• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 12:59
Dat gevoel krijg ik er ook bij, misschien iets eerder.

Echter zit ik nu een beetje in dubio...

Voor de loot hoef je nu dus echt niet meer te spelen, items worden de komende weken --> maanden steeds minder waard aangezien er OP level 70 items gaan komen.
Al je huidige shizzle verkopen heeft geen nut, aangezien je als die patch er is zo snel mogelijk er doorheen wilt knallen, omdat je dan de mooiste items kan vinden.

Wat zou nu het meest lonen de komende tijd?
Zoveel mogelijk karakters, naar minimaal paragon 50 gaan brengen?

Verwijderd

Are there any plans to remove AH on PC version or at least make seperated server without AH?

Grimiku: Removing the Auction House would fix the problem it created, but that would also create new problems, like chat spam (WTS/WTB [item link]) all day long. That's definitely not ideal, either. One of the ideas driving Loot 2.0 is that players should not feel that they need to use the Auction House. We don't mind if players use it, but targeted drops, reduced trash items, better stat ranges, new Legendary effects, and the Mystic should help players feel empowered by the item hunt, and not forced to use the Auction House.

Will be able to use my barb gear on the crusader?

Grimiku: The Crusader class is kind of like a walking tank, and they use Strength as their primary attribute. I think that really fits the Crusader concept, who is a zealous holy warrior wrapped in heavy armor, and wields punishing weapons (like a flail) with a massive tower shield. A lot of your Barbarian gear will be a good fit for them.

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
De chats ingame zijn nu zo dood als dat het maar kan zijn dus dat kan geen argument zijn.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
dx5314 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:25:
[...]

Dat gevoel krijg ik er ook bij, misschien iets eerder.

Echter zit ik nu een beetje in dubio...

Voor de loot hoef je nu dus echt niet meer te spelen, items worden de komende weken --> maanden steeds minder waard aangezien er OP level 70 items gaan komen.
Al je huidige shizzle verkopen heeft geen nut, aangezien je als die patch er is zo snel mogelijk er doorheen wilt knallen, omdat je dan de mooiste items kan vinden.

Wat zou nu het meest lonen de komende tijd?
Zoveel mogelijk karakters, naar minimaal paragon 50 gaan brengen?
Ze gaan met de totale plvl EXP spelen, maar niet met plvl's. Je hoeft dus niet zoveel chars op plvl 50 te brengen, maar 1 of 2 verder naar plvl 100. Ik denk trouwens dat dat helemaal geen zin heeft voor ROS te gaan plvl'en. Er zou zoiets zijn dat je waarschijnlijk 5 paragon points krijgt van alle EXP van een plvl 100 char. Anders is de kloof veel te groot bij het launchen van ROS tussen verschillende accounts.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Wooldoor schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:34:
De chats ingame zijn nu zo dood als dat het maar kan zijn dus dat kan geen argument zijn.
Als je nu in Diablo 2 gaat ga je helemaal knettergek worden van al dat gespam. Spel was bijna onspeelbaar door al de tekst wat door je scherm heen vloog. Paar maand terug nog even ingame gekeken. Vreselijk zoveel rommel.

Dus ik ben het zeeeeeer eens met die argument.

Nja bij d2 komt de meeste spam ook van bots x) Maar toch, ben blij dat die niet zo erg zijn in D3

[ Voor 9% gewijzigd door Ealjebij op 22-08-2013 14:40 ]

D3 Profiel

• Protax
Mofkees schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:38:
[...]

Ze gaan met de totale plvl EXP spelen, maar niet met plvl's. Je hoeft dus niet zoveel chars op plvl 50 te brengen, maar 1 of 2 verder naar plvl 100. Ik denk trouwens dat dat helemaal geen zin heeft voor ROS te gaan plvl'en. Er zou zoiets zijn dat je waarschijnlijk 5 paragon points krijgt van alle EXP van een plvl 100 char. Anders is de kloof veel te groot bij het launchen van ROS tussen verschillende accounts.
Van 0-50 levellen gaat een stuk sneller, dan van 50-100... :)

Zie ook mijn eerdere post:

UPDATE from Lylirra: "Your shared paragon level will be calculated by adding up paragon exp accross all your heroes" - Level ANY character's paragon to prepare for expansion!

[ Voor 14% gewijzigd door Protax op 22-08-2013 14:41 ]

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Ealjebij schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:38:
[...]

Als je nu in Diablo 2 gaat ga je helemaal knettergek worden van al dat gespam. Spel was bijna onspeelbaar door al de tekst wat door je scherm heen vloog. Paar maand terug nog even ingame gekeken. Vreselijk zoveel rommel.

Dus ik ben het zeeeeeer eens met die argument.

Nja bij d2 komt de meeste spam ook van bots x) Maar toch, ben blij dat die niet zo erg zijn in D3
Je kan de chats gewoon uitzetten, ik vraag me af wie er hier uberhaubt een chat aan heeft.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• Mofkees
dx5314 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:40:
[...]

Zie ook mijn eerdere post:

UPDATE from Lylirra: "Your shared paragon level will be calculated by adding up paragon exp accross all your heroes" - Level ANY character's paragon to prepare for expansion!
Je krijgt sneller PLvls erbij, maar EXP is wel gelijk hoor. Dus beter doorgaan dan opnieuw beginnen. Met gelijke gear is je char bij plvl 50 zelfs sterker waardoor je sneller EXP kunt farmen.

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

dx5314 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:40:
[...]
Maar plvl50-100 levert dan ook véél meer paragon exp op... :P

Constructed: Silver || Limited: Silver

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Wooldoor schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:34:
De invites zijn echter zeer overweldigend!! pvpbank.com ftw!

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Verwijderd

Net de hele presentatie gezien maar is het nu zo dat als straks met paragon 2.0 je barbarian er een paragonlevel bij haalt je WD of DH er ook punten bij krijgen om te besteden of is het zo dat de punten van je barb in een gezamenlijke pool komen waar je dan een char van kunt voorzien? Dat werd me niet helemaal duidelijk.

• awesom-o
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 12:57
Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:06:de punten van je barb in een gezamenlijke pool komen waar je dan een char van kunt voorzien?
dit.

Overwatch profile awesomo#2162

embee schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:48:
[...]

Maar plvl50-100 levert dan ook véél meer paragon exp op... :P
Depends, gaat je om de meeste absolute exp/uur :P Als je een PL80 uitgekleed hebt en er niet teveel gold in wilt steken, kan het best zijn dat je nieuwe PL20 wel goed gegearde poppetje veel meer exp/uur farmt :)

Bnet pindle#2913

Verwijderd

Maar wat wordt de waarde van een paragonlevel straks? Hoeveel int of str levert een paragonlevel op? Krijg je voor 1 level 1 int of bv 5 int?
Weet ik ook niet eigenlijk, zag in dat filmpje ook halve punten, misschien leveren de eerdere levels niet zoveel op (half punt per lvl?) en daarna steeds meer?

Bnet pindle#2913

Verwijderd

Het moet wel zinvol zijn want je kunt er maximaal 50 punten in stoppen en +50 int of str schiet niet echt op als je lvl 70 bent.

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:21

vhal

ಠ_ಠ

simons schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:03:
[...]
De invites zijn echter zeer overweldigend!! pvpbank.com ftw!
Mja, dat heb je al snel als men een ID gebruikt op sites zoals diabro3, d3up e.d. Sinds ik na lange tijd ben ingelogd in D3 en met mijn domme kop mijn ID had gebruikt voor een armoryfunctionaliteit, word ik met gespamd met random invites. |:( Mij net iets té toevallig.

Strava

• Mofkees
Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:42:
Het moet wel zinvol zijn want je kunt er maximaal 50 punten in stoppen en +50 int of str schiet niet echt op als je lvl 70 bent.
er is geen max plvl he, die 50 is waarschijnlijk maar een place holder.

ik dacht ergens een blue gelezen te hebben dat je op de andere bladzijden MS, pickup range en zelfs CD kan verhogen. waarschijnlijk ook MF/GF bonus.

Verwijderd

Dat zou al beter zijn dan als er nog meer keuze komt maar dag ga ik een main maken zodat het ook echt effectief merkbaar wordt. Voordeel is ook dat je bij het uitzoeken van gear andere keuzes kunt gaan maken omdat je minder op bepaalde stats hoeft te letten.
Je kan er nu allemaal je arme hoofdje over gaan breken en te interpreteren, je kan ook gewoon wel of niet nu gaan spelen en wachten tot er meer duidelijkheid is van bv Blizzcon.
Het duurt zowiezo nog meer dan een kwartaal en misschien wel een halfjaar of langer :+

[ Voor 19% gewijzigd door Vandread op 22-08-2013 15:58 ]

• Protax
Wel spelen totdat BF4 uitkomt... Dan even daar op focussen :)
Daarna volle bak D3 als die patch er is!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:16
nvm

[ Voor 96% gewijzigd door Visgek82 op 22-08-2013 16:07 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Mofkees schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:50:
[...]

er is geen max plvl he, die 50 is waarschijnlijk maar een place holder.

ik dacht ergens een blue gelezen te hebben dat je op de andere bladzijden MS, pickup range en zelfs CD kan verhogen. waarschijnlijk ook MF/GF bonus.
Ik denk eerder dat plvl accountwide geen max heeft, maar dat je elke char maar een max aantal punten kan geven. Dan kan je char over tijd ook niet oneindig sterk worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Blitzdoctor op 22-08-2013 16:09 ]

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

• Protax
YouTube: The New Paragon System

Je start dus met meer punten om te verdelen over al je karakters...

Levellen als een malle!

[ Voor 7% gewijzigd door Protax op 22-08-2013 16:31 ]

Verwijderd

Ik denk niet dat de game over 2 weken al uitkomt of het moet 2014 zijn. Misschien dat ze in november op Blizzcon meer laten weten, sowieso zou de game in 2014 uitkomen.

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Iemand misschien een tip over het levelen van een volgende character? Ik heb inmiddels een Wizard op P100. Daarnaast heb ik een Whirlwind Barb een beetje ge-geared. Ik kan daarmee prima MP6 aan, maar volgens mij doe ik toch iets verkeerds in die build (ik krijg hem nog niet zo soepel op gang).

Als iemand me een keer tips kan geven (kan wat mij betreft ook via Teamspeak/Mumble/whatever) wat lekker snel levelt (naast Archon Wizard), dan zou ik dat zeer fijn vinden.

Profile: http://eu.battle.net/d3/en/profile/RedSkyNL-2786/

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

EricNL schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:41:
Iemand misschien een tip over het levelen van een volgende character? Ik heb inmiddels een Wizard op P100. Daarnaast heb ik een Whirlwind Barb een beetje ge-geared. Ik kan daarmee prima MP6 aan, maar volgens mij doe ik toch iets verkeerds in die build (ik krijg hem nog niet zo soepel op gang).

Als iemand me een keer tips kan geven (kan wat mij betreft ook via Teamspeak/Mumble/whatever) wat lekker snel levelt (naast Archon Wizard), dan zou ik dat zeer fijn vinden.

Profile: http://eu.battle.net/d3/en/profile/RedSkyNL-2786/
Nog een mage ... ;) een witch doctor, een barb (maar die heb je al)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 22:11
Hehe 100, mijn 1e char is nog geeneens 100. Ben blijven steken op 89 want ik vind d3 spelen atm niet zo leuk.

Wil iemand trouwens een gokje wagen naar de dps getallen die we op characters gaan zien op lvl 70? Ik vermoed het tienvoud van wat nu normaal is. Van mainstream 200k naar 2m paperdoll. :+

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• EricNL
Wolf schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 17:45:
Hehe 100, mijn 1e char is nog geeneens 100. Ben blijven steken op 89 want ik vind d3 spelen atm niet zo leuk.

Wil iemand trouwens een gokje wagen naar de dps getallen die we op characters gaan zien op lvl 70? Ik vermoed het tienvoud van wat nu normaal is. Van mainstream 200k naar 2m paperdoll. :+
Zegt dit genoeg:

Afbeeldingslocatie: http://s14.directupload.net/images/130821/dzop83qu.jpg

Afbeeldingslocatie: http://diablo3.judgehype.com/screenshots/gamescom2013/conference/28.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door EricNL op 22-08-2013 17:50 ]

2 3k dps wapens op een barb die al 250k dps doet geeft 650k dps :+
Pak die veel hogere main stats erbij op level 70 en je zit wellicht wel bij die 2m dps :o

• EricNL
Is er hier misschien een (ervaren) barb die me een beetje opweg zou kunnen helpen? Ik vind het toch nog erg lastig om m'n Wrath up te kunnen houden...

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 21:58
EricNL schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 18:08:
Is er hier misschien een (ervaren) barb die me een beetje opweg zou kunnen helpen? Ik vind het toch nog erg lastig om m'n Wrath up te kunnen houden...
Speel je wel op een hoog genoeg mp level? Als alles te snel dood gaat krijg je niet genoeg fury. Je moet er ook voor zorgen dat je fury uitgeeft, als deze vol is werkt het namelijk niet.

Ik ben online dus je mag me toevoegen als je vragen hebt of een rondje wil lopen.

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Ik weet dat het een beetje een noob vraag is, maar waar kan ik makkelijk tomes of jewelcrafting grinden, of goedkoop kopen?

• EricNL
Tumbler schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 18:40:
Ik weet dat het een beetje een noob vraag is, maar waar kan ik makkelijk tomes of jewelcrafting grinden, of goedkoop kopen?
A ) Farmen: Overal in Hell Mode
B ) Kopen: Auction House

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
EricNL schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 18:47:
[...]

A ) Farmen: Overal in Hell Mode
B ) Kopen: Auction House
Bedankt, heb de Artisan net geupgrade en heb nu Tomes of Secret nodig, die droppen in Inferno dan lijkt me?

• EricNL
Tumbler schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 19:18:
[...]

Bedankt, heb de Artisan net geupgrade en heb nu Tomes of Secret nodig, die droppen in Inferno dan lijkt me?
Helemaal juist!

Btw: Stackt Rend van een Barbarian op een monster? Oftewel, als ik 2x in korte tijd een monster raak met Rend, bleed deze dan voor dubbel zoveel damage?

[ Voor 23% gewijzigd door EricNL op 22-08-2013 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Gisteravond met dank aan Sirian een nieuwe SC barb naar 60 gepowerlevelled.
Vervolgens wat gear gekocht, en met een hellfire ring en rode gem, binnen no time 14 paragon levels erop gezet.

Wat blijft die rend/ww build toch ziek, echt OP in de fields of misery en weeping hollow ;)

Ben benieuwd hoelang het duurt voordat dit karakter paragon 100 is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking

thriller schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 18:15:

Je moet er ook voor zorgen dat je fury uitgeeft, als deze vol is werkt het namelijk niet.
Dat is het waarschijnlijk. De duration van Wrath wordt met één seconde verlengd voor iedere 25 Fury die je erbij krijgt, maar als je Fury al helemaal vol zit kan er simpelweg geen Fury meer bij. Dan zul je dus een ability moeten gebruiken om Fury te spenderen (bijvoorbeeld Sprint spammen of Battle Rage spammen ook al zijn deze nog actief) zodat je weer ruimte hebt om Fury te verdienen.
EricNL schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 19:36:

Btw: Stackt Rend van een Barbarian op een monster? Oftewel, als ik 2x in korte tijd een monster raak met Rend, bleed deze dan voor dubbel zoveel damage?
Nee, dan wordt de eerste Rend gewoon vervangen door de tweede.

[ Voor 20% gewijzigd door Rone op 23-08-2013 08:39 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EricNL schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 19:36:
[...]

Helemaal juist!

Volgens mij niet want anders geef je gewoon 5 keer rend achter elkaar en alle elites zijn dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig idee waar die sterren voor staan? En dat muntje :? Los daarvan lijkt te staan het aantal sterren in de titel. Serpent sparker heeft 2 sterren in de titel en de jawbreaker 3.

Iemand die een gokje wilt wagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:36:
[...]

Volgens mij niet want anders geef je gewoon 5 keer rend achter elkaar en alle elites zijn dood.
Zou idd te OP zijn. Wel is het zo dat als je Rend nu crit, de volgende die je RE-applied ook crit is. Als je hem eraf laat vallen dan is dat niet zo, en heb je alleen KANS op crit.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lees zojuist dat er ook een nieuwe gem toegevoegd wordt: Diamond.
Wat zouden ze daar voor effect voor verzinnen in wapens e.d. :P Edit: schijnt dat het +all res doet in iets.

[ Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 23-08-2013 11:34 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-09 21:58
Diamond was toch voor all res?

Ik denk zoiets:
Armor pieces = all res
Helm = dodge%
Wapen = block% of misschien Thorns.

[ Voor 67% gewijzigd door Sir_Hendro op 23-08-2013 11:37 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedster
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:54
In D2 was een diamond in een wapen damage vs. undead

[ Voor 19% gewijzigd door Hedster op 23-08-2013 11:38 ]

PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:19:
[...]

Heeft iemand enig idee waar die sterren voor staan? En dat muntje :? Los daarvan lijkt te staan het aantal sterren in de titel. Serpent sparker heeft 2 sterren in de titel en de jawbreaker 3.

Iemand die een gokje wilt wagen?
Volgens mij zijn de ene enchants van de mystic en de ander smart drop percs.

edit: Bij nader inzien: De sterretjes in de title zijn denk ik item power of rarity oid (er komen verschillende rarities van legendaries).

Het sterretje in de stats is de legendary (game changer) perc.

De bolletjes "of muntjes" zijn volgens mij wel de smart drop percs.

[ Voor 24% gewijzigd door Bosmonster op 23-08-2013 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 22:11
Gecompliceerdere drops en meer keuze in socketables zijn in dat opzicht best een goed idee imho.

Hoe meer keuze hoe beter. :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Wordt de huidige gear nu allemaal crap?
Allres stacken (duuuur) hoeft niet meer met die nieuwe gems. Dikke 1150+dps mainhand wordt troep vergeleken met de 3k dps wapens op de scscreenshots. Kan toch niet zo zijn dat je straks alles opnieuw moet "looten". Mensen die nu via bijv. Rmah gear scoren zullen dan wel zuur zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 12:06

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Zijn een paar dingen die meespelen
  1. Zorg eerst dat je de game mechanics onder de knie hebt (lees een werkende WW barb met perma WOTB, daarna pas focussen op DPS
  2. Fury regeneration is erg afhankelijk van critical hits. Je hebt als passive al weapon master, alleen je hebt geen mace/axe, voor gratis 10% crit hit chance erbij.
  3. Had ik al gezegd dat crit hit chance handig is :) ?
  4. Als belt heb je een witching hour, ik zou toch de immortal king belt willen aanraden, 3% LS erbij, en all resist.. Die DPS komt later wel. (het voordeel is ook, dan kun je brawler als passive nemen, en die is bij veel monsters echt heel er goed
  5. Zoals ook boven mij gezegd, je moet ook fury uitgeven, als je vol zit, anders werkt thrive on chaos niet....
  6. Edit: Ik heb ook overpower, met killing spree, ook weer voor crit chance. Zeker omdat die snel reset vanwege de crits, heb je er weer 10% crit bij... Moet je helaas wel rend wegdoen, weet niet of je dat kan. Overpower moet je wel heel vaak gebruiken, ik heb een tijdje terug een scriptje gepost, ter voorkoming van RSI
Als linkje nog mijn barb, is wat moeilijker want ik heb een WW/HoTA barb (die zijn wat moeilijker op te starten

[ Voor 11% gewijzigd door Sparhawk op 23-08-2013 12:46 ]

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ApOE schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:39:
Allres stacken (duuuur) hoeft niet meer met die nieuwe gems. Dikke 1150+dps mainhand wordt troep vergeleken met de 3k dps wapens op de scscreenshots. Kan toch niet zo zijn dat je straks alles opnieuw moet "looten". Mensen die nu via bijv. Rmah gear scoren zullen dan wel zuur zijn :)
Das met alle online RPG's en expansions het geval natuurlijk. Je kunt max gearen voor wat er op dat moment is, maar er is altijd een risico dat het niks meer waard is als er een expansion komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oftewel: Ja, maar dat risico loop je zelfs al met patches, kijk maar naar de patches voor D2X waar runewords werden geintroduceerd die het spel veranderde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

dx5314 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:18:
Gisteravond met dank aan Sirian een nieuwe SC barb naar 60 gepowerlevelled.
Vervolgens wat gear gekocht, en met een hellfire ring en rode gem, binnen no time 14 paragon levels erop gezet.

Wat blijft die rend/ww build toch ziek, echt OP in de fields of misery en weeping hollow ;)

Ben benieuwd hoelang het duurt voordat dit karakter paragon 100 is!
Van paragon 0 naar 100 heb ik er precies 21 dagen over gedaan,

Nee heb geen 24 uur per dag gespeeld, enkel na werktijd en in het weekend met zelfs dagen niet gespeeld dus jij kan ook makkelijk binnen een maand op 100 zitten.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Hoeveel is die gloednieuwe 3D televisie nu waard als je hem wilt doorverkopen of die nieuwe videokaart of de iphone 4 etc etc etc, blijf je houden en "it's all in the game" als je voor top gaat, ook in het echte leven ervaar je dit.

Maar denk niet dat Blizzard dit doet, denk net als met de EF dat ze zo "sterke" wapens creeeren maar ook een downside meegeven (mes snijdt aan twee kanten).

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net de presentatie nog even bekeken en de bolletjes zijn inderdaad smart drop stats:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/wyThVErgaE4PSYMIPtEujn7l/full.jpg

Sowieso wel leuk om te zien hoe een level 70 DML zich verhoudt tot een huidige DML.

Verder viel mij op dat alle legendaries uit de presentatie "Account Bound" zijn :?

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 23-08-2013 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
korte vraag tussendoor.

Ben een acid rain WD aan het maken en vraag me af wat ik het beste tegen single mobs of bosses kan gebruiken. ik twijfel tussen splinters en bears. splinters kost weinig mana maar weet niet of het damage-wise een goede skill is. daarnaast ziet het er echt prut uit :)

Zome bears zien er cool uit, doen volgens mij ook wel redelijk damage, maar zijn dan ook weer mana intensief..

ideeen/advies?

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Bosmonster schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:40:
Net de presentatie nog even bekeken en de bolletjes zijn inderdaad smart drop stats:

[afbeelding]

Sowieso wel leuk om te zien hoe een level 70 DML zich verhoudt tot een huidige DML.
valt eingelijk tegen :D als je denkt dat je op wapens 3x DPS krijgt en op je DML maar 50% meer DEX krijgt...

marruh er is nog steeds niks over hoe items uit de economie gaan, dat is volgens mij juist het hoofdprobleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mofkees schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:46:
[...]

valt eingelijk tegen :D als je denkt dat je op wapens 3x DPS krijgt en op je DML maar 50% meer DEX krijgt...

marruh er is nog steeds niks over hoe items uit de economie gaan, dat is volgens mij juist het hoofdprobleem.
Njah, als legendaries account bound worden is dat ook snel opgelost :+

Kans is ook aanwezig dat enchanten ze account bound maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Bosmonster schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:47:
[...]

Dat laatste moet het wel zijn, aanpassingen/ upgrade aan items zorgt ervoor dat ze accountbound zijn/ worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Sm0k3r schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:26:
[...]

Van paragon 0 naar 100 heb ik er precies 21 dagen over gedaan,

Nee heb geen 24 uur per dag gespeeld, enkel na werktijd en in het weekend met zelfs dagen niet gespeeld dus jij kan ook makkelijk binnen een maand op 100 zitten.
Dafuq? In 21 dagen? Met uber-gear neem ik aan? Ik heb nu een 175K dps Barb waarmee MP7 me aardig lukt, maar ik denk niet dat ik het ook maar binnen 2 maanden kan halen.

Btw:
Iedereen bedankt voor de tips. Ik denk dat ik de mechanics aardig onder de knie heb van de WW Barb. Weeping Hollow en Fields of Misery loop ik (vrijwel) altijd in Wrath. Ik ben alleen nog wel opzoek naar een goede Mace/Axe. Ik heb nog wel een EF liggen, maar ik vind die Fear gigantisch vervelend. Mocht er nog iemand iets hebben liggen, m'n budget ligt rond de 500M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 12:06

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

EricNL schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:04:
[...]

Dafuq? In 21 dagen? Met uber-gear neem ik aan? Ik heb nu een 175K dps Barb waarmee MP7 me aardig lukt, maar ik denk niet dat ik het ook maar binnen 2 maanden kan halen.

Btw:
Iedereen bedankt voor de tips. Ik denk dat ik de mechanics aardig onder de knie heb van de WW Barb. Weeping Hollow en Fields of Misery loop ik (vrijwel) altijd in Wrath. Ik ben alleen nog wel opzoek naar een goede Mace/Axe. Ik heb nog wel een EF liggen, maar ik vind die Fear gigantisch vervelend. Mocht er nog iemand iets hebben liggen, m'n budget ligt rond de 500M.
Dan zou je ook kunnen kijken naar HoTA/WW barb, met stone of jordan (met cold damage) Doet de FEAR weer aardig teniet :). Zit je exact op mijn build.... Starten is alleen wat lastig 8)7

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:47:
[...]

Idd! En als legendaries ook waanzinnig goed worden, dan word je geforceerd om de legendary te gebruiken en een build eromheen te bouwen. Stel ik vind een leg 70 mojo, maar tis geen ToD, dan wordt ik pseudo geforceerd om mn paragon points aan pickup radius te besteden zodat ik mn CoB kan blijven behouden. Het vinden van leg set items wordt nog zeldzamer, je gaat moeten roeien met de riemen die je hebt, en je build proberen te balanceren met paragon points. Het zou zelfs zo kunnen zijn dat zelfs je build net zo goed kan veranderen.

Een ding is duidelijk. We hebben paragon EXP nodig. VEEEEL paragon EXP. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

EricNL schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:04:
[...]

Btw:
Ik ben een WW barb en speelde zoveel mogelijk alleen zodat je je speelstijl niet hoeft aan te passen, alleen mijn scoundrel had ik als compagnon en mijn maten op teamspeak om mij verbaal te "steunen" (lees: spel minder saai maken). Discipline ook nodig want ik had ook dagen met tegenzin gespeeld dus dat helpt ook, had het misschien sneller kunnen doen maar er waren ook momenten dat ik echt echt echt geen zin had om te spelen, toch Wesfeye, jij kan er over meepraten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Sm0k3r schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:29:
[...]

Ik ben een WW barb en speelde zoveel mogelijk alleen zodat je je speelstijl niet hoeft aan te passen, alleen mijn scoundrel had ik als compagnon en mijn maten op teamspeak om mij verbaal te "steunen" (lees: spel minder saai maken). Discipline ook nodig want ik had ook dagen met tegenzin gespeeld dus dat helpt ook, had het misschien sneller kunnen doen maar er waren ook momenten dat ik echt echt echt geen zin had om te spelen, toch Wesfeye, jij kan er over meepraten ;)
Ok, maar afgezien daarvan. Misschien wel het belangrijkste: wat voor gear had je? Ik zit nu namelijk op 175K DPS met m'n barb, en ik heb nu al moeite om een upgrade te vinden voor minder 1 miljard die mij een beetje redelijke upgrade zou geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EricNL schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:48:
[...]

Ok, maar afgezien daarvan. Misschien wel het belangrijkste: wat voor gear had je? Ik zit nu namelijk op 175K DPS met m'n barb, en ik heb nu al moeite om een upgrade te vinden voor minder 1 miljard die mij een beetje redelijke upgrade zou geven.
Ik zou toch nog maar eens zijn post herlezen als ik jou was. Gear (ook al was die van hem boven gemiddeld ;) ) is niet het belangrijkste.

Er zijn genoeg streamers die budget sets voor viewers maakten die met gemak mp10 aan kunnen. Het gaat meer om discipline en inzet en vooral om doorzettingsvermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/X4er0-2475/hero/3410030

iets meer dan 175k dps dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sm0k3r schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:29:
[...]

En vergeet niet de massive _/-\o_ investering die je hebt gedaan in het upgraden van de gear van je barb! Helaas zijn dat soort bedragen niet voor elke speler weggelegd :+

Ik ga nog maar een Wizard ofzo maar lvl 60 / p100 levelen ofzo 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Vidra op 23-08-2013 15:32 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:23:
[...]

Idd! En als legendaries ook waanzinnig goed worden, dan word je geforceerd om de legendary te gebruiken en een build eromheen te bouwen. Stel ik vind een leg 70 mojo, maar tis geen ToD, dan wordt ik pseudo geforceerd om mn paragon points aan pickup radius te besteden zodat ik mn CoB kan blijven behouden. Het vinden van leg set items wordt nog zeldzamer, je gaat moeten roeien met de riemen die je hebt, en je build proberen te balanceren met paragon points. Het zou zelfs zo kunnen zijn dat zelfs je build net zo goed kan veranderen.

Een ding is duidelijk. We hebben paragon EXP nodig. VEEEEL paragon EXP. :P
Ik vind het helemaal geen gek idee als legendaries (of in ieder geval bijvoorbeeld de smart drop leg's) account bound worden.

Dat zou mij persoonlijk weer wat motivatie geven om te farmen en echt blij te zijn met de legendary drops, ipv alleen maar gold bij elkaar te farmen en te denken aan items die je kunt verkopen ipv gebruiken.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 23-08-2013 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
[...]

- Je hebt 2 LS wapens, Bloodthirst heb je niet nodig, beter brawler nemen, zeker in weeping/FoM heb je een aardige DPS boost.

- Je CC staat totaal uit balans t.o.v. je CD. probeer maar een 1:10 verhouding te krijgen.

- Rend is aardig, maar voor 2H set up doet overpower/killing spree misschien nog wel meer. Als je rend wil blijven gebruiken, misschien beter de blood thirst rune nemen en dan een puur DPS MH nemen, zonder LS.

- Op je Jeweries heb je geen avg. damage. Hier kan je nog VEEL winnen.

- Misschien ook te proberen is VIT shoulders te craften, tot dat je 200+ STR roll krijgt naast de std VIT roll. Ben je van je VIT probleem af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 11:58
porn* schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:22:
[...]

Zou idd te OP zijn. Wel is het zo dat als je Rend nu crit, de volgende die je RE-applied ook crit is. Als je hem eraf laat vallen dan is dat niet zo, en heb je alleen KANS op crit.
Ik had begrepen dat als je eerste rend niet crit, en de tweede ( binnen de looptijd van de vorige rend) wel, dat de eerste rend wel overschreden word.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar waar je allres in stopt kun je geen str of int doen, blijft een keuze natuurlijk. Al wordt het wel wat makkelijker om een hogere allres te krijgen (mits je de gems kunt vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Mofkees schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:45:
[...]

- Je hebt 2 LS wapens, Bloodthirst heb je niet nodig, beter brawler nemen, zeker in weeping/FoM heb je een aardige DPS boost.

- Je CC staat totaal uit balans t.o.v. je CD. probeer maar een 1:10 verhouding te krijgen.

- Rend is aardig, maar voor 2H set up doet overpower/killing spree misschien nog wel meer. Als je rend wil blijven gebruiken, misschien beter de blood thirst rune nemen en dan een puur DPS MH nemen, zonder LS.

- Op je Jeweries heb je geen avg. damage. Hier kan je nog VEEL winnen.

- Misschien ook te proberen is VIT shoulders te craften, tot dat je 200+ STR roll krijgt naast de std VIT roll. Ben je van je VIT probleem af.
Is er met een WW build een bepaalde hoeveel Armor en/of All Res waar ik minimaal aan moet voldoen. Ik kan namelijk wel jewelry gaan kopen met ChC & ChD & Avg Damage, maar dan moet ik in gaan leveren op All Res want anders wordt het GIGANTISCH duur (lees: 1,5 miljard+ per ring).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 15:43
Hangt er een beetje vanaf op welk mp je wilt farmen, maar voor mp10 is een EHP van rond de 600k wel aan te raden, wat dus ongeveer 500+ res, 6k armor en 45k life is

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EricNL schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 17:48:
[...]

Is er met een WW build een bepaalde hoeveel Armor en/of All Res waar ik minimaal aan moet voldoen. Ik kan namelijk wel jewelry gaan kopen met ChC & ChD & Avg Damage, maar dan moet ik in gaan leveren op All Res want anders wordt het GIGANTISCH duur (lees: 1,5 miljard+ per ring).
De een blijft leven met maar 400 all res de ander sterft met 900+. Het ligt aan het totaal plaatje (hoe goed ben jij in het spelen van je char?). Met de ringen heb je maar 1 van de 5 puntjes aangestipt die Mofkees opnoemde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Verwijderd schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:00:
[...]

De een blijft leven met maar 400 all res de ander sterft met 900+. Het ligt aan het totaal plaatje (hoe goed ben jij in het spelen van je char?). Met de ringen heb je maar 1 van de 5 puntjes aangestipt die Mofkees opnoemde.
Klopt. Ik heb inmiddels 2 ringen op de kop getikt met Average damage en ben er bijna 20k DPS op vooruit gegaan, en 7-8k Life (44,7k life nu). Ben wel iets verloren met All Res maar ik zit nog steeds rond de 500 all res. Daarnaast m'n goede Axe aan gedaan en ik zit nu over de 203k DPS. Ik heb nog zo'n 280 miljoen te besteden :D

Btw: Als ik nieuwe Shoulders wil gaan craften, moet ik dan Archon Spaulders of Strength of Vit craften?

[ Voor 9% gewijzigd door EricNL op 23-08-2013 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EricNL schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:02:
[...]

Klopt. Ik heb inmiddels 2 ringen op de kop getikt met Average damage en ben er bijna 20k DPS op vooruit gegaan, en 7-8k Life (44,7k life nu). Ben wel iets verloren met All Res maar ik zit nog steeds rond de 500 all res. Daarnaast m'n goede Axe aan gedaan en ik zit nu over de 203k DPS. Ik heb nog zo'n 280 miljoen te besteden :D

Btw: Als ik nieuwe Shoulders wil gaan craften, moet ik dan Archon Spaulders of Strength of Vit craften?
De meeste barbs zoeken een hoge VIT rol met strength ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 15:43
Vidra schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:08:
[...]

De meeste barbs zoeken een hoge VIT rol met strength ;)
en sommige zoeken het omgekeerde >:)

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NegativeFreak
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 14:44
Toch nieuwsgierig... misschien te lui geweest met zoeken maar euhm... gaat die expansion nog wat kosten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
NegativeFreak schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:45:
Toch nieuwsgierig... misschien te lui geweest met zoeken maar euhm... gaat die expansion nog wat kosten ?
Reken op een bedrag van tussen de 25 en 35 euro afhankelijk van hoe en waar je het koopt.
Voor de CE moet je uitgaan van een bedrag tussen de 60 en 70 euro. Als referentie heb ik hiervoor de andere recente expansions gebruikt van Blizzard, zoals WoW en SC2 :)

Tevens komt er voor de huidige Diablo 3 een patch dat je ook kunt genieten van de nieuwe loot 2.0, echter kun dan geen lvl 70 worden en niet de nieuwe act V en crusader uitproberen :P

[ Voor 16% gewijzigd door Nostordici op 23-08-2013 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Shady15 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 18:51:
[...]

Reken op een bedrag van tussen de 25 en 35 euro afhankelijk van hoe en waar je het koopt.
Voor de CE moet je uitgaan van een bedrag tussen de 60 en 70 euro. Als referentie heb ik hiervoor de andere recente expansions gebruikt van Blizzard, zoals WoW en SC2 :)

Tevens komt er voor de huidige Diablo 3 een patch dat je ook kunt genieten van de nieuwe loot 2.0, echter kun dan geen lvl 70 worden en niet de nieuwe act V en crusader uitproberen :P
1 miezerige schijt act krijgen wij.... fuck de nieuwe items en geef ons meer om naar te kijken en tegen te vechten, grote gevaarlijke bazen en veeeeeeel meer soorten vijanden en dan heb ik het niet over 1 soort vijand met 6 verschillende varianten dmv kleurstelling, vind ik veel belangrijker dan nog een sterkere wapen te kunnen vinden want hiermee hebben wij meer speelplezier.

Ik zeg niet dat ik hem niet ga kopen hoor maar ze mochten ons best meer spel geven ipv items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sm0k3r schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 19:14:
[...]

1 miezerige schijt act krijgen wij.... fuck de nieuwe items en geef ons meer om naar te kijken en tegen te vechten, grote gevaarlijke bazen en veeeeeeel meer soorten vijanden en dan heb ik het niet over 1 soort vijand met 6 verschillende varianten dmv kleurstelling, vind ik veel belangrijker dan nog een sterkere wapen te kunnen vinden want hiermee hebben wij meer speelplezier.

Ik zeg niet dat ik hem niet ga kopen hoor maar ze mochten ons best meer spel geven ipv items.
Ik hoop dat die lootruns/dungeons dat gaan zijn, met een soort special bosses die wat lastiger/unieker zijn. We gaan 't zien :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Sm0k3r schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 19:14:
[...]

Verwend nest ;)
Maar zo vreemd is 1 act niet hoor, Diablo 2 had ook maar 1 act, dunno of er toen ook mensen daar over aan het klagen waren, maar daar heb ik dan nooit wat van mee gekregen. Mensen verwachten gewoon teveel, ik ben bang dat de lat ook weer veel te hoog gelegd gaat worden voor deze Diablo expansion. En dan straks bij release weer allemaal geklaag en gemopper, terwijl Blizzard eigenlijk vrij duidelijk maakt en/of zal maken wat je kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shao Kahn schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 16:12:
[...]

Ik had begrepen dat als je eerste rend niet crit, en de tweede ( binnen de looptijd van de vorige rend) wel, dat de eerste rend wel overschreden word.
Had je reactie gemist, rend wordt altijd overschreven, alleen als je hem er opnieuw op gooit voor hij eraf valt EN de vorige was een crit, dan wordt de nieuwe ook automatisch een crit.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die ene extra act zal in grootte vergelijkbaar zijn met act 2 volgens Blizzard.

Josh Mosqueira heeft in een interview aangegeven dat de eerste beta nog dit jaar zal starten. En de crusader kan een 2H en shield tegelijk dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik heb een half jaar geen Diablo 3 gespeeld. Mijn telefoon kwijt. Nu maar ticket gemaakt want wil eigenlijk toch wel weer eens gaan spelen.

Er zijn nog wel aardig wat dingen veranderd zag ik. Ik heb nog wel net meegemaakt dat je account bound dingen kon craften.

Nouja, als mijn authenticator is gereset dan zal ik wel weer eens online komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Damn Kees is weer de graf in:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/30217039

3 dagen glorie in inferno... Het mocht niet baten met 2k LOH en 2K LPS tegen rubberbanding in MP2. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Laatst online: 25-07 10:36
Mofkees schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 16:05:
Damn Kees is weer de graf in:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/30217039

3 dagen glorie in inferno... Het mocht niet baten met 2k LOH en 2K LPS tegen rubberbanding in MP2. :(
Damm suckt man! Jij hebt ook geen geluk met hc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedster
Vanochtend toch wel een jackpot gecraft al zeg ik het zelf

Afbeeldingslocatie: http://img21.imageshack.us/img21/8561/lakd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Hedster schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:58:

[afbeelding]
Hubba hubba.... _/-\o_

Heel veel beter ga je hem echt niet craften...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Hedster schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:58:

[afbeelding]
Deze stats kon je toch nooit craften op de normale hellfire ring? (En dan bedoel ik die door met keys te vergaren). Is dat ook weer veranderd?

Net weer voor het eerst in ik weet niet hoe lang run gedaan op MP3 A3. Vond nog wel een witching hour, 90 int, 9 ias, 50 chd, rest niet boeiend (4% life), dus geen jackpot helaas. Maar wel leuk om te vinden in je eerste run :)

Als iemand zin heeft om wat te doen laat het mij maar weten. Mijn char staat in profile zodat je een beetje inschatting kan maken :)

[ Voor 31% gewijzigd door RedHat op 24-08-2013 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedster
@RedHat deze ring is gewoon met de organs van de uber bosses gecraft.
Ik heb een hele hoop geluk gehad met deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Hedster schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:40:
@RedHat deze ring is gewoon met de organs van de uber bosses gecraft.
Ik heb een hele hoop geluk gehad met deze.
Dat blijkt, heb hem nog nooit zo gezien :)

Eerder had je een tabel waarin je kon zien tot hoever het rendabel was om gems te craften en te verkopen op de AH. Bestaat deze nog? :)

[ Voor 20% gewijzigd door RedHat op 25-08-2013 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-03 14:26
Ik ga misschien binnenkort ook maar weer eens beginnen met Diablo, maar zat er aan te denken om dan met de playstation versie te starten. Ik ben altijd van mening geweest dat Diablo echt een spel is dat op de PC thuis hoort. Maar ik ben eigenlijk gestopt met spelen omdat ik het heel saai vond worden, er was voor mij weinig uitdaging in het spel. Ik heb in alle uren die ik gespeeld heb maar 1 keer iets echt goeds gevonden en de rest van me gear had ik te danken aan flippen op de AH. Maar gezien alle mensen waarmee ik vaak samen speelde ook allemaal high-end gear hadden ontkom je er eigenlijk niet aan om de AH te gebruiken.

Nu had ik begrepen dat er op de PS geen AH zal zijn en komen en je dus weer meer afhankelijk wordt van je eigen gevonden items, ook dat je met 4 man op 1 screen kan gamen vind ik wel een mooie functie. Best leuk als je met wat vrienden vanuit de bank in 1 huiskamer met z'n allen een avondje kan grinden :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/cavefish-2679/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
RedHat schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:55:
[...]

Dat blijkt, heb hem nog nooit zo gezien :)

Eerder had je een tabel waarin je kon zien tot hoever het rendabel was om gems te craften en te verkopen op de AH. Bestaat deze nog? :)
daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Ik vind met mijn inferno runs gewoon geen goeie item voor het ah. Wellicht mijn dh maar eens upgraden zodat ik wat hogere mp kan grinden. Zit nog op mp0..

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
Net op MP10 een votekick voorgesteld omdat een van de 3 anderen slechts 35k dps deed. Nee ik ben daar geen nulletje vergeten.

Wat schets mijn verbazing: votekick failed.....

?????????
(Insert Jackie Chan meme hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
Shao Kahn schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 15:16:
Net op MP10 een votekick voorgesteld omdat een van de 3 anderen slechts 35k dps deed. Nee ik ben daar geen nulletje vergeten.

Wat schets mijn verbazing: votekick failed.....

?????????
(Insert Jackie Chan meme hier)
Was het niet een support build toevallig? Als je met WD's speelt zit er soms een zombiedog build bij die weinig dps doet maar wel erg handig is voor overige spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
CaVeFiSh schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 15:56:
[...]

Was het niet een support build toevallig? Als je met WD's speelt zit er soms een zombiedog build bij die weinig dps doet maar wel erg handig is voor overige spelers.
nee was monk, geen idee of die ook supportbuild hebben maar dan wil ik een supportbuild met alsnog 100k dps ofzo in mijn party :).

En daarbij, het was een duitser :) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaVeFiSh
Shao Kahn schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 16:00:
[...]

En daarbij, het was een duitser :) >:)
Oke duidelijk verhaal, geen tegenargument hier.

Pagina: 1 ... 7 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]