Het grote wielrenervaringtopic - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 111 ... 138 Laatste
Acties:
  • 594.010 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srk89
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-02 21:03
jekker schreef op maandag 15 december 2014 @ 18:19:
[...]

Zo idoot veel km. maar dan bij "Biggest Climb" 5 m best knap
Das niet knap, das onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:57
Dat is een strava bug.
Je kent ze wel die klimmetjes in de polder, opeens 200m omhoog op vlak land.
Als die 200m dan als jouw biggest climb staat en ze corrigeren het dan is je biggest climb 5m.

Moet je of strava support contacten, of gewoon zelf een klim van 201m fietsen.

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:56
Misschien niet knap, maar toch wel apart. Zoveel fietsen, maar dan blijkbaar toch nooit de bergen in. Zonde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met welk verzet kom je nog een beetje de keutenberg op. Heb een sram 22 speed 11x26 cassette en een 34 voor (compact). Achter geen wifli, is het de moeite waard om er een 28 achter op te zetten of maken die 2 tandjes weinig merkbaar verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:54

Pelle

🚴‍♂️

Dit voorjaar lukte het mij op 39x25, maar dat was wel heel erg stoempen. 34x26 lijkt me dus prima te doen. Verschil met 34x28 lijkt me niet de moeite om voor die paar honderd meter aan te schaffen. Zorg wel dat je aan de voet helemaal terug hebt geschakeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-09 10:01
34x25 ging prima. Je cadans zal niet fantastisch zijn maar eerlijk gezegd is de keutenberg het type heuvel waarvoor je gewoon even op de pedalen moet gaan staan om 2 minuten af te zien op max HR.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08-2022

jspr

Bianchi Aria

Afgelopen weekend opnames gemaakt met "picture in picture" (gefilmd met 2 GoPro's op mijn helm). De afdaling is langzaam vanwege de hoeveelheid auto's, maar het effect is wel leuk.

Afbeeldingslocatie: https://farm9.staticflickr.com/8682/15847789759_dabe791cc9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceaser
  • Laatst online: 30-09 22:03
Verwijderd schreef op maandag 15 december 2014 @ 23:42:
Met welk verzet kom je nog een beetje de keutenberg op. Heb een sram 22 speed 11x26 cassette en een 34 voor (compact). Achter geen wifli, is het de moeite waard om er een 28 achter op te zetten of maken die 2 tandjes weinig merkbaar verschil.
Ik reed hem laatst met 39x28 op. Stoempen maar het ging net aan. 34x26 zal hij net iets makkelijk te doen moeten zijn. Ik denk niet dat 2 tandjes extra ook de moeite zijn, de klim is niet heel erg lang en doet volgens mij op ieder verzet ook even pijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Canyon levert de endurace al 6.0 met een 11-32 cassette, deze wil ik voor fietsen in Nederland / Zuid-Holland veranderen naar een 12-25. Helaas levert canyon de fiets dus ook standaard met een "lange kooi" derailleur, officieel niet geschikt voor 12-25 (Minimum Sprocket : Low sprocket 28T, volgens shimano).

Volgens mij heb ik een keer gelezen dat mensen succesvol een 11-32 gebruiken in combinatie met een korte kooi, nu vroeg ik mij af of hetzelfde ook mogelijk is met 12-25 en een lange kooi. Heeft iemand hier ervaring mee?

@jspr: Mooi filmpje, vervelende fiets omgeving :)

[ Voor 4% gewijzigd door Roberttt op 16-12-2014 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Roberttt schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 23:26:
Heeft iemand hier ervaring met FSA Gossamer crancks? Zijn die te vergelijken met shimano 105/ultegra? In mijn zoektocht naar een racefiets ben ik vandaag langs 12gobiking geweest en daar hebben ze vanaf volgende week de Bulls Desert Falcon voor 999,- staan (link). Deze is volledig ultegra afgemonteerd op de cranck na dus.

Of kan ik beter voor dat geld naar een volledig 105 (11 speed) of eventueel Ultegra afgemonteerde fiets kijken, mijn budget is +- 1300 euro. Ik wilde eigenlijk kijken naar de Sensa Trentino UL (klik), maar die hadden ze helaas niet staan. De verkoper wees me ook nog op de Cube Peleton Pro of SL (klik). En natuurlijk is de Canyon Endurace ook een mooie optie binnen dit budget, al zal ik dan wel de cassette willen aanpassen, standaard zit daar een 11-32 op. Wat zouden jullie doen met dit budget?
Nog een paar alternatieven:

Ridley Orion Ultegra 6800 mix € 1290
http://www.salden.nl/nl/f...1sp-ltd-edition-2014.html
Carbon frame, deftige wielen, enige wat je wellicht nog zou willen upgraden is de crankset.

Trek Madone 3.5 € 1399
http://www.mantel.com/trek-madone-35-10365
Net iets boven je budget, maar veel fiets voor je geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Roberttt schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 13:08:
Volgens mij heb ik een keer gelezen dat mensen succesvol een 11-32 gebruiken in combinatie met een korte kooi, nu vroeg ik mij af of hetzelfde ook mogelijk is met 12-25 en een lange kooi. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik begrijp echt niet waarom het niet zou werken met een lange kooi derailleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-09 08:26
Tuurlijk werkt dat, als een verhuisdoos in een Toyota Aygo past, past ie ook in een Passat ! 8)7 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door havana op 16-12-2014 14:42 ]

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
  • Nu online
haha okay :+ Dat vermoede ik al.

@Pelle: Bedankt voor de fietsen, zal er vanavond is naar kijken :D

[ Voor 5% gewijzigd door Roberttt op 16-12-2014 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Als je nog meer bevestiging wilt, ik herinner me ineens dat ik op een long cage deore MTB derailleur (volgens mij nog langer dan een lange road derailleur, want die heten officieel medium cage) een 11-23 cassette heb gebruikt :).

In principe is het enige nadeel gewicht / uiterlijk.

[ Voor 20% gewijzigd door Makkelijk op 16-12-2014 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn ook heel veel fietsen die af-fabriek worden geleverd met een lange kooi-derailleur terwijl ze een cassette hebben van (bijvoorbeeld) 11-25. Dat werkt ook prima. De nadelen zijn inderdaad vooral gewicht en uiterlijk (als je een korte kooi mooier vindt natuurlijk ;)). Verder is een lange kooi natuurlijk inherent wat minder stevig dan een korte, waardoor het schakelen met een korte kooi wat strakker kan voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04 14:15

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

En mocht je, ondanks alle wijze woorden hierboven, alsnog persé een korte kooi willen, een achterderailleur kost ongeveer hetzelfde als een cassette, dus voor het geld hoef je het niet te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ik heb eerst korte kooi gereden, had ik niet besteld, had een GS besteld. Toen ik naar de Alpen ben gegaan met een 11-32 is de GS geleverd door mijn fietsenmaker. Het is beduidend minder mooi, valt toch wel op. Dus ik wilde daarna nog even een SS bestellen. En dat tikt toch nog behoorlijk aan met een 6870 Di2, en dus rij ik nog steeds met een GS nu (en 12-25).

Ik kijk later nog wel eens of ik goedkoop een SS op de kop kan tikken, vind toch echt wel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-09 08:26
Het schakelt ook wel een fractie houteriger.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
  • Nu online
Dank allen voor de feedback, ik probeer het wel eerst met de lange/medium kooi, kan inderdaad altijd nog de derailleur vervangen. Fiets is nu leverbaar, maar "helaas" ga ik over twee weken op vakantie. Dus dat wordt na de vakantie bestellen, dan weet ik zeker dat het goed gaat qua levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jspr schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 08:33:
Afgelopen weekend opnames gemaakt met "picture in picture" (gefilmd met 2 GoPro's op mijn helm). De afdaling is langzaam vanwege de hoeveelheid auto's, maar het effect is wel leuk.
nice! maar jeetje, wat een drukte zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 18:53
Zit nu op ongeveer op 2300KM, denk dat ik de winter nog even doorfiets met deze ketting en daarna een nieuwe erop. Heb geen ketting slijtmeter ding. Maar met de liniaal & hier zie ik wel dat de ketting wat 'langer' is geworden.

Schakelen gaat nog gewoon soepel.

Wat denken jullie van m'n kettingblad?

-

Afgelopen weekend voor 't goede doel een fietstocht gemaakt met een man of 20. Uiteindelijk 130KM gemaakt zaterdag. Ook meteen m'n eerste lekke band gehad ;).

Afbeeldingslocatie: https://photos-5.dropbox.com/t/2/AAAQGI4O4t79cLmrCMGalnklFtoSF0L-E_HJpZ4OsX1hmA/12/25130/jpeg/1024x768/3/1418821200/0/2/bb-1.jpg/CKrEASABKAEoAg/W_uocTZBxj67fYXg_29bw3HNdIuJF7sU6dSg91zzCCI
Afbeeldingslocatie: https://photos-1.dropbox.com/t/2/AAB1uUbeWFsafBZMpfHXWd51nXwY4EhabVAWbeGn7cA_zw/12/25130/jpeg/1024x768/3/1418821200/0/2/bb-3.jpg/CKrEASABKAEoAg/4ZMHKjxd8ntj7rjeRCfnjvOUIBwRT1JO27IZ3X48pEo
Afbeeldingslocatie: https://photos-4.dropbox.com/t/2/AABnLPo4h7VOoePmqsBVQgZBTmHG_mOWD7vZAZ7wj1kkNA/12/25130/jpeg/1024x768/3/1418821200/0/2/bb-2.jpg/CKrEASABKAEoAg/51WnflYLQSLI62Olf_XAVbIB4SuGCjE7ciadOUmre-M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Kettingblad ziet er prima uit. Ik geloof niet zo in het vervangen van die dingen, ze horen zo lang mee te gaan dat je ze beter met fiets en al kunt vervangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Laatst online: 08:56
Makkelijk schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:19:
Kettingblad ziet er prima uit. Ik geloof niet zo in het vervangen van die dingen, ze horen zo lang mee te gaan dat je ze beter met fiets en al kunt vervangen :)
Hangt er een beetje van af of je 2.000 of 20.000km per jaar fietst. Overigens lijkt me dat de ketting na 2000km ook nog wel prima is. Meestal kunnen die toch wel 4.000km mee oid, maar hangt natuurlijk wel beetje af van de omstandigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Tuurlijk, maar als je zoveel per jaar fietst vraag ik me af hoe lang je met een frame doet. Tenzij je een winterfiets hebt / mooi-weer-fietser bent en nauwelijks slijtage krijgt.

Ik had mijn ultegra bladen met 10K op de teller naast nieuwe bladen gehouden en het was gewoon een uitdaging om de gebruikte bladen te herkennen. Qua vorm was elk gekke vlakje en hoekje in een nieuw ultegrablad nog exact te vinden in het 10K gebruikte blad.

[ Voor 87% gewijzigd door Makkelijk op 17-12-2014 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:57
jspr schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 08:33:

[afbeelding]
Erg tof gedaan!
Geeft genoeg inspiratie om dat komend jaar ook eens te proberen (de GoPro video's maken, fietsen in Spanje zal er helaas niet van komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 18:59
10K zal je niet zo snel zien op je bladen en is ook iets wat heel langzaam slijt. Gewoon ander metaal lijkt me.

Cassette/ketting daarin tegen gaat een stuk harder. Al zij het wel dat je ketting het snelste slijt. 4K+ moet zeker wel lukken op een ketting hoor. Maar het is handiger om het te meten. Meetlat of kettingtool. Als je dat gebruik kan je met meerdere kettingen op 1 cassette rijden voordat je ook die een keer vervangt. Scheelt weer wat in de portomonee.

Tuurlijk is alles afhankelijk hoe je met je fiets omgaat qua omgeving die je rijdt en hoe je de fiets onderhoud qua schoonmaak.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jekker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 14:39
Zo net weer een heerlijke rit gereden, begin weer aardig gemotiveerd te raken.
28.8 km/h 110km (solo) bergrit ben ik best tevreden. doordat je bijna struikelt over de profs hier lijk je automatisch een tandje hoger te rijden dan normaal (bij niemand in het wiel gereden).

http://www.strava.com/activities/230251831

Spicy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-09 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

Heb vandaag m'n fiets binnen gekregen. *O*

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/image/3L381j2o0w1J/2014-12-17%2011.45.36.jpg

[ Voor 113% gewijzigd door Tourniquet op 17-12-2014 17:25 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Graham op 17-12-2014 17:26 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Zie edit :P

Ik heb 'm inmiddels in elkaar gezet, zal van het weekend wat fatsoenlijke pics maken, het is nu te donker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Nu al gecrashed? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf, weet nog goed hoe bij ik was toen mijn roadlite binnenkwam. Veel plezier ermee! En we willen natuurlijk een foto als hij gemonteerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
Frank doet zaterdag weer een tochtje :

http://www.knopers.net/?page_id=38

Afbeeldingslocatie: http://www.knopers.net/wp-content/uploads/2014/09/route-20dec-2014.png

Er hebben zich tot nu toe 4 man aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMUilwijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:26
DDX schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:31:

[afbeelding]

Oei, dat is nog te weinig om mij continu achter te verschuilen ;)

Everytime I suffer I become a better man because of it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
Je kan hele route achter Frank schuilen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMUilwijk
DDX schreef op woensdag 17 december 2014 @ 21:27:
Je kan hele route achter Frank schuilen hoor ;)
Derde rij is meest optimale plek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Okee, eigenlijk ben ik niet zo'n racefietser, ik ben meer van de dikke banden. Maar ik probeer zo nu en dan op de Tacx te stappen. De fitness bike die ik in de zomer voor toerritjes en woon-werk gebruik zet ik er dan op. Vind het saai, daarom doe ik liever mountainbiken, maar met dit weer is dat ook niet alles :P

Maargoed, ik merk dat het erg lastig is om daarbij een tempo te kunnen blijven rijden, geen gevoel van snelheid, gauw warm, continue weerstand etc. Ook ligt mijn trapfrequentie eigenlijk nog te laag.
Maargoed, ik dacht, wellicht is het dan verstandig om op hartslag te trainen. Sowieso omdat ik daarbij waarschijnlijk sneller of beter resultaat boek dan zomaar wat gaan fietsen.

Maar waar doe ik goed aan qua hartslagmeter? Aan de ene kant geef ik het liefste zo min mogelijk geld er aan uit. Hartslag aflezen en klaar. En vind ik 50€ voor een instapper al genoeg. Aan de andere kant heeft het natuurlijk ook wel een meerwaarde als ik ook de trapfrequentie kan zien Al gaat dat met een stopwatch steeksproefsgewijs ook wel, als je eenmaal het gevoel hebt kun je best leren om rond dat toerental te rijden.

• Ascension
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:54
Misschien een beetje buiten je budget maar de Garmin Edge 500 is volop in de aanbieding op het moment en is een heel mooi apparaatje. De bundel incl. hartslagmeter en cadanssensor kost nu 169 euro.

• Ceaser
_ferry_ schreef op woensdag 17 december 2014 @ 22:00:
Maargoed, ik merk dat het erg lastig is om daarbij een tempo te kunnen blijven rijden, geen gevoel van snelheid, gauw warm, continue weerstand etc. Ook ligt mijn trapfrequentie eigenlijk nog te laag.
Maargoed, ik dacht, wellicht is het dan verstandig om op hartslag te trainen. Sowieso omdat ik daarbij waarschijnlijk sneller of beter resultaat boek dan zomaar wat gaan fietsen.
Op de Tacx vind ik interval de leukste manier van rijden. Lang een tempo rijden is doodvervelend. Of ik nu een film/muziek of wat dan ook aanzet, ik ga me de pleuris vervelen op een of andere manier en de tijd lijkt tienmaal zo langzaam te gaan. Met intervalletjes is het een stuk leuker rijden. Even een minuutje blazen bijvoorbeeld en weer een minuutje rustig en voor je het doorhebt ben je een uur verder.

Gisteren zelf overigens weer een rondje buiten gemaakt. Behoorlijk warm voor de tijd van het jaar (mijn vorige ritje was bij ~0C en nu 7C). Er stond wel redelijk wat wind waardoor het in het begin redelijk pittig was maar terug richting huis had ik hem gelukkig in de rug. Kleine 65km in 2 uur uiteindelijk.

http://www.strava.com/activities/230337308

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

Nette fiets Tourniquet. Wat vind je van Canyon in het algemeen, als bedrijf?

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

• Graham
DDX schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:31:

[afbeelding]

Oh klinkt wel leuk zeg. Even over nadenken nog!

grahamofthewheels.com

• DDX
We zitten nu op 5 man (en 1 die alleen eerste 2u meerijd)

• Ceaser
Ai, als ik dit weekend geen dienst had voor m'n werk had ik meegedaan. Moet een beetje in de buurt van de zaak blijven en zal wel een kort rondje op de heuvelrug maken als het weer ok is ;)

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Ascension schreef op donderdag 18 december 2014 @ 08:34:
Misschien een beetje buiten je budget maar de Garmin Edge 500 is volop in de aanbieding op het moment en is een heel mooi apparaatje. De bundel incl. hartslagmeter en cadanssensor kost nu 169 euro.
Is wel een mooi dingetje zo te zien :) De Sigma's van rond de 50€ schijnen niet zo goed te zijn, dus dan kom je bij Polar voor 70€ En tja, dan is de stap naar die Garmin niet zo groot meer ;)
Volgens mij is het ook een foutje, de bundel kost bij futurumshop 169, maar die vind je niet via de webwinkel, wel via google, in de winkel zie je dan weer de versie zonder cadans voor dezelfde prijs :P

• DDX
Bij mantel is de edge 500 bundel zelfs 159 euro.

[ Voor 4% gewijzigd door DDX op 18-12-2014 19:38 ]

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Thanks voor de tip! Dat is wel interessant. Jammer dat de rood/zwarte versie momenteel niet op voorraad is bij Mantel. Ik lees dat die een comfortabelere hartslagband heeft dan de grijs/blauwe edge 500. Maar een mailtje verstuurd naar Mantel over de leverbaarheid en anders kijken naar Futurumshop voor een tientje meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ascension
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:54
Weet iemand een online winkel waar de Conti GP 4-season nog beschikbaar is in 25mm? Bij 12go, mantel en futurum is ie niet meer voorradig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Zelf uiteindelijk voor de Polar rs300x gegaan, was 69€. En mocht ik later toch liever een fietsteller hebben met cadans etc, dan is GF vast wel blij met deze voor het hardlopen wat ze af en toe doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
Satch schreef op donderdag 18 december 2014 @ 23:59:
Thanks voor de tip! Dat is wel interessant. Jammer dat de rood/zwarte versie momenteel niet op voorraad is bij Mantel. Ik lees dat die een comfortabelere hartslagband heeft dan de grijs/blauwe edge 500.
Huh, is niet alleen de kleur van de garmin anders dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
DDX schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:24:
[...]

Idd, dat lijkt me gewoon dezelfde hartslag band. Ik weet niet of de flexibele of hard plastic variant erbij zit.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Graham schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:31:
[...]

Idd, dat lijkt me gewoon dezelfde hartslag band. Ik weet niet of de flexibele of hard plastic variant erbij zit.
DDX schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 09:24:
[...]

Bij de specificaties van de rood/zwarte staat een softstrapband en bij de grijs/blauwe een hardstrapband. Dit las ik ook op wat andere fora over de verschillen. De soft versie schijnt mogelijk wat comfortabeler te zijn. Hij is iig ook in rood/zwart alweer op voorraad zie ik. Maar snel de knoop doorhakken of ik hem bestel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Satch schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 10:07:
[...]

[...]

Bij de specificaties van de rood/zwarte staat een softstrapband en bij de grijs/blauwe een hardstrapband. Dit las ik ook op wat andere fora over de verschillen. De soft versie schijnt mogelijk wat comfortabeler te zijn. Hij is iig ook in rood/zwart alweer op voorraad zie ik. Maar snel de knoop doorhakken of ik hem bestel. :)
Vaag dat ze daar onderscheid in maken per kleur. Maar idd de soft strap is ook een nieuwere model dan de hard strap en superieur.

[ Voor 0% gewijzigd door Graham op 19-12-2014 10:46 . Reden: +re ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
Je zou bijna vermoeden dat het oude omschrijving is.
De edge 500 bundel (rood/zwart) die ik 1,5 jaar geleden gekocht heb zat al de premium soft strap bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Op https://buy.garmin.com/en...g/edge-500/prod36728.html staat bij de Red bundle specs "Premium heart rate monitor" en bij de Blue bundle "Heart rate monitor". Zou dat het verschil zijn? wel raar dan dat er een andere band zit bij een andere kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Tourniquet schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:11:
Op https://buy.garmin.com/en...g/edge-500/prod36728.html staat bij de Red bundle specs "Premium heart rate monitor" en bij de Blue bundle "Heart rate monitor". Zou dat het verschil zijn? wel raar dan dat er een andere band zit bij een andere kleur.
Premium == soft strap. Bij mijn Forerunner 305 zat namelijk de "Heart rate monitor" en dat is een hard strap. Blijf wel vaag maar meteen een rede om voor de Red bundle te gaan.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Hmm, dat is wel balen want mijn fiets is blauw/wit/zwart. Anders zou ik zo de bundel blauw bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

Maakt dat zoveel uit dan? :')

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
BreadFan schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 11:59:
Hmm, dat is wel balen want mijn fiets is blauw/wit/zwart. Anders zou ik zo de bundel blauw bestellen.
Do je er toch zo'n siliconen hoesje in de gewenste kleur á een paar euro omheen?

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Graham schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:52:
[...]

Oh klinkt wel leuk zeg. Even over nadenken nog!
Ben erbij!

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
Top, we zitten nu op 7 man (en 1 die alleen eerste 2u meerijd)

[ Voor 90% gewijzigd door DDX op 19-12-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMUilwijk
Ah, mooi, nog meer windvangers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Ik had graag gewild maar heb niet veel tijd morgen ;(
Moet nog 380km voor de 10k dit jaar.. dit was een mooie aanzet geweest :)

Zijn er zondagmiddag nog mensen in voor een ritje? Ik denk dat ik vanaf +/- 14:00 nog een rondje ga maken van 60-90km in de omgeving van Rotterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Pelle schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 16:12:
Zijn er zondagmiddag nog mensen in voor een ritje? Ik denk dat ik vanaf +/- 14:00 nog een rondje ga maken van 60-90km in de omgeving van Rotterdam.
Ik ga waarschijnlijk het bekende zondagochtendrondje doen van 70. Ligt er even aan hoe ik me 's ochtends voel.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Graham schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 16:31:
Ik ga waarschijnlijk het bekende zondagochtendrondje doen van 70. Ligt er even aan hoe ik me 's ochtends voel.
Dan zit ik nog aan de andere kant van het land, dus ik kan helaas niet aanhaken dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
Pfff, dat was aanpoten in de polder met windkracht 7-8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2014 @ 19:40:
[...]

Gaaf, weet nog goed hoe bij ik was toen mijn roadlite binnenkwam. Veel plezier ermee! En we willen natuurlijk een foto als hij gemonteerd is.
Hier is mijn Canyon Endurace 6.0 2015 gemonteerd en wel (foto's zijn klikbaar):

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/836028/Canyon/IMG_4944.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/836028/Canyon/IMG_4945.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/836028/Canyon/IMG_4946.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/836028/Canyon/IMG_4951.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/836028/Canyon/IMG_4950.jpg

Net ook een testritje gemaakt, rijdt lekker maar heb het kort gehouden vanwege windkracht 6 hier. :D
sky- schreef op donderdag 18 december 2014 @ 10:09:
Nette fiets Tourniquet. Wat vind je van Canyon in het algemeen, als bedrijf?
Mijn ervaring was prima, heb besteld op 11 december (deze versie was op voorraad) en werd geleverd op 17-12. Heb op zondag nog een mail gestuurd om de pedalen nog extra erbij te bestellen (met 20 euro korting) en dat werd op maandag gelijk nog geregeld.

Schoenen (Shimano R078L) en helm (Bell Array) heb ik inmiddels ook. Ik moet nu alleen nog shoppen voor wat goede kleding, volgende week maar even achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
Knappe fiets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi inderdaad. De bedrukking is gelukkig weer wat rustiger dan de afgelopen jaren.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2014 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-09 18:26

@r!k

It is I, Leclerq

Vandaag vol goede moed op de fiets gestapt voor een ritje, kom ik na nog geen 5 km donkere wolken tegen en jawel hoor, regen.

Toen maar teruggegaan en mijn klrtste rit van het jaar geworden met 8.9 km 8)7 . Ik had door omstandigheden al 3 maanden niet op de fiets gezeten en dat was meteen te merken overigens.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
Zo lekker afzien in de polder vandaag.
Stuur goed vasthouden en wind van alle kanten gehad :)

Met dit weer kan je beter een wat zwaardere fiets hebben,
215km, laatste 30km was het echt ff afzien om thuis te komen, pit was er toen wel uit.
En wist niet dat er zoveel hoogtemeters in de polder te vinden waren 8)

En Frank bleef maar gas geven :o

Afbeeldingslocatie: http://instagram.com/p/w1j_gSP_ga/media/?size=l

http://www.strava.com/activities/231152727

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
  • Nu online
@Tourniquet, mooi fiets! Ik ga denk ik voor de "deep black ano - yellow" waarschijnlijk.

Vandaag even mij maten opgemeten en volgens het meet systeem van Canyon heb ik een L (58) nodig. Verlaag ik echter mijn bbl met 1 cm krijg ik er een M (56) uit. Wat zouden jullie kiezen? BBL is overigens gemeten met fietsbroek aan, met padding dus.

Mijn maten zijn:
lichaam: 181 cm
bbl 87 cm
torso 60 cm
schouder 44 cm
arm 65 cm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

DDX schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 19:32:
Zo lekker afzien in de polder vandaag.
Stuur goed vasthouden en wind van alle kanten gehad :)

Met dit weer kan je beter een wat zwaardere fiets hebben,
215km, laatste 30km was het echt ff afzien om thuis te komen, pit was er toen wel uit.
En wist niet dat er zoveel hoogtemeters in de polder te vinden waren 8)

En Frank bleef maar gas geven :o

[afbeelding]

http://www.strava.com/activities/231152727
Mooi rondje weer :)
Zal inderdaad wel afzien geweest zijn, ik had zelf maar tijd voor een kort ritje van ongeveer 2 uur. Het was de hele dag droog, maar tijdens die 2 uur op de fiets wel bijna een uur in de regen gereden.
Toen ik parallel aan de A12 ging rijden bij Bleiswijk bleek dat de wind wel heeel erg gunstig stond voor het Strava-segment naar Gouda, dus daar toen maar even gas gegeven. Halverwege nog noodstop moeten maken voor auto die voorlangs kruiste (hij had voorrang, dus volkomen terecht dat ik in de ankers moest) maar toen kon ik de KOM wel vergeten. Maar wel Dylan van Baarle met 1 sec voorgebleven (die destijds alleen geen W5 in de rug had, vermoed ik) :P http://www.strava.com/act...25027/segments/5452548382

Morgenmiddag nog maar even een ritje doen. 80-90km zou mooi zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
Wij hadden maar paar druppeltjes hele rit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roberttt schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 20:02:
@Tourniquet, mooi fiets! Ik ga denk ik voor de "deep black ano - yellow" waarschijnlijk.

Vandaag even mij maten opgemeten en volgens het meet systeem van Canyon heb ik een L (58) nodig. Verlaag ik echter mijn bbl met 1 cm krijg ik er een M (56) uit. Wat zouden jullie kiezen? BBL is overigens gemeten met fietsbroek aan, met padding dus.

Mijn maten zijn:
lichaam: 181 cm
bbl 87 cm
torso 60 cm
schouder 44 cm
arm 65 cm
Ik heb een bbl van 87,5cm en ben 183cm. Heb een roadlite maat 58. Stuurpen heb ik wel aangepast naar 10cm.

Je moet wel even goed naar de geometrie van de fiets kijken. Als ik het zelf zo vergelijk dan heeft de endurace een bovenbuis die 1cm korter is dan die van mijn roadlite. De balhoofdbuis is hetzelfde. Ik zou de 58cm aanraden, bij de 56 zou je een grotere drop hebben. Het hangt er ook van af hoe racy je wilt zitten.

Ohja, je hebt net als mij vrij lange benen in verhouding tot je bovenlichaam. Dan passen dit soort comfortabele racefietsen (korte bovenbuis, hoge balhoofdbuis) goed bij je.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2014 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
@JJ, netjes hoor die KOM en zoals DDX al zei totaal geen regen gehad.

Ik vind tweede op dit segment overigens ook wel nice. Had hetzelf nog niet eens gezien totdat iemand anders me erop wees. :9

Net overigens nog even korte rondje gedaan met Zondag groepje. Rotterdam - Gouda - Rotterdam. Terug was pittig door de wind, heen was pittig door de snelheid ;) Al een tijdje geen 300 K gehaal in een week (incl commute).

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Zou iemand een webshop weten waar ik remmen kan kopen, zonder shifters. (wel natuurlijk voor een koersfiets.)

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
thibautb schreef op maandag 22 december 2014 @ 00:14:
Zou iemand een webshop weten waar ik remmen kan kopen, zonder shifters. (wel natuurlijk voor een koersfiets.)

Bedankt!
Ik zou niet weten waar je remmen mét shifters kan kopen ;)
http://www.mantel.com/remmenrace
http://www.rose.nl/produc...en/raceremmen/raceremmen/

Of bedoel je dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-09 18:26

@r!k

It is I, Leclerq

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Ja, sorry niet goed uitgelegd ik bedoel remgrepen. Was niet zo ver aan het nadenken dat er remmen zijn en remgrepen... 8)7 En bedankt, het waren dus remgrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Oh ja, die had ik ook nog. Wel een gedeelde KOM, maar moest ook op dit segment vol in de remmen (blokkerende wielen zelfs, ging net goed). Hier had ik wel voorrang maar de automobilist die afsloeg dacht daar anders over.
Ik vind tweede op dit segment overigens ook wel nice. Had hetzelf nog niet eens gezien totdat iemand anders me erop wees. :9
Achter Niki Terpstra, nice :)
Deden jullie af en toe sprintjes in die rit ofzo, gezien jullie verschillende tijden op dat segment?

Gisteren ook nog een aardig rondje gedaan; ik speculeerde op een afnemende wind naarmate de middag verstreek, maar dat bleek niet het geval te zijn. Wind nam zelfs toe vanaf het moment dat ik 'm tegen kreeg. Toch voelden de benen zo goed dat ik geheel tegen mijn natuur in nog 10km extra tegenwind heb gepakt.
Het stuk wat ik zaterdag met bijna 50 gemiddeld reed, deed ik nu in de zelfde inspanning met 25 de andere kant op 8)7 Uiteindelijk uitgekomen op 90km met 30 gemiddeld in laag D2; niet slecht voor een dag met zoveel wind :) http://www.strava.com/activities/231553914

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle

Pelle

🚴‍♂️

Oh ja, zaterdag ook nog even het 6800 bottom bracket lager gehaald, zodat ik de komende week ergens m'n nieuwe crank kan monteren. Ik moet heel erg mijn best doen om daar dan niet meteen een Stages 6800 crankarm bij te halen :X
Ik dacht overigens dat die dingen goedkoper waren (rond de € 400) maar dat valt nog vies tegen.

Daarbij kwam ik bij 12gobiking ook nog een bak met Prologo zadels tegen; € 40 voor een Prologo Scratch Pro TR leek me niet veel geld dus ik heb de gok maar genomen zonder te passen.
Fijn zadel, heel erg stroef en heb het idee dat je daarom veel minder energie kwijt bent aan het steeds maar weer heen en weer schuiven op je zadel. Heb het nu pas 2 ritjes getest, maar het is vooralsnog zeker geen verslechtering t.o.v. mijn Selle Italia X1.

[ Voor 19% gewijzigd door Pelle op 22-12-2014 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
Pelle schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:43:
[...]
Achter Niki Terpstra, nice :)
Deden jullie af en toe sprintjes in die rit ofzo, gezien jullie verschillende tijden op dat segment?
Ik reed met Frank te hard dat segment binnen, dus hebben daarna iets rustiger gefietst tot de andere 3 erbij waren.
Gelukkig staat Niki ruim voor anders wel balen dat we KOM niet hadden ;)

En Frank deed alleen maar sprintjes, die weet van geen ophouden 8)

[ Voor 22% gewijzigd door DDX op 22-12-2014 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
DDX schreef op maandag 22 december 2014 @ 11:56:
[...]

Ik reed met Frank te hard dat segment binnen, dus hebben daarna iets rustiger gefietst tot de andere 3 erbij waren.
Gelukkig staat Niki ruim voor anders wel balen dat we KOM niet hadden ;)

En Frank deed alleen maar sprintjes, die weet van geen ophouden 8)
Kan er niet veel op aanvullen. Frank en DDX gingen gewoon lekker hard. Nou kwam Shaun (was dat z'n naam?) er ook nog bij af en toe maar die kon z'n kracht niet goed verdelen over de hele route of spaarde zich extreem in het begin. Lastig om vat op zijn rij stijl te krijgen.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberttt
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 20:36:
[...]

Ik heb een bbl van 87,5cm en ben 183cm. Heb een roadlite maat 58. Stuurpen heb ik wel aangepast naar 10cm.

Je moet wel even goed naar de geometrie van de fiets kijken. Als ik het zelf zo vergelijk dan heeft de endurace een bovenbuis die 1cm korter is dan die van mijn roadlite. De balhoofdbuis is hetzelfde. Ik zou de 58cm aanraden, bij de 56 zou je een grotere drop hebben. Het hangt er ook van af hoe racy je wilt zitten.

Ohja, je hebt net als mij vrij lange benen in verhouding tot je bovenlichaam. Dan passen dit soort comfortabele racefietsen (korte bovenbuis, hoge balhoofdbuis) goed bij je.
Bedankt voor je advies! Ook even canyon zelf gemaild, zij raden weer een M aan. Maar ik zou ook op een L passen als ik meer comfort wil hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
thibautb schreef op maandag 22 december 2014 @ 10:25:
[...]

[...]

Ja, sorry niet goed uitgelegd ik bedoel remgrepen. Was niet zo ver aan het nadenken dat er remmen zijn en remgrepen... 8)7 En bedankt, het waren dus remgrepen.
http://www.bikester.nl/fi...e3-11e4-bef9-448a5b847ea1

http://www.chainreactionc...brake-levers/rp-prod13672

https://www.bike2build.nl...o-bl-r600-drop-bar-levers

[ Voor 8% gewijzigd door Makkelijk op 22-12-2014 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:54

sapphire

Die-hard pruts0r

Oef, ik was er dit weekend eindelijk uit dat ik een Edge 500 wilde kopen, was hij uitverkocht bij Mantel. Ik ook altijd met mijn getwijfel :(
Maar gelukkig kwam hij vanmiddag weer op voorraad, dus direct een blauw-zilveren besteld :)

Ben erg benieuwd hoe dat gaat bevallen, zou al helemaal gelukkig worden als de auto-pause functie goed werkt. Laat staan de andere gekke dingen die m'n Bryton heeft/doet :+

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
Laat even weten welke hartslagband erbij zit, wil er ook eentje voor m'n vader bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-09 12:39
Vandaag mijzelf verwend met een Garmin Vector S. om mee te starten ;) #langleve13emaand
Meten is weten, maar de eerstkomende weken maar data verzamelen voor er conclusies uit op te maken zijn. Nu met zwemmen en hardlopen paar keer per week (triathlon...) neig ik naar overtraindheid dus ik neem mijn rust serieus nu :)

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Futurumshop verkoopt de Garmin Edge 500 Red bundel voor 169,- euro

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
Ja en mantel voor 159 (en is soms tijdelijk even uitverkocht) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Haha. Ach jah die 10 euro ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMUilwijk
Zeg! Dat zijn wel twee cola, een koffie en een appeltaart als je ze nodig hebt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-09 21:01

4POX

Everybody is wired

MMUilwijk schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 17:19:
[...]

Zeg! Dat zijn wel twee cola, een koffie en een appeltaart als je ze nodig hebt... ;)
In friesland heb je twee cola, een koffie met een appeltaart en een broodje kroket.

tien euro kan veel zijn.

Maar zoals Dan Ariely al liet zien in een experiment. Wij kunnen de halve stad afrijden voor tien euro korting bij een krat bier. Maar doen dat niet bij de aanschaf van een nieuwe auto. Maar het blijft tien euro.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09:59

Hupske

AFCA

Ik zit een beetje te twijfelen welke broek ik moet halen.

Het gaat tussen de:
Castelli Ergo Tre Bibshort

of

Pearl Izumi Attack bib

Mijn gevoel zegt de Castelli, maar de bij de Izumi krijg ik voor de zelfde prijs nog een shirt erbij.

Heeft 1 van jullie toevallig ervaring met 1 van deze broeken?

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
MMUilwijk schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 17:19:
[...]

Of zo'n beetje een bord tomaten soep en een boerenomelet met een cola. }:O

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 20:41
Hoe zijn jullie ervaringen met Strava Premium? Geeft een upgrade waar voor zijn geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:51
Vandaag na ruim een maand de fiets weer eens uit de schuur getrokken... Was gelijk een mooie uitdaging met die wind, maar het ging eigenlijk nog best redelijk..

11 januari begin ik met de basistraining van Starttorace en Robic.. En wil daar niet helemaal als een kneus naar voren komen, dus we gaan maar weer eens een beetje beginnen met fietsen..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:55
Mooi Macer, volgens mij is dat echt een supervette clinic!! Als je op Sloten (als deze jongens sloten centered zijn) mee gaat doen gooi dan even een berichtje @ me, wellicht kunnen we een koersje samen rijden.

Het grootste probleem van strava is volgens mij dat premium niet zijn geld waard is tenzij je een powermeter hebt. Maar als je een powermeter hebt zijn er weer sotes als trainingpeaks die in die niche weer beter zijn. Strava is de generalist die nergens uitblinkt behalve met segmenten. Dus de enige manier om die unit winstgevend te krijgen is om segmenten onder premium te schuiven. Ben benieuws wat ze doen. Ik schakel iig op 31 dec weer een maandje gratis premium aan om mijn vakantie in Gran canaria premium mee te pakken.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
Premium is best grappig, maar ze zouden meer premium functies moeten toevoegen om het echt nuttig te maken.
Bijvoorbeeld bij gear voor premium members mogelijkheid onderdelen wisselen (tussen fietsen) en km stand van ieder onderdeel bijhouden.

Ik heb nu trial omdat ik ook powermeter heb, denk dat ik het wel verleng omdat er dan toch wel wat nuttige info staat.
Maar zonder powermeter is het niet echt heel nuttig nu volgens mij.

[ Voor 28% gewijzigd door DDX op 23-12-2014 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RalphvR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-07 20:10
Ik vroeg me af of iemand hier ervaringen heeft met de conti 4-season banden: brengen ze een meerwaarde ten opzichte van de grand prix 4000? En zijn ze enkel aan te raden voor de (natte, koude) wintermaanden of ook prima genoeg om op te rijden in de zomer?
Pagina: 1 ... 111 ... 138 Laatste

Dit topic is gesloten.