Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:58
Misschien bedoelen ze dat een gedeelte van de opgebouwde MF en GF via paragon wordt gedeelt met de character die jij speelt. Dus als jij 2x para 100 hebt op je account en speelt nu een para 50 dat je misschien 25% van je andere paragon characters erbij krijgt ofzo. Ik heb geen idee maar zoiets zou het mogelijk kunnen worden.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Sir_Hendro schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 12:19:
Misschien bedoelen ze dat een gedeelte van de opgebouwde MF en GF via paragon wordt gedeelt met de character die jij speelt. Dus als jij 2x para 100 hebt op je account en speelt nu een para 50 dat je misschien 25% van je andere paragon characters erbij krijgt ofzo. Ik heb geen idee maar zoiets zou het mogelijk kunnen worden.
nou de grote vraag blijft of Loot 2.0 voor de EXP komt of toch samen?

Die veranderingen zijn op zich wel veelbelovend, maar aan 't einde draait het toch om de items, de legendaries. :) daarvan toch veel te weinig info.

het heet nu D3ROS, is maar een streepje verwijderd van D3 Piece of Shit :)

edit: ow op diablofans zie je wel wat geplande lvl70 items. volgens mij kunnen we snel onze gear verkopen :D DPS 3k+ op een fist ...

[ Voor 8% gewijzigd door Mofkees op 21-08-2013 12:29 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Koop voorlopig maar geen nieuwe wapens want 3k dps op je main hand gaat er aan komen 8)7

Afbeeldingslocatie: http://s14.directupload.net/images/130821/dzop83qu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oftewel geen paladin beginnen maar meteen grinden als een mofo om nieuwe items te scoren :+ dus zorgen voor 1 character die lekker door mp10 ragt.
3k dmg.... dat is wel insane....

Zie ook een screenie waar je weer ala d2 puntjes aan je stats toe kan voegen.

[ Voor 36% gewijzigd door Vandread op 21-08-2013 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 17:41
Denk Diablofans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://www.arreat.de/wp-content/uploads/2013/08/arreat_d3_ros_pk_20.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.arreat.de/wp-content/uploads/2013/08/arreat_d3_ros_pk_16.jpg

Omg :D Die bonus op de laatste is vet..
Summon a treasure goblin who picks up normal-quality items for you. After picking up 40 items, he drops a rare item with a chance for a legendary.

Ik gok overigens dat de gele mods die van de Mystic zijn. :)

[ Voor 42% gewijzigd door Angeloonie op 21-08-2013 12:54 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuw paragonsysteem?
Afbeeldingslocatie: http://images.scribblelive.com/2013/8/21/7ddbf428-4dfd-4c06-a2be-34a561879134_800.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.scribblelive.com/2013/8/21/c8e3c1ef-a382-4984-8f33-9ab5453218c2_800.jpg

Ik vraag me af wat ze hier mee bedoelen, de droprate aangepast? Bijv. voorheen 1 legendary en veel white crap, maar nu minder white crap en meer legendaries?
Afbeeldingslocatie: http://images.scribblelive.com/2013/8/21/21183e84-99aa-4c39-abe7-fec98974c868_800.jpg

Veel info: http://www.diablofans.com...souls-was-just-confirmed/

[ Voor 68% gewijzigd door Angeloonie op 21-08-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cool, een monster met gegarandeerde Legendary :D
Neue Monster]
Seraph, Summoner of the Death, Executioner, Death Maiden (mit garantierten Legendarie Drop)
Nou hopen dat het alle legendaries kunnen zijn, en niet een kleine set crappendaries :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er was toch sprake van dat de vernieuwde loot in de volgende grote patch zou komen? Daarna is er gezegd dat er voorlopig geen patch zou komen tot na Blizzcon meen ik. Zou het niet gewoon zo kunnen zijn dat de eerstvolgende grote patch de expansion is en dat die dan over enkele maanden al beschikbaar komt? Ik kan me echt niet voorstellen dat we nu een jaar moeten gaan wachten zonder patches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Villean
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 22:00
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:02:
Er was toch sprake van dat de vernieuwde loot in de volgende grote patch zou komen? Daarna is er gezegd dat er voorlopig geen patch zou komen tot na Blizzcon meen ik. Zou het niet gewoon zo kunnen zijn dat de eerstvolgende grote patch de expansion is en dat die dan over enkele maanden al beschikbaar komt? Ik kan me echt niet voorstellen dat we nu een jaar moeten gaan wachten zonder patches.
Blizzard kennende kan ik me heel goed voorstellen dat we nog een jaar moeten wachten....

AMD 7950X | 128GB DDR5 | GTX3080Ti | Canon R5 | RF 15-35mm F2.8 | 35mm F1.4L II | RF 50mm F1.2L | RF 70-200mm F2.8 IS | EF 400mm F2.8 IS II | Phrozen 8K Mini & 8K Mighty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Villean schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:03:
[...]

Blizzard kennende kan ik me heel goed voorstellen dat we nog een jaar moeten wachten....
op de EXP waarschijnlijk wel... maar Loot 2.0 wordt in eerste instantie toch eerder verwacht en zou ook gratis c.q. voor Vanilla versie ter beschikking zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
ik.. zag.. een FLAIL!! Weer een mooie cinematic omg...

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Ik vraag me alleen af hoe ze de exp gaan combineren met vanilla.

Kun je dan gewoon met vanilla alleen doorspelen tot act 4 terwijl de rest doorspeeld in act5? Of krijgt de exp versie een eigen server zodat exp niet te combineren is met vanilla? Kan je de huidige characters converten naar exp characters of moet je helemaal opnieuw beginnen?

Dat zijn vragen die door mijn hoofd gaan. Ik meen me te herinneren dat je in D2 je oude chars kon omzetten naar exp chars om dan vervolgens door te kunnen spelen. Hopelijk zien we ook zoiets terug bij deze exp. Maar dat zou dan betekenen dat de vanilla en exp chars niet meer op dezelfde server spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien doen ze het zoals in WoW met een portal. En in het AH zijn de items uit de expansion alleen te koop als je lvl hoog genoeg is of iets dergelijks.

Ik kijk uit naar de expansion. Of de crusader iets voor mij is betwijfel ik maar die instances van 20 minuten voor de lootruns lijkt me wel wat. Ik hoop wel dat het ook echt random is niet zoals het nu is waardoor de cathedral toch elke keer weer nagenoeg hetzelfde is.

Blijkbaar is het echt random lees ik net, niet alleen omgeving maar ook weerselementen en andere bosses.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2013 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Een soort endless run lijkt me ook wel leuk waar je begint tegen mp0 monster en dat na elk segment van de endless run het mp een stapje hoger gaat zodat je zolang kunt spelen tot het te moeilijk wordt en moet stoppen met de run.

Zo een run bestaat dan uit:
mp0 -> trash mobs + elites -> tussen boss -> *hoger mp* -> trash mobs + elites -> tussen boss -> ect.

[ Voor 22% gewijzigd door Sir_Hendro op 21-08-2013 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Sir_Hendro schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:21:
Een soort endless run lijkt me ook wel leuk waar je begint tegen mp0 monster en dat na elk segment van de endless run het mp een stapje hoger gaat zodat je zolang kunt spelen tot het te moeilijk wordt en moet stoppen met de run.

Zo een run bestaat dan uit:
mp0 -> trash mobs + elites -> tussen boss -> *hoger mp* -> trash mobs + elites -> tussen boss -> ect.
Dat concept zit ook al in een spel.. volgens mij in Path of Exile. Elke laag die je hoge gaat worden de mobs ook sterker, maar daar verdien je dan ook veel meer etc.

Denk zelf niet dat dit erin komt vanwege de MP levels die er al in zitten. Maar zou wel een leuke toevoeging zijn.

@expension:

Lol! Lekker voor diegene die allemaal items gekocht hebben via RMAH en de expension gaan spelen. Alle blue items die ze vinden is al beter dan hun gekochte gear. Lijkt Wel een expension in World of Warcraft x)

[ Voor 12% gewijzigd door Ealjebij op 21-08-2013 13:29 ]

D3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
Is die angel of death al eens voorgekomen in de diablo lore?
Ik had wel stiekem gehoopt op 2 nieuwe classes

[ Voor 28% gewijzigd door tboheeren op 21-08-2013 13:30 ]

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:53
Tot nu toe vind ik dit wel erg gaaf, door die awesome cinematic heb ik ook meteen weer zin om Diablo 3 te gaan spelen. Misschien dat ik het vanmiddag maar weer eens opstart haha :D
Release April 2014? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Zou wel opzich logisch zijn zodat voor iedere main stats dan eindelijk twee classes zijn.

Ben tevens benieuwd hoe snel met lvl 70 kan halen aangezien van 0 - 60 binnen 6 uur te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10-06 21:46
Global reset en beginnen met een schone lei.
Lijkt me wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ealjebij schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:26:
[...]

@expension:

Lol! Lekker voor diegene die allemaal items gekocht hebben via RMAH en de expension gaan spelen. Alle blue items die ze vinden is al beter dan hun gekochte gear. Lijkt Wel een expension in World of Warcraft x)
Hoe verneuk ik als Blizzard het RMAH tot aan de expansion :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:02:
Er komt eerst nog de Loot 2.0 patch, al wordt die ook niet meer voor 2014 verwacht volgens mij. Met mazzel wordt dat einde van dit jaar.

De expansion zou ik niet verwachten voor zomer 2014 of misschien zelfs najaar 2014.

Het verklaart wel een beetje overigens waarom die patch zo lang op zich laat wachten. Die moet natuurlijk goed afgestemd worden met de expansion.

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 21-08-2013 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm what to do.. Ik speel nu amper/niet meer D3 met m'n DH, zou het slim zijn om nu gewoon mijn gear te verkopen op de RMAH (GAH lijkt mij te risicovol ivm devaluering gold) en dan met de XP nieuwe gear te kopen voor een #random char?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Vandread schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:30:
Hoop dat de crusader gewoon strength als mainstat gebruikt, lekker m'n barb gear overgooien :+
kan je zeker doen.. alleen die lvl70 pzzl ring in de presentatie heeft b.v. 338 INT als gegeven stat (zonder Mystic's werk nog), dus of je huidige gear dan nog effectief zijn ... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien de spells die ik in de gameplay video zie ga ik er vanuit dat de crusader zowel str als int gebruikt zoals de paladin doet.

Hopelijk verschijnt de hele presentatie van Blizzard snel op youtube omdat ze al het een en ander hebben laten zien van de nieuwe act.

Edit:
Volgens Diablofans is de crusader op str gebaseerd. Kun je dus alles overzetten, moet je alleen nog een schild scoren.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2013 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Angeloonie schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:34:
Hmmm what to do.. Ik speel nu amper/niet meer D3 met m'n DH, zou het slim zijn om nu gewoon mijn gear te verkopen op de RMAH (GAH lijkt mij te risicovol ivm devaluering gold) en dan met de XP nieuwe gear te kopen voor een #random char?
Behalve de black damage wapens, is het zeker dat de nieuwe versies van alle items in de toekomst sterker worden (rolls tot 70), dus de huidige gear wordt met de tijd waardelozer. Als je dan niet speelt, kan je idd beter zsm al je gear in RMAH verkopen, Euro daalt niet zo snel in waard. Je kunt b.v. 50e op je b.net acc. laten, krijg je zo maar 15% korting bij het kopen van de EXP.

Voor black damage wapens is er misschien nog wel de hoop dat ze aan 't begin nog enigzins meekunnen. mja je ziet nu al 3k+ 1h wapens in de presentatie, dus die dingen worden ook vendor trash zeer waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Villean
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 22:00
Mofkees schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:49:
[...]

Behalve de black damage wapens, is het zeker dat de nieuwe versies van alle items in de toekomst sterker worden (rolls tot 70), dus de huidige gear wordt met de tijd waardelozer. Als je dan niet speelt, kan je idd beter zsm al je gear in RMAH verkopen, Euro daalt niet zo snel in waard. Je kunt b.v. 50e op je b.net acc. laten, krijg je zo maar 15% korting bij het kopen van de EXP.

Voor black damage wapens is er misschien nog wel de hoop dat ze aan 't begin nog enigzins meekunnen. mja je ziet nu al 3k+ 1h wapens in de presentatie, dus die dingen worden ook vendor trash zeer waarschijnlijk.
Of je moet het nu doen maar ik zie het wel gebeuren dat heel veel mensen dit denken en dar we snel overspoeld worden met cheapass goede items

AMD 7950X | 128GB DDR5 | GTX3080Ti | Canon R5 | RF 15-35mm F2.8 | 35mm F1.4L II | RF 50mm F1.2L | RF 70-200mm F2.8 IS | EF 400mm F2.8 IS II | Phrozen 8K Mini & 8K Mighty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
vrijdag beta testen op gamescom!! yeah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Villean schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:52:
[...]

Of je moet het nu doen maar ik zie het wel gebeuren dat heel veel mensen dit denken en dar we snel overspoeld worden met cheapass goede items
tis voor iedereen anders. Ik verwacht ook dat man snel goeie items dumpt en zou zeker kijken naar koopjes in de komende weken :D

Als je nog veel speelt, zou ik ook niet snel alles dumpen, want het duurt zeker nog een tijd voordat de geplande veranderingen komen.

Trouwens er is niet eens zekerheid over de toekomst van beide AH's, en of er een soort "ladder reset" komt bij Loot 2.0/EXP zodat gold nix meer waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie wel loot 2.0 overal in verband met de expansion nu. Vraag me af of loot 2.0 dan nog wel voor de expansion gaat verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me af of dat enchanten in de expansion ook op de huidige items kan. Dan is t een kwestie van items scoren met zoveel mogelijk goeie/relevante affixen en die dan in de expansion verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Vandread schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:06:
Zeau ben jij ook weer onder je steen vandaan gekropen? :P
stiekem hou ik toch alles omtrent diablo 3 wel in de gaten. speel bijna niet meer maar af en toe nog wel eens.

heb voor de lol een nieuwe barb gemaakt nu paragon lvl 25 ofzo. doe daar op hardcore mp6 lol runs mee voor de fun omdat dat nog een tikkie uitdagend is. zo blijft mijn main character veilig voor de expansion :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
Nieuw filmpje:

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:11:
Ik zie wel loot 2.0 overal in verband met de expansion nu. Vraag me af of loot 2.0 dan nog wel voor de expansion gaat verschijnen.
Laten we het hopen van niet dan. Als ze ze samen willen voegen betekent dat dat de expansion veel vroeger uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van het Diablo 3 forum:

Forum user: “It’s likely that when the expansion comes out (or shortly before that) there will be a 2.0 patch.”
Wuluxar (Blizzard): “Changes to the game systems will come in a patch preceeding the release of the expansion – they will be available to all players, including the ones that don’t have the expansion (of course for free).”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:31:
Van het Diablo 3 forum:

Forum user: “It’s likely that when the expansion comes out (or shortly before that) there will be a 2.0 patch.”
Wuluxar (Blizzard): “Changes to the game systems will come in a patch preceeding the release of the expansion – they will be available to all players, including the ones that don’t have the expansion (of course for free).”
Dus het wordt toch weer langer wachten ... dat is slecht.

edit: er is trouwens nog een belangrijk element wat niet aan de orde was geweest: arena deathmatch en/of PVP. gaat dat nou richting EXP II ? :)

[ Voor 11% gewijzigd door Mofkees op 21-08-2013 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:31:
Van het Diablo 3 forum:

Dat was toch wel te verwachten. Zo gaat dat ook bij WoW en SC2.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tenzij de expansion er sneller is dan we denken. Ik ga er vanuit dat er op het forum genoeg vragen zullen komen over aankomende patches en anders open ik zelf wel iets. Zou jammer zijn dat door die expansion de loot veranderingen flinke vertraging oploopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Ik gok dat ze tijdens Blizzcon de release datum voor de expansion bekend maken :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:36:
Tenzij de expansion er sneller is dan we denken. Ik ga er vanuit dat er op het forum genoeg vragen zullen komen over aankomende patches en anders open ik zelf wel iets. Zou jammer zijn dat door die expansion de loot veranderingen flinke vertraging oploopt.
Een release eerder dan we verwachten bij Blizzard? When Hell freezes over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta bij Blizzard nergens meer van te kijken dus ook dit behoord tot de mogelijkheden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
hmm.. klinkt erg OP. en de lootruns endgame ziet er nice uit.. maar endgame is voor mij een doel / uitdaging.

als ik alle monsters met 2 fingers in me neus sloop. waarom zou ik dan nog betere gear nodig hebben? en wordt lootruns dus geen endgame..

gear farmen is het belangrijkste in diablo maar het ergens VOOR farmen dat is wat ik endgame noem.

kortom ik hoop dat er een reden komt om gear te farmen en dat ze wat uitdagingen in de game stoppen. ofwel. open world pvp ofwel superbosses. whatever. als het maar iets is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ejtnaj
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 21:10
Flghter1982 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:24:
... waarom zou ik dan nog betere gear nodig hebben? ...
lol ik begrijp wat je zegt maar deze opmerking gaat niet samen met Diablo :)

Mijn interesse heeft Blizzard nu wel eventjes, ik ben benieuwd of ik weer zal beginnen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Flghter1982 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:24:
hmm.. klinkt erg OP. en de lootruns endgame ziet er nice uit.. maar endgame is voor mij een doel / uitdaging.

als ik alle monsters met 2 fingers in me neus sloop. waarom zou ik dan nog betere gear nodig hebben? en wordt lootruns dus geen endgame..

gear farmen is het belangrijkste in diablo maar het ergens VOOR farmen dat is wat ik endgame noem.

kortom ik hoop dat er een reden komt om gear te farmen en dat ze wat uitdagingen in de game stoppen. ofwel. open world pvp ofwel superbosses. whatever. als het maar iets is.
op een gegeven moment zal je altijd de game outgearen. Tis alleen de vraag hoe snel het wordt, en of je "support" krijgt van AH's. I.i.g. aan het begin krijg je 't wel moeilijk omdat de nieuw gear nog niet (in massa) ter beschikking is. Met huidige gear kom je zeker nergens, die 3k+ dps 1h's moeten toch ergens voor goed zijn :)S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Video maakt veel duidelijk. Je gaat dus witte en blauwe items nodig hebben voor crafting. De account bound op de legendaries in het filmpje is ook een mooie vooruitgang, als je dan ook daadwerkelijk zelf goede items kunt vinden die je regelmatig een stapje vooruit helpen.
En het nieuwe paragon 2.0 bevalt me ook wel, je kunt de stats naar keuze omhoog schroeven met je paragon punten. Dan lijkt een crusader me toch wel wat, dat gaat een hele mooie tank worden met dat verplichte schild erbij :)

Ik las ergens dat de verandering die in/voor de expansion komen vooral dienen om Diablo 3 te brengen waar de game hoort te zijn. Van daaruit gaan ze verder werken aan verbeteringen en toevoegingen maar met wat ik nu weet ben ik al heel tevreden. Nu nog voldoende geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:10
Coming 2014.... En dan te bedenken dat we tot die tijd geen grote patch meer krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:35:
[...]

Video maakt veel duidelijk. Je gaat dus witte en blauwe items nodig hebben voor crafting. De account bound op de legendaries in het filmpje is ook een mooie vooruitgang, als je dan ook daadwerkelijk zelf goede items kunt vinden die je regelmatig een stapje vooruit helpen.
En het nieuwe paragon 2.0 bevalt me ook wel, je kunt de stats naar keuze omhoog schroeven met je paragon punten. Dan lijkt een crusader me toch wel wat, dat gaat een hele mooie tank worden met dat verplichte schild erbij :)

Ik las ergens dat de verandering die in/voor de expansion komen vooral dienen om Diablo 3 te brengen waar de game hoort te zijn. Van daaruit gaan ze verder werken aan verbeteringen en toevoegingen maar met wat ik nu weet ben ik al heel tevreden. Nu nog voldoende geduld hebben.
http://diablo.incgamers.c...ader-skill-trees-revealed

blessed hammer wtf :D

YouTube: Diablo 3 - Reaper of Souls | GAMEPLAY von der Blizzard Pressekonverenz playable demo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de links. Het smaakt naar meer :9 De crusader is dus bedoeld als tank. Jammer dat ze tijdens de Gamescon die demo niet ook via battle.net verspreid hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een dergelijke alpha/beta demo public maken?
spoiler:
Geloof jij ook nog in Sinterklaas?
:+

Ik heb er wel zin in :) hoop dat items wat cheaper worden, ga ik gewoon m'n barb nog wat buffen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandread schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:10:
Een dergelijke alpha/beta demo public maken?
spoiler:
Geloof jij ook nog in Sinterklaas?
:+

Ik heb er wel zin in :) hoop dat items wat cheaper worden, ga ik gewoon m'n barb nog wat buffen ^^
Wat die spoiler betreft ja, want anders zou mijn collega geen hulpklaas kunnen zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zantiath
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-06 09:48
Mofkees schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:33:
[...]

Dus het wordt toch weer langer wachten ... dat is slecht.

edit: er is trouwens nog een belangrijk element wat niet aan de orde was geweest: arena deathmatch en/of PVP. gaat dat nou richting EXP II ? :)
Ik vind dit zeker een ding... Arena Deathmatch en PVP beiden de rede waarom ik de game kocht, en weer heb weggedonderd want het lijkt er steeds meer op dat blizzard denkt:

Als we het er maar lang genoeg niet over hebben, dan vergeten ze het misschien wel....

mijn geld krijgen ze iig niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Zantiath schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 17:22:
[...]

Ik vind dit zeker een ding... Arena Deathmatch en PVP beiden de rede waarom ik de game kocht, en weer heb weggedonderd want het lijkt er steeds meer op dat blizzard denkt:

Als we het er maar lang genoeg niet over hebben, dan vergeten ze het misschien wel....

mijn geld krijgen ze iig niet meer
Er staat nu " And test your mettle in all-new game modes—including Loot Runs and Nephalem Trials"

Is deze nephalem trials een soort arena? of is dat een uneindige dungeon? kan verder geen info vinden daarover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Komt er ook een ladder systeem? Die nieuwe items boeien me niet
Die nieuwe gebieden zien er wel mooi duister uit, goed gedaan

[ Voor 33% gewijzigd door Cthulhu op 21-08-2013 18:42 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Ik snap iets niet:

Loot 2.0
A comparison was given between how items in Act III drop now and how they'll drop in the expansion:
Now: 256 white, 399 blue, 275 yellow and one legendary items.
Then: 73 white items, 266 blue items, 83 yellow items and 7 legendary items!

Legendary will be build-changers as seen in the screenshots below

Oftewel: De waardeloze blauwe en witte worden minder, maar je gaat nog meer legendaries looten. Ik vind juist het aantal legendaries op dit moment veel te veel. Wat is er nou "legendary" aan als je zo'n bruin/groen item elk uur gemiddeld 5 keer vind. Een legendary moet iets speciaals zijn, en dat als je het loot het ook echt iets waard is.

Ik had juist de indruk dat ze wilden naar: hogere kwaliteit, lagere kwantiteit.

Dus straks met de expansion ga je nog meer legendaries looten, oftewel: de legendaries worden NOG slechter?

[ Voor 7% gewijzigd door EricNL op 21-08-2013 19:15 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goron
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 11:45
Haha, die treasure goblin ring is wel sick. Ben wel benieuwd of dat Smart Drops ervoor gaat zorgen dat je nooit fatsoenlijke items voor je andere heroes vindt. Als alle stats op je main char gericht zijn... maar ach 3000 dps items :P

Ben ook wel benieuwd naar die nieuwe paragon levels. Kan je dan je nieuwe lvl1's boosten met stats? Zou wel chill zijn in hardcore. Kan ik proberen of ik eindelijk eens een barb lvl60 kan maken o_O. Zo lang ze de hardcore auction house maar real-money-vrij houden vind ik alles best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Al gezien dat de officiële site van Reaper of Souls ook al in de lucht is?

http://eu.battle.net/d3/en/reaper-of-souls/

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EricNL schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 19:14:
Ik snap iets niet:

Loot 2.0
A comparison was given between how items in Act III drop now and how they'll drop in the expansion:
Now: 256 white, 399 blue, 275 yellow and one legendary items.
Then: 73 white items, 266 blue items, 83 yellow items and 7 legendary items!

Legendary will be build-changers as seen in the screenshots below

Oftewel: De waardeloze blauwe en witte worden minder, maar je gaat nog meer legendaries looten. Ik vind juist het aantal legendaries op dit moment veel te veel. Wat is er nou "legendary" aan als je zo'n bruin/groen item elk uur gemiddeld 5 keer vind. Een legendary moet iets speciaals zijn, en dat als je het loot het ook echt iets waard is.

Ik had juist de indruk dat ze wilden naar: hogere kwaliteit, lagere kwantiteit.

Dus straks met de expansion ga je nog meer legendaries looten, oftewel: de legendaries worden NOG slechter?
Nog meer legendaries? Als ik een hele dag speel vind ik er hooguit 2. Of loop jij met 600+ MF?

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Gister voor mijn HC Wizz mooi gloves gecraft! Ook dropte er een hele mooi rare ring :)

Zit nu met hele gezonde armor, allres en life op de 90k dps unbuffed.

HC = Cool :P

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
De paladin! :+

Mijn interesse is wel weer gewekt. Mocht de gameplay me toch niet zo trekken en is de lore alleen al wel de moeite waard.

Zonnepanelen

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:11
Mijn interesse is ook weer gewekt.

D3 zoals het nu is verrot saai geworden. Kijken of ze daar dit daadwerkelijk iets aan gaan doen. Wat mij vooral opvalt is "shared paragon". Op die manier wordt je dus niet meer gestraft voor het hebben van alts. Klinkt goed.

Ik hoop ook dat de loot weer kewl wordt.

Wat ik mij dan afvraag is hoe ze het gaan regelen met bestaande paragon op characters icm de nieuwe paragon en de lvl 70 cap. Gaan ze dan gewoon de XP opnieuw verdelen?

Edit: @hierboven, toughness schijnt een soort EHP te zijn. Is ook vrij logisch aangezien een char met 400str nooit 6k armor kan hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door Blaat op 22-08-2013 09:08 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 12:59
Er is geen paragon cap meer, je kan ook paragon 3500 worden!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:11
dx5314 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 09:10:
[...]

Er is geen paragon cap meer, je kan ook paragon 3500 worden!
Dat weet ik, maar ik bedoel hoet zit het met een lvl60 plvl100 character dat nu al bestaat, wordt het dan lvl70 plvl90 oid? Of gaat dat anders?

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Protax
Daar ben ik nog niet achter...
Denk persoonlijk dat ze daar niet TE moeilijk over gaan doen, denk dat poppetjes met paragon levels automatisch level 70 worden.

Verwijderd

Wellicht doen ze het zoals bij SWTOR. Daar heb je Legacy en dat level je naast je normale levels.
Ik stel mij voor dat je straks level 61 bent met paragon 100 en halverwege level 61 wordt je paragon 101.

Iedereen die paragon levels heeft automatisch lvl70 maken haalt vrijwel direct alle uitdaging van de nieuwe expansion uit het spel.
Wolf schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 09:12:
[...]

Dat weet ik, maar ik bedoel hoet zit het met een lvl60 plvl100 character dat nu al bestaat, wordt het dan lvl70 plvl90 oid? Of gaat dat anders?
Denk dat de XP in je normale level of paragon kan gaan, waarbij de eerste prioriteit heeft. Dus je zult eerst XP weer gaan verzamelen voor normale levels en dan weer voor paragon.
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 22:49:
[...]

Nog meer legendaries? Als ik een hele dag speel vind ik er hooguit 2. Of loop jij met 600+ MF?
Als je plevel 100 bent en je speelt MP10 zit je standaard met 625 MF idd met 5 NV.

[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 22-08-2013 09:42 ]

Bosmonster schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 09:39:
[...]

Denk dat de XP in je normale level of paragon kan gaan, waarbij de eerste prioriteit heeft. Dus je zult eerst XP weer gaan verzamelen voor normale levels en dan weer voor paragon.
Maar als het account wide is, hoe wordt je oude Paragon dan verdeeld? Als je 4 chars op 50 hebt, krijg je dan +- de eerste 200 PLs gratis ofzo?? Daarover heb ik niks gehoord.

Bnet pindle#2913

• embee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09-2024

embee

MTGA: Yue-Gung#67121

porn* schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 09:50:
[...]

Maar als het account wide is, hoe wordt je oude Paragon dan verdeeld? Als je 4 chars op 50 hebt, krijg je dan +- de eerste 200 PLs gratis ofzo?? Daarover heb ik niks gehoord.
Mjah, ik denk dat shared paragon level alle experience die je verdient met verschillende characters op één hoop gooit en daarmee je shared paragon level berekent. Dus Als je paragon 1.0 levels overdraagbaar zijn naar paragon 2.0 zal een plvl 100 meer opleveren dan twee plvl 50 characters.

Constructed: Silver || Limited: Silver

Denk dat ze gewoon de hoogste pakken. Anders gaat iedereen even een paar alts naar 50 levelen natuurlijk :P

@embee: dat zou ook nog kunnen, dat ze kijken naar totale XP. Ze kunnen natuurlijk niet levels van 3M en levels van 300M op 1 hoop gooien :)

Hoop wel dat ze daar snel iets over gaan zeggen, want nu heeft het niet zoveel zin meer om mijn barb verder te levelen.

[ Voor 59% gewijzigd door Bosmonster op 22-08-2013 10:03 ]

• Protax
Voor de liefhebbers, wat wallpapers:

http://imgur.com/a/8tkNY
Bosmonster schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 09:56:
Denk dat ze gewoon de hoogste pakken. Anders gaat iedereen even een paar alts naar 50 levelen natuurlijk :P

@embee: dat zou ook nog kunnen, dat ze kijken naar totale XP. Ze kunnen natuurlijk niet levels van 3M en levels van 300M op 1 hoop gooien :)

Hoop wel dat ze daar snel iets over gaan zeggen, want nu heeft het niet zoveel zin meer om mijn barb verder te levelen.
Daar zat ik al aan te denken, iig al m'n poppetjes dan 20-30 maken :P

@ApoE damn lekker zeg, gz! :)

Bnet pindle#2913

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

ApOE schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 08:21:
Gister voor mijn HC Wizz mooi gloves gecraft! Ook dropte er een hele mooi rare ring :)

Zit nu met hele gezonde armor, allres en life op de 90k dps unbuffed.

HC = Cool :P
Als je blijft leven :P Ben geloof ik al 6x lvl60 kwijtgeraakt :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• embee

embee

Tsja, nog zo'n vraag. Wat gebeurt er met je shared paragon level als één van je characters dood gaat? Mag je die in het nieuwe systeem dan wel houden?

• Protax
porn* schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 09:39:
[...]

Ik had het idee dat all defstats samen (prob allres/armor) samen je toughness vormen.
Klopt, waarschijnlijk vervangen ze all res voor thoughness...

UPDATE from Lylirra: "Your shared paragon level will be calculated by adding up paragon exp accross all your heroes" - Level ANY character's paragon to prepare for expansion!

Dat wordt levellen :)

[ Voor 27% gewijzigd door Protax op 22-08-2013 11:19 ]

dx5314 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:15:
[...]

Volgens mij is het hetzelfde als de DPS stat. Gewoon wat andere stats gecombineerd. Volgens mensen die gespeeld hebben zijn AR en armor enzo nog steeds aanwezig en is dit puur een visuele verzamelstat.
Bosmonster schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:16:
[...]

Volgens mij is het hetzelfde als de DPS stat. Gewoon wat andere stats gecombineerd. Volgens mensen die gespeeld hebben zijn AR en armor enzo nog steeds aanwezig en is dit puur een visuele verzamelstat.
Werd ook tijd! Kun je tenminste zien dat je toughness omhoog gaat als je een scheve verhouding (800AR, 3k armor) gelijktrekt (600 AR, 3.8k armor bijv).

Bnet pindle#2913

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

Hoe zit het eigenlijk met de main antagonist in deze expension? Vraag mij af wat Malthael nou preciel wil met deze acties. Ik ben niet helemaal thuis in de Diablo lore maar mijn interesse is in ieder geval gewekt.

Strava

• Mofkees
dx5314 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:15:
[...]

UPDATE from Lylirra: "Your shared paragon level will be calculated by adding up paragon exp accross all your heroes" - Level ANY character's paragon to prepare for expansion!

Dat wordt levellen :)
Ja, barb aanmaken, lvl'en tot p100, del, loop! :D

• embee

embee

vhal schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:45:
Hoe zit het eigenlijk met de main antagonist in deze expension? Vraag mij af wat Malthael nou preciel wil met deze acties. Ik ben niet helemaal thuis in de Diablo lore maar mijn interesse is in ieder geval gewekt.
Nou dat zullen we allemaal zien wanneer de expansion uit is. Maar tot zover is Malthael verdwenen en aan het eind van act IV pakt Tyrael zijn baan en wordt Angel of Wisdom. Ik zou ook pissig zijn als iemand mijn baan afpakte... Dus ondanks zijn nieuwe baan als Angel of Death zal hij nog wel het één en ander willen verrekenen met Tyrael...

• Protax
porn* schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:52:
[...]

"accross all your heroes" - doesn't say deleted heroes :P
Dan nu de vraag,,, Waar zal ik me vrije uurtjes eens in gaan investeren? HC of SC? :P

Verwijderd

Is loot 2.0 coming WITH Reaper of Souls, or will it come before RoS?

Grimiku: We want to implement a lot of the new systems and features in a pre-expansion patch for free. That should include Paragon 2.0, Loot 2.0, Loot Runs, and Nephalem Trials. For now, you’ll need to purchase the expansion to play as the Crusader, explore Act V, unlock the Mystic, and level up to 70. These details may change as development moves along, but we want some of the core gameplay improvements to be available for everyone.

• embee

embee

Verwijderd schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:17:
Grimiku: We want to implement a lot of the new systems and features in a pre-expansion patch for free....
Dat klinkt als een patch die een week of zo vóór de release van de expansion wordt gedaan.

Verwijderd

Ben er ook bang voor dat die patch er niet snel zal zijn.
Pagina: 1 ... 6 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]