• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-12 00:18

The Chosen One

Zie signature!

Mijn lvl 34 Crusader was RIP gegaan. :'( Volledig op master tot belial.
Nu weer een lvl 35. 1 tijdje met een groep van 3 crusaders en een lange tijd met een groep van 4. Nou weer alleen gaan spelen en alle gespreken/filmpjes bekijken. Wie weet wel de laatste keer story mode. ;p

[ Voor 9% gewijzigd door The Chosen One op 26-03-2014 01:04 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12 21:44
Dat enchanten is toch wel lekker.
+200 armor vervangen door +10% critchance is toch een hele verbetering :P

TheS4ndm4n#1919

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-12 18:41
Ben vandaag van 120k DPS, 450k thoughness en 458 health naar 389k dps, 2.4mil thoughness en 19k health gegaan.

Over upgrades gesproken hehe, hopelijk stopt het niet de komende dagen want ik heb nog altijd 6 level 60 items die ik graag zou willen inruilen voor level 70's met betere stats.

Ach ja zo blijven we bezig he, die adventures is plezant en relatief snel meestal en je paragon level gaat ook goed vooruit. En dan zo'n rift is ook hard gaan met loot omg.

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:33

vhal

ಠ_ಠ

Lol, mijn wizard krijgt The Butcher niet neer op T1. :/ _O- Mijn DPS is simpelweg te laag waardoor ik na 3min geheel in het vuur sta met nog 25% aan HP over. Vraag mij dan af wat voor idiote gear je nodig hebt op T6 :-( Ik kan hem wel doen op Master maar dit voelt ook een beetje meh...

[ Voor 18% gewijzigd door vhal op 26-03-2014 02:34 ]

Strava

Verwijderd

Haast geen damage maar wel 606k life :+
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EOtIQy9.png

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2014 04:42 ]

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Dr. Strangelove schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 18:09:
Na loot 2.0 heb ik het spel weer eens afgestofd, op Hard een nieuwe wizard naar 60 geleveld. Ook mijn demonhunter naar 60 gebracht, maar ik blijf het spel niet begrijpen geloof ik. Ik weet wel dat de meesten hier alles 100x hebben gespeeld maar na 3x alle acts te zien ben ik er wel weer even klaar mee. Er is weinig dat me trekt om nog maar eens door te spelen en mijn huidige pair met smelly paints om te ruilen voor een beter pair of smelly pants, en dat is geloof ik toch echt alles wat DIII te bieden heeft. Ik weet ook wel dat dat de basis van RPGs is maar met b.v. WoW had ik dat niet, omdat er zoveel content was. De enige variatie in DIII is de namen en de stats van de items.

Happy to be proven wrong want de gameplay op zich is heerlijk maar ik voelde me na een weekend spelen echt heel erg useless toen de end credits weer eens rolden :/
Mja dan denk ik dat het spel toch niet iets voor jou is in de "core" D3 is eigenlijk geen echte RPG, maar een hack'n slash. Voornaamste doel is niet het rpg'en maar gewoon je char zo dik mogelijk equippen om zo snel mogelijk door Torment 6 heen te kunnen beuken. (even heel overdreven)

Daarnaast nu uiteraard ook de build varieteit. Als je bijvoorbeeld een Legendary vind met een speciale ability boost/eigenschap kan je daar je hele build omheen bouwen, waar je ook weer gear voor moet vinden/jagen.

Als je D3 als RPG ingaat kom je eigenlijk heel bedrogen uit :)

edit:

Gisterenmiddag in 2 uurtjes van 8 naar 58 gegaan met Galatea ^^ gisteravond nog even snel naar 62 voor ik moest maffen.

Als laatste wapen vond ik een 2h flail die een upgrade was, dus voor het eerst sinds inferno (launch diff) loop ik weer met een blauw wapen rond :P

Oh en Steed Charge - Draw and Quarter is gruwlijk :9 }>

[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 26-03-2014 07:31 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

malthael is nogal moeilijk seg niet te doen.
Maar de laatste act vind ik wel de moeite.
Straks ga ik mij eens verdiepen in de bounty's als er iemand wilt joinen dan op T1 "your welcome".
ik heb wel nog een heel deel items te zoeken maar mn dps en toughness is al niet slecht
(kan natuurlijk nog veel beter :P, maar dat zal de komende weken nog zo zijn denk ik)

de diablo makers hebben er goed aan gedaan om ROS uit te brengen zo hebben ze een heel nieuw leven in D3 gebracht !!! ik zie ook alleen maar positieve reacties hierover.

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-12 16:20
Gisteren door act5 heengelopen met een groepje. Begonnen op T4 en uiteindelijk op T1 Malthael gekilled (wel bij de 2e poging). We waren redelijk vlot level 70 en waren rond kwart over 12 vannacht klaar. Wat is act 5 vet! Hierna nog even een bounty run gedaan en een rift geopend. Dat hebben ze erg leuk gedaan en hier ga ik veel tijd in spenderen :)

Vandaag maar eens verder met mijn crusader want die is een beetje blijven steken.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zo gisterenmiddag met de grote CE Doos onder me arm richting huis, om eens lekker te gaan gamen, helaas was ik gisteren ook jarig en uiteraard toen ik thuis kwam hadden we visite ondanks dat ik het pas a.s.. weekend vier. hmmm kortom Reaper is de meest geweldige patch overal hoor ik fijne verhalen maar ik zal alsnog moeten wachten tot vanavond.

Zou ik het vanavond nu meer waarderen ? Eitherway Shadow is nog lang geen lv70 dus :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Timmetjuhs
ShadowBumble schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 07:53:
Zo gisterenmiddag met de grote CE Doos onder me arm richting huis, om eens lekker te gaan gamen, helaas was ik gisteren ook jarig en uiteraard toen ik thuis kwam hadden we visite ondanks dat ik het pas a.s.. weekend vier. hmmm kortom Reaper is de meest geweldige patch overal hoor ik fijne verhalen maar ik zal alsnog moeten wachten tot vanavond.

Zou ik het vanavond nu meer waarderen ? Eitherway Shadow is nog lang geen lv70 dus :D
Nog van harte gefeliciteerd :) Level 70 ben je zo, dus dat komt wel goed. Er waren veel leuke events in act5 te vinden die ieder een leuke hoeveelheid exp geven en kans op drops.

Op dit moment ren ik rond met voornamelijk rares, heb een leuke rare bow gevonden waar ik via enchanting dexterity op heb gezet, een socket wilde helaas nog niet lukken. En heb hier ook een andere skin op gezet. En heb ook mooie lvl 70 bracers gevonden, verwacht dat ik die voorlopig nog blijf gebruiken. :) Thoughness werd wel steeds belangrijker en heb hier constant een beetje dps voor in moeten leveren om nog bij te kunnen blijven. Vanochtend op tijd begonnen met werken en kan dan vanmiddag eerder richting huis 8)7

• Mad-Matt
  • Laatst online: 25-12 11:43

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Nou gisteravond de eerste ervaringen met RoS.

Start m'n nieuwe game, eerste indruk:
Wat een heerlijk sfeertje, lekker donker en geeft mij weer een D2 vibe.
Ik wandelde met mijn Wiz er vrij makkelijk doorheen. Urzual verslagen en door.

Toen vroeg Occy of iemand hem wilde helpen met Urzual, dus maar even samen doen en samen verder.

Ging vrij soepel allemaal, 2 kleine upgrades gevonden die mij overal een kleine 10% winst gaven.

Maar toen... Toen kwamen deze 2 dappere strijders aan bij Adria. Wat een t*fus h**r was dat zeg. Na meerdere pogingen gedaan te hebben en wederom na de difficulty verlaagd te hebben naar Master hebben we maar om hulp geroepen. Een heldhaftige Crusader (Sorry je naam ben ik even kwijt) kwam ons helpen.

Adria neer, wij weer samen verder op T1, MAN wat is de game daarna ineens een klap moeilijker zeg.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-12 16:57
Hoppa gister om half 8 kon ik eindelijk mijn HC wiz verder levelen. Helaas moest ik eerst Diablo nog verslaan omdat ik een reset had gedaan. Gelukkig was er een clan maatje die me het waypoint gaf en samen zouden we Diablo wel even omleggen.. Moeilijkheidsgraad op hard en gaan maar.. echter was hij al lvl 66 en was hij de Q gestart. Diablo scalde naar zijn level en in phase 2 was ik met 2 klappen dood. bye bye 1e HC char op lvl 60.. Gelijk een Crusader gestart en die is nu lvl 20. Tot zo ver mijn RoS ervaring :+

PSN: Brwmaster

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:22
Ik speel nu met mn monk met 2 one handers. Maar zie best vaak de 2 handed diabolo of hoe dat ding ook heet vallen. Deze staat als alleen voor monk. Wat spelen jullie.? 2 handed of 2 one handers? Gebruik zelf veel cyclone en blinded. En als 2de skill vulture kick

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Nou even mijn dagboekje dan maar :)

Eerst na thuiskomst moest ik toch nog even een klusje opknappen voor het werk, tegen die tijd kwam de vriendin ook thuis en konden we mooi duo door met onze monk en dh. Even wat te eten besteld en uiteindelijk doorgespeeld tot Adria, beiden uiteindelijk op 67,5 geparkeerd. Tijdens het levelen wel wat upgrades gevonden 3 legs waarvan 1 bij Adria. Allemaal weapons en allemaal upgrades, grandfather gevonden op lvl 61 met 1.8k damage en 800 dex. Dus er zijn wel degelijk upgrades te vinden tvoordat je 70 bent. Moet wel een beetje geluk hebben..

Nadat de vriendin het wel prima vond ben ik op wiz gesprongen en die ook nog even voorbij Urzael gekregen. Had hem bijna neer op T1 totdat ie me 1-shotte op 10% life. Nerdrage! Nouja, toen maar snel op Master neergelegd. Geen upgrades voor hem gevonden, maar ook alweer level 66.

Moet zeggen de extra skill bevalt me voor beide classes prima en ook die van DH ziet er prima uit. Alleen jammer van de lange cd voor monk/DH, maar daar wordt vast wel weer wat op gevonden. Ook de sfeer, de dungeons, de events en de moeilijkheidsgraad vooral is echt prima. Hier gaan we een hoop lol aan beleven :)
Mad-Matt schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 08:04:
Nou gisteravond de eerste ervaringen met RoS.

Start m'n nieuwe game, eerste indruk:
Wat een heerlijk sfeertje, lekker donker en geeft mij weer een D2 vibe.
Ik wandelde met mijn Wiz er vrij makkelijk doorheen. Urzual verslagen en door.

Toen vroeg Occy of iemand hem wilde helpen met Urzual, dus maar even samen doen en samen verder.

Ging vrij soepel allemaal, 2 kleine upgrades gevonden die mij overal een kleine 10% winst gaven.

Maar toen... Toen kwamen deze 2 dappere strijders aan bij Adria. Wat een t*fus h**r was dat zeg. Na meerdere pogingen gedaan te hebben en wederom na de difficulty verlaagd te hebben naar Master hebben we maar om hulp geroepen. Een heldhaftige Crusader (Sorry je naam ben ik even kwijt) kwam ons helpen.

Adria neer, wij weer samen verder op T1, MAN wat is de game daarna ineens een klap moeilijker zeg.
Hehehe, Adria is leuk hè. :) Ik had gistermiddag iemand geholpen met Adria op T1 sc en heel veel dood gegaan. Toen ik later zelf bij Adria aan kwam op Master hc, kneep ik hem wel heel erg. Maar met 4 of 5M toughness was ik op Hard moeilijk dood te krijgen dus uiteindelijk met vrij weinig moeite Adria verslaan. Toughness loont. ;)

De game wordt moeilijk omdat je in level stijgt en de monster meeschalen. Zit nu op level 70 en ben net Pandemonium Fortress binnengewandeld. Zit eraan te denken om even naar T1 te switchen om te kijken hoe het gaat. Niet bij Malthael, maar daarvoor om even te testen. Blijft hc natuurlijk. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Deadsmell op 26-03-2014 08:24 ]

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-12 00:40

solique

Fire is all I need

Gisteren na werk opgehaald.
Kan weer opnieuw beginnen met gear en een build maken. :)

Donderdag aan de Crusader beginnen met wat vrienden

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Deadsmell schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 08:17:
[...]

Hehehe, Adria is leuk hè. :) Ik had gistermiddag iemand geholpen met Adria op T1 sc en heel veel dood gegaan. Toen ik later zelf bij Adria aan kwam op Master hc, kneep ik hem wel heel erg. Maar met 4 of 5M toughness was ik op Hard moeilijk dood te krijgen dus uiteindelijk met vrij weinig moeite Adria verslaan. Toughness loont. ;)

De game wordt moeilijk omdat je in level stijgt en de monster meeschalen. Zit nu op level 70 en ben net Pandemonium Fortress binnengewandeld. Zit eraan te denken om even naar T1 te switchen om te kijken hoe het gaat. Niet bij Malthael, maar daarvoor om even te testen. Blijft hc natuurlijk. :)
Leuk is een vreemd woord ervoor, maar we moesten er wel om lachen ja.
Die rode blobs waren irritant zeg, je kon ze niet afmaken en er doorheen lopen is vrij dodelijk.

Ik heb met de hele avond spelen nu 1 leg gevonden, uiteraard een two-hander, dus heb ik geen donder aan.
Misschien voor de Crusader.
Drops vond ik enorm tegen vallen, enorm veel hand crossbows (denk wel een stuk of 10 a 15), heb je niet veel aan met een Wizard.

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:42
Mad-Matt schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 08:04:

Ik viel gisteren ook bijna van mijn stoel.. Tot Adria was alles een eitje op T1. Adria 2x gewiped en daarna leek alles wel een factor 2 moeilijker te worden!

Werd door de trashmobs na Adria 3x achter elkaar in elkaar geslagen, daarna difficulty verlaagd naar Master en zelfs dat was nog erg pittig. Ben 70 geworden vlak voor de battering ram, toen maar naar bed gegaan. Ik ben bang dat ik Malthael op expert moet gaan doen :+

Uiteindelijk in 4 uurtjes van 60 naar 70, en toch wel wat upgrades gevonden. Stats gingen van 160k dmg en 1.2m toughness naar 330k dmg en 2m toughness.

http://eu.battle.net/d3/e...mmie187-2217/hero/3175537

Mooie quiver gevonden en vlak voor het eind een bow met 1900dps + socket (dmg increase van 30% lol).

[ Voor 9% gewijzigd door Grimmie187 op 26-03-2014 08:25 ]

Mad-Matt schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 08:23:
[...]

Leuk is een vreemd woord ervoor, maar we moesten er wel om lachen ja.
Die rode blobs waren irritant zeg, je kon ze niet afmaken en er doorheen lopen is vrij dodelijk.

Ik heb met de hele avond spelen nu 1 leg gevonden, uiteraard een two-hander, dus heb ik geen donder aan.
Misschien voor de Crusader.
Drops vond ik enorm tegen vallen, enorm veel hand crossbows (denk wel een stuk of 10 a 15), heb je niet veel aan met een Wizard.
Hm, ik kon op Master zonder problemen door die blobs lopen.

Toch een paar leuke upgrades gevonden gisteren. Loop nu voor het grootste deel met 60+ gear rond en enkele lvl 70 items. Ook nog een Burning Axe of Sankis geloot: 2154 dps, 18% meer fire damage, 728 INT, 724 VIT. En xp. Eens kijken of ik die stat van vervangen voor socket.

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Moet zeggen, kwa drops viel het me eigenlijk wel mee. Vond wel redelijk wat barb belts op mijn monk en wat boogjes op mijn wiz maar de meeste drops waren nog steeds "smart loot". Je kan ook net een dagje pech hebben natuurlijk. Het lijkt er echter wel op dat ze het smart loot systeem iets hebben terug gedraaid. Niet alles dropt meer met bijna dezelfde stats zoals in het begin gebeurde. Maar dat kan ook een gevoel zijn :)
Grimmie187 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 08:23:
[...]

Ik viel gisteren ook bijna van mijn stoel.. Tot Adria was alles een eitje op T1. Adria 2x gewiped en daarna leek alles wel een factor 2 moeilijker te worden!

Werd door de trashmobs na Adria 3x achter elkaar in elkaar geslagen, daarna difficulty verlaagd naar Master en zelfs dat was nog erg pittig. Ben 70 geworden vlak voor de battering ram, toen maar naar bed gegaan. Ik ben bang dat ik Malthael op expert moet gaan doen :+

Uiteindelijk in 4 uurtjes van 60 naar 70, en toch wel wat upgrades gevonden. Stats gingen van 160k dmg en 1.2m toughness naar 330k dmg en 2m toughness.

http://eu.battle.net/d3/e...mmie187-2217/hero/3175537

Mooie quiver gevonden en vlak voor het eind een bow met 1900dps + socket (dmg increase van 30% lol).
Waarom niet wat meer investeren in toughness dan? Ik loop nu rond met buffed 250k dps en 9M toughness. En ik speel nog niet eens T1 met mijn wiz.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

9M toughness???

Ik heb 1M toughness met 310k buffed en tot Adria ging het fluitend eigenlijk.

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-12 15:20

Luukwa

o/

Ik zit op 3,3m toughness en 220k dmg buffed, hier is mijn character: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Luukwa-2575/hero/32675896

Skorn gevonden tijden de laatste boss fight :)

Soundcloud!

• Grimmie187
Deadsmell schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 08:30:
[...]

Waarom niet wat meer investeren in toughness dan? Ik loop nu rond met buffed 250k dps en 9M toughness. En ik speel nog niet eens T1 met mijn wiz.
Wow 9M is wel heel veel :P

Ik ga me nu wel richten op toughness inderdaad maar ik merkte gisteren na Adria dat mijn DPS erg laag was (toen nog 150k) dus ben blij dat ik op het laatste moment een nieuwe bow vond.

Nu kan ik me richten op toughness gear, volgens mij is 300k dmg genoeg voor T1-T2? Ik heb pas 3 items vervangen dus ik hoop op wat toughness upgrades de komende dagen :)

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Gister echt een heerlijke avond gehad met Bountie Runs en Rifts (met BoBsTaH, Nyx en AfroKing).
Een paar bizarre upgrades gevonden waaronder m'n nieuwe wapen: The Burning Axe of Sankis.

Buffed nu 800k DPS (met Monk Mantra over de 850k DPS), bijna 7m Toughness en 450k Life!

Nephalem Rifts zijn echt super vet. In 1 van die Act 5 gebieden liepen we ongeveer met 5-6 Elite Packs. FPS zakt dan wel hard overigens :P

Alleen jammer dat je Battle.net Profile de re-rolls van de Mystic niet laat zien. Volgens m'n profile zit ik maar op 17,5 ChC, terwijl ik 51% heb.

[ Voor 18% gewijzigd door EricNL op 26-03-2014 08:43 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Somiii
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22-10 19:55
Nou ik ben gister rift runs gaan doen. Heerlijk is het. Vind de endgame er echt heel erg op vooruit gegaan. Mooie is T1 is nu zelfs een uitdaging maar dat veranderd nog wel natuurlijk.
Ook gister mooi items gekregen van blood shards inleveren. (zie diablo 3 account)
Grimmie187 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 08:41:
[...]

Nu kan ik me richten op toughness gear, volgens mij is 300k dmg genoeg voor T1-T2? Ik heb pas 3 items vervangen dus ik hoop op wat toughness upgrades de komende dagen :)
Ik ga vandaag voor het eerst T1 proberen met mijn 250k dps. We zullen zien. :P

Overigens vind ik 9M toughness geen overbodige luxe. Ik ben elite packs tegengekomen waarbij mijn health soms tot de helft zakte. Dan sta ik wel in twee pools met elektrische ballen om me heen. Omdat ik Unwavering Will gebruik wil ik niet te veel kiten, dus meer is beter.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Deadsmell schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 08:49:
[...]

Ik ga vandaag voor het eerst T1 proberen met mijn 250k dps. We zullen zien. :P

Overigens vind ik 9M toughness geen overbodige luxe. Ik ben elite packs tegengekomen waarbij mijn health soms tot de helft zakte. Dan sta ik wel in twee pools met elektrische ballen om me heen. Omdat ik Unwavering Will gebruik wil ik niet te veel kiten, dus meer is beter.
nevermind mijn reactie, je bent HC, had ik even niet door. Dus dan snap ik je 9m toughness wel.

Mad-Matt schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 08:51:
[...]

nevermind mijn reactie, je bent HC, had ik even niet door. Dus dan snap ik je 9m toughness wel.
Maakt niet uit. Ik ben van plan op sc op dezelfde manier te gaan spelen, misschien iets meer focus op dps, maar wel massive toughness. Het is nu zo gemakkelijk om dat op te bouwen dat ik gewoon nooit meer dood wil. Denk dat ik al mijn legacy sc gear weg flikker en ook daar helemaal voor de 2.0.1 gear ga.

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:00
gister lvl 69 op de barb geworden en met de crusader gestart samen met sleep (Ho0f op GoT) en dat ging best goed op de hogere moeilijkheidsgraad. Het begin was even wennen, 10 dmg vs 1000+ hp mobs maar het moment dat items met sock dropte was alles 1 of 2 hits. We hebben wel een tandje lager gezet (het blijft hc) en zijn nu in de start van a3 aangekomen met lvl 34 ofzo.

Nog een kleine edit, IK belt houden of niet op HC :)
Ik zie belts waarbij je HP krijgt (best veel) per gebruikte fury. En nieuwe belts hebben denk ik geen lifesteal meer. Dus uiteindelijk moet ik wijzigen of IK houden.

[ Voor 23% gewijzigd door pstalman op 26-03-2014 08:58 ]

https://d4armory.io/Player/803500

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Vraag aan mensen die crusader spelen?

Gemiddeld gezien zijn er erg veel klagers/whiners over de crusader.
Voornaamste klachten die ik vind zijn
* wraith starved
* te lage dmg output
* te weinig mitigation
* te hoge cooldowns
* 2hin1h speed penalty te hoog

note: Alles wordt vergeleken met abilities van andere classes die erop lijken/soortgelijke functionaliteit hebben

Zelf heb ik r helemaal geen last van, inmiddels dus lvl 62, hoge cooldowns managen door roulatie (niet alles tegelijkertijd poppen) nu ik 2h gebruik 10% speed met parapoints de rest in andere dingen.

Ook nog steeds zoekende naar de beste primary attack voor mijn speelstijl. Wel al geizen dat je erg veel op je shield moet gooien, block chance, en dan abbilities en passives om je block nuttig te maken, zoals heal on block, crit on block, andere abilities voor verhoogde blockchance etc.

Zoals het er nu naar uitziet zal ik 1 slot "vrij" hebben om als sideskill te gebruiken. deze kan dus makkelijk gevarieerd worden naar wens.

Hoe kijken andere crusaders hier tegenaan? preferen jullie ranged of melee? gaan jullie captain america stijl (shield throw :P ) of probveren jullie voornamelijk een nostalgische hammerdin te maken :P

• pstalman
Ik ben nog crusader noob, maar ik gebruik een combo van 3 skills. Weet de namen nog niet uit het hoofd maar eerst shield bash gedoe, tot alles op is, dan taunt voor volle wrath, daarna die 1100%dmg skill en alles is zowat dood. Leeft er nog wat, nog een laatste shield bash + blind

[ Voor 10% gewijzigd door pstalman op 26-03-2014 09:02 ]

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-12 16:57
Bokkie schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 08:57:
Vraag aan mensen die crusader spelen?

Gemiddeld gezien zijn er erg veel klagers/whiners over de crusader.
Voornaamste klachten die ik vind zijn
* wraith starved
* te lage dmg output
* te weinig mitigation
* te hoge cooldowns
* 2hin1h speed penalty te hoog

note: Alles wordt vergeleken met abilities van andere classes die erop lijken/soortgelijke functionaliteit hebben

Zelf heb ik r helemaal geen last van, inmiddels dus lvl 62, hoge cooldowns managen door roulatie (niet alles tegelijkertijd poppen) nu ik 2h gebruik 10% speed met parapoints de rest in andere dingen.

Ook nog steeds zoekende naar de beste primary attack voor mijn speelstijl. Wel al geizen dat je erg veel op je shield moet gooien, block chance, en dan abbilities en passives om je block nuttig te maken, zoals heal on block, crit on block, andere abilities voor verhoogde blockchance etc.

Zoals het er nu naar uitziet zal ik 1 slot "vrij" hebben om als sideskill te gebruiken. deze kan dus makkelijk gevarieerd worden naar wens.

Hoe kijken andere crusaders hier tegenaan? preferen jullie ranged of melee? gaan jullie captain america stijl (shield throw :P ) of probveren jullie voornamelijk een nostalgische hammerdin te maken :P
Ik weet het nog niet zo goed. Merk inderdaad wel dat mijn Wraith erg snel op het 0 punt zit en als ik het verlijk met hoe snel ik dat er weer bij krijg tov mijn Wizard dan valt het inderdaad wel een beetje tegen. Verder vind ik het wel een toffe class en ga ik denk ik zelf wat meer Hammerdin style.

Mijn prim. skill ben ik ook nog niet helemaal over uit gelukkig heb ik nog even ben pas lvl 20 dus tijd zat om dat allemaal uit te vinden

PSN: Brwmaster

• Somiii
Ik zit hier trouwens al best lang te leechen op dit forum. Lees elke dag eigenlijk wel Diablo 3 topic.
Maar ik ben eigenlijk opzoek naar een clan met veel nederlanders. Neem aan dat GoT vol is. Heeft iemand misschien 1 plekje.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik las op het D3 forum ook al diverse klachten over de Crusader. Ik ga er voorlopig niet aan beginnen.
Ik snap niet dat ook die char de 30% dmg penalty krijgt.

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
:/ jammer dat de enchants die je op je items zet niet zichtbaar zijn op je diablo profiel..

Ik had life regen aangepast naar crit (lucky!) maar op het profiel staat nog steeds de life regen..

De update zelf; Heb oplaatst maar op expert gespeeld. Niet best die damage. Vooral bij die flamethrower baas.. Niet normaal meer! Verder bounty hunt op master gedaan! Super leuk! :D Niet vergeten de Herodaric Cube die je krijgt te openen! Ik dacht eerst wtf, die komt uit diablo 2! Kan je daar items in proppen en dan nieuwe stats rollen? *Klik* oh lol items!

[ Voor 6% gewijzigd door Ealjebij op 26-03-2014 09:03 ]

D3 Profiel

• NeilForeal
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-12-2024

NeilForeal

Quay

Gisteren de nieuwe act doorgelopen. Heel gaaf allemaal! Mijn gear werd minder en minder effectief, na Adria was het vooral goed te merken. Gevechten duurder langer, moest flink ontwijken en lopen om levend te blijven. Uiteindelijk bij Malthael zelfs dood gegaan haha. Kan me niet meer herinneren wanneer dat gebeurde voor het laatst. Zelfs op hard is die gast nog pittig, heerlijk.

Adventure mode is ook echt te gek, maakt het grinden voorlopig een stuk leuker. Ik heb nog geen rifts geprobeerd, daar ben ik ook erg benieuwd naar.

Best wel een paar leuke upgrades gevonden ook al, hopen dat dat blijft doorgaan de komende weken.

Verwijderd

Vind het echt geweldig om jullie dagboekjes te lezen.

Dagboekje:

Gisteren verder gegaan op mijn Demon Hunter Hc. In het begin (rond level 20) was het nogal lastig. Kon niet zo goed bewegen en zat ook met skills te klungelen. Daar kwam gelukkig verandering in toen ik richting de 30 ging. Heb een paar mobility runes gekregen ( Vault + Tactical Advantage en Hot Pursuit ). Samen met een legendary bow en quiver vlieg ik nu letterlijk door de acts heen. Echt geweldig.

Vanavond Act 3 afmaken; Act 4 zal er ook nog wel inzitten en dan Act 5 beginnen. Heb er nu al zin in.

• EricNL
Ealjebij schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:01:
Niet vergeten de Herodaric Cube die je krijgt te openen! Ik dacht eerst wtf, die komt uit diablo 2! Kan je daar items in proppen en dan nieuwe stats rollen? *Klik* oh lol items!
Ja, dat is m'n volgende "doel": 1 stash pagina vol met Horadric Cache's en dan alles uitpaken :D Cadeautjes uitpakken blijft leuk!
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:06:
Vanavond Act 3 afmaken; Act 4 zal er ook nog wel inzitten en dan Act 5 beginnen. Heb er nu al zin in.
Ik zeg het maar alvast even zodat je je kan voorbereiden: Act 5 maak je in ieder geval niet "even" af. Het is een behoorlijke Act, en de gebieden zijn gigantisch (lees: gelijk aan/groter dan Fields of Misery etc.)

[ Voor 33% gewijzigd door EricNL op 26-03-2014 09:10 ]

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:08
Ik ben gisteren blijven hangen op level 68 en moet alleen nog Malthael afmaken. Liefst zou ik nu eerst willen doorspelen tot level 70 en dan pas mijn gegarandeerde leg ontvangen :)

Dus vanavond nog een paar rondjes Westmarch Commons met al z'n bonus areas en dat komt wel in orde denk ik ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-12 10:21

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

gister act V doorlopen, ik begon in T1 en moest na een tijdje een tandje lager , weer een tijdje later nog een tandje. uit eindelijk versloeg ik de laatste boss op Hard. meeste upgrades die ik vond waren lvl 61 item maar bij de laatste boss kreeg ik een mooi zwaard voor me wizard waar ik wel nog 1 stat van wil veranderen :D
Unbuffed nu 334k dps ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Freakie-2550/hero/2940511

[ Voor 3% gewijzigd door Freakiebeakie op 26-03-2014 09:15 ]

YO! fucknuts! It's Probing time!

• EricNL
Kapoen schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:11:
Ik ben gisteren blijven hangen op level 68 en moet alleen nog Malthael afmaken. Liefst zou ik nu eerst willen doorspelen tot level 70 en dan pas mijn gegarandeerde leg ontvangen :)

Dus vanavond nog een paar rondjes Westmarch Commons met al z'n bonus areas en dat komt wel in orde denk ik ;)
Als je op 68 zit kan ik je aanraden om inderdaad eerst even 70 te worden, heb je binnen een uurtje zeker gedaan. En als het je lukt: kill Malthael op T1 (of hoger, maar Torment 1 is echt al behoorlijk pittig). Op T1 of hoger heb je kans op de nieuwe class-specific set-items.

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Mad-Matt schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:01:
Ik las op het D3 forum ook al diverse klachten over de Crusader. Ik ga er voorlopig niet aan beginnen.
Natuurlijk, altijd je eigen mening baseren op die van anderen... dat helpt.

Zelf crusader begonnen, speel soort van tank-style alles op block en shieldslam. (naja ben pas levl 22)

Ik vind wel dat de crusader erg makkelijk damage pakt t.o.v. bijv. de barbarian.
Barb kan je makkelijk DW of 2H spelen en pak je minder damage dan een crusader met schild.

Belangrijkste klachten die ik heb:
Crusader animaties onwijs houterig.
Crusader dialogen met npc's zijn kort en lomp, had er iets meer van verwacht zeker met je paladin merc.
2H gebruiken met crusader op HC kan gewoon niet... ivm speed penalty dan kan je nooit meer wegrennen in het geval van paniek.

Maarja vanavond weer verder, heb tot nu toe alles overleefd.
(had wel 1-2 hachelijke momenten in de spider-cave, heb absoluut pala-merc nodig ivm heals en life-regen.)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Somiii schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:01:
Ik zit hier trouwens al best lang te leechen op dit forum. Lees elke dag eigenlijk wel Diablo 3 topic.
Maar ik ben eigenlijk opzoek naar een clan met veel nederlanders. Neem aan dat GoT vol is. Heeft iemand misschien 1 plekje.
Join de GoT comminity, dan vind je zowieso wel mensen voor een party, clan kan je dan altijd later nog zoeken/joinen :)
Mad-Matt schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:01:
Ik heb nu melee geprobeerd en ranged, voornamelijk ranged zit ik met wraith starvation eerlijk gezegd, In melee is de wraith er redelijk snel bij.
Op melee mis ik die 30% eerlijk gezegd niet. de passives en shieldskills vangen dit met gemak op. (pre 70 in ieder geval)

Ben dus zelf ook beneiuwd hoe dit op 70 gaat zijn

Wel heb ik het idee dat je als crus net als met de barb toch wel wat meer micromanagement hebt met je skills dan met de andere classes, dit inderdaad om wraith starvation te voorkomen/managen.

Of ik dit een klacht vind weet ik nog niet :P

Dit is bijv een build die ik op 70 ga proberen als eerste denk ik
http://eu.battle.net/d3/e...usader#aZlRTV!XaUh!YbbYcc

Lekker tanky, denk alleen dat het niet kunnen dodgen mij toch gaat nekken :P

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-12 17:27
Luukwa schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 08:38:
Ik zit op 3,3m toughness en 220k dmg buffed, hier is mijn character: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Luukwa-2575/hero/32675896

Skorn gevonden tijden de laatste boss fight :)
Die chest bonus! Die wil ik in barbarian version.. En dan samen met die passive dat als ik onder x% health kom ik 50% DR krijg, en wrath requirement reduced by 75%... OVERAL CRITS! ;-D

• Somiii
Bokkie schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:17:
[...]

Join de GoT comminity, dan vind je zowieso wel mensen voor een party, clan kan je dan altijd later nog zoeken/joinen :)

[...]
Dat ik daar niet eerder ben op gekomen :/ Haha dankje zal vanavond gelijk ff joinen.

• Kapoen
Vraagje: gaan jullie nog gold spenderen aan het upgraden van je oude gems? Aangezien de Marquise, en soms ook Imperal gems droppen lijkt het me teveel kosten om die oude gems nog te gebruiken.

En blijbkaar moet je weer plans vinden om je gems nog verder te upgraden, dus dat wordt weer maanden gefrusteerd zoeken verdorie :(

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Overigens leuke rune voor wiz op Black hole: Absolute zero. Elke enemy die je de black hole in zuigt geeft je 3% meer cold damage voor 10 seconden. Ik heb hem al een keer op 33 gehad, hop dubbele damage op frozen orb. Voor een boss fight wel even wisselen naar een andere rune, want dan geeft het uiteraard niet zoveel extra. Maar voor normale runs is het echt heerlijk!

• EricNL
Kapoen schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:23:
Vraagje: gaan jullie nog gold spenderen aan het upgraden van je oude gems? Aangezien de Marquise, en soms ook Imperal gems droppen lijkt het me teveel kosten om die oude gems nog te gebruiken.

En blijbkaar moet je weer plans vinden om je gems nog verder te upgraden, dus dat wordt weer maanden gefrusteerd zoeken verdorie :(
Ik heb gister m'n Radiant Star gems verkocht aan de Merchant :D
Nee, ik zou echt alles droppen onder Marquise gems. Je vind zoveel Marquise Gems dat je binnen no-time op Flawless Marquise zit.

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-12 16:47

SideShow

Administrator

Gisteren voor het eerst de expansie gespeeld. Echt een mooie act eigenlijk, en vooral moeilijk op Torment 1. Vanaf level 65 ging het niet meer zo goed voor mij barby.
Toch maar door gedaan tot 67 en vanavond waarschijnlijk naar 70 :-)
Baroshir schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:24:
Overigens leuke rune voor wiz op Black hole: Absolute zero. Elke enemy die je de black hole in zuigt geeft je 3% meer cold damage voor 10 seconden. Ik heb hem al een keer op 33 gehad, hop dubbele damage op frozen orb. Voor een boss fight wel even wisselen naar een andere rune, want dan geeft het uiteraard niet zoveel extra. Maar voor normale runs is het echt heerlijk!
Ik vind blackhole in zn geheel niet zo'n boeiende skill eerlijk gezegd.

De 12 sec cooldown maakt het weer zo'n situational spell. De overige 10 seconden zit je vervolgens alsnog met je andere skills te spelen, maar dan met een buff minder.

Het werkt vooral op trash, maar laat dat nou net iets zijn waar je als mage toch al geen problemen mee hebt.

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 26-03-2014 09:29 ]

Verwijderd

Ook maar even aangemeld bij Got want zie dat het nu wel kan.
Ik vraag me trouwens af hoe de Achievements werkt, of kun je niets anders doen dan er op letten of je daar wat vrij hebt gepeeld

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 28-12 16:58
Gisteravond tot lvl 64 gekomen met m'n monk. Alles ging lekker op T1 totdat ik Urzual tegenkwam. Was misschien nog wel gelukt op master, maar aangezien het einde van de avond naderde heb ik hem terug moeten schroeven tot expert.
Vanavond weer verder op T1. Ik gok dat ik bij Adria weer behoorlijk in de problemen ga komen.

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
Het is vast al heel vaak gevraagd maar kan iemand mij toelichten (link naar uitleg mag natuurlijk ook) hoe het zit met LoH items voor een wizard? Heb niet echt het idee dat het net zo effectief als bijvoorbeeld een barbarian. Is LoH alleen voor melee classes? Had al wat rond gezocht maar kan er niet echt een duidelijk antwoord op vinden

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Bosmonster schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:26:
[...]

Ik vind blackhole in zn geheel niet zo'n boeiende skill eerlijk gezegd.

De 12 sec cooldown maakt het weer zo'n situational spell. De overige 10 seconden zit je vervolgens alsnog met je andere skills te spelen, maar dan met een buff minder.
Ik had in plaats van blackhole nog Blizzard staan, dus voor mij is het geen buff minder. Sure, ik had ook familiar op die plek kunnen duwen maar ik vind het wel prettig om 2 spenders te hebben. En blackhole geeft me meer extra damage dan Blizzard of iets anders, dus voor mij pakt het wel prima uit. De cooldown maakt het wel iets minder uiteraard, maar het heeft wel zijn nut. Ach, ieder zijn smaak toch :)

• datajuggler
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-10 19:44
Kapoen schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:23:

Neen, zowel de gems als de crafting mats zijn waardeloos geworden. De grind is opnieuw begonnen :)

Gisteren ik, 2h barb en een vriend DH door act V HC gegaan. Begonnen op Master en bij het eerste bluepack toch maar gezakt naar expert uit veiligheid.
Vanaf level64 begon het toch tegen te steken met de elites en we zijn blij dat we voor the witch toch gezakt waren tot hard. De monsters zijn niet moeilijker, de scaling van stats is des te belangrijker.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

3xNix schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:14:
[...]

Zelf crusader begonnen, speel soort van tank-style alles op block en shieldslam. (naja ben pas levl 22)

Ik vind wel dat de crusader erg makkelijk damage pakt t.o.v. bijv. de barbarian.
Barb kan je makkelijk DW of 2H spelen en pak je minder damage dan een crusader met schild.

Crusader dialogen met npc's zijn kort en lomp, had er iets meer van verwacht zeker met je paladin merc.
2H gebruiken met crusader op HC kan gewoon niet... ivm speed penalty dan kan je nooit meer wegrennen in het geval van paniek.

Maarja vanavond weer verder, heb tot nu toe alles overleefd.
(had wel 1-2 hachelijke momenten in de spider-cave, heb absoluut pala-merc nodig ivm heals en life-regen.)
Jij hebt nog nooit wat gekocht of niet gekocht aan de hand van reviews?

Maar ik heb nog te veel plezier met m'n wizard en monk. En ik wacht wel even tot de stof is gaan liggen en dan probeer ik het wel.

• ProtoXide
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-12 09:34
Bounties/Rifts op T1.. toch makkelijker dan gedacht, morgen maar eens de difficulty naar T2 zetten

Botox #2586 / Botoxide - Doomhammer EU

• Bossie
  • Laatst online: 06:54
Gisteravond eindelijk ROS kunnen spelen :)

Mijn HOTA barb heeft inmmidels izual verslagen en is nu level 65.
Act 5 op T1 gespeeld wat zeer prettig speelde maar later ook behoorlijk pittig. Nadat ik door lag neerging toen Izual op 5% zat was ik er toch klaar mee en heb ik hem flauwtjes en hem op master simpel verslagen.

Veel goede gele drops gehad die ik zeker bewaar voor mijn Crusader, eerste epic was teleurstellend ivm kwaliteit gele drops.

Mijn eerste indruk is dat blizzard een topgame heeft afgeleverd maar de tijd zal het leren of RoS zolang speelbaar blijft als DII.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Gister doorgeleveld naar 70 op m'n Wizard. Begonnen met T1, maar dat werd verdomd snel te moeilijk. Doorgespeeld op Master tot aan Malthael, maar die werd echt te pittig. Heb zelfs terug moeten schakelen naar Hard en zelfs dán is ie echt geen 'walk in the park'. Erg moeilijk gevecht is het!

Zit nu op 210k DPS, 3m toughness.

Kan niet wachten om de moeilijkheidsgraad wat omhoog te schakelen, maar dan zal ik eerst een stuk meer DPS moeten hebben. :-)

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

ik heb nog geen upgrade echt gevonden die echter super veel dps geeft

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:07
Gisteravond enkele uurtjes gespeeld. Op T2 uiteindelijk tot lvl 68 weten te komen. Maar door een gebrek aan gear drops werd het vanaf dat moment toch vrij absurd. Vrijwel alles wat me raakte doodde me in 1 klap.

Vanavond de laatste 2 leveltjes nog maar even voortzetten op T1, en act V completen. Ben momenteel net voorbij de 1e boss, dus heb daarin nog wel wat te gaan :p.
Zelfde op T1 wordt het op een gegeven moment erg pittig. Heb hem met mijn wiz terug moeten zetten bij The Ram. Daar had ik te weinig ruimte met mijn EHP.

Voor Malthael was ik het een beetje zat en heb ik hem zelfs ff teruggezet naar hard om het af te maken :P

Mijn wiz heeft iets van 500K buffed dps en tegen de 4M Toughness. Dat is wel prima voor farmen van bounties enzo op T1, maar voor Malthael is het echt niet genoeg.

[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 26-03-2014 09:46 ]

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-12 08:55
(jarig!)
Gisteren aan RoS begonnen. Alles ging vlekkeloos met mn wizzard, tot het allerlaatste stukje. Ik merkt dat net voor Matheal de monsters opeens veel sterker werden, maar alsnog straalde ik er zonder al te veel moeite doorheen. Mathael is echter niet kapot te krijgen! Ik merk ook op dat dit het 1e monster is dat niet tegen freeze kan... Iemand tips? Ik speel op hard, dus zo moeilijk zou dat niet moeten zijn...

[ Voor 8% gewijzigd door sharkzor op 26-03-2014 09:48 ]

• Bossie
  • Laatst online: 06:54
cybergi schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:39:
Vind voornamelijk erg leuke 1h weapons, terwijl ik 2h barb speel. Deze zijn alle gestashed voor mijn crusader :). Voor mijn barb nog niet echt zware upgrades gehad, maar de minder upgrades icm nieuwe gems zorgen samen toch wel voor een enorme increase in toughness / dps.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-12 11:17
RoS is zalig!! Act V is ontzettend cool, blizz heeft goed werk geleverd.

Gisteren met Epic en Sandman bounties en rifts op T1 gedaan, na enkele runs al wat nice loot gekregen.. We konden tegen het einde van de avond al makkelijk T2 aan. Vanavond lekker verder ^^
Spjitig dat ik nu moet werken :-(

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12 16:16
3xNix schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:14:
[...]

Volgens mij doe je iets verkeerd. Ik vind de Crusader juist heel makkelijk, damage hoef ik me amper zorgen over te maken, je rent gewoon een groepje vijanden in en tegen de tijd dat ze dood zijn heb je nog heel veel HP over.

Voor paniek momenten heb je Iron Skin en Steed Charge om je uit de brand te helpen. 2H gaat prima zo.

Als je de Crusader een tanky build geeft ben je op de lage niveaus (normal, hard) vrijwel onsterfelijk, ik ben nog geen "oh shit" momenten tegengekomen in ieder geval. Bij bosses kun je er gewoon voor gaan staan en rammen tot ze dood zijn.

• Grimmie187
Zijn er al mensen die Malthael op T1 makkelijk neerkrijgen? Ik was van plan de difficulty terug te schroeven naar hard voor Malthael vanavond maar misschien kunnen we met wat mensen hem doen op T1 i.v.m. eventueel dikkere loot.. :D

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ok

Net wat research gedaan, en ik heb mijn build gevonden, ik ge Captain America worden :P http://eu.battle.net/d3/e...usader#SORPfV!fUhS!YZYabc

Zit maar 1 vereiste aan, en dat is http://us.battle.net/d3/en/item/gyrfalcons-foote :9~
optioneel/wenselijk is echter ook http://us.battle.net/d3/en/item/jekangbord

:P

• nyX1989
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-10 11:02
EricNL schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 08:41:
Gister echt een heerlijke avond gehad met Bountie Runs en Rifts (met BoBsTaH, Nyx en AfroKing).
Een paar bizarre upgrades gevonden waaronder m'n nieuwe wapen: The Burning Axe of Sankis.

Buffed nu 800k DPS (met Monk Mantra over de 850k DPS), bijna 7m Toughness en 450k Life!

Nephalem Rifts zijn echt super vet. In 1 van die Act 5 gebieden liepen we ongeveer met 5-6 Elite Packs. FPS zakt dan wel hard overigens :P

Alleen jammer dat je Battle.net Profile de re-rolls van de Mystic niet laat zien. Volgens m'n profile zit ik maar op 17,5 ChC, terwijl ik 51% heb.
Ging erg lekker inderdaad. Alles smolt echt weg op t1, vanavond t2 proberen?
Verder zelf niet zoveel geluk gehad als jou ;), wel wat upgrades gevonden maar nog genoeg ruimte voor verbetering. Kom nu zelf rond de 400k dps en 6mil toughness uit mijn hoofd.

Wel blij met de 3 legendary plans die ik gisteravond binnen heb kunnen harken :D.

• solique

solique

Fire is all I need

Grimmie187 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:53:
Zijn er al mensen die Malthael op T1 makkelijk neerkrijgen? Ik was van plan de difficulty terug te schroeven naar hard voor Malthael vanavond maar misschien kunnen we met wat mensen hem doen op T1 i.v.m. eventueel dikkere loot.. :D
Niet makkelijk maar uiteindelijk wel gelukt.
Zelf niet veel bij kunnen dragen omdat ik alles mis met mijn monk.
Komende tijd al mijn chars naar 70 krijgen.

• EricNL
nyX1989 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:59:
[...]

Ging erg lekker inderdaad. Alles smolt echt weg op t1, vanavond t2 proberen?
Verder zelf niet zoveel geluk gehad als jou ;), wel wat upgrades gevonden maar nog genoeg ruimte voor verbetering. Kom nu zelf rond de 400k dps en 6mil toughness uit mijn hoofd.

Wel blij met de 3 legendary plans die ik gisteravond binnen heb kunnen harken :D.
Vanavond kan ik helaas niet, vriendin "verplichting" :(
Maar volgende keer wordt het sowieso T2!
Ik loot wel erg weinig legendaries, maar ik mag eigenlijk niet klagen inderdaad. Vrijwel elke legendary die ik heb geloot in RoS is een upgrade geweest.

Was echt lachen met al die Elites!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:15

H.Boss

Hugo Boss

Ik kan nergens vinden wat de GoT clan is die ik kan adden?

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

• solique

solique

Fire is all I need

Het aantal legendary wat dropt is wel flink verhoogd.
Gisteren alleen al 10 stuks ontvangen in een relatief korte tijd van spelen.
Niet dat elk een upgrade was maar toch altijd weer lekker.

[ Voor 6% gewijzigd door solique op 26-03-2014 10:08 ]

• Kapoen
cybergi schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:39:
Als je een wapen vindt met een socket kan je best eens een marquise gem er in stoppen en kijken of de dps nog steeds negatief is. Mijn DH won bijna 100k dps met een 2h boog die op eerste zicht een kleine downgrade was tov de level 60 leg boog die ik had. Met een marquise emerald er in zag het er opeens heel anders uit :9~

• Grimmie187
solique schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:07:
Het aantal legendary wat dropt is wel flink verhoogd.
Gisteren alleen al 10 stuks ontvangen in een relatief korte tijd van spelen.
Niet dat elk een upgrade was maar toch altijd weer lekker.
Hm bij mij leek het juist wat minder dan een paar dagen terug voor RoS uitkwam. Ik heb gisteren solo gelvld van 60 naar 70 in 4 uurtjes en had 3 legs, waarvan 2 upgrades.

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-12 21:53
Kan niet zeggen dat ik een expert ben qua Crusader, maar gisteren eentje HC geleveld naar level 45. Vooral samen gespeeld met nog 1 - 2 andere crusaders. Vond het wel een interessante klasse; echt een die de tank rol goed kan vervullen in groepen. Dat was nu een beetje overbodig met alleen maar crusaders in de groep, maar in combinatie met Wiz of DH bijvoorbeeld kan het best lekker werken. Ook de aura's en de party heal zijn best sterk.

Wel vond ik de klasse behoorlijk cooldown gevoelig; bijna alles zit op een timer. Ik had dat bij de Crusader meer dan bij andere klasses. Wrath is verder wel een schaars goedje, misschien iets te schaars. Dit is overigens mijn build: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Morrar-2803/hero/38624905. Iron skin en de pony zijn ideaal voor hardcore.

Verder had ik het voordeel van 59 paragon levels en Act 5 gems, dus of de damage te laag is kon ik niet echt inschatten. Die was bij mij prima maar niet echt representatief voor een nieuw character zonder die bonussen.

[ Voor 5% gewijzigd door Morrar op 26-03-2014 10:14 ]

• Riven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-12 09:19
Na lang niet gespeeld te hebben toch nieuwsgierig geworden en RoS aangeschaft. Tot nu toe nog geen spijt van, mega veel upgrades gevonden aangezien ik nog echt oude gear had. Toch van 60 naar 70 weten te levelen met mijn monk op hard.

Tijdens het levelen 5 legendaries gevonden waarvan 2 set items ( Inna ) allemaal neit echt een upgrade en zijn ondertussen alweer vervangen door level 70 items.

Vanavond maar alles verder verkennen, bounties en rifts zijn wel goed te doen.

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-12 22:42
krokante kroket!!

even ontbijten en 50+ post erbij....

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Grappig al die lvl 39, 40 items die je vind in ros (op expert) Het lijkt wel of blizzard hun originele d3 legacy code heeft gebruikt. Zover is het allemaal bijzonder underwhelming om het maar zacht uit te drukken. Hoop dat het wat beter wordt wat verder in Act V. Framerates zijn ook zeer problematisch in sommige gebieden.

[ Voor 10% gewijzigd door Darth Malak op 26-03-2014 10:42 ]

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:08
Ontbijten is ook niet goed voor je. Gewoon overslaan!

OT: Gisteren in een kleine 5 uur level 69 geworden en niet het geduld gehad om Maltheal over te slaan, dus die is neer. Vind de aanpassingen/toevoegingen van RoS echt super. Wil morgen 70 worden en ga daarna een crusader oppakken :)
_O_ Hoe vet is de expansion zeg. Ik ben echt helemaal tevreden. Enige puntje van kritiek is het inwisselen van de blood shards, deze items zijn echt dikke crap. Kom op zeg, blue items?

Wat een verschil in stats sinds gisterochtend zeg.. Voordat ik begon net over de 300k DPS en 640k toughness, na vanmorgen sta ik op 667k DPS (ingame 944k) en 1,86 mil Toughness. :D

Vond gisteren deze ring:
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/s0zlub.jpg

:9~ :D Wel de 34% extra gold rerollen denk ik maar :P

Wel jammer dat Battle.net niet de re-rolls van stats toont.. Zo staan er op mijn gloves, boots, bracers, cloak, pants, manticore nog de oude stat. Mogelijk dat daardoor m'n DPS ook niet overeen komt met de ingame DPS. Hopelijk fixt Blizzard dat snel. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 26-03-2014 10:31 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-12 10:44
Angeloonie schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:31:
_O_ Hoe vet is de expansion zeg. Ik ben echt helemaal tevreden. Enige puntje van kritiek is het inwisselen van de blood shards, deze items zijn echt dikke crap. Kom op zeg, blue items?
Gratis crafting components. :P

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• Blaat
  • Laatst online: 23-12 19:16
Bosmonster schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 09:44:
Zelfde op T1 wordt het op een gegeven moment erg pittig. Heb hem met mijn wiz terug moeten zetten bij The Ram. Daar had ik te weinig ruimte met mijn EHP.

Voor Malthael was ik het een beetje zat en heb ik hem zelfs ff teruggezet naar hard om het af te maken :P

Mijn wiz heeft iets van 500K buffed dps en tegen de 4M Toughness. Dat is wel prima voor farmen van bounties enzo op T1, maar voor Malthael is het echt niet genoeg.
Ik zat op 700k buffed dps, 6m toughness en 9k life on hit met mijn monk en nog ging ik minstens twee keer dood in die fight op Master.

Rifts gaan echter als een tierlier nu!

Beetje jammer dat de Armory nog geen enchants weergeeft want ik heb al aardig wat aangepast aan mijn gear. :d

Ik zit op de 1300 all resist. :D

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ben nu een Crusader aan het lvlven, dit is mijn build:
http://eu.battle.net/d3/e...emanto-2946/hero/38589705
Damage klopt niet, zit nu 2,2k, en lvl vooral in adventure mode, act1-4 weet ik nu wel :Z

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:49

Wat een verschil in stats sinds gisterochtend zeg.. Voordat ik begon net over de 300k DPS en 640k toughness, na vanmorgen sta ik op 667k DPS (ingame 944k) en 1,86 mil Toughness. :D

Vond gisteren deze ring:
[afbeelding]

:9~ :D Wel de 34% extra gold rerollen denk ik maar :P

Wel jammer dat Battle.net niet de re-rolls van stats toont.. Zo staan er op mijn gloves, boots, bracers, cloak, pants, manticore nog de oude stat. Mogelijk dat daardoor m'n DPS ook niet overeen komt met de ingame DPS. Hopelijk fixt Blizzard dat snel. :)
Puzzle ring onthoud het aantal opgeraapte items als je uitgelogd ben? of moet je dan opnieuw beginnen?

• Blaat
  • Laatst online: 23-12 19:16
mfreriks schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:38:
[...]

Puzzle ring onthoud het aantal opgeraapte items als je uitgelogd ben? of moet je dan opnieuw beginnen?
Sterker nog, puzzle ring reset al als je de game uitgaat. Je moet 12 witte items achter elkaar in dezelfde game vinden.

En over het inwisselen van bloodshards, ik kreeg er legendary shoulders van bij mijn 2e buy!

[ Voor 12% gewijzigd door Blaat op 26-03-2014 10:40 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:49
Wolf schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:40:
[...]

Sterker nog, puzzle ring reset al als je de game uitgaat. Je moet 12 witte items achter elkaar in dezelfde game vinden.

En over het inwisselen van bloodshards, ik kreeg er legendary shoulders van bij mijn 2e buy!
Dank!

• Timmetjuhs
Hoe zit het eigenlijk met het openen van die vaults die je uit de bounties krijgt? Stel je doet de bounties op normal, opent een nieuwe torment6 game en opent de vault daar. Het lijkt mij raar als er dan een hogere drop kans op een leg zou zijn.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

is ook niet zo.

Ik hoop dat enchanted items nog eens op D3 profile komen.
M'n shoulders heb ik de pickup range 1 yard vervangen door Chance of 15% area dmg. Wel lekker

[ Voor 83% gewijzigd door Mad-Matt op 26-03-2014 10:48 ]

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-12 22:42
100 blood shards voor zoon bag daar komen wel nice items uit!!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:21
Gister even de eerste 10 levels van crusader kunnen doen, speel op extreme in Hardcore en moet zeggen dat het me tot nu toe goed bevalt. Vind de skills er vet uitzien van crusader.

Overigens zijn de wings die je erbij krijg als je deze maand die code claimt iets the shiny imo. Speel liever zonder die wings

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Wolf schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:33:
[...]

Beetje jammer dat de Armory nog geen enchants weergeeft want ik heb al aardig wat aangepast aan mijn gear. :d

Ik zit op de 1300 all resist. :D
M'n wiz zat al over de 1500 buffed >:)

Maar ja.. die heeft dan ook wel int als main stat en 2 flinke AR/armor buffs :P

Ik mis vooral life momenteel. Volgens mij iets van 225K, maar dat moet wel makkelijk over de 400k te trekken zijn denk ik met wat nieuwe gear. En dan ga ik dus ook richting de 8M Toughness (en kan ik hopelijk weer wat meer DPS buffs nemen).

[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 26-03-2014 10:58 ]

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ricmaniac schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:56:
Gister even de eerste 10 levels van crusader kunnen doen, speel op extreme in Hardcore en moet zeggen dat het me tot nu toe goed bevalt. Vind de skills er vet uitzien van crusader.

Overigens zijn de wings die je erbij krijg als je deze maand die code claimt iets the shiny imo. Speel liever zonder die wings
Wings zijn leuk als je outfit er qua kleur bij past. (ik speel met rood/gele armor, dan past het leuk)

• EricNL
Inhumanous schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:50:
[...]

100 blood shards voor zoon bag daar komen wel nice items uit!!
Ja, ik dacht al te gehoord te hebben dat je die Horadric Cache's ook kan kopen met Blood Shards, MAAR WAAR :D? Ik zie ze niet staan bij die Merchant die die Mystery Wapens/Armors verkoopt.

[ Voor 11% gewijzigd door EricNL op 26-03-2014 11:04 ]

• Riven
EricNL schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:04:
[...]

Ja, ik dacht al te gehoord te hebben dat je die Horadric Cache's ook kan kopen met Blood Shards, MAAR WAAR :D? Ik zie ze niet staan bij die Merchant die die Mystery Wapens/Armors verkoopt.
Was dat niet alleen in de beta en hebben ze dat er uit gehaald?

• EricNL
Oftewel: de Bloodshards kunnen alleen gebruikt worden om die (vrijwel) nutteloze Mystery items te kopen? Dat valt dan aardig tegen...

• pstalman
Cthulhu schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 10:38:
Ben nu een Crusader aan het lvlven, dit is mijn build:
http://eu.battle.net/d3/e...emanto-2946/hero/38589705
Damage klopt niet, zit nu 2,2k, en lvl vooral in adventure mode, act1-4 weet ik nu wel :Z
ik zou een wapen met sock zoeken en een leuke rode gem indoen, vanaf het lvl dat er wapens met sock droppen (21 ofzo) doe ik al 3-4k dmg. Dus het kan nog easier :)

• Riven
EricNL schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:06:
Oftewel: de Bloodshards kunnen alleen gebruikt worden om die (vrijwel) nutteloze Mystery items te kopen? Dat valt dan aardig tegen...
Jep, kwestie van geluk hebben. Net zoals alle anders RNG in deze game >:)
Pagina: 1 ... 109 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]