• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:48
Jan_V schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 16:32:
[...]

Re-rollen is op zich niet heel ingewikkeld.
1. Pak een item waar je een stat niet heel nuttig van vind (of een lage roll)
2. Re-roll die bij de mystic
3. Kies de stat die je beter vind
4. Repeat tot je tevreden bent

Maar het is inderdaad wel lastig te kiezen welke items je gaat re-rollen en zo, maar na wat meer spelen kom je daar vanzelf achter.
Verder nog een noob vraag.. ik vind veel items die niet beter zijn. Dus bv. klein btje dps in de plus. Maar toughness sterk in de min. Hoe kan ik bepalen of ik het beter verkopen of salvagen? Zit telkens mn stash uit te breiden omdat ik sommige dingen niet wil weggooien. Maar ik doe er niets mee.

Aha.. je dus kunt zovaak rerollen als je wilt? Dit kost niets?

[ Voor 22% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 29-03-2014 16:41 ]

Verwijderd

Ricmaniac schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 16:33:
ik moet echt stoppen met HC op expert XD nu weer een 15 crusader dood :P schiet niet op zo
Gewoon op normal doorspelen. Ik heb 2 poppetjes lvl 60 en 2 lvl 70 op hardcore en paragon 185. De truc is jezelf niet te overschatten.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:31
Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 16:35:
[...]

Aha.. je dus kunt zovaak rerollen als je wilt? Dit kost niets?
Yup, maar je kunt maar 1 stat van je item kiezen voor zo ver ik weet.
Je kunt dus niet je hele item opnieuw re-rollen.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:24
rerollen kost wel steeds meer. Enkel meer gold. Mats blijven het zelfde.

Ter idee:
1e keer 1k
2e keer 2k
3e keer 3k
4e keer 4k
etc., etc.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Ricmaniac schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 16:33:
ik moet echt stoppen met HC op expert XD nu weer een 15 crusader dood :P schiet niet op zo
Dan doe je iets verkeerd, want het ligt niet aan het niveau. Ik level al mijn karakters op Expert en ga naar Master zodra ik een wapen met socket heb. Ik heb er sinds de patch niet één verloren tijdens het levellen (en alle zijn na die tijd naar de 60 gegaan).
Zorg gewoon dat je met craften een beetje je karakter op niveau houdt. Zet het filter bij je blacksmith op 'highest useable' oid en craft een nieuw stuk gear zodra er eentje beschikbaar komt voor je level. En zorg dat je een escape skill hebt, zodra die beschikbaar komen. Op level 25 kan je Akarat's champion gebruiken en geeft je een gratis death, als hij tenminste aan staat op dat moment. En belangrijkste van allemaal: ren weg als dat nodig is. ;)

Edit: mik dikke gems in je gear zodra dat kan.

[ Voor 4% gewijzigd door Deadsmell op 29-03-2014 18:00 ]

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

Vraagje, (hoe) stacked de skill damage?

Scenario:
- Ik doe 100 damage;
- Bracers, +20% arcane damage;
- Amulet, + 16% arcane damage;
- Boots, + 13% Disintegrate damage.

Aangezien Disintegrate een arcane skill is, wanneer ik Disintegrate gebruik op mobs, doe ik dan 149 damage?

NewsBlur || My Fujifilm gear

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:18

The Chosen One

Zie signature!

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-12 23:20
Grin schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 18:15:
Vraagje, (hoe) stacked de skill damage?

Scenario:
- Ik doe 100 damage;
- Bracers, +20% arcane damage;
- Amulet, + 16% arcane damage;
- Boots, + 13% Disintegrate damage.

Aangezien Disintegrate een arcane skill is, wanneer ik Disintegrate gebruik op mobs, doe ik dan 149 damage?
100 * 1.13 * (1+0.20+0.16) = 153.68

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:38

Felyrion

goodgoan!

Even doorvragend in hetzelfde thema:

Nu loop ik als WD met een staff die x-y fire damage heeft.
Heeft dit invloed op skills of berekeningen die ik voor mijn WD moet maken?

Zou het bijvoorbeeld voor mij goed zijn om dit naar Poison te krijgen of heeft dit geen invloed op de uiteindelijke damage? De uiteindelijke weapon damage is namelijk hetzelfde ongeacht het type damage toch?

In eerste instantie zou ik denken dat het niet uitmaakt, behalve voor het geval ik met mijn staff zou gaan slaan. Klopt dit? :P

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12 21:44
Felyrion schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 18:49:
Even doorvragend in hetzelfde thema:

Nu loop ik als WD met een staff die x-y fire damage heeft.
Heeft dit invloed op skills of berekeningen die ik voor mijn WD moet maken?

Zou het bijvoorbeeld voor mij goed zijn om dit naar Poison te krijgen of heeft dit geen invloed op de uiteindelijke damage? De uiteindelijke weapon damage is namelijk hetzelfde ongeacht het type damage toch?

In eerste instantie zou ik denken dat het niet uitmaakt, behalve voor het geval ik met mijn staff zou gaan slaan. Klopt dit? :P
Heeft alleen invloed als je mensen slapt met je wapen (zonder skill dus).
Alle skills hebben een element, en de weapon damage verandert in dat element als je die skill gebruikt.

TheS4ndm4n#1919

• Felyrion
  • Laatst online: 16:38

Felyrion

goodgoan!

RocketKoen schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 19:19:
[...]

Alle skills hebben een element, en de weapon damage verandert in dat element als je die skill gebruikt.
Thnx, dat wou ik even zeker weten :) Anders zou ik toch een beetje voor aap lopen met dat ding ;)

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

• TenTimes
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 12:27
Sp3ci3s8472 schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 15:33:
Je profile wil niet laden :(.

Maar inderdaad area damage is een must.
An1mA ik zie dat jij een SC hebt met 6% cc dat zal tegenwoordig beter spelen dan een met veel int aangezien je daar toch al bakken van krijgt :p.
Die link was erg oud, dus waarschijnlijk door Blizzard veranderd.

Dit is de correcte link:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/36614513

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

Bedankt voor de verhelderende antwoorden, precies wat ik wilde weten: TOP! d:)b
Kser schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 18:33:
[...]
100 * 1.13 * (1+0.20+0.16) = 153.68
Felyrion schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 18:49:
Even doorvragend in hetzelfde thema: [...]
RocketKoen schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 19:19:

NewsBlur || My Fujifilm gear

• EiT
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:57

EiT

Hoeveel legendaries vinden jullie in een playthough van de laatste act?

Ik ben nu level 68 en heb nu 12 legendaries gevonden (4 zijn set items). 9 gevonden tijdens de campain.

Druk en zetfouten voorbehouden.

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Vergelijkend met mijn ervaringen op 2 chars is 9 legendaries belachelijk hoog. Ik zit op 3 per char tussen 60 en 70. De eerste char in de eerste 2 dagen na launch, de tweede char vandaag, dus na de legendary drop rate hotifx die vandaag is geïmplementeerd.

You've been lucky!

D3 char(s)

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik heb er ook maar 3 gevonden met een char in Act 5. Wel leuk dat legendaries nu meer vallen, nu ga ik met mijn andere chars ook Act 5 doorkruisen.

• the.lion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-12 15:31
Gisteren een playtrough gedaan in act V op torment 1 met als resultaat slechts 1 legendary
(een waardeloze Belt). Dus van die hotfix nog niet veel gemerkt

Battlenet: TheLion#2804

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-12 23:16
Ik speel ook nog FO + blackhole.

Weet iemand of je de standaard stats van een legendary kunt re-rollen naar elke andere?

In mijn geval, de apoc van Oculus voor Chc.

Kon het nergens vinden.

xVortexx D3

Verwijderd

Hoi allemaal, ik ben de tweakers community in D3 vandaag gejoined (naam: Frantic / Possimpible#2230).
Ben net level 70 op mijn crusader (als enige gespeeld sinds expansion) en moet zeggen dat het een erg leuke class is. Ik denk wel dat je er sowieso tank op moet gaan: iig wel wat ik heb gedaan. De 30% dmg mitigation buff mis ik er wel enigszins op, maar dat is goed te compenseren door resistance tegen magic te focussen aangezien we die niet goed kunnen wegwerken.
De adventure mode vind ik een beetje 'meh', eigenlijk is het een DH mode, lekker rondrennen, 1 groepje of bossje vinden, iedereen spawnen, poap dood en op naar de volgende. Had er meer van verwacht, misschien doen ze daar nog wat aan.
Anyway, geef een gil als je samen torment dingen wilt doen, battletag had ik al neergezet, heb ook een clan <EUW> met wat maatjes waar nog slots in beschikbaar zijn (we spreken daar wel Engels)!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gisteravond Monk ook naar 70 en met wat hulp van een tweaker Malthael verslagen.
De guaranteed legendary was een ware jackpot :P

http://eu.battle.net/d3/e...baatar-1668/hero/21984097 Heb geprobeerde vit op de fist te rerollen naar socket, maar niet genoeg exquisite essence meer :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:00
EiT schreef op zondag 30 maart 2014 @ 00:21:
Hoeveel legendaries vinden jullie in een playthough van de laatste act?

Ik ben nu level 68 en heb nu 12 legendaries gevonden (4 zijn set items). 9 gevonden tijdens de campain.
Ik ben inmiddels 70 en heb 3/4 legs gevonden, allemaal bruikbaar op een item na.
Ook reaper plans + epic item nodig voor craften gevonden maar helaas heb ik nog een paar DB nodig voordat ik deze kan craften

Geen enkel set item helaas, maar misschien komt daar snel verandering in :)

Ga nu eerst crusader levellen :)

--------
Speel voornamelijk mijn HOTA barb, maar ben erg benieuwd naar de builds van de andere barbs hier

[ Voor 8% gewijzigd door Bossie op 30-03-2014 10:26 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-12 15:37
Kan je nog snel iemand boosten naar level 60-70?

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-12 18:21
Eerst gebruikte ik altijd www.d3up.com om te kijken of een item een upgrade was of niet en wat het beste was om te updragen. Nu doet deze website het niet meer. Nieuwe items worden niet meer weergegeven en paragon levels worden niet volgens paragon 2.0 gedaan. Zijn er nog andere van deze websites, die wél werken met de nieuwe paragon, etc.?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

trix0r schreef op zondag 30 maart 2014 @ 10:59:
Kan je nog snel iemand boosten naar level 60-70?
Ja hoor dat kan wel hoor ;)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• RocketKoen
xV0rtexx schreef op zondag 30 maart 2014 @ 09:16:
Ik speel ook nog FO + blackhole.

Weet iemand of je de standaard stats van een legendary kunt re-rollen naar elke andere?

In mijn geval, de apoc van Oculus voor Chc.

Kon het nergens vinden.
Niet alles kan
Je kan wel bijna alle stats rerollen. Alleen de unique stat van een legendary niet (de stat in geheel oranje tekst).
Je kan er alleen niet alles voor terug krijgen.
Je kan alleen stats rollen die je ook door een drop op dat item kan krijgen. Dus bijvoorbeeld geen ChC op een belt of chest.
Primairy stats rerollen voor primairy stats en secundairy voor andere secundairy.
Je kan geen 2 dezelfde krijgen. Dus bijvoorbeeld geen + 500-600 poison damage als je al lightning damage hebt. Ook geen + 15% damage to skill A als je die al hebt voor skill B. enz.

Wat wel apart is, drops kunnen betere stats geven dan de enchantress. Zo heb ik een item gehad met +700 STR. En als ik zou rerollen kon ik 450-600 STR krijgen.
Het makkelijkste is gewoon je item aan de enchantres geven en op het vraagtekentje klikken naast een stat.

[ Voor 7% gewijzigd door RocketKoen op 30-03-2014 12:16 ]

TheS4ndm4n#1919

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
Wat houd die hotfix precies in? Kan nergens iets vinden. Droprate van Legendaries in Act V campaign ofzo?

Verwijderd

Volgens mij in het algemeen gewoon grotere kans op legendary op torment difficulties (hoe hoger hoe meer kans neem ik aan), en 'veel' grotere kans op legendary van die bloodshard vendor.

• xV0rtexx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-12 23:16
RocketKoen schreef op zondag 30 maart 2014 @ 12:15:
[...]

Niet alles kan
Je kan wel bijna alle stats rerollen. Alleen de unique stat van een legendary niet (de stat in geheel oranje tekst).
Je kan er alleen niet alles voor terug krijgen.
Je kan alleen stats rollen die je ook door een drop op dat item kan krijgen. Dus bijvoorbeeld geen ChC op een belt of chest.
Primairy stats rerollen voor primairy stats en secundairy voor andere secundairy.
Je kan geen 2 dezelfde krijgen. Dus bijvoorbeeld geen + 500-600 poison damage als je al lightning damage hebt. Ook geen + 15% damage to skill A als je die al hebt voor skill B. enz.

Wat wel apart is, drops kunnen betere stats geven dan de enchantress. Zo heb ik een item gehad met +700 STR. En als ik zou rerollen kon ik 450-600 STR krijgen.
Het makkelijkste is gewoon je item aan de enchantres geven en op het vraagtekentje klikken naast een stat.
Thnx, dat was precies wat ik wilde weten. Het vraagtekentje had ik nog niet gezien, zal er op letten als ik mijn volgende afspraak bij haar heb :)

xVortexx D3

• Smitovic
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-07 18:10
Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2014 @ 12:45:
Volgens mij in het algemeen gewoon grotere kans op legendary op torment difficulties (hoe hoger hoe meer kans neem ik aan), en 'veel' grotere kans op legendary van die bloodshard vendor.
Ah, dat zijn welkome verbeteringen:) Al tig items gekocht bij die vendor maar nog geen upgrade voor bij zien komen.

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-12 08:37

Donnie

AKA DonCorleone

Heb het spel net weer opgepakt na een tijdje niet meer gespeeld te hebben, wow was is dat loot 2.0 gaaf en de nieuwe act ook! Ik merk alleen dat ik in het begin van de nieuwe act er doorheen wals op T1 maar daarna finaal geoneshot wordt, wat doe ik fout? Dit is mijn profiel:

http://eu.battle.net/d3/e...Corleone-2612/hero/514814

Ik speel wiz, hopelijk hebben jullie nog wat tips voor me, alvast dank!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• Denman
  • Laatst online: 16:24
Donnie schreef op zondag 30 maart 2014 @ 15:38:
Heb het spel net weer opgepakt na een tijdje niet meer gespeeld te hebben, wow was is dat loot 2.0 gaaf en de nieuwe act ook! Ik merk alleen dat ik in het begin van de nieuwe act er doorheen wals op T1 maar daarna finaal geoneshot wordt, wat doe ik fout? Dit is mijn profiel:

Nee je doet niks fout, ik walste in het begin ook over de enemies heen op T1, maar vanaf lvl 65 werd het toch allemaal rap sterker in Act 5 en werd ik nog net niet geoneshot. Ditzelfde hoorde ik ook van een maat die aan het spelen was. Momenteel zit ik op 720k damage en 3,5 miljoen toughness en is T1 prima te doen.

Ik speel overigens met Black Hole - Absolute Zero en icm Frozen Orb moet ik zeggen dat dit toch wel erg lekker speelt. Zodra ik bijvoorbeeld een groep van 20 mobs pak met de Black Hole doe je toch weer 60% extra cold damage 8)
Daarnaast nog wat items met increased Frozen Orb / Electrocute en Black Hole dmg, dat helpt ook wel :)

Join het GoT Pulse-Team!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-12 16:49

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Donnie schreef op zondag 30 maart 2014 @ 15:38:

Iets meer op de "Blizzard" manier spelen dus vooral je oude items wegdoen die weinig toughness geven.

@RocketKoen
Arcane orb melee build ziet er trouwens nice uit :P.

De nieuwe legendaries zijn qua uiterlijk mooi, geeft ook weer wat meer variatie. Ik bewaar ze vaak omdat ze er leuk uitzien ook al zijn de stats ruk ^^.

Voor patch 2.0 speelde ik deze build:
http://us.battle.net/d3/e.../wizard#UlmTSj!YWT!ZYacaa
Helaas niet meer mogelijk omdat het moeilijk is om overal IAS en CC op te krijgen.

Verwijderd

Dit is toch wel heel triest "It;s a busy day for Battle.net". Word gewoon in een queue geplaatst die alleen maar oploopt....

• Kaasje123
  • Laatst online: 25-12 10:36
Wat bloedirritant weer die disconnects en zware lag. Ze hebben hun zaakjes weer mooi voor elkaar.... Uitbreiding uit en hoppa servers vallen weer om. Daarom dus geen always online mode blizzard. Hebben jullie dan niks geleerd? :N Kan niet wachten op de ps4 versie die deze onzin bespaart zal blijven.

• Sp3ci3s8472

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Kaasje123 schreef op zondag 30 maart 2014 @ 16:38:
Wat bloedirritant weer die disconnects en zware lag. Ze hebben hun zaakjes weer mooi voor elkaar.... Uitbreiding uit en hoppa servers vallen weer om. Daarom dus geen always online mode blizzard. Hebben jullie dan niks geleerd? :N Kan niet wachten op de ps4 versie die deze onzin bespaart zal blijven.
Was al met patch 2.0 zo, gisteravond trouwens nergens last van gehad.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Sorry hoor maar sinds de launch van 2.0 en RoS is eigenlijk alles gewoon smooth gegaan dit is de eerste keer dat ik er last van heb en ik speel toch behoorlijk veel. En deze problemen kunnen ook in netwerk zitten dat hoeft niet eens aan blizzard te liggen.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:18

The Chosen One

Zie signature!

De launch is juist super smooth gegaan en we zijn al bijna een week verder.

Ze hebben juist geleerd van Diablo 2, online only mode is juist goed want ik heb nu meer fun dan met de maphacknoobs, pickitlosers en dupezooi van Diablo 2.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:57
WTF sta nu in de queue?

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-12 14:42
50 min queue...

https://d4armory.io/Player/803500

Ik zit lekker met 'n maatje in 'n rift, disconnect, queue van 35, nou ok, nog voor de queue op 1 staat weer een disconnect en dan ineens plaats 377... met 35 min te wachten. Gg :(

Bnet pindle#2913

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-12 09:39

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Dacht laat ik m'n pc eens herstarten... verdomme in een que van 45min + pfff

Legion 7i i9 3080 32gb

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

porn* schreef op zondag 30 maart 2014 @ 16:42:
Ik zit lekker met 'n maatje in 'n rift, disconnect, queue van 35, nou ok, nog voor de queue op 1 staat weer een disconnect en dan ineens plaats 377... met 35 min te wachten. Gg :(
Same hier, maar dan ineens naar plaats 475, met 45 min. Mag hopen dat het niet echt zo lang gaat duren.

MHW: Jay

• mystie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nog maar 27 minuten te gaan :)

• Kaasje123
y0ukn0w schreef op zondag 30 maart 2014 @ 16:44:
[...]

Same hier, maar dan ineens naar plaats 475, met 45 min. Mag hopen dat het niet echt zo lang gaat duren.
Het is blizzard. Dus wees gerust het gaat wel wat langer duren. :+

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:25
62 minuten.....

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

• Xaria
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-12 18:31

Xaria

Boventitel

Vandaag maar wat anders gaan doen.. want inloggen gaat em niet worden. 88 min queue time, bedankt DC's en laggy server <3

Edit: 99 minuten nu 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Xaria op 30-03-2014 16:46 ]

• Denman
32 minuten hier...

Loopt nog steeds op, dus denk dat ik het balkon maar eens op zoek, heb ik al te lang mee gewacht :P

Join het GoT Pulse-Team!

Tja, dat wordt een middagje vrij *hier ook inlog problemen*

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

82min...

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05:37
Nou, dat is wel duidelijk aan deze laatste posts te zien het ligt niet aan mij. Maar dat ik er toch weer ingetrapt ben zeg... Paar vrienden waren erg enthousiast, dus toch maar gekocht. Waar ik de illusie vandaan haalde dat ik dan meteen kan spelen weet ik ook niet. 8)7

• Judge Fredd
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-12 21:42
Heeft niet veel nut de wachttijden te posten.

Je kan alles volgen via twitter : BlizzardCSEU_EN

Verwijderd

Idd 92 min..

Het is belachelijk dat dit nog steeds gebeurt bij Blizzard. :( dat is het nadeel van Always online :-(

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2014 16:54 ]

• Sp3ci3s8472

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

In de queue zitten is leuker dan met een ping van 1 of 2 sec spelen, geloof me :S.

• leonard_nl
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-02 19:31
Weet iemand of de kans dat je een bepaalde stat krijgt bij de enchanter even hoog is voor alle stats, of heb je een kleinere kans op bv. een socket?

• Denman
Bij mij liep ie ineens rap terug van 37 minuten / 200 wachtenden voor me naar 5 minuten. Vanaf het moment dat ie terug begon te lopen naar kunnen inloggen was 2 minuten. Inmiddels zit ik er weer in :)

Nu ff kijken hoe het met de lag is :P

Join het GoT Pulse-Team!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:55
Ik dacht al, huh een queue, waarom dat dan. Is even kijken bij Tweakers of het zin heeft om te client opnieuw te starten. Niet dus :+

Nja dan maar wachten. Liever een queue (of uiteindelijk niet gamen) dan het idee krijgen dat je character aan een elastiekje vast zit...

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Tot 40 min geleden redelijk zonder problemen 4 uur kunnen spelen, daarna liep de lag op tot risicovolle hoogtes. Vanavond nog maar eens kijken. Ik maak me er niet zo druk om eigenlijk.

• leonard_nl
Bundin schreef op zondag 30 maart 2014 @ 16:58:
Tot 40 min geleden redelijk zonder problemen 4 uur kunnen spelen, daarna liep de lag op tot risicovolle hoogtes. Vanavond nog maar eens kijken. Ik maak me er niet zo druk om eigenlijk.
HC?

• mystie
  • Niet online
Was met mijn sorc op Torment II act V aan het spelen en op de graveyards met die undead angels, was het al niet makkelijk, maar met die lag van 1888 ms, was het al helemaal niet te doen. Hoop, dat de lag in elk geval weg is.

Blijkbaar is de queue ineens gereduceerd. Ben er nu in.

[ Voor 11% gewijzigd door mystie op 30-03-2014 17:01 ]

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:14

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

vanochtend begonnen met het levellen van de wiz. Gister een leuk wapen gehad en die kan alleen maar gebruikt worden als het poppetje ook 70 is.

Ik zit even naar de nieuwe passives te kijken en elemantal exposure is wel een interessante, iig eentje met potentieel. Snap m alleen nog niet helemaal.

Elemental Exposure
Damaging enemies with Arcane, Cold, Fire or Lightning will cause them to take 5% more damage from all sources for 5 seconds. Each different damage type applies a stack, stacking up to 4 times.
Elemental damage from your weapon contributes to Elemental Exposure.

wat wordt er precies met sources bedoeld. Is dat de 'bron', dus het poppetje en tellen de andere poppetjes in de party dan ook mee? Of is de source het type off-hand?! zijn er wizards die deze passive gebruiken en dit weten?

In ieder geval is deze passive met een triumvate wel een leuke! op mijn huidige triumvate zit lightining, arcane en fire damage. Als ik een cold skill gebruik is de buff dus 20%...

Battle.net || Strava

Hebben ze aparte servers voor hc? Dat zou wel een verklaring zijn waarom ik de hele middag zonder problemen heb kunnen spelen.

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:58

Umbrah

The Incredible MapMan

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-PSgiGnVIEg]

Geniale easter-egg: Halcyon's Ascent; ode aan Deadmau5

[ Voor 5% gewijzigd door Umbrah op 30-03-2014 18:31 ]

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-11 08:32

murphsy

Product Monkey

Vanmiddag de WD naar 70 gekregen. Erg leuke summoner build met dogs, gargantuan en fetishes. Verder beetje Rain of Toads spammen en Fire Bats voor elites. Genieten. Van de week op zoek naar lvl 70 gear zodat ik bounties in T1 kan doen. Nu nog Master. Iemand nog build suggesties?

• leonard_nl
Volgens mij zijn er weer flinke ques.

Dit weekend de expansion veel gespeeld, zit nu bijna op 450k damage met mijn wizard, zodra ik die socket op mijn wapen heb kan ik naar T2

• Kaasje123
leonard_nl schreef op zondag 30 maart 2014 @ 18:56:

Dit weekend de expansion veel gespeeld, zit nu bijna op 450k damage met mijn wizard, zodra ik die socket op mijn wapen heb kan ik naar T2
Nee er zijn zoals gebruikelijk bij blizzard releases weer eens serverproblemen. Geen idee waarom er nog geen offline mode is nu de AH toch weg is.

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-12 14:42

Metian

Snert is vies

Kaasje123 schreef op zondag 30 maart 2014 @ 18:58:
[...]

Nee er zijn zoals gebruikelijk bij blizzard releases weer eens serverproblemen. Geen idee waarom er nog geen offline mode is nu de AH toch weg is.
Denk dat het weinig te maken heeft met een release, schijnt volgens mij niet alleen D3 te zijn namelijk.

Rupsen, Rapsen.

• leonard_nl
Metian schreef op zondag 30 maart 2014 @ 18:59:
[...]

Denk dat het weinig te maken heeft met een release, schijnt volgens mij niet alleen D3 te zijn namelijk.
Volgens mij hebben ze gewoon te weinig servers aangezet.

• Skyclone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-12 14:16
Alle games hebben er last van

We continue to investigate the connection issues affecting all of our games. Thanks everyone for your patience while we look into this.

• Propheticus
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:54
Misschien hadden ze niet helemaal gerekend op het aantal spelers dat zou terugkeren. Servers kreupel door eigen succes.

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

[...]

1. Je moet dan offline EN online karakters hebben, je zou de twee werelden nooit maar dan ook nooit moeten mixen. En offline is dan al erg snel saai. Geen vergelijkingsmateriaal, en we gaan liever niet wéér dupes riskeren. BoA was het beste ooit!

2. D3 heeft juist een erg leuk clan & community systeem

3. Ladder

4. Mogelijkheid om als je vast zit, vóór je grijpt naar de "lower difficulty" knop, naar "open game".

1.0.8 was een verbetering, 2.0.1 is nog beter, ik heb Diablo3 nooit lang laten vallen -- maar het wordt steeds beter. Het is géén D2, maar een compleet ander spel, ja -- waarom zou je ooit nog terug willen? Online hoort erbij, en ik zou niet meer zonder willen. Als D3 je niet bevalt, of online-only niet, ga je toch terug naar Diablo2?

• ViperTim
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-07 00:38
Hmm ik kom nu helemaal niet meer ingelogt.

• leonard_nl
Umbrah schreef op zondag 30 maart 2014 @ 19:03:
[...]

1. Je moet dan offline EN online karakters hebben, je zou de twee werelden nooit maar dan ook nooit moeten mixen. En offline is dan al erg snel saai. Geen vergelijkingsmateriaal, en we gaan liever niet wéér dupes riskeren. BoA was het beste ooit!

3. Ladder

4. Mogelijkheid om als je vast zit, vóór je grijpt naar de "lower difficulty" knop, naar "open game".

1.0.8 was een verbetering, 2.0.1 is nog beter, ik heb Diablo3 nooit lang laten vallen -- maar het wordt steeds beter. Het is géén D2, maar een compleet ander spel, ja -- waarom zou je ooit nog terug willen? Online hoort erbij, en ik zou niet meer zonder willen. Als D3 je niet bevalt, of online-only niet, ga je toch terug naar Diablo2?
Wanneer starten ze eigenlijk met die ladder en gaat het dan weer puur op level?

• Propheticus
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:54
"you are in the queue, estimated wait ~290 minutes" ... Serie kijken dan maar.

edit: en nu al ~480 minutes... wordt steeds meer.

[ Voor 25% gewijzigd door Propheticus op 30-03-2014 19:07 ]

• leonard_nl
"The connection issues are our top priority at this moment. I apologize for not being able to reply to each one of you individually."

Verwijderd

leonard_nl schreef op zondag 30 maart 2014 @ 18:56:

Wat is jouw toughness ? Ik zelf heb ook zoveel damage, maar ik denk dat ik nog te weinig toughness heb voor torment 1

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:25

Roshnak

PSN: Roshgill

572 minutes :( kut queue

• Kaasje123
Umbrah schreef op zondag 30 maart 2014 @ 19:03:
[...]

Het 1 hoeft het ander toch niet uit te sluiten? Dan had ik in iedergeval de keus gehad. Nu heb ik helemaal niks.
meh
3. Ladder
meh
meh
Nee ik ga straks voor een PS4 versie die deze onzin allemaal niet heeft.

• Xaria

Xaria

Boventitel

Je hoeft niet veel toughness te hebben als je goed kan kiten of snel genoeg killt :P
Mijn DH zit nu op 1mil dps en rond de 5m toughness. Tor 1 is prima te doen !

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-12 15:59
Ze zijn iig goed in het inschatten van de queue inderdaad. Loopt langzaam op van 8 minuten naar inmiddels 391. Plus dat hij zichzelf constant naar de voorgrond haalt, waardoor ik met het typen van dit verhaal ook steeds onderbroken word :P

• Xaria

Xaria

Boventitel

Queue is weer actief! Wie weet over paar minuten weer spelen en dan voor de 3e keer bij een rift boss staan en er uit geknikkerd worden XD

• whatupdoc
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-04-2022
tja in het spel zelf is er veel lag. Lag spikes van 5 seconden hier.. dus je kan nog wel in het spel zitten maar is ook niet heel best

• DrBreakalot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-12 22:44
Verwijderd schreef op zondag 30 maart 2014 @ 19:05:
[...]

Wat is jouw toughness ? Ik zelf heb ook zoveel damage, maar ik denk dat ik nog te weinig toughness heb voor torment 1
Ik loop nu met mijn wizard met 400k unbuffed damage en 4m toughness door T1. Wel heb ik de templar mee voor heals, want ik heb alleen 3000 life after kill als heals

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Kaasje123 schreef op zondag 30 maart 2014 @ 19:07:
[...]

Het 1 hoeft het ander toch niet uit te sluiten? Dan had ik in iedergeval de keus gehad. Nu heb ik helemaal niks.

[...]

meh

[...]

meh

[...]

meh

[...]
Nee ik ga straks voor een PS4 versie die deze onzin allemaal niet heeft.
Heel ander spel op de console, ik haal het ook op de XB1 overigens, daar niet van, maar het is gewoon een heel ander spel:

1. De PC versie is cursor-centrisch: je kijkt op je muiscursor, en heeft een heel ander systeem qua mob density
2. De Console versie is character centrisch, minder monsters, en het online systeem is ook minder uitgewerkt. Je hebt géén battle.net, en dat is toch even wat "groter" dan alleen clans/communities, wat je op PSN/XBL niet zult hebben...

De reden dat op een Console offline (naast dat het een ander spel is...) kan werken, is omdat het al een 100% gesloten systeem is. Op de PC, zodra je single-player (=HDD) characters toestaat, EN ze online toestaat, zul je binnen no-time dupes/hacks/etc... hebben. Wat voor encryptie ook, dat is gewoon een onvoldongen feit. En je zult ook niet zomaar met tweakers kunnen samenspelen. Trouwens: de huidige console versies hebben vrij rampzalig inventory & stash management...

En tsja, PSN kan ook plat gaan, sterker nog, heeft het een behoorlijk track record in -- offline of niet, zonder authenticatie kom je op de console nog niet online en zul je ook niet kunnen spelen.

Maar ik wens je veel plezier!

Overigens -- met het feit dat dit een compleet ander spel is dan de console versie, is het misschien niet een plan om "PC" ipv "Multi" hier neer te zetten? Hoe blizz met wekelijkse patches speelt & mob density tweakt is al één reden...

• Occy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-12 14:31
Dafuq....

Zit in een queue om de battlenet launcher op te starten 30 min en oplopend moet niet gekker worden dit...

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
Lang leve online only idd... 35 min. Queu... "het is druk" lol??!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-12 15:20

Luukwa

o/

Ik heb 0 last van een que? Kom er direct in..

Soundcloud!

• Occy
Thalaron schreef op zondag 30 maart 2014 @ 19:18:
Lang leve online only idd... 35 min. Queu... "het is druk" lol??!
het is druk ja... meer servers? ze verdienen geld zat 8)7

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
Inmiddels nog "maar" 6 minuten... maar echt handig is anders...

Dan hopen dat je er niet uit gegooid worden om opnieuw aan te sluiten :/

[ Voor 37% gewijzigd door Thalaron op 30-03-2014 19:21 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-12 19:26
dat dat ding hele tijd naar voorgrond spring is zo ontzettend irritant je kunt nog niet eens fatsoenlijk op je pc werken zo..

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

• Occy
Luukwa schreef op zondag 30 maart 2014 @ 19:19:
Ik heb 0 last van een que? Kom er direct in..
het is niet om een game te maken maar om de launcher op te starten om vervolgens te kiezen tussen wow hearthstone etc etc

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:27

UTADDICT

NERF

masterdenk schreef op zondag 30 maart 2014 @ 19:19:
[...]

het is druk ja... meer servers? ze verdienen geld zat 8)7
Er was een dikke storing, geen gebrek aan servers..

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Occy
UTADDICT schreef op zondag 30 maart 2014 @ 19:21:
[...]

Er was een dikke storing, geen gebrek aan servers..
vandaar!

ben er eindelijk doorheen zit ik in de authenticator queue lol!

• Denman
[...]

Afgezien van de release van D3 (die, toegegeven, inderdaad ronduit dramatisch was) en de lagproblemen van vandaag heb ik tussendoor nooit maar dan ook nooit problemen gehad met lag, errors, of connectie. Ik snap dan ook eigenlijk niet waarom er meteen maar weer geroepen wordt dat er weer eens serverproblemen zijn. Ook WoW heb ik jarenlang gespeeld, en de keren dat ik daar niet in kon loggen waren op 1 hand te tellen. Expansion releases daargelaten, maar daar stelde ik me al op in. Je weet dat dat met een paar dagen opgelost is :P

En op een mooie dag als deze zijn er zat alternatieven lijkt me. Zoek lekker de zon op, of als je perse binnen wil blijven; gooi er een filmpje in of kijk studio sport.

Join het GoT Pulse-Team!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Xaria schreef op zondag 30 maart 2014 @ 19:07:
Je hoeft niet veel toughness te hebben als je goed kan kiten of snel genoeg killt :P
Mijn DH zit nu op 1mil dps en rond de 5m toughness. Tor 1 is prima te doen !
Ik kan met mijn Crusader ook prima T1 doen
250k dps en 7m toughness

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Cthulhu schreef op zondag 30 maart 2014 @ 19:27:
[...]

Ik kan met mijn Crusader ook prima T1 doen
250k dps en 7m toughness
Heb je linkje naar je char?

Want ik vind dus serieus dat de crus tekort komt, met gelijke paperdoll dps ben je alsnog veel trager met millen dan de andere classes.

Nu ik Maximus heb http://eu.battle.net/d3/e...baatar-1668/hero/38601142 is het eigenlijk pas een beetje te doen qua killspeed op torment 1, zonder dat ik alleen maar cooldowns hoef te burnen.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:56

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Bokkie schreef op zondag 30 maart 2014 @ 19:33:
[...]

Want ik vind dus serieus dat de crus tekort komt, met gelijke paperdoll dps ben je alsnog veel trager met millen dan de andere classes.

Nu ik Maximus heb http://eu.battle.net/d3/e...baatar-1668/hero/38601142 is het eigenlijk pas een beetje te doen qua killspeed op torment 1, zonder dat ik alleen maar cooldowns hoef te burnen.
Maximus is eigenlijk gewoon een cheat.. met die firechain doe ik gewoon een extra 5-6 miljoen dps extra op een single target, benieuwd wanneer die generfed gaat worden.

Verder zit ik meestal op T2/T1 nu met ~480k dps/6.6M toughness (self-buffed) ingame. Maar vrijwel al mijn damage is firedamage (en meestal whirlwind) en daar heb ik 55-75% +damage op en ww heeft nog eens 12% extra damage

[ Voor 14% gewijzigd door Kees op 30-03-2014 20:20 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-12 18:58
Umbrah schreef op zondag 30 maart 2014 @ 18:30:
[video]

Geniale easter-egg: Halcyon's Ascent; ode aan Deadmau5
had liever iets anders gehad, deze is dus mooi omgezet naar een brim...

Movies: letterboxd

• RocketKoen
Zieke combo dit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vsH7BqH.png
Als ik in een groep non-elites loop zijn ze met deze skill nu in 1 keer dood.

(screenshot klopt niet helemaal. de 10% cooldown is gererolled naar de socket)

[ Voor 21% gewijzigd door RocketKoen op 30-03-2014 20:37 ]

TheS4ndm4n#1919

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Bokkie schreef op zondag 30 maart 2014 @ 19:33:
[...]

Heb alleen andere shoulders nu
http://eu.battle.net/d3/e...emanto-2946/hero/38589705

Als ik een ander schild gebruik, zit ik over de 300k, op dat andere schild zit ook nog 10%cc
En op mijn huidige shoulders nog 10% condemn damage

[ Voor 10% gewijzigd door Cthulhu op 30-03-2014 20:48 ]

Pagina: 1 ... 116 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]