• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:39
Hoe zit het nu trouwens met levellen? Moet je met een nieuw karakter nog steeds 4x (of meer?) alles doorlopen, of is 1x goed tegenwoordig?

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:27
Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 14:26:
Als je snel van 60-70 wil.
ACT III -> Rakkis crossing -> stukje lopen tot aan de trap -> is agent er(is hij er niet , leave game+create). Side quest aanvaarden -> trap oplopen tot boven -> 100K gold 10mil XP (op torment 6)

van 60-65 op 30 mins :)
Dat is deze 'exploit' neem ik aan: YouTube: Diablo 3 RoS - Fast Powerleveling Act III Rakkis Crossing ?

Lijkt me niet heel verstandig op hardcore...
Jan_V schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 14:39:
Hoe zit het nu trouwens met levellen? Moet je met een nieuw karakter nog steeds 4x (of meer?) alles doorlopen, of is 1x goed tegenwoordig?
Hangt nogal af van de gekozen moeilijkheidsgraad en hoe snel je er doorheen ramt (alles exploren of zoveel mogelijk skippen). Als je de moeilijkheid een beetje omhoog gooit moet je aan 1 play through genoeg hebben.

Zelf begin ik act 1 nu op torment 2 en dat gaat net met paragon levels. Zo snel mogelijk level 15 ~ 20 aantikken en dan met craften en gems proberen je char flink te boosten. Daarna zak ik meestal af na Master of Hard om snel door het spel heen te rammen zodat ik alle quests gehad heb.

[ Voor 40% gewijzigd door Morrar op 01-04-2014 14:44 ]

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:59

Umbrah

The Incredible MapMan

Kan zelfs in minder dan één keer (beginnen in hoge moeilijkheid), en je kan ook in adventure mode levelen.

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-12 15:12

Anno

Griefmaker#2862

UTADDICT schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 14:37:
[...]

Haha, ik heb de aandachtsspanne van een goudvis.

T1 adventure is misschien een idee. zal is ffkes kijken. Hoe gaat dat in zijn werk? Alleen? Adventure is toch pas vanaf 70?
Nee je unlocked adventure mode voor al je karakters zodra je de game hebt uitgespeeld.

Verwijderd

Morrar schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 14:40:
[...]

Dat is deze 'exploit' neem ik aan: YouTube: Diablo 3 RoS - Fast Powerleveling Act III Rakkis Crossing ?

Lijkt me niet heel verstandig op hardcore...
inderdaad niet. :p zeker niet met die lagproblemen van de laatste dagen

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-12 15:25
Nadat ik met mijn Witch Doctor level 70 had bereikt heb ik een nieuwe Crusader gestart, en die meteen in Adventure Mode laten beginnen. Dat kan op zich prima, hoewel je helemaal in het begin nog wel erg zwak bent en erg weinig 'gear' hebt, terwijl de monsters al meteen in grotere groepen rond lopen dan in campaign mode.

Wat wel erg grappig is is dat de monsters allemaal met je mee-levelen. Dus ben je een level 2 character dan zijn ook de monsters in Act IV en Act V rond de level 2. :D Je kunt echt kris-kras door alle vijf acts heen om de bounties te doen.

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik heb mijn Crusader ook in Adventure Mode gelvled, vanaf lvl1

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Bosmonster schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 14:44:
[...]

Wil je in Story mode overal bijkunnen echter, moet je nog steeds wel even alles doorlopen.

Maar dat is niet echt nodig meer tegenwoordig.
Dat klopt niet, in storymode, wat unlocked zodra één char lvl70 is en act5 uit heeft, is voor nieuwe characters óók alles unlocked (waypoints zitten ook op andere plekken).

Kon op lvl3 Adria doen, en sterker nog, dit is ook mogelijk:

• Jan_V
Umbrah schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:06:
[...]

Dat klopt niet, in storymode, wat unlocked zodra één char lvl70 is en act5 uit heeft, is voor nieuwe characters óók alles unlocked (waypoints zitten ook op andere plekken).

[video]
Haha, hoe slecht :)

Umbrah schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:06:
[...]

[video]
Dat is Adventure mode...

• Morrar
Eerlijk gezegd vind ik het juist een van de sterkere punten van D3! Dat alles zo netje schaalt met player level is best een prestaties, zelfs zulke boss fights. Vind het juist gaaf dat je alles kunt spelen, ongeacht je level.

Zolang de beloning maar ongeveer gelijk is aan de prestatie / uitdaging / moeite die je erin moet stoppen is er weinig aan de hand.

Het probleem zijn eerder de quests / events die je kunt spam farmen binnen heel korte tijd...

• Jan_V
Morrar schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:27:
[...]

Eerlijk gezegd vind ik het juist een van de sterkere punten van D3! Dat alles zo netje schaalt met player level is best een prestaties, zelfs zulke boss fights. Vind het juist gaaf dat je alles kunt spelen, ongeacht je level.

Zolang de beloning maar ongeveer gelijk is aan de prestatie / uitdaging / moeite die je erin moet stoppen is er weinig aan de hand.

Het probleem zijn eerder de quests / events die je kunt spam farmen binnen heel korte tijd...
Op zich is dat wel een leuke feature inderdaad. Dat had je vroeger ook in Final Fantasy 8, echter levelden sommige vijanden daar pas mee vanaf een bepaald level. Een monster was dus bijvoorbeeld level 14 of hoger. Had zoiets hier ook verwacht, maar dat is blijkbaar (nog) niet zo.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Dat schalen gaat hier ook niet gebeuren, want het hele doel van adventure mods is ervoor te zorgen dat mensen niet constant hetzelfde riedeltje hoeven te doen bij het levellen van een nieuw character.

Malthael is een bounty dus als je vanaf lvl 1 bounties kan doen schaalt malth gewoon met je lvl 1

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Bokkie schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:33:
Dat schalen gaat hier ook niet gebeuren, want het hele doel van adventure mods is ervoor te zorgen dat mensen niet constant hetzelfde riedeltje hoeven te doen bij het levellen van een nieuw character.

Malthael is een bounty dus als je vanaf lvl 1 bounties kan doen schaalt malth gewoon met je lvl 1
Goh, dat wist ik niet. Dat is opzich wel vet! Misschien , als ze 30% reduction op de crusader doen, dat ik deze via die weg ga levelen.

D3 Profiel

Ealjebij schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:39:
[...]

Goh, dat wist ik niet. Dat is opzich wel vet! misschien als ze 30% reduction op de crusader doen dat ik deze via deze weg ga levelen.
Dat zouden ze wel moeten doen. Nu moet je als crusader behoorlijk wat toughness stacken om mee te kunnen komen, wat ook al weer ten kostte van je DPS gaat.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zie liever een % block value op crusader shields only

Pff.. Gewoon weg met die 30% reduction. Ik heb als DH ook geen ranged/magic reduction oid. Gewoon alles 0% reduction, maakt de verschillen tussen de klassen weer wat kleiner.

Speelde gisteren met Misty, en voelde me als DH echt een beetje nutteloos. :P Kon met Cluster Arrow wel damage doen, maar het is echt bizar om het verschil tussen AoE te zien tussen een Wizard en een DH. Waar ik single target wel lekker ben, heb ik gewoon geen kans tegen groepen, terwijl de Wiz daar echt 0,0 problemen mee heeft met zowat alleen maar AoE spells.

:'(

[ Voor 34% gewijzigd door Angeloonie op 01-04-2014 15:50 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12 12:33

Neelon

FOR PONY!!!

Angeloonie schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:50:
Pff.. Gewoon weg met die 30% reduction. Ik heb als DH ook geen ranged/magic reduction oid. Gewoon alles 0% reduction, maakt de verschillen tussen de klassen weer wat kleiner.

Speelde gisteren met Misty, en voelde me als DH echt een beetje nutteloos. :P Kon met Cluster Arrow wel damage doen, maar het is echt bizar om het verschil tussen AoE te zien tussen een Wizard en een DH. Waar ik single target wel lekker ben, heb ik gewoon geen kans tegen groepen, terwijl de Wiz daar echt 0,0 problemen mee heeft met zowat alleen maar AoE spells.

Je hebt als ranged klasse echter wel veel meer opties in waar je kunt staan om toch nog schade te kunnen doen. Daar heb ik als monk iets minder keuzes in.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Pff.. Gewoon weg met die 30% reduction. Ik heb als DH ook geen ranged/magic reduction oid. .....
Dat zou mooi zijn, wat voor reden heeft het nog om een melee class te spelen? Dan ben je toch beter af op afstand?

Wizard doet (kan! Knakker in mijn clan heeft minder sheet dps dan mij en doet meer dmg) al ziek veel meer damage tot verhouding van mijn monk..

D3 Profiel

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
Tja, tis maar wat je speelstijl is. Mijn DH heb ik zo (geprobeerd) ingericht dat ik gewoon stil kan staan in het midden van een pack, zonder dat ik dood ga.

• Morrar
Character sheet dps is dan ook een zo goed als waardeloze indicatie van hoeveel schade je nu echt doet... Binnen een character zegt het al niet veel, maar vergelijken tussen verschillende classes is echt totaal zinloos.

[ Voor 35% gewijzigd door Morrar op 01-04-2014 15:57 ]

• Smitovic
Klopt, bij mij staat er iets van 250k, terwijl al mijn bonussen zoals fire damage echt wel 50-60% meer geven.

• Morrar
Smitovic schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 15:58:
Klopt, bij mij staat er iets van 250k, terwijl al mijn bonussen zoals fire damage echt wel 50-60% meer geven.
Precies, bonus elemental of skill damage vertekenen het beeld al enorm en komen nogal regelmatig voor op gear.

Daarnaast is er ook nog je build / speeltaktiek. Als jouw skill single target 10M damage doet is dat op papier leuk, maar als je een AoE hebt die je 10 mobs voor 2M kan laten raken schiet het wel meer op uiteindelijk. Daarom zijn pull skills behoorlijk belangrijk, maar dat ga je niet terug zien op je character sheet.

Even over iets heel anders, dit is misschien wel een handig guide voor crafters:
http://www.diablofans.com...-materials-drop-locations

[ Voor 15% gewijzigd door Morrar op 01-04-2014 16:07 ]

DPS zegt idd niet, zit op bijna 1 mil DPS, maar in de praktijk is een gemiddelde Wiz met 300k DPS sneller.. Ook zonder 50% skill boosts etc.

DH moet nog steeds een flink onder handen genomen worden. Bijv. al door iets simpels als de basic skills ipv 1 arrow 2 of 3 arrows te laten schieten, of resourcepool vergroten/hatred cost verlagen op AoE skills.

Blijft gewoon shit om het verschil in efficientie te zien :'(

DH is en blijft mijn class tot het bittere einde, en zal ook niet snel een andere main class kiezen, maar soms is het echt oneerlijk.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-12 22:16

Rem

Morrar schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 16:00:
[...]

Precies, bonus elemental of skill damage vertekenen het beeld al enorm en komen nogal regelmatig voor op gear.

Daarnaast is er ook nog je build / speeltaktiek. Als jouw skill single target 10M damage doet is dat op papier leuk, maar als je een AoE hebt die je 10 mobs voor 2M kan laten raken schiet het wel meer op uiteindelijk. Daarom zijn pull skills behoorlijk belangrijk, maar dat ga je niet terug zien op je character sheet.
Klopt, als je ook naar de #1 op bijv. diabloprogress kijkt, die heeft 1.35mil sheet DPS, maar in totaal maar +20% cold damage (Wat hij niet eens gebruikt in zijn build). Hij equipt waarschijnlijk voordat hij uitlogt gear die specifiek gerollt is om deze lijst te toppen! :)

Ik sta op 954 met 80% firedamage, dus praktisch gezien is mijn damage hoger als zijne (1.05*1.8 > 1.35*1.2). :>
Angeloonie schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 16:06:
DPS zegt idd niet, zit op bijna 1 mil DPS, maar in de praktijk is een gemiddelde Wiz met 300k DPS sneller.. Ook zonder 50% skill boosts etc.

DH moet nog steeds een flink onder handen genomen worden. Bijv. al door iets simpels als de basic skills ipv 1 arrow 2 of 3 arrows te laten schieten, of resourcepool vergroten/hatred cost verlagen op AoE skills.

DH is en blijft mijn class tot het bittere einde, en zal ook niet snel een andere main class kiezen, maar soms is het echt oneerlijk.
DH 4 life, maar even serieus: boe fucking hoe. :/
Ik ben er eerlijk gezegd van overtuigd dat ik net zo effectief als wizards ben rond mijn gearlevel.

[ Voor 30% gewijzigd door Rem op 01-04-2014 16:11 ]

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Rem schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 16:09:
[...]

Klopt, als je ook naar de #1 op bijv. diabloprogress kijkt, die heeft 1.35mil sheet DPS, maar in totaal maar +20% cold damage (Wat hij niet eens gebruikt in zijn build). Hij equipt waarschijnlijk voordat hij uitlogt gear die specifiek gerollt is om deze lijst te toppen! :)

Ik sta op 954 met 80% firedamage, dus praktisch gezien is mijn damage hoger als zijne (1.05*1.8 > 1.35*1.2). :>
En ik op 420,
Maar met gargantuam, 5 zombiedogs en 15 fetishes zal ik niet veel voor je onderdoen. ;) :*

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:48
Angeloonie schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 16:06:

Boo hoo...zullen we eens de DH van de vanilla-launch erbij pakken? :+

De WD's zijn éindelijk degenen die langzaam beginnen te profiteren van alle wijzigingen en items van de afgelopen patches. Het begint eindelijk een beetje op te vallen dat een Petbuild en een AoE-build langzaam zich kunnen gaan meten aan wizards, maar nog steeds op afstand.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Dat maakt de verschillen juist alleen maar groter. Als ranged class kun je eenvoudig veel damage ontwijken. Als melee class kan dat niet en ben je dan dus automatisch flink in het nadeel.

En als Crusader val je nu tussen wal en schip...
Joarie schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 16:13:
[...]

Boo hoo...zullen we eens de DH van de vanilla-launch erbij pakken? :+

De WD's zijn éindelijk degenen die langzaam beginnen te profiteren van alle wijzigingen en items van de afgelopen patches. Het begint eindelijk een beetje op te vallen dat een Petbuild en een AoE-build langzaam zich kunnen gaan meten aan wizards, maar nog steeds op afstand.
WD's kunnen alleen nog meekomen door bears te spammen. Net als vroeger..

[ Voor 38% gewijzigd door Bosmonster op 01-04-2014 16:14 ]

• hexta
Bosmonster schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 16:13:
[...]

Dat maakt de verschillen juist alleen maar groter. Als ranged class kun je eenvoudig veel damage ontwijken. Als melee class kan dat niet en ben je dan dus automatisch flink in het nadeel.
Ligt natuurlijk ook enorm aan de omgeving.

• Mistymo
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03-2022

Pfffff Ben ook niet zomaar een wizzard he >:) dus vergelijk mij niet met elke wizz die er rond loopt.

• Rem

Rem

hexta schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 16:12:
[...]

En ik op 420,
Maar met gargantuam, 5 zombiedogs en 15 fetishes zal ik niet veel voor je onderdoen. ;) :*
Dan sta je toch boven mij, dan doe ik toch juist onder voor jou? :)

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:02
Bosmonster schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 16:13:

WD's kunnen alleen nog meekomen door bears te spammen. Net als vroeger..
Ahum........Spirit barrage?
Ahum........Psycofants<>Firebats?

Met de juiste gear (zoals bij ieder build) doen wij zeker niet onder :)

Apsie's profiel

• Melkaz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-12 19:04

Melkaz

Melkazar

Vergeet niet dat de armory profiles de enchants niet weergeven. Zo heb ik Lightning dmg bracers gevonden maar die zijn allang reforged naar cold damage.

Overigens ben ik nu langzaam aan begonnen met het levelen van de andere characters maar Wizards steken met kop en schoulders uit boven de rest qua efficiency. Is het niet zo dat Frost Orb nog steeds bugged is en meer dmg doet dan de tooltip zegt? Vreemd dat dit al maand of twee zo is..

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

• hexta
Rem schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 16:17:
[...]

Dan sta je toch boven mij, dan doe ik toch juist onder voor jou? :)
Nah, denk nog steeds dat ik iets achter zal lopen, helemaal in 1 vs 1, waar de helft van mijn fetishes weinig doet, maar in elk geval zal het niet veel schelen. :D

• Rem

Rem

Er is maar 1 manier om het op te lossen dan, brawlen met die handel! :P
Ik heb nog nooit met iemand gebrawled! :O

• hexta
Rem schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 16:30:
Er is maar 1 manier om het op te lossen dan, brawlen met die handel! :P
Ik heb nog nooit met iemand gebrawled! :O
:D
Moet wel eerst dmg kunnen doen om mn fetishes te krijgen though. ;(

• Mistymo
Ach het belangrijkste is dat iedereen weer lol heeft in d3, althans ik weer wel. Wel verbazingwekkend is dat het zo makkelijk is geworden. Bedoel RoS is net een week uit en meeste hebben al dusdanige gear dat tor4/5 mogenlijk is te farmen (niet efficient misschien t.o.v. tor1 of 2 maar toch).

Ik heb inmiddels volgens char sheet een dps van bijna 1,3 mio dps en een toughness van 12mio, dus tor1 farmen is een walk in the park :) Ohh ja en ik ben een wizz dus kan zijn dat mijn edps hoger ligt door mijn +lightning damage.

• Rem

Rem

hexta schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 16:32:
[...]

:D
Moet wel eerst dmg kunnen doen om mn fetishes te krijgen though. ;(
Dat word een probleem, want ik burst als een gek! 8)
6 cluster arrows, crittend voor 20mil op white mobs, op je hoofd! :P

(en dan even 10 seconden pause voordat ik weer schiet! :P )

• hexta
Rem schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 16:36:
[...]

Dat word een probleem, want ik burst als een gek! 8)
6 cluster arrows, crittend voor 20mil op white mobs, op je hoofd! :P

(en dan even 10 seconden pause voordat ik weer schiet! :P )
je hebt er maar 1 nodig denk ik. ;( :D
Maar misschien kan ik je op tijd in een kip veranderen. _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door hexta op 01-04-2014 16:37 ]

• Rem

Rem

hexta schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 16:37:
[...]

je hebt er maar 1 nodig denk ik. ;( :D
Maar misschien kan ik je op tijd in een kip veranderen. _/-\o_
Characters mitigaten iets meer als white mobs hoop ik, dus ga ervanuit dat hij niet voor 20mil van je hp balk af gaat halen! :P

edit: het is hier opeens erg stil. Iedereen in de auto naar huis zeker? :P

[ Voor 10% gewijzigd door Rem op 01-04-2014 17:09 ]

• Smitovic
Wat ik mis in het enchant scherm is een manier om te zien wat een enchant mogelijk met het item kan doen, als in dps verschil. Wat is nou beter, 7% IAS of 10% crit chance? Ik zou zeggen het laatste, maar zeker weten doe ik het niet...
Daarnaast, wat gebeurt er met mijn toughness als ik 560 vit weggooi? Is dat beter dan die 10% cc, of niet?

[ Voor 18% gewijzigd door Smitovic op 01-04-2014 17:22 ]

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-12 15:20

Luukwa

o/

Smitovic schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 17:21:
Wat ik mis in het enchant scherm is een manier om te zien wat een enchant mogelijk met het item kan doen, als in dps verschil. Wat is nou beter, 7% IAS of 10% crit chance? Ik zou zeggen het laatste, maar zeker weten doe ik het niet...
Daarnaast, wat gebeurt er met mijn toughness als ik 560 vit weggooi? Is dat beter dan die 10% cc, of niet?
Nee dat kan niet, tenzij je zelf met een reken machinetje gaat rekenen.

Soundcloud!

• Smitovic
En dat vind ik jammer:P Als je eenmaal enchant zie je wel wat je kan krijgen, maar zelfs dan weet je nog niet of het een vooruitgang is.

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Morrar schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 16:00:
[...]

Even over iets heel anders, dit is misschien wel een handig guide voor crafters:
http://www.diablofans.com...-materials-drop-locations
Ik heb al 5x Azmo gedood, T1 en T2, maar geen drop van dat spul wat ik nodig heb voor mijn Corruption Shoulders

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:43

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gister gevonden: (Normal, act 3, adventure mode)
http://us.battle.net/d3/en/item/bloody-pincer

Nu nog het plan:
http://us.battle.net/d3/e...cksmith/recipe/demon-claw

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• chiIIed
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:32
Wat is atm de fotm class? Rolde een barb aan het begin van d3. Afgehaakt omdat je gewoon niet act 3/4 kon farmen zonder waanzinnig dure gear. Dus zou dat nu graag willen voorkomen :p

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:43

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik zie erg veel wizard voorbij schieten, die kunnen wel aardig meekomen etm

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Verwijderd

Cthulhu schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 17:57:
[...]

Ik heb al 5x Azmo gedood, T1 en T2, maar geen drop van dat spul wat ik nodig heb voor mijn Corruption Shoulders
Valt op T1 en 2 toch regelmatig hoor... beetje volhouden:)

• Retpics
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 24-12 16:40
Heb het plan al gehad, maar die bloody pincer wil bij mij maar niet droppen... :(

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Vraag die ongetwijfeld al gesteld is maar goed... heb je nu enig voordeel met op een hogere difficulty te farmen dan normal (uitgezonderd torment) voor wat betreft de kwaliteit & hoeveelheid van drops?

Normal ga ik nu als boter door, waardoor ik vrij snel ga. Maar de drops zijn tot nu toe vrij belabberd. Maar trager farmen = minder efficiënt als er niks wijzigt aan de drops.

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-12 11:29

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Je farmt veel meer gold en paragon xp op hogere moeilijkheidsgraden. Je gaat wel wat langzamer, maar daar is vast wel een optimum voor te vinden. Kwaliteit van de drops maakt het t/m master geloof ik niet uit. Vanaf torment vallen er ook nog torment exclusieve legendaries.

[ Voor 13% gewijzigd door Blitzdoctor op 01-04-2014 19:19 ]

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

• Mistymo
Sfinx- schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 18:54:
Vraag die ongetwijfeld al gesteld is maar goed... heb je nu enig voordeel met op een hogere difficulty te farmen dan normal (uitgezonderd torment) voor wat betreft de kwaliteit & hoeveelheid van drops?

Normal ga ik nu als boter door, waardoor ik vrij snel ga. Maar de drops zijn tot nu toe vrij belabberd. Maar trager farmen = minder efficiënt als er niks wijzigt aan de drops.
In feite dropt hetzelfde met als uitzondering dat er op tor1 of hoger imperial gems kunnen droppen en bepaalde legends/set. Dus ik zou zeggen als je normal goed af kan gewoon blijven doen, want master/expert levert niet echt winst op behalve wat meer xp/shards.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 18:49:
[...]

Valt op T1 en 2 toch regelmatig hoor... beetje volhouden:)
Ik ga al richting de 30 kills maar nog steeds geen crafting mat van Azmo, maar we gaan vrolijk verder. ;) Gelukkig is Core of Arreat+Azmo niet de slechtste route qua chests dus het valt nog mee, maar een drop zou onderhand prettig zijn.

• Luukwa

Luukwa

o/

Heel fijn, een bounty maar de boss is foetsie.. nergens te vinden...

Soundcloud!

• Smitovic
Om nog even door te gaan over de drops, je kan dus eigenlijk beter op T1 blijven dan zsm naar T2/3 gaan als je gear wilt?

• Luukwa

Luukwa

o/

Overgegaan van een 2-hander naar een sever + chantodos force op mijn mage :) 30k damage ingeleverd voor 1m toughness, zit nu dus op 650k dmg en 4,5m toughnes.

Soundcloud!

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Ik kan niet geloven op welke tour Blizzard is gegaan voor 1 April:

http://media.blizzard.com/d3/games/happyreaper/

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
Umbrah schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 21:29:
Ik kan niet geloven op welke tour Blizzard is gegaan voor 1 April:

http://media.blizzard.com/d3/games/happyreaper/
Haha :p

Even serieus: ik had nog geen enkel item gekocht bij Kadala... ik koop 2 ringen, krijg ik na elkaar Litany of the Undaunted en The Wailing Host (set ringen) :o Geen uberrolls maar dat kan toch geen toeval zijn?!

Daarna geen succes meer trouwens.

• Smitovic
Geluksvogel :O Ik heb echt al 100en items gekocht bij haar en enkel kleine upgrades gevonden... Geen legendaries of set items hoor, was altijd max +2% totaal.

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-12 19:20
Rem schreef op maandag 31 maart 2014 @ 14:50:
[...]

Beetje flauwe reactie, aangezien je al aangeeft niet precies te weten of en hoe het werkt maar wel meteen weet te vertellen hoe sneu blizzard is?
Ik zeg toch ALS, vroegah in D2 was er gewoon een decent loottable of droprate of hoe je het ook wilt noemen. Maar als ik dus dingen over timers lees dan heeft Blizzard toch iets fout gedaan.

Maar goed die timer die in kickt als je totaal niets vindt dat vind ik wel schappelijk, zolang het maar niet klokslag om een uur is want dat oogt gewoonweg cheap. Iets wat je zou verwachten van een crappy indi game die geen complexe loot systeem kunnen ontwerpen. Waar je bijvoorbeeld ook altijd dezelfde dingen loot uit een bepaald kistje ofzo.

[ Voor 5% gewijzigd door Bulls op 01-04-2014 23:42 ]

Smitovic schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 23:25:
Geluksvogel :O Ik heb echt al 100en items gekocht bij haar en enkel kleine upgrades gevonden... Geen legendaries of set items hoor, was altijd max +2% totaal.
Same nog nooit een leg :P

Bnet pindle#2913

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:00
Ik heb vanavond de boots die mijn Wiz nu heeft van Kadala (Firewalkers)... dus het kan wel... Denk dat ik zo'n 25-30 volle inventory's in totaal heb gehaald bij d'r met dus 1 legendary... ik gebruikte het meer als gold bron lol.

Zie mijn Wiz ;)

Battle.net geeft het overigens niet goed weer... heb hem gererolled van Wave of Force naar Arcane Orb 12%

Mijn main hand is vita -> Socket... hij laat ze echter beide zien. De rest klopt ook niet echt btw -.-

Ingame heb ik zo'n 750K DPS... op Battle.net nog geen 550K...

[ Voor 36% gewijzigd door Thalaron op 02-04-2014 04:28 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Verwijderd

Iemand een idee hoe een crusader zich aard in dps momenteel ? Hoor atm veel dat hun dps niet zo super is ?

Ben men WD een beetje beu... en dacht ik level wel ff een crusader :p

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2014 07:10 ]

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gisteren sheafers hammer geloot, helaas op mijn mage en als lvl 68, maar toch een socket in enchanted, op de 1e poging.en aan Crusader gegeven

lvl 60 thuindergods erop en gogo teslasader :D manman wat een lol :P dps is niet zo heel super, maar goed genoeg om lekker op T1 bounties te runnen op comfortabel niveau.

Rennen en pack gatheren, judgement erop, faling sword, hammers, en weglopen :P damage procced hele scherm over.

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:30
Skivakantie ten einde, straks terug naar NL rijden. Morgen maar weer eens aan ros wagen. Ik was best positief, maar na lvl 65 schalen demons zo hard dat ik ineens 2 lvls naar beneden nog geen deuk in een pakje boter sla.

Ook nog geen enkele upgrade gevonden, dus loop een beetje vast. Heb maar wat dmg ingeleverd voor een beetje thougness maar baat niet veel.

Lijkt wel of ik een beetje pech heb gehad met loot waardoor het heel moeilijk wordt.

Maarja, we gaan morgen maar op normaal verder.

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-12 09:39

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Altijd zuur als je met een groepje rent.. Jij vind 1 leg en iemand anders 5...

Life's a bitch :)

Legion 7i i9 3080 32gb

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-12 23:46

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

markklok schreef op woensdag 02 april 2014 @ 07:53:
Altijd zuur als je met een groepje rent.. Jij vind 1 leg en iemand anders 5...

Life's a bitch :)
Jaja, ik had veel geluk gister met het aantal drops. Het waren helaas allemaal geen upgrades of enigszins bruikbare drops. Het ging wel aardig op t2. Ik pullen en palm erop en 3 wizards de damage doen :).

Ik ben ook een crusader gestart en tot lvl 23 gekomen. Ik had best wat leuke plans verzameld en heb nu best een leuke set gear bij elkaar. Wapen chest en shoulders van Born gecraft, wat cain spul erbij en dat gaat wel lekker! Samen met utaddict ging het levellen best rap.

Battle.net || Strava

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12 13:58
RedHat schreef op woensdag 02 april 2014 @ 07:49:
Skivakantie ten einde, straks terug naar NL rijden. Morgen maar weer eens aan ros wagen. Ik was best positief, maar na lvl 65 schalen demons zo hard dat ik ineens 2 lvls naar beneden nog geen deuk in een pakje boter sla.

Ook nog geen enkele upgrade gevonden, dus loop een beetje vast. Heb maar wat dmg ingeleverd voor een beetje thougness maar baat niet veel.

Lijkt wel of ik een beetje pech heb gehad met loot waardoor het heel moeilijk wordt.

Ik herken dit wel.

Op level 70 speelde ik nog op hard, tot 65 speelde ik nog op T1. Sommige mobs waren wel erg nasty (metname die enraged spirits).
Heb nu wel iets betere gear maar ik farm denk ik nog even door met normal bounties.

Heb gisteren een leg mace gevonden die 19% extra lighting damage geeft. Wellicht mijn frost build omgooien naar lightning. (Moet dan nog een amulet met +Lightning damage hebben).

Mijn wizard

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:25
RedHat schreef op woensdag 02 april 2014 @ 07:49:

Dat heb ik ook zo ervaren. Begonnen op T1, met het idee dat het best wel lekker vooruit ging... en dan kom je op level 65 >:)

Voor m'n volgende chars die ik nog naar 70 moet brengen zal het wel gemakkelijker gaan. Ik heb al genoeg spul gevonden op level 70 met -level req en sockets (al dan niet enchanted). Dat in combinatie met al die gems die ik al heb liggen gaat vuurwerk geven ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:08
Zo gister toch nog 1 poging gedaan een HC char te levelen. Een monk dit keer. Zit al op lvl 10 zonder dat mijn pc vast is gelopen dus dat ziet er goed uit :+

PSN: Brwmaster

• Somiii
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22-10 19:55
Gisteren heel veel rifts gedaan op T1 een paar niet zo interessante legendaries gevonden maar wel veel bloodshards (500).

Alle bloodshards gebruikt bij kadala. Dacht dat de kans op een legendary omhoog was gegaan. 0 legendaries van de 50 sources die ik heb gekocht.

• NastyNick
  • Laatst online: 05-09 10:18
Somiii schreef op woensdag 02 april 2014 @ 08:24:
Gisteren heel veel rifts gedaan op T1 een paar niet zo interessante legendaries gevonden maar wel veel bloodshards (500).

Alle bloodshards gebruikt bij kadala. Dacht dat de kans op een legendary omhoog was gegaan. 0 legendaries van de 50 sources die ik heb gekocht.
Jij hebt je geluk al opgebruikt met die chantodo ;)

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Protax
  • Laatst online: 19-12 14:14
Ik heb gister wel een gruwelijke Source gevonden, past prima in me nieuwe cold project:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Protax-2556/hero/17224991

Me happy :)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

2 legendaries in totaal van Kadala
1x Fire Walkers op mijn Crusader
1x http://eu.battle.net/d3/en/item/st-archews-gage toen ik voor frosties/magefist aan het gokken was op mijn wiz

• Somiii
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22-10 19:55
NastyNickNL schreef op woensdag 02 april 2014 @ 08:31:
[...]

Jij hebt je geluk al opgebruikt met die chantodo ;)
Mag toch hopen van niet :P Die had ik inderdaad bij Kadala vandaan na 5 gambles ofzo :P
Sindsdien nooit meer 1 legendary gehad.

Verdomme je hebt gewoon gelijk

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-12 09:35
Ik zoek spirit regen voor mijn 1000 sided strike monk build. Die met Tempest Rush en Epiphany. Het gene wat ik nodig heb is een Diabo met 5 spirit regen per second en de Inna's set. Maar hoe groot is die kans dat je daar wat van vind? Ik weet nog dat op de PS3 dat je die set vrij snel bij elkaar had, maar op de PC gaat dat langzamer.

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-12 17:27
Ach ik heb al 2000shards gene legendarys gehad!. Zelfde met enchanten geen crit op helm , geen socket in wapen na 20 rolls, en forgotten souls farmen duurt lang.. bad RNG

Nog iets ik vind enkel boots en shields, die wil ik niet meer!! :P

Diablo 3 Profiel

• Luukwa

Luukwa

o/

Ik wil zo'n triumvirate, ze zeggen dat je hem makkelijk kan krijgen van blood shards, helaas nog niks.

Soundcloud!

• Protax
Luukwa schreef op woensdag 02 april 2014 @ 08:38:
Ik wil zo'n triumvirate, ze zeggen dat je hem makkelijk kan krijgen van blood shards, helaas nog niks.
Ik heb er al twee gekregen, beide troep!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-12 09:39

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Luukwa schreef op woensdag 02 april 2014 @ 08:38:
Ik kan je vertellen.. Hij dropt wel :)

Legion 7i i9 3080 32gb

• Luukwa

Luukwa

o/

markklok schreef op woensdag 02 april 2014 @ 08:39:
[...]

Helaas nog geen geluk gehad, wel een sever als drop gehad van een monster :)

Soundcloud!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:21
Ik heb ook al ruim 1000 bloodshards ingeleverd voor boots en pants, nog niets nuttigs ook niet na enchanten :(

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-12 09:59
Heb al twee Triumvirates gevonden, waren beide helemaal niks. Heb verder ook geen geen 1hander dus dat geeft niet, heb wel een gele source liggen die wel lekker is.

Slechts 1 legendary kunnen vinden met zo'n 500 Blood shards, ik ga nu telkens voor 1h wapens maar heb alleen een matige dagger er uit kunnen halen. Had hem kunnen enchanten en er een kleine upgrade van kunnen makne, maar bewaar m'n spul liever voor legendaries die het echt waard zijn.

• Protax
Ik heb er ook twee gehad, en heb ook nog een Chantodo, waren beide niets.
Tot ik gister degene vond die ik zojuist linkte, die is echt super :)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Xanthian schreef op woensdag 02 april 2014 @ 08:36:
Ik zoek spirit regen voor mijn 1000 sided strike monk build. Die met Tempest Rush en Epiphany. Het gene wat ik nodig heb is een Diabo met 5 spirit regen per second en de Inna's set. Maar hoe groot is die kans dat je daar wat van vind? Ik weet nog dat op de PS3 dat je die set vrij snel bij elkaar had, maar op de PC gaat dat langzamer.
Ik heb die build inderdaad ook even gemaakt, maar inderdaad een daibo met spirit regen is wel nodig, ik kom nu gewoon net tekort eigenlijk :P

Even in elkaar gedraait met wat ik nog had
http://eu.battle.net/d3/e...baatar-1668/hero/21984097

helaas heb ik inna's daibo gesalvaged net voor ros uitkwam >_< was wel een erg goede namelijk :P
Deze mace is wel grappig, maar toch een daibo met spirit regen is beter

dx5314 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 08:43:
[...]

Ik heb er ook twee gehad, en heb ook nog een Chantodo, waren beide niets.
Tot ik gister degene vond die ik zojuist linkte, die is echt super :)
Ik zag hem al op je ingame poppetje. Ding ziet er ook vreselijk gaaf uit! Werkt die arcane orb build een beetje? Tijd terug heb ik iets soortgelijks geprobeerd, maar zat wel snel zonder ap.

Gisteravond ook maar mijn eerste sc karakter naar de 70 gebracht. Ga daar de komende periode wat meer tijd in steken, want op sc is toch wat meer build diversiteit, omdat je geen escape skills nodig hebt. Speelt ook wat fijner, als 99% van de clan op sc zit. :P

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-12 19:16
dx5314 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 08:32:
Ik heb gister wel een gruwelijke Source gevonden, past prima in me nieuwe cold project:

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Protax-2556/hero/17224991

Me happy :)
7-8 damage?

Zeer gruwelijk laag ja! :P

Ik vermoed dat je profile bugged is? :+

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-12 14:42
Gister het eerste uur 7 materials gevonden (5x ook nog dezelfde) en een set item (barb 1h sword) en vervolgens was het 3 uur niets... Echt weird.

Maar amu nog gecraft, nu 324k unbuffed dps

https://d4armory.io/Player/803500

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Sfinx- schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 23:23:
[...]
Even serieus: ik had nog geen enkel item gekocht bij Kadala... ik koop 2 ringen, krijg ik na elkaar Litany of the Undaunted en The Wailing Host (set ringen) :o Geen uberrolls maar dat kan toch geen toeval zijn?!
Ik had hetzelfde maar dan met drops in Act 5. Ik denk dat ik nog geen 5 minuten bezig was met de expansion en hoppa: groen straaltje (Litany). Nog geen 2 minuten verder, weer groen straaltje (Wailing). WTF ?!

• Protax
Deadsmell schreef op woensdag 02 april 2014 @ 08:53:
[...]
Ik zag hem al op je ingame poppetje. Ding ziet er ook vreselijk gaaf uit! Werkt die arcane orb build een beetje? Tijd terug heb ik iets soortgelijks geprobeerd, maar zat wel snel zonder ap.
Ja, ik had dat plaatje al... Had hem al eens geloot net voordat RoS uitkwam.

Deze build ben ik mee aan het experimenteren, aangezien ik van de week dat wapen had gevonden.
Ben een beetje aan het afstappen van DPS en probeer meer te focussen op EDPS.

Build werkt goed, tot gisteravond had ik GEEN APOC, vandaar Surge of Power.
Als ik nog een APOC item erbij krijg kan ik switchen naar een andere rune.

Probeer de build verder te perfectioneren... Om zo snel mogelijk effectief te kunnen farmen op T1/2.
Op T3/T4 of hoger gebruik ik iets anders.

8)

[ Voor 3% gewijzigd door Protax op 02-04-2014 09:09 ]

• ShadowBumble
  • Laatst online: 10:54

ShadowBumble

Professioneel Prutser

dx5314 schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:02:
[...]

Ja, ik had dat plaatje al... Had hem al eens geloot net voordat RoS uitkwam.

Deze build ben ik mee aan het experimenteren, aangezien ik van de week dat wapen had gevonden.
Ben een beetje aan het afstappen van DPS en probeer meer te focussen op EDPS.

Build werkt goed, tot gisteravond had ik GEEN APOC, vandaar Surge of Power.
Als ik nog een APOC item erbij krijg kan ik switchen naar een andere rune.

Probeer de build verder te perfectioneren... Om zo snel mogelijk effectief te kunnen farmen op T1/2.
Op T3/T4 of hoger gebruik ik iets anders.

8)
On a side note tering wat een bizarre gear heb jij trouwens al :S

Azurewrath staat ook nog hoog op mijn lijstje samen met Thunderfury, tijd om harder te farmen dus zie ik alweer.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Zwaar irritant, Crusader heeft een bug met shield-bash in combinatie met jailer mobs.
Zit je ineens vast, en kan dan niets meer...
Kan dan niet meer lopen, aanvallen e.d. enige manier is game uit en nieuwe game maken...

Speel zo goed als altijd solo, dus dan schiet het niet op met bounties... -O-

Las op tech support dat je ook niet dood kan, maar dat risico wil ik niet lopen op HC

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-12 17:27
3xNix schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:22:
Zwaar irritant, Crusader heeft een bug met shield-bash in combinatie met jailer mobs.
Zit je ineens vast, en kan dan niets meer...
Kan dan niet meer lopen, aanvallen e.d. enige manier is game uit en nieuwe game maken...

Speel zo goed als altijd solo, dus dan schiet het niet op met bounties... -O-

Las op tech support dat je ook niet dood kan, maar dat risico wil ik niet lopen op HC
Je kan inderdaad dan niet meer dood.. Voordeel bij een nadeel ;-) Anders waren er echt al veel karakters omgekomen hier door.. :)

• pstalman
  • Laatst online: 24-12 14:42
en soms kun je ineens weer verder lopen, het lijkt wel op de D2 bug met de pala.

https://d4armory.io/Player/803500

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Rann schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:24:
[...]

Je kan inderdaad dan niet meer dood.. Voordeel bij een nadeel ;-) Anders waren er echt al veel karakters omgekomen hier door.. :)
Ik misschien dan niet nee O-)

Mijn broertje, die al 2x de game is gejoined omdat ik vast zat kon het toch niet laten op mijn vlaggetje te klikken...
En als levl 40 moet je niet vechten in een game gemaakt door een levl 70... en zeker niet met de A1 keywarden... >:)

• hexta
pstalman schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:29:
en soms kun je ineens weer verder lopen, het lijkt wel op de D2 bug met de pala.
Ze wilden dus wel echt die Pala "feeling" terugbrengen. :'(

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-12 16:20
http://www.diablohub.com/database/sorting/bounty-bags/
Handig linkje trouwens.

Gisteren nog even met mijn crusader verder gespeeld maar het voelt niet alsof ik verhoudingswijs heel veel damage doe. Al helemaal niet in verhouding tot sommige wizzards. Ben nu wat tank gear bij elkaar aan het zoeken. Maar vanavond even flink aan de slag met mijn DH. Die blijft ook lekker spelen. Ik vermaak me in ieder geval prima met RoS en zal er voorlopig nog wel mee zoet zijn.

• Protax
ShadowBumble schreef op woensdag 02 april 2014 @ 09:18:
[...]

On a side note tering wat een bizarre gear heb jij trouwens al :S

Azurewrath staat ook nog hoog op mijn lijstje samen met Thunderfury, tijd om harder te farmen dus zie ik alweer.
Thanks! Heb nog een zwaard wat meer DPS geeft, en veel betere bracers.
Heb ook nog een andere Mempo die ik moet rerollen (geeft meer DPS).

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-12 10:21

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

markklok schreef op woensdag 02 april 2014 @ 08:39:
[...]

van de week 1 gevonden en na een reroll was het een kleine upgrade voor me wizzie :)

en qua damage kan je beter niks vergelijken met een wizard, dat is op het moment gewoon de hardfste dpser in het spel denk ik

[ Voor 20% gewijzigd door Freakiebeakie op 02-04-2014 09:39 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

Pagina: 1 ... 121 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]