Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:06
RedHat schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:41:
Ik ben al een tijd amulets aan het craften, maar het wil niet echt lukken zeg. Zo'n goede amulet heb ik niet om, dus dan zou je toch zeggen dat je wel een keer iets beters moet craften.

Ik craft steeds 25x in één keer. Misschien toch stoppen? Aangezien het anders wel erg duur wordt?

Heb nu zo'n 30M gold OH, vraag me af wat ik het beste kan updaten. Zit nu op 120k dps en farm A3 of A1 met zo'n 1 legend per uur.
Ik heb er al heel wat meer dan 1000 gecraft, maar nog nooit een echt goede gemaakt. Dus je moet erg veel geluk hebben of echt heel veel willen craften. Ik geef het niet op en ga net zo lang door tot ik een perfecte heb :0

Mijn barb is bijna P100 en zit te twijfelen om een nieuwe barb te levelen of om mijn bat wd te gaan levelen. Alleen overleef ik daar mp10 niet mee. Heb ik betere gear nodig of moet ik leren spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-10 17:49
thriller schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:48:
[...]

Mijn barb is bijna P100 en zit te twijfelen om een nieuwe barb te levelen of om mijn bat wd te gaan levelen. Alleen overleef ik daar mp10 niet mee. Heb ik betere gear nodig of moet ik leren spelen :)
Denk dat je nog iets te weinig EHP hebt, je kan je pyjama broek nog vervangen voor een BT pants bijvoorbeeld, ook kan je paranoia nog vervangen voor hondjes-life link dat scheelt ook weer wat dmg die je pakt.

Bij soul harvest is vengefull spirit wel de beste rune, geeft je met wat mobs om je heen insta health restore

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hondjes zou ik afraden met een Bats build, die trekken alleen maar mobs weg van je Cloud of Bats. De Life link zorgt ook voor een verwaarloosbare health return.

Paranoia daarentegen kan een echte life saver en dps increase zijn. Zeker bij elites (altijd fijn als ze elkaar de hersens inslaan ipv die van jou :P)

[ Voor 32% gewijzigd door Bosmonster op 28-08-2013 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
heb zelf gewoon SS geprobeerd met WW/CM set met een black damage zwaard, dus met 2 APOC sources en ondanks de hoge AS op items raak ik nooit in AP probleem, heb erbij dus ook niet powerhungery passive nodig.

heb er echter niet zolang meegespeeld, had wel het idee dat ondanks mijn hoge pdps (320k+ geloof ik), de mobs niet zo snel doodgingen, dus vandaar ook de vraag of door de AS mijn pDPS opgeblazen was en eDPS eigenlijk vrij klote was :)

Denk trouwens ook dat man van Archon gear vrij snel een top SS wiz maken kan, mja ik heb eigenlijk alleen AS gear, dus moet even goed zoeken naar wat +MinMax/CD/CC spullen :) Nu dat we weten de paragon EXP voor straks ook nut heeft , kan ik weer meer chars maken om nieuwe builds uit te proberen. (of proberen te overleven op HC, maar dat is eerder iets tegen mijn beter weten in :D)

Nog iets over de chanelling skills, b.v. SS werkt door een knop ingedrukt te houden. Als je dan weer een andere skills cast, soms wordt de channeling onderbroken, soms weer niet, is er iets/lijst op internet om deze "skill conflicts" op te zoeken?

(Bij bats b.v. kan je soul harvest casten zonder de channeling te onderbreken, maar de buffs, zoals mass confusion/BBV zorgen wel ervoor dat je opnieuw begint met channelen)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Bosmonster schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:02:
Hondjes zou ik afraden met een Bats build, die trekken alleen maar mobs weg van je Cloud of Bats. De Life link zorgt ook voor een verwaarloosbare health return.
ja, dat klopt maar 10% minder dmg is ook wel lekker, heb op SC ook geen hondjes maar op HC wel, en ze lopen nog wel is wat mobs uit mijn grinder te halen, maarja dood is geen dps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-10 21:14
Ik ben er echt 4 of 5 maanden tussenuit geweest, en na de aankondiging ga ik het weer oppakken.
MP6 kon ik makkelijk aan, mp7 ging te traag.
Wat zou ik (met weinig gold) kunnen verbeteren.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ziggy-2912/hero/4650702

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:34
Zo'n SS build is toch helemaal niet interessant op hogere MP's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:07:
Ik ben er echt 4 of 5 maanden tussenuit geweest, en na de aankondiging ga ik het weer oppakken.
Je necklace vervangen door een craftable. De gem in je skorn vervangen door een groene zou al heel veel schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Ik zal eens kijken, ben alleen bang dat ik iets teveel APS daarvoor heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:10
Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:07:
LoH heb je minder aan dan de Life Steal op je Belt en ik zou die paarse Gem vervangen door een groene.
Daarnaast meer VIT enof all-res
Overigens is mijn eigen barb nu niet representatief meer.

Zat eerst op EHP van ruim 900k met ongeveer 120k dps.
Ben nu meer aan het focussen op dps en met een paar cheap upgradres de boel over de 150k dps aan het trekken (unbuffed).

http://eu.battle.net/d3/e...ranten-2835/hero/17016767
Overigens werkt Mp8 nog steeds en een stukj sneller, vooral rend spammen is het tovermiddel nu, maar normaal gesproken is mijn vit en allres te weinig.

[ Voor 0% gewijzigd door Henkje.doc op 28-08-2013 13:14 . Reden: all-res is al aardig hoog :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-10 15:53

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

RedHat schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 12:41:
Ik ben al een tijd amulets aan het craften, maar het wil niet echt lukken zeg. Zo'n goede amulet heb ik niet om, dus dan zou je toch zeggen dat je wel een keer iets beters moet craften.

Ik craft steeds 25x in één keer. Misschien toch stoppen? Aangezien het anders wel erg duur wordt?

Heb nu zo'n 30M gold OH, vraag me af wat ik het beste kan updaten. Zit nu op 120k dps en farm A3 of A1 met zo'n 1 legend per uur.
Average damage op je ringen ipv de 70 extra dexterity?
Probeer overal die laatste 0.5% critchance nog te krijgen :P, dat werkt mooi samen met je cyclone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Villean
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-10 21:48
Sp3ci3s8472 schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 18:37:
Absoluut, maar sinds de reflect damage van de mobs tegenwoordig uitgaat is het minder een must. De enige andere rune die werkt tijdens archon met magic weapon is force dacht ik.

Oh blur gebruik ik btw omdat ik niet weet wat ik er anders moet stoppen :P. Evocation heb ik niks aan omdat ik altijd in archon zit (tot ik moet rebuffen). Glasscanon is mij net iets te fancy.
Ik ben het hier niet geheel mee eens. Life steal en damage zijn naar mijn idee de nummer 1 en 2 van een archon build hierna komt movement speed.

- Damage om de monsters snel dood te krijgen en meer archon tijd te krijgen.
- Lifesteal om te kunnen blijven staan en niet weg te hoeven lopen voor een grote hit. En dus meer damage kan doen.
- Movementspeed om zo snel mogenlijk van monster A naar monster B te gaan.

Hou je ook een beetje aan de simpele regel van 50K damage per MP level. Op die manier kan je er simpel doorheen rushen. Snelheid van de run en het niet doodgaan is belangrijker dan de hoogst mogenlijke MP level.

PS: Mijn char voor mogenlijke upgrades die je kan doen:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Quintis-2880/hero/2079615

[ Voor 5% gewijzigd door Villean op 28-08-2013 13:21 ]

AMD 7950X | 128GB DDR5 | GTX3080Ti | Canon R5 | RF 15-35mm F2.8 | 35mm F1.4L II | RF 50mm F1.2L | RF 70-200mm F2.8 IS | EF 400mm F2.8 IS II | Phrozen 8K Mini & 8K Mighty

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@RedHat
Snap eigenlijk niet waarom je geen nat's ring/boots combo gebruikt en een 4 piece inna set? (de belt van inna's is qua dmg best goed en de pants is fijn voor movement speed + attack speed0
Zou je volgens mij een flinke DPS boost opleveren.
Die MF gem in je helm zet ook geen zoden meer aan de dijk op dat niveau, lekker vervangen door XP of life% gem.
Hmmm zie dat je nog met LoH werkt, niet eens tijd voor lifesteal? Cyclones proccen geen LoH, werken wel met lifesteal.
Zoek je ook persee naar LoH op je amu?

Zowiezo is je attack speed niet heel hoog, wat voor LoH belangrijk is, maar ook voor Cyclones.
Je OWE geeft ook maar 77AR extra

[ Voor 8% gewijzigd door Vandread op 28-08-2013 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-10 13:01
Mofkees schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:02:
[...]
heb zelf gewoon SS geprobeerd met WW/CM set met een black damage zwaard, dus met 2 APOC sources en ondanks de hoge AS op items raak ik nooit in AP probleem, heb erbij dus ook niet powerhungery passive nodig.

heb er echter niet zolang meegespeeld, had wel het idee dat ondanks mijn hoge pdps (320k+ geloof ik), de mobs niet zo snel doodgingen, dus vandaar ook de vraag of door de AS mijn pDPS opgeblazen was en eDPS eigenlijk vrij klote was :)
Ik heb ook 1h+triumvirate geprobeerd en daarmee haalde ik meer papieren DPS dan met de skorn. De grap van deze build is dat storm armor reactive armor of shocking aspect samen met explosive blast een fors deel van je effective DPS uitmaken en zeker met een skorn. Storm armor en EB schalen met base weapon damage en hebben aan attack speed niet zo heel veel boodschap. Reactive armor zeker niet (de mobs hitten je) en EB alleen doordat je cooldown sneller reset. Toch denk ik (niet uitgebreid getest) dat de tragere cooldown reset met skorn ruimschoots wordt goedgemaakt doordat elke EB harder klapt.
...
Nog iets over de chanelling skills, b.v. SS werkt door een knop ingedrukt te houden. Als je dan weer een andere skills cast, soms wordt de channeling onderbroken, soms weer niet, is er iets/lijst op internet om deze "skill conflicts" op te zoeken?

(Bij bats b.v. kan je soul harvest casten zonder de channeling te onderbreken, maar de buffs, zoals mass confusion/BBV zorgen wel ervoor dat je opnieuw begint met channelen)
Zo uit mijn hoofd kun je alleen explosive blast en diamond skin spammen zonder de channel te stoppen. Maar in tegenstelling tot witch doctors is het niet zo'n ramp om af en toe de channel te onderbreken voor een safe passage refresh of voor stutter steppen. Er zijn namelijk geen opstartkosten(!) voor het channelen.

Een draadje op het us-bnetforum: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/8196601612. Vooral de posts na de intro zijn interessant. Zo gebruik ik zelf geen blizzard, maar de hele grap van sleet storm is dat je eigenlijk behoorlijk flexibel bent in je support skills.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Cfern, kan jij eens checken wat ik nodig heb om dit eens te testen?
Battle.net werkt weer eens niet bij...

Zowel op me WD als op me WIZ zit al me INT gear :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
dx5314 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:32:
[...]
Cfern, kan jij eens checken wat ik nodig heb om dit eens te testen?
Battle.net werkt weer eens niet bij...

Zowel op me WD als op me WIZ zit al me INT gear :)
Volgens mij kun je alle lege slots op je wizard vullen met die van je witch doctor. Ook de broek van je WD overzetten naar de wizard. Als je dan ook nog even een APOC triumvirate regelt, kun je volgens mij al gelijk testen of sleet storm iets voor je is. Skills en passives kun je van mijn wizard afkijken. Met die gear zou je al gelijk MP10 kunnen proberen.

O ja, wel magic weapon/blood magic doen, want met alleen 3% LS tanken is wel erg hachelijk.

Als je met een skorn wilt testen, zul je een storm crow moeten halen, want een beetje APOC is toch nodig.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
cfern schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:41:
[...]

Volgens mij kun je alle lege slots op je wizard vullen met die van je witch doctor. Ook de broek van je WD overzetten naar de wizard. Als je dan ook nog even een APOC triumvirate regelt, kun je volgens mij al gelijk testen of sleet storm iets voor je is. Skills en passives kun je van mijn wizard afkijken. Met die gear zou je al gelijk MP10 kunnen proberen.

O ja, wel magic weapon/blood magic doen, want met alleen 3% LS tanken is wel erg hachelijk.

Als je met een skorn wilt testen, zul je een storm crow moeten halen, want een beetje APOC is toch nodig.
Haha dat snap ik, heb het ook over gezet maar battle.net duurt een eeuw.
Ik heb in me stash nog een tal offhand, met 9 APOC is dat voldoende?
Speel persoonlijk liever met een 1 hander en een offhand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
9 APOC versus trash zou genoeg moeten zijn met 1H+offhand en power hungry. Tegen elites wordt het vrees ik vrij snel niet zo leuk meer, maar zelfs met extra APOC in helm blijven elites nog een pijnpunt van deze build.

Ik heb het ook een paar paragon levels lang geprobeerd (1H + tal's ammy+hat+chest+source) en ik vond 2H dan weer beter spelen in dit geval. Het leuke is wel dat je voor een voornamelijk trash-farmende build wel best hoog kunt gaan met attack speed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Zijn er nog mensen die een extra poppetje willen levellen? En mensen die evt. even kunnen boosten? :)
Ga vanavond mijn 2e wizard maar klaarstomen voor paragon 100 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-10 11:59
dx5314 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:00:
Zijn er nog mensen die een extra poppetje willen levellen? En mensen die evt. even kunnen boosten? :)
Mijn monk moet ook een keer naar 100 (nu 89 halverwege 90) dus misschien dat ik met je meeloop. Hangt er vanaf of ik de motivatie heb. :P

Misschien dat ik zelf evt ook nog een nieuw poppetje maak.

Jou boosten moet wel lukken met mijn monk. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Blaat op 28-08-2013 15:14 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
dx5314 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:00:
kan jou wel boosten, en tegelijk zoek ik ook een boost voor een tweede wiz :D met Meteor en SS wil ik nog nog een paar uurtjes klooien.

nouja spreek je straks wel even aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
Mofkees schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:14:
[...]

kan jou wel boosten, en tegelijk zoek ik ook een boost voor een tweede wiz :D met Meteor en SS wil ik nog nog een paar uurtjes klooien.

nouja spreek je straks wel even aan.
Prima, dan help ik jou daarna met boosten :)
Mooiste is al we nog een paar mensen hebben, geeft net wat meer XP!
Ben er rond 7 pas...

Ik wil er idd nog een wiz bij hebben, omdat het nu niet interessant is om met een paragon 100 poppetje rond te lopen (je wil tenslotte zoveel mogelijk paragon levels behalen voor de patch).
En dan hoef ik ook niet steeds gear te switchen en skills aan te passen als ik iets wil testen.
Denk dat mijn 2e wiz een SS of CM wiz wordt :)

[ Voor 29% gewijzigd door Protax op 28-08-2013 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
dx5314 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:17:
[...]

Ben er rond 7 pas...
Count me in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:38

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

beetje boosten wil ik ook wel doen!

Ik zou graag met mijn monk en wizz wat hogere mp's aankunnen... Heeft er iemand nog tips?!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
tja, wat je monk betreft is het denk ik vooral een dps ding, misschien kwa EHP nog een Inna chest met phys res, DPS is het meeste te winnen op je EF denk ik maar dat is meteen nogal duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

desjaak909 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:44:
tja, wat je monk betreft is het denk ik vooral een dps ding, misschien kwa EHP nog een Inna chest met phys res, DPS is het meeste te winnen op je EF denk ik maar dat is meteen nogal duur
zal vanavond eens kijken voor een chest dan!
Probleem is dat alle upgrades een hoop kosten en de goudpot is niet zo groot helaas. Items op de AH flippen is ook niet echt mijn ding, moet ik me toch eens in gaan verdiepen, anders komt het aan op die ene goed drop... Dit nog moet komen! (of die gesalvaged is...)

Blijf ook gloves, bracers en amu's craften, blijft leuk!

Gaan in ieder geval voor de Paragon XP en dat gaat het snelst op de hogere mps als je char het aan kan! En een beetje afwisselen is wel leuk.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
retlaw schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 16:58:
[...]

zal vanavond eens kijken voor een chest dan!
Probleem is dat alle upgrades een hoop kosten en de goudpot is niet zo groot helaas. Items op de AH flippen is ook niet echt mijn ding, moet ik me toch eens in gaan verdiepen, anders komt het aan op die ene goed drop... Dit nog moet komen! (of die gesalvaged is...)

Blijf ook gloves, bracers en amu's craften, blijft leuk!

Gaan in ieder geval voor de Paragon XP en dat gaat het snelst op de hogere mps als je char het aan kan! En een beetje afwisselen is wel leuk.
Je monk kan toch wel MP8+ aan? mss zelfs MP10 in A1?

Je kunt evt. kijken exploding palm te gebruiken ipv bells. Dan is het nog even oefenen met de timing van Serenity bij RD mobs :)

Denk trouwens dat je door DEX Amu's te craften nog veel kan winnen, mja dat is gokken natuurlijk.

Voor je wiz mag je nog veel geld uitgeven om hem MP10 klaar te maken, die heeft nog een lange weg te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simball
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Ik ga ook maar weer een nieuw kereltje levelen, als iemand gaat boosten en er nog een plekje over is hou ik me aanbevolen.
Simball#2419

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-10 15:53

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Villean schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:20:
[...]

Ik ben het hier niet geheel mee eens. Life steal en damage zijn naar mijn idee de nummer 1 en 2 van een archon build hierna komt movement speed.

- Damage om de monsters snel dood te krijgen en meer archon tijd te krijgen.
- Lifesteal om te kunnen blijven staan en niet weg te hoeven lopen voor een grote hit. En dus meer damage kan doen.
- Movementspeed om zo snel mogenlijk van monster A naar monster B te gaan.

Hou je ook een beetje aan de simpele regel van 50K damage per MP level. Op die manier kan je er simpel doorheen rushen. Snelheid van de run en het niet doodgaan is belangrijker dan de hoogst mogenlijke MP level.

PS: Mijn char voor mogenlijke upgrades die je kan doen:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Quintis-2880/hero/2079615
Waar ben je het dan niet met me eens :P?
Lifesteal? Ik heb op het moment veel life on hit en met Magic Weapon lifesteal gaat dat gewoon goed. Ik kan in principe alles face tanken (zonder archon heb ik 600+ allres). Ik moet alleen iets meer opletten met reflect damage, de kans dat je die tegen je krijgt is niet bijzonder groot dus het vertraagd mijn run nauwelijks.

Act 1 is een stuk makkelijker dan act 3 merk ik op hetzelfde mp level. Komt er op neer dat act1 op mp7 maar net iets moeilijker is dan act3 op mp5. Dit ligt natuurlijk ook aan de monsters :p.

Ah nice, is die damage buffed of unbuffed? Ik denk dat lifesteal voor mijn wapen pas nodig is als ik richting de 300k ga unbuffed. Maar ik ga wel even rondkijken :P.
Waarom gebruik je geen Storm Armor met Shocking Aspect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dx5314 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 15:17:
[...]

Ben er rond 7 pas...

Ik wil er idd nog een wiz bij hebben, omdat het nu niet interessant is om met een paragon 100 poppetje rond te lopen (je wil tenslotte zoveel mogelijk paragon levels behalen voor de patch).
En dan hoef ik ook niet steeds gear te switchen en skills aan te passen als ik iets wil testen.
Denk dat mijn 2e wiz een SS of CM wiz wordt :)
Zeker weer SC he stelletje verraders!?

Pff nog een PL100, helemaal gek die gast he :P

Dit weekend mijn HC wiz even geupdate, had een Skorn omdat het de oude gear van m'n WD was, even een cheape EF met LS en Triumvirate gekocht. Tot mijn verbazing was dat nauwelijks minder dps dan m'n oude Skorn, scheelde slechts 3k. Het zat hem vooral in het feit dat ik veel CHC win (Trium) en CHD verlies (Skorn). Speelt wel een stuk fijner als Archon wiz zo, als je eens een keer je Archon verliest heb je hem zo weer terug. Met die Skorn was ik soms echt lang bezig...

Verder zo'n 45 shoulders gecraft en helaas geen enkele upgrade voor de wiz. Echter, wel een hele goede voor m'n barb, waar ik blij mee was. Toch nog een upgradeje eruit gehaald dus :)

[ Voor 32% gewijzigd door porn* op 28-08-2013 18:47 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
yup SC :X

Ik ga het vanavond toch niet redden, dus wordt morgen voor mij
net wel alvast een skorn met LS en een CHC storm crow gekocht

[ Voor 29% gewijzigd door desjaak909 op 28-08-2013 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mietjes!!! Ik blijf lekker pure HC B)

@Protax je SC exp kan je straks niet benutten voor PL's op je HC chars he! :P

[ Voor 52% gewijzigd door porn* op 28-08-2013 19:07 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
DiabloFans Quote:

Winner: LUH-3417:

"vet verhaal"

@@@@

woet, dat is toch een GoT'er :) leuk zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Mofkees schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 17:31:
[...]

Je monk kan toch wel MP8+ aan? mss zelfs MP10 in A1?

Je kunt evt. kijken exploding palm te gebruiken ipv bells. Dan is het nog even oefenen met de timing van Serenity bij RD mobs :)

Denk trouwens dat je door DEX Amu's te craften nog veel kan winnen, mja dat is gokken natuurlijk.

Voor je wiz mag je nog veel geld uitgeven om hem MP10 klaar te maken, die heeft nog een lange weg te gaan.
Net even ACT I MP10 gespeeld en de trash gaat inderdaad best rap! De eerste Elite ging ook nog goed, maar mister yellow in de Crypt of the Ancients kan ik nog niet lekker tanken... Ging twee keer plat helaas.

Een betere chest met res staat er niet op als ik geen vit in wil leveren... Misschien kijken voor een WH, daar kan nog 1% IAS op en wat CHD. Rond de 30/40M kan ik 2,5K DPS winnen. Lever ik wel wat VIT in, maar dat komt ook weer met PLVL...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:15
Vandread schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 13:27:
@RedHat
Snap eigenlijk niet waarom je geen nat's ring/boots combo gebruikt en een 4 piece inna set? (de belt van inna's is qua dmg best goed en de pants is fijn voor movement speed + attack speed0
Zou je volgens mij een flinke DPS boost opleveren.
Die MF gem in je helm zet ook geen zoden meer aan de dijk op dat niveau, lekker vervangen door XP of life% gem.
Hmmm zie dat je nog met LoH werkt, niet eens tijd voor lifesteal? Cyclones proccen geen LoH, werken wel met lifesteal.
Zoek je ook persee naar LoH op je amu?

Zowiezo is je attack speed niet heel hoog, wat voor LoH belangrijk is, maar ook voor Cyclones.
Je OWE geeft ook maar 77AR extra
Thanks voor de tips.

natalya's boots met 250+ dex zijn echt onbetaalbaar. Ik wacht al een tijdje totdat ik ze per ongeluk loot :) Nadeel van sets is dat je dan zoveel om moet gooien dat het meteen de halve wereld kost. En dat heb ik even niet met 30m oh :)

4 piece inna set geeft volgens mij ook niet zo heel veel voordeel. Heb nu blackthornes vanwege de goede stats en de vita boost. Als ik straks wat meer vita/resist heb op ammu/shoulders/bracers dan kan ik wel switchen, maar dan moet ik wel een keer wat goeds craften :P

[ Voor 11% gewijzigd door RedHat op 29-08-2013 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mofkees schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 20:55:
DiabloFans Quote:

Winner: LUH-3417:

"vet verhaal"

@@@@

woet, dat is toch een GoT'er :) leuk zeg
Herkende de nick ook al ja lache :)
retlaw schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:03:
[...]

Net even ACT I MP10 gespeeld en de trash gaat inderdaad best rap! De eerste Elite ging ook nog goed, maar mister yellow in de Crypt of the Ancients kan ik nog niet lekker tanken... Ging twee keer plat helaas.

Een betere chest met res staat er niet op als ik geen vit in wil leveren... Misschien kijken voor een WH, daar kan nog 1% IAS op en wat CHD. Rond de 30/40M kan ik 2,5K DPS winnen. Lever ik wel wat VIT in, maar dat komt ook weer met PLVL...
Je zou wellicht ook nog wat dex op je shoulders kunnen winnen? Kan minimaal 50 meer op, heb alleen geen id wat dat kost op SC tegenwoordig.

Net een WHtje op de kop getikt voor m'n HC wizje, 127k dps met z'n buffjes, lekker mobs melten 8)

[ Voor 4% gewijzigd door porn* op 29-08-2013 00:01 ]

Bnet pindle#2913

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Hoe denken jullie over craften? Sinds de aankondiging van RoS ben ik vooral mijn DE's aan het sparen. Wat is jullie voor gevoel?

- Gaan we voor 60+ gear ander craft-materiaal krijgen en kan ik dus lekker al mijn DE's op craften nu?
- Gaan we de DE's nog nodig hebben voor 60+ gear?

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Protax
EricNL schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:26:
Hoe denken jullie over craften? Sinds de aankondiging van RoS ben ik vooral mijn DE's aan het sparen. Wat is jullie voor gevoel?

- Gaan we voor 60+ gear ander craft-materiaal krijgen en kan ik dus lekker al mijn DE's op craften nu?
- Gaan we de DE's nog nodig hebben voor 60+ gear?
Sparen :)

Verwijderd

Ik zat hetzelfde te denken over hellfire ringen. Nog iets van 25+ machines over na een redelijke craft, die ik mooi ga gebruiken om level70 HF te craften in RoS :7

• EricNL
Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:40:
Ik zat hetzelfde te denken over hellfire ringen. Nog iets van 25+ machines over na een redelijke craft, die ik mooi ga gebruiken om level70 HF te craften in RoS :7
Ben blij dat ik die al een hele tijd aan het opsparen ben. Heb nu zo'n 78 machines klaar liggen :D

Alleen heb ik niet echt een class waarmee ik Ubers op MP10 aan kan, en is mijn "oude" groep ondertussen gestopt met D3. Iemand tips voor MP10 ubers? Wat is de beste class?

[ Voor 18% gewijzigd door EricNL op 29-08-2013 09:47 ]

• desjaak909
gister avond met hulp van mofkees (thanx) toch nog mijn wiz naar 60 kunnen lvl'en, met mijn WD gear + skorn en storm crow, nog even snel wat lopen testen, eerste indruk was dat het toch niet zo veel dps doet als mijn WD, maar was al laat dus vanavond maar even verder kijken. Met 200k dps welk mp is dan aan te raden?

http://eu.battle.net/d3/e...ichael-2678/hero/30544106

• Mofkees
EricNL schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:46:
[...]

Ben blij dat ik die al een hele tijd aan het opsparen ben. Heb nu zo'n 78 machines klaar liggen :D

Alleen heb ik niet echt een class waarmee ik Ubers op MP10 aan kan, en is mijn "oude" groep ondertussen gestopt met D3. Iemand tips voor MP10 ubers? Wat is de beste class?
met wiz/barb/monk ben je minder afhankelijk van de groep. Persoonlijk denk ik dat een HoTA barb 't beste is. Natuurlijk wil iedereen ook een goeie CM wiz in de partij :)

Met WD/DH wil je meestal wel een andere CM Wiz speler in de groep, anders is het moeilijk echt veel DPS te doen.

• Protax
desjaak909 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:57:
gister avond met hulp van mofkees (thanx) toch nog mijn wiz naar 60 kunnen lvl'en, met mijn WD gear + skorn en storm crow, nog even snel wat lopen testen, eerste indruk was dat het toch niet zo veel dps doet als mijn WD, maar was al laat dus vanavond maar even verder kijken. Met 200k dps welk mp is dan aan te raden?

Ik zou zeggen probeer eens archon, dat levert toch wel meer DPS op naar mijn idee.
Vanmorgen heel snel SS getest, maar het grootste nadeel vind ik dat je wel heel traag bent (en daarnaast ook vrij kwetsbaar).
Beetje apoc en attack speed en je wizard zou geen probleem moeten hebben?
Je barb trekt het ook opzich ook wel.

Moet zeggen dat ik eigenlijk geen zin meer heb, mindless paragon grinden is ook niet voor mij weggelegd...
Even een breakie

• Protax
Vandread schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:01:
Beetje apoc en attack speed en je wizard zou geen probleem moeten hebben?
Je barb trekt het ook opzich ook wel.

Moet zeggen dat ik eigenlijk geen zin meer heb, mindless paragon grinden is ook niet voor mij weggelegd...
Even een breakie
Amateur :P
Ik focus me nu even op paragon grinden, zodra BF4 uit is neem ik ook een D3 break tot de patch :)

• EricNL
Mofkees schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:59:
[...]

met wiz/barb/monk ben je minder afhankelijk van de groep. Persoonlijk denk ik dat een HoTA barb 't beste is. Natuurlijk wil iedereen ook een goeie CM wiz in de partij :)

Met WD/DH wil je meestal wel een andere CM Wiz speler in de groep, anders is het moeilijk echt veel DPS te doen.
Thanks voor de tip. Overigens ben ik prima bereid om (straks) mijn 100 machines volledig te delen met andere! Dus voor groepen ben ik sowieso wel in.

• Mofkees
dx5314 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:00:
[...]

Ik zou zeggen probeer eens archon, dat levert toch wel meer DPS op naar mijn idee.
Vanmorgen heel snel SS getest, maar het grootste nadeel vind ik dat je wel heel traag bent (en daarnaast ook vrij kwetsbaar).
yep glass canon is geen goed idee voor SS :D En je kunt toch veel meer teleport casten dan Archon?

marruh, bij SS moet je ook nog een goed armor spel gebruiken (b.v. SA) en EB, dat voegt wel redelijk DPS toen.

• Protax
Je kan toch ook Archon - Teleport gebruiken, met genoeg APS kan je vrij vaak teleporten.
Vanmorgen heb ik deze build geprobeerd:

http://us.battle.net/d3/e.../wizard#ZQSjhT!gWa!YaZaaa

Lag vrij snel op me gat... Arcane had ik niet echt problemen mee :)
dx5314 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:02:
[...]
Amateur :P
Ik focus me nu even op paragon grinden, zodra BF4 uit is neem ik ook een D3 break tot de patch :)
Ben nog in dubio over BF4, nu even CSGO opgepakt, wel weer eens leuk.
Hersenloos grinden is nooit mijn sterkste punt geweest, daarom heb ik ook nog geen char op PL100.
Misschien toch maar eens een Mempo met chc scoren voor de socket. Iritante is dat qua dmg m'n Andy's extreem effectief is.

• EricNL
Zijn hier nog liefhebbers om vanavond mee te genieten van gratis Uber runs? Ik heb vanavond wel tijd voor een runnetje of 10. Ik zeg wel alvast: ik ben geen Ubers-pro, maar daarom mogen er wat mij betreft 3 gratis mee liften :)

• wroekel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-10 16:01
na een hele tijd niet meer gespeeld te hebben gisteren maar weer het spel geinstalleerd en met een maatje wat lol gehad. 1 legendary gehad en hoop meuk :P

Iemand hier die eens een blik op mijn char wil werpen voor wat tips. Ben er compleet uit.
http://eu.battle.net/d3/e...elFUBAR-2337/hero/8595910

alvast bedankt :)

Diablo 3 profiel

• wroekel
EricNL schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:19:
Zijn hier nog liefhebbers om vanavond mee te genieten van gratis Uber runs? Ik heb vanavond wel tijd voor een runnetje of 10. Ik zeg wel alvast: ik ben geen Ubers-pro, maar daarom mogen er wat mij betreft 3 gratis mee liften :)
weet niet of ik geared genoeg ben om mee te mogen taggen. Nog nooit een uber run gedaan.

Diablo 3 profiel

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-10 21:47
Hier animo, was al van plan om nog 3 machines te scoren voor vanavond.

-Kamachi#2554

• Mofkees
dx5314 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:11:
[...]

Je kan toch ook Archon - Teleport gebruiken, met genoeg APS kan je vrij vaak teleporten.
Vanmorgen heb ik deze build geprobeerd:

http://us.battle.net/d3/e.../wizard#ZQSjhT!gWa!YaZaaa

Lag vrij snel op me gat... Arcane had ik niet echt problemen mee :)
tja op MP10? je hebt ~ 650 AR en 3500 Armor, zonder GC, lijkt me vrij weinig om Melee in te gaan :D

en je moet ook toch freeze gebruiken in je build, FN/deep freeze ipv familiar? Armor spel moet je shocking aspect nemen, doet veel meer DPS.

Als je teleport neemt in Archon, verlies je natuurlijk ook alweer DPS.

Daarnaast heeft Archon geen crowd control, volgens mij is het ook niet helemaal MP10-feasible zonder een goeie party :D

• Protax
Spreek je vanavond wel even aan, voor wat tips :)
Moet het maar eens goed testen.

• cfern
desjaak909 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 09:57:

Nogal wiedes dat een WD meer damage doet. Dat had ik je ook wel kunnen vertellen. Je hebt het over een 1000% multiplier versus een 364% something. Ook al heb je storm armor en explosive blasts erbij, dan zul je nooit meer DPS doen dan met je WD.

Als ik jouw build even in d3up zet en alle buffs aangooi, doe je 1.26MDPS met sleet storm op 63% crit chance. Ik zou niet hoger dan MP9 gaan daarmee. Ook zie ik dat je shocking aspect gebruikt. Naar mijn ervaring is die rune alleen beter dan reactive armor als je de 1.31 APS breakpoint haalt met 70% of meer SS crit. En dan nog doe ik dat alleen om wat meer kracht te kunnen zetten tegen elites en andere HP-zandzakken. Ik heb zelf tot en met paragon 97 of zo met reactive armor gespeeld.

Ik merkte dat MP10 pas efficiënt werd, toen ik over de 1.7MDPS buffed SS DPS deed met 70%+ crit chance.

Als je reactive armor in combinatie met deep freeze gebruikt, moet je niet te vaak freezen, want bevroren poppetjes slaan niet. Gelukkig hou je wel 12 seconden lang de bonus. Wat ik doe is wat mobs pullen, aan 1 kant minstens 5 freezen en naar de onbevroren kant teleporten.
dx5314 schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:00:
[...]
Kwetsbaar klopt. Dit is geen build om half slaperig wat te farmen. Als je zonder safe passage in een wolkje met zombies stapt -> splat. Als je zonder safe passage een stier kopt -> au! Als je een bevroren wordt -> levensgevaar. Je moet als sleetstormer melee spelen en dan loop je per definitie klappen op. Het grote voordeel van archon is toch dat je een zwevende tank kunt zijn en kunt kiten.

Ik heb trouwens eens een andere statistiek onderzocht: kills/hour. Toen ik mijn sleet storm build vergeleek met een 500k buffed archon op MP9 lagen de kills/hour voor een standaard woods->manor->fields run voor mij best dicht bij elkaar. Ik heb improved archon gebruikt en geen teleport archon. Daarmee zou het verschil wellicht weer meer in het voordeel van archon uit kunnen komen. Dat moet ik nog eens gaan proberen.

Verwijderd

wroekel schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:22:
na een hele tijd niet meer gespeeld te hebben gisteren maar weer het spel geinstalleerd en met een maatje wat lol gehad. 1 legendary gehad en hoop meuk :P

Iemand hier die eens een blik op mijn char wil werpen voor wat tips. Ben er compleet uit.
http://eu.battle.net/d3/e...elFUBAR-2337/hero/8595910

alvast bedankt :)
wat is je budget? voor heel goedkoop kan je iig je wapens upgraden (budgetoplossing is een skorn maar dat vind niet iedereen fijn spelen), IK gloves+chest+belt pakken + een andariels of mempo op je hoofd. kijk verder eens naar ringen met AS en chc

• wroekel
Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 10:55:
[...]

wat is je budget? voor heel goedkoop kan je iig je wapens upgraden (budgetoplossing is een skorn maar dat vind niet iedereen fijn spelen), IK gloves+chest+belt pakken + een andariels of mempo op je hoofd. kijk verder eens naar ringen met AS en chc
heb iets van 800k en wat van die escencess of hoe je het ook schrijft :P geen id of de legendary ring die ik gisteren vond nog wat waard is maar kan het diablo trade topic niet vinden haha.

Diablo 3 profiel

Verwijderd

wroekel schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 11:02:
[...]

heb iets van 800k en wat van die escencess of hoe je het ook schrijft :P geen id of de legendary ring die ik gisteren vond nog wat waard is maar kan het diablo trade topic niet vinden haha.
ik heb je toegevoegd, ik koop wel een setje spul voor je, moet je zelf even de plannen voor str archon gloves en amulet kopen want die ga je als eerst craften

• wroekel
Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 11:05:
[...]

ik heb je toegevoegd, ik koop wel een setje spul voor je, moet je zelf even de plannen voor str archon gloves en amulet kopen want die ga je als eerst craften
ok log nu in via remote dus zit vertraging :P

Diablo 3 profiel

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Hoi allen, na de aankondiging op de Gamescom van de nieuwe uitbreiding ben ik weer enthousiast geworden over Diablo 3. Echter is het een hele tijd geleden dat ik serieus gespeeld heb, in de laatste twee patches is veel veranderd. Nu is Wizard mijn favoriete class, echter weet ik niet wat op dit moment een viable build is en of ik daar de items voor heb.

Willen jullie even kijken hoe mijn Wizard ervoor staat? Waar moet ik op focussen?
De laatste keer dat ik speelde had ik een build waarbij dmg gereduced werd naar 30% ofzo en ik een hele hoge life regen daar tegenover had staan. Weet niet of dat nog werkt.

http://eu.battle.net/d3/e...sTipJr-1202/hero/10366813

• thriller
Ik wil ook wel mee lopen, heb genoeg machines liggen.

• EricNL
thriller schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 11:21:
[...]

Ik wil ook wel mee lopen, heb genoeg machines liggen.
Als ik me niet vergis heb ik je al in me friends list staan (zo niet, voeg me gerust even toe. Battle-tag staat in me sig). Ik gooi er vanavond wel even een berichtje uit als ik online ben :)!

Ik heb trouwens zelf nog mijn CM gear. Aangezien ik nog niet echt ervaring heb met damage dealers tegen Ubers ben ik best bereid te CM'en :)

[ Voor 16% gewijzigd door EricNL op 29-08-2013 11:28 ]

LabsTipJr schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 11:14:
Hoi allen, na de aankondiging op de Gamescom van de nieuwe uitbreiding ben ik weer enthousiast geworden over Diablo 3. Echter is het een hele tijd geleden dat ik serieus gespeeld heb, in de laatste twee patches is veel veranderd. Nu is Wizard mijn favoriete class, echter weet ik niet wat op dit moment een viable build is en of ik daar de items voor heb.

Willen jullie even kijken hoe mijn Wizard ervoor staat? Waar moet ik op focussen?
De laatste keer dat ik speelde had ik een build waarbij dmg gereduced werd naar 30% ofzo en ik een hele hoge life regen daar tegenover had staan. Weet niet of dat nog werkt.

http://eu.battle.net/d3/e...sTipJr-1202/hero/10366813
Probeer even demonic essences te verzamelen om een nieuwe amulet, shoulders (all ress, vit, intel en life regen) en bracers (met vit, intel en 6 chc) te craften.

Die belt inruilen voor een witching hour, bij voorkeur 9% attack speed en een hoge chd

Focussen op meer chc en chd

Daarnaast je huidige offhand (source) vervangen voor een triumvirate met bij voorkeur; intel, vit en 2x 6% en 1x 5% dm.

Een alternative build zou kunnen zijn:
- http://us.battle.net/d3/e.../wizard#UlTQSj!gYW!ZYcZca (Blizzard build)
- http://us.battle.net/d3/e.../wizard#bQjSOm!gbY!bYaZcc (Archon build)
- http://us.battle.net/d3/e.../wizard#ZlShTQ!XgW!YbZacY (Sleet Storm build)

Als laatste is uiteraard een Critical Mass Build 8) mogelijk echter dan zal jeje enorm moeten focussen op life (45k+), chc (50+%), chd (300+) en attackspeed, minimaal 2.53 - maar bij voorkeur 2.74 :+

- http://us.battle.net/d3/e.../wizard#VQTYhX!gbW!YYcZaa (CM Wizard build 1.08)

[ Voor 19% gewijzigd door Vidra op 29-08-2013 14:24 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• LabsTipJr
Vidra schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 11:27:
[...]

Probeer even demonic essences te verzamelen om een nieuwe amulet, shoulders (all ress, vit, intel en life regen) en bracers (met vit, intel en 6 chc) te craften.

Die belt inruilen voor een witching hour, bij voorkeur 9% attack speed en een hoge chd

Focussen op meer chc en chd

Daarnaast je huidige offhand (source) vervangen voor een triumvirate met bij voorkeur; intel, vit en 2x 6% en 1x 5% dm.

Een alternative build zou kunnen zijn:
- http://us.battle.net/d3/e.../wizard#UlTQSj!gYW!ZYcZca (Blizzard build)
- http://us.battle.net/d3/e.../wizard#bQjSOm!gbY!bYaZcc (Archon build)
- http://us.battle.net/d3/e.../wizard#ZlShTQ!XgW!YbZacY (Sleet Storm build)

Als laatste is uiteraard een Critical Mass Build 8) mogelijk echter dan zal jeje enorm moeten focussen op life (45k+), chc (50+%), chd (300+) em attackspeed, minimaal 2.53 - maar bij voorkeur 2.74 :+

- http://us.battle.net/d3/e.../wizard#VQTYhX!gbW!YYcZaa (CM Wizard build 1.08)
Bedankt, ik ga het allemaal even rustig bekijken :)

Wat betreft die Triumvirate, dat lijkt een level 39 item met slechte stats voor een level 60 char. Bedoel je deze wel?

• EricNL
LabsTipJr schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 11:39:
[...]

Wat betreft die Triumvirate, dat lijkt een level 39 item met slechte stats voor een level 60 char. Bedoel je deze wel?
http://eu.battle.net/d3/en/item/triumvirate#best

• cfern
[...]
Die lvl39 Triumivirate is een legacy item, de oude versie dus van voor patch 1.0.4 (zo uit mijn hoofd).

• LabsTipJr
cfern schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 11:56:
[...]

Die lvl39 Triumivirate is een legacy item, de oude versie dus van voor patch 1.0.4 (zo uit mijn hoofd).
Ik zie het inderdaad :) Thanks, heb eentje gescoord in de AH.
[...]

Die triumvirate is geupgrade na de improved itemization ... nu is het een item waarmee high-end archon speler mee weglopen :P Zie ook: http://eu.battle.net/d3/en/item/triumvirate#best

[ Voor 6% gewijzigd door Vidra op 29-08-2013 11:59 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:53

Tys

Toch maar weer eens aan de gang geweest. Ik speel vrij weinig en heb een Barbarian. Werkt op zich allemaal prima, maar op MP8 heb ik het idee dat ik echt te weinig damage doe. Maar de voorraad gold is gelimiteerd en betere wapens stervensduur .. suggesties welkom! :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Thijs-1568/hero/71503

My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania

• thriller
Tyson schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 12:21:
Toch maar weer eens aan de gang geweest. Ik speel vrij weinig en heb een Barbarian. Werkt op zich allemaal prima, maar op MP8 heb ik het idee dat ik echt te weinig damage doe. Maar de voorraad gold is gelimiteerd en betere wapens stervensduur .. suggesties welkom! :)

Ik zou eerst is kijken naar de skills die je gebruikt, je kan mijn barb als voorbeeld nemen hiervoor (alleen zou ik in het begin hota vervangen door bash).

Verder heb je wel erg veel armor (6K is genoeg) en zou ik beide ringen vervangen. Neem dan ringen die je puur dps geven.

Hou er rekening mee dat als je een ww build neemt je veel attack speed wilt hebben. (en dat 2 wapens lekkerder speelt, maar dat is een mening)

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-10 15:38
Gaan er mensen nog de ps3 versie halen?

Zit er wel aan te denken lekker lui op de bank op me big tvee :P

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• JMaster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:54
Ik heb hem besteld voor de xbox360, jaja, vloeken in de kerk hier. Maar heb het geld er niet voor over om mijn laptop te vervangen en wil het graag coop op de bank spelen.

Ben me nu rustig aan het orienteren welke karakter met welke build ik ga spelen. Voor de coop ben ik eruit: CM Wizard, sinds een vriend van me Barb gaat spelen als tank.

Nu moet ik nog uit zien te vinden hoe de build eruit moet komen te zien, en welke attributes belangrijk zijn. Een en ander is natuurlijk ook afhankelijk van de gear die je vind, ik kan het niet in een AH kopen.
JMaster schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:26:
Ik heb hem besteld voor de xbox360, jaja, vloeken in de kerk hier. Maar heb het geld er niet voor over om mijn laptop te vervangen en wil het graag coop op de bank spelen.

Ben me nu rustig aan het orienteren welke karakter met welke build ik ga spelen. Voor de coop ben ik eruit: CM Wizard, sinds een vriend van me Barb gaat spelen als tank.

Nu moet ik nog uit zien te vinden hoe de build eruit moet komen te zien, en welke attributes belangrijk zijn. Een en ander is natuurlijk ook afhankelijk van de gear die je vind, ik kan het niet in een AH kopen.
In essentie is een CM Wizard een soort 'tank' en heb je voornamelijk een dps-er nodig om effectief te kunnen spelen. De D3 versie voor de XBOX/PS3 is gebaseerd op 1.08+ en je kan wat betreft de builds het beste even hierboven kijken waar ik vanochtend enkele wizard builds heb gepost :*)

[...]

Vergeet ook niet om gloves te craften met je demonic essences :D

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-10 16:19
http://eu.battle.net/d3/en/profile/DrOPje-2516/hero/678236

Mensen nog wat tips om Barb beter te maken ..

<GOT>DrOPje #2516

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Tyson schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 12:21:

Nou aan je gear ligt het absoluut niet! (bracers mag wel all resist op :P )
Enige wat je mist is de DAMAGE deal aanval. Je kan Ground stomp vervangen door Hammer Of the Ancient. Kijk dan maar eens hoe snel alles dan ineens gaat.

Armor Passive kan je ook wel aanpassen door weapon mastery voor 10% extra crit kans.

Wat me nu pas opvalt: Life Steal, dat zie ik nergens op je items terug. Belt met life steal is pro voor een barb ;) en neem anders bloodthirst als passive

:P Google anders een naar HOTA build barb. je hebt daar al zeer goede gear voor.

[ Voor 6% gewijzigd door Ealjebij op 29-08-2013 14:45 ]

D3 Profiel

• thriller
Je hebt veelste veel all resist en armor 600 / 6000 is op mp10 meer dan genoeg. Je life is dan weer te laag en je mist veel attack speed. Gem in je helm vervangen voor een paarse geeft al wat meer life.

Je kan beide ringen vervangen door 1 met CHC en AS.
2 woorden: diminishing returns: hoe meer AR hoe minder effectief het word, zelfde geld voor Armor.
Wat meer vit is wel fijn denk ik.
WC-impunity heb je echt niet nodig, lekker Hota pakken oid en ipv tough as nails kan je beter brawler pakken.
Op HC zou die barb het wel leuk doen :+

• Blaat
Vandread schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 16:52:
[...]

2 woorden: diminishing returns: hoe meer AR hoe minder effectief het word, zelfde geld voor Armor.
Wat meer vit is wel fijn denk ik.
WC-impunity heb je echt niet nodig, lekker Hota pakken oid en ipv tough as nails kan je beter brawler pakken.
Op HC zou die barb het wel leuk doen :+
In zekere mate heb je gelijk. Maar AR en Armor zijn niet zo sterk onderhevig aan dimishing returns als de meesten denken (dmg die je overhoudt gaat wel degelijk in grote hoeveelheden achteruit etc.). Wel is het zaak om de verhouding tussen de drie EHP contributors zo gelijk mogelijk te houden.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

bv MP10 overleef je voornamelijk door genoeg dmg te doen tov de dmg die je krijgt in combinatie natuurlijk met mitigation. Daarnaast moet je genoeg dmg doen om te zorgen dat je geen uren aan het inhakken bent op een elite pack.
Hij heeft 937 AR en totaal unbuffed 109k dmg
http://www.diabloprogress...je-2516/BarbDrOPje/678236
Qua EHP valt het eigenlijk ook nog tegen omdat die zo weinig life heeft.
Om die AR zo hoog te krijgen heeft hij ontzettend veel concessies moeten doen op het gebied van DMG.
Is gewoon zonde :) als het nou een HC char was zou het verhaal heel anders zijn, maar THIS IS SOFTCOOORRREEE :+
En volgens mij heb ik dit riedeltje al vaker getikt ^^

[ Voor 11% gewijzigd door Vandread op 29-08-2013 17:47 ]

• Mofkees
Vandread schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 17:44:
bv MP10 overleef je voornamelijk door genoeg dmg te doen tov de dmg die je krijgt in combinatie natuurlijk met mitigation. Daarnaast moet je genoeg dmg doen om te zorgen dat je geen uren aan het inhakken bent op een elite pack.
Hij heeft 937 AR en totaal unbuffed 109k dmg
http://www.diabloprogress...je-2516/BarbDrOPje/678236
Qua EHP valt het eigenlijk ook nog tegen omdat die zo weinig life heeft.
Om die AR zo hoog te krijgen heeft hij ontzettend veel concessies moeten doen op het gebied van DMG.
Is gewoon zonde :) als het nou een HC char was zou het verhaal heel anders zijn, maar THIS IS SOFTCOOORRREEE :+
En volgens mij heb ik dit riedeltje al vaker getikt ^^
EHP is alleen belangrijk om te zien dat je niet 1/2-shot wordt. Het is juist goed om meer AR/Armor (hogere mitigation) te stack met minder VIT, ipv weinig AR/Armor met veel VIT. In het eerste geval heb je dus veel meer aan je sustain (LS/LOH).

Of hij dood wil of niet in SC, dat weer alleen hij geloof ik :D tis inderdaad wel een vreemde set-up, want die EF is waarschijnlijk 10x zo duur als al zijn andere items samen...

EDIT: word trouwens helemaal gek van PVPBank....

Mofkees schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 17:58:
[...]

EDIT: word trouwens helemaal gek van PVPBank....
Hoe bedoel je? Gold sellers heb je toch altijd al gehad |:(

[ Voor 10% gewijzigd door Vidra op 29-08-2013 18:57 ]

• Mofkees
Vidra schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 18:46:
[...]

Hoe bedoel je? Gold sellers heb je toch altijd al gehad |:(
mwoah, since 2 wkn of zo elke dag zo 5~10 friend requests van PVPBank... daarvoor mss max 1x in de week...

Mofkees schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:13:
[...]

mwoah, since 2 wkn of zo elke dag zo 5~10 friend requests van PVPBank... daarvoor mss max 1x in de week...
Ik kan daar niet echt van wakker liggen, gewoon deny-en :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Ik ben gisteren aan het experimenteren geweest met mijn DH build.

Overstapje gemaakt naar dual wield Danetta's Spite en Calamity icm Grenades en Night Stalker.

Beetje jammer dat mijn profiel niet update maar het komt hier op neer. Ik heb 65% CHC en een ias van 3,2p/s oid.

De build is dan zo:
http://eu.battle.net/d3/e...-hunter#UPdhgV!gXe!ZcYbYc

Mijn DH heeft 350k ub DPS en kan daarmee alles tanken wat het spel te bieden heeft op MP10. Dit omdat ik permanent gloom op kan houden doordat ik nooit zonder discipline kom te zitten.

Grote groepen is een feest! Alleen een beetje jammer dat de single target EDPS zo laag is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Mofkees schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 19:13:
[...]

Het fijne is dan ook nog dat je ze regelmatig niet kunt reporten, en dat je een mooie error krijgt (of ben ik daarmee de enige?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wroekel
nadat ik gisteren upgrades heb gehad van Sirian (nog erg bedankt :)) lekker weer een avondje diablo 3 gespeeld. 4 paragon lvls erbij gehad. paar legendary's en 1 key om een ...nogwat machine mee te bouwen (geen id nog wat dat is). MP5 red ik goed op me barb nu :) ook weer wat cash erbij dus zoeken wat voor upgrades ik kan gebruiken.

Iemand toevallig een idee waarom die pagina bij blizzard van je profiel niet update?

Diablo 3 profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

EricNL schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:00:
Het fijne is dan ook nog dat je ze regelmatig niet kunt reporten, en dat je een mooie error krijgt (of ben ik daarmee de enige?).
Nee, dat heb ik ook wel eens. Als ik inlog en het reporten lukt niet, laat ik ze even staan en report ze vlak voor ik uitlog. Meestal lukt het dan wel.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
wroekel schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:02:
Iemand toevallig een idee waarom die pagina bij blizzard van je profiel niet update?
Blizzard Profile kan soms even (of zelfs een dag) duren voordat die wordt bijgewerkt.

Even een stukje informatie:
Elke Act heeft een Keywarden. Voor elk MP level krijg je 10% kans dat deze een key dropt. MP10 betekend dus altijd een key/plan. Alleen de Keywarden van Act 4 kan ook de "plan" droppen voor de Infernal Machine.

De plan moet je éénmaal hebben. Als je vervolgens van elke act 1 key heb, kan je 1 Infernal Machine maken.
Deze Infernal Machine kun je éénmaal gebruiken om een Portal naar 1 van de 3 mogelijke Uber-Bosses (2 bosses per Portal) te maken. Als je deze Uber Bosses verslaat heb je kans dat zij een "organ droppen". Ook hier geld: voor elk MP level krijg je 10% kans. Als je elk organ één keer hebt (er zijn er maar 3) dan kun je een Hellfire Ring craften :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wroekel
EricNL schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:08:
[...]

Blizzard Profile kan soms even (of zelfs een dag) duren voordat die wordt bijgewerkt.

Even een stukje informatie:
Elke Act heeft een Keywarden. Voor elk MP level krijg je 10% kans dat deze een key dropt. MP10 betekend dus altijd een key/plan. Alleen de Keywarden van Act 4 kan ook de "plan" droppen voor de Infernal Machine.

De plan moet je éénmaal hebben. Als je vervolgens van elke act 1 key heb, kan je 1 Infernal Machine maken.
Deze Infernal Machine kun je éénmaal gebruiken om een Portal naar 1 van de 3 mogelijke Uber-Bosses (2 bosses per Portal) te maken. Als je deze Uber Bosses verslaat heb je kans dat zij een "organ droppen". Ook hier geld: voor elk MP level krijg je 10% kans. Als je elk organ één keer hebt (er zijn er maar 3) dan kun je een Hellfire Ring craften :)
wow gaaf :) dat wordt dus farmen farmen farmen. jij gaf gisteren aan om een uberrun te doen. Wat zijn de minimale eisen om bv aan z'n run mee te doen?

Diablo 3 profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
wroekel schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:27:
[...]

wow gaaf :) dat wordt dus farmen farmen farmen. jij gaf gisteren aan om een uberrun te doen. Wat zijn de minimale eisen om bv aan z'n run mee te doen?
Er zijn niet echt beschreven minimale eisen. Uiteindelijk wil je natuurlijk Ubers doen op MP10, omdat je dan altijd gegarandeerd een Organ krijgt. Als je 3 keer in dezelfde "run" een Infernal Machine gebruikt, dan krijg je alle 3 de portal die je nodig hebt. Als een Infernal Machine gebruikt, krijg je random 1 van de 3 portals. Als je dan een nieuwe run start is die eerste portal weg en krijg je weer random een portal. Als je dus ubers wilt doen, doe ze dan alle 3 in één run. Doe je deze op MP10, dan heb je dus 100% kans op een Organ drop. Oftewel: Kill je alle 3 de Ubers (eigenlijk 6, want er zitten 2 ubers per Portal) dan heb je gegarandeerd een Hellfire Ring :)

Wat een beetje gangbare "eisen" zijn per class voor Ubers op MP10 durf ik niet te zeggen. Ik ben zelf ook geen Ubers-expert, maar ik heb een hoop sleutels (en dus eigenlijk Machines) klaarliggen om Ubers te doen.

Overigens zullen er genoeg spelers zijn die je best een keer willen boosten met Ubers. Oftewel: jij doet niks maar je krijgt wel een Hellfire Ring. Zo'n Hellfire Ring is zeer fijn om nieuwe poppetjes mee te levelen. Je kan dat ding namelijk aan vanaf level 1 en geeft je altijd +35% Experience Bonus. Daarnaast geeft een HF Ring je een dusdanige boost dat eigenlijk alles een cake-walk wordt :D

Zie ook: http://www.diablowiki.net/Hellfire_Ring

[ Voor 15% gewijzigd door EricNL op 30-08-2013 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Gisteren even wat XP gefarmed in ACT 1 op mp9 maar dat gaat best hard als de Decaying Crypt spammed in de Fields of Misery! Heb voor de snelheid wat meer dps nodig... Merk dat met de monk er een stuk meer legendaries vallen dus ga daar maar verder mee in de hoop dat er wat bruikbaars valt.

Na de run dacht ik nog even een uber te proberen. En de realm of Chaos met Ghom en die ander krijg ik gecleared met de monk op mp9! Helaas ging ik plat bij de Siegebreaker en Kulle, maar toch leuk dat de eerste lukte! Ik ga ook maar act 2 keys farmen, dan kunnen er weer wat machines worden gemaakt...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-10 10:32

Sm0k3r

cough...cough...

EricNL schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:02:
[...]

Er zijn niet echt beschreven minimale eisen. Uiteindelijk wil je natuurlijk Ubers doen op MP10, omdat je dan altijd gegarandeerd een Organ krijgt. Als je 3 keer in dezelfde "run" een Infernal Machine gebruikt, dan krijg je alle 3 de portal die je nodig hebt. Als een Infernal Machine gebruikt, krijg je random 1 van de 3 portals. Als je dan een nieuwe run start is die eerste portal weg en krijg je weer random een portal. Als je dus ubers wilt doen, doe ze dan alle 3 in één run. Doe je deze op MP10, dan heb je dus 100% kans op een Organ drop. Oftewel: Kill je alle 3 de Ubers (eigenlijk 6, want er zitten 2 ubers per Portal) dan heb je gegarandeerd een Hellfire Ring :)

Wat een beetje gangbare "eisen" zijn per class voor Ubers op MP10 durf ik niet te zeggen. Ik ben zelf ook geen Ubers-expert, maar ik heb een hoop sleutels (en dus eigenlijk Machines) klaarliggen om Ubers te doen.

Overigens zullen er genoeg spelers zijn die je best een keer willen boosten met Ubers. Oftewel: jij doet niks maar je krijgt wel een Hellfire Ring. Zo'n Hellfire Ring is zeer fijn om nieuwe poppetjes mee te levelen. Je kan dat ding namelijk aan vanaf level 1 en geeft je altijd +35% Experience Bonus. Daarnaast geeft een HF Ring je een dusdanige boost dat eigenlijk alles een cake-walk wordt :D

Zie ook: http://www.diablowiki.net/Hellfire_Ring
Ik ga nu mijn barb toch klaar is weer uber runs doen voor mensen. Zal tzt hier melden wanneer ik live zal gaan.

Wroekel, aangezien jij nog een lage lvl speler bent kan je meeliften op mijn machine, ik raad wel aan om alvast in de tussentijd act4 te farmen voor de "machine plan".

Hier kan je alles erover lezen: http://us.battle.net/d3/e...fernal-machine-10-15-2012

Ben misschien vanavond live op de stream, hangt van een maat af of hij nog langskomt om een film te kijken.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Ik heb ook wel eens interesse om wat uitleg te krijgen over die machine, ik kan ondertussen redelijk efficient mp4 clearen met mijn barb maar eigenlijk nog niet echt verdiept in die machines en die ring. Zal vanavond even gaan lezen maar zou graag een keertje met iemand mee willen om het een keer te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-10 10:32

Sm0k3r

cough...cough...

Yerap schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:01:
Ik heb ook wel eens interesse om wat uitleg te krijgen over die machine, ik kan ondertussen redelijk efficient mp4 clearen met mijn barb maar eigenlijk nog niet echt verdiept in die machines en die ring. Zal vanavond even gaan lezen maar zou graag een keertje met iemand mee willen om het een keer te zien.
Ik zal voortijdig doorgeven als ik op die dag ga streamen en je kan dan eerst meekijken hoe dit wordt gedaan.

De mensen die ik draag hoeven niks te doen, die joinen en leaven het spel en wachten totdat ik JOIN roep, dus voordat een elite of uberboss neergaat pauzeer ik het spel en type dan JOIN zodat zij in het spel zitten voordat de vijand neergaat en hierdoor dus de drop krijgen.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Yerap schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:01:
Even een simpele opsomming:
- Zorg altijd dat je 5 Nephalem Valor stacks hebt (anders zal er geen Key/Plan/Organ droppen).
- Elke MP level geeft 10% extra dropkans op een Key/Plan/Organ. MP10 = 100% drop
- Je zult éénmaal de "Infernal Machine Plan" moeten halen. Dit kan bij de Keywarden van Act 4
- Vervolgens zul je van Act 1, 2 en 3 een key nodig hebben om een Infernal Machine te maken.
- Een Infernal Machine kun je gebruiken om een Portal te maken naar Uber-bosses.
- In totaal zijn er 3 Portals. In elke portal zitten 2 bosses (de combinatie van de bosses zijn altijd hetzelfde).
- Als je de bosses hebt gekilled heb je kans op een "organ". Hoe hoger de MP, hoe meer kans. MP10 = 100% kans.
- Als je van alle 3 de portal een organ hebt, kun je deze gebruiken om 1 Hellfire Ring te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wroekel
Sm0k3r schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:07:
[...]

Ik zal voortijdig doorgeven als ik op die dag ga streamen en je kan dan eerst meekijken hoe dit wordt gedaan.

De mensen die ik draag hoeven niks te doen, die joinen en leaven het spel en wachten totdat ik JOIN roep, dus voordat een elite of uberboss neergaat pauzeer ik het spel en type dan JOIN zodat zij in het spel zitten voordat de vijand neergaat en hierdoor dus de drop krijgen.
ok gaaf thanks :) vanavond helaas niet online van het weekend waarschijnlijk ook weinig omdat ik niet thuis ben. Add me battleid ander als je wilt :)

Diablo 3 profiel

Pagina: 1 ... 9 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]