• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 29-12 12:40
G2A key nog steeds niet ontvangen. Wel op tijd besteld. Vraag me nu toch echt af of die wel komt..

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

• Twinkie89
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-12 13:24
MyKey schreef op maandag 24 maart 2014 @ 23:40:
G2A key nog steeds niet ontvangen. Wel op tijd besteld. Vraag me nu toch echt af of die wel komt..
Gisteren daar ook 2 keys besteld. Heb ook nog niets. Je bent dus niet alleen ;)

• Bekse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-12 19:23
Nog meer die hem bij Game-Card.net hebben besteld?
Zou om 00.00 moeten komen, ben benieuwd!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12 16:16
Als je van plan was om direct om 00:00 te spelen, waarom dan niet gewoon bij Blizzard pre-orderen? Kost een paar euro's meer maar dan weet je het in ieder geval wel zeker.

• Bekse
EnigmaNL schreef op maandag 24 maart 2014 @ 23:55:
Als je van plan was om direct om 00:00 te spelen, waarom dan niet gewoon bij Blizzard pre-orderen? Kost een paar euro's meer maar dan weet je het in ieder geval wel zeker.
Ben/was ik niet van plan. Speel het nog weet ik hoe lang:-)

• EnigmaNL
En RoS is live! Ga gelijk met de Crusader beginnen.

[ Voor 54% gewijzigd door EnigmaNL op 24-03-2014 23:59 ]

RoS is live :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-12 12:33

Neelon

FOR PONY!!!

Mijn fps is alvast gehalveerd, en dat had ik HE-LE-MAAL niet verwacht. Ghehe. :D

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Bekse
EnigmaNL schreef op maandag 24 maart 2014 @ 23:55:
En 00:01 netjes in de bus

• EnigmaNL
Neelon schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 00:00:
Mijn fps is alvast gehalveerd, en dat had ik HE-LE-MAAL niet verwacht. Ghehe. :D
FPS gehalveerd? Hoezo?

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Ik gok erop omdat de Blizz servers het een beetje druk hebben nu. :D

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• EnigmaNL
Neelon schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 00:04:
[...]

Ik gok erop omdat de Blizz servers het een beetje druk hebben nu. :D
Vreemd, mijn FPS is hetzelfde als altijd. Blizzard rendered de game ook niet, dat doet mijn GPU.

Ook de latency is normaal, 20-35ms.

[ Voor 6% gewijzigd door EnigmaNL op 25-03-2014 00:05 ]

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-12 19:20
Als je latency halveert is het alleen maar beter :+

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

EnigmaNL schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 00:04:
[...]

Vreemd, mijn FPS is hetzelfde als altijd. Blizzard rendered de game ook niet, dat doet mijn GPU.

Ook de latency is normaal, 20-35ms.
Ik dacht dat mn fps altijd 60 weergaf, nu 24-30. Game hakkelt als een idioot iig.

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
61 Yehaa

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-12 21:48
Zo verre nog geen server problemen ?

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:06

The Chosen One

Zie signature!

Kon zo inloggen, ~20-25 ms. 100 fps.

Morgen als ik nog niks van C.E. gehoord heb maybe Digi versie kopen en dan later upgraden en refund vragen.
Alleen dan krijg je de key digitaal weer? Of hoe zit dat precies, dat kon ik niet precies googlen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-12 20:13
Net een mailtje gehad van Bol.com

RoS Is verzonden....Ligt nu in de handen van Post.NL

Wij zullen zien :)

Apsie's profiel

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-12 13:28
Apsie schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 00:26:
Net een mailtje gehad van Bol.com

RoS Is verzonden....Ligt nu in de handen van Post.NL

Wij zullen zien :)
Same, woon niet in NSS regio, dus zal morgenmiddag netjes aankomen :)
Wel slim van Bol.com om zich alvast in te dekken ;)

• Bensel15
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-10-2024
Launch is best goed gegaan volgens mij, geen problemen gehad
Hier ook. Alles draait stabiel, 25ms latency. Geen enkel issue. Inmiddels de hc wiz op level 63 en enkele achievements binnen. Wat is Westmarch trouwens machtig mooi vormgegeven! En die muziek overal, echt geweldig! Heerlijk sfeertje!

Edit: ja hoor, de eerste level 70 in mijn lijst is een feit. Binnen de 2 uur. Sm0k3r, had ook niet anders verwacht... :P

[ Voor 20% gewijzigd door Deadsmell op 25-03-2014 01:59 ]

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-12 21:48
Ja ik ga me oogjes sluiten!!

Mischien slim om te wachten met de end boss verslaan tot je level 70 ben voor de leg drop?

Verwijderd

Deadsmell schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 02:11:
Je bent nog laaaaang niet bij Malthael als je level 70 wordt.
Nope, lvl 69 lag ie om. Tijd voor bed... ;)

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-12 19:38
Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 02:53:
[...]

Nope, lvl 69 lag ie om. Tijd voor bed... ;)
Yep bij mij ook, vond em best wel pittig btw.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Ja, inderdaad! Bij die eerste Maiden was ik al bijna drie keer dood gegaan op T1. Maar snel terug gegaan naar Master. Ik loop nu rond met 141k dps en 2.8M toughness op mijn hc wiz en dat is niet genoeg op T1 (65)!!

• Bannit
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-12 15:24
Mijn eerste HC wiz is alweer gestorven in RoS op lvl 66.. wel jammer ging net zo lekker. Maar we gaan gewoon weer verder!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Hm, ligt het aan mij of zien meer mensen op lvl 67 nog steeds geen upgrades droppen? Mijn Barb loopt nu rond met 200k sheetDPS en ruim 2M toughness in T2, waarmee de gemiddelde white mob zo'n 9M HP heeft en ik dus naar T1 geswitcht ben om de snelheid er een beetje in te houden. Heb een stuk of 4 legendaries zien droppen, maar geen van allen was de moeite waard. En het is niet alsof ik in imba legacies rondloop...

Ik ben een ontzettende lore nerd, dus ik heb na ruim 3 uur spelen net Urzael omgelegd, en ben helemaal bij wat betreft alle Talk-opties. Urzael viel me trouwens (met bovenstaande stats) op T1 helemaal niet mee. Ik ben gewend wel een en ander te facetanken, maar dat was niet echt een goed idee :P Het feit dat hij zo belachelijk veel HP heeft (400M op T1 dacht ik te zien?) betekent ook dat je nog behoorlijk door moet werken. Leuk! Want het was een tijd geleden dat bossfights een uitdaging waren.

Morgen weer verder...

D3 char(s)

Hm, ik ben nog niet eens bij Urzael. Ook alles aan het verkennen.

Ik heb overigens precies hetzelfde. Er dropt maar weinig dat een upgrade is. Op level 61 een stuk of vier items, daarna niets meer. Ik vind met mijn wizard wel erg veel bogen en mighty belts en vrij weinig voor mezelf.

Verwijderd

Boh, ik ben net voorbij Adria. Ik krijg nu eindelijk een high stakes gevoel omdat ik doodleuk met gemiddelde level 60 gear nog alles probeer te doen met op hardcore master terwijl ik inmiddels level 66 ben. Wil nog niet dood dus ik denk dat ik hem even op expert af maak. wordt een beetje te gek voor mij zo :P

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2014 04:09 ]

Wij zijn nu bij Adria :) uiteraard op torment :P

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-12 15:20

Luukwa

o/

Yay, heb hem ook! Bedankt Las Vegas

Soundcloud!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Vanochtend voor ik naar het werk ging snel even 15 minuten gespeeld, Crusader genaamd Galatea aangemaakt op torment 1, maar dat kan met gemak naar 2 nog denk ik :P

level 8 en ik ben net klaar met de wretched mothers quest.

Denk morgenavond pas weer verder, tenzij ik vanavond op tijd thuis ben. Tot dusver voeld de crusader erg fijn aan. wilde al de extra eerste skills op de bar zetten, maar die slots unlock je pas later :+ duh

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Luukwa

Luukwa

o/

Ik zit gelukkig maar tot 14:15 op school, lekker spelen dus vanmiddag
Ben heel benieuwd hoelang het duurt om van 60 naar 70 te trainen.

Soundcloud!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

gister avond nog even gespeeld, hoop achievements gehaald, ga niet zeggen welke, want, spoilers.

vraag je though, weet iemand of het hoort, of dat het een bug is, alle items die droppen zijn level 61, ze levelen niet met me mee zoals pre-60. M'n character is level 65, speel op torment 1, maar echt alleen maar level 61 items.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-12 21:38
Hoop dat ik met mijn monk T1 aankan.

Vanavond uit mijn werk maar eens proberen. Als er mensen zin hebben om vanavond te beginnen aan RoS en mee willen lopen kan dat uiteraard :)

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:36
Geen Error 37 dus voorlopig? Klasse Blizz :)

En welke difficulty zijn jullie act 5 op begonnen? Ik ga denk ik T1 proberen (150k dmg).

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06:55
Yea zag vanmorgen dat ik mijn key had gekregen dacht voor het werk nog even snel Act V verkennen maar wat doe ik met mijn slaperige kop zonder koffie... ik reset de campaing... argh.. dus is er een lieve Tweaker die mij vanavond op HC even het waypoint van Diablo wil geven? O-)

PSN: Brwmaster

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-11 20:50
Wat me gisteren bij het spelen trouwens opviel (voor RoS live was) is dat ik al verschillende flails e.d. vond (Crusader only). Volgens mij kon je bij Diablo II geen druid/assassin stuff vinden als je de expansion niet had?

D3 Profile

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:06

The Chosen One

Zie signature!

Iemand een Reaper of Souls Q&A link van die van 2 uur terug?

Kan er 1 vinden met slechte audio.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:10
Ik twijfel om hem te kopen.. aangezien volgende week Elders Scrolls Online ga spelen maar me voor deze week dan niet verveel :P

Is het tegenwoordig echt een veel beter spel dan een jaar geleden? toen heb ik wel erg veel gespeeld namelijk.
Dat de auction huis er uit is ben ik wel erg blij mee, heb alleen weinig aan me 150mill gold denk ik dan of niet?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
Ricmaniac schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 08:19:
Ik twijfel om hem te kopen.. aangezien volgende week Elders Scrolls Online ga spelen maar me voor deze week dan niet verveel :P

Is het tegenwoordig echt een veel beter spel dan een jaar geleden? toen heb ik wel erg veel gespeeld namelijk.
Dat de auction huis er uit is ben ik wel erg blij mee, heb alleen weinig aan me 150mill gold denk ik dan of niet?
Ik heb hetzelfde idee gehad (vorige week last minut TESO besteld :x ) een week daarvoor weer met Diablo begonnen. Waar ik vlak na release snel klaar was met het spel, blijft het nu een stuk leuker door o.a. loot 2.0. En natuurlijk kan de Crusader / ACT V me weer ff bezighouden.. Tijdens TESO maintenance bv :P

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-12 20:10

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ik zie echt iedereen alweer lv70 ? Jeej kan ik lekker vanavond op mijn eigen gemakje door de acts stampen :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-12 16:20
Door die 150m gold kom je wel heen hoor :) Via de enchantres en crafting zal er wel een behoorlijke berg gold doorheen gaan ;) Voor de expansion (sinds 2.0) was DIII al een stuk beter dan voorheen. Nu de expansion uit is kan dit alleen maar beter worden. Vanavond kan ik ook met RoS aan de slag. De eerste geluiden vanuit dit forum zijn in ieder geval alvast positief.

Hoe snel zit je trouwens op lvl 70? En moet je snel een moeilijkheidsgraad terug?

• Grimmie187

Als je D3 toen zoveel gespeeld hebt zul je er nu alleen maar meer plezier aan beleven denk ik. En ik vind D3>Elder Scrolls online, maar dat is persoonlijke voorkeur.

Zelf vind ik de grote verbetering dat je nu goede gear vindt tijdens het spelen, en daar allerlei leuke nieuwe builds mee kunt maken. Je zal dus vaak items vinden die bepaalde skills boosten waardoor je weer een hele nieuwe build kunt maken.

Wat betreft je gold: Je kunt nu met enchanting de gear die je vindt aanpassen, dit kost afhankelijk van hoevaak je een item enchant best veel gold op een gegeven moment.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik zit ook op Teso te wachten maar vermaak me prima in ROS. 2 totaal verschillende spellen waarbij ik ROS zal opzoeken als ik ff numbless will slashen en Teso voor het PvP gebeuren en skillgaining.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Gisteren voor slapen gaan nog half uurtje gespeeld. Men eerste indrukken waren dat de omgevingen er wel heel erg goed uitzagen, een stuk meer detail en en vond ze tot nu toe ook erg sfeervol. Ook het aantal events in de area's lagen een stuk hoger dan ik gewend was in classis D3 wat erg leuk is en ze vertelden ook soms een stuk verhaal. Vanavond eens kijken hoe ver ik nog geraak maar vermoed dat het wel hard zal gaan.

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-12 10:50

Madstorm

Derping all the way!

Neem het van mij aan, ik ben sinds een week ook weer begonnen. Het spel is 10 keer beter als een 8 a 9 maanden terug. Het speelt gewoon beter, en de loot updates zorgt ervoor dat je er ook weer zin in hebt. Daarnaast kun je met RoS stats rerollen om de perfecte stats te krijgen, hiervoor kan je jouw geld goed gebruiken.

Ik kan niet wachten tot vanavond om even te spelen, adventure mode lijkt me acht awesome.
Br3wmaster schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 08:05:
Yea zag vanmorgen dat ik mijn key had gekregen dacht voor het werk nog even snel Act V verkennen maar wat doe ik met mijn slaperige kop zonder koffie... ik reset de campaing... argh.. dus is er een lieve Tweaker die mij vanavond op HC even het waypoint van Diablo wil geven? O-)
Voeg me maar toe, Madstorm#2335 Ik ben vanavond wel online. Daarnaast mogen andere mensen mij ook toevoegen. Ik kan nog wel wat hardcore 'vrienden' gebruiken, speel zelf met mijn wizard op T1 en dit gaat me redelijk goed af. Hier mijn profile: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Madstorm-2335/hero/37823090‏

I'm an Ironman!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Even een vraag mbt ACT V, hoor veel mensen over het feit dat je eerst Diablo moet verslaan om die act te beginnen. Maar las op battle.net dat je gewoon ACT V kan kiezen uit de quest lijst. Wat is nu waar?

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• Luukwa

Luukwa

o/

Ik zat met 10 minuutjes op level 61, gaat dus behoorlijk snel

Soundcloud!

• yrosma
  • Laatst online: 20-12 10:20
Nidhiki schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 08:31:
Even een vraag mbt ACT V, hoor veel mensen over het feit dat je eerst Diablo moet verslaan om die act te beginnen. Maar las op battle.net dat je gewoon ACT V kan kiezen uit de quest lijst. Wat is nu waar?
Ik had op mijn monk diablo verslagen. En had mijn quest op diablo zelf gezet zodat ik na het killen van diablo verder zou gaan met Act V. Zo dacht ik maar toen ik mijn monk inlogde begon ik al gelijk met Act V dus zolang je geen quest reset gedaan hebt en diablo gekilled hebt ga je gelijk verder met Act V lijkt het

• Ricmaniac
Timmetjuhs schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 08:25:

Hoe snel zit je trouwens op lvl 70? En moet je snel een moeilijkheidsgraad terug?
Volgens mij kan je het makkelijk halen tussen de 5-8 uur

• EricNL
  • Laatst online: 24-09 12:40
Tot nu toe behoorlijk onder de indruk van RoS. De omgevingen zijn fantastisch. De monsters vind ik nogal tegenvallen. Ze zijn bijna allemaal hetzelfde.

Wel gelijk flinke upgrades gevonden voor m'n wizard.
- Nieuwe Tal Rasha Source
- 2000 DPS 1 hander met Socket (niet enchanted)
- Gloves met Int Vit 6 Chc en volgens mij ook All Res

Inmiddels dus 550k DPS Buffed met 400K Life, en nog is het redelijk lastig om mezelf in leven te houden op T1.
Vanavond maar eens een flink avondje bounties jagen!

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Blistimo
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Nidhiki schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 08:31:
Ik had mijn char op het login scherm geselecteerd met de laatste quest als active, de kill Diablo quest dus. Ik had de campaign al helemaal doorlopen, dus het was niet mijn gegarandeerde-legendary-kill. Toen RoS getriggerd werd en ik wilde beginnen was al standaard Act 5 voor mij geselecteerd, en ik heb handmatig m'n quest teruggezet naar Diablo omdat ik wilde zien hoe je Act 5 in zou gaan vanuit die kill. Maar dat is dus niet noodzakelijk. Er is ook niks toegevoegd tussen de Diablo kill en het begin van Act 5 behalve de cinematics die je te zien krijgt als Act 5 begint.

Overigens heb ik niet eens opgemerkt dat ik 61 dingde. Mogelijk dat ik dat al deed met de Diablo kill? Als één van de eerste dingen in Act 5 vond ik een Resplendent chest met een Marquise gem die ik direct kon gebruiken, wat me toen verbaasde, omdat ik dacht gelezen te hebben dat je dar 61 voor moest zijn en ik niet had geregistreerd dat ik dat al was :P Op T2 met alleen een Hellfire ring blies ik vrij snel door de eerste paar levels heen. Zolang je de moeilijkheid hoog kunt houden ben je dus ruim voordat je bij het einde bent lvl 70. Ik vermoed dat je op Normal zonder noemenswaardige XP buffs lvl 70 dingt op de eindbaas, maar da's puur speculeren.

--edit--
@hieronder: ik kreeg de melding dat Legacy items niet kunnen worden enchanted. 2.0 items kunnen dat wel.

[ Voor 3% gewijzigd door Blistimo op 25-03-2014 08:41 ]

D3 char(s)

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
EricNL schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 08:34:....
Inmiddels dus 550k DPS Buffed met 400K Life, en nog is het redelijk lastig om mezelf in leven te houden.
Vanavond maar eens een flink avondje bounties jagen!
:/ dat wordt dus gear vervangen in mijn geval..

kan je oude legacy items ook opnieuw rollen naar level 70 + pro stats? -.- ik wil mijn inna pants houden ivm attack speed

D3 Profiel

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Nog niet kunnen spelen, komt vanavond wel. Ik verwacht nog niet super veel nieuwe drops voordat ik 70 ben eigenlijk.. Zal wel net zo gaan als van 59 naar 60 waar je een grote jump maakte in dps/hp e.d. Goed om te horen dat alles gisteravond in ieder geval vlekkeloos is verlopen, nu maar hopen dat het vanavond hetzelfde blijft :)

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-12 16:20
Nu al op lvl 70, lekker! Ik wil eerst eens rustig door ACT V heenspelen vanavond. Even alles zien en mollen :P

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:41
Ben weer beetje wakker, gister om half 3 richting bed gegaan.
Na boss kill heb ik die adventure ofzo gedaan, 5 van die gebieden clearen.

HP nu 190k :)
En die gems man, dacht eerst bug. Wist dat er hogere dropten maar gelijk +64 :)

[ Voor 20% gewijzigd door pstalman op 25-03-2014 08:43 ]

https://d4armory.io/Player/803500

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

ye-roon schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 07:48:
vraag je though, weet iemand of het hoort, of dat het een bug is, alle items die droppen zijn level 61, ze levelen niet met me mee zoals pre-60. M'n character is level 65, speel op torment 1, maar echt alleen maar level 61 items.
iemand?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-12 19:16
Vannacht een uurtje gespeeld in Act 5 en daarin level 66 geworden. Ik moest gewoon werken vandaag dus ik kon niet te lang door gaan.

Ik heb geen upgrades gevonden maar met wat enchantwerk heb ik mezelf toch tot 420k dps buffed kunnen tillen. Mijn toughness laat alleen een hoop te wensen over met 2m buffed. Het gebeurt soms al wel dat ik dood ga op T1 op mijn level (bij lastige elites/bosses dan).

Ik zie oprecht niet in hoe je met enkel Non-Legacy gear ooit genoeg damage kan gaan doen om fatsoenlijk T6 te gaan spelen. Het maximale aantal primary stats van 4 op items heeft dat kapot gemaakt. Ik denk dat T6 echt te zwaar gaat zijn...

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Ricmaniac
Wat zijn die "T" levels waar mensen het over hebben in acts?
is dat gewoon de vervangede Monster powers ofzo?

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Als je normaal levelde vond je (behalve op lvl 60) ook altijd alleen maar items onder je huidige level, dus dit verbaast me niet zoveel

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-12 15:14
Eerst had je normal, nightmare, hell, en nog een :P naam vergeten.

Nu heb je normal expert etc. tot torment. dat is zeg maar de hoogste. En die kun je weer verhogen tot 6.

Dus Torment1, Torment2

• EricNL
  • Laatst online: 24-09 12:40
Wolf schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 08:46:
Ik zie oprecht niet in hoe je met enkel Non-Legacy gear ooit genoeg damage kan gaan doen om fatsoenlijk T6 te gaan spelen. Het maximale aantal primary stats van 4 op items heeft dat kapot gemaakt. Ik denk dat T6 echt te zwaar gaat zijn...
- We zagen ook niet hoe iemand OOIT Paragon 100 zou halen
- We zagen ook niet hoe iemand OOIT MP10 efficient zou kunnen farmen

Geef het de tijd. Builds, items, crafts, enchants, etc worden allemaal nog wel bedacht en verzonnen. Ik ben in RoS begonnen op T4 samen met een maatje van me, maar we waren heel snel terug geschakeld naar T1. Nu op T1 in me eentje lukt het me soms nog niet om redelijk in leven te brengen. Met 5 LoH schiet ik mezelf absoluut niet vol op een enkele Elite, Champ of Boss.

Maar ik twijfel er niet aan dat er wel weer wat verzonnen wordt, zo gaat het toch altijd met dit soort spelletjes :)

BTW: Marquise Gems geven geloof ik +62 stats. Imperial Gems daarentegen +100, en Flawless Imperial Gems +150 als ik me niet vergis. Iemand bij ons in de clan heeft ook al het plan geloot voor Flawless Royal. Wat die dan weer geeft durf ik niet te zeggen, maar ik denk dat je alleen al met 3 sockets op je armor straks zonder problemen +600 All Res kunt winnen :)

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Grimmie187
Ricmaniac schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 08:47:
Wat zijn die "T" levels waar mensen het over hebben in acts?
is dat gewoon de vervangede Monster powers ofzo?
Klopt, hoogste difficulty is nu 'Torment'. Dit begint op Torment 1 en eindigt met Torment 6 (vergelijkbaar met MP10).

*edit*
Zit de MF buff bij een volle party er nog gewoon in? Zit een beetje te twijfelen om straks Act 5 eerst ff alleen te doen of met een volle party..

[ Voor 18% gewijzigd door Grimmie187 op 25-03-2014 08:56 ]

• pstalman
volgens mij dropen lvl 61+ items als je 65 of 66 bent, toen begon het tenminste bij mij te droppen, zoals mijn wapen http://www.diabloprogress.com/item/44987023

[ Voor 24% gewijzigd door pstalman op 25-03-2014 08:54 ]

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-12 18:27

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

pstalman schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 08:42:
Ben weer beetje wakker, gister om half 3 richting bed gegaan.
Na boss kill heb ik die adventure ofzo gedaan, 5 van die gebieden clearen.

HP nu 190k :)
En die gems man, dacht eerst bug. Wist dat er hogere dropten maar gelijk +64 :)
190k hp ipv wat? Beetje lastig te vergelijken, aangezien ik al 180k had voor ros :p

• pstalman
Douweegbertje schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 08:58:
[...]

190k hp ipv wat? Beetje lastig te vergelijken, aangezien ik al 180k had voor ros :p
90k :)
Alleen mijn helm en gloves samen maakte het verschil al, moest wat LoH hebben voor laatste boss :)

[ Voor 5% gewijzigd door pstalman op 25-03-2014 09:01 ]

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-12 11:31
Gister stuk of 30 machines opgemaakt met een paar andere.
meer voor Fun. gaste wilden geen T3 of hoger doen.
Ach ben ik ook van ze af. heb er nog 14 of zo.
Maar was helemaal vergeten dat die vanavond uitkwam.
ben rond 12 uur gaan slapen.
had wel even een kijkje kunnen nemen.

<GOT>DrOPje #2516

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-12 19:16
Vergeet niet dat elke punt vitality meer leven geeft dan op level 60.

Op level 60 was 1 vit 35 leven en op 66 geeft 1 punt 60 leven.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-12 10:57

vleesjus

echte vleesjus!

Afgelopen nacht ook even kort gespeeld. Mijn oude archon build is zeker wel aan vervanging toe heb ik gemerkt. Vooral op dps gebied kom ik aardig wat tekort, gelukkig qua survivability zit ik wel goed. Bij maar 1 elite pack mijn healthbar zien zakken :P Wat zeker niet verkeerd is op hardcore :)

Ik was alleen al wel heel snel level 61. Heb een half uurtje gespeeld op expert geloof ik maar daarmee was ik al 61,5.

Mijn wiz: http://eu.battle.net/d3/e...eesjus-2376/hero/32271887

[ Voor 25% gewijzigd door vleesjus op 25-03-2014 09:09 ]

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-12 15:47

Megalodon86

Enzyme X

EricNL schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 08:51:
[...]

BTW: Marquise Gems geven geloof ik +62 stats. Imperial Gems daarentegen +100, en Flawless Imperial Gems +150 als ik me niet vergis. Iemand bij ons in de clan heeft ook al het plan geloot voor Flawless Royal. Wat die dan weer geeft durf ik niet te zeggen, maar ik denk dat je alleen al met 3 sockets op je armor straks zonder problemen +600 All Res kunt winnen :)
http://us.battle.net/d3/en/item/gem/

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-12 19:41

Ryceck

Constants and Variables

Zit ff wat te lezen over dat Enchanten maar het lijkt minder bruikbaar dan ik in eerste instantie had gehoopt. Als ik het goed begrijp doettie dus het volgende:

- Je kan 1 property rerollen en dan rerollen binnen de scope van het itemlevel. Als ik dus een random property reroll (zeg 250 STR) en de roll-range hierop was 220-260 dan kan ik dus een roll van 225 INT krijgen of bijvoorbeeld 260STR, maar hij zal nooit buiten de boundaries van zijn eigen itemlevel komen? Ik dacht initieel namelijk dat ik mijn huidige legendaries kon rerollen naar lvl70 items

- Ik kan dus maar 1 property rerollen, het hele item verversen is geen optie (een item welke op een Wiz dropt waar zowel DEX als Pickup-Range op zit is nog niet erg handig).

- Iedere reroll kost meer gold en mats

Ben desalniettemin erg geinteresseerd hoe dit op LVL70 uitpakt voor verschillende drops, denk dat het een leuke feature is maar het nut hiervan (zeker met de gestelde grenzen hierboven) voelt een stuk beperkter dan ik initieel had ingeschat.

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Uhmm....heel interessant. Alleen ik ben nou zo nieuwsgierig wat er op page 2 staat, ik krijg het niet voor elkaar om het te zien :+
Showing 1–75 of 95 results
Of zit er aan mijn kant een bugje in de browser?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ryceck schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 09:44:
Zit ff wat te lezen over dat Enchanten maar het lijkt minder bruikbaar dan ik in eerste instantie had gehoopt. Als ik het goed begrijp doettie dus het volgende:

- Je kan 1 property rerollen en dan rerollen binnen de scope van het itemlevel. Als ik dus een random property reroll (zeg 250 STR) en de roll-range hierop was 220-260 dan kan ik dus een roll van 225 INT krijgen of bijvoorbeeld 260STR, maar hij zal nooit buiten de boundaries van zijn eigen itemlevel komen? Ik dacht initieel namelijk dat ik mijn huidige legendaries kon rerollen naar lvl70 items

- Ik kan dus maar 1 property rerollen, het hele item verversen is geen optie (een item welke op een Wiz dropt waar zowel DEX als Pickup-Range op zit is nog niet erg handig).

- Iedere reroll kost meer gold en mats

Ben desalniettemin erg geinteresseerd hoe dit op LVL70 uitpakt voor verschillende drops, denk dat het een leuke feature is maar het nut hiervan (zeker met de gestelde grenzen hierboven) voelt een stuk beperkter dan ik initieel had ingeschat.
Je rerolt niet perse naar defelfde stat, je krijgt 3 opties bij rerollen waaruit je kan kiezen

1 ervan is altijd de huidige stat zodat
2 zijn andere rerolls, dit kan een hogere value zijn van de huidige stat, maar ook een compleet andere affix

als je wiz dus een item heeft met int en dex, kan je die dex dus rerollen naar bijv crit chance of crit dmg of whatever er ook maar in die affixpool zit

edit: Het is ook niet de bedoeling geweest om mensen hun lvl60 bis meuk ook op lvl70 bis te laten zijn, vandaar de limitations dus.

[ Voor 4% gewijzigd door Bokkie op 25-03-2014 09:53 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:08
Raoul.TLS schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 09:04:
Gister stuk of 30 machines opgemaakt met een paar andere.
meer voor Fun. gaste wilden geen T3 of hoger doen.
Ach ben ik ook van ze af. heb er nog 14 of zo.
Maar was helemaal vergeten dat die vanavond uitkwam.
ben rond 12 uur gaan slapen.
had wel even een kijkje kunnen nemen.
Ik heb nog steeds geen hellfire ring ivm gebrek aan speeltijd, pm maar als je wilt helpen voor een ring voor mijn nieuwe char :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

same here

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-12 10:50

Madstorm

Derping all the way!

Het is aardig rustig in deze thread. Betekend vast dat Blizzard het goed heeft geregeld, en iedereen aan het spelen is, of nu KO in bed ligt :) (of natuurlijk druk aan het werk is zoals ik :()

Wat ik me nog niet heel veel in verdiept heb is het rerollen van stats. Je kan voor zover ik weet per stat rerollen, maar als ik bijvoorbeeld een primary stat wil rerollen, neem als voorbeeld 500 strenght deze wil ik naar Int hebben. Veranderd deze dan alleen naar hoofd stats (Dex, Vit, int, oid)? of kan dit elke random stat worden wat er is? Daarnaast reroll'd hij de 500 ook? dus kan dit minder worden?

I'm an Ironman!

• Ricmaniac
Ik heb echt heel veel zin gekregen nu om Hardcore te spelen doordat je nu weer gewoon zelf je gear moet zoeken enzo ipv even op de AH loggen en klaar :P

gelijk mooi om dan de nieuwe class te testen toch :)

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-12 00:40

solique

Fire is all I need

Had niet van te voren gereserveerd omdat ik te druk was, zie dat MM het goedkoopst is dus vanavond na werk eens ophalen. :)

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Vraagje, de loot is met 2.0 wel redelijk veranderd. Maar met RoS is de loot dus echt op de schop gegaan. Dus alles pre 2.0 en 2.0 was kan je straks binnen een weekje vervangen hebben door RoS loot?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• parkeermeter
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-12 20:54
vraagje: hoe zit het eigenlijk met de loot 2.0 set items voor lvl 60? heb ik daar straks al niks meer aan?
heb aantal items van immortal king gevonden, maar daar heb ik maar een maandje wat aan gehad?
of bestaan die sets ook voor lvl 70 maar moeten ze opnieuw droppen, of kan ik ze upgraden naar 70?
zou het anders raar vinden dat blizzard die sets heeft veranderd voor dat ene maandje tussen loot 2.0 en RoS.

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-11 20:50
Het is niet alleen voor dat ene maandje hè. Iedereen die D3 blijft spelen zonder RoS kan die sets ook gebruiken.

D3 Profile

• Joarie
  • Nu online
Wooldoor schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 09:54:
Vraagje, de loot is met 2.0 wel redelijk veranderd. Maar met RoS is de loot dus echt op de schop gegaan. Dus alles pre 2.0 en 2.0 was kan je straks binnen een weekje vervangen hebben door RoS loot?
Het is niet zozeer dat met RoS de loot op de schop is gegaan, dat is immers al gebeurd met patch 2.0 van twee weken terug. Maar je zult gewoon betere gear nodig hebben voor de nieuwe levels 61 t/m 70...met de "oude" loot van patch 2.0 ga je daar niet ver mee komen.

Vergelijk het maar met de loot die je had gevonden toen je nog lvl <60 was, die heb je toch ook niet meer in je stash zitten?

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Helder Joarie, maar daar moet je dus wel RoS voor hebben om boven level 60 te kunnen gaan.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• Joarie
  • Nu online
Precies. Heb je die uitbreiding niet dan hou je lekker vast aan je lvl 60 gear die je nu hebt gevonden met behulp van patch 2.0 :)

• Shinoki
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Zijn er al mensen die de fysieke collector's edition binnen hebben?

Verwijderd

Shinoki schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:02:
Als het goed is kan ik hem vandaag ophalen bij Mycom, maar zij hebben tegenwoordig een nieuw ordersysteem waarbij je minder goed kan zien of iets al onderweg is. Hopelijk krijg ik straks mijn SMS. De posts hier maken me zeer ongeduldig ;).

En dan te denken dat ik die CE voornamelijk koop omdat hij netjes naast mijn vanilla CE past... Oh well.

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-12 15:18
Haha herkenbaar, ik wacht ook met smart op het telefoontje dat ik hem op kan halen bij de MM

• -=unicron=-
  • Laatst online: 09-12 10:40

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Shinoki schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:02:
Ik ga zo naar AH toe om het op te halen ;)

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bekse schreef op maandag 24 maart 2014 @ 23:52:
Nog meer die hem bij Game-Card.net hebben besteld?
Zou om 00.00 moeten komen, ben benieuwd!
Ja, als je goed kijkt dan zie je dat je moet inloggen in je account. En daar staat ie onder keys. Bij mij werkt de key iig. Had ook geen email ontvangen.

• Ricmaniac
-=unicron=- schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:08:
[...]

Ik ga zo naar AH toe om het op te halen ;)
ophalen bij albertheijn?

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-12 13:58
Afhaalpunt voor Bol.com

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Luukwa schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 08:32:
Ik zat met 10 minuutjes op level 61, gaat dus behoorlijk snel
Ik was 61 toen ik dia killde
Met een party door Act5 gegaan(T1), rond 04.30 was ik lvl 70, bedankt GoT :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• Shinoki
  • Nu online
:( heb nog steeds geen SMS van de Nedgames helaas :( Gister avond toch maar digitaal via Battle.net Us gekocht :p ruil het wel weer in als mijn CE binnenkomt...

Verwijderd

Precies om 00:00 game opgestart, was al te laat maar ja nieuwsgierig he :9
Bij Blizzard de Reaper of Souls™ Collector’s Edition besteld.

En jawel gamen met o.a. Retlaw (kon ook niet wachten) en andere GoT Clanners 8) in Act 5 T2

In 1 woord fantastisch, Mar Gems werden wellustig rond gedropt :) en werd het 01:47 :+

Wat nu te doen? Keuzes Keuzes Keuzes !!!!!!

Ben begonnen met Crusader op sc hard, eerst maar hele story line tm act 5 doorlopen 8)

• Shinoki
  • Nu online
Moet trouwens wel melden dat de transitie naar RoS echt super was. 0 Downtime en een mooie melding :p

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-11 16:06
Shinoki schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:25:
Moet trouwens wel melden dat de transitie naar RoS echt super was. 0 Downtime en een mooie melding :p
en zelfs te vroeg.

het was 23:55 namelijk toen de server 'om' ging :)

• Grin
  • Nu online

Grin

Ride si sapis.

Verwijderd schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:22:
[...]
En jawel gamen met o.a. Retlaw (kon ook niet wachten) en andere GoT Clanners 8) in Act 5 T2
[...]
Nerds ;)
Hopelijk zien we elkaar vanavond nog even!

NewsBlur || My Fujifilm gear

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-12 16:11
Gisteravond toch maar meteen op HC begonnen met me wiz naar 70 te brengen zonder inlog of lag problemen op T1 naar 70 gegaan en meteen helemaal door act5 heen gelopen samen met Beun en 2 anderen, alleen toen de eindbaas in zicht kwam naar master overgeschakeld, rond 4.00 uur hadden we hem neer, wat toch nog best wel een pittig gevecht was, op de weg ernaartoe al wat leuke upgrades gevonden (Beun had nog een dikke Bonesaber met 2400dps :9~ ) , vooral me gloves zijn wel nice (al laat die in me profiel weer is de verkeerde stats zien) , nu ff de dag doorkomen op werk en vanavond is kijken hoe de adventure mode is.

Die 4e passive is ook wel lekker, gebruik nu Unwavering Will dan schiet je EHP echt omhoog als je even stilstaat, en blackhole is ook een heerlijke skill 8)

[ Voor 3% gewijzigd door desjaak909 op 25-03-2014 10:46 ]

Movies: letterboxd

Pagina: 1 ... 106 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]