Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
wroekel schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:17:
[...]

ok gaaf thanks :) vanavond helaas niet online van het weekend waarschijnlijk ook weinig omdat ik niet thuis ben. Add me battleid ander als je wilt :)
Ook nog even de stappen van Sm0ker op een rij:
- Hij maakt een party, maar iedereen wacht in het "Character Menu"
- Sm0ker zoekt een Elite pack. Als deze bijna dood is roep hij JOIN en joint iedereen. Klik vervolgens op zijn vlag om naar hem toe te teleporteren.
- Elite Pack wordt gekilled, en vervolgens gaat iedereen (op Sm0ker na) naar de stad, en drukt op Leave Game
- Dit proces herhaalt zich tot iedereen 5 Nephalem Valor heeft
- Vervolgens drukt iedereen weer op Leave Game
- Sm0ker killt de Uber Bosses en iedereen haalt gratis zijn Organs op :)

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-10 10:32

Sm0k3r

cough...cough...

EricNL schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:26:
[...]

Ook nog even de stappen van Sm0ker op een rij:
- Hij maakt een party, maar iedereen wacht in het "Character Menu"
- Sm0ker zoekt een Elite pack. Als deze bijna dood is roep hij JOIN en joint iedereen. Klik vervolgens op zijn vlag om naar hem toe te teleporteren.
- Elite Pack wordt gekilled, en vervolgens gaat iedereen (op Sm0ker na) naar de stad, en drukt op Leave Game
- Dit proces herhaalt zich tot iedereen 5 Nephalem Valor heeft
- Vervolgens drukt iedereen weer op Leave Game
- Sm0ker killt de Uber Bosses en iedereen haalt gratis zijn Organs op :)
Heb jij al een keer met mij meegespeeld? :P

Mijn geheugen is fucked, moet een keer mijn brein defraggen denk ik...

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sm0k3r schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:32:
[...]

Het is ook een werkwijze van anderen - maar ik doe alleen de full works ;) dat van jou hou ik echt niet vol.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Vidra schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:36:
[...]

Het is ook een werkwijze van anderen - maar ik doe alleen de full works ;) dat van jou hou ik echt niet vol.
Daarom ben/ was ik een pauze aan het houden maar kan nu wel weer mensen helpen, begin nuchter en gaat het snel, daarna iets minder nuchter maar dat zorgt ervoor dat het minder saai is hahahahaha

Ik ben nu toch al klaar met mijn chars dus dit is weer het enige wat ik overhou om te doen, moet wel eerst al mijn mp3's categoriseren want mijn playlist kan ik al dromen.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Sm0k3r schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:32:
[...]

Ja heb al een keer met je meegelopen, maar de routine die jij gebruikt is natuurlijk niet nieuw :)
Wel een party maar niet in game = monsters met minder hp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wroekel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-10 16:01
http://eu.battle.net/d3/e...elFUBAR-2337/hero/8595910

wohoo battlenet is geupdate. Zo loop ik er momenteel bij :) heb ook een 2hd skorn liggen. Maar deze wapens liep het gisteren lekkerder ook met Rage behoud.

Diablo 3 profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

EricNL schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:40:
[...]

Ja heb al een keer met je meegelopen, maar de routine die jij gebruikt is natuurlijk niet nieuw :)
Wel een party maar niet in game = monsters met minder hp :)
Oh het is zeker niet nieuw, is ook enige methode als je solo mensen wilt helpen, doe dit al sinds ik para 100 was geworden met mijn monk, nog voordat ik begon met streamen, december 2012 volgens d3up.

Heb dit al meer dan 300x gedaan oftewel ruim 900 man hiermee geholpen of in ieder geval 900 ringen gecreeerd voor mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-10 17:49
gisteren mijn 1e HF ringetje op HC kunnen maken was eentje met res , wat ik ook nodig had om mijn rare ring te vervangen, ging er wel 10k dps op achteruit, maarja dat maakt de extra XP wel goed, daarnaast nog mooie shoulders gecraft en goedkoop een nieuw helmpje gescoord, ben er zelfs met xp gem in helm iets kwa EHP op vooruit gegaan 8)

http://www.diabloprogress...ichael-2678/Mila/29541411

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
desjaak909 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:53:
gisteren mijn 1e HF ringetje op HC kunnen maken was eentje met res , wat ik ook nodig had om mijn rare ring te vervangen, ging er wel 10k dps op achteruit, maarja dat maakt de extra XP wel goed, daarnaast nog mooie shoulders gecraft en goedkoop een nieuw helmpje gescoord, ben er zelfs met xp gem in helm iets kwa EHP op vooruit gegaan 8)

http://www.diabloprogress...ichael-2678/Mila/29541411
zo je hebt echt wel mazzel met crafts zeg :)

De weg naar p100 is flink korter nou, gratz.

Edit: geen idee wat er aan de hand is, maar de gold prijs is enorm aan 't stijgen vandaag. als je overtollige Gold hebt, mss nu om die te dumpen op RMAH.

marruh kan ook een ban betekenen zoals de gem-fiasco in US :D

[ Voor 15% gewijzigd door Mofkees op 30-08-2013 15:30 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Nou net mijn eerste Realm of Chaos gedaan, twee keer dood gegaan op mp4, maar daarna toch makkelijk gehaald toen ik het wat meer door had, jammer genoeg geen organ... Zie wel dat dit veel tijd gaat kosten om een ring te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Yerap schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:16:
Nou net mijn eerste Realm of Chaos gedaan, twee keer dood gegaan op mp4, maar daarna toch makkelijk gehaald toen ik het wat meer door had, jammer genoeg geen organ... Zie wel dat dit veel tijd gaat kosten om een ring te maken.
Als je snel een ring wilt hebben moet je me maar even toevoegen, heb nog wel 3 machines liggen, doen we ff run op mp10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

desjaak909 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 20:15:
[...]

Als je snel een ring wilt hebben moet je me maar even toevoegen, heb nog wel 3 machines liggen, doen we ff run op mp10
wil ik wel even meegaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
voeg me maar toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorian89
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-04 15:57
Net m'n eerste set item geloot :) Nu vraag ik me af, is dit iets waard?

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/ap6yd.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
gratz, ff zoeken op dex 175 en vit 175 dan kom je uit op ongeveer 25m

[ Voor 5% gewijzigd door desjaak909 op 30-08-2013 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de run!! en de Ring :D muchos appreciated! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:49
Tijd niet gespeeld en nu een nieuwe WD begonnen.
Om het iets uitdagender te maken dacht ik op een hoger MP te gaan spelen.
Speel nu op MP10 en nog steeds rag ik overal door....Moeilijkheid is op de lage levels nog ver te zoeken tegenwoordig.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jan_V schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:37:
Tijd niet gespeeld en nu een nieuwe WD begonnen.
Om het iets uitdagender te maken dacht ik op een hoger MP te gaan spelen.
Speel nu op MP10 en nog steeds rag ik overal door....Moeilijkheid is op de lage levels nog ver te zoeken tegenwoordig.
Probeer het eens zonder de AH op MP10 ;)

Tis nu makkelijk om voor een prikkie topspul te kopen natuurlijk met dikke gems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:49
Bosmonster schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:56:
[...]

Probeer het eens zonder de AH op MP10 ;)

Tis nu makkelijk om voor een prikkie topspul te kopen natuurlijk met dikke gems.
Ik speel nu ook met een self-found karakter. Dus eerst alleen whites en heb nu een paar blauwe en gele items inmiddels :)

Super veel geluk, net ook een Magefist gevonden! :D

[ Voor 6% gewijzigd door Jan_V op 30-08-2013 23:35 ]

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco1994
  • Laatst online: 29-10 12:50
Ik heb eigenlijk een vraagje; ik speel nu al enige tijd op mp3-4 maar veel verder kom ik niet.
heeft iemand tips waarmee ik relatief goedkoop (heb een budget van 13M) een upgrade kan doen zodat ik mp 5,6-7 aankan?
wizard

heb gisternacht dit item gesniped voor 250K :P ik heb alleen geen idee wat hij waard is.
Als ik puur en alleen naar vit+int kijk ongeveer 4,5M schat ik, ga ik er 10% life aan toevoegen kom ik uit op 170 :?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/70874670/Talrasha's%20armor.png

[ Voor 7% gewijzigd door Marco1994 op 31-08-2013 01:11 . Reden: wel even mijn char erbij zetten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las dit in een blue post:

If I keep a rare ilvl 43 item and reroll an affix on it, does the item upgrade to ilvl 70?
Currently, only the item affix would roll at your character's level. The iLvl itself wouldn't change.

Betekent dat dan dat je items voor een char die je aan het levelen bent nog beter kunt maken? Je rerolled een affix als lvl 70 op een item voor een lvl 40 maar krijgt dan een stat voor een lvl 70. Dat wordt dan uberpowerleveling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Ik ben sinds gisteren weer begonnen met D3. Had nog een 60 demon hunter.

Ik had nog 350k op de balans staan en heb die eigenlijk zonder veel na te denken uitgegeven aan nieuwe gear als een helm en een wapen. Op mp1 ging ik continu dood. Was niet leuk meer. Maar goed, waar moet ik volgens jullie beginnen (tip voor een site)? Ben ook wel bereid wat goud te kopen om wat goede startgear te kopen. Heb niet zoveel tijd.

Hier een link naar mijn char: http://eu.battle.net/d3/en/profile/RunNGuN-2241/hero/1713426

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:43
een http://eu.battle.net/d3/en/item/dead-mans-legacy, zoek op stats: 20% AS, 10% CHC

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 07:49:
Ik las dit in een blue post:

If I keep a rare ilvl 43 item and reroll an affix on it, does the item upgrade to ilvl 70?
Currently, only the item affix would roll at your character's level. The iLvl itself wouldn't change.

Betekent dat dan dat je items voor een char die je aan het levelen bent nog beter kunt maken? Je rerolled een affix als lvl 70 op een item voor een lvl 40 maar krijgt dan een stat voor een lvl 70. Dat wordt dan uberpowerleveling.
"item level" is niet "required level"
Dus zolang je daar geen info over hebt weet je dat niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:00

iChaos

It's Lupus.

Zojuist een half uur Diablo 3 gespeeld op de PS3. Ervaringen:

- Controls zijn heel fijn en voelen prima aan
- Laadtijden zijn echt kort (langer dan 5 seconden duurt het niet denk ik)
- Graphics zijn in orde op 1080P, 42"scherm op 5 meter afstand

Kan het niet vergelijken met de PC-versie aangezien ik die nooit heb gespeeld, maar het voelt tot nu toe iig als een goede game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-10 15:38
Wut? zeker niet legaal dan :P

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Geef ik geen commentaar op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-10 06:24

Metian

Snert is vies

Of een winkel die hem eerder in de verkoop heeft.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
haha maar thanks voor je post zat te twijfelen aangezien ik de pc versie helemaal grijs heb gespeeld maar ff de tijd wil opvullen tot gta v :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Let er overigens wel op dat voor zover ik weet de Auction House niet in D3 voor de PS3 zit. Weet niet of het klopt aangezien ik nog nooit Diablo 3 heb gespeeld tot een half uur geleden en er niks van af weet, maar toch iets om misschien rekening mee te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Inderdaad :) niks kopen maar zelf halen ...

hmm ga hem denk toch halen dinsdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:15
Kun je één stat rerollen dan? Of wordt er bedoeld dat dat kan in de expension...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Menace_1981 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 10:10:
Ik ben sinds gisteren weer begonnen met D3. Had nog een 60 demon hunter.

Ik had nog 350k op de balans staan en heb die eigenlijk zonder veel na te denken uitgegeven aan nieuwe gear als een helm en een wapen. Op mp1 ging ik continu dood. Was niet leuk meer. Maar goed, waar moet ik volgens jullie beginnen (tip voor een site)? Ben ook wel bereid wat goud te kopen om wat goede startgear te kopen. Heb niet zoveel tijd.

Hier een link naar mijn char: http://eu.battle.net/d3/en/profile/RunNGuN-2241/hero/1713426
Je vitality is wat aan de lage kant.

Ik zou 2 ringetjes en evt een amuletje met vitality en crit hit of crit dmg of as proberen te halen.

Kijk anders even naar mijn profiel:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/ZTeeVeR-2389/hero/3070749

Daar moet je een beetje op mikken. Het is nog een vrij goedkope build. Ben nu even geld aan het cashen en ga straks even de 10m budget build van Shinobi (zie youtube) proberen.

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimploo
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:33
En net mijn PL 46 monk dood gegaan, stomme misclick op een flag ipv op de teleporter, dood door een k*t ventje dat een megamob een tijd lang aan het vast houden is om veel hardcore kills te maken.
Niet gedacht dat ik ooit door zoiets dood zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-10 10:50
Naa een half jaar ben ik ook weer begonnen met Diablo3. Speel nu Wizard lvl 37, had een monk maar wizard lijkt me wat leuker. Als mensen samen willen lvlen: Kivancusta#2985

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kivanco schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 15:29:
Naa een half jaar ben ik ook weer begonnen met Diablo3. Speel nu Wizard lvl 37, had een monk maar wizard lijkt me wat leuker. Als mensen samen willen lvlen: Kivancusta#2985
lvl 37 of plvl 37?

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
normaal lvl 37 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je weer online bent ... dan zal ik wel even power lvlen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Vidra schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 17:14:
[...]

Als je weer online bent ... dan zal ik wel even power lvlen :)
Thnx, ik ga effe een potje lol knallen en dan door met Diablo, ik twijfel wel nu tussen Monk en Wizard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krazzer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-09 10:48

krazzer

Tijd is een illusie

Ik ben momenteel bezig mijn Monk te levellen, zijn er nog mensen die op MP8 willen farmen? Add me: kaz#2912

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mellachi
  • Laatst online: 28-04 21:44
iChaos schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 12:18:
Zojuist een half uur Diablo 3 gespeeld op de PS3. Ervaringen:

- Controls zijn heel fijn en voelen prima aan
- Laadtijden zijn echt kort (langer dan 5 seconden duurt het niet denk ik)
- Graphics zijn in orde op 1080P, 42"scherm op 5 meter afstand

Kan het niet vergelijken met de PC-versie aangezien ik die nooit heb gespeeld, maar het voelt tot nu toe iig als een goede game :)
Is deze dan al te spelen? Ik dacht 3 september pas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-10 19:45
Ben op dit moment mijn level 16 Witch Doctor aan het levelen.
Is het goed om normal/nightmare/hell op power level 10 te doen als je leveled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:06
Scallius schreef op zondag 01 september 2013 @ 10:55:
Ben op dit moment mijn level 16 Witch Doctor aan het levelen.
Is het goed om normal/nightmare/hell op power level 10 te doen als je leveled?
Het kan, maar als je zo snel mogelijk inferno in wilt zou ik het niet doen. de hoeveelheid xp die je krijgt hangt af van je level en waar je in de game zit. Het beste is dus om zo snel mogelijk door de acts heen te lopen. Persoonlijk ren ik op mp1 door het spel heen en versla ik diablo, als ik dan nog niet hoog genoeg ben ga ik xp farmen op een hoger mp level.

Hier is een post waar je precies kan zien hoeveel xp je waar krijgt zodat je zo efficient mogelijk kan levelen.

Gisteren trouwens mijn barb naar p100 gebracht, en ben nu bezig een 2de te levelen. Hij is na 10 uur spelen al P8 dus dat gaat aardig snel :). Ben nu aan het bedenken wat ik nog kan upgraden aan mijn barb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Laatst online: 15:34
thriller schreef op zondag 01 september 2013 @ 11:10:
[...]

Het kan, maar als je zo snel mogelijk inferno in wilt zou ik het niet doen. de hoeveelheid xp die je krijgt hangt af van je level en waar je in de game zit. Het beste is dus om zo snel mogelijk door de acts heen te lopen. Persoonlijk ren ik op mp1 door het spel heen en versla ik diablo, als ik dan nog niet hoog genoeg ben ga ik xp farmen op een hoger mp level.

Hier is een post waar je precies kan zien hoeveel xp je waar krijgt zodat je zo efficient mogelijk kan levelen.
Als je powerlevelled ben je in iets meer dan 2 uurtjes klaar... Gaat een stuk langer duren als je het op MP1 in je eentje doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandread schreef op zondag 01 september 2013 @ 12:45:
Is de AH aangetrokken sinds het nieuws van de expansion?
Nope (helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Laatst online: 15:34
Tot over een week mede-Diablo spelers, ga lekker een weekje genieten van de zon! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:25

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Veel plezier!

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Ja Mensen het is me eindelijk gelukt P100 met me DH :) wohooo :)

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd!
Ik heb nog 57 levels te gaan met mijn barb maar heb op dit moment nog teveel andere dingen te doen om er echt tijd in te steken om te grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Het was lang tijd dat ik een char op p100 had lol maar ik heb heel lang geen DH meer gespeeld ...thanks to Neon die me ff pushed :) heb ik het toch gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hieronder wat fotot's van items die nu in de consoleversie gevonden zijn. Blijkbaar is de game in de VS al te koop omdat er al klachten op het B.netforum zijn over de items. Items zijn enorm goed vergeleken met wat je in de PC versie tegenkomt. Ik ben dan ook erg benieuwd wat loot 2.0 gaat brengen want met dergelijke items speelt iedereen MP10.
Hopelijk komt er nog een demo voor de console want alle reviews zijn (erg) lovend.

http://diablo.incgamers.c...ers-emergency#more-370261

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Laatst online: 25-07 10:36
cybergi schreef op maandag 02 september 2013 @ 07:15:
Yeah zal eens tijd worden he?! :)

Congrats!

Die items voor de console versie zijn wel insane hoor,
bijv: IK Armor met 290+str en 390+ vit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
HAH, omg... ;p dit is lullig voor de mensen die euro's in het spel hebben gestoken.
ikzelf kan niet wachten! Koste me teveel geld / grind om maar een fatsoenlijk upgrade te kopen. Vinden gaat toch niks worden.

Zonde voor de "die hard gamers' ;/

D3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:38

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Congrats!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Hoo-lee-crep...

P100 met een DH, respect :)

Ik heb mijn Wizard al een tijdje P100, en ben nu bezig met een WD naar 100 te brengen (P55 atm, 27 levels gepakt in 3 dagen :D) en daarna m'n Barb weer verder levelen.

Ik moet zeggen Demon Hunter wel als laatste staat op mijn lijstje. Puur uit nieuwsgierigheid: hoe lang heb je er over gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

800 uur ..moet ik wel zeggen dat ik dh voor alle patches heb gespeeld en een lange tijd niet ...had sneller gekunt ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
cybergi schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:17:
800 uur ..moet ik wel zeggen dat ik dh voor alle patches heb gespeeld en een lange tijd niet ...had sneller gekunt ..
Gratz!

Voor de patches ging het inderdaad allemaal een stuk langzamer, en in de patches zijn de DH'ers ook een beetje vergeten mee te nemen met buffs, zoals ze wel hebben gedaan met alle andere chars.

Volgens mij zijn alle chars wel op plvl100 te krijgen in +/-200uur, behalve een DH'er

[ Voor 9% gewijzigd door desjaak909 op 02-09-2013 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

desjaak909 schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:51:
[...]

Gratz!

Voor de patches ging het inderdaad allemaal een stuk langzamer, en in de patches zijn de DH'ers ook een beetje vergeten mee te nemen met buffs, zoals ze wel hebben gedaan met alle andere chars.

Volgens mij zijn alle chars wel op plvl100 te krijgen in +/-200uur, behalve een DH'er
ja dat was ook een beetje het probleem geen motivatie voor de DH...maar goed nu heb ik het eindelijk gedaan en ben happy dat ik ook een p100 heb :) u ff kijken dat ik me barb of wiz op 100 ga brengen ...maar naar 1500 uur d3 is de motivatie een beetje weg..en veel mensen spelen nu hardcore :P waar ik dus geen zin meer in heb... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
cybergi schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:54:
[...]

ja dat was ook een beetje het probleem geen motivatie voor de DH...maar goed nu heb ik het eindelijk gedaan en ben happy dat ik ook een p100 heb :) u ff kijken dat ik me barb of wiz op 100 ga brengen ...maar naar 1500 uur d3 is de motivatie een beetje weg..en veel mensen spelen nu hardcore :P waar ik dus geen zin meer in heb... ;)
Misschien een goede motivatie: Hoe meer P100's je haalt voordat de patch waarin Paragon 2.0 zit beland, hoe beter.

Dat is ook de reden dat ik nu als een idioot een WD naar P100 probeer te pushen, en daarna me Barb of nog een WD. Builds zullen straks waarschijnlijk ook gigantisch gaan veranderen (zeker als Archon en Wrath nog generfed gaan worden), en dan is het toch fijn om in ieder geval 3 verschillende classes alvast op het huidige limiet te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

EricNL schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:56:
[...]

Misschien een goede motivatie: Hoe meer P100's je haalt voordat de patch waarin Paragon 2.0 zit beland, hoe beter.

Dat is ook de reden dat ik nu als een idioot een WD naar P100 probeer te pushen, en daarna me Barb of nog een WD. Builds zullen straks waarschijnlijk ook gigantisch gaan veranderen (zeker als Archon en Wrath nog generfed gaan worden), en dan is het toch fijn om in ieder geval 3 verschillende classes alvast op het huidige limiet te hebben.
waarom archon ???? ze zouden CM gaan nerfen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
cybergi schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:58:
[...]

waarom archon ???? ze zouden CM gaan nerfen
Ik dacht eerder ook gehoord te hebben dat ze Archon gingen nerfen. Van mij hoeft het ook niet hoor. Maar dan nog steeds is het niet verkeerd om straks meer dan 1 class op P100 te hebben (hoewel het limiet van P100 zal verdwijnen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-10 22:59
EricNL schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:08:
[...]

Ik dacht eerder ook gehoord te hebben dat ze Archon gingen nerfen. Van mij hoeft het ook niet hoor. Maar dan nog steeds is het niet verkeerd om straks meer dan 1 class op P100 te hebben (hoewel het limiet van P100 zal verdwijnen...)
heb de link even niet bij de hand.
Ze hebben aangegeven dat ze archon en wotb gaan aanpassen omdat ze de skills ooit bedoeld hebben als buff voor een x aantal seconden en niet als een perma skill.
Ze hadden nooit verwacht dat mensen de skill permanent up konden houden meer zoiets als 30 seconden.

Wel is dit een change op de lange termijn en niet de korte

http://www.diablofans.com...ard-arcane-torrent-build/

1 van de blue posts over archon en wotb

[ Voor 12% gewijzigd door Axewi op 02-09-2013 11:12 ]

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

EricNL schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:08:
[...]

Ik geloof eerst iets als ik het zie..mensen gooien hun goede gear nu weg in de hoop straks leuke dingen te krijgen voor de gold...het zelfde voor de builds etc...ik ga er van uit dat me gear niet meer zal zijn na de loot upgrade...maar ik verkoop het ook niet :)
Zefde met de builds ik speel wat effective is en als het niet meer zo is ga ik wel iets anders proberen :) ik kan archon en cm spelen :) WW en Hota...enz :) veel gebruikt en veel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semt-x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:26
Ik hoop dat bij het omrekenen van plvl systeem 1 naar plvl systeem 2 niet het aantal plvl punten wordt bekeken, maar het total XP punten. Zodat ze het totaal aantal XP punten van alle karakters optellen en "mappen" op de para 2.0 schaal.

Met wat we nu weten is het levelen van karakters naar plvl100 is erg inefficient. Voor die 10Miljard XP (=plvl 100) punten, kun je bijna 5 andere karakters naar plvl50 brengen. (5x 2.1Miljard), dan heb je 250 plvl punten ipv 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-10 13:01
Er is al aangegeven dat de totale paragon XP wordt bekeken. 3x P34 is dus niet 1xP102.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

nu de vraag is ...heeft enige nut om te ranken nu als straks alle chars p100 gaan worden since ik een paragon 100 heb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
Het nieuwe paragonsysteem wordt een pot met paragonpunten over je gehele account. Er is gezegd dat er geen limiet aan deze paragonpot zit, dus als je nu een P100 hebt, kun je er nog steeds paragonpunten bij verdienen. Het zal waarschijnlijk wel steeds langer duren om er een puntje bij te grinden.

Als je nu met een P100 blijft spelen, krijgt deze geen XP meer en groeit de paragonpot niet. Paragonpunten verdienen moet je dus doen met characters die nog geen P100 zijn. Aan de slag dus!

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

ja ik ga wel spelen met me ander chars ..:) ben DH beu nu lol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
Toch wel tof, zo'n P100 DH. Je weet maar nooit hoe die in de toekomst gebufft gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
cybergi schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:15:
nu de vraag is ...heeft enige nut om te ranken nu als straks alle chars p100 gaan worden since ik een paragon 100 heb ?
Zo zit het systeem dus niet in elkaar.
- Paragon 100 limiet gaan verdwijnen.
- Bij de patch wordt al je PARAGON EXP bij elkaar opgetelt, en aan de hand daarvan krijg je Paragon Points
- 2 Paragon Level 100 karakters levert straks dus meer punten op dan 4x een Paragon Level 50 karakter

Advies: Hoe meer karakters je naar 100 (of dicht daarbij) kan krijgen voor de patch, hoe meer voordeel je zult hebben.
cybergi schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:12:
[...]

Ik geloof eerst iets als ik het zie..mensen gooien hun goede gear nu weg in de hoop straks leuke dingen te krijgen voor de gold...het zelfde voor de builds etc...ik ga er van uit dat me gear niet meer zal zijn na de loot upgrade...maar ik verkoop het ook niet :)
Het lijkt me sowieso stom om al je gear te gaan verkopen. Ik neem aan dat je zelf ook Act 5 in wilt gaan, en ook level 70 wilt halen. Mensen die denken dat ze straks Item Level 60+ gear goedkoop kunnen gaan krijgen komen denk ik van een koude kermis thuis.

Iedereen wilt namelijk straks de level 60+ gear, dus in het begin zullen de prijzen natuurlijk belachelijk hoog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

cfern schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:23:
Toch wel tof, zo'n P100 DH. Je weet maar nooit hoe die in de toekomst gebufft gaat worden.
:) ja is leuk maar de buff....daar hoop ik nog op ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Villean
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-10 21:48
EricNL schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:26:
[...]

Zo zit het systeem dus niet in elkaar.
- Paragon 100 limiet gaan verdwijnen.
- Bij de patch wordt al je PARAGON EXP bij elkaar opgetelt, en aan de hand daarvan krijg je Paragon Points
- 2 Paragon Level 100 karakters levert straks dus meer punten op dan 4x een Paragon Level 50 karakter

Advies: Hoe meer karakters je naar 100 (of dicht daarbij) kan krijgen voor de patch, hoe meer voordeel je zult hebben.

Ik toch echt wel dat het heel goedkoop gaat worden want iedereen gaat na even spelen zn gear dumpen omdat ze betere gear hebben. Het enige voordeel heb je dat mensen zonder de expension het als eind gear zullen zien dus het zal wel duurder blijven dan level 59gear en level64 gear.

[...]

Het lijkt me sowieso stom om al je gear te gaan verkopen. Ik neem aan dat je zelf ook Act 5 in wilt gaan, en ook level 70 wilt halen. Mensen die denken dat ze straks Item Level 60+ gear goedkoop kunnen gaan krijgen komen denk ik van een koude kermis thuis.

Iedereen wilt namelijk straks de level 60+ gear, dus in het begin zullen de prijzen natuurlijk belachelijk hoog zijn.

AMD 7950X | 128GB DDR5 | GTX3080Ti | Canon R5 | RF 15-35mm F2.8 | 35mm F1.4L II | RF 50mm F1.2L | RF 70-200mm F2.8 IS | EF 400mm F2.8 IS II | Phrozen 8K Mini & 8K Mighty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
EricNL schreef op maandag 02 september 2013 @ 10:56:
[...]

Dat is ook de reden dat ik nu als een idioot een WD naar P100 probeer te pushen
Gaat al lekker zo te zien, maar heb je geen problemen met RD? Aangezien je wel een prima EHP hebt, maar zo te zien zit dat vooral in life ipv mitigation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
desjaak909 schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:29:
[...]

Gaat al lekker zo te zien, maar heb je geen problemen met RD? Aangezien je wel een prima EHP hebt, maar zo te zien zit dat vooral in life ipv mitigation
Ja het gaat zeker heel hard, tot nu toe nog steeds 5 levels per dag (gemiddeld zit ik op 130-150M exp/h). Ik heb misschien zelfs wel teveel Life, maar goed. Ik ben niet zo heel goed in de termen, dus wat bedoel je met "RD"?

Daarnaast heb ik exact jouw skills overgenomen, maar ik zie nog niet echt het nut in van die skill waarmee je monsters voor je laat vechten (of ik pas hem verkeerd toe).

Update: Ah, met RD bedoel je denk ik Reflect Damage. Als ik op 3 mobs met RD vol sta te rammen knal ik mezelf zo kapot. Ik trek dus eerst alle mobs bij elkaar en wacht tot het eerste "RD-shield" weg is, en daarna knal ik er vol op. Zodra ze weer RD up hebben dan ga ik in Spirit Walk. Zo haal ik ze altijd redelijk gemakkelijk.

[ Voor 19% gewijzigd door EricNL op 02-09-2013 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
RD is reflect damage, die paranoia zorgt ervoor dat de effected mobs 20% extra damage nemen en niet tegen jou maar tegen elkaar vechten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
desjaak909 schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:38:
RD is reflect damage, die paranoia zorgt ervoor dat de effected mobs 20% extra damage nemen en niet tegen jou maar tegen elkaar vechten
Ah, vandaar. Misschien toch maar wat meer gebruiken dus :) Bedankt!
Ik denk alleen wel dat ik nog een stuk aan DPS kan winnen, maar ik weet niet zo goed waar.

Ik heb nog zo'n 400M tot m'n beschikking. Mocht je nog een tip hebben, dan zijn ze zeker welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Laatst online: 15-10 16:48

UTADDICT

NERF

EricNL schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:39:
[...]

Ah, vandaar. Misschien toch maar wat meer gebruiken dus :) Bedankt!
Ik denk alleen wel dat ik nog een stuk aan DPS kan winnen, maar ik weet niet zo goed waar.

Ik heb nog zo'n 400M tot m'n beschikking. Mocht je nog een tip hebben, dan zijn ze zeker welkom!
Ik ga mijn WD ook maar weer eens oppakken. Zo'n CM wiz is best saai. Jullie builds even overnemen en kijken of het wat wordt.

Nog generieke tips mbt speelstijl en gear? Huidige gear is afgestemd op een bear build, ik denk dat ik nog wel e.e.a. moet wijzigen.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Ja die paranoia gewoon zo veel mogelijk spammen bij grote groepen mobs en elites, denk dat je de meest dps kan winnen op een nieuwe TotD, gewoon wat vit laten vallen, kijk dan ook naar 1 met sock bijvoorbeeld

@UTADDICT, gewoon ff skills kopieren en dan ben je ready to go, belangrijkste is eerst mobs in beweging brengen met locust swarm en er dan midden in lopen en CoB casten, niet te veel willen lopen/recasten, want dat is niet goed voor je mana consumptie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
UTADDICT schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:46:
[...]

Ik ga mijn WD ook maar weer eens oppakken. Zo'n CM wiz is best saai. Jullie builds even overnemen en kijken of het wat wordt.

Nog generieke tips mbt speelstijl en gear? Huidige gear is afgestemd op een bear build, ik denk dat ik nog wel e.e.a. moet wijzigen.
De exacte "vereisten" weet ik ook niet precies voor een Firebats build. Ik had mazzel dat ik een groot deel van mijn Archon gear kon gebruiken. Ik speel nu dus wel een WD, maar ik ben er eigenlijk maar weinig in thuis (ik weet hoe ik die bewegende poppetjes op mijn scherm snel dood kan maken 8)7 )

Ik kan je eigenlijk maar één tip geven: zoveel mogelijk monsters pullen en draaien maar met die Firebats. Gewoon blijven staan en firebats blijven casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Laatst online: 15-10 16:48

UTADDICT

NERF

desjaak909 schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:50:
Ja die paranoia gewoon zo veel mogelijk spammen bij grote groepen mobs en elites, denk dat je de meest dps kan winnen op een nieuwe TotD, gewoon wat vit laten vallen, kijk dan ook naar 1 met sock bijvoorbeeld

@UTADDICT, gewoon ff skills kopieren en dan ben je ready to go, belangrijkste is eerst mobs in beweging brengen met locust swarm en er dan midden in lopen en CoB casten, niet te veel willen lopen/recasten, want dat is niet goed voor je mana consumptie
Thanks.

En what's the deal met skorn v.s. 1H + mojo?

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

UTADDICT schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:51:
[...]

Thanks.

skorn krijg je makkelijk hooge dps ..maar ik gebruik een 1 h met een off hand die pick up heeft ..dus meer healthglobes meer mana... heb je dus niet me de skorn in je hand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
UTADDICT schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:51:
[...]

Thanks.

Skorn is relaxed omdat hij traag is/hoge wpn dmg, dus minder mana per seconde, alleen zijn de WD skills afhankelijk van pickup range, dus tenzij je dit goedmaakt op andere items (wat duur/onhandig is) kan je beter een TotD nemen, heb je in ieder geval geen pickup problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
desjaak909 schreef op maandag 02 september 2013 @ 11:53:
[...]

Skorn is relaxed omdat hij traag is/hoge wpn dmg, dus minder mana per seconde, alleen zijn de WD skills afhankelijk van pickup range, dus tenzij je dit goedmaakt op andere items (wat duur/onhandig is) kan je beter een TotD nemen, heb je in ieder geval geen pickup problemen
Tis het een of het ander, of lekker veel wpn dmg of veel PuR (en mana regen). Ik vind het met Skorn een beetje vervelend maar heb naast geen offhand OOK geen 4-piece Zuni dus dat maakt het extra lastig (gebruik ook geen Bats omdat dat te mana intensief is, Acid is lekker cheap en ook cast en forget dus perfect voor Skorn met z'n hoge weapon dmg).

[ Voor 10% gewijzigd door porn* op 02-09-2013 15:09 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
heb nog wel een TotD voor je liggen (evenveel dps als die van mij, zonder vit maar met sock) als je die wilt hebben moet je het maar zeggen, al mis je dan nog steeds 4piece zuni, dus weet niet of je er echt veel aan hebt

[ Voor 22% gewijzigd door desjaak909 op 02-09-2013 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik heb het ook een beetje met een 1h geprobeerd maar ik vind het eigenlijk wel leuk spelen met die acid splash, dat stilstaan van Bats vind ik een beetje onhandig. En PuR heb ik toch al zat op zich joh dus komt goed. Toch bedankt hoor! :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las ergens afgelopen week dat als je het puur XP technisch bekijkt, je pas rond paragon lvl 72 halverwege bent op weg naar lvl 100. Heb geen idee of het echt zo is maar als het zo is motiveert het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubys
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:53
Verwijderd schreef op maandag 02 september 2013 @ 17:10:
Ik las ergens afgelopen week dat als je het puur XP technisch bekijkt, je pas rond paragon lvl 72 halverwege bent op weg naar lvl 100. Heb geen idee of het echt zo is maar als het zo is motiveert het niet :)
Afbeeldingslocatie: http://d3cauldron.com/wp-content/uploads/2012/08/Diablo-3-Paragon-Level-Chart.jpg
zoiets ziet de verdeling eruit ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zit ik "al" op 20% met mijn lvl 43 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jij kan trouwens bloodthirst uitzetten en brawler gebruiken lijkt me, plenty lifesteal :) door de extra dmg die je met brawler kan doen krijg je ook weer meer terug geleeched.
Bash - instigation werkt ook beter met WOTB trouwens, sneller je fury vullen om vervolgens weer los te gaan met Hota.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvanD
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-07-2021

BvanD

Humans are...disgusting

Hallo allemaal,
Ben nieuw hier op het forum(had een topic even voorstellen gemaakt in spielerij algemeen maar was de verkeerde plek en kan dat topic nu niet meer terugvinden) maar komt erop neer dat ik al jaren meelees in vooral het Spielerij gedeelte.

Ik speel o.a. Diablo 3 en volg dit topic dan ook met veel interesse en zal nu dus af en toe ook mijn spelervaringen e.d. delen.

Nou kan je via mijn sig mijn diablo chars zien en mijn vraag is of ik voor mijn barb moet gaan voor 2x 1 handed of voor 2handed? Heb namelijk al een Skorn liggen die hij straks kan gebruiken maar weet nog weinig af van hoe ik een barb het beste kan gebruiken.

Daarnaast vroeg ik me af of jullie nog spullen kopen op het ah (als je dat al doet) of dat je dat geldverpilling vindt. Ik twijfel namelijk een beetje of ik straks veel geld moet uitgeven aan mijn barb als over een tijd een patch uit gaat komen waardoor de prijzen van spullen zullen gaan zakken. (of is dit vermoeden onjuist?)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Manneke-2577/hero/8271539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-10 21:47
Iemand tips over hoe Siegebreaker & Kulle te soloen als barb? Lukt me gewoon niet op mp8 terwijl die anderen goed te doen zijn op mp10 :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Laatst online: 29-10 06:24

Metian

Snert is vies

Kan merken dat ik heel lang niet meer gespeeld heb, kom er nu pas achter dat MP überhaupt in het spel zit en hoe het werkt. Man dit had ik veel eerder moeten gebruiken. MP5 op me barb in Act3 Normal. Denk dat ik hem zo iets hoger zet aangezien mobs vrij snel dood zijn (mits niet hele grote groep).

Straks ook is me Monk afstoffen en die eindelijk naar lv.60 helpen (staat al maanden op lv.55)

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
mitch187 schreef op maandag 02 september 2013 @ 19:27:
Iemand tips over hoe Siegebreaker & Kulle te soloen als barb? Lukt me gewoon niet op mp8 terwijl die anderen goed te doen zijn op mp10 :s
wat voor gear/build gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-10 21:47
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Kamachi-2554/hero/670355

Uiteindelijk gelukt door een +3% lifesteal belt om (9% totaal) te doen ten koste van 20k dps icm een -5 hota soj, had kennelijk veel last van de reflect damage van siegebreaker. Maar nog de andere ubers stelden werkelijks niks voor.

Misschien kan het komen omdat kulle&sb geen minions hebben waardoor mijn lifesteal minder efficiënt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
bij ubers ga ik altijd full HotA, zodat je ook war cry hebt, en als ik lui ben en geen zin om te kiten dan neem ik ook mijn IK belt en dan een armor passive, dan kan ik in 2/3 arcanes blijven staan als ik blijf hitten, maar op zich moet het ook wel lukken met witching hour en bloodthirst

ik zou als ik jou was inna's pants nemen en crafted bracers, ipv rare pants en lacuni's

[ Voor 13% gewijzigd door desjaak909 op 02-09-2013 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Hee Pindle (Porn), bedankt voor het levelen _/-\o_ . De barb ook op 60 in HC. Wiz en Monk heb ik al, nu nog een WD en DH. Maar eerst de barb wat Plevels geven en hem in leven houden :D
Jij hebt ze allemaal al, maar je weet nooit, misschien kan ik jou in de toekomst ook weer eens helpen :+

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJR98
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-10 23:34
wat zijn nou precies de 3 lesser evils
Pagina: 1 ... 10 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]