• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05:19
Gratz!!
Zit zelf tegen de 78 aan te hikken. Gaat nog redelijk snel.
Doel voor RoS is voor mij persoonlijk al gehaald (paragon lvl 100+ over alle chars heen).
Royvveen schreef op zondag 05 januari 2014 @ 18:29:
Op zoek naar tips voor het verbeteren van mn WD. MP6-7 is prima te doen, maar welke upgrades/ veranderingen aan de build zijn er aan te raden om MP10 te spelen?

Survivability is het probleem op PM10, ik overweeg mn gems te vervangen voor +vit.

http://eu.battle.net/d3/e...haFurY-2866/hero/33301207

Verder zijn er bergen wizards en barbarians op MP 10 maar kom ik zelden tot nooit een andere WD of DH tegen en slechts een enkele Monk, ligt dit aan mij of is MP10 gewoon gemakkelijker voor Wiz en barbs?
Als je die WD van je eenmaal goed gegeared hebt, dan ren je net zo gemakkelijk door MP10 als barbs en wizards en doe je een stuk meer dps. :)

Als ik jou was zou ik een black damage weapon nemen en daarbij een tal rasha's amu gebruiken. Dat levert je een bak dps op door de bonus elemental damage. En probeer chd op je ringen te krijgen. Door je toegenomen dps werkt je LS ook beter.

Beetje extra armor is ook aan te raden en vit ook. Maar dat laatste krijg je vanzelf als je meer levelt. En probeer resall op items te krijgen, want dat heb je volgens mij helemaal niet.

Check mijn WD voor inspiratie: http://eu.battle.net/d3/e...dsmell-2195/hero/21463424 ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Deadsmell op 05-01-2014 19:21 ]

Apsie schreef op zondag 05 januari 2014 @ 18:39:
[...]

Je zal toch echt beter moeten craften: shoulders, bracers & eventueel gloves allemaal zonder AR...
Aanbevolen voor een WD:
3600 ~ 3800 armor
750 ~ 800 AR
55 ~ 60 K vit
DPS zo hoog mogelijk
Dat is een tikkeltje overdreven. Ik overleef MP10 uitstekend met:
- 3300 armor
- 460 resall (van gear)
- 53k life (foutje)

Zolang je damage blijft doen met bats, is er weinig dat je kapot krijgt als je je defences een beetje op orde hebt. Op de juiste momenten spirit walk poppen en je blijft overeind.

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:32
Deadsmell schreef op zondag 05 januari 2014 @ 19:19:
[...]

Dat is een tikkeltje overdreven. Ik overleef MP10 uitstekend met:
- 3300 armor
- 460 resall (van gear)
- 53k life

Zolang je damage blijft doen met bats, is er weinig dat je kapot krijgt als je je defences een beetje op orde hebt. Op de juiste momenten spirit walk poppen en je blijft overeind.
Uiteraard, is zeker waar, maar er komt natuurlijk ook wat finesse bij kijken en voor een beginnende speler zijn de getallen niet overdreven...

P.s. De 460 (+ je AR van Int) maakt toch wel degelijk 750 ~800 :)

Apsie's profiel

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:21
Kan iemand me vertellen of ik wel/niet beter een Marquise Ruby in mijn EF kan proppen ipv Emerald?

Op Diablo calculators geeft hij aan -5K DPS en DPS vs Elites…

Echter geeft hij bij tDPS +4.5K aan bij beide…

Betreft een WW Barb… dus ik DENK dat ik met de ruby ATM beter af zou moeten zijn. Daar tornado's naar DPS van main hand kijkt… maar twijfel nu wel… Ik vind 5 mil. uitgeven geen extreem groot probleem indien het een verbetering is… maar 10Mio om het uit te testen vind ik TE…

Anyone?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Narada-2663/hero/24164822

En ik weet dat een Witching Hour wel aan te raden is inmiddels ;) Maar een goede is voor mij te prijzig (zeker gezien RoS nabij is) en dan lever ik direct Life Steal in en een hoop andere stats :'(
Ik heb inmiddels een The Witching Hour voor een leuke 30 Mio kunnen scoren… Dichtst erbij liggende qua stats stond er voor 60 Mio op dus kon hem niet laten liggen :)

+19.5K DPS :/ Full buffed (Wrath actief) nu 247K DPS :D

Wel -80 AR en -3% LL dus deze zal ergens opgevangen moeten worden…

[ Voor 34% gewijzigd door Thalaron op 05-01-2014 21:09 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:53

Grin

Ride si sapis.

Weer als een dolle lopen crypt runnen met Sting en Retlaw en de 78 kunnen aantikken! Mooi teampje zo, ben benieuwd hoe onze party het gaat doen in ROS!?

@ Retlaw: /Users/<Username>/Library/Application Support/Blizzard/Diablo III/Screenshots/

[ Voor 24% gewijzigd door Grin op 05-01-2014 21:53 . Reden: Daar dus :) ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
@Mad-Matt: Gewoon in Steam bij 'Games' kiezen voor 'Add a Non-Steam Game to My Library'. Maar veel meer dan een snelkoppeling is het niet, hoor. Buiten de community overlay heb je geen verdere integratie.

@Henkje: Als ik tijd heb, wordt dat ook mijn doel, maar daarvoor wil ik proberen 100% achievements te halen. Huidige project is Diablo op inferno killen. :)

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:46

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grin schreef op zondag 05 januari 2014 @ 21:42:
Weer als een dolle lopen crypt runnen met Sting en Retlaw en de 78 kunnen aantikken! Mooi teampje zo, ben benieuwd hoe onze party het gaat doen in ROS!?

@ Retlaw: /Users/<Username>/Library/Application Support/Blizzard/Diablo III/Screenshots/
ging wel lekker!

Ik zie de library map niet... maar even verder zoeken!

gevonden: http://d3domination.com/d...ablo-3-screenshots-saved/

[ Voor 10% gewijzigd door retlaw op 05-01-2014 22:34 ]

Battle.net || Strava

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Hoppa! Lekker hoor, eindelijk plvl 100 bereikt! Thanks iedereen van hier die daar aan bij gedragen heeft!

Battle.net || Strava

Thalaron schreef op zondag 05 januari 2014 @ 20:29:

Wel -80 AR en -3% LL dus deze zal ergens opgevangen moeten worden…
Eén lifesteal wapen en Bloodthirst. 5-6% LS is voldoende om overeind te blijven met jouw dps. Als je je dps nog verder verhoogt, dan kan je zelfs met 3% prima overleven. Hoeveel resall heb je nu? Ik kan je profiel ff niet bekijken op mijn werk.

retlaw schreef op maandag 06 januari 2014 @ 00:52:
Hoppa! Lekker hoor, eindelijk plvl 100 bereikt! Thanks iedereen van hier die daar aan bij gedragen heeft!
Hey, werd tijd! Gefeliciteerd!! :)

Verwijderd

Meh, gisteren mijn barb verloren op Hardcore, was level 57 op MP4. Was erg netjes gekleed met voldoende LS & LoH maar dat helpt natuurlijk niets tegen jailer + frozen.

Volgende keer beter!
Dat is altijd flink balen. Laatst ben ik ook mijn eerste level 60 karakters verloren door dat soort incidentjes. Gelukkig is er altijd wel een tweaker bereid te boosten en leer je van de ervaring. :)

Als je zin hebt en het aan durft om door een (rend) barb geboost te worden, voeg me maar toe.

Verwijderd

Kanonnen zeg.. wat een damage output. Ik zit ook op de 500k ehp maar doe 50% minder damage :')

@Royvveen
Als eerst een black damage weapon regelen die een bak damage geeft. Vanaf 150k begint lifesteal pas echt lekker te werken imho. Voor de rest idd timing van spirit walk, manna management, je skills oefenen. Mooie van een WD is dat t geen clickfest is. /schop richting andere classes :9
Over mana management gesproken... Merkte laatst dat tijdens crypt runs, en de voorbereiding ervan, het heel fijn is om Rain Dance op Big Bad Voodoo te gebruiken. Vooral fijn om die snel bewegende elites te pakken, zonder dat je zonder mana komt te zitten. Wordt erg gewaardeerd als je met twee of drie WD´s in een party zit. :)

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
Deadsmell schreef op maandag 06 januari 2014 @ 09:55:
Wordt erg gewaardeerd als je met twee of drie WD´s in een party zit. :)
Enige probleem is dat het alleen werkt voor degene die rain dance cast :X

Movies: letterboxd

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:36
Het was weer een spannend weekend.

Eerst wilde ik snel een gem verkopen zodat ik genoeg gold had om iets van het AH te kopen. Daarvoor joinde ik een public game en vroeg of iemand hem wilde kopen. Er was ene barb met de naam 'Fei' die wel interesse had dus ik klik op zijn banner... dikke mob pack met poison en weet ik veel wat alles terwijl hij in de cementary stond. Ik dacht nog dat zal wel veilig zijn maar mooi niet dus. Gelukkig had ik mijn armor buff en archon mode aan staan waardoor ik slechts de helft van mijn leven kwijt was toen ik eindelijk weg kon teleporten met archon teleport skill. Vervolgens een hele zooi zitten killen maar voordat ik door lag toch gekilled wordt ben ik maar een crypt ingedoken. Later had ik de gem verkocht aan een Wizard waarmee ik nog een rondje ubers deed op mp3. :P

Ook wilde ik later nog wat vrienden helpen om inferno te clearen. Echter kort voor azmo zaten we in een elite battle en kon niks meer doen... laaaaaggggg!! En vervolgens disconnected. Gelukkig leefde mijn char nog en ben meteen weer gejoined om ze te helpen met de azmo kill :P

Lang leve 1mil EHP unbuffed :+

//edit:
Dit is volgens mij het youtube kanaal van die ene Fei:
YouTube: Diablo 3 PK Mp5 Hardcore Trap

[ Voor 7% gewijzigd door Sir_Hendro op 06-01-2014 10:21 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

desjaak909 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 09:58:
[...]

Enige probleem is dat het alleen werkt voor degene die rain dance cast :X
Serieus? Ik zat laatst in een party met een stel Roemenen, twee ervan WD's, plus mezelf. Die lui stonden erop dat ik RD ging gebruiken, omdat ze dat voordeel opleverde.

@Sir_Hendro, op welk MP level speel jij hc? Ik kan met mijn barb nu redelijk gemakkelijk MP3 aan en wil op dat niveau wel eens met tweakers samen spelen. Zie alleen weinig mensen online op hc, de laatste tijd.
MP4 lukt qua survivability waarschijnlijk ook wel, maar geen idee of ik daarvoor genoeg damage doe.

[ Voor 29% gewijzigd door Deadsmell op 06-01-2014 10:13 ]

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:53

Grin

Ride si sapis.

retlaw schreef op zondag 05 januari 2014 @ 22:27:
[...]

ging wel lekker!

Ik zie de library map niet... maar even verder zoeken!

gevonden: http://d3domination.com/d...ablo-3-screenshots-saved/
Sinds 10.7 verbergen die #$#%@$@!!! van Apple de user library, god weet waarom!

Spotlight (cmd+spatie) en typ 'terminal' <enter>, voer @ terminal het volgende in
code:
1
chflags nohidden ~/Library/
retlaw schreef op maandag 06 januari 2014 @ 00:52:
CONGRATS!

[ Voor 18% gewijzigd door Grin op 06-01-2014 10:23 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Sir_Hendro
Deadsmell schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:09:
[...]

Serieus? Ik zat laatst in een party met een stel Roemenen, twee ervan WD's, plus mezelf. Die lui stonden erop dat ik RD ging gebruiken, omdat ze dat voordeel opleverde.

@Sir_Hendro, op welk MP level speel jij hc? Ik kan met mijn barb nu redelijk gemakkelijk MP3 aan en wil op dat niveau wel eens met tweakers samen spelen. Zie alleen weinig mensen online op hc, de laatste tijd.
MP4 lukt qua survivability waarschijnlijk ook wel, maar geen idee of ik daarvoor genoeg damage doe.
Ik speel momenteel alleen MP1 of 2 door gebrek aan DPS (slechts 100k). Maar ik speel sowieso meer met low level chars zoals troll DH die super snel en helemaal OP is. :P

Bosmonster schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:22:
[...]

Zo lekker bezig geweest :P

Das nog 50K meer dps dan mijn oudje.
Ja, maar ben nog steeds jaloers op het wapen dat jij had. Dat was pas een lekker speertje. :P

Sir_Hendro schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:23:
[...]

Ik speel momenteel alleen MP1 of 2 door gebrek aan DPS (slechts 100k). Maar ik speel sowieso meer met low level chars zoals troll DH die super snel en helemaal OP is. :P
Met 100k buffed maai je alles op MP3 aardig snel neer. Wat is btw een troll DH? Klinkt irritant. :P

[ Voor 41% gewijzigd door Deadsmell op 06-01-2014 10:27 ]

Ik dacht dat je hem al verkocht had. Ga ik vanavond even uitrekenen wat 'ie precies voor me doet. dps getalletje is wel lager dan de mijne, zie ik nu. :P

• desjaak909
Deadsmell schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:34:
Ik dacht dat je hem al verkocht had. Ga ik vanavond even uitrekenen wat 'ie precies voor me doet. dps getalletje is wel lager dan de mijne, zie ik nu. :P
Geeft je iets meer dan 9k dps en dan nog wat extra life :9~

Damn, dat soort upgrades komt ik niet vaak meer tegen! Kost vast een fortuin. :P
Zolang ik je oude wapen bij de deal erbij krijg (zodat mn WD niet nutteloos is ineens), denk ik dat de prijs nog wel redelijk te houden is :P

Speel voorlopig toch alleen maar HS, Steam-shizzle of PS4 :P

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 06-01-2014 13:34 ]

Als ik je speertje overneem, dan zit de mijne wat mij betreft bij de prijs in. Daar doe ik dan toch niets meer mee. :)

• Sir_Hendro
Deadsmell schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:23:
[...]

Ja, maar ben nog steeds jaloers op het wapen dat jij had. Dat was pas een lekker speertje. :P

[...]

Met 100k buffed maai je alles op MP3 aardig snel neer. Wat is btw een troll DH? Klinkt irritant. :P
Troll DH zijn super snelle tanks met erg hoge dps die als een race auto door alle mappen gaan en vrijwel niemand kan het bijhouden. Uit frustratie wordt je dan vaak gekicked :P

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-12 17:10

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Heb mijn CM wiz maar eens omgebouwd tot Archon. Hiermee lukt het me aardig om MP5 act 1 runs te doen. Ik vraag me af wat een goede update zou kunnen zijn die me niet TE veel gold kost. (heb maar 5m op het moment) Dat een Mempo met crit een goeie update is snap ik ;) Maar is en blijft tot einde der tijden onbereikbaar voor mij.

Profile

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 09:15
FloydRaalte schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:43:
Heb mijn CM wiz maar eens omgebouwd tot Archon. Hiermee lukt het me aardig om MP5 act 1 runs te doen. Ik vraag me af wat een goede update zou kunnen zijn die me niet TE veel gold kost. (heb maar 5m op het moment) Dat een Mempo met crit een goeie update is snap ik ;) Maar is en blijft tot einde der tijden onbereikbaar voor mij.

Profile
Doe jij MP5 act 1 runs helemaal zelf? Hoe dan precies? Ik ben een Ps3 speler (CM WIZ / paragon lvl 2) en ben benieuwd hoe ik het beste mijn wizard kan leveren naar een hoger paragon level en dus in hogere mp levels kan spelen.

• FloydRaalte
  • Laatst online: 22-12 17:10

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Carnagy schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:47:
[...]

Doe jij MP5 act 1 runs helemaal zelf? Hoe dan precies? Ik ben een Ps3 speler (CM WIZ / paragon lvl 2) en ben benieuwd hoe ik het beste mijn wizard kan leveren naar een hoger paragon level en dus in hogere mp levels kan spelen.
Ja hoor MP5 solo ik prima met Archon of CM. (CM zelfs MP10 maar dat schiet gewoon niet op aangezien ik niet genoeg dmg doe)
Met Archon is het van belang dat je je skills op je gear aanpast. Je kunt voor meer dmg gaan of als je niet veel life steal gear hebt, kun je voor Magic Weapon - Blood magic gaan. Check een archon build. Daarnaast moet je gewoon even wennen aan de build zelf. Archon is een beuk build waarbij je als een malle door de maps heen raast. Tijd en aantal gedode vijanden is van belang omdat je je Archon zo lang mogelijk wilt benutten. Vaak gaat dat prima maar soms ook even niet. Lekker op MP1 beginnen zou ik zeggen.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-12 18:11

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

vraagje

waar zit leuker spullen in voor in game van Diablo 3 ROS de Digital Deluxe Edition of collector's edition ik twijfel nog welken ik ga pakken zelf heb ik diablo 3 CE voor pc al

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• Thalaron
Sir_Hendro schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:04:
Het was weer een spannend weekend.

Eerst wilde ik snel een gem verkopen zodat ik genoeg gold had om iets van het AH te kopen. Daarvoor joinde ik een public game en vroeg of iemand hem wilde kopen. Er was ene barb met de naam 'Fei' die wel interesse had dus ik klik op zijn banner... dikke mob pack met poison en weet ik veel wat alles terwijl hij in de cementary stond. Ik dacht nog dat zal wel veilig zijn maar mooi niet dus. Gelukkig had ik mijn armor buff en archon mode aan staan waardoor ik slechts de helft van mijn leven kwijt was toen ik eindelijk weg kon teleporten met archon teleport skill.

Lang leve 1mil EHP unbuffed :+

//edit:
Dit is volgens mij het youtube kanaal van die ene Fei:
YouTube: Diablo 3 PK Mp5 Hardcore Trap
Deadsmell schreef op maandag 06 januari 2014 @ 08:27:
[...]

Ik heb bovenstaande een tijdje terug ook gehad, maar toen werken er 2 samen, dit op MP1 gelukkig dus dat was nog relatief te overzien. 1 gast stond in town en waarschuwde me ASAP dat er een PK'er in game zat + een kick vote. Vervolgens join ik via de andere gast welke er nog was… BAM!!! 55% HP van mijn barb af… gelukkig had ik genoeg fury om te starten met WW anders was ik naar de klote. En ik stond echt helemaal in een hoekje en moest anderhalf scherm weg zien te komen… Toen de andere speler door kick vote weg was kwam er een nieuwe speler binnen en werd er gespammed dat IK de PK'er was met verzoek voor kick… maar een PM gestuurd naar die gast gezien ik eruit vloog…

Zeer triest… sindsdien controleer ik elke keer (wanneer ik zelf de game niet open) de gear van de gasten waarbij ik wil inspringen. Wanneer ze een stormshield met 27%+ block hebben en nog meer block rommel dan denk ik wel 2x voordat ik erin spring..

Toen ik terug in Town was en
Eén lifesteal wapen en Bloodthirst. 5-6% LS is voldoende om overeind te blijven met jouw dps. Als je je dps nog verder verhoogt, dan kan je zelfs met 3% prima overleven. Hoeveel resall heb je nu? Ik kan je profiel ff niet bekijken op mijn werk.

[...]

Hey, werd tijd! Gefeliciteerd!! :)
Heb zo'n 150K unbuffed… 185K met Battle Rage en 250K full buffed… wellicht ipv Bloodthirst eens Brawler erbij pakken… geeft toch aanzienlijk extra DPS :D

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• desjaak909
Thalaron schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:21:
[...]

Heb zo'n 150K unbuffed… 185K met Battle Rage en 250K full buffed… wellicht ipv Bloodthirst eens Brawler erbij pakken… geeft toch aanzienlijk extra DPS :D
blijft wel HC natuurlijk, daar zou ik niet echt met een barb met maar 3% LS op hogere mp's willen rondlopen

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deadsmell schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:25:
Als ik je speertje overneem, dan zit de mijne wat mij betreft bij de prijs in. Daar doe ik dan toch niets meer mee. :)
blijven de wapens toch bij de tweakers onderling. Ik heb je oude bijl nu aan mijn WD gegeven en net even met Stingray een crypt run gedaan. Ik doe niet heel veel damage, maar blijf aardig overeind. Dit komt ook door de wiz van Sting, maar viel me niet tegen.
Ik denk dat ik nu voor de WD ga! Volgens mij moet ik letten op:

- pickup range moet groot zijn, nu 32
- attack speed niet te hoog, nu 1,42
- armor is 3695
- res is 748
- dps is nog veel te laag ;), 120 unbuffed

Waar moet ik nog meer op letten? Hoe krijg ik de dps omhoog zonder gelijk blut te zijn?!

Battle.net || Strava

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
desjaak909 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:36:
[...]

blijft wel HC natuurlijk, daar zou ik niet echt met een barb met maar 3% LS op hogere mp's willen rondlopen
snap 't ook niet... de DPS is 91273912x meer dan genoeg voor MP2/3 waarin gespeeld wordt. Je wil gewoon het ene moment kunnen overleven als je in 3 arcane lasers staat en een D/C krijgt.

zou daar juist superstition nemen b.v. of een armor passive.

@Retlaw, mooie prestatie met p100 :D gefeliciteerd

[ Voor 5% gewijzigd door Mofkees op 06-01-2014 16:46 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• desjaak909
Mofkees schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:40:
[...]

snap 't ook niet... de DPS is 91273912x meer dan genoeg voor MP2/3 waarin gespeeld wordt. Je wil gewoon het ene moment kunnen overleven als je in 3 arcane lasers staat en een D/C krijgt.

zou daar juist superstition nemen b.v. of een armor passive.
en gewoon weer IK belt nemen, die 20k dps mis je toch niet op lagere mp's

@retlaw gloves kunnen stukken beter, bracers met res, helmpje met minimaal 250 int (met armor is goedkoper dan met res en vaak hetzelfde ehp effect), pox met hoge avg dmg en tWH met hogere int/chd zijn denk ik de goedkoopste upgrades

• Thalaron
Achjah, het blijft wat spelen met stats, ik speel atm overigens MP3. Kan daar Wrath voldoende behouden!

Maar inderdaad, IK beld volstaat voor MP3 meer dan voldoende, was echter aan het experimenteren om te kijken of ik mijn DPS dusdanig kan verhogen en survivability kan behouden voor MP5+

Wellicht dat een passive defensive beter zou zijn.. Van de week eens wat rommelen met skills.

Kan iemand me nog adviseren wat te doen met gem in mijn main hand? Calculators geven wat vreemde resultaten waarbij ik DENK dat Ruby betere eDPS/tDPS zal geven (tornado WW)

Mijn AR ligt nu rond de 600… wat wat laag is voor mijn doen (voorheen zat ik op 750-800)

[ Voor 7% gewijzigd door Thalaron op 06-01-2014 19:38 ]

retlaw schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:37:
[...]

blijven de wapens toch bij de tweakers onderling. Ik heb je oude bijl nu aan mijn WD gegeven en net even met Stingray een crypt run gedaan. Ik doe niet heel veel damage, maar blijf aardig overeind. Dit komt ook door de wiz van Sting, maar viel me niet tegen.
Ik denk dat ik nu voor de WD ga! Volgens mij moet ik letten op:

- pickup range moet groot zijn, nu 32
- attack speed niet te hoog, nu 1,42
- armor is 3695
- res is 748
- dps is nog veel te laag ;), 120 unbuffed

Waar moet ik nog meer op letten? Hoe krijg ik de dps omhoog zonder gelijk blut te zijn?!
Goede keuze. ;) Pickup range van 20 is ruim voldoende. Voor je build heb je eigenlijk al genoeg aan iets meer dan de range van CoB (12?), maar meer is alleen maar prettig. Attack speed kan je wel verhogen, mits je dan geen mana problemen krijgt. Ik heb 1.63 en dat gaat als een speer. Je armor is prima, je res ook.

4x Zuni heb je al. Beetje meer life is wel prettig, maar ook niet strikt noodzakelijk, dus je kunt je helemaal op dps focussen (wat sjaak zegt). Belangrijk is ook dat je er elemental damage bij krijgt. Bijv. door de Tal Rasha's amu te nemen. En als je nog laag in de levels zit, dan is LoH ook wel prettig. Zou je bijvoorbeeld een Blackthorne's pants voor kunnen nemen, bijv. met resall en armor. Maar misschien is dat laatste in jouw geval niet nodig, aangezien je aardig overeind blijft. Moet je zelf ff bekijken. :)

Edit: laad je WD even in D3Up.com om te zien waar de meestal dps gain zit. Zal waarschijnlijk crit, elemental en ias zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 06-01-2014 17:39 ]

• desjaak909
Thalaron schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:07:

Kan iemand me nog adviseren wat te doen met gem in mijn main hand? Calculators geven wat vreemde resultaten waarbij ik DENK dat Ruby betere eDPS/tDPS zal geven (tornado WW)
als ik deze post zo lees, is het dus gewoon hoe hoger de tDPS hoe beter:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/8568956963

als ik mijn char daar laad dan zou full buffed een ruby in mijn MH een tDPS upgrade van 4,5k (15k met brawler) opleveren, niet echt de moeite dus aangezien mijn dps getalletje wel daalt

Verwijderd

ik heb 2x perfect star ruby en wil graag 2x perf star emerald iemand die me daarmee kan helpen?

scratch that :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2014 19:56 ]

• Thalaron
Zo… even een andere setup proberen… gezien mijn steeds hogere AS wordt de fear proc nu toch wel erg irritant… zodoende (een andere EF met meer STR en AS) op OH gezet. Voorlopig mijn back-up barb zijn main hand (BK) met Ruby… kon geen (betaalbare) axe/mace vinden met acceptabele DPS + socket… Dus mis nu wel 10% CHC en dat zie je wel in DPS terug zeg haha!

Anyways.. Met ROS zie ik meer nut in mijn nieuwe EF en een dikke Main hand zal straks elke EF wel ownen… Hoop nog op een leuke Mace MET leuke DPS en sock/LL/LoH :D… nu rennen de mobs in elk geval niet continu weg lol…

Voorlopig dus een flinke klap voor mijn DPS.. maar 120-140-190K DPS is vooralsnog op MP3 niet echt een issue denk ik zo… zeker niet wanneer mobs blijven staan. Maar goed… 1 goede axe/mace drop en ik ben terug op de goede weg… desnoods moet ik wachten tot RoS… Liever niet :D

Net even gekeken wat er gebeurd wanneer ik mijn BK in mijn main hand in vergelijkbare stats vind als zijnde Mace zou dat een upgrade zijn van +21K DPS (paper) en +82K tDPS :)
Helaas heb ik daar nu weinig aan mjah...

[ Voor 29% gewijzigd door Thalaron op 07-01-2014 08:00 ]

Als je echt last hebt van fear, dan kan je ook overwegen om je EF in je off-hand te nemen en een SoJ met cold damage te kopen. Bij voorkeur eentje met 6% ww crit chance. Dan heb je nauwelijks last meer van fear.

Heb je ook een dps drop met WotB aan met die setup? Als ik mijn EF in mijn off-hand neem, dan mis ik ook de 10% chc, maar de damage bonus die ik van Weapons Master krijgt maakt dat goed. Als WotB actief is, doe ik zelfs meer paperdoll damage op die manier. Zonder WotB niet.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-12 14:14
Thalaron schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 07:51:
Anyways.. Met ROS zie ik meer nut in mijn nieuwe EF en een dikke Main hand zal straks elke EF wel ownen… Hoop nog op een leuke Mace MET leuke DPS en sock/LL/LoH :D… nu rennen de mobs in elk geval niet continu weg lol…
EF wordt door veel streamers met toegang tot RoS nog steeds gezien als één van de beste wapens voor een barb.
Gewoon de damage rol upgraden, en je hebt een heel dik wapen in RoS.
Let dan vooral op dat je een EF neemt met +40% damage roll! Misschien dat je zelfs een goedkope van de AH kunt plukken met crap dmg roll, maar max %dmg en aps om dalijk te rerollen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 07-01-2014 10:10 ]

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 10:10:
Let dan vooral op dat je een EF neemt met +40% damage roll! Misschien dat je zelfs een goedkope van de AH kunt plukken met crap dmg roll, maar max %dmg en aps om dalijk te rerollen :)
huh rerollen? kunnen we met RoS item stats gaan rerollen?
Ellendras#2772

Kan iemand mij wat advies geven over mijn monk? heb gear aardig op orde vind ik zelf zou graag wat meer vit en res willen maar das erg lastig ben ook niet helemaal tevreden over mij wapens. als iemand zich er even over wil buigen zou wel prettig zijn.

als ze spullen te koop hebben voor me of te ruil is dat ook mogelijk zodra wat zooi op AH verkoopt that is

edit: ik kom dus niet hoger (solo) dan MP3 en met DH deed ik MP5 ben geswitched en bevalt stukken beter maar op MP4 en hoger ga ik zo snel dood vermoed door te weinig res, vit en DPS combi MP3 gaat trouwens met groot gemak

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2014 12:28 ]

Ellendras#2772? :P

Je kunt trouwens gemakkelijk VIT winnen op je pants. De dex + vit combi op Inna's is niet zo duur, tenzij je mega hoge rolls hebt. En je Vile Wards hebben ook nog geen vit. Zelfde geldt voor je boots, maar dat kan een prijzige grap worden.

Met 35% crit en 294% crit damage zou ik je beide rode gems vervangen door groene. Dat levert je als het goed is een gemakkelijke winst op. Ook zou ik even uitrekenen wat een unity voor je doet, in plaats van die hellfire ring. Eentje met een hoge average damage en veel dex, zonder chd is vrij goedkoop. Met chd is natuurlijk beter, maar die zijn prijzig. Je off-hand is daarnaast erg traag. Daar zou ik zeker geen speer nemen, maar een sword of axe of WKL (lightning damage!!). Probeer op beide wapens trouwens een bak dex te krijgen. Dat kan je dps ontzettend boosten, ook al zie je dat niet terug in het dps getalletje op het wapen zelf.

Met craften kan je ook veel winnen. Denk aan vit op je shoulders en betere gloves. Trifecta is leuk op gloves, maar misschien heb je meer baat bij Archon Gauntlets of Dex met twee van de drie stats. En als je VIT eenmaal op niveau is, dan kan je je bracers vervangen door Lacuni's (ias + ms) of gecrafte (ehp + damage).

[ Voor 89% gewijzigd door Deadsmell op 07-01-2014 12:33 ]

Verwijderd

die ja :D
Je kunt trouwens gemakkelijk VIT winnen op je pants. De dex + vit combi op Inna's is niet zo duur, tenzij je mega hoge rolls hebt.

Met 35% crit en 294% crit damage zou ik je beide rode gems vervangen door groene. Dat levert je als het goed is een gemakkelijke winst op. Ook zou ik even uitrekenen wat een unity voor je doet, in plaats van die hellfire ring. Eentje met een hoge average damage en veel dex, zonder chd is vrij goedkoop. Met chd is natuurlijk beter, maar die zijn prijzig. Je off-hand is daarnaast erg traag. Daar zou ik zeker geen speer nemen, maar een sword of axe. Probeer op beide wapens trouwens een bak dex te krijgen. Dat kan je dps ontzettend boosten, ook al zie je dat niet terug in het dps getalletje op het wapen zelf.
zal ik eens naar kijken en tja groene gems kom ik tekort en die rode had ik nog
Reactie nog ff aangepast. :)

Ben je trouwens bekend met damage calculators als D3Up.com en d3rawr.com? Die geven je veel info over mogelijke upgrades. Voorkomt dat je veel gold uitgeeft aan verkeerde dingen.

[ Voor 76% gewijzigd door Deadsmell op 07-01-2014 12:31 ]

• desjaak909
en kies of voor poison of voor cold res dan doet je OWE wat meer

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:17

Umbrah

The Incredible MapMan

Ik ben recent weer begonnen met Diablo III op de XBox360 (sorry... ik kan niet met een PS-controller overweg), en hoewel ik een verstokt PC gamer ben (en blijf!!!), vind ik dit toch wel een heel stuk aangenamer. Lekker op de bank, onderuit, desnoods vrienden erbij, goeie controls (verbaast me!), en de balans lijkt een stuk aangenamer. Ik hoop dat ze deze versie blijven ondersteunen en niet PS-exclusive gaan met expansions enzo! Ik ben helemaal van m'n teleurstelling bekomen; dit is waar consoles voor zijn! (niet 13-in-een-dozijn-shooters).

Verwijderd

desjaak909 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:31:
en kies of voor poison of voor cold res dan doet je OWE wat meer
ja had ik al naar gekeken denk zelfs dat physical res beter is daar je die ook nog krijgt op str en int res all verhoogd. punt is dat ik moeite heb met items verkopen, droogt de markt op met RoS voor de deur? of is het gewoon omdat al mijn items ruk zijn :D

• desjaak909
Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:33:
[...]

ja had ik al naar gekeken denk zelfs dat physical res beter is daar je die ook nog krijgt op str en int res all verhoogd.
het maakt niet uit welke res je kiest als je er maar 1tje kiest, STR verhoogt niet je phys res maar je armor

Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:33:
[...]

droogt de markt op met RoS voor de deur? of is het gewoon omdat al mijn items ruk zijn :D
Mogelijk beide. :P

Het afgelopen half jaar is het sowieso moeilijker geworden om twijfelachtige items te verkopen. Nu met RoS voor de deur gaan veel mensen ook geen bakken met geld meer uitgeven aan top items. Als je ruim onder de laagste buyout gaat zitten, dan gaat het nog wel redelijk. Moeten je items wel goed zijn.

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-12 14:20

SideShow

Administrator

Ik zag daarnet een filmpje met een barb die 7.500.000.000 gold had.
Vraag me af wat je daarmee moet doen in RoS nu de AH weg is?

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:52:
[...]

huh rerollen? kunnen we met RoS item stats gaan rerollen?
Ellendras#2772

Kan iemand mij wat advies geven over mijn monk? heb gear aardig op orde vind ik zelf zou graag wat meer vit en res willen maar das erg lastig ben ook niet helemaal tevreden over mij wapens. als iemand zich er even over wil buigen zou wel prettig zijn.

als ze spullen te koop hebben voor me of te ruil is dat ook mogelijk zodra wat zooi op AH verkoopt that is

edit: ik kom dus niet hoger (solo) dan MP3 en met DH deed ik MP5 ben geswitched en bevalt stukken beter maar op MP4 en hoger ga ik zo snel dood vermoed door te weinig res, vit en DPS combi MP3 gaat trouwens met groot gemak
ik heb misschien nog wel wat voor je monk. Voeg me maar toe en schiet me even aan als ik online ben, kunnen we even kijken.

Battle.net || Strava

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-11 20:16
SideShow schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:48:
Ik zag daarnet een filmpje met een barb die 7.500.000.000 gold had.
Vraag me af wat je daarmee moet doen in RoS nu de AH weg is?
items rerollen, items craften

vooral het rerollen van yellows is een zeer prijzige business, begint met 10k-1mil per roll en bij elke volgende roll word het duurder.

ps:legendaries rerollen is nog duurder, maar daar heb je niet zoveel andere materials van waardoor je niet 1 item ff 30 keer rerolled voor de juiste mod

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

LoL ik zou 1-2 weeken wachten dan beginnen :) voor de rest zoek een hobbie lol

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

anyway...ik vraag me echt af hoe lang ik ROS kan spelen. Ik kan op het moment geen motivatie opbrengen om maar 1 min in D3 rond te hangen. :O

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Bosmonster schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:36:
[...]

Dat IS de hobby ;)

Verder wel redelijk boute statement voor iemand met zoveel level 100's :P
Just teasing lol ........... }:O

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Bosmonster schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:41:
Vanilla kan me ook niet zo heel erg meer bekoren momenteel, maar RoS ga ik wel weer los mee.
Ik hoop het ook maar goed dan moet het echt wel een toegevoegde waarde hebben ROS en als je snel door de items heen bent straks wat dan ? END GAME ???

Ik kijk er ook erg naar uit om ROS te spelen zij het gewoon nieuwe dingen uitproberen etc...maar of ik daar ook nog eens 1500 uur in ga steken ???? i dont know...

Verwijderd

Dalyxia schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:03:
[...]

items rerollen, items craften

vooral het rerollen van yellows is een zeer prijzige business, begint met 10k-1mil per roll en bij elke volgende roll word het duurder.

ps:legendaries rerollen is nog duurder, maar daar heb je niet zoveel andere materials van waardoor je niet 1 item ff 30 keer rerolled voor de juiste mod
Feitelijk blijft t dan nog steeds pay to win. Enige verschil is dat anderen dan Blizzard er niet op kunnen verdienen (flippers, botters,..) en dat het een goeie money/item sink is.

• desjaak909
Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:53:
[...]

Feitelijk blijft t dan nog steeds pay to win. Enige verschil is dat anderen dan Blizzard er niet op kunnen verdienen (flippers, botters,..) en dat het een goeie money/item sink is.
zijn de materials die benodigd zijn voor rerollen eigenlijk account bound?

Verwijderd

Bosmonster schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:20:
Rerollen is alleen gold volgens mij.
en je kan dan het hele item rerollen of per stat? zeg ik heb een mega coole ring met hele lage dex bonus kan ik dan alleen die DEX rerollen tot die ook hoog genoeg is ? of heb ik ook een kans dat ik ipv DEX een andere bonus krijg?

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Off-topic maar mooi dat het forum is aangepast voor mobiele leesbehaarheid!!!

Net weer even met de wd gespeeld en wat gear aangepast. Mp9 lukt solo redelijk. Mp10 in een party! Mooi char ook!

Ik merk wel dat elites zonder white trash eromheen soms lastig zijn. Ik zit dan zonder mana en dat is soms fataal...

[ Voor 1% gewijzigd door retlaw op 07-01-2014 18:33 . Reden: Typo ]

Battle.net || Strava

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:32
retlaw schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:42:

Ik merk dat elites zonder white trash eromheen soms lastig zijn. Ik zit dan zonder mana en dat is soms fataal...
Kan best aan je DPS liggen ;( die is vrij laag voor MP9/MP10 en ondanks je lage attackspeed (1.4) kom je toch op een gegeven moment zonder Mana te zitten (Misschien met een aantal herstarts van COB?)

Misschien nieuwe gloves (CHD) of een andere Pox/vision (CC) wat uitkomst kan bieden?
Meer DPS = meer kills = meer mana... :)

Succes!

Apsie's profiel

• Thalaron
Wellicht een stomme vraag… maar ik kan het niet vinden…

Wanneer je straks je items kan gaan enchanten… kan je dan bv. je wapen EN een socket geven EN een upgrade in DPS? Ik ben aan het zoeken naar een leuk wapen voor straks… gericht op goede base stats met crap DPS… maar goed MOET hij dan een sock hebben of is dat los van andere aanpassingen?

Ik verwacht van niet maar goed ;)

Is er hier iemand met een goede Dex EF met lifesteal die ik een uurtje/avondje mag lenen?

Ik zat eens te kijken naar beschikbare EF's op RMAH die de survivability van mijn monk verbeteren. Nu vind ik daar EF's als de volgende:

1129.7 damage

295 Min dam.
210 Max dam.
39% Damage
159 Dex
0.25 aps
73% CHD
3% LS

Ik had verwacht dat ik door de 3% extra LS ten opzichte van nu een flinke ehp boost zou krijgen, maar dps calculators laten slechts een effect van minder dan +100 ehp zien. Dacht dat het door het verlies aan damage kwam, maar als ik de chd naar 93 ofzo verhoog, dan zie ik geen positief effect op ehp. Of heeft LS sowieso geen effect op ehp?

Anyway, ik zou dus graag eens een EF als bovenstaande uitproberen, om te zien wat het effect is.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Apsie schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:17:
[...]

Kan best aan je DPS liggen ;( die is vrij laag voor MP9/MP10 en ondanks je lage attackspeed (1.4) kom je toch op een gegeven moment zonder Mana te zitten (Misschien met een aantal herstarts van COB?)

Misschien nieuwe gloves (CHD) of een andere Pox/vision (CC) wat uitkomst kan bieden?
Meer DPS = meer kills = meer mana... :)

Succes!
lastig om zonder veel gold uit te geven meer dps te scoren zonder in te leveren op survivability... CHC op de helm schiet ook op, maar dan lever ik weer vit en allres in ;(.

http://d3up.com/b/1294088
volgens d3up is dps gain het hoogst door CHC te verhogen. Ook elemental damage staat hoog, maar ik weet eigenlijk niet hoe dit werkt?! Verhoog je dit door gear met fire, lightning, holy, etc. damage te equipe?!

Battle.net || Strava

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

cybergi schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:43:
[...]

Ik hoop het ook maar goed dan moet het echt wel een toegevoegde waarde hebben ROS en als je snel door de items heen bent straks wat dan ? END GAME ???

Ik kijk er ook erg naar uit om ROS te spelen zij het gewoon nieuwe dingen uitproberen etc...maar of ik daar ook nog eens 1500 uur in ga steken ???? i dont know...
Zou ik niet doen, endgame zijn die suffe dungeons die je kan doen, maar die heb je na een paar avonden ook wel gezien

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

retlaw schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:37:
[...]

lastig om zonder veel gold uit te geven meer dps te scoren zonder in te leveren op survivability... CHC op de helm schiet ook op, maar dan lever ik weer vit en allres in ;(.

volgens d3up is dps gain het hoogst door CHC te verhogen. Ook elemental damage staat hoog, maar ik weet eigenlijk niet hoe dit werkt?! Verhoog je dit door gear met fire, lightning, holy, etc. damage te equipe?!
Ja, kijk naar je boots. Daar zit + 8% poison damage bij. Als je een wapen met poison damage, of beter nog een black weapon hebt, dan mag je dat erbij tikken. Tal Rasha's amu is daarvoor ook een leuke. Maakt niet uit welke elemental damage erop zit als je black weapon hebt.

Edit: had niet gezien dat je al tal rasha's amu hebt. Dan is de ruimte om nog elemental damage te upgraden vrij beperkt. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Deadsmell op 07-01-2014 19:46 ]

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11 20:52
Jeeej, mn barb (waar het ooit mee begon) ook P100 :) Nu ff d3 brake :p

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

ApOE schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:08:
Jeeej, mn barb (waar het ooit mee begon) ook P100 :) Nu ff d3 brake :p
Nogmaals gratz!!!

Battle.net || Strava

• Dalyxia
Bosmonster schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:20:
Rerollen is alleen gold volgens mij.
Rerollen Yellow items = Common debris + arcane dust + Veiled Crystal + gold
Rerollen Legedaries = Arcane dust + Forgotten Soul + Veiled Crystal + gold

Common Debris: Salvage van normal (Witte) items
Arcane Dust: Salavage van magic (blauwe) items
Veiled Crystal : Salvage van rare (yellow) items
Forgotten Souls: Salvage van Legendary items

Ik deed net ook iets doms, misklik op de copy knop en heb nu dus mijn vanilla account weer gekopieerd, alle progress in de beta weg |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Dalyxia op 07-01-2014 23:41 ]

• Thalaron
Deadsmell schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 08:02:
Als je echt last hebt van fear, dan kan je ook overwegen om je EF in je off-hand te nemen en een SoJ met cold damage te kopen. Bij voorkeur eentje met 6% ww crit chance. Dan heb je nauwelijks last meer van fear.

Heb je ook een dps drop met WotB aan met die setup? Als ik mijn EF in mijn off-hand neem, dan mis ik ook de 10% chc, maar de damage bonus die ik van Weapons Master krijgt maakt dat goed. Als WotB actief is, doe ik zelfs meer paperdoll damage op die manier. Zonder WotB niet.
Heb een leuke SoJ gescoord. Niet al te duir. 7% CHC op WW en 29% Elite met Cold %

Vanmiddag eens wat testen

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Dalyxia schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 23:39:
[...]

Common Debris: Salvage van normal (Witte) items
Arcane Dust: Salavage van magic (blauwe) items
Veiled Crystal : Salvage van rare (yellow) items
Forgotten Souls: Salvage van Legendary items

Ik deed net ook iets doms, misklik op de copy knop en heb nu dus mijn vanilla account weer gekopieerd, alle progress in de beta weg |:(
Heb je nog wat aan de huidige materials? Kun je nog wat met brimstones? Als ik het goed begrijp krijg je die dus niet meer als je legs salvaged. Lijkt me niet maar dan hoef ik ze ook niet meer te bewaren...

Battle.net || Strava

• Sir_Hendro
Gisteren met mijn gespaarde gold toch nog maar eens gaan shoppen. Na wat puzzelen heb ik toch een leuke upgrade gevonden voor mijn HC Wiz waardoor haar dps van 100k naar 170k is gegaan. Dat killen van mobs gaat nu zo lekker snel. Dan ga ik toch maar weer even verder met paragon farmen denk ik :P

Oude stats:
DPS: 100k
HP: 97k
EHP: 1mil
ARM: 6900
RES: 1200
LOH: 1200
LPS: 1300

Nieuwe stats:
DPS: 170k (+70k)
HP: 87k (-10k)
EHP: 800k (-200k)
ARM: 6900 ~
RES: 1000 (-200)
LOH: 1400 (+200)
LPS: 1000 (-300)

http://eu.battle.net/d3/d...hendro-2551/hero/14449884

Ik ben wel blij met deze dps upgrade :)

[ Voor 5% gewijzigd door Sir_Hendro op 08-01-2014 08:57 ]

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-12 15:59
Dat is een lekkere upgrade geweest :) Zelf heb ik nu 3 characters op lvl 60 met redelijke gear.
Mijn Monk en Wizard moeten nog geleveld worden, maar daar schaf ik wel wat items voor aan. Dan gaat het een stuk sneller :)

Tussendoor kan er altijd wat paragon gefarmed worden. Mocht er iemand een keer zin hebben om samen te farmen dan hoor ik dat graag ;) Met mijn WD red ik MP8 solo, alleen sommige bosses met nare affixes kunnen dan soms voor wat stress zorgen.
Dalyxia schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 23:39:
[...]

Dan heb ik niet goed op zitten letten :P

Wist wel dat je Soul nodig had voor Legendaries.
Gisteren nieuw speertje gescoord voor mijn WD. Eens zien of ik voor RoS de 300k unbuffed nog kan aantikken. :)

http://www.diabloprogress...mell-2195/Kalima/21463424

Thanks Bos! :)

• desjaak909
Deadsmell schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:16:
Gisteren nieuw speertje gescoord voor mijn WD. Eens zien of ik voor RoS de 300k unbuffed nog kan aantikken. :)

http://www.diabloprogress...mell-2195/Kalima/21463424

Thanks Bos! :)
met inna's pants en crafted bracers misschien te doen

[ Voor 3% gewijzigd door desjaak909 op 08-01-2014 10:21 ]

Ja, dat lijkt de gemakkelijkste en goedkoopste mogelijkheid. Of een andere amu met avg. damage ipv. socket, maar dat kost een godsvermogen.

• Ulanbator
  • Laatst online: 21-01 15:15
@ Deadsmell

Heb je al een goede EF met LS uit kunnen testen?
Ben vanaf een uurtje of 15:00 online.
Ulan#2359

D3 Armory

Nee, nog niet. Het gaat mij niet lukken om vandaag online te komen, ivm cursus vanavond. Ben je er morgen of overmorgen ook?

Verwijderd

retlaw schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:37:
[...]

Ik zie dat je 2 gems voor vitality gebruikt die je in totaal +108 vitality geven. Als ik jou was dan zou ik een marrow halen met 160int/250vit (ik heb er zo eentje gekocht voor 10M) ipv je huidige 194int/139vit:

dit geeft je -34 int, en +111 vit. Dan heb je 2 sockets vrijgemaakt waar je bijv. +100 int bij kan doen. Geeft je toch weer 3k damage erbij.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:49:
[...]

Ik zie dat je 2 gems voor vitality gebruikt die je in totaal +108 vitality geven. Als ik jou was dan zou ik een marrow halen met 160int/250vit (ik heb er zo eentje gekocht voor 10M) ipv je huidige 194int/139vit:

dit geeft je -34 int, en +111 vit. Dan heb je 2 sockets vrijgemaakt waar je bijv. +100 int bij kan doen. Geeft je toch weer 3k damage erbij.
thanks, ga ik naar kijken!

heb een nieuwe helm (thanks grin) en zoek nog mooie boots voor het gemis aan allres.
Heb ook een nieuwe broek met wat meer vit. Zit nu op 55K. Over wat plvls kan daar ook de paarse gem uit ;).

http://d3up.com/b/1295131

op gloves kan ik ook nog winnen, maar wil ik liever craften.. Heb wel een bod gedaan op gloves die 9K dps winst geven. Als ik die heb kom ik op iets meer als 160K unbuffed. Dan is mp8 goed te doen solo.

Battle.net || Strava

• desjaak909
Gisteren even mijn gold in de wapen craft loterij gegooid 8)7 Aangezien op HC goede wapens moeilijk te vinden zijn en upgrades voor me WD toch minimaal 500m zijn, dacht ik dat als ik er nou iets van 1.000 craft moet er toch wel iets leuks bij zitten, maar daar blijkt dus toch meer geluk bij te komen dan ik verwacht had. Van de 1.000 crafts echt maar iets van 4 met 1.000+dps gecraft, maar dan allemaal ruk stats voor de rest. Met al die crafted lvl62 wapens op SC dacht ik dat er toch wel iets bij moest zitten, maar helaas :'(

• Dalyxia
retlaw schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 07:41:
[...]

Heb je nog wat aan de huidige materials? Kun je nog wat met brimstones? Als ik het goed begrijp krijg je die dus niet meer als je legs salvaged. Lijkt me niet maar dan hoef ik ze ook niet meer te bewaren...
De huidige Materials zijn eigenlijk allemaal lvl 60 en lager, daar kun je dan nog steeds lvl 60 en lager gear mee maken, meer niet volgens mij

oftewel, je hebt er vrij weinig aan in RoS

Wat ik niet helemaal weet is in hoeverre die materials nodig zijn in Crafting.van lvl 60+ items. Ik heb iig vrijwel al mijn gems en materials verkocht (op wat Tomes of secrets en account bound (duh) materials na)

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:49:
[...]

heb een nieuwe chest gevonden!

http://d3up.com/b/1295263

zie dat je er eigenlijk nog armor op kan hebben voor nog meer EHP maar deze voldoet hoop ik voorlopig... Nu nog boots met AR en als het even kan bracers met AR voor de defense en gloves met CHC en CHD voor wat extra dps....

Battle.net || Strava

Dalyxia schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:02:
[...]

De huidige Materials zijn eigenlijk allemaal lvl 60 en lager, daar kun je dan nog steeds lvl 60 en lager gear mee maken, meer niet volgens mij

oftewel, je hebt er vrij weinig aan in RoS

Wat ik niet helemaal weet is in hoeverre die materials nodig zijn in Crafting.van lvl 60+ items. Ik heb iig vrijwel al mijn gems en materials verkocht (op wat Tomes of secrets en account bound (duh) materials na)
Met wat bounty trucjes zit je zelfs met nieuwe chars in een half uur van 60 naar 70, dus dat 60-70 craften is ook niet zo heel boeiend denk ik :P

(tenzij ze dat gaan fixen :+)

Met bestaande chars die nu al 100M/uur naar binnen werken is 60-70 helemaal kinderspel.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 08-01-2014 14:26 ]

retlaw schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:04:
[...]

heb een nieuwe chest gevonden!

http://d3up.com/b/1295263

zie dat je er eigenlijk nog armor op kan hebben voor nog meer EHP maar deze voldoet hoop ik voorlopig... Nu nog boots met AR en als het even kan bracers met AR voor de defense en gloves met CHC en CHD voor wat extra dps....
Dat is een mooie chest Ret! Je kunt er inderdaad nog armor bij doen, maar dan lever je weer in op andere stats. Netto maakt het niet heel veel uit.

Ik heb even berekend wat jouw chest op mijn WD doet (met marquise int gems erin) en dan kom ik uit op +244 dps en -1897 ehp. Erg weinig verschil dus.

• Thalaron
Heb de moed opgegeven lol… Kan geen betaalbare 1H Mace/Sword/Axe vinden met acceptabele dammage (HC)… de enige die geschikt zijn voor main hand ter vervanging voor mijn EF stond te koop voor 900+ Mio…. en tsja…

Dan mijn matige EF maar bewaren… straks met RoS evt. kijken wat ermee mogelijk is..
Base damage is niet zo geweldig, wel 10% AS en sock dus zou goed te upgraden moeten zijn straks lijkt me?

Wel nog een Inna's Temperance kunnen scoren met 70 AR. Zodoende kan ik 1 van mijn ringen laten vallen voor Stone of Jordan en evt. The Witching Hour (Moet nog even kijken of ik de LL van IK belt kan missen) wellicht dat dat al wat helpt.. Zo eens testen :) Ik vermoed dat ik toch IK belt zal behouden… flinke bak AR extra… DMG reduction van elites door set bonus en dan ook nog eens 3.4K meer life MET LL is nogal wat inleveren op survivability tov. 20K DPS...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Narada-2663/hero/24164822

[ Voor 23% gewijzigd door Thalaron op 08-01-2014 15:13 ]

• desjaak909
Deadsmell schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:05:
[...]

Dat is een mooie chest Ret! Je kunt er inderdaad nog armor bij doen, maar dan lever je weer in op andere stats. Netto maakt het niet heel veel uit.
je kan ook hoge vit en +armor hebben, zoiets: http://www.diabloprogress.com/item/34565598

Thalaron schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:06:

Dan mijn matige EF maar bewaren… straks met RoS evt. kijken wat ermee mogelijk is..
Base damage is niet zo geweldig, wel 10% AS en sock dus zou goed te upgraden moeten zijn straks lijkt me?
36/40 dmg%
10% IAS en sock

Op de damage na kun je deze wel leuk rerollen met RoS. Nadeel is wel de hoge fear (bijna max).

[ Voor 55% gewijzigd door Bosmonster op 08-01-2014 15:10 ]

Pagina: 1 ... 47 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]