Zo net terug van het eerste buiten ritje van 2015 voor mij, en dat viel vies tegen
Rondje Rijnsburg-Scheveningen-Katwijk-Rijnsburg gedaan met mijn vader. Tot de duinen in Scheveningen ging het eigenlijk prima maar de duinen vond ik toch zwaar, voelde m'n benen best wel en hartslag zat vaak richting omslagpunt en dat op een stuk was ik normaal niet heel zwaar vond
Uiteindelijk thuis en ik loop de tuin in en denk opeens wat klinkt m'n wiel raar zeg. Heeft mijn achter rem een tik gekregen en zat één van de remblokjes tegen de velg aan

Als ik een draai aan het wiel gaf draaide deze mss 30cm verder voor hij stopte....verklaarde dus een hoop denk ik
M'n vader vond het al zo vreemd dat hij mij er bijna uit reed, en ik zelf dacht al dat de koude wind het was maar gelukkig toch gewoon materiaal "pech" en niet een super slechte conditie. Konden er samen iig smakelijk om lachen
Trouwens zou nog laten weten hoe het ging qua kleding. Telefoon gaf 3c aan en Garmin 4c, met een ijzig koud windje
Kleding is geworden een Gabba jersey, nanoflex bib, nanofles arm- en beenstukken, en een Craft lange mouwen ondershirt en korte mouwen ondershirt. Castelli prima gloves en castelli neopreen overschoenen
Romp heeft het eigenlijk geen enkel moment echt koud gehad, was serieus warm toen we doorreden, armen in het begin tikke koud maar snel geen last meer, handen idem, voeten lekker warm. Benen in het begin wat koud, daarna te doen al bleef die wind echt vervelend vooral op de knieën!
Vader vond het vooral bijzonder dat ik geen muts oid droeg maar van een koud hoofd heb ik zelden last, alleen koude nek/kaak was echt vervelend, misschien iets van een head thingy scoren ofzo
edit: niet verwacht dat ik nu deze outfit zou hebben toen ik vorig jaar mijn eerste Castelli spulletjes kocht
jaja heel charmant, i know
[
Voor 6% gewijzigd door
sapphire op 28-02-2015 11:27
]