Precies.. Dat is de endgame. PvP of ladders (d2) is leuk, maar ook dat is niet iets dat je kunt bestempelen als endgame.

Als eindeloos gear farmen en met builds spelen niet je ding is, dan moet je gewoon geen diablo spelen lijkt me.

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Zou ook wel apart geweest zijn als we allemaal 50 legs per uur vinden en iedereen OP gear heeft en T6 met gemak aankan.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Als ik sommige punten lees denk ik: dus je wilt binnen een maand alle mogelijke legendaries gevonden hebben in alle uitvoeringen en dan dus inderdaad de game weg kunnen gooien? Kijk eens naar D2, daar was de grote hoos aan loot ook waardeloos. Daar vond je wellicht ook maar 1 bruikbare legendary per week.

Diablo gaat erom dat je fun hebt met je char, continu die kleine verbetering zoekt in je gear en als je die dan eindelijk na uren grinden hebt gevonden compleet uit je dak gaat. Er zijn geen raidbosses zoals in WoW, daar is Diablo simpelweg ook niet voor bedoeld..

Mbt veel legendaries ben ik het helaas wel eens: ze doen niks speciaals behalve het feit dat ze misschien IETS beter zijn dan rares. En vaak scheelt het al niet veel. Er zijn legendaries die echt wat extra's opleveren, maar helaas zijn er ook een hoop (mn oude) legendaries die geen speciale buff of stat geven.. En die zijn eigenlijk vaak waardeloos.

[ Voor 23% gewijzigd door Baroshir op 03-04-2014 13:59 ]

• NastyNick
Die DB's word inderdaad ook al aangegeven dat je die vanaf T1 in grote getalen binnen begint te krijgen merk ik zelf ook al.

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-12 13:58
Een vraag aan de mensen hier, mijn wizard kon voor RoS nog met relatief gemak op T3 farmen in act 1 en op T2 in andere acts. Nu op lvl 70 heb ik het idee dat ik T1 niet of nauwelijks aan kan (dat het te lang duurt op elites) dus speel ik bounties en rifts op master.

Wat mis ik (behalve de Torment specific sets) in Master tov T1? Ik heb wel geprobeerd dit te zoeken maar krijg niet echt een eenduidig antwoord over drop rates. Exp en gold boeit me niet zo. Gaat om de drop en cache loots.

Iemand die zo een antwoord heeft?

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-12 09:08
Baroshir schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:58:
Als ik sommige punten lees denk ik: dus je wilt binnen een maand alle mogelijke legendaries gevonden hebben in alle uitvoeringen en dan dus inderdaad de game weg kunnen gooien? Kijk eens naar D2, daar was de grote hoos aan loot ook waardeloos. Daar vond je wellicht ook maar 1 bruikbare legendary per week.

Diablo gaat erom dat je fun hebt met je char, continu die kleine verbetering zoekt in je gear en als je die dan eindelijk na uren grinden hebt gevonden compleet uit je dak gaat. Er zijn geen raidbosses zoals in WoW, daar is Diablo simpelweg ook niet voor bedoeld..

Mbt veel legendaries ben ik het helaas wel eens: ze doen niks speciaals behalve het feit dat ze misschien IETS beter zijn dan rares. En vaak scheelt het al niet veel. Er zijn legendaries die echt wat extra's opleveren, maar helaas zijn er ook een hoop (mn oude) legendaries die geen speciale buff of stat geven.. En die zijn eigenlijk vaak waardeloos.
Mja ik heb ook het idee dat hij een beetje MMO-verwachtingen heeft bij het spel, terwijl het een F2P titel is in feite. Je koopt het een keer en daarna kun je het blijven spelen. Alleen de expansions zijn wel betaald en geven toegang tot nieuwe content. Dat is echter altijd al het business model van Diablo geweest, dus mag geen grote verrassing zijn lijkt me. Het is gewoon een eenvoudige hack-n-slash gear-grinder...

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-12 20:27
NastyNickNL schreef op donderdag 03 april 2014 @ 13:55:
Zou ook wel apart geweest zijn als we allemaal 50 legs per uur vinden en iedereen OP gear heeft en T6 met gemak aankan.
Dat is voor mij persoonlijk dan ook het doel: Malt killen op T6 met mijn DH en misschien nog 2 of 3 karakters. Ik ben voor 90% positief over D3 en RoS maar endgame stoor ik me wel eens aan. Dat komt ook omdat ik WoW gewend ben. Is slecht te vergelijken met D3 maar daar baseer ik toch mijn gevoel op.

Verwijderd

Tarz schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:01:
Een vraag aan de mensen hier, mijn wizard kon voor RoS nog met relatief gemak op T3 farmen in act 1 en op T2 in andere acts. Nu op lvl 70 heb ik het idee dat ik T1 niet of nauwelijks aan kan (dat het te lang duurt op elites) dus speel ik bounties en rifts op master.

Wat mis ik (behalve de Torment specific sets) in Master tov T1? Ik heb wel geprobeerd dit te zoeken maar krijg niet echt een eenduidig antwoord over drop rates. Exp en gold boeit me niet zo. Gaat om de drop en cache loots.

Heb je een linkje naar je profiel? :-). Ik kon met mijn wizard ook prima T4-T5 farmen voor RoS. Na RoS kon ik dit in het begin zeker niet. Nu wandel ik wel gemakkelijk T2 door en T3 is ook te doen (maar duurt te lang, dus niet efficient)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Grimmie187 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:04:
[...]

Dat is voor mij persoonlijk dan ook het doel: Malt killen op T6 met mijn DH en misschien nog 2 of 3 karakters. Ik ben voor 90% positief over D3 en RoS maar endgame stoor ik me wel eens aan. Dat komt ook omdat ik WoW gewend ben. Is slecht te vergelijken met D3 maar daar baseer ik toch mijn gevoel op.
En dat is helemaal fout. (je vergelijking met wow)

Diablo draait maar om 1 ding en dat is gear grinden. eindbaas is bijzaak. Enige reden om Malth te killen is voor de wreaper wraps mats :P (en de eerste gegarandeerde legendary)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• NastyNick
Mis ik iets? Voor ROS bestond Torment toch nog niet? Volgens mij verwarren mensen dit met MP levels. en mensen daar waren er 9 van en niet 6 zoals nu met Torment.

• Tarz
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:05:
[...]

Heb je een linkje naar je profiel? :-). Ik kon met mijn wizard ook prima T4-T5 farmen voor RoS. Na RoS kon ik dit in het begin zeker niet. Nu wandel ik wel gemakkelijk T2 door en T3 is ook te doen (maar duurt te lang, dus niet efficient)
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Tarzan-2338/hero/1795207

• Tarz
NastyNickNL schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:08:
Mis ik iets? Voor ROS bestond Torment toch nog niet? Volgens mij verwarren mensen dit met MP levels. en mensen daar waren er 9 van en niet 6 zoals nu met Torment.
Ik bedoelde voor Act V (pre live met loot 2.0). MP kon ik 5 a 6 redelijk goed doen.

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-12 13:53
NastyNickNL schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:08:
Sinds Patch 2.0 zijn de MP levels vervangen door het systeem zoals dat er nu in RoS ook is.
Daarnaast waren er volgens mij 11 mp levels ;) (0 t/m10)

PSN: Brwmaster

• NastyNick
owjah sorry mp10 maar ik speelde mp9 altijd voor de snelheid ;)

Zijn er al mensen die de illusionary boots hebben gevonden?

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-12 20:27
Bokkie schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:07:
[...]

En dat is helemaal fout.

Diablo draait maar om 1 ding en dat is gear grinden. eindbaas is bijzaak. Enige reden om Malth te killen is voor de wreaper wraps mats :P (en de eerste gegarandeerde legendary)
Mijn gevoel is fout? :P

*edit* had je ninja-edit nog niet gezien..

Ik snap je punt wel hoor en het zijn twee hele verschillende spellen. Ik heb echter alleen WoW als referentiekader dus vandaar dat ik af en toe denk: Was er maar ergens een uber eindbaas waar ik naar toe kan leven..

Genoeg gezeur, voordat ik T6 kan doen met 3 characters zijn we misschien wel een jaar verder ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Grimmie187 op 03-04-2014 14:14 ]

Tarz schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:01:

Tip: Vergeet Master.

Farm Normal tot je genoeg (rare en wat legendary) gear hebt om efficient T1 te kunnen farmen. Voor de meeste classes ben je met een paar uur normal wel klaar.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 03-04-2014 14:14 ]

• Sinalar
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-10-2022
Grimmie187 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:13:
[...]

Mijn gevoel is fout? :P

Ik snap je punt wel hoor en het zijn twee hele verschillende spellen. Ik heb echter alleen WoW als referentiekader dus vandaar dat ik af en toe denk: Was er maar ergens een uber eindbaas waar ik naar toe kan leven..

Genoeg gezeur, voordat ik T6 kan doen met 3 characters zijn we misschien wel een jaar verder ;)
Alle bosses op T6 kan je als eerste uber boss doel stellen. ;) eens je ze blind neerlegt in minder dan een minuut schiet er minder 'end-game' over ^^.

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:51

Ryceck

Constants and Variables

De grap van alles is dat mensen altijd wel wat te zeiken hebben.
Nu is het zeiken dat er geen end-game is; maar uitleggen wat ze dan willen als end-game doen ze niet. Ze zeiken dat er geen PVP is; en zodra er PVP is straks dan is het "jaaaaa maar dit bedoelden we niet"
Ze zeiken dat er geen ladders zijn; maar zodra er ladders zijn dan is et "jaaaaa maar dit bedoelden we niet"
Ze zeikten over crappy drops en unusable stats; dat passen ze aan naar smart loot maar nu is het "not enough upgradez!"
Nu is het ook zeiken over de droprates van legendaries want die droppen niet genoeg; en als er straks te veel droppen zodat iedereen zijn uberbuild heeft is het zeiken over het gebrek aan nieuwe items.

Het internet zit er vol mee: mensen die zeiken om het zeiken en waar het nooit goed genoeg voor is...

Gelukkig zijn er ook nog zat mensen die het spel gewoon waarderen om wat het is: een mindless grindfest waarin iedere purple/green beam toch weer het gevoel van "oooooooohhh yeaaaahhhhh!" oproept. :)
En als we dit zat zijn rerollen we een andere char, of wijzig ik mijn build, of reset ik mijn quests, of doe ik een andere bounty, of start ik een andere game...
Blizzard heeft mijn 40euro ontvangen, heeft mij een nieuwe game gegeven en ik heb me er al flink mee vermaakt; ze zijn mij verder niets verplicht; en ik hun ook niet :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
NastyNickNL schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:11:

Zijn er al mensen die de illusionary boots hebben gevonden?
Yup, door monsters lopen is wel chill :P Al heb ik liever Ice Climber's :9

Movies: letterboxd

Ryceck schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:15:
De grap van alles is dat mensen altijd wel wat te zeiken hebben.
Nu is het zeiken dat er geen end-game is; maar uitleggen wat ze dan willen als end-game doen ze niet. Ze zeiken dat er geen PVP is; en zodra er PVP is straks dan is het "jaaaaa maar dit bedoelden we niet"
Ze zeiken dat er geen ladders zijn; maar zodra er ladders zijn dan is et "jaaaaa maar dit bedoelden we niet"
Ze zeikten over crappy drops en unusable stats; dat passen ze aan naar smart loot maar nu is het "not enough upgradez!"
Nu is het ook zeiken over de droprates van legendaries want die droppen niet genoeg; en als er straks te veel droppen zodat iedereen zijn uberbuild heeft is het zeiken over het gebrek aan nieuwe items.

Het internet zit er vol mee: mensen die zeiken om het zeiken en waar het nooit goed genoeg voor is...
Had het niet beter kunnen verwoorden :)

• Tarz
Bosmonster schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:13:
[...]

Tip: Vergeet Master.

Farm Normal tot je genoeg (rare en wat legendary) gear hebt om efficient T1 te kunnen farmen. Voor de meeste classes ben je met een paar uur normal wel klaar.
Maar wat is het droprate verschil (in acts of in bounties/rifts) van legendaries tov master/T1 en normal, dat vraag ik me af.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Tarz schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:19:
[...]

Maar wat is het droprate verschil (in acts of in bounties/rifts) van legendaries tov master/T1 en normal, dat vraag ik me af.
Niet genoeg om master te spelen boven normal :)
Het gaat om killspeed, ho emeer monsters sloopt, hoe meer kans op items.

Tarz schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:19:
[...]

Legendary droprate tussen normal en master maakt niet uit. Grootste verschil is dat je op normal vele malen sneller cleart en dus ook bounties afmaakt. En daardoor dus ook veel meer loot (zowel rare als legendary) binnenharkt.

Je doel is om op T1 te spelen. Maar als je daar te snel mee begint snij je jezelf alleen maar in je vingers. Op normal kun je meestal binnen een paar uur genoeg rares binnenharken zodat je met wat rerollen (en nieuwe gems) makkelijk richting de 500K dps / 5M toughness zit, waarmee je op T1 aan de slag kan.

Tenzij je een crusader speelt natuurlijk, dan duurt het wat langer :+

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 03-04-2014 14:23 ]

• NastyNick
desjaak909 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:18:
[...]

Yup, door monsters lopen is wel chill :P Al heb ik liever Ice Climber's :9
Ik wil jouw custerian wristguards ook wel hebben. :9

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-12 11:29

KipCurreh

Nightcrawler

Bosmonster schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:21:
[...]

Legendary droprate tussen normal en master maakt niet uit. Grootste verschil is dat je op normal vele malen sneller cleart en dus ook bounties afmaakt. En daardoor dus ook veel meer loot (zowel rare als legendary) binnenharkt.

Je doel is om op T1 te spelen. Maar als je daar te snel mee begint snij je jezelf alleen maar in je vingers. Op normal kun je meestal binnen een paar uur genoeg rares binnenharken zodat je met wat rerollen (en nieuwe gems) makkelijk richting de 500K dps / 5M toughness zit, waarmee je op T1 aan de slag kan.

Tenzij je een crusader speelt natuurlijk, dan duurt het wat langer :+
Zeg je nu dat ik dus beter ga farmen op normal (ipv expert momenteel) tot ik 70 ben en ongeveer die waarden heb die je aangeeft ?

Ik ben een beginnend D3-speler en men monk heeft net de 1ste playtrough erop zitten (normal, na act II naar hard gegaan, bounties op expert gezet)... Als 't geen enkel verschil maakt tussen expert en normal qua drops, ga ik best terug naar normal voor men bounties en rift op een veel sneller tempo te klaren toch ?

Ik heb gister bv. men eerste bounty in Act I gedaan op een drie kwartier (expert) met hele veld + 3 dungeons te clearen... Is dit dan beduidend te lang ?

[ Voor 6% gewijzigd door KipCurreh op 03-04-2014 14:35 ]

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

• NastyNick
Ik zou op de moeilijkheidsgraad spelen die je aan kunt. Experience is een pak meer dan en zodoende ben je sneller lvl70 en dat is belangrijker. Bovendien in een party spelen zodra je alle cutscenes al hebt gezien voor 30% extra xp.

[ Voor 23% gewijzigd door NastyNick op 03-04-2014 14:36 ]

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15-12 03:36
KipCurreh schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:32:
[...]

Zeg je nu dat ik dus beter ga farmen op normal (ipv expert momenteel) tot ik 70 ben en ongeveer die waarden heb die je aangeeft ?

Ik ben een beginnend D3-speler en men monk heeft net de 1ste playtrough erop zitten (normal, na act II naar hard gegaan, bounties op expert gezet)... Als 't geen enkel verschil maakt tussen expert en normal qua drops, ga ik best terug naar normal voor men bounties en rift op een veel sneller tempo te klaren toch ?
Als je doel is om zo snel mogelijk T1 gear te hebben is dat zeker correct.
Als je wil zien hoe je t doet op expert en zo levelt naar Torment met je gear dan blijf je beter op expert.

De getallen zijn afhankelijk van speler en per class imo. Met 350 a 400k dps vond ik het wel goed gaan op T1. Hoe meer hoe beter natuurlijk maar t ligt aan je eigen wensen.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• sleepwalkerbe
Bosmonster schreef op donderdag 03 april 2014 @ 14:38:
Die 500k/5m moet je ook niet te letterlijk nemen natuurlijk. Je moet inderdaad voor je zelf kijken wanneer jij vindt dat je efficient T1 kunt spelen.

Grofweg wil je ongeveer die richting uit gaan.
Je wil gewoon gecarried worden door bosmonster. The dream :)

Nee zeker een goeie tip om samen te spelen met clan members/ community members. Veel leuker & meer rewards.

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-12 11:29

KipCurreh

Nightcrawler

Mja dan blijf ik wel op expert knallen naar 70, naar mijn mening gaat dit best goed op dit moment en blijft 't toch uitdagend genoeg...
Enkel elites met walling kunnen eens voor hectische momenten zorgen, de rest leg ik vrij snel neer imo...

Heb idd alleen maar solo gespeeld tot nu toe, wil eerst alles van de game op men eigen manier en tempo bekijken vooraleer ik van andere zie hoe zij 't aanpakken...

Is er een soort lvl cap voor parties trouwens ? zoals bv. 10 lvls verschil max ofzo...

En hoe zit 't met die bounties in elkaar, beginnen deze gewoon terug opnieuw eens je ze allemaal hebt doorlopen ?

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
Bounties resetten als je het spel opnieuw laad, je moet naar het menu dus.
Er is geen level cap, iemand van lvl 70 kan iemand van lvl 1 gewoon boosten

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-12 13:31

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik vind mezelf met 640k/4.5m nog niet erg effectief op T1. :X
Ben DH met een Chakram build. :)

Als er iemand kan tanken, kan ik op T1/T2 wel goed meekomen qua damage.

Dividend for Starters

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05:55
inderdaad, alle 5 acts bounties doen en next game :)

https://d4armory.io/Player/803500

• sleepwalkerbe
PromWarMachine schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:03:
Ik vind mezelf met 640k/4.5m nog niet erg effectief op T1. :X
Ben DH met een Chakram build. :)

Als er iemand kan tanken, kan ik op T1/T2 wel goed meekomen qua damage.
Dan is het vrij duidelijk dat je te veel moet kiten en dus iets meer toughness moet gaan stacken :)

• Smitovic
pstalman schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:05:
inderdaad, alle 5 acts bounties doen en next game :)
Ben ik het niet helemaal mee eens, er zijn altijd (elke dag verschillend?) twee acts die dubbele blood shards geven. Ik doe doorgaans die twee en reset dan.
Mocht die bonus act act IV zijn doe ik die vaak niet, de hometown daarvan ligt in act III waardoor je van map moet wisselen voordat je naar IV kan O-)

• Smitovic
Och, vind aV nog wel prima, hoewel III mijn echte favoriet is :)

• Smitovic
Tja klopt, dat zijn vervelende dingetjes. Wat V wel weer heeft zijn de gebieden met smalle gangetjes, die zijn ideaal. III heeft die stygian crawlers, dat is geweldig als je nog 100 mobs moet killen nadat je de boss al dood hebt.

• NastyNick
D'r is in act 5 ook zo'n bounty waar je 100 enemy's bijelkaar moet schrapen om de bounty te kunnen halen. Hetzelfde als die in een rift zit. Ik had daar laatst 9 levels in en moest zelfs terug lopen om het aantal te halen omg.

[ Voor 36% gewijzigd door NastyNick op 03-04-2014 15:19 ]

• Smitovic
Ik had in I een bounty waar ik er 40 moest hebben, na 39 was alles al dood. Een kleine crypt, dus ik ben echt niks vergeten, maar die laatste was er gewoon niet.

• NastyNick
Soms zitten ze verstopt in de grond of zoals die spinnen die blijven soms buiten beeld zitten.

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-12 09:08
Smitovic schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:21:
Ik had in I een bounty waar ik er 40 moest hebben, na 39 was alles al dood. Een kleine crypt, dus ik ben echt niks vergeten, maar die laatste was er gewoon niet.
Vaak is het een worm die onder de grond zit of zo'n poison spitter aan de muur... Die vergeet je nogal snel en dan moet je eindeloos gaan zoeken.

• Smitovic
Heb het echt een paar keer grondig doorzocht hoor, ook sweep skills op onbereikbare plekjes gebruikt. Naja, dat is al een paar dagen terug so /care:P

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
Morrar schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:22:
[...]

Vaak is het een worm die onder de grond zit of zo'n poison spitter aan de muur... Die vergeet je nogal snel en dan moet je eindeloos gaan zoeken.
Hebben wij bij de battlements gehad, waarschijnlijk te snel die demonspuwers gekilled.
Beetje jammer...

• Luukwa
  • Laatst online: 08-12 15:20

Luukwa

o/

Upgrade naar 833k damage en 5m tougnes op mijn mage gedaan en 100 paragon :D!

Soundcloud!

Verwijderd

erg sterke build voor de WD tegen gekomen
YouTube: Level 70 HC Summoner WD on Torment III...No Crushing Blows!

Vooral in HC ijzersterk :D Had 1 ring en gloves gevonden had nog alleen de helmet en tweede ring nog nodig maar mijn WD heeft het loodje gelegd :(
had 250k dps en 5m toughness en t1 smolt weg.

Waar ik de laatste tijd last van heb in D3 is dat na een paar uurtjes spelen of als ik 4-5 uurtjes weg ben geweest en weer ingame kom. Het spel rete traag word zo erg dat ik laatst mijn WD door kwijt geraakt ben. Ik join een groep TP op een Wiz beeld blijft hangen en boem kom terecht in een dikke elite pak en dood.

Hoe komt het word mijn pc te hete ?
Is mijn HD te oud of is gewoon mijn hele pc te oude om HC te spelen.
intel e8400
160 gig 5 jaar oude hd
ati 3850
2 gig geheugen.

Of merken jullie ook dat na een 3-4 uurtjes gamen het spel wat trager word ?

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12 19:38
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2014 @ 16:08:
erg sterke build voor de WD tegen gekomen
YouTube: Level 70 HC Summoner WD on Torment III...No Crushing Blows!

Vooral in HC ijzersterk :D Had 1 ring en gloves gevonden had nog alleen de helmet en tweede ring nog nodig maar mijn WD heeft het loodje gelegd :(
had 250k dps en 5m toughness en t1 smolt weg.

Waar ik de laatste tijd last van heb in D3 is dat na een paar uurtjes spelen of als ik 4-5 uurtjes weg ben geweest en weer ingame kom. Het spel rete traag word zo erg dat ik laatst mijn WD door kwijt geraakt ben. Ik join een groep TP op een Wiz beeld blijft hangen en boem kom terecht in een dikke elite pak en dood.

Hoe komt het word mijn pc te hete ?
Is mijn HD te oud of is gewoon mijn hele pc te oude om HC te spelen.
intel e8400
160 gig 5 jaar oude hd
ati 3850
2 gig geheugen.

Of merken jullie ook dat na een 3-4 uurtjes gamen het spel wat trager word ?
Denk dat je gpu na een tijdje heet word en terugklokt. Moet je eens in de gaten houden met afterburner oid.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:04
En overigens de laatste dagen (sinds het weekend) en met name 's avonds veel problemen met lag, dus als het niet aan je GPU ligt kan dat ook nog 'gewoon' zijn. Wat bedoel je met 'al een tijdje'?

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-12 14:34
Ik had gisteravond ook na een half uurtje afwezig zijn een hele hoge ping, was een minuutje en daarna ging het weer normaal.

Flickr - Strava

• bulefy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-07 20:52
Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2014 @ 12:44:
[...]

Deze opmerking made my day, als jij zegt dat DH's altijd een OP class zijn geweest in D3 dan heb jij een ander spelletje duidelijk gespeeld. Het is sinds de uitbreiding van RoS pas dat DH's weer normaal mee kunnen komen met de rest (heeft Blizzard al toegegeven in een blue post). Wat betreft crusaders kan ik uit eigen ervaring zeggen dat overleven in hogere T levels heel gemakkelikjk is voor eeen Crusader, als jij niet door T1 komt met 11 mil tougness zegt dat meer over jou....
Demon hunters hebben vanaf begin altijd al bullshit damige gedaan. DH waren in het begin de enige class dat IETS kon farmen. Als je kijkt naar barbarians die toen verplicht met een shield moesten rondlopen en bakken met LoH. DH's zijn op het moment niet slecht maar ook niet goed. Het is de 2? 3e? week van RoS balance zal wel komen.
bulefy schreef op donderdag 03 april 2014 @ 11:13:
[...]

Ga AUB niet huilen DH is in D3 altijd al een OP class geweest als je nu kijkt naar Crusaders die kut generators hebben en vaak nog kuttere spenders kunnen wij nu leuk met 700k Damige en 11Mill toungess net T1 doen..
bulefy schreef op donderdag 03 april 2014 @ 16:38:
[...]

Demon hunters hebben vanaf begin altijd al bullshit damige gedaan. DH waren in het begin de enige class dat IETS kon farmen. Als je kijkt naar barbarians die toen verplicht met een shield moesten rondlopen en bakken met LoH. DH's zijn op het moment niet slecht maar ook niet goed. Het is de 2? 3e? week van RoS balance zal wel komen.
Laat me niet lachen. DH een OP class? :')
Ik heb D3 sinds dag 1 als DH gespeeld en de DH is op geen enkel moment een heel erg efficiente class geweest.
DPS getallen in profiles zijn leuk, maar als je met diezelfde DPS 1 vijand kan aanvallen, terwijl je collega Wizard met halve DPS 5 vijanden kan raken, gaat die toch echt winnen in efficientie. Leuk dat je tegen bosses potentieel effectiever bent, maar 95% van de tijd ben je met groepen bezig.

[ Voor 17% gewijzigd door Angeloonie op 03-04-2014 16:45 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Verwijderd

Om toch ook even in te haken op dit langlopende topic. Ik speel nu al sinds de launch ROS met mijn sorceress maar ben in adventure modenog geen set item tegengekomen. Is dit alleen maar torment level exclusive ofzo:? Ik heb alleen maar het Blackthorne Amu op 70 zien vallen en dat was in campagne mode.

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-12 15:12

Anno

Griefmaker#2862

Verwijderd schreef op donderdag 03 april 2014 @ 16:47:
Om toch ook even in te haken op dit langlopende topic. Ik speel nu al sinds de launch ROS met mijn sorceress maar ben in adventure modenog geen set item tegengekomen. Is dit alleen maar torment level exclusive ofzo:? Ik heb alleen maar het Blackthorne Amu op 70 zien vallen en dat was in campagne mode.
Ja class specific set items droppen allen op T1 of hoger.

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Angeloonie schreef op donderdag 03 april 2014 @ 16:44:
[...]

[...]

, terwijl je collega Wizard met halve DPS 5 vijanden kan raken, gaat die toch echt winnen in efficientie. Leuk dat je tegen bosses potentieel effectiever bent, maar 95% van de tijd ben je met groepen bezig.
Ik heb niet jouw "halve dps" :(

• Rabberax
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-12 12:29
TBH DH's zitten wel goed qua balans, maar missen gewoon wat fine-tuning. Er zal altijd een onbalans zijn als je efficiëntie vergelijkt. Ik speel samen met een wizard en we hebben beide ongeveer evenveel DPS (1~mil). Echter clearen we bijna even snel. Hij net iets efficiënter dan ik, maar ik krijg de klus gewoon gedaan. Er is echter één ding waar ik me veel meer aan erger dan het hatret/resource tekort (dit creeërt namelijk imo een leuke hit and run speelstijl, ipv stilstaan en pompen... (BORING)). Wat ik dus wilde zeggen: INTELLECT VS DEXT VS STR. Valt iemand het op dat de dodge die we van dext krijgen sinds ROS weer genormaliseerd is (dus je hebt weer veel meer dext nodig om aan de 40-50% dodge te komen), logisch anders hadden we nu 80% dodge. Terwijl INT niet genormalizeerd is!!! Ofwel wizards en WD's lopen met bakken base all res rond waardoor ze gewoon keihard all-ress kunnen omruilen voor harde damage stats.... als DH ben je dan toch weer genoodzaakt om die allress te pakken (want T3+ met minder dan 800 allress.....is hopeloos...)

... :(! Balance core stats plx?

Verwijderd

Hafermaut schreef op donderdag 03 april 2014 @ 16:34:
En overigens de laatste dagen (sinds het weekend) en met name 's avonds veel problemen met lag, dus als het niet aan je GPU ligt kan dat ook nog 'gewoon' zijn. Wat bedoel je met 'al een tijdje'?
Het was geen lagg want dan zag ik het wel aan de kleur was gewoon 22ms :(
Ik denk indd dat mij gpu te warm word 90-100 graden lijkt me niet normaal zelfs voor zon oude kaartje bedankt anima :) niet aan gedacht.

@DH verhaal
Eigenlijk als je vanaf het begin een DH hebt gespeeld dat moet je weten dat de eerste weken de Wiz en DH een bug hadden en OP als de motha... waren waardoor die mensen veel eerder in inferno konden farmen en veel hebben verziekt. Na de patch fix is de DH indd een droef figuur geworden en single target dps terwijl de rest van de class juist lifesteal en damage begonnen te verzamelen om lekker te hakken _/-\o_

De wizz is altijd al een OP class geweest maar ook de saaiste dus :+

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:09
Als iemand tijd / zin heeft om 2e helft van Act V te doorlopen met mij (Master/T1), dan graag. Zit een beetje vast namelijk en hoop dat ik een beetje verder kom :)

• Xanthian
  • Laatst online: 11-12 09:35
Dropt Diablo nog steeds altijd een legendary als je hem voor de eerste keer killed?
Sinds de expansion heb ik heb ik Diablo net voor eerste keer verslagen en twee legs gekregen. Dagger en Amulet.

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
RedHat schreef op donderdag 03 april 2014 @ 17:16:
Als iemand tijd / zin heeft om 2e helft van Act V te doorlopen met mij (Master/T1), dan graag. Zit een beetje vast namelijk en hoop dat ik een beetje verder kom :)
Hoi Red, ik wil je wel helpen hoor, echter ben ik pas rond 21:00 thuis.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:09
Mistymo schreef op donderdag 03 april 2014 @ 17:24:
[...]

Hoi Red, ik wil je wel helpen hoor, echter ben ik pas rond 21:00 thuis.
Heey Misty, ben er tot 22:00 ofzo. Morgen weer om 5:15 trainen dus vroeg op bed :)

• Azerox
  • Laatst online: 18-11 13:50
Wat is trouwens beter voor mij?

Ik heb me Crusader nu op level 54 en story uitgespeeld op expert.

Nu moet ik natuurlijk nog wat levels te gaan.

Kan ik beter story opnieuw spelen bv op master om zo meer xp te krijgen?

En daarna legendarys etc farmen op normal / bounties etc?

Want ik neem aan als ik nu farm dat ik lower level legendarys krijg?

Tips are welcome!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik ben na begonnen aan Act 1 Torment 1 met mijn Crusader ergens rond lvl 46 geëindigd in Act 2, nog steeds op Torment 1. Toen was door de Reduced Level Requirement gear mijn DPS zo hoog dat nog vlot kon facerollen.

Ik ben dan aan Adventure mode begonnen en toen ik de vijf acts uit had met nog een riftje erbij (beide op Normal) was ik lvl 57 of 58. Uiteindelijk doe je wat je wil, je kan ook vanaf lvl 1 al aan Adventure mode beginnen maar ik vind de opbouw van Act 1 leuk en zo leer je je char ook kennen.

Sowieso moet de goal zijn om lvl 70 te halen, alle gear die je in de tussentijd vind is waardeloos, tenzij je nog andere chars gaat lvlen. Zo vond ik een Thunderfury op lvl 44 en nog wat legendaries tussen lvl 55 en 58, eigenlijk spijtig maar ja.

[ Voor 19% gewijzigd door Phuncz op 03-04-2014 17:51 ]

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-12 09:04
Azerox schreef op donderdag 03 april 2014 @ 17:36:

Tips are welcome!
Het maakt niet uit waar je nu verder gaat. De monsters schalen met je level.
Je kan de story mode resetten voor nog wat extra legendary drops van eindbazen.

De moeilijkheid verhogen levert je vooral sneller XP op. Op normal levert je de meeste gear op (tot je torment 1 aankan). Maar tot je lvl 70 bent is het niet nuttig om gear te farmen.

TheS4ndm4n#1919

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Hoe doet de WD het in deze uitbreiding? Zit te twijfelen over het al dan niet aanschaffen.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• Smitovic
Azerox schreef op donderdag 03 april 2014 @ 17:36:

Tips are welcome!
Ik zou op de hoogste moeilijkheid die je goed aankan bounties doen en pas op 70 nadenken over gear. Zoals gezegd is gear farmen onder de 70 niet echt nuttig en kan je beter zoveel mogelijk xp meepakken. Wat wel relaxed is, is dat als je nu al dik bounties doet (vooral expert+) je op lvl 70 een hoop blood shards hebt om gear te kopen.

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:16
:/

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2gw9ed8MXTvM4eRpYKTmPiBX/medium.jpg

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• MicScott

MicScott

.Grey.

Klagen!

• Luukwa
  • Laatst online: 08-12 15:20

Luukwa

o/

// Dat was het al x)

[ Voor 82% gewijzigd door Luukwa op 03-04-2014 19:31 ]

Soundcloud!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-12 21:29
Was hem ook al tegen gekomen idd.
Ben benieuwd hoe deze door de, normaal gesproken zo rigoureuze, taalcontrole van Blizz gekomen is.

Want a cookie?!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
Er is ook een HC tweakers clan toch?

• MicScott

MicScott

.Grey.

Renquin schreef op donderdag 03 april 2014 @ 19:29:
[...]

Ben benieuwd hoe deze door de, normaal gesproken zo rigoureuze, taalcontrole van Blizz gekomen is.
Ik zal m'n mattie bij Blizz eens erop aanspreken.. :+

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-12 09:04
Renquin schreef op donderdag 03 april 2014 @ 19:29:
[...]

Ze spreken vast geen Nederlands.

Daarna is Nederland ook zo'n beetje het enige land waar die ziekte als scheldwoord wordt gebruikt.

TheS4ndm4n#1919

• Evatar
  • Laatst online: 03-11 20:17
de GOT clan is toch "Tweakers" veronderstel ik?
ik zou graag in een wat actievere clan zitten voor wat meer rifts etc te doen.
bij wie moet ik vragen voor een invite?

mijn tag is Evatar#2927

• Flipjack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-12 14:56
Zo gisteren ook Balzhak tegengekomen :')

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-12 09:56

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

RocketKoen schreef op donderdag 03 april 2014 @ 20:29:
[...]

Ze spreken vast geen Nederlands.

Daarna is Nederland ook zo'n beetje het enige land waar die ziekte als scheldwoord wordt gebruikt.
Dus? Volgens mij mag je character het woord kanker niet eens bevatten. Tenminste, er worden veel woorden afgeschermd, ook in andere talen.

• leonard_nl
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-02 19:31
Over de DH-discussie:

Het lijkt me duidelijk dat een class als bijvoorbeeld de Wizard, zeer OP is nu, terwijl de Barbarian veel meer moeite heeft. Het spel is nu eenmaal onderhevig aan schommelingen en ik neem aan dat er in de komende weken aan de balance gewerkt zal worden. Tot die tijd vind ik het overigens hartstikke leuk om Wizard te spelen ;)

• Probook8979
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-12 06:25
Jongens wat betekend '' distance to Kite '' ?

[ Voor 16% gewijzigd door Probook8979 op 03-04-2014 21:23 ]

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-12 18:13

Hakker

a.k.a The Dude

dat je poppetjes achter je aan laat lopen

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

• Flipjack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-12 14:56
Vroeg je tien pagina's terug ook al, toen ook al beantwoord.

• Probook8979
Hakker schreef op donderdag 03 april 2014 @ 21:24:
Hakker schreef op donderdag 03 april 2014 @ 21:24:
Bedankt voor jullie snelle reactie,

Vertel mij is waarom zou je gaan kite en poppetjes achter je aan willen hebben?

Wat zijn de voordelen of de nadelen ervan?

• Smitovic
Ontwijken van damage? Crowd control? Range classes kunnen doorgaans niet zo goed midden in een pack met mobs staan en de damage tanken.

• Probook8979
Ja precies, Zoals een dH of een WD, maar als BB wil je juist denk ik dat je kite

• Smitovic
Waarom? Ik geef aan dat een range class moeite heeft met in het midden van een pack mobs staan, dus zijn dat juist de classes die kiten.

• clannad
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-12 21:43
Bestaan hier op Tweakers toevallig spreadsheets (of formules) die meer duidelijkheid kunnen bieden over een bepaald attribuut A ten opzichte van attribuut B?
Bijvoorbeeld vanaf wanneer is critical hit chance beter dan [attack speed & crit hit damage]?

Ik zou zeggen (met mijn zeer beperkte wiskundige ervaring) dat crit chance beter is. Maar de wiskunde heeft me geleerd dat er een bepaald punt bestaat wanneer de crit damage -of combinatie met een ander gegeven- zal doorwegen..

• Smitovic
Ja, er is absoluut een omslagpunt. Ik heb het niet berekend, maar bij mij was het zo dat 1.5% crit chance beter was dan een paar procent attack speed bij iets van 300% crit damage. Nogmaals niet berekend en het is van vele factoren afhankelijk hoor :)

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-12 19:32
MicScott schreef op donderdag 03 april 2014 @ 18:25:
Hoe doet de WD het in deze uitbreiding? Zit te twijfelen over het al dan niet aanschaffen.
Uit de kunst ;)

Apsie's profiel

• clannad
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-12 21:43
Smitovic schreef op donderdag 03 april 2014 @ 22:38:
Ja, er is absoluut een omslagpunt. Ik heb het niet berekend, maar bij mij was het zo dat 1.5% crit chance beter was dan een paar procent attack speed bij iets van 300% crit damage. Nogmaals niet berekend en het is van vele factoren afhankelijk hoor :)
Dan is het tijd om Excel nog eens op te starten :)
Ik heb te horen gekregen dat een 1 op 10 ratio het beste is. "40% crit met 400% damage". klinkt alleszins mooi. Tijd om op onderzoek te gaan.
En zoals je zelf zegt, het is van veel verschillende factoren afhankelijk.

• Lowizi
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18-12 15:36
Ik ben nu al een tijdje RoS aan het spelen t/m torment 3, maar een aantal dingen begrijp ik niet.
Dagelijks doe ik een aantal bounties en krijg dan een kistje met gear als reward, daar heeft nog nooit iets anders dan blauwe en gele items in gezeten, geen enkele upgrade.
Daarnaast ben ik rifts gaan doen omdat de riftguardians goede spullen zouden droppen? Nis van gemerkt tot nu toe.
Dan die shards waarmee je gear kunt kopen bij een merchant. Wederom een grote teleurstelling. Het zijn altijd slechtere items dan ik al heb en zelfs die zijn redelijk slecht.
Op welke manier moet je dan wel aan gear komen?
Ik heb zeker 10 a 15 legendary maces gevonden met mijn witchdoctor, maar zelden een bruikbaar item. Is dat nou loot 2.0? Wil niet zeuren, slechts beetje teleurgesteld.

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-12 16:47

scorpie

Supra Addict

Maar zijn ze dan stuk voor stuk echt *slecht*? Of zouden ze met 1 reroll van een bepaalde property best wel een upgraden kunnen zijn?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• An1mA
  • Laatst online: 20-12 19:38
De aantal chest spawns worden generfed en de kans op een legendary tijdens een rift word gebufffed.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12032813274

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Hey, het Vault issue gaat ook mee in de patch! Mooizo! Kan de DH weer eens van stal.
Edit: never mind. Staat al live, lees ik. :)

Battle.net profielen zijn trouwens (grotendeels) gefixt! Op bijna alle items worden nu de enchants weergegeven.

[ Voor 54% gewijzigd door Deadsmell op 04-04-2014 03:21 ]

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zo DH is ook 70 nu :P heb in totaal al 3x Cloack of Deception gehad :P dus op 66 ofzo had ik er een op 68 kon ik naar een nieuwe versie en nu de lvl 70 versie :+

http://eu.battle.net/d3/e...nbaatar-1668/hero/1584257

Crusader blijft leuk om te spelen, nu al mijn belangrijkste chars 70 zijn ga ik afwisselen farmen emt de crusader en de 1000 sided strike monk :P

Gisteravond met ^^Onme's monk even nog een test gedaan, en 2 van die monks die raggen echt door de map heen :D niet normaal meer.

Enig is wel dat ik door Essence's heen ben :X en dus weer blue trash items moet farmen voor salvagen :P

Verwijderd

An1mA schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 01:22:
De aantal chest spawns worden generfed en de kans op een legendary tijdens een rift word gebufffed.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12032813274
De volle 0.25% (het is een multiplactive). Dus 1% droprate (fictief genomen) wordt 1.25% :)
At least thats what i heard. Want als het een additief was dan wil het zegge, +25% en dat is volgens mij nu niet echt iets wat blizzard gaat doen :)

• nickertNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-12 10:21
Nog mensen hier die bezig zijn met die nieuwe infernal machines?
gister na een goede avond grinden heb ik van elke sleutel 2 stuks kunnen vinden.

Benieuwd of er nog mensen in de guild dit ook gedaan hebben en we een IM run kunnen doen :)

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-12 12:21

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gister weer een aantal lekkere T2 riftruns gedaan.

En een leuke leg gevonden, alleen nu is de vraag, wat zouden jullie rerollen voor een socket? Of misschien wel zo laten.

(Gaat om de wand)
http://eu.battle.net/d3/e...Doctor-2181/hero/27636654

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Xanthian
  • Laatst online: 11-12 09:35
Gisteren eerst twee uur bounties gedaan, 0 legendaries. Daarna een uurtje rifts gedaan, 3 legendaries.
Toch weer mooi 1 legendary per uur.

De eerste twee legendaries waren echt prachtig voor mijn Monk. Eerst de Thunderfury, 10 minuten later de Fulminator. Wordt tijd om mijn lightning te stacken. Wel ongelofelijk hoe je DPS niet direct omhoog gaat door Thunderfury maar je wel een gigantisch verschil merkt op het slachtveld.

Vanochtend ook nog even al mijn secundaire resistances gestacked naar fire waar dat kon. Ik heb nu 1000 all resist.

Mijn monk heeft nu 500k dps en 5milj. thoughness.
Denk nog niet dat dit genoef is voor Torment 1 omdat ik nagenoeg geen life on hit heb.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Mad-Matt schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 08:00:
Gister weer een aantal lekkere T2 riftruns gedaan.

En een leuke leg gevonden, alleen nu is de vraag, wat zouden jullie rerollen voor een socket? Of misschien wel zo laten.

(Gaat om de wand)
http://eu.battle.net/d3/e...Doctor-2181/hero/27636654
Als je echt wil die area damage.

Vraag is echter vind je het dat waard of is je doe uiteindelijk een ander wapen?

Zelf ben ik nu op zoek voor mijn monk naar een 1h met spirit regen, dan kan ik mijn daibo omruilen voor een thunderfury + spirit regen offhand in mijn build om nog nonstop tr te kunnen runnen. Van het weekend maar even craften.

• datajuggler
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10 19:44
Ik heb bijna de grens van 50% CC doorbroken. Ik heb wel het gevoel dat mijn dmg stagneert en ik nog moeilijk items vind met meer %dmg.
Wie heeft tips om mijn DH vlot in T1 te krijgen? Volop in crit dmg investeren? Toughness ok?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Deadly-2398/hero/38098035
Pagina: 1 ... 126 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]