De grap van alles is dat mensen altijd wel wat te zeiken hebben.
Nu is het zeiken dat er geen end-game is; maar uitleggen wat ze dan willen als end-game doen ze niet. Ze zeiken dat er geen PVP is; en zodra er PVP is straks dan is het "jaaaaa maar dit bedoelden we niet"
Ze zeiken dat er geen ladders zijn; maar zodra er ladders zijn dan is et "jaaaaa maar dit bedoelden we niet"
Ze zeikten over crappy drops en unusable stats; dat passen ze aan naar smart loot maar nu is het "not enough upgradez!"
Nu is het ook zeiken over de droprates van legendaries want die droppen niet genoeg; en als er straks te veel droppen zodat iedereen zijn uberbuild heeft is het zeiken over het gebrek aan nieuwe items.
Het internet zit er vol mee: mensen die zeiken om het zeiken en waar het nooit goed genoeg voor is...
Gelukkig zijn er ook nog zat mensen die het spel gewoon waarderen om wat het is: een mindless grindfest waarin iedere purple/green beam toch weer het gevoel van "oooooooohhh yeaaaahhhhh!" oproept.

En als we dit zat zijn rerollen we een andere char, of wijzig ik mijn build, of reset ik mijn quests, of doe ik een andere bounty, of start ik een andere game...
Blizzard heeft mijn 40euro ontvangen, heeft mij een nieuwe game gegeven en ik heb me er al flink mee vermaakt; ze zijn mij verder niets verplicht; en ik hun ook niet
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.