Dus als ik het goed begrijp speel jij in een publick game en wil jij iemand votekicken en dat mislukt? (die andere nogal kansloze opmerking over dat het een duitser was heb ik maar buiten wegen gelaten). Zou het iets met karma te maken hebben??Shao Kahn schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 16:00:
[...]
nee was monk, geen idee of die ook supportbuild hebben maar dan wil ik een supportbuild met alsnog 100k dps ofzo in mijn party.
En daarbij, het was een duitser![]()
Ook monks hebben support build, dan freezen/stunnen en pullen ze alle mobs en geven de party nog zo'n 90% extra dps, dat soort monks zijn echt wel relaxed in een group. Nuwax zijn monk is daar een voorbeeld van http://eu.battle.net/d3/en/profile/NUWAX-1739/hero/640255Shao Kahn schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 16:00:
[...]
nee was monk, geen idee of die ook supportbuild hebben maar dan wil ik een supportbuild met alsnog 100k dps ofzo in mijn party.
geen idee of die Duitser ook zoiets had of gewoon aan het leechen was
Movies: letterboxd
+2 intelligence voor jou!Verwijderd schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:30:
[...]
Dus als ik het goed begrijp speel jij in een publick game en wil jij iemand votekicken en dat mislukt?
hmm, -2 humor voor jou. Ben je soms een Duitser?(die andere nogal kansloze opmerking over dat het een duitser was heb ik maar buiten wegen gelaten). Zou het iets met karma te maken hebben??
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Als je keywardens gaat hunten hoe begin je dan? Welke quest/monster power selecteer je dan om de meeste mensen te vinden? Selecteer je een specifieke quest of gewoon de laatste dan?
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 10:56
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Van het weekend maar met een andere pre-expansion tactiek begonnen: Alle classes naar 60 levelen, klaar voor gebruik van het nieuwe shared paragon 
Had al de WD en de barb natuurlijk, nu begonnen met een wiz!
Had al de WD en de barb natuurlijk, nu begonnen met een wiz!
Ik vraag me 1 ding af, momenteel is levelcap 60 en paragon 99 zeker?
per paragon krijg je paar attribs bij.
wat gebeurd er dan met de expansion, iedereen is zijn paragon level kwijt dan en ook die extra attribs kwijt?
Ik ga ook nog eens verder spelen, ,a de DH, Monk en Barb gespeeld te hebben en level 60 geleveled, is het tijd voor de WD verder te levelen en daarna de Wizzard.
Ben benieuw hoe het allemaal verandert is.
per paragon krijg je paar attribs bij.
wat gebeurd er dan met de expansion, iedereen is zijn paragon level kwijt dan en ook die extra attribs kwijt?
Ik ga ook nog eens verder spelen, ,a de DH, Monk en Barb gespeeld te hebben en level 60 geleveled, is het tijd voor de WD verder te levelen en daarna de Wizzard.
Ben benieuw hoe het allemaal verandert is.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
60 en 100
Paragon xp wordt opgeteld en wordt "shared" over je hele account.
Lees anders even de expansion info
Kan je me even zeggen waar deze info staat, heb er wss over gekeken (kan het ook niet pre direct vinden)Bosmonster schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 09:28:
60 en 100
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Op iedere willekeurige Diablo-site, zoals deze:BitchCrew schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 09:34:
[...]
Kan je me even zeggen waar deze info staat, heb er wss over gekeken (kan het ook niet pre direct vinden)
http://www.diablofans.com/
Ik ben ook maar begonnen een tweede wizard te levelen. Ik miste toch een beetje dat gevoel dat je nog een beetje aan het verbeteren was tijdens het farmen en voor de komende expansion is meer paragon XP altijd handig.
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
Volgens mij begint iedereen weer aan het levelen nu.
Done:
- Wizard (L60/P100)
In Progress
- Barbarian (L60/P36)
- Demon Hunter (L60/P39) *zucht*
Ik denk dat ik de Witch Doctor compleet over sla. Ik heb er wel een beetje mee gespeeld maar het trekt me niet echt (of ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan). Ik heb ook het vermoeden dat het levelen met een WD gigantisch traag gaat.
Barbarian en Wizard lijken mij de snelste. Ik ben in ieder geval van plan om na de Barbarian nog een Wizard naar P100 te brengen.
Done:
- Wizard (L60/P100)
In Progress
- Barbarian (L60/P36)
Ik denk dat ik de Witch Doctor compleet over sla. Ik heb er wel een beetje mee gespeeld maar het trekt me niet echt (of ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan). Ik heb ook het vermoeden dat het levelen met een WD gigantisch traag gaat.
Barbarian en Wizard lijken mij de snelste. Ik ben in ieder geval van plan om na de Barbarian nog een Wizard naar P100 te brengen.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Is het nu nog levelen niet een beetje tijd verspilling?
Ik ga er van uit doordat je straks tegen lvl 70-73 monsters speelt je ook een stuk meer xp krijgt en daardoor ook sneller paragon.
Dus nu een uur farmen is straks 15 min?
Heb gisteren wel weer even ingelogd en van plvl 66 naar 67 gegaan maar was het daarna eigenlijk al wel weer zat.
1 legendary gevonden (slechte vilewards)
Ik ben bang dat ik moet wachten op of de aankomende patch.
Is daar nog iets over bekend? de 1.9 patch zou al een gedeelte aan itemization changes inzitten! is dat nu nog zo of is dat verschoven naar de expension?
Ik ga er van uit doordat je straks tegen lvl 70-73 monsters speelt je ook een stuk meer xp krijgt en daardoor ook sneller paragon.
Heb gisteren wel weer even ingelogd en van plvl 66 naar 67 gegaan maar was het daarna eigenlijk al wel weer zat.
1 legendary gevonden (slechte vilewards)
Ik ben bang dat ik moet wachten op of de aankomende patch.
Is daar nog iets over bekend? de 1.9 patch zou al een gedeelte aan itemization changes inzitten! is dat nu nog zo of is dat verschoven naar de expension?
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Nee dat is geen tijdverspilling, want XP die je nu binnenhaalt heb je straks ook nog, dus daarmee behoud je logischerwijs een zekere voorsprong. De hoeveelheid Paragon XP die je op level 70 krijgt is irrelevant, want dat getal is hetzelfde ongeacht of je nu op level 60 doorspeelt of niet.Axewi schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:43:
Ook te vinden op DiabloFans:Ik ben bang dat ik moet wachten op of de aankomende patch.
"We want to implement a lot of the new systems and features in a pre-expansion patch for free. That should include Paragon 2.0, Loot 2.0, Loot Runs, and Nephalem Trials. For now, you'll need to purchase the expansion to play as the Crusader, explore Act V, unlock the Mystic, and level up to 70. These details may change as development moves along, but we want some of the core gameplay improvements to be available for everyone."
[ Voor 6% gewijzigd door Rone op 26-08-2013 10:57 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Tuurlijk is het geen tijdsverspilling. Dat het Paragon levelen straks in Act 5/Level 60+ monsters straks sneller gaat lijkt me natuurlijk logisch. Echter is het wel zo dat straks al je Paragon EXP bij elkaar op geteld worden waar je vervolgens Paragon Points voor krijgt. Deze Paragon Points kun je vervolgens uitgeven aan extra stats (Core/Attack/Defense/nog wat).Axewi schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:43:
Als voorbeeld (aantal Paragon Points gewoon even verzonnen):
- Als je straks 1 karakter op Paragon 100 heb krijg je, bijvoorbeeld, 50 Paragon Points. Als je deze 50 points allemaal uitgeeft aan, bijvoorbeeld, Vit krijg je (dacht ik) 100 Vit of 150 Vit erbij. De punten die je uitgeeft in de Paragon "Tree" gelden voor alle karakters. Maak je een nieuw karakter, dan zal deze beginnen met een fijne boost van 100 (of 150) Vit.
Conclusie: Als je het spel nog niet beu bent zal ik vooral Paragon levels gaan grinden, en minder items gaan farmen. De paragon levels kun je straks heel goed gebruiken in de expansion, maar de huidige Legendaries zullen al snel in het niet vallen met de level 60+ legendaries denk ik.
En hou er rekening mee dat de Paragon EXP bij elkaar opgetelt wordt, niet de levels:
2x Paragon 100 is straks beter als 4x Paragon 50.
[ Voor 7% gewijzigd door EricNL op 26-08-2013 11:00 ]
Barb en wizard zijn volgens mij ook de meest geschikte chars voor hoge mp's. (mijn observatie...ja ook item afhankelijk).EricNL schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:36:
Zelf heb ik gisteren een acid cloud WD naar 60 gebracht. Mijn budget is erg laag maar heb hem vanochtend met een budget van 3M (zie tryhard guide op youtube) redeijk gepimpt.
DPS naar 68k 650+ res all, 35k life, prima voor MP0 runs..wellicht dat ik was res all inruil voor DPS..
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
WD is juist een van de snelste nu met Cloud of Bats.EricNL schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 10:36:
Volgens mij begint iedereen weer aan het levelen nu.
Done:
- Wizard (L60/P100)
In Progress
- Barbarian (L60/P36)
Het is echter geen class die je even snel onder de knie hebt. Alles draait om mana management.
WD is echt freaking overpowered als je er behoorlijk mee om weet te gaan.
Heel veel van je wizard gear kan je op een WD ook goed gebruiken.
Ok, dat wist ik niet. Heb je dan toevallig naar mijn Wizard gear gekeken, of bedoel je Wizard gear in het algemeen?Vandread schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:35:
WD is echt freaking overpowered als je er behoorlijk mee om weet te gaan.
wiz gear in het algemeen.EricNL schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:52:
[...]
Ok, dat wist ik niet. Heb je dan toevallig naar mijn Wizard gear gekeken, of bedoel je Wizard gear in het algemeen?
Het enige wat je hoeft te vervangen is je armor voor een zunimassa's en je helm voor een zunimassa's.
En je hebt natuurlijk een wd offhand nodig zoals thing of the deep.
De rest kan je allemaal zo gebruiken van je wizard.
Ik deel mijn gear ook tussen 2 chars.EricNL schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 11:52:
[...]
Ok, dat wist ik niet. Heb je dan toevallig naar mijn Wizard gear gekeken, of bedoel je Wizard gear in het algemeen?
Check mijn wd en wizz maar. Wizz is 315k unbuffed met een groot deel van mn wd gear
Ok tof, misschien eerdaags maar eens proberen. Is het ook het snelste om gewoon dezelfde rondjes te lopen als met, bijvoorbeeld, een Wizard of Barbarian (Act 1: Festering Woods > Fields of Misery > Weeping Hollow)?
Ik denk dat ik voorlopig maar een D3 pauze neem tot de release van Loot 2.0 of anders de expansion. Het farmen voelt nu gewoon erg nutteloos.
GTA VI - All aboard the hype train!!
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Met Cloud of Bats sloeg ik Weeping Hollow zelfs over. De mobs zijn daar te traag en te verspreid om snel in range te lopen.EricNL schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:25:
Ok tof, misschien eerdaags maar eens proberen. Is het ook het snelste om gewoon dezelfde rondjes te lopen als met, bijvoorbeeld, een Wizard of Barbarian (Act 1: Festering Woods > Fields of Misery > Weeping Hollow)?
Ik zie dat jouw WD op zo'n 230k DPS zit. Is dat voldoende voor MP10Bosmonster schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:47:
[...]
Met Cloud of Bats sloeg ik Weeping Hollow zelfs over. De mobs zijn daar te traag en te verspreid om snel in range te lopen.
Ik zal je sowieso toevoegen. Zou tof zijn als je een keer een paar minuutjes hebt om me op weg te helpen
Bedankt alvast!
[ Voor 16% gewijzigd door EricNL op 26-08-2013 12:48 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Dat is ruim voldoende voor MP10.
Wil je best een keer wegwijs maken, maar heb mn WD al een tijd niet aangeraakt
Wil je best een keer wegwijs maken, maar heb mn WD al een tijd niet aangeraakt
200k dps is als WD genoeg voor mp10, cloud of bats doet namelijk insane dps, 1000% na 5 secsEricNL schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:48:
[...]
Ik zie dat jouw WD op zo'n 230k DPS zit. Is dat voldoende voor MP10?
Ik zal je sowieso toevoegen. Zou tof zijn als je een keer een paar minuutjes hebt om me op weg te helpen
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
En als WD heb je veel buffs die je praktisch continu aan hebt (Soul Harvest, Gruesome feast), waarmee ik volgens mij rond de 450K buffed uitkwam.desjaak909 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:59:
[...]
200k dps is als WD genoeg voor mp10, cloud of bats doet namelijk insane dps, 1000% na 5 secs
Die buffs zijn allemaal int-buffs overigens, dus daarmee komt mn All Res op 1068. Ook wel lekker met 61K hp
[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 26-08-2013 13:03 ]
Het is niet alleen DPS waar mee je een MP kan overleven.EricNL schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 12:48:
[...]
Ik zie dat jouw WD op zo'n 230k DPS zit. Is dat voldoende voor MP10?
Bedankt alvast!
Armor en All res spelen daar ook een grote rol in.
Mijn WD doet op het moment 182k DPS, en farm ook makkelijk op MP10.
Wel heb ik dan 4200 Armor, 765 All ress en 57k HP.
Ik overleef liever dan dat ik steeds kapot ga, en weer een stuk moet lopen.
PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966
Klopt die soul harvest en gruesome feast bonussen zijn erg nice, kwa dps en ook voor extra int (res).Bosmonster schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:00:
[...]
En als WD heb je veel buffs die je praktisch continu aan hebt (Soul Harvest, Gruesome feast), waarmee ik volgens mij rond de 450K buffed uitkwam.
Maar je kan inderdaad gewoon al je gear van je wiz gebruiken, je moet dan alleen
1. Zuni helm met chc en minimaal 130 extra mana
2. Zuni chest liefst met hoge vit en armor of hoge vit en life%
3. thing of the deep, met liefst rond de 100+ vit daarnaast hoge avg damage en int, STR is ook altijd meegenomen voor de extra armor.
probeer verder rond de 700AR en 4k Armor uit te komen met zo'n 50-60k life
[ Voor 5% gewijzigd door desjaak909 op 26-08-2013 13:09 ]
Top! bedankt voor de tips. Als ik vanavond thuis ben ga ik in ieder geval even jouw skills over kopieren.desjaak909 schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 13:07:
[...]
Klopt die soul harvest en gruesome feast bonussen zijn erg nice, kwa dps en ook voor extra int (res).
Maar je kan inderdaad gewoon al je gear van je wiz gebruiken, je moet dan alleen
1. Zuni helm met chc en minimaal 130 extra mana
2. Zuni chest liefst met hoge vit en armor of hoge vit en life%
3. thing of the deep, met liefst rond de 100+ vit daarnaast hoge avg damage en int, STR is ook altijd meegenomen voor de extra armor.
Baal er nu toch wel heel erg van dat ik een half jaar geleden een Zuni Vision met 6 ChC, 230+ Int + Socket heb verkocht (had ook +mana maar ik weet niet hoeveel). Leverde me destijds toch dik 500M op.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Dat zijn de dure grappies inderdaad. Maar vaak kun je de subtop oppikken voor bedragen van een fractie daarvan.
Belangrijksten zijn al genoemd: pickup radius (makkelijkste met de Thing of the Deep) en 4-set bonus van Zuni. De rest is praktisch gelijk aan Wiz (enige verschil verder is misschien dat Wiz iets meer attack speed wil, wat voor de WD minder boeiend is).
Belangrijksten zijn al genoemd: pickup radius (makkelijkste met de Thing of the Deep) en 4-set bonus van Zuni. De rest is praktisch gelijk aan Wiz (enige verschil verder is misschien dat Wiz iets meer attack speed wil, wat voor de WD minder boeiend is).
[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 26-08-2013 13:14 ]
Zijn er nog mensen die Diablo 3 op de console gaan spelen? Ik heb het spel eerst op de PC gespeeld, maar was er om twee redenen redelijk snel op uitgekeken: het constante point-and-click met de muis en de onmogelijkheid om goede gear voor jezelf te vinden zonder het AH te gebruiken.
Nu heb ik best wel getwijfeld of ik het nogmaals moest gaan proberen op m'n Xbox360 en heb uiteindelijk de bestelling maar geplaatst. Allereerst heb ik Torchlight een tijdje gespeeld en ondanks dat de herspeelbaarheid niet super was, heb ik mij goed vermaakt met de snelle actie met de controller. Dat gevoel hoop ik met Diablo 3 weer te krijgen.
Daarnaast vind ik het heel fijn dat er geen AH is. Nu hoef je het AH natuurlijk niet te gebruiken, maar het wordt dan heel frustrerend dat je qua gear altijd achter de rest aanloopt en de verleiding om dan toch te gaan shoppen wordt dan ineens weer groter.
Uiteindelijk hoop ik meer plezier te hebben van de consoleversie en ik denk ook dat dat in mijn geval ook zo zal zijn. Nog meer mensen die de gok wagen?
Nu heb ik best wel getwijfeld of ik het nogmaals moest gaan proberen op m'n Xbox360 en heb uiteindelijk de bestelling maar geplaatst. Allereerst heb ik Torchlight een tijdje gespeeld en ondanks dat de herspeelbaarheid niet super was, heb ik mij goed vermaakt met de snelle actie met de controller. Dat gevoel hoop ik met Diablo 3 weer te krijgen.
Daarnaast vind ik het heel fijn dat er geen AH is. Nu hoef je het AH natuurlijk niet te gebruiken, maar het wordt dan heel frustrerend dat je qua gear altijd achter de rest aanloopt en de verleiding om dan toch te gaan shoppen wordt dan ineens weer groter.
Uiteindelijk hoop ik meer plezier te hebben van de consoleversie en ik denk ook dat dat in mijn geval ook zo zal zijn. Nog meer mensen die de gok wagen?
Ik heb van het weekend de console versie eens uitgeprobeerd met mijn vriendin en ik vond het een fijne ervaringAmras schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:51:
Zijn er nog mensen die Diablo 3 op de console gaan spelen?
Het enige wat een beetje vreemd werkte is het feit dat je karakter niet meer in het midden van het scherm vastzit (tenminste bij multiplayer). Dan blijkt het voor ons toch makkelijker om hem even kwijt te zijn en hem dan in een hoekje van het scherm terug te vinden
Als het spel eenmaal uit is wil ik zeker nog eens rustig het spel een uurtje uitproberen op playstation plus en dan beslissen we of we kunnen wennen aan de mobiliteit van het karakter over het scherm en dus of we overstappen van PC naar console.
Constructed: Silver || Limited: Silver
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Nah, ga geen 500+ uur weggooien. De patch + expansion brengen genoeg verbeteringen aan het loot systeem en de replayability zonder alles op te hoeven geven.
Verwijderd
Nadeel van het nieuwe paragonsysteem is dat de huidige bonussen gaan vervallen dus mijn MF en GF kakken stevig in straks met patch 2.0.
Verwijderd
D3 op de console kan best wel een succes worden.
Paar voordelen die ik zie is geen bots ! geen rmah ! eigenlijk de 2 dingen die D3 op de pc hebben verkracht.
Lekker eerlijk dus
Paar voordelen die ik zie is geen bots ! geen rmah ! eigenlijk de 2 dingen die D3 op de pc hebben verkracht.
Lekker eerlijk dus
Verwijderd
Staat op Diablofans als overzicht van wat er afgelopen Gamescon verteld is. De paragonpunten zouden in plaats van het huidige systeem komen. Je kunt de punten straks in 4 verschillende klassen besteden en een van de klassen is Utility en daar gaan MF en GF onder vallen.Vandread schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:11:
En dat is een feit? Bron?
Paragon 2.0
The Paragon system has had a huge overhaul. It is no longer per-character, but account wide
Instead of the current bonuses your account gains 1 Paragon Point per level to spend on different stats
No longer has a cap
Stats are separated into Core (Str, Dex, Int, Vit), Attack (Crit Chance, Crit Damage, Attack Speed, Cooldown Reduction), Defense (Health %, Resist All, Armor, Dodge %, Block Chance %) and Utility (Run Speed, Magic Find, Gold Pickup Radius)
Paragon Points can be respecced
Each Paragon Level adds one paragon point to all your characters. You can distribute them differently for each character
Retroactively Paragon Points will be determined by your overall experience gained so far, not the sum of your Paragon level number for your characters
Paragon levels are separate for Normal and Hardcore modes
Dying in Hardcore does not take away from your earned Paragon Points
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2013 16:20 ]
- porn*
- Registratie: Januari 2001
- Laatst online: 23-10 09:14
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
Wat ga je dan doen als je zo'n bak plvls hebt? De main stat gaat maar tot 50.Verwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:17:
[...]
Staat op Diablofans als overzicht van wat er afgelopen Gamescon verteld is. De paragonpunten zouden in plaats van het huidige systeem komen. Je kunt de punten straks in 4 verschillende klassen besteden en een van de klassen is Utility en daar gaan MF en GF onder vallen.
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Genoeg mogelijkheden om punten onder te verdelen.porn* schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:17:
[...]
Wat ga je dan doen als je zo'n bak plvls hebt? De main stat gaat maar tot 50.
Stats are separated into Core (Str, Dex, Int, Vit), Attack (Crit Chance, Crit Damage, Attack Speed, Cooldown Reduction), Defense (Health %, Resist All, Armor, Dodge %, Block Chance %) and Utility (Run Speed, Magic Find, Gold Pickup Radius)
Voor zover we nu kunnen zien inderdaad...Ik kan me voorstellen dat ze het cappen per level of per 5 levels, zodat je bijvoorbeeld op level 50 maximaal 50 punten per stat kunt besteden. Zonder cap zou er nogal wat onbalans kunnen onstaan natuurlijk.porn* schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:17:
[...]
Wat ga je dan doen als je zo'n bak plvls hebt? De main stat gaat maar tot 50.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Kan wel betere doelen bedenken dan MF: chc, chd, IAS, MS, AR, main stat etc.
Maar goed, uiteindelijk speel je voor loot dus het is wel een beetje jammer. Denk dat je MF toch snel richting de cap gaat trekken en het beetje DPS voor lief neemt.
MS en AR zal wel het polulairste worden, want dat maakt gear ineens een stuk goedkoper en makkelijker.
Maar goed, uiteindelijk speel je voor loot dus het is wel een beetje jammer. Denk dat je MF toch snel richting de cap gaat trekken en het beetje DPS voor lief neemt.
MS en AR zal wel het polulairste worden, want dat maakt gear ineens een stuk goedkoper en makkelijker.
Begrijpelijk! Ik heb daar geen last van gelukkig, want ik heb met slechts 1 karakter tot halverwege Nightmare gespeeld. Hopelijk gaat de consoleversie mij iets lang vasthouden.Bosmonster schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:01:
Nah, ga geen 500+ uur weggooien.
Verwijderd
Als jij regelmatig loot gaat vinden waarmee je telkens weer een beetje beter wordt is het beter vol te houden lijkt me. Een collega van mij gaat weer Diablo spelen als het nieuwe lootsysteem er is.Amras schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:25:
[...]
Begrijpelijk! Ik heb daar geen last van gelukkig, want ik heb met slechts 1 karakter tot halverwege Nightmare gespeeld. Hopelijk gaat de consoleversie mij iets lang vasthouden.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ik betwijfel alleen of de AH een issue was als je al zo vroeg gestopt bent en of de console versie dan veel voor je gaat veranderen.Amras schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:25:
[...]
Begrijpelijk! Ik heb daar geen last van gelukkig, want ik heb met slechts 1 karakter tot halverwege Nightmare gespeeld. Hopelijk gaat de consoleversie mij iets lang vasthouden.
De AH wordt namelijk pas belangrijk bij inferno, daarvoor kun je makkelijk zonder.
Iets is me niet duidelijk: zal dat paragon 2.0 systeem nou voor je complete account werken?
Dus als je een punt in int gooit geld dat voor je WD en Wiz als nuttig, maar telt het ook bij je barb op bv?
Dus als je een punt in int gooit geld dat voor je WD en Wiz als nuttig, maar telt het ook bij je barb op bv?
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Iedere char kan zn eigen punten verdelen. En alle xp van alle chars werkt richting hetzelfde systeem.Vandread schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:30:
Iets is me niet duidelijk: zal dat paragon 2.0 systeem nou voor je complete account werken?
Dus als je veel met je barb speelt heb je ook weer nieuwe puntjes voor je WD om te gebruiken. En das precies wat ze willen, dat mensen gewoon spelen wat ze leuk vinden, niet waar je praktisch toe gedwongen wordt
Daarom ben ik overigens nu ook alle classes naar 60 aan het levelen, zodat ik dalijk ook alles kan pakken waar ik zin in heb, zonder dat de ene veel zwakker is dan de ander (op de gear na, maar dat zal in het begin voor allemaal wel kut zijn
[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 26-08-2013 16:35 ]
Volgens mij hebben ze dat nog niet bekend gemaakt, op de screenshots staat het Paragonpuntsysteem op je Skilltab geplaatst. Ik ga er vanuit dat je de punten daarom per char kunt instellen, maar we zullen zien.Vandread schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:30:
Edit:
Ah inderdaad per character dus, dat is wel handig
[ Voor 6% gewijzigd door Oaquasis op 26-08-2013 16:52 ]
Verwijderd
Volgens Diablofans is het per char te verdelen.
Each Paragon Level adds one paragon point to all your characters. You can distribute them differently for each character
- porn*
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
Ja precies, dus vervalt je MF niet als je je punten gewoon weer gebruikt (net als nu) om meer MF/GF te krijgen. Je hebt gewoon de vrijheid om precies te pakken wat jij wiltVerwijderd schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:19:
[...]
Genoeg mogelijkheden om punten onder te verdelen.
Weet iemand trouwens hoe het zit met de Paragorn levels van SC/HC? Neem aan dat ze een level berekenen over al je SC chars en die dan "level X geven", datzelfde doen voor HC en die level Y geven. Maar heb nergens echt specifiek er iets over gelezen. Anders zou ik nu lekker kunnen cheaten door m'n SC barb flink op MP10 te levelen, maar verwacht dat het niet zo werkt
Bnet pindle#2913
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
(logisch)Paragon levels are separate for Normal and Hardcore modes
(https://twitter.com/Lylirra/status/370158230246154240)Dying in Hardcore does not take away from your earned Paragon Points
- porn*
...take on the world!
- Apple Mac OS X
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Pc-game
- Steelseries
- Hack and slash
Ah kijk die had ik gemist, thanks. Tuurlijk hardstikke logisch maar je weet maar nooit
Bnet pindle#2913
Geez wat een bizarre avond, 3 keer een disconnect, elke keer om 41 minuten over (dus om 20:41, 21:41 en 22:41).. Daartussendoor wel doorgespeeld en 5 legendaries en 1 set item gevonden. wat loot betreft mijn beste avond ooit :-)
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Ik ben wel heel benieuwd met de expension, loot 2.0. Paragon systeem, account bound spul. Ik ben veder ook erg benieuwd hoe de nieuwe class gaat doen vs. de overige. Is er al iets van een release date bekend? Of nu lekker maken zodat we in Q4 2014 wat gaan krijgen...?
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Verwijderd
Blizzard heeft ons lekker lopen te maken op de Gamescon. In november zullen we volgens Blizzard op de Blizzcon nog "many, many, many more" gaan horen zeiden ze afgelopen week.Goldman schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 06:27:
Ik ben wel heel benieuwd met de expension, loot 2.0. Paragon systeem, account bound spul. Ik ben veder ook erg benieuwd hoe de nieuwe class gaat doen vs. de overige. Is er al iets van een release date bekend? Of nu lekker maken zodat we in Q4 2014 wat gaan krijgen...?
De beta moet nog beginnen (waarschijnlijk is dat nog dit jaar) dus de release zal nog wel een tijdje op zich laten wachten.
Blizzard wacht altijd met het bekend maken van releasedates want dan hoeven ze het ook niet telkens uit te stellen.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Wat ik alleen niet zo goed begrijp: We hebben het nu over de Expansion (Reaper of Souls) maar ze zeiden ook dat er een aantal nieuwe features, waaronder Loot Runs, beschikbaar gemaakt worden in een "Pre-Patch" of iets dergelijks.
Bedoelen ze met die pre-patch dat die (een stuk) eerder uit komt dan de Expansion, of zal dat gewoon vlak voor de Expansion gebeuren? Ik moet namelijk heel eerlijk zeggen dat ik, en ik denk vele anderen, het niet meer zo zien zietten om tot zomer 2014 of wellicht zelfs nog langer het huidige D3 te spelen.
Bedoelen ze met die pre-patch dat die (een stuk) eerder uit komt dan de Expansion, of zal dat gewoon vlak voor de Expansion gebeuren? Ik moet namelijk heel eerlijk zeggen dat ik, en ik denk vele anderen, het niet meer zo zien zietten om tot zomer 2014 of wellicht zelfs nog langer het huidige D3 te spelen.
Ik ga ervanuit dat het een stukje eerder is.EricNL schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:21:
Wat ik alleen niet zo goed begrijp: We hebben het nu over de Expansion (Reaper of Souls) maar ze zeiden ook dat er een aantal nieuwe features, waaronder Loot Runs, beschikbaar gemaakt worden in een "Pre-Patch" of iets dergelijks.
De 1.9 patch zou al een verandering in zitten m.b.t. loot en volgens mij staat die geplanned rond november.
de console versie heeft zowiezo aangepaste loot, dus ik gok dat diezelfde loot naar de pc versie komt.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Dat is inderdaad een beetje de verwachting. Veel van de nieuwe dingen moeten ook in de console versie. Loot 2.0 is zelfs een vereiste eigenlijk, door het gebrek aan een AH.Axewi schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:23:
[...]
Ik ga ervanuit dat het een stukje eerder is.
De 1.9 patch zou al een verandering in zitten m.b.t. loot en volgens mij staat die geplanned rond november.
de console versie heeft zowiezo aangepaste loot, dus ik gok dat diezelfde loot naar de pc versie komt.
Denk dat we richting het einde van het jaar dus wel een grote 1.9 patch kunnen verwachten, waar misschien zelfs ook al het Paragon 2.0 en loot runs e.d. inzitten (ze hebben het tot nu toe over 1 patch gehad met die features, niet meerdere).
De expansion hoef je denk ik niet voor mei 2014 te verwachten.
Nee precies. Dat de Expansion niet voor de zomer uit komt ging ik eigenlijk al vanuit. Maar ik begon nu sterk te twijfelen na de aankondiging op de Gamescom. Ik kreeg namelijk de indruk dat ze alles pas de expansion-datum uit gingen brengen.Bosmonster schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:25:
[...]
Dat is inderdaad een beetje de verwachting. Veel van de nieuwe dingen moeten ook in de console versie. Loot 2.0 is zelfs een vereiste eigenlijk, door het gebrek aan een AH.
Denk dat we richting het einde van het jaar dus wel een grote 1.9 patch kunnen verwachten, waar misschien zelfs ook al het Paragon 2.0 en loot runs e.d. inzitten (ze hebben het tot nu toe over 1 patch gehad met die features, niet meerdere).
De expansion hoef je denk ik niet voor mei 2014 te verwachten.
Ik hoop inderdaad wel dat Loot 2.0 nog dit jaar wordt ingevoerd. Alle extra's in die patch (Paragon 2.0, Loot Runs, whatever) vind ik alleen maar mooi meegenomen.
En hopen natuurlijk dat ze Archon en Wrath (nog) niet gaan nerfen
Verwijderd
Ik denk dat t originele idee was om tijdens Blizcon te announcen, maar ze Gamescon hebben moeten gebruiken omdat t aantal D3 spelers te snel aan t dalen is imho. Op Gamescon nog een aankondiging zorgt ook voor wat aandacht en ondertussen door laten schijnen dat EXP belangrijk is, houdt de players in de game. Misschien 2 maanden na Blizcon een patch, en 2~4 maanden later de expansion.
Hmm, de stand voor de D3 expansion zag er niet uit alsof die snel snel in elkaar was gezet. Ik kreeg het idee dat de aankondiging voor Gamescom goed voorbereid was.
Constructed: Silver || Limited: Silver
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Je kunt er vanuitgaan dat het werk aan de expansion zelf al begonnen is vlak na de release van D3 vorig jaar. Dat werk ligt nooit stil.
Over de aankondiging kun je een hoop speculeren, maar persoonlijk denk ik ook dat ze flink haast willen maken en daarom liever de Gamescom pakten dan Blizzcon.
D3 is nog steeds een game waar ze heel veel in geinvesteerd hebben, en wat nog steeds een game is met heel veel potentie. Het combat-systeem en hoe vloeiend alles loopt blijft het beste wat het genre te bieden heeft. Als ze sleutelen aan de customizability en daarmee de replayability blijft dit gewoon de beste h&s game die er is.
Over de aankondiging kun je een hoop speculeren, maar persoonlijk denk ik ook dat ze flink haast willen maken en daarom liever de Gamescom pakten dan Blizzcon.
D3 is nog steeds een game waar ze heel veel in geinvesteerd hebben, en wat nog steeds een game is met heel veel potentie. Het combat-systeem en hoe vloeiend alles loopt blijft het beste wat het genre te bieden heeft. Als ze sleutelen aan de customizability en daarmee de replayability blijft dit gewoon de beste h&s game die er is.
[ Voor 35% gewijzigd door Bosmonster op 27-08-2013 11:46 ]
hoi allemaal,
ik ben zelf met de launch van diablo bezig geweest en nooit verder gekomen dan lvl 56 van wegen het kopen van een huis en alle na volgende zaken. nu ben ik sinds een paar dagen weer bezig en inmiddels lvl60 p4 en een beetje op inferno aan het aan modderen. deze heb ik inmiddels ook kunnen clearen hoewel sommige elites toch wel een aantal keer mijn dood veroorzaakt hebben.
inmiddels heb ik ook uitgevonden wat mp inhoud en was ik gisteravond vol goede moed aan act1 op mp1 gestart. echt viel dit toch wel vies tegen kwa hoe snel ik dood ga. en hoe lang het duurt voordat iets dood gaat.
kan iemand misschien mij wat advies geven voor mijn barbarian.
ik gebruik op het moment de geloof ik standaard whirlwind build. behalve ik bij overpower de 8% hp on hit rune heb.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ash-2432/hero/72936
wat gear betrefd heb ik gisteravond voordat ik naar bed ging nog de belt, shoulders en de axe kunnen snipen van de AH voor gezamelijk 500k. ben nu wel blut though
deze upgrades heb ik dus nog niet uit kunnen proberen. maar ben er wel 15k dps en 3% life leech en wat resists en life per sec en hit op vooruit gegaan. echter wel 4k hp verloren.
daarvoor had ik een echoing fury en die 1hand sikel swaard waar ik even de naam van kwijt ben.
ik ben zelf met de launch van diablo bezig geweest en nooit verder gekomen dan lvl 56 van wegen het kopen van een huis en alle na volgende zaken. nu ben ik sinds een paar dagen weer bezig en inmiddels lvl60 p4 en een beetje op inferno aan het aan modderen. deze heb ik inmiddels ook kunnen clearen hoewel sommige elites toch wel een aantal keer mijn dood veroorzaakt hebben.
inmiddels heb ik ook uitgevonden wat mp inhoud en was ik gisteravond vol goede moed aan act1 op mp1 gestart. echt viel dit toch wel vies tegen kwa hoe snel ik dood ga. en hoe lang het duurt voordat iets dood gaat.
kan iemand misschien mij wat advies geven voor mijn barbarian.
ik gebruik op het moment de geloof ik standaard whirlwind build. behalve ik bij overpower de 8% hp on hit rune heb.
wat gear betrefd heb ik gisteravond voordat ik naar bed ging nog de belt, shoulders en de axe kunnen snipen van de AH voor gezamelijk 500k. ben nu wel blut though
deze upgrades heb ik dus nog niet uit kunnen proberen. maar ben er wel 15k dps en 3% life leech en wat resists en life per sec en hit op vooruit gegaan. echter wel 4k hp verloren.
daarvoor had ik een echoing fury en die 1hand sikel swaard waar ik even de naam van kwijt ben.
Oeeei dat is niet best!
Denk dat jij vooral demonic eccences moet gaan farmen, en met een aantal crafts kan jij je gear aanzienlijk verbeteren.
Via Google kan je wel wat handleidingen vinden hoe dit precies werkt
waar doel je precies op wat niet best is ?dx5314 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:41:
[...]
Oeeei dat is niet best!
Denk dat jij vooral demonic eccences moet gaan farmen, en met een aantal crafts kan jij je gear aanzienlijk verbeteren.
Via Google kan je wel wat handleidingen vinden hoe dit precies werkt
ik heb al wel een paar demonice essences, ik zal eens gaan googlen over het craften.
mn blacksmith is lvl 10 maar die kan voor zover ik kan zien nog niets nuttigs craften. daarvoor moet ik wachten op receipe drops neem ik aan.
Het meeste wat jou barb nu aan heeft, zou je nu automatisch salvagen.
Dat was leuk een jaar terug, maar nu en zeker op hogere MP's heb je wel een stuk betere items nodig.
Ik heb helaas niets meer voor je, maar ik denk dat een hoop mensen hier op tweakers je zo zouden kunnen voorzien van een lading upgrades...
Even een paar dingetjes die je heel goedkoop, een stuk vooruit kunnen helpen:
Gloves: Je hebt gloves met hele hoge Dexterity. Barbarians gebruiken strength.
Ring: Je linker ring kun je heel goedkoop vervangen voor ééntje met Average Damage, Strength, Attack Speed en/of Crit Chance of Damage
Broek: Je broek kun je ook heel goedkoop vervangen voor ééntje met 150 strength + 150 vit en 2 sockets.
Gloves: Vervang je Promise of Glory's om te beginnen eens met Lacuni Prowlers. Simpele Lacuni's (zelfs met een beetje Crit Chance) zijn absoluut niet duur).
Wapen: Haal om te beginnen die paarse gem uit je Skorn. Dit zul je namelijk niet merken. Stop er een groene of een rode in.
Ik denk dat er daarnaast een hoop Tweakers zijn die je best wat starters-gear kunnen geven. Ik ben daar zelf prima toe bereid, echter zul je dan even geduld moeten hebben tot morgen.
die paarse gem was een foutjeEricNL schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:52:
[...]
Even een paar dingetjes die je heel goedkoop, een stuk vooruit kunnen helpen:
*knip*
die pants probeerde ik ook een nieuwe voor te snipen op het AH maar anderen waren net ff sneller. in plaats daar van de shoulders kunnen pakken.
prio list om te vervangen is dus:
1 gloves
2 linker ring
3 pants
4 bracers
zal vanavond in ieder geval maar beginnen met wat gold en items farmen op mp0
heb op het moment nog 16k gold over dus nieuwe items kopen zit er ff niet in.
[ Voor 38% gewijzigd door estrion op 27-08-2013 14:02 ]
Ik ben zelf rond 16:30 thuis en verwacht dan ongeveer een half uurtje online te kunnen zijn.estrion schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 14:01:
[...]
die paarse gem was een foutjewas laat.
die pants probeerde ik ook een nieuwe voor te snipen op het AH maar anderen waren net ff sneller. in plaats daar van de shoulders kunnen pakken.
prio list om te vervangen is dus:
1 gloves
2 linker ring
3 pants
4 bracers
zal vanavond in ieder geval maar beginnen met wat gold en items farmen op mp0
heb op het moment nog 16k gold over dus nieuwe items kopen zit er ff niet in.
Je kunt me alvast toevoegen als je wilt: RedSkyNL#2786
Als je rond die tijd online bent heb ik vast wel wat upgrades voor je
Sowieso één belangrijke tip: Speel op een MP level waarmee je op een leuk tempo door kunt spelen. Niet te snel, en niet te traag. Gaat het te traag? Zak dan één MP level. Kill je vrijwel alles met één klap? Ga dan een MP level omhoog.
bedankt voor het aanbod in ieder geval,maar ik ga zelf niet voor 6 uur thuis zijn.
daarnaast denk ik dat liever nog even geen giften aan neem. ik gebruik wel de AH maar dan wel met mn eigen verdiensten. denk dat dat meer voldoening geeft om je character te progressen. ik speel niet helemaal self found. dat is me toch iets te masochistisch
ik ga vanavond een 2e poging op mp1 doen. gisteren was dit te traag. maar zoals ik eerder zij had ik daarna nog wat uprades gekocht en vanavond even zien hoeveel dat helpt. anders nog maar weer even terug naar mp0
[ Voor 18% gewijzigd door estrion op 27-08-2013 14:37 ]
Kleine tip: als je een ring vindt met 19-20% MF: niet vendoren, maar op de AH zetten. Dan kun je toch zo'n 100-200k vangen, want blijkbaar is dit soort ringen nog steeds populair.
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
@estrion
Als je gear gaat kopen kijk dan naar ALL RESISTANCE. Ik heb je gear bekeken en ik tel maar iets van 150 all resistance. Dit is VEEEEEELS te laag. Probeer dit op zijn minst rond de 500 te krijgen. Dit is nog niet veel maar stukken beter dan wat je nu hebt.
Als je gear gaat kopen kijk dan naar ALL RESISTANCE. Ik heb je gear bekeken en ik tel maar iets van 150 all resistance. Dit is VEEEEEELS te laag. Probeer dit op zijn minst rond de 500 te krijgen. Dit is nog niet veel maar stukken beter dan wat je nu hebt.
Verwijderd
Het zou al helpen als je weet wat 1 paragonpunt waard is. Hoeveel int of str krijg je daarvoor? Als dat de moeite waard is kun je daar eventueel nog wat levels (XP) voor gaan farmen.EricNL schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 10:21:
Krijg je loot 2.0 nog dit jaar, wat kan omdat het al in de console versie van 3 september zit, heb je inderdaad een reden om nog regelmatig tot aan de release van RoP te spelen.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Nou, wat wou je anders doen? De game een jaar lang naast je neerleggen? Denk dat dat niet de bedoeling is van Blizzard met de aankondiging, dan hadden ze beter even kunnen wachten
Verwijderd
Als het blijft zoals het nu is dan zal ik de game wel een tijdje op een erg laag pitje gaan zetten want zonder massa's gold kom je geen stap verder.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Nee das waar, daarom ben ik de andere classes maar aan het levelen, das niet zo duur ook, maar wel heel leuk. En ben ik wel even zoet mee. Het geld wat ik had van mn WD is allemaal in mn Barb gaan zitten. Die wil ik ook nog wel verder levelen, maar weet niet of dat op tijd is voor de patch.
[ Voor 35% gewijzigd door Bosmonster op 27-08-2013 15:27 ]
Ik had de game inmiddels al een paar maanden op dood pitje staanVerwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:18:
Als het blijft zoals het nu is dan zal ik de game wel een tijdje op een erg laag pitje gaan zetten want zonder massa's gold kom je geen stap verder.
Sinds de aankondiging van RoS ben ik weer gaan spelen en ga ik eigenlijk puur voor (p)levels. Daarnaast is dit ook een goede motivatie voor mij om eens van mijn Archon Wizard af te stappen en nieuwe classes/builds te proberen (ik heb het zelf nogal moeilijk om van een makkelijke/gewende build af te stappen).
Ik ben nu dus bezig met een WW Barb, en ondertussen probeer ik (met dank aan een aantal mede Tweakers) ook een Fire Bats WD te maken.
Iedereen wil straks natuurlijk als een idioot level 70 halen en de nieuwe legendarie's binnen trekken. Ik dus ook
Als je wat WD items wilt lenen moet je het maar even zeggen, speel voorlopig toch alleen HCEricNL schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:28:
[...]
Ik ben nu dus bezig met een WW Barb, en ondertussen probeer ik (met dank aan een aantal mede Tweakers) ook een Fire Bats WD te maken.
Bedankt voor het aanbod. Ik denk dat ik in ieder geval al een heel eind kom. Ik heb vanochtend redelijk goedkoop (volgens mij) alvast een Zuni Chest en Thing of the Deep gekocht. Ik heb daarnaast ook nog wel 200M+ gold, dus ik moet in ieder geval een eind komen. Ik zal je straks in ieder geval alvast toevoegen :)!desjaak909 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:49:
[...]
Als je wat WD items wilt lenen moet je het maar even zeggen, speel voorlopig toch alleen HC
okay, Zuni boots en ring had je al toch? dan hoef je dus alleen nog een helmpje, dat moet wel te doen zijn voor 200m, desnoods met +armor of res ipv chc, want je kan nog wel wat EHP gebruiken als ik naar de 300k van je wiz kijk, al levert die zuni chest en TotD ook nog wel wat op
misschien toch ook nog kijken naar Vile Wards voor wat extra armor
misschien toch ook nog kijken naar Vile Wards voor wat extra armor
[ Voor 11% gewijzigd door desjaak909 op 27-08-2013 16:02 ]
Ik zie hier vaak goed advies staan en dat zou ik ook wel kunnen gebruiken. Ik kom namelijk geen steek verder met mijn Archon wizard.... Ik zit vast rond MP5... Volgens mij heb ik 'wel redelijke' gear maar zeker niet optimaal. Ik ga vaak dood door Elites zoals die lompe buffel-stieren bij de warden in act 1. (die charge is een bijna 1 shot kill voor mij)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Floyd-1443/hero/15522106
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Verwijderd
Heb geen verstand van wizards maar een errug originele naamFloydRaalte schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:21:
Ik zie hier vaak goed advies staan en dat zou ik ook wel kunnen gebruiken. Ik kom namelijk geen steek verder met mijn Archon wizard.... Ik zit vast rond MP5... Volgens mij heb ik 'wel redelijke' gear maar zeker niet optimaal. Ik ga vaak dood door Elites zoals die lompe buffel-stieren bij de warden in act 1. (die charge is een bijna 1 shot kill voor mij)
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ben ook geen Wiz expert, maar je hebt wel heul weinig EHP. Charges kun je vaak ontwijken (je ziet ze al aankomen als ze gaan graven en kunt dus uit de baan gaan), maar je zou ook wel een hit moeten kunnen hebben.FloydRaalte schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:21:
Verhoog je EHP tot je minimaal 1 charge kunt opvangen dus.
Hehehe ja je moet die gasten toch een naam geven he!Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:25:
[...]
Heb geen verstand van wizards maar een errug originele naam
Okay duidelijk. Ik zie ze inderdaad vaak al graven voordat ze aanvallen echter is Archon gebouwd rondom kiten en AOE dmg. Vaak kom ik niet weg door de meute vijanden. En kan ik wel weglopen dan stopt mijn disintegrate met schieten en krijg ik geen life erbij. Maar goed dat is dus ook op te lossen door meer EHP. Enig advies wat het beste te updraden is om EHP te genereren?Bosmonster schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:33:
[...]
Ben ook geen Wiz expert, maar je hebt wel heul weinig EHP. Charges kun je vaak ontwijken (je ziet ze al aankomen als ze gaan graven en kunt dus uit de baan gaan), maar je zou ook wel een hit moeten kunnen hebben.
Verhoog je EHP tot je minimaal 1 charge kunt opvangen dus.
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Ik zou zeggen neem een Mempo, volgens mij heeft een archon wiz geen arcane nodig, en ik zou bracers gaan craften daar kan je ook nog wel wat op winnen, en misschien BT pants met hoge vit en +armor, zoals ik op mijn WD heb, die waren vrij goedkoop, iets van 20m dacht ik
je helm vervangen voor een mempo met int/vit en als je heel rijk bent chc erbij.FloydRaalte schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:40:
[...]
Hehehe ja je moet die gasten toch een naam geven he!
[...]
Okay duidelijk. Ik zie ze inderdaad vaak al graven voordat ze aanvallen echter is Archon gebouwd rondom kiten en AOE dmg. Vaak kom ik niet weg door de meute vijanden. En kan ik wel weglopen dan stopt mijn disintegrate met schieten en krijg ik geen life erbij. Maar goed dat is dus ook op te lossen door meer EHP. Enig advies wat het beste te updraden is om EHP te genereren?
dan kan er direct een health % gem in
verder zou ik kijken naar een ander wapen als ik jou was.
een echoing fury met socket en ls is ook niet zo duur meer en komt je dmg aardig ten goede = meer life steal.
en dat je niet kan kiten komt vooral omdat je 24% movement speed mist! probeer daar ook aan te komen.
hier is mijn wizard. (heb even de gems van mijn helm en wapen verplaatst naar mijn barb dus normaal heb ik iets meer hp)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Axewi-2874/hero/1528080
[ Voor 4% gewijzigd door Axewi op 27-08-2013 17:00 ]
Je kan beter een lagere mp spelen, het kan natuurlijk ook aan de act liggen maar ik vind hoger dan mp4 op mijn archon wizard niet fijn spelen in act3. Dit kan je natuurlijk negeren als je rond de 95% van de tijd in archon zitFloydRaalte schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 16:21:
Je zou anders kunnen kijken voor een ander wapen? Bijvoorbeeld een black weapon 1050 met chd en socket, of is die lifesteal een must in jouw build?
Edit: blijkbaar uitgelogged met buffs, unbuffed is het 207k dacht ik.
Heeft iemand nog tips voor mijn character, ik zit een beetje te twijfelen of ik er nu nog geld in moet steken (AH) of dat ik gewoon wacht op de uitbreiding. Ik speel het nu toch niet actief en zit alleen wat te klooien op de AH.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Nighteyes-2798/hero/19337926
Ik zou niet weten wat ik nog goedkoop kan upgraden (op de ringen misschien na, maar die zijn gewoon grappig
Lifesteal is handig omdat je dan die van Magicweapon niet hoeft te gebruiken
en dus ook hoger is, handig ivm reflect volgens mij. Om te compenseren heb je dan geen blur nodig
[ Voor 15% gewijzigd door Vandread op 27-08-2013 18:32 ]
Absoluut, maar sinds de reflect damage van de mobs tegenwoordig uitgaat is het minder een must. De enige andere rune die werkt tijdens archon met magic weapon is force dacht ik.
Oh blur gebruik ik btw omdat ik niet weet wat ik er anders moet stoppen
. Evocation heb ik niks aan omdat ik altijd in archon zit (tot ik moet rebuffen). Glasscanon is mij net iets te fancy.
Oh blur gebruik ik btw omdat ik niet weet wat ik er anders moet stoppen
[ Voor 35% gewijzigd door Sp3ci3s8472 op 27-08-2013 20:12 ]
Verwijderd
Ik volg je gedachtegang niet zo goed.Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 15:09:
[...]
Het zou al helpen als je weet wat 1 paragonpunt waard is. Hoeveel int of str krijg je daarvoor? Als dat de moeite waard is kun je daar eventueel nog wat levels (XP) voor gaan farmen.
Krijg je loot 2.0 nog dit jaar, wat kan omdat het al in de console versie van 3 september zit, heb je inderdaad een reden om nog regelmatig tot aan de release van RoP te spelen.
Zoals ik het begrijp is het in D3 nu vooral het doel om P100 te worden en MP10 vloeiend uit te spelen. Straks krijg je een ongelimiteerd P-level en je kunt daarmee punten verdelen. Ik kan mij niet voorstellen dat ze een ongelimiteerd 'iets' inbouwen dat niet zozeer je character krachtiger maakt, maar alleen als doel heeft tertiaire stats te verhogen.
Welk doel heeft het spel voor jou dan na de release van de uitbreiding?
Als je die voorsprong wilt hebben, waarom zou je dan niet alsnog op al je karakters P100 halen?
Kun je daarna alsnog je pauze nemen van het spel tot de release van de uitbreiding
Alvast bedankt voor de uitleg
zo net mijn eerste HC uber run op mp5 gedaan, had een goede groep en het ging echt rete snel, 2/3 organs gekregen, dus op naar de volgende keer voor mijn eerste HF ring. Wordt alleen nog ff wat act2/3 keys verzamelen. Daarna nog even geprobeerd het HF plan in act4 te verkrijgen, en had nogal mazzel want al de eerste keer op mp2 was het raak
[ Voor 7% gewijzigd door desjaak909 op 28-08-2013 00:38 ]
update van mij kant.
gister avond opnieuw een poging gedaan op mp1 maar nu met de upgrades die ik eergister avond nog gekocht had. en dit ging al heel veel beter. de gewonnen 15k dps en de extra 3% life steal maakt toch een hoop verschil op mp1. ik ben niet meer dood gegaan op de normale mobs en de meeste elites lukken nu ok zonder problemen. op een paar na die toch wel erg vervelend combinaties van abilities hadden. zoals arcane molten waller shiedling. hier krijg ik zoveel damage en te weinig fury dat ik een aantal keer opnieuw moet proberen om ze uiteindelijk neer te krijgen.
als kers op de taart mn aller eerste legendary mogen looten. de witchdocter set boots met niet al te beste stats maar deze toch voor 400k kunnen verpatsen
wat is eigenlijk een normale drop rate ? ik heb gelezen dat mensen er 4+ per uur oppikken echter dit was de aller eerste die ik ooit gevonden heb.
met 600k op zak gaan kijken of nog wat items van mn lijst kon gaan upgrade via de auction house.
voor mn ring niets kunnen vinden maar wel een goede upgrade voor mn gloves gevonden en nog een immortal king's eternal reign kunnen pakken met een last second bid van 300k. deze upgrades waren voornamelijk met de gedachte mn ress all te verbeteren.
met deze 2 upgrades mn dps met 7k verhoogd naar 62k en mn ress all verdubbeld naar 311.
volgende keer maar eens wat beter gaan zoeken naar een nieuwe ring en nieuwe pants.
gister avond opnieuw een poging gedaan op mp1 maar nu met de upgrades die ik eergister avond nog gekocht had. en dit ging al heel veel beter. de gewonnen 15k dps en de extra 3% life steal maakt toch een hoop verschil op mp1. ik ben niet meer dood gegaan op de normale mobs en de meeste elites lukken nu ok zonder problemen. op een paar na die toch wel erg vervelend combinaties van abilities hadden. zoals arcane molten waller shiedling. hier krijg ik zoveel damage en te weinig fury dat ik een aantal keer opnieuw moet proberen om ze uiteindelijk neer te krijgen.
als kers op de taart mn aller eerste legendary mogen looten. de witchdocter set boots met niet al te beste stats maar deze toch voor 400k kunnen verpatsen
wat is eigenlijk een normale drop rate ? ik heb gelezen dat mensen er 4+ per uur oppikken echter dit was de aller eerste die ik ooit gevonden heb.
met 600k op zak gaan kijken of nog wat items van mn lijst kon gaan upgrade via de auction house.
voor mn ring niets kunnen vinden maar wel een goede upgrade voor mn gloves gevonden en nog een immortal king's eternal reign kunnen pakken met een last second bid van 300k. deze upgrades waren voornamelijk met de gedachte mn ress all te verbeteren.
met deze 2 upgrades mn dps met 7k verhoogd naar 62k en mn ress all verdubbeld naar 311.
volgende keer maar eens wat beter gaan zoeken naar een nieuwe ring en nieuwe pants.
Met mijn paragon 100 wizard op MP10 haal ik inderdaad rond de 4 per uur. Op MP10 hebben gewone monsters dubbele kans om een item te droppen*, dus de meeste legendary's haal ik op MP10 van trash. MP10 trash farming is echter wel iets voor als je stevige gear hebt.estrion schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:17:wat is eigenlijk een normale drop rate ? ik heb gelezen dat mensen er 4+ per uur oppikken echter dit was de aller eerste die ik ooit gevonden heb.
Een alternatieve manier om aan loot te komen is zoveel mogelijk elites/champions te slopen per tijdseenheid, omdat die packs een gegarandeerde rare of hoger droppen als je 5 valor stacks hebt. Dus een lagere MP spelen in gebieden met veel elites, zoals vault of the assassins in act 2, en veel trash laten lopen. Zo heb ik met mijn monk gefarmd. Met tempest rush als een dolle door de act 3 heen schieten en dan niet hoger dan MP1.
Ik zou gewoon paragon farmen, dan komen de drops gewoon als bijproduct. Ik zag zelf pas een merkbare omslag in loot toen ik zo rond de P30-P40 kwam.
*: pedant detail: eigenlijk werkt het net iets anders. Op MP10 zal een monster altijd twee drops doen, maar alleen als deze niet no-drop gerold heeft bij het sterven. Dus als je een poppetje omhakt, krijg je óf niet, óf dubbel. Zo, nu even een leven regelen.
[ Voor 11% gewijzigd door cfern op 28-08-2013 09:37 ]
Ik zie dat je nu ook een 2de wiz hebt gebouwd met sleet storm. Moet man daarvoor ook APS stacken? of eerder niet?
zo ja, is er ook een B/P tabel voor SS? SS zuigt minder AP, dus met een APOC item red je t wel? of afentoe toch kiten nodig om je AP pool op te vullen?
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Ik heb inderdaad een tweede wiz gemaakt, moar paragonz!Mofkees schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 09:58:
[...]
Ik zie dat je nu ook een 2de wiz hebt gebouwd met sleet storm. Moet man daarvoor ook APS stacken? of eerder niet?
zo ja, is er ook een B/P tabel voor SS? SS zuigt minder AP, dus met een APOC item red je t wel? of afentoe toch kiten nodig om je AP pool op te vullen?
Pas op: random gedachtenverzameling hieronder:
Het advies dat ik las in de threads op het us-blizzforum was juist geen APS te stacken. Logisch, want SS zuipt al hard genoeg. Ik heb ook een tijd lang met alleen 1.14 APS gespeeld (witching hour + skull grasp) i.c.m. 3 stukjes zunimassa's. Toch was ik een keer benieuwd wat er zou gebeuren als ik eens hoger ging en het 17-frame breakpoint (tabel) ging proberen op 1.31 APS.
Het grote geheime ingredient van deze build is Power Hungry. Dit op een monster power level waarbij trash binnen 1-2 seconden neer gaat. Als je meer DPS doet --> meer globes --> meer arcane --> meer dode monsters. Ik heb zelfs eens zonder APOC gespeeld in MP6 vault runs en dat ging zonder een centje pijn. Toch is 9-10 APOC echt nodig als je langer wilt kunnen blijven stormen op hogere MP's. Met een storm crow als bron van APOC loop ik met power hungry haast nooit door mijn AP heen bij trash.
Tip bij het gebruik van power hungry: niet meer dan 1 stukje gear met pickup radius, liever geen. Tijdens een gevecht met een elite moet je af en toe wat bolletjes kunnen laten liggen voor als je door je arcane power heen bent.
Ik was eigenlijk een beetje geschokt dat het zo hard ging. Trash farmen ging veel vloeiender en mijn cooldowns gingen toch wel hard naar beneden. Tegen elites liep ik door mijn AP heen, maar dat was met 1.08 attack speed ook al en dat is nu eenmaal dé zwakte van deze build. Maar aangezien ik eigenlijk alleen elites omhak voor 5 stacks en vervolgens door de fields of misery vlieg is kom je tijdens een run toch niet zo veel elites tegen. Voor ubers is deze build vermoed ik echt niet geschikt, omdat als je AP leeg is, je moet gaan rennen. Een arcane dynamo/storm armor/prism achtige setup zou wellicht wel werken, want zo lang je kunt blijven stormen leech je toch belachelijk hard.
Als sleet stormer kite ik nooit versus trash. Sterker nog, met teleport/safe passage spring ik midden in een groep (4 seconden lang 30% damage reduction), begin ik met stormen, even een frost nova/deep freeze vooraf of tussendoor voor de crit en life steal doet de rest. Een goede test of je genoeg EHP hebt voor je MP is even bij leorics manor midden in een groep cultists springen, stormen en dan zien of je in de halve seconde die het kost voordat sleet storm opgewarmd(??) is blijft leven.
Omdat je als SS-er (
Sleet storm vind ik een prima trashfarmer, maar de gear die je nodig hebt om dat vloeiend te doen op MP10 is echt duur. Ik heb het aantal kills/uur eens vergelijken met een 500kDPS archon setup op MP9, zelfde route en kwam met mijn sleet storm op MP9 zelfs iets hoger uit. Zal wel door de teleport komen die vrij vlot van cooldown af gaat door critical mass.
Ook gebruik ik storm armor/shocking aspect. Dit is mijn manier om mijn single target DPS hoog te houden. Omdat ik zo goed als maxed out ben met crit chance, gaat dat eigenlijk best lekker. Voordat ik dat punt bereikte gebruikte ik reactive armor met iets meer mitigation. 70% weapon damage bij elke tik die een monster doet is best lullig voor ze als je een skorn in je klauwtjes hebt.
Dat klinkt wel leuk zo'n SS build, misschien binnenkort maar even wiz lvl'en is de enige char die ik nog niet gespeeld heb, en zo te zien kan ik met minimale investeringen (Skorn/Wiz hat) al los met de gear van mijn WD
Ja de gear voor beide builds is op een paar slots na zo goed als hetzelfde. Beide builds willen veel EHP en lage AS. Ik heb mijn tweedehands sleet gear aan mijn WD gegeven.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Lijkt mij ook wel wat. Kan ik mn WD gear pakken! Mn wiz is nu level 38 dus schiet al op
Ik ben al een tijd amulets aan het craften, maar het wil niet echt lukken zeg. Zo'n goede amulet heb ik niet om, dus dan zou je toch zeggen dat je wel een keer iets beters moet craften.
Ik craft steeds 25x in één keer. Misschien toch stoppen? Aangezien het anders wel erg duur wordt?
Heb nu zo'n 30M gold OH, vraag me af wat ik het beste kan updaten. Zit nu op 120k dps en farm A3 of A1 met zo'n 1 legend per uur.
Ik craft steeds 25x in één keer. Misschien toch stoppen? Aangezien het anders wel erg duur wordt?
Heb nu zo'n 30M gold OH, vraag me af wat ik het beste kan updaten. Zit nu op 120k dps en farm A3 of A1 met zo'n 1 legend per uur.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]