• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-12 09:39

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Yup.. Socket in een wapen is een must. Afgelopen dagen genoeg 1h van 2k gehad (salvage) waar je een socket in kan enchanten.

Legion 7i i9 3080 32gb

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-12 11:30
hier mensen die sinds vanmorgen spelen? wel benieuwd naar die hotfix of het daadwerkelijk te merken is (meer legendary drops)

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-11 08:32

murphsy

Product Monkey

Vind de discussies qua 'profiel DPS' en 'profiel toughness' sowieso niet echt handig. Ik snap dat het een makkelijke benchmark is, maar de profiel DPS berekeningen hebben weinig raakvlak met de daadwerkelijke damage die je doet in een game.

Voorbeeld: mijn DPS gaat flink omhoog als ik crit. dmg stack op mijn WD. Maar ik heb een minions build. Summons profiteren helemaal niet van crit. dmg. Werkelijke DPS ligt dan stukken lager.

Voorbeeld 2: Frozen Orb doet in werkelijkheid ongeveer 2x zoveel damage als de tooltip aangeeft, als je hem goed mikt. Werkelijke DPS ligt dan stukken hoger.

Voorbeeld 3: Mijn minions build benut solo ook een Enchantress met Maximus. Die demon + fire chains hakt als een malle. Deze wordt echter niet meegeteld. Werkelijke DPS ligt stukken hoger.

Komt nog bij dat voor zover ik weet items bonussen zoals '+20% Fire Damage' ook niet meegeteld worden.

Waarschijnlijk vergelijken we dus vaak genoeg appels met peren.

Gebeurt ook bij toughness. Life per second is bijvoorbeeld super waardevol wanneer je erg hoge resists en armor hebt.

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-12 08:02
murphsy schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:37:
Vind de discussies qua 'profiel DPS' en 'profiel toughness' sowieso niet echt handig. Ik snap dat het een makkelijke benchmark is, maar de profiel DPS berekeningen hebben weinig raakvlak met de daadwerkelijke damage die je doet in een game.

Voorbeeld: mijn DPS gaat flink omhoog als ik crit. dmg stack op mijn WD. Maar ik heb een minions build. Summons profiteren helemaal niet van crit. dmg. Werkelijke DPS ligt dan stukken lager.
Een Ruby in je wapen zorgt voor meer dmg voor je doggies en Garg, een Mask of Jeram helpt ook!

Apsie's profiel

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-12 16:04
Hoe zit het eigenlijk met de 2H stats? daar al nieuws over?

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
mfreriks schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:41:
Hoe zit het eigenlijk met de 2H stats? daar al nieuws over?
Die werken gewoon zoals ze moeten werken, vanaf 61 schalen deze goed :).

• Rabberax
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-12 12:29
@HC T6 malth kill: Wordt dus tijd voor een Torment 7 en 8. Enrage timers horen imo niet bij D3. Het enige nut daarvan is zoals door anderen al gezegd een geforceerde gear check.

Wat ik daarentegen liever zie is nog meer randomized content en dan met name qua moeilijkheid. Rifts mogen wat mij betreft oneindig diep zijn en daarmee in moeilijkheid omhoog gaan. "I just got to level 30 Rift, awesome! (mobs worden dan alsmaar sterker etc...)

Of bijvoorbeeld mobs die kunnen mergen zoals bij Borderlands (die whasps/insecten) die dan mergen tot een grotere variant. Zou wel leuk zijn; dat je dan op den duur door wat slim "pull" werk een uberbeest hebt. Dat zou de game toch nog een stuk leuker maken denk ik. De basis ligt er nu in ieder geval wel!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Dan nog zijn 2 1handers beter in de meeste gevallen dan een 2hander.

Anyways, vraagje, heeft iemand al een zombie dog build geprobeerd? Met 5 dogs, gargantuan, de 2 zombie dog passives en dan want andere shizzle? (ook met mask of jeram, thasker en theo als items) zeg maar de poor mans zunimasa fetish build?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-11 08:32

murphsy

Product Monkey

ye-roon schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:48:

Anyways, vraagje, heeft iemand al een zombie dog build geprobeerd? Met 5 dogs, gargantuan, de 2 zombie dog passives en dan want andere shizzle? (ook met mask of jeram, thasker en theo als items) zeg maar de poor mans zunimasa fetish build?
Ik speel een zombie dogs / fetishes / gargan build. Wat wil je weten? :) Torment 1 Adventuring gaat aardig (ik heb vrij slechte gear nog, net 70 met WD). Master is een walk in the park.

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
ye-roon schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:48:

In het geval van een crusader zijn 2-handers zeker wel lekker.
Scheelt aanzienlijk in dps.

• ye-roon

ye-roon

knaak

murphsy schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:52:
[...]

Ik speel een zombie dogs / fetishes / gargan build. Wat wil je weten? :) Torment 1 Adventuring gaat aardig (ik heb vrij slechte gear nog, net 70 met WD). Master is een walk in the park.
Mja, hoe viable is het? Welke andere skills naast dogs/garg en pirahnado. Runes. Heeft het veel effect om big stinker te runnen als je veel poison damage extra doet. Is rabid dogs dan viable? Is het beter om +gargantuan% te spelen of +zombiedogs%.

ik ben bezig met het levelen van m'n WD, level 67 bijna, maar door crazy lag gister maar gestopt. Ook vond ik de damage curve best vreemd ineens. Op level 65 Master ging alles wel prima, niks aan de hand. Ik word level 65 en word one shot door de eerste elite pack, uiteindelijk met veel deaths die verslagen, onder het motto, ach, zal vast een klote combi zijn. Volgende elite pack, BAM one shot. Dus maar op expert gezet. Nu one shot ik weer bijna alles. Ik ben alleen Spirit Barrage build een beetje zat, dus zit naar andere zaken te kijken. Ik vind zombie bears ook niet tof omdat ik te dichtbij moet staan, dus gebruik meestal acid cloud. Al moet ik daar nog ff goede rune voor vinden.

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-12 14:41

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

oostland33 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:37:
hier mensen die sinds vanmorgen spelen? wel benieuwd naar die hotfix of het daadwerkelijk te merken is (meer legendary drops)
Ik heb gister een aantal uurtjes gespeeld en heb onder andere 3 (legendary) recipes gevonden en als ik me niet vergis een 5-tal equips wat legendary waren.

-Te huur

• oostland33
Yagermeister schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:11:
[...]

Ik heb gister een aantal uurtjes gespeeld en heb onder andere 3 (legendary) recipes gevonden en als ik me niet vergis een 5-tal equips wat legendary waren.
was na 0.00?

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-12 10:21

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Axewi schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:21:
[...]

wat is prima? hoevaak ga je dood?

Ik heb buffed 704K dps en 5.8 mil toughness en 12,8K healing en ik vind T1 solo nog niet echt fijn? (hc)
op hc is het misschien link maar op sc is dat ruim voldoende om t1 solo te spelen.

ik zit nu geloof ik op 900k buffed dps en 4m toughness , all res op ongeveer 1100 , healing (om te huilen) zo`n 4k. en t1 is echt een peulen schil, pas in een groep van 4 krijg ik moeite om zelf lui te slopen.

is ister na 0.00 een change gemaakt dan?

[ Voor 3% gewijzigd door Freakiebeakie op 31-03-2014 12:15 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:24
Ik zit zelf op 470k met 6M toughness en ben gisteren wat T1 gaan spelen, maar dan vind ik het toch nog best lang duren voor de mobs neergaan hoor. Zit te twijfelen om mijn DPS wat te verhogen voordat ik vast op T1 ga spelen.. Skeleton King duurde gisteren bijv 4 minuten voor hij neerging.
ye-roon schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:07:
[...]

Mja, hoe viable is het? Welke andere skills naast dogs/garg en pirahnado. Runes. Heeft het veel effect om big stinker te runnen als je veel poison damage extra doet. Is rabid dogs dan viable? Is het beter om +gargantuan% te spelen of +zombiedogs%.

ik ben bezig met het levelen van m'n WD, level 67 bijna, maar door crazy lag gister maar gestopt. Ook vond ik de damage curve best vreemd ineens. Op level 65 Master ging alles wel prima, niks aan de hand. Ik word level 65 en word one shot door de eerste elite pack, uiteindelijk met veel deaths die verslagen, onder het motto, ach, zal vast een klote combi zijn. Volgende elite pack, BAM one shot. Dus maar op expert gezet. Nu one shot ik weer bijna alles. Ik ben alleen Spirit Barrage build een beetje zat, dus zit naar andere zaken te kijken. Ik vind zombie bears ook niet tof omdat ik te dichtbij moet staan, dus gebruik meestal acid cloud. Al moet ik daar nog ff goede rune voor vinden.
Ik ben gisteren ook mijn WD maar eens gaan levellen en het valt me op dat 'ie veel beter overeind blijft dan mijn Wizard op hetzelfde niveau. Ik had met mijn wiz op Master (63 oid) aardig wat moeite om de beide soul crucibles te vernietigen in Act V, maar mijn met WD op Master 68 ging ik er met het grootste gemak doorheen.

Heb nog niet echt nagedacht over een build, gewoon wat skills gepakt die lekker spelen. Piranha's voor slow, dogs voor damage reduction en tanken, die fetish passive en firebats als primary/fetish generator. Valt wel op dat de damage output keihard omhoog gaat als ik veel fetishes heb. Liefst zou ik op level 70 weer een CoB build hebben. Eens zien of dat te doen is.

• markklok

markklok

Gisteren met Manax en Koeitje + iemand wiens naam ik even niet meer weet wat riftjes gedaan.

Nu heb ik best een redelijke pc (HD7970 OC) maar het spul wat allemaal de lucht in vloog trok m'n fps toch finaal omlaag :)

Toch weer aantal Paragon puntjes erbij gepakt

Legion 7i i9 3080 32gb

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-12 15:12

Anno

Griefmaker#2862

Via de bloodshart vendor heb je een kans op legs en die kans is nu verhoogd. Heb je op T1 of hoger ook kans op de nieuwe set items via de vendor ? Zo ja dan is het dus de moeite waard op te switchen naar T1 voordat items koopt... toch ?

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

lvl 70 class set items droppen alleen op torment1 en hoger, deze zijn niet verkrijgbaar uit horadric caches of bij Kadala

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Bokkie schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:22:
lvl 70 class set items droppen alleen op torment1 en hoger, deze zijn niet verkrijgbaar uit horadric caches of bij Kadala
Leek mij al logisch, bedankt :)

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-12 22:46

beuker19

Killerbeuker is so OP

WeAreLegion schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:33:
[...]

Qua build is gewoon zelfde wat veel andere wizards gebruiken al zou ik pinpoint weg halenen vervangen met blackhole (absolute zero) dit geeft goeie boost voor cold dmg.

En ik zou proberen wapen te vervangen met wapen met een slot er in en dan crit hit dmg 115% of hoger er in doen :) schiet je dmg al stuk om hoog.
Thanks zal er straks is naar kijken.
En hopen dat ik een beter wapen vind :)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Anno schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:23:
[...]

Leek mij al logisch, bedankt :)
Als je even op de battle.net forums zoekt zijn er wel wat topics met lijstjes die verzameld zijn
Er zijn namlijk ook een paar legendaries die alleen verkijgbaar zijn uit de horadric caches, deze kunnen dus ook niet op torment 1 droppen.

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Heb gisteren met me crusader ook 2 legendarie recipes/plans gevonden. Maar ik kan ze niet gebruiken bij de Blacksmith. Weet als ik gewoon rechtermuisklik doe zoals normaal dat het werkt maar nu niet. Wat kan dat zijn?

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• Apsie
teupje schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:27:
Heb gisteren met me crusader ook 2 legendarie recipes/plans gevonden. Maar ik kan ze niet gebruiken bij de Blacksmith. Weet als ik gewoon rechtermuisklik doe zoals normaal dat het werkt maar nu niet. Wat kan dat zijn?
Nivo van je blacksmith?

Apsie's profiel

teupje schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:27:
Heb je je blacksmith naar level 12 gebracht? Max level plans kan je niet leren aan een level 10 of 11 artisian.

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Bokkie schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:25:
[...]

Als je even op de battle.net forums zoekt zijn er wel wat topics met lijstjes die verzameld zijn
Er zijn namlijk ook een paar legendaries die alleen verkijgbaar zijn uit de horadric caches, deze kunnen dus ook niet op torment 1 droppen.
Die legs uit de caches had ik al gelezen. Vooral de ACT 2 gloves waarmee de buff van de shrines 1 uur duurt lijken mij gaaf.

Misschien maar een keer een dagje bags farmen en hopen dat ik geluk heb.

• teupje
  • Laatst online: 25-02 14:13
Deadsmell schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:27:
[...]

Heb je je blacksmith naar level 12 gebracht? Max level plans kan je niet leren aan een level 10 of 11 artisian.
Dan zal dat het probleem wel zijn, zal is kijken..volgens mij is hij level 10 ;)

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-12 09:59
Was ook voor mij een prima weekend, DPS met zo'n 300k omhoog (meer buffed). Die leuke staf die ik afgelopen week vond is nu dus de enige reden dat m'n sheet DPS niet nog wat hoger is, hopen dat ik binnenkort een leuk wapen te pakken krijg zodat ik weer netjes een source aan kan.

http://eu.battle.net/d3/e...tlupus-2657/hero/35713290

Heeft iemand trouwens ooit de rekensommetjes gedaan wan wanneer Storm Armour - Power of the Storm beter gaat worden als Energy Armour - Energy Tap?

• markklok

markklok

Anno schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:29:
[...]

Die legs uit de caches had ik al gelezen. Vooral de ACT 2 gloves waarmee de buff van de shrines 1 uur duurt lijken mij gaaf.

Misschien maar een keer een dagje bags farmen en hopen dat ik geluk heb.
1 uur lang met conduit rondrennen :9~ :9~ :9~

Legion 7i i9 3080 32gb

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

markklok schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:35:
[...]

Sorry werkt alleen op shrines niet pylons. Maar 1 uur lang empowered en fleeting is ook nice.

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:22

vhal

ಠ_ಠ

Gisteren lv70 met mijn wizard, beetje laat maar ach. Even 5 bounties gedaan (leuk) en een rift. Snap het nut niet zo van een rift. Een random plek met random monsters. Verder 1 of andere meter die langzaam vol loopt na het doden van tig mobs. Met name het laatste was wel iets wat op een gegeven moment dodelijk saai werd.

Misschien dat het beter wordt ofzo..

Strava

• ye-roon

ye-roon

knaak

markklok schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:35:
[...]

De gloves zijn inmiddels toch generfed naar 10min ipv 60min?

• oostland33
vhal schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:37:
Gisteren lv70 met mijn wizard, beetje laat maar ach. Even 5 bounties gedaan (leuk) en een rift. Snap het nut niet zo van een rift. Een random plek met random monsters. Verder 1 of andere meter die langzaam vol loopt na het doden van tig mobs. Met name het laatste was wel iets wat op een gegeven moment dodelijk saai werd.

Misschien dat het beter wordt ofzo..
niet gewacht wat er bij 100% gebeurde?

• microoo
  • Laatst online: 19-12 13:11
ye-roon schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:39:
[...]

De gloves zijn inmiddels toch generfed naar 10min ipv 60min?
Inderdaad, behalve de empowered en fleeting shrine. Die duren wel nog een uur. Ik wil die gloves op mijn wiz ook nooit meer kwijt.

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-12 17:10

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

murphsy schreef op maandag 31 maart 2014 @ 11:37:

Voorbeeld: mijn DPS gaat flink omhoog als.... [knip verhaaltje]
Als ik het goed heb is dit het verschil tussen 'sheet DPS' (dus wat er ingame wordt getoond bij Damage) en de daadwerkelijke DPS die je doet. Daarnaast heb je ook nog de DPS die aangegeven wordt in je Profiel weergave in het Gamemenu. Die laatste lijkt altijd lager. Klopt dat?

Zelf vindt ik dit heel vervelend. Ik heb een Wiz (softcore) en deze zit nu (buffed) dik boven de miljoen DPS. Dit wordt namelijk getoond in het overzichtje naast je inventory. Damage: 1,122,466
Echter heb ik als Frozen Orb Wiz baat bij 12% extra cold damage.
Ook heb ik en Triumvirate met totaal 26% extra elemental (9% cold, 10% arcane en 7% fire) damage.
Samen (12+26) is dat 38%.
Klopt het dat ik dan 1,122,466 x 1,38 = 1,549,003 DPS heb?

Ik heb nu een 'betere' source gevonden. Daarmee bedoel ik: er staat +5,5% dmg. Maar dat is dus weer die sheet dmg! Hij doet helemaal niet meer damage want mijn huidige Triumvirate heeft onderwater die 26%!

Is hier geen site voor waar je dit allemaal tot in detail kunt berekenen?

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

oostland33 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:40:
[...]
niet gewacht wat er bij 100% gebeurde?
Ja wel, er kwam een 1 of andere guardian tevoorschijn. Maar echt bijzonder moeilijk was deze niet. Misschien dat het aan de moeilijkheidsgraad lag, ik speelde hem nl. op Master. Ik denk dat ik hem vanavond maar eens op Expert zet ofzo

Strava

FloydRaalte schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:46:
[...]

Als ik het goed heb is dit het verschil tussen 'sheet DPS' (dus wat er ingame wordt getoond bij Damage) en de daadwerkelijke DPS die je doet. Daarnaast heb je ook nog de DPS die aangegeven wordt in je Profiel weergave in het Gamemenu. Die laatste lijkt altijd lager. Klopt dat?

Zelf vindt ik dit heel vervelend. Ik heb een Wiz (softcore) en deze zit nu (buffed) dik boven de miljoen DPS. Dit wordt namelijk getoond in het overzichtje naast je inventory. Damage: 1,122,466
Ook heb ik en Triumvirate met totaal 26% extra elemental (9% cold, 10% arcane en 7% fire) damage.

Ik heb nu een 'betere' source gevonden. Daarmee bedoel ik: er staat +5,5% dmg. Maar dat is dus weer die sheet dmg! Hij doet helemaal niet meer damage want mijn huidige Triumvirate heeft onderwater die 26%!

Elemental damage op items mag je inderdaad op de manier hierboven vermenigvuldigen, als je tenminste een skill met die elemental damage gebruikt. Gisteren heeft iemand hier een verhaal daarover gepost, met een nuttige link erin.

Maar wat je met je Triumvirate doet, dat klopt niet toch? Die optelling gold op 1.0.8, omdat daar die black damage bug niet gefixt was. Ik meende dat dat nu wel het geval is.

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zo gisteren de digital key gekocht en RoS gedownload en even gespeeld en man man man het voelt echt weer aan als diablo. Super vette omgeving en leuke verhaal lijn. Ik ben nog (volgens mij) in het begin. Moet de battering ram van die engel activeren door 3 van die soul dinges te vinden.

Ben pas level 62 met me monk en al 3 legendary's gedropt, helaas allemaal crap maar we gaan verder! Tot nu toe, erg vet!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• RocketKoen
  • Laatst online: 25-12 21:44
[...]

Die kan de elemental damages van triumvate niet bij elkaar optellen.
Je frozen orb is een cold spell. En daar werkt alleen +dmg to cold op. Je 10% arcane en 7% fire doen niks.

TheS4ndm4n#1919

• oostland33
Xtr3me4me schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:55:
Zo gisteren de digital key gekocht en RoS gedownload en even gespeeld en man man man het voelt echt weer aan als diablo. Super vette omgeving en leuke verhaal lijn. Ik ben nog (volgens mij) in het begin. Moet de battering ram van die engel activeren door 3 van die soul dinges te vinden.

Ben pas level 62 met me monk en al 3 legendary's gedropt, helaas allemaal crap maar we gaan verder! Tot nu toe, erg vet!
tip, salvage de legs voor forgotten souls je zal ze nodig hebben :+

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

oostland33 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:56:
[...]

Ja maar moet ik eerst wel andere legs ervoor in de plaats krijgen :+

• Apsie
oostland33 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:56:
[...]

Daar is inderdaad een chronisch tekort aan |:(

Apsie's profiel

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-10 01:10

solique

Fire is all I need

Xtr3me4me schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:57:
[...]

Ja maar moet ik eerst wel andere legs ervoor in de plaats krijgen :+
Die zal je zeker krijgen. Legs droppen veel vaker in ros

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Apsie schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:59:
[...]

Daar is inderdaad een chronisch tekort aan |:(
Rifts speedrunnen op Normal, die riftboss dropt Souls gisteren over 10 runs zeg maar 1 op 2 runs en je doet het op Normal in pakweg 5 minuten ;) Overigens gaan je riftkeys HEEL hard op die manier :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Grin
  • Laatst online: 11:05

Grin

Ride si sapis.

Ja.
http://bannedofgamers.com...ll-damage-explained.1104/
Een negatieve vraag ('geen site') pas op @ Tweakers want je krijgt dan antwoorden als:
Ja (i.e die is er dus NIET). ;)
Deze zijn net als Battle.net nog allemaal stuk. D3up.com was een goede maar helaas...

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Yagermeister
  • Laatst online: 24-12 14:41

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Nee dat was gewoon op de zondag middag.

-Te huur

• Apsie
ShadowBumble schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:01:
[...]

Rifts speedrunnen op Normal, die riftboss dropt Souls gisteren over 10 runs zeg maar 1 op 2 runs en je doet het op Normal in pakweg 5 minuten ;) Overigens gaan je riftkeys HEEL hard op die manier :D
Mmm, doe ze nu op T2 solo en T3/4 in een groep.
Ik dacht eigenlijk, hoe hoger het level, hoe hoger de dropkans voor een Forgotten Soul :)
Gaan we vanavond maar eens proberen dan, heb nog zat keys....

Apsie's profiel

• lolgast
Over die rifts. Het doel is om de balk met 100% te vullen en de boss te killen, dat snap ik. Maar waarom zijn er meerdere dieptes in die rifts? Boss dood = klaar toch?

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

lolgast schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:05:
Over die rifts. Het doel is om de balk met 100% te vullen en de boss te killen, dat snap ik. Maar waarom zijn er meerdere dieptes in die rifts? Boss dood = klaar toch?
Hoge elite density. Zeker de prison map is het de moeite waard om door te gaan. Ook heb je een kleine kans op een grote groep goblins.

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
ye-roon schreef op maandag 31 maart 2014 @ 12:07:
[...]

Bij deze mijn build.
http://eu.battle.net/d3/e...eMcRoth-2316/hero/1669476

Fetish sycopanths passive is de belangrijkste. Die blijft fetishes summonen.

Daarbij mijn zombiedogs, (leeching beasts, zolang zombiedogs leven sterf ik zelden)
gargantuan (bruiser, puur om het stunnen wat erg fijn kan zijn bij elites)
Locust swarm (gewoon wat extra dmg over time waar ik niet op hoef te letten)
Piranhas (frozen, maakt de vijanden lekker langzaam)

en thorns _O_
Alles is eigenlijk gebaseerd op fetish spawning.
Ik loop meestal met tussen de 10 en 15 fetishes rond.

Mijn lage DMG (420K ofzo) komt helemaal in orde als je nog zo'n 20 minions om je heen hebt. ;)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-12 20:27
Klopt, ik denk dat ze meerdere dieptes hebben toegevoegd om er zeker van te zijn dat er genoeg mobbs zijn om de rift te halen. En zodat je niet een heel level hoeft na te lopen om genoeg mobbs te killen dat de boss unlockt.

Op deze manier kan je vrij vlot door meerdere lvls van een rift rennen om de boss te unlocken.

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
hexta schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:09:
[...]

Bij deze mijn build.
http://eu.battle.net/d3/e...eMcRoth-2316/hero/1669476

Fetish sycopanths passive is de belangrijkste. Die blijft fetishes summonen.

Daarbij mijn zombiedogs, (leeching beasts, zolang zombiedogs leven sterf ik zelden)
gargantuan (bruiser, puur om het stunnen wat erg fijn kan zijn bij elites)
Locust swarm (gewoon wat extra dmg over time waar ik niet op hoef te letten)
Piranhas (frozen, maakt de vijanden lekker langzaam)

en thorns _O_
Alles is eigenlijk gebaseerd op fetish spawning.
Ik loop meestal met tussen de 10 en 15 fetishes rond.

Mijn lage DMG (420K ofzo) komt helemaal in orde als je nog zo'n 20 minions om je heen hebt. ;)
Ik had teveel mana problemen met die build plus dat is fan ben van Harvest, zeker na de buff van physical damage. Dus is heb locus ingewisseld voor soul harvest.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:37
De minions zijn fantastisch bij het vechten tegen Math: ze absorberen gewoon zijn explosie en vuurspuw.
Je creëert daardoor gewoon een veilige buffer waarin je kunt staan. Zag ook al dat mijn fetishes critten voor 400k per stuk, dus ze chippen aardig leuk hun weg door packs heen.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• oostland33
Yagermeister schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:02:
[...]

Nee dat was gewoon op de zondag middag.
wat ik weet is er een hofix zondag 0.00 uitgebracht wat meer kans moet geven op legendary drops vandaar mijn vraag ;)

• Riven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-12 09:19
oostland33 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:56:
[...]

wat ik weet is er een hofix zondag 0.00 uitgebracht wat meer kans moet geven op legendary drops vandaar mijn vraag ;)
Vanmiddag meteen grinden.. Eens kijken of we er iets van gaan merken ;)

• Madstorm
  • Laatst online: 24-12 10:50

Madstorm

Derping all the way!

oostland33 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:56:
[...]

Opzich wel jammer, ik vond voor de hotfix al aardig wat legendary drops. Als ze het steeds meer maken is het niet meer echt uniek, en is de lol er ook vanaf wanneer je er één krijgt. Hoop niet dat ze het te overdreven maken..

I'm an Ironman!

• Alvanosa
  • Laatst online: 22-09 18:48
Madstorm schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:59:
[...]

Opzich wel jammer, ik vond voor de hotfix al aardig wat legendary drops. Als ze het steeds meer maken is het niet meer echt uniek, en is de lol er ook vanaf wanneer je er één krijgt. Hoop niet dat ze het te overdreven maken..
Ja jij krijgt wel legendaries, terwijl jij ze opraapt krijg ik niks. :'(

PSN: Alvanosa

• Madstorm
  • Laatst online: 24-12 10:50

Madstorm

Derping all the way!

Alvanosa schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:00:
[...]

Maar jij kan ze zelf maken, met al die set/legendary plannen die jij vind :9

I'm an Ironman!

• Riven
Alvanosa schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:00:
[...]

Gisteren ook niet mogen klagen. 8 legendaries opgepikt, waarvan 1 bruikbaar. Dat was in 2,5 uur spelen zonder de hotfix dus :)

• microoo
  • Laatst online: 19-12 13:11
Riven schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:04:
[...]

Gisteren ook niet mogen klagen. 8 legendaries opgepikt, waarvan 1 bruikbaar. Dat was in 2,5 uur spelen zonder de hotfix dus :)
Zoals al meerdere keren gezegd hier: De hotfix was gisteren al live...

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Mijn enige gister was een legendary amulet, en op het moment dat die dropte reageerde het spel niet meer en even later verloor ik de connectie, zonder dat ik hem op kon pakken. ;(

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Als je level 70 bent, kun je altijd Act 4 toch doen en diablo killen?

• Riven
microoo schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:08:
[...]

Zoals al meerdere keren gezegd hier: De hotfix was gisteren al live...
Aah verkeerd gelezen dacht dat deze vannacht pas live gegaan zou zijn, mijn excuses meneer ;)

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Xtr3me4me schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:10:
Ja dat kan maar voor wat ? Men heeft al aangegeven dat de gegarandeerde Legendary van Diablo alleen dropt voor Level 1 t/m 59, vanaf lv60 t/m 70 is hij verhuist naar Mathael, en om eerlijk te zijn 4 acts speed rushen prima was in iets meer dan een uurtje te doen, maar in 20 minuten een rift doen levert meer op dan 1x een volledige quest run doen van ACT1 t/m 5.

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Zijn er al zinvolle apps uit voor RoS?
Zo ja, welke dan?

Cititzen of Ladonia

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

ShadowBumble schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:13:
[...]

Ja dat kan maar voor wat ? Men heeft al aangegeven dat de gegarandeerde Legendary van Diablo alleen dropt voor Level 1 t/m 59, vanaf lv60 t/m 70 is hij verhuist naar Mathael, en om eerlijk te zijn 4 acts speed rushen prima was in iets meer dan een uurtje te doen, maar in 20 minuten een rift doen levert meer op dan 1x een volledige quest run doen van ACT1 t/m 5.
Was meer bedoelt voor me paladin. Misschien voor hem nog leuke dingen dropt om sneller door acts te gaan.

Verwijderd

sorcees schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:14:
Zijn er al zinvolle apps uit voor RoS?
Zo ja, welke dan?
Apps?? Ik mag hopen dat je het niet hebt over lootalert/finderskeepers achtige applicaties want die zijn nog steeds bannable volgens blizzard (en geloof ik ook hier op het forum). Voor Diablo 3 is er nooit een api uitgegeven en dat zal ook nooit gebeuren.

Verwijderd

Xtr3me4me schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:17:
[...]

Was meer bedoelt voor me paladin. Misschien voor hem nog leuke dingen dropt om sneller door acts te gaan.
Paladin?

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:02
Bedoelt vast de Crusader :+

PSN: Brwmaster

• gaspit
  • Laatst online: 14-04-2024
Xtr3me4me schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:10:
Ja, dat kan.
(de gegarandeerde leg bij first time kill is overigens verplaatst naar Maltheal)

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ja het is een geripte Paladin! Teveel wow gespeelt :P

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

gaspit schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:22:
[...]

Ja, dat kan.
(de gegarandeerde leg bij first time kill is overigens verplaatst naar Maltheal)
Nou moet daar nog komen. Ben in Normal. Zodra ik hem dood heb, dan zal ik me leg disenchanten. :+

• RocketKoen
  • Laatst online: 25-12 21:44
Xtr3me4me schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:23:
[...]

Ja het is een geripte Paladin! Teveel wow gespeelt :P
Als je dat laatste er nu af had gelaten...
De Crusader is een rip-off van de Paladin uit Diablo 2

TheS4ndm4n#1919

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:20:
[...]

Apps?? Ik mag hopen dat je het niet hebt over lootalert/finderskeepers achtige applicaties want die zijn nog steeds bannable volgens blizzard (en geloof ik ook hier op het forum). Voor Diablo 3 is er nooit een api uitgegeven en dat zal ook nooit gebeuren.
Apps voor op mijn Android phone, skillcalculator, builds van medespelers bekijken etc. zoals b.v. D3 armory.

Cititzen of Ladonia

• Grimmie187
sorcees schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:26:
[...]

Apps voor op mijn Android phone, skillcalculator, builds van medespelers bekijken etc. zoals b.v. D3 armory.
Zit ik ook al een tijdje op te wachten idd! Moet toch niet heel lastig zijn de Armory app voor WoW om te bouwen naar D3 zou je zeggen..

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:20:
Voor Diablo 3 is er nooit een api uitgegeven en dat zal ook nooit gebeuren.
o'rly ?

http://us.battle.net/d3/en/forum/6916195/
http://blizzard.github.io/d3-api-docs/

:+

• oostland33

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Grimmie187 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:28:
[...]

Zit ik ook al een tijdje op te wachten idd! Moet toch niet heel lastig zijn de Armory app voor WoW om te bouwen naar D3 zou je zeggen..
De app die de meeste potentie draagt in mijn mening is trouwens D3 connect maar is helaas geen ipad variant van momenteel, en om eerlijk te zijn is de api somewhat broken nog omdat hij nog niet geupdate is voor RoS.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Madstorm schreef op maandag 31 maart 2014 @ 13:59:
[...]

ik ag bij guildies echt de ene na de andere set item of leggie voorbij komen maar bij mij viel het zwaar tegen. gister vond ik voor 0.00 wel opens 3 leggies maar dat zal dan wel toeval zijn

• Grimmie187
Freakiebeakie schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:37:
[...]

ik ag bij guildies echt de ene na de andere set item of leggie voorbij komen maar bij mij viel het zwaar tegen. gister vond ik voor 0.00 wel opens 3 leggies maar dat zal dan wel toeval zijn
Ik ben ook maar opgehouden met de logica er achter te zoeken.Sinds de 'hotfix' heb ik welgeteld 1 leg gevonden (toch zeker 4-5 uur gespeeld).. :+

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-12 19:20
Als er echt een timer is van x uur gespeeld zal wel echt lame zijn, ze moeten gewoon een drop kans hebben en het maakt niet uit waar, wel een verhoogde kans uit bepaalde dingen zoals bossen elites en special chests etc.

Maar als ze nu echt een timer gebruiken is het wel de sneuste "rng" die ze bedacht hebben. Blizzard kan niet meer random werken blijkbaar.

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

ik ga altijd door na de baas, lijkt wel alsof ik dan nog meer packs tegen kom dan voor de baas en dus ook kans op goeie drops :)

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Bulls schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:42:
Als er echt een timer is van x uur gespeeld zal wel echt lame zijn, ze moeten gewoon een drop kans hebben en het maakt niet uit waar, wel een verhoogde kans uit bepaalde dingen zoals bossen elites en special chests etc.

Maar als ze nu echt een timer gebruiken is het wel de sneuste "rng" die ze bedacht hebben. Blizzard kan niet meer random werken blijkbaar.
Er is geen timer hoor :) het is gewoon nog steeds een kwestie van kans en die pakt soms wat beter uit dan andere keren :) de kans word wel hoger op T1 en verder.

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:20

Rem

Beetje flauwe reactie, aangezien je al aangeeft niet precies te weten of en hoe het werkt maar wel meteen weet te vertellen hoe sneu blizzard is?

De timer in kwestie is heel subtiel. Ik heb er een zeer recente blue-post over gelezen, zal hem zo even zoeken voor de liefhebbers. In het kort:
- De timer 'loopt' niet zolang je niet in combat bent of actief speelt. Blizzard geeft niet prijs wat precies kwalificeert, maar dit is dus gedaan om AFK'en voor de timer te voorkomen.
- De timer verhoogd de dropkans op een legendary nadat een X aantal uren (2~4 EDIT: 4~6!) geen legendary is gedropt voor een speler. De blue-post zegt dat dit minder als 0.5% 1% gebeurt voor elke legendary die dropt.
- De timer bestaat alleen maar om te voorkomen dat iemand zo'n pech heeft dat hij urenlang kan farmen zonder dat er maar iets dropt, iets wat blizzard wil voorkomen om mensen te ontmoedigen.
WeAreLegion schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:47:
[...]

Er is geen timer hoor :) het is gewoon nog steeds een kwestie van kans en die pakt soms wat beter uit dan andere keren :) de kans word wel hoger op T1 en verder.
Er is wel een timer.

EDIT: Bron http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12090658971
EDIT:

[ Voor 22% gewijzigd door Rem op 31-03-2014 15:15 ]

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

In het verleden is gebleken dat de RNG beter werkt door op een forum te klagen dat je nooit iets vind. Zodra je dat doet vind je vaak na 1 of 2 uur spelen weer heel veel legendaries.

Dat is tenminste de conclusie die ik kan trekken door dit en de voorgaande delen door te lezen. :+

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• oostland33

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

gaspit schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:22:
[...]

Ja, dat kan.
Zal wel aan mij liggen maar ik kreeg na mijn eerste kill een legendary plan (reaper bracers ofzo) en een groene ring (die crap was). Geen legs...

Strava

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:02
vhal schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:56:
[...]

Zal wel aan mij liggen maar ik kreeg na mijn eerste kill een legendary plan (reaper bracers ofzo) en een groene ring (die crap was). Geen legs...
Leg als in legendary niet als in legs :P

PSN: Brwmaster

Rem schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:50:
[...]

Beetje flauwe reactie, aangezien je al aangeeft niet precies te weten of en hoe het werkt maar wel meteen weet te vertellen hoe sneu blizzard is?

De timer in kwestie is heel subtiel. Ik heb er een zeer recente blue-post over gelezen, zal hem zo even zoeken voor de liefhebbers. In het kort:
- De timer 'loopt' niet zolang je niet in combat bent of actief speelt. Blizzard geeft niet prijs wat precies kwalificeert, maar dit is dus gedaan om AFK'en voor de timer te voorkomen.
- De timer verhoogd de dropkans op een legendary nadat een X aantal uren (2~4 EDIT: 4~6!) geen legendary is gedropt voor een speler. De blue-post zegt dat dit minder als 0.5% 1% gebeurt voor elke legendary die dropt.
- De timer bestaat alleen maar om te voorkomen dat iemand zo'n pech heeft dat hij urenlang kan farmen zonder dat er maar iets dropt, iets wat blizzard wil voorkomen om mensen te ontmoedigen.

[...]

Er is wel een timer.

EDIT: Bron http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12090658971
Ja en nu nog een bron met een bluepost :z

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Rem

Rem

Angeloonie schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:59:
[...]

Ja en nu nog een bron met een bluepost :z
Die green post quote en linkt naar 2 blue-posts (die ondertussen zijn verwijdert), heb ze toendertijd ook gelezen.

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-12 22:11

UTADDICT

NERF

Angeloonie schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:08:
[...]

Tsja zonder werkende link blijf ik skeptisch, iedereen kan een quote typen en een linkje verzinnen.
Ik denk echt dat een community MVP al die tijd en moeite heeft genomen om 2 fake links te plaatsen inderdaad.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Rem

Rem

Angeloonie schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:08:
[...]

Tsja zonder werkende link blijf ik skeptisch, iedereen kan een quote typen en een linkje verzinnen.
Begrijp ik, maar ik heb echt wel wat beters te doen als dit soort dingen uit mijn duim te gaan zuigen.

Als het je iets beters doet voelen, over green-posts:
A Most Valuable Poster (or "Most Valued Forum Poster";[1] aka MVP) is a player who has answered players' questions consistently and accurately in the past that Blizzard gives a note of credibility to what they post. They continue to promote constructive posting wherever they can. They contribute to the community and encourage polite discussion throughout the forums. When you see an MVP post, listen to what they have to say — they were chosen for their knowledge of the game, also.
;)

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05:37
Blueposts (eigenlijk interview) over legendary droprates en legendary timer:

http://diablo.incgamers.c...ns-clarifications-details
http://diablo.incgamers.c...legendary-item-drop-rates

[ Voor 12% gewijzigd door Hafermaut op 31-03-2014 15:14 ]

• Rem

Rem

Thanks, voeg ze ook even toe aan mijn post.

• oostland33
ach mag niet klagen heb alles kunnen verwisselen met lvl 70 gear, alleen die forgotten souls mogen wel anders droppen random drops ofzo omdat zoals het nu is geen doen is :/ affijn vanavond maar eens zien of er daadwerkelijk een hogere droprate is

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Rift bosses kunen forgotten souls droppen :)

• lolgast
Die forgotten souls komen vanzelf. In het begin had ik ook weinig van die legendary materials voor level 60 (naam vergeten), maar ik begon RoS met 60 van die dingen.

• Xtzlove
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-12 19:05
Ik weet het niet hoor met die timers op legendary drops.
Gisteren kreeg iemand in mijn party 2 set items van een rift guardian.. (Torment 1)

• DrBreakalot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-12 22:44
Xtzlove schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:29:
Ik weet het niet hoor met die timers op legendary drops.
Gisteren kreeg iemand in mijn party 2 set items van een rift guardian.. (Torment 1)
De timers zorgen ervoor dat je nooit langer dan 10 uur op een legendary hoeft te wachten. Dat zegt natuurlijk niks over de minimale tijd tussen legs.
Pagina: 1 ... 118 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]