Ik weet niet of dit echt zo is maar mijn aanname was dat je gewoon net als drops een kans had dat een item ook een legendary kan zijn. Dus als je er maar genoeg van pakt zal er dus gewoon een legendary tussen zitten.EricNL schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:06:
Oftewel: de Bloodshards kunnen alleen gebruikt worden om die (vrijwel) nutteloze Mystery items te kopen? Dat valt dan aardig tegen...
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 28-12 14:19
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Kan nutteloos zijn, kan ook een legendary zijn. En je kunt even specifiek items kopen voor een slot waar je een upgrade voor nodig hebt. Met wat rerollen erbij kun je zo vrij snel upgrades bij elkaar sprokkelen.EricNL schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:06:
Oftewel: de Bloodshards kunnen alleen gebruikt worden om die (vrijwel) nutteloze Mystery items te kopen? Dat valt dan aardig tegen...
Gisteravond ook mijn eerste ronde in Act V gedaan. Nu 3,5 uur spelen op lvl 68,5 met mijn monk gekomen. Bijna bij de eindbaas. Ook hier het stappenplan van Torment I naar Master en vervolgens naar Expert omdat de packs toch echt te sterk werden.
Ik ben verder echt heel tevreden met de update en met het killen van de AH. Zo had Diablo 3 vanaf het begin moeten zijn. Ook ben ik blij dat ik nog alle "oude" gems in de AH heb verkocht want die marquise en imperials droppen best goed. Kan ik het gold weer voor het craften etc gebruiken. Qua items valt het bij mij nog tegen. 1 legendary drop gehad die ik weer kon salvagen. Hopelijk krijg ik als ik lvl 70 ben mooie gear erbij. Het zorgt in ieder geval weer voor veel weken speelplezier! Vanavond weer lekker verder
Ik ben verder echt heel tevreden met de update en met het killen van de AH. Zo had Diablo 3 vanaf het begin moeten zijn. Ook ben ik blij dat ik nog alle "oude" gems in de AH heb verkocht want die marquise en imperials droppen best goed. Kan ik het gold weer voor het craften etc gebruiken. Qua items valt het bij mij nog tegen. 1 legendary drop gehad die ik weer kon salvagen. Hopelijk krijg ik als ik lvl 70 ben mooie gear erbij. Het zorgt in ieder geval weer voor veel weken speelplezier! Vanavond weer lekker verder
[ Voor 9% gewijzigd door Nyazzin op 26-03-2014 11:15 ]
Heb net een nieuwe axe gevonden, legendary, doe nu 3,3k damagepstalman schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:06:
[...]
ik zou een wapen met sock zoeken en een leuke rode gem indoen, vanaf het lvl dat er wapens met sock droppen (21 ofzo) doe ik al 3-4k dmg. Dus het kan nog easier
Genzaniku axe
speel op Master, adventure mode, vrij easy
[ Voor 5% gewijzigd door Cthulhu op 26-03-2014 11:20 ]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Ik ben ook vrij tevreden so far. Net na siege wep level 70 geworden, was toen 2u 's nachts. Goed moment om maar eens te stoppen.
Ook een leuke weapon gevonden: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Oxidda-2591/hero/27060562 . 1.7 attacks per second, heerlijk.
Ook een leuke weapon gevonden: http://eu.battle.net/d3/en/profile/Oxidda-2591/hero/27060562 . 1.7 attacks per second, heerlijk.
Valt me op dat ondanks ik nooit doodga (tot nu toe) dat durability van mijn gear gewoon zwaar naar beneden gaat tot het moment dat ik gewoon weer moet gaan repairen.. Nieuwe feature/bug?
Geen idee, al even geen last meer vanDarth Malak schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:25:
Valt me op dat ondanks ik nooit doodga (tot nu toe) dat durability van mijn gear gewoon zwaar naar beneden gaat tot het moment dat ik gewoon weer moet gaan repairen.. Nieuwe feature/bug?
Movies: letterboxd
Mij niet opgevallen, bij elke keer terug in town repair ik zonder te kijken naar hoeveel het kostDarth Malak schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:25:
Dat is wel een mooi hebbeding !desjaak909 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:28:
[...]
Geen idee, al even geen last meer vanhttp://eu.battle.net/d3/en/item/spaulders-of-zakara
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Had ik gisteren ook gevonden.desjaak909 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:28:
[...]
Geen idee, al even geen last meer vanhttp://eu.battle.net/d3/en/item/spaulders-of-zakara
Wel leuk dingetje inderdaad
Ik heb gister hier maar 2 blue items van gekregen rest allemaal rare's maar ook 1 legendary lvl 70EricNL schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:06:
Mooi wandje!Somiii schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:44:
[...]
Ik heb gister hier maar 2 blue items van gekregen rest allemaal rare's maar ook 1 legendary lvl 70
[afbeelding]
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 23-12 19:16
Moderator Harde Waren / BBG'er
Hardware Fanaat
Socket of loh op enchanten en je bent binnen!Somiii schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:44:
[...]
Ik heb gister hier maar 2 blue items van gekregen rest allemaal rare's maar ook 1 legendary lvl 70
[afbeelding]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Ja was er gister ook wel blij mee en indd gelijk naar de mystic alleen kreeg ik niet de socket enchant. Dus hoop de volgende keer wel. Dan een Emerald er in flikkeren en BAM!!
+750 Int...Somiii schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:44:
[...]
[afbeelding]
En kan deze xpac de vergelijking met de legendarische LoD xpac (+ patches) voor D2 doorstaan, of moeten we nog even wachten voor het (launch)stof gaan liggen is?
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ik zou daar na 1-2 dagen nog niet veel over willen roepen eigenlijk. Eerst een maandje doorkomen en dan kunnen we het hier wel eens over hebben. Voorlopig lijkt er veel goed te zijn, maar wie weet waar we over een maand staan..Kapoen schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:50:
En kan deze xpac de vergelijking met de legendarische LoD xpac (+ patches) voor D2 doorstaan, of moeten we nog even wachten voor het (launch)stof gaan liggen is?
Dat is bijna exact dezelfde wand die ik ook heb gevonden. Ook zonder socket en ook geprobeerd te enchanten en ook niet de socket als optie gekregenSomiii schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:46:
[...]
Ja was er gister ook wel blij mee en indd gelijk naar de mystic alleen kreeg ik niet de socket enchant. Dus hoop de volgende keer wel. Dan een Emerald er in flikkeren en BAM!!
ik heb nu een aantal van de horadric caches gehaald, weet iemand of het verschil maakt die open te maken op T6 of normal? Het lijkt me dat net als met de rest dat de loot bepaald word op moment van droppen, of is dat compleet random?
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Cache onthoud als het goed is het lvl waarop deze is ontvange, anders zou dit te makkelijk te exploiten zijn.ye-roon schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:11:
ik heb nu een aantal van de horadric caches gehaald, weet iemand of het verschil maakt die open te maken op T6 of normal? Het lijkt me dat net als met de rest dat de loot bepaald word op moment van droppen, of is dat compleet random?
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Volgensmij is de legendary van tevoren al bepaald wanneer die dropt.Bokkie schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:14:
[...]
Cache onthoud als het goed is het lvl waarop deze is ontvange, anders zou dit te makkelijk te exploiten zijn.
Ik heb ze inmiddels open gemaakt op T6 (gefarmed op normal) en ik kreeg er een Imperial Diamond uit. Dat zijn gems die alleen vanaf T1 kunnen droppen, dus ik neem aan dat die niet uit normal caches kunnen komen dan. The plot thickens.Bokkie schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:14:
[...]
Cache onthoud als het goed is het lvl waarop deze is ontvange, anders zou dit te makkelijk te exploiten zijn.
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 00:54
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III: Reaper of Souls
- Diablo III: Reaper of Souls Collectors Edition
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Dat klopt niet. Of het een bug is of niet weet ik niet, maar ik heb gisteren Imperial Diamonds op Master & Expert gevonden..ye-roon schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:17:
[...]
Ik heb ze inmiddels open gemaakt op T6 (gefarmed op normal) en ik kreeg er een Imperial Diamond uit. Dat zijn gems die alleen vanaf T1 kunnen droppen, dus ik neem aan dat die niet uit normal caches kunnen komen dan. The plot thickens.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Euhm. Hebben gems niet puur te maken met je level? Als je lvl 61+ bent kan je imperial gems krijgen geloof ik. Ook al speel je normal of expert
Nee, imperial dropt pas vanaf master als je level 61 bent.Fiole schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:21:
Euhm. Hebben gems niet puur te maken met je level? Als je lvl 61+ bent kan je imperial gems krijgen geloof ik. Ook al speel je normal of expert
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Idd. Das ook de reden dat je ze niet meer kunt kopen bij de vendor, want daar konden ze niet bepalen op welk level je ze dan zou krijgen. In de beta kocht iedereen ze op T6Bokkie schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:14:
[...]
Op Torment 6 naar de vendor lopen is natuurlijk ook wel heel riskant! Als ie een scheet laat ben je er geweest.Bosmonster schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:39:
[...]
Idd. Das ook de reden dat je ze niet meer kunt kopen bij de vendor, want daar konden ze niet bepalen op welk level je ze dan zou krijgen. In de beta kocht iedereen ze op T6
Hum... Ik blijf maar mooie xbows vinden. 

Keuzes...keuzes.

Keuzes...keuzes.
Kwijl!.. En ik maar blij met mn rare bow van 1900dps + socket..FreqAmsterdam schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:56:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Keuzes...keuzes.
Het erge is.. Gisteravond voor anderhalf uur kunnen spelen, dit forum bekijken en ondertussen maar aan één ding kunnen denken... help mij!1
Ik vind ook onevenredig veel bows en xbows op mijn wizard, bugje misschien?
Cititzen of Ladonia
bloody hell(rack)!FreqAmsterdam schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 12:56:
plaatjes
Keuzes...keuzes.
Dat zijn wel fijne dingen zeg! Ik heb nog niet echt briljante items gevonden. Vanavond maar eens even serieus gaan farmen dan
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Gister had ik juist alleen maar belts (naja 90% vd drops) als drop op mijn barb
[ Voor 8% gewijzigd door pstalman op 26-03-2014 13:07 ]
Bedenk dan dat we met deze xpac weer voor minstens 2 jaar (uit mijn duim gezogen) of langer zoet zullen zijn, en dat je niet persé alles moet gezien hebben in de eerste 48 uur na de launch er van?Dahal schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:02:
Het erge is.. Gisteravond voor anderhalf uur kunnen spelen, dit forum bekijken en ondertussen maar aan één ding kunnen denken... help mij!1
Veel van mijn online buddies hebben al één of meerdere level 70 chars en zijn al volop loot aan het farmen terwijl ik rustig m'n eerste level 70 afwerk en Malthael nog voor de eerste keer moet killen. Big whoop /care etc.. er komen nog genoeg farmmomenten
Holy crap, ik heb deze wand ook als lvl 60, maar wat is dit een bruut ding zeg! Mijne doet net 1000 dmg..Somiii schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 11:44:
[...]
[afbeelding]
Lijkt alsof meer mensen hier last van hebben. Ik vind ook buitensporig veel DH spul op m'n WD; zo'n 60% van mijn loot is voor die klasse. Daarnaast nog zo'n 20% Barb stuff, voornamelijk belts.sorcees schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:05:
Ander issue is dat rares vast lijken te zitten op level 61 en blues op level 66. Ik vind amper rares hoger dan level 61 (1x level 66 rare). Schijnt te liggen aan het feit dat er gear tiers zijn en dat het dus niet per level omhoog gaat.
Smart loot werkt dus niet echt meer sinds de uitbreiding of in ieder geval niet in Act 5. Enige oplossing is door naar level 70, daar schijnt het beter te worden.
[ Voor 24% gewijzigd door Morrar op 26-03-2014 13:28 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
2H Xbows zijn geen DH spul, maar misschien vallen ze daardoor wat extra op. Ze zijn niet anders dan een 2H staff oid en die vallen vast even vaak, zo niet vaker
[ Voor 56% gewijzigd door Bosmonster op 26-03-2014 13:28 ]
En 2h bow is ook niet specifiek voor DHs.
*edit* te laat
*edit* te laat
[ Voor 21% gewijzigd door Kapoen op 26-03-2014 13:29 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
\o/
Ik doelde meer op 1H xbows, quivers en demon hunter cloaks. Maar goed, vind een 2H bow op m'n WD ook een beetje apart. Daarnaast vind ik voornamelijk dex of vit als mainstat nu.
hier nog 1. Vind de class-specific loot wat tegen vallen.sorcees schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:05:
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ok whut? Jullie hebben 100K's (meervoud) aan dps? Ik heb net aan 100K 
Ook "maar" 2.2M toughness.. Ik zit nu bij Urzael, maar die krijg ik niet kapot op Master
Ook "maar" 2.2M toughness.. Ik zit nu bij Urzael, maar die krijg ik niet kapot op Master
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Niet heel veel Barb gespeeld sinds RoS, maar ik gebruik deze Boulder Toss build:oostland33 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:33:
nog babarians met een leuke build?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Morrar-2803/hero/31674375
Charge geeft je een goede berg Fury die je nodig hebt voor Boulder Toss. Zelfde geldt voor Cleave met Reaping Swing. Beiden voeren dus je Boulder. Dan is er Ground Stomp om alle mobs op een hoopje te krijgen zodat Cleave en Boulder zo effectief mogelijk zijn.
Ignore pain is er voor oh shit momenten en is redelijk onmisbaar in HC (imho). Wrath of the Berserker gerbuik ik op Elite packs / Bosses.
Passives zijn vooral op survivability gericht vanwege HC, maar in SC kun je meer offensief gaan. Unforgiving is wel handig vanwege de extra Fury.
@Scorpie: Ik kom ook niet veel verder dan 111K dps. Urzael is vrij goed te doen hoor met die DPS en toughness. Verder gewoon grinden tot level 70, dan krijg je wel echte loot. Ga desnoods gewoon een oude act doen.
[ Voor 19% gewijzigd door Morrar op 26-03-2014 13:41 ]
Als je even op je account kijkt zie je dat je eigenlijk minder toughness hebt :scorpie schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:37:
http://eu.battle.net/d3/e...corpie-2470/hero/22386224
ZIe mijn sig , ik speel ook op master en gisteren net niet end boss verslagen.
Tis een kwestie van farmen voor je items en tijd investeren om hoger te geraken.
Dit doet me heel hard denken aan pre 1.03 patch waar je inferno echt heel moeilijk kon doen zonder lang te farmen in a1 van inferno tenzij je geluk had met drops.
EDIT :
net als pre patch 1.03 is het inzetten op life regen vrij belangrijk om te overleven. Zowel life per second als life on hit zijn imo onmisbaar.
Diablo for you
[ Voor 9% gewijzigd door sleepwalkerbe op 26-03-2014 13:44 ]
Mja ook voor mij voelt het weer als oude Diablo... Maar nu dan ook zonder AH.sleepwalkerbe schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:42:
[...]
Dit doet me heel hard denken aan pre 1.03 patch waar je inferno echt heel moeilijk kon doen zonder lang te farmen in a1 van inferno tenzij je geluk had met drops.
Diablo for you
Ja, Urzael had ik ook problemen mee, speelde alles op T1 tot ik hem tegen kwam, terug naar expert uiteindelijk. Wel Adria op T1 gedaan.scorpie schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:37:
Daarom was het wel fijn als je met wel wat goede gear RoS inging, dan was de overgang wat makkelijker, heb namelijk nergens last van gehad, en zit nu al ingame met bijna 800k dps en 9m toughness, als ik stilstasleepwalkerbe schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:42:
[...]
@Morrar, voeg me anders even toe, heb vast nog wel wat in mijn stash zitten wat je opweg kan helpen
Ik had weinig goeie drops die ik kon verkopen voor veel geld dus vrij gelijk voor mijMorrar schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:44:
[...]
Mja ook voor mij voelt het weer als oude Diablo... Maar nu dan ook zonder AH.
Alleen echt irritant dat je 'maar' op master speelt , maar eens je daarover bent is het gewoon alouds knallen dit keer niet mindless
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Urzuel vond ik juist erg makkelijk. Alles wat ie doet is eenvoudig te ontwijken. Bij Adria werd het een stuk chaotischer.Ioramus schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:44:
[...]
Ja, Urzael had ik ook problemen mee, speelde alles op T1 tot ik hem tegen kwam, terug naar expert uiteindelijk. Wel Adria op T1 gedaan.
Adria is een h**r, grootste kut boss die ik heb meegemaakt in Diablo.
Hahahaha, wij hadden met Adria eigenlijk weinig problemen op T2. Alleen een beetje oppassen voor die kruipende menstruatie. Het scheelt wel dat we een monk hadden die de boel aan het tanken was.
Lol .. duurde lang (denk te lage dps) maar ging toch uiteindelijk op d'r rugMad-Matt schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:03:
Zit nu net aan die storm-ram .. een poging op T1 was ook niet zo'n success. Bijna geen uitwijkruimte daar.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
The Ram is idd de eerste plek waar ik de moeilijkheid omlaag heb geschroefd
Als mage was het helemaal niet te doen als je niet een beetje kunt kiten.
Bedankt voor het aanbod, maar ik speel het liefste self-found. Ik ga dus nog even proberen hoe het er op level 70 uitziet. Mocht het echt niet lukken dan geef ik wel een gildesjaak909 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:45:
[...]
@Morrar, voeg me anders even toe, heb vast nog wel wat in mijn stash zitten wat je opweg kan helpen
Vond Adria ook wel een pittig gevecht, maar wel leuk. Had op het laatst echt de hele zaal vol met blobs en kon weinig kanten meer op. Wat ik met m'n WD deed was Spirit Walk activeren, dan zoveel mogelijk blobs laten klappen en dan verplaatsen naar een ander gebied.
Die pools van geplofte blobs verdwijnen na verloop van tijd, dus dat geeft je weer wat ruimte later in het gevecht.
[ Voor 35% gewijzigd door Morrar op 26-03-2014 14:13 ]
hmm wat voor skill zal het beste zijn als je de extra slot krijgt op 70, maar dank Morrar zal deze build eens uitproberen vanavondMorrar schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:37:
[...]
Niet heel veel Barb gespeeld sinds RoS, maar ik gebruik deze Boulder Toss build:
Charge geeft je een goede berg Fury die je nodig hebt voor Boulder Toss. Zelfde geldt voor Cleave met Reaping Swing. Beiden voeren dus je Boulder. Dan is er Ground Stomp om alle mobs op een hoopje te krijgen zodat Cleave en Boulder zo effectief mogelijk zijn.
Ignore pain is er voor oh shit momenten en is redelijk onmisbaar in HC (imho). Wrath of the Berserker gerbuik ik op Elite packs / Bosses.
Passives zijn vooral op survivability gericht vanwege HC, maar in SC kun je meer offensief gaan. Unforgiving is wel handig vanwege de extra Fury.
@Scorpie: Ik kom ook niet veel verder dan 111K dps. Urzael is vrij goed te doen hoor met die DPS en toughness. Verder gewoon grinden tot level 70, dan krijg je wel echte loot. Ga desnoods gewoon een oude act doen.
Same here (maar dan als DH). Als die special spawnt is kiten ook geen optie meer.Bosmonster schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:07:
The Ram is idd de eerste plek waar ik de moeilijkheid omlaag heb geschroefdAls mage was het helemaal niet te doen als je niet een beetje kunt kiten.
Damn, ik kom hier net tot een zeer leuke maar ook wel schaamtelijke constatatie...
Ik was op mn monk met een 2h rare aan het spelen toen er een legendary staff dropte.
Leuk! upgrade over de ganse lijn.
Nu zie ik de armory dat het een 1H staff is.... met 2600 dps en 1000+ dex Oo
Heb ik blijkbaar paar uur met 1 1h zitten spelen..
http://eu.battle.net/d3/e...phlexer-2499/hero/4646116
Ik was op mn monk met een 2h rare aan het spelen toen er een legendary staff dropte.
Bij mijn bow geef hij ook een 1H weer. Ik verwacht dat die staff ook gewoon een 2H is. De armory voelt zich niet helemaal lekker is mijn ervaring.Rephlexer schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:14:
Damn, ik kom hier net tot een zeer leuke maar ook wel schaamtelijke constatatie...
Ik vond Uzrael moeilijker.Mad-Matt schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:03:
Voor Adria, heb ik mantra of healing aangezet, met extra LoH. Daarna kon ik blijven staan, aphiny aan, shield spammen zodra het weg is en heb er doorheen getankt. Wel opppassen als er meer dan 2 van die bloed balletjes onder je ontploft zijn, de damage daarvan stacked.
dat zou al veel verklaren, was nochtans nuchter, ik zweer het!Timmetjuhs schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:16:
[...]
Bij mijn bow geef hij ook een 1H weer. Ik verwacht dat die staff ook gewoon een 2H is. De armory voelt zich niet helemaal lekker is mijn ervaring.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Schaam je niet, het is een armory foutje. Het is gewoon een 2HRephlexer schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:14:
edit: laat
Kijk dit vind ik net zo leuk aan de expansion. Je gaat je builds aanpassen afhankelijk van wat er op je afkomt. In vanilla heb ik dit echt nooit gedaanye-roon schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:16:
[...]
Ik vond Uzrael moeilijker.
Voor Adria, heb ik mantra of healing aangezet, met extra LoH. Daarna kon ik blijven staan, aphiny aan, shield spammen zodra het weg is en heb er doorheen getankt. Wel opppassen als er meer dan 2 van die bloed balletjes onder je ontploft zijn, de damage daarvan stacked.
Vraagje:
Reset quests disabled dat ook Adventure mode of is dat voor altijd vrij na 1 keer tot het einde gespeeld te hebben?
Reset quests disabled dat ook Adventure mode of is dat voor altijd vrij na 1 keer tot het einde gespeeld te hebben?
ik zie dat je geen IK belt hebt, mis je de leech niet op HC? Ik zie dat je rond 1100 life on hit hebt, is dat genoeg?Morrar schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 13:37:
[...]
Niet heel veel Barb gespeeld sinds RoS, maar ik gebruik deze Boulder Toss build:
Weet iemand trouwens wanneer je je 11de t/m 15de(?) char kan zien op bnet?
[ Voor 3% gewijzigd door pstalman op 26-03-2014 14:24 ]
Nope, blijft beschikbaar.Evengeduld schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:19:
Vraagje:
"Can confirm. If you use the "Reset Quest" feature on a hero, it does not re-lock Adventure Mode. Once Adventure Mode is unlocked, it'll remain available for all your heroes, existing and new alike."
Bron: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12249625024
[ Voor 25% gewijzigd door FreqAmsterdam op 26-03-2014 14:21 ]
Tja kan drops niet afdwingen hepstalman schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:20:
[...]
ik zie dat je geen IK belt hebt, mis je de leech niet op HC? Ik zie dat je rond 1100 life on hit hebt, is dat genoeg?
Met die Barb speel ik momenteel geloof ik op T1, maar ik zal waarschijnlijk wel terug moeten naar Master als ik verder kom (zit in Act II na quest reset).
Wat scheelt is dat de stun zorgt voor wat crowd control en dat je eigenlijk meteen twee boulders kunt gooien (1 opener en dan nog 1 na charge). Die boulders doen behoorlijk schade als je veel fury erin stopt, normale mobs gaan dan meestal neer. Elites moet ik het echt hebben van WotB.
[ Voor 19% gewijzigd door Morrar op 26-03-2014 14:28 ]
Ik heb gisteren trouwens de natte droom van elke monk gevonden. Hellaas, level 69
Profiel
Ik heb act5 gewoon op hard gedaanMorrar schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:23:
[...]
Tja kan drops niet afdwingen heIk heb niet heel veel D3 gespeeld omdat ik snel klaar was met het origineel. Nu na 2.0 / RoS weer begonnen, maar heb dus nog geen uber gear.
Met die Barb speel ik momenteel geloof ik op T1, maar ik zal waarschijnlijk wel terug moeten naar Master als ik verder kom (zit in Act II na quest reset).
Maar ben zo bang dat, alhoewel er nu een dikke penalty op zit, ik het wel ga missen.
Zie wel belts met "life per fury use" waardoor je constant 500hp of meer erbij krijgt. Maar is dat genoeg.
ben lvl 70 nu paar uur op deze level gespeelt rifts + bounties nog geen geluk gehad met een goeie 1h drop.. vanavond nieuwe kansen
(Barb)
LifeSteal is vanaf lvl70 helemaal weg, dus je moet er maar mee leren leven, de verhoogde toughness vangt dat voor het grootste gedeelte wel oppstalman schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:26:
[...]
Ik heb act5 gewoon op hard gedaandus het viel allemaal wel mee.
Maar ben zo bang dat, alhoewel er nu een dikke penalty op zit, ik het wel ga missen.
Zie wel belts met "life per fury use" waardoor je constant 500hp of meer erbij krijgt. Maar is dat genoeg.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ik ga als een gek door mn health potions heen iig, terwijl ik voorheen niet eens meer wist welke shotcut dat was
Ik heb ook een hoop potions verbruikt inderdaad. Gelukkig gooide ik ze al nooit weg en heb ik volgens mij 1100 van die dingen op voorraad
Ik heb nu een legend potion, dus dan hoef je geen normale potions meer op zak te hebbenlolgast schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:37:
Ik heb ook een hoop potions verbruikt inderdaad. Gelukkig gooide ik ze al nooit weg en heb ik volgens mij 1100 van die dingen op voorraad
http://eu.battle.net/d3/e...mless-potion-of-the-tower
[ Voor 3% gewijzigd door desjaak909 op 26-03-2014 14:44 ]
Je moet de potions dan toch wel alsnog kopen en op voorraad hebben?desjaak909 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:42:
[...]
Ik heb tegenwoordig deze, dus dan hoef je geen normale potions meer op zak te hebben
hoe kom je daar aan??desjaak909 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:42:
[...]
Ik heb tegenwoordig deze, dus dan hoef je geen normale potions meer op zak te hebben
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Daar moet ik nog een recipe voor vinden. Zou wel chill zijn.
Vinden 1 is genoeg, gaat nooit op
oooh die is lekkerdesjaak909 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:42:
[...]
Ik heb nu een legend potion, dus dan hoef je geen normale potions meer op zak te hebben
Dropt trouwens alleen op T1 of hoger.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Ow dacht dat je die moest craften. Ben ik ook weer verkeerd geinformeerd
een grind minderBosmonster schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:45:
[...]
Ow dacht dat je die moest craften. Ben ik ook weer verkeerd geinformeerd
Gisteren vond een collega van mij ook die legendary. Die is echt ideaal! Zit je nooit meer zonder pots en heeft een mooie side effect.
Kzie dat er nog meer varianten zijn daar aan de zijkant. ;o Die laatstste met wallers heb ik even gespiekt.
Ik ga eindelijk met Diablo vechten met me (2e) Crusader. Nu toch maar verder op expert i.p.v. master gegaan. Plus een OP weapon dat flink helpt toevallig.
Act 5 here I come!
Ik ga eindelijk met Diablo vechten met me (2e) Crusader. Nu toch maar verder op expert i.p.v. master gegaan. Plus een OP weapon dat flink helpt toevallig.
Act 5 here I come!
[ Voor 46% gewijzigd door The Chosen One op 26-03-2014 14:52 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Zo vond een vriend van me ook nog een leuke level 61.. Nouja 61 staff.. Level 36 eigenlijk ;D
Dat levelt lekker vlot, ook soloRann schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:57:
Zo vond een vriend van me ook nog een leuke level 61.. Nouja 61 staff.. Level 36 eigenlijk ;D
[afbeelding]
Cititzen of Ladonia
Jammer dat het een Wizard only wand is en het lijkt me sterk dat je er nog een gaat levellen
Mooie voor de enchanter
Jullie zeggen steeds terug van T2-6 naar hard/expert en zo maar dat is volgens mij allemaal met lvl60+ chars. Met een level ~45 char moet ik opzich toch gewoon op expert verder kunnen?
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Gewoon doorgaan tot het niet meer gaat.The Chosen One schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:05:
Jullie zeggen steeds terug van T2-6 naar hard/expert en zo maar dat is volgens mij allemaal met lvl60+ chars. Met een level ~45 char moet ik opzich toch gewoon op expert verder kunnen?
Verwijderd
Probeer het en je weet het! Gewoon zover als mogelijk.The Chosen One schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:05:
Voor degene die legendary mats zoeken: http://diablo.incgamers.c...afting-Material-Challenge
Ik moet nu blijkbaar Malthael farmen voor de reaper's fear om bracers te craften, wel nice die heeft dus gewoon 8 random properties http://eu.battle.net/d3/e...mith/recipe/reapers-wraps
Ik moet nu blijkbaar Malthael farmen voor de reaper's fear om bracers te craften, wel nice die heeft dus gewoon 8 random properties http://eu.battle.net/d3/e...mith/recipe/reapers-wraps
[ Voor 8% gewijzigd door desjaak909 op 26-03-2014 15:10 ]
gisteren met mn wizard een legendary mace gedropped op normal lvl61, ik wou die bijna identifien maar toch niet gedaan, ik dacht die bewaar ik voor mn warrior/monk of crusader, je krijgt dan toch stats die gunstig zijn voor de char die het identified ? of staat dat al vast voor de char die em vond ?
Deze maar even voor mezelf gemaakt:

Rollde standaard met een socket. Andere stats hadden beter gekunt, maar het is toch een upgrade
.
Even verder farmen om de axe van de set ook te maken.

Rollde standaard met een socket. Andere stats hadden beter gekunt, maar het is toch een upgrade
Even verder farmen om de axe van de set ook te maken.
[ Voor 12% gewijzigd door Jerry op 26-03-2014 15:14 ]
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 23-12 19:16
Moderator Harde Waren / BBG'er
Hardware Fanaat
De rolls worden al bepaald als hij dropt.fuqua schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:10:
gisteren met mn wizard een legendary mace gedropped op normal lvl61, ik wou die bijna identifien maar toch niet gedaan, ik dacht die bewaar ik voor mn warrior/monk of crusader, je krijgt dan toch stats die gunstig zijn voor de char die het identified ? of staat dat al vast voor de char die em vond ?
Later identifiyen verandert niks.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Jammer dat het (waarschijnlijk) geen HC is, dan heb je hem vaker nodig.lolgast schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:01:
Jammer dat het een Wizard only wand is en het lijkt me sterk dat je er nog een gaat levellenMooie voor de enchanter
Cititzen of Ladonia
Ik vind sinds AH nu weg is enzo normal niet meer leuk om te spelen
heb echt zoiets van: Hardcore or GTFO haha
maar wel erg veel plezier met Hardcore.
Helaas doodgegaan op level 41 door een half afk momentje omdat me vriendin zat te klooien. Maar ach, dat kan gebeuren
Helaas doodgegaan op level 41 door een half afk momentje omdat me vriendin zat te klooien. Maar ach, dat kan gebeuren
Verwijderd
Was het het wel waard?Ricmaniac schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:36:
Ik vind sinds AH nu weg is enzo normal niet meer leuk om te spelenheb echt zoiets van: Hardcore or GTFO haha
Welke onderbreking ook -> ESC. Altijd!Ricmaniac schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:36:
Ik vind sinds AH nu weg is enzo normal niet meer leuk om te spelenheb echt zoiets van: Hardcore or GTFO haha
Nee zeker niet
en toen zag ik me death certificate
[ Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 26-03-2014 15:39 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]