• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-12 19:21
Gisteren voor het eerst in ruim 8 maanden weer ingelogd en voor mij zijn de veranderingen erg positief. Na uren spelen op mijn barb nooit enige nuttige loot zien droppen die verkoopbaar was op de AH en ook niet genoeg gold om goede gear voor progress te kopen. Sinds gisteren 3 legendaries zien droppen, alle 3 upgrades. Speel nu op Master maar Torment I moet ook kunnen denk ik.

Overigens dropte on andere deze axe, voor de level reduction is wel nuttig :D
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/y9BniHz.png
Level Required die er nu staat klopt niet, komt uiteraard gewoon op 44.

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-12 15:22
Hallo mede DIIIers! Ik heb DIII al bijna 2 jaar niet meer aangeraakt ( 1 x normal doorlopen met Barb ). Daarna verloor ik snel de drang om door te spelen en de item koorts was gewoon nihil dankzij de AH.

Hoe is het nu met de nieuwe patch? Zijn er meer mensen zoals ik die nu weer met plezier spelen?

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Welke teamspeak heeft Tweakers? kunenn jullie ff IP posten hier ?

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

cybergi schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 08:51:
volgens mij die in de topicwarning staat :P

ik zat daar gisteren ook even te koekenloeren ^^ en zag iig Vydra daar zitten met een paar andere oudgedienden uit dit topic

[ Voor 11% gewijzigd door Bokkie op 27-02-2014 08:52 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:26

Grin

Ride si sapis.

cybergi schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 08:51:
ts.solidaritygaming.com of 85.236.109.244 port=14117

NewsBlur || My Fujifilm gear

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Mooi ik zie jullie wel in de loop van de dag daar ;)

Verwijderd

Ik ondervind sinds de update gisteren problemen om auction house op te starten, geeft error aan! Meer mensen met dit probleem en nog beter met een oplossing? Speel op Mac!

De upgrade belooft wat, ben erg positief over de veranderingen, en wow wat was er snel een GoT clan en die zat nog sneller vol.

Senior Prutser, Petrus

• krazzer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-11 16:44

krazzer

Tijd is een illusie

Vanochtend voor het werk nog ff een half uurtje gespeeld, dropt de eerste serieuze upgrade:
Afbeeldingslocatie: http://s30.postimg.org/cv675cm41/magefist.jpg

Qua damage ga ik er iets op achteruit, maar ik heb nu m'n hele build op fire damage aangepast :D

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

krazzix schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 08:55:
Vanochtend voor het werk nog ff een half uurtje gespeeld, dropt de eerste serieuze upgrade:
[afbeelding]

Qua damage ga ik er iets op achteruit, maar ik heb nu m'n hele build op fire damage aangepast :D
Jammer geen all ress ;)

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 08:53:
Ik ondervind sinds de update gisteren problemen om auction house op te starten, geeft error aan! Meer mensen met dit probleem en nog beter met een oplossing? Speel op Mac!

De upgrade belooft wat, ben erg positief over de veranderingen, en wow wat was er snel een GoT clan en die zat nog sneller vol.

Senior Prutser, Petrus
Same here Petrus, mijn AH loopt ook vast en kreeg hem gister ook niet gestart. En ja, ik speel ook op een 10.8.5 Mac, dit weekend upgraden naar 10.9.2, kijken of dat helpt...

Vanavond mijn eerste echte D3 2.0 avondje, kan niet wachten! :*)

Medior Prutser, Grin

Yerap schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 08:20:
[...]

Ik heb geen idee of het een bug is, het enige wat ik weet dat het op dit moment lukt, en ik zag dus ook andere het doen, maar alles wat ik heb gezien was wel alleen crafted. Zou natuurlijk ook vervelend zijn als je nu opeens niets meer zou kunnen verdienenen aan je plans als je die al voor de patch geloot had.
Maar ik had het over de items die na de patch gevonden zijn. Ik meende dat dat allemaal account bound zou zijn tot de uitbreiding en dat het niet op AH kon, maar zag gisteren dat het toch te traden was.

Handig trouwens, dat er een timer loopt op het item zelf.

retlaw schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 08:37:
[...]

Haha, inderdaad. Wel leuk dat teamspeak maar ik moet er wel even aan wennen. Was af en toe meer aan het lullen als spelen :).

Ik merk wel dat ik nog een hoop te ontdekken heb en dat maakt het weer leuk.

Mijn pc liep gisteren twee keer helemaal vast toen ik het AH op wilde... Was er nog een truk om snel whites van het AH te plukken? Of kunnen die niet omgezet worden naar common debris... Ik dacht gister wat gelezen te hebben hier, maar zie het zo snel niet terug :).
Oh ja, dat had ik in het begin ook. Je bent zo bezig met TS dat je nauwelijks meer aan gamen toe komt. En het ging al niet al te snel omdat ik veel items aan het bekijken was. :P
Ik vind het echt een mooie update. Alleen mijn barb werkt nog niet echt geweldig, omdat ik nog geen fatsoenlijke build gevonden heb. Qua survivability ben ik trouwens wel blij met hem. Ging prima, als ik een beetje uitkijk.

Volgens mij kan je nog gewoon whites omzetten naar mats.

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-12 19:43

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grin schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 08:56:
[...]

Same here Petrus, mijn AH loopt ook vast en kreeg hem gister ook niet gestart. En ja, ik speel ook op een 10.8.5 Mac, dit weekend upgraden naar 10.9.2, kijken of dat helpt...

Vanavond mijn eerste echte D3 2.0 avondje, kan niet wachten! :*)

Medior Prutser, Grin
lol, dan ligt het waarschijnlijk aan het OS. Ik speel ook op een iMac en kwam er gisteren niet op. Hoop dat het snel verholpen wordt.

Vanavond ook maar eens serieus spelen met een build die ergens op slaat. De huidige build op monk voldoet niet echt meer merkte ik gisteren en ik hoop ook wat leuk upgrades te vinden!

Battle.net || Strava

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Gisteren ook gespeeld, met Monk.
Leuk, het is flink zoeken wat handig is qua built, het toewijzen van paragon punten vind ik fijn. Drops zijn vooralsnog wat ik er van verwachte, het zal lastig blijven om directe upgrades te vinden als je al wat hoger in de boom zit. Met de Sjaak gisteren een paar dingen geprobeert, Torment VI is duidelijk geen mp 10, met mijn Monk zonder aanpassingen vanuit 2.01 is het simpelweg niet te doen, niet vanwege damage maar gewoon weinig survivability.Volgens mij ging met een snelle verdeling van de paragon punten het redelijk op Torment IV.
Per saldo, het is fors de aanpassingen, de WD is op het eerste gezicht het karakter wat vanuit pre 2.01 het beste mee kan, de Barb de minste. Ik ben erg benieuwd hoe zich dit gaat ontwikkelen.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• Grin

Grin

Ride si sapis.

retlaw schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 08:59:
[...]
Vanavond ook maar eens serieus spelen met een build die ergens op slaat. De huidige build op monk voldoet niet echt meer merkte ik gisteren en ik hoop ook wat leuk upgrades te vinden!
Meuh?
Pull monk build heeft toch juist een upgrade gekregen?

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Wave of light monk werkt ook goed hoor je moet alleen je spirit omhoog zetten in groep werkt alles op T4 :)

En ik heb nog geen upgrade gevonden.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grin schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:00:
[...]

Meuh?
Pull monk build heeft toch juist een upgrade gekregen?
hoe dan een upgrade?! Ik ben gisteren gewoon gaan spelen en heb nog niet echt de changes in skills etc bekeken :D

Battle.net || Strava

• Grin

Grin

Ride si sapis.

retlaw schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:06:
[...]

hoe dan een upgrade?! Ik ben gisteren gewoon gaan spelen en heb nog niet echt de changes in skills etc bekeken :D
Volgens mij pull je nu 16 ipv 8 monsters met implosion, en ook nog eens met een grotere radius.
Ik probeer mijn bron terug te vinden maar helaas...Google wil ff niet meewerken... :(

http://eu.battle.net/d3/en/class/monk/active/cyclone-strike

Pull up to 16 enemies within 24 yards towards you, followed by a furious blast of energy that deals 261% weapon damage as Holy.

Volgens mij was dit 8 en met een kleinere radius (<24 yards dus)

[ Voor 26% gewijzigd door Grin op 27-02-2014 09:16 ]

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:33
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2dw6bgj.png

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2ufpvg1.png

Mijn 1e legendary drop :D
Wel jammer dat hij WW dammage geeft... Wat een diss... WW is stuk...

[ Voor 20% gewijzigd door Thalaron op 27-02-2014 17:25 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Grin schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:10:
[...]

Volgens mij pull je nu 16 ipv 8 monsters met implosion, en ook nog eens met een grotere radius.
Ik probeer mijn bron terug te vinden maar helaas...Google wil ff niet meewerken... :(
http://eu.battle.net/d3/e...ch-201-now-live-2-25-2014

Cyclone Strike
Increased the maximum number of enemies pulled in from 8 to 16
Reduced damage from 313% to 261% weapon damage

en uiteraard wat rune changes, maar meer utility geworden eigenlijk

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Bokkie schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:17:
[...]

http://eu.battle.net/d3/e...ch-201-now-live-2-25-2014

Cyclone Strike
Increased the maximum number of enemies pulled in from 8 to 16
Reduced damage from 313% to 261% weapon damage

en uiteraard wat rune changes, maar meer utility geworden eigenlijk
HA! Zie je, ik wordt niet gek, toch nog iets onthouden :*)

simons schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:00:
Gisteren ook gespeeld, met Monk.
Leuk, het is flink zoeken wat handig is qua built, het toewijzen van paragon punten vind ik fijn. Drops zijn vooralsnog wat ik er van verwachte, het zal lastig blijven om directe upgrades te vinden als je al wat hoger in de boom zit. Met de Sjaak gisteren een paar dingen geprobeert, Torment VI is duidelijk geen mp 10, met mijn Monk zonder aanpassingen vanuit 2.01 is het simpelweg niet te doen, niet vanwege damage maar gewoon weinig survivability.Volgens mij ging met een snelle verdeling van de paragon punten het redelijk op Torment IV.
Per saldo, het is fors de aanpassingen, de WD is op het eerste gezicht het karakter wat vanuit pre 2.01 het beste mee kan, de Barb de minste. Ik ben erg benieuwd hoe zich dit gaat ontwikkelen.
En toch ging de barb niet slecht. Gisteren zonder fatsoenlijke build gespeeld en ik kon prima overleven op TIII. Qua dps ging het ook heel aardig, al schommelde hij door alle buffs heel erg. Ik zag hem heen en weer vliegen tussen 350k en 950k op mijn sheet.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deadsmell schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:39:
[...]

En toch ging de barb niet slecht. Gisteren zonder fatsoenlijke build gespeeld en ik kon prima overleven op TIII. Qua dps ging het ook heel aardig, al schommelde hij door alle buffs heel erg. Ik zag hem heen en weer vliegen tussen 350k en 950k op mijn sheet.
volgens mij had koei de wolf mee, daarom schommelde je denk ik dan :)

Skill Rune – Wolf Companion

Skill has been reworked and now has both an active and a passive ability

Active: Your wolf howls, granting you and your allies within 60 yards 30% increased damage for 10 seconds
Passive: Summons a wolf companion that attacks for 100% of your weapon damage as Physical

Battle.net || Strava

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-12 16:20
Gisteren ook heerlijk gespeeld, een beetje lopen rommelen met verschillende builds. En tot nu toe geeft alleen mijn DH nog problemen wat betreft survivability. Mijn wizard heeft nieuwe gloves waardoor deze een stuk meer kan handelen :)

• EricNL
  • Laatst online: 24-09 12:40
Natuurlijk precies als ik een week niet thuis ben vanwege werk moet de patch komen :(. Vanavond hopelijk weer thuis, en dan direct vanavond of morgen weer volle bak!

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Spoiler
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23-12 16:23
Zo! Wat een ontzettende prettige update is dit voor Diablo zeg! Erg blij mee! Na een lekkere run nu eens niet de tassen vol met loot (nutteloos) om vervolgens alles te moeten sellen, love it!

Ook gisteren een perfecte run gehad met mede clan members! Ging echt onwijs lekker op T2! Sorrie dat ik jullie namen nu even niet meer weet :/.

En idd, gisteren ongeveer een uurtje met mijn barb wezen klooien, maar daar kwam geen fatsoenlijke build uit, dus daarna maar geswitched naar mijn WD. Deze loopt nu ook een Spirit Barage build als ik dat zo kan noemen.

Tot vanavond!

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946

retlaw schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:43:
[...]

Active: Your wolf howls, granting you and your allies within 60 yards 30% increased damage for 10 seconds
Passive: Summons a wolf companion that attacks for 100% of your weapon damage as Physical
Dat droeg er aardig aan bij! Maar ook mijn eigen skills. Volgens mij was het Ruthless die nu een damage bonus geeft als een enemy beneden de 30% health komt en Battle Rage - Into the Fray geeft volgens mij een chc bonus als er meer dan drie enemies in de buurt zijn. Brawler werkt nog steeds hetzelfde, dus dat schommelt ook heen en weer.

Als ik nou een item vind dat continue 3 vijanden spawnt, dan ben ik binnen. :P

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:17
Zo zeg, ik moest even flink wennen aan alle aanpassingen. Ook was het behoorlijk druk op het scherm door alle meldingen van de clan in de chat en wie nou weer welke legendary drop gevonden had.

Mijn Bats-WD had geen enkele moeite om mee te komen, al zag ik wel dat ze flink hadden geschroefd aan de skills/passives die je mana geven. Ik kwam daardoor vaak droog te staan.

Wel grappig om in het eerste potje meteen 2 legendaries te vinden. Alleen vereist het nu even andere inzichten om meteen te zien of iets een verbetering voor je is of niet door al die extra paragon-skillpunten en primary/secundairy stats.

Oh ja, ook hier lang weggeweest van het spel door de eenzijdigheid. Hopelijk brengt deze patch en de uitbreiding een beetje meer het gevoel van D2:LOD terug :)

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:42

Umbrah

The Incredible MapMan

Ja, ik heb mijn Bats WD ontdaan van confusion (meer mobs lijken nu knockback te geven...), want locust swarm is ineens een monster mana-drain. Die is GELIJK van m'n "primary" af. Geen per ongeluk 300-mana dump meer. Ik heb mezelf weer een primary gegeven (de laatste rune, 28y explosion damage, van flaming skull), die nu overigens dus echt "signature spell" heet. Dat heeft geholpen, want ik merkte dat m'n bats-doctor toch wel erg vaak droog stond met een stel zombies die nu ineens zo slim lijken dat ze zeggen: bekijk het met je vlammen, ik wacht wel tot je droog staat.

Dat, en het lijkt wel alsof die wraiths nog meer damage doen en nog irritanter zijn dan ze al waren voor een melee-achtige class zoals een bats doctor!

Aan de andere kant.......

FROZEN ORB WIZARD = OP!!!!!!!! ME GUSTA!

[ Voor 4% gewijzigd door Umbrah op 27-02-2014 10:40 ]

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-12 19:07
Umbrah schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:37:

Dat, en het lijkt wel alsof die wraiths nog meer damage doen en nog irritanter zijn dan ze al waren voor een melee-achtige class zoals een bats doctor!
Ik ben doordat het melee gedeelte niet meeviel bij CoB maar overgestapt op het bears spammen, ook nog een leuke legend belt gevonden

Movies: letterboxd

Ja, ik heb mijn Bats WD ontdaan van confusion (meer mobs lijken nu knockback te geven...), want locust swarm is ineens een monster mana-drain. Die is GELIJK van m'n "primary" af. Geen per ongeluk 300-mana dump meer. Ik heb mezelf weer een primary gegeven (de laatste rune, 28y explosion damage, van flaming skull), die nu overigens dus echt "signature spell" heet. Dat heeft geholpen, want ik merkte dat m'n bats-doctor toch wel erg vaak droog stond met een stel zombies die nu ineens zo slim lijken dat ze zeggen: bekijk het met je vlammen, ik wacht wel tot je droog staat.

Aan de andere kant.......

FROZEN ORB WIZARD = OP!!!!!!!! ME GUSTA!
idd Frozen orb Wizard, Frozen blizzard wizard (meer control van de mobs) zijn idd de bomb (hangt uiteraard allemaal van gear af) - gisteravond zelf even met een meteor build gelopen met 383k dps _/-\o_

Vanavond maar even met die frozen builds aan de gang.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-12 16:04
Ik heb een vraag. Een tijdje geleden ben ik begonnen aan D3, redelijk wat tijd in gestoken. Tot dat ik het druk kreeg met mn nieuwe huis etc. tijd stil gelegen. Log ik ong. 1 a 2weken geleden in. Weg character. iemand een idee waar dit aan kan liggen?

• Joarie
Kijk eens even goed op welke realm je inlogt. Het kan goed zijn dat je op USA inlogt terwijl je Europe moet hebben.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• mfneed
Joarie schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:48:
Kijk eens even goed op welke realm je inlogt. Het kan goed zijn dat je op USA inlogt terwijl je Europe moet hebben.
Kan dat te maken hebben met die nieuwe battle.net app?

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-12 16:47

SideShow

Administrator

Ik heb nu een helm met 13% extra damage op HoT en boots met 10% extra HoT.
Gecombineerd met Stone of jordan (-5 rage voor Hot en 26% extra damage op elites) + Paragon Area damage + battle rage area damage rune + 50% extra damage op mijn Berserker + 13% extra fire damage op mijn bracers.

Ik sla een groep elites op Torment 1 plat in 3 seconden. Zou liever Torment 2 beginnen maar ik merk dat mijn toughness nog iets te laag is om echt comfortabel te spelen

[ Voor 8% gewijzigd door SideShow op 27-02-2014 10:52 ]

• oostland33
  • Laatst online: 12-12 11:30
hebben we nu een tweakers guild, zoja wie moet ik /w voor een invite?

• Thalaron
2e Legendary sinds update:

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/2rfymn4.png

Voor hardcore niet verkeerd... -11 LVL req en 700+ VITa :D

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
die zou ik houden voor een crusader :p

PSN - ps4 : sir_kowlier

Mooie drop! Die +64% toughness is lekkere score zeg! Bij het zien van zo'n wapen jeuken mijn vingers om te gaan enchanten. Proberen om er %weapon damage bij te krijgen ofzo. :P

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-12 13:13
Ben er een tijdje uit geweest en weet niet zo goed waar ik me nou op moet richten sinds de update. Ik heb een wizzard met ongeveer 230k dmg, 400k thoughness en 1500 healing. Hiermee speel ik wel lekker op t1 niveau en denk dat ik nog wel een niveau hoger kan. Alleen mijn healing moet wat omhoog denk ik,

Maar grootste probleem is de build Heeft iemand misschien een voorbeeld van een aardig werkende skillset? Ik heb simpelweg de tijd niet om alles uit te zoeken.

Daarnaast vroeg ik me af hoe ik een fatsoenlijke magic find kan krijgen. Ik zag dat ik in een game met 4 man op slechts 30% zat. Zijn al die bonussen weg tegenwoordig?

Oh en waar moet ik me op richten? Cash of moet ik alles salvagen?

Heeft het nog zin om stuff in de AH te kopen zolang het nog kan? Afgelopen uur geen upgrades gevonden namelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Malt007 op 27-02-2014 11:06 ]

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-12 19:16
Ik vraag me af of jullie hetzelfde hebben.

Sinds de patch heb ik opeens 4000 demonic essences in mijn stash zitten. Ik HAD 4000 brimstones, nu nog maar 2000 en 4000 DE's.

Het lijkt er dus op dat de helft van mijn brimstones zijn omgezet in DE. Hebben jullie hetzelfde?

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Wolf schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:06:
Ik vraag me af of jullie hetzelfde hebben.

Sinds de patch heb ik opeens 4000 demonic essences in mijn stash zitten. Ik HAD 4000 brimstones, nu nog maar 2000 en 4000 DE's.

Het lijkt er dus op dat de helft van mijn brimstones zijn omgezet in DE. Hebben jullie hetzelfde?
niet je brimstones zijn omgezet maar je Tomes, die zijn allemaal DE's geworden. Brimstones zou je nog allemaal moeten hebben.

• Timmetjuhs
Ik gebruik als rune Pyrogeist op firebomb, die zorgt in combinatie met de passive vision quest er voor dat mijn mana redelijk up blijft. Die combi werkt lekker en speelt ook leuk :) Voor de rest is het nog proberen.

• Thalaron
Net een Crusader Only shield gevonden... -.- lekker usefull

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/330abs1.png

Momenteel zijn er al een paar clans in wording:
- Gouden (o.a. Wolf is hier lid van)
- SG (o.a. Protax, klablabla, thornight, etc.)
- G4L (o.a. x4ero en consorten)
- GoT (onze Tweakers clan) - deze is nagenoeg vol.

Clans
Clans hebben een max. van 120 leden en een clan is gericht op het samenwerken en spelen. In een toekomstige patch is Blizzard voornemens om een 'clan' bank toe te voegen. Dit heeft net als bij WoW voordelen bij items en crafting materials die niet account bound zijn.
De GoT clan is nagenoeg vol ook omdat wij niet precies weten of iedereen in die groep ook daadwerkelijk op tweakers actief zijn (dus eventuele lurkers).

Huidige voor/nadelen (hangt af wie er naar kijkt) van een clan:
- je ziet de legendary loot die iemand heeft geidentificeerd
- je ziet alle achievements en andere events in de chat
- er is een levendige chat ;)

Community
Er is ook een Tweakers community; hierbij kan je ook chatten met elkaar - er is ook een Tweakers chat channel (fixed en linked met de tweakers community) - hierbij kan je ook chatten met elkaar, maar krijg je niet alle updates te zien. Community heeft een veel hogere max aan gebruikers en is dan ook ideaal om een advies te vragen en/of zoeken van mensen voor een groep.

Je kan dan ook lid zijn van meer dan een (1) community.

TeamSpeak

Er is een TeamSpeak server beschikbaar gesteld (door mij) via ts.solidaritygaming.com of 85.236.109.244 port=14117

[ Voor 8% gewijzigd door Vidra op 27-02-2014 11:28 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Malt007
Klopt het dat je niet meer op chc en chd kan zoeken bij wapens in de AH?

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Eerlijk gezegd zou ik de GoT clan in de eerste instantie houden voor mensen die hier ook actief posten eerlijk gezegd. (mho)

Zelf ga ik in ieder geval vanavond de community joinen,

Nope. Er is niets veranderd aan AH.

Bokkie schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:28:
Eerlijk gezegd zou ik de GoT clan in de eerste instantie houden voor mensen die hier ook actief posten eerlijk gezegd. (mho)

Zelf ga ik in ieder geval vanavond de community joinen,
Eens. Ik gisteren die clan joinen, zie ik 100 man online waar ik nog nooit van gehoord heb. En ben hier toch behoorlijk actief.

[ Voor 86% gewijzigd door Deadsmell op 27-02-2014 11:30 ]

Verwijderd

retlaw schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:43:
[...]

Die Wolf is zo lekker. Ik pop die wolf, dan mijn Fan of Knives die even voor ~4m+ crit en 3 keer een 2.8m Cluster Arrow die ook nog een 4 nades dropped :+.
[b]Vidra schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:26:[
De GoT clan is nagenoeg vol ook omdat wij niet precies weten of iedereen in die groep ook daadwerkelijk op tweakers actief zijn (dus eventuele lurkers).
Lurkers is niet zo'n probleem, was het niet klablabla die de GoT clan aan wilde maken met zijn 10 posts hier op GoT? Het probleem zijn buitenlandse spelers die er tussenkomen, maar ik denk dat een groot deel al weg is. Zag gisteren constant mensen de clan leaven, denk dat ze gek werden van het Nederlandse gelul.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2014 11:33 ]

• Thalaron
Ik kan AH niet op, zag op Battle.net dat meer mensen met een mac hier last van hebben?

*Hij loopt gewoon vast...

• Malt007
Ik kan ook geen lifesteal selecteren bij wapens naast de chd en de chc. En de max buyout gaat niet hoger dan 99.999.999.

[ Voor 25% gewijzigd door Malt007 op 27-02-2014 11:31 ]

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-12 21:24

Pater

Terry Tate

Timmetjuhs schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:20:
[...]

Ik gebruik als rune Pyrogeist op firebomb, die zorgt in combinatie met de passive vision quest er voor dat mijn mana redelijk up blijft. Die combi werkt lekker en speelt ook leuk :) Voor de rest is het nog proberen.
Corpse Spiders in combinatie met Widow Makers rune zorgt ervoor dat je 3 mana per hit extra krijgt. ;)

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:42

Umbrah

The Incredible MapMan

De Mac versie, als ik het zo hoor, lijkt inderdaad wat instabiel en wat laag qua performance. De Windows versie is 100% snel, stabiel, en ook geen reflection bugs. AH werkt ook goed. Misschien totdat blizzard/Apple de boel fixt bootcamp?

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Umbrah schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:32:
De Mac versie, als ik het zo hoor, lijkt inderdaad wat instabiel en wat laag qua performance.
[...]
Alleen het AH doet het bij mij niet.
Verder doet alles het, reflections, performance is goed, alles max open @ 2560*1440 en 60 FPS.

• krazzer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-11 16:44

krazzer

Tijd is een illusie

Umbrah schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:32:
De Mac versie, als ik het zo hoor, lijkt inderdaad wat instabiel en wat laag qua performance. De Windows versie is 100% snel, stabiel, en ook geen reflection bugs. AH werkt ook goed. Misschien totdat blizzard/Apple de boel fixt bootcamp?
Ik heb nog steeds dat als ik de resolutie hoger gooi, de FPS goed is, tenzij ik met mijn muis hover over een object dan gaat ie stotteren...

• Timmetjuhs
Pater schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:31:
[...]

Corpse Spiders in combinatie met Widow Makers rune zorgt ervoor dat je 3 mana per hit extra krijgt. ;)
Misschien is dat ook wel eens een poging waard :) Ik weet niet hoe lang die spiders blijven en hoe snel ze hitten. Dus ik twijfel even over het effect op 1k mana.

• Malt007
Kan iemand een build van zijn wizzard posten?

• Villean
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-12 19:23

AMD 7950X | 128GB DDR5 | GTX3080Ti | Canon R5 | RF 15-35mm F2.8 | 35mm F1.4L II | RF 50mm F1.2L | RF 70-200mm F2.8 IS | EF 400mm F2.8 IS II | Phrozen 8K Mini & 8K Mighty

• Melkaz
  • Laatst online: 22:45

Melkaz

Melkazar

Ik weet niet precies hoe de clan functionaltiteit werkt in D3, als het vergelijkbaar is als WoW is het dan niet mogelijk om 3/4 officers aan te wijzen die hier veel posten en parties hebben georganiseerd. Deze personen mogen dan als enige andere inviten en dan alleen mensen toevoegen die hier actief zijn, interesse hebben in RoS en van plan zijn om samen te gaan spelen?

Als de clan nu al vol zit lijkt het erop alsof iedereen zijn eigen vriendjes heeft zitten inviten die weinig tot niks met Tweakers en dit topic te maken hebben...

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• Leetah
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-12 09:21
Ik ben (nog) geen actieve poster maar lees wel regelmatig hier. Heb gisteren de GoT clan gejoined maar heb er geen probleem mee om plaats te maken voor anderen.
Wil echter wel graag deel uitmaken van een leuke groep, zeker als ik eindelijk lvl 60 ben straks :)

Zijn er aandachts gebieden voor die 4 clans?

"The plug thing! It's not plugged!!!"

Melkaz schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:47:
Ik weet niet precies hoe de clan functionaltiteit werkt in D3, als het vergelijkbaar is als WoW is het dan niet mogelijk om 3/4 officers aan te wijzen die hier veel posten en parties hebben georganiseerd. Deze personen mogen dan als enige andere inviten en dan alleen mensen toevoegen die hier actief zijn, interesse hebben in RoS en van plan zijn om samen te gaan spelen?

Als de clan nu al vol zit lijkt het erop alsof iedereen zijn eigen vriendjes heeft zitten inviten die weinig tot niks met Tweakers en dit topic te maken hebben...
Volgens mij is dat nu ook gedaan, maar hij stond dacht ik eerst openbaar.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Ik ben nu een van de Grote Roergangers (officer) van de Tweakers clan en sta welwillend tegenover je betoog.
Alleen hoe meet je/kwantificeer je :"alleen mensen toevoegen die hier actief zijn, interesse hebben in RoS en van plan zijn om samen te gaan spelen?"

Er is al een clan leader (Koeitje op dit moment) en drie officers (RetLaw, Grin12 en mijzelf): wij gaan idd nog even een shifting doen om terug te gaan naar de essentie. Iedereen is uiteraard wel welkom om gewoon de community te joinen.

@ focusgebieden; daarop mogen de mensen van die clans maar gewoon reageren :)

Verwijderd

Malt007 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:44:
Kan iemand een build van zijn wizzard posten?
http://eu.battle.net/d3/e...ppymoos-2738/hero/2202099

In elkaar gezet op de gok. T4/5 is prima te doen.

Verwijderd

Deadsmell schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:50:
[...]

Volgens mij is dat nu ook gedaan, maar hij stond dacht ik eerst openbaar.
Yep, en met goede reden: dat maakte het toevoegen van personen velen malen makkelijker als leader. Het overgrote deal van de leden komt echter toch echt uit het topic hier.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2014 11:53 ]

• Sam26
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-11 15:48
Je kunt nu ook makkelijk "zelf" power-levelen.

1. Join een willekeurige (grote) guild
2. Maak een level 1 aan.
3. Join een party op torment 1 of hoger, met een 2 of 3 players
4. Loop achter de groep aan en je bent in 15 minuten 50+
Grin schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:50:
[...]

Ik ben nu een van de Grote Roergangers (officer) van de Tweakers clan en sta welwillend tegenover je betoog.
Alleen hoe meet je/kwantificeer je :"alleen mensen toevoegen die hier actief zijn, interesse hebben in RoS en van plan zijn om samen te gaan spelen?"
Je zou om te beginnen hier op het forum iedereen kunnen laten intekenen op een lijst, dan filter je de lurkers al (min of meer). Daarnaast uit de clan bij 30 dagen inactiviteit?

Vidra, hoe zit het met dat clubje van jou? Zijn dat voornamelijk mensen van die game site van jezelf? Dat is niet aan tweakers gerelateerd toch?

Verwijderd

Deadsmell schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:53:
[...]

Je zou om te beginnen hier op het forum iedereen kunnen laten intekenen op een lijst, dan filter je de lurkers al (min of meer). Daarnaast uit de clan bij 30 dagen inactiviteit?

Vidra, hoe zit het met dat clubje van jou? Zijn dat voornamelijk mensen van die game site van jezelf? Dat is niet aan tweakers gerelateerd toch?
Hun Teamspeak staat op de clan-page, dus op die manier is er wel een link :+ .

• Spoiler
Sam26 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:53:

2. Maak een level 1 aan.
Dit wil ik vanavond wel eens proberen

• Joarie
Sam26 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:53:

2. Maak een level 1 aan.
Misschien toch eens een idee om eindelijk eens de Monk te proberen. Had daar niet zin in om daar zoveel moeite en tijd in te steken om alleen maar te zien wat voor speelwijze het nou eigenlijk is. Daarvoor vind ik namelijk de caster-classes te leuk :)

• Grin

Grin

Ride si sapis.

[...]

Ik zat ook al te denken aan een soort lijst idd, de Tweakers officers moeten binnenkort maar eens de koppen bij elkaar gaan steken :)

• mfneed
Spoiler schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:54:
[...]

Daar heb ik ook wel interesse in!

• Sam26
Spoiler schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:54:
[...]

Is wel leuk om te zien hoe snel je levels omhoog gaan :D
Maar wel slecht dat ze dit er nog niet uit gehaald hebben want het was al bekend tijdens de beta. :p

• Malt007
Thanks for the builds die jullie gepost hebben. Ik heb een soort freeze build gebouwd nu, zo even kijken of dat werkt.

Met hoeveel magic find lopen jullie rond?

• Spoiler
Sam26 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:00:
[...]

Is wel leuk om te zien hoe snel je levels omhoog gaan :D
Maar wel slecht dat ze dit er nog niet uit gehaald hebben want het was al bekend tijdens de beta. :p
Nee idd, maar goed. Wel mooi om lekker te switchen tussen de chars. Dus vanavond maar even ondernemen dan? Ik ben wel online.

[...]

SG is gewoon ontstaan uit Tweakers die sinds de release van D3 bijna twee jaar geleden samen wilde spelen; we hebben een TS server sinds die tijd en een domein geregistreerd om makkelijk in te loggen op TS. De website is verder brak :+

Uiteraard gaan en komen er altijd mensen dus de fanatieke spelers blijven over.

• Sam26
Joarie schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:55:
[...]

Misschien toch eens een idee om eindelijk eens de Monk te proberen. Had daar niet zin in om daar zoveel moeite en tijd in te steken om alleen maar te zien wat voor speelwijze het nou eigenlijk is. Daarvoor vind ik namelijk de caster-classes te leuk :)
Voor mij is het eerder andersom ben meer meer van de melee class, maar omdat het zo makkelijk gaat had ik gister toch even een wizard en witch doctor geleveld. Kan ik toch af en toe wisselen maakt nu toch niet meer uit voor je paragon level :)

• Timmetjuhs
Dan krijg ik mijn monk uiteindelijk toch nog op 60 :) Zou wel top zijn als ik vanavond even bij iemand mee kon spelen.
Vidra schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:04:
[...]

SG is gewoon ontstaan uit Tweakers die sinds de release van D3 bijna twee jaar geleden samen wilde spelen; we hebben een TS server sinds die tijd en een domein geregistreerd om makkelijk in te loggen op TS. De website is verder brak :+

Uiteraard gaan en komen er altijd mensen dus de fanatieke spelers blijven over.
Misschien stuur ik je vanavond ook wel een verzoek dan, anders blijft Protax zeuren. :P

Met de community van tweakers erbij kan ik dan mooi contact met beide clubjes houden.

• ebuzola
  • Laatst online: 25-11 14:21
Mn firebats werken toch nog altijd super. Nu met die nieuwe procs misschien eens kijken naar nieuwe builds.
Gisteren een dikke ring en amulet gevonden. Mijn tal-rasha was er niets tegen, kan nu niet posten omdat ik op het werk zit.

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Ik zie hier iemand levellen die 2600 mil XP per uur haalt :| wow! [ninja'd :D ]

Kan iemand me uitleggen hoe hij dit precies doet. Misschien toch eens proberen vanavond 8)

Momenteel zit ik in de GoT guild, maar omdat ik zelf redelijk casual ben wil ook best een GoT Mature/ Casual opstarten. Dit zou wat mij betreft geen 'overflow-guild' zijn voor mensen die niet bij GoT kunnen (!) maar echt voor mensen die naast hun werk/ gezin wel af en toe met Tweakers willen spelen. Is daar interesse in?

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
jah ik ben ook niet een die hard tweaker forum bezoeker lijkt mij misschien wel wat.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Joarie
Dat zou wel een betere tussenweg zijn. Zelf hier ook een fossiele tweaker met een baan die af en toe de boel weer aanzwengelt voor een beetje afleiding.

Ervig schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:15:

Kan iemand me uitleggen hoe hij dit precies doet. Misschien toch eens proberen vanavond 8)

Momenteel zit ik in de GoT guild, maar omdat ik zelf redelijk casual ben wil ook best een GoT Mature/ Casual opstarten. Dit zou wat mij betreft geen 'overflow-guild' zijn voor mensen die niet bij GoT kunnen (!) maar echt voor mensen die naast hun werk/ gezin wel af en toe met Tweakers willen spelen. Is daar interesse in?
Daar is die community toch gewoon voor?

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Paragon gaat retesnel zeg. Gisteravond met de monk en een paar clanleden op t4 act2 rondgelopen. van Plvl 306 naar 308. Dat was 1.3 miljoen xp in drie uutjes *O* . Dikke hellfire ring gecraft en nieuwe bracers :+ . De uber uurtjes van afgelopen dinsdagavond hebben dus wel zin gehad >:) . Heerlijk dat je niet 5 NV hoef te halen. heb me prima vermaakt, hier gaan weer een hoop uurtjes in zitten oOo .

Battle.net tag

• ProtoXide
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-12 09:34
Gisteren wat runs op TII/TIII gedaan met wat (minder geared) Tweakers. Mezelf uitstekend vermaakt.
Voorheen speelde ik veelal solo, ook door fps lag etc, maar dit was een hele verademing.

Nu nog wat meer gear rapen zodat het wat efficiënter wordt.. :D

Botox #2586 / Botoxide - Doomhammer EU

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Hier sta ik ook wel voor open moet ik zeggen. Diablo 3 is een leuke game maar ik ben bij lange na niet zo active als de core hier.

PS: Als iemand nog een leuke WD build heeft zou ik die graag willen zien. Mijn 100k dps WD was mijn favoriete class maar gisteren leek Bats een stuk minder effectief..mobs bleven buiten mn range, mana was snel op etc.

[ Voor 16% gewijzigd door Melkaz op 27-02-2014 12:43 ]

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Community is voor mij goed genoeg, gewoon goede plek voor mensen zoeken voor farm runs oid :)

ga vanaovnd met een maat van mij eens kijken of dat wat kingkongor doet ook werkt voor 2 personen op een lagere Tlvl :P

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-12 21:53

Ik vermoed zo:

- Stap in een party met dikke gear op Torment tier 10 (of hoog in ieder geval).
- Wacht tot de party de map grotendeels gecleared heeft en op een event stuit (cursed chest / shrine?)
- Hobbel snel naar de party toe op de nu lege map
- Party start het event terwijl je in een hoekje schuilt
- WIN

Tja belachelijk natuurlijk dat XP zo 1 op 1 gedeeld wordt in parties... Dat ze dat niet aangepakt hebben zoals bij elk ander spel is ongegrijpelijk. Bouw dan ook meteen maar een /level commando in zou ik zeggen.

Verder heb ik ook wel interesse in een community / clan om af en toe te farmen. Ik heb 2 level 60 chars (Barb en WD) met redeljike beginner's gear. WD is al wel wat verder. Speel vooral casual dus een casual clan zou zeker leuk zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Morrar op 27-02-2014 12:46 ]

• Thalaron
Torment 1 Quest reset:

Skeleton King drop 2! legendary's!
En niet eens zo'n slechte :D

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/23tjvys.png
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/beh35j.png

• Melkaz

Melkaz

Melkazar

Is dat probleem nog niet gefixed of is het een bewussie? Gisteren op 3 chars even snel op Torment I Skeleton King gekilled, 3 x 1 legendary :D

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-12 21:53
@Thalaron: Nice! Zit zelf ook te denken om een quest reset te doen, maar vraag me nog wel af hoe dat nu werkt in het nieuwe systeem. Vroeger kon je naar iedere act toe die je al uitgespeeld had en daarbinnen de moeilijkheid aanpassen met MP. Als je nu de quests reset, zit je dan vast op Act I? Of kun je evengoed nog naar de andere acts toe als je een nieuwe game aanmaakt?

• Thalaron
Nog niet getest... heb 2 lvl 60 barbs dus tsja ;) Maakt wat dat betreft niet heel veel uit voor mij.

Stond net te healen in een Arcane beam *Hardcore! (dubbel haha)

[ Voor 25% gewijzigd door Thalaron op 27-02-2014 13:02 ]

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-12 18:27

Ryceck

Constants and Variables

Thalaron schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:44:
Torment 1 Quest reset:

Skeleton King drop 2! legendary's!
En niet eens zo'n slechte :D

[afbeelding]
[afbeelding]
Wat betekenen die oranje markers in de item properties?
Kreeg gisteravond ook eea aan items waar soms wel en soms niet deze markers in staan, en idd ook soms gehele oranje tekst bij sommige properties.

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

• Thalaron
Je kan voor zover ik kan zien na een Quest reset niet gewoon weer naar act 4. Maar wellicht kan je difficulty gewoon op normal zetten en er doorheen vliegen ;)

• Sileh
  • Laatst online: 11-12 12:10
Ryceck schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:16:
[...]

Kreeg gisteravond ook eea aan items waar soms wel en soms niet deze markers in staan, en idd ook soms gehele oranje tekst bij sommige properties.
Speciale stat die alleen op die legendary zit.

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ryceck schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:16:
[...]

Oranje markers zijn volgens mij stats die niet aangepast kunnen worden door de enchanter? Gokje...

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-12 21:42

Sm0k3r

cough...cough...

Ervig, dan ben je welkom bij ons, +/- 30ers met fulltime baan en wij helpen elkaar altijd.

We hebben elkaar zelfs op de whatsapp, we zijn van online buddies gepromoveerd naar echte buddies ;)

We hebben zelfs 2 Teamspeak servers, wat vindt je daar van? (extra stoer) :+

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-12 19:16
Sm0k3r schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:36:
[...]

Ervig, dan ben je welkom bij ons, +/- 30ers met fulltime baan en wij helpen elkaar altijd.

We hebben elkaar zelfs op de whatsapp, we zijn van online buddies gepromoveerd naar echte buddies ;)

We hebben zelfs 2 Teamspeak servers, wat vindt je daar van? (extra stoer) :+
Alleen je clan naam is wel een klein beetje homo! :P
Vidra schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:26:
Momenteel zijn er al een paar clans in wording:
- Gouden (o.a. Wolf is hier lid van)
- SG (o.a. Protax, klablabla, thornight, etc.)
- G4L (o.a. x4ero en consorten)
- GoT (onze Tweakers clan) - deze is nagenoeg vol.
Je zegt onze clan naam verkeerd!

Volledige clan naam: De Gouden Pretcilinder.

Wat gewoon de clan van mijn IRL vrienden is.

[ Voor 104% gewijzigd door Blaat op 27-02-2014 13:49 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-12 21:42

Sm0k3r

cough...cough...

Wolf schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:42:
[...]

Alleen je clan naam is wel een klein beetje homo! :P
Gay 4 Life.... wat is hier homo aan? ;)

En ik vroeg om input, dit is het geworden, wou eerst Temple of Zen maar dat zou "stoerder" zijn als het monk only was.

[ Voor 21% gewijzigd door Sm0k3r op 27-02-2014 13:45 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Pagina: 1 ... 67 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]