• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-12 11:29

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Die timer is een bad streak bescherming. Als je 1x per uur (voorbeeld waarde) een legendary moet krijgen, zijn er gevallen waar je na 20 uur nog steeds geen legendary hebt, en gevallen waar je na 10 seconden al een legendary krijgt. Ze hebben dus iets gebouwd om die paar pechvogels wat te helpen door langzaam de dropkans te verhogen als je heel ver voorbij de gemiddelde droptijd komt.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-12 10:21

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Jan_V schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:50:
[...]

In het verleden is gebleken dat de RNG beter werkt door op een forum te klagen dat je nooit iets vind. Zodra je dat doet vind je vaak na 1 of 2 uur spelen weer heel veel legendaries.

Dat is tenminste de conclusie die ik kan trekken door dit en de voorgaande delen door te lezen. :+
xD gewoon in de clachat klagen werkt ook :D, guildie klaagde gister dat ie niks vond en Jullie (wij) vinden wel van alels bla bla bla . wij vonden opens niks meer en hij echt 4 of 5 in 1 uur. was wel grappig om te zien en we zeiden ook op TS wtf zeurt hij nou moet je zien hoeveel ie vind xD

YO! fucknuts! It's Probing time!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Grmbl. Mooie Dawn gevonden voor m'n DH, maar na ruim 10 rerolls nog altijd geen socket -.-'' Al m'n halve stash kunnen salvagen voor forgotten souls, maar niets hoor. Ben nu ook ruim 500k per reroll kwijt, bah bah bah.

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-12 19:16
Heb hetzelfde met mijn amulet. Heb al mijn rubies gebruikt (pakweg 25 crafts) en al mijn forgotten souls en nog steeds geen chd. Ik werd er ook een beetje moedeloos van. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:11

Rem

Las Vegas schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:49:
Grmbl. Mooie Dawn gevonden voor m'n DH, maar na ruim 10 rerolls nog altijd geen socket -.-'' Al m'n halve stash kunnen salvagen voor forgotten souls, maar niets hoor. Ben nu ook ruim 500k per reroll kwijt, bah bah bah.
:(
Gewoon doorgaan, ik had precies hetzelfde met mijn cluckeye. Na 23 rerolls had ik hem!
Ik duim voor je.

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Thanks Rem :D Normaal altijd wel geluk met socket krijgen! Maar bij dit wapen laat het geluk me aardig in de steek. De grootste irritatie is nog wel dat je soms 2x dezelfde affix aangeboden krijgt.. Bijv. 2x hatred generate :')

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-12 15:12

Anno

Griefmaker#2862

Las Vegas schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:49:
Zo herkenbaar ik probeer ook nog steeds +damage % op mijn Won Khim Lau te krijgen. Ik heb nu maar besloten om te wachten. Want ik moet ook nog steeds gems craften en dat is ook niet echt goedkoop. Verder heb ik nog meer om te rerollen :)

• Xtzlove
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-12 19:05
Ik heb iets meer geluk gehad met mijn rerolls.
Had een tyrials might gevonden met +int +vit +all-res en health regen.
Op mijn 1e reroll heb ik health regen vervangen met 3 sockets. Hoppa!

• Rem

Rem

Xtzlove schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:53:
Ik heb iets meer geluk gehad met mijn rerolls.
Had een tyrials might gevonden met +int +vit +all-res en health regen.
Op mijn 1e reroll heb ik health regen vervangen met 3 sockets. Hoppa!
Had hetzelfde met mijn cindercoat.
Wat ik net vertelde over 23 rerolls van mijn cluckeye, dat had nog een staartje:
op de 23e reroll kreeg ik 2x de optie voor een socket. |:(

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-12 20:27
Erg herkenbaar idd :)

Ik ben altijd een beetje panisch dat na 20x rerollen je 10 minuten later een nieuw item vind wat veel beter is (is mij al 3x overkomen).. :+

• Jeffenator
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-12 22:22
Rem schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:54:
[...]

Had hetzelfde met mijn cindercoat.
Wat ik net vertelde over 23 rerolls van mijn cluckeye, dat had nog een staartje:
op de 23e reroll kreeg ik 2x de optie voor een socket. |:(
Same here..

Mooie Exarian geloot met 2400 dps..

32 rerolls.. nog steeds geen socket! :(

• Rem

Rem

Grimmie187 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:55:
Erg herkenbaar idd :)

Ik ben altijd een beetje panisch dat na 20x rerollen je 10 minuten later een nieuw item vind wat veel beter is (is mij al 3x overkomen).. :+
Ach, altijd blij met een upgrade! :)

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-12 19:16
Las Vegas schreef op maandag 31 maart 2014 @ 15:52:
Thanks Rem :D Normaal altijd wel geluk met socket krijgen! Maar bij dit wapen laat het geluk me aardig in de steek. De grootste irritatie is nog wel dat je soms 2x dezelfde affix aangeboden krijgt.. Bijv. 2x hatred generate :')
Wat denk je van 3x exact dezelfde stat, en dan exact dezelfde hoeveelheid ook nog. Ik reroll de %life op mijn amu maar ik heb twee keer gehad dat ik 3x +15% life in het reroll schermpje zag.

En daar verspil je dus 2 forgotten souls en 2 Flawless Imperial Rubies mee. |:( |:( |:( :(

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-12 11:30
leuk he die nieuwe *features* :)

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

... niet goed voor mensen met een aanleg tot gokken ;)

Maar het voegt zeker een nieuwe dimensie toe aan de game. Ik dacht eerst dat het wel vrij OP was. Maar nu de prijzen voor rerolls oplopen en de mats schaars zijn ben ik daar wel op terug gekomen.

• Grimmie187
Hoeveel life hebben de DH spelers hier gemiddeld trouwens?

Ik was gister druk met rerollen en heb vaak niet veel keus dan +vit te rerollen voor meer dmg. Ben al van 600k naar 400k life gegaan, vraag me af of ik niet te ver doorsla..

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:02
Anno schreef op maandag 31 maart 2014 @ 16:00:
[...]

... niet goed voor mensen met een aanleg tot gokken ;)

Maar het voegt zeker een nieuwe dimensie toe aan de game. Ik dacht eerst dat het wel vrij OP was. Maar nu de prijzen voor rerolls oplopen en de mats schaars zijn ben ik daar wel op terug gekomen.
Mijn eerste 150 Miljoen is al stukgeslagen, nog 750 to go, blijft leuk!

Apsie's profiel

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Grimmie187 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 16:00:

Ik was gister druk met rerollen en heb vaak niet veel keus dan +vit te rerollen voor meer dmg. Ben al van 600k naar 400k life gegaan, vraag me af of ik niet te ver doorsla..
Heb nu 600k maar dat zal ook wel rap minder worden met rerollen.

Ik begon de x-pac overigens met 150 miljoen gold, en heb nu nog 65 over. Heb zeker wel 20 miljoen verneukt aan het rerollen van de verkeerde items (die zo weer vervangen waren) en het eruit halen van m'n gems terwijl 't niet nodig was. Probeer nu dus wat rustiger aan te doen met m'n gold, maar zolang ik die socket niet krijg zal 't toch rap blijven gaan >:)

• Rem

Rem

Grimmie187 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 16:00:

Als je het mij vraagt niet, maar ik ga dan ook echt puur voor de damage. Je kan trouwens beter even je toughness linken, wat een combinatie is van je mitigation + life. Je kan 600K life hebben, maar met 0 all-resist ga je alsnog in 1 hit dood!

Ik heb met mijn DH 1.3mil damage en 6mil toughness. Heb me in het begin alleen maar gefocussed op damage om gemakkelijker te farmen, met deze stats kan ik evengoed een paar klappen hebben op T3, en word lang niet altijd geoneshotted (Hmmm.. wat een woord) op T6.

• Grimmie187
Rem schreef op maandag 31 maart 2014 @ 16:05:
[...]

Als je het mij vraagt niet, maar ik ga dan ook echt puur voor de damage. Je kan trouwens beter even je toughness linken, wat een combinatie is van je mitigation + life. Je kan 600K life hebben, maar met 0 all-resist ga je alsnog in 1 hit dood!

Ik heb met mijn DH 1.3mil damage en 6mil toughness. Heb me in het begin alleen maar gefocussed op damage om gemakkelijker te farmen, met deze stats kan ik evengoed een paar klappen hebben op T3, en word lang niet altijd geoneshotted (Hmmm.. wat een woord) op T6.
Zo te zien zit ik nog wel goed dan, ik houd voor dmg/tougness ratio ongeveer 1:5 aan. Heb nu wel 650k dmg en 5m toughness dus ik kan nog best wat inleveren voor dmg lijkt mij.

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-12 10:50

Madstorm

Derping all the way!

Grimmie187 schreef op maandag 31 maart 2014 @ 16:07:
[...]

Zo te zien zit ik nog wel goed dan, ik houd voor dmg/tougness ratio ongeveer 1:5 aan. Heb nu wel 650k dmg en 5m toughness dus ik kan nog best wat inleveren voor dmg lijkt mij.
Op SC moet het wel lukken..

Ik heb op mijn HC Wizard momenteel 8M though en 530K dmg (self buffed). Ik wil graag de stap maken van Master naar T1 maar ik vertrouw het toch niet.. Zijn hier mensen met gelijke stats op HC die al op T1 zitten te spelen?

I'm an Ironman!

• leonard_nl
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-02 19:31
Madstorm schreef op maandag 31 maart 2014 @ 16:41:
[...]

Op SC moet het wel lukken..

Ik heb op mijn HC Wizard momenteel 8M though en 530K dmg (self buffed). Ik wil graag de stap maken van Master naar T1 maar ik vertrouw het toch niet.. Zijn hier mensen met gelijke stats op HC die al op T1 zitten te spelen?
Dat red je wel, waar ik me meer zorgen over zou maken, zijn de disconnects etc.

• Cornelison
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:05
Ik speel met 300k dps 6mil thoughness en 40k healing. Torment 1 gaat goed.

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Cornelison schreef op maandag 31 maart 2014 @ 16:48:
Ik speel met 300k dps 6mil thoughness en 40k healing. Torment 1 gaat goed.
Hmm, de 40K healing helpt jou erg veel denk ik.. die heb ik rond de 15K dus dat is wel een verschil.

I'm an Ironman!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-12 12:37
Gisteren op normal bounty speedruns gedaan voor bepaalde gloves. Dat gaat ook snel met 4 man zeg. Iedere 8 min een cache ofzo. (Niet getimed, gevoelsmatig)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

• Jk_W
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Enchanten is het echte 'gambling' in Diablo. De shards hebben totaal geen gokelement, maar het steeds weer salvagen van legendaries voor een extra enchantment-kans; DAT voelt zeker als een gamble :)

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-12 15:20

Luukwa

o/

En toen gingen de servers heeel hard laggen..

Soundcloud!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12 12:05
Niet alleen dat het was ook ineens over :P

• ViperTim
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-07 00:38
Juuup het is weer zover. Raar vorige week totaal geen last van gehad nu sinds gister ineens wel.

Verwijderd

Het is weer zover kom je na een dag hard werken thuis vlieg je weer van de server. :-(

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-12 10:40

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Diablo lag servers

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:41

Sick Nick

Drop the top!

Lekker irritant ja...

Wel net voor de lag een leuke legendary bracers, de nemesis bracers. Elke keer als je een shrine gebruikt spawnt er een champion met een mob dus extra loot :D

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Heerlijk, net weer op 97% van een rift..
Gisteren gebeurde het met de rift boss op 10% hp :/

[ Voor 39% gewijzigd door unfor op 31-03-2014 18:55 ]

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:27
Lagspike van tientallen seconden, d/c en nu in de login queue.... Blizzard heeft z'n spullen dus *weer* niet goed voor elkaar. Ongelooflijk dat ze niks geleerd hebben van D3 launch zeg!

Nou hopen dat m'n HC WD nog leeft... Gelukkig op normal en geen elite pack in de buurt.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Morrar schreef op maandag 31 maart 2014 @ 18:55:
Lagspike van tientallen seconden, d/c en nu in de login queue.... Blizzard heeft z'n spullen dus *weer* niet goed voor elkaar. Ongelooflijk dat ze niks geleerd hebben van D3 launch zeg!

Nou hopen dat m'n HC WD nog leeft... Gelukkig op normal en geen elite pack in de buurt.
Zoals ik al eerder zei dit hoeft helemaal niks met blizzard te maken hebben, kan ook gewoon in netwerk zelf zitten. Het ging met launch ook prima en dan spelen er meer mensen dan nu.

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Het heeft ook te maken met een DDOS, niet zozeer gericht op blizzard zelf maar ze hebben wel last van het rimpel effect.

http://www.diablofans.com...ice-interruption-march-30
Over the course of the weekend Diablo, World of Warcraft, StarCraft and Hearthstone players may have been impacted by high latency and disconnections during their gaming experience that are the result of a series of DDoS attacks on certain European online services. Although Blizzard’s infrastructure wasn’t targeted, the disruption effects rippled and have been felt by a portion of our players’ population.

While we are still closely monitoring the situation we wanted to thank you for your patience and apologise for any inconvenience this may have caused.

[ Voor 74% gewijzigd door whyz op 31-03-2014 18:59 ]

Right for all the wrong reasons.

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:52

Franko P.

Hit it.

Verwijderd schreef op maandag 31 maart 2014 @ 18:20:
Het is weer zover kom je na een dag hard werken thuis vlieg je weer van de server. :-(
Lol ik dacht precies hetzelfde... ;(

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Morrar schreef op maandag 31 maart 2014 @ 18:55:

:')

Launch was vorige week, peaktime waren er geen problemen.
Problemen begonnen afgelopen weekend, dit heeft dus niets met de launch te maken.

Jammer van je troll.

Hoop inderdaad wel voor je dat jc HC char nog leeft, die sympathie krijg je dan nog wel van mij.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Morrar
WeAreLegion schreef op maandag 31 maart 2014 @ 18:56:
[...]

Zoals ik al eerder zei dit hoeft helemaal niks met blizzard te maken hebben, kan ook gewoon in netwerk zelf zitten. Het ging met launch ook prima en dan spelen er meer mensen dan nu.
Toen hadden we geen queue's... Denk dat er nu veel meer mensen zijn die teruggekomen zijn nadat ze gehoord hebben dat loot 2.0 en ROS wel de moeite waard zijn.

Maar ook als het aan je netwerk ligt; twee dagen compleet onspeelbaar betekent toch echt tijd voor een nieuwe host / crew. Alleen als je een enorme DDOS te verstouwen krijgt zou het acceptabel zijn, maar dan hadden ze dat wel gemeld lijkt me.

@Bokkie: Fanboy much? Een groot bedrijf als Blizzard dat miljarden verdiend en dan met de goedkoopste host van de EU in zee gaat... Vragen om problemen lijkt me.

[ Voor 10% gewijzigd door Morrar op 31-03-2014 19:30 ]

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
WeAreLegion schreef op maandag 31 maart 2014 @ 18:56:
[...]

nou als alle andere dingen werken, zoal GoT hier, dan is Blizz toch weer de hoofdverdachte.

Al is het een netwerk probleem, heeft ook blizz die netwerk provider geselecteerd en dus daarvoor verantwoordelijk.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Luukwa

Luukwa

o/

Het is al bevestigd dat ze te kampen hebben met een aanval ;)

Soundcloud!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-12 12:27
Morrar schreef op maandag 31 maart 2014 @ 18:59:
[...]

Toen hadden we geen queue's... Denk dat er nu veel meer mensen zijn die teruggekomen zijn nadat ze gehoord hebben dat loot 2.0 en ROS wel de moeite waard zijn.

Maar ook als het aan je netwerk ligt; twee dagen compleet onspeelbaar betekent toch echt tijd voor een nieuwe host / crew. Alleen als je een enorme DDOS te verstouwen krijgt zou het acceptabel zijn, maar dan hadden ze dat wel gemeld lijkt me.
Van het weekend waren het dus DDOS aanvallen: http://www.diablofans.com...ice-interruption-march-30

Wellicht nu weer

• WeAreLegion
  • Niet online
Mofkees schreef op maandag 31 maart 2014 @ 18:59:
[...]

nou als alle andere dingen werken, zoal GoT hier, dan is Blizz toch weer de hoofdverdachte.

Al is het een netwerk probleem, heeft ook blizz die netwerk provider geselecteerd en dus daarvoor verantwoordelijk.
Lekker kort door de bocht weer. Servers komen vanzelf wel weer op :)

En daar komt nog bij dat je wel een andere hosting provider kan nemen als de DDOS groot genoeg is houd niks het tegen ook switchen van provider niet.

[ Voor 15% gewijzigd door WeAreLegion op 31-03-2014 19:03 ]

• leonard_nl
Luukwa schreef op maandag 31 maart 2014 @ 19:00:
Het is al bevestigd dat ze te kampen hebben met een aanval ;)
Was het gisteren ook een aanval? Dit is natuurlijk geen doen zo.

• Luukwa

Luukwa

o/

leonard_nl schreef op maandag 31 maart 2014 @ 19:01:
[...]

Was het gisteren ook een aanval? Dit is natuurlijk geen doen zo.
Ze hadden van het weekend inderdaad aanvallen en aangezien het precies hetzelfde gaat als in het weekend lijkt het me overduidelijk.

Soundcloud!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:42

Metian

Snert is vies

Over the course of the weekend Diablo, World of Warcraft, StarCraft and Hearthstone players may have been impacted by high latency and disconnections during their gaming experience that are the result of a series of DDoS attacks on certain European online services. Although Blizzard’s infrastructure wasn’t targeted, the disruption effects rippled and have been felt by a portion of our players’ population.

While we are still closely monitoring the situation we wanted to thank you for your patience and apologise for any inconvenience this may have caused.
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/10219252538

Geduld hebben dus. Blizzard is bezig en helaas is er dus weer is een DDOS geweest, niet direct op Blizzard maar een 'naschok van'..

Logisch overigens aangezien D3 niet de enige is met problemen op dit moment.

Have you tried turning it off and on again?

[ Voor 3% gewijzigd door Metian op 31-03-2014 19:03 ]

Rupsen, Rapsen.

• leonard_nl
Metian schreef op maandag 31 maart 2014 @ 19:02:
[...]

http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/10219252538

Geduld hebben dus. Blizzard is bezig en helaas is er dus weer is een DDOS geweest, niet direct op Blizzard maar een 'naschok van'..

Logisch overigens aangezien D3 niet de enige is met problemen op dit moment.
Wat is logisch?

• WeAreLegion
  • Niet online
Het is logisch als in dat het niet de D3 servers zelf zijn die problemen geven Warcraft en dergelijke hadden en hebben ook problemen.

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:52

Franko P.

Hit it.

Lezen is ook een kunst, het is logisch dat het een ddos is geweest aangezien niet alleen diablo, maar ook sc 2, wow en hs er last van hadden.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-12 19:04

Melkaz

Melkazar

It's a busy day for Battle.net

Estimated time 414 minutes :D

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• leonard_nl
Franko P. schreef op maandag 31 maart 2014 @ 19:05:
[...]

Lezen is ook een kunst, het is logisch dat het een ddos is geweest aangezien niet alleen diablo, maar ook sc 2, wow en hs er last van hadden.
Nou nou, het is niet per definitie een ddos als Blizzard last heeft van zijn connection issues.

• Mofkees
Franko P. schreef op maandag 31 maart 2014 @ 19:05:
[...]

logisch? blizz heeft eigen games natuurlijk bij elkaar, maar ze zijn, naar eigen zeggen, niet direkt aangevallen. Dan ben ik wel benieuwd of andere games er ook problemen van hebben, BF4 of LoL oid...

• Occy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-12 14:31
tuurlijk eindelijk een vrije avond login tijd van 3 weken...

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-12 09:39

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Les voor de volgende keer. Gewoon je pc + sessie aan laten staan :)

Legion 7i i9 3080 32gb

• Mofkees
markklok schreef op maandag 31 maart 2014 @ 19:09:
mwoah. ik werd gewoon eruit geknikkerd, dus dat werkt ook niet echt :D

• leonard_nl
Mofkees schreef op maandag 31 maart 2014 @ 19:07:
[...]

logisch? blizz heeft eigen games natuurlijk bij elkaar, maar ze zijn, naar eigen zeggen, niet direkt aangevallen. Dan ben ik wel benieuwd of andere games er ook problemen van hebben, BF4 of LoL oid...
Helemaal mee eens.

Die pop-up van die que is ook niet te harden trouwens

• TheDeeGee
  • Niet online
Echt... DDoS aanval...

Boze Kids met PCs...

GVD!

-----------------------------

(En dan nog het nieuws dat de NVIDIA 800 Serie pas in 2015 uitkomt.)

Lekker hoor -_-

[ Voor 53% gewijzigd door TheDeeGee op 31-03-2014 19:11 ]

• Occy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-12 14:31
markklok schreef op maandag 31 maart 2014 @ 19:09:
ja ik ook, you are disconnected from battle.net 8)7

hondekoppen!

gelukkig ben ik pas halverwege met de 1 uur compilatie van dumpert _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Occy op 31-03-2014 19:13 ]

• Morrar
[...]

Mja aanval op Telia zou het dan moeten zijn, ben dan wel benieuwd waarop. Verder heeft Telia vaak zat problemen, ook zonder DDOS.

Ziet er hier niet bijzonder druk uit: http://www.digitalattackmap.com

[ Voor 7% gewijzigd door Morrar op 31-03-2014 19:15 ]

• Mofkees
nou geen idee of ik gewoon geluk heb, maar net binnen gekomen door via US B.net in te loggen.

dan kom ik tenmisnte snel weer op b.net.

Dus account inloggen via NA maar game wel op EU

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-12 22:24
Login queue op battlenet, moet niet gekker worden :)

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-12 21:29
"We are aware of an issue that is affecting our authentication servers, which may result in failed or slow login attempts. Etc.."

Want a cookie?!

• Kevinp
  • Laatst online: 23-12 07:40
Ja, maar ze hebben ook de meest irritante que handler...

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:08
Kevinp schreef op maandag 31 maart 2014 @ 19:22:
Ja, maar ze hebben ook de meest irritante que handler...
OMG ja, om de 1,5 sec knalt ie naar de voorgrond :s

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-10 09:47
Prachtig :P al die reacties hier geven toch wel aan hoe graag iedereen weer diablo speelt!

ik heb nu nog 3 minuten estimated queue...
en dan voorzichtig eens Tier1 Torment solo proberen!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-12 22:24
Hydrosine schreef op maandag 31 maart 2014 @ 19:28:
Prachtig :P al die reacties hier geven toch wel aan hoe graag iedereen weer diablo speelt!

ik heb nu nog 3 minuten estimated queue...
en dan voorzichtig eens Tier1 Torment solo proberen!
Hoop er maar niet teveel op, lagspikes gaan nog vrolijk door...

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-12 19:27

Passievrucht

swarma

Zo vanaf morgen eens Diablo 3 ontdekken. Heb hem geruild tegen mijn Final Fantasy games. Ben wel een PS3 gamer :)

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:12

Umbrah

The Incredible MapMan

Passievrucht schreef op maandag 31 maart 2014 @ 23:25:
Zo vanaf morgen eens Diablo 3 ontdekken. Heb hem geruild tegen mijn Final Fantasy games. Ben wel een PS3 gamer :)
Je zult wel wat mensen hier vinden die console gamen (heb hem ook op m'n Xbox), maar naar verhouding niet zoveel. Het is namelijk een compleet ander spel; de PC versie centreert zich nogal op de muiscursor (voordelen ook van dien) en bied daardoor véél meer monsters & wat meer skills die "op locatie" zijn, en de levels zijn ook aangepast daarop. De console is veel meer karakter centrisch, en je hebt dus minder monsters e.d...

Dat, en je loopt één monsterpatch (hoewel een vroege versie loot 2.0 en paragon 2.0 er al in zit, is het het nét niet)), één act, één class, en een "tweede game" die er nu ook inzit. En een lading online community...

Naar mijn mening zouden de console versies haast wel een nieuw eigen topic mogen hebben...

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:08
omg eindelijk mijn HC Crusader weer op lvl 52 bam pc loopt vast en DOOD :(. Kan ik weer overnieuwe beginnen. Zo word ik nooit 70 natuurlijk

Toen maar even op mijn SC gespeeld en die van 63 naar 66 gekregen en 3 upgrades gevonden waarvan 2 legies :)

[ Voor 28% gewijzigd door Br3wmaster op 01-04-2014 08:11 ]

PSN: Brwmaster

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Nou gisteravond toch nog een tijdje kunnen spelen. Het kan natuurlijk geluk zijn maar gisteren in een 2 a 3 uurtjes normaal spelen toch weer 6 a 7 legendaries gekregen. Dus ik heb het gevoel dat ik wel kan merken dat er een hotfix heeft plaats gevonden. Maar daarnaast hadden medespelers waar ik mee speelde minder geluk :9

Daarnaast mijn tweede HC character op 70 gehaald, de crusader. In het begin vond ik het helemaal niks, maar hier kom ik steeds meer op terug. Maar ik moet nog erg zoeken naar een leuke build wat lekker werkt. Iemand hiervoor tips?
Mijn profile: http://eu.battle.net/d3/e...storm-2335/hero/37823090‏

Trouwens ik heb nog lang niet het beste gear, zelfs niet het middelmatige gear.. Ben daar nog druk mee bezig :)

[ Voor 15% gewijzigd door Madstorm op 01-04-2014 08:17 ]

I'm an Ironman!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-12 15:05
[...]

BF4 was iig ook niet lekker. Continu lag en er af geknald worden. Vriend van mij had hetzelfde. In D3 raar genoeg geen enkel probleem. Lage ms en geen dc's. Terwijl iedereen van me clan continu eraf geknikkerd werd.

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Verwijderd

Madstorm schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 08:10:
Nou gisteravond toch nog een tijdje kunnen spelen. Het kan natuurlijk geluk zijn maar gisteren in een 2 a 3 uurtjes normaal spelen toch weer 6 a 7 legendaries gekregen. Dus ik heb het gevoel dat ik wel kan merken dat er een hotfix heeft plaats gevonden. Maar daarnaast hadden medespelers waar ik mee speelde minder geluk :9

Daarnaast mijn tweede HC character op 70 gehaald, de crusader. In het begin vond ik het helemaal niks, maar hier kom ik steeds meer op terug. Maar ik moet nog erg zoeken naar een leuke build wat lekker werkt. Iemand hiervoor tips?
Mijn profile: http://eu.battle.net/d3/e...storm-2335/hero/37823090‏

Trouwens ik heb nog lang niet het beste gear, zelfs niet het middelmatige gear.. Ben daar nog druk mee bezig :)
Ik heb wel wat tips: vergeet critical chance, en stack cooldown reduction. Met "Judgement - Resolve" en een beetje cooldown heb je in 90% van de belangrijke gevallen 100% criticalhitchance. In de overige gevallen heb je Akaraths Champion beschikbaar. Hierdoor lijkt je DPS op papier lager, maar is het effectief veel hoger.

Daarnaast is attackspeed ook niet zo belangrijk als %damage. Ik maak voornamelijk gebruik van fireskills en heb dus aardig wat %fire gear. Dit maakt een gigantisch groot verschil. Ik crit nu voor ruim 10mil. en kan met gemak T3 farmen.

Ik maak momenteel gebruik van Fire maar het liefst zou ik holy willen gebruiken, dit omdat het zorgt voor meer flexibiliteit in mijn build. Als laatste tip kan je het zwaard Maximus aanraden. Zelfs met slechte stats is dit 1 van de beste wapens in de game. De proc summoned een demon met een firechain. Die chain doet zo ongelooflijk veel damage. Hij hit ongeveer 4x per seconde voor 4-5mil. per hit. Dus bosses smelten echt weg.

Hier mijn build/gear.

http://eu.battle.net/d3/e...hirAhn-2778/hero/38798710

Hopelijk heb je er wat aan :).

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12 13:58
Valt me een beetje tegen dat je geen legendary pants hebt :+

:9~ _/-\o_ :9~

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Verwijderd

_Peter2_ schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 08:40:
[...]

Valt me een beetje tegen dat je geen legendary pants hebt :+

:9~ _/-\o_ :9~
Genoeg gevonden, maar deze leek gewoon beter :). Ik heb deze gear binnen een weekendje verzameld dus de game is redelijk "easy mode" denk ik. Ik doe eigenlijk alleen maar bounty's en rifts.

Het enige waar ik me kapot aan stoor is dat de droprate voor die pony park slagharen drops broken zijn waardoor ik de staff niet compleet kan krijgen.

Dit zorgt ervoor dat ik een recipe niet kan farmen voor "de beste craftable helm in de game?"

http://us.battle.net/d3/e...smith/recipe/sages-apogee

Behoorlijk frustrerend, ik kwam er pas na 4uur die cave farmen achter :(.

• ShadowBumble
  • Laatst online: 15:02

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 08:44:
[...]

Genoeg gevonden, maar deze leek gewoon beter :). Ik heb deze gear binnen een weekendje verzameld dus de game is redelijk "easy mode" denk ik. Ik doe eigenlijk alleen maar bounty's en rifts.

Het enige waar ik me kapot aan stoor is dat de droprate voor die pony park slagharen drops broken zijn waardoor ik de staff niet compleet kan krijgen.

Dit zorgt ervoor dat ik een recipe niet kan farmen voor "de beste craftable helm in de game?"

Ach geen idee ben nog niet eens echt begonnen om specifiek mats te farmen gaat me een vermogen aan forgotten souls kosten namelijk, aan re-rolls om mij Hallowed Protectors Weapons goed te krijgen :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

[...]

Zat mensen in de tweakers game community die dat ding wel hebben :) poortje openen zou geen probleem moeten zijn, enige wat ze dan mogelijk vragen is dat je hun ook helpt met bijv het farmen voor Element of celerity O-) :P

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-12 19:29

beuker19

Killerbeuker is so OP

Gisteren mijn dmg. van 217k naar 534k gekregen door een paar goede drops en een paar rerolls ;)
Een paar skills aangepast en loop nu ook redelijk door T1 heen.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
[...]

Ik ken de pijn, ik ben er 2 dagen mee bezig geweest en heb hem 15 maal gekilled. Geen drop, hij kan overigens wel droppen alleen de kans is flink verkleint door een bug die ze maar niet fixen. :(

PSN: Alvanosa

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Begin ook eindelijk dusdanige gear te krijgen dat ik er aan kan gaan denken om mijn Maximus te vervangen voor een ander wapen mocht ik een geschikte tegenkomen :P

http://eu.battle.net/d3/e...baatar-1668/hero/38601142

Denk dat ik de life regen op de ring of royal grandeur ga proberen te rerollen. maar vind het jammer dat je er ook dure gems voor nodig hebt :x

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 08:37:
[...]

Ik heb wel wat tips: vergeet critical chance, en stack cooldown reduction. Met "Judgement - Resolve" en een beetje cooldown heb je in 90% van de belangrijke gevallen 100% criticalhitchance. In de overige gevallen heb je Akaraths Champion beschikbaar. Hierdoor lijkt je DPS op papier lager, maar is het effectief veel hoger.

Daarnaast is attackspeed ook niet zo belangrijk als %damage. Ik maak voornamelijk gebruik van fireskills en heb dus aardig wat %fire gear. Dit maakt een gigantisch groot verschil. Ik crit nu voor ruim 10mil. en kan met gemak T3 farmen.

Ik maak momenteel gebruik van Fire maar het liefst zou ik holy willen gebruiken, dit omdat het zorgt voor meer flexibiliteit in mijn build. Als laatste tip kan je het zwaard Maximus aanraden. Zelfs met slechte stats is dit 1 van de beste wapens in de game. De proc summoned een demon met een firechain. Die chain doet zo ongelooflijk veel damage. Hij hit ongeveer 4x per seconde voor 4-5mil. per hit. Dus bosses smelten echt weg.

Hier mijn build/gear.

damn, dat is leuke gear..
Ik zal vanavond eens kijken of ik crit ch kan veranderen in %dmg, dus neem aan dan dat %dmg gem in mijn wapen beter is dan de %crit ch gem?

Naar judgement heb ik nog niet gekeken, dat lijkt me inderdaad een leuke skill, wel is het nodig om dan aardig wat CD reduction te hebben om deze een beetje te blijven gebruiken..

Thanks voor de info :)

I'm an Ironman!

Verwijderd

Madstorm schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 08:57:
[...]

Ik zal vanavond eens kijken of ik crit ch kan veranderen in %dmg, dus neem aan dan dat %dmg gem in mijn wapen beter is dan de %crit ch gem?

Naar judgement heb ik nog niet gekeken, dat lijkt me inderdaad een leuke skill, wel is het nodig om dan aardig wat CD reduction te hebben om deze een beetje te blijven gebruiken..

Headslot geeft al 11%, en akaraths champion rune zorgt ervoor dat je verder eigenlijk geen cooldowns hebt :).

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:08
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 08:37:
[...]

Hier mijn build/gear.

Bedankt voor de tips. Hier heb ik ook wat aan. Helaas vanavond weer helemaal opnieuw beginnen met levelen omdat mijn pc weer is vast liep haha.

Gelukkig nog wel een Cain setje liggen voor lvl 23

PSN: Brwmaster

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
gisteren golden flense gevonden voor mijn crusader, die ervoor zorgt dat sweep 4 wrath per target herstelt.
had nog een cindercoat liggen ook, en nog wat deftige leg bracers en heb maar eens een sweep build gemaakt.
infinite wrath en rond de 4 mil crits, wat toch heel wat beter is dan de occasionele 1.4 mil hammer crit :/
T1 gaat vlotjes, maar dat ging het zowiezo al met een pure block build. het gaat alleen zo traag ivm wizards en dh's :(

wel spijtig dat de dot van sweep nog altijd niet werkt....

PSN - ps4 : sir_kowlier

Verwijderd

kowlier schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:10:
gisteren golden flense gevonden voor mijn crusader, die ervoor zorgt dat sweep 4 wrath per target herstelt.
had nog een cindercoat liggen ook, en nog wat deftige leg bracers en heb maar eens een sweep build gemaakt.
infinite wrath en rond de 4 mil crits, wat toch heel wat beter is dan de occasionele 1.4 mil hammer crit :/
T1 gaat vlotjes, maar dat ging het zowiezo al met een pure block build. het gaat alleen zo traag ivm wizards en dh's :(

Ach, sweep heeft zelf geloof ik iets van 400%, met een beetje gear is dat al snel 500%. Misschien klopt het niet helemaal, maar het valt mij op dat als ik fireskills voornamelijk gebruik. Gear ook met voornamelijk firedamage dropt.

Toeval?

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-12 14:42
Gister mijn set ring en mijn gloves een nieuwe stat gegeven, bij de ring al de 1ste poging 5.5chc en bij de gloves in de 2de poging 7 ias.
Dus bijna perfect glove nu (700+/7/45/10). Jammer dat de items niet updaten :(
Inmiddels 300k unbuffed en ingame hits in het algemeen tussen de 700-1.6m ofzo. Dus gaat de goede kant op, durf al expert te doen :)

Verder vandaag natuurlijk de dubbele leg drops :+

https://d4armory.io/Player/803500

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Gisteravond gelukkig weinig last gehad van de server problemen. Ik heb na 5 minuten in de wachtrij te hebben gestaan zonder problemen de hele avond kunnen spelen.

Ik heb ook weer een aantal upgrades gevonden. Op dit moment zijn de stats

660K DMG
310K HP
6M Thoughness
+59% Lightning damage

T1 is nu te doen maar nog niet op het tempo waar ik graag op wil farmen.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:28
Gisteren eindelijk 70 geworden.
Gelijk een bounty en rift gedaan, best leuk om zo alle omgevingen en monsters weer te zien op deze manier.
Speel nu op Master, maar dat is prima te doen voor me. Ik kreeg het alleen wat lastig met meerdere elite packs die Arcane, Molton en Vortex hadden. Binnenkort maar even T1 proberen.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• kowlier
ja das wel zweten als je plots 5 packs op je doos krijgt met arcane, molten, desecrator, fire chains en extra minions :/

kowlier schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:10:

Hammer is gewoon een waardeloze generator. Snap niet dat mensen die gebruiken.

Gebruik nu zelf Slash/Crush. En dat crit eigenlijk dus permanent voor 2.5-3M tegen alles voor me. En is fire, dus is ook wel lekker in combinatie met Sweep.

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 01-04-2014 09:29 ]

• kowlier
mja, met +15% justice damage en +28% lightning damage was dat toch de beste keus :p

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Blijf zelf punish de beste generator vinden :) dmg wise niet het sterkst hoewel slash ook wel redelijk is, complementeerd Punish de crusader imho het beste

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12 13:58
Gisteren een nieuwe wand gevonden en nieuwe shoulders uit een cache.
Wand is nog niet super, kan rerollen voor een socket, maar wil mijn crafting mats eerst gebruiken om mijn artisans op level 12 te krijgen.

Wizard

Is er overigens een site waarop je kunt zien welke affixes er op welk item kunnen zitten (legs daargelaten)?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:02
Gisteren een soort van, mooie Soj gevonden met fire damage..
Nu met 900.000 DPS en +40% tegen elites op T3 solo, fantastisch!

Spel word steeds leuker met alle extra damage affixes :)

Apsie's profiel

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:14
Madstorm schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 08:57:
[...]

% dmg gems bestaan niet. Daarom gebruikt iedereen emeralds in wapens.
Bosmonster schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:27:
[...]

Hammer is gewoon een waardeloze generator. Snap niet dat mensen die gebruiken.

Gebruik nu zelf Slash/Crush. En dat crit eigenlijk dus permanent voor 2.5-3M tegen alles voor me. En is fire, dus is ook wel lekker in combinatie met Sweep.
Ten eerste omdat het een ranged aanval is. Crusaders hebben niet de 30% dmg reduction van Monks en Barbs, dus die zijn niet zo geschikt om in arcane turrets en poison op de grond te tanken.
Ten tweede omdat je een dmg boost krijgt van een passive skill die je gebruikt icm blessed hammer. En bijna alle crusaders gebruiken blessed hammer.

TheS4ndm4n#1919

• kowlier
mja, het was vooral de combinatie van thunderstruck met mijn shaefers hammer die continu lightning aoe deed.

mijn sweep build nu doet idd meer damage, maar niet zo consistent.
als de crits tegenzitten is het niet vet...

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Gister in 2 Rift runs 3 set items gevonden, 2 ringetjes, en de gloves van de Crusader set
Enchant erop, en bij de 2e poging al 46%CHD erbij

edit - Mijn Crusader gebruikt geen Hammer :P
http://eu.battle.net/d3/e...emanto-2946/hero/38589705

[ Voor 28% gewijzigd door Cthulhu op 01-04-2014 09:49 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Ten eerste omdat het een ranged aanval is. Crusaders hebben niet de 30% dmg reduction van Monks en Barbs, dus die zijn niet zo geschikt om in arcane turrets en poison op de grond te tanken.
Ten tweede omdat je een dmg boost krijgt van een passive skill die je gebruikt icm blessed hammer. En bijna alle crusaders gebruiken blessed hammer.
Dus ga je van een afstandje hammers gooien die 20% dmg doen op een enkele white? Het haalt gewoon helemaal niks uit.

Blessed hammer is prima, maar ik zou me daardoor niet laten verleiden tot Justice eerlijk gezegd.

Maar goed.. daarmee heb je ook gelijk het grootste probleem van de crusader te pakken: waardeloze generators, matige spenders en praktisch geen synergie.

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 01-04-2014 09:46 ]

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

RocketKoen schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:42:
[...]

% dmg gems bestaan niet. Daarom gebruikt iedereen emeralds in wapens.

[...]

Daarom gewoon een goed schild pakken, de pak in duiken en punish spammen.
Op die manier zijn je blessed hammers ook veel effectiever :)

Beste synergie die de crus heeft is door in een groep met crusaders te lopen, en fist of the heavens met fissure te spammen :P

Als extra generator dan gewoon provoke met hit me, er midden in gaan staan en om je heen fist of the heavens neer te gooien met zijn allen ::D (framedrops guaranteed)

[ Voor 18% gewijzigd door Bokkie op 01-04-2014 09:52 ]

Verwijderd

Bokkie schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:50:
[...]

Daarom gewoon een goed schild pakken, de pak in duiken en punish spammen.
Op die manier zijn je blessed hammers ook veel effectiever :)

Beste synergie die de crus heeft is door in een groep met crusaders te lopen, en fist of the heavens met fissure te spammen :P

Als extra generator dan gewoon provoke met hit me, er midden in gaan staan en om je heen fist of the heavens neer te gooien met zijn allen ::D (framedrops guaranteed)
Blocken is lategame echt heel slecht, volgens mij kan je maximaal 25.000 damage blocken? Dat is echt heel weinig. Een schild gebruik ik voornamelijk voor de stats en de passive armor buff.
Pagina: 1 ... 119 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]