Gratz!!
Zit zelf tegen de 78 aan te hikken. Gaat nog redelijk snel.
Doel voor RoS is voor mij persoonlijk al gehaald (paragon lvl 100+ over alle chars heen).
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Gratz!!
Als je die WD van je eenmaal goed gegeared hebt, dan ren je net zo gemakkelijk door MP10 als barbs en wizards en doe je een stuk meer dps.Royvveen schreef op zondag 05 januari 2014 @ 18:29:
Op zoek naar tips voor het verbeteren van mn WD. MP6-7 is prima te doen, maar welke upgrades/ veranderingen aan de build zijn er aan te raden om MP10 te spelen?
Survivability is het probleem op PM10, ik overweeg mn gems te vervangen voor +vit.
http://eu.battle.net/d3/e...haFurY-2866/hero/33301207
Verder zijn er bergen wizards en barbarians op MP 10 maar kom ik zelden tot nooit een andere WD of DH tegen en slechts een enkele Monk, ligt dit aan mij of is MP10 gewoon gemakkelijker voor Wiz en barbs?
[ Voor 8% gewijzigd door Deadsmell op 05-01-2014 19:21 ]
Dat is een tikkeltje overdreven. Ik overleef MP10 uitstekend met:Apsie schreef op zondag 05 januari 2014 @ 18:39:
[...]
Je zal toch echt beter moeten craften: shoulders, bracers & eventueel gloves allemaal zonder AR...
Aanbevolen voor een WD:
3600 ~ 3800 armor
750 ~ 800 AR
55 ~ 60 K vit
DPS zo hoog mogelijk
Uiteraard, is zeker waar, maar er komt natuurlijk ook wat finesse bij kijken en voor een beginnende speler zijn de getallen niet overdreven...Deadsmell schreef op zondag 05 januari 2014 @ 19:19:
[...]
Dat is een tikkeltje overdreven. Ik overleef MP10 uitstekend met:
- 3300 armor
- 460 resall (van gear)
- 53k life
Zolang je damage blijft doen met bats, is er weinig dat je kapot krijgt als je je defences een beetje op orde hebt. Op de juiste momenten spirit walk poppen en je blijft overeind.
[ Voor 34% gewijzigd door Thalaron op 05-01-2014 21:09 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
[ Voor 24% gewijzigd door Grin op 05-01-2014 21:53 . Reden: Daar dus :) ]
ging wel lekker!Grin schreef op zondag 05 januari 2014 @ 21:42:
Weer als een dolle lopen crypt runnen met Sting en Retlaw en de 78 kunnen aantikken! Mooi teampje zo, ben benieuwd hoe onze party het gaat doen in ROS!?
@ Retlaw: /Users/<Username>/Library/Application Support/Blizzard/Diablo III/Screenshots/
[ Voor 10% gewijzigd door retlaw op 05-01-2014 22:34 ]
Battle.net || Strava
Battle.net || Strava
Eén lifesteal wapen en Bloodthirst. 5-6% LS is voldoende om overeind te blijven met jouw dps. Als je je dps nog verder verhoogt, dan kan je zelfs met 3% prima overleven. Hoeveel resall heb je nu? Ik kan je profiel ff niet bekijken op mijn werk.Thalaron schreef op zondag 05 januari 2014 @ 20:29:
Wel -80 AR en -3% LL dus deze zal ergens opgevangen moeten worden…
Hey, werd tijd! Gefeliciteerd!!retlaw schreef op maandag 06 januari 2014 @ 00:52:
Hoppa! Lekker hoor, eindelijk plvl 100 bereikt! Thanks iedereen van hier die daar aan bij gedragen heeft!
Verwijderd
Verwijderd
Kanonnen zeg.. wat een damage output. Ik zit ook op de 500k ehp maar doe 50% minder damageDeadsmell schreef op zondag 05 januari 2014 @ 19:13:
Check mijn WD voor inspiratie: http://eu.battle.net/d3/e...dsmell-2195/hero/21463424
Enige probleem is dat het alleen werkt voor degene die rain dance castDeadsmell schreef op maandag 06 januari 2014 @ 09:55:
Wordt erg gewaardeerd als je met twee of drie WD´s in een party zit.
Movies: letterboxd
[ Voor 7% gewijzigd door Sir_Hendro op 06-01-2014 10:21 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
Serieus? Ik zat laatst in een party met een stel Roemenen, twee ervan WD's, plus mezelf. Die lui stonden erop dat ik RD ging gebruiken, omdat ze dat voordeel opleverde.desjaak909 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 09:58:
[...]
Enige probleem is dat het alleen werkt voor degene die rain dance cast
[ Voor 29% gewijzigd door Deadsmell op 06-01-2014 10:13 ]
Sinds 10.7 verbergen die #$#%@$@!!! van Apple de user library, god weet waarom!retlaw schreef op zondag 05 januari 2014 @ 22:27:
[...]
ging wel lekker!
Ik zie de library map niet... maar even verder zoeken!
gevonden: http://d3domination.com/d...ablo-3-screenshots-saved/
1
| chflags nohidden ~/Library/ |
CONGRATS!retlaw schreef op maandag 06 januari 2014 @ 00:52:
Hoppa! Lekker hoor, eindelijk plvl 100 bereikt! Thanks iedereen van hier die daar aan bij gedragen heeft!
[ Voor 18% gewijzigd door Grin op 06-01-2014 10:23 ]
*zucht*
Zo lekker bezig geweestDeadsmell schreef op zondag 05 januari 2014 @ 19:13:
[...]
Check mijn WD voor inspiratie: http://eu.battle.net/d3/e...dsmell-2195/hero/21463424
Ik speel momenteel alleen MP1 of 2 door gebrek aan DPS (slechts 100k). Maar ik speel sowieso meer met low level chars zoals troll DH die super snel en helemaal OP is.Deadsmell schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:09:
[...]
Serieus? Ik zat laatst in een party met een stel Roemenen, twee ervan WD's, plus mezelf. Die lui stonden erop dat ik RD ging gebruiken, omdat ze dat voordeel opleverde.
@Sir_Hendro, op welk MP level speel jij hc? Ik kan met mijn barb nu redelijk gemakkelijk MP3 aan en wil op dat niveau wel eens met tweakers samen spelen. Zie alleen weinig mensen online op hc, de laatste tijd.
MP4 lukt qua survivability waarschijnlijk ook wel, maar geen idee of ik daarvoor genoeg damage doe.
Ja, maar ben nog steeds jaloers op het wapen dat jij had. Dat was pas een lekker speertje.Bosmonster schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:22:
[...]
Zo lekker bezig geweest
Das nog 50K meer dps dan mijn oudje.
Met 100k buffed maai je alles op MP3 aardig snel neer. Wat is btw een troll DH? Klinkt irritant.Sir_Hendro schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:23:
[...]
Ik speel momenteel alleen MP1 of 2 door gebrek aan DPS (slechts 100k). Maar ik speel sowieso meer met low level chars zoals troll DH die super snel en helemaal OP is.
[ Voor 41% gewijzigd door Deadsmell op 06-01-2014 10:27 ]
*zucht*
Kopen?Deadsmell schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:23:
[...]
Ja, maar ben nog steeds jaloers op het wapen dat jij had. Dat was pas een lekker speertje.
[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 06-01-2014 10:29 ]
Geeft je iets meer dan 9k dps en dan nog wat extra lifeDeadsmell schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:34:
Ik dacht dat je hem al verkocht had. Ga ik vanavond even uitrekenen wat 'ie precies voor me doet. dps getalletje is wel lager dan de mijne, zie ik nu.
*zucht*
[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 06-01-2014 13:34 ]
Troll DH zijn super snelle tanks met erg hoge dps die als een race auto door alle mappen gaan en vrijwel niemand kan het bijhouden. Uit frustratie wordt je dan vaak gekickedDeadsmell schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:23:
[...]
Ja, maar ben nog steeds jaloers op het wapen dat jij had. Dat was pas een lekker speertje.
[...]
Met 100k buffed maai je alles op MP3 aardig snel neer. Wat is btw een troll DH? Klinkt irritant.
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Doe jij MP5 act 1 runs helemaal zelf? Hoe dan precies? Ik ben een Ps3 speler (CM WIZ / paragon lvl 2) en ben benieuwd hoe ik het beste mijn wizard kan leveren naar een hoger paragon level en dus in hogere mp levels kan spelen.FloydRaalte schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:43:
Heb mijn CM wiz maar eens omgebouwd tot Archon. Hiermee lukt het me aardig om MP5 act 1 runs te doen. Ik vraag me af wat een goede update zou kunnen zijn die me niet TE veel gold kost. (heb maar 5m op het moment) Dat een Mempo met crit een goeie update is snap ikMaar is en blijft tot einde der tijden onbereikbaar voor mij.
Profile
Ja hoor MP5 solo ik prima met Archon of CM. (CM zelfs MP10 maar dat schiet gewoon niet op aangezien ik niet genoeg dmg doe)Carnagy schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:47:
[...]
Doe jij MP5 act 1 runs helemaal zelf? Hoe dan precies? Ik ben een Ps3 speler (CM WIZ / paragon lvl 2) en ben benieuwd hoe ik het beste mijn wizard kan leveren naar een hoger paragon level en dus in hogere mp levels kan spelen.
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
*zucht*
Sir_Hendro schreef op maandag 06 januari 2014 @ 10:04:
Het was weer een spannend weekend.
Eerst wilde ik snel een gem verkopen zodat ik genoeg gold had om iets van het AH te kopen. Daarvoor joinde ik een public game en vroeg of iemand hem wilde kopen. Er was ene barb met de naam 'Fei' die wel interesse had dus ik klik op zijn banner... dikke mob pack met poison en weet ik veel wat alles terwijl hij in de cementary stond. Ik dacht nog dat zal wel veilig zijn maar mooi niet dus. Gelukkig had ik mijn armor buff en archon mode aan staan waardoor ik slechts de helft van mijn leven kwijt was toen ik eindelijk weg kon teleporten met archon teleport skill.
Lang leve 1mil EHP unbuffed
//edit:
Dit is volgens mij het youtube kanaal van die ene Fei:
YouTube: Diablo 3 PK Mp5 Hardcore Trap
Heb zo'n 150K unbuffed… 185K met Battle Rage en 250K full buffed… wellicht ipv Bloodthirst eens Brawler erbij pakken… geeft toch aanzienlijk extra DPSDeadsmell schreef op maandag 06 januari 2014 @ 08:27:
[...]
Ik heb bovenstaande een tijdje terug ook gehad, maar toen werken er 2 samen, dit op MP1 gelukkig dus dat was nog relatief te overzien. 1 gast stond in town en waarschuwde me ASAP dat er een PK'er in game zat + een kick vote. Vervolgens join ik via de andere gast welke er nog was… BAM!!! 55% HP van mijn barb af… gelukkig had ik genoeg fury om te starten met WW anders was ik naar de klote. En ik stond echt helemaal in een hoekje en moest anderhalf scherm weg zien te komen… Toen de andere speler door kick vote weg was kwam er een nieuwe speler binnen en werd er gespammed dat IK de PK'er was met verzoek voor kick… maar een PM gestuurd naar die gast gezien ik eruit vloog…
Zeer triest… sindsdien controleer ik elke keer (wanneer ik zelf de game niet open) de gear van de gasten waarbij ik wil inspringen. Wanneer ze een stormshield met 27%+ block hebben en nog meer block rommel dan denk ik wel 2x voordat ik erin spring..
Toen ik terug in Town was en
Eén lifesteal wapen en Bloodthirst. 5-6% LS is voldoende om overeind te blijven met jouw dps. Als je je dps nog verder verhoogt, dan kan je zelfs met 3% prima overleven. Hoeveel resall heb je nu? Ik kan je profiel ff niet bekijken op mijn werk.
[...]
Hey, werd tijd! Gefeliciteerd!!
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
blijft wel HC natuurlijk, daar zou ik niet echt met een barb met maar 3% LS op hogere mp's willen rondlopenThalaron schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:21:
[...]
Heb zo'n 150K unbuffed… 185K met Battle Rage en 250K full buffed… wellicht ipv Bloodthirst eens Brawler erbij pakken… geeft toch aanzienlijk extra DPS
blijven de wapens toch bij de tweakers onderling. Ik heb je oude bijl nu aan mijn WD gegeven en net even met Stingray een crypt run gedaan. Ik doe niet heel veel damage, maar blijf aardig overeind. Dit komt ook door de wiz van Sting, maar viel me niet tegen.Deadsmell schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:25:
Als ik je speertje overneem, dan zit de mijne wat mij betreft bij de prijs in. Daar doe ik dan toch niets meer mee.
Battle.net || Strava
snap 't ook niet... de DPS is 91273912x meer dan genoeg voor MP2/3 waarin gespeeld wordt. Je wil gewoon het ene moment kunnen overleven als je in 3 arcane lasers staat en een D/C krijgt.desjaak909 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:36:
[...]
blijft wel HC natuurlijk, daar zou ik niet echt met een barb met maar 3% LS op hogere mp's willen rondlopen
[ Voor 5% gewijzigd door Mofkees op 06-01-2014 16:46 ]
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
en gewoon weer IK belt nemen, die 20k dps mis je toch niet op lagere mp'sMofkees schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:40:
[...]
snap 't ook niet... de DPS is 91273912x meer dan genoeg voor MP2/3 waarin gespeeld wordt. Je wil gewoon het ene moment kunnen overleven als je in 3 arcane lasers staat en een D/C krijgt.
zou daar juist superstition nemen b.v. of een armor passive.
[ Voor 7% gewijzigd door Thalaron op 06-01-2014 19:38 ]
Goede keuze.retlaw schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:37:
[...]
blijven de wapens toch bij de tweakers onderling. Ik heb je oude bijl nu aan mijn WD gegeven en net even met Stingray een crypt run gedaan. Ik doe niet heel veel damage, maar blijf aardig overeind. Dit komt ook door de wiz van Sting, maar viel me niet tegen.
Ik denk dat ik nu voor de WD ga! Volgens mij moet ik letten op:
- pickup range moet groot zijn, nu 32
- attack speed niet te hoog, nu 1,42
- armor is 3695
- res is 748
- dps is nog veel te laag, 120 unbuffed
Waar moet ik nog meer op letten? Hoe krijg ik de dps omhoog zonder gelijk blut te zijn?!
[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 06-01-2014 17:39 ]
als ik deze post zo lees, is het dus gewoon hoe hoger de tDPS hoe beter:Thalaron schreef op maandag 06 januari 2014 @ 17:07:
Kan iemand me nog adviseren wat te doen met gem in mijn main hand? Calculators geven wat vreemde resultaten waarbij ik DENK dat Ruby betere eDPS/tDPS zal geven (tornado WW)
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2014 19:56 ]
[ Voor 29% gewijzigd door Thalaron op 07-01-2014 08:00 ]
EF wordt door veel streamers met toegang tot RoS nog steeds gezien als één van de beste wapens voor een barb.Thalaron schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 07:51:
Anyways.. Met ROS zie ik meer nut in mijn nieuwe EF en een dikke Main hand zal straks elke EF wel ownen… Hoop nog op een leuke Mace MET leuke DPS en sock/LL/LoH :D… nu rennen de mobs in elk geval niet continu weg lol…
*zucht*
[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 07-01-2014 10:10 ]
Verwijderd
huh rerollen? kunnen we met RoS item stats gaan rerollen?Bosmonster schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 10:10:
Let dan vooral op dat je een EF neemt met +40% damage roll! Misschien dat je zelfs een goedkope van de AH kunt plukken met crap dmg roll, maar max %dmg en aps om dalijk te rerollen
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2014 12:28 ]
Ellendras#2772?
[ Voor 89% gewijzigd door Deadsmell op 07-01-2014 12:33 ]
Verwijderd
die ja
zal ik eens naar kijken en tja groene gems kom ik tekort en die rode had ik nogJe kunt trouwens gemakkelijk VIT winnen op je pants. De dex + vit combi op Inna's is niet zo duur, tenzij je mega hoge rolls hebt.
Met 35% crit en 294% crit damage zou ik je beide rode gems vervangen door groene. Dat levert je als het goed is een gemakkelijke winst op. Ook zou ik even uitrekenen wat een unity voor je doet, in plaats van die hellfire ring. Eentje met een hoge average damage en veel dex, zonder chd is vrij goedkoop. Met chd is natuurlijk beter, maar die zijn prijzig. Je off-hand is daarnaast erg traag. Daar zou ik zeker geen speer nemen, maar een sword of axe. Probeer op beide wapens trouwens een bak dex te krijgen. Dat kan je dps ontzettend boosten, ook al zie je dat niet terug in het dps getalletje op het wapen zelf.
[ Voor 76% gewijzigd door Deadsmell op 07-01-2014 12:31 ]
Verwijderd
ja had ik al naar gekeken denk zelfs dat physical res beter is daar je die ook nog krijgt op str en int res all verhoogd. punt is dat ik moeite heb met items verkopen, droogt de markt op met RoS voor de deur? of is het gewoon omdat al mijn items ruk zijndesjaak909 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:31:
en kies of voor poison of voor cold res dan doet je OWE wat meer
het maakt niet uit welke res je kiest als je er maar 1tje kiest, STR verhoogt niet je phys res maar je armorVerwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:33:
[...]
ja had ik al naar gekeken denk zelfs dat physical res beter is daar je die ook nog krijgt op str en int res all verhoogd.
Mogelijk beide.Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:33:
[...]
droogt de markt op met RoS voor de deur? of is het gewoon omdat al mijn items ruk zijn
ik heb misschien nog wel wat voor je monk. Voeg me maar toe en schiet me even aan als ik online ben, kunnen we even kijken.Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 11:52:
[...]
huh rerollen? kunnen we met RoS item stats gaan rerollen?
Ellendras#2772
Kan iemand mij wat advies geven over mijn monk? heb gear aardig op orde vind ik zelf zou graag wat meer vit en res willen maar das erg lastig ben ook niet helemaal tevreden over mij wapens. als iemand zich er even over wil buigen zou wel prettig zijn.
als ze spullen te koop hebben voor me of te ruil is dat ook mogelijk zodra wat zooi op AH verkoopt that is
edit: ik kom dus niet hoger (solo) dan MP3 en met DH deed ik MP5 ben geswitched en bevalt stukken beter maar op MP4 en hoger ga ik zo snel dood vermoed door te weinig res, vit en DPS combi MP3 gaat trouwens met groot gemak
Battle.net || Strava
items rerollen, items craftenSideShow schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:48:
Ik zag daarnet een filmpje met een barb die 7.500.000.000 gold had.
Vraag me af wat je daarmee moet doen in RoS nu de AH weg is?
*zucht*
*zucht*
Dat IS de hobbycybergi schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:36:
LoL ik zou 1-2 weeken wachten dan beginnenvoor de rest zoek een hobbie lol
[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 07-01-2014 15:40 ]
anyway...ik vraag me echt af hoe lang ik ROS kan spelen. Ik kan op het moment geen motivatie opbrengen om maar 1 min in D3 rond te hangen.
Just teasing lol ...........Bosmonster schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:36:
[...]
Dat IS de hobby
Verder wel redelijk boute statement voor iemand met zoveel level 100's
*zucht*
Ik hoop het ook maar goed dan moet het echt wel een toegevoegde waarde hebben ROS en als je snel door de items heen bent straks wat dan ? END GAME ???Bosmonster schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:41:
Vanilla kan me ook niet zo heel erg meer bekoren momenteel, maar RoS ga ik wel weer los mee.
Verwijderd
Feitelijk blijft t dan nog steeds pay to win. Enige verschil is dat anderen dan Blizzard er niet op kunnen verdienen (flippers, botters,..) en dat het een goeie money/item sink is.Dalyxia schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:03:
[...]
items rerollen, items craften
vooral het rerollen van yellows is een zeer prijzige business, begint met 10k-1mil per roll en bij elke volgende roll word het duurder.
ps:legendaries rerollen is nog duurder, maar daar heb je niet zoveel andere materials van waardoor je niet 1 item ff 30 keer rerolled voor de juiste mod
zijn de materials die benodigd zijn voor rerollen eigenlijk account bound?Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:53:
[...]
Feitelijk blijft t dan nog steeds pay to win. Enige verschil is dat anderen dan Blizzard er niet op kunnen verdienen (flippers, botters,..) en dat het een goeie money/item sink is.
*zucht*
Verwijderd
en je kan dan het hele item rerollen of per stat? zeg ik heb een mega coole ring met hele lage dex bonus kan ik dan alleen die DEX rerollen tot die ook hoog genoeg is ? of heb ik ook een kans dat ik ipv DEX een andere bonus krijg?Bosmonster schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:20:
Rerollen is alleen gold volgens mij.
*zucht*
http://www.diablofans.com...uls-highlights-enchantingVerwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:29:
[...]
en je kan dan het hele item rerollen of per stat? zeg ik heb een mega coole ring met hele lage dex bonus kan ik dan alleen die DEX rerollen tot die ook hoog genoeg is ? of heb ik ook een kans dat ik ipv DEX een andere bonus krijg?
[ Voor 1% gewijzigd door retlaw op 07-01-2014 18:33 . Reden: Typo ]
Battle.net || Strava
Kan best aan je DPS liggenretlaw schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:42:
Ik merk dat elites zonder white trash eromheen soms lastig zijn. Ik zit dan zonder mana en dat is soms fataal...
lastig om zonder veel gold uit te geven meer dps te scoren zonder in te leveren op survivability... CHC op de helm schiet ook op, maar dan lever ik weer vit en allres inApsie schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 18:17:
[...]
Kan best aan je DPS liggendie is vrij laag voor MP9/MP10 en ondanks je lage attackspeed (1.4) kom je toch op een gegeven moment zonder Mana te zitten (Misschien met een aantal herstarts van COB?)
Misschien nieuwe gloves (CHD) of een andere Pox/vision (CC) wat uitkomst kan bieden?
Meer DPS = meer kills = meer mana...![]()
Succes!
Battle.net || Strava
Zou ik niet doen, endgame zijn die suffe dungeons die je kan doen, maar die heb je na een paar avonden ook wel geziencybergi schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:43:
[...]
Ik hoop het ook maar goed dan moet het echt wel een toegevoegde waarde hebben ROS en als je snel door de items heen bent straks wat dan ? END GAME ???
Ik kijk er ook erg naar uit om ROS te spelen zij het gewoon nieuwe dingen uitproberen etc...maar of ik daar ook nog eens 1500 uur in ga steken ???? i dont know...
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Ja, kijk naar je boots. Daar zit + 8% poison damage bij. Als je een wapen met poison damage, of beter nog een black weapon hebt, dan mag je dat erbij tikken. Tal Rasha's amu is daarvoor ook een leuke. Maakt niet uit welke elemental damage erop zit als je black weapon hebt.retlaw schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:37:
[...]
lastig om zonder veel gold uit te geven meer dps te scoren zonder in te leveren op survivability... CHC op de helm schiet ook op, maar dan lever ik weer vit en allres in.
http://d3up.com/b/1294088
volgens d3up is dps gain het hoogst door CHC te verhogen. Ook elemental damage staat hoog, maar ik weet eigenlijk niet hoe dit werkt?! Verhoog je dit door gear met fire, lightning, holy, etc. damage te equipe?!
[ Voor 7% gewijzigd door Deadsmell op 07-01-2014 19:46 ]
Nogmaals gratz!!!ApOE schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 21:08:
Jeeej, mn barb (waar het ooit mee begon) ook P100Nu ff d3 brake
Battle.net || Strava
Rerollen Yellow items = Common debris + arcane dust + Veiled Crystal + goldBosmonster schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 16:20:
Rerollen is alleen gold volgens mij.
[ Voor 12% gewijzigd door Dalyxia op 07-01-2014 23:41 ]
Heb een leuke SoJ gescoord. Niet al te duir. 7% CHC op WW en 29% Elite met Cold %Deadsmell schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 08:02:
Als je echt last hebt van fear, dan kan je ook overwegen om je EF in je off-hand te nemen en een SoJ met cold damage te kopen. Bij voorkeur eentje met 6% ww crit chance. Dan heb je nauwelijks last meer van fear.
Heb je ook een dps drop met WotB aan met die setup? Als ik mijn EF in mijn off-hand neem, dan mis ik ook de 10% chc, maar de damage bonus die ik van Weapons Master krijgt maakt dat goed. Als WotB actief is, doe ik zelfs meer paperdoll damage op die manier. Zonder WotB niet.
Heb je nog wat aan de huidige materials? Kun je nog wat met brimstones? Als ik het goed begrijp krijg je die dus niet meer als je legs salvaged. Lijkt me niet maar dan hoef ik ze ook niet meer te bewaren...Dalyxia schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 23:39:
[...]
Rerollen Yellow items = Common debris + arcane dust + Veiled Crystal + gold
Rerollen Legedaries = Arcane dust + Forgotten Soul + Veiled Crystal + gold
Common Debris: Salvage van normal (Witte) items
Arcane Dust: Salavage van magic (blauwe) items
Veiled Crystal : Salvage van rare (yellow) items
Forgotten Souls: Salvage van Legendary items
Ik deed net ook iets doms, misklik op de copy knop en heb nu dus mijn vanilla account weer gekopieerd, alle progress in de beta weg
Battle.net || Strava
[ Voor 5% gewijzigd door Sir_Hendro op 08-01-2014 08:57 ]
*zucht*
Dan heb ik niet goed op zitten lettenDalyxia schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 23:39:
[...]
Rerollen Yellow items = Common debris + arcane dust + Veiled Crystal + gold
Rerollen Legedaries = Arcane dust + Forgotten Soul + Veiled Crystal + gold
met inna's pants en crafted bracers misschien te doenDeadsmell schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:16:
Gisteren nieuw speertje gescoord voor mijn WD. Eens zien of ik voor RoS de 300k unbuffed nog kan aantikken.
http://www.diabloprogress...mell-2195/Kalima/21463424
Thanks Bos!
[ Voor 3% gewijzigd door desjaak909 op 08-01-2014 10:21 ]
Verwijderd
Ik zie dat je 2 gems voor vitality gebruikt die je in totaal +108 vitality geven. Als ik jou was dan zou ik een marrow halen met 160int/250vit (ik heb er zo eentje gekocht voor 10M) ipv je huidige 194int/139vit:retlaw schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:37:
[...]
lastig om zonder veel gold uit te geven meer dps te scoren zonder in te leveren op survivability... CHC op de helm schiet ook op, maar dan lever ik weer vit en allres in.
http://d3up.com/b/1294088
volgens d3up is dps gain het hoogst door CHC te verhogen. Ook elemental damage staat hoog, maar ik weet eigenlijk niet hoe dit werkt?! Verhoog je dit door gear met fire, lightning, holy, etc. damage te equipe?!
thanks, ga ik naar kijken!Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:49:
[...]
Ik zie dat je 2 gems voor vitality gebruikt die je in totaal +108 vitality geven. Als ik jou was dan zou ik een marrow halen met 160int/250vit (ik heb er zo eentje gekocht voor 10M) ipv je huidige 194int/139vit:
dit geeft je -34 int, en +111 vit. Dan heb je 2 sockets vrijgemaakt waar je bijv. +100 int bij kan doen. Geeft je toch weer 3k damage erbij.
Battle.net || Strava
De huidige Materials zijn eigenlijk allemaal lvl 60 en lager, daar kun je dan nog steeds lvl 60 en lager gear mee maken, meer niet volgens mijretlaw schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 07:41:
[...]
Heb je nog wat aan de huidige materials? Kun je nog wat met brimstones? Als ik het goed begrijp krijg je die dus niet meer als je legs salvaged. Lijkt me niet maar dan hoef ik ze ook niet meer te bewaren...
heb een nieuwe chest gevonden!Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:49:
[...]
Ik zie dat je 2 gems voor vitality gebruikt die je in totaal +108 vitality geven. Als ik jou was dan zou ik een marrow halen met 160int/250vit (ik heb er zo eentje gekocht voor 10M) ipv je huidige 194int/139vit:
dit geeft je -34 int, en +111 vit. Dan heb je 2 sockets vrijgemaakt waar je bijv. +100 int bij kan doen. Geeft je toch weer 3k damage erbij.
Battle.net || Strava
*zucht*
Met wat bounty trucjes zit je zelfs met nieuwe chars in een half uur van 60 naar 70, dus dat 60-70 craften is ook niet zo heel boeiend denk ikDalyxia schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:02:
[...]
De huidige Materials zijn eigenlijk allemaal lvl 60 en lager, daar kun je dan nog steeds lvl 60 en lager gear mee maken, meer niet volgens mij
oftewel, je hebt er vrij weinig aan in RoS
Wat ik niet helemaal weet is in hoeverre die materials nodig zijn in Crafting.van lvl 60+ items. Ik heb iig vrijwel al mijn gems en materials verkocht (op wat Tomes of secrets en account bound (duh) materials na)
[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 08-01-2014 14:26 ]
Dat is een mooie chest Ret! Je kunt er inderdaad nog armor bij doen, maar dan lever je weer in op andere stats. Netto maakt het niet heel veel uit.retlaw schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:04:
[...]
heb een nieuwe chest gevonden!
http://d3up.com/b/1295263
zie dat je er eigenlijk nog armor op kan hebben voor nog meer EHP maar deze voldoet hoop ik voorlopig... Nu nog boots met AR en als het even kan bracers met AR voor de defense en gloves met CHC en CHD voor wat extra dps....
[ Voor 23% gewijzigd door Thalaron op 08-01-2014 15:13 ]
je kan ook hoge vit en +armor hebben, zoiets: http://www.diabloprogress.com/item/34565598Deadsmell schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:05:
[...]
Dat is een mooie chest Ret! Je kunt er inderdaad nog armor bij doen, maar dan lever je weer in op andere stats. Netto maakt het niet heel veel uit.
*zucht*
36/40 dmg%Thalaron schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:06:
Dan mijn matige EF maar bewaren… straks met RoS evt. kijken wat ermee mogelijk is..
Base damage is niet zo geweldig, wel 10% AS en sock dus zou goed te upgraden moeten zijn straks lijkt me?
[ Voor 55% gewijzigd door Bosmonster op 08-01-2014 15:10 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq