Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 19-11 09:49
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Met iemand een paar honderd euro afhandig maken?
Ik heb trouwens destijds al een CE op de kop getikt, dus heb er geeneen nodig
Heb er nog 1 geseald liggen en ben al blij als ik de aanschaf waarde terug krijg
Ik zit te twijfelen of ik de digitale deluxe wil van ros of dat ik de boxed koop om het setje compleet te houden.
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Wil zelf wel de CE denk ik, maar ga ff kijken of ik hem ergens kan pre-orderen. Wil er ook niet al teveel moeite voor doen.
Wel handig met hardcore en ik wil m'n sc niet deleten...
Dat had ik nog niet gezien, dan wordt het voor mij ook CE. Extra slots zijn toch wel erg fijn.Vandread schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:56:
Doen ze er extra slots bij.... nou moet ik de CE wel hebben
Ik twijfel nog wel tussen digitale versie of fysiek... Eigenlijk wil ik mijn collectie doosjes compleet houden, maar om daar nu extra voor te betalen.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
1 dag na release vind ik al niks. Denk dat ik gewoon naar een lokale winkel ga, zodat ik hem op kan halen wanneer ik dat wil.Bulls schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:50:
Bol .com had ik destijds 1 besteld en kreeg hem netjes 1 dag na release voor niet eens zo heel veel duurder dan normaal.
Nou zat ik te denken aan een sneller wapen, maar heeft dat wel nut als ik in Archon ben? Attack speed is wel erg belangrijk voor als archon uit staat en ik archon/diamond skin moet refreshen. Verder zie ik qua dps niet veel upgrademogelijkheden, behalve shoulders en misschien een betere Zuni Pox. Iemand die een 'gouden tip' heeft?
http://eu.battle.net/d3/e...dsmell-2195/hero/21222355
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Archon heeft ook nooit bekend gestaan als MP10-killer.
Ander vraagje trouwens:
Ik heb nu geen gear op mn level 60 monk en dh. Is het verstandig denken jullie om daar nu even wat gear voor te kopen nu de AH nog up is om dalijk daarmee naar 70 te levelen, of wordt het op een of andere manier dalijk beter om gear te verkrijgen voor level 60?
Vraag me namelijk af hoe je dat zou moeten doen zonder AH. Andere chars krijgen loot naar hun level straks, dus je kunt geen level 60 loot farmen. Enige wat je zou kunnen doen misschien is shards verzamelen en gamblen op die chars?
Volgens mij wordt het dalijk onmogelijk namelijk om met een hoog level chars die geen gear meer heeft nog gear te verzamelen zelf. Aangezien je niet meer even op normal act 1 kan beginnen tegen level 1 monsters..
[ Voor 74% gewijzigd door Bosmonster op 20-12-2013 13:37 ]
Verwijderd
Battle.net || Strava
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Yeah das op zich het probleem ook niet, maar vroeg het me vooral af hoe je dat zou moeten doen zonder AH dalijk.Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:54:
Als het alleen om van 60 - 70 te levelen is ben je nu toch voor een paar miljoen wel klaar toch?
Op gamblen na kun je andere chars namelijk niet meer voor je laten farmen..
[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 20-12-2013 14:02 ]
Verwijderd
Interessante opmerking. Dus dat betekent dat HF, spectrum swords en -18lvlreq items nog soort van hun waarde behouden na de patch. Misschien maar eens wat stuff inslaan.Bosmonster schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:32:
Vraag me namelijk af hoe je dat zou moeten doen zonder AH. Andere chars krijgen loot naar hun level straks, dus je kunt geen level 60 loot farmen. Enige wat je zou kunnen doen misschien is shards verzamelen en gamblen op die chars?
Volgens mij wordt het dalijk onmogelijk namelijk om met een hoog level chars die geen gear meer heeft nog gear te verzamelen zelf. Aangezien je niet meer even op normal act 1 kan beginnen tegen level 1 monsters..
Het is nu toch ook al zo dat je characters loot naar level krijgen? Je zou in theorie met je level 60 character zonder gear weer naar Normal difficulty act 1 kunnen en dan opbouwen met wat je vindt.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Nee, nu speel je Act 1 op normal en krijg je met je level 60 gewoon level 1's voor je kiezen en ook level 1 loot. Theoretisch gezien zou je dan weer vanaf level 1 weer op kunnen bouwen.Hafermaut schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:06:
Los van de pragmatische aanpak dat je voor heel weinig goud nog snel ieder character aan kunt kleden om straks in ieder geval normaal naar 70 te kunnen:
Het is nu toch ook al zo dat je characters loot naar level krijgen? Je zou in theorie met je level 60 character zonder gear weer naar Normal difficulty act 1 kunnen en dan opbouwen met wat je vindt.
Dalijk begin je op Normal Act 1 met je level 60 en krijg je level 60 monsters voor je kiezen (zoals ik het begrepen heb) die ook level 60 loot droppen. En die zijn denk ik best lastig zonder gear
Verwijderd
Zonder AH wordt inderdaad lastig. Daarom level ik mijn wizard en DH nu ook alvast naar 60. En anders koop ik voor 18 maart alvast lvl 60 spul (of spul voor het level dat ik nodig heb). Als ik maar op de makkelijkste stand kan spelen.Bosmonster schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:02:
[...]
Yeah das op zich het probleem ook niet, maar vroeg het me vooral af hoe je dat zou moeten doen zonder AH dalijk.
Op gamblen na kun je andere chars namelijk niet meer voor je laten farmen..
Misschien heb je gelijk (ik ben niet zo op de hoogte), maar dat klinkt mij wel een beetje vreemd in de oren... Lijkt me dat je de difficulty omlaag kunt zetten of iets dergelijks.Bosmonster schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:08:
[...]
Nee, nu speel je Act 1 op normal en krijg je met je level 60 gewoon level 1's voor je kiezen en ook level 1 loot. Theoretisch gezien zou je dan weer vanaf level 1 weer op kunnen bouwen.
Dalijk begin je op Normal Act 1 met je level 60 en krijg je level 60 monsters voor je kiezen (zoals ik het begrepen heb) die ook level 60 loot droppen. En die zijn denk ik best lastig zonder gear
Echter kun je wel je stats improven d.m.v. de paragon levels die je al behaald hebt.
[ Voor 5% gewijzigd door FreqAmsterdam op 20-12-2013 14:19 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Even heel wat anders tussendoor:Vandread schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:56:
Doen ze er extra slots bij.... nou moet ik de CE wel hebben
Waarom zou je met paragon 2.0 nog meer slots willen hebben? Dan heb je eigenlijk juist nog maar 6 slots nodig toch?
Bosmonster schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:08:
[...]
Nee, nu speel je Act 1 op normal en krijg je met je level 60 gewoon level 1's voor je kiezen en ook level 1 loot. Theoretisch gezien zou je dan weer vanaf level 1 weer op kunnen bouwen.
Het lijkt een beetje en-en; ik kan niet duidelijk iets vinden op de RoS Beta forums maar dit is een mooi overzichtje:FreqAmsterdam schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:16:
[...]
Misschien heb je gelijk (ik ben niet zo op de hoogte), maar dat klinkt mij wel een beetje vreemd in de oren... Lijkt me dat je de difficulty omlaag kunt zetten of iets dergelijks.
http://diablo.incgamers.c...r-reaper-of-souls-and-d3v
Ben jij level 60, dan de monsters ook, maar hoe sterk die precies zijn kun je instellen.
---
En wat betreft character slots, hardcore en softcore characters tellen naar hetzelfde totaal, dus 12 lijkt mij het minimum.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Iemand online misschien die dit even kan testen op PTR?Hafermaut schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:26:
[...]
Het lijkt een beetje en-en; ik kan niet duidelijk iets vinden op de RoS Beta forums maar dit is een mooi overzichtje:
http://diablo.incgamers.c...r-reaper-of-souls-and-d3v
Ben jij level 60, dan de monsters ook, maar hoe sterk die precies zijn kun je instellen.
Ah ja daar heb je gelijk in. Maar volgens mij wordt 12 ook de standaard toch, ook met de normale versie? Met de CE krijg je er 15.En wat betreft character slots, hardcore en softcore characters tellen naar hetzelfde totaal, dus 12 lijkt mij het minimum.
[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 20-12-2013 14:33 ]
Ja ik vind de retail ook leuker als verzamel object maar er zit niet veel leuke extras bij, Artbook, Making of DVD en een Muismat, nou feest. Ik denk dat ik dan een retail standaard neem en de DE erbij doe voor 20 euro meer. Maar ik kijk later wel.OkkE schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:59:
[...]
Dat had ik nog niet gezien, dan wordt het voor mij ook CE. Extra slots zijn toch wel erg fijn.
Ik twijfel nog wel tussen digitale versie of fysiek... Eigenlijk wil ik mijn collectie doosjes compleet houden, maar om daar nu extra voor te betalen.
The Standard Edition is available for $39.99 USD and the Digital Deluxe Edition is available for $59.99 USD. If you choose to preorder the Standard Edition and later want to upgrade to the Digital Deluxe Edition, you'll be able to do so for $20.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Zou ik wel even goed uitzoeken of dat wel geldt voor de standard retail, want zoals ze het doen overkomen geldt het alleen voor de digitale versies.Bulls schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:54:
[...]
The Standard Edition is available for $39.99 USD and the Digital Deluxe Edition is available for $59.99 USD. If you choose to preorder the Standard Edition and later want to upgrade to the Digital Deluxe Edition, you'll be able to do so for $20.
Verwijderd
De difficulty bepaald hoe moeilijk de monsters zijn, maar alles scaled naar je char lvl. Dus als ik bijvoorbeeld op Hard speel op lvl 65 dan staat er rechtsboven Hard (65), waar nu bv Inferno (1-10) staat.Bosmonster schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:31:
[...]
Iemand online misschien die dit even kan testen op PTR?
[...]
Dus ook de act 1 normal monsters zijn lvl 65 als je char lvl 65 is, ze krijgen meer hp en dmg als je hogere difficulty selecteerd.
Dit is volgens mij ook zo voor het aantal affixes; wordt door je char lvl bepaald, de exacte punten waarop je er een affix bij krijgt weet ik niet meer, maar dat zal ongeveer op de "oude" requirements voor Nightmare, hell en inferno liggen.
Andere RoS beta mensen als ik iets mis heb of vergeten ben share the knowledge
wie ben jij op battle.net?Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 19:39:
[...]
De difficulty bepaald hoe moeilijk de monsters zijn, maar alles scaled naar je char lvl. Dus als ik bijvoorbeeld op Hard speel op lvl 65 dan staat er rechtsboven Hard (65), waar nu bv Inferno (1-10) staat.
Dus ook de act 1 normal monsters zijn lvl 65 als je char lvl 65 is, ze krijgen meer hp en dmg als je hogere difficulty selecteerd.
Dit is volgens mij ook zo voor het aantal affixes; wordt door je char lvl bepaald, de exacte punten waarop je er een affix bij krijgt weet ik niet meer, maar dat zal ongeveer op de "oude" requirements voor Nightmare, hell en inferno liggen.
klopt precies, als voorbeeld, met een leeg lvl 60 char ben je flink "fucked" in RoS. Je zal dan gear in de vendor moeten kopen, craften of hulp van een gegeard persoon moeten hebben, of het gaat ernstig langzaam. Het makkelijkste is om vanaf lvl 1 met een character te beginnen, dan krijg je gaandeweg gewoon betere gear. Lvl 1 naar 70 doe je zowiezo vrij snel als je op een normale manier door de game speelt.
Wat heb je er eigenlijk al aan om het nu te kopen behalve die korting ? Heb je je key al meteen na betalen en ben jij al in staat om het alvast te downloaden, zoja hoe groot is de totale download eigenlijk ? Zal Blizzard later misschien ook niet met een actie komen om toch alvast in de beta te geraken of doen ze dat alleen als je een abbo neemt op 1 jaar warcraft ofzoiets dergelijks ?Leeghoofd21 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:40:
Ik ben alweer een tijdje aan het creepen in dit topic.
Ik speel sinds kort ook de PTR en ik ben zeer tevreden over de kant welke D3 weer opgaat.
Het begint eindelijk weer terug naar de roots te gaan.
Gisteren heb ik de expansion gekocht op de volgende site.
https://www.g2play.net/store/Xmas-Daily-Bargains/
je krijgt eerst 1,5% korting waarna je ook nog de punten kunt gebruiken.
Het totaal komt zo uit op € 25,49.
Dat is altijd leuk natuurlijk.
Als referall mag je Leeghoofd20 gebruiken als je dat leuk vind.
BTW gisteren weer wat ubers gedaan op PTR maar weer geen drops, heb nog maar 1 hellfire ring weten te maken en die was niet zo goed, zijn er hier meer mensen die ubers doen op PTR ? Ik heb wel wat leuke legendaries gevonden en goed amulet iig al en van iemand 2 zwaarden gekregen die die gecraft had, die kon mijn barb ook wel goed gebruiken.
[ Voor 14% gewijzigd door Pentiummania op 20-12-2013 21:10 ]
win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/BeContent https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam
Ik koop het maar alvast het is een mooie aanbieding en het is wel een kerst aanbieding maar des al niet te min staat er niet bij hoe lang of dat die aanbieding geldig is, en ik merk het dan vanzelf wel of ik de key al meteen krijg om bij battle.net alvast in te vullen.Pentiummania schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 21:07:
[...]
Wat heb je er eigenlijk al aan om het nu te kopen behalve die korting ? Heb je je key al meteen na betalen en ben jij al in staat om het alvast te downloaden, zoja hoe groot is de totale download eigenlijk ? Zal Blizzard later misschien ook niet met een actie komen om toch alvast in de beta te geraken of doen ze dat alleen als je een abbo neemt op 1 jaar warcraft ofzoiets dergelijks ?
BTW gisteren weer wat ubers gedaan op PTR maar weer geen drops, heb nog maar 1 hellfire ring weten te maken en die was niet zo goed, zijn er hier meer mensen die ubers doen op PTR ? Ik heb wel wat leuke legendaries gevonden en goed amulet iig al en van iemand 2 zwaarden gekregen die die gecraft had, die kon mijn barb ook wel goed gebruiken.
Een ding waarom ik mezelf quote ik moet 27,44 (nog een mooie prijs, ofniet?) betalen via ideal en ik heb je naam als partner ID opgegeven!
Order status: Waiting for admin approval
In the meantime back to PTR, vind net een mooie legendary shoulders:
[ Voor 7% gewijzigd door Pentiummania op 20-12-2013 22:40 ]
win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/BeContent https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ah, daar was ik al bang voor. Ff mn lvl 60's gearen dan dusVerwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 19:39:
[...]
De difficulty bepaald hoe moeilijk de monsters zijn, maar alles scaled naar je char lvl. Dus als ik bijvoorbeeld op Hard speel op lvl 65 dan staat er rechtsboven Hard (65), waar nu bv Inferno (1-10) staat.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Verwijderd
Oeps vergeten te ondertekenen in mn laatste post
En nog even een aanvulling / vraag (RoS Beta). Wat zijn jullie ervaringen met de blood shards? En het hele gambling?
Ik heb van gambling wel wat upgrades gekregen (minimaal) maar bounties en rifts geven volgens mij veel vaker upgrades. Dus ik gebruik blood shards op het moment om bv gear aan te vullen tijdens het lvl'en van niet lvl 70 chars en that's it.
@Bosmonster, als het eerste char die je naar 70 brengt nu wel goede gear heeft, zou je dus bovenstaande met de blood shards en de gambling vendor kunnen doen op je "kale" lvl 60's. Ga ik waarschijnlijk ook doen met mn DH die gear deelt met mn Monk
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2013 11:48 ]
Verwijderd

Slechts 293 uur over gedaan
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Er zijn geen Normal, Nightmare, Hell en Inferno meer in RoS, daar is alles level scaling. Dus de mobs zijn altijd hetzelfde level als jij (of van de game host) Er zijn dan verschillende moeilijkheidsgraden: Normal, Hard, Expert, Master en Torment 1 tm 6.Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 11:54:
Het maakt straks voor RoS toch niet meer uit of je Inferno ook gecleared hebt om naar lvl 70 te gaan? Mijn Wizard is nu nl plvl2 en moet aan Inferno beginnen maar heb er helemaal geen zin meer in om nogeens de 4 acts te doorlopen. En aangezien mijn DH ook nog moet vind ik het eigenlijk best als ze lvl 60 zijn en dan in de wachtkamer zetten tot 25 maart. Of tot patch 2.0 uitkomt (hopelijk in februari al).
Als je bijvoorbeeld een nieuwe hero maakt kun je in Act 1 al level 30 worden als je lekker veel killed en hogere difficulty speelt (meer xp) Maar je kan ook flink rushen en dan erg laag gewoon in latere acts bezig. Je kan zelfs met hulp met level 1 in Act 5 komen en daar gewoon beginnen. Of met Adventure mode gewoon overal heen gaan waar je wilt.
Gratz!Shao Kahn schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 12:48:
Eindelijk!
[afbeelding]
Slechts 293 uur over gedaan. Ook een hele prestatie.
Battle.net || Strava
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Alleen in Adventure mode.Visgek82 schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 14:25:
Wellicht is de vraag al beantwoord, maar is het nu eindelijk mogelijk zoals in D2 om ingame ook daadwerkelijk van act te wisselen dmv waypoints?
Verwijderd
Ah, bedankt. Dan mogen mijn Wizard en DH lekker wachten op RoS om verder te levelen en speel ik tot die tijd met mijn Barbarian en WD.Bulls schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 14:05:
[...]
Er zijn geen Normal, Nightmare, Hell en Inferno meer in RoS, daar is alles level scaling. Dus de mobs zijn altijd hetzelfde level als jij (of van de game host) Er zijn dan verschillende moeilijkheidsgraden: Normal, Hard, Expert, Master en Torment 1 tm 6.
Als je bijvoorbeeld een nieuwe hero maakt kun je in Act 1 al level 30 worden als je lekker veel killed en hogere difficulty speelt (meer xp) Maar je kan ook flink rushen en dan erg laag gewoon in latere acts bezig. Je kan zelfs met hulp met level 1 in Act 5 komen en daar gewoon beginnen. Of met Adventure mode gewoon overal heen gaan waar je wilt.
Iemand die mij misschien kan boosten naar level 60? Ben nu level 57 en heb full cain's set aan
Elke legendary item van de bazen (eerste run per char is altijd raak), 2 chars. Elk item een 2-handed sword, beetje zuur.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Dus het had niet uitgemaakt als ik het bij Blizz zelf had besteld, omdat hun een melding gemaakt hebben dat het al voor de release datum al te downloaden zal zijn maar ze hebben geen melding gemaakt vanaf wanneer dit precies is of enige andere informatie over de download nog naar buiten gebracht of het alleen via de beta battle.net app is of ook nog een aparte downloadbare client ?Bosmonster schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 08:59:
Uhh ja het is een PRE-order. Er zijn nog geen keys.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Dit is wel een hele lange zin!Pentiummania schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 17:50:
[...]
Dus het had niet uitgemaakt als ik het bij Blizz zelf had besteld, omdat hun een melding gemaakt hebben dat het al voor de release datum al te downloaden zal zijn maar ze hebben geen melding gemaakt vanaf wanneer dit precies is of enige andere informatie over de download nog naar buiten gebracht of het alleen via de beta battle.net app is of ook nog een aparte downloadbare client ?
Weet ook niet precies wat je nu wilt vragen. Het is een expansion. Koop je hem digitaal dan zit het aan je account gekoppeld en kun je automatisch 25 maart spelen. Meer is het niet. Met de digitale versie van Blizzard kun je ook niet eerder spelen.
Koop je hem niet digitaal, dan krijg je op 25 maart een doos met een code die je bij je account kunt invullen.
Er zijn dus voorlopig nog geen codes of downloads...
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 21-12-2013 19:12 ]
Gefeliciteerd!Shao Kahn schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 12:48:
Eindelijk!
[afbeelding]
Slechts 293 uur over gedaan. Ook een hele prestatie.
nieuws: Diablo III: Reaper of Souls komt 25 maart 2014 uit De standaard editie van Reaper of Souls kost 40 euro en deze komt per 25 maart in de winkel te liggen maar is vooraf al via Battle.net te downloaden, waarbij het spel op de 25e vrijgegeven wordt.
wat is er kwa waarde? je kan vrijwel niks traden, dus je gold kun je gebruiken om te craften, gems te upgraden en te enchantenZoloft schreef op zondag 22 december 2013 @ 00:32:
Misschien al eerder gevraagd, maar zal je gold nog wel wat waard blijven zodra de expansion uit komt?
Lijkt mij ook het meest verstandige.Mad-Matt schreef op zondag 22 december 2013 @ 12:28:
Ik zit te denken om een hoop van m'n gold te investeren in crafting materials.
Let wel: die crafting materials zijn nuttig voor crafts tot lvl 60. Daarboven heb je nieuwe mats nodig die van RoS drops af komen. Misschien handig als overbrugging tot nieuwe gear, maar ik zou er niet teveel van kopen.Mad-Matt schreef op zondag 22 december 2013 @ 12:28:
Tenzij je natuurlijk RoS helemaal niet gaat aanschaffen.
Ik blijf lekker op mijn goud zitten. Het eerste gemopper op Blizzard's betaforums is al aan de gang dat goud verkrijgen door drops op te pakken veel te weinig is in de pre-Torment moeilijkheidsgraden. Maar dit is natuurlijk dikke beta, dus misschien (waarschijnlijk?) worden gold drops nog bijgesteld.
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
lijkt mij totaal onverstandig, boven lvl 60 heb je nieuwe crafting materials (arcane dust als blue material en forgotten souls als legendary material (hogere level brimstone)Mad-Matt schreef op zondag 22 december 2013 @ 12:28:
daarnaast droppen er in de wereld bepaalde unique legedary crafting materials die je bij bepaald crafts nodig bent
mijn advies is dat je zoveel mogelijk gold opspaart, binnen no-time heb je er een paar honderd miljoen doorgewerkt. huidige items, materials en gems worden vrijwel waardeloos
http://diablo.incgamers.c...-souls-item-upgrade-guide
D3 Commodities are Worthless in Reaper of Souls
Ook al is het niet het nieuwste artikel.... het is nog vrij correct volgens mij.
Verwijderd
Is er trouwens een kerstpatch uitgebracht? De legendaries vliegen me om de oren terwijl ik normaal met een beetje mazzel hooguit 2 stuks op een hele dag heb en nu tot twee keer toe twee legendairies tegelijk van een elite pack in 3 uur. Is me nog nooit gebeurd dat ik er acht op een dag heb. Niet dat de legendairies de moeite zijn, al is de 2H kruisboog leuk om op 60 mee te beginnen (965 dmg, dext, attackspeed, CHD 98% en een socket).
Als je die link leest over de nieuwe items en marquise is dan de ondergrens dan gaan we naar 200% CHD toe in RoS?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2013 15:05 ]
10Mio in kas weer… dan bewaar ik maar voor RoS
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Waarschijnlijk is dat de nieuwe skill van de DH; Vengeance
ZO heb ik paar dagen geleden een item gezien
DH Cloak met een Monk only stat
[ Voor 14% gewijzigd door Dalyxia op 22-12-2013 23:09 ]
man, hoe lang speel jij nou eigenlijk al D2/D3? Jou zie ik al voorbij komen sinds D2 (lang lang geleden)Dalyxia schreef op zondag 22 december 2013 @ 23:08:
[...]
Waarschijnlijk is dat de nieuwe skill van de DH; Vengeance
ZO heb ik paar dagen geleden een item gezien
DH Cloak met een Monk only stat
Verwijderd
ja ging prima, uiteraard was ik ***kuche kuche*** onmisbaar, en speelde ik een cruciale rol door de taktieken van de ubers te bekijken vanaf de grondDeadsmell schreef op maandag 23 december 2013 @ 00:57:
Ubers 'solo' doen ging toch best snel met mijn p100 barb.
anyway tijd om te maffen
Verwijderd
De items die ik in hardcore op PTR kan maken zijn op zich best aardig maar ik heb problemen met het vinden van voldoende gele items om daar mee te kunnen craften. Ik ben op zich tevreden met de droprate want nu moet je weer grinden voor upgrades maar het zou leuk zijn als je zelf ook geel spul kunt maken en dat is nu nauwelijks mogelijk.
Ik neem aan dat ze nog wat gaan aanpassen want ik heb nu op lvl 18 al wel items met een socket geloot maar nog niet 1 gem gevonden en dat lijkt me ook niet de bedoeling. Als ze de droprates van items nog wat finetunen mag van mij deze patch live
BTC €94.837,08
Ik ga de game dan ook pas weer oppakken en hoop dat loot 2.0 toch weer het leuke terug in de game brengt
90 Euro voor een add-on... CE of niet, dat is nagenoeg de prijs van het volledige spel met een fractie van de content. En de inhoud is niet bepaald exclusief omdat je nagenoeg alles als digitale CE kan krijgen en zelfs je normale versie digitaal kan upgraden naar CE.Jaguar645 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 23:13:
Zie dat Bol.com de CE van Reaper op de site heeft staan.... gelijk maar in de bestelling gegooit!
Ik zal hem wel halen om naast de Diablo 3 CE te zetten, maar denk niet dat ik op deze manier in de toekomst weer aan een Blizzard CE doe, en gewoon de normale editie haal.
ik heb in ieder geval veel betere CE's in huis die meer inhouden dan wat Blizzard een "CE" noemt: artboekje, muismat en ingame pet.
Den k dat bij de volgende Blizzard Franchise/+1 versie ik de CE's ook laat liggen als ze eens een keer niets nieuws gaan bedenken om het weer echt exclusief te maken!
Dit keer zou ik het echter wel leuk vinden als hij gewoon 's netjes door Bol.com op de dag zelf wordt aangeboden, zodat ik als CE-eigenaar niet hoef te wachten op mijn spel waar in € 90,- voor betaal, terwijl de standaard-edition paupers al een dag aan het spelen zijn.
Hoe het zit met afleveren bij Kiala punten oid weet ik niet
Verwijderd
edit: wazig anderen hadden geen probleem maar bij mij werkte alles behalve AH nu wel weer
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2013 17:23 ]
Hmm.. nu je het zegt.uqrax schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 00:49:
[...]
90 Euro voor een add-on... CE of niet, dat is nagenoeg de prijs van het volledige spel met een fractie van de content. En de inhoud is niet bepaald exclusief omdat je nagenoeg alles als digitale CE kan krijgen en zelfs je normale versie digitaal kan upgraden naar CE.
Ik zal hem wel halen om naast de Diablo 3 CE te zetten, maar denk niet dat ik op deze manier in de toekomst weer aan een Blizzard CE doe, en gewoon de normale editie haal.
Ik zit te denken om mijn CE te annuleren en maar de Digital Deluxe Edition te kopen.
Zit zelfs geen soundtrack bij (waarvoor ik meestal CE's koop!)
Enige verschil tussen de CE & de DDE is als ik het goed begrijp: Artboek, DVD/BluRay met Making Off & Muismat?
[ Voor 8% gewijzigd door Ryur op 28-12-2013 08:51 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Same hereBosmonster schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 12:14:
Heb voor het eerst ook geen CE besteld, maar de digital deluxe edition.
Let the grinding begin..agian..
edit: verkeerde naam
[ Voor 21% gewijzigd door Shao Kahn op 28-12-2013 14:55 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Verwijderd
ik vindt alleen maar troep
Daarnaast nog een leuke off-hand gescoord voor mijn Monk, 600 miljoen, goede koop. Nu die laatste 3 gems in mijn torso nog ff upgraden en dan ben ik klaar voor Ros
Verwijderd
Ik heb RoS al gespot op bol.com, maar het word voor mij gewoon een standard editie
Je hoeft niet overal een legendary in te hebben, zie mijn Monk gear, deze gebruik ik ook op mijn DH.Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 21:47:
halverwege Paragon 20, moet er nog veel aan doen om op 100 te komen voor maart. Vandaag sinds tijden weer een legendary gehad, wel weer schik in, en dat is ook belangrijk. Als ik de achievements zo bekijk heb ik de helft van de gameplay nog niet gehad, want ik moet nog heel wat unieke characters ontmoeten. Ik denk ook dat het wel even duurt voor ik in alle slots een legendary heb, gaat mij veel te langzaam, voorbij MP3 ben ik teveel potions aan het drinken, en vooral aan het wegrennen
Ik heb RoS al gespot op bol.com, maar het word voor mij gewoon een standard editie
Als ik je een paar tips mag geven.
- Je life hoef je niks meer aan te doen, houden zo, kan zelfs 2-5K vanaf, geen ramp wanneer dat gebeurd.
- Zorg zo snel mogelijk voor een Natalya's Ring, Inna's Pants + Belt, ivm de leuke set bonussen.
- Mooie Manticore en Mempo, zorg voor "Increased critical hit chance of Rapid Fire" op je Quiver. Daar staat nu een Entangeling Shot bonus waar je null komma null mee doet.
- Craft Bracers bij de Smith, dat gaat lang duren maar kunnen veel beter worden dan je Strongarm's.
De Demon Hunter is de moeilijkste class in D3, zelfs met mijn 400K+ DPS DH speel ik niet hoger dan MP7-8. Dus MP3 is prima voor jouw gear. Als je hoger wilt spelen level dan een Monk naar 60, gooi je gear over en koop een paar goedkope 1 hands, speel je met dezelfde gear zo MP4-5.
Verwijderd
600 miljoen????????? ffs hoe kom je aan zoveel goldGrin schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 21:32:
Zo dan, paar lekkere MP10 crypt runs gehad met JimMorrison en kornuiten. In 2-3 uurtjes 2 plvl's erbij, eindelijk level 70 en een golden banner icon!![]()
Daarnaast nog een leuke off-hand gescoord voor mijn Monk, 600 miljoen, goede koop. Nu die laatste 3 gems in mijn torso nog ff upgraden en dan ben ik klaar voor Ros
en hoe zit het met het hele XP verdelen met RoS ? want ik heb een monk met paragorn 0 maar wel lvl 60 en mijn DH is nu para 57 als ik dat om kan switchen zou ik dat wel doen denk ik
Enkele 10-tallen items verkopen en je bent d'r.Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 22:39:
[...]
600 miljoen????????? ffs hoe kom je aan zoveel gold![]()
en hoe zit het met het hele XP verdelen met RoS ? want ik heb een monk met paragorn 0 maar wel lvl 60 en mijn DH is nu para 57 als ik dat om kan switchen zou ik dat wel doen denk ik
Op MP10 dropt er nog wel eens iets dat je kan verkopen @ AH. Begrijp me niet verkeerd, ik moet er wel voor handelen op het AH, het geld rolt zeker niet mijn kant op! Maar daar wordt je vanzelf handig in. Ook ik ben na zo'n aankoop door mijn gold, nu nog iets van 10 miljoen over, maar mijn oude off-hand verkoopt ook wel weer voor 100-150 miljoen (voor 55 gekocht). Toch weer 100 'verdiend'.
Probeer het eens met een Monk, zo ben ik er ook achter gekomen. Je zal zien dat dit veeeel sneller gaat dan met de DH. Voeg me anders ff toe (zie mijn signature), misschien heb ik nog wat spullen voor je.
Verwijderd
net ff mn gear omgehangen en dat gaat idd wel lekker items met name wapens kunnen beter maar goed dat komt wel eerst nog ff road to diablo voltooien en dan wat gear roggelen en dan MP verhogen zodat ik ook wat verkoopbare shit vindGrin schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 23:37:
[...]
Enkele 10-tallen items verkopen en je bent d'r.
Op MP10 dropt er nog wel eens iets dat je kan verkopen @ AH. Begrijp me niet verkeerd, ik moet er wel voor handelen op het AH, het geld rolt zeker niet mijn kant op! Maar daar wordt je vanzelf handig in. Ook ik ben na zo'n aankoop door mijn gold, nu nog iets van 10 miljoen over, maar mijn oude off-hand verkoopt ook wel weer voor 100-150 miljoen (voor 55 gekocht). Toch weer 100 'verdiend'.
Probeer het eens met een Monk, zo ben ik er ook achter gekomen. Je zal zien dat dit veeeel sneller gaat dan met de DH. Voeg me anders ff toe (zie mijn signature), misschien heb ik nog wat spullen voor je.
hoop ook nog wat crypt runs mee te kunnen pakken
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Narada-2663/hero/33861945
Hardcore, dus ik heb ze ben ik bang nog wel vaker nodig
Mijn lvl 51 Monk heeft nu 10K+ DPS
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Dat zijn een hoop lvl 60 chars.Thalaron schreef op zondag 29 december 2013 @ 17:32:
Gisteren nog 2 leuke low lvl items kunnen scoren voor in totaal zo'n 20 Mio
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Narada-2663/hero/33861945
Hardcore, dus ik heb ze ben ik bang nog wel vaker nodig
Mijn lvl 51 Monk heeft nu 10K+ DPS
Ben sinds kort ook weer begonnen.
Had nog een DH en die heeft nu ruim 200k DPS. Daar kan ik op MP5 nog wel mee farmen maar hoger zal wel lastig worden.
Nav de post van Grin nu bezig met een Monk te levelen.
Dat gaat solo nog best aardig met een Cain setje en een exp gem. Zit nu met een paar uurtjes spelen op lvl 30.
Nu maar eens kijken hoelang die Cain set nog meegaat...
Verwijderd
probeer een hellfire ring te krijgen met je DH en geef die aan je monk!superbassie schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:28:
[...]
Dat zijn een hoop lvl 60 chars.![]()
Ben sinds kort ook weer begonnen.
Had nog een DH en die heeft nu ruim 200k DPS. Daar kan ik op MP5 nog wel mee farmen maar hoger zal wel lastig worden.
Nav de post van Grin nu bezig met een Monk te levelen.
Dat gaat solo nog best aardig met een Cain setje en een exp gem. Zit nu met een paar uurtjes spelen op lvl 30.
Nu maar eens kijken hoelang die Cain set nog meegaat...
Ja inderdaad
Is nogal vervelend wanneer je een bepaalde klasse wilt spelen en je MOET er eerst een LVL'en
Ja die moet ik idd nog halen, heb al wel wat Infernal Machines.Verwijderd schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:23:
[...]
probeer een hellfire ring te krijgen met je DH en geef die aan je monk!
Daarom hou ik het maar bij SC. Hoef ik niet steeds met 100% concentratie te spelen.Thalaron schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:38:
[...]
Ja inderdaadMaarja… 1 fout of disconnect en het is er zo 1tje minder
![]()
Is nogal vervelend wanneer je een bepaalde klasse wilt spelen en je MOET er eerst een LVL'en
Overigens vind ik van één class meerdere naar 60 levelen wel erg hardcore.
Mag ik dan vragen waarom je niet eerst 1 character naar lvl 100 speelt?Thalaron schreef op zondag 29 december 2013 @ 22:28:
2 LVL 60 van 1 char LVL'en levert wel een achievenent op ja, maar die had ik ervoor al, had eerst alles 60 op SC en op HC. Maar tsja, speelde nooit SC meer en kwam slots te kort
Omdat ik dat erg lang vindt durenApsie schreef op zondag 29 december 2013 @ 22:38:
[...]
Mag ik dan vragen waarom je niet eerst 1 character naar lvl 100 speelt?
Maar buiten dat is na de expansion/update paragon toch anders ingedeeld? Dus wat heeft het dan voor een nut om Plvl 100 te halen? Of heb ik iets gemist?
Verwijderd
ik heb me er niet in verdiept maar een en ander opgevangen en ik meende dat het zo is dat je alle paragorn lvl XP kan verdelen over alle characters.Thalaron schreef op maandag 30 december 2013 @ 05:51:
[...]
Omdat ik dat erg lang vindt duren
Maar buiten dat is na de expansion/update paragon toch anders ingedeeld? Dus wat heeft het dan voor een nut om Plvl 100 te halen? Of heb ik iets gemist?
waarom er wordt gezegd lvl er eerst 1 naar paragorn 100 is gewoon voor de MF en GF en max bonus op stats
Klopt, de lvl's zijn inderdaad anders ingedeeld... Ik vroeg het me alleen afThalaron schreef op maandag 30 december 2013 @ 05:51:
[...]
Omdat ik dat erg lang vindt duren
Lijkt me logischer om 1 karakter met betere gear te hebben? Is sneller levelen = meer XP?
En alles kaal laten en mijn main char valt om -> dan kan ik helemaal van voor af aan beginnen. Zo goed als alle gear op mijn 2e rangs chars zijn ofwel koopjes via AH ofwel self found.
Gear hunten doe ik niet meer. Straks met expansion kan ik toch alles vervangen. Nu bezig met paragon levels te verzamelen. Een karakter naar paragon lvl100 spelen ga ik niet meer proberen, sneller om bijv. 4 karakters naar lvl25 te brengen. Als ik het goed begrijp is paragon level straks account gebonden?
MHW: Jay
4x lvl25 is niet hetzelfde waard als 1x 100, het is gebaseerd op hoeveelheid XP en 4x lvl25 is volgens mij minder xp in totaal dan 1 van 100.y0ukn0w schreef op maandag 30 december 2013 @ 14:02:
Ook maar weer eens een doorstart gemaakt met D3. En ook geswitcht van DH naar Monk. Enorm verschil.
Gear hunten doe ik niet meer. Straks met expansion kan ik toch alles vervangen. Nu bezig met paragon levels te verzamelen. Een karakter naar paragon lvl100 spelen ga ik niet meer proberen, sneller om bijv. 4 karakters naar lvl25 te brengen. Als ik het goed begrijp is paragon level straks account gebonden?
Correct me if i'm wrong.
edit: http://www.diablowiki.net/Paragon_experience_charts
[ Voor 4% gewijzigd door Sm0k3r op 30-12-2013 14:07 ]
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Dit topic is gesloten.
![]()
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]