• Oyxl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-10 09:53
Ik kan niet wachten jongens. Vanmorgen vroeg heel even ingelogd met mn Femcrus (Victoria), maarja, werk is werk :P Ga er vanavond eens goed voor zitten.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:10

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Is het jullie al opgevallen dat er sinds gisteren een Blizz AR app in de app store van Apple staat dat als je de CE editie hebt, kan je met die ap het boek scannen en dan kun je de 3d models daarvan op je ipad bekijken ? Vond het wel grappig gevonden

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-12 16:57
Oyxl schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:31:
Ik kan niet wachten jongens. Vanmorgen vroeg heel even ingelogd met mn Femcrus (Victoria), maarja, werk is werk :P Ga er vanavond eens goed voor zitten.
Haha deed precies 't zelfde :9 Vanavond eerst zien dat iemand me het waypoint voor Diablo kan geven zodat ik Act V in kan. Heb helaas op "reset" gedrukt en niet de tijd gehad om alles weer opnieuw te doorlopen. Maar na het lezen van alle verhalen krijg ik steeds meer zin om vanmiddag gewoon vrij te nemen :+

PSN: Brwmaster

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:36
ShadowBumble schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:32:
Is het jullie al opgevallen dat er sinds gisteren een Blizz AR app in de app store van Apple staat dat als je de CE editie hebt, kan je met die ap het boek scannen en dan kun je de 3d models daarvan op je ipad bekijken ? Vond het wel grappig gevonden
Als Blizz nou ook eens de armory app voor WoW maakt voor D3 ben ik helemaal blij :*)

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-12 15:18
Even een organrunvraagje tussendoor (omdat ik nog een bergmachines over heb), is het straks mogelijk om een hele berg van die organs nog te farmen door bv een t4/t5/t6 te game te maken door een lowlvl char en deze te assisteren met je Eigen lvl 70 char straks?

Het idee daarachter is dat de ubers dan het nivo hebben van de gamecreator en niet dat van jezelf.

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-12 07:36
is er al een got guild op Diablo 3 ? (vast wel) bij wie moet ik zijn voor een invite ?

• Occy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-12 14:31
fuqua schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:36:
is er al een got guild op Diablo 3 ? (vast wel) bij wie moet ik zijn voor een invite ?
onder welke steen heb jij gelegen?

Verwijderd

Shinoki schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:16:
:( heb nog steeds geen SMS van de Nedgames helaas :( Gister avond toch maar digitaal via Battle.net Us gekocht :p ruil het wel weer in als mijn CE binnenkomt...
Inruilen? Krijg je dan gewoon een refund van Blizz?

• Haay
  • Laatst online: 16:19
Vraagje uit nieuwsgierigheid...

Ik heb mijn D3 account inmiddels geüpgrade met een RoS key. Maar mijn vrouw heeft pas sinds kort Diablo 3 (dankzij de 50% discount van Blizzard). Ik heb één character waarmee ik samen met haar speel.

In Diablo II bij de release van Lord of Destruction moest je je characters migreren van Classic D2 naar D2:LoD en waren beide versies van D2 separaat te spelen. Maar in D3 zijn zo te zien al mijn characters omgezet naar RoS.

Nu zei Blizzard dat de game die we tot gisteren hadden feitelijk al D3 inclusief RoS was, maar waar Act V en de Crusader en de Adventure mode simpelweg nog niet geactiveerd waren.

Ik ben dus benieuwd of je nu met een character van een account waarbij RoS geactiveerd is kunt samenspelen (in Act I t/m IV) met een character van een account waarop RoS niet geactiveerd is?

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-12 14:17

^^0nMe

Got Babana's?

Ik was met mijn monk begonnen op T3 vanaf Diablo, maar al vrij vroeg na het eerste stuk merk je dat oude gear langzaam steeds minder goed meekan op hetzelfde niveau zodra je wat levels omhoog gaat en de monsters meeschalen. Het enige wat qua dmg lekker meeschaalde was Exploding Palm :)
Na werk maar meteen verder gaan.
Petje af voor de sfeer trouwens! Met name de straten en het aantal NPC's dat je tegenkomt doet me een beetje denken aan Resident Evil maar dan iets demonischer. :)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12 21:44
Haay schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:38:
Vraagje uit nieuwsgierigheid...

Ik heb mijn D3 account inmiddels geüpgrade met een RoS key. Maar mijn vrouw heeft pas sinds kort Diablo 3 (dankzij de 50% discount van Blizzard). Ik heb één character waarmee ik samen met haar speel.

In Diablo II bij de release van Lord of Destruction moest je je characters migreren van Classic D2 naar D2:LoD en waren beide versies van D2 separaat te spelen. Maar in D3 zijn zo te zien al mijn characters omgezet naar RoS.

Nu zei Blizzard dat de game die we tot gisteren hadden feitelijk al D3 inclusief RoS was, maar waar Act V en de Crusader en de Adventure mode simpelweg nog niet geactiveerd waren.

Ik ben dus benieuwd of je nu met een character van een account waarbij RoS geactiveerd is kunt samenspelen (in Act I t/m IV) met een character van een account waarop RoS niet geactiveerd is?
Dat kan. Alleen je RoS character zal doorlevelen naar 70 terwijl een niet ros character op lvl 60 blijft hangen. Aangezien lvl 70 veel moeilijker is kun je dan niet echt meer samen spelen. Een lvl 70 in de game van een lvl 60 zal alles in 1 klap dood hebben. En een lvl 60 in een lvl 70 game zal zelf geen deuk in een pakje boter slaan.

TheS4ndm4n#1919

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

^^0nMe schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:39:
Ik was met mijn monk begonnen op T3 vanaf Diablo, maar al vrij vroeg na het eerste stuk merk je dat oude gear langzaam steeds minder goed meekan op hetzelfde niveau zodra je wat levels omhoog gaat en de monsters meeschalen. Het enige wat qua dmg lekker meeschaalde was Exploding Palm :)
Na werk maar meteen verder gaan.
Petje af voor de sfeer trouwens! Met name de straten en het aantal NPC's dat je tegenkomt doet me een beetje denken aan Resident Evil maar dan iets demonischer. :)
Vancohtend dus crus begonnen, die ga ik (misschien vanavond als ik nog tijd heb) morgen eerst naar act 5/60 brengen en verder denk ik.

Bevalt tot nu toe wel aardig namelijk. Zag dat je een expoding palm helm had gevonden :P

Maar mijn ep monk kan dus wel mee, maar zal een Torment (of 2) lager moeten gaan.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-12 17:27
Raoul.TLS schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 09:04:
Gister stuk of 30 machines opgemaakt met een paar andere.
meer voor Fun. gaste wilden geen T3 of hoger doen.
Ach ben ik ook van ze af. heb er nog 14 of zo.
Maar was helemaal vergeten dat die vanavond uitkwam.
ben rond 12 uur gaan slapen.
had wel even een kijkje kunnen nemen.
Iniedergeval bedankt voor die machines Raoul, torment 3 hebben we toch best vaak gedaan, alleen het ging zo traag... Killspeed op Torment 1 was zeker 5x zo snel..hehe

Uiteindelijk 4x fang, 4x spine, 0x eye... Argh!!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:21

OMD

Ik ben zo te lezen een van de weinigen die is begonnen met de crusader. Zit nu op level 25.

Wat mij wel tegenvalt en wat ik niet gewend ben van Blizzard zijn bugs...
Het is niet spelbedervend ofzo maar wel irritant.

- bij Smite kan je tonnen en wegblokkades soms niet kapot maken. Hij cast z'n spel wel maar er gebeurt niets.
- 2e iets irritantere, wanneer een tegenstanders tegen je aan staat kan de slash skill hem niet raken. Je slaat over hem heen. Dat kan nog wel is vervelend gaan worden als het moeilijker wordt.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

• RocketKoen
Deadsmell schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:51:
D3 devs zijn vast Game of Thrones fans. :P

[afbeelding]
Er was ook een een "The Userper"

TheS4ndm4n#1919

• Shinoki
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:59
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:37:
[...]

Inruilen? Krijg je dan gewoon een refund van Blizz?
Je moet dan een ticket insturen dan krijg je een nieuwe key die je weg kan geven:)

• fuqua
masterdenk schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:37:
[...]

onder welke steen heb jij gelegen?
onder een hele grote, lang geen D3 gespeeld recentelijk weer opgepikt, dus im kinda out of the loop na alle veranderingen. maar heb je nog een antwoord op mijn vraag ?

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-12 17:17
grmbl, 3 dagen geleden een cdkey besteld bij g2play.co.nl. Tot op heden nog geen key. Me oom heeft hem daar vanochtend besteld en kreeg hem instant. ENRAGE!

Daar zit je dan met je vrije dag. En nu hebben ze schijnbaar niet meer in stock, 0,0 communicatie. Dat was een eens maar nooit meer ervaring :(.

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 10:39
fuqua schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:53:
[...]

onder een hele grote, lang geen D3 gespeeld recentelijk weer opgepikt, dus im kinda out of the loop na alle veranderingen. maar heb je nog een antwoord op mijn vraag ?
imo is die er, maar is al vol, er is daarnaast ook de GoT community die is nog lang niet vol ;-)

• Haay
RocketKoen schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:41:
Dat kan. Alleen je RoS character zal doorlevelen naar 70 terwijl een niet ros character op lvl 60 blijft hangen. Aangezien lvl 70 veel moeilijker is kun je dan niet echt meer samen spelen. Een lvl 70 in de game van een lvl 60 zal alles in 1 klap dood hebben. En een lvl 60 in een lvl 70 game zal zelf geen deuk in een pakje boter slaan.
Oh, dat is geen probleem. Met de speelsnelheid van mijn vrouw duurt het nog wel 2 jaar voordat ze ooit level 60 haalt. :D

• lorddrune
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-12 13:13

lorddrune

Thick as a Brick

Ik heb gisteren een Key besteld bij g2a.com.
Tot op heden ook nog geen key gekregen.
Zijn er toevallig meerdere mensen die hier hebben besteld en ook nog geen key hebben mogen ontvangen?

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:08

Grin

Ride si sapis.

fuqua schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:53:
[...]

Seriously, zoek even door deze thread.
Als je het niet kan vinden dan mag je mij DM'en, ik en nog een aantal GoT'ers regelen dingen voor de D3 community/clan.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• fuqua
Grin schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:57:
[...]

Als je het niet kan vinden dan mag je mij DM'en, ik en nog een aantal GoT'ers regelen dingen voor de D3 community/clan.
ik had in de openings post gekeken, maar vond daar niks, zal ff search doen op guild in dit topic. thanx mate.

edit:
enige wat ik vind is de community channel van GOT joinen, ik neem aan dan daar iemand vragen !?

[ Voor 11% gewijzigd door fuqua op 25-03-2014 11:06 ]

• Sjeeps
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-12 19:57
Op 6 maart een key besteld by Game-Card.net probeer ik net de key die ik heb gekregen in te vullen, krijg ik de melding dat hij al in gebruik is... :-S Lekker weer.

Nu maar hopen dit dit opgelost is voordat ik vanavond thuis ben...

• jordyktm
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-12 10:14

jordyktm

Catch me if you can.

lorddrune schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:57:
Zijn er toevallig meerdere mensen die hier hebben besteld en ook nog geen key hebben mogen ontvangen?
Heb samen met een collega bij g2a.com 2 keys besteld. Vanmorgen zaten ze in de mailbox ! :)

- Intel - iPhone 13 Pro - KTM - Steam: Wicked Pony -

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-12 15:20

Luukwa

o/

Ik heb er één van een mede tweaker gekocht die zat vanochtend ook netjes in mijn tweakers mailbox :-)

Soundcloud!

• Br3wmaster
Ik heb hem gekocht bij gamecardwinkel.nl. Volgens de website zou ik hem voor 00:00 in mijn mailbox hebben en om 22:34 zat hij daar inderdaad netjes in.

Verwijderd

Blijkbaar arriveren de fysieke exemplaren ook pas vandaag in veel winkels, kreeg in ieder geval net een mail van Mycom dat hij er vandaag bij zou moeten zitten. Misschien handig voor anderen die ongeduldig op hun stoel zitten te wippen.

• fuqua
ik had bij kinguin bestelt, wat ze allemaal aan het doen zijn geloof ik is (zoals kingui) is hoop retail doosjes kopen en fotos maken van de keys. althans zo heb ik hem ook gekregen en vandaar ook de vertraging.

• Haay
In de reclame-folder van de MediaMarkt (Almere) stond D3:RoS voor €29 ... Geen slechte aanbieding, voor degenen die hem nog niet op een andere manier aangeschaft hebben.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:18

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:Kunnen we proberen het meer ovet het spel te hebben, en wat minder over keys, waar is het spel het goedkoopste, etc? Ik snap dat iedereen zo snel en goedkoop mogelijk wil gamen, maar het maakt het topic niet leuker leesbaar :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:06

The Chosen One

Zie signature!

Heb ook maar een digi key gekocht vanochtend. Die van amazon staat nog steeds op "Preparing for Dispatch". Die key verkoop ik wel weer mogelijk hier
(als iemand em nu al wilt kopen en nog 1-3 dagen wilt wachten let me know. ;o)

Crusader gemaakt en gelijk begonnen op hardcore/expert. Man wat een vette skills (ook visueel). Low level nog maar ik vind het nu al een vette class. En meer semi-range skills/mogelijkheden dan ik dacht. Blizz adverteerde de hero wel zo maar ik nam het met een korreltje zout, leuk om te zien dat het best goed (kan?) werken.

Sorry BM. :9~

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:21

vhal

ಠ_ಠ

Haay schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:07:
In de reclame-folder van de MediaMarkt (Almere) stond D3:RoS voor €29 ... Geen slechte aanbieding, voor degenen die hem nog niet op een andere manier aangeschaft hebben.
Net zo duur als op de US b.net site, geen slechte deal. Maar de tijd dat ik games fysiek in een doosje koop ligt gelukkig ver achter mij.

Strava

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-12 16:20
Gisteren ben ik na het werk nog langs de Saturn gereden om een nieuw toetsenbord te halen. Direct even gekeken of ze RoS daar al in de schappen hadden liggen maar er lag nog niks.

Toetsenbord speelt trouwens lekker :) Roccat Isku. Gister avond nog even aan de tand gevoeld voor RoS uitkwam en nog wat Wretched Mother runs gedaan. Wel fijn dat de gems zo vroeg al beginnen met droppen. Daar kan ik direct een mooie upgrade uit halen ;)
Grin schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:57:
[...]

Idd Grin en ondergetekende zijn altijd bereid om andere mensen te helpen, maar lees wel even dit topic door want er staat al veel gevraagde informatie in. :*)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-12 21:57
Ik had gisterochtend 11:15 besteld en die zat vanmorgen om 03:55 in mn mailbox.

Ze hadden sowieso al gezegd dat alles dat in de middag werd besteld pas vandaag ergens bezorgd zou worden, dus ik weet niet hoe laat jij was :)

Verwijderd

Bijzonder dat jullie er allemaal voor kiezen om te kopen via een keysite. Je betaald en meer, en je hebt niet instant je key. Ik en velen met mij betalen 28euro rechtstreeks bij blizzard door via USA de addon naar jezelf te giften. Dan betaal je circa 40dollar, mochten mensen nog opzoek zijn naar een goedkope oplossing dan kan ik dit aanbevelen.

Voor de rest die nog op een key wacht, heel veel succes. Ik zal zelf vanavond mijn crusader vanaf 0 gaan powerlevelen. Hopelijk heb ik hem met een uurtje of 2-3 60 zodat ik rustig aan act V kan beginnen.
Zullen we het weer over de game aan hebben ipv over het ontvangen van de gamekeys?

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:56
(jarig!)
Vanmorgen heel even gespeeld. Sfeertje is echt super! Mijn Wiz was in 10 minuten een half level verder. Wmb hadden ze daar wel een stuk meer moeilijkheid in mogen stoppen.

Als iets van Lvl 61 bij para 50, Lvl 62 bij para 100 etc. Dan was het echt een challenge / uitdaging geweest, en waren chars van lvl 70 bijzonder. Nu is over 10 dagen iedereen 70.. zoals we allemaal 60 waren.

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

• BlackMage
  • Laatst online: 06-11 07:53
Zijn er hier nog mensen die meer weten over de voorraadsituatie bij MediaMarkt/Saturn in Groningen? Beide winkels hebben een leuke deal (29 euro), maar ik hoor berichten dat de MediaMarkt helemaal niets heeft gehad en Saturn was vanmorgen erg druk dus kleine kans dat daar nog wat is.

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-12 21:57
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:18:
Bijzonder dat jullie er allemaal voor kiezen om te kopen via een keysite. Je betaald en meer, en je hebt niet instant je key. Ik en velen met mij betalen 28euro rechtstreeks bij blizzard door via USA de addon naar jezelf te giften. Dan betaal je circa 40dollar, mochten mensen nog opzoek zijn naar een goedkope oplossing dan kan ik dit aanbevelen.
Ik kon via g2a het spel voor 25,20 kopen, dus dat is niet bepaald duurder :P Overigens hoefde ik toch niet meteen @ launch meteen te spelen dus die paar uurtjes latere bezorging maakt mij verder ook niet uit.

Het spel werkt gewoon dus tijd om te spelen nu :)

[ Voor 3% gewijzigd door flippiej op 25-03-2014 11:21 ]

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

caspervc schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:19:
Nu is over 10 dagen iedereen 70
Nee joh zo slecht is het niet, iedereen die ik ken was vanmorgen om 06:00 al lv70 :+ ( van de mensen waarvan ik wist dat ze gingen gamen vanacht )

• lorddrune

lorddrune

Thick as a Brick

flippiej schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:15:
[...]

Ik had gisterochtend 11:15 besteld en die zat vanmorgen om 03:55 in mn mailbox.

Ze hadden sowieso al gezegd dat alles dat in de middag werd besteld pas vandaag ergens bezorgd zou worden, dus ik weet niet hoe laat jij was :)
Ik heb hem gisteren pas rond 8 uur 's avonds besteld, ik denk dat ik gewoon netjes op mijn beurt moet wachten. Uiteraard heb ik daar vrede mee omdat ik al wat aan de late kant was, ik moet immers gewoon werken tot half 5 hopelijk heb ik hem binnen voor die tijd.

• Luukwa

Luukwa

o/

BM schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:09:
[modbreak]Kunnen we proberen het meer ovet het spel te hebben, en wat minder over keys, waar is het spel het goedkoopste, etc? Ik snap dat iedereen zo snel en goedkoop mogelijk wil gamen, maar het maakt het topic niet leuker leesbaar :)[/]

Soundcloud!

ShadowBumble schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:21:
[...]

Nee joh zo slecht is het niet, iedereen die ik ken was vanmorgen om 06:00 al lv70 :+ ( van de mensen waarvan ik wist dat ze gingen gamen vanacht )
lvl 60-70 op T6 duurt ongeveer 1.5 uur :)
lvl 60-70 op T1/2 duurt ongeveer 3-3.5 uur, maar dat kan vast sneller ;) :P

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
Heeft iemand al een crusader gemaakt?
Op welk level krijg je de 2h/shield passive skill? Kan het niet opzoeken op het werk :-)

• EricNL
  • Laatst online: 24-09 12:40
Vidra schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:22:
[...]

lvl 60-70 op T6 duurt ongeveer 1.5 uur :)
lvl 60-70 op T1/2 duurt ongeveer 3-3.5 uur, maar dat kan vast sneller ;) :P
Petje af als je T6 in Act 5 efficient kan farmen overigens! Ik moet voor Malthael denk ik toch echt een stapje terug doen naar Master.

M'n damage is het probleem niet (550K DPS Buffed), maar ik heb gewoon echt geen idee meer hoe ik aan m'n health regen kom. 5K LoH valt in het niet tegen een boss/purple/elite
Ik denk dat Wizards echt richting de 5M Toughness moeten en 400-500K DPS om T4~ efficient te farmen.

[ Voor 26% gewijzigd door EricNL op 25-03-2014 11:26 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Shinoki
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:59
Evengeduld schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:23:
Heeft iemand al een crusader gemaakt?
Op welk level krijg je de 2h/shield passive skill? Kan het niet opzoeken op het werk :-)
Level 10 :P
maar je wordt dan zo traag als...... |:( (movement speed met 10% omlaag dacht ik)

• jep001
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14:53
Vannacht met 3 vrienden doorgehaald, 23.55 tot 7.30. Eentje speelde met crusader en hebben hem meteen meegenomen op act V vanaf level 1.

Levelen gaat best snel. Rond een uurtje of 2-3 was ik lvl 70 op men WD. Crusader rond 4uur. Act V uitgespeeld en nadien bounty's en rifts gedaan.. Voor iedereen die hier nog moet komen vanaavond: f*cking awesome:D

Game afgesloten met 410k unbuffed WD vanmorgen:D

D3: http://eu.battle.net/d3/en/profile/jep001-2782/hero/28010961

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
Shinoki schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:24:
[...]

Level 10 :P
maar je wordt dan zo traag als...... |:( (movement speed met 10% omlaag dacht ik)
Mja hopen op veel movement speed loot dan :-)

• lorddrune

lorddrune

Thick as a Brick

Weet er iemand eigenlijk of je nog vleugeltjes krijgt als je je key vandaag nog redeemed?

• Peleccotur
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-12 08:54
Ja tot en met 31 maart volgens de site

Diablo III

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:34
ugh, vanavond moeders auto fixen, dan nog ergens uit eten en dan gamen tot ik niet meer kan!

• fuqua
Peleccotur schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:27:
Ja tot en met 31 maart volgens de site
en hoe krijg je je vleugels dan ? ik heb mn key deze morgen geredeemd en even ingelogt maar heb geen vleugels ?

• Grimmie187
fuqua schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:29:
[...]

en hoe krijg je je vleugels dan ? ik heb mn key deze morgen geredeemd en even ingelogt maar heb geen vleugels ?
In game: linksonder naast de chatbutton op het envelopje klikken.

• Ceased2Be
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

fuqua schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:29:
[...]

Ingame krijg je een bericht, linksonder in beeld zie je een envelopje als het goed is.

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

• Peleccotur
  • Laatst online: 27-12 08:54
hier staat er meer info over

met onderaan die post:
any player who prepurchases Reaper of Souls going forward or claims a retail game key on or before March 31, 2014 will also be able to redeem the wings right away.

[ Voor 51% gewijzigd door Peleccotur op 25-03-2014 11:32 ]

Diablo III

EricNL schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:24:
[...]

Petje af als je T6 in Act 5 efficient kan farmen overigens! Ik moet voor Malthael denk ik toch echt een stapje terug doen naar Master.

M'n damage is het probleem niet (550K DPS Buffed), maar ik heb gewoon echt geen idee meer hoe ik aan m'n health regen kom. 5K LoH valt in het niet tegen een boss/purple/elite
Ik denk dat Wizards echt richting de 5M Toughness moeten en 400-500K DPS om T4~ efficient te farmen.
Moet je niet bij mij zijn .... maar Saeb en Egelaal hebben een poging gewaagd ;)

Jij mag ook niet klagen met je nieuwe wand en source _/-\o_

Ik heb inmiddels wel een betere wand ... maar niet zo';n mooie als jou :) momenteel 486k dps buffed versus 4.2m toughness :)

[ Voor 8% gewijzigd door Vidra op 25-03-2014 11:33 ]

• Grimmie187
*edit* nevermind :)

[ Voor 91% gewijzigd door Grimmie187 op 25-03-2014 11:33 ]

• EricNL
Vidra schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:32:
[...]

Moet je niet bij mij zijn .... maar Saeb en Egelaal hebben een poging gewaagd ;)

Jij mag ook niet klagen met je nieuwe wand en source _/-\o_
Ja ben zeker erg blij met m'n Tal Rasha source.
- Eindelijk m'n 2-set bonus van Tal Rasha
- Dikke upgrade

Vanavond wat bounties hunten samen/in groepje, of heb je andere RoS-plannen :)?

[ Voor 3% gewijzigd door EricNL op 25-03-2014 11:33 ]

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Grimmie187 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:32:
Dacht trouwens dat de wings alleen voor bepaalde versies van RoS zijn? (Preorder/CE)

Ik heb gewoon de standaard editie aangeschaft en had gisteren dus ook de wings.
Iedereen die de key van RoS ( Normal of Digital ) voor 31 maart invoerd op battle.net krijgt de gele wings, de witte wings zijn exclusief voor de D3 CE, en de RoS CE heeft geloof ik ingame hound spectral pets, Reaper of SOuls transmog itemskins

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

EricNL schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:33:
[...]

- Dikke upgrade

avg dmg zuigt nog steeds

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

edit: Overbodig door de uitleg van Shadowbumble

[ Voor 103% gewijzigd door whyz op 25-03-2014 11:35 ]

Right for all the wrong reasons.

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:19
[...]

- Dikke upgrade

Die source is zo vet!
Vanavond z.s.m. naar 70, heb er zin in :)

• Grimmie187
ShadowBumble schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:34:
[...]

Iedereen die de key van RoS ( Normal of Digital ) voor 31 maart invoerd op battle.net krijgt de gele wings, de witte wings zijn exclusief voor de D3 CE, en de RoS CE heeft geloof ik ingame hound spectral pets, Reaper of SOuls transmog itemskins
Had mn post ff ge-ninja edit.. Peleccotur gaf het antwoord al, maar tnx anyway :)
[...]

- Dikke upgrade

Lijkt mij gezellig ...

Voor alle andere mensen die nog opzoek zijn naar speelvriendjes :D

Er zijn een aantal clans actief op het forum:

GoT Clan - aanmelden via RetLaw, Koeitje, Grin etc. 8)
Solidarity Gaming - aanmelding zie onder :+
Gamers 4 Life (G4L) - mag je Sm0ker lief aankijken :D
de Voetzoekers (dVz) is een HardCore clan
de Gouden Pretcilinder - dan mag je contact opnemen met Wolf :*)
GoTHC - is een hardcore clan van Tweakers - voor contact moet je even zoeken in het topic ;)

Om nu iedereen toch het gevoel van samenhorigheid te bieden is er ook een community genaamd Tweakers. Het is altijd een actieve boel in de community.
Vidra schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 19:09:
Solidarity Gaming - wie zijn wij?
Solidarity Gaming is een groep met voornamelijk Nederlandse gamers (o.a. van voornamelijk Tweakers/GoT en andere fora) - die sinds de release Diablo 3 spelen, waarbij er altijd mensen zijn die bij tijd en wijlen andere games spelen (LoL, BF4, etc.).

We hebben onze eigen teamspeak server (niet alleen wij zitten op de server ook o.a. dVz (een Nederlandse Diablo 3 hardcore clan (ook met GoT-ers)). Simpelweg, eenieder is welkom op onze Teamspeak server!

Waarom TeamSpeak?
De reden? Het maakt het spelen persoonlijker (de stem achter het character) en uiteraard is het makkelijk om met elkaar te communiceren. Is dat het enige wat jullie doen? Nee, wij organiseren zo nu en dan ook een borrel en/of een ander feestje

Streamers?
Uiteraard zitten er in onze groep ook een aantal streamers (dx5314, Vydra, Momo, etc.) - maar dat is uiteraard helemaal geen vereiste. Wij streamen voornamelijk voor de lol en om onze avonturen in 'the Sanctuary' te delen met de buitenwereld :9

Wie zitten er in jullie clan?
Bij voorkeur Nederlandse spelers (16+) met een voorliefde voor Diablo en die graag in groepsverband (en met Teamspeak) met elkaar willen spelen. Wij hebben momenteel ongeveer 80 leden, waaronder Deathsmell, dx5314, NeoooeN, Angeloonie, klablabla, Archangelinc, etc.

Veel spelers hebben een drukke baan (inclusief onregelmatige diensten), een gezin thuis, een relatie en/of andere omstandigheden dat ze niet altijd kunnen spelen. :*)

Op welk niveau spelen jullie?
Er wordt gespeeld/farmed op verschillende niveaus binnen Torment (1-6) en onze leden zijn doorgaans bereid om anderen te helpen met kennis en kunde - want immers we zijn allemaal eens op 0 (nul) begonnen 8) Vandaar ook de naam Solidarity _/-\o_

Wat voor hulp?
  • Samen spelen (zeker in de avonduren zijn er altijd wel plekken beschikbaar);
  • Gear/build check;
  • Uitleg over de nieuwe D3 mechanics;
  • Discussies, etc.
Hoe kan ik mij aanmelden?
  • Door een PM te sturen via het forum naar ondergetekende?
  • In-game contact op te nemen met Vydra#2644, klablabla#2228 of protax#2556

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Act 5 gisteren in 4 uurtjes gedaan. Best netjes, ik had verwacht dat het korter zou zijn :).
Tot level 67 alles op Torment 2 gedaan, helaas ging het niet goed met de survival dus zijn we terug gegaan naar Torment 1. Rond level 69 zijn we naar master gegaan, omdat het iets te lang duurde om mobs af te maken :P. Het levelen ging zo snel dat we te weinig upgrades kregen :(.

Vandaag maar even tijd besteden aan Adventure mode :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• EricNL
dx5314 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:34:
[...]

Die source is zo vet!
Vanavond z.s.m. naar 70, heb er zin in :)
Ja moet je nagaan. Voordat ik hem had ge-ID't was ik al teleurgesteld omdat het "alweer een source" was. Leuke verrassing als ze dan toch compleet anders rollen als pre-RoS 8)7

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:19
EricNL schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:37:
[...]

Ja moet je nagaan. Voordat ik hem had ge-ID't was ik al teleurgesteld omdat het "alweer een source" was. Leuke verrassing als ze dan toch compleet anders rollen als pre-RoS 8)7
Zoals ik al zei vanmorgen, dat is voor mij echt een DIKKE upgrade.
Hopelijk vind ik ook snel een 2e Tal Rasha item.

:)

• EricNL
dx5314 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:38:
[...]

Zoals ik al zei vanmorgen, dat is voor mij echt een DIKKE upgrade.
Hopelijk vind ik ook snel een 2e Tal Rasha item.

:)
Nou, vanavond op Teamspeak dan. Ik kan natuurlijk niks garanderen, want het blijft RNG, maar ik loot aardig wat Tal Rasha items (eerder al die 4 amuletten).

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 11:18:

Voor de rest die nog op een key wacht, heel veel succes. Ik zal zelf vanavond mijn crusader vanaf 0 gaan powerlevelen. Hopelijk heb ik hem met een uurtje of 2-3 60 zodat ik rustig aan act V kan beginnen.
Jawel hoor, had hem gister rond 20u in mijn mailbox, 27,15 betaald

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• RocketKoen
Gisteren ook ineens 3 legs achter elkaar gehad.
2 waren vendor trash. maar 1 leuke source.
Niet geweldig veel damage omdat ik pas lvl 63 was, maar wel "magic missle now shoots 2 projectiles"
Dat is even een verdubbeling van de DPS uit mijn signature spell :D

TheS4ndm4n#1919

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:06

The Chosen One

Zie signature!

Ik heb trouwens alle channels uitgezet en quickjoin ook. Ff pure focussen op verhaal, alle gesprekken (ook npc's) en etc in me eentje.
En al die mensen in de commu/clan maar denken waarom reageert die nou toch niet. :+

[ Voor 29% gewijzigd door The Chosen One op 25-03-2014 12:06 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Voor een uitbreiding is het uitspelen binnen 4 uur wel erg snel, ligt dit nu aan RoS of aan de spelers die er als een malle doorheen razen?
Ik begin vanmiddag/avond en hoop er toch wat langer over te doen.
Eerst maar eens een Crusader vanaf Act 1 levelen op HC tot lvl 70, ben ik wel weer 2 weken zoet!
Misschien tussendoor even spieken met een willekeurig ander poppetje en een paar fijne gems scoren, ook HC natuurlijk.

Cititzen of Ladonia

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Eerste Malthael kill: http://imgur.com/jhEbvUF

Beams, beams everywhere :D

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:13
Bol werkt!

Pakket valt net binnen :))

Apsie's profiel

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-12 11:00
sorcees schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:07:
Voor een uitbreiding is het uitspelen binnen 4 uur wel erg snel, ligt dit nu aan RoS of aan de spelers die er als een malle doorheen razen?
Ik begin vanmiddag/avond en hoop er toch wat langer over te doen.
Eerst maar eens een Crusader vanaf Act 1 levelen op HC tot lvl 70, ben ik wel weer 2 weken zoet!
Misschien tussendoor even spieken met een willekeurig ander poppetje en een paar fijne gems scoren, ook HC natuurlijk.
ik was om 1:38 klaar op hc ... :)
Wel dan op hard, en lvl 66 maar geworden

[ Voor 3% gewijzigd door pstalman op 25-03-2014 12:08 ]

https://d4armory.io/Player/803500

• Br3wmaster
Kwijl :9. Nog wat aan gehad ook? :+

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Br3wmaster schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:08:
[...]

Kwijl :9. Nog wat aan gehad ook? :+
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ra4mfAv.png

Dat kun je wel zeggen :)

• Luukwa

Luukwa

o/

Stop met de plaatjes! Moet nog tot 14:15 op school zitten en kan ondertussen niet meer wachten :P

Soundcloud!

• Br3wmaster
Niet Slecht Gratz. Was het maar half 5 dan kon ik naar huis :+

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-12 10:50

Madstorm

Derping all the way!

Luukwa schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:10:
Stop met de plaatjes! Moet nog tot 14:15 op school zitten en kan ondertussen niet meer wachten :P
OH, school die goede oude tijd.. :+
Ik moet lekker door werken tot 17:00 :(

I'm an Ironman!

• Grimmie187
Even tussendoor: Werkt transmog net zoals in WoW? (M.a.w.: alleen een aanpassing van het uiterlijk?)

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:30
Madstorm schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:11:
[...]

OH, school die goede oude tijd.. :+
Ik moet lekker door werken tot 17:00 :(
Maak dat 18:00 en daarna nog minimaal een uur rijden .. :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Luukwa

Luukwa

o/

Haha, op dit moment Linux les en dan heerlijke 15 minuutjes fietsen :)
Vanmiddag snel met mijn wizard de campagne uit spelen en dan bountys farmen.

Zin in!

Soundcloud!

• lorddrune

lorddrune

Thick as a Brick

Ook fijn dit, probeer ik in te loggen op battle.net en vergeet ik in mijn enthousiaste bui dat wij hier een engelse provider hebben, en ja hoor account locked! Account management is ook down dus ik kan helaas mijn wachtword niet resetten. Hopelijk is dit probleem opgelost zodra ik naar huis kan.

[ Voor 1% gewijzigd door lorddrune op 25-03-2014 12:15 . Reden: typo ]

• Evatar
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-11 20:17
ik zit in een grote tweestrijd met mezelf om deze middag vrij te nemen... :-)

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:43
Bospa01 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:12:
[...]

Maak dat 20:30 :P Avondsessies ;(

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:13
Evatar schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:15:
Opgeven!!! :)

Apsie's profiel

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:48
Aangezien ik laptop heb dit traag is als dikke stront en een bak beest van een pc heb staan ( zonder toetsenbord en internet ) toch maar even speuren op internet welk toetsenbord ik het best kan kopen en welke stick voor draadloos internet

Iemand nog suggesties ?

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Evatar schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:15:
Gewoon vrijnemen dus, als je zit te twijfelen of je wel of niet vrij zal nemen komt er toch niks meer productiefs uit je handjes. Hup Hup zu hause !

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:46
Heren blijf die plaatjes posten! Kan niet wachten tot het 5 uur is... :P

Verwijderd

Luukwa schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:14:
Haha, op dit moment Linux les en dan heerlijke 15 minuutjes fietsen :)
Vanmiddag snel met mijn wizard de campagne uit spelen en dan bountys farmen.

Zin in!
Ik ben er rond half 4, weer samen doorrennen? :)

• Luukwa

Luukwa

o/

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:26:
[...]

Ik ben er rond half 4, weer samen doorrennen? :)
Ik begin wel alvast, maar zodra je er bent loop ik met je mee :)

Soundcloud!

Verwijderd

Bospa01 schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 12:12:
[...]

Maak daar 20:00 van... kinderen in bed pleuren...

• Evatar
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-11 20:17
Vrij nemen it is... :-D

• Br3wmaster
Zo Jaloers heb een project dat vanmiddag af moet zijn maar dus kan helaas geen vrij nemen. En door het lezen van dit forum schiet dat project dan weer totaal niet op 8)7 8)7

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Zonet afspraak gemaakt bij de tandarts om 16:00 uur, moet ik hier om 15:00 weg.

Cititzen of Ladonia

Verwijderd

Windows 8 tablet mee en je kan bij de tandarts spelen :p
Pagina: 1 ... 107 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]