retlaw schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:41:
[...]

Ben er ook blij mee en verwacht ook niet op korte termijn een update voor dit slot. Net gekeken wat een marquise emarald doet, maar dat is +2,5K dps en dat is me de 56m voor twee radiant emeralds niet waard met mijn huidige budget.
Zijn radiant stars inmiddels zo duur geworden, of waren ze dat altijd al? Ik craft ze altijd zelf vanuit flawless star gems. Volgens mij zit ik dan op 22-25 milj. per stuk, afhankelijk van het type.

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-12 11:48
Ruigerock schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 10:24:
[...]

Gisteren gespeeld met de andere setup en dat is even wennen zeg, na 400 uur Thunderclap ben je toch wel iets anders gewent dan op je plek blijven staan en naar iemand toe lopen voor de kill :)

De spirit loopt enorm snel op en de Wall of Light rune (1200%) kan je vrij snel achter elkaar laten vallen, maar toch was het onwennig en stiekem gaaf. Solo gaan de meeste mobs al dood bij een reguliere bell dus deze build zou ik eens in een party moeten proberen. Voor een snelle solo pot hou ik het wel bij Thunderclap, dan blijft mijn Sweeping Wind langer in leven door het net snel iets nog kunnen stuk slaan via teleport.

Einde van de avond viel mijn eerste Won Khim Lau met 899DPS/5%/25% maar zonder socket, LS of CD.. damn!
Denk niet dat ze dat zo leuk vinden in een party als alle mobs heen en weer worden gebeukt door je bellen ;)

@retlaw ik zou eerst er voor zorgen dat je voor mp10 genoeg ehp hebt dat je ascension kan droppen. Heb je weer een skillslot vrij die in de vorm van Edps meer dps geeft dan flat dps increase van items.
Btw faith in light > breath of heaven iirc.

@Deadsmell zijn idd duurder geworden nadat bekend werd dat de ah weg gaat en een tijdje geleleden een massive banwave voor botters.

[ Voor 5% gewijzigd door An1mA op 02-10-2013 12:49 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Deadsmell schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:25:
[...]

Moeten we dan maar eens vaker doen. Ik wil het liefst voor de expansion al mijn karakters op para 100 of zo dicht mogelijk daarbij hebben. In public schiet dat niet op, maar zo'n groepje biedt mogelijkheden. :)
Yep was top :o . Is ook leuk om met de DH in zo'n groep te spelen. Wel lachen met Nuwax erbij als pull monk. Trek alles naar zich toe en de DH's knallen er vol op met de manticors en de blauwe cyclones van Retlaw vliegen er ook nog doorheen. Geef lekker veel XP en is erg grappig om te zien :D
Ik heb ook nog een Plvl100 pull monk, moet dan alleen de gear van mijn DH overzetten :+ dus als deze nog een keer nodig is, geen probleem he.

Battle.net tag

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-12 15:18
An1mA schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:47:
[...]

Denk niet dat ze dat zo leuk vinden in een party als alle mobs heen en weer worden gebeukt door je bellen ;)
Dat valt wel mee, want zelfs op MP8 worden de meeste mobs toch geone-shot bij mij. :)

Maar goed, het speelt wel anders dan thunderclap natuurlijk. Het splash effect van die bel vind ik leuk om te zien, haha :)

Mijn Firewizzie

An1mA schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:47:
[...]

Btw faith in light > breath of heaven iirc.

@Deadsmell zijn idd duurder geworden nadat bekend werd dat de ah weg gaat en een tijdje geleleden een massive banwave voor botters.
Alleen op dag 1 na aankondiging gecheckt. Toen zag ik de prijzen inderdaad explosief stijgen. Veranderde echt per seconde.

Trouwens, weet je dat van Faith in the Light zeker? Die kan je drie seconden gebruiken en je moet vervolgens twaalf seconden wachten tot de cooldown voorbij is. Breath of Heaven kan je na het verlopen meteen weer casten. Doet weliswaar minder damage, maar wel continu.

@Stingray & Retlaw: ik wil ook wel eens pull monk spelen als jullie er genoeg van hebben. Nooit gedaan. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Deadsmell op 02-10-2013 12:57 ]

Verwijderd

Paar dagen geleden kwam ik in een pug komt er een DH op me af trade mij als zijn gear. Geen super spul maar leuk genoeg. Daarna dus een monk gestart ( geen DH fan)
Dagje later is die 60 en gear erop gegooid.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/ZULU-2654/hero/31698588
Heerlijk zeg zon monk, lekkere mobiliteit redelijke damage met sterke group support

• An1mA
Deadsmell schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:56:
[...]

Alleen op dag 1 na aankondiging gecheckt. Toen zag ik de prijzen inderdaad explosief stijgen. Veranderde echt per seconde.

Trouwens, weet je dat van Faith in the Light zeker? Die kan je drie seconden gebruiken en je moet vervolgens twaalf seconden wachten tot de cooldown voorbij is. Breath of Heaven kan je na het verlopen meteen weer casten. Doet weliswaar minder damage, maar wel continu.

@Stingray & Retlaw: ik wil ook wel eens pull monk spelen als jullie er genoeg van hebben. Nooit gedaan. :)
Zover ik het begrepen heb wel ja. Hier heb je 2 linkjes, eentje waar de werking van blinding flash word uitgelegd en de andere link een versus tussen de 2.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/7415601873
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6079752330

Een pullmonk is voor een cm wiz en wd echt relaxed kan ik zeggen ;)

Hm, ik vind het een beetje vage verhalen, maar als ik de topicstarter in het eerste topic moet geloven, dan heb ik meer aan BF. Zal het vanavond eens beter bestuderen en testen. Kan natuurlijk ook Serenity weg mikken en BF en BoH beide gebruiken. Al moet ik dan wel dingen actief gaan ontwijken. Is dat wel toegestaan op SC? :P

• Filipvh
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-12 21:33
retlaw schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:10:
[...]

Ook maar eens op zoek naar wat het kost om zo een build te maken. Zeker met een groep als gister kan er nog flink wat xp worden gefarmd zo... De 200K+ dps is voorlopig toch niet haalbaar...

Volgens mij is NUWAX hier ook wel actief...
Jeps aanwezig!
maar eerder als topic volger ipv poster

http://www.diabloprogress...uwax-1739/Filibert/640255
Slechts 10k damage maar op de goeie momenten boost je de hele party met +80%
dat samen met pull zorgt met de juiste party voor het "sneltreineffect" >:)

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/9485558737 voor de complete uitleg

Verwijderd

Gebruik ook geen serenity op SC beetje onnodig. Gewoon knalle en zolang je damage doet niks aan de hand met lifesteal.
Een paar posts terug had iemand over een bug met combination strike. Dat sweeping wind en exploding palm nog gezien worden als spirit generators. Maar ingame zie ik dat niet.

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-12 06:43
Nope, liever dood dan kiten :9

Movies: letterboxd

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:08

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deadsmell schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:25:
Hm, ik vind het een beetje vage verhalen, maar als ik de topicstarter in het eerste topic moet geloven, dan heb ik meer aan BF. Zal het vanavond eens beter bestuderen en testen. Kan natuurlijk ook Serenity weg mikken en BF en BoH beide gebruiken. Al moet ik dan wel dingen actief gaan ontwijken. Is dat wel toegestaan op SC? :P
Ga ik ook wel even proberen. BF ipv Serenity.
Filipvh schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:29:
[...]

Jeps aanwezig!
maar eerder als topic volger ipv poster

http://www.diabloprogress...uwax-1739/Filibert/640255
Slechts 10k damage maar op de goeie momenten boost je de hele party met +80%
dat samen met pull zorgt met de juiste party voor het "sneltreineffect" >:)

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/9485558737 voor de complete uitleg
thanks voor de link!

Battle.net || Strava

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
desjaak909 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:33:
[...]

Nope, liever dood dan kiten :9
kan ik alleen beamen :)

(en ben ook een goed voorbeeld hierin!)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Dat was mijn HC tactiek, voordat ik mijn huidige karakter had. :P

Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:33:
Een paar posts terug had iemand over een bug met combination strike. Dat sweeping wind en exploding palm nog gezien worden als spirit generators. Maar ingame zie ik dat niet.
Dat was ik. Ik had dat een tijdje terug nog gecontroleerd en meende het wel te zien. Nog maar eens checken dan (niet zozeer dat ze gezien worden als spirit generators, maar dat ze bijdragen aan CS).

Heb je het met sweeping wind geprobeerd? SW moet wel damage doen voordat CS proct, meen ik me te herinneren. Alleen activeren is niet genoeg.

[ Voor 98% gewijzigd door Deadsmell op 02-10-2013 14:47 ]

• desjaak909
Mofkees schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 14:36:
[...]

kan ik alleen beamen :)

(en ben ook een goed voorbeeld hierin!)
met mijn barb wil ik nog wel eens een rondje om spinnen, maar met mijn monk niet, denk ook vaak dat ik het wel overleef zonder serenity, wat dan uiteindelijk niet het geval is (need more plvl's) 8)7
edit: lees in dat topic dat die sledgefist nogal duur is geworden met sock, heb er volgens mij nog 1 in mijn stash incl. bonesaber met sock, vanavond maar eens proberen of ik verder cheap zo'm monkje in elkaar kan zetten

[ Voor 22% gewijzigd door desjaak909 op 02-10-2013 16:07 ]

• An1mA
Echt dikke lagg bij diablo, 800ms etc .... Meer mensen last van?

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:33
An1mA schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 16:44:
Echt dikke lagg bij diablo, 800ms etc .... Meer mensen last van?
Niet 800 ms, maar wel 300/400 ms ja (terwijl ik normaal < 30 ms heb)
Ook last van lag hier. Normaal ca. 30 ms, nu 100 - 130 ms.

Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 13:33:
Gebruik ook geen serenity op SC beetje onnodig. Gewoon knalle en zolang je damage doet niks aan de hand met lifesteal.
Even een beetje getest. Ik had al mijn skills gedeselecteerd, op FoT en Serenity na. Combination Strike was actief samen met Resolve en Seize the Initiative. Geen rune op FoT.

Op het moment dat ik niet aanviel, had ik een dps van 276k. Na het uitdelen van de eerste klap schoot mijn dps echter omhoog naar 288k. Aangezien ik geen twee spirit generators had en ook geen SW en EP, ging ik er vanuit dat er niets zou gebeuren. Na een tijdje prutsen kon ik nog steeds geen verklaring voor die increase vinden, dus ik heb Combination Strike even uitgezet. Toen bleef mijn dps continu op 276k, ook bij aanvallen. Raar!

Daarna CS getest met FoT in combinatie met Deadly Reach / Sweeping Wind. Sweeping Wind had inderdaad geen enkel effect, maar met Deadly Reach (zonder Foresight) schoot mijn dps omhoog van 288k naar 309k. Dus het lijkt erop dat Combination Strike inmiddels wel werkt zoals het volgens de omschrijving hoort te werken. Ik kan alleen de getallen die ik vind niet rijmen met de percentages die in de omschrijving worden genoemd, maar dat zullen gearinvloeden wel zijn.

Maar die 276k naar 288k increase snap ik niet. Dat schijnt altijd te gebeuren als CS aan staat, ook als alle andere skills gedeselecteerd of inactief zijn. Heeft iemand daar een verklaring voor?

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsmell op 02-10-2013 17:38 ]

Verwijderd

Iemand enig idee waarom mijn Immortal King's set, ik heb alle 6, geen award opleverd voor complete set?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 19:33:
Iemand enig idee waarom mijn Immortal King's set, ik heb alle 6, geen award opleverd voor complete set?
heb je de achievement al gekregen voor een andere set?

Verwijderd

Ja, maar je heb onder general ook set appael en daar komt geen vinkje bij IK
Verwijderd schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 19:38:
Ja, maar je heb onder general ook set appael en daar komt geen vinkje bij IK
Heb je die set gekocht of gevonden? Voor de achievement moet je namelijk alle items vinden. :)

• Mofkees
Deadsmell schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 17:29:
Ook last van lag hier. Normaal ca. 30 ms, nu 100 - 130 ms.

[...]

mooi verhaal over CS
Ook bij EEN generator krijg je de bonus (1x 8% dus). Mja je krijgt minder dan 8%, daar heb ik geen verklaringen voor.

Ah, vandaar!

Net even wat rondjes met mijn barb gedraaid op MP10, zonder Bloodthirst. Blijkt dus geheel overbodig te zijn. Met Brawler aan doe ik genoeg dps om met 3% LS mijn health vol te houden (zelfs bij reflect packs). Zat op een mooie 550k buffed. :) Vraag me af hoe het bij ubers zal gaan.

Wordt Brawler eigenlijk meegerekend met de sheet dps?

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Deze ochtend overigens nog steeds lag. Niet zo erg als gisteren, maar vanochtend zat ik rond de 120-180. Nog steeds irritant overigens.

Ik hou niet zo van free, onverwachte teleports :P

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• thriller
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07:05
Deadsmell schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 22:52:
Ah, vandaar!

Net even wat rondjes met mijn barb gedraaid op MP10, zonder Bloodthirst. Blijkt dus geheel overbodig te zijn. Met Brawler aan doe ik genoeg dps om met 3% LS mijn health vol te houden (zelfs bij reflect packs). Zat op een mooie 550k buffed. :) Vraag me af hoe het bij ubers zal gaan.

Wordt Brawler eigenlijk meegerekend met de sheet dps?
Je ziet het alleen op je sheet dps op het moment dat hij actief is (dus wanneer je in een groep mobs staat). Ik ga bloodthirst straks ook is inwisselen is kijken of het echt niet meer nodig is.

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Mijn HC barb is lvl51, leuk om te spelen als mijn WD doodgaat, of andersom ;)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-12 10:56
EricNL schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 08:06:
Deze ochtend overigens nog steeds lag. Niet zo erg als gisteren, maar vanochtend zat ik rond de 120-180. Nog steeds irritant overigens.

Ik hou niet zo van free, onverwachte teleports :P
Ik be blij dat ik niet de enige ben. Ik schiet van 100 naar 700/800ms terwijl ik eerder altijd rond de 30 zat...

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

• EricNL
ZTeeVeR schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:45:
[...]

Ik ben blij dat ik niet de enige ben. Ik schiet van 100 naar 700/800ms terwijl ik eerder altijd rond de 30 zat...
Ja ik was ook al "blij" dat ik niet de enige was. Is sinds gister avond begonnen. Ik heb een aantal maanden geleden echt weken lang ruzie gehad met Ziggo aangezien zij hun zooi niet in orde konden krijgen, dus was al bang dat het liedje opnieuw ging beginnen.

Speelde gisteravond wel erg vaag met die lag. Duurde soms lang voordat ik iets op kon pakken en als ik vuurde met mijn Manticore, pakte hij soms eerst de default pijlen om later pas over te schakelen naar een skill. Of schieten op een plek waar al lang geen monsters meer waren. :P

Hoop dat het vanavond gefixt is.

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-12 10:56
EricNL schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:51:
[...]

Ja ik was ook al "blij" dat ik niet de enige was. Is sinds gister avond begonnen. Ik heb een aantal maanden geleden echt weken lang ruzie gehad met Ziggo aangezien zij hun zooi niet in orde konden krijgen, dus was al bang dat het liedje opnieuw ging beginnen.
Ik zit ook bij ziggo (net gedowngrade...)...maar ik ga nu even op de battle.net site kijken..

Ja ook daar veel klachten

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

• An1mA
Nog steeds om te janken de lag :(

• EricNL
Deadsmell schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:54:
Speelde gisteravond wel erg vaag met die lag. Duurde soms lang voordat ik iets op kon pakken en als ik vuurde met mijn Manticore, pakte hij soms eerst de default pijlen om later pas over te schakelen naar een skill. Of schieten op een plek waar al lang geen monsters meer waren. :P

Wat helemaal leuk is: Lekker als een idioot gaan lopen Vaulten tijdens de lag. Krijg je een soort van stroboscoop-teleport effect 8)7

• Grin
  • Laatst online: 13:58

Grin

Ride si sapis.

Deadsmell schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:54:

Hehehe
Gisteren hadden we daar idd last van in onze party.
Ik heb nog nooit zo´n lag gehad als gister, gelukkig spelen we SC....

Toch een leuke game/party gisteravond, Retlaw en NUWAX monk + Deadsmell en mijn DH speelde prima op MP8!
Moeten we vaker doen :*)

NewsBlur || My Fujifilm gear

Dag ervoor MP9 gedaan met ongeveer dezelfde samenstelling, dat ging ook heel lekker! Wat minder goed ging was dat ik om de haverklap vergat om Shadow Power aan te zetten bij reflect packs. Bam, dood. Again. Krijg je ervan als je door Steady Aim alles van een afstandje onder vuur neemt, waarbij je SP nauwelijks nodig hebt. :P

Pull Monks ftw btw! Maximaal effect van mijn elemental arrows daardoor! :)

Verwijderd

Ik ben het alleen spelen wat beu, als iemand met mijn (hota) barb wilt spelen, mp maakt niet uit...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Dodenroosje-2601/

315k unbuffed

Lag alleen wat sinds gisteren maar ben niet de enigste blijkbaar...

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-12 08:32
Ik was gisteren met de lag lekker hardcore gaan spelen.. Granted.. Ik ben nog bij act 1 normal, maar slim is het denk ik ook niet :P

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Jep is zeker een leuke samenstelling. XP gaat erg hard.

Ik heb een run gedaan met Blinding Flash, Faith in the Light ipv Serenity en dat ging solo erg goed. Getest op mp8 in act 3. Daarna een run gedaan waarbij ik passive Resolve had ingeruild voor Combination Strike. Dat ging toch wat minder goed, zelfs met Serenity.

In de party heb ik serenity de eerste 10 minuten gemist. Toen was ik nog in de veronderstelling dat ik overal kon blijven staan en in fields bij de bomen moet je beter opletten. Damage is echter wel veel meer...

Eerst naar plvl80 en dan ga ik ook op zoek naar een soort gearsetje als NUWAX voor de party pull/stun/buff monk!

Battle.net || Strava

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Heb een poosje niet kunnen spelen vanwege teveel verplichtingen. Ga zaterdag weer aan de gang, en dan voeg ik de demon hunter van hier even toe.

Ben nu op het werk, maar kan wel even mijn character laten zien:

http://eu.battle.net/d3/e...ardxxl-2762/hero/31558299

Op of aanmerkingen zijn welkom :)

• desjaak909
was van plan gisteren weer wat hc te spelen, maar gelukkig toch maar niet gedaan, die lag spikes schoten echt alle kanten op, wel gewoon een upgrade voor mijn monkje gevonden, een WKL met hoge dps/sock/ls wel 'maar' 19% extra lightning, dus effectief zal het denk ik geen verschil maken met mijn oude 830 dps 25% WKL, maarja is wel meer paperdoll dps, dus ga mijn oude maar verkopen

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Valt mee met de lag, 79

retlaw schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:07:
[...]

Eerst naar plvl80 en dan ga ik ook op zoek naar een soort gearsetje als NUWAX voor de party pull/stun/buff monk!
Na Nuwax in actie te hebben gezien, heb ik daar ook wel zin in. Maar ik heb nu al zoveel karakters dat ik af en toe niet meer weet waar ik mee moet spelen. :P

DrOosje & wildcardxl, jullie mogen mij wel toevoegen. Speel nog steeds regelmatig solo, dus meer zijn welkom!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Deadsmell schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:26:
[...]

Na Nuwax in actie te hebben gezien, heb ik daar ook wel zin in. Maar ik heb nu al zoveel karakters dat ik af en toe niet meer weet waar ik mee moet spelen. :P

DrOosje & wildcardxl, jullie mogen mij wel toevoegen. Speel nog steeds regelmatig solo, dus meer zijn welkom!
Daar had ik ook last van, welk karakter. Maar ga nu voor de monk! Die gear is straks misschien ook nog wel bruikbaar voor mijn DH. De wiz is en blijft ook erg leuk, handig om te levellen, al heb ik dat al weer een tijdje niet gedaan. Misschien dat als ik de monk zat ben ik die weer oppak...

Battle.net || Strava

• Grin

Grin

Ride si sapis.

wildcardxl schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:08:
Heb een poosje niet kunnen spelen vanwege teveel verplichtingen. Ga zaterdag weer aan de gang, en dan voeg ik de demon hunter van hier even toe.

Hier kan nog wel wat aan gesleuteld worden, als in: de base stats van veel van jouw gear kan worden verbeterd :)
Een helm moet eigenlijk altijd een socket hebben met een Amethyst, dit is een makkelijke life booster.
Dan kan je alle overige Amethysts uit hun sockets slopen. Deze sockets vervolgens vullen met Emeralds, evt. een Ruby in het 2de socket van je wapen, maar das een zorg voor (veel) later. Probeer eens een set te maken, Natalya´s en Inna´s set geeft leuke extra´s voor DH. Volgens mij heb ik nog wel wat spullen voor je, tot snel!

[ Voor 1% gewijzigd door Grin op 03-10-2013 11:41 . Reden: brakke zinnen faal ]

retlaw schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:33:
[...]

Daar had ik ook last van, welk karakter. Maar ga nu voor de monk! Die gear is straks misschien ook nog wel bruikbaar voor mijn DH. De wiz is en blijft ook erg leuk, handig om te levellen, al heb ik dat al weer een tijdje niet gedaan. Misschien dat als ik de monk zat ben ik die weer oppak...
Ik vermaak me geweldig goed met alle karakters, maar ww barb blijft voor mij toch uber. :P

wildcardxl schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 11:08:

Snelle wins voor jou zijn de Shadow Power - Gloom rune, een rode gem in je Manticore, een helm met socket + paarse gem. Als je leuk wilt meespelen op Inferno, zal je toch veel meer chc, chd, ias en resall moeten stacken. Kijk eens naar de andere DH's hier als je een voorbeeld nodig hebt.

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:36

Ryan1981

Je ne sais pas

Gisteren weer met z'n 2en gespeeld, merk al weer dat de Wizard lastiger is om te verbeteren dan een Barbarian. Met de loot die we samen vinden gaat de barb in DPS makkelijker omhoog dan ik (zonder resist op te geven). Maargoed, laatste wat we speelde was act 4 op MP1 en dat ging vrij makkelijk. Geen 1 shot maar ook niet dat we echt moeten zwoegen om door te gaan.

Had wel een lastige beslissing te nemen, ik doe nu 38207.1 dps maar heb daarvoor ~200 resist all moeten inleveren (meer items met CHC/CHD), mijn laagste resist is nu 740 i.p.v. 940. Ging op zich wel goed omdat mijn LoH ~1000 is maar met name die poison bloemen van bomen zijn erg vervelend en waarschijnlijk als ik bevroren raak zonder dat ik mijn diamond skin kan gebruiken is het ook snel afgelopen :P.

Hopelijk vind ik snel weer wat betere items met CHC/CHD & resists & intelligence.

Ook nog een Natalya's embrace gevonden(http://eu.battle.net/d3/en/item/cloak/#type=set). Dex 185 & Armor 2XX, na vergelijken op het AH kwam daar 20M uit ben beniewd of ik dat er voor krijg want met 1.5M kan je niet veel craften :P

Overigens mijn black damage wand weer even opzij gezet want die doet nu 2000 dps minder dan mijn axe.

[ Voor 6% gewijzigd door Ryan1981 op 03-10-2013 13:50 ]

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:59
Me = Diablo break, ga weer spelen als de uitbreiding komt.
Tot die tijd BF4 beta/demo --> BF4 :)

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:15

Lapras

Ice beam

Vraag: ik ben mijn blacksmith aan het upgraden. Elke keer kies ik wat bogen of DH gerelateerde items. Tot het moment kwam dat ik een andere class ging spelen. Is er nog een manier om de keuzes voor craft items voor (vooral) de lagere levels terug te krijgen? Zo niet, dan is er ongetwijfeld een optimale route te bepalen met de beste items.

• desjaak909
de blacksmit kan je upgraden om hem naar een hoger lvl te krijgen zodat je meer items kan craften, dit is dan meteen voor al je chars, de aanbiedingen (non-crafts) die hij doet veranderen wel elke game, de lvl63 plans moet je wel vinden/kopen en hem leren

• Lapras

Lapras

Ice beam

Wellicht zit daar dan een verschil tussen de Xbox en PC versie.

In ieder geval: ik moet hem inderdaad trainen. Dat doe ik door geld + tomes in te leveren en vervolgens een item te kiezen dat hij vervolgens kan craften. Over dat laatste bestaat mijn verwarring. Ik moet elke keer een keuze maken voor een bepaald item, maar als dat class specific is, heb ik daar niks aan op andere chars. Dat maakt de keuze wel eens ingewikkeld.

• desjaak909
ah de console versie, daar kan ik je niet echt mee helpen, kan je geen niet-class specific items craften? of moet je altijd een mainstat kiezen bij een craft?

• Lapras

Lapras

Ice beam

Nee, zo bedoel ik het ook niet, haha. Mijn uitleg is belabberd.

Per level dat ik die blacksmith train moet ik telkens één item kiezen dat ik daarna kan craften. Zodra ik dat 5x doe, gaat die gast een level omhoog. Dat kost en geld en pages/tomes of blacksmithing.

Het punt is: ik kies één item, maar daardoor kies ik een aantal andere items automatisch niet. Als ik nu een boog kies voor level 31, kies ik dus niet de helm, het armor, de dolk, het fist weapon etc. Kan ik die op een of andere manier nog wel craften of staat mijn keuze elke keer vast voor mijn gehele account?

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Lapras schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 16:17:
Nee, zo bedoel ik het ook niet, haha. Mijn uitleg is belabberd.

Per level dat ik die blacksmith train moet ik telkens één item kiezen dat ik daarna kan craften. Zodra ik dat 5x doe, gaat die gast een level omhoog. Dat kost en geld en pages/tomes of blacksmithing.

Het punt is: ik kies één item, maar daardoor kies ik een aantal andere items automatisch niet. Als ik nu een boog kies voor level 31, kies ik dus niet de helm, het armor, de dolk, het fist weapon etc. Kan ik die op een of andere manier nog wel craften of staat mijn keuze elke keer vast voor mijn gehele account?
Dat was mij ook al opgevallen... Maar het gaat uiteindelijk toch om de level 60+ items en de plans daarvoor droppen ook als loot.
Ik gok dat je selectie je snel helpt, maar je uiteindelijk alles kan craften indien je de plans vindt. Ik heb volgens een aantal plans dubbel, die kun je dan weggeven bijvoorbeeld. Ik weet niet of die account bound zijn. Speel toch meer pc versie als console. Je kunt me toevoegen!

Battle.net || Strava

Er installeerde net een patch bij mij (op donderdag??), met daarin verbeteringen tegen de rubberbanding issues. Benieuwd of het nu opgelost is.

• EricNL
Deadsmell schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:30:
Er installeerde net een patch bij mij (op donderdag??), met daarin verbeteringen tegen de rubberbanding issues. Benieuwd of het nu opgelost is.
Ja, alleen met een constante ping van boven de 100 ms wordt het lastig testen ben ik bang :)

• An1mA
Deadsmell schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 17:30:
Stond bij de vorige update ook al, ik denk gewoon dat deze update de ping issues van gister oplossen. Ze hebben denk ik gister gewoon iets gewijzigd bij servers en dat kregen ze niet gewijzigd bij de client zonder een update.

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-12 21:51
Iemand die me van level 48 naar 60 wil powerlevelen vanavond? Heb gehoord dat het 1 uur / 1,5 uur duurt ongeveer vanaf dit level...

Battletag: Haulus#2469

• aicaramba
Lag is er nog steeds hoor. Erger dan gisteren bij mij.

Ik wil wat act1 mp1 farmen. 5 stacks, keywarden, xp, bosses.. Wat is de beste quest om een public game in te joinen? Ik heb er een aantal geprobeerd, maar telkens niet met het gewenste effect (keywarden al neer, nog te lang te gaan, etc).

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Lag is echt hoog, tussen de 600 en 1500 met uitschieters tot boven de 2000 :( . De update van vandaag heeft ervoor gezorgd dat het alleen maar ergers is geworden. Heb mijn HC chars maar opgeborgen :+ die komen vandaag weer de deur niet uit.

Battle.net tag

• DrBob078
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-12 18:13
Had ik maar lag :P Sinds de update van vandaag kan ik niet meer inloggen :s
Krijg nu error 1 te zien. Problemen met licentie. Iemand anders bekend met deze fraaie melding ?

Of weet iemand dat telefoonnummer van de support line (engelstalig) die ik even kan bellen?

Probleem is iig bekend op de batlle.net forums en Bliz heeft ook al via Twitter iets laten weten

From twitter again:

Blizzard CS EU ‏@BlizzardCSEU_EN 2m
@unholyness The current issues seem to mess up regional restrictions. We're looking into it, please stay tuned!

Rubberbanding heb ik btw nog geen last van na de update :P:P

[ Voor 60% gewijzigd door DrBob078 op 03-10-2013 22:14 ]

stingray2012 schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 22:00:
Lag is echt hoog, tussen de 600 en 1500 met uitschieters tot boven de 2000 :( . De update van vandaag heeft ervoor gezorgd dat het alleen maar ergers is geworden. Heb mijn HC chars maar opgeborgen :+ die komen vandaag weer de deur niet uit.
Grootste deel van de avond ging het wel redelijk hier, maar op een gegeven moment had ik 2950 ms. Kon niet eens meer naar town teleporten.

• EricNL
Captains Log, day 3: Still lag :P

• Mofkees
EricNL schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 07:52:
Captains Log, day 3: Still lag :P
en die Blizz. dude op tech. support forum blijft maar naar trace vragen. Mensen uit alle hoeken van EU hebben problemen en ik zie er vrijwel geen p-loss tot de server clusters in de trace routes...

Dat kan toch alleen aan de servers liggen of de ISP van Blizz?

Misschien hebben ze echt servers off-line gehaald (met of zonder opzet), want de lag heb ik vooral als er een grote groep monsters komt. Dat duidt toch op niet genoeg reken capaciteit?

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Heb een nieuwe axe gekocht, ben benieuwd, zag hem op een P100 Barb op HC, heeft een damage red. shield: Chance to fight through the pain when enemies hit you.
http://us.battle.net/d3/en/item/the-burning-axe-of-sankis
It is still a very good axe though. I am loving it and I tear through demon's in A4 Inferno like they're butter. The occasional 20% global damage reduction is still a big benefit, especially when fighting dozens of enemies at once, then the shield is up almost 80% of the time.

• An1mA
Nog steeds latencies issues, leuk -..-

• Mofkees
An1mA schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:16:
dus hoef me nog niet te haasten naar huis te gaan :)

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:59
An1mA schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 15:16:
Lekker BF4 spelen met mij... ;-)

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Bij mij staat de download ook aan :) Straks ff testen

• An1mA
dx5314 schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 16:39:
[...]

Lekker BF4 spelen met mij... ;-)
Als het kan morgen met de open beta :)

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:52
Cthulhu schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:57:
Heb een nieuwe axe gekocht, ben benieuwd, zag hem op een P100 Barb op HC, heeft een damage red. shield: Chance to fight through the pain when enemies hit you.

[...]
Is dat serieus een goede axe? Heb er volgens mij 1 of 2 gevonden, zal eens kijken of het wat opbrengt op de AH.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• aicaramba
Ik kan vandaag zelfs helemaal niet inloggen :( Error 1

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
Vanwege de latency ivm met HC en rubberbanding, de toch rap inzettende verveling met de console versie weer eventjes 'gewoon' SC aan het spelen on the side en Barb Brihanna aan het optimaliseren voor MP10. (Je moet toch wat af en toe tot maart niet waar ? ;))

Ik heb nog wat te spenderen en ben aan het kijken naar een volgende upgrade, wellicht dat er een Barb expert wat advies kan geven ivm toekomstige upgrades met een beperkt budget (heb nu 120M op de bank staan ongeveer) :)

Status:

- Mijn 1 handers ingeruild voor een skorn+ruby in combinatie met ww/rend. Initieel met rend op left mouse button en WW op right in combinatie met overpower killing spree nu overgestapt op bash/punish ten faveure van overpower aangezien ik genoeg dps doe en het net even wat comfortabeler speelt. Bevalt prima tot nu toe, LS dik op orde en DPS output en prima.. MP10 speelt eigenlijk het lekkerst nu in termen van fury ophouden, al is kqua killspeed 8/9 de sweet spot.

- Hier en daar wat gear keuzes ten behoeve van EHP ipv DPS zoals de pants

-- Probeer al een tijdje shoulders met pickup range te craften.. inmiddels zou ik ze beter kunnen kopen maar het is een principe kwestie geworden :P

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-12 15:18
aicaramba schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 19:51:
Ik kan vandaag zelfs helemaal niet inloggen :( Error 1
Same here!

Mijn Firewizzie

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Jan_V schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 18:10:
[...]

Is dat serieus een goede axe? Heb er volgens mij 1 of 2 gevonden, zal eens kijken of het wat opbrengt op de AH.
Ja, shield procced idd erg vaak als je in een groepje staat te hakken, is bijna altijd up ;) En heeft lifeleech, ook altijd handig op HC :) Voor het eerst gloves en amu gecraft voor mijn Barb gelijk 1 met chd+chc
http://eu.battle.net/d3/e...emanto-2946/hero/31754033

• aicaramba
Bij mij doet d3 het weer. Ik heb ook geen lag gemerkt..

Ik had zojuist een set 1-handed crossbow gevonden. Ik had al eerder een legedary gevonden en die bewaard. Beide. Boven 900dps, zonder socket en een met 95chd.. Ik proberen op mijn dh, maar zelfs zonder quiver gaf mijn manticore een veel hogere dps.. 97k voor manti met quiver en 70k voor dual wield.. Ik denk dat dualwielden met een dh niet heel erg goed werkt, dus :)

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Eindelijk weer eens een set item gevonden, Blackthorne's pants met 2 sockets en 400 LoH

• Mofkees
aicaramba schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 13:30:
Bij mij doet d3 het weer. Ik heb ook geen lag gemerkt..

Ik had zojuist een set 1-handed crossbow gevonden. Ik had al eerder een legedary gevonden en die bewaard. Beide. Boven 900dps, zonder socket en een met 95chd.. Ik proberen op mijn dh, maar zelfs zonder quiver gaf mijn manticore een veel hogere dps.. 97k voor manti met quiver en 70k voor dual wield.. Ik denk dat dualwielden met een dh niet heel erg goed werkt, dus :)
dual wield is inderdaad minder efficient, mja het staat wel cool :)

Als bij dual wield voor elke hand X-bow de archery bonus te krijgen was, was het misschien nog wel OK geweest in vergelijking met een manticore set up.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

W0o0o0oooT, eindelijk door de 300K damage met mijn DH (zie signature voor de specs)! :D
Dit is te danken aan mijn laatste upgrade, Bloody Loop (dex, vit, AS, CHC en CHD) +5k damage.

Nu een keer goede shoulder en betere bracers craften en ik ben tevreden.
Daarna nog een beter wapen, maar die zijn er bijna niet met LS.
Gems upgraden, en dan is hopelijk mijn monk lvl 60 en kan ik daar mee klooien.

Ik loop trouwens te craften met: Archon Spaulders of Dexterity
Is dat het juiste plan?

[ Voor 3% gewijzigd door Grin op 05-10-2013 19:16 ]

• Mofkees
Grin schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 15:42:
W0o0o0oooT, eindelijk door de 300K damage met mijn DH (zie signature voor de specs)! :D
Dit is te danken aan mijn laatste upgrade, Bloody Loop (dex, vit, AS, CHC en CHD) +5k damage.

Nu een keer goede shoulder en betere bracers craften en ik ben tevreden.
Daarna nog een beter wapen, maar die zijn er bijna niet met LS.
Gems upgraden, en dan is hopelijk mijn monk lvl 60 en kan ik daar mee klooien.

Ik loop trouwen te craften met: Archon Spaulders of Dexterity
Is dat het juiste plan?
gratz.

In jouw manticore kan je beter 2 groene gems erin stoppen :) (eigenlijk heb je geen LS nodig want je hebt toch gloom, dat ter zijde ...)

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Mofkees schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 17:04:
[...]

gratz.

In jouw manticore kan je beter 2 groene gems erin stoppen :) (eigenlijk heb je geen LS nodig want je hebt toch gloom, dat ter zijde ...)
Thanks!

Ja? Is dat zo?
Ik dacht dat een combo van Ruby en Emerald het beste resultaat/hoogste DPS geeft met een 2 socket wapen. Maar dat kan ik nergens mee onderbouwen, zie het gewoon veel bij anderen. :)
Zal eens een poging wagen met 2 Emeralds, bedankt voor t advies.

Verwijderd

Even een vraag tussendoor, ik ben zelf een oude D2 (LOD) speler en heb D3 op PC overgeslagen.
Nu zit ik er aan te denken om D3 voor mijn 360 te halen, mede doordat er hier geen AH in zit :) Echter wat ik niet zo snel kan vinden, hoe werkt het multiplayer gedeelte op de xbox?

Er zijn geen lobby's a la D2 neem ik aan? Kan ik uberhaupt met randoms spelen?

Zijn er overigens nog dingen waar ik rekening mee moet houden, wat er gigantisch veranderd is t.o.v. D2?

Lijkt me erg leuk om eindelijk eens aan D3 te beginnen.
Ik kreeg wel regelmatig de vraag vanuit het WoW of Hearthstone topic of ik iets kon doen mbt het verzamelen van Battle.net tag gegevens. Daar heb ik iets voor gemaakt met de Google Sites.

Link:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Wellicht dat het voor jullie hier ook handig is. :)

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Toegevoegd. Ik post hier niet overdreven veel, maar bijna alle Tweakers die ik in mijn vriendenlijst had, komen van TF2 en zijn doorgestroomd naar DOTA 2.

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:33
Ik ben pas net begonnen op HC. Net voor het eerst de Butcher verslagen! :D Ik kneep hem toch wel een beetje.
Wel leuk die spanning van HC!

• simons
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Grin schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 19:19:
[...]

Thanks!

Ja? Is dat zo?
Ik dacht dat een combo van Ruby en Emerald het beste resultaat/hoogste DPS geeft met een 2 socket wapen. Maar dat kan ik nergens mee onderbouwen, zie het gewoon veel bij anderen. :)
Zal eens een poging wagen met 2 Emeralds, bedankt voor t advies.
Ik zou echt eens gaan kijken voor een betere manticore, LS erop is zoals eerder gezegd echt niet nodig met Gloom. Probeer Rapid fire eens met withering fire, als ik je built zo zie lijkt het me dat je in de problemen komt met je hatred generation. In het verlengde daarvan, steady aim voor vengance en rapid fire moet je constant kunnen gebruiken...

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• EricNL
Inmiddels is het nieuws-bericht van Blizzard verdwenen over de latencie en login issues. Gaan ze er nu dan ook vanuit dat deze problemen daadwerkelijk zijn opgelost? Ik loop namelijk vrolijk verder met m'n 300+ ms ping.

En nee, tis niet mijn router. Speedtest: 12 ms, 59mbit down, 20 mbit up.

• aicaramba
Ryur schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 10:52:
Ik ben pas net begonnen op HC. Net voor het eerst de Butcher verslagen! :D Ik kneep hem toch wel een beetje.
Wel leuk die spanning van HC!
Ik ben ook begonnen met een HC char.. Ik ben al eerder in act2 gekomen, maar daar ging ik dood.. Kijk dus uit!!
Het is wel spannend inderdaad. Met mijn nieuwe HC char ben ik net voorbij king leoric, maar ik speel nu even geen HC vanwege de lag.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

simons schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 11:44:
[...]

Ik zou echt eens gaan kijken voor een betere manticore, LS erop is zoals eerder gezegd echt niet nodig met Gloom. Probeer Rapid fire eens met withering fire, als ik je built zo zie lijkt het me dat je in de problemen komt met je hatred generation. In het verlengde daarvan, steady aim voor vengance en rapid fire moet je constant kunnen gebruiken...
Allereerst natuurlijk bedankt voor het advies.
" Ik zou echt eens gaan kijken voor een betere manticore, LS erop is zoals eerder gezegd echt niet nodig met Gloom."
Mijn armor is vrij laag, wanneer ik op hogere MP lvl's speel dan is LS toch wel fijn.
Ik zal ook eens mijn manti zonder LS proberen, dan zit ik idd op een hogere DPS.

"Probeer Rapid fire eens met withering fire, als ik je built zo zie lijkt het me dat je in de problemen komt met je hatred generation."
Ik heb 2 items met hatred regeneration, cape en quiver.
Daarnaast heb ik de Bat Companion met nog eens 3 HR/seconde. HR heb ik aardig veel, met jouw aanpassing heb ik minder Hatred nodig maar doe ik volgens mij ook minder DPS.

Tot voorkort speelde ik met Vengeance, ik zal het weer eens omwisselen, eens kijken hoe dat nu bevalt met deze gear.

• EricNL
Jezus, de lag wordt ook gewoon met de minuut erger. Een grote pack in de Fields pulllen zit er niet meer in vandaag denk ik...

Verwijderd

Deze lag maakt mijn CM/meteor wizard gewoon onspeelbaar :(

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Valt wel mee kan gewoon HC spelen, net een manticore gevonden met int :')

• simons
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Grin schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 12:49:
[...]
Mijn armor is vrij laag, wanneer ik op hogere MP lvl's speel dan is LS toch wel fijn.
Wat is hogere mp? ik heb behoorlijk lang niet hoger dan mp5 kunnen spelen, pas toen ik betere gear had kon ik uiteindelijk mp9-10 aan. En dat was fors betere gear zeg maar, je zal dus flink moeten investeren om naar hoog mp-level te gaan. Het relaas van de DH, Blizz zou de DH beter moeten buffen.
Ik heb 2 items met hatred regeneration, cape en quiver.
Daarnaast heb ik de Bat Companion met nog eens 3 HR/seconde. HR heb ik aardig veel, met jouw aanpassing heb ik minder Hatred nodig maar doe ik volgens mij ook minder DPS.
Levert High velocitie je veel dps op?

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• Der Heino
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:01
Cthulhu schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 09:57:
[...]
Wat ik begrepen heb geeft deze axe zo nu en dan "fight through pain", wat hetzelfde is als de ignore pain skill van een barb.
Als je deze axe zou gebruiken met een barb, en tegelijk ignore pain gecast hebt, heb je dan 2x 65% = 130% damage reduction (wat dus life gaining zou zijn?)?

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:43
Der Heino schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:24:
[...]

Wat ik begrepen heb geeft deze axe zo nu en dan "fight through pain", wat hetzelfde is als de ignore pain skill van een barb.
Als je deze axe zou gebruiken met een barb, en tegelijk ignore pain gecast hebt, heb je dan 2x 65% = 130% damage reduction (wat dus life gaining zou zijn?)?
gezien hoe allresist en armor en andere skills werken krijg je dus: 65% en van de dmg die er over blijft nogmaals 65%.
sowieso = 130% dmg reduction niet hetzelfde als life erbij krijgen 130% dmg reduction betekent gewoon 0 dmg.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• desjaak909
Zo was een duur wknd'je, zaterdag avond in een public samen met Porn en toen leek het wel een goed idee om ubers te doen op mp7, ik met mijn cm wiz en Porn met zijn monk en nog een barb en DH'er de eerste 2 elites in festering woods gingen zonder problemen neer, toen kwamen we in de CotA en ik tp'de naar beneden de trap af op de elites, en toen was het laaaag, kon niks meer, probeerde nog weg te tp'en maar niks hielp, ook niet het idee gehad unstable anamoly heeft geprocced... resultaat dode wiz en dode monk. Naja, weer goede les geleerd, ga niet met deze structurele lag te hoog in mp zitten. Ze zouden eingelijk een replay functie moeten inbouwen om je dood na te kunnen kijken, zodat je nog kan zien waar het mis ging

Wordt wel tijd dat ze het lag probleem gaan oplossen, want duurt nu al bijna een week

[ Voor 10% gewijzigd door desjaak909 op 07-10-2013 10:03 ]

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Even een vraagje over het snel levelen van paragon levels:

wanneer je + %exp ringen geeft aan je follower, heb ik hier dan ook profijt van?
Ik kan met gemakt act 1 runs doen, is het handig om mijn paar gem om te ruilen voor een ruby voor de exp?

Iemand nog items waar ik naar kan kijken, heb nu ongeveer 750k

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:19
wanneer je + %exp ringen geeft aan je follower, heb ik hier dan ook profijt van?
Ja, maar wel op 1/5e kracht. Als je bijvoorbeeld een 35% XP Hellfire ring aan je follower geeft, krijg jij 7% bonus.
Ik kan met gemakt act 1 runs doen, is het handig om mijn paar gem om te ruilen voor een ruby voor de exp?
Als ik zo naar je health pool kijk, ja. Als je op lagere monster power settings speelt, heb je relatief meer profijt van de XP bonus van een ruby.
Iemand nog items waar ik naar kan kijken, heb nu ongeveer 750k
Ik zou je focus wat verschuiven van health naar all resist. Bijvoorbeeld op je pants. Of koop voor een handjevol gold een Vile Ward, dan heb je meteen een hele hoop EHP (effective hit points) erbij.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Der Heino schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:24:
[...]

Is geen 65%, de shield van die Axe geeft ongeveer 20% dr, maar hij procced bijna altijd als je in een groepje staat te vechten, je ziet dan 4 van die lichtrode schilden om je character

staat wel ergens bij de comments, 20-40%dr

Mijn Barb gebruikt geen IP, ga bijna nooit dood op MP1, heb ruim 1k LoH, 1300 L/ps met Warcry
Dan nog Rend met Bloodlust en wapen met dat schild, heb bijna altijd full health

[ Voor 17% gewijzigd door Cthulhu op 07-10-2013 10:26 ]

Pagina: 1 ... 24 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]