Kaasje123 schreef op zondag 30 maart 2014 @ 19:07:
[...]
Het 1 hoeft het ander toch niet uit te sluiten? Dan had ik in iedergeval de keus gehad. Nu heb ik helemaal niks.
[...]
meh
[...]
meh
[...]
meh
[...]
Nee ik ga straks voor een PS4 versie die deze onzin allemaal niet heeft.
Heel ander spel op de console, ik haal het ook op de XB1 overigens, daar niet van, maar het is gewoon een heel ander spel:
1. De PC versie is cursor-centrisch: je kijkt op je muiscursor, en heeft een heel ander systeem qua mob density
2. De Console versie is character centrisch, minder monsters, en het online systeem is ook minder uitgewerkt. Je hebt géén battle.net, en dat is toch even wat "groter" dan alleen clans/communities, wat je op PSN/XBL niet zult hebben...
De reden dat op een Console offline (naast dat het een ander spel is...) kan werken, is omdat het al een 100% gesloten systeem is. Op de PC, zodra je single-player (=HDD) characters toestaat, EN ze online toestaat, zul je binnen no-time dupes/hacks/etc... hebben. Wat voor encryptie ook, dat is gewoon een onvoldongen feit. En je zult ook niet zomaar met tweakers kunnen samenspelen. Trouwens: de huidige console versies hebben vrij rampzalig inventory & stash management...
En tsja, PSN kan ook plat gaan, sterker nog, heeft het een behoorlijk track record in -- offline of niet, zonder authenticatie kom je op de console nog niet online en zul je ook niet kunnen spelen.
Maar ik wens je veel plezier!
Overigens -- met het feit dat dit een compleet ander spel is dan de console versie, is het misschien niet een plan om "PC" ipv "Multi" hier neer te zetten? Hoe blizz met wekelijkse patches speelt & mob density tweakt is al één reden...