Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Hahaha ja klopt. En moet je nagaan, ik ben nog lang de snelste niet hoor. Ik heb mensen in m'n friend list staan met 4-5+ P100's.Verwijderd schreef op zondag 29 september 2013 @ 20:43:
[...]
Gratz!
Las afgelopen week dat er mensen zijn die al van voor 1.08 op Paragon lvl 1000 zitten, waar je zin in hebt...
Maar goed. Ik heb nog steeds plezier in het grinden dus we gaan rustig door :)!
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Denk dat je met 10 p100 characters P140 nog niet zal redden.
Verwijderd
Tien chars met ieder paragon 100.mitch187 schreef op zondag 29 september 2013 @ 22:03:
P1000? Denk niet dat de levels opgeteld worden maar de exp?
Een hardcore character aanmaken is optioneel, wat betekent dat jij helemaal zelf in de hand hebt of jij een softcore of hardcore character wilt hebben.Morrar schreef op zondag 29 september 2013 @ 00:53:
Nah weer eens D3 opgestart om het een kans te geven... Weinig veranderingen gemerkt, maar Monster Power is een leuke toevoeging.
Maar 5 uur verder; Error 3003, hardcore hero dood, jammer de bammer. Dus weer een uninstall.
Hoop dat Blizzard ooit leert dat hardcore en always online gewoon niet samengaan.
Dat het wel of niet zou samengaan maakt dan nog niet eens uit, aangezien het een optie en geen must is.
Als jij van mening bent dat het niet samen gaat met online gamen, maak je toch een Softcore character aan.
in plaats van dat je toch tegen jouw eigen opinie in een hardcore character aan maakt, om vervolgens te gaan zeuren dat het niet samen gaat met online gamen omdat ie dood is gegaan.
Overigens zijn er zat (bekende) hardcore players die nergens problemen mee hebben gehad, in de maanden dat ze diablo III hebben gespeeld.
Plus die error die jij krijgt klinkt heel erg persoons gerelateerd, dus ik zou het eerder bij jezelf zoeken dan bij blizzard. Niet gelijk een vingertje wijzen als jouw client/pc waarschijnlijk de error veroorzaakt heeft.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Ik denk dat dat wel heel erg overdreven is. Het zal wel een stukje langer duren om straks met Paragon 2.0 SP1000 te halen, maar als je met 10x een P100 straks geen SP140 haalt dan wordt het wel heel erg.mitch187 schreef op zondag 29 september 2013 @ 22:03:
P1000? Denk niet dat de levels opgeteld worden maar de exp?
Hehe, zeker van plan deze keer!stingray2012 schreef op zondag 29 september 2013 @ 20:49:
[...]
Graag gedaanaltijd in om iemand te helpen. Zoals Pin al zei, als we elkaar een beetje helpen in HC met levelen en donaties, blijft het leuk om te spelen en zorgen we ervoor dat meer tweakers het hartverzakkingen, adrenaline verhogende HardCore gaan spelen. Kunnen we nog meer met elkaar spelen en hoeven we niet naar Public, met de idioten die daar soms rondlopen
.
Het blijft een uitdaging he. KEEP THEM ALIVE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren nog een donatie en wat items van Mofkees gekregen, waardoor ik een TotD heb kunnen kopen en een goede dps heb voor MP1. Ik was van plan om ook nog wat Zuni-items te kopen, maar daarvoor is het budget niet toereikend tenzij ik iets weet te snipen.
Een tijdje gespeeld met Poison Dart - Splinters en Acid Cloud - Corpse Bomb en dat ging echt retesnel en efficient op MP1. Voornamelijk omdat ik dacht dat ik CoB niet werkend kon krijgen zonder Zuni set. Nou ging dat bij het doorlopen van de acts inderdaad niet geweldig, maar bij het farmen had ik geen enkel probleem om CoB up te houden zonder die set. Best verrassend. Gruesome Feast met 27 pickup range zal daar wel goed aan bijdragen.
Elke drop kan een upgrade zijn, leuker dan de boel in de AH te kopen
[ Voor 25% gewijzigd door Cthulhu op 30-09-2013 08:35 ]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Ik heb self found geprobeerd op hardcore, maar dat was niet heel erg lang een succes. Na een paar pogingen ben ik tot level 46 gekomen, totdat ik tijdens een Keep Depths boost het loodje legde.
Iets in me zegt dat je een Fallen Maniac achter je aan hadDeadsmell schreef op maandag 30 september 2013 @ 08:41:
Flinke prestatie!Goede build voor safe spelen heb je ook. Hoe is je survivability op MP1?
Ik heb self found geprobeerd op hardcore, maar dat was niet heel erg lang een succes. Na een paar pogingen ben ik tot level 46 gekomen, totdat ik tijdens een Keep Depths boost het loodje legde.
Je gaat je snel te erg op je gemak voelen als er een archon wiz in de buurt is.
[ Voor 16% gewijzigd door Deadsmell op 30-09-2013 08:46 ]
wat gaat dat trouwens rap met die xp op SC, nu een paar runnetjes gedaan en alweer plvl24
Mijn freeze wiz doet het ook lekker, is wel erg lekker bevroren mobs op HC en de dmg output van zo'n SNS wiz valt ook zeker niet tegen
Movies: letterboxd
Playstation+ levert een cloud-sync voor al je games. (Erg handig, ik heb PS+) Dat is inderdaad een betaal-abbo.Malt007 schreef op zondag 29 september 2013 @ 13:44:
Ik heb de afgelopen dagen d3 gespeeld bij me broertje op de ps3, nu wilden we vandaag verder bij mij kaar we krijgen t niet voor elkaar om hier onze save game te laden. Klopt het dat je daarvoor zo'n betaalabbo nodig hebt? Ging r naïef vanuit dat het wel ergens in de cloudnstind eigenlijk ;-)
Zonder kan het ook, maar dan moet je de save-data fysiek naar de andere PS3 dragen met een memory-stick. Stick in de PS3, naar game-data en daar de D3 data selecteren, kopieren, stick selecteren. Naar de andere PS3 reizen, naar game-data, stick selecteren, D3 data selecteren, kopieren. En dan nog eens voor je broer zijn data en dan kun je spelen.
Constructed: Silver || Limited: Silver
Hehe, geen wonder dat het snel gaat als je je top gear van je ene barb overzet met nog 60% bonus xp ook.desjaak909 schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:03:
met hulp van mofkees een nieuwe barb naar 60 gebracht en gisteren samen een monk bijna richting de 60 gekregen, kan nu weer lekker afwisselen tussen SC en HC en tussen verschillende chars.
wat gaat dat trouwens rap met die xp op SC, nu een paar runnetjes gedaan en alweer plvl24![]()
Mijn freeze wiz doet het ook lekker, is wel erg lekker bevroren mobs op HC en de dmg output van zo'n SNS wiz valt ook zeker niet tegen
[ Voor 56% gewijzigd door Deadsmell op 30-09-2013 11:30 ]
In groep is MP1 wel te doen, werd wel bijna gekilled door zo'n stier, die doen pijnDeadsmell schreef op maandag 30 september 2013 @ 08:41:
Flinke prestatie!Goede build voor safe spelen heb je ook. Hoe is je survivability op MP1?
ook jou bedankt voor al die boost urendesjaak909 schreef op maandag 30 september 2013 @ 10:03:
met hulp van mofkees een nieuwe barb naar 60 gebracht en gisteren samen een monk bijna richting de 60 gekregen, kan nu weer lekker afwisselen tussen SC en HC en tussen verschillende chars.
wat gaat dat trouwens rap met die xp op SC, nu een paar runnetjes gedaan en alweer plvl24![]()
was wel lachuh dat de mobs ons weer eens de baas waren. Aan het einde heel sneaky alle elites geskipt en die skeletjes met WW neergemaaid en met veel pijn de Barb van 55 naar 60 gebracht.
Vanavond maar weer hakken in inferno.
Die Metoer/Freeze build kan je trouwens ook proberen. DPS is echt top en grafisch kan natuurlijk niks daar tegenop. Ga nog wel eens dood (dus wel eerst proberen in SC:D), maar dat is meer door dat mijn machine some veel lagt in de metoer regen, en ik nog een goed LS wapen moet vinden.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Die nemen ook bij mij in één klap mijn halve health weg. Meestal hoor ik ze wel aankomen en ga ik uit voorzorg ontwijken. En als dat niet lukt, zorg ik dat ik Spirit Walk actief heb op moment van impact. Dan twee seconden CoB er overheen en weg stier. Zelfs elite stieren smelten als sneeuw voor de zon met CoB.Cthulhu schreef op maandag 30 september 2013 @ 11:37:
[...]
In groep is MP1 wel te doen, werd wel bijna gekilled door zo'n stier, die doen pijn
Heb tot nu toe nog maar twee gevaarlijke momentjes gehad (zonder dat SV af ging), allemaal in Act III. Een keertje met een razendsnelle firechain vortex pack. Toen zat ik eigenlijk te vroeg in Act III en kon ik gelukkig net op tijd weg komen (pack wel neer gekregen). En eens meerdere al qaida demonen die vlak bij ontploften. Health op 20%.
We kunnen wel eens samen spelen als je wilt, aangezien we ongeveer op hetzelfde niveau zitten.
Gisteren weer even gespeeld samen met iemand die nog inferno uit moet spelen en nu PG level 3 is. Een mooie upgrade gevonden voor mijn wapen, zoals hier aangegeven een black weapon. Hij deed 300 damage minder dan mijn vorige. (Mijn sig laat op het moment mijn MF gear zien omdat diegene met wie ik speelde nog geen MP 1 aankon en ik hem nog niet terug geswapped heb).
Ik merk toch wel het verschil tussen geen MP en MP1, ik vond met MP1 eigenlijk elke dag wel 1 legendary maar nu ik even iemand aan het helpen ben heb ik in een paar dagen maar 1 legendary gevonden.
Ben nu PG level 20, maar het gaat steeds trager naar het volgende level
Verder blijft het idd hopen dat ik wat meer chc/chd items vind
[ Voor 8% gewijzigd door Ryan1981 op 30-09-2013 12:00 ]
haha, ja weer zovaak doodgaan dat je moet repairen en flink lopen kiten, dat was me al tijdje niet meer gebeurt, maar elites skippen is wel een beetje vals spelen, die elites waren juist de uitdaging, zeker met die zelfmoord commando's er nog bijMofkees schreef op maandag 30 september 2013 @ 11:50:
[...]
was wel lachuh dat de mobs ons weer eens de baas waren. Aan het einde heel sneaky alle elites geskipt en die skeletjes met WW neergemaaid en met veel pijn de Barb van 55 naar 60 gebracht.
Die Metoer/Freeze build kan je trouwens ook proberen. DPS is echt top en grafisch kan natuurlijk niks daar tegenop. Ga nog wel eens dood (dus wel eerst proberen in SC:D), maar dat is meer door dat mijn machine some veel lagt in de metoer regen, en ik nog een goed LS wapen moet vinden.
die freeze/meteor build lijkt me nog een beetje link op HC, zelden iemand zovaak dood zien gaan als jij in een run
die kun je ook craften, gebruik ook geen AH, maar wel craft spulRyan1981 schreef op maandag 30 september 2013 @ 11:58:
Voor de duidelijkheid, ik speel alleen met wat ik vind en gebruik geen items van het AH,
Gisteren weer even gespeeld samen met iemand die nog inferno uit moet spelen en nu PG level 3 is. Een mooie upgrade gevonden voor mijn wapen, zoals hier aangegeven een black weapon. Hij deed 300 damage minder dan mijn vorige. (Mijn sig laat op het moment mijn MF gear zien omdat diegene met wie ik speelde nog geen MP 1 aankon en ik hem nog niet terug geswapped heb).
Ik merk toch wel het verschil tussen geen MP en MP1, ik vond met MP1 eigenlijk elke dag wel 1 legendary maar nu ik even iemand aan het helpen ben heb ik in een paar dagen maar 1 legendary gevonden.
Ben nu PG level 20, maar het gaat steeds trager naar het volgende levelBen benieuwd hoe lang het duurd voordat ik 100 ben
Verder blijft het idd hopen dat ik wat meer chc/chd items vind
congrats!EricNL schreef op zondag 29 september 2013 @ 20:18:
Zo, en dat is Paragon 100 #2 (SC). Op naar de volgende!
Toch wel knap, ik ga het denk ik niet eens met 1 char voor elkaar krijgen om de 100 te halen...
Battle.net || Strava
Ook vraag ik me af of het beter is om single player te spelen of elke keer een public game te gaan joinen.
- Leoric's Manor (1-3 elites)
- Festering Woods (2-6 elites)
- Cemetery WP --> wheeping hollow
- Fields of Misery: full clear + Scavenger's Den or Decaying Crypt if spawn
tja, groepen levert meer xp op, maar als je een slechte groep zit duurt het weer langer
Thx voor je reactie!embee schreef op maandag 30 september 2013 @ 11:27:
[...]
Playstation+ levert een cloud-sync voor al je games. (Erg handig, ik heb PS+) Dat is inderdaad een betaal-abbo.
Zonder kan het ook, maar dan moet je de save-data fysiek naar de andere PS3 dragen met een memory-stick. Stick in de PS3, naar game-data en daar de D3 data selecteren, kopieren, stick selecteren. Naar de andere PS3 reizen, naar game-data, stick selecteren, D3 data selecteren, kopieren. En dan nog eens voor je broer zijn data en dan kun je spelen.
Kan je trouwens ergens je console characters tonen en vergelijken? De spullen die je vindt op de console zijn redelijk bizar. Rollt allemaal veel beter dan op de pc. Zo zit ik in act2 inferno (net level 60) al >3k dex en op een kleine 100dps. Je rollt zo 300-400 dex per item dus denk dat 4000 a 4500 mainstat er wel in zit. Zeker als je er rekening mee houdt dat ik pas op medium/hard speel, aangezien ik zo dood was op mp1.
Balans is ook enigzins zoek aangezien je veel te veel legendaries vindt. Zo loop je na enige tijd rond in een volledige legendary outfit. Craften gaat ook weinig zin hebben aangezien je zonder AH moeilijk aan de benodigde ingredients, tomes en gold komt.
Maar heb wel veel lol en toch blijft het feest als er weer een legendary valt.
Grin12 #2863wildcardxl schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:20:
Na een weekje ongeveer 15 uur gespeeld te hebben heb ik mijn Demon Hunter naar Paragon level 7 gebracht maar ik heb het gevoel dat het veel en veel sneller kan. Heb gekeken naar Youtube videos voor een goede level route alleen de meeste filmpjes zijn een jaar oud dus ik denk dat deze niet meer van toepassing zijn.
Ook vraag ik me af of het beter is om single player te spelen of elke keer een public game te gaan joinen.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Grin12-2863/hero/25123247
Voeg mij ff toe, ik verzamel Demon Hunter spelende Tweakers (ik heb er al een kleine 20 in mijn kelder onder 't huis
ging wel puur voor dps natuurlijk zelfs dan ga ik solo op zich nog wel redelijk, gister nog hele run gedaan zonder dood te gaan, met maar 39k HPdesjaak909 schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:56:
[...]
haha, ja weer zovaak doodgaan dat je moet repairen en flink lopen kiten, dat was me al tijdje niet meer gebeurt, maar elites skippen is wel een beetje vals spelen, die elites waren juist de uitdaging, zeker met die zelfmoord commando's er nog bijMaarja ik had natuurlijk al bells ism LS weapon en serenety wat wel iets hielp
die freeze/meteor build lijkt me nog een beetje link op HC, zelden iemand zovaak dood zien gaan als jij in een run, al is de dmg output en de skill zelf natuurlijk wel geniaal
In een party met veel cyclones en/of barb ww's krijgt mijn machine 't wel zwaar. Op zich kan de 630M wel snel genoeg rekenen, maar de laptop kan ik gewoon niet goed koelen, na 1u spelen met veel grafische gebeuren heb ik bij dikke gevechten altijd rond of minder dan 10 fps. Je ziet die dikkerds ontploffen in weeping b.v. en ik krijg mijn pop gewoon niet weg
Met een goed LS wapen kan ik weer teleport in de build nemen, dat zou zeker ook helpen. Al met al is er de basis om effectief te zijn, ook aan de survivability kant.
Het punt is dat je hiermee niet met APS breakpoints bezighoudt, dat is wel mooi.
Als ik jouw items zo zie dan schaam ik me meer voor hoe ik er bij loop, maar ik zal dat vanavond even doenGrin schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:28:
[...]
Grin12 #2863
Voeg mij ff toe, ik verzamel Demon Hunter spelende Tweakers (ik heb er al een kleine 20 in mijn kelder onder 't huis)
Ben zelf al druk bezig mijn gems te upgraden omdat ik dat al een aardig basis vind die ik ook in toekomst door kan blijven gebruiken voordat ik weer verder ga met mijn gear up te graden. Heb wel de manticore en de dead mans legacy maar de manticore met een veel lager dps (1080).
nu met een zero dog WD bezig, enne, dat is meer mijn speelstijl. helaas door enorme budet problemen 5 items nodig gehad om tot de 34 seconden te komen, dus ben maar erg beperkt in het upgraden...en omdat het budget nog steeds beperkt is, denk ik dat het craften wordt
Mp5 is mogelijk, maar dan moet ik goed uitkijken. Act 1 runs zijn inderdaad redelijk effectief..zelf doe ik gewoon keyruns
festering woods
manor
fields of misery
weeping hollow sla ik meestal over
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
AS is geloof ik niet zo van belang, ik heb iets rond 2.4 en dat is meer dan genoeg. Aan de andere kant is CC wel belangrijk voor Apoc en CM. 60% is aan te radendesjaak909 schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:39:
heb wel toevallig een -meteor source'je, hoeveel apoc en ias is aan te raden?
Je kunt beginnen met 3 APOC sources, hiermee kan je zelfs EEN mob perm-freezen. Nu heb ik 20 Apoc en dat speel wel OK, (kan dus overstappen naar een LS zwaardje, want een goeie LS/APOC/DPS wand is eigenlijk niet te krijgen). Je moet zo'n gele elite soms wel meeslepen naar een volgende groep.
APOC is eigenlijk afhankelijk van je CC en -AP items, daar moet je meespelen. SOJ met -5 Meteor is mooi maar je mist wel potentieel 6% CC. Ben zelf geneigd niet SOJ te gebruiken omdat je dan ook wat EHP stats mee kan nemen. (en zo'n Meteor SOJ zoeken is echt pijn in me A...)
DS en Storm armor spel is ook zo ingericht dat je -10 AP bij spellen hebt. En dan kan je de EB rune kiezen met 10 AP en dus gratis casten (of als je genoeg APOC hebt de normale weer). Je verliest hier wel DPS t.o.v. standard SNS, maar Metoer maakt alles wel goed. En omdat je meer CC stackt dan AS, doe je zowiezo al veel meer damage.
Nergens voor nodig, en wellicht heb ik nog een itempje voor je.wildcardxl schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:50:
[...]
Als ik jouw items zo zie dan schaam ik me meer voor hoe ik er bij loop, maar ik zal dat vanavond even doen
Ben zelf al druk bezig mijn gems te upgraden omdat ik dat al een aardig basis vind die ik ook in toekomst door kan blijven gebruiken voordat ik weer verder ga met mijn gear up te graden. Heb wel de manticore en de dead mans legacy maar de manticore met een veel lager dps (1080).
Zo heb ik tot 3 dagen geleden met een Nat. Reflection gelopen die ik heb gekregen(!) van een mede-tweaker (ring van enkele 10 tallen miljoenen).
Iedereen is ergens mee begonnen en ik liep er tot voorkort ook niet zo bij.
Mijn gear komt van runs met mede-tweakers of gevonden in solo runs (en soms voor een zacht prijsje in het AH gekocht).
Wat ik krijg van mede-tweakers hou ik bij en geef ik terug (weet retlaw van
Tot snel!
Owja serenity, waar zit die knop ook al weerdesjaak909 schreef op maandag 30 september 2013 @ 12:56:
Maarja ik had natuurlijk al bells ism LS weapon en serenety wat wel iets hielp
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
3 apoc sources gaat lastig worden, maar met storm crow en Apoc source moet 2 wel lukken, heb ik meteen weer 5% chc erbij, de ehp drop vang ik dan wel op met me Zuni chest, kan ik dus ook mijn zuni boots en pox aan voor extra dps/ehp, al zak ik dan denk ik wel erg in ias, maarja binnenkort eens proberenMofkees schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:57:
[...]
Je kunt beginnen met 3 APOC sources, hiermee kan je zelfs EEN mob perm-freezen. Nu heb ik 20 Apoc en dat speel wel OK, (kan dus overstappen naar een LS zwaardje, want een goeie LS/APOC/DPS wand is eigenlijk niet te krijgen). Je moet zo'n gele elite soms wel meeslepen naar een volgende groep.
[ Voor 3% gewijzigd door desjaak909 op 30-09-2013 14:52 ]
Apoc C-Force is duur inderdaad. Er is echter ook een optie met Tal's of Oculus, omdat AS minder van belang is. Met Tal's krijg je vaak nog 3% fire damage gratis icm chest, mooi meegenomen. +elite DPS is ook leuk op een Oculus. (De verloren -7% income elite damage van Chant's set is natuurlijk wel heftig voor HC)desjaak909 schreef op maandag 30 september 2013 @ 14:38:
[...]
3 apoc sources gaat lastig worden, maar met storm crow en Apoc source moet 2 wel lukken, heb ik meteen weer 5% chc erbij, de ehp drop vang ik dan wel op met me Zuni chest, kan ik dus ook mijn zuni boots en pox aan voor extra dps/ehp, binnenkort maar eens proberen
zou zowiezo beginnen met SC trouwens
nah, daar hebben ze unstable anomaly voor uitgevonden
die apoc c-source heb ik al, maar heb niet zoveel zin om zonder LS rond te lopen, dus dat wordt dan toch mijn LS wandje die dus wel maar 1,4as heeft
[ Voor 25% gewijzigd door desjaak909 op 30-09-2013 15:11 ]
Op termijn wil ik ook wel 2pc Zuni maar ook nog niet genoeg cash voor de stats die ik erop wil haha.
http://eu.battle.net/d3/e...ogstar-2151/hero/14795268
edit: never mind dacht dat het HC was... Op SC dps ftw!
[ Voor 12% gewijzigd door desjaak909 op 30-09-2013 15:39 ]
He he Soms lopen er DH's rond, je vraagt je af waar ze de mosterd vandaan halenGrin schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:28:
[...]
Grin12 #2863
Voeg mij ff toe, ik verzamel Demon Hunter spelende Tweakers (ik heb er al een kleine 20 in mijn kelder onder 't huis)
Edit:
Snelle test wijst uit dat MP6 geen enkel probleem is. MP7 gaat ook uitstekend, al moet ik dan wel af en toe een hatred generator gebruiken (wat op MP6 niet hoeft). MP8 lukt solo ook nog, maar met moeite. 7 is de 'sweet spot'. Oftewel, ik kan wel een rondje met jullie meedoen.
[ Voor 35% gewijzigd door Deadsmell op 30-09-2013 17:30 ]
SC ja dus lekker op dps gearen, als ze dood zijn kunnen ze me ook niet rakendesjaak909 schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:38:
@bernd: Die inna's pants zijn natuurlijk leuk voor de dps/ms, maar wel een ehp killer, zeker op HC misschien niet zo verstandig aangezien je juist op je pants flink wat ehp stats kan verzamelen
edit: never mind dacht dat het HC was... Op SC dps ftw!
Bij P35 gear verkocht en met een monk verder gegaan (P100
http://eu.battle.net/d3/en/profile/DerHeino-2607/
[ Voor 18% gewijzigd door Der Heino op 30-09-2013 19:25 ]
WeeeeeeGrin schreef op maandag 30 september 2013 @ 13:28:
[...]
Grin12 #2863
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Quartz-2431/hero/1740637 DH voeg mij alle maar toe
Meer mensen zouden DH moeten spelen.
Het ging inderdaad lekker. Elites gingen ook nog redelijk snel plat! Wapen zonder fear speelt toch ook wel erg lekker... Mis de attack speed een beetje maar in een party gaat het prima. Nu op zoek naar een mooie wkl met 6%/25%, life steal en socket...Deadsmell schreef op maandag 30 september 2013 @ 21:58:
Met de DH even een paar runs in een party van vier gedaan op MP9 (monks van RetLaw en Wiebsel en een WD van Odysseus). Dat ging echt geweldig goed. DH bleef overeind in mobs zonder te kiten (ook bij stier charges) en elites gingen keihard neer met rapid fire. Matra's van de Monks droegen echt heerlijk bij aan mijn damage. Vrijwel geen issues met hatred en discipline. Toch eens MP10 proberen, want ik vermoed dat ook dat wel te doen is.
Meer mensen zouden DH moeten spelen.
Battle.net || Strava
Hoeveel heeft je DH gekost Deadsmell? Ik had ook een redelijke DH maar toch overgestapt op de Monk, aangezien die toch 'redelijk goedkoop' aan te kleden is. Een goede DH zal wel heel wat meer gold kosten.
Ik lees deze post nu pas, dus ik weet niet of je dat wapen al had toen je dit postte. Daar zit namelijk 2.90% LS op, wat ongeveer voldoende is. Ik loop zelf met 3% rond op mijn Archon wiz en heb daar nooit problemen mee. Ik moet er wel bij zeggen dat ik nog niet hoger dan MP6 ben gegaan met mijn wiz.Bernd schreef op maandag 30 september 2013 @ 15:19:
Thanks @Deadsmell! Heb m'n wizard wat gegeared voor niet teveel geld, nu lekker paragon farmen in act1. op MP1 blaas ik heerlijk door de mobs heen, lijkt haast wel de Secret Cow levelElites zijn soms nog problematisch, vooral met frozen. Heb denk ik te weinig LoH/geen LS. LoH valt nog wel te regelen maar LS is wat lastiger (=duurder), wil ook m'n CHD behouden en int op wapen is ook wel lekker
Op termijn wil ik ook wel 2pc Zuni maar ook nog niet genoeg cash voor de stats die ik erop wil haha.
http://eu.battle.net/d3/e...ogstar-2151/hero/14795268
Je zou kunnen experimenteren met Magic Weapon - Force Weapon (ipv. Blood Magic) om te zien of je 2.9% voldoende is. Meer dps is tenslotte ook meer life met LS.
Ik heb geen idee meer. Bijna alle gear op mijn DH komt van mijn Monk en dat heb ik al een tijdje. Dat is gelukkig één op één over te zetten. Het enige dat je nodig hebt is een goede Manticore met twee sockets en een DML met extra damage voor de skill van je voorkeur. Of twee one-handers als je dat prettiger vind spelen (Calamity & Danetta's Spite zie ik af en toe).sweebee schreef op maandag 30 september 2013 @ 23:04:
Ging inderdaad wel lekker op MP8, viel me nog mee hoe goed mijn Monk het uithield![]()
Hoeveel heeft je DH gekost Deadsmell? Ik had ook een redelijke DH maar toch overgestapt op de Monk, aangezien die toch 'redelijk goedkoop' aan te kleden is. Een goede DH zal wel heel wat meer gold kosten.
Het is overigens wel zo dat je met MP8 Monk gear geen MP8 DH speelt. Mijn Monk kan MP10 aan, mijn DH met dezelfde gear comfortabel MP8 solo, MP9 multi).
[ Voor 28% gewijzigd door Deadsmell op 01-10-2013 08:12 ]
DPS is 3K meer met de axe als met mijn EF. Dat maakt het verlies in attack speed weer goed. En ik voel me niet meer schuldig omdat de mobs niet alle kanten heen vluchten, 18,9% fearkans is best veel. Vanavond maar eens kijken wat het aanbod aan WKL is. heb er nu 1 met 5% / 20% en dat kan dus beter! Volgens mij ga ik schrikken van de prijzen! Had gister een bod gedaan op eentje, maar keihard overboden met 250m...Deadsmell schreef op maandag 30 september 2013 @ 22:44:
Ah, die opmerking over dat wapen was dus aan mij gericht! Ik keek nog via 'view profile' naar je karakter ingame, maar daar zag ik je EF nog. Ben je er ook in dps op vooruit gegaan met die axe?
Battle.net || Strava
hmm, dat kan ik wel eens gaan doen. Mijn hele stash zit toch vol en die kan wel eens een grote schoonmaakbeurt gebruiken. Ik had vanochtend al even snel gekeken, maar je bent zo EUR 50,- lichter. Een tientje gaat nog wel, maar dat wordt een speurtocht denk ik.Deadsmell schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 08:59:
Ja, het is duur spul. Je kunt altijd even op RMAH gaan kijken, als je dat ervoor over hebt. Sowieso als je een echt goed item vindt, op RMAH zetten. Als je daar wat funds hebt, geeft dat je meer flexibiliteit in je aankopen. Kan je altijd in gold omzetten als je op gAH wat leuks ziet.
Het heeft ook geen haast, maar dat is een item wat sowieso beter moet... Dan nog een keer trifecta gloves craften (n)ooit en een amu met attack speed. Zou mooi zijn als ie solo MP10 redt voor de expansion!
Battle.net || Strava
Voor mij is het een leuke afwisseling, ik raad het iedere monk aan
profiel: http://eu.battle.net/d3/en/profile/CaseNL-2822/hero/1541809
Kun jij niet beter de amethysts in je pants en helm omwisselen?Case schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 09:31:
Heb maanden gespeeld met de "traditionele" Monk build, maar ben nu overgestapt op het gebruiken van FOT - thunderclap naar FOT - Quickening zodat ik de Wave of Light lekker vaak kan gebruiken.
Ik geloof dat mn dps/ehp verhouding wel goed is ( zie hier mijn barb ) of misschien is barb gewoon niet helemaal mijn ding...
Succes, ik heb ook me een breuk gezocht toen, vraag desjaak eens die is redelijk master met spotten...retlaw schreef op maandag 30 september 2013 @ 22:39:
Nu op zoek naar een mooie wkl met 6%/25%, life steal en socket...
Daarom. Hij heeft een perfect star amethyst in zijn helm en een radiant star amethyst in zijn pants. Mij lijkt het andersom beter, maar ik kan het nu niet controleren.Deadsmell schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:00:
Amethyst in helm is nuttiger dan een andere gem, omdat het flink bijdraagt aan je ehp. Ruby voor bonus xp is minder nuttig sinds de laatste patches.
Flinke ias voor een barb. Hoe hoog is je chd? Als je moeite met elites hebt, dan zou je eens een Unity met 4% bonus vs. elites en chd kunnen proberen. Dat is erg waardevol. Je hebt verder een prima barb. Welk MP speel je?ApOE schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:01:
Ik denk dat ik iets niet helemaal goed doe met mijn Barb, of ik ben vreselijk verwent met mijn monk/wd/wizz, maar ik vind niet zo vlot gaan als verwacht. Elites duren een eeuwigheid en gewone trash is ook geen feest.
Ik geloof dat mn dps/ehp verhouding wel goed is ( zie hier mijn barb ) of misschien is barb gewoon niet helemaal mijn ding...
Ik zie ook dat je op een paar items resall hebt verkozen boven chd (zoals je gloves). Dat zou ik niet doen. Als ww barb blijf je met iets minder resall goed overeind zolang je voldoende damage blijft doen. chd > resall.
[ Voor 12% gewijzigd door Deadsmell op 01-10-2013 10:14 ]
Je pants en ring (unity) kunnen echt een stuk beter, je mist strengt op je MH en OH. Verlaat dat WW en gooi het op een HOTA WOTB built, persoonlijk word ik gewoon irritant van dat ronddraaien, wellicht is dat iets wat je stoort?ApOE schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:01:
Ik denk dat ik iets niet helemaal goed doe met mijn Barb, of ik ben vreselijk verwent met mijn monk/wd/wizz, maar ik vind niet zo vlot gaan als verwacht. Elites duren een eeuwigheid en gewone trash is ook geen feest.
[ Voor 19% gewijzigd door desjaak909 op 01-10-2013 10:27 ]
Vandaar dat ik ook heb gekozen voor IK irons met allres en ias.
Momenteel 556% chd, 58,5% chc, 2.4/2.42 aps
Momenteel even geen mogelijkheid om nieuwe/andere gear te kopen (no gold:P) maar met een dikke unity ga ik zo'n 5--8k dps omhoog. Ik hab lang getwijfeld tussen 150+ vit inna's of str/vit inna's en ben toch voor vit gegaan zodat ik op andere items minder vit nodig had.
[ Voor 7% gewijzigd door ApOE op 01-10-2013 10:33 ]
Zeg ga ff lekker je post editen dit terwijl je gewoon aangaf mijn hota built te proberen, laat je vooral niet leiden door die non-valeur met zijn WW builtApOE schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:33:
Ik probeerde richting de 600 allres te gaan, zit nu op 550 maar daar heb ik dus IK set bonus voor nodig.
Vandaar dat ik ook heb gekozen voor IK irons met allres en ias.
Momenteel 556% chd, 58,5% chc, 2.4/2.42 aps
Momenteel even geen mogelijkheid om nieuwe/andere gear te kopen (no gold:P) maar met een dikke unity ga ik zo'n 5--8k dps omhoog. Ik hab lang getwijfeld tussen 150+ vit inna's of str/vit inna's en ben toch voor vit gegaan zodat ik op andere items minder vit nodig had.
Je VIT is redelijk hoog, kan wel wat vanaf, je inna's vervangen met Str zou een optie kunnen zijn mits je het goud hebt natuurlijk. Meer dmg is ook meer LS...
edit: tenzij de prijzen flink zijn doorgestegen in mijn HC tijd, is een inna's pants met str ook niet zo duur als je rond de 80str neemt
[ Voor 19% gewijzigd door desjaak909 op 01-10-2013 10:53 ]
Hehehe jij bent snelsimons schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:38:
[...]
Zeg ga ff lekker je post editen dit terwijl je gewoon aangaf mijn hota built te proberen, laat je vooral niet leiden door die non-valeur met zijn WW built![]()
Je VIT is redelijk hoog, kan wel wat vanaf, je inna's vervangen met Str zou een optie kunnen zijn mits je het goud hebt natuurlijk. Meer dmg is ook meer LS...
Om wat cash te genereren moet ik iets verkopen, geen probleem natuurlijk maar ik denk dat ik dan een rare ring ga inleveren voor een unity (zonder ias?).
Misschien vanavond met zn alle rond rennen en het eea proberen?
aangezien je AS op een item in kan leveren om dezelfde B/P te halen, kan je ook proberen IK belt te nemen.ApOE schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:51:
[...]
Hehehe jij bent snelmaar idd, ik ga hota zeker even proberen.
Om wat cash te genereren moet ik iets verkopen, geen probleem natuurlijk maar ik denk dat ik dan een rare ring ga inleveren voor een unity (zonder ias?).
Misschien vanavond met zn alle rond rennen en het eea proberen?
Zeker als je HoTA gaat proberen, MOET je de passive brawler nemen
Met IK belt heb je dus 2 LS items en daarmee red je 't wel. Tegelijkertijd krijg je ook meer vrijheid in de gloves slot en daar kan je nog veel dps winnen met craften.
Je hebt veel EHP voor SC zeg
Ben nu met nieuwe barb HoTA met een schild aan 't proberen. Het is inderdaad minder snel dan WW, maar so slecht is het nog niet icm rend. Het is ook minder stress om WoTB up te houden (minder button smashen om fury te dumpen).
[ Voor 5% gewijzigd door Mofkees op 01-10-2013 11:02 ]
Kan je niet beter een andere rune van rend nemen (ravage/lacerate), met de LS krijg je toch wel genoeg life binnenMofkees schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:59:
[...]
Ben nu ook ff HoTA met een schild aan 't proberen. Het is inderdaad minder snel dan WW, maar so slecht is het nog niet icm rend.
ow misschien een goed idee.desjaak909 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 11:02:
[...]
Kan je niet beter een andere rune van rend nemen (ravage/lacerate), met de LS krijg je toch wel genoeg life binnen
zat gister wel wat te kloten met skills en items. was waarschijnlijk zo ingesteld omdat ik in eerste instansie een TWH had. IK belt was -15k maar in game staat brawler 95% van de tijd aan dus veel meer eDPS
RLtW ook niet meer nodig dus die mooie force march rune genomen voor party
Nu ik dit zo lees... Fury dumpen om WotB op te houden, verklaart ook waarom mijn WotB steeds afloopt.Mofkees schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:59:
[...](minder button smashen om fury te dumpen).
Nou desjaak / Michael. Als je wat ziet houd ik me aanbevolen!simons schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 10:06:
[...]
Succes, ik heb ook me een breuk gezocht toen, vraag desjaak eens die is redelijk master met spotten...
Battle.net || Strava
Ben zelf ook een Monk-fan en zal jouw tip eens proberen, de thunderclap helpt wel met het teleporteren achter je wave of light aan en of je te redden van een explosie door een teleport naar een andere monster.Case schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 09:31:
Heb maanden gespeeld met de "traditionele" Monk build, maar ben nu overgestapt op het gebruiken van FOT - thunderclap naar FOT - Quickening zodat ik de Wave of Light lekker vaak kan gebruiken.
Snap alleen niet je Combination strike passive? Ik dacht dat het pas effectief was vanaf 2 spirit generators. Zelf gebruik ik Exalted soul om een mega barrage van bells te gooien of Cyclone altijd te kunnen aanzetten. Als je vaak in een party speelt zou je eens voor de grap Guiding light proberen i.c.m. Breath of Heaven
[ Voor 7% gewijzigd door desjaak909 op 01-10-2013 12:42 ]
heb je inderdaad gelijk in, hahaaicaramba schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 09:54:
[...]
Kun jij niet beter de amethysts in je pants en helm omwisselen?
Afgelopen weekend even snel een gem erin gegooid omdat mijn life wel een beetje laag begon te worden, maar hier nog niet bij stilgestaan
Hmm, werking van Combination strike heb ik nooit bij stilgestaan. Ik zal eens e.e.a. proberen.. Guiding light heb ik lang gebruikt, maar vond het weinig toevoegen..Ruigerock schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:29:
[...]
Ben zelf ook een Monk-fan en zal jouw tip eens proberen, de thunderclap helpt wel met het teleporteren achter je wave of light aan en of je te redden van een explosie door een teleport naar een andere monster.
Snap alleen niet je Combination strike passive? Ik dacht dat het pas effectief was vanaf 2 spirit generators. Zelf gebruik ik Exalted soul om een mega barrage van bells te gooien of Cyclone altijd te kunnen aanzetten. Als je vaak in een party speelt zou je eens voor de grap Guiding light proberen i.c.m. Breath of Heaven
interessant, dat wist ik ook niet... Maar ik kan eigenlijk de passives niet anders invullen. OWE heb ik echt nodig. Seize the Initiative waarschijnlijk ook. Hierdoor is armor 5500. Misschien kan ik Resolve wel missen, maar ik ben bang van niet. Dan gaat mp9 niet meer lukken ben ik bang in een gifpool en arcane...Deadsmell schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 12:34:
Hij heeft Sweeping Wind, die telt ook mee voor Combination Strike. Net als Exploding Palm. Ooit waren dat spirit generators. Dat ze voor CS nog steeds werken is een bug, las ik op het b.net forum.
Battle.net || Strava
Denk ook dat je resolve wel nodig hebt op hogere mp's, tenzij er nog barbs/monks in de party zitten die War cry of defensive mantra aan hebbenretlaw schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:03:
[...]
interessant, dat wist ik ook niet... Maar ik kan eigenlijk de passives niet anders invullen. OWE heb ik echt nodig. Seize the Initiative waarschijnlijk ook. Hierdoor is armor 5500. Misschien kan ik Resolve wel missen, maar ik ben bang van niet. Dan gaat mp9 niet meer lukken ben ik bang in een gifpool en arcane...
In HC gebruik ik tegenwoordig http://eu.battle.net/d3/e...tive/mantra-of-conviction rune Intimidation. Je krijgt dus altijd 10% minder schade terwijl bij resolve je de mobs altijd attacken moet?desjaak909 schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 13:22:
[...]
Denk ook dat je resolve wel nodig hebt op hogere mp's, tenzij er nog barbs/monks in de party zitten die War cry of defensive mantra aan hebben
Je maakt een passive slot vrij maar doet dan met active skills wel weer minder damage...
Guiding light is best grappig zo nu en dan als afwisseling, je moet alleen wel heel dichtbij staan voor het effect.Hmm, werking van Combination strike heb ik nooit bij stilgestaan. Ik zal eens e.e.a. proberen.. Guiding light heb ik lang gebruikt, maar vond het weinig toevoegen..
Nu ben ik wel benieuwd hoeveel extra spirit je verdient met de andere Fists of Thunder, dan kan de Wave of Light met Wall of Light rune gekozen worden ipv Empowered Wave voor de extra "kadunk" power. Straks thuis meteen een testje pogen.
Ik vond het een opmerkelijk verschil, waardoor ik de extra bellen erg prima vond werken. Heb sinds gisteren ook de Wall of Light rune, en dat werkt nog steeds prima als je het mij vraagt. Enige wat nadelig kan zijn is de knockback waardoor CM Wizards wellicht moeten verplaatsen.Ruigerock schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 15:44:
[...]
Guiding light is best grappig zo nu en dan als afwisseling, je moet alleen wel heel dichtbij staan voor het effect.
Nu ben ik wel benieuwd hoeveel extra spirit je verdient met de andere Fists of Thunder, dan kan de Wave of Light met Wall of Light rune gekozen worden ipv Empowered Wave voor de extra "kadunk" power. Straks thuis meteen een testje pogen.
P.S. Heb net de Gems omgewisseld, en heb nu 100 meer life, wooooot
[ Voor 4% gewijzigd door Case op 01-10-2013 20:19 ]
Sowieso MH kan beter.
Monk red nu MP7 met gemak, 8 is met sommige affixes een werkelijke hel.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Cleave - Reaping Swing
Rend - Blood Lust
War Cry - Invigorate
Battle Rage - Marauder's Rage
Leap - Death from Above
Wrath of the Berserker - Insanity
Ruthless
Inspiring Presence
Unforgiving
Easy wins zijn natuurlijk de gems in de wapens upgraden. Voor 300M kan je ook wel een 4% crit mempo krijgen. Al uitgerekend wat dat voor je doet? Verlies je weliswaar wat crit chance, maar je krijgt er wel 8 of 9% ias bij. Misschien is beide zelfs wel mogelijk voor 300M. En op je WKL kan je nog veel lightning damage winnen, maar dat zie je niet terug in je paperdoll dps.UTADDICT schreef op dinsdag 01 oktober 2013 @ 20:57:
Ok, volgende project: monk naar 200k + dps. Heb nu zo'n 300mil liggen en moet nog ruim 50k overbruggen. Iemand slimme tips, of wat liggen?
Sowieso MH kan beter.
Monk red nu MP7 met gemak, 8 is met sommige affixes een werkelijke hel.
Anders kijken of je 300 dex bracers kunt craften in de blacksmith loterij.
[ Voor 49% gewijzigd door Deadsmell op 02-10-2013 09:05 ]
Ik liep terug naar de 1e toen er een 2e dropte, op het moment dat ik de 1e daadwerkelijk oppak dropt er al een 3e en toen ik de 3e opraapte dropte er een 4e
Allemaal crap uiteraard maar dat was wel grappig om mee te maken. Ik word wel gek van alle frostburn gauntlets, 300th spear en IK belt. Die dringen droppen als rijpe kersen.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Gisteren gespeeld met de andere setup en dat is even wennen zeg, na 400 uur Thunderclap ben je toch wel iets anders gewent dan op je plek blijven staan en naar iemand toe lopen voor de killIk vond het een opmerkelijk verschil, waardoor ik de extra bellen erg prima vond werken. Heb sinds gisteren ook de Wall of Light rune, en dat werkt nog steeds prima als je het mij vraagt. Enige wat nadelig kan zijn is de knockback waardoor CM Wizards wellicht moeten verplaatsen.
De spirit loopt enorm snel op en de Wall of Light rune (1200%) kan je vrij snel achter elkaar laten vallen, maar toch was het onwennig en stiekem gaaf. Solo gaan de meeste mobs al dood bij een reguliere bell dus deze build zou ik eens in een party moeten proberen. Voor een snelle solo pot hou ik het wel bij Thunderclap, dan blijft mijn Sweeping Wind langer in leven door het net snel iets nog kunnen stuk slaan via teleport.
Einde van de avond viel mijn eerste Won Khim Lau met 899DPS/5%/25% maar zonder socket, LS of CD.. damn!
Ik hoop echt zo dat dit in loot 2.0 gaat veranderen.. Ik heb in PoE ongeveer 50% van mijn gevonden uniques gewoon echt in gebruik omdat het interessante items zijn (over meerdere karakters wel, sommige karakters zelfs gecreeerd vanwege uniques). In D3 heb ik effectief denk ik 1 van de paar honderd gevonden legendaries gebruikt.. Ik snap nog steeds niet dat een game mechanics architect daar zijn handtekening heeft ondergezet..Shao Kahn schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 10:11:
Gisteren letterlijk 4 legendaries binnen 15 seconden gedropt.
Ik liep terug naar de 1e toen er een 2e dropte, op het moment dat ik de 1e daadwerkelijk oppak dropt er al een 3e en toen ik de 3e opraapte dropte er een 4eding ding ding ding
Allemaal crap uiteraard maar dat was wel grappig om mee te maken. Ik word wel gek van alle frostburn gauntlets, 300th spear en IK belt. Die dringen droppen als rijpe kersen.
[ Voor 5% gewijzigd door TRG op 02-10-2013 10:35 ]
Regular meth users are referred to as tweakers, so-called because they can go ALL TWEAKEND LONG, BABY. They can be awake for three to fifteen days straight: irritable, violent and paranoid.
ik ken PoE niet, maar legs zijn ook grondstof voor bijv amu's... In zekere zin hebben de lucky ones op die manier wellicht 100-en legs in gebruik. Ik blijf het ook proberen...TRG schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 10:34:
[...]
Ik hoop echt zo dat dit in loot 2.0 gaat veranderen.. Ik heb in PoE ongeveer 50% van mijn gevonden uniques gewoon echt in gebruik omdat het interessante items zijn (over meerdere karakters wel, sommige karakters zelfs gecreeerd vanwege uniques). In D3 heb ik effectief denk ik 1 van de paar honderd gevonden legendaries gebruikt.. Ik snap nog steeds niet dat een game mechanics architect daar zijn handtekening heeft ondergezet..
Maar ik snap je punt en hoop ook dat de loot beter bruikbaar wordt.
Gisteren ging het erg rap met een pull monk, twee DH en mijn 'traditionele' monk. mobs waren allemaal kansloos tegen ons geweld!
Battle.net || Strava
Vergis je niet: een IK Belt kan een HOOP geld waard zijn (minimaal 280+ strength, 3% LS, etc). Uiteraard hebben we het dan wel over de uber-rolls. Voor zo ver ik weet zijn de Frostburn Gauntlets en 300 Hundred Spears op voorhand al salvage/vendor-waardigShao Kahn schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 10:11:
Gisteren letterlijk 4 legendaries binnen 15 seconden gedropt.
Ik liep terug naar de 1e toen er een 2e dropte, op het moment dat ik de 1e daadwerkelijk oppak dropt er al een 3e en toen ik de 3e opraapte dropte er een 4eding ding ding ding
Ging keihard!retlaw schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 10:45:
[...]
Gisteren ging het erg rap met een pull monk, twee DH en mijn 'traditionele' monk. mobs waren allemaal kansloos tegen ons geweld!
Ook maar eens op zoek naar wat het kost om zo een build te maken. Zeker met een groep als gister kan er nog flink wat xp worden gefarmd zo... De 200K+ dps is voorlopig toch niet haalbaar...Deadsmell schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 10:55:
[...]
Ging keihard!Is die pull monk iemand van hier?
Volgens mij is NUWAX hier ook wel actief...
Battle.net || Strava
Nuwax is altijd leuk om erbij te hebben, doet zelf geen dmg, maar in party buffed/pulled/stunned/freezed hij er lekker op losretlaw schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:10:
[...]
Ik heb overigens een nieuwe WKL met 6% - 25%! Alleen de dps is wat aan de lage kant. Maar ik heb gehoord dat jij een master spotter bent, dus houdt me bij deze aanbevolen!desjaak909 schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:12:
[...]
Nuwax is altijd leuk om erbij te hebben, doet zelf geen dmg, maar in party buffed/pulled/stunned/freezed hij er lekker op los
Battle.net || Strava
Ik zal mijn ogen open houden als ik nog een leuke zie laat ik het je weten, heb zelf trouwens ook niet zo'n goede, dacht net zoiets als jij nu hebtretlaw schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:26:
[...]
Ik heb overigens een nieuwe WKL met 6% - 25%! Alleen de dps is wat aan de lage kant. Maar ik heb gehoord dat jij een master spotter bent, dus houdt me bij deze aanbevolen!
Klopt, ik heb er een met 263 STR, 3 % LS en -5 Fury costs en dat is de beste die ik zelf gevonden heb.EricNL schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 10:46:
[...]
Vergis je niet: een IK Belt kan een HOOP geld waard zijn (minimaal 280+ strength, 3% LS, etc). Uiteraard hebben we het dan wel over de uber-rolls. Voor zo ver ik weet zijn de Frostburn Gauntlets en 300 Hundred Spears op voorhand al salvage/vendor-waardig
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
verwende vent! wat nou lage DPS...retlaw schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:26:
[...]
Ik heb overigens een nieuwe WKL met 6% - 25%! Alleen de dps is wat aan de lage kant. Maar ik heb gehoord dat jij een master spotter bent, dus houdt me bij deze aanbevolen!
Hogere DPS met zulke stats vind je echt alleen nog terug in RMAH hoor
Moeten we dan maar eens vaker doen. Ik wil het liefst voor de expansion al mijn karakters op para 100 of zo dicht mogelijk daarbij hebben. In public schiet dat niet op, maar zo'n groepje biedt mogelijkheden.retlaw schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 11:10:
[...]
Ook maar eens op zoek naar wat het kost om zo een build te maken. Zeker met een groep als gister kan er nog flink wat xp worden gefarmd zo... De 200K+ dps is voorlopig toch niet haalbaar...
Ben er ook blij mee en verwacht ook niet op korte termijn een update voor dit slot. Net gekeken wat een marquise emarald doet, maar dat is +2,5K dps en dat is me de 56m voor twee radiant emeralds niet waard met mijn huidige budget.Mofkees schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:25:
[...]
verwende vent! wat nou lage DPS...
Hogere DPS met zulke stats vind je echt alleen nog terug in RMAH hoor
Een goede EF zou het volgende kunnen zijn, alhoewel de Axe die ik nu heb erg lekker speelt (geen fear). Als ik die wil houden moet ik ergens ias winnen. Gloves/Amu, mempo met crit is ook gelijk een vermogen. ook blijf ik bracers craften... CHC op ring kan evt ook nog omhoog.
Blijft een leuk spelletje...
Eens!Deadsmell schreef op woensdag 02 oktober 2013 @ 12:25:
[...]
Moeten we dan maar eens vaker doen. Ik wil het liefst voor de expansion al mijn karakters op para 100 of zo dicht mogelijk daarbij hebben. In public schiet dat niet op, maar zo'n groepje biedt mogelijkheden.
[ Voor 18% gewijzigd door retlaw op 02-10-2013 12:41 ]
Battle.net || Strava
Dit topic is gesloten.
![]()
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]