfox91
Tijdje geleden een aanbieding bij Bike-components.de. Heb er direct 5 besteld
...
Onder de stuurpen klinkt ook wel handig. Is het zoiets: http://www.bikester.nl/fi...ligheid-fiets/270265.html ?havana schreef op zondag 08 maart 2015 @ 20:17:
Ik heb gewoon een BBB belletje van 2 euro. Zit met een O-ringetje onder de stuurpen vast en is daardoor mooi verstopt. Na jarenlang zonder bel te hebben gerede kan ik alleen maar concluderen dat 't onmisbaar is, zo'n bel.
Thermoshirt, normale jersey en een castelli windstopper waren genoeg, voor de benen gewoon beenwarmers. Op de terugweg scheen het zonnetje lekker en heb ik geen jas aan gedaan. Was gewoon heerlijk cruisen met de wind in de rug.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Inderdaad die is hetTourniquet schreef op zondag 08 maart 2015 @ 20:31:
[...]
Onder de stuurpen klinkt ook wel handig. Is het zoiets: http://www.bikester.nl/fi...ligheid-fiets/270265.html ?
Nice, FM hier in de buurt heeft geloof ik wel BBB-spul, binnenkort even langs.
Dit topic is gesloten.
![]()