Ik ben nu gesprongen naar Plvl 25, mede door wat co op te doen, maar wat ik niet begrijp is het volgende. Ik ben eens begonnen met co op lang geleden, en toen kreeg ik de tooltip "your loot is your loot" (of iets in die strekking), maar nu zou ik toch zweren dat een mede speler toch 2x een legendary voor mijn neus wegkaapte. Alle rare, en magics laten ze liggen die ik kan zien in mn scherm. Is dat een ding, dat men alle gele en blauwe laat liggen? of zijn legendaries gedeelde loot? Hoe zit dat nou?
Ik ben trouwens ook niet zo blij met set bonussen van Natalya, ja de 20+ is een hele leuke, maar 130 dex, ik kan daar met mijn andere gear echt wel meer op krijgen. Ik doe nu 114K damage, voordat ik op Natalya overging had ik 125K damage. Ik leef nu wel langer, omdat ik meer kan met discipline, maar bijvoorbeeld bij co op op Monsterlevel 3, kom ik nooit in de problemen als er 2 mensen of meer meevechten.
Ik ga denk ik passive Nightstalker vervangen door iets van sharpshooter ofzo, denk dat "een kans" meer betekent dat het wel heel random is voordat er 1 discipline bij komt.
wel blij weer wat Plvl's erbij op te hebben

oud en nieuw goed besteed.