Het tweaken van je build is iets minder zichtbaarder als bij de PC versie, dat klopt,hoop dat ze hieriets aan kunnen verbeteren.
Verder is er tijdens het spelen van de game van 1-60 een grote groep legendary's die droppen, dat kan niet anders zijn bij u?
Ik ben fan van de console versie, met de redenen dat ik graag het op de bank speel op men tv en dat het lekker wegspeelt.
Op een bepaald moment vind je minder upgrades omdat je al redelijk sterk bent, maar vanaf dan ga je iets meer moeite en geduld moeten hebben en dat is prima zo....
Je moet veel minder tijd in de game steken dan op de pc en dat is voor mij wel een goede oplossing, want ik heb geen zin om uren nog te gamen en grinden voor mogelijk iets te vinden.
Craften is leuk, gems upgraden doenbaar, items vinden ook.
Al bij al zeer leuk casual gaming op de console... .
Je moet natuurlijk nog steeds wat geluk hebben, zo heb ik redelijk snel een triviumate ofzoiets gevonden dat een hele mooie upgrade is, ook voor de plans is er geduld nodig.

zeker voor gems.
Momenteel speel ik Wizzard p9 op MP1 ( maxiaal is MP2), ik ben SleetStorm Blizzard en dat is leuk.
Act 3 is nog doenbaar voor mij maar toch nog oppassen hoor.
Tegen ik MP2 in 4 player party vlot aankan zijn we nog wel wat uren verder hoor.( laat staan ubers).
Volgende week start ik met een Witch doctor, omdat ik veel items heb die daarvoor passen ( Intel items door Wizzard). Breng afwisseling en ben benieuw naar WD op hoge level.
Ik speel het terug graag in tegenstelling tot de PC versie waarbij ik het al had opgegeven.