Heb hetzelfde idd, speel max 8u in de week, na het werk enzo. Zou het ook wel prettig vinden om in een ouwelullen clan te zitten waar het er meer casual aan toe gaat.Ervig schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 12:15:
Ik zie hier iemand levellen die 2600 mil XP per uur haaltwow! [ninja'd
]
Kan iemand me uitleggen hoe hij dit precies doet. Misschien toch eens proberen vanavond![]()
Momenteel zit ik in de GoT guild, maar omdat ik zelf redelijk casual ben wil ook best een GoT Mature/ Casual opstarten. Dit zou wat mij betreft geen 'overflow-guild' zijn voor mensen die niet bij GoT kunnen (!) maar echt voor mensen die naast hun werk/ gezin wel af en toe met Tweakers willen spelen. Is daar interesse in?
Clan voor blije mensen.Sm0k3r schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:44:
[...]
Gay 4 Life.... wat is hier homo aan?
En ik vroeg om input, dit is het geworden, wou eerst Temple of Zen maar dat zou "stoerder" zijn als het monk only was.
Wie zitten er allemaal in jouw clan en hoe groot is 'ie?
Zo hardcore is de Tweakers clan nou ook niet.Case schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:45:
[...]
Heb hetzelfde idd, speel max 8u in de week, na het werk enzo. Zou het ook wel prettig vinden om in een ouwelullen clan te zitten waar het er meer casual aan toe gaat.(Tag: Casenl#2822)
Ik speel ook niet meer dan ~15 uren per week.
G4L idd....
Hey, ik ben ook wel in voor die casual GoT clan! Ik kan niet zo erg veel spelen, maar ik squeeze wel ergens een paar uurtjes vandaan, zeker als RoS uit is 
Ik heb me in elk geval al aangemeld voor de Tweakers Community
Ik heb me in elk geval al aangemeld voor de Tweakers Community
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Om hier nu foto's te gaan plaatsen...
Denk niet dat de GoT guidelines dat toestaan...
Die markers geven stats aan die niet meegenomen worden in de berekening van je Damage, Toughness of Healing die je ziet in de overview.Jerry schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:35:
[...]
Oranje markers zijn volgens mij stats die niet aangepast kunnen worden door de enchanter? Gokje...
Poeh daar vraag je me wat, ehhhh hij zit vol met de moderators van mijn stream en een paar viewers van het eerste uur.Deadsmell schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:46:
[...]
Clan voor blije mensen.
Wie zitten er allemaal in jouw clan en hoe groot is 'ie?
Je bent welkom want wij en ik zelf speel nu ook weer dagelijks met stream aan en gisteren kwamen we niet bij van het lachen, letterlijk, vraag Pinapower maar, tranen zaten in het spel hahahaha
edit: het staat trouwens voor "Gamers 4 Life" omdat we allemaal al relatief oud zijn en naast diablo ook andere spellen spelen en vast ook letterlijk tot onze dood wel een spel zullen blijven spelen.
LoL wordt er gespeeld, Terra en WoW sommige, ik alleen Terra en D3 nu dan en stream alleen D3.
Werd gisteren ook meteen gepest door de viewers om het feit dat ik al een poos niet heb geschoren...pfff
[ Voor 27% gewijzigd door Sm0k3r op 27-02-2014 13:59 ]
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Casual klinkt mij ook prima in de oren, de +/- 30 met fulltime baan is compleet van toepassingSm0k3r schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:36:
[...]
Ervig, dan ben je welkom bij ons, +/- 30ers met fulltime baan en wij helpen elkaar altijd.
We hebben elkaar zelfs op de whatsapp, we zijn van online buddies gepromoveerd naar echte buddies
We hebben zelfs 2 Teamspeak servers, wat vindt je daar van? (extra stoer)
"The plug thing! It's not plugged!!!"
Wij spelen bijna elke avond, nu zeker nog wel om puur XP te farmen en in het weekend gaan we veelal tot BAM, soms zover door tot we de vogels buiten horen fluiten en vriendin om de achtergrond zit te schreeuwenLeetah schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:59:
[...]
Casual klinkt mij ook prima in de oren, de +/- 30 met fulltime baan is compleet van toepassingEn qua aantal uren heb geen idee maar het is niet elke avond iig.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Narada-2663/hero/24164822
Weet iemand waarom ik hier te zien krijg dat mijn 2.01 items lvl 30 req hebben?
Ze zijn toch echt voor 60...
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
niet teveel nog op die profile's letten, de shoulder die ik nu bijvoorbeeld op mijn WD (Tia) aan heb, heeft ingame hele andere stats dan mijn profiel laat zien, mijn belt laat hetzelfde zien met de lvls req zienThalaron schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:15:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Narada-2663/hero/24164822
[ Voor 5% gewijzigd door desjaak909 op 27-02-2014 14:17 ]
Movies: letterboxd
26, Fulltime baan + studie.... Lurk hier al jaren een beetje.... Wil graag in RoS verder met gezelschap, ben het solo'n wel zat. Geen van mijn vrienden heeft interesse in D3, ik speel het af en toe met mijn pa (ja, ja, hij is fanatieker en heeft er meer tijd voorSm0k3r schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:36:
[...]
Ervig, dan ben je welkom bij ons, +/- 30ers met fulltime baan en wij helpen elkaar altijd.
We hebben elkaar zelfs op de whatsapp, we zijn van online buddies gepromoveerd naar echte buddies
Lol, mijn ma speelt D3, en zij had voor de patch een plvl 100 barbEarthlump schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:24:
[...]
26, Fulltime baan + studie.... Lurk hier al jaren een beetje.... Wil graag in RoS verder met gezelschap, ben het solo'n wel zat. Geen van mijn vrienden heeft interesse in D3, ik speel het af en toe met mijn pa (ja, ja, hij is fanatieker en heeft er meer tijd voor) Vroeg mij af of ik ook welkom zou zijn in dit soort prettig gestoord gezelschap (sorry komt zo over
) Tag is Shyn#2255.
Mooi ouders met teveel tijd haha, straks moeten wij ze achter hun computer vandaan schoppen zodat ze ook eens buiten gaan spelen
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Kolere. Das wel heel erg. Mijn ouders raken zulk soort spelen niet aan. Me pa was ooit van de CoD.
Maar als ik er vanavond erg in heb voeg ik je id even toe aan me friendlist. Alleen hier ook deze week nogal druk met andere dingen dan D3
Maar als ik er vanavond erg in heb voeg ik je id even toe aan me friendlist. Alleen hier ook deze week nogal druk met andere dingen dan D3
Dank, ik zal vanavond eens gaan rondkijken. Ik heb overigens nog steeds een paar hellfire ringen die ik dankzij jou heb gekregenSm0k3r schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:36:
[...]
Weet iemand of de huidige infernal machine (en huidige keys) straks nog als lvl60 event bruikbaar is, wordt geupgrade naar lvl70 of gewoon helemaal nutteloos is? (ik heb volgens mij nog een machine liggen en zou zonde zijn als die straks nutteloos is.
Zou het overigens niet handig zijn om bosses met een gegarandeerde legendary drop pas neer te halen op lvl70.... ik heb liever een lvl70 legendary ipv een lvl60
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
HahaSm0k3r schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:00:
[...]
Wij spelen bijna elke avond, nu zeker nog wel om puur XP te farmen en in het weekend gaan we veelal tot BAM, soms zover door tot we de vogels buiten horen fluiten en vriendin om de achtergrond zit te schreeuwen
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 23-12 19:16
Moderator Harde Waren / BBG'er
Hardware Fanaat
Knap van je dat je kan gamen en je vriendin tegelijk kan laten schreeuwen!Sm0k3r schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:00:
[...]
Wij spelen bijna elke avond, nu zeker nog wel om puur XP te farmen en in het weekend gaan we veelal tot BAM, soms zover door tot we de vogels buiten horen fluiten en vriendin om de achtergrond zit te schreeuwen
Ik ben aan de ene kant nieuwsgierig naar mechanica daarachter en aan de andere kant ook weer niet...
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Zou iemand me kunnen toevoegen voor de community?
Kan het niet vinden in elk geval (Narada#2663)
Kan het niet vinden in elk geval (Narada#2663)
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
JIJ hebt haar vaak genoeg gehoord op de achtergrond inclusief de hond.Wolf schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:08:
[...]
Knap van je dat je kan gamen en je vriendin tegelijk kan laten schreeuwen!
Ik ben aan de ene kant nieuwsgierig naar mechanica daarachter en aan de andere kant ook weer niet...
Ik haak af, wil niet weten wat de hond doet in het verhaal....Sm0k3r schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:23:
[...]
JIJ hebt haar vaak genoeg gehoord op de achtergrond inclusief de hond.
Heb ook wel intresse in ouwe-lullen clan oid, maar als voorwaarde dat de "clan" zich niet serieus neemt.
40- fulltime baan + huisje/boompje/beesje +/- 4u per week tijd.
Heb exp. al gekocht op battle.net maar ga pas weer spelen als een nieuw "ladder" seizoen begint.
Dan heb ik geen last meer van de AH - powergamers.
Blaffen man blaffen en dan hoor je mij schreeuwen dat hij zijn bek moet houden, geen combo met vriendin en hond samen, soms wel als zij hem gaat plagen en hij dan wild doet, is een klein wit hondje maar heeft een zware blaf waardoor de mensen op teamspeak soms verbaasd zijn dat dat uit hem komt.3xNix schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:28:
[...]
Ik haak af, wil niet weten wat de hond doet in het verhaal....
Heb ook wel intresse in ouwe-lullen clan oid, maar als voorwaarde dat de "clan" zich niet serieus neemt.
40- fulltime baan + huisje/boompje/beesje +/- 4u per week tijd.
Heb exp. al gekocht op battle.net maar ga pas weer spelen als een nieuw "ladder" seizoen begint.
Dan heb ik geen last meer van de AH - powergamers.
Gisteren waren het er 12 en gingen uiteindelijk scheiden want de andere gasten waren LoL aan het spelen en als zij dan jargon gebruiken verwarren ze ons want wij zijn soms niet nuchter en sommige stemmen lijken op elkaar dus weten we niet wie wat vraagt of zegt.Vidra schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:52:
[...]
HahaZozo een mannetje of dertig al op de TS zal wel een drukke boel zijn dan ....
Nou van het weekend zal ik ook wel weer komen buurten.
In D3V zijn ze te gebruiken, installeer je RoS dan zijn het lvl 70 ringen en daar heb je 4 ingredienten voor nodig want het zijn 4 portalen.Ervig schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:37:
[...]
Dank, ik zal vanavond eens gaan rondkijken. Ik heb overigens nog steeds een paar hellfire ringen die ik dankzij jou heb gekregen.
Weet iemand of de huidige infernal machine (en huidige keys) straks nog als lvl60 event bruikbaar is, wordt geupgrade naar lvl70 of gewoon helemaal nutteloos is? (ik heb volgens mij nog een machine liggen en zou zonde zijn als die straks nutteloos is.
Zou het overigens niet handig zijn om bosses met een gegarandeerde legendary drop pas neer te halen op lvl70.... ik heb liever een lvl70 legendary ipv een lvl60
http://www.diabloiiigold....-and-hellfire-ring-guides
Enige guide die ik ff 1,2,3 heb kunnen vinden.
POEKIE!
on topic: Vond de patch een leuke verbetering demon hunter spelende.
Damage is veel minder spikey (gespeeld op Torment 3) wat de langere gevechten leuker maakt.
Was mn interesse kwijt in dit spel maar deze patch en het vooruitzicht op RoS wakkeren de interesse terug aan...
on topic: Vond de patch een leuke verbetering demon hunter spelende.
Damage is veel minder spikey (gespeeld op Torment 3) wat de langere gevechten leuker maakt.
Was mn interesse kwijt in dit spel maar deze patch en het vooruitzicht op RoS wakkeren de interesse terug aan...
Dan heb ik liever jouw vader in de groep als ik dit zo leesEarthlump schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 14:24:
[...]
26, Fulltime baan + studie.... Lurk hier al jaren een beetje.... Wil graag in RoS verder met gezelschap, ben het solo'n wel zat. Geen van mijn vrienden heeft interesse in D3, ik speel het af en toe met mijn pa (ja, ja, hij is fanatieker en heeft er meer tijd voor) Vroeg mij af of ik ook welkom zou zijn in dit soort prettig gestoord gezelschap (sorry komt zo over
) Tag is Shyn#2255.
Vanaf 19:00 ofzo kom ik online en kan je checken hoe en wat via de stream www.twitch.tv/x4er0
edit: meerdere mensen zijn welkom hoor, er is geen Pay Pal knop en ik doe ook niks met het geld verdien model, wil je geld verdienen moet je werken is mijn filosofie en van gamen wil ik niet mijn werk maken want dan dwing je jezelf om te gamen zelfs als je geen zin hebt. Je hoeft ook niet op de follow knop te klikken dus puur om mee te lullen met de rest.
[ Voor 20% gewijzigd door Sm0k3r op 27-02-2014 16:06 ]
Het is inderdaad een leuke prettige gestoorde gemeenschapSm0k3r schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:37:
[...]
Dan heb ik liever jouw vader in de groep als ik dit zo lees
Vanaf 19:00 ofzo kom ik online en kan je checken hoe en wat via de stream www.twitch.tv/x4er0
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Yes moeten we een keer in het weekend doen zodat ik vroeg kan beginnen met streamen en er voldoende mensen zijn die het in ontvangst kunnen nemen, Pinapower heeft de rest.Vidra schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:42:
[...]
Het is inderdaad een leuke prettige gestoorde gemeenschapTrouwens Sven ik heb nog steeds die mooie legendaries in voorraad
Wil je ze al terug hebben
We hebben +/- 110 unid in totaal hahahahahahahahahahahaha
Ik heb iets van 2.5 char vol staan .... dus we kunnen aan de bakSm0k3r schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:04:
[...]
Yes moeten we een keer in het weekend doen zodat ik vroeg kan beginnen met streamen en er voldoende mensen zijn die het in ontvangst kunnen nemen, Pinapower heeft de rest.
We hebben +/- 110 unid in totaal hahahahahahahahahahahaha
Liefst op een zondag, dan kan ik vroeg beginnen met streamen en mensen lokken met de titel:Vidra schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:10:
[...]
Ik heb iets van 2.5 char vol staan .... dus we kunnen aan de bak![]()
MEGA UNID. GIVE AWAY, LEGACY LEGENDARIES UNBOUND!!!
Haha, die 30+ fulltime baan clan lijkt me ook wat (zit nu in de GoT)
Ben nooit zo actief op Tweakers, maar wel een uitgebreid lurker. Kan de GT5/6 en D3 topics dromen.
Vind het spelen erg verbeterd moet ik zeggen. Ben gisteren op Master met een nieuw char begonnen, en het is ineens weer een uitdaging. Heroische gevechten, geen AH om items te plukken en bikkelen! Ook leuk dat je weer gele stuff bij de vendors kan halen, dat craften fatsoenlijke resultaten geeft en dat je af en toe nog leuke dingen vindt ook (zoals Goldwrap gisteren)
Ik ben helemaal blij!
(Het lijkt me trouwens ook wel gaaf als wanneer je 800 paragon hebt ofzo, een nieuw beestje te beginnen ^^ Dan kan je echt epic sterk worden op lvl 1
Ben nooit zo actief op Tweakers, maar wel een uitgebreid lurker. Kan de GT5/6 en D3 topics dromen.
Vind het spelen erg verbeterd moet ik zeggen. Ben gisteren op Master met een nieuw char begonnen, en het is ineens weer een uitdaging. Heroische gevechten, geen AH om items te plukken en bikkelen! Ook leuk dat je weer gele stuff bij de vendors kan halen, dat craften fatsoenlijke resultaten geeft en dat je af en toe nog leuke dingen vindt ook (zoals Goldwrap gisteren)
Ik ben helemaal blij!
(Het lijkt me trouwens ook wel gaaf als wanneer je 800 paragon hebt ofzo, een nieuw beestje te beginnen ^^ Dan kan je echt epic sterk worden op lvl 1
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Uncapped volgens Blizzard, je kan over de 800 gaan.caspervc schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:18:
Haha, die 30+ fulltime baan clan lijkt me ook wat (zit nu in de GoT)
Ik ben helemaal blij!
Mijn doel is ook zsm te levelen zodat ik dankzij de Dex en Vit zelf een monster word.
Ja dat lijkt me zo leuk, 1 monster poppetje op LVL 1, die het hele spel T6 aankan omdat ie bergen LOH, All Res, Dex en VIT heeftSm0k3r schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:24:
[...]
Uncapped volgens Blizzard, je kan over de 800 gaan.
Mijn doel is ook zsm te levelen zodat ik dankzij de Dex en Vit zelf een monster word.
Alleen Dex en Vit, die andere zijn capped.caspervc schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:30:
[...]
Ja dat lijkt me zo leuk, 1 monster poppetje op LVL 1, die het hele spel T6 aankan omdat ie bergen LOH, All Res, Dex en VIT heeft![]()
![]()
Yup, elk Plvl krijg je een punt, en dat gaat omstebeurt TOT lvl800. Op dat punt krijg je alleen voor de core stats een punt, en dat kun je alleen over mainstat + vit verdelen. Reden: de rest van de boosts zijn capped. 4 per categorie, 50 per stuk. Sommigen zijn ook wel heel erg overpowered zeker als je ze met gear combineert.
Ik denk vooral dat movement speed misschien erg leuk kan worden, er zit een cap van 25% op, en dat geld volgens mij ook voor paragon-speed. De tooltip wou in ieder geval niet hoger dan 25%. Maar JUIST daardoor kan ik misschien af met minder movement speed op m'n gear in ruil voor betere stats! Misschien dat Area Damage ook die kant op zal gaan. Livesteal, reduced resource cost, reduced cooldown, etc...
Maximaal 10% reduced cooldown vanaf paragon, maar doe dat met ook een klein beetje van gear, en ineens heb je een skill die je elke 12sec kunt doen IPV slechts elke 15sec.
Of wat dacht je van gear die "gold = exp, %increased gold find" op een witchdoctor met enorme pickup radius? En dan paragon gold find er bovenop, EN 1600% torment goldfind? Dat gooit de xp/hr ook lekker omhoog. En gold. GOOOOOOLD.
Heb op m'n WD dus lacuni's al weer weg gedaan voor goldfind & gold = exp bracers.
Ik denk vooral dat movement speed misschien erg leuk kan worden, er zit een cap van 25% op, en dat geld volgens mij ook voor paragon-speed. De tooltip wou in ieder geval niet hoger dan 25%. Maar JUIST daardoor kan ik misschien af met minder movement speed op m'n gear in ruil voor betere stats! Misschien dat Area Damage ook die kant op zal gaan. Livesteal, reduced resource cost, reduced cooldown, etc...
Maximaal 10% reduced cooldown vanaf paragon, maar doe dat met ook een klein beetje van gear, en ineens heb je een skill die je elke 12sec kunt doen IPV slechts elke 15sec.
Of wat dacht je van gear die "gold = exp, %increased gold find" op een witchdoctor met enorme pickup radius? En dan paragon gold find er bovenop, EN 1600% torment goldfind? Dat gooit de xp/hr ook lekker omhoog. En gold. GOOOOOOLD.
Heb op m'n WD dus lacuni's al weer weg gedaan voor goldfind & gold = exp bracers.
[ Voor 63% gewijzigd door Umbrah op 27-02-2014 16:48 ]
Nouja, 200 punten in LoH is toch cooowl?Umbrah schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:43:
Yup, elk Plvl krijg je een punt, en dat gaat omstebeurt TOT lvl800. Op dat punt krijg je alleen voor de core stats een punt, en dat kun je alleen over mainstat + vit verdelen. Reden: de rest van de boosts zijn capped. 4 per categorie, 50 per stuk. Sommigen zijn ook wel heel erg overpowered zeker als je ze met gear combineert.
Verwijderd
Nope kan niet. 4 per categorie dus 50maxcaspervc schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:52:
[...]
Nouja, 200 punten in LoH is toch cooowl?
Yep, kon het maar hoger, ik heb attackspeed, Loh en Life per second op max zitten en het helpt niet echt hoor, de gangrape gaat gewoon soepeltjes erin en eruit.Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:53:
[...]
Nope kan niet. 4 per categorie dus 50max
Ze slaan me dood ik sta op en mag meteen weer liggen hahahahahahahaha
Er zitten wel leuke nieuwe modifiers in het spel
Gisteren een paar gloves met "Make it rain gold when you get a massacre bonus"
In de praktijk valt ie een beetje tegen. Er droppen 3 bergjes goud voor je voeten van een paar k.
Mijn DH had pre-2.0 27k HP en overleefde door de lifesteal van gloom.
Nu is de lifesteal weg, maar ik heb na 2 uur spelen wel >100k HP
Dat in combinatie met de heal pots die nu 60% geven.
Gisteren een paar gloves met "Make it rain gold when you get a massacre bonus"
In de praktijk valt ie een beetje tegen. Er droppen 3 bergjes goud voor je voeten van een paar k.
Je kan wel veel meer life krijgen.Sm0k3r schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:57:
[...]
Yep, kon het maar hoger, ik heb attackspeed, Loh en Life per second op max zitten en het helpt niet echt hoor, de gangrape gaat gewoon soepeltjes erin en eruit.
Ze slaan me dood ik sta op en mag meteen weer liggen hahahahahahahaha
Mijn DH had pre-2.0 27k HP en overleefde door de lifesteal van gloom.
Nu is de lifesteal weg, maar ik heb na 2 uur spelen wel >100k HP
Dat in combinatie met de heal pots die nu 60% geven.
[ Voor 56% gewijzigd door RocketKoen op 27-02-2014 17:00 ]
Ah dat is erg jammer, meer vrijheid had meer verschillende builds gegeven....Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:53:
[...]
Nope kan niet. 4 per categorie dus 50max
Als je hierop insane attack speed kon krijgen, kon je gear sparen voor andere dingen... hopen dat ze dit nog aanpassen, maar ben bang van niet
Max 10% attackspeed met 50 punten.caspervc schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:00:
[...]
Ah dat is erg jammer, meer vrijheid had meer verschillende builds gegeven....
Als je hierop insane attack speed kon krijgen, kon je gear sparen voor andere dingen... hopen dat ze dit nog aanpassen, maar ben bang van niet
Zet ook geen zoden aan de dijk want nieuwe gear heeft max 6% ofzo, daarom ren ik rond met oude gear omdat ik overal speed op heb.
Ik zit nu op 3 gemiddeld ofzo en kan zelfs hoger want heb ook nog een attackspeed Unity maar die doe ik pas om als ik lvl70 ben.
"The community cannot recieve any more join requests at this time" 
dafuq >_< inbox vol ofzo
dafuq >_< inbox vol ofzo
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Is er nog plek in (een van) de Clan(s)? Graag zou ik ook willen joinen (ookal post ik niet zo vaak
)
Drumatiko#2954
(http://eu.battle.net/d3/e...umatiko-2954/hero/6994978)
Drumatiko#2954
“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”
Iemand gewillig om mij naar 60 te boosten met de nieuwe mechanics
?
Overigens ook nog op zoek naar een relaxte, casual clan.
Thanks!
Overigens ook nog op zoek naar een relaxte, casual clan.
Thanks!
Dat zou wel kunnen iddBokkie schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:24:
"The community cannot recieve any more join requests at this time"
dafuq >_< inbox vol ofzo
SG is ook op zoek naar leden aanmelden via klablabla#2228 en zijn ook te vinden op de Teamspeak server.Drum schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:33:
Is er nog plek in (een van) de Clan(s)? Graag zou ik ook willen joinen (ookal post ik niet zo vaak)
Drumatiko#2954
[ Voor 200% gewijzigd door Vidra op 27-02-2014 17:52 ]
Ik zit nu in de community, thanks 
die cursed chest in cursed hold 3 is inderdaad best easy farmen
nu doe ik hem maar op T2 solo, 3+miljoen exp per keer voor paar minuten werk >_<
Kan me niet voorstellen dat ze dat op een of andere manier gaan nerfen eigenlijk. Items en gold verdien je er niet zozeer mee, maar de exp maakt het de moeite wel waard, zeker als je inderdaad met 4 man op T6 zo snel kan farmen.
die cursed chest in cursed hold 3 is inderdaad best easy farmen
Kan me niet voorstellen dat ze dat op een of andere manier gaan nerfen eigenlijk. Items en gold verdien je er niet zozeer mee, maar de exp maakt het de moeite wel waard, zeker als je inderdaad met 4 man op T6 zo snel kan farmen.
Kan ik me zo aanmelden bij de tweakers cummunity? Lijkt me wel handig aangezien ik D3 niet heel vaak speel en het toch altijd leuk is om met anderen te spelen. User: Wiebsel#2564
Ik zag wel dat er een tweakers community is, heb me aangemeld. Vroeg me af of er ook een 'clan' was.
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 11:15
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III: Reaper of Souls
- Diablo III: Reaper of Souls Collectors Edition
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
2 legendaries, 2x dezelfde
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ben persoonlijk nog op zoek naar de GoT clan, maar kan gewoon helemaal niets vinden in mijn searches 
Geen idee wat ik fout doe.
Iemand die kan helpen? Thanks alvast!
Geen idee wat ik fout doe.
Iemand die kan helpen? Thanks alvast!
Want a cookie?!
Taal op English (British) en zoeken op Tweakers.
There's no place like 127.0.0.1
Ik ben ook op zoek naar de GoT clan, maar als ik zoek op Tweakers kan ik niks vinden (ook niet als ik zoek op GoT of Gathering of Gathering of Tweakers.)
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 28-12 14:19
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ik keek gisteravond naar kingkongor en toen werd ie level 271. Net keek ik weer en wastie level 321 329. Dat begint toch absurde vormen aan te nemen met zo'n farmbare chest...Bokkie schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 18:24:
Ik zit nu in de community, thanks
die cursed chest in cursed hold 3 is inderdaad best easy farmennu doe ik hem maar op T2 solo, 3+miljoen exp per keer voor paar minuten werk >_<
De clan is ingesteld op private en dan kon je m niet vinden geloof ik
voeg koeitje toe dan add hij jou
voeg koeitje toe dan add hij jou
Heb mijn beide barbs van lvl 60 een Quest reset gegeven en op Torment 1 Skeleton King gedaan. Beide keren 2!!! Legendary's.
Heb eigenlijk best wat legendary's bij elkaar gevonden eigenlijk. Niet teveel maar net goed. Ben mijn 2e barb ermee aan het aankleden hehe. 1 amu gebruik ik nu op mijn main. Die was van de 1e keer na een reset. Arcane is nu een bron van healkng!
Heb eigenlijk best wat legendary's bij elkaar gevonden eigenlijk. Niet teveel maar net goed. Ben mijn 2e barb ermee aan het aankleden hehe. 1 amu gebruik ik nu op mijn main. Die was van de 1e keer na een reset. Arcane is nu een bron van healkng!
Grr, ik kan niet meer inloggen op battlenet. Heb vanmiddag middels een ticket m'n e-mailadres en wachtwoord kunnen veranderen omdat m'n account was gehackt. Maar nu vraagt-ie om een authenticator. Geen flauw idee waar ik die code vandaan moet halen. Dus: authenticator removen. Maar daarvoor moet ik inloggen, wat dus niet lukt. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Ik zou het ook enorm leuk vinden om met een leuke groep mede-tweakers te gamen, maar kan helaas de clan niet vinden. (private?)
Zou ik misschien een invite kunnen krijgen? Bombtrack#2553
Thanks!
Zou ik misschien een invite kunnen krijgen? Bombtrack#2553
Thanks!
zo net binnen een half uur 2 chars naar 60 gebracht door die chest runs op T4 te doen
Movies: letterboxd
Het is toch gewoon belachelijk. Sommige mensen hebben in 1 dag 120 paragon levels erbij.
Boa items die op de AH kunnen...
Testen ze uberhaupt iets bij blizzard?
Boa items die op de AH kunnen...
Testen ze uberhaupt iets bij blizzard?
Hoeveel levert dat nu op per chest ?Bosmonster schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:19:
[...]
Ik keek gisteravond naar kingkongor en toen werd ie level 271. Net keek ik weer en wastie level 321 329. Dat begint toch absurde vormen aan te nemen met zo'n farmbare chest...
Want ik heb een makkelijke solo-bare run gevonden die 1:00 tot 1:30 duurt en 4-5mil exp oplevert op Torment I. Maar dat vond ik niet bijster snel, misschien omdat ik het snel saai vond.
En wat is nu de optimale manier om te levelen? Ik ben straks weer online
Chest runs, halls of agony lvl3, op torment 4 zit je in 10 minuten van level 1 naar level 60.Vidra schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 22:55:
En wat is nu de optimale manier om te levelen? Ik ben straks weer online
Zo heb ik vandaag een wizz gekregen
Thanks JimM, retlaw en Michael!
[ Voor 13% gewijzigd door Grin op 27-02-2014 23:26 ]
Verwijderd
zag op reddit dat je met zombies op torment 6 tot met leah in de inn 2-3 runs nodig had om lvl60 te worden
Vanavond een mooie run gedaan met mede tweakers. 2 legendaries waarvan 1 bruikbaar. Nieuwe bracers. Ga van 39k HP naar 51k HP en een mooie all ress boost, kost mij wel 2k dam. Is mij wel waard.
Over power levelen, ik vind het prima als iemand meeloopt maar ga niet als je level 60 er direct vandoor. Beetje asociaal imho.
Over power levelen, ik vind het prima als iemand meeloopt maar ga niet als je level 60 er direct vandoor. Beetje asociaal imho.
Bizar hoe snel je nu een char op 60 hebt. Snap niet zo goed waarom dit mogelijk is... Maar we hebben er mooi misbruik van gemaaktGrin schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 23:23:
[...]
Chest runs, halls of agony lvl3, op torment 4 zit je in 10 minuten van level 1 naar level 60.
Zo heb ik vandaag een wizz gekregen
Ik heb nog mooie bracers gecraft voor mijn vrouwelijke monk! Eerste poging toen waren de common debrissen op
Nu nog een leuke wiz build zoeken grin, ik ben ook nog zoekende...
Battle.net || Strava
Ik heb geen idee hoe zo'n hele wizz werkt, ik heb nog nooit iets anders gespeeld dan Monk of DH. Dat wordt een ontdekking voor mij….retlaw schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 23:27:
[...]
Nu nog een leuke wiz build zoeken grin, ik ben ook nog zoekende…
[..]
Trouwens, bij mij werkt het AH nog steeds niet, dikke crash…
[ Voor 9% gewijzigd door Grin op 27-02-2014 23:32 ]
yay whirlwind build doet het nog steeds
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vuurzee-2115/hero/5125354
Alleen de dmg van barbs is gewoon poep nu
Even een tip van flip , wil je razendsnel 60 worden met een nieuw karakter, vind een lvl 60 vriend met redelijke gear, en laat hem een game hosten (Torment 1 of hoger). Pak bv Pony level (whimsyshire) of eigenlijk elk willekeurig stukje content, en raggen maar. Je krijgt zo snel levels dat de interface het niet bij kan houden. 40+ levels in 10 minuten moet zeker kunnen.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Die 'Bruiser build' uit dit filmpje vind ik ook lekker spelen. Ik heb alleen Boon of Bul-Kathos ingeruild voor Ruthless en Revenge ingeruild voor Overpower. Hakt lekker weg.Vandread schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 00:16:
yay whirlwind build doet het nog steeds
https://www.youtube.com/watch?v=BM_VWJTqmjA
[ Voor 10% gewijzigd door Deadsmell op 28-02-2014 01:27 ]
GenoegVerwijderd schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 23:28:
Is er nog ruimte in SG?
Alle mensen zijn nu weer toegevoegd in de Tweakers community
Alle bosses opnieuw gedaan voor de loot, 2 legendaries,1 waardeloos, maar de andere was de nieuwe tal rasha's helm, welke best nice was, en de bonussen op de nieuwe tal's zijn ook best wel goed te noemen imho 
Hele avond met deze build rondgelopen http://eu.battle.net/d3/e.../wizard#UdljfS!WZV!cYYcYc op T2
Probleem is survivability, sommige mobs blijven dwars door je shields en blur heen slaan, maar de aoe is erg nice. Heb ook de variant met Meteor + Lightning Bind geprobeerd ipb blizzard, maar de slow was prettiger icm de barb waar ik mee speelde, maat moest bijkomen van de klap met de nerfhammer die zijn barb had gehad
dus was even zoeken voor hem naar een build die werkte.
Hele avond met deze build rondgelopen http://eu.battle.net/d3/e.../wizard#UdljfS!WZV!cYYcYc op T2
Probleem is survivability, sommige mobs blijven dwars door je shields en blur heen slaan, maar de aoe is erg nice. Heb ook de variant met Meteor + Lightning Bind geprobeerd ipb blizzard, maar de slow was prettiger icm de barb waar ik mee speelde, maat moest bijkomen van de klap met de nerfhammer die zijn barb had gehad
Ik heb een beetje een luxe probleem. Gisteren al m'n char uitgeprobeerd met Torment I Skeleton King runs(7 Legendaries erbij
) en eigenlijk speelt bijna alles wel lekker momenteel...
Wizard heeft lekkere combi's, Arcane dynamo + Temporal flux en de Star Pactéd meteors komen enorm aan + veel slow/control. Shield blijft redelijk up bij Torment I dus erg veel fun.
De monk is mijn weakest gear char en had redelijk wat moeite met elites in T1 maar de nieuwe Cyclone Strike is enorm vet! Als ik op de Monk zou focussen met crafting zou ie zeker viable zijn!
De Demon hunter is nog steeds hetzelfde probleem, zonder Shadow Power Gloom enorm squishy maar jezus wat een damage doet Cluster Arrow en Rain of Vengeance nu. Verreweg de snelste killer op T1. Ik zou alleen graag die nieuwe bow willen hebben die elemental arrow in een hatred generator veranderd, dat zou de play style erg leuk maken
De Barbarian doet nog steeds bij mij de meeste damage(was ook de beste geared) maar WW op T2 duurde wel erg lang..survivability was een joke maar ik vind het soms ook wel leuk om mobs te killen binnen de 5 sec
Geswitched naar HOTA en dit ging best lekker eigenlijk. Geen idee nog wat nu goed is voor een Barb dus werd misschien wel gecarried door de gear.
De Witch Doctor begon best stroef, snel out of mana met Cloud of Bats dus maar weer even teruggegaan naar m'n favoriete build, 'summoner'. Hiermee had ik gelvled dus was er al bekend mee en dit is toch wel erg leuk nu hoor
Army van Fetishes om je heen
Hoewel de tooltip DPS van de WD niet hoog is, had deze het wel heel erg makkelijk op T1.
Dit weekend maar even beslissen wat mijn 'main' wordt want loot 2.0 dropt dus gear die vaak tailored is voor de char die je dan speelt, verder heb ik niet genoeg mats om voor 5 classes te gaan craften
Wizard heeft lekkere combi's, Arcane dynamo + Temporal flux en de Star Pactéd meteors komen enorm aan + veel slow/control. Shield blijft redelijk up bij Torment I dus erg veel fun.
De monk is mijn weakest gear char en had redelijk wat moeite met elites in T1 maar de nieuwe Cyclone Strike is enorm vet! Als ik op de Monk zou focussen met crafting zou ie zeker viable zijn!
De Demon hunter is nog steeds hetzelfde probleem, zonder Shadow Power Gloom enorm squishy maar jezus wat een damage doet Cluster Arrow en Rain of Vengeance nu. Verreweg de snelste killer op T1. Ik zou alleen graag die nieuwe bow willen hebben die elemental arrow in een hatred generator veranderd, dat zou de play style erg leuk maken
De Barbarian doet nog steeds bij mij de meeste damage(was ook de beste geared) maar WW op T2 duurde wel erg lang..survivability was een joke maar ik vind het soms ook wel leuk om mobs te killen binnen de 5 sec
De Witch Doctor begon best stroef, snel out of mana met Cloud of Bats dus maar weer even teruggegaan naar m'n favoriete build, 'summoner'. Hiermee had ik gelvled dus was er al bekend mee en dit is toch wel erg leuk nu hoor
Dit weekend maar even beslissen wat mijn 'main' wordt want loot 2.0 dropt dus gear die vaak tailored is voor de char die je dan speelt, verder heb ik niet genoeg mats om voor 5 classes te gaan craften
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
ze zijn al bezig met een hotfix hiervoor, dus als je er gebruik van wilt maken(op eigen risico) dan zou ik het snel doen.Visgek82 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 01:11:
Even een tip van flip , wil je razendsnel 60 worden met een nieuw karakter, vind een lvl 60 vriend met redelijke gear, en laat hem een game hosten (Torment 1 of hoger). Pak bv Pony level (whimsyshire) of eigenlijk elk willekeurig stukje content, en raggen maar. Je krijgt zo snel levels dat de interface het niet bij kan houden. 40+ levels in 10 minuten moet zeker kunnen.
Verwijderd
Blizzard kan jouw authenticator wieberen. Moet je wel een foto van je ID kaart of paspoort maken en doormailen.Xa!pt schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:46:
Grr, ik kan niet meer inloggen op battlenet. Heb vanmiddag middels een ticket m'n e-mailadres en wachtwoord kunnen veranderen omdat m'n account was gehackt. Maar nu vraagt-ie om een authenticator. Geen flauw idee waar ik die code vandaan moet halen. Dus: authenticator removen. Maar daarvoor moet ik inloggen, wat dus niet lukt. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Heb mijn drie level 60 characters verwijderd en 50+ miljoen aan gold + m'n stash weggegooid om helemaal vers te beginnen. Tot nu toe een prima indruk, Loot 2.0 werkt voor een leveling character prima! Heb drie legendaries gevonden en ben nu level 18, de meeste items die ik vind zijn Int/Vit (ik ben een Wizard) en ik zie ook geregeld upgrades voorbij komen. 1 van m'n legendaries is de Pox Faulds broek "When 3 enemies are within 15 yards of you, you release a vile stench dealing 260% weapon damage in Poison damage to all enemies within 15 yards" M'n character schijt gewoon in z'n broek van schrik dus, humor
Ik speel op Hard gelijk van het begin en heb het prima naar mijn zin. Enige rare is dat ik een Crusader-only wapen tegenkwam, maar goed de vendor wilde die wel van mij hebben.
Ik speel op Hard gelijk van het begin en heb het prima naar mijn zin. Enige rare is dat ik een Crusader-only wapen tegenkwam, maar goed de vendor wilde die wel van mij hebben.
[ Voor 19% gewijzigd door Notlupus op 28-02-2014 08:21 ]
Op de B.net fora werd hier niet happy op gereageerd door de Blizzies...Visgek82 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 01:11:
Dus zeker op eigen risico!
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Gisteren ook ff een testje gedaan met dat lvlen.
Dat werkt al als de lvl1 char gewoon in town blijft staan
Oh en minor detail:
Op hardcore is dit niet echt efficient
M'n maat kwam steeds tot lvl 20/30 en ging toen dood met een one hit haha.
Dat werkt al als de lvl1 char gewoon in town blijft staan
Oh en minor detail:
Op hardcore is dit niet echt efficient
M'n maat kwam steeds tot lvl 20/30 en ging toen dood met een one hit haha.
Blyatifull
Op zich ook wel raar, zijn ze cowruns vergeten? Boost door normal, nightmare en hell en daarna direct het Secret Cow Level in. Binnen 10 minuten van 1 naar 75, dat was toch ook niet de bedoeling?chromeeh schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 08:19:
[...]
Op de B.net fora werd hier niet happy op gereageerd door de Blizzies...
Dus zeker op eigen risico!
volgens mij zit half RoS al in de huidige game
. Naast de crusader items vond ik gisteren ook een legendary crafting material.
Dit heb je dus nodig om deze gloves te kunnen craften. Je hebt nu overigens andere gloves als ingredient nodig om deze legendary te kunnen laten maken door de blacksmith.
Dit heb je dus nodig om deze gloves te kunnen craften. Je hebt nu overigens andere gloves als ingredient nodig om deze legendary te kunnen laten maken door de blacksmith.
Battle.net || Strava
Als ik de game opstart staat er bij mij ook gewoon Diablo 3: Reaper of Souls dus dat verbaasd mij nietsretlaw schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:12:
volgens mij zit half RoS al in de huidige game. Naast de crusader items vond ik gisteren ook een legendary crafting material.
Voordeel van whirlwind is dat je niet te pakken bent door vortex bv.Deadsmell schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 01:25:
[...]
Die 'Bruiser build' uit dit filmpje vind ik ook lekker spelen. Ik heb alleen Boon of Bul-Kathos ingeruild voor Ruthless en Revenge ingeruild voor Overpower. Hakt lekker weg.
https://www.youtube.com/watch?v=BM_VWJTqmjA
Ook is de cooldown op Wotb errrruuuggg lang en er zijn nogal wat packs met iri affixes.
Vandaar Ingore Pain: Bravado Breaks the effects of Stun, Fear, Immobilize, and Slow.
Aangezien die cooldown maar 30 seconden is.
Barb is wel hard generfd, cookie cutter builds zijn redelijk toast en de dmg buffs zijn ook naar de vaantjes.
Sommige affixes zijn vergeleken met andere ook wel eeerrruuuug OP
Overigens nog bedankt gisteren Afgaan, Protax en Dyslaxia (oid) ..... ging van 88 naar 106 oid in 1 avondje
[ Voor 13% gewijzigd door Vandread op 28-02-2014 09:44 ]
- Blaat
Hardware Fanaat
Gisteren veel gespeeld met mijn pull monk build (zie sig).
Moet zeggen, het bevalt goed! Mijn damage laat veel te wensen over (mis heel veel CHD en Dex), maar het is goed genoeg voor nu. De damage komt vanzelf wel als ik betere items vind en dingen kan enchanten (mijn gloves en amu moeten dex erbij!).
Hier en daar nog wat tweaken denk ik maar dit werkt al lekker.
Wat mij vooral verbaast is dat mijn lagere attack speed me niet hindert. Op de een of andere manier lijkt het gebruik van een 2 hander mij een stuk minder te gimpen dan voor de patch! Me like!
Moet zeggen, het bevalt goed! Mijn damage laat veel te wensen over (mis heel veel CHD en Dex), maar het is goed genoeg voor nu. De damage komt vanzelf wel als ik betere items vind en dingen kan enchanten (mijn gloves en amu moeten dex erbij!).
Hier en daar nog wat tweaken denk ik maar dit werkt al lekker.
Wat mij vooral verbaast is dat mijn lagere attack speed me niet hindert. Op de een of andere manier lijkt het gebruik van een 2 hander mij een stuk minder te gimpen dan voor de patch! Me like!
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Gister mooi opschoten qua Paragorn lvl, van 59 naar 67. Enkel chest runs gedaan. Jemig wat gaat dit bizar hard zeg. Wel jammer dat er geen enkele legendairy viel
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946
Weet iemand trouwens hoe goed die absorb meuk op wizards werkt?
Stacken de verschillende skills?
Zie m'n hc wiz:
http://eu.battle.net/d3/e...uurzee-2115/hero/28902244
Spectral blade + Magic weapon + dominance + galvanising ward geven allemaal absorb spul. stacked tot 40k absorb dmg oid.
Zie m'n hc wiz:
Spectral blade + Magic weapon + dominance + galvanising ward geven allemaal absorb spul. stacked tot 40k absorb dmg oid.
- Blaat
Hardware Fanaat
Wat bedoel je precies met chest runs?
Ik ben zelf nog wat op zoek naar snelle XP runs, heeft iemand nog ideeen of tips?
Ik ben zelf nog wat op zoek naar snelle XP runs, heeft iemand nog ideeen of tips?
Ben benieuwd wat nu de beste plek is voor item farming. Nog steeds Keep Depths en Arreat Crater, of wellicht heel wat anders!Spoiler schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:40:
Gister mooi opschoten qua Paragorn lvl, van 59 naar 67. Enkel chest runs gedaan. Jemig wat gaat dit bizar hard zeg. Wel jammer dat er geen enkele legendairy viel
In act 1, Halls of Aony 3 (correct me if im wrong) is het mogelijk dat daar een cursed chest spawned. Je moet dan een x aantal mobs neerleggen binnen en bepaalde tijd. Hiervoor krijg je massive veel xp.Wolf schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:51:
Wat bedoel je precies met chest runs?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946
Stackt behoorlijk, ik speel ook met een defensive build zoals je paar posts naar boven kan zienVandread schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:50:
Weet iemand trouwens hoe goed die absorb meuk op wizards werkt?
Zie m'n hc wiz:
enige wat ik merkte dat mij oneshotte zijn die beserkers met hun hamers en mallet lords (T2 alleen dus niet echt hoge difficulty)
Ook had ik alle punten in life regen en life on hit gestotpt zodat ik redelijk wat kan facetanken samen met de shields
edit:
Ben echt benieuwd hoe ze dat gaan fixen die cursed chest in Agony lvl3, maar van het weekend nog maar even gebruik van maken
[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 28-02-2014 09:57 ]
- Blaat
Hardware Fanaat
Ah die ben ik al eens tegen gekomen.Spoiler schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:55:
[...]
In act 1, Halls of Aony 3 (correct me if im wrong) is het mogelijk dat daar een cursed chest spawned. Je moet dan een x aantal mobs neerleggen binnen en bepaalde tijd. Hiervoor krijg je massive veel xp.
Ik weet wel dat mijn maatjes heel blij met mij waren. Oh jullie spawnen? *SLURP* *Zieke AOE damage*.
Ons record is 184 kills in de timer.
Ja geen dankVandread schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 09:29:
[...]
Voordeel van whirlwind is dat je niet te pakken bent door vortex bv.
Ook is de cooldown op Wotb errrruuuggg lang en er zijn nogal wat packs met iri affixes.
Vandaar Ingore Pain: Bravado Breaks the effects of Stun, Fear, Immobilize, and Slow.
Aangezien die cooldown maar 30 seconden is.
Barb is wel hard generfd, cookie cutter builds zijn redelijk toast en de dmg buffs zijn ook naar de vaantjes.
Sommige affixes zijn vergeleken met andere ook wel eeerrruuuug OP
Overigens nog bedankt gisteren Afgaan, Protax en Dyslaxia (oid) ..... ging van 88 naar 106 oid in 1 avondje
btw ben ik van Paragon 139 naar 178 gegaan gisteren
- Blaat
Hardware Fanaat
En wat was jouw truuk om zo snel xp te krijgen?Dalyxia schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:14:
[...]
Ja geen dankCookie cutter builds zijn er wel, alleen zijn andere builds dan de oude, en daar ben je even nieuwe gear met wat andere stats voor nodig
btw ben ik van Paragon 139 naar 178 gegaan gisteren99mil xp per run van ongeveer 5 a 6 minuten?
langer dan veandrad (of zoiets) met protax en afgaan chestruns doenWolf schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:16:
[...]
En wat was jouw truuk om zo snel xp te krijgen?
op T6? wij haalden steeds net 105-115 killsWolf schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:01:
[...]
Ah die ben ik al eens tegen gekomen.
Ik weet wel dat mijn maatjes heel blij met mij waren. Oh jullie spawnen? *SLURP* *Zieke AOE damage*.
Ons record is 184 kills in de timer.
- Blaat
Hardware Fanaat
We speelden vals, we deden T5.Dalyxia schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:31:
[...]
op T6? wij haalden steeds net 105-115 kills
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]