• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Absoluut, vind eigenlijk dat voor de crusader shields de blocking value een % zou moeten zijn. Beste manier om het gebrek aan 30% melee reduction te counteren, Zo hebben ranged crusaders er minder profijt van.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Beste kun je gewoon je gear aan een barb geven :P

Ik heb 815K dps en 19.3M Toughness op mn Crusader en het is nog steeds wachten op CD's. Dat gaat niet veranderen zolang de generators en spenders zo waardeloos zijn. (of je een berg set/legendaries vindt die je wat voordelen geven).

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 01-04-2014 09:58 ]

• NeilForeal
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-12-2024

NeilForeal

Quay

De nieuwe loot forceert je min of meer om je build aan te passen. Ik heb lang rondgelopen met mn level 60 necklace en rings vanwege de chd, chc en ias. Ik ben nog geen item tegengekomen waarmee ik +dmg kreeg, maar je komt dan van die idiote getallen tegen als -3% dmg en + 31% toughness. Op een gegeven moment moet je toch switchen haha. Ik begin wel langzamerhand steeds meer chc en ias te verliezen hoewel mijn damage niet zozeer achteruit gaat. Het is een andere speelstijl.

Ik ben benieuwd hoe de andere monks dit zien.

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
NeilForeal schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:57:
De nieuwe loot forceert je min of meer om je build aan te passen. Ik heb lang rondgelopen met mn level 60 necklace en rings vanwege de chd, chc en ias. Ik ben nog geen item tegengekomen waarmee ik +dmg kreeg, maar je komt dan van die idiote getallen tegen als -3% dmg en + 31% toughness. Op een gegeven moment moet je toch switchen haha. Ik begin wel langzamerhand steeds meer chc en ias te verliezen hoewel mijn damage niet zozeer achteruit gaat. Het is een andere speelstijl.

Valt wel mee, ik heb nu een trifecta amulet.. Vitality aangepast door Crit chance :) Helemaal blij!

550 dex
9.5% crit chance (was 575 vital)
98% crit damage
5% attackspeed

140! Arcane resistance (jeuj! Die stack ik toevallig!)

Enige probleem bij mij is de pants.. ik gebruik nog steeds de oude inna set met attack speed movement speed en crit kans. die is moeilijke te vervangen :S

[ Voor 8% gewijzigd door Ealjebij op 01-04-2014 10:03 ]

D3 Profiel

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Bosmonster schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:57:
Beste kun je gewoon je gear aan een barb geven :P

Ik heb 815K dps en 19.3M Toughness op mn Crusader en het is nog steeds wachten op CD's. Dat gaat niet veranderen zolang de generators en spenders zo waardeloos zijn. (of je een berg set/legendaries vindt die je wat voordelen geven).
Fuck barbs "P

Ook al is mijn crusader niet efficient, blonde chick met dikke armor >> ongeschreon klerenkast :P

Met de gear wordt de crus wel viable, maar de efficientie is gewoon laag te zoeken :/

Zeker als je dan dit soort filmpjes ziet YouTube: Diablo 3 RoS Fast Farming Monk Build for Torment (1000 sided strike) :/

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:11

Rem

Woohoo,
Eindelijk een magefist gevonden. Geweldige rolls erop ook nog.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ko10qS5.png

Ben nu over de 1mil profile dps heen, en heb +76% fire damage / -24% fire cost reduction. Wel balen dat armory geen reroll stats laat zien. 8) 8)

Ook eerste marauder set-item gevonden, shoulders. Main stat, life/p.sec, reduced resource cost 5% en +% damage to een skill die ik niet gebruik. Wat een crap! :P

Enige waar ik nu nog op uit ben is een degelijk amulet met +fire damage (Word moeilijk om mijn huidige te vervangen(570dex,523vit,98% CHD,10%CC), een kridershot met degelijke damage rolls en misschien wat set-items die niet zo slecht zijn! >:)

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Bokkie schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 10:02:
[...]

Fuck barbs "P

Ook al is mijn crusader niet efficient, blonde chick met dikke armor >> ongeschreon klerenkast :P

Met de gear wordt de crus wel viable, maar de efficientie is gewoon laag te zoeken :/

Zeker als je dan dit soort filmpjes ziet YouTube: Diablo 3 RoS Fast Farming Monk Build for Torment (1000 sided strike) :/
OMG, dat moet ik gaan proberen :o

PSN: Alvanosa

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Gisteren erg blij met het looten van een Shenlong's Fist of Legend op HC met 2200dps, op het eerste zicht een erg goeie roll. In volle euforie loop ik naar de enchantress en klik ik op een secondary ipv primary stat voor een socket reroll... daar kan dus nooit een socket uitkomen |:(

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sfinx-2884/hero/14837055

Al bij al nog steeds een leuke upgrade maar het had nog beter gekund met een socket ipv 32CHD. Heb dan maar de rest van m'n gear geoptimaliseerd door alles te rerollen naar lightning (resistances en dmg bonus), mijn toughness is nu zowat verdubbeld - al is dat nog niet zichtbaar in de Armory. Die wordt pas geupdated als je actief speelt ofzo?

Overigens met dat rerollen zijn je mats op 1-2-3 op :P
Ik kijk eerst welke stat de minste variabele heeft, dan roll ik :) (afhankelijk van welke stat dat is natuurlijk)
Die CHD rolt standaard, ik heb een lower level versie ervan.

Die 1000 sided strike build is idd ziek, snel maar eens iets van een leuke 2h'er scoren :)
Op m'n HC monk kan ik daar ook wel mee beginnen op normal.... maar daar wilde ik eigenlijk nog even mee wachten aangezien m'n DSL nog wel eens crapt.

Gisteren met Protax en Thorknight voor het eerst die riftmeuk etc gedaan, zjeez wat ging dat hard.... kon het amper bijbenen qua yellows, stuk of 5 plans gevonden, ook wel leuk.

Al ben ik een grote barb fan... crusader leek me ook tof, maar het lijkt erop dat de STR chars een flinke buf nodig hebben :/

[ Voor 16% gewijzigd door Vandread op 01-04-2014 10:25 ]

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-12 15:12

Anno

Griefmaker#2862

NeilForeal schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 09:57:

Zelf ga ik voor CHC, IAS en +%elemental dmg. Ik heb wel trifecta gloves op dit moment maar dat koste met toch bijna 600 vit. Ik weet niet of dat het waard. Maar ik probeer het gewoon en dan zie ik het wel. Als het niet werkt verander ik de gear.

Dit zijn de stats waar ik naar op zoek ben per item.

Ring: dex, ias, chc, chd
Amulet: +%elemental damage, dex, chc, ias
Helm: dex, vit, all res, chc
Chest: dex, vit, all res, sockets
Pants: dex vit, all res, sockets
Boots: dex, vit, all ress, movement speed
Bracers: +%elemental damage, dex, vit, chc
Gloves: dex, chc, chd, ias (not sure though)
Weapon 1: +%damage, dex, vit, socket (Liefst Fulminator of Thunderfury for the win ivm +% lightning damage)
Weapon 2: +%damage, +%elemental damage, dex, socket (Won Khim Lau of de fists)
Shoulders: dex, vit, all res, +%life
Belt: dex, vit, all res, IAS (hellcat) of dex, vit, ias, chc (whitching hour)

Voor zover ik weet is dit het beste mogelijkheid voor mij als je ervan uit gaat dat alle items vier primaire stats hebben.

Ik stack trouwens +lighting dmg (59% op dit moment) voor fist of thunder - thunderclap en sweeping winds - cyclone.

Misschien dat ik de ringen nog switch naar dex, vit, ias en chc. Als ik niet in leven kan blijven.

• Sfinx-
Vandread schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 10:23:
Ik kijk eerst welke stat de minste variabele heeft, dan roll ik :) (afhankelijk van welke stat dat is natuurlijk)
Die CHD rolt standaard, ik heb een lower level versie ervan.
Dat deed ik dus ook, maar pas bij het rerollen kwam het besef dat op een secondary geen socket kan rollen. Een gem met CHD is net iets beter dan 32CHD ;) Het is nu LOK geworden, veel beters kon ik helaas niet rollen.

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-12 20:27
Gisteren ook weer druk geweest met rerollen. Doel was wat meer dmg ten kosten van toughness.

Dmg: van 600k naar 700k.
Toughness: van 5m naar 3.2m

Hou er nu ook maar mee op, meer toughness inleveren zie ik niet zitten. Verder houd deze balans me wel scherp, met 5m toughness kon ik op T1 als DH eigenlijk overal midden in blijven staan wat je speelwijze niet echt ten goede komt :P

Verder ben ik nu een poison build aan het proberen met grenades als active skill en grenadier (?) als passive skill. Werkt best aardig!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Grimmie187 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 10:42:
Gisteren ook weer druk geweest met rerollen. Doel was wat meer dmg ten kosten van toughness.

Dmg: van 600k naar 700k.
Toughness: van 5m naar 3.2m

Hou er nu ook maar mee op, meer toughness inleveren zie ik niet zitten. Verder houd deze balans me wel scherp, met 5m toughness kon ik op T1 als DH eigenlijk overal midden in blijven staan wat je speelwijze niet echt ten goede komt :P

Verder ben ik nu een poison build aan het proberen met grenades als active skill en grenadier (?) als passive skill. Werkt best aardig!
Ik kheb ook neit zoveel dmg, maar vind je bijna 2m toughness inleveren voor maar 100k dmg niet wat veel? Althans het lijkt mij zoveel.
Sfinx- schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 10:29:
[...]
Dat deed ik dus ook, maar pas bij het rerollen kwam het besef dat op een secondary geen socket kan rollen. Een gem met CHD is net iets beter dan 32CHD ;) Het is nu LOK geworden, veel beters kon ik helaas niet rollen.
Die 30+chd is zo "goed" dat ik m'n 1700dps shenlong nog niet heb kunnen vervangen door een 1900+dps/dex/socket wapen... zeker een waardevolle stat dus ik heb die life per spirit spend gererolled volgens mij.

• Grimmie187
WeAreLegion schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 10:44:
[...]

Ik kheb ook neit zoveel dmg, maar vind je bijna 2m toughness inleveren voor maar 100k dmg niet wat veel? Althans het lijkt mij zoveel.
Eens, maar wilde even kijken hoeveel dmg ik uit mijn huidige gear kon persen. Daarnaast is toughness upgraden altijd makkelijker dan dmg :)

http://eu.battle.net/d3/e...mmie187-2217/hero/3175537 (rerolls zijn nog niet verwerkt zo te zien)

• WeAreLegion
  • Niet online
Grimmie187 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 10:55:
[...]

Eens, maar wilde even kijken hoeveel dmg ik uit mijn huidige gear kon persen. Daarnaast is toughness upgraden altijd makkelijker dan dmg :)

http://eu.battle.net/d3/e...mmie187-2217/hero/3175537 (rerolls zijn nog niet verwerkt zo te zien)
profile laat helaas geen rerolls zien :) maar goed beetje experimenteren kan nooit kwaad.

• Sfinx-
Vandread schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 10:47:
[...]

Die 30+chd is zo "goed" dat ik m'n 1700dps shenlong nog niet heb kunnen vervangen door een 1900+dps/dex/socket wapen... zeker een waardevolle stat dus ik heb die life per spirit spend gererolled volgens mij.
Hm, ik heb zonet dit plaatje gevonden:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/StpPF5r.png

Het kan nog beter dus :o In dat geval zou ik toch de CHD rerollen naar socket, tenzij je puur voor DPS gaat.

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-12 19:16
Ik vraag me af waarom die set bonus nog steeds zo kansloos en gaar is...

Verder wel mooi dingetje!

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• bulefy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-07 20:52
Sfinx- schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:05:
[...]

[afbeelding]

Het kan nog beter dus :o In dat geval zou ik toch de CHD rerollen naar socket, tenzij je puur voor DPS gaat.
Dit zijn items uit de PTR en hier was 3k+ damige standaard op 1 hand weapons.

• WeAreLegion
  • Niet online
bulefy schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:08:
[...]

Dit zijn items uit de PTR en hier was 3k+ damige standaard op 1 hand weapons.
inderdaad :) er zijn geen 1h wapens meer met 3k+ dmg dat hebben ze naar beneden geschroeft :).

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-12 20:15
Ik heb ook een leuke vraag, over het algemeen bestaan rifts uit packs met elites e.d.
Maar wat is wijsheid met twee one handed socketed wapens? Groene gems erin voor een critdmg bonus (mits je chc goed genoeg is) of diamonds erin met standaard 20% dmg op elites.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
Denk dat dat meer een kwestie van voorkeur is en niet direct in cijfers uit te drukken. Als je door trash heen rent maar moeite hebt met elites zou je voor de diamonds kunnen gaan ja. Zou je even moeten kijken of die critdmg bonus meer dan 20% is.

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-12 15:26
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:18:
Ik heb ook een leuke vraag, over het algemeen bestaan rifts uit packs met elites e.d.
Maar wat is wijsheid met twee one handed socketed wapens? Groene gems erin voor een critdmg bonus (mits je chc goed genoeg is) of diamonds erin met standaard 20% dmg op elites.
als een groene gem je meer dan 20% oplevert groen.
Zo niet en je hebt zonder gem absoluut geen moeite met normal mobs kan je nadenken over een diamond.

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
Gems zijn toch onderdeel van je build? Als je door de juiste gems te gebruiken geen problemen hebt met trash én elites, lijkt me het dat je voor die oplossing moet gaan.

• Passievrucht
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-12 19:27

Passievrucht

swarma

Umbrah schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 01:34:
[...]

Je zult wel wat mensen hier vinden die console gamen (heb hem ook op m'n Xbox), maar naar verhouding niet zoveel. Het is namelijk een compleet ander spel; de PC versie centreert zich nogal op de muiscursor (voordelen ook van dien) en bied daardoor véél meer monsters & wat meer skills die "op locatie" zijn, en de levels zijn ook aangepast daarop. De console is veel meer karakter centrisch, en je hebt dus minder monsters e.d...

Dat, en je loopt één monsterpatch (hoewel een vroege versie loot 2.0 en paragon 2.0 er al in zit, is het het nét niet)), één act, één class, en een "tweede game" die er nu ook inzit. En een lading online community...

Naar mijn mening zouden de console versies haast wel een nieuw eigen topic mogen hebben...
Thanks voor de info. Zal hem gewoon spelen en minder naar dit topic refereren gezien het je punten, maar hoe dan ook, het lijkt me een leuk spel :)

Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht

• DeGrand
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-05 17:44
Even vlug wat ingetikt in excel, kan er naast zitten, maar zodra je cc al boven de 16% uit komt dan heb je al meer aan de groene, ook tegen elites.

D3 armory: DeGrand-2382

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-12 20:15
Ik heb ook geen probleem met mijn build, het was een vraag.
Hoe sneller elites down zijn hoe beter. Des te eerder is de rift klaar.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:12

Umbrah

The Incredible MapMan

DeGrand schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:26:
Even vlug wat ingetikt in excel, kan er naast zitten, maar zodra je cc al boven de 16% uit komt dan heb je al meer aan de groene, ook tegen elites.
Hangt een beetje af van je reeds bestaande CHD ook! En natuurlijk je weaponspeed. http://diablodamagecalculator.com/ helpt gigantisch. Maar ja, tussen 12 en 18% critkans heb je al snel de kans dat groen beter is. Een groene gem met +125% CHD kan al snel dan méér dan 20% extra dmg geven! En dat tegen alles, niet alleen elites.

[ Voor 10% gewijzigd door Umbrah op 01-04-2014 11:28 ]

Sfinx- schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:05:
[...]

[afbeelding]

Aan de setbonus kan je al zien dat deze niet in de huidige versie zit ;)

Trouwens.... leuk setje zo:
http://eu.battle.net/d3/e...phelem-2423/hero/17030673
:9
Smitovic schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:23:
Gems zijn toch onderdeel van je build? Als je door de juiste gems te gebruiken geen problemen hebt met trash én elites, lijkt me het dat je voor die oplossing moet gaan.
Nee, want dat betekent dat je build een onevenredige hoeveelheid trash-potentie heeft vs elite-potentie. Dat oplossen met gems is symptoombestrijding. Anders gezegd: Als je trash zo makkelijk neerkrijgt met je DPS op een bepaald level, dan zou je ook elites makkelijk neer moeten krijgen met die DPS.

En verder, 130% CHD is praktisch altijd beter dan 20% elite, tenzij je echt praktisch geen CHC runt.

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 01-04-2014 11:37 ]

• Sfinx-
Vandread schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:34:
[...]

Ik zie het, je hebt gelijk. Voel ik me al iets minder slecht :)

Idd best leuk, is dat jouw profiel? Moet nog even wennen aan de nieuwe DPS waardes, al is het verschil tussen SC en HC ook groot natuurlijk.

• Grimmie187
[...]

Paragon lvl 591?! 7(8)7

• Riven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-12 09:19
Gisteren na 2 uur spelen nog steeds geen legendary drop gehad.. en daar was ineens een Mempo :o

-701 Dex
- 93 AllRresist
- 6 AttackSpeed
- Socket

Een dikke 9% upgrade in DPS. Nu twijfel ik alleen of ik er goed aan heb gedaan om de AR te enchanten naar 5.5% crit, had ik niet beter m'n socket weg kunnen halen.. Achja terug kunnen we niet meer :) 950k sheet DPS. vandaag eens kijken wat we ermee kunnen doen op de monk. Ik wil die 1 mil sheet dps vandaag toch wel aan zien te tikken uiteraard :9~

Verwijderd

[...]

Jouw char? Je mist een gem in je ring dan :-).

• Riven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-12 09:19
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:09:
[...]

Jouw char? Je mist een gem in je ring dan :-).
Ik gok dat die socket weg-ge-enchant is naar een andere nuttige stat ;)

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Riven schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:03:
Gisteren na 2 uur spelen nog steeds geen legendary drop gehad.. en daar was ineens een Mempo :o

-701 Dex
- 93 AllRresist
- 6 AttackSpeed
- Socket

Een dikke 9% upgrade in DPS. Nu twijfel ik alleen of ik er goed aan heb gedaan om de AR te enchanten naar 5.5% crit, had ik niet beter m'n socket weg kunnen halen.. Achja terug kunnen we niet meer :) 950k sheet DPS. vandaag eens kijken wat we ermee kunnen doen op de monk. Ik wil die 1 mil sheet dps vandaag toch wel aan zien te tikken uiteraard :9~
Heb je niet fout aan gedaan.
Als je je socket weg had gehaald haal je ook de mogelijkheid om 22% life er bij te krijgen mis.
Je hebt nu wel je AR weg gehaald, maar deze kan je middels 1 gem in je Armor of Pants weer terug winnen. Oftewel: met 5,5% ChC haal je echt wel meer DPS winst (en vervolgens ook Toughness vanwege de socket) dan zonder socket :)

Mooi dingetje man!

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Grin
  • Laatst online: 13:01

Grin

Ride si sapis.

Angeloonie schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:54:
Pff.. Ik heb nu 2 Mempo's en ik krijg het niet voor elkaar om er CHC op te krijgen -O-
Nagenoeg perfecte roll (711 ipv 725 dex, 7% AS), maar geen CHC :'(
Keep trying.
Bij mij koste het ook 5-6 pogingen om de all res te rerollen naar 5.5 CHC. :+ B-)

NewsBlur || My Fujifilm gear

Ik heb een schild een keer of 40 gererolld en toen maar opgegeven. Koste inmiddels 2M ofzo. Totaal heeft het geintje me iets van 60M gekost..

Schilden rerollen is niet grappig met de lijst aan mogelijke stats...

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 01-04-2014 13:00 ]

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Droppen die mempo's ook weer?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• oostland33
  • Laatst online: 12-12 11:30
wacht wel tot de kosten omlaag gaan, vind het momenteel een beetje te..

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022
Angeloonie schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 12:54:
Pff.. Ik heb nu 2 Mempo's en ik krijg het niet voor elkaar om er CHC op te krijgen -O-
Nagenoeg perfecte roll (711 ipv 725 dex, 7% AS), maar geen CHC :'(
Heb jij helemaal niet nodig :)

• Daniel.
  • Laatst online: 13:10
Mistymo schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:08:
[...]

Heb jij helemaal niet nodig :)
Je hebt niets nodig. Het is altijd handig voor erbij :)

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:14
oostland33 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:06:
wacht wel tot de kosten omlaag gaan, vind het momenteel een beetje te..
not gonna happen.
Het is bedoeld als moneysink. Zodat straks niet iedereen op 5000 forgotten souls, 200 van de hoogste gems en 10 miljard gold zit.

Natuurlijk is het duur als je binnen een week na release al de perfecte gear wilt. Maar het is de bedoeling dat het over een jaar nog werkt.

TheS4ndm4n#1919

• oostland33
RocketKoen schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:09:
[...]

not gonna happen.
Het is bedoeld als moneysink. Zodat straks niet iedereen op 5000 forgotten souls, 200 van de hoogste gems en 10 miljard gold zit.

Natuurlijk is het duur als je binnen een week na release al de perfecte gear wilt. Maar het is de bedoeling dat het over een jaar nog werkt.
ah je werkt bij blizzard zie ik, top

• oostland33
Bosmonster schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:10:
[...]

Nee we hebben gezond verstand.
vast :+

• Grin

Grin

Ride si sapis.

RocketKoen schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:09:
[...]

not gonna happen.

QFT
Maar toch jammer dat ze nu ook flawless imperial gems vragen bij een reroll...

• Evatar
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-11 20:17
ik begon mij al af te vragen wat blizzard deze keer van "grap" had :-)
dat het maar snel 17u is heb sinds gisteren een crusader op lvl 70...

• Grin

Grin

Ride si sapis.

• Rem

Rem

Bosmonster schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:35:
[...]

Weet niet waar je het nieuws vandaan hebt dat dat zo is? Heb alles al gererolled, maar die eis ben ik nog niet tegengekomen.
Legendary jewelry! :)

• Protax
  • Laatst online: 19-12 14:14
Bosmonster schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:35:
[...]

Weet niet waar je het nieuws vandaan hebt dat dat zo is? Heb alles al gererolled, maar die eis ben ik nog niet tegengekomen.
Ringen en amuletten rerollen?

• Rem

Rem

Bosmonster schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:37:
[...]

Ow, das de enige die ik nog niet heb gedaan :P

Als dat de enige is dan boeit het niet zo. Gems groeien ook op mn rug inmiddels.
Je hebt alle sockets al vol met flawless royals? :P
Ik moet nog 106 emerals vinden en dan heb ik er genoeg om de laatste 2 te upgraden... :*)

• Protax
  • Laatst online: 19-12 14:14
[...]

Ow, leg ring/amu heb ik nog niet gedaan :P

Als dat de enige is dan boeit het niet zo. Gems groeien ook op mn rug inmiddels.
Nou bij mij totaal niet... Echt veels te weinig Topaz :(

• Grimmie187
[...]

Gems groeien ook op mn rug inmiddels.
Doet dat geen pijn?

Sorry kon het niet laten.. :+

OT: Heb ook wel veel gems inmiddels maar zoals hierboven aangegeven is het nog een heeeele lange weg voordat alles vol zit met flawless royals..

[ Voor 4% gewijzigd door Grimmie187 op 01-04-2014 13:44 ]

• Grin

Grin

Ride si sapis.

[...]

Ow, leg ring/amu heb ik nog niet gedaan :P

Wat ik al eerder schreef, voor elke reroll een flawless imperial vind ik een hoge prijs.
Heb nog steeds niet alles op royal in mijn wiz, dus om dan een flawless imp. te vragen voor een reroll...
Maar het is idd voor de speelbaarheid op de lange termijn, we zijn nog maar 1 week met RoS bezig.
Nu is het nog erg duur maar dat komt tzt wel goed :z

• desjaak909
  • Laatst online: 18-12 18:58
Moest bij het craften van een Born's chest armor zelfs een flawless royal ruby betalen, en uiteraard stond daar zo'n crappy craft tegenover dat die direct tot soul werd gesalvaged |:(

Movies: letterboxd

• desjaak909
Bosmonster schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:47:
Yeah die flawless royals voor craften vind ik ook wat ver gaan idd.
Klopt dan heb je al het plan, de legend crafting mat, het white item, de 2 souls verzameld en dan mag je nog ff de hoogste gem erbij leggen, en als je dan nog wat nuttigs craft...

• NastyNick
  • Laatst online: 05-09 10:18
En dan te bedenken dat voordat ROS uitkwam je 20 miljoen + de rest moest betalen om de hoogste gem te maken omg

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Zucht ik moet nog 504 Marquise en circa 30M gold farmen om 7 Flawless Royal gems te maken voor mijn gear....

Berekening via link

• Rem

Rem

Anno schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:49:
Zucht ik moet nog 504 Marquise en circa 30M gold farmen om 7 Flawless Royal gems te maken voor mijn gear....

Berekening via link
504 marquise, 168 imperial, 56 flawless imperial, 18 (Afgerond naar beneden) royal's, 6 flawless.
Oftewel, als ik je goed begrijp heb je er al 1 en moet je de rest nog? ;)

• RocketKoen
Anno schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:49:

Berekening via link
Gelukkig droppen imperials ook :P
Het is nu 1 week uit en ik heb op het moment 2 flawless royals en 3 royals.

[ Voor 10% gewijzigd door RocketKoen op 01-04-2014 13:52 ]

TheS4ndm4n#1919

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Rem schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:51:
[...]

504 marquise, 168 imperial, 56 flawless imperial, 18 (Afgerond naar beneden) royal's, 6 flawless.
Oftewel, als ik je goed begrijp heb je er al 1 en moet je de rest nog? ;)
Ik heb al 7 Flawless imperial op mijn huidige gear. En helaas heb ik T1 nog niet op farm voor imperials.

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-12 01:19

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Zo harde spijt dat ik voor de expansion me gold hebt verspild als water :P Voorheen 2miljard nu loop ik arm bij met 100k :D. Hebben jullie al dat nieuws gelezen over die Cursed chest event bij Old Ruins met Skeleton king erin? Even proberen vanmiddag, ben al hem eerder tegengekomen. Het is geen myth dat ie 100% legendary drop dus!

Radical Birds

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Chibi2k schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:53:
Zo harde spijt dat ik voor de expansion me gold hebt verspild als water :P Voorheen 2miljard nu loop ik arm bij met 100k :D. Hebben jullie al dat nieuws gelezen over die Cursed chest event bij Old Ruins met Skeleton king erin? Even proberen vanmiddag, ben al hem eerder tegengekomen. Het is geen myth dat ie 100% legendary drop dus!
1 april zeker. Gisteren een paar keer geprobeerd op T1. En vanmorgen een streamer een paar keer de run zien doen maar geen legs.

• Rem

Rem

Chibi2k schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:53:
Probeer je nou te zeggen dat hij een 100% droprate heeft, of vraag je dat?
Ik twijfel er in ieder geval ten zeerste aan!

Verwijderd

Anno schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:55:
[...]

1 april zeker. Gisteren een paar keer geprobeerd op T1. En vanmorgen een streamer een paar keer de run zien doen maar geen legs.
Geen legs :) wel tonnen gold & XP.
Voor legs is het nog altijd MangleMaw :)

• Rem

Rem

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:55:
[...]

Weet je toevallig hoeveel gold en XP?

• oostland33
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:55:
[...]

ook generfed :P gisteren 40x op t6 geen legs... goeie xp tho

• Rem

Rem

oostland33 schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:57:
[...]

ook generfed :P gisteren 40x op t6 geen legs... goeie xp tho
Niet generfed. Jij zegt van wel, ik zeg van niet.
Jij zegt 40x, ik zeg 300x. RNG is RNG.

Ik krijg nog steeds een gemiddelde van 3.4 legs per uur! :)

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02:41

JoSchaap

Had a life, got a modem..

zaterdag door vrienden omgepraat en ook begonnen :)
Met meteen de uitbreiding erbij. Moet me alleen nog even verdiepen in de juiste gear/skills

mn werk tot nu toe (2,5 dag gameplay)
http://eu.battle.net/d3/e...Schaap-2955/hero/39685579

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Rem schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 13:58:
[...]

Niet generfed. Jij zegt van wel, ik zeg van niet.
Jij zegt 40x, ik zeg 300x. RNG is RNG.

Ik krijg nog steeds een gemiddelde van 3.4 legs per uur! :)
Jij, anderen krijgen met mazzel 1 per uur. En dan is het het niet waard. 3.4 is erg veel als ik kijk naar de algemene concensus.

Dus idd RNG. Je hebt veel mazzel ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 01-04-2014 14:04 ]

• Rem

Rem

Bosmonster schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 14:03:
[...]

Jij, anderen krijgen met mazzel 1 per uur. En dan is het het niet waard. 3.4 is erg veel als ik kijk naar de algemene concensus.
Nogmaals, RNG is RNG. Al geloof ik zelf ook gewoon graag dat ik het supersnel kan! :+

Maar dat het generfed is klopt, kijkend naar mijn eige statistieken, niets van.

Verwijderd

Rem schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 14:05:
[...]

Nogmaals, RNG is RNG. Al geloof ik zelf ook gewoon graag dat ik het supersnel kan! :+

Maar dat het generfed is klopt, kijkend naar mijn eige statistieken, niets van.
I just ran it for 4 hours. I found around 13 legendaries. 2 echoing fury, tal rasha helm, leoric ring, bunc of other rings and amus, bracer, weapons.

^ Ff een quote van een vriend van me :)
Sfinx- schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 11:52:
[...]
Ik zie het, je hebt gelijk. Voel ik me al iets minder slecht :)

Idd best leuk, is dat jouw profiel? Moet nog even wennen aan de nieuwe DPS waardes, al is het verschil tussen SC en HC ook groot natuurlijk.
I wish... ik ben gisteren pas 70 geworden:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vuurzee-2115/hero/2196209
http://www.diabloprogress.com/
Zijn wel mensen hoger ;)

• Rem

Rem

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 14:05:
[...]

I just ran it for 4 hours. I found around 13 legendaries. 2 echoing fury, tal rasha helm, leoric ring, bunc of other rings and amus, bracer, weapons.

^ Ff een quote van een vriend van me :)
4 / 13 = 3.25. Dat is zeer vergelijkbaar met mijn gemiddelde.

• RocketKoen
Het maakt voor je leg droprate natuurlijk ook uit of je 5 minuten bezig bent met een elite op Master, of dat je hem in 10 sec dood hebt op T6.

TheS4ndm4n#1919

• Rem

Rem

RocketKoen schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 14:08:
Het maakt voor je leg droprate natuurlijk ook uit of je 5 minuten bezig bent met een elite op Master, of dat je hem in 10 sec dood hebt op T6.
Heb het niet getimed, maar hij is bij mij neer voordat mijn buff van companion - wolf verlopen is. Die duurt 10 seconden, dus onder de 10 sec op T6! :)

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-12 22:11

UTADDICT

NERF

Heeft iemand trouwens een keer zin om mijn crusader (met alle exp items) te boosten naar 60? Ik kan het echt niet aan om voor de 5e keer al die acts te doen..

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
5e keer pas en dan al klagen? :D

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

UTADDICT schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 14:23:
Heeft iemand trouwens een keer zin om mijn crusader (met alle exp items) te boosten naar 60? Ik kan het echt niet aan om voor de 5e keer al die acts te doen..
Gewoon in adventuremode doen, bounties halen, snel levellen en ook nog eens rift key fragments krijgen :)

Verwijderd

Als je snel van 60-70 wil.
ACT III -> Rakkis crossing -> stukje lopen tot aan de trap -> is agent er(is hij er niet , leave game+create). Side quest aanvaarden -> trap oplopen tot boven -> 100K gold 10mil XP (op torment 6)

van 60-65 op 30 mins :)

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:26
Of per ongeluk een GoT party joinen die bounties doen en dan gewoon zeggen "ik loop even mee" :+

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

UTADDICT schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 14:23:
Ik niet :) Maar waarom niet adventure mode op T1 als je om de paar levels gear craft is dat volgens mij goed te doen tot level 60.
Anno schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 14:29:
[...]

Ik niet :) Maar waarom niet adventure mode op T1 als je om de paar levels gear craft is dat volgens mij goed te doen tot level 60.
^^ Dit

Ben zelf m'n crusader aan het levelen, volledig solo in adventure mode. Ben nu lvl 43.
Ben inmiddels wel begonnen met de acts zodat ik gewoon alle quests kan starten evt en ook de legs krijg bij Malthael :P Dus gewoon lekker Adventuren, en tussen door af en toe questen, ik doe telkens questen tot een boss en dan adventuren. Dus SK > Queen Araneaa >Warden > Butcher etc. Zo maak je langzaam progressie en is het niet te saai.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:08
Angeloonie schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 14:31:
[...]

^^ Dit

Ben zelf m'n crusader aan het levelen, volledig solo in adventure mode. Ben nu lvl 43.
Ben inmiddels wel begonnen met de acts zodat ik gewoon alle quests kan starten evt en ook de legs krijg bij Malthael :P Dus gewoon lekker Adventuren, en tussen door af en toe questen, ik doe telkens questen tot een boss en dan adventuren. Dus SK > Queen Araneaa >Warden > Butcher etc. Zo maak je langzaam progressie en is het niet te saai.
Wou dat ik op die manier kon levelen. Mijn HC char heeft de 70 nog niet gehaald dus geen bounties voor mij. Helaas freezed mijn pc nog wel is en gaat mijn Char weer dood. Hoppa weer Act I :+

PSN: Brwmaster

• desjaak909
Je kan ook steeds voordat je een rift sluit even wisselen naar je te lvl'en char (als je in een groep zit), dan krijgt die de XP

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Angeloonie schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 14:35:
[...]

Krijg je XP door met die dude te praten dan? :o :X
Jah en gold en best wel veel ook, lol :)

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-12 14:42
[...]

je kan zo zelfs de Cube/Cache krijgen volgens mij :)

https://d4armory.io/Player/803500

• desjaak909
[...]

Yup, goud en XP, dacht iets van 18m xp op T1 bij lvl 70 char

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-12 22:11

UTADDICT

NERF

Haha, ik heb de aandachtsspanne van een goudvis.

T1 adventure is misschien een idee. zal is ffkes kijken. Hoe gaat dat in zijn werk? Alleen? Adventure is toch pas vanaf 70?

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Pagina: 1 ... 120 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]