• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ook al zou de nieuwe WH maar tot 30 kunnen, met de hogere statsroll en primary attack bonus is het nog steeds een erg goede belt hoor :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:16

Rem

Bosmonster schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 13:35:
[...]

En lagere CHD.. dat is nu juist wat de legacy WH zo goed maakt. Die IAS boeit me niet zo heel erg namelijk.

En als er nu goede skill damages op konden rollen (arcane orb, disintegrate, etc), maar met generator-buffs schiet ik ook niks op.

Mjah, ik zie het wel, een max roll zou misschien nog wel de moeite waard zijn, maar ben ze nog niet tegengekomen.

edit: volgens andere berichten zou de nieuwe WH wel tot 50 CHD kunnen rollen, dan biedt het nog potentie.

400 int, 50 chd, 7 ias is nog best prima ;)
Volgens mij kan de lvl70 wel CHD rollen.... Dat dacht ik wel in ieder geval!
edit: ah je had hem net al geeditted. (Volgens mij is dat 'correct' nederlands... :/ )

[ Voor 5% gewijzigd door Rem op 04-04-2014 14:17 ]

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-12 11:14
Kan iemand mij in het kort uitleggen wanneer je een Ruby of een Emerald in een wapen moet socketen?

Ik ben altijd meer een voorstander van constante damage, maar ik zie veel mensen met een emerald lopen...

Even ter voorbeeld. Ik loop nu met een FO wizard rond. chc ligt rond de 24% (moet nog omhoog), chd rond de 145 (ja ook nog laag). Wat is over het algemeen de beste optie?

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Verwijderd

ZTeeVeR schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:21:
Kan iemand mij in het kort uitleggen wanneer je een Ruby of een Emerald in een wapen moet socketen?

Ik ben altijd meer een voorstander van constante damage, maar ik zie veel mensen met een emerald lopen...

Even ter voorbeeld. Ik loop nu met een FO wizard rond. chc ligt rond de 24% (moet nog omhoog), chd rond de 145 (ja ook nog laag). Wat is over het algemeen de beste optie?
CHD gems zijn nu het beste. %damage/Crit/Crithitdmg zijn de main aspects voor hogere damage nu.

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:16
ZTeeVeR schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:21:

Zo tussen de 15% en 20% chc begint een Emerald al beter te worden dan een Ruby (afhankelijk van de base damage en ias van je wapen) dus jij hebt al meer baat bij een Emerald.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Occy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-12 14:31
Mad-Matt schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:17:
vinden jullie nou goede riemen?

Ik heb er denk ik al meer dan 100 gevonden sinds 2.0 en gebruik nog steeds m'n lvl 60 witching hour.
Ik heb helemaal pech met de drops, heb 4 items geupgrade de rest is nog pre ros. heb niet echt geluk.
|:(

• strekie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
masterdenk schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:27:
[...]

Ik heb helemaal pech met de drops, heb 4 items geupgrade de rest is nog pre ros. heb niet echt geluk.
|:(
gebruik je de enchantress?

• Occy
strekie schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:29:
[...]

gebruik je de enchantress?
ja

[ Voor 15% gewijzigd door Occy op 04-04-2014 14:34 ]

• strekie
masterdenk schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:33:
[...]

had ik wel ja, ben net geswitched naar templar. hoezo?
Nee ik bedoel of je je items aanpast met de enchantress. De meeste items waren voor mij pas een upgrade als ik die ene stat die slecht gerolld was verving door een betere.

• Rem

Rem

strekie schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:35:
[...]

Nee ik bedoel of je je items aanpast met de enchantress. De meeste items waren voor mij pas een upgrade als ik die ene stat die slecht gerolld was verving door een betere.
Dat is de mystic. . . ;)

• Occy
[...]

ja kwartje viel even niet haha, gebruik het wel maar komt niet echt een upgrade uit rollen.

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12 13:58
[...]

Omhet gemakkelijk te maken hebben ze degine die items enchant de Mystic genoemd, niet te verwarren met de follower die ze Enchantress noemen.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Occy
_Peter2_ schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:36:
[...]

Omhet gemakkelijk te maken hebben ze degine die items enchant de Mystic genoemd, niet te verwarren met de follower die ze Enchantress noemen.
idd 8)7

• strekie
masterdenk schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:36:
[...]

ja kwartje viel even niet haha, gebruik het wel maar komt niet echt een upgrade uit rollen.
Dan ben ik wel benieuwd naar wat je nu draagt aangezien je niet zoveel gold nodig hebt om te rerollen.
strekie schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:37:
[...]

Dan ben ik wel benieuwd naar wat je nu draagt aangezien je niet zoveel gold nodig hebt om te rerollen.
Wilde ik net gaan zeggen :P

Een gemiddelde rare op lvl 70 was vaak al beter (iig shoulders, pants of bracers) dan een pre-RoS item, en met wat simpel rerollen kun je zo een upgrade vinden/maken.

Zelfs met ubergear pre-RoS moet je wel iets geupgrade kunnen hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 04-04-2014 14:44 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-12 09:04
Angeloonie schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:44:
[...]

Wilde ik net gaan zeggen :P

Een gemiddelde rare op lvl 70 was vaak al beter (iig shoulders, pants of bracers) dan een pre-RoS item, en met wat simpel rerollen kun je zo een upgrade vinden/maken.

Zelfs met ubergear pre-RoS moet je wel iets geupgrade kunnen hebben.
Alleen merk je wel dat je heel snel door je craft materialen/gold heen gaat als je telkens items gebruikt die pas een upgrade zijn nadat je een bepaalde stat hebt gererolled.

Ik ben wat zuiniger. Gebruik het alleen op items waar al 3 goede primairy stats op zitten, en een 4e die verbetert moet worden.
Als er minder modifiers zijn of er zijn >1 primairy stats met een slechte roll dan ga ik er geen geld in stoppen.

TheS4ndm4n#1919

• Rem

Rem

RocketKoen schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:50:
[...]

Alleen merk je wel dat je heel snel door je craft materialen/gold heen gaat als je telkens items gebruikt die pas een upgrade zijn nadat je een bepaalde stat hebt gererolled.

Ik ben wat zuiniger. Gebruik het alleen op items waar al 3 goede primairy stats op zitten, en een 4e die verbetert moet worden.
Als er minder modifiers zijn of er zijn >1 primairy stats met een slechte roll dan ga ik er geen geld in stoppen.
Waarom niet gewoon rerollen als het een upgrade zou zijn met een reroll? Elke upgrade helpt je ook weer sneller geld binnen te halen natuurlijk.

Als je alleen maar rerolled wanneer het een grote upgrade is, heb je een grote kans dat je bepaalde stukken gear heel lang niet zult vervangen.
RocketKoen schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:50:
[...]

Wat Rem zegt.. Als je ziet dat het bijna een upgrade is (dus minimaal 4 primary stats op gloves bijv.), dan kun je rerollen. En het lijkt me sterk dat hij geen enkel item gevonden heeft waar de vereiste aantal primary stats op zitten..

Tuurlijk ga je niet bracers met enkel Dex en CHC gebruiken om te rerollen, je pakt een 4-stat versie. Maar met een beetje farmen & rifts doen vind je echt zat 4-stat items die rerollbaar zijn.

Angeloonie schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:02:
[...]

Wat Rem zegt.. Als je ziet dat het bijna een upgrade is (dus minimaal 4 primary stats op gloves bijv.), dan kun je rerollen. En het lijkt me sterk dat hij geen enkel item gevonden heeft waar de vereiste aantal primary stats op zitten..

Tuurlijk ga je niet bracers met enkel Dex en CHC gebruiken om te rerollen, je pakt een 4-stat versie. Maar met een beetje farmen & rifts doen vind je echt zat 4-stat items die rerollbaar zijn.
Tenzij je een source met 5 primary stats hebt, dan wordt het erg moeilijk vervangen. :P

Toevallig net een upgrade gevonden bij Kadala. Wel apoc ingeruild voor vit, maar ik speel sinds vanochtend op T2 en daar heb ik dat ook wel nodig. Zit nu met mijn sc wiz op ca. 950k dps, 11M toughness (beide buffed), met 15% arcane bonus en 32% arcane torrent bonus, 58,5% chc/383% chd (ook buffed).

Gaat echt retesnel. Dit is het resultaat na ongeveer twee dagen spelen.

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-12 15:20

Luukwa

o/

Heerlijk, een best wel goede triumvirate bij de blood-shard dame vandaag, eventjes arcane damage on crit erop gezet en ik ben ready to go :)

871k damage met 5m toughnes :)

Soundcloud!

Arcane power on crit. ;)
Best een mooie source! Is het op dat ding eigenlijk ook mogelijk om een dubbele elemental damage roll te krijgen? Als je arcane skill bonus twee keer zo hoog kunt krijgen, dan wordt 'ie een stuk interessanter.

Wat zat erop voor je apoc enchantte? Want hij heeft niet zo'n hoge avg damage. Dat was wellicht een betere geweest om te enchanten? En met 5M toughness heb je misschien ook wel behoefte aan wat meer vit?

[ Voor 6% gewijzigd door Deadsmell op 04-04-2014 15:17 ]

• strekie
Ben er ook aan aan t denken om naar T2 te gaan met men HC wiz. heb vergelijkbare getallen als jou enkel geen healing maar wel shields in men passives.

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Als je die nieuwe Triumvirates vergelijkt met deze pre-patch... toen kon je tot +400 damage rollen en had je 3 'Add 6% dmg to ... ' waardoor je gegarandeerd 18% dmg bonus had op een elemental damage wapen. Vrij ziekelijke DPS verhoging dus.

Dan is de nieuwe toch een pak minder. Maar goed, blijft waarschijnlijk wel de beste offhand voor Wizards, met die belachelijk hoge main stats na 2.0. Heb je ook nog die set-source? Ben ik even de naam van kwijt, die moest je combineren met de bijhorende set-staff...

• Flipjack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-12 14:56
Yes! De oplossing gevonden voor mijn Crusader die geen damage deed: Maximus! Die firechain tussen jou en de Demonic Slave lost alles op wat er tegenaan komt. Gecombineerd met een 20% Fire skill Andariel's visage (lvl 60 helaas) geeft dat al 52% extra fire damage. Enige jammere is dat ik Maximus vond tijdens het levelen van mijn Barb op level 67.

Nu dus op zoek naar Magefists, een level 70 Andariel en Maximus en Cindercoat.

• Rem

Rem

Flipjack schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:29:
Yes! De oplossing gevonden voor mijn Crusader die geen damage deed: Maximus! Die firechain tussen jou en de Demonic Slave lost alles op wat er tegenaan komt. Gecombineerd met een 20% Fire skill Andariel's visage (lvl 60 helaas) geeft dat al 52% extra fire damage. Enige jammere is dat ik Maximus vond tijdens het levelen van mijn Barb op level 67.

Nu dus op zoek naar Magefists, een level 70 Andariel en Maximus en Cindercoat.
Ik moet alleen de andariel's nog op mijn DH! >:)

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-12 09:04
Rem schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 14:53:
[...]

Waarom niet gewoon rerollen als het een upgrade zou zijn met een reroll? Elke upgrade helpt je ook weer sneller geld binnen te halen natuurlijk.

Als je alleen maar rerolled wanneer het een grote upgrade is, heb je een grote kans dat je bepaalde stukken gear heel lang niet zult vervangen.
Nou, bijvoorbeeld gloves met +6% IAS, 30% CD en 7,5% CHC en 500HP regen.
Normaal zou je zeggen, reroll die HP regen naar een INT/DEX/STR en je hebt een leuke upgrade.

Deze gloves hebben 3/4 stats goed. Maar de CD en CHC percentages zijn behoorlijk slecht. Die ga ik dus niet rerollen. Ik wacht wel op een drop die 9 of 10% CHC heeft.

TheS4ndm4n#1919

• Rem

Rem

RocketKoen schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:35:
[...]

Normaal zou je zeggen, reroll die HP regen naar een INT/DEX/STR en je hebt een leuke upgrade.

Deze gloves hebben 3/4 stats goed. Maar de CD en CHC percentages zijn behoorlijk slecht. Die ga ik dus niet rerollen. Ik wacht wel op een drop die 9 of 10% CHC heeft.
Is dat dan omdat je te weinig gold of materials hebt, of omdat je het gewoon niet waard vind?
In het tweede geval ben ik het namelijk niet echt eens met jouw logica. Elke upgrade maakt het farmen voor de volgende upgrade natuurlijk weer makkelijker, daarom ga ik er ook altijd voor.

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:16
RocketKoen schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:35:
[...]

Als het een upgrade is ten opzichte van wat je nu hebt waarom zou je dat dan niet doen?

Je krijgt gold/crafting materials genoeg dus het is imho een beetje een BS verhaal om dat niet te doen. Je gimpt je eigen farmsnelheid er alleen maar mee.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Sfinx- schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:27:
Als je die nieuwe Triumvirates vergelijkt met deze pre-patch... toen kon je tot +400 damage rollen en had je 3 'Add 6% dmg to ... ' waardoor je gegarandeerd 18% dmg bonus had op een elemental damage wapen. Vrij ziekelijke DPS verhoging dus.

Dan is de nieuwe toch een pak minder. Maar goed, blijft waarschijnlijk wel de beste offhand voor Wizards, met die belachelijk hoge main stats na 2.0. Heb je ook nog die set-source? Ben ik even de naam van kwijt, die moest je combineren met de bijhorende set-staff...
Je bedoelt de Chantodo's ... die kunnen ook erg leuk rollen hoor :+ (*setje RoS heb ik al compleet* - met dank aan An1ma)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Roflzor
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-12 11:37

Je bedoelt Chantodo's Force / Chantodo's Will, ik weet echter niet of deze nog in de game zijn op level 70.
*Edit: blijkbaar zijn deze nog in de game, zie post hierboven*

[ Voor 4% gewijzigd door Roflzor op 04-04-2014 15:38 ]

Roflzor schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:38:
[...]

Je bedoelt Chantodo's Force / Chantodo's Will, ik weet echter niet of deze nog in de game zijn op level 70.
*Edit: blijkbaar zijn deze nog in de game, zie post hierboven*
Die zijn er nog hoor :9

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12 19:38
Ik weet niet hoeveel mensen de nieuwe set items hebben en geprobeerd hebben de main roll er van te verhogen door de mystic, maar dat kan dus niet. Bij de nieuwe set items kun je 2 soorten main rolls hebben, namelijk 416-500 en 626-750. Het probleem dat er nu speelt, is dat de mystic aangeeft dat je de 416-500 roll naar een 626-750 roll kunt enchanten. Dat is incorrect en je kunt alleen een roll russen de 416-500 krijgen.
Binnenkort met een hotfix, word de toolip van de mystic aangepast, dat ze dan 416-500 weergeeft ipv 626-750.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12329933277?page=1

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Flipjack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-12 14:56
Rem schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:32:
[...]

Ik moet alleen de andariel's nog op mijn DH! >:)
Goed bezig! Wat speelt dit zwaardje lekker zeg :) Sheet dps is er ruim 350k op achteruit gegaan, maar ik vlieg nu door Torment 1 met 680k dps :)
strekie schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:24:
Ben er ook aan aan t denken om naar T2 te gaan met men HC wiz. heb vergelijkbare getallen als jou enkel geen healing maar wel shields in men passives.
Voordat ik mijn nieuwe source had, had ik best moeite om overeind te blijven tegen sommige elites. Ik ging regelmatig dood. Weet niet hoe het nu gaat. Voor de zekerheid ook geswitcht naar de templar. Ik heb btw ook weinig healing.

Dus...ik zou op hc met die getallen heel erg uitkijken. Neem templar mee en zorg dat je een escape skill hebt, anders kan je wel eens een nare verrassing krijgen.

Prepatch was 'ie goed omdat die elemental damage optelde bij een black weapon, door de bug. Nu dat niet meer het geval is, heb je wellicht twee overbodige stats erop. Ik zie het niet meer zo zitten om met een triumvirate rond te lopen. Er zijn wat mij betreft wel betere.

[ Voor 40% gewijzigd door Deadsmell op 04-04-2014 15:43 ]

• Luukwa

Luukwa

o/

Deadsmell schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:17:
Arcane power on crit. ;)
Best een mooie source! Is het op dat ding eigenlijk ook mogelijk om een dubbele elemental damage roll te krijgen? Als je arcane skill bonus twee keer zo hoog kunt krijgen, dan wordt 'ie een stuk interessanter.

Wat zat erop voor je apoc enchantte? Want hij heeft niet zo'n hoge avg damage. Dat was wellicht een betere geweest om te enchanten? En met 5M toughness heb je misschien ook wel behoefte aan wat meer vit?
Volgens mij zat er iets van black hole damage op.. maar ik blijf sources kopen bij dat vrouwke.

Soundcloud!

Luukwa schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:41:
[...]

Volgens mij zat er iets van black hole damage op.. maar ik blijf sources kopen bij dat vrouwke.
Goed plan, dat vrouwke heeft leuk spul zo af en toe. Ik heb ook regelmatig black hole damage op mijn items gehad, maar dat heb ik allemaal omgezet naar armor. Gebruik die skill toch alleen maar om mobs bij elkaar te pullen en mijn arcane torrent af en toe te boosten.

Hm, misschien moet ik ook maar weer archon gaan gebruiken, als die elites op T2 lastig blijven.

[ Voor 9% gewijzigd door Deadsmell op 04-04-2014 15:46 ]

• Luukwa

Luukwa

o/

Deadsmell schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:44:
[...]

Goed plan, dat vrouwke heeft leuk spul zo af en toe. Ik heb ook regelmatig black hole damage op mijn items gehad, maar dat heb ik allemaal omgezet naar armor. Gebruik die skill toch alleen maar om mobs bij elkaar te pullen en mijn arcane torrent af en toe te boosten.
Dit is eigenlijk het eerste echte goede item wat ik heb gekregen, maar speel de laatste tijd aardig veel dus meer zullen snel volgen :-)

Soundcloud!

Luukwa schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:45:
[...]

Dit is eigenlijk het eerste echte goede item wat ik heb gekregen, maar speel de laatste tijd aardig veel dus meer zullen snel volgen :-)
Het blijft de magie van RNG :*)

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-12 21:42

Sm0k3r

cough...cough...

Nou dit is mijn monk tot nu toe: http://www.diabloprogress...r0-2475/Qikjoresz/2707243

Zit nu nog op ruim 60% legacy gear omdat ik hiervoor nog geen upgrades heb gevonden maar ben goed op weg ;)

edit: ga later de melee reduction op mijn strongarm bracer rerollen naar knockback.

[ Voor 21% gewijzigd door Sm0k3r op 04-04-2014 16:01 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Verwijderd

Men Monk is aardig op weg. Gisteren torment 6 gedaan met een maatje en ging nog niet eens zo slecht.
Zit veel verborgen dps in de game laatste tijd. De wizard met wie ik speel heeft meer dan 100% op zijn Frozen orbs, gast crit voor 30 mil met de orbs.

Zelf heb ik precies 40% op lightning damage en dat in combinatie met een thunder Fury is dat best grappig. Kan nog zeker hoger naar de 80% als ik de items gevonden kan krijgen.

Iemand al van het wapen Shard of Hate gehoord? Proc schijnt erg goed te zijn :D

Men monk > http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rody-1198/hero/36524934
Wizard maatje > http://eu.battle.net/d3/en/profile/Takesh-2321/hero/7218133
Sm0k3r schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:58:
Nou dit is mijn monk tot nu toe: http://www.diabloprogress...r0-2475/Qikjoresz/2707243

Zit nu nog op ruim 60% legacy gear omdat ik hiervoor nog geen upgrades heb gevonden maar ben goed op weg ;)

edit: ga later de melee reduction op mijn strongarm bracer rerollen naar knockback.
Hehe, jij had dan ook wel topspul. Zal niet meevallen om dat te upgraden. Mooie Azurewrath btw!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-12 14:07

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ik ben lekker bezig met mijn WD tegenwoordig en moet zeggen dat de pet build heerlijk speelt. Niet enorm veel dps ofzo maar lekker divers en er gebeurt genoeg op je beeld.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/timmi3j-2230/hero/8227081

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
Pff net weer 2.5 inventory aan pants gekocht bij Kadala, geen upgrade hoor... Moet de eerste set/leg item daar nog vandaan zien te halen.

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-12 10:38

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:58:
Men Monk is aardig op weg. Gisteren torment 6 gedaan met een maatje en ging nog niet eens zo slecht.
Zit veel verborgen dps in de game laatste tijd. De wizard met wie ik speel heeft meer dan 100% op zijn Frozen orbs, gast crit voor 30 mil met de orbs.

Zelf heb ik precies 40% op lightning damage en dat in combinatie met een thunder Fury is dat best grappig. Kan nog zeker hoger naar de 80% als ik de items gevonden kan krijgen.

dat zwaardje van die sos heb ik ook op de mijne :P 2.5m tough is alleen wel een beetje weinig op HC, dus ik lever wel veel dam in ten gunste van een beetje survivability. Kan nu in expert-rifts aardig rondhuppelen en hoef niet bij elke d/c in de stress te schieten ^^ Nog een paar upgrades en dan door naar master-rifts :)

http://eu.battle.net/d3/e...Kwakke-2365/hero/36324493

als iemand nog leuke items weet ter upgrade, dan hoor ik het graag; amu, shoulders, sword en nagelring blijven voorlopig wel op mn char; die zijn imho goed genoeg ;)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Smitovic schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:06:
Pff net weer 2.5 inventory aan pants gekocht bij Kadala, geen upgrade hoor... Moet de eerste set/leg item daar nog vandaan zien te halen.
Volgens mij kan je pants/chest het beste maar craften. Ik heb er ook totaal geen geluk mee via blood shards.

Overigens wel heel typisch dat elke wizzard met frozen orb / black hole speelt. Ik vind het best een leuke build, daar niet van, maar het is ook wel irritant dat als je uitwijkt naar iets anders je meteen minder efficiënt bent :/

[ Voor 25% gewijzigd door rodie83 op 04-04-2014 16:23 ]

• Smitovic
Zijn er details bekend over de Night Stalker passive van DH's? Er staat dat er kans is dat je 1 discipline krijgt bij een crit, verder niks. Is dit gelimiteerd tot een maximaal aantal per seconde? Hoe groot is die kans? Als je met 1 hit meerdere mobs crit, geeft elke crit dan die kans op 1 discipline? Vind het altijd jammer als skills en item stats zo onduidelijk zijn.
Smitovic schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:25:
Zijn er details bekend over de Night Stalker passive van DH's? Er staat dat er kans is dat je 1 discipline krijgt bij een crit, verder niks. Is dit gelimiteerd tot een maximaal aantal per seconde? Hoe groot is die kans? Als je met 1 hit meerdere mobs crit, geeft elke crit dan die kans op 1 discipline? Vind het altijd jammer als skills en item stats zo onduidelijk zijn.
Dat ligt volledig aan de skill, niet alle skills proccen crits even vaak. Bola shot bijv. kan 2x critten voor Nightstalker, 1x voor de initiële hit en 1x voor de explosie. Of Ball Lightning bijv. die doet veel meer hits dus kan meerdere keren critten. Om dit allemaal uit te leggen in een tooltip is een beetje te veel.
Er zit in ieder geval geen max op, en je hebt meestal wel minimaal 1 per seconde.

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 04-04-2014 16:29 ]

• kwakke01

kwakke01

Smitovic schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:25:
ik gebruikte deze pre 2.0 altijd i.c.m. cluster grenades, er zat namelijkgeen max op de discipline gain. zo kon ik continue gloom blijven casten casten :) Hoe het nu is weet ik niet; de skill was imho niet viable in 2.0; en dat heeft mijn DH ook bewezen (RiP) :(

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• Rem

Rem

We krijgen dit weekend trouwens weer een +50% xp bonus!
Tijd om al mijn andere classes van 60 naar 70 te rossen...

https://eu.battle.net/d3/en/blog/13645407

• Smitovic
Angeloonie schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:28:
[...]

Dat ligt volledig aan de skill, niet alle skills proccen crits even vaak. Bola shot bijv. kan 2x critten voor Nightstalker, 1x voor de initiële hit en 1x voor de explosie. Of Ball Lightning bijv. die doet veel meer hits dus kan meerdere keren critten. Om dit allemaal uit te leggen in een tooltip is een beetje te veel.
Er zit in ieder geval geen max op, en je hebt meestal wel minimaal 1 per seconde.
kwakke01 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:30:
[...]

ik gebruikte deze pre 2.0 altijd i.c.m. cluster grenades, er zat namelijkgeen max op de discipline gain. zo kon ik continue gloom blijven casten casten :) Hoe het nu is weet ik niet; de skill was imho niet viable in 2.0; en dat heeft mijn DH ook bewezen (RiP) :(
Hmm, okay bedankt. Ik gebruik hem nu in combinatie met Cluster Arrow - Loaded for Bear en Smoke Screen. Hoef preparation eigenlijk alleen nog maar te casten bij vervelende elites en bosses, zal is kijken of het een groot verschil is met een andere passive.

• kwakke01

kwakke01

Rem schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:32:
We krijgen dit weekend trouwens weer een +50% xp bonus!
Tijd om al mijn andere classes van 60 naar 70 te rossen...

https://eu.battle.net/d3/en/blog/13645407
Mooi; mn crusader moet nog een paar lvls; dan kannie mooi snel naar 70 :)

ps. heeft iemand al hellfire ringen opgehaald in 2.0? ik heb nog wat machines op HC liggen, maar ben een beetje huiverig om blind de portal binnen te lopen ^^

• strekie
kwakke01 schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:36:
[...]

Mooi; mn crusader moet nog een paar lvls; dan kannie mooi snel naar 70 :)

ps. heeft iemand al hellfire ringen opgehaald in 2.0? ik heb nog wat machines op HC liggen, maar ben een beetje huiverig om blind de portal binnen te lopen ^^
Nieuwe of oude machines? heb keys om 1 nieuwe machine te maken, heb nog enkele oude machines liggen.

• kwakke01

kwakke01

strekie schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:40:
[...]

Nieuwe of oude machines? heb keys om 1 nieuwe machine te maken, heb nog enkele oude machines liggen.
oude; wijken die af van de nieuwe dan?

heb nog geen nieuwe keys gevonden, maar speel ook nog niet op torment met mijn chars :x

• strekie
Ja nu zijn er 4 keys te vinden, je hebt er van elke 1 nodig om een van de 4 nieuwe machines te maken. en met elk type machine kom je in een andere realm terecht met een specifieke crafting material als mogelijke drop. het plan voor de nieuwe machines kan iedere keyward droppen.
ik denk niet dat je de oude keys nog kan vinden en ook niet of je die machines nog kan gebruiken in feite.

• Waywaith
  • Laatst online: 18-11 16:06

Waywaith

Tja

strekie schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:40:
[...]

eh? machine's?

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

• kwakke01

kwakke01

strekie schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:45:
Ja nu zijn er 4 keys te vinden, je hebt er van elke 1 nodig om een van de 4 nieuwe machines te maken. en met elk type machine kom je in een andere realm terecht met een specifieke crafting material als mogelijke drop. het plan voor de nieuwe machines kan iedere keyward droppen.
ik denk niet dat je de oude keys nog kan vinden en ook niet of je die machines nog kan gebruiken in feite.
hms, vond de hfring wel handig bij het levellen ;)

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
wat is het verschil tussen de oude en nieuwe ring?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-12 10:21

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Verwijderd schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:58:

wauw die wiz maat van je heeft wel vette gear :D

YO! fucknuts! It's Probing time!

• Smitovic
Smitovic schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:35:
[...]

[...]

Hmm, okay bedankt. Ik gebruik hem nu in combinatie met Cluster Arrow - Loaded for Bear en Smoke Screen. Hoef preparation eigenlijk alleen nog maar te casten bij vervelende elites en bosses, zal is kijken of het een groot verschil is met een andere passive.
Heb het even aangekeken, maar mis die extra disc toch wel hoor. Preparation zit te vaak op cd terwijl ik geen disc meer heb.

• Julio-K
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 08:31
Sm0k3r schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:58:

Dat is een leuke bonus, zeker icm mijn windforce 38% knockback :)

• hexta
https://eu.battle.net/d3/...ectibles-oh-my-28-03-2014
"Diablo III: Storm of Light – Written by Nate Kenyon, author of The Order, Storm of Light is a bridge between the events of Diablo III and the story that is to come in its first expansion, Reaper of Souls."

"the story that is to come in its first expansion" ... "that is to come in its first expansion".... "its first expansion"....

ohh, damn....

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

hexta schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:00:
"Diablo III: Storm of Light – Written by Nate Kenyon, author of The Order, Storm of Light is a bridge between the events of Diablo III and the story that is to come in its first expansion, Reaper of Souls."

"the story that is to come in its first expansion" ... "that is to come in its first expansion".... "its first expansion"....

ohh, damn....
Wat is je punt?

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• hexta
Dit is niet de manier hoe we met elkaar omgaan op Tweakers.

[ Voor 86% gewijzigd door psychoclown op 04-04-2014 17:17 ]

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-12 22:38

Megalodon86

Enzyme X

strekie schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 16:45:
Als je nog machines heb, kan je die gewoon gebruiken. Als je nog keys hebt kan je die nog gewoon gebruiken. Als je nog organs hebt, kan je ook nog gebruiken. Extra exemplaren vinden zal lastig worden, maar is volgens mij nog wel mogelijk met sub lvl61 characters.
Uitleg over hoe dat ging vóór ROS:

http://www.diablowiki.net/Infernal_Machine

• MicScott

MicScott

.Grey.

Leg eens uit.

[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 04-04-2014 17:18 ]

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-12 22:38

Megalodon86

Enzyme X

hexta schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:00:

ohh, damn....
Dat was al bekend volgens mij :-) Via een uitgelekte Blizzard roadmap paar jaar geleden.

[ Voor 46% gewijzigd door Megalodon86 op 04-04-2014 17:07 ]

• Rem

Rem

Wauw, reageer dan niet.
Ik denk dat zijn punt is dat er nog een expansion komt. Iets wat al lang bekend was.

[ Voor 1% gewijzigd door psychoclown op 04-04-2014 17:19 ]

• Smitovic
Ohja? Was dat al bekend?

• MicScott

MicScott

.Grey.

Rem schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:06:
[...]

Wauw, reageer dan niet.

[...]

Ik denk dat zijn punt is dat er nog een expansion komt. Iets wat al lang bekend was.
Als ze 'its expansion' zouden schrijven dan moeten ze dit in de toekomst aan gaan passen als er nog een tweede komt. Nu laten ze de mogelijkheid open. Ik zie er niet echt een openbaring in.

• hexta
Rem schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:06:
[...]

Wauw, reageer dan niet.

[...]

Doe mij eens een link naar waar blizzard vertelt over de nieuwe expansion? :)

8)7

• Rem

Rem

hexta schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:08:
[...]

8)7
Jij vraagt om informatie OVER de expansion, terwijl je zelf alleen post dat er een mogelijke 2e expansion komt.
Er zijn meerdere Q&A/panels geweest waar een medewerker van blizzard heeft gezegd dat expansions in de toekomstplannen liggen.
Ik zal er eentje opzoeken voor je.

Edit: Overigens vind ik jouw manier van smilies plaatsen ronduit onbeschoft. ";(" is geen reactie op een vraag.

[ Voor 10% gewijzigd door Rem op 04-04-2014 17:12 ]

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-12 08:55

Umbrah

The Incredible MapMan

[...]

8)7
Paar jaar geleden (ten tijde van de release van D3) is er al verteld dat ze drie expansions in de planning hadden... Stond geloof ik zelfs op tweakers, echter een linkje vinden is nogal lastig...

• hexta
Rem schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:10:
[...]

Jij vraagt om informatie OVER de expansion, terwijl je zelf alleen post dat er een mogelijke 2e expansion komt.
Er zijn meerdere Q&A/panels geweest waar een medewerker van blizzard heeft gezegd dat expansions in de toekomstplannen liggen.
Ik zal er eentje opzoeken voor je.

Edit: Overigens vind ik jouw manier van smilies plaatsen ronduit onbeschoft. ";(" is geen reactie op een vraag.
Dat bedoelde ik niet, meer daadwerkelijke info over dat er echt een komt.
Ik ben vast niet de enige die dit nooit bevestigd heeft gezien.

Ja ja, huil huil, vervelend. :) Jij lijkt mij ook niet heel sympathiek, maar we hoeven ook niet te kroelen, dus dat lijkt me geen probleem. :)

• Rem

Rem

[...]

8)7
As requested, here you go:
http://techcrunch.com/201...r-pretty-much-everything/

Roadmap gelekt in 2010, waarin al duidelijk te zien was dat er waarschijnlijk een tweede expansion aan komt.

Verwijderd

Dit weekend 50% meer XP, weetniet of het al was gepost.

• Rem

Rem

hexta schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:15:
[...]

Ja ja, huil huil, vervelend. :) Jij lijkt mij ook niet heel sympathiek, maar we hoeven ook niet te kroelen, dus dat lijkt me geen probleem. :)
En hoe is jouw info wel een bevestiging dan?

• hexta
Rem schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:15:
[...]

As requested, here you go:
http://techcrunch.com/201...r-pretty-much-everything/

Roadmap gelekt in 2010, waarin al duidelijk te zien was dat er waarschijnlijk een tweede expansion aan komt.
Nooit gezien, bedankt! :) (ja, niet eens sarcastisch. thnx. :) )

• Rem

Rem

hexta schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:16:
[...]

Nooit gezien, bedankt! :) (ja, niet eens sarcastisch. thnx. :) )
Geen dank. Excuses als ik onsympatiek overkwam, jouw reacties raakten me gewoon even op een verkeerde manier denk ik.

• MicScott

MicScott

.Grey.

hexta schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:15:
[...]

Als je zoekt op het domein blizzard.com op diablo III and "first expansion" krijg je tientallen hits waarin RoS Diablo III's 'first expansion' wordt genoemd.

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-12 09:35
Oh my god.... weekend begint lekker.
1 uurtje farmen, 4 legs!! Net bij één elite 2 legendaries!

• hexta
Rem schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:15:
[...]

En hoe is jouw info wel een bevestiging dan?
De implicatie is dusdanig significant dat je het wel als bevestiging kan aannemen. :)
Rem schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:17:
[...]

Geen dank. Excuses als ik onsympatiek overkwam, jouw reacties raakten me gewoon even op een verkeerde manier denk ik.
Geen excuses nodig hoor. Iedereen heeft zo zijn gebruiken en manieren van doen op fora, mijne is gewoon wat botter of asocialer, vooral als iemand reageerde met "wat is je punt". Ik vind het niet erg dat hij het niet boeiend vind, maar wellicht vind iemand anders het wel leuk om te zien. En als je met "wat is je punt" gaat reageren moet je ook niet huilen als ik geen uitgebreide liefdevolle uitleg plaats toch. ;)

• Rem

Rem

hexta schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:22:
[...]

De implicatie is dusdanig significant dat je het wel als bevestiging kan aannemen. :)

[...]

Geen excuses nodig hoor. Iedereen heeft zo zijn gebruiken en manieren van doen op fora, mijne is gewoon wat botter of asocialer, vooral als iemand reageerde met "wat is je punt". Ik vind het niet erg dat hij het niet boeiend vind, maar wellicht vind iemand anders het wel leuk om te zien. En als je met "wat is je punt" gaat reageren moet je ook niet huilen als ik geen uitgebreide liefdevolle uitleg plaats toch. ;)
Ik moet zeggen, snapte hem ook niet meteen. Als je nou alleen dat gedeelte van "first expansion" bold had gemaakt ipv je hele quote was het een stuk duidelijker geweest. >:)

Barbarian ook 70, wizard next! :)

• hexta
Rem schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:25:
[...]

Ik moet zeggen, snapte hem ook niet meteen. Als je nou alleen dat gedeelte van "first expansion" bold had gemaakt ipv je hele quote was het een stuk duidelijker geweest. >:)

Barbarian ook 70, wizard next! :)
Het is vrijdag, kwart over 5. Cut me some slack. :'( :D

• MicScott

MicScott

.Grey.

hexta schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 17:22:
[...]

Ik begreep eerlijk waar niet dat je daarop doelde. Je formulering was een beetje cryptisch. Nu was mijn reactie ook niet de meest elegante, maar ik snapte gewoon niet waar je bericht over ging.

Even goede vreemden? ;)

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-12 08:55

Umbrah

The Incredible MapMan

RNGesus take the wheel!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lDv9YjswA8u0IHiiehTtafXE/full.png

• Rem

Rem

Dat soort dingen gebeuren meestal wanneer je al 100x hebt geprobeerd een socket te rollen. De keer dat het lukt, mag je altijd kiezen uit socket(1) of socket(1)! :9

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-11 13:02

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Wat me dan toch nu overkomt...

Ik kom de Briarthorn cemetery oplopen, sla rechtsaf naar rechtsboven en in de hoek zie ik iets roze liggen... Ik kom dichterbij lopen en dan zie ik dit staan: "BAD DATA : )"

Geintje van Blizzard of zo? :)

http://imgur.com/xzdq7Ar

Steam || Diablo 3

• MicScott

MicScott

.Grey.

l0n3w012ph schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 19:23:

Ik kom de Briarthorn cemetery oplopen, sla rechtsaf naar rechtsboven en in de hoek zie ik iets roze liggen... Ik kom dichterbij lopen en dan zie ik dit staan: "BAD DATA : )"

Lijkt me een placeholder die al gefixt had moeten zijn.

Also: "Kankerrot" gaat gefixt worden.

• Rem

Rem

MicScott schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 19:39:
[...]

Lijkt me een placeholder die al gefixt had moeten zijn.

Also: "Kankerrot" gaat gefixt worden.
Ik had hem een paar keer voorbij zien komen, ging er vanuit dat iemand daar wel een balletje over op zou gooien bij blizzard inderdaad.

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12 19:38
l0n3w012ph schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 19:23:

Had ik vandaag ook, ik neem aan dat het roze de generfde chest waren.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Afhankelijk of het een masterpiece of perfection is voel ik met je mee :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
Schaamteloze copy&paste van ergens op reddit: http://i.imgur.com/181nV3p.png

Een Diablo 3 difficulty chart. Hoe en wat er veranderd per difficulty sinds RoS.
Hele handige info. :)

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-12 11:36
Zo. toch maar de expansion aangeschaft, wel digitaal dus nu heb ik geen doosje voor mn verzameling :(

Ik wil graag de GoT clan joinen (eerder ook in de Wow GoT guild gezeten, maar WoW gestopt) maar ik krijg elke keer dat ie vol is... is er een andere manier van joinen, bijvoorbeeld dat een clannie/officer invite?

battletag is overigens Tappie#1541 :)

ik ga ff verder crusaderen..

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:17

Passievrucht

swarma

Diablo is best een tof spel. Heb net de skeleton king dood gemaakt en ben zo'n boogschutter als character. Ben een PS3 gamer dus mocht iemand ook een PS3 hebben en samen willen gamen, voeg me maar toe: iCynl.

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Gisteren, na het vinden van een Cindercoat, heb ik mijn barb-build aangepast. Voorheen was ik een manke double tornado-barb met fury-problemen. Nu ben een 'weet ik veel wat'-barb met fire skills die best veel damage doet, maar wel zijn sprint enorm mist. Iemand nog tips over hoe ik meer movability in mijn barb kan krijgen?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/LUH3417-1147/hero/897997

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-11 15:01
Ik ben ook weer lekker bezig sinds Reaper of Souls. In Diablo 3 kon ik me er nooit toe zetten om een karakter tot level 60 te levelen, dat gaat nu een stuk beter. Met die XP boost dit weekend gaat het helemaal lekker. M'n Barbarian krijg ik hopelijk dit weekend nog naar level 70. (nu 64)

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-12 11:05
Jochem Boom schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 13:25:
Ik ben ook weer lekker bezig sinds Reaper of Souls. In Diablo 3 kon ik me er nooit toe zetten om een karakter tot level 60 te levelen, dat gaat nu een stuk beter. Met die XP boost dit weekend gaat het helemaal lekker. M'n Barbarian krijg ik hopelijk dit weekend nog naar level 70. (nu 64)
Dat gaat je wel lukken hoor dat levelen gaat echt super snel!

Ik ben net level 70 geworden met mijn deamon hunter en ik heb twee vragen.
Waar moet ik letten met item stats, vooral crit en dex toch?
Wat is de beste manier om betere gear te farmen?

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12 12:33

Neelon

FOR PONY!!!

Zspirit schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 13:35:
[...]

DH stats kan ik weinig over zeggen aangezien die class me niet ligt.

Gear farmen in normal (bounties + rifts) tot je torment 1 aan kan. Er tussen in levelen heeft geen zin.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-12 20:27
Zspirit schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 13:35:
[...]

Damage: dex, crit chance, crit dmg, attack speed
Toughness: vit, all res
Healing: life on hit

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:07
Begonnen aan een crusader. Onder het mom van 'zo slecht kan het toch niet zijn'. BAWHAHAHA :'(
Ik sla geen deuk in een pakje boter en ik wordt met gemak geinstagibbed :D. Leuk is het niet, frustrerend wel. Ach misschien ben ik wel gewoon slecht :P (en dan speel ik op hard)

Zonet mijn barb van stal gehaald. Om te kijken hoe het ging. O.o wereld van verschil. Kan met gemak iedereen pullen en alles facetanken (op master). Mocht het lastiger worden Beserk mode aan en meatspinnen <3
Pagina: 1 ... 128 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]