:D:D

Vette expansion! Act V is cool!

Al een paar upgrade gevonden, het enchanten is echt cool, en ben vanmorgen van 640k toughness naar 1,6m gegaan. Ook DPS is met iets van 100k gestegen :)

Malthael is dood dus nu kan ik ook Adventure mode doen :D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Verwijderd

Inhumanous schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:23:
Aangezien ik laptop heb dit traag is als dikke stront en een bak beest van een pc heb staan ( zonder toetsenbord en internet ) toch maar even speuren op internet welk toetsenbord ik het best kan kopen en welke stick voor draadloos internet

Iemand nog suggesties ?
Misschien niet helemaal het topic er voor; maar ik heb een simpel sitecom dongeltje dat prima functioneert als de afstand niet te groot is. Toetsenbord: als je geen mechanisch wil gewoon in de Logitech/Microsoft hoek kijken. Ik heb zelf een Steelseries, maar ik weet niet hoeveel zin je hebt om 120€ aan een tobo te spenderen.

En check natuurlijk even wat tweaker reviews.

• teupje
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 14:13
Ik gebruikt tegenwoordig internet via me stopcontact, echt ideaal!
Zit boven met het hele spulletje en de wifi gaat het sowieso niet redden om wat uit te zenden op me kamertje. Kijk er is naar zou ik zeggen ;-)

http://steamcommunity.com/id/teupje/

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Angeloonie schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:44:
:D:D

Vette expansion! Act V is cool!

Al een paar upgrade gevonden, het enchanten is echt cool, en ben vanmorgen van 640k toughness naar 1,6m gegaan. Ook DPS is met iets van 100k gestegen :)

Malthael is dood dus nu kan ik ook Adventure mode doen :D
Leuke nieuwe bow ook Angel.. Zullen we je DH dan voortaan maar kippetje gaan noemen? ;)

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 16:24
Inhumanous schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:23:
Aangezien ik laptop heb dit traag is als dikke stront en een bak beest van een pc heb staan ( zonder toetsenbord en internet ) toch maar even speuren op internet welk toetsenbord ik het best kan kopen en welke stick voor draadloos internet
Iemand nog suggesties ?
Zelf net een Roccat toetsenbord gekocht, werkt enorm goed . Echt heel lekker.
En prijs was veel beter als de andere merken (steelseries,logitech etc.)
http://www.roccat.org/Products/Gaming-Keyboards/ROCCAT-Isku/

FUMES et CARNES

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

McPoowl schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:15:
[...]

Maak dat 20:30 :P Avondsessies ;(
Maak daar 22.30 van :( avonddienst ;(

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-11 20:50
Sweet! Zeker goed nieuws en iets dat ik in D3 tot nu toe miste.
Hoop wel dat dit betekent dat je dan meer character slots krijgt, zodat je zowel seasoned als non-seasoned kan spelen. Even zien hoe dat uitpakt.

Ondertussen zit ik nog steeds ongeduldig te wachten tot mijn CE eindelijk bij AH wordt afgeleverd :O

D3 Profile

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-12 16:20
Iusedto schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:04:
[...]

Zelf net een Roccat toetsenbord gekocht, werkt enorm goed . Echt heel lekker.
En prijs was veel beter als de andere merken (steelseries,logitech etc.)
http://www.roccat.org/Products/Gaming-Keyboards/ROCCAT-Isku/
Die heb ik gisteren ook gehaald, werkt erg fijn!

Qua wifi heb ik deze en dit werkt super! Ik haal nu het maximale uit mijn wifi.

pricewatch: EnGenius EUB-9603H

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
Heerlijk door geragd vannacht, 12.00 begonnen, 4 man sterk. Waren na net geen uur 70 en met wat breaks en veel extra dungeons (met super gave events!) om 4u vannacht de eindbaas op Tornment 1 (met 1 wipe) neer. Vanavond maar eens farmen in adventure mode!

Stats DH 74 Paragon (pussycore)
Toughness: 2,4 Mill
Damage: 340k (van 120 naar 340 met wat nieuwe items)

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-12 09:59
Game bij bol.com besteld, zie ik dat de bestelling gisteren verstuurd is. Prima denk ik, valt tijdens m'n werk wel op de bus. Was ik vergeten dat ik een autoradio op backorder had staan, dat is nu mooi 1 pakketje geworden zie ik en al aangeboden toen er niemand thuis was.

Dan maar morgen...

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-11 18:46
ff met de baas overlegd om kan wat eerder naar huis :p
vanavond gamen. helaas tusendoro wel VVE vergadering.

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

• oostland33
  • Laatst online: 12-12 11:30
leuk die G2play, nog steeds geen key :( zou 24maart verstuud worden voor 0.00..
En daarom vertrouw ik nooit dergelijke bedrijven. Enige wat zij doen is dozen openmaken en keys versturen.

Als ze niet genoeg dozen binnenkrijgen (of simpelweg teveel bestellingen, blijft allemaal handwerk), dan kunnen ze dus ook niet genoeg keys versturen.

Maar goed.. we weten allemaal dat we voor een dubbeltje niet op de eerste rang kunnen zitten, dus dat is een risico wat je erbij neemt als je voor de goedkope optie gaat.

De meest betrouwbare (maar iets duurdere) oplossing is je key gewoon via Blizzard bestellen.

[ Voor 47% gewijzigd door Bosmonster op 25-03-2014 13:35 ]

• oostland33
Bosmonster schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:32:
En daarom vertrouw ik nooit dergelijke bedrijven. Enige wat zij doen is dozen openmaken en keys versturen.

Als ze niet genoeg dozen binnenkrijgen (of simpelweg teveel bestellingen, blijft allemaal handwerk), dan kunnen ze dus ook niet genoeg keys versturen.

Maar goed.. we weten allemaal dat we voor een dubbeltje niet op de eerste rang kunnen zitten, dus dat is een risico wat je erbij neemt als je voor de goedkope optie gaat.

De meest betrouwbare (maar iets duurdere) oplossing is je key gewoon via Blizzard bestellen.
eerste preorder wat fout gaat bij hunnie, jammer dat het nu met d3 gebeurd ;)

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-12 12:31

frG

oostland33 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:38:
[...]

eerste preorder wat fout gaat bij hunnie, jammer dat het nu met d3 gebeurd ;)
Ik heb de key gister netjes rond 21:00 ontvangen.

• oostland33
frG schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:42:
[...]

Ik heb de key gister netjes rond 21:00 ontvangen.
weet je nog wanneer je besteld hebt?

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19:54
Grimmie187 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:11:
Even tussendoor: Werkt transmog net zoals in WoW? (M.a.w.: alleen een aanpassing van het uiterlijk?)
Ja dat is hetzelfde, je past alleen het uiterlijk aan :)

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:30
lolgast schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:56:
[...]

Ja dat is hetzelfde, je past alleen het uiterlijk aan :)
en enchanting vrijwel gelijk aan reforging i guess dan ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• lolgast
Bospa01 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:01:
[...]

Klopt ook inderdaad. Je selecteert de skill die je wilt reforgen en je krijgt wat suggesties om ze mee te vervangen. Niet zo veel suggesties als in WoW overigens!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12 21:44
Bospa01 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:01:
[...]

Niet helemaal.
Je kan in Diablo alle stats kiezen om te enchanten. Maar je bent wel beperkt tot 1 stat per item.
En je kan kiezen uit 3 random nieuwe rolls

TheS4ndm4n#1919

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

RocketKoen schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:05:
[...]

Niet helemaal.
Je kan in Diablo alle stats kiezen om te enchanten. Maar je bent wel beperkt tot 1 stat per item.
En je kan kiezen uit 3 random nieuwe rolls
Kan je vit bv rerollen naar een sock?

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

• Timmetjuhs
simons schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:11:
[...]

Dat kan naar mijn weten niet aangezien vit een primary stat is en een socked een secondary.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12 21:44
simons schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:11:
[...]

dat kan volgens mij wel. Zolang er niet al een socket op zit tenminste (stats dubbel kan niet). En je geluk hebt, want wat je krijgt blijft random.

De enige beperking is dat primaire stats vervangen worden door andere primaire stats, en secundaire tot secondaire. Volgens mij is socket een primaire.
Maar je kan dus niet bijvoorbeeld +goldfind vervangen door +VIt

TheS4ndm4n#1919

• Timmetjuhs
In dat geval is het een ja :)

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:25

The Chosen One

Zie signature!

Whoa BSOD ineens. :O

Waren gelukkig geen monsters in de buurt. Toch echt eens zorgen dat ik een backup systeem/iets heb. Desnoods cloud.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Pff die postbode doet zeker een rondje NSS...

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Bosmonster schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:32:

bestel er al tijden - tot heden geen problemen of late levering gehad; zou eerst contact zoeken met hun klantenservice.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Mochten er mensen zich vervelen net als ik, mijn maatje speelt nu op zijn wizard. Zit een beetje bounties te doen.

http://www.twitch.tv/donnyyyyyyyy

• oostland33
himlims_ schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 14:29:
[...]

bestel er al tijden - tot heden geen problemen of late levering gehad; zou eerst contact zoeken met hun klantenservice.
heb om 9.00 een call in geschoten tot op heden geen reactie van hun, terwijl ze zeggen binnen 30min!

beetje jammer..

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:42

Chris van der G

Tailchakra

oostland33 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 13:31:
leuk die G2play, nog steeds geen key :( zou 24maart verstuud worden voor 0.00..
Ik heb vannochtend bij G2Play besteld en 5 minuten later had ik de key binnen :o.
Alsnog mijn wings gekregen vandaag hoor!

Nooit problemen gehad met G2Play

[ Voor 5% gewijzigd door Chris van der G op 25-03-2014 14:33 ]

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12 12:33

Neelon

FOR PONY!!!

Jemig, ik begin de riedel te krijgen van all die crossbows die mn monk vindt... dit is nr 12 al ofzo...

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:42

Chris van der G

Tailchakra

Mijn inventory zit ook al stampvol met staffs en ik ben pas 3 levels omhoog..

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-12 15:20

Luukwa

o/

Begonnen aan mijn speel sessie, lets go!

Soundcloud!

• ghostsand
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-12 19:21
argg wil spelen maar zit hier tot 5 uur!

D3 Profile

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12 12:33

Neelon

FOR PONY!!!

Bijna lvl 68 hier, 3-4 uur erop zitten, en heb de difficulty al moeten terugschroeven van T2 naar Master, nog niks bruikbaars kunnen vinden, op een staff na voor mn Enchantress (die ging van 53 naar 73k dps)...

GIEF weapons...

Ja, ik heb duidelijk nieuwe wapens en meer toughness nodig ... Urzael is a bitch...

Dussss... teruggeschroefd naar expert om door te kunnen. :(

[ Voor 24% gewijzigd door Neelon op 25-03-2014 15:03 ]

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:57
Uitbreiding is bij Media Markt te halen voor € 29,- (box editie uiteraard)

[ Voor 18% gewijzigd door SPOXYWOXY op 25-03-2014 15:03 ]

• Kevinp
  • Laatst online: 16:18
Vanochtend even mijn key geactiveerd. Dit om eventuele drukte te voorkomen vanavond. Hopelijk kan ik strak inloggen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:44

Vrijdag

De Zwarte

Meer mensen last van spontaan vastlopende pc's? Ik heb het nu al drie keer binnen anderhalf uur gehad. Waarvan ééntje een tijdje afk. Er lopen verder geen processen en mijn drivers zijn allemaal up to date. Toeval misschien :?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Hm, ik werd zonet gedisconnect. Middenin een elite battle liep alles vast. Templar stond stil, elites stil, arcane torrent spamde maar door, ik kon niet teleporten, mijn gear niet uittrekken. Enige dat lukte was rondlopen. Opeens een disconnect en na reconnect kwam ik op een queue en gaf hij tenslotte een error die met de license te maken heeft. Te druk zeker.

Inmiddels wel de level 69 aangetikt met mijn hardcore wizard! Ik zit nu op iets van 190k dps en 5M toughness buffed. Daarmee durf ik Adria wel aan (op Master). :)

[ Voor 18% gewijzigd door Deadsmell op 25-03-2014 15:17 ]

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:57
Deadsmell schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 15:16:
Hm, ik werd zonet gedisconnect. Middenin een elite battle liep alles vast. Templar stond stil, elites stil, arcane torrent spamde maar door, ik kon niet teleporten, mijn gear niet uittrekken. Enige dat lukte was rondlopen. Opeens een disconnect en na reconnect kwam ik op een queue en gaf hij tenslotte een error die met de license te maken heeft. Te druk zeker.

Inmiddels wel de level 69 aangetikt met mijn hardcore wizard! Ik zit nu op iets van 190k dps en 5M toughness buffed. Daarmee durf ik Adria wel aan (op Master). :)
Ojee dat voorspelt weining goeds voor vanavond...
Nyazzin schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 15:21:
[...]

Ojee dat voorspelt weining goeds voor vanavond...
Eerste keer dat ik een dc had. Ik heb vannacht vanaf het releasemoment tot 4:30u gespeeld en toen geen enkel probleem gehad. Vanochtend en het grootste deel van de middag ook niet. Misschien was het een hiccup, want een paar minuten later kon ik er weer in.

Ik hoop btw dat de battle.net profielpagina snel update, want de enchantments laat 'ie nog niet zien en de vijf extra character slots ook niet.

[ Voor 14% gewijzigd door Deadsmell op 25-03-2014 15:26 ]

• Azaruc
Ik vrees dat er voor vanavond voor mij nog even niets anders opzit dan m'n barb verder te levelen, aangezien m'n RoS CE al vanaf half 8 vanochtend onder weg is naar het AH afhaalpunt :o

Komt aan de andere kant ook wel goed uit, want ik vind het een prima class om te spelen en had er nog nooit echt aandacht aan besteed.

D3 Profile

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-11 16:06

Waywaith

Tja

Azaruc schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 15:26:
Ik vrees dat er voor vanavond voor mij nog even niets anders opzit dan m'n barb verder te levelen, aangezien m'n RoS CE al vanaf half 8 vanochtend onder weg is naar het AH afhaalpunt :o

Komt aan de andere kant ook wel goed uit, want ik vind het een prima class om te spelen en had er nog nooit echt aandacht aan besteed.
Lame :'(

Ik heb nog een vergadering vanavond... vannacht even de eerste drie zombies neergemaait oOo met mn crusader om 00:10

als ik thuiskom na vergadering nog maar even een klein potje spelen

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Verwijderd

De vrouw heeft de CE net opgehaald, helaas moet ik nog een uur rijden :)

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Vrijdag schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 15:05:
Meer mensen last van spontaan vastlopende pc's? Ik heb het nu al drie keer binnen anderhalf uur gehad. Waarvan ééntje een tijdje afk. Er lopen verder geen processen en mijn drivers zijn allemaal up to date. Toeval misschien :?
En daarmee bedoel je ook een BSOD? (zie ergens boven mijn post)

Zat wel net ineens vast bij die Necromancer event net op zo'n hoekje waar die staat zeg maar. Kon gewoon niet wegkomen zelfs niet met Steed. Toen ineens op wat andere skills rammen en tada. :+

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-12 19:30
Vanavond ga ik de uitbreiding downloaden, maar ik heb een paar vraagjes omdat ik al een lange tijd niet meer heb gespeeld. Laatste keer dat ik had gespeeld was de AH er nog en was ik steeds act 1 op inferno aan het farmen.

Weet iemand een goede act + difficulty om items te farmen? Heb een barb met wat tank gear, maar wil daar liever zo'n whirlwind barb van maken. Of is het slimmer om naar lvl 70 te gaan en dan kom je de items vanzelf wel tegen? Kwam met mijn barb niet verder dan ergens in act 3 inferno.

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02:04
Jeetje, ik ga nu echt keihard balen. Ik kan niet wachten terwijl ik Act IV pas net begonnen ben.
Nu ik al die verhalen lees baal ik dat ik vanavond MOET sporten.
Scheelt toch alweer 90 minuten die ik anders hierin had kunnen steken om te kijken hoe het is.
Gisteren was het voor mij ook mooi.
Ik samen met iemand anders hadden we onszelf overtuigt dat RoS woensdag uitkwam. Dus wij samen gisteren spelen 22.45 een melding. Server is going to shutdown. WIj bij onszelf nadenken van. Uhm RoS is morgen pas toch. Nou even gekeken en verrek hij komt uit.
Wij verder spelen en de meldingen negeren die o.a. gingen over uw voortgang kan verloren gaan.
Hoppa doorspelen. om 23.45 eruit gekikt. We bleven in de game direct weer doorgaan en om 00:01 de melding van RoS is activated. Daarnaast hebben we helemaal nergens last van gehad dat die uitkwam. We zaten gewoon lekker in onze game en hebben daarna voor het eerst Act 3 afgerond.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• oostland33
lekker dan, geen vleugels voor deze meneer g2play heeft net gerefund, blijkbaar geen keys meer leuk als je een preorder doet laatste keer dat ik daar iets bestel dus, koop wel van blizzard dan maar tientje meer bah!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-11 16:02

Odieus

Onuitstaanbaar

oostland33 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:05:
lekker dan, geen vleugels voor deze meneer g2play heeft net gerefund, blijkbaar geen keys meer leuk als je een preorder doet laatste keer dat ik daar iets bestel dus, koop wel van blizzard dan maar tientje meer bah!
Zoals al vaker is gezegd, je krijgt wings als je je code activeert voor 1 april. Snap trouwens sowieso niet waarom mensen zo geilen op die wings :P

PSN: LinQ-NL

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:44

Vrijdag

De Zwarte

The Chosen One schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 15:36:
[...]

En daarmee bedoel je ook een BSOD? (zie ergens boven mijn post)

Zat wel net ineens vast bij die Necromancer event net op zo'n hoekje waar die staat zeg maar. Kon gewoon niet wegkomen zelfs niet met Steed. Toen ineens op wat andere skills rammen en tada. :+
Ik had zelfs een black screen of death, mijn schermen werden allebei helemaal zwart en ik hoorde alleen nog maar de laatste toon van het achtergrondmuziekje. Vreselijk irritant :P
Het enige wat ik kon doen was een harde reset want mijn keyboard reageerde ook niet meer.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:58
Die wings zagen er niet uit op mijn WD. Het enige voordeel wel was dat mijn Mimics niet die vleugels dragen als ze geproc'ed worden dus je kunt iets beter overzicht houden.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

Verwijderd

Joarie schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:08:
Die wings zagen er niet uit op mijn WD. Het enige voordeel wel was dat mijn Mimics niet die vleugels dragen als ze geproc'ed worden dus je kunt iets beter overzicht houden.
Ik vind die wings vooral handig als het erg druk is op het scherm... kan je idd beter het overzicht houden waar je nu exact staat...

• Kevinp
  • Laatst online: 16:18
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:12:
[...]
Ik vind die wings vooral handig als het erg druk is op het scherm... kan je idd beter het overzicht houden waar je nu exact staat...
Daarom heb ik witte wings :). Die van de CE origneel. Welke ik destijd voor 60 euro kon kopen. Nu vond ik de 80 ofzo toch wel erg veel verschil met de 30 euro voor de uitbreiding.

Zo eens op tijd naar huis om vlug wat te eten en dan eens te kijken of ik online kom.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• oostland33
mensen begonnen met crusader?

Verwijderd

Kevinp schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:14:
[...]

Daarom heb ik witte wings :).
De enige echte!! :P

• Oxidda
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-12-2023

Oxidda

Heer Opblaaskrokodil

Kevinp schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:14:
[...]

Daarom heb ik witte wings :). Die van de CE origneel. Welke ik destijd voor 60 euro kon kopen. Nu vond ik de 80 ofzo toch wel erg veel verschil met de 30 euro voor de uitbreiding.

Zo eens op tijd naar huis om vlug wat te eten en dan eens te kijken of ik online kom.
Ik heb ook nog de Hots wings, maar die vind ik lelijk. Die witte is inderdaad nice, lekker tussen al die nieuwe wings rond banjeren als een "Wing hipster" :D

• .je
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-12 15:34

.je

Zit je dan tot 19u op werk en vanavond sporten. Morgen avond tijd om te spelen :P

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02:04
.je schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:35:
Zit je dan tot 19u op werk en vanavond sporten. Morgen avond tijd om te spelen :P
Nou gelukkig niet, maar je moet een break nemen :P
Doe liever non-stop totdat je als een zombie de volgende dag op je werk zit!

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:37
net act 5 afgerond met een maat van me uit WoW. Speelden D3 Vanilla op T1 dus heel de act 5 ook gedaan. Lvl 70 al op de helft van de act oid, voor de 2de boss. Enkel de laatste boss wilde niet op T1, daar dus ff wat teruggemoeten in difficulty. Rest was lastig maar nipt aan te doen op T1, met wat deaths hier een daar. Ben blij dat ik geen HC speel, want dat lijkt me echt billenknijpen zo in het begin.

Vind trouwens de upgrades tegen vallen. 3 legs gevonden, 2 minder goed dan lvl 60 legs, 1 een redelijke upgrade. Had bij de laatste boss geloof ik pas 3 of 4 items vervangen en ik ben totaal niet goed gegeared.

[ Voor 20% gewijzigd door Dennism op 25-03-2014 16:49 ]

• thuran
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-02 07:14
ik ben nog op zoek naar Reapers of souls en eigenlijk zo snel en goedkoopst mogelijk haha :$

thurantjee#2531 GoT clan member

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-12 16:49

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Snel en goedkoop kan via de blizzard website, de US versie naar jezelf giften kost 29 euro.

offtopic:
volgens mij al best vaak gezegd, snap al die problemen met bestellen dus ook niet via andere wegen als het maar 29 euro is via blizzard

[ Voor 46% gewijzigd door Sp3ci3s8472 op 25-03-2014 16:51 ]

• Dennism
thuran schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:48:
ik ben nog op zoek naar Reapers of souls en eigenlijk zo snel en goedkoopst mogelijk haha :$
Snelst Battle.net, helaas ook het duurst denk ik. Scheelde een 10tje met een boxed versie bij bijv gameshops/mediamarkt e.d. hoorde ik van een maat van me.

• datajuggler
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10 19:44
Dennism schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:46:
net act 5 afgerond met een maat van me uit WoW. Speelden D3 Vanilla op T1 dus heel de act 5 ook gedaan. Lvl 70 al op de helft van de act oid, voor de 2de boss. Enkel de laatste boss wilde niet op T1, daar dus ff wat teruggemoeten in difficulty. Rest was lastig maar nipt aan te doen op T1, met wat deaths hier een daar. Ben blij dat ik geen HC speel, want dat lijkt me echt billenknijpen zo in het begin.

Vind trouwens de upgrades tegen vallen. 3 legs gevonden, 2 minder goed dan lvl 60 legs, 1 een redelijke upgrade. Had bij de laatste boss geloof ik pas 3 of 4 items vervangen en ik ben totaal niet goed gegeared.
Daarom speel ik vanavond op het gemakje solo HC op hard of expert met m'n WD en niet onmiddelijk in groep op Torment! You've only got one life...

• desjaak909
  • Laatst online: 16:11
Ging prima op HC, maar dat hangt er dan ook maar vanaf hoe goed je gear was waarmee je RoS inging, alleen de laatste boss niet op T1 aangedurft, wat maar goed ook was, want ging op master al bijna dood

Movies: letterboxd

• thuran
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-02 07:14
Dennism schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:50:
[...]

Snelst Battle.net, helaas ook het duurst denk ik. Scheelde een 10tje met een boxed versie bij bijv gameshops/mediamarkt e.d. hoorde ik van een maat van me.
en zonder doos ? zoals via internet bestellen ofzo ?

thurantjee#2531 GoT clan member

• Raven__NL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-12 17:42
MediaMarkt 29,-

• Dennism
thuran schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:52:
[...]

en zonder doos ? zoals via internet bestellen ofzo ?
Geen idee, ik koop altijd via battle.net en mijn maat die ik sprak sponsort altijd de lokale gameshop :)

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-12 11:29

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Michielodc schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 15:59:
Vanavond ga ik de uitbreiding downloaden, maar ik heb een paar vraagjes omdat ik al een lange tijd niet meer heb gespeeld. Laatste keer dat ik had gespeeld was de AH er nog en was ik steeds act 1 op inferno aan het farmen.

Weet iemand een goede act + difficulty om items te farmen? Heb een barb met wat tank gear, maar wil daar liever zo'n whirlwind barb van maken. Of is het slimmer om naar lvl 70 te gaan en dan kom je de items vanzelf wel tegen? Kwam met mijn barb niet verder dan ergens in act 3 inferno.
Gewoon naar level 70 levelen. Moeilijkheidsgraad is nu zelf in te stellen ipv dat je meerdere keren het hele spel door moet, en alle vijanden schalen mee met jouw level. Het maakt dus ook niet meer uit op welk level je in welk gebied bent.

Ik had vanmiddag RoS willen halen in de lunchpauze, maar vriendinlief bleek hem al voor me bij Bol besteld te hebben <3, en dus moet ie als het goed is al in de bus liggen *O*

[ Voor 9% gewijzigd door Blitzdoctor op 25-03-2014 16:55 ]

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

• Dennism
Moet wel zeggen dat ik act 5 echt tof vond, bosses zijn (iig nu) nog echt bosses in matige gear, en ook de gebieden/events e.d. vond ik goed uitgewerkt.

• Madstorm
  • Laatst online: 24-12 10:50

Madstorm

Derping all the way!

:9
Ik raak zelf een beetje zenuwachtig dat ik straks op HC door act V heen moet. Mijn HC wizard bestaat pas een week ongeveer.. ben benieuwd :)

I'm an Ironman!

• lolgast
Madstorm schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:56:
:9
Ik raak zelf een beetje zenuwachtig dat ik straks op HC door act V heen moet. Mijn HC wizard bestaat pas een week ongeveer.. ben benieuwd :)
Je kunt toch gewoon eerst Hard of zelfs Normal doen, dan heb je in ieder geval alles al een keer gezien

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

lolgast schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:58:
[...]

Je kunt toch gewoon eerst Hard of zelfs Normal doen, dan heb je in ieder geval alles al een keer gezien
Ja, ga ik denk ik ook doen, eerst even op hard erdoor heen.. dat zou wel moeten lukken.. kan ik ook even rustig op mij heen kijken :)

I'm an Ironman!

Verwijderd

Zou ik toch bijna dood gaan op mijn laatste exp bar naar level 70. :o
Thank god for NDE

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2014 17:12 ]

Verwijderd

wat houd download additional content in

Verwijderd

Vanochtend gehaald bij de Mania, gelijk gespeeld en nu lvl 70. Damage van 330k naar 602k, toughness van 850k naar 4230k en healing van 3k naar 21k. Supergoeie items gevonden, bijna alles ververst en dat terwijl ik al een high end barb had. Alleen rings en amulets nog origineel.

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Na loot 2.0 heb ik het spel weer eens afgestofd, op Hard een nieuwe wizard naar 60 geleveld. Ook mijn demonhunter naar 60 gebracht, maar ik blijf het spel niet begrijpen geloof ik. Ik weet wel dat de meesten hier alles 100x hebben gespeeld maar na 3x alle acts te zien ben ik er wel weer even klaar mee. Er is weinig dat me trekt om nog maar eens door te spelen en mijn huidige pair met smelly paints om te ruilen voor een beter pair of smelly pants, en dat is geloof ik toch echt alles wat DIII te bieden heeft. Ik weet ook wel dat dat de basis van RPGs is maar met b.v. WoW had ik dat niet, omdat er zoveel content was. De enige variatie in DIII is de namen en de stats van de items.

Happy to be proven wrong want de gameplay op zich is heerlijk maar ik voelde me na een weekend spelen echt heel erg useless toen de end credits weer eens rolden :/

These are my principles. If you don't like them, I have others.

desjaak909 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 16:51:
[...]

Ging prima op HC, maar dat hangt er dan ook maar vanaf hoe goed je gear was waarmee je RoS inging, alleen de laatste boss niet op T1 aangedurft, wat maar goed ook was, want ging op master al bijna dood
Tot nu toe hier ook. Alleen ik sta op het punt om Adria te doen én level 70 te worden, waardoor ze sterker wordt. Ik knijp hem een beetje voor Adria, want ik heb vanochtend Angeloonie geholpen om haar op T1 sc om te leggen en mijn wiz daar ging echt keihard dood, een aantal keren. Heb op hc wel 5 à 6 keer zoveel toughness, geloof ik.

• Luukwa

Luukwa

o/

Ik ga iets minder goed dan ik had gehoopt, DPS van 128k naar 158k gehaald, voor de rest bijna 2m toughnes.

Soundcloud!

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-12 21:54
Oh no, het spel is bij de bovenburen geleverd, alleen zijn ze niet thuis. Hopelijk komen ze vanavond nog wel een beetje bijtijds thuis. ;(

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Toewan schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 18:37:
Oh no, het spel is bij de bovenburen geleverd, alleen zijn ze niet thuis. Hopelijk komen ze vanavond nog wel een beetje bijtijds thuis. ;(
Probleem -> oplossing.

-
Amazon C.E.nog steeds op preparing. Berichtje gestuurd en iemand ging het met spoed bekijken/versturen. Naja maar goed dat ik de digi versie heb gekocht.
-

Einde act 2 met m'n Crusader in zicht. Act 5 wordt nog lastig vandaag. :'(
Lastig nog een goede skillbuild kiezen. Een escape skill is toch wel must voor de echt gevaarlijke situaties maar kan er nog lastig 1 in plaatsen.

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-12 21:54
_/-\o_

Zojuist kwam de buurvrouw het pakketje brengen!

[ Voor 10% gewijzigd door Toewan op 25-03-2014 20:56 ]

• Azaruc
Mijn CE bleek toch gewoon al bij de AH te liggen, stond alleen niet in het systeem...

Ondertussen dus lvl 63, m'n damage is nog ongeveer gelijk gebleven, maar m'n toughness is al meer dan verdubbeld (1 M nu) :)

Even snel eten en dan weer verder knallen!

D3 Profile

• jaydenjarno
  • Laatst online: 07:22
heb het spel net gekocht bij de de battle.net store. staat hij al een uur op queued.... niet leuk....

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:09
Hoe zit het nu met de Legendary item die je krijgt bij Mathael?

Moet je daarvoor best level 70 zijn of als je hem als level 69 killed krijg je dan ook een lvl 70 item of van in de 6x?

En speelt de moeilijkheidsgraad hierin ook een rol of niet?

[ Voor 14% gewijzigd door Astratuner op 25-03-2014 20:16 ]

• Luukwa

Luukwa

o/

Zo, level 70 wizard, hele middag/avond over gedaan :)
Nu ook redelijke gear, kan natuurlijk altijd beter.

220k damage :) Moet zeggen dat de rifts en bountys erg leuk zijn en goede exp geven.

Soundcloud!

Verwijderd

Op wat voor moeilijkheidsgraad spelen jullie eigenlijk?

• Luukwa

Luukwa

o/

Expert/master, op master kregen we de final boss niet dood.

Soundcloud!

Verwijderd

Luukwa schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 20:18:
Expert/master, op master kregen we de final boss niet dood.
Ik heb op lvl 68 Malthael ook op expert gedaan. Nog steeds met moeite omdat m'n toughness niet hoog was. Speel nu op Torment 1/Master, dat wil wel lukken :)

Verwijderd

Ik Heb Reaper of souls nu ook maar mijn karakter begint direct bij act 5. Ik weet dat ik terug kan maar mis ik dan verder geen loot uit dat level waar ik terug wil beginnen, ergens in act 3 was dat?

Ik heb trouwens ook de Wings of Valor. Ziet r wel gaaf uit maar je kunt er helaas niets bijzonders mee geloof ik, draag ze wel maar merk niets op.

• Cryostorm
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17-12 13:12
Echt vreemd kom snel thuis om te spelen rond 6 uur, staat de launcher de hele tijd stil. Ik ben na de initialise fase, maar hij wil de game niet downloaden. Er staat downloading maar hij staat al een uur op 0kbp's.............. Lekker dan daar gaat mijn avond gamen :(

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ladders confirmed.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ZlZFcjX.jpg

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

NVM niet goed gekeken :9

[ Voor 9% gewijzigd door Madstorm op 25-03-2014 21:45 ]

I'm an Ironman!

• simons

simons

LETS GO BRANDON

Madstorm schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 21:44:
[...]

Juist, waar kijk ik naar? :9
Je kijkt naar trapjes, vandaar ladders...

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:47

KipCurreh

Nightcrawler

simons schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 21:46:
[...]

Je kijkt naar trapjes, vandaar ladders...
let vooral op de grote ladder links in beeld :)

Anyway, ik zoek wat volk om tegen te lullen, mijn account is KipCurry#2533
Ik zie dat er een GoT clan is, kan iedereen die joine ?

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

• Reuzekabouter
  • Laatst online: 28-11 18:44
Zo, net Mathael gedood en mijn onderlip is kapot door het bijten van de spanning. :)

Dat was nog best wel lastig. Ik heb het idee dat RoS een stapje moeilijker is dan vanilla, maar dat maakt het er wel leuker op moet ik zeggen.

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik heb telkens best pech met loot. Mijn Wizard loot veel Demon Hunter spulletjes, helaas.

Aha, ik ben dus niet de enige. Misschien moeten ze de dops nog een beetje tweaken, of misschien hebben we beide hetzelfde geluk. 8)7

[ Voor 60% gewijzigd door Reuzekabouter op 25-03-2014 22:52 ]

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-12 21:53
Meh hardcore WD is level 68 en ik zit vast op het laatste deel van het spel. Ik krijg alleen nog maar 66 blues en 61 rares. Zelden komen rares boven dat level. Daarnaast i 60% van wat ik vind met mainstat dex of vitality en zijn er een berg bogen, quivers, DH capes. Alleen het handjevol legendaries komt boven level 61 uit...

Kortom, smart loot werkt nog niet echt. Morgen verder op Monk of Crusader maar mn WD kan helaas de kast in. Met 111k DPS ga ik de eindbaas niet neer krijgen lijkt me en dat risico ga ik niet lopen op HC.

• desjaak909
  • Laatst online: 16:11
Ging weer lekker vanavond op HC, lekker wat bounty en rift runs gedaan en heb op me belt en amu na nu alles van voor RoS kunnen vervangen, weet alleen niet of ik toch weer terug switch naar me stormcrow voor de extra apoc, me wiz heeft nu 520k unbuffed dps en 4m toughness, torment1 gaat daar prima mee

de amory gaat nog niet echt lekker om met alle stats op items, vooral bij echanted dingen niet...

[ Voor 14% gewijzigd door desjaak909 op 26-03-2014 00:31 ]

Movies: letterboxd

Pagina: 1 ... 108 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]