PSN: Brwmaster
Tuurlijk wil ik een nog beter wapen, mijn leg-droprate is echter ver beneden peil, dus ben blij met alles wat ik vind.Bokkie schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:07:
[...]
Als je echt wil die area damage.
Vraag is echter vind je het dat waard of is je doe uiteindelijk een ander wapen?
Zelf ben ik nu op zoek voor mijn monk naar een 1h met spirit regen, dan kan ik mijn daibo omruilen voor een thunderfury + spirit regen offhand in mijn build om nog nonstop tr te kunnen runnen. Van het weekend maar even craften.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
De vraag is dan wil je de resources uitgeven om dit wapen up te gradenMad-Matt schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:14:
[...]
Tuurlijk wil ik een nog beter wapen, mijn leg-droprate is echter ver beneden peil, dus ben blij met alles wat ik vind.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Is het voor Tempest Rush niet beter om een 2 handed te behouden? I.v.m. attack speed?Bokkie schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:07:
[...]
Zelf ben ik nu op zoek voor mijn monk naar een 1h met spirit regen, dan kan ik mijn daibo omruilen voor een thunderfury + spirit regen offhand in mijn build om nog nonstop tr te kunnen runnen. Van het weekend maar even craften.
Ik dacht dat diabo tot 5 Spirit per seconden konden hebben en 1-h weapons maar 2.5 spirit per second, mits het een fist-weapon is.
Voor 1000 sided strike heb je 12 spirit regen nodig, mijn huidige setup heeft 15 dacht ikXanthian schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:24:
[...]
Is het voor Tempest Rush niet beter om een 2 handed te behouden? I.v.m. attack speed?
Ik dacht dat diabo tot 5 Spirit per seconden konden hebben en 1-h weapons maar 2.5 spirit per second, mits het een fist-weapon is.
Met 2.5 zit ik nog in de safe zone, tevens kan ik fleet footed nog inruilen voor guardians path en para points gebruiken voor de movement speed.
Dankzij paragon points zit je niet echt vast aan een 2hander. enige waar je rekening mee moet houden is de channeling cost die wijzigd met je attack speed.
Extra opties zijn ook nog een headpiece met spirit regen (heb ik nu nog niet) dus wua regen komt dat wel goed.
Hoe krijg jij het voor elkaar om 15 spirit regen te hebben? Ik kom niet verder dan 12 en ietsjes meer zou fijn zijn om ook nog chests te kunnen openen en meteen verder TR te kunnen doen zonder Epiphany te moeten poppen.Bokkie schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:28:
[...]
Voor 1000 sided strike heb je 12 spirit regen nodig, mijn huidige setup heeft 15 dacht ik
Met 2.5 zit ik nog in de safe zone, tevens kan ik fleet footed nog inruilen voor guardians path en para points gebruiken voor de movement speed.
Dankzij paragon points zit je niet echt vast aan een 2hander. enige waar je rekening mee moet houden is de channeling cost die wijzigd met je attack speed.
Extra opties zijn ook nog een headpiece met spirit regen (heb ik nu nog niet) dus wua regen komt dat wel goed.
PSN: Alvanosa
Gisteren helaas maar een paar kleine updrades gehad. Nieuwe boots met iets betere stats. En ik heb wat gems gecraft... damn wat is dat duur.
[ Voor 4% gewijzigd door Anno op 04-04-2014 08:37 ]
Verder mijn eerste set item verkregen.
Vanavond eens zien of ik voor xp op T1 wat kan doen met mijn Wizard.
Pas mijn spec nog iets aan dan (glass canon weg voor unwavering will.
Gisteravond nog een boostje gekrgen op mijn crusader. Die is nu level 43. Ik dach dat ik dan met een socket in een wapen aardig door kon meppen door een ruby in het wapen te vrotten, maar helaas, op T1 werd hij de grond in gestampt. Zelfs op hard duurt het nog lang om mobs te killen. Maar dat kan ook nog onwennigheid zijn aan de class (nadeel van een boost, maar ik klaag niet
Wellicht dat Paragon punten niet worden meegeteld op je B.Net profileAnno schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:35:
Nice Battle.Net profiles zijn gefixed.... Nou ja bijna. DPS staat op bijna 700K terwijl die ingame 730K aangeeft. En Thoughness is maar de helft van wat ik ingame heb. Het lijkt erop dat de passive skills niet worden meegerekend. En misschien ook de paragan points.
Gisteren helaas maar een paar kleine updrades gehad. Nieuwe boots met iets betere stats. En ik heb wat gems gecraft... damn wat is dat duur.
[ Voor 28% gewijzigd door _Peter2_ op 04-04-2014 08:38 ]
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Waarschijnlijk is je DPS buffed in-game hetzelfde geld voor je toughnes.Anno schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:35:
Nice Battle.Net profiles zijn gefixed.... Nou ja bijna. DPS staat op bijna 700K terwijl die ingame 730K aangeeft. En Thoughness is maar de helft van wat ik ingame heb. Het lijkt erop dat de passive skills niet worden meegerekend.
Hmmz ik zag gisteravond 15 staan, maar met huidige gear en skills kan dat niet kloppen inderdaadAlvanosa schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:35:
[...]
Hoe krijg jij het voor elkaar om 15 spirit regen te hebben? Ik kom niet verder dan 12 en ietsjes meer zou fijn zijn om ook nog chests te kunnen openen en meteen verder TR te kunnen doen zonder Epiphany te moeten poppen.
Vanavond helaas niet thuis, maar zal er van het weekend wel even op terugkomen.
Met deze setup heb ik trouwens geen problemen met tussendoor dingen opppakken/kistjes openen etc eigenlijk (wel op normal trouwens hoor)
Ja ik doe het ook op normal, en ik kan dingen oppakken etc, maar ik moet dan wel soms Epiphany poppen om wat extra Spirit Regen te krijgen. Heb je toevallig je battle.net tag bij de hand dan kan ik eventueel naar je armory kijken of we ergens verschillen hebben.Bokkie schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:44:
[...]
Hmmz ik zag gisteravond 15 staan, maar met huidige gear en skills kan dat niet kloppen inderdaad
Vanavond helaas niet thuis, maar zal er van het weekend wel even op terugkomen.
Met deze setup heb ik trouwens geen problemen met tussendoor dingen opppakken/kistjes openen etc eigenlijk (wel op normal trouwens hoor)
- Diabo met 5 spirit regen
- Helmet met spirit regen
- Exalted Soul = 2 spirit regen
- Mantra of healing met een specifieke run = 3 spirit regen
- Templar follower = 10% extra spirit regen.
- Shrine bonus = 2 spirit regen
Er zijn ook nog passives, set bonusses en legendaries met spirit regen erop.
http://eu.battle.net/d3/e...baatar-1668/hero/21984097Alvanosa schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:48:
[...]
Ja ik doe het ook op normal, en ik kan dingen oppakken etc, maar ik moet dan wel soms Epiphany poppen om wat extra Spirit Regen te krijgen. Heb je toevallig je battle.net tag bij de hand dan kan ik eventueel naar je armory kijken of we ergens verschillen hebben.
Kan je die van jouw ook even posten
je link werkt niet..
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Verwijderd
Also it's multiplicative, not additive. It's not +25%, it's *25%. 1% becomes 1.25% not 2
En core of arreat spawns zijn generfed
http://eu.battle.net/d3/e...vanosa-2643/hero/38007617Bokkie schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:49:
[...]
http://eu.battle.net/d3/e...baatar-1668/hero/21984097
Kan je die van jouw ook even postenkan ik ook vergelijken ^^
Dat van de templar wist ik dus niet, dat zou mijn probleem kunnen oplossen.
editL ja ik run ook met templar
edit2:
ah ja, nogal verschil in paragon points zie ik
en je speeld HC. "beperkt" je ook omdat je meer rekening moet houden met sustain. en eigenlijk niet echt kan testen.
[ Voor 45% gewijzigd door Bokkie op 04-04-2014 09:04 ]
Ik probeer het zo te krijgen dat ik Guardian's Path niet hoef te gebruiken en dat ik Fleet Footed kan blijven gebruiken tot ik eventueel genoeg Paragon levels heb om op 25% Movement Speed te komen. Dan zou ik hem eventueel switchen naar Guardian's Path of iets anders.Bokkie schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:58:
Ik denk trouwens dat fleet footed omruilen voor guardians path erg goed is voor de regen, aangezien het % is, maar dan kan ik geen 2x 1h meer gebruiken
editL ja ik run ook met templar
[ Voor 3% gewijzigd door Alvanosa op 04-04-2014 09:03 ]
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 00:31
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III: Reaper of Souls Collectors Edition
- Diablo III: Reaper of Souls
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game

Lekkere stats er op, er zat een skillbonus op, die gererolled naar sockets. Heel blij met de LoH, want daar was ik naar op zoek.
Ook nieuwe bracers gegambled. Vreemde is dat als ik de dex of vit wilde rerollen de max lager was dan wat hij nu heeft..

Dus heb maar de 5,5% CHC naar 6% CHC gererolled
Daarna vond ik nog een mooie quiver, alle stats die ik wilde er op, plus een extra die ik gererolled heb naar Hatred regen.

Ook nog de gem recipes gevonden voor de Royal en Flawless Royal Emeralds, dus meteen de hoogste gemaakt. Geeft in armor meer DPS erbij dan in wapen.. Is ook maar 10% CHD meer. Nu maar meer Emeralds gaan vinden, want ze zijn weer op
Op zich een goede run in misschien max een uurtje
Enige items die ik nog over heb van pre-RoS zijn mijn amulet en belt.. Daar kan ik gewoon niets beters voor vinden.. Amulets die ik tot nu toe gezien heb waren ubercrappy, en belts, zelfs met max dex, komen niet in de buurt van WH..
[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 04-04-2014 09:08 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Tijd om Expert te gaan doen voor Extra Blood Shard.
Lees ik nu ook in de hotfix dat de legendaries van Blood Shard omhoog zijn gegaan of was dat al zo?
Verwijderd
was al zoXanthian schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:11:
Normal is voor mij niet grappig meer. Door mijn thunderfury farm ik zo rap dat trash in 1 á 2 klappen dood zijn. Elites hebben genoeg aan 1 á 2 Lashing Tail Kicks. Epiphany gebruik ik niet eens meer.
Tijd om Expert te gaan doen voor Extra Blood Shard.
Lees ik nu ook in de hotfix dat de legendaries van Blood Shard omhoog zijn gegaan of was dat al zo?
Op normal kan ik het perfect testen hoor, ik ga daar niet dood dus dat is het probleem niet. Rifts op normal gaan perfect, en hoger dan normal ga ik of dualwielden met een wat normalere build en op T1 ga ik zelfs met sword and board.Bokkie schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:58:
edit2:
ah ja, nogal verschil in paragon points zie ikdat vergeet ik nog wel eens.
en je speeld HC. "beperkt" je ook omdat je meer rekening moet houden met sustain. en eigenlijk niet echt kan testen.
Dat gaat allemaal goed, ik wil enkel Normal zo effectief mogelijk solo kunnen doen en eventueel later ook naar T1 te pushen. Al begrijp ik heel goed dat dat bij mij nog wel een tijdje zal gaan duren. Wat ik overigens helemaal niet erg vind.
Mijn doel is het om eerst in Normal goed te kunnen runnen, wat ik bijna voor elkaar heb gekregen. En vandaag zal dat dus wel lukken na een aantal dingen die ik over het hoofd had gezien.
Daarna uiteindelijk T1 kunnen doen met de build en als laatste T6. Haast heb ik niet.
aan de andere kant gisteren kwam het opeens bij mij aan : Waarom farm ik T1 ? De elites en mobs smelten als boter in een hete pan, ach tijd om naar T2 te gaan dus. na 2 runs op T2 hmmm geen verschil met T1 ach ik join maar Protax / Anima & Barb ( Sorry naam vergeten ) voor wat Rifts op T2.
3x Wizard + Barb, Sja de Rifts maakten weinig kans in deze setup maar okay.
Kijk wel bijzonder uit naar de Endless Dungeons ( Source ) en Tiered RIfts, oneindiglang en worden steeds moeilijker per level
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Goeie zaak
"The percent damage affix on items has the weird quirk of not calculating the weapons' elemental damage affixes, thus making the overall damage way lower than it could be. Blizzard confirmed this is indeed not intended and it's a bug that will be fixed as soon as possible. "
http://www.diablofans.com/ (klein beetje naar beneden scrollen)
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12329613352#16
Oh en dit is een leuke hotfix die nu live is: "There is now an additional bonus 25% chance to find a Legendary item while in a Nephalem Rift."
[ Voor 11% gewijzigd door Stravincy op 04-04-2014 09:48 ]
Geniaal dat ze het asap fixen, dan kan ik stoppen met men fist te rerollen aangezien er nu +9%damage op zit (wou er ias van maken). DPS increase inc!Stravincy schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:45:
Had het gister nog erover met een paar mensen in de GoT-clan dat er een black/elemental damage bug (op wapens) bestaat. Niet iedereen geloofde dat maar nu toch echt bewijs:
"The percent damage affix on items has the weird quirk of not calculating the weapons' elemental damage affixes, thus making the overall damage way lower than it could be. Blizzard confirmed this is indeed not intended and it's a bug that will be fixed as soon as possible. "
Misschien maar gewoon mijn crusader naar 70 halen.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
En als die 70 is, krijg je weer de vraag: Monk of Wizard, Wizard of monk... Monk.. Wizard..UTADDICT schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:48:
Monk of Wizard, Wizard of monk... Monk.. Wizard..
Dus uiteindelijk gaat elemental damage op wapens ook profiteren van x% damage?Stravincy schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:45:
Had het gister nog erover met een paar mensen in de GoT-clan dat er een black/elemental damage bug (op wapens) bestaat. Niet iedereen geloofde dat maar nu toch echt bewijs:
Oh en dit is een leuke hotfix die nu live is: "There is now an additional bonus 25% chance to find a Legendary item while in a Nephalem Rift."
Maar jemig, wat gaat dat traag als je de dashing strike van de monk gewend bent.
F*ck, ja waarschijnlijk wel...Bokkie schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:49:
[...]
En als die 70 is, krijg je weer de vraag: Monk of Wizard, Wizard of monk... Monk.. Wizard..
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Precies.Alvanosa schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:50:
[...]
Dus uiteindelijk gaat elemental damage op wapens ook profiteren van x% damage?

Gisteren gevonden op mijn wizard. Is volgens mij geen slechte roll.
Maar wellicht dat ik iets kan rerollen eraan (als ik weer souls heb).
Wat is de max Intellect die hierop op level 70 kan rollen? (is hier een site voor die de scaled stats laat zien of is er een formule)
Ik heb alvast een crusader naar 70 gebracht. Met wat bounties kost dat niet eens zoveel tijd.UTADDICT schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:48:
Zodra die wat extra zorg krijgt van Blizzard kan ik er direct mee verder.
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE
Als je CTRL ingedrukt houdt terwijl je een item bekijkt dan zie je wat je als drop had kunnen rollen._Peter2_ schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:59:
[afbeelding]
Gisteren gevonden op mijn wizard. Is volgens mij geen slechte roll.
Maar wellicht dat ik iets kan rerollen eraan (als ik weer souls heb).
Wat is de max Intellect die hierop op level 70 kan rollen? (is hier een site voor die de scaled stats laat zien of is er een formule)
Als je op het vraagtekentje klikt bij het enchanten kun je zien hoeveel je kunt rollen als je een stat rerolled.
Ahh mooi, maar deze "bug" zit er vanaf het begin al in dat x% dmg enkel de Black Dmg wapens liet scalen. Goed om te weten dat daar verandering in komt.Stravincy schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:55:
[...]
Precies.Dat was ook de bedoeling, maar door deze bug is dat op het moment dus niet zo.
Maar dat laat het maximum van je huidige level zien, niet het maximum op level 70 zien. Toch?RocketKoen schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:01:
[...]
Als je CTRL ingedrukt houdt terwijl je een item bekijkt dan zie je wat je als drop had kunnen rollen.
Als je op het vraagtekentje klikt bij het enchanten kun je zien hoeveel je kunt rollen als je een stat rerolled.
Is voor mij geen probleem, ik ben level 70 op mijn wiz.Hafermaut schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:09:
[...]
Maar dat laat het maximum van je huidige level zien, niet het maximum op level 70 zien. Toch?
Ok, dus wapens waar geen elemental dmg op zit (zogenoemde 'black' dmg?) heeft de x% dmg er wel bij?Alvanosa schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:06:
[...]
Ahh mooi, maar deze "bug" zit er vanaf het begin al in dat x% dmg enkel de Black Dmg wapens liet scalen. Goed om te weten dat daar verandering in komt.
I'm an Ironman!
Klopt volledigMadstorm schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:16:
[...]
Ok, dus wapens waar geen elemental dmg op zit (zogenoemde 'black' dmg?) heeft de x% dmg er wel bij?
Laat het maximum zien van wat je kan rollen op het item. Hangt af van het level waarop je het item kreeg niet het level wat je zelf bent.Hafermaut schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:09:
[...]
Maar dat laat het maximum van je huidige level zien, niet het maximum op level 70 zien. Toch?
Een legendary die dropt op level 20 kan nooit stats hebben van een level 70 bijvoorbeeld
Die 200% XP van Master merk je wel heel erg
We waren al level 20 toen we bij skeleton king aankwamen
Nu van plan om me eerst HC character naar 70 te krijgen haha deze wil ik niet dood laten gaan
Nu staat er bij de Fulminator het volgende:
Secondary
Lightning damage has a chance to turn enemies into lightning rods, causing them to pulse 167–222% weapon damage as Lightning every second to nearby enemies for 6 seconds.
Die lightning damage, is dat ook van Sweeping Wind en en de Thunderfury?
Ja alle lightning damage behalve de damage van Fulminator zelf. Dus als je je build zo kan maken dat je veel lightning runes hebt kan je veel procs zien.Xanthian schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:21:
Die lightning damage, is dat ook van Sweeping Wind en en de Thunderfury?
Ik ga dit eens testen op een hogere difficulty. Nu gaat alles al dood door de Thunderfury proc. Die crit alleen al voor 3 tot 4 miljoen.Evengeduld schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:27:
[...]
Ja alle lightning damage behalve de damage van Fulminator zelf. Dus als je je build zo kan maken dat je veel lightning runes hebt kan je veel procs zien.
Mijn HC wizard heeft het loodje gelegd op lvl67 dus voorlopig is het Monk bij mijBokkie schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 09:49:
[...]
En als die 70 is, krijg je weer de vraag: Monk of Wizard, Wizard of monk... Monk.. Wizard..
Gisteren voor het eerst eens T1 uitgeprobeerd op HC, story mode act1 vanaf het begin. Bij de eerste elite heb ik een paar keer een hartstilstand gehad, arcane enchanted weetikveelwatnog. Relatief snel neergekregen maar mijn buffed toughness van ~13mil is dus NIKS waard op torment blijkbaar, mijn HP kreeg het zwaar te verduren.
Back to farming op lager niveau dus... zijn er nog HC spelers en zitten jullie al op T1 niveau? Wat is de aangeraden toughness?
Scoundrel doet nu 290k dps met zn nieuwe Windforce, vandaag hopen op meer geluk
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Echt.. fuck jou met je mooie windforceRiven schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:40:
Gisteren geen upgrades kunnen vinden voor mezelf, echter wel mn scoundrel een paar upgrades kunnen geven ( sommige vinden dit waarschijnlijk nutteloos, vind het wel leuk).
Ik heb een Haunt Of Vaxo (zie ook http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spud-2543/hero/35798384 ) met plus damage er op. DIng is ontzettend fijn, maar moet echt meer crit damage hebben, dus wil kijken of ik hem kan restatten naar crit dmg.
Kortom, kan ik beter de vitality restatten of de +dmg?
Battle.net Spud#2543
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
+ damage moet je zien als +damage op je wapen. Daar gaat dus de DEX/CHC/CHD overheen en krijg je dus veel DPS door.TepelStreeltje schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:43:
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe de +dmg op items werkt?
Ik heb een Haunt Of Vaxo (zie ook http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spud-2543/hero/35798384 ) met plus damage er op. DIng is ontzettend fijn, maar moet echt meer crit damage hebben, dus wil kijken of ik hem kan restatten naar crit dmg.
Je boog heeft nu 1202-2162 dmg, tel daar die 77-150 dmg zeg maar bij op.
Overigens is +damage sinds RoS een beetje zwak geworden, omdat de dmg op wapens verdubbeld is. Waar 77-150 pre-RoS erg veel was, is dit in verhouding nu veel minder in verhouding met de totale DPS op je wapen. (voorheen misschien 10%-15% van je wapen DPS, nu maar 5% ofzo.)
[ Voor 16% gewijzigd door Angeloonie op 04-04-2014 10:47 ]
Zelf zou ik de vit weghalen, beetje hp inruilen voor shitload DPSTepelStreeltje schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:43:
Kan iemand mij misschien uitleggen hoe de +dmg op items werkt?
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 19-11 09:49
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
-50% damage mitigation!
(alleen nog even 2 Unity's vinden dan
edit: blijkbaar werkt dit!
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/10118802488
[ Voor 41% gewijzigd door Bosmonster op 04-04-2014 10:51 ]
Beter gem in je wapen, 125% is niet heel erg duur.sander.devos schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:12:
Ik heb bijna de grens van 50% CC doorbroken. Ik heb wel het gevoel dat mijn dmg stagneert en ik nog moeilijk items vind met meer %dmg.
Wie heeft tips om mijn DH vlot in T1 te krijgen? Volop in crit dmg investeren? Toughness ok?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Deadly-2398/hero/38098035
Ah Windforce, brings back memories.Riven schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:40:
Gisteren geen upgrades kunnen vinden voor mezelf, echter wel mn scoundrel een paar upgrades kunnen geven ( sommige vinden dit waarschijnlijk nutteloos, vind het wel leuk).
Diablo 1 had ik die ook standaard samen met mijn Eaglehorn.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
hij start met zijn low lvl een t6 game en een 70 joint hem, dan is het best makelijk omdat het op lvl van de host gaat.MueR schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:59:
T6? Damn.. ik heb al moeite met T2 (of zelfs T1 bij sommige elites)
zo heb ik mijn DH ook gelvled van 40 naar 67 nu, vandaag naar 70
Laag level spelen met gear waar lvl req -20 op zit. Met flawless imperial gems in de sockets en een hoop paragon levelsMueR schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:59:
T6? Damn.. ik heb al moeite met T2 (of zelfs T1 bij sommige elites)
Ik ben het eens dat er niet veel viable builds zijn en dat er wat veranderingen moeten komen. maar deze build werkt erg goed.
http://eu.battle.net/d3/e...nmdown-1798/hero/39669771
Ik gebruik op dit moment Laws of justice nog omdat ik een watje ben maar goed.
het idee is om je wrath bij te houden met punish. Punish in combinatie met roar, hold your ground en renewal.
en je wrath te burnen op blessed hammer met thunderstruck. +lightning damage en +blessed hammer stats helpen hierbij enorm.
elite packs smelten weg als je Judgement+ resolved cast op een pack en vervolgens je wrath besteedt op blessed hammer (close range).
--
Op softcore kun je wat offensiever speccen. De bron van deze build gebruikt helemaal geen wrath generate skill. hij heeft genoeg wrath regen en resource reduction dat hij blessed hammer als main attack kan gebruiken. Hier werk ik ook naar toe.
Er belangrijk is om zo dicht mogelijk tegen de mobs aan te staan en dan blessed hammer te spammen. zodat al je casts meteen hitten.
Verwijderd
Death's Bargain, pants. Gain an aura of death that deals (750-1000)% of your Life per Second to enemies within 16 yards. You no longer regenerate Life.
Rogar's Huge Stone, ring. Increase your Life per Second by up to (75-100)% based on your missing Life.
Met een skill die mobs naar jou toe trekt. Veel hp opbouwen en het niet erg vinden om iets van leven te verliezen.
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 19:16
Hardware Fanaat
Heb ff zitten rekenen en in het beste geval doe je ongeveer 1m damage per seconde aan alles om je heen. Dat is niet om over naar huis te schrijven als je je bedenkt dat dat met max life regen rolls op alles is en je met aardige gear al veel meer dps doet.Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 11:17:
Ik ben benieuwd of dit gaat werken:
Death's Bargain, pants. Gain an aura of death that deals (750-1000)% of your Life per Second to enemies within 16 yards. You no longer regenerate Life.
Rogar's Huge Stone, ring. Increase your Life per Second by up to (75-100)% based on your missing Life.
Met een skill die mobs naar jou toe trekt. Veel hp opbouwen en het niet erg vinden om iets van leven te verliezen.
Echt Torment worthy is dat niet.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Same here. Even geprobeerd, maar de damage was verwaarloosbaar.Mad-Matt schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 11:31:
Ik heb die Deaths Bargain pants, kansloze rot dingen, dmg output is minimaal.
Hangt af van je rolls natuurlijk.Anno schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 11:38:
Volgens mij kun je het beste de mace uit de Act 1 hebben die 1000% weapon damage doet als een poison cloud na elke 10 enemy's die je killed.
Ik had een met een andere mainstat (int ipv dex) & ongeveer zelfde dps als huidige wapen.
Geloof mij 650 dex inleveren weegt veel zwaarder dan die proc.
Dat is waar, je hebt wel een goede roll nodig met o.a. main stat en socket of iets wat je naar een socket kunt rerollen.sleepwalkerbe schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 11:39:
[...]
Hangt af van je rolls natuurlijk.
Ik had een met een andere mainstat (int ipv dex) & ongeveer zelfde dps als huidige wapen.
Geloof mij 650 dex inleveren weegt veel zwaarder dan die proc.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Maar op normal doen mobs weer zo weinig damage dat je te weinig life kwijt raakt om die LPS op te bouwen.strekie schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 11:36:
Misschien dan wel bruikbaar om op normal legendaries te farmen.
zover had ik nog niet nagedachtBosmonster schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 11:45:
[...]
Maar op normal doen mobs weer zo weinig damage dat je te weinig life kwijt raakt om die LPS op te bouwen.
Iemand nog gear tips?
http://eu.battle.net/d3/e...indire-1940/hero/36155139
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Ik speel op hardcore en met mijn witchdoctor met tegen de 6mil thoughness clear ik rifts op T1 samen met de wizard van een maatje zonder al teveel moeite. Hier en daar even goed opletten met elites, maar ook al regelmatig gehad dat we 3/4 elite packs tegelijk tegenkwamen en ze toch nog gewoon fatsoenlijk neer krijgen. Enige waar ik echt bang voor ben zijn waller packs met AOE dmg abilities die me in nauwe gangetjes helemaal klem kunnen zetten waardoor je helemaal niks meer kunt en alleen nog maar kunt hopen dat je de dmg kan tanken tot de walls wegzijn.Sfinx- schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 10:39:
[...]
Mijn buffed toughness van ~13mil is dus NIKS waard op torment blijkbaar, mijn HP kreeg het zwaar te verduren.
Back to farming op lager niveau dus... zijn er nog HC spelers en zitten jullie al op T1 niveau? Wat is de aangeraden toughness?
Dit is mij profile http://eu.battle.net/d3/en/profile/Simcon-2800/hero/36587837
Dit is die van de wizard van mijn maat http://eu.battle.net/d3/en/profile/Barium-2799/hero/8474843.
En als je een nieuwe character gaat maken, je kan elkaar echt supersnel boosten en het is nog lachuh ook. Gister voor een maatje op T6 HC in rifts vanaf level 1 te geprobeert te boosten, was echt hilarisch. Paar keer werd ie geoneshot (een daarvan was zo hilarisch, hij werd geoneshot door zon freezing portal die je in act5 tegenkomt) maar uiteindelijk bij de 4e poging hebben we hem in ongeveer 1,5 uur naar lvl56 geleveled.
Het zal vast niet de snelste manier zijn en zeker niet de veiligste maar door rifts te doen houd de lvl 70 er ook nog wat aan over. Je krijgt ongeveeer 50 blood shard per riftboss, lvl van de rift leek niet uit te maken iedere keer rond de 50 shards van de boss en de hoeveelheid gold die dropped op T6 op die lage levels is ook zeker niet verkeerd. Dit snelle levelen maakt het ook een stuk minder erg om je hardcore char te verliezen met een avondje spelen zit je weer op 70, backup 70 gear in de stash en gaan
Probeer deze build eens, desnoods remove je mirror image voor wormhole voor meer snelheid. En kun je pinpoint droppen voor prismatic armor voor meer toughness.Oggy schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 11:56:
Volgens mij kan ik nu redelijk T1 doen, echter weinig healing. Dus veel kiten.
Iemand nog gear tips?
http://eu.battle.net/d3/e...wizard#UckSON!WVcS!YcZZZZ
[ Voor 7% gewijzigd door An1mA op 04-04-2014 12:00 ]
Je zou ook nog wat +vit kunnen rerollen naar dmg of healing stats. Je zit bijna op 500k health, dat is aan de ruime kant. Ik heb zelf ook +vit gererolled van 500k life naar 350k en T1 is nog prima te doen.Oggy schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 11:56:
Iemand nog gear tips?
ik heb ook geen healing; dominance en galvanizing ward zorgen ervoor dat ik bijna nooit damage pak (killer combo met die helm).Oggy schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 11:56:
Iemand nog gear tips?
qua gear:
- shoulders met4 stats pakken voor meer toughness
- eventueel socket in helm voor % life
http://eu.battle.net/d3/e...eJakke-2991/hero/23869642
Ik heb er denk ik al meer dan 100 gevonden sinds 2.0 en gebruik nog steeds m'n lvl 60 witching hour.
Er is ook maar zeer weinig ( zeg gerust bijna geen 1 ) die een goede legacy witching hour kan vervangen. Mijna met perfecte IAS + CHD + Dubbel int + vit per ongelukt gesalvged verkeerde knopMad-Matt schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:17:
vinden jullie nou goede riemen?
Ik heb er denk ik al meer dan 100 gevonden sinds 2.0 en gebruik nog steeds m'n lvl 60 witching hour.
Via gambling heb ik een Thundergod's Visor gekregen.Mad-Matt schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:17:
Voor mijn monk was dit echt perfect, daar ik ook als res Lightning stackte.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Covi-2753/hero/18143326
Voornaamste combo die ik maak is mobs freezen/klem zetten met glacial spike/wormhole en dan met frozen orb helemaal plat bombaderen. Haal crits van zo'n 5 tot 8,5 mio.
T1 gaat erg goed, ga weinig dood (alleen als ik lomp doe).
Zoveel als mogelijk gericht op DPS met wat survivability. Glasscanon erbij werd innelk geval iets teveel. Tips?
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ik heb een wiz die heeft 1 vuistregel: vernietig alles voordat je klappen krijgt. Maximale DMG build dus.Oggy schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 11:56:
Iemand nog gear tips?
Ik weet niet precies hoe je damage in je profiel zich weerhoud met de damage ingame. Maar ik denk dat je nog wel wat zaken kunt verbeteren. Geloof het of niet, ik zat vorige week precies waar jij nu zit en ik heb inmiddels een wiz met ruwweg meer dan 1,5m DPS waarbij 20% cold dmg en 15% arcane orb dmg nog niet eens zijn meegerekend.
Je gear is op zich al prima maar kan beter:
- Je wapen is op zich makkelijk te verbeteren door een legendary. Praktisch elke 1 handed legendary (wand, lvl70) lijkt mij al snel een verbetering. Als er geen sock op zit probeer er dan een sock op te enchanten. Zit die er wel op enchant dat bijvoorbeeld VIT naar CHD. Heb je die sock erop gerolled? Dan zou ik direct VIT rerollen
- Je offhand is lastig, ik hebt een hele mooie volgens mij. Alleen maar te vervangen door een goeie triumvirate of een Light of Grace.
- Probeer wat meer attack speed te krijgen of investeer wat meer in base dmg. (+30-110dmg op rings b.v.)
- Je ChC zit hartstikke goed. Nix aan doen.
- Ik zie veel mensen met electrocute rondlopen. Ik ben zelf fan van Spectral Blades - Siphoning blade. Heerlijke AoE dmg en snel je Arcane weer vol.
- Teleport is je uitweg, snap ik. Ik heb er voor gekozen om daar Explosive blast in te doen met Short fuse (909% extra dmg). Echt geweldig hoe dit werkt: elites verzwakt ik met frozen orb, voor dat ze bij me zijn kan ik zeker nog 3 of 4 keer uithalen met Spectral blades en dan KABOOM, explosive blast die crit met 15miljoen dmg. Nou dan gaan ze wel neer hoor.
- Cold blooded heb ik ingeruild voor Elemental Exposure. Dit lijkt mij voordeliger in dmg dealen.
- Verder geen Unwavering Will maar Audacity. Ook weer meer dmg.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Floyd-1443/hero/15522106
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Ik heb ook bijna geen healing. Op T1 ook eigenlijk niet nodig, globes zijn gebruikelijk meer dan genoeg en als ik eens echt in de problemen kom kan ik altijd wel een pot slikken.strekie schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:12:
[...]
ik heb ook geen healing; dominance en galvanizing ward zorgen ervoor dat ik bijna nooit damage pak (killer combo met die helm).
qua gear:
- shoulders met4 stats pakken voor meer toughness
- eventueel socket in helm voor % life
Ik heb er ook eentje maar die dropte tijdens het levellen op lvl66. Ook nog geen enkele verbetering gevonden, zelfs al is het geen lvl70 rollCovi schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:21:
[...]
Via gambling heb ik een Thundergod's Visor gekregen.
Voor mijn monk was dit echt perfect, daar ik ook als res Lightning stackte.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Covi-2753/hero/18143326
Op diabloprogress zie ik de highest ranked monks ook nog met Hellcat Waistguard (AS + primary dmg increaser) of Witching Hour's (AS / CHD) rondlopen.
Ik werd er uit gegooid, mooi moment om even een breakie te nemenLuukwa schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:40:
Zijn er weer server problemen?
Op sc gebruik ik ook Spectral Blades op weer op te laden, omdat ik daar vijanden zo dicht mogelijk bij me wil hebben voor max damage. Maar Electrocute geeft je meer mana terug als je het in een mob cast en de afstand tot je targets is veel groter. Voor hc vind ik die dan ook aan te raden.FloydRaalte schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:29:
[...]
Skillswise:
[list]
• Ik zie veel mensen met electrocute rondlopen. Ik ben zelf fan van Spectral Blades - Siphoning blade. Heerlijke AoE dmg en snel je Arcane weer vol.
Ik krijg een launcher update voor mijn neus. Eens zien.Luukwa schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:40:
Zijn er weer server problemen?
Edit: geen probleem om erin te komen. Even hoge latency, nu weer 25ms.
[ Voor 19% gewijzigd door Deadsmell op 04-04-2014 12:45 ]
Ik gebruik een gecrafte riem, fleeting strap. die heeft iasMad-Matt schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:17:
Ik heb dat plan ook, kan dat ding ook skill bonus rollen?strekie schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:55:
[...]
Ik gebruik een gecrafte riem, fleeting strap. die heeft ias
Dat zou wel vrij OP zijn maar volgens mij heb ik deze ook eens kijken of het een gode replacement is voor thundergodsBokkie schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:56:
[...]
Ik heb dat plan ook, kan dat ding ook skill bonus rollen?
Hmm, die is interessant.. vanavond eens proberen.playlogic schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 11:16:
Zag gister een erg leuke build voor crusader. Draai deze build nu ook en wil niks anders meer.
Ben het volkomen met je eens, damage-wise. Heb nog een legacy WH met 40% CHD en 9% IAS. Zit maar iets van 100 main-stat op, maar is nog steeds een dmg increase van 2%. Heb hem toch maar vervangen voor iets ander, omdat hij wel meteen een toughness van -20% geeft! Vind die damage wel weer ergens anders.ShadowBumble schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:20:
[...]
Er is ook maar zeer weinig ( zeg gerust bijna geen 1 ) die een goede legacy witching hour kan vervangen. Mijna met perfecte IAS + CHD + Dubbel int + vit per ongelukt gesalvged verkeerde knop
Met pants is er een beetje hetzelfde aan de hand trouwens. Heb nog een oude inna's pants, die heeft +1% crit chance/8% AIS/12%MS en 2 sockets. Nog redelijk wat vit en dex ook...
Moet nog 20 emerals voordat ik mijn laatste 2 flawless royal's kan maken, dan gaan die meteen in die pants en gaat mijn damage met ruim 5% omhoog geloof ik.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Denk niet dat die voorlopig vervangen gaat worden.. tenzij Blizzard met iets beters komt.
Ik heb ook 60% CHC, maar mijn legacy witching hour is helaas niet super lekker gerolled. Daardoor is mijn dps-increase maar 2% terwijl mijn toughness met 20% omlaag gaat.Bosmonster schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 13:16:
Ik heb iets van 62% CHC en dan is die 47% CHD op de WH onvervangbaar helaas. Gelukkig verder ook wel een redelijke roll (173 int, 87 vit, 9 ias).
Denk niet dat die voorlopig vervangen gaat worden.. tenzij Blizzard met iets beters komt.
Er zijn 2 andere opties (Voor een DH dan, meeste classes maar 1):
Harrington waistguard
Werkt voor alle claases, +100% damage increase after opening a chest. Werkt echter ook op bodies, weapon racks. Eigenlijk alles waar je op kan klikken.
DH-specific: Cord of the Sherma
Chance on hit to create a 'chaos field' which slows and blinds enemies for 2-4 seconds. Geweldig in combinatie met cull of the weak. Proc chance was ongeveer 10~15% bij mij.
En natuurlijk de 'nieuwe' witching hour! Al heeft die wel lagere IAS rolls
[ Voor 3% gewijzigd door Rem op 04-04-2014 13:23 ]
Verwijderd
a) hoe kan ik mijn dps verbeteren
b) zijn alle passive skills OK
c) is het overall een goeie build?
Link: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Evanga-2913/hero/38636169
thanks!
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
En lagere CHD.. dat is nu juist wat de legacy WH zo goed maakt. Die IAS boeit me niet zo heel erg namelijk.Rem schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 13:22:
[...]
En natuurlijk de 'nieuwe' witching hour! Al heeft die wel lagere IAS rolls
En als er nu goede skill damages op konden rollen (arcane orb, disintegrate, etc), maar met generator-buffs schiet ik ook niks op.
Mjah, ik zie het wel, een max roll zou misschien nog wel de moeite waard zijn, maar ben ze nog niet tegengekomen.
edit: volgens andere berichten zou de nieuwe WH wel tot 50 CHD kunnen rollen, dan biedt het nog potentie.
400 int, 50 chd, 7 ias is nog best prima
[ Voor 41% gewijzigd door Bosmonster op 04-04-2014 13:45 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]