• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

RocketKoen schreef op zondag 30 maart 2014 @ 20:36:
Zieke combo dit:
[afbeelding]
Als ik in een groep non-elites loop zijn ze met deze skill nu in 1 keer dood.

(screenshot klopt niet helemaal. de 10% cooldown is gererolled naar de socket)
haha die heb ik ook :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Kees schreef op zondag 30 maart 2014 @ 20:04:
[...]

Maximus is eigenlijk gewoon een cheat.. met die firechain doe ik gewoon een extra 5-6 miljoen dps extra op een single target, benieuwd wanneer die generfed gaat worden.

Verder zit ik meestal op T2/T1 nu met ~480k dps/6.6M toughness (self-buffed) ingame. Maar vrijwel al mijn damage is firedamage (en meestal whirlwind) en daar heb ik 55-75% +damage op en ww heeft nog eens 12% extra damage
Punt is dat ik nog geen enkele crusader heb gezien die T1+ viable is zonder gebruik van een of andere legendaruy met een speciale ability. Al die 500k paper crusaders hebben allemaal een of ander niche wapen icm een skill/item oid omdat ze anders gewoon niet genoeg focus burst hebben op elite packs.

Zou graag gezien hebben dat ik zonder dat ding ook net zo efficient T1 kon farmen, probleem is dat het gewoon niet kan

terwijl mijn monk met minder paper dps door T1 heen ragt sta ik met mijn crusader gewoon 3x zo lang als het niet meer is op een elite pack in te hacken voor er ook maar 1 dood is.

Daarom was ik ook benieuwd naar Cthulhu's profile :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Bokkie schreef op zondag 30 maart 2014 @ 21:18:
[...]

Punt is dat ik nog geen enkele crusader heb gezien die T1+ viable is zonder gebruik van een of andere legendaruy met een speciale ability. Al die 500k paper crusaders hebben allemaal een of ander niche wapen icm een skill/item oid omdat ze anders gewoon niet genoeg focus burst hebben op elite packs.

Zou graag gezien hebben dat ik zonder dat ding ook net zo efficient T1 kon farmen, probleem is dat het gewoon niet kan

terwijl mijn monk met minder paper dps door T1 heen ragt sta ik met mijn crusader gewoon 3x zo lang als het niet meer is op een elite pack in te hacken voor er ook maar 1 dood is.

Dat probleem heb ik ook met mijn crusader inderdaad, ik heb meer paper dps daar op dan op mijn wizard, maar op mijn wizward gaat het zoveeel sneller en makkelijker dat is gewoon niet te vergelijken :)

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:12

Grin

Ride si sapis.

Umbrah schreef op zondag 30 maart 2014 @ 18:30:
[video]

Geniale easter-egg: Halcyon's Ascent; ode aan Deadmau5
Whahahaha prachtig! _/-\o_

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-12 21:22
Benieuwd of meer mensen dit probleem hebben: bij het enchanten van mijn set shoulders geeft de mystic 416 - 750 van de main stat aan. Ik heb al meerdere keren geprobeerd te enchanten en kom steeds onder de 500 uit. Zou dit een bug kunnen zijn?

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:58

Umbrah

The Incredible MapMan

Zoloft schreef op zondag 30 maart 2014 @ 23:30:
Benieuwd of meer mensen dit probleem hebben: bij het enchanten van mijn set shoulders geeft de mystic 416 - 750 van de main stat aan. Ik heb al meerdere keren geprobeerd te enchanten en kom steeds onder de 500 uit. Zou dit een bug kunnen zijn?
Ik vrees dat ik hier een grappige GIF wou plaatsen van het offeren van je eerstgeboren zoon aan RNGesus. Helaas kon ik geen vinden.

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-12 21:22
Umbrah schreef op zondag 30 maart 2014 @ 23:38:
[...]

Ik vrees dat ik hier een grappige GIF wou plaatsen van het offeren van je eerstgeboren zoon aan RNGesus. Helaas kon ik geen vinden.
Eh wat? :p

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
[...]

Mijn crusader: http://eu.battle.net/d3/e...hester-2625/hero/38951730

Ik ga af en toe wel eens dood, maar T1 is zeker wel te doen imo.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12 21:44
Chester schreef op maandag 31 maart 2014 @ 00:47:
[...]

Mijn crusader: http://eu.battle.net/d3/e...hester-2625/hero/38951730

Ik ga af en toe wel eens dood, maar T1 is zeker wel te doen imo.
Je gebruikt alleen wel alle elementen door elkaar.
Fire op je steed en Slash. Holy op Condemn en Lightning op Blessed Hammer.

Die skills hebben niet voor niets runes met verschillende elementen. Als je 1 element kiest kun je je damage flink boosten.

TheS4ndm4n#1919

[...]

Mijn ervaring is met de crusader is ook:

1. Je standaard generators/spenders doen relatief weinig dps in verhouding tot andere classes.
2. Je moet relatief veel Toughness stacken om in leven te blijven (geen -30% voor een melee class...). Wat uiteraard ook weer ten koste gaat van DPS.

Uiteindelijk kom je er wel. Ik heb alleen rare gear en kan nu T1 makkelijk aan. Maar wat je zegt, het is vooral grote cooldowns spammen om langs elites te komen. Zonder die CD's sta je erg lang te hakken op een elite... En dan is het frustrerend om DH's met een paar M toughness en minder DPS continu 10M crits te zien maken met een standaard spender...

Zie mijn profile hieronder. Weet niet of het klopt (rerolled gear allemaal, klopt geen reet van dus :P) maar ingame zit ik op iets van 650k dps en 17M Toughness.

Zat nu een beetje te experimenteren met een Fire build en dat werkt best redelijk. Slash crit nu standaard voor 2.5M ofzo en mn Fire spender (Sweep of Shield) voor iets van 4M.

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 31-03-2014 07:29 ]

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Enige doel van de generator is tijd rekken voor hammers, zijn main nukes zijn condem en bombardment met "maar" 40 seconden cooldown :P

Met die build kan zou je cooldown reduction kunnen gearen en eventueel zelfs steed charge inwisselen voor Akarat's champion met rally rune

RNG was met mij gisteren trouwens.

Eerst Fire Walkers voor Bloodshards :9 en vervolgens Ring of Royal Grandeur uit een cache :9~
Droeg in die slot eerst een puzzlering, maar ik moet nu whites farmen voor wat crafting plans :P

Toen ook nog een http://eu.battle.net/d3/en/item/the-mortal-drama tijdens bounties, maar deze heb ik aan ^^Onme gegeven omdat hij bijna 70 was en ik hem niet in build vond passen, ondanks dat ik wel bombardment gebruik :P

@Bosmonster

Doe je netjes :) hoe rap gaat een elite pack ongeveer neer? zeg maar in termen van cooldown van bombardment bijv.

Ik doe met mijn build nu 1.2m crits met punish, 1.6k crits per hamer. mijn bombardment crit voor tussen de 8 en 13m.

Kan meestal net niet 2x bombardment gebruiken in een elite fight op T1 met 3 man

Met meerdere crusaders is het zeer effectief trouwns om allemaal Fist of the heavens met fissure te gebruiken. Die rune proc geld namelijk voor alle fissures, niet alleen die van je eigen Fist :P en dat gaat hard trouwens

@hieronder

Lame, 2x een 12m crit op een full pack zou wel tof geweest zijn :P

[ Voor 77% gewijzigd door Bokkie op 31-03-2014 07:34 ]

Bokkie schreef op maandag 31 maart 2014 @ 07:23:

@Bosmonster

Doe je netjes :) hoe rap gaat een elite pack ongeveer neer? zeg maar in termen van cooldown van bombardment bijv.

Ik doe met mijn build nu 1.2m crits met punish, 1.6k crits per hamer. mijn bombardment crit voor tussen de 8 en 13m.

Kan meestal net niet 2x bombardment gebruiken in een elite fight op T1 met 3 man

Met meerdere crusaders is het zeer effectief trouwns om allemaal Fist of the heavens met fissure te gebruiken. Die rune proc geld namelijk voor alle fissures, niet alleen die van je eigen Fist :P en dat gaat hard trouwens
Impactful Bormbardment crit voor ong. 23M. Falling Sword voor ong. 11M, met nog de prima DoT erachteraan voor nog eens zoiets. Vond ik uiteindelijk toch iets beter dan Condemn (is ook Fire natuurlijk).

Beetje afhankelijk van de elite (en crits) zijn ze met die CD's wel neer, en ander is het weer ff beuken met de standaard generator/spender...

Ik wil vooral heel graag een beter wapen, dan wordt het waarschijnlijk direct een heel stuk beter... Maximus of Thunderfury zou perfect zijn, maar neem genoegen met minder :P

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 31-03-2014 07:48 ]

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-12 14:42
Gister de 3de char op 70 gekregen, nu nog monk/wiz en dh te gaan.
Alle 3 al 63/64 en bij laatste wp act5, dus nu wat expen (saai).

Gister wel een DPS upgrade op barb gehad, eindelijk eens een 1h wapen. Wel een spear maar toch ;)
Tough etc is al genoeg, heb echt DPS nodig (ring en amu moet ik nog chc/chd craften)
Met healing nog steeds in top 10 met barb en crusader... zal wel overkill / overheal zijn maar toch.

Belangrijkste vergeten, ik ben para lvl 100+ op zowel hc als sc

[ Voor 6% gewijzigd door pstalman op 31-03-2014 07:53 ]

https://d4armory.io/Player/803500

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ok ongeveer even lang als ik bezig ben dan. als ik solo heb ik geen fist of the heavens trouwens maar heavens fury met fires of heaven. ik probeer altijd on the move te zijn ivm firechain, daarom ook blessed hammer.

Ben nog steeds jacht naar Grydalfon's Foote. Schijnt namelijk dat ondanks dat blessed shield dan gratis is, het voor andere skills nog wel geld als wrath spend :P (heal on wrath spend, firestarter op Akarat's champion etc)

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-12 11:43

Mad-Matt

TheDoctor#2181

M'n monk is compleet nutteloos, ik weet niet wat ik verkeerd doe, maar ik kan max op master een beetje rommelen en dan heb ik het wel gehad. Gister wat tips gekregen van andere got-clanleden. Maar heeft niet echt mogen baten.

M'n Wizard gaat wel de goede kant op. Ik moet alleen even een andere build vinden dan frozen-orb, kost simpelweg te veel arcane om effectief te zijn.

De Crusader is ook een leuke char, al moet ik wel zeggen dat ik op het moment erg overpowered ben, maar dat wordt langzaam minder. (lvl 45)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• pstalman
  • Laatst online: 24-12 14:42
Mad-Matt, je hebt 0 healing op de monk. Tenzij bnet weer bugged info laat zien. Misschien wat leech regelen.

[ Voor 5% gewijzigd door pstalman op 31-03-2014 08:11 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Bokkie schreef op maandag 31 maart 2014 @ 07:49:
Ok ongeveer even lang als ik bezig ben dan. als ik solo heb ik geen fist of the heavens trouwens maar heavens fury met fires of heaven. ik probeer altijd on the move te zijn ivm firechain, daarom ook blessed hammer.

Ben nog steeds jacht naar Grydalfon's Foote. Schijnt namelijk dat ondanks dat blessed shield dan gratis is, het voor andere skills nog wel geld als wrath spend :P (heal on wrath spend, firestarter op Akarat's champion etc)
Blessed Shield is best ok hoor! Als je wat block stackt en helemaal als je dat schild hebt met die extra ricochets. Crit voor mij ook richting de 4M (fire versie). Als die gratis zou zijn zou ik geen generator meer nodig hebben.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

pstalman schreef op maandag 31 maart 2014 @ 08:11:
Mad-Matt, je hebt 0 healing op de monk. Tenzij bnet weer bugged info laat zien. Misschien wat leech regelen.
bug, ingame zit op 33k healing.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gaat even over m'n monk ;)

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Allemaal, maar mijn Monk heeft een chromosoompje minder en doet het niet zo goed :P

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-12 21:29
[quote]pstalman schreef op maandag 31 maart 2014 @ 07:49:
Gister de 3de char op 70 gekregen, nu nog monk/wiz en dh te gaan.
Alle 3 al 63/64 en bij laatste wp act5, dus nu wat expen (saai).
/quote]
Gewoon gaan expen binnen Adventure mode.
Die caches die je krijgt in je bank stoppen en als je lvl 70 aantikt openen.
Of gewoon openen met een van je al aanwezige lvl 70's voor de grootste kans op leuke loot.

Want a cookie?!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Inhoud vd cache wordt toch bepaald op moment van verkrijgen en niet op moment van openmaken?

Weet iemand overigens of de black damage issue al is aangepast/ fixed?

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-12 15:12

Anno

Griefmaker#2862

Een heerlijk weekend gehad. Won Khin Lau gevonden met +25% (perfect roll) lightning damage. Ben helaas al het hele weekend bezig om de reduced cooldown te rerollen naar +damage % maar het beste wat ik tot nu toe heb is +7% attack speed.

Ook nog mooie legendary bracers gevonden. Holy damage gererolled naar 19% lightning damage.

Nu in totaal +44% lightning damage.

Verder nog een Leroric's Signet gevonden met CHC en AS. Kijken of ik daarop nog de % life kan rerollen naar CHD.

Ik word wel gek van mijn off-hand. 'Pig Sticker' deze 'squaeled' random....

Op dit moment 480K damage en 7.5M thoughness buffed.

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-12 11:30
bijna weer 100% set/leg http://eu.battle.net/d3/e...enWhite-1596/hero/1508669, maar zie dat niet alle stats worden weergegeven in de profile?? hmm

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-10 01:10

solique

Fire is all I need

Ben bijna bij de 70 met mijn DH en Monk is ook op weg.
Nu alleen nog betere drops met mijn Monk krijgen want die blijft wel enorm achter.

Maar eens wat bounties gaan doen.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• .KoenR
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-12 14:44
Ervig schreef op maandag 31 maart 2014 @ 08:31:
Inhoud vd cache wordt toch bepaald op moment van verkrijgen en niet op moment van openmaken?
Dat klopt, had inderdaad meerdere caches verzameld van lvl 1 t/m 60 en deze opende mooi op hun eigen level.

Voor de geinteresseerde mijn crusader build (waar ik tot nu toe mij heb gericht op all res en nu verder ga kijken naar wat fire bonus) : http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wab-2557/hero/39132470
Speel nu op T1 waar elites (afhankelijk van de affixes) ongeveer 10 - 20 seconden kosten om neer te krijgen.

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-12 16:39
Ik heb me Crusader nu op level 46.

Maar ik vraag me even af: Maakt het voor loot (items) uit of je op hogere moeilijkheidsgraden zit?

Bv als ik op Expert speel heb ik dan ook meer kans op legendarys/items?

Of maakt het niet uit in vergelijking met normal/hard?

Ik zie alleen increased XP en Gold droprate, dus ik denk dat het niet uitmaakt.

Zat op master te spelen na ik Diablo whooped had, maar duurde gewoon te lang. Op hard faceroll ik er doorheen.

Ik denk dat ik met hard toch het snelste XP maak omdat mobs veel minder lang duren.

[ Voor 8% gewijzigd door Azerox op 31-03-2014 09:04 ]

• WeAreLegion
  • Niet online
Azerox schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:03:
Ik heb me Crusader nu op level 46.

Maar ik vraag me even af: Maakt het voor loot (items) uit of je op hogere moeilijkheidsgraden zit?

Bv als ik op Expert speel heb ik dan ook meer kans op legendarys/items?

Of maakt het niet uit in vergelijking met normal/hard?

Ik zie alleen increased XP en Gold droprate, dus ik denk dat het niet uitmaakt.

Zat op master te spelen na ik Diablo whooped had, maar duurde gewoon te lang. Op hard faceroll ik er doorheen.

Ik denk dat ik met hard toch het snelste XP maak omdat mobs veel minder lang duren.
Nee dat maakt niet uit die kans is het zelfde en word hoger op T1 en verder.

[ Voor 10% gewijzigd door WeAreLegion op 31-03-2014 09:08 ]

• oostland33
Angeloonie schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:06:
[...]

Waarom heb je in hemelsnaam een Topaz in je helm zitten 8)7
wat ik dus zei, alles word niet geupdate in de profile die topaz was een test lieverd

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-12 19:16
Dit weekend lekker gefarmt. Heb twee dikke 1h wapens gevonden (Sledgefist :D en Exarian), boots uit de nieuwe set en heb een mooi broekje en bracers gecraft. B.net profile is fucked up op het moment maar ik zit nu op:

- 1,1M DPS
- 17M toughness, komt door de 2000+ all res
- 20k healing
- Dikke cold skill en crippling wave damage bonussen

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Hedster
  • Laatst online: 24-12 07:05
Wolf schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:09:
Dit weekend lekker gefarmt. Heb twee dikke 1h wapens gevonden (Sledgefist :D en Exarian), boots uit de nieuwe set en heb een mooi broekje en bracers gecraft. B.net profile is fucked up op het moment maar ik zit nu op:

- 1,1M DPS
- 17M toughness, komt door de 2000+ all res
- 20k healing
- Dikke cold skill en crippling wave damage bonussen
Patser :P

PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-12 11:01
Heb je een linkje naar je profiel. Wil wel eens zien hoe vet dat eruit ziet.

• Hedster
  • Laatst online: 24-12 07:05
Konjo schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:12:
[...]

Zn profiel staat in zn Signature

PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-12 10:31
Konjo schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:12:
[...]

staat in zijn sig: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/13677757

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:21
Angeloonie schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:06:
[...]

Waarom heb je in hemelsnaam een Topaz in je helm zitten 8)7
Heb ik ook, die magic find lijkt echt wat te doen! :)
Als ik me zakjes uitpak lijk ik ook meer legs te krijgen...

• Blaat
Dat laat alleen de rerolls niet zien op mijn gear. Ook lijken mijn gecrafte setbracers niet lekker door te komen.

Dit hebben de volgende stats:
- 20% cold skill dmg bonus
- 487 dex
- 5,5% chc
- 1900 life regen
- 160 fire res
- +1 pickup radius

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• ShadowBumble
  • Laatst online: 14:23

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Wolf schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:17:
[...]

Dat laat alleen de rerolls niet zien op mijn gear. Ook lijken mijn gecrafte setbracers niet lekker door te komen.

Dit hebben de volgende stats:
- 20% cold skill dmg bonus
- 487 dex
- 5,5% chc
- 1900 life regen
- 160 fire res
- +1 pickup radius
haha nee dat klopt erg vervelend want om de armory lijkt alles een zooitje kwa stats terwijl ingame het er zo mooi logisch uitziet ;) met mijn Lightning + Cold modifiers voor Pri/Sec Abilities :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

dx5314 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:13:
[...]

Heb ik ook, die magic find lijkt echt wat te doen! :)
Als ik me zakjes uitpak lijk ik ook meer legs te krijgen...
Lijkt mij heel sterk. Het effect van MF is nog maar 10% (dus van je 39% is er 3,9% effectief. Voor een leg dropkans van 1% is dat nu dus 1.039%).

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Blaat
Angeloonie schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:26:
[...]

Lijkt mij heel sterk. Het effect van MF is nog maar 10% (dus van je 39% is er 3,9% effectief. Voor een leg dropkans van 1% is dat nu dus 1.039%).
En op hogere moeilijkheidsgraden is dat effect nog minder vanwege de standaard mf die je krijgt.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:21
Angeloonie schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:26:
[...]

Maakt me niet uit, voor mijn gevoel werkt het :P
Gisteravond heb ik echt onwijs veel gevonden, sinds ik die gem gebruik ;-)

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

dx5314 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:29:
[...]

Maakt me niet uit, voor mijn gevoel werkt het :P
Gisteravond heb ik echt onwijs veel gevonden, sinds ik die gem gebruik ;-)
Dat klopt wel aangezien ze gisteren nacht de droprate gebuffed hebben :+ Zie news post hier inclusief Blue source. So not so sure it's the gem :D

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-10 01:10

solique

Fire is all I need

Gisteravond er toch zo'n 20 stuks gevonden dus ik klaag niet :)

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-12 16:04
ShadowBumble schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:32:
[...]

Dat klopt wel aangezien ze gisteren nacht de droprate gebuffed hebben :+ Zie news post hier inclusief Blue source. So not so sure it's the gem :D
Perm of een weekend deal?:O

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

mfreriks schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:34:
[...]

Perm of een weekend deal?:O
Perm ( Althans voor zolang Perm nog wat inhoud bij hotfixes tegenwoordig )

[ Voor 18% gewijzigd door ShadowBumble op 31-03-2014 09:35 ]

• oostland33
bah, jammer dat ik om 23.30 gestopt ben :)

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Gisteren voor het eerst op T2 gespeeld met Retlaw en Stingray. Zonder te sterven een paar bounties en een tweetal rifts gespeeld. Heb het idee dat de loot wat royaler is dan op T1 maar dat kan aan mij/RNG liggen. Voor de number crunchers, de in-game self buffed gegevens van mijn wiz:

- Plvl 238;
- 792K DPS;
- 6.8M Thoughness;
- 8K Healing;
- 47% CHC;
- 430% CHD;
- 1600-1850 resistances;
- Arcane skills deal 36% more damage;
- +13% Disintegrate damage.

Mijn healing is nog veel te laag en de thoughness is ook nog laag, daar moet ik aan werken. Aan de andere kant, ik kon T2 facetanken, moet ook wel want ik gebruik Disintegrate met Entropy als primaire aanval. Als het me te warm wordt onder de laarzen dan zet ik Improved Archon aan en dan gaan de meeste elites als een natte krant tegen de grond.
Ik blijf het jammer vinden dat ik de laatste 2 affixes niet in mijn DPS terug zie, als ik Disintegrate gebruik dan is dat toch 49% van 792K, dat is een behoorlijk bak DPS!

Ohja, waar ik behoorlijk van baal is dat je nu een flawless imperial gem benodigd bent om een legendary ring te kunnen rerollen. Dit hebben ze onlangs ingevoerd want ik heb een aantal legendary ringen gererolled (stom woord) zonder flawless imperial gems.
Hoe dan ook, ik vind dat op dit moment veel te duur. Een marquise? Oke. Een imperial? Soit, als het moet. Maar wie heeft er op dit moment flawless imperial gems over om stats te rerollen op een legendary ring? Dit hadden ze imho nog even moeten uitstellen totdat iedereen wat meer van deze glimmers is zijn stash heeft. M2C.

[ Voor 22% gewijzigd door Grin op 31-03-2014 09:49 ]

• WeAreLegion
  • Niet online
Grin schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:35:
Gisteren voor het eerst op T2 gespeeld met Retlaw en Stingray. Zonder te sterven een paar bounties en een tweetal rifts gespeeld. Heb het idee dat de loot wat royaler is dan op T1 maar dat kan aan mij/RNG liggen. Voor de number crunchers, de in-game self buffed gegevens van mijn wiz:

- Plvl 238;
- 792K DPS;
- 6.8M Thoughness;
- 8K Healing;
- 47% CHC;
- 430% CHD;
- 1600-1850 resistances;
- Arcane skills deal 36% more damage;
- +13% Disintegrate damage.

Mijn healing is nog veel te laag en de thoughness is ook nog laag, daar moet ik aan werken. Aan de andere kant, ik kon T2 facetanken, moet ook wel want ik gebruik Disintegrate met Entropy als primaire aanval. Als het me te warm wordt onder de laarzen dan zet ik Improved Archon aan en dan gaan de meeste elites als een natte krant tegen de grond.
Ik blijf het jammer vinden dat ik de laatste 2 affixes niet in mijn DPS terug zie, als ik Disintegrate gebruik dan is dat toch 49% van 792K, dat is een behoorlijk bak DPS!
Droprate ligt een fractie hoger voor legs, maar qua stats enzo dat heeft is overal het zelfde lang leve RNG :D

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:44
Grin schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:35:
Mijn healing is nog veel te laag en de thoughness is ook nog laag, daar moet ik aan werken.
Wat is je verhouding toughness:life?
Een aardige duimregel die ik aanhoud is die verhouding boven de 10, liefst 12 houden (deze regel geldt alleen voor classes met weinig/geen dodge).

[ Voor 9% gewijzigd door cfern op 31-03-2014 09:55 ]

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-12 15:37
Iemand zin en tijd om mijn wiz te powerlevelen naar 60+? Adventure mode lijkt me het snelst, en hou je er nog wat aan over :). triks#2848

Verwijderd

Eindelijk met mijn plevel 115 wiz de volgende "doelen bereikt"
- Meer dan 1m dmg self-buffed
- Meer dan 10m toughness self-buffed

Nu op naar betere ringen en offhand :(

• Grin

Grin

Ride si sapis.

cfern schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:43:
[...]

Wat is je verhouding toughness:life?
Een aardige duimregel die ik aanhoud is die verhouding boven de 10, liefst 12 houden (deze regel geldt alleen voor classes met weinig/geen dodge).
Life is volgens mij 330K.
Dan kom ik op een verhouding van ruim 20, of reken ik nu verkeerd?

• Blaat
Grin schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:58:
[...]

Ik zit op een factor van dik 40. Ik heb alleen wel wat dodge. :P

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12 21:44
[...]

Ik denk dat hij toughness:damage bedoelde.

TheS4ndm4n#1919

• cfern
Klinkt goed. Tijd voor een hoger Torment level?
Wolf schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:00:
Ik zit op een factor van dik 40. Ik heb alleen wel wat dodge. :P
Die dodge vertekent het beeld omdat dodge geen grondpoep kan ontwijken. Maar met die stats zou ik me daar niet zo heel druk om maken. :P
RocketKoen schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:00:
Nee, toughness:life, ook wel mitigation genoemd. Hoe hoger de mitigation, hoe meer nut je van je heals hebt.

[ Voor 57% gewijzigd door cfern op 31-03-2014 10:03 ]

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-12 13:13
Hoe zit het tegenwoordig met de ideale verhouding all res en armor. Paar maanden geleden was het ideaal om een 1:10 verhouding aan te houden maar dat lukt nu niet meer met die enorme all res boost sinds 2.0.

Door 2 +100 poison res rolls zit ik nu op totaal 1800 poison res terwijl de rest op ongeveer 1500. Dit verschil merk ik enorm moet ik zeggen. Bij elites met poison kan ik ten alle tijden gewoon blijven staan en facetanken terwijl dit over het algemeen niet mogelijk is bij arcane, fire cold etc.

• Blaat
RocketKoen schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:00:
[...]

Dan zou je met een mannetje met 400k leven 4m dps moeten doen, dat is niet te halen denk ik.

• cfern
Malt007 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:03:
Hoe zit het tegenwoordig met de ideale verhouding all res en armor. Paar maanden geleden was het ideaal om een 1:10 verhouding aan te houden maar dat lukt nu niet meer met die enorme all res boost sinds 2.0.
Het is nog steeds de ideale verhouding, in de zin van dat elk punt armor en resist verhoudingsgewijs het meest oplevert. Maar als je moet kiezen tussen +300 armor en +90 all resist, zal die laatste in bijna alle gevallen nog veruit het meeste mitigation opleveren.

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-11 16:06

Waywaith

Tja

cfern schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:00:
Nee, toughness:life, ook wel mitigation genoemd. Hoe hoger de mitigation, hoe meer nut je van je heals hebt.
Wat bedoel je precies met het meer nut hebben van heals?

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:18

The Chosen One

Zie signature!

Je kunt supersnel en veel healen maar als je hele HP balk met 3 hits leeg is kun je je beter niet op direct healing focussen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Grin

Grin

Ride si sapis.

cfern schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:00:
[...]

Klinkt goed. Tijd voor een hoger Torment level?
Ik heb net de moed gevonden om op T2 te spelen, daar wil ik het nog even bij laten. Ik zie SC een beetje als HC en baal al behoorlijk als ik de pijp uit ga op SC. Vandaar dat ik HC met geen stok aanraak, ik zou daar waarschijnlijk aan onderdoor gaan... ;)

• cfern
Waywaith schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:06:
[...]
Wat bedoel je precies met het meer nut hebben van heals?
Als je veel mitigation hebt, krijg je per klap minder damage binnen, maar krijg je nog wel even veel health binnen van (bijvoorbeeld) een orb.
Dus met lage mitigation: 1 orb = health voor 2 klappen.
Hoge mitigation: dezelfde orb = health voor 3-4 klappen.

• robbertg91
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:26
Hoe doen jullie dat allemaal joh. Ik heb met me crusader al redelijk wat legendaries maar T1 kom ik niet door. Ik heb me ook niet zo verdiept in hoe het allemaal werkt.

Volgens mij is me gear wel redelijk: http://eu.battle.net/d3/e...ck0out-2859/hero/38630155

Maar is de afstemming niet zo optimaal. Iemand tips?

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

robbertg91 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:13:
Hoe doen jullie dat allemaal joh. Ik heb met me crusader al redelijk wat legendaries maar T1 kom ik niet door. Ik heb me ook niet zo verdiept in hoe het allemaal werkt.

Volgens mij is me gear wel redelijk: http://eu.battle.net/d3/e...ck0out-2859/hero/38630155

tougness en dps zijn nog te weinig :)

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• Grin

Grin

Ride si sapis.

cfern schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:08:
[...]

Als je veel mitigation hebt, krijg je per klap minder damage binnen, maar krijg je nog wel even veel health binnen van (bijvoorbeeld) een orb.
QFT.
Ik ben altijd erg blij met health orb's wanneer elites mij hard voor de bakkes slaan!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-12 20:27
Hoe zit het eigenlijk met de legendary materials voor het craften van legs? Zijn deze ook te vinden in adventure mode of alleen storymode? Ik vind in adventure mode wel legendary materials maar alleen voor plans die ik niet heb..

Heb 6 a 7 mooie leg plans gevonden maar tot op heden nog voor geen enkele de (legendary) mats kunnen vinden?

• oostland33
barb heeft 14.5k health reg,2600 loh,19k lok moet zeggen t2/3 kan ik gewoon blijven staan :)

• Riven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-12 09:19
Gisteren toch even lekker wat gear kunnen farmen, jammer genoeg nog wel voor de hotfix.
Erg mooie upgrades gevonden voor mijn 2 ringen en mn gloves.

Leorics Signet
- 74-141
- 477 dex
- 5,5 Crit
- 44 Crit dmg ( Socket -> Crit Dmg enchant )

Ringetje 2
- 388 dex
- 5 Attackspeed
- 47 Crit dmg
- 5% crit ( 45-97 dmg -> Crit enchant )

Gloves:
- 602 dex
- 5 Attackspeed
- 9,5% crit
- 43 crit dmg ( Resource reduction -> crit dmg enchant )

Dit heeft mij van 400k dps naar 891k dps gebracht, wat na wat bonussen meetellen vast wel over de 1mil gaat. Kan niet wachten om wat gold te farmen om goede gems te craften en door een hogere torment te stormen met deze monk :D

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-12 16:39
WeAreLegion schreef op maandag 31 maart 2014 @ 09:06:
[...]

Nee dat maakt niet uit die kans is het zelfde en word hoger op T1 en verder.
Bedankt, ik heb hem nu op hard gezet want dan ram ik er lekker door heen en heb ik meer xp/h.

Procentjes extra helpt niet als je ook dubbel zo lang met een mob bezig bent.

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12 13:58
Met mijn wizard dit wekend 70 geworden. Daarna een guildie gevraagd om te helpen met het killen van Malt op T1. Dat werd zo ongeveer een solo kill door die guildie. Uiteindelijk dropte Malt niet veel soeps (op een plan voor een leg bracer na, die ik nog niet kan craften).

Ben nu bezig om betere gear te scoren door adventure mode (Normal) te spelen.

Ik geloof dat zo ongeveer elk item bij mijn wiz nog verre van optimaal is (Mijn wizard)

Valt me op dat Death's Breath lastig te verkrijgen is. Ben nu nog bezig te sparen om mijn JC te levelen. Blacksmith en Enchanter zijn al maxed out.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Rabberax
  • Laatst online: 13-12 12:29
Ik ben als DH inmiddels ook redelijk gegeared. Echter vraag ik me continue af wat nu precies de DPS waarde is van een raw DAMAGE stat op een item (dus +xx - xx damage) in mijn geval heb ik +72-140 damage op mijn neck. Deze zou ik kunnen rerollen naar 50-100 CHD. Nu denk ik dan: damage is damage, dus ik kan beter de 90 allress op mijn neck rerollen naar 50-100 CHD. Wat denken jullie over deze stat? Hoe staat hij in verhouding tot bijvoorbeeld CHD?
(ter info: ik heb 58% CHC dus dat zit wel goed (en 410% CHD)).

Dan nog een vraag over toughness. Ik heb dus 900 allress (70%), 280K hp, 40% dodge, 5k armor (60%) (3.5M toughness) en merk dat ik lekker door T2 heen kom maar op T3 zijn two shots common en one shots soms ook nog wel. Dit frustreerd mij want ik heb niet het gevoel dat ik nou nog veel meer toughness kan stacken. Momenteel probeer ik wat meer VIT te rollen op sommige slots omdat deze de one-shots tegen zullen gaan. Het herstellen van deze damage is op een DH ook wel lastig op dit moment. Ik heb ongeveer 4000 LOH en 4000 regen per sec wat wel redelijke healing geeft. Naast het gebruik van Gloom met blood moon. (+22k LOH) voor 6s. Maar dit lijkt nog niet effectief genoeg.
Omdat dit met een cluster arrow (slow AS) build is bedenk ik me constant dat LOH een vrij slechte stat is en ik denk beter kan gaan voor meer regen per sec en actieve healing met smoke screen etc. Heeft iemand nog andere ideeën rondom het voorkomen van one-shots en het dus weer healen? Ja health globes werken ook wel aardig ;) Maar zijn meestal niet betrouwbaar genoeg.

En voordat ik het vergeet: awareness (die dodge passive) lijkt ook wel goed te werken maar ik ben huiverig ten opzichte van die passive aangezien er zoveel damage te krijgen valt met andere runes.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Je hebt Schaefers Hanmer, probeer de volgende build eens en stack lightning damage en cooldown reduce (paragon points in stoppen misschien)

http://eu.battle.net/d3/e...usader#aeRdiO!fUia!cZYcaY

Zorg voor veel block en je wil juist geraakt worden, wandelende tesla coil }> (liefst een thundergods belt erbij)

vervang je ruby's voor diamonds :) levert een bak meer toughness op

[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 31-03-2014 10:36 ]

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:27

UTADDICT

NERF

Gisteren besloten dat ik ZOVEEL wizards zie in alle games die ik speel, dat ik meer kan toevoegen aan een party met een andere class.

Ik had nog een monk op lvl 60, deed ik altijd MP8/9 mee, dus die kon redelijk snel overal doorheen. Nu 68, en malt net dood. ff 2 lvls doorakkeren en dan weer op naar T1+

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• robbertg91
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:26
Ik ga het maar eens proberen met die build dan! bedankt iig.
Bokkie schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:32:
[...]

Je hebt Schaefers Hanmer, probeer de volgende build eens en stack lightning damage en cooldown reduce (paragon points in stoppen misschien)

http://eu.battle.net/d3/e...usader#aeRdiO!fUia!cZYcaY

Zorg voor veel block en je wil juist geraakt worden, wandelende tesla coil }> (liefst een thundergods belt erbij)

vervang je ruby's voor diamonds :) levert een bak meer toughness op
Ik wilde een nieuw wapen en mn tweede drop van de dag was dit:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yr11IlfXrZwGCVc1lh5slnwB/full.png

Niet perfect, maar toch een flinke upgrade. Had ook mazzel met de reroll naar een socket op tweede poging.

En die koeien op zn tijd zijn ook best grappig, al voegen ze niks toe qua dps :P

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-11 16:06

Waywaith

Tja

cfern schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:08:
[...]

Ah! Helder, thanks 8)

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

robbertg91 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:48:
Ik ga het maar eens proberen met die build dan! bedankt iig.

[...]
Build valt en staat wel met je toughness, je moet wat klappen kunnen vangen, blocken en bijhealen daar gaat een groot eel va scheafers damage vandaag komen namelijk

Hier voorbeeldje van hoe dat eruit zal zien :) YouTube: Diablo 3 ROS Crusader "brain afk" Torment 2 Damage

[ Voor 21% gewijzigd door Bokkie op 31-03-2014 10:59 ]

UTADDICT schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:37:
Gisteren besloten dat ik ZOVEEL wizards zie in alle games die ik speel, dat ik meer kan toevoegen aan een party met een andere class.

Ik had nog een monk op lvl 60, deed ik altijd MP8/9 mee, dus die kon redelijk snel overal doorheen. Nu 68, en malt net dood. ff 2 lvls doorakkeren en dan weer op naar T1+
Dacht ik kan wel doorspelen op T1 met m'n monk door act5 richting de 70 maar dat viel toch wel ff tegen :o
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vuurzee-2115/hero/2196209
Niveautje lager gezet, vanavond hopenlijk verder :)
Die ouwe heks was vooral een taaie tr*t

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-12 22:46

beuker19

Killerbeuker is so OP

Vandread schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:54:
[...]

Dacht ik kan wel doorspelen op T1 met m'n monk door act5 richting de 70 maar dat viel toch wel ff tegen :o
Ben ook wel benieuwd hoe mij Wizzard is in vergelijking met andere Wizzard hier en misschien heeft er nog iemand tips.

http://eu.battle.net/d3/e...beuker-2427/hero/35825325

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Vandread schreef op maandag 31 maart 2014 @ 10:54:
[...]

Hehe, Adria lukte me verassend in 1 keer. We HEUL veel close-calls.

Urzael was een bitch. Niet omdat de mechanics nu zo lastig zijn, maar vooral omdat ik steeds op 1-5% door zijn vlammenwerper bleef lopen. Gewoon concentratie-gedoe zeg maar.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ok, Malth down op T6 HC http://www.diablofans.com...-6-hardcore-malthael-down

Barb met 50m Toughness en 175K dps o_O

dafuq.. :o 7(8)7

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Bokkie schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:11:
Ok, Malth down op T6 HC http://www.diablofans.com...-6-hardcore-malthael-down

Barb met 50m Toughness en 175K dps o_O

dafuq.. :o 7(8)7
Fight duurde 3 uur...

:o

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-12 20:27
Had niet verwacht dit ooit te zeggen maar waarom heeft Blizz geen enrage timer ingebouwd? Gaat eigenlijk nergens over dat je door toughness te stacken met crappy dps de baas der bazen op T6 kan neerhalen..

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
UTADDICT schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:10:
[...]

Hehe, Adria lukte me verassend in 1 keer. We HEUL veel close-calls.

Urzael was een bitch. Niet omdat de mechanics nu zo lastig zijn, maar vooral omdat ik steeds op 1-5% door zijn vlammenwerper bleef lopen. Gewoon concentratie-gedoe zeg maar.
Vond het echt andersom, Adria een tough b*tch maar Urzael had ik down de eerste keer.

Heb nu 7m toughness met 260k DPS, vind het lastig om DPS omhoog te krijgen. Elke keer dat ik een beetje DPS krijg moet ik keihard inleveren op toughness... 1% om 1% ruilen komt ook wel is voor, maarja dat kost 70k toughness voor 2.6k DPS.

Healing zit ik prima, heb een ring dat ik meer life regen als mijn life laag is. Daarnaast leeched m'n andere ring health van mobs om me heen. Ook nog een passive die max. 4.5% max life/sec regent als ik stil sta, meestal is het effectiever om volle pot in de poison te blijven staan dan even een stukje te lopen :9

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-12 17:27

Een critical hit damage gem in plaats van een flat 160, is misschien ook en verbetering voor je dps?

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
Grimmie187 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:14:
[...]

Had niet verwacht dit ooit te zeggen maar waarom heeft Blizz geen enrage timer ingebouwd? Gaat eigenlijk nergens over dat je door toughness te stacken met crappy dps de baas der bazen op T6 kan neerhalen..
Neuh, vind dit eigenlijk wel leuk. Als iemand op deze manier wilt spelen moet dat toch kunnen? Lijkt me juist het ultieme doel in D3, character bouwen op de manier die jij wilt en dan nog je doel kunnen halen ook.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[...]

Ok morgen screenshot van jou met dezefdle prestatie?

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-12 15:20

Luukwa

o/

Mijn wizard doet het prima op master/torment 1.. 670k buffed DPS en 3,8m tougnes met rond de 8/9k healing...

Soundcloud!

• oostland33
whahaha, 175kdps geloof ik ook wel die 3 uur...

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-12 09:39

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Iedereen hier met 4m of meer toughness en ik heb toch echt niet meer dan 2,8m / 3,4m

Spul gaat gewoon wat sneller dood hehe :)

Legion 7i i9 3080 32gb

• Axewi
  • Laatst online: 24-12 15:26
Luukwa schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:18:
Mijn wizard doet het prima op master/torment 1.. 670k buffed DPS en 3,8m tougnes met rond de 8/9k healing...
wat is prima? hoevaak ga je dood?

Ik heb buffed 704K dps en 5.8 mil toughness en 12,8K healing en ik vind T1 solo nog niet echt fijn? (hc)

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
[...]

Ben ik het mee eens, zo had het nog makkelijker in een party gekund. Had gehoopt dat het weken/maanden zou duren voordat die neer lag op T6.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

markklok schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:20:
Iedereen hier met 4m of meer toughness en ik heb toch echt niet meer dan 2,8m / 3,4m

Spul gaat gewoon wat sneller dood hehe :)
Ik merk dat voor T1 (meest efficiente difficulty om te farmen) 3M toughness en tonnen aan DPS ook prima is hoor.

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-12 15:20

Luukwa

o/

Axewi schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:21:
[...]

wat is prima? hoevaak ga je dood?

Ik heb buffed 704K dps en 5.8 mil toughness en 12,8K healing en ik vind T1 solo nog niet echt fijn? (hc)
In master smelt ik ze gewoon weg en in torment word het iets lastiger.

Soundcloud!

• markklok

markklok

UTADDICT schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:21:
[...]

Ik merk dat voor T1 (meest efficiente difficulty om te farmen) 3M toughness en tonnen aan DPS ook prima is hoor.
T2 lukt ook nog prima solo.. Ga ik met een groepje dan switch ik wel eens om naar meer shield.

Legion 7i i9 3080 32gb

• markklok

markklok

Als ik m'n profiel open is deze niet up2date... Kan je die handmatig verversen of is het een kwestie van wachten ?

Legion 7i i9 3080 32gb

• WeAreLegion
  • Niet online
beuker19 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:03:
[...]

Ben ook wel benieuwd hoe mij Wizzard is in vergelijking met andere Wizzard hier en misschien heeft er nog iemand tips.

http://eu.battle.net/d3/e...beuker-2427/hero/35825325
Qua build is gewoon zelfde wat veel andere wizards gebruiken al zou ik pinpoint weg halenen vervangen met blackhole (absolute zero) dit geeft goeie boost voor cold dmg.

En ik zou proberen wapen te vervangen met wapen met een slot er in en dan crit hit dmg 115% of hoger er in doen :) schiet je dmg al stuk om hoog.
Pagina: 1 ... 117 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]