• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-12 11:43

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ricmaniac schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:38:
[...]

Nee zeker niet :| was weer zoiets als: welke schoenen vind je mooier... kijk nou ff ... vind je dat echt... naja ik doe toch alsnog die andere
_O-

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Prodigy moment }>

Van die legendary crafts hebben sommige inderdaad wel ranzige mats nodig :x Beetje Maltheal of Magdha moeten farmen :>_<

hoezo irritant :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
[...]

Nee zeker niet :| was weer zoiets als: welke schoenen vind je mooier... kijk nou ff ... vind je dat echt... naja ik doe toch alsnog die andere.

en toen zag ik me death certificate :(
Zullke vragen zijn ook nooit goed te beantwoorden :D

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-12 20:48
Wooldoor schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:40:
[...]

Ik vraag altijd: "Welke lopen het lekkerst voor *vul dagdeel in* denk je? Gaat tot nu toe altijd goed _/-\o_

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03:49
[...]

Nou ik vind zelf wel dat je Dame er goed bij moet lopen en als ze dat aan jou moet vragen dan heb jij invloed op haar stijl wat bij jou past. Ik vind het heel belangrijk!

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:47
Bokkie schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:40:
Prodigy moment }>

Van die legendary crafts hebben sommige inderdaad wel ranzige mats nodig :x Beetje Maltheal of Magdha moeten farmen :>_<

Irritante is dat we hem gisteren nog op T1 in een bounty hadden omgelegd ook (toen ik nog niet wist dat hij die mat zou geven), maar blijkbaar had hij toen geen zin om ff die mat te geven |:(

[ Voor 5% gewijzigd door desjaak909 op 26-03-2014 15:44 ]

Movies: letterboxd

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

[...]

Ik zeg altijd: deze maand heb je nog geen paar gekocht, dus het kan wel.
Zo doe ik het altijd goed!

Cititzen of Ladonia

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-12 15:12

Anno

Griefmaker#2862

sorcees schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:47:
[...]

Ik zeg altijd: deze maand heb je nog geen paar gekocht, dus het kan wel.
Zo doe ik het altijd goed!
Ik zeg altijd 'Ja morgen is pizza prima', En dan wordt ze boos omdat ik 'weer' eens niet luister :+

Ontopic: Wat is de beste manier op dit moment om DB te farmen ? Gewoon Bounties en Rifts of plekken met een hoge elite densitie.
Bokkie schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:40:
Prodigy moment }>

Maakt volgens mij niet uit op welke difficulty je farmed, dus zou ook normal kunnen. :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• nyX1989
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-10 11:02
Wij hadden gister de bracers die een elite spawnen bij een shrine, dit leverde ook nog de nodige extra DB op.

• lolgast
Ik lees hier inmiddels toch een tijd mee, maar wat de #@()$ is DB? :+

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-12 14:52
Net mn kridershot gedumpt voor een 200k dps increase...vreemd genoeg voelt dat niet eens alsof ik zoveel sterker ben, het scheelt helaas ook wel of je 3 (signature spel) of 4 (kridershot) hatred terugkrijgt.
Naar 70 geleveled op torment 1, gaat relatief makkelijk zolang ik wat kite ruimte heb (helaas nog een nadeel van het niet meer hebben van kridershot, mobs pakken me wat sneller omdat ik geen frostarrow meer kan spammen).
Die quest op die ram....totaal gebrek aan ruimte, dus dat wordt nog leuk.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Evatar
  • Laatst online: 03-11 20:17
lolgast schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:55:
gele crafting flesjes waarmee je ook profs mee omhoog kan gooien? of zit ik fout?

[ Voor 53% gewijzigd door Evatar op 26-03-2014 15:59 ]

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:00
lolgast schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:55:
Damage Boost ofzo gok ik 8)7

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
deaths breath om o.a. blacksmith te levelen

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

• lolgast
Ik zat zelf aan Death's Breath te denken, maar weet het gewoon niet...

@above: dat dus inderdaad }:O

[ Voor 6% gewijzigd door lolgast op 26-03-2014 15:59 ]

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:32
Jerry schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:13:
Deze maar even voor mezelf gemaakt:

[afbeelding]

Rollde standaard met een socket. Andere stats hadden beter gekunt, maar het is toch een upgrade :).
Even verder farmen om de axe van de set ook te maken.
level requirement reduced by 25 :o lekker om te hebben bij het levelen van alts

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Sorry bedoelde inderdaad Death's Breath als in het crafting material.
blouweKip schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:56:
Net mn kridershot gedumpt voor een 200k dps increase...vreemd genoeg voelt dat niet eens alsof ik zoveel sterker ben, het scheelt helaas ook wel of je 3 (signature spel) of 4 (kridershot) hatred terugkrijgt.
Naar 70 geleveled op torment 1, gaat relatief makkelijk zolang ik wat kite ruimte heb (helaas nog een nadeel van het niet meer hebben van kridershot, mobs pakken me wat sneller omdat ik geen frostarrow meer kan spammen).
Die quest op die ram....totaal gebrek aan ruimte, dus dat wordt nog leuk.
Simpel: Entangling Shot met Justice is Served gebruiken, heb je 6 hatred.

Overigens niets om je voor te schamen, ik ben bij de Ram een difficulty of 2 omlaag gegaan, en het einde zelfs nog een :P En ik heb aardig wat DPS hangen :+

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 26-03-2014 16:24 ]

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-12 21:53
[...]

Nee zeker niet :| was weer zoiets als: welke schoenen vind je mooier... kijk nou ff ... vind je dat echt... naja ik doe toch alsnog die andere.

Death by Girlfriend! Zo herkenbaar :o :+

Omgekeerd moet je het niet wagen om haar te storen tijdens het Candy Crushen! :X

[ Voor 10% gewijzigd door Morrar op 26-03-2014 16:31 ]

Verwijderd

Ik ga zo maar weer verder met de Barbarian, na het eten. Ik ben nu level 59 en het valt me op dat er steeds meer een mooiere loot komt, ook heb ik al enkele mooie gems en ik denk dat ik die nu moet gebruiken om ook een een leveltje zwaarder te kunnen spelen zonder snel veel leven te verliezen. Groene gems in de betere wapens en ik denk maar paarse en rode gems in armor. Ik wil nu namelijk wel weer dat het iets moeilijker word maar niet veel moeilijker. Speel nu terug op hard en met gems denk ik wel een leveltje zwaarder te kunnen.

• 3xNix
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-07 19:28

3xNix

golfr in hart en nieren

Morrar schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 16:30:
[...]

Death by Girlfriend! Zo herkenbaar :o :+

Omgekeerd moet je het niet wagen om haar te storen tijdens het Candy Crushen! :X
QFT!

Al heeft ze er nu wel begrip voor dat ik met de release ietwat meer speel.
(je kunt wel op het gezicht aflezen hoeveel moeite dat "begrip" kost, hahaha)
Zonet Malthael verslagen met mijn hardcore wiz. Heb Pandemonium Fortress op T1 gespeeld en dat was best link bij elites, dus ben bij Malthael maar even geswitched naar Expert. Nu even T1 bounty runs checken en al een paar upgrades gevonden. Wiz zit nu op 280k dps, 22% arcane torrent bonus en 10M toughness!

En ik heb dat level 70 Demon's Skin plan gevonden op hc! :P

[ Voor 13% gewijzigd door Deadsmell op 26-03-2014 16:42 ]

Verwijderd

Wat is een beetje een gewenst ChC om te hebben voor level 60, want laatst werd al gevraagd aan mij wat mijn ChC is en toen was dat 4.50% maat nu 18.50%?

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-12 21:44
Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 17:16:
Wat is een beetje een gewenst ChC om te hebben voor level 60, want laatst werd al gevraagd aan mij wat mijn ChC is en toen was dat 4.50% maat nu 18.50%?
ik zat telkens rond de 35%.
Nu met het enchanten met gemak naar 50% gegaan.

Heeft natuurlijk alleen zin als je ook een leuke berg ChD hebt.
Bijvoorbeeld door een emerald in je wapen.

[ Voor 14% gewijzigd door RocketKoen op 26-03-2014 17:22 ]

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 17:16:
Hangt van je build af, of je het daarvoor nodig hebt. Puur voor damage geldt meer is beter, maar je kunt tegenwoordig ook hoge damage bereiken door andere meuk te stacken. Ik heb 280k buffed paperdoll dps op mijn wiz en maar één crit item.

Verwijderd

Misschien dan toch handig om daar even een filmpje van te posten, met mijn gebruikte gear wapens en mijn stats er naast? Ben een Babarian en net level 60 bereikt tijden een filmpje maken.

Wat houd Enchanten nog alweer in?

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 24-12 09:59

KipCurreh

Nightcrawler

Gigantisch domme newb-vraag, maar waar vind je die GoT community op battle.net ?

Ik zit heel battle.net en men profiel af te zoeken, maar vind 't heus niet :D

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

• Somiii
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22-10 19:55
Zo ik heb me ingeschreven bij de tweakers community :D

• RocketKoen
KipCurreh schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 17:53:
Gigantisch domme newb-vraag, maar waar vind je die GoT community op battle.net ?

Ik zit heel battle.net en men profiel af te zoeken, maar vind 't heus niet :D
ingame

TheS4ndm4n#1919

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 24-12 09:59

KipCurreh

Nightcrawler

ahaha dankjewel...
heb me ook maar ingeschreven dan :D

*beetje beschaamd*

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Verwijderd

Deadsmell schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 17:27:
[...]

Hangt van je build af, of je het daarvoor nodig hebt. Puur voor damage geldt meer is beter, maar je kunt tegenwoordig ook hoge damage bereiken door andere meuk te stacken. Ik heb 280k buffed paperdoll dps op mijn wiz en maar één crit item.
Dit ben ik nu met stats op het laatst.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Q2q4rnDVhr8&feature=youtu.be]

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-12 15:20

Luukwa

o/

Voor mensen met interesse, ben aan het livestreamen hoe ik mijn crusader naar 60 train :)
Wel muziek only stream! http://www.twitch.tv/luukwaplays

Soundcloud!

Verwijderd schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 18:18:
[...]

Dit ben ik nu met stats op het laatst.
[video]
Check gewoon je skills en je runes. Als je voor een skill of rune crit nodig hebt om een bepaald effect te bereiken, dan loont het om daar rekening mee te houden. Denk aan extra fury bij een crit, waardoor je skills langer aan kunt houden, of het sneller terugkrijgen van resources op crit.

Enchanten kan je met de Mystic doen, die je in Act V krijgt. Daarmee kan je affixes op je gear swappen of verbeteren.

Luukwa schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 18:21:
Voor mensen met interesse, ben aan het livestreamen hoe ik mijn crusader naar 60 train :)
Wel muziek only stream! http://www.twitch.tv/luukwaplays
Wauw. :P

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-12 00:18

The Chosen One

Zie signature!

Doen die enranged phantasm vam Act V zoveel damage of doen die elemental damage of zo?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Astratuner
  • Laatst online: 18:41
Medetweakers,

Maakt het eigenlijk iets uit voor de loot als je op expert, master of torment grind? Ik wou dus graag weten of je bv. in master betere stats/rolls gaat krijgen dan in expert mode?

• Luukwa

Luukwa

o/

Deadsmell schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 19:14:
[...]

Check gewoon je skills en je runes. Als je voor een skill of rune crit nodig hebt om een bepaald effect te bereiken, dan loont het om daar rekening mee te houden. Denk aan extra fury bij een crit, waardoor je skills langer aan kunt houden, of het sneller terugkrijgen van resources op crit.

Enchanten kan je met de Mystic doen, die je in Act V krijgt. Daarmee kan je affixes op je gear swappen of verbeteren.

[...]

Wauw. :P
Wassup =)? Microfoon is kapoet dus praten word dan lastig :)

Soundcloud!

• jaydenjarno
  • Laatst online: 23-12 15:33
Iemand die een 2 handed gebruikt bij een monk? Gebruik nu 2 one handers. Gebruik deadly reach en vulture kick. Ook veel whirlwind en Denk dat 2 one handers beter zijn maar er vallen veel betere 2 handers

• Luukwa

Luukwa

o/

Heb nu dus een one-handed gevonden op mijn Crusader en daar een +120 damage gem in gestopt, voel me nu wel een beetje OP, alle 1-hit op expert x)

Morgen maar wat moeilijk proberen.

Soundcloud!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:39

Umbrah

The Incredible MapMan

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8eoWovVj6oJlXU4HFqHD6O28/full.png

In Adventure mode, Torment 1 aan het levelen. 2 Lups tegelijk van Adria; van 12 naar 14 gegaan in een mep :) Eigenlijk ERG leuk. Bonus area's zijn geweldig!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik lvl mijn Crusader ook alleen maar in Adventure mode, zijn erg leuk die bounties
Ben lvl49 nu
Alleen vanmorgen ff gespeeld, toen was die nog lvl41

[ Voor 31% gewijzigd door Cthulhu op 26-03-2014 20:38 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/AdooyAoPTJxILpeXTln1eJQF/full.jpg

Helemaal niet vervelend <3

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• Grin
  • Laatst online: 17:52

Grin

Ride si sapis.

Astratuner schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 19:30:
Medetweakers,

Maakt het eigenlijk iets uit voor de loot als je op expert, master of torment grind? Ik wou dus graag weten of je bv. in master betere stats/rolls gaat krijgen dan in expert mode?
Ja en ja.
Bijvoorbeeld, sommige (set) legendaries droppen allen op Torment.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Grin schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 21:10:
[...]

Ja en ja.
Niet helemaal, een vriend van me kreeg een legendary chest die bijna perfect rollde op expert difficulty.
495 vit, 496 int, 15% life, 3 sockets... echt een zieke chest.
Of ze moeten nog hoger kunnen? Ik kan er naast zitten natuurlijk ;).
Of je bedoelt alleen rares natuurlijk... argh, ik wil duidelijkheid! :P

[ Voor 24% gewijzigd door Jerry op 26-03-2014 21:34 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:52

Megalodon86

Enzyme X

Ik begon ACT5 op master... kreeg ik allemaal sub 60 lvl items.. Dus toch maar T1 gedaan, meteen allemaal mooie drops. Net niet mooi genoeg voor echt dikke upgrades, maar wel veel beter dan daarvoor. Al 2 set items gevonden (blackthorne) en een leg belt, maar die maar meteen gesalvaged. Ook al een imperial gem, verder alleen marquise, en dat na 3 uur spelen. Moet wel zeggen dat ik nu lvl66 ben en T1 toch wel behoorlijk zwaar begint te worden. Vooral omdat mn dmg eigenlijk wat aan de lage kant is (88K).

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-12 19:30
Vandaag spel binnen gekregen. Had meer dan een jaar niet gespeeld denk ik en had 12k dps en tussen de 500 en 600 all resist. Nadat ik act 5 heb uitgespeeld(op hard), heb ik mijn dps meer dan vertienvoudigd :D

Heb net een request voor de tweakers guild gestuurd. <GoT> GatheringOfTweakers als ik het goed heb :)

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12 11:29
@#$^ die urzael zeg!
Zit je lekker de hele tijd t1 te spelen lekker uitdagend en tegelijk chille xp/items krijg je die boss niet neer door zijn oneshots. Helaas moeten alteren naar masters om em aan te pakken. Heb je em rond 40% loop je net verkeerde kant op fuuuuu!! Damn wel lekkere bossfights tbh maar verdomme zo rage ik em toch achter mijn bureau haha.

Verwijderd

Soulizer schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 22:59:
@#$^ die urzael zeg!
Zit je lekker de hele tijd t1 te spelen lekker uitdagend en tegelijk chille xp/items krijg je die boss niet neer door zijn oneshots. Helaas moeten alteren naar masters om em aan te pakken. Heb je em rond 40% loop je net verkeerde kant op fuuuuu!! Damn wel lekkere bossfights tbh maar verdomme zo rage ik em toch achter mijn bureau haha.
pff op master vond ik urzie nog erg pittig ook :D

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-12 00:18

The Chosen One

Zie signature!

Michielodc schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 22:58:
Vandaag spel binnen gekregen. Had meer dan een jaar niet gespeeld denk ik en had 12k dps en tussen de 500 en 600 all resist. Nadat ik act 5 heb uitgespeeld(op hard), heb ik mijn dps meer dan vertienvoudigd :D

Heb net een request voor de tweakers guild gestuurd. <GoT> GatheringOfTweakers als ik het goed heb :)
En de GoTHC clan joinen voor hardcore. >:)

Heb nu act 1-5 op expert gefinished op mijn (2e) Crusader. Begonnen met adventure mode. _/-\o_

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Verwijderd

[...]

Kan ik je gelijk voor het volgende waarschuwen, spelen op Hc en je bereikt het volgend level, medespelers typen gz en jij tnx terug typen op Hc, weet uit ervaring; dat is niet handig 8)7

• RocketKoen
Afbeeldingslocatie: http://v.cdn.cad-comic.com/comics/cad-20140326-90a19.png

TheS4ndm4n#1919

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01-12 19:30
The Chosen One schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 23:40:
[...]

Heb nu act 1-5 op expert gefinished op mijn (2e) Crusader. Begonnen met adventure mode. _/-\o_
HC zit er voor mij niet in. Daarvoor speel ik niet genoeg :) Speel vooral dota 2, maar diablo beetje ernaast.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-12 14:52
Angeloonie schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 16:23:
[...]

Simpel: Entangling Shot met Justice is Served gebruiken, heb je 6 hatred.

Overigens niets om je voor te schamen, ik ben bij de Ram een difficulty of 2 omlaag gegaan, en het einde zelfs nog een :P En ik heb aardig wat DPS hangen :+
Ik was zelf al tot die conclusie gekomen :P entangling shot is erg goed.
De ram heb ik op master gedaan, maar verder alles (bounties en rifts) gaat prima op torment 1.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-12 17:38

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Grin schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 21:10:
[...]
Ja en ja.
Jerry schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 21:30:
[...]
Niet helemaal, een vriend van me kreeg een legendary chest die bijna perfect rollde op expert difficulty.
495 vit, 496 int, 15% life, 3 sockets... echt een zieke chest.
Of ze moeten nog hoger kunnen? Ik kan er naast zitten natuurlijk ;).
Of je bedoelt alleen rares natuurlijk... argh, ik wil duidelijkheid! :P
Sommige (set) legendaries droppen alleen op Torment. Heel duidelijk. Die vriend van jou had dus een legendary die ook op lagere difficulties dropt. Los daarvan kan je op een lagere difficulty ook top rolls krijgen. De kans daarop is alleen kleiner dan wanneer je op torment speelt.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

In act 3 maar paar tandjes terug gegaan met de crusader.

Level samen met ^^Onme ook op zijn crusader. zodra je de 60 gepasserd bent begin je inderdaad wrathstarved te worden. Grootste probleem is eigenlijk dat ik tussen de 60 en nu, nauwelijks ugprades vind. daardoor zit ik ingame nog steeds op een matige 107k paperdoll en dat is gewoon niet genoeg voor torment voor een crusader.

overleven is het probleem niet, ik heb Gom en Siege practisch siolo gedaan omdat ^^Onme niet genoeg toughness had :+ maar beide zat ik peentjes te zweten dat ik niet tegen de softenrage aan zou lopen, de DPS is gewoon te laag :(

Maar zelfs ragestarved zijn met maar 1 spender Is inderdaad wel triest :/ Heb nu zoveel mogelijk op IAS gegooid enige andere optie is een cooldown build maken met Akarat's champion en de rune die elke attack kans geeft op 1 sec cooldown.

Vanavond ook maar eens een hammerbuild proberen,

http://us.battle.net/d3/e...usader#bedifl!WicY!Ybcbbc

Mogelijk Holy cause vervangen wrathful als sustain niet genoeg blijkt.

Welke build gebruiken de andere crusaders hier? en hoe gaan jullie om met wrathstarvation?

[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 27-03-2014 07:24 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:09
de drops van gister hebben er voor gezorgd dat ik nu top5 healing (van barbs) heb overal, en no1 EU :)
http://www.diabloprogress...1287/Shatterbone/31199045

Nu nog een betere dps

[ Voor 3% gewijzigd door pstalman op 27-03-2014 07:36 ]

https://d4armory.io/Player/803500

• EricNL
  • Laatst online: 24-09 12:40
Vanochtend toch maar gekozen voor iets minder life, maar wel een bak meer toughness op m'n Wizard.
538k Life was toch wel erg veel. Nu terug naar 480k life, maar wel over de 8m Tougness (buffed) heen.

Ook eindelijk de stap genomen, en afscheid genomen van m'n Inna's pants. Nu de Witching Hour en (legacy) Tal Rasha Chest nog, en ik heb geen enkele pre-2.0 gear meer over :D

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gister Mathael gedropt, niet op Torment, want dat was onmogelijk voor mij.

Nog een aantal upgrades gevonden, nou ja upgrades, redelijk wat DPS verloren, maar wel een back Toughness erbij.

Ik ben er nog niet uit of ik de Blackhole nou een goede skill vind.

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-12 16:57
Hoop dat ik vanavond nog wat tijd heb om mijn Crusader wat te levelen. Helaas super druk aankomende weken dus weinig tijd om te spelen. Er zijn tijden geweest dat ik een week vrij nam voor een release als deze :+

PSN: Brwmaster

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-12 16:04
Gister voor het eerst in Act 5 rond gelopen. Man wat een heerlijk sfeertje!

Gister had RNG het niet op mij geloof ik. 4u knallen en maar 1 leg, doet de pret helaas niet drukken RNG :D
@#$^ die urzael zeg!
Ik begrijp niet waarom iedereen zo'n moeite heeft met Urzy, want ik vond hem echt doodsimpel. Heb hem weliswaar op Master (66) oid gedropt, maar dan nog. Alles is gemakkelijk te ontwijken en hij staat veel stil. Mijn health dropte nauwelijk. Point - click - die, toch? :)

mfreriks schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 08:11:
Gister voor het eerst in Act 5 rond gelopen. Man wat een heerlijk sfeertje!

Gister had RNG het niet op mij geloof ik. 4u knallen en maar 1 leg, doet de pret helaas niet drukken RNG :D
Sfeertje in adventure mode is ook heerlijk, merkte ik gisteren. Zelfs oude maps, die opeens een heel andere belichting hebben en gevuld zijn met andere vijanden. Heel fijn!

[ Voor 24% gewijzigd door Deadsmell op 27-03-2014 08:15 ]

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Deadmell, mee eens, met m'n wiz op T1 gedaan zonder problemen en zonder een enkele keer dood te gaan.

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-11 20:50
Bij mij was het precies andersom tussen Urz en Adria. Met m'n monk heel veel moeite gehad met Urz en moeten verlagen naar expert, maar Magda kreeg ik gewoon neer op master.

Malthael is nog niet gelukt trouwens. Die wolkjes doen zo veel damage..

edit: Adria ipv Magda

[ Voor 5% gewijzigd door Azaruc op 27-03-2014 08:44 ]

D3 Profile

• RocketKoen
Azaruc schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 08:18:
Bij mij was het precies andersom tussen Urz en Magda. Met m'n monk heel veel moeite gehad met Urz en moeten verlagen naar expert, maar Magda kreeg ik gewoon neer op master.

Malthael is nog niet gelukt trouwens. Die wolkjes doen zo veel damage..
Je moet ook niet in die wolkjes gaan staan :P

Er zijn maar 3 regels die je moet volgen
1) Niet op dingen gaat staan die over de vloer kruipen
2) Heel hard wegrennen als hij zijn shield/slow up heeft. Het liefst met een escape skill vanwege de slow.
3) Als hij in het 2e deel naar het midden teleport voor zijn enorme AoE, achter hem gaan staan.

TheS4ndm4n#1919

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:53
Om zeker te zijn dat Malthael zijn legendary dropped na mijn eerste kill keek ik gisteren mijn achievements na. Nu blijkt dat ik ergens in act 1 nog een quest vergeten ben, maar toch staat alles afgevinkt qua onderdelen van die achievement?

De achievement die alle quests van act 1 omvat staat wel degelijk onder de kop 'unearned' in mijn lijst, dus iemand een idee waar/hoe ik kan nagaan welk deel van act 1 ik nog moet doen?

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-11 20:50
RocketKoen schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 08:23:
[...]

2) Heel hard wegrennen als hij zijn shield/slow up heeft. Het liefst met een escape skill vanwege de slow.
3) Als hij in het 2e deel naar het midden teleport voor zijn enorme AoE, achter hem gaan staan.
Haha, ja dat ik die wolkjes moet ontwijken snap ik ;)
Maar ik moet verdomd dichtbij hem staan om hem überhaupt te raken, dus dan kom je vanzelf in aanraking met die wolkjes..

D3 Profile

• lolgast
Ik heb gisteren weer wat gespeeld en de stap naar Expert weer gezet. Ik was inmiddels een tijdje op Master aan het spelen. Vind zelf dat ik al weinig damage heb, dus wil eigenlijk geen damage inruilen voor toughness, maar af en toe dropt mijn health toch hard op Expert -.-'

• Somiii
Gister buffed 1mil DPS gehaald met mijn wiz.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Somiii-1688/hero/7874080
Unbuffed is de damage ook heerlijk.
Aardig wat legendary plans gevonden en een Bul-Kathos
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/HNoIhCj.png

• EricNL
RocketKoen schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 08:23:
[...]

Als je een Wizard bent zou ik sowieso Teleport aanraden voor Malthael. Zodra hij in zijn 2nd form die laser-beam achtige skill doet, direct achter hem teleporten. Je kan wel heel leuk allemaal damage dealers meenemen, maar geloof me: als je één keer pech hebt lig je neer.

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-12 09:59
Gisteren 70 gehit net een paar mobs voor Adria, met 95% XP in 69 dropt er een Folminator... Leuk ding hoor daar niet van, in 1 klap 80k DPS erbij maar toch balen dat hij niet even 15 minuten langer kon wachten met droppen, dan was het de 70 versie geweest.

Malthael ook verslagen, lastige boss al kwam dat meer doordat er geen ruimte meer was om fatsoenlijk heen en weer te lopen op het einde, drie wipes op 5-10% dat was ook naadje.

Is die eindelijk dood, krijg je een Goldskin als Wizard... Werkt dat ding eigenlijk wel? "Chance for monsters to drop gold when you hit them" ik heb het even getest (was al laat) maar zag niks, ik denk dat het een melee Legendary is.

Al met al leuke expansion maar een zure nasmaak vanwege de drops. Vanavond maar eens quests resetten en nog een keertje uitspelen ditmaal op Torment.

• Somiii
Notlupus schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 08:31:
Gisteren 70 gehit net een paar mobs voor Adria, met 95% XP in 69 dropt er een Folminator... Leuk ding hoor daar niet van, in 1 klap 80k DPS erbij maar toch balen dat hij niet even 15 minuten langer kon wachten met droppen, dan was het de 70 versie geweest.

Malthael ook verslagen, lastige boss al kwam dat meer doordat er geen ruimte meer was om fatsoenlijk heen en weer te lopen op het einde, drie wipes op 5-10% dat was ook naadje.

Is die eindelijk dood, krijg je een Goldskin als Wizard... Werkt dat ding eigenlijk wel? "Chance for monsters to drop gold when you hit them" ik heb het even getest (was al laat) maar zag niks, ik denk dat het een melee Legendary is.

Al met al leuke expansion maar een zure nasmaak vanwege de drops. Vanavond maar eens quests resetten en nog een keertje uitspelen ditmaal op Torment.
Ik raad je aan ga bounties doen en rifts :D daar word je heel blij van.

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Ik ben eergisteren ook begonnen met ROS met m'n SC WIZ en een kamaraad (ook wiz). Eerst op torment III maar uiteindelijk op master geëindigd niet normaal dat verschil in moeilijkheidsgraag binnen één act. Best leuk eigenlijk als je het met de voorgaande acts vergelijkt. Niet echt veel upgrades gevonden maargoed moet nog bounties spelen en Crusader beginnen. Voldoende speelmateriaal voorlopig weer.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-12 00:40

solique

Fire is all I need

Gisteren mijn DH van toughness van 100k naar 1.4m gekregen en dps van 20k naar 100k gaat de goede kant op. In act5 net Urzael gedood, ging nog best makkelijk al heb ik m op hard gezet omdat mijn char beter moet worden.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Gisteren deze leuke build met men mage geprobeerd: http://us.battle.net/d3/e...wizard#aRgkSN!dSRY!ZcYZZa

Magic missiles voor slow en disintegrate voor filler damage. Daarnaast black hole die een hoop damage meer doet maar het interessantste zit hem in slow time an mirror images. Je mirror images gaan namelijk ook black hole casten waardoor grote packs gewoon easy worden daarnaast gaan ze ook altijd slow time casten wat dan weer een hoop enemies stunt die op je af komen en je andere dmg kan ignoren. Je passive skills zorgen er ook voor dat de cd op je mirror images en slow time sterk gereset worden.

Vind het echt een hele leuke build met zeer korte cooldowns.

Verder gisteren eerste reeks bounty's afgewerkt in adventure mode en daarna nephalem rift gedaan wat echt wel een heel erg lange dungeon is tot je genoeg mobs gecleared hebt :p. De mob die je op het einde krijgt is ook best hard en vooral heel veel leven. Je moet wel effen tijd nemen voor nephalem rifts maar de rewards zijn er ook wel naar.

• Megalodon86
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:52

Megalodon86

Enzyme X

@#$^ die urzael zeg!
Ik kreeg hem wel neer op T1, maar duurde letterlijk 10 minuten... vervolgens géén leg :(

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Na twee avonden moet ik nog een balkje tot level 70. Ik heb campain nu uitgespeeld en ben begonnen met adventure mode.

Ik moet zeggen dat het enchanten wel te gek is.

Gisteren legendary bracers gevonden met.

384 dex
411 vit
89 all res
14% life

Ik heb de %life gerolled naar crit chance. Wel jammer dat het nog niet op Battle.net wordt getoond.

• EricNL
Anno schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 08:41:
Na twee avonden moet ik nog een balkje tot level 70. Ik heb campain nu uitgespeeld en ben begonnen met adventure mode.

Ik moet zeggen dat het enchanten wel te gek is.

Gisteren legendary bracers gevonden met.

384 dex
411 vit
89 all res
14% life

Ik heb de %life gerolled naar crit chance. Wel jammer dat het nog niet op Battle.net wordt getoond.
Battle.net profiles zijn een beetje gebugged. Stats die je hebt gererolled worden niet getoond of kloppen niet. Mijn Tal Rasha Source geeft aan ook hele lage average damage te hebben, terwijl er gewoon 300-310 damage op zit :P

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 05-12 10:21

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Somiii schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 08:24:
Gister buffed 1mil DPS gehaald met mijn wiz.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Somiii-1688/hero/7874080
Unbuffed is de damage ook heerlijk.
Aardig wat legendary plans gevonden en een Bul-Kathos
[afbeelding]
Wauw , ik ben al blij met me 582k buffed dps . 1m is echt super :D

YO! fucknuts! It's Probing time!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-12 20:27
Gister ook maar begonnen aan adventure mode (T1), snap het nog niet helemaal maar dat komt wel. Ik heb met wat randoms gespeeld en die vlogen van bounty naar rift en terug wat het een beetje warrig maakte.

Eerste indruk is erg positief iig, leuke afwisseling van een beetje grinden i.c.m. veel events en bosses. Paar dingen die mij direct opvielen:
-Mega veel bonus XP pools? Kwam er in 30 minuten 5 tegen!
-Mega veel legs? Zal wel gewoon RNG zijn maar ik had 6 legs in een uur, waarvan 2 designs en 3 plans.
-De random items die je kan kopen met bloodshards zijn best aardig. Een aantal items gekregen (geen legs) die (met wat enchanting) toch upgrades waren.

Doelstelling om toughness op te krikken iig direct gelukt, gisteren van 2m naar 3.8m gegaan. :)
Grimmie187 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 08:53:
Gister ook maar begonnen aan adventure mode (T1), snap het nog niet helemaal maar dat komt wel. Ik heb met wat randoms gespeeld en die vlogen van bounty naar rift en terug wat het een beetje warrig maakte.

Eerste indruk is erg positief iig, leuke afwisseling van een beetje grinden i.c.m. veel events en bosses. Paar dingen die mij direct opvielen:
-Mega veel bonus XP pools? Kwam er in 30 minuten 5 tegen!
-Mega veel legs? Zal wel gewoon RNG zijn maar ik had 6 legs in een uur, waarvan 2 designs en 3 plans.
-De random items die je kan kopen met bloodshards zijn best aardig. Een aantal items gekregen (geen legs) die (met wat enchanting) toch upgrades waren.

Doelstelling om toughness op te krikken iig direct gelukt, gisteren van 2m naar 3.8m gegaan. :)
Heb het gisteren solo even gecheckt en dat was ook ongeveer mijn conclusie. Ging opeens heel hard met de xp door al die pools. Blood Shards schoten ook wel op. Had na iets van zeven bounties en één rift al meer dan 70. Geen idee of dat veel is, want ik heb er nog niets voor gekocht. Vanavond maar even met een team! :)

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 27-12 16:57
Lees elke dag dit topic op mijn werk en dan te bedenken dat ik vanavond alweer geen tijd heb. Mijn HC Crusader moet naar 70 ik wil bounties doen :P

PSN: Brwmaster

• Grimmie187
Deadsmell schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 08:59:
[...]

Heb het gisteren solo even gecheckt en dat was ook ongeveer mijn conclusie. Ging opeens heel hard met de xp door al die pools. Blood Shards schoten ook wel op. Had na iets van zeven bounties en één rift al meer dan 70. Geen idee of dat veel is, want ik heb er nog niets voor gekocht. Vanavond maar even met een team! :)
Weet nog niet zeker of ik tijd heb vanavond maar anders hou ik me aanbevolen!

Weet iemand trouwens hoe het zit met het resetten van Adventure mode oid? Ik joinde gisteren een aantal keer een random game waar bijna alle bounties al gedaan waren.

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23-12 19:16
Ik heb gisteren ook weer upgrades gevonden voor mijn monk.

Sinds de switch naar 2 1-handers is Malthael op T1 een eitje. _/-\o_

Ik zit ingame op 450k unbuffed DPS, 12m toughness (1700 all-res :o ) en 20k healing (iets van 9k loh). Jammer dat armory profiles niet goed werken.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• EricNL
Grimmie187 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:05:
[...]

Weet nog niet zeker of ik tijd heb vanavond maar anders hou ik me aanbevolen!

Weet iemand trouwens hoe het zit met het resetten van Adventure mode oid? Ik joinde gisteren een aantal keer een random game waar bijna alle bounties al gedaan waren.
Dan moet je Public Games van andere gejoined zijn. Zodra jij de game leaved en je start opnieuw zijn je bounties gereset.

• Grimmie187
EricNL schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:07:
[...]

Dan moet je Public Games van andere gejoined zijn. Zodra jij de game leaved en je start opnieuw zijn je bounties gereset.
Ok duidelijk. Wel vaag dat je bounties resetten als je je eigen game leaved? Er zijn iets van 50-100 bounties ofzo, het is neem ik aan niet de bedoeling dat je die allemaal doet in 1 sessie? :+

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zo gisteren begonnen in Reaper of Souls, wat een heerlijke sfeer heeft de game, gelijk begonnen met mijn Wizz welke 238k DPS Buffed en 600k Thoughness had en begonnen op T1 in het begin ging het echt heerlijk lekker grinden en alles ging relatief snel neer, naar mate de verhaal lijn verder kwam werd het steeds lastiger en uiteindelijk op Lv68 kwam het moment dat ik voor het eerst sinds ik lv60 ben geworden niet op Inferno of MP7+ of T4+ meer kon spelen ik moest terug zakken naar expert, uiteraard gepaard met enige frustratie.

Ik was 1 balkje lv69 toen ik voor de Portal naar Matheal stond, sja das wel zonde natuurlijk zo dichtbij lv70 en dan een gegarandeerde Legendary mislopen :S Kortom nog even gegrind in een rift.

Na lv70 Matheal neer gehaald en gelijk bounties gaan doen, wat is dat een verademing zeg niet meer rinse en repeat heerlijk !

Uiteindelijk de avond afgesloten met wat flinke upgrades, en inmiddels zit ik op 600k DPS ( met alleen magic weapon : force ) en een kleine 5.5 Mil thoughness, en kan ik weer verder op T1 :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• EricNL
Grimmie187 schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:09:
[...]

Ok duidelijk. Wel vaag dat je bounties resetten als je je eigen game leaved? Er zijn iets van 50-100 bounties ofzo, het is neem ik aan niet de bedoeling dat je die allemaal doet in 1 sessie? :+
Nee, dat heb je denk ik verkeerd begrepen.
Als je Adventure Mode start, dan:
- Kun je op elk moment naar elke waypoint, in elke Act
- Kun je Bounties hunten. Elke Act heeft (willekeurig) 5 bounties. Oftewel, als je een nieuwe Adventure Mode game start zijn er 25 bounties te hunten. Kill je 5 bounties en restart je de game -> 25 nieuwe bounties. Kill je 24 bounties en restart je de game -> 25 nieuwe bounties.

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ShadowBumble schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 10:32:
Is het jullie al opgevallen dat er sinds gisteren een Blizz AR app in de app store van Apple staat dat als je de CE editie hebt, kan je met die ap het boek scannen en dan kun je de 3d models daarvan op je ipad bekijken ? Vond het wel grappig gevonden
Nadat ik dit al had gepost is het nu officieel naar buiten gekomen :

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:40

vhal

ಠ_ಠ

Nou...The Butcher toch maar op Master gekilled omdat T1 simpelweg niet lukte (ik ben lv 66 met gare pre patch gear). Voelde wel een beetje jammer maar ach. Via een andere player had ik nog een quest voor A4 (Kill Diablo) maar die moest ik terugswitchen naar Expert :/

A5 gestart op Expert tot de 'baas' in de cathedral maar dit ging weer een stuk makkelijker. Vanavond maar eens kijken hoe dit is op Master. Ik verwacht er weinig van met mijn 140k dps en 800k touchness. :/ Alle items die ik vind hebben procentueel meer touchness maar ik lever bijna altijd in in % damage :/ Verder lijkt het erop dat alle items level 61 zijn.

Hoe zit het dan precies met die gegarandeerde legendaries?

Strava

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:09
Nog een tip voor de lvl 60's die aan act5 beginnen, als je eerst Dia nog killed heb je zowat een half lvl exp erbij voor je a5 start.

https://d4armory.io/Player/803500

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

levelen in Act 5 is erg rap, je hoeft niet echt moeite te doen om lvl 70 te worden voor mathael.
Ik heb 2 gebieden 2x doorgelopen en toen was ik al lvl 70.

Vanmorgen even gespeeld en binnen 10 minuten 2 legendaries :D Waarvan deze 1 was:
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2ijojth.jpg
_O_ Perfecte IAS, erg hoge dex/res all en een socket :D Weet niet eens wat ik moet rerollen, want de main stats zijn al zo goed, kan hooguit 30 dex en 5 res all er bij ofzo.. En de secondaries zijn niet zo interessant.

Vond gisteren deze, helaaaaaas op level 65 (iemand anders zijn game), maar toch al een leuk item. Vooral de unique stat is echt geweldig. Bounties op normal zijn nu echt grappig, mijn 3 wolven maken alles waar ik langs loop af _O_ Toch besloten om hem te rerollen (5 Forgotten Souls nodig gehad) en 2 sockets gekregen.. Hoopte op 3 maar heb niet meer Souls. Was een minimale upgrade t.o.v. mijn vorige cloak. Echt zuur dat deze net op lvl 65 dropte en niet op lvl 70. :'(
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/1z73fw8.jpg

B.net loopt nog steeds achter in de profiles... De reroll voor sockets toont hij wel, maar rerolled stats niet. Erg irritant. In ieder geval ingame nu bijna 1.000.000 DPS en 3.000.000 toughness :D

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 27-03-2014 09:32 ]

• EricNL
All Res re-rollen op die Mempo voor Crit Chance, en dan middels een Diamond Gem in je Armor/Pants zelfs nog meer All Res er voor terug krijgen?

Daarnaast: je bent een DH. All Res is natuurlijk leuk, maar als een Demon Hunter klappen krijgt ga je toch wel dood. Ik zou er niet over na hoeven te denken: weg met de All Res op die Mempo!

[ Voor 26% gewijzigd door EricNL op 27-03-2014 09:35 ]

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-12 10:50

Madstorm

Derping all the way!

desjaak909 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:09:
Voor degene die legendary mats zoeken: http://diablo.incgamers.c...afting-Material-Challenge

Ik moet nu blijkbaar Malthael farmen voor de reaper's fear om bracers te craften, wel nice die heeft dus gewoon 8 random properties http://eu.battle.net/d3/e...mith/recipe/reapers-wraps
Heeft ie niet.. heeft er 5. Ik heb hem gisteren gecraft.. staat ook onderin de comments bij Battle.net. Die ik gecraft had was helaas salvage junk :(

I'm an Ironman!

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-12 16:20
Gisteren mijn crusader verder geleveld tot lvl 54. Dat rerollen van stats is ideaal om de bonus exp per kill hoog te houden. Tot nu toe bevalt hij prima en ik kan niet wachten om hier op lvl 70 mee aan de slag te kunnen.Ik denk dat ik deze naast mijn DH veel zal gaan spelen.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Is er nog een goede plek om Deaths Breath te farmen? Heb nog een shitload nodig om m'n artisan te levelen.

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
The Chosen One schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 23:40:
[...]

Met wie moet ik daarmee contact opnemen?

PSN: Alvanosa

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Mad-Matt schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:48:
Is er nog een goede plek om Deaths Breath te farmen? Heb nog een shitload nodig om m'n artisan te levelen.
Bounties en Rifts is mijn ervaring naar gisteren :)

• EricNL
Mad-Matt schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 09:48:
Festering Woods in Act 1? 2 gegarandeerde elite packs. Gemiddeld vind je daar wel 3-5 elite packs.

• Ulanbator
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21-01 15:15
Rephlexer schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 14:14:
Damn, ik kom hier net tot een zeer leuke maar ook wel schaamtelijke constatatie...

Ik was op mn monk met een 2h rare aan het spelen toen er een legendary staff dropte.
Leuk! upgrade over de ganse lijn.

Nu zie ik de armory dat het een 1H staff is.... met 2600 dps en 1000+ dex Oo
Heb ik blijkbaar paar uur met 1 1h zitten spelen..

http://eu.battle.net/d3/e...phlexer-2499/hero/4646116
Neeee, ik zie nu pas in de armory dat ik ook een 1h staff heb! |:(

Misschien de alcohol consumptie iets terug schroeven :P

Dit geeft weer mogelijkheden voor vanavond!!

Die amu die healt in Arcane is ook tof!

D3 Armory

Pagina: 1 ... 111 ... 154 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: http://irc.tweakers.net/diablo3
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in [PC] Diablo 3 Problemen topic
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in [PC] Diablo 3 Trading topic

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]Battle.net tag[/url]