• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Sm0k3r schreef op maandag 30 december 2013 @ 14:05:
[...]

4x lvl25 is niet hetzelfde waard als 1x 100, het is gebaseerd op hoeveelheid XP en 4x lvl25 is volgens mij minder xp in totaal dan 1 van 100.

Correct me if i'm wrong.

edit: http://www.diablowiki.net/Paragon_experience_charts
Ok, dat is inderdaad eerlijk.

MHW: Jay

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:53

Grin

Ride si sapis.

y0ukn0w schreef op maandag 30 december 2013 @ 14:35:
[...]

Ok, dat is inderdaad eerlijk.
Op plvl 78 zit je pas op de helft. :)
Dus in dit geval is 4*25 iets totaal anders dan 1*100.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Ik had even genoeg van het xp grinden en heb daarom mijn hc barb maar eens naar level 60 en inferno gebracht. WD mag dan wel meer damage doen, maar de survivability van de barb is geweldig. Op MP1 ga ik overal met redelijk snelheid doorheen en kom ik zeer zelden in de problemen. Nu nog wat leuke items bij elkaar harken. Fijn, dat HC spelen. :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Deadsmell-2195/hero/32020908

Zijn hier mensen die MP1 HC spelen, of zijn jullie allemaal al verder?

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik ben ook meer hardcore aan het spelen de laatste tijd. Ik wil graag de achievement 'Kill Diablo op Inferno Hardcore' hebben voordat ROS uitkomt. Vorige poging strandde in Act IV normal en nu ben ik bijna weer op hetzelfde punt. Wel leuker dan normaal spelen, maar ook minder ontspannend. :)

PS. Deadsmell, zie ik het nu goed op je battle.net profiel en is je Barb doodgegaan? If so: RIP.
Ja, vind ik ook. Ik moet alleen de Inferno boskill achievements nog op hardcore, die hoop ik ook binnenkort te halen.

Barb ging inderdaad dood, een uurtje na die post hierboven. :P Was in Halls of Agony drie elite hamergasten met Molten affix aan het slopen en dat ging zo rap dat ik niet al te voorzichtig was. Twee ervan gingen dood en ontploften. Dat kon ik goed overleven, maar niet de hamer smash van de derde er ook nog eens bij. Beetje overmoedig geweest.

Ik ga gelijk door met de volgende en als ik genoeg cash voor VIT gear heb, dan hoop ik dat iemand mij vanavond of morgen een stukje wil boosten. O-)

Is er nog iemand hier die hardcore goud wil ruilen voor softcore goud? Ik wil graag wat fatsoenlijke starter gear kunnen kopen zodra de barb level 60 is.

Verwijderd

damn net aan het inloggen gaat mega traag toch niet weer dagen uit de lucht mag ik hopen :S

yeah error 3006 again!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2013 22:25 ]

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 22:22:
damn net aan het inloggen gaat mega traag toch niet weer dagen uit de lucht mag ik hopen :S

yeah error 3006 again!
Same here….
Kom er ook niet in :(

Verwijderd

Grin schreef op maandag 30 december 2013 @ 22:28:
[...]

Same here….
Kom er ook niet in :(
het werkt weer bij mij :)

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-12 12:37
Net door een stomme stomme fout een lvl 32 HC verloren. De game engine was er ook kapot van want het spel bevroor op de character select page, kan helemaal niks meer.

Dus @ Dead en Flip: nee ben niet direct in shock en tranen weggelopen, gewoon een ongelukkig getimede gamefreeze/lock :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Wij hebben ook nog een keer flinke lag gehad. Toen even stil gestaan en afgewacht. Was zo weg en daarna geen problemen meer.

Hoe kwam het nou dat je dood ging? Te dicht bij een explosie?

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-12 12:37
Idd, dacht dat ik in de veilige zone stond. Bleek niet zo te zijn. Ben teveel sc gewend ;).
Achja, uurtje boosten en we zijn weer bij.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-12 11:45

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Zijn er mensen die mij (Witch Doctor) in 2014 willen boosten in Nightmare?

Ik ben pas Diablo 3 weer gaan spelen. na het spel een jaar te hebben..
Verhaal is echt goed in elkaar gezet.
Het brengt de zelfde passie in mij terug die ik uit D1 en D2 + D2 LoD had..
Ik word thuis geschreeuwd dat ik teveel zit te gamen en dat ik meer tijd met me vriendin moet spenderen..
Haha..

Ben benieuwd hoe Loot 2.0 met Reapers of Souls gaat worden voor die tijd wil ik Inferno al bereikt hebben.
Hoop dat er tweakers zijn die me er bij kunnen helpen.

id = cRzYHipHopAzN

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Verwijderd

heb nu een lvl 12 Dh, iemand die wat meer weet over "power levelen"?

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:52
Verwijderd schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 17:03:
Ik vond deze guide handig: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/8728983213

Nu met een barbarian bezig en voor mijn gevoel gaat dat lekker snel. Na 10u op lvl 53 maar kan vast nog sneller...

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 15:14
Hey jongens, tijdje geleden weer begonnen met spelen. Ik heb een hoop keys verzamelt en ik zou graag mn eerste hellfire ring willen craften. Heeft iemand zin en tijd om me te helpen met de ubers op mp8? Alvast heel hartelijk bedankt, voeg me maar toe Asmodeus#2741 !!

Battle.net tag

• LUH-3417
  • Niet online
Mijn hardcore Barbarian is nu aangekomen in Act 2 Nightmare en het wordt spannender. Nadat mijn eerste HC Barb dood ging in Act 4 Normal, speel ik nu voorzichtiger; vitality is het allerbelangrijkst. Ik heb nu iets van 8500 HP, maar die grote Lacuni's, die groene bijen en die Beserkers doen best veel damage.
Verwijderd schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 17:03:
Power levellen doe je samen met een level 60 speler, waarmee je snel door Act III Keep Depths 2 rent en die run steeds herhaalt. Jij zorgt dat je karakter op level 15 zit, een helm met ruby draagt, dat je veel VIT en MS hebt en een Cain's set klaar hebt staan voor level 23. Eventueel een hellfire ring en een leoric's signet ring.
De level 60 speler brengt jou dan in ca. twee uur tijd ook naar level 60 door die run al maar te herhalen. Tot level 25 in Normal, tot level 50 in Nightmare en tot 60 in Hell.

Ik wil je wel eens zo'n boost geven als je er behoefte aan hebt.

DeBierVampier schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 21:49:
Hey jongens, tijdje geleden weer begonnen met spelen. Ik heb een hoop keys verzamelt en ik zou graag mn eerste hellfire ring willen craften. Heeft iemand zin en tijd om me te helpen met de ubers op mp8? Alvast heel hartelijk bedankt, voeg me maar toe Asmodeus#2741 !!
Als je nog een paar andere mensen weet te vinden, dan wil ik wel aansluiten. Beter om dat met drie of vier man te doen, dan kost het je maar één machine per ring. Dan gaan we wat mij betreft naar MP10 voor gegarandeerde drops.

[ Voor 37% gewijzigd door Deadsmell op 01-01-2014 22:29 ]

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-11 15:14
Deadsmell schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 22:24:
[...]

Power levellen doe je samen met een level 60 speler, waarmee je snel door Act III Keep Depths 2 rent en die run steeds herhaalt. Jij zorgt dat je karakter op level 15 zit, een helm met ruby draagt, dat je veel VIT en MS hebt en een Cain's set klaar hebt staan voor level 23. Eventueel een hellfire ring en een leoric's signet ring.
De level 60 speler brengt jou dan in ca. twee uur tijd ook naar level 60 door die run al maar te herhalen. Tot level 25 in Normal, tot level 50 in Nightmare en tot 60 in Hell.

Ik wil je wel eens zo'n boost geven als je er behoefte aan hebt.

[...]

Als je nog een paar andere mensen weet te vinden, dan wil ik wel aansluiten. Beter om dat met drie of vier man te doen, dan kost het je maar één machine per ring. Dan gaan we wat mij betreft naar MP10 voor gegarandeerde drops.
Jah, probleem is, niemand in mn vriendenkring speelt nog D3, ik ben in mn eentje en dus volledig aangewezen op mensen in deze thread :)

Battle.net tag

Voeg mij maar toe en spreek me maar aan als je een run wilt doen. Dan ga ik even kijken of ik iemand in mijn lijst heb die wil joinen. Zo niet, doen we het met z'n tweeën. :)

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Zo dan, weer een lekker run gedaan samen met Sting en WarLord, ging weer als de brandweer MP10 crypt runnen! oOo Daarnaast nog een lekkere 1miljard+ upgrade GEVONDEN voor mijn Monkje.
Mempo of Twilight:
Afbeeldingslocatie: http://zuiderv.home.xs4all.nl/meuk/Mempo.jpg

:7
Ik had ongeveer dezelfde maar dan met 4.5% CHC…
Zie mijn signature voor dit lekkers :*)

[ Voor 18% gewijzigd door Grin op 02-01-2014 13:06 . Reden: Nu met plaatje ;) ]

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:44

scorpie

Supra Addict

Zo, dat zijn wel de betere drops zeg! Hoppa! :D

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

Ik ben nu gesprongen naar Plvl 25, mede door wat co op te doen, maar wat ik niet begrijp is het volgende. Ik ben eens begonnen met co op lang geleden, en toen kreeg ik de tooltip "your loot is your loot" (of iets in die strekking), maar nu zou ik toch zweren dat een mede speler toch 2x een legendary voor mijn neus wegkaapte. Alle rare, en magics laten ze liggen die ik kan zien in mn scherm. Is dat een ding, dat men alle gele en blauwe laat liggen? of zijn legendaries gedeelde loot? Hoe zit dat nou?

Ik ben trouwens ook niet zo blij met set bonussen van Natalya, ja de 20+ is een hele leuke, maar 130 dex, ik kan daar met mijn andere gear echt wel meer op krijgen. Ik doe nu 114K damage, voordat ik op Natalya overging had ik 125K damage. Ik leef nu wel langer, omdat ik meer kan met discipline, maar bijvoorbeeld bij co op op Monsterlevel 3, kom ik nooit in de problemen als er 2 mensen of meer meevechten.

Ik ga denk ik passive Nightstalker vervangen door iets van sharpshooter ofzo, denk dat "een kans" meer betekent dat het wel heel random is voordat er 1 discipline bij komt.

wel blij weer wat Plvl's erbij op te hebben :) oud en nieuw goed besteed.

• LUH-3417
  • Niet online
Nee, legendary's zijn niet gedeeld. Wat voor jou dropt is voor jou, totdat je het zelf op de grond gooit. Wat een mogelijkhei is, is dat ze je trollen met de Black Mushroom, of zo'n ander legendary crafting materiaal dat je nodig hebt voor de Staff of Herding. Die zijn niets waard en account bound, maar je kunt ze wel droppen. Ze geven dan dezelfde beam als een legendary drop en je kunt mensen er goed mee foppen. Als ze hem zelf meteen oppakken, dan lijkt het net of je een legendary drop kreeg die verdween.

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:32
Grin schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 22:46:
Zo dan, weer een lekker run gedaan samen met Sting en WarLord, ging weer als de brandweer MP10 crypt runnen! oOo Daarnaast nog een lekkere 1miljard+ upgrade GEVONDEN voor mijn Monkje.
Mempo of Twilight:
- 439 armor
- 186 dex
- 74 all res
- 8% iAS
- 10% Life
- 6% CHC
- Socket
Heb denk ik wel 45 Mempo's gevonden...Allemaal zonder CC :(

Gefeliciteerd hoor, mooie vangst! _/-\o_

Apsie's profiel

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-11 00:14
Ook ik ben in aanloop naar RoS weer begonnen met D3, voor uber runs ben ik ook wel te porren. Nog nooit op eigen kracht gedaan dus geen idee op welke MP ik overeind kan blijven. Machines heb ik wel zat.
Verder zie ik op de chat regelmatig mensen adverteren voor crypt runs, sorting elites en weet ik wat nog meer. Kan iemand deze nub even bijkletsen en uitleggen wat dat inhoudt? :P

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Apsie schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 00:23:
[...]

Hehehe het zal mijn tweede of derde zijn *gokje*
Ben er iig onwijs blij mee, zat nog wat te zoeken naar een 5.0/5.5 CHC Mempo maar die zijn eigenlijk onbetaalbaar. Met goede primairy + all res stats zit je zo boven de 1.2 miljard... Dat ga ik niet redden met mijn AH skills.

Heb trouwens nog een tip gekregen van Stingray: je snelste wapen moet je in je mainhand slot hebben.
Dat heb ik echt nooit geweten! Scheelt aanzienlijke in je aantal hits/seconde, ik ging van 2.16 naar 2.54, WTH! Zelfs met een kleine 300 uur op de teller leer je nog dit soort basale dingen.

• rlKoekie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-09 14:36
Als hier nog mensen zijn die HC spelen en iemand zoeken (MP1/MP2) om mee te spelen, mn battletag is rlKoekie#2305.
Ik speel meestal monk, maar heb ook een barb en wizzard op HC

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:52
Heb trouwens nog een tip gekregen van Stingray: je snelste wapen moet je in je mainhand slot hebben.
Dat heb ik echt nooit geweten! Scheelt aanzienlijke in je aantal hits/seconde, ik ging van 2.16 naar 2.54, WTH! Zelfs met een kleine 300 uur op de teller leer je nog dit soort basale dingen.
Ik lees hier verschillende dingen over. Ik dacht dat je APS wisselde afhankelijk van welk wapen 'aan de beurt is' - eerste hit MH, tweede hit OH, derde hit MH etc. Ik kan op de fora zo gauw geen bron vinden.

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
hier een post over de MH vs OH voor monks: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/7922982436

Movies: letterboxd

• LUH-3417
  • Niet online
Die mainhand en offhand crap is sowieso zo ondoorzichtig als de nete. Als je een Whirlwind barb speelt, kun je een snelle offhand nemen zonder acht te slaan op de damage die hij doet. Je moet dan alleen wel weten wanneer je waarmee slaat. De tornado's van je Run like the Wind halen hun attack speed namelijk van je laatst gebruikte wapen, en de damage van je mainhand. Je moet dan dus eerst stabben met je dagger voor de 1.5 APS, en vervolgens gaan spinnen om damage te doen met de DPS op je mace of axe.

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Grin schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 09:45:
[...]

Hehehe het zal mijn tweede of derde zijn *gokje*
Ben er iig onwijs blij mee, zat nog wat te zoeken naar een 5.0/5.5 CHC Mempo maar die zijn eigenlijk onbetaalbaar. Met goede primairy + all res stats zit je zo boven de 1.2 miljard... Dat ga ik niet redden met mijn AH skills.

Toch een mooi kado om 2014 in te gaan. :D Een 6% mempo schijnt een van de weinige legendaries te zijn, die ook in ROS feasible zijn (beetje main stats omhoog dan mbv Mystic). Gefeliciteerd dus!

Wat betreft de APS, open je char stats screen en sla een paar keer, ben bang dat je snel weer 2.16 terugziet :D

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-12 14:14
Apsie schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 00:23:
[...]

LOL 45? Ik heb in 2000 uur 1 Mempo gevonden :P
dx5314 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:55:
[...]

Daarom heb jij weer andere mooie dingen gevonden :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
dx5314 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:55:
[...]

hmm, 1 is wel erg weinig... Aspie had jouw aandeel afgepakt!

heb zelf in +/- 1600u SC 4 of 5 mempo's gevonden (1x 1M de rest brime), en in +/- 400 HC uren ook 4 gevonden, 15~100M p.s., waarmee ik een paar mooie grafstenen konden bemachtigen!

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Mofkees schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:48:
[...]

Toch een mooi kado om 2014 in te gaan. :D Een 6% mempo schijnt een van de weinige legendaries te zijn, die ook in ROS feasible zijn (beetje main stats omhoog dan mbv Mystic). Gefeliciteerd dus!

Wat betreft de APS, open je char stats screen en sla een paar keer, ben bang dat je snel weer 2.16 terugziet :D
Er zijn idd een aantal items die ook in RoS de moeite waard blijven o.a. Mempo, Pox, Zuni Boots, etc.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Protax
Vidra schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:00:
[...]

Er zijn idd een aantal items die ook in RoS de moeite waard blijven o.a. Mempo, Pox, Zuni Boots, etc.
Als je net begint met spelen van RoS zijn deze items de moeite waard, maar na verloop van tijd droppen er toch echt items die aanzienlijk beter zijn dan deze items.
Toen de closed beta / ptr beschikbaar kwamen riep men dit in het begin, maar als je nu kijkt naar de "vaste" streamers loopt er niemand meer met deze items.

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Mooie find, IAS had beter kunnen zijn maar goed een gegeven paard...

Ben zelf sinds gisteren ook weer begonnen, heb ff een break genomen na verloop van tijd begint het weer te kriebelen en is het gewoon weer leuk om je rondes te doen.
dx5314 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:33:
[...]
Als je net begint met spelen van RoS zijn deze items de moeite waard, maar na verloop van tijd droppen er toch echt items die aanzienlijk beter zijn dan deze items.
Toen de closed beta / ptr beschikbaar kwamen riep men dit in het begin, maar als je nu kijkt naar de "vaste" streamers loopt er niemand meer met deze items.
De verwachting van items is groot, ik geloof zeker dat er upgrades zijn die eenvoudig je huidige items toppen. Maar... de goede items die je nu hebt zou ik niet zonder meer afstand van doen, ik ben benieuwd hoe de legends droppen in de loot 2.0
Vergelijk het maar met hierboven, het duurde walgelijk veel tijd alvorens ik mijn eerste upgrade vond, AH was het middel door slim te handelen upgrades te krijgen. Die is weg, ik vermoed dat de echte goede items net zo zeldzaam worden als nu het geval is.

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Echt goede items kun je dalijk zelf maken gelukkig. Ze droppen al gepersonaliseerd en dan kun je ook nog rerollen.

Dus dadelijk is elke mempo die dropt (even voor de vergelijking) er potentieel eentje met jouw base-stat en 6 chc :P

Enige verschil is dat je ze echt zelf moet vinden dalijk, wat het gewoon 1000x leuker maakt dan gold bij elkaar grinden en kopen vanaf de AH.

[ Voor 57% gewijzigd door Bosmonster op 02-01-2014 15:38 ]

• Protax
simons schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:30:
[...]
De verwachting van items is groot, ik geloof zeker dat er upgrades zijn die eenvoudig je huidige items toppen. Maar... de goede items die je nu hebt zou ik niet zonder meer afstand van doen, ik ben benieuwd hoe de legends droppen in de loot 2.0
Vergelijk het maar met hierboven, het duurde walgelijk veel tijd alvorens ik mijn eerste upgrade vond, AH was het middel door slim te handelen upgrades te krijgen. Die is weg, ik vermoed dat de echte goede items net zo zeldzaam worden als nu het geval is.
Doel je dan in de PTR of in de Closed Beta?
Ik heb namelijk begrepen dat in de Closed Beta de meeste items vanaf level 62 veel beter zijn dan de huidige items.
Als je kijkt naar de items op de Playstation, dan zijn die echt VEEL beter dan de huidige PC items.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

simons schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:30:
[...]
Mooie find, IAS had beter kunnen zijn maar goed een gegeven paard...
[...]
iAS is max 9, deze is 8, ik teken er direct voor...
Ik had graag 11-12% life gezien maar idd, ik moet niet zeuren! ;)

dx5314 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:33:
[...]

Die spelen ook extreem veel idd; dus dan droppen er dus wel betere gear :P

• simons

simons

LETS GO BRANDON

dx5314 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:41:
[...]
Doel je dan in de PTR of in de Closed Beta?
Ik heb namelijk begrepen dat in de Closed Beta de meeste items vanaf level 62 veel beter zijn dan de huidige items.
Als je kijkt naar de items op de Playstation, dan zijn die echt VEEL beter dan de huidige PC items.
PTR/Clossed Beta, ik vermoed dat er het een en ander voor de definitieve versie nog wel zal veranderen. Met zekerheid over de items is weinig te zeggen, wat ik wel weet is dat het hele grondstoffen verhaal, de gems bijvoorbeeld de huidige versies in de uiteindelijke game behoorlijk waardeloos zijn. Ik kan de huidige Marquise niet meer splitsen anders had ik dat gedaan. Mijn voorraad gems heb ik verkocht, leverde toch nog een kleine 1,4 mrd op.

Verwijderd

Dat hangt toch samen met Monster level? net als dat de warden keys nu altijd droppen op level 10, zal daar het aantal legendaries ook wel wat meer zijn, nu ik in mijn vakantie een aantal dagen D3 aan heb staan, vallen er wel degelijk meer legendaries. 5x de keep in act3 doorlopen, en er dropt een windforce, die had ik kunnen gebruiken, ware het niet dat ik een manticore heb gekocht voor veel te veel gold.

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Grin schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:44:
[...]
iAS is max 9, deze is 8, ik teken er direct voor...
Ik had graag 11-12% life gezien maar idd, ik moet niet zeuren! ;)
Het extra % is leuk voor de monk maar geen probleem ofzo. Voor de wiz is het wel fijn voor je tornados.

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:49:
Dat hangt toch samen met Monster level? net als dat de warden keys nu altijd droppen op level 10, zal daar het aantal legendaries ook wel wat meer zijn, nu ik in mijn vakantie een aantal dagen D3 aan heb staan, vallen er wel degelijk meer legendaries. 5x de keep in act3 doorlopen, en er dropt een windforce, die had ik kunnen gebruiken, ware het niet dat ik een manticore heb gekocht voor veel te veel gold.
Op dit moment is het gewoonweg niet handig om wapens te kopen, in ROS zal er veel beter droppen. Gewoon ff wachten

Vidra schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:46:
[...]

Die spelen ook extreem veel idd; dus dan droppen er dus wel betere gear :P
Dat niet alleen. Eerst was de droprate extreem hoog en nu zijn er continu bugs waar ze gebruik van maken voor veel legendaries.

Iedereen loopt nu shrines te farmen :P

In de final zal dat allemaal wel wat beter gebalanceerd zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 02-01-2014 15:57 ]

Verwijderd

Ja, Manticore had ik al een tijdje, en de rest van de upgrades daar wacht ik inderdaad even mee. Maar ik bedoel meer, dat die legendaries dus wel droppen, en qua zuinigheid valt het ook wel mee. sinds kerst (begin van mijn vakantie) al wat Vile wards, en tasker en theo's gehad. uiteindelijk niks voor mij, maar de ze droppen wel

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Tuurlijk droppen er legends, alleen als upgrade valt het tegen. En nee niet alleen op mijn gear maar ook als ik een nieuw karakter heb zijn de legends vaak niet eens een upgrade.

Weet niet hoeveel gold je hebt, maar je hebt voor de expansion best wel wat nodig voor al het craften en rerollen. Dus als je niet zoveel hebt en die mempo levert je een paar B op, dan zou ik hem gewoon verkopen. Een week na de release istie toch waardeloos waarschijnlijk.

Heb zelf zoveel mogelijk verkocht en nu 3B op voorraad voor de expansion. Hoop er ff mee vooruit te kunnen :P

[ Voor 29% gewijzigd door Bosmonster op 02-01-2014 16:11 ]

• Protax
Ik zit met dat probleem, ik heb geen gold meer.
Kwam er gister wel achter dat ik nog 200m hardcore gold heb, dus dat ga ik vanavond maar even inwisselen (ben benieuwd wat ik ervoor krijg).

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Bosmonster schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:10:
Weet niet hoeveel gold je hebt, maar je hebt voor de expansion best wel wat nodig voor al het craften en rerollen. Dus als je niet zoveel hebt en die mempo levert je een paar B op, dan zou ik hem gewoon verkopen. Een week na de release istie toch waardeloos waarschijnlijk.

Heb zelf zoveel mogelijk verkocht en nu 3B op voorraad voor de expansion. Hoop er ff mee vooruit te kunnen :P
Heb nu ook een paar B op voorraad, ik denk niet dat de huidige echt goede items (zoals de mempo's, de ringen, gloves, bracers) snel waardeloos zijn.
Daarbij speel de komende maanden toch nog, als ik nu bv mijn manti verkoop moet ik die vervangen om enigszins fatsoenlijk te farmen... zie er het voordeel niet van.

simons schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:18:
[...]

Heb nu ook een paar B op voorraad, ik denk niet dat de huidige echt goede items (zoals de mempo's, de ringen, gloves, bracers) snel waardeloos zijn.
Daarbij speel de komende maanden toch nog, als ik nu bv mijn manti verkoop moet ik die vervangen om enigszins fatsoenlijk te farmen... zie er het voordeel niet van.
Neuh, maar een procent chc meer of minder op een mempo gaat voor het farmen geen zoden aan de dijk zetten lijkt me. Dan zou ik de 1-2B pakken die je er eventueel nog voor kan krijgen (als dat nog lukt..)

Maar goed, als je al genoeg gold hebt maakt het ook niet zoveel uit natuurlijk.

De echt goede items die je noemt zul je idd als laatste vervangen, maar de legendaries zijn zo goed in RoS, dat ook dat niet heel lang gaat duren. Veel van de speciale legendary stats zijn echte game changers.

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 02-01-2014 16:22 ]

Verwijderd

Bosmonster schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:10:

Mag toch hopen dat je toekomt met het gold wat je ingame vindt want anders is het snel klaar met de pret. Ik weet dat gold niet zo duur meer is in het AH maar ik vind 200 miljoen wel genoeg eigenlijk.

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Bosmonster schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:20:
[...]

Neuh, maar een procent chc meer of minder op een mempo gaat voor het farmen geen zoden aan de dijk zetten lijkt me. Dan zou ik de 1-2B pakken die je er eventueel nog voor kan krijgen (als dat nog lukt..)

Maar goed, als je al genoeg gold hebt maakt het ook niet zoveel uit natuurlijk.

De echt goede items die je noemt zul je idd als laatste vervangen, maar de legendaries zijn zo goed in RoS, dat ook dat niet heel lang gaat duren. Veel van de speciale legendary stats zijn echte game changers.
Het enige wat ik binnen no-time verkocht had waren mijn gems, items lopen niet. Overigens wel gek, als er iets zeker is wat zijn waarde zal verliezen is het gems en juist die verkopen nog als broodjes.

Ik geloof zeker dat die spec. legends game changers zijn, waar ik over twijfel is of je die makkelijk gaat vinden. Ik denk (hoop) dat je huidige items kan aanpassen, heb daar wel over gelezen.

Even een achievement scoren. :P

Afbeeldingslocatie: http://i75.photobucket.com/albums/i283/Kok_E/Diablo%20III/pink.png

Kan trouwens niet wachten tot dat transmogrification beschikbaar komt. Die archon stijl bevalt me wel.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Deadsmell schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 19:41:
Even een achievement scoren. :P

[afbeelding]

Kan trouwens niet wachten tot dat transmogrification beschikbaar komt. Die archon stijl bevalt me wel.
Pink basterd! <3
Weer een lekkere run vandaag ondanks Jim zijn N00B Barb jk :*)
Op naar lvl 75!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:33
Zo, char nummer 5 op level 60. Met was restgear en 100k gold een leuke 2x 1hand demon hunter kunnen maken. Denk dat ik redelijk klaar ben voor Ros. 150 Miljoen gold. Zit nog te twijfelen om gems te verkopen, maar ben bang dat straks de drop van gems worden aangepast en dat de high end gems niet meer bereikbaar worden.

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
Heb vandaag mijn laatste char op level 60 gebracht… kom nu (weer) slots te kort lol. Tot ROS uitkomt in elk geval!

12 LVL 60+ chaos waarvan 1 SC (barb) en 1 HD (WD) en de rest dubbel op HC :)

Wil straks dus nog 1 WD op HC lvl'en en 2x de nieuwe klasse!
Reserve voor wanneer er 1 dood gaat zeg maar ;) *En handige Mules ofc!

Tot ROS dan maar gaan grinden en lvl'en :D

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Protax
Gisteravond samen met Michael en mijn maatje Velsenard geknald, en nog één of andere Duitsert.
Toch weer bijna 1B XP erbij:

http://www.diablo3xp.com/BattleTag/eu/protax-2556

Gaat lekker zo, nog even doorzetten en dan is mijn 2e Wiz paragon 100.
Hierna de WD nog naar 100 en dan heel misschien de Monk nog, en dan ben ik klaar voor RoS :)
Een miljard xp in één avond? Damn, goed bezig. Mocht je voor vanavond nog iemand zoeken, dan houd ik me aanbevolen. ;)

btw. nog bedankt voor je hc gold. Dankzij jouw gold en de boost en items die ik van Michael kreeg, kan ik meteen een fatsoenlijk start maken met mijn hc barb.

http://eu.battle.net/d3/e...dsmell-2195/hero/34169688

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:46

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Mempo of Twilight:
[afbeelding]

Gefeliciteerd!
Had ik maar een keer een leuke drop...

Battle.net || Strava

Verwijderd

Ik heb zojuist de 2 miljoen grens gehaald :) haha, kansloos. Ik weet niet wat ik met al het gold heb gedaan. hoop in maart toch een leuk voorraadje te hebben. Ik heb nu 3 gems verkocht a 650K. kijken of ik meer gems kan farmen
Zo, dat archon armor is ook wel de moeite waard zeg. Zonet een leuk stuk gecraft op hc. Heeft me slechts 15 pogingen gekost.

http://www.diabloprogress.com/item/41758361

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-11 18:44

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Hallo, ik speelde pas met een LVL100 Barbarian en die had net geen 400k damage, maar hij had nog een paarse gem in z'n helm ipv een rode. En nu heb ik zelf wat skills veranderd en het lukt ook al om rond de 300K dmg te halen, nu heb ik weer de beschikking over een half miljoen aan goud en wil wat betere gear aanschaffen. Zag pasgeleden iig al van iemand een immortal king iron's met critical hit damage wat al weer over de 10k aan extra dmg doet (moest 30mil kosten) en moet denk ik dan me wapens ook maar weer allebei upgraden. Ik heb btw even een videootje gemaakt dat is misschien wel even makkelijker om m'n build uit te checken. Ik ga denk maar eerst wat goedkopere gear aanschaffen om weer wat uit te testen zodat alles weer niet in een paar dagen weer op is. AH is misschien ook niet de goedkoopste plek om aan betere gear te geraken. M'n vraag is meer van hoe en waar en wat als eerste te upgraden en wat aan te schaffen of wat te vervangen, moet ik alles vervangen of is het misschien goedkoper om van iemand een barb build complete gear over te nemen misschien ? Ik heb nu als voorbeeld via google snel even gevonden de populairste barb build maar die is weer alleen met WW en ik vind Hammer of the Ancients toch ook wel fijn om erbij te hebben zoals je dus in het korte videootje kunt zien.

Ohja en de bedoeling is eigenlijk dat ik ook crypts in me eentje sneller kan clearen, dus moet ik denk ik toch minstens 100K aan damage erbij hebben, ben nu bijna level 50 en wil proberen in 2 maanden ook nog naar lvl100 te geraken.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7FXpp5b2AzE]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/pmania-2623/

[ Voor 7% gewijzigd door Pentiummania op 03-01-2014 17:37 ]

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/BeContent https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

• Thalaron
Pentiummania schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:33:M'n vraag is meer van hoe en waar en wat als eerste te upgraden en wat aan te schaffen of wat te vervangen, moet ik alles vervangen of is het misschien goedkoper om van iemand een barb build complete gear over te nemen misschien ?
[video]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/pmania-2623/
Ik heb verder niet heel veel idee bij de prijzen op SC… maar je boots en pants kunnen IMO vrij gemakkelijk beter.

DEX en INT op je pants is nutteloos.
Dan zou ik met STR ofwel VIT ofwel AR proberen te vinden. (let wel… AR is er niet samen met STR.

STR op boots ik vrij laag

Daarnaast kun je bracers lijkt me beter gaan craften, maar dat is uiteraard gokken.

[ Voor 3% gewijzigd door Thalaron op 03-01-2014 17:50 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Pentiummania

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Thalaron schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:48:
[...]

Ik heb verder niet heel veel idee bij de prijzen op SC… maar je boots en pants kunnen IMO vrij gemakkelijk beter.

DEX en INT op je pants is nutteloos.
Dan zou ik met STR ofwel VIT ofwel AR proberen te vinden. (let wel… AR is er niet samen met STR.

STR op boots ik vrij laag

Daarnaast kun je bracers lijkt me beter gaan craften, maar dat is uiteraard gokken.
Ja, die tip van die bracers kreeg ik net ook al weet alleen niet welke ik dan precies moet gaan craften zie al dat ik weer niet alle materialen heb. Heb net voor 6 mil een wat betere immortal king iron's gekocht en ben in de race voor een medal voor ietsjes meer tot nu toe, maar weet niet tot hoeveel ik daar op moet bieden want geeft wel iets minder strengt maar heeft nog 1 socket en mist dan ongeveer 5k aan strength. Zal eens even kijken in AH voor die pants zat ik ook al over te denken en de schoenen, maar ga nog niet teveel uitgeven want weet al nog wel dat wapens het meeste gaan kosten of niet ?

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/BeContent https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

• Thalaron
Pentiummania schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 18:01:
[...]
maar ga nog niet teveel uitgeven want weet al nog wel dat wapens het meeste gaan kosten of niet ?
Ik neem even aan dat je Reaper of Soals straks gaat halen? Zo ja zou ik je wapens niet meer vervangen. Grootste winst zit hem nu echt op boots en pants welke enigszins zonder super veel gold nodig te hebben te vervangen.

Kijk anders voor de grap eens naar mijn HC barb welke qua gear veel op die van jou lijkt. Grootste verschil is boots/bracers (Ik gebruik Lacuni's simpelweg omdat ik dan betere stats kon zoeken voor mijn Ice Climbers omdat ik dan geen movement speed nodig heb. Mocht ik ooit bracers vinden welke zodanig beter zijn pak ik mijn Ice Climbers van mijn "back-up barb" wel weer (met Movement speed erbij)

Zonder movement speed zijn Ice Climbers stukken goedkoper dus vandaar :D
Daarnaast geeft Lacuni ook nog Attack Speed, wat voor de tornado's uiteraard handig is.

[ Voor 8% gewijzigd door Thalaron op 03-01-2014 19:34 ]

• Pentiummania

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Thalaron schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 19:31:
[...]

Ik neem even aan dat je Reaper of Soals straks gaat halen? Zo ja zou ik je wapens niet meer vervangen. Grootste winst zit hem nu echt op boots en pants welke enigszins zonder super veel gold nodig te hebben te vervangen.

Kijk anders voor de grap eens naar mijn HC barb welke qua gear veel op die van jou lijkt. Grootste verschil is boots/bracers (Ik gebruik Lacuni's simpelweg omdat ik dan betere stats kon zoeken voor mijn Ice Climbers omdat ik dan geen movement speed nodig heb. Mocht ik ooit bracers vinden welke zodanig beter zijn pak ik mijn Ice Climbers van mijn "back-up barb" wel weer (met Movement speed erbij)

Zonder movement speed zijn Ice Climbers stukken goedkoper dus vandaar :D
Daarnaast geeft Lacuni ook nog Attack Speed, wat voor de tornado's uiteraard handig is.
Ik heb RoS al gekocht maar wacht nog op de key en je zou alvast een geencrypte versie kunnen downloaden, maar nog geen verdere informatie over kunnen vinden.
Wat zijn de alternatieven voor inna's temperance als je pants ook met all res wilt en strength en vit 1 of 2 sockets ?

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Mijn stash raakt wat verzadigd dus voor trouwe DH/Monk speler:

Ik heb vandaag een free give away op enkele DH/Monk items die ik niet verkocht krijg in het AH. Items van 1-2 miljoen tot een Natalya's Reflection van enkele 10-tallen.
How-to? Schiet mij aan in-game en meldt je Tweakers username.
Voorwaarden:
- Minimaal 1 jaar lid @ Tweakers;
- DH/Monk @ plvl 1+;
Op is op en pech is weg. Ben vanavond rond 20:30 online.

• Thalaron
Depth Diggers heb je met Vita/STR/AR en 2 socks… weet zo niet wat die kosten op SC. Maar je kan ook zoeken naar goede Rare's uiteraard. Maar indien je andere pants neemt vergeet dan niet dat je er Attack speed en movement speed op gaat verliezen. Dit is enkel terug te winnen door Lacuni's te nemen… en die zijn, in ieder geval op HC, moeilijk te vinden voor normale bedragen.

Deadsmell schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:07:
Zo, dat archon armor is ook wel de moeite waard zeg. Zonet een leuk stuk gecraft op hc. Heeft me slechts 15 pogingen gekost.

http://www.diabloprogress.com/item/41758361
Dit is echt mazzel hebben hoor...
3 sockets
life %
vit + str of double roll

Props :)

• Apsie
Number 5 is alive ;))

http://imgur.com/RHnVgOJ

[ Voor 10% gewijzigd door Apsie op 03-01-2014 22:05 ]

Apsie's profiel

• Protax

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:15

Mad-Matt

TheDoctor#2181

gratz!

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Ook maar eens een crypt/fields prep barb in elkaar gedraaid. Ik haal net genoeg fury binnen om te blijven whirlwinden en doe vrijwel geen damage op MP10. 2.2M ehp. :)

http://eu.battle.net/d3/e...dsmell-2195/hero/33320465

• Pentiummania

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Hadden jullie deze al eens gezien?

• cooper87
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:30
Ik zou graag wat tips willen. Ben een jaar geleden ongeveer gestopt met Diablo 3, toen was Inferno nog veel te moeilijk voor mijn Barbarian. Ik moest een 1h + shield gebruiken, had veel resistance gear en werd nog overal geowned. Sinds ik weer ben gaan spelen kon ik vrij gemakkelijk weer een 2hander gebruiken met dezelfde gear en heb ik vrij moeiteloos Inferno uit kunnen spelen.

Maar nu? Ik zit een beetje vast. Mijn gear is niet best (23k dps) en ik heb amper geld (400k). Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen, weet niet welke plekken goed zijn om te farmen, ik zie overal termen voorbij komen die een jaar geleden nog niet bestonden. Inmiddels er achter wat MP betekent, dat geprobeerd maar was uiteraard kansloos. Kunnen jullie mij een goede plek aanraden om wat betere gear te farmen?

• cooper87

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Add mij even, ik heb nog wel wat spulletjes voor je (geen high-end helaas, maar het helpt je wat op weg)

TheDoctor#2181

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Ik heb nog wel een paar handschoenen en boots voor je liggen, en misschien nog een paar pants.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik heb ook nog wel instapspul. Schiet me maar aan als ik online ben. Tag in signature...

Battle.net || Strava

Verwijderd

act3, gewoon op siegebreaker inzetten, en dan alles doodmaken wat je tegenkomt

Trouwens 400K, daar kan je best wel een 2H axe met socket voor vinden op AH. Hoeft helemaal niet zo duur te zijn, gok ik.
Daar kan nog veel aan verbeterd worden en dat gaat je met 400k niet allemaal lukken. :) Maar misschien bieden de donaties uitkomst. Als ik iets tegenkom, zal ik het voor je bewaren.

Ik zou eens kijken of je een Skorn met LS en socket kunt scoren en daarnaast aan vit, resall, chc, chd en ias gaan werken.

Qua build zou ik Weapon throw vervangen door Battle Rage - into the fray. Ook Nerves of Steel en Brawler vervangen door Ruthless en Weapons Master. Dat verbetert je dps en de hoeveelheid fury die je binnen krijgt.

• Pentiummania

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

cooper87 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 21:20:
Ik zou graag wat tips willen. Ben een jaar geleden ongeveer gestopt met Diablo 3, toen was Inferno nog veel te moeilijk voor mijn Barbarian. Ik moest een 1h + shield gebruiken, had veel resistance gear en werd nog overal geowned. Sinds ik weer ben gaan spelen kon ik vrij gemakkelijk weer een 2hander gebruiken met dezelfde gear en heb ik vrij moeiteloos Inferno uit kunnen spelen.

Maar nu? Ik zit een beetje vast. Mijn gear is niet best (23k dps) en ik heb amper geld (400k). Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen, weet niet welke plekken goed zijn om te farmen, ik zie overal termen voorbij komen die een jaar geleden nog niet bestonden. Inmiddels er achter wat MP betekent, dat geprobeerd maar was uiteraard kansloos. Kunnen jullie mij een goede plek aanraden om wat betere gear te farmen?
Kan ook wel wat missen hoor. Heb net m'n Vile Ward maar een upgrade gegeven: Afbeeldingslocatie: http://images.leggopoker.com/1388905534-8393.jpg Was een koopje nog geen 45 mil in de AH veiling normaal gaan die volgens mij voor veel meer weg, paar honderd miljoen staan ze ofzo. En ik had een hoger bod gedaan maar kreeg ik hem zelfs nog voor het een na hoogste bod, volgens mij was het ook al langer bekend dat AH gaar is geen wonder dat het weg moet. Ohw en btw voor tips volgens mij is dit wel een goeie guide die ik ook al weer vanochtend tegen kwam: http://www.noxxic.com/diablo3/barbarian/stat-priority

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-12 11:45

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ik speelde in D2 met een Necro en ik ownde dik met een LVL92 char.
Nu ben ik in D3 met een Witch Doctor op Hardcore aan het spelen, maar in Nightmare Act 2 merk ik dat er soms demons zijn die een shitload aan Health doen.
Ik zie dat het vaak demons zijn met Mortar.

Heeft iemand tips/gear die me verder helpen met me Witch Doctor?
Ben bang dat ik of Eind act 2 bij Belial of bij Act 3 al ga schijten en I don't wanna die.
Dood = weg char, weg gear, weg gems

Dit is me Witch Doctor:
http://eu.battle.net/d3/e...RzYAzN-2196/hero/34026278

BTW ik ben van van plan om elke char te bouwen op Hardcore..
2e char die ik ga bouwen is een Barb
3e wordt waarschijnlijk een Demon Hunter.

[ Voor 11% gewijzigd door crzyhiphopazn op 05-01-2014 12:13 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Weer even op de normale realm gespeeld, gaat lekker met dat loot 2.0 op PTR.

op normale realm: 6 runs act 3 (Keep depts, stone fort).

1x Blackthorn coat
1x The Inquisitor (cloak)
1x Natalya's Embrace

Geen geweldige items voor zover ik weet, maar toch leuk om ze te vinden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mad-Matt op 05-01-2014 12:37 ]

• cooper87
Dank allemaal voor de hulp en voor de gear :) Het was uiteraard niet mijn bedoeling om te "bedelen", zou graag zelf de gear bij elkaar farmen. Ik ga mijn build eens bekijken en kijken of Act 3 te farmen is.

Met wat voor stats zou ik aan MP1 moeten kunnen beginnen?

Verwijderd

zou er gewoon eens aan beginnen MP1 is denk ik makkelijk te doen zo. Voor een Chest met sockets hoef je denk ik niet eens zo lang te farmen.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Zo dan, weer een paar runs gedaan met Retlaw en Singray (en eentje met JimM). Ging weer lekker met de XP, nu plvl 77, 78 komt in zich en dan ben ik halverwege plvl100! *O*

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grin schreef op zondag 05 januari 2014 @ 14:58:
Zo dan, weer een paar runs gedaan met Retlaw en Singray (en eentje met JimM). Ging weer lekker met de XP, nu plvl 77, 78 komt in zich en dan ben ik halverwege plvl100! *O*
Ja jammer dat ik weg moest... Daardoor net geen plvl 99 :( .
Gaat echt lekker met de tweakers van hier! Heb even niet kunnen spelen maar hoop deze week plvl 100 te bereiken!

Battle.net || Strava

• LUH-3417
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pOlqgpG.jpg

Yay.

• thuran
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-02 07:14
ik heb een tijdje de beta gespeeld van ROS maar ik mis de auctionhouse toch wel .... maarja ga nu weer terug naar de normale kijken of ik dan een beetje kan levelen ..

waar is trouwens de paragon levels van de beta op gebaseerd ik heb als hoogste paragon 10 ofzo en op de beta ineens paragon level 24 hoe zit dit ?

[ Voor 30% gewijzigd door thuran op 05-01-2014 15:47 ]

thurantjee#2531 GoT clan member

Verwijderd

Screenshot ingame? of via een programmaatje ofzo? Is natuurlijk geen goede vraag voor hier, maar nieuwsgierig ben ik wel :)

• SumBeam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-12 13:50
Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 16:16:
[...]

Screenshot ingame? of via een programmaatje ofzo? Is natuurlijk geen goede vraag voor hier, maar nieuwsgierig ben ik wel :)
Wat ik zo zie is dit gewoon een ingame screenshot. Gewoon printscreen knopje op je toetsenbord. Ze komen bij C:\Users\Gebruikersnaam\Documents\Diablo III\Screenshots te staan.

[ Voor 6% gewijzigd door SumBeam op 05-01-2014 16:58 ]

• LUH-3417
  • Niet online
Screenshot via de Steam-overlay. :) Ik heb D3 toegevoegd aan mijn Steam library en launch hem via Steam. Op de manier zie ik berichten van Steam-vriendjes binnenkomen en kan ik dus ook screenshots maken met F12.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

vertel hoe doe je dat?

• Royal-Roy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-12 09:40
Op zoek naar tips voor het verbeteren van mn WD. MP6-7 is prima te doen, maar welke upgrades/ veranderingen aan de build zijn er aan te raden om MP10 te spelen?

Survivability is het probleem op PM10, ik overweeg mn gems te vervangen voor +vit.

http://eu.battle.net/d3/e...haFurY-2866/hero/33301207

Verder zijn er bergen wizards en barbarians op MP 10 maar kom ik zelden tot nooit een andere WD of DH tegen en slechts een enkele Monk, ligt dit aan mij of is MP10 gewoon gemakkelijker voor Wiz en barbs?

[ Voor 6% gewijzigd door Royal-Roy op 05-01-2014 18:29 ]

• Apsie
Royvveen schreef op zondag 05 januari 2014 @ 18:29:
Op zoek naar tips voor het verbeteren van mn WD. MP6-7 is prima te doen, maar welke upgrades/ veranderingen aan de build zijn er aan te raden om MP10 te spelen?

Survivability is het probleem op PM10, ik overweeg mn gems te vervangen voor +vit.

http://eu.battle.net/d3/e...haFurY-2866/hero/33301207

Verder zijn er bergen wizards en barbarians op MP 10 maar kom ik zelden tot nooit een andere WD of DH tegen en slechts een enkele Monk, ligt dit aan mij of is MP10 gewoon gemakkelijker voor Wiz en barbs?
Je zal toch echt beter moeten craften: shoulders, bracers & eventueel gloves allemaal zonder AR...
Aanbevolen voor een WD:
3600 ~ 3800 armor
750 ~ 800 AR
55 ~ 60 K vit
DPS zo hoog mogelijk

Je zou bijv. ook voor een Skorn met LS 5+ kunnen kiezen hiermee gaat je "survivability" een heel stuk omhoog.

Ik doe eigenlijk niet anders meer dan MP10 :)

Apsie's profiel

• Royal-Roy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-12 09:40
Met een Skorn verlies ik wel veel DPS maar survivability zal wel toenemen met meer lifesteal, maar ik verlies dan ook de mooie pickup radius natuurlijk van thing of the deep...
Pagina: 1 ... 46 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]