Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchManticore schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 16:55:
Hoe tevreden zijn de S4 gebruikers hier met de batterij?
Zijn er misschien mensen die kunnen bevestigen dat hij het met zwaar gebruik een hele dag uithoudt?
Het algemeen beeld is, afgaande op de reacties hier en elders, in vergelijking met andere high-end android toestellen, uiterst positief.
Dat betekent, zo'n 4 uur internetten, 20 telefoontjes van maximaal een kwartier en bijna nonstop whatsappen? Gaat de S4 dat volhouden of kan ik dan beter meteen al een grotere accu bijbestellen?
Ik snap je probleem niet bro. Je weet toch dat je de accu v.e. S4 kunt wisselen? Koop eventueel een accu huislader/autolader en 2 (of in jouw geval 3) Xtra accu's and you're done. m.a.w. standaard een goede accu en het feit dat je'm ook nog'ns kunt wisselen, maakt de S4 een ideale match voor je. Jouw voorbeeld, om eventueel een grotere accu bij te bestellen, heb je geen bezwaar dat je toestel 'wat'dikker wordt ? Go Crazy! Keuzes galore; You're free 2 choose. Good luck 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawathay
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 13:59
Ik heb gisteren mijn S4 binnen gekregen, maar wat is nu het beste om met de accu om te gaan? Ik zie zoveel verschillende verhalen. Eerst 5x volledig opladen en leeg laten lopen tot 0%, en daarna in kleine stapjes? Of altijd volledig opladen en leeg laten lopen? En is zo'n docking station uit de post hierboven niet slecht voor de accu? Want dan is hij dus altijd aan het opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:42
Mikevdkruk schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 23:14:
Volgens mij is er gewoon wat mis met me accu, batterij vanochtend 11:00 helemaal opgeladen. Scherm op 90% maar synchronisatie gps en andere batterij slurpers zijn uit.
Vanavond nog maar 44% over! Terwijl ik me telefoon niet eens zoveel gebruikt heb.
Ook vind ik het vreemd dat me telefoon in de standby stand even 6% accu verbruikt in 1.5 uur!

Of er draait nog iets op de achtergrond of de accu is gewoon niet goed want wat die nu gebruikt is niet normaal volgens mij.
Hoe zit het met je bereik? Als je telefoon constant naar 3G moet zoeken gaat het snel ja. Bij mij scheelt hoeveel bereik je hebt echt heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-07 01:25
Effe een herpost aangezien men misschien over mijn vraag heen heeft gekeken.. :-)

Beste mensen..

Gisteren mijn S4 gehaald...heb er, tov mijn S2, nog neit echt een WOW-gevoel over..maar ja..maakt niet uit.

Ik heb een probleem met het instellenv an mn gmail in de default mail app.
Heb geen behoefte om de aparte gmail app te gebruiken.
Als ik mijn gmail instellingen heb afgerond...dan kan ik zeer oude mails ( uit 2010 tot 2012 ) downloaden...maar recentere mails ( van bijv 5 min geleden ) trekt ie niet naar binnen. En dat terwijl het op de S2 nog wel gebeurt.

Heb account verijderd..opnieuw ingesteld want dat ie de oude mails download geeft toch aan dat de instellingen goed zijn..alleen de meest recente...What did I do wrong..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-07 20:24
-Edwin- schreef op zondag 14 juli 2013 @ 01:14:
[...]

Hoe zit het met je bereik? Als je telefoon constant naar 3G moet zoeken gaat het snel ja. Bij mij scheelt hoeveel bereik je hebt echt heel veel.
Bereik is gewoon goed! Ik heb zelf het idee dat er nog wat op de achtergrond draait maar ik weet niet wat!
Kan het ook komen dat de accu nieuw is? Telefoon heb ik nu 2dagen en heb hem 1 keer opgeladen. Lijkt me vreemd maar ik weet het ook niet.
Ik denk als ik een spelletje zal doen dat me S4 binnen een uur leeg zou zijn

Ook werkt de functie smart pauze en dat het scherm uitgaat als ik weg kijk, ik zit in een lichte omgeving en beide zijn ingeschakeld

[ Voor 10% gewijzigd door Mikee007 op 14-07-2013 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mikevdkruk schreef op zondag 14 juli 2013 @ 09:20:
[...]
Ik heb zelf het idee dat er nog wat op de achtergrond draait maar ik weet niet wat!
Google Play: SystemPanelLite Task Manager..

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Een handige app en ik hem hem daarom ook gelijk geinstalleerd maar system apps kan ik niet afsluiten neem ik aan? Daarvn staan er de meeste tussen. Ik zal is in de gaten houden of die nu zuiniger is.
Met deze app kan ik neem ik aan alleen applicaties afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het bij jullie gegaan met de gratis 50 GB Dropbox ruimte? Ik heb Dropbox geinstalleerd, ingelogd met mijn bestaande account en al meer dan 24 uur gewacht maar ik heb nog geen 50 GB erbij gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:05

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Het moge duidelijk zijn dat dit een S4 topic is, dus offtopic S3 berichten 'verwijderd'. Graag dus on topic blijven.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 23:25
Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2013 @ 10:39:
Hoe is het bij jullie gegaan met de gratis 50 GB Dropbox ruimte? Ik heb Dropbox geinstalleerd, ingelogd met mijn bestaande account en al meer dan 24 uur gewacht maar ik heb nog geen 50 GB erbij gekregen.
Die krijg je ook niet meteen, je moet volgens mij 7 dingen uitvoeren een soort tour als ik mij goed herinner. Als je inlogt bij dropbox zie je dat wel ergens staan en in de mail die je gekregen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mytheory schreef op zondag 14 juli 2013 @ 11:18:
[...]

Die krijg je ook niet meteen, je moet volgens mij 7 dingen uitvoeren een soort tour als ik mij goed herinner. Als je inlogt bij dropbox zie je dat wel ergens staan en in de mail die je gekregen hebt.
Dan heeft het denk ik te maken met dat ik met een bestaand dropbox account heb ingelogd en geen nieuwe heb aangemaakt? Ik heb die tour niet gekregen bij het inloggen en ook geen e-mail.

Kan iemand bevestigen dat de 50 GB alleen geldt als je een nieuw account aanmaakt en niet wanneer je met een bestaand account inlogt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:28
Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2013 @ 12:18:
[...]

Dan heeft het denk ik te maken met dat ik met een bestaand dropbox account heb ingelogd en geen nieuwe heb aangemaakt? Ik heb die tour niet gekregen bij het inloggen en ook geen e-mail.

Kan iemand bevestigen dat de 50 GB alleen geldt als je een nieuw account aanmaakt en niet wanneer je met een bestaand account inlogt?
Ik heb de 50 GB ook gekregen terwijl ik bestaand account had.
Ik heb gewoon ingelogd en toen kwam de storage bij mijn account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sibrand schreef op zondag 14 juli 2013 @ 12:59:
[...]

Ik heb de 50 GB ook gekregen terwijl ik bestaand account had.
Ik heb gewoon ingelogd en toen kwam de storage bij mijn account
Ok bedankt, dan ga ik even contact opnemen met Samsung :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchManticore schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:47:
[...]

Ha, nou een telefoon is meer dan een stuk speelgoed, en zeker een smartphone is een functioneel apparaat.

K heb een drietal eigen bedrijven, en ik sta de hele dag in contact met de drie managers van die bedrijven en een aantal werknemers. Ik krijg enorm veel data aangeleverd via telefoon, deels via whatsapp, deels via browser, deels via email.

Ik zit er geen spelletjes op te doen... :9

Samen met een tablet en een laptop, is mijn telefoon mijn kantoor als ik in de auto zit. Vandaar dat ik even de batterijduur wil weten ;)
Cool story bro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
Laat nou is die unbranded update komen dan, ik wil psp emulator gebruiken en meer :(

Wil geen duitse firmware erop gooien gewoon de officiele, jammer dat het zo lang moet duren

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Weet iemand hoe het komt dat zowel slim sluimeren als smart pauze niet werkt? Beide zijn ingeschakeld en ik zit in een lichte omgeving!
Iemand ook dit probleem gehad?

Tevens geeft de S4 bij 15%al aan dat de batterij. Bijna leeg is! Is dat ook nog ergens aan te passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 22:25
Mikevdkruk schreef op zondag 14 juli 2013 @ 16:11:
Weet iemand hoe het komt dat zowel slim sluimeren als smart pauze niet werkt? Beide zijn ingeschakeld en ik zit in een lichte omgeving!
Iemand ook dit probleem gehad?
Heb ik ook gehad een reboot loste het op.

[ Voor 13% gewijzigd door Megapaul op 14-07-2013 16:53 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Megapaul schreef op zondag 14 juli 2013 @ 16:53:
[...]

Heb ik ook gehad een reboot loste het op.
Oke, ik heb ook een reboot uitgevoerd nu werkt wel smart pauze, dit lag uiteindelijk aan mezelf. Want ik wist niet dat smart pauze alleen werkte als die op fullscreen staat.

Nu werkt ook na rebooten slim sluimeren nog niet! Erg vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Ik ga binnenkort een HTC One of SGS4 kopen. Tussen die 2 twijfel ik. Qua hardware zijn beide telefoons erg gelijkaardig, dus daar kan ik mijn beslissing niet op baseren. Enkel HTC heeft qua hardware een pluspunt met Boomsound (en tot voor kort ook betere geluidsopnamen, maar dat is weggehaald). De HTC One vind ik ook veel mooier.

Dus het komt denk ik vooral op de software aan. Wat zijn jullie ervaring met Sense 5.0 vs. TouchWiz van de S4? Dit heb ik gevonden:

De S4 heeft als voordeel de vele apps, zowel nuttige als minder nuttige. Daarnaast lijkt de camera-applicatie beter, alsook de camera zelf bij veel licht. De extra sensors kunnen misschien ook handig zijn.
De S4 heeft als nadeel dat de GUI erg veel afwijkt van Android 4.2.2.

De HTC One heeft als voordelen dat de interface minder afwijkt en de camera betere foto's in low-light-situaties maakt. De Blinkfeed spreekt mij niet aan, maar dat kan je uitzetten. Ten slotte is de HTC One minder in prijs gedaald dan de S4, dus die is bijna 100 euro duurder.

Op dit moment heb ik een lichte voorkeur voor de One.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
witeken schreef op zondag 14 juli 2013 @ 19:43:
Ik ga binnenkort een HTC One of SGS4 kopen. Tussen die 2 twijfel ik. Qua hardware zijn beide telefoons erg gelijkaardig, dus daar kan ik mijn beslissing niet op baseren. Enkel HTC heeft qua hardware een pluspunt met Boomsound (en tot voor kort ook betere geluidsopnamen, maar dat is weggehaald). De HTC One vind ik ook veel mooier.

Dus het komt denk ik vooral op de software aan. Wat zijn jullie ervaring met Sense 5.0 vs. TouchWiz van de S4? Dit heb ik gevonden:

De S4 heeft als voordeel de vele apps, zowel nuttige als minder nuttige. Daarnaast lijkt de camera-applicatie beter, alsook de camera zelf bij veel licht. De extra sensors kunnen misschien ook handig zijn.

De HTC One heeft als voordelen dat de interface minder afwijkt en de camera betere foto's in low-light-situaties maakt. De Blinkfeed spreekt mij niet aan, maar dat kan je uitzetten. Ten slotte is de HTC One minder in prijs gedaald dan de S4, dus die is bijna 100 euro duurder.

Ik kan natuurlijk alleen reageren op de punten bij de S4, heb zelf geen One gebruikt. De camera is inderdaad prima, valt wel iets tegen in het donker t.o.v. de S3, maar overdag echt prachtig.

Verder ben ik het niet eens dat TouchWiz verder van stock Android af ligt dan Sense. Juist in Sense gaan veel dingen op een andere manier, zoals toevoegen van widgets en iconen op je homescreens. Ook is de app drawer in Sense juist anders ingedeeld, terwijl die bij TouchWiz standaard is. En je weet dat je Blinkfeed niet uit kan zetten? Echter naar een ander scherm verplaatsen, waardoor je 4 panelen voor andere dingen overhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
witeken schreef op zondag 14 juli 2013 @ 19:43:

Dacht je nu echt dat mensen die een S4 bezitten en op het S4 forum zitten hun eigen telefoon gaan afkraken??
Je geeft zelf al aan dat je de HTC veel mooier vindt, ik zou zo zeggen ga naar het HTC forum en stel je vraag daar. Als je alleen afgaat op het mooie van een telefoon, zou ik uberhoupt geen S4 kopen dan heb je ook al een telefoon voor € 175 die net zo mooi is als een HTC succes. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op zondag 14 juli 2013 @ 21:52:
Dacht je nu echt dat mensen die een S4 bezitten en op het S4 forum zitten hun eigen telefoon gaan afkraken??
Waarom niet? Omdat je iets bezit is het automatisch goed? Was het maar zo makkelijk. Ik vind de camera gemiddeld gezien erg brak en de snelheid niet significant hoger dan SGS2 hiervoor. Het is dat ik graag iets anders wilde (en een wat groter scherm) maar vind het zeer zeker niet een "twee-generaties-nieuwer" merkbare upgrade. Integendeel. Wellicht (hopelijk...) dat het nog verandert met wat software updates.
Je geeft zelf al aan dat je de HTC veel mooier vindt
Vind ik zelf ook hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
[...]

Je geeft zelf al aan dat je de HTC veel mooier vindt, ik zou zo zeggen ga naar het HTC forum en stel je vraag daar. Als je alleen afgaat op het mooie van een telefoon, zou ik uberhoupt geen S4 kopen dan heb je ook al een telefoon voor € 175 die net zo mooi is als een HTC succes. ;w
Ugh.
Verschrikkelijk als mensen hun objectiviteit verliezen zodra ze er persoonlijk belang bij hebben.
Je kunt toch wel gewoon minpunten van je eigen gekochte producten opnoemen en erkennen.

Ik vind je cynische toontje behoorlijk stotend.

Op tweakers.net verwachten we dat je een objectieve kijk op dingen hebt, en deze objectieve kijk ook kunt onderbouwen. Als jij vindt dat iets het beste is, leg dan ook uit waarom, en als iemand om raad vraagt geeft dan ook eerlijk de feiten zoals ze zijn zodat deze persoon zijn eigen beslissing kan nemen.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben je nu echt zo naïef ?
Je kunt de bouwkwaliteit van de S4 simpelweg niet vergelijken met htc's alu one of sony's XZ glas. Samsung weet dat het verschillende S4's per minuut moet uitspugen, deze moeten goed zijn (het overgrote gedeelte). m.a.w. je moet verschillende kwaliteits--controles uitvoeren, tijdens het productieproces en eindcontrole. Bij htc en sony blijkt dat proces nog niet geoptimaliseerd te zijn en de service i.v.g. met bvb. Apple is ... ondermaats en Triest (verwijzend naar onderstaande links)..

Anyway; vergelijk de [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen met de "[Sony Xperia Z] Problemen en garantie-afhandelingen met samsung s4 Problemen en garantie-afhandelingen. Hieruit blijkt al dat de s4 i.t.t. tot de 'zogenaamde' concurrentie veel minder chronische issues heeft..... Owwww... wacht .... er is GEEN "Problemen en garantie-afhandelingen'' Topic voor de s4??!!!
Trek je conclusies... !
Brad Pitt schreef op zondag 14 juli 2013 @ 23:20:
[...] ... (en een wat groter scherm) ...
Join the Note 3 community bro, you're welcome.
Bouwkwaliteit- betrouwbaarheid-materiaalgebruik zijn verschillende onderwerpen. Iets wat je mooi vind (subjectief), hoeft niet aan bovenstaande criteria's te voldoen. Toestellen aanschaffen op basis van onderbuikgevoel is....
Anyway check htc's problemen en garantie-afhandelingen forum again, waarschijnlijk kan dat je subjectieve waarneming nog beïnvloeden. Suc6.
DutchManticore schreef op maandag 15 juli 2013 @ 00:49:
[...]Ugh.
Verschrikkelijk als mensen hun objectiviteit verliezen zodra ze er persoonlijk belang bij hebben.
Je kunt toch wel gewoon minpunten van je eigen gekochte producten opnoemen en erkennen.
Ik spreek niet voor 'papa...', maar check het S4 forum again, qua hardware en bouwkwaliteit speel je met de s4 op safe. Again; alhoewel de s4 qua verkoopaantallen, iedere maand weer 8 miljoen toestellen meer verkoopt dan htc en/of sony, en desondanks nog steeds geen "Problemen en garantie-afhandelingen" topic heeft, spreekt mijn inziens ... Boekdelen.
DutchManticore schreef op maandag 15 juli 2013 @ 00:49:
[...]Op tweakers.net verwachten we dat je een objectieve kijk op dingen hebt, en deze objectieve kijk ook kunt onderbouwen.
C'mon bro, je bent hier op de Samsung Galxy S4 Ervaringen & Discussie Topic ... de meeste mensen op dit topic hebben al partij gekozen, nml. de S4. U can't blame them 2 being biased!

Anyway; overschakelen van de XZ naar de S4 biedt verschillende voordelen. Het amoled scherm, high-end Soc, wisselbare en high-capacity accu, betere bouwkwaliteit (lees bovenstaande) en verschillende vooruitstrevende features en mogelijkheid tot verpersoonlijking zonder rooten... als je de mogelijkheid krijjgt o je XZ om te ruilen voor een S4 Xperience... just Go 4 It ! Succes met je keuze 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
Uh, Brad zegt juist dat je kritiek kan hebben op je eigen toestel, en dat doet hij vervolgens door kritiek te uiten over de camera. Verder zegt hij dat hij een groter scherm wilde en dat hij daarom naar de S4 is gegaan (van een S2). Beetje beter lezen voordat je mensen hier gaat bashen.

Ook complete onzin dat je al partij hebt gekozen omdat je de S4 hebt genomen. Ik zie genoeg voordelen van de HTC One ten opzichte van de S4 en vice versa.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Wat is je probleem? Ik vraag vriendelijk aan mensen om tips/ervaringen, bij gebrek aan ander topic, hier, en dit is jouw antwoord :X? als ik naar je reg.datum kijk verwondert dit me niet eens; slechts 2 maanden Tweaker, 1k karma, en 126 forumposts in SGS4 gerelateerde topics.

Maar om op je vraag je antwoorden: Ik vroeg niet aan mensen om hun telefoon af te kraken. Ik vroeg welk toestel zij zouden aanraden (ook al is dit niet de neutraalste plaats om dat te doen), wat hun ervaringen met de software zijn, en hoe die zich t.o.v. de HTC One vergelijkt.

Ik maak daarnaast mijn keuze helemaal niet (alleen) op basis van het uiterlijk. Qua soc zijn beide telefoons erg aan elkaar gewaagd, dus daarop kan ik niets beslissen. Dus dan maar de software, en daarom kwam ik naar hier. Van wat ik heb gelezen is de software minder snel, maar vooral TouchWiz wijkt erg veel af van Android 4.2.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 03:21:
[...]
de meeste mensen op dit topic hebben al partij gekozen, nml. de S4. U can't blame them 2 being biased!
Pure onzin. Het bezit van een artikel zou niets moeten uitmaken m.b.t. objectiviteit. Bijzonder kortzichtig als men zo denkt. Op de rest van je antwoord ga ik maar niet in, goed lezen dan wel begrijpen is een vak zo blijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Eergisteren ook mijn S4 ontvangen, en had het verder niet gevolgd maar blijkbaar heeft men besloten de vrijwel gehele zwarte achterkant te vervangen voor een disco-kermis zwart/zilver geblokt iets?

Damn, dat is wel heel erg lelijk, en in de winkels waar ik ermee gespeeld heb had deze het niet (in de VS ten tijde dat ik het ding heb kunnen uitproberen).

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op maandag 15 juli 2013 @ 09:08:
Eergisteren ook mijn S4 ontvangen, en had het verder niet gevolgd maar blijkbaar heeft men besloten de vrijwel gehele zwarte achterkant te vervangen voor een disco-kermis zwart/zilver geblokt iets?
De achterkant van de zwarte is (imho uiteraard) inderdaad absurd goedkoop / lelijk. Ook vanwege die reden de witte genomen. Of gewoon een hoesje er omheen, ziet het er ook prima uit (en voelt het way beter aan :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Brad Pitt schreef op maandag 15 juli 2013 @ 09:24:
[...]

De achterkant van de zwarte is (imho uiteraard) inderdaad absurd goedkoop / lelijk. Ook vanwege die reden de witte genomen. Of gewoon een hoesje er omheen, ziet het er ook prima uit (en voelt het way beter aan :) ).
Ja dat sowieso, er zit altijd een hoesje omheen, maar toch, het zag eruit als een budget telefoon. Wit kies ik nooit voor omdat ik dat gewoon raar vind uitzien als het toestel uitstaat, zo'n wit ding met een groot zwart vlak erin.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 14 juli 2013 @ 10:39:
Blijkbaar mag je maar 1x per account aan zo'n actie meedoen. Ik heb vorig jaar bij mijn S3 48 GB gekregen, nu dus een S4 maar dan heb ik op dat account geen recht meer op gratis 50 GB;

"Each user is only eligible for one promotion of this type for a single account."

https://www.dropbox.com/help/297/en

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2013 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GladiusMaximus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-09-2023
Phusebox schreef op maandag 15 juli 2013 @ 09:08:
Met de S-cover heb je weer een neutraal zwarte achterkant. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynax
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-07 16:27
Ik wil toch met jullie delen dat ik het erg vervelend vind dat BT audiostreaming altijd weer uit schakeld. Dit zou gewoon bij één keer aanvinken aan moeten blijven staan. Ik neem aan dat ik niet de enige ben met deze issue. Nog belangrijker vind ik dat het bij de volgende update verholpen is!

mijn systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 14:53
dynax schreef op maandag 15 juli 2013 @ 14:01:
Ik wil toch met jullie delen dat ik het erg vervelend vind dat BT audiostreaming altijd weer uit schakeld. Dit zou gewoon bij één keer aanvinken aan moeten blijven staan. Ik neem aan dat ik niet de enige ben met deze issue. Nog belangrijker vind ik dat het bij de volgende update verholpen is!
Ik heb dat helaas ook met de meeste BT audio-apparaten :?
Alleen mijn Sony autoradio (MEX BT3800) blijft wel netjes gepaired en begint met afspelen als ik mijn auto start en de S4 is in de buurt :)

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GladiusMaximus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-09-2023
dynax schreef op maandag 15 juli 2013 @ 14:01:
Ik moet zeggen dat ik daar helemaal geen last van heb. Al mijn apparaten blijven gewoon gekoppeld, zelfs mijn Apple BT keyboard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Ik krijg als ik een SMS krijg ook per mail dezelfde SMS, hoe zet ik deze functie uit? Want 1x vind ik wel genoeg ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 13:28
Brad Pitt schreef op maandag 15 juli 2013 @ 09:24:
[...]

De witte S2 had dat al, dat glossy plastic is doorgegaan op de S3 en de Note2 en is ook terug op de S4. Voor de rest heb ik er weinig op aan te merken. Accu mag wat langer meegaan met browsen, op een of andere manier is Dolphin een zware belasting en vreet die accu (gebruik wel de desktop mode). De One had een kleiner scherm, maar is fysiek even groot en de XZ heeft teveel glas en geneuzel met krassende protectors.

De S4 was voor mij de minst slechte keuze, laat ik het daar maar op houden.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Waarom krijgt de Nederlandse S4 eigenlijk geen updates? Dat het een week langer kan duren voordat een update hier komt kan ik begrijpen, maar het is nu al anderhalve maand sinds de update die bijv. app2sd mogelijk maakt in Duitsland uit is. Volgens mij heeft de branded T-Mobile versie die zelfs al?

Iemand bij Samsung iets vergeten of is dit normaal bij Samsung apparaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede vraag Joey, ik heb ook een unbranded toestel en waar ik bij de vorige wk verbaasd was dat ik em zo snel had zo lang duurt het dit keer. Begin me langzaam af te vragen of er uberhaubt nog wel een update komt voor de unbranded toestellen......Samsung wakker worden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:00
In België hebben we die zelfs al, dus heel vreemd dat jullie die niet hebben dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 17:41

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

J0ey schreef op maandag 15 juli 2013 @ 17:54:
Waarom krijgt de Nederlandse S4 eigenlijk geen updates? Dat het een week langer kan duren voordat een update hier komt kan ik begrijpen, maar het is nu al anderhalve maand sinds de update die bijv. app2sd mogelijk maakt in Duitsland uit is. Volgens mij heeft de branded T-Mobile versie die zelfs al?

Iemand bij Samsung iets vergeten of is dit normaal bij Samsung apparaten?
Samsung zal waarschijnlijk de unbranded Nederlandse toestellen voorzien van I9505XXABMG6/I9505PHNBMG3_KNOX/I9505XXABMG6. Dit is een FW-versie dat nog recenter is dan I9505XXUBMF8/I9505OXABMF8/I9505XXUBMF8. Dat laatste is de App2SD exemplaar. Wat wij zullen krijgen is echter nog recenter en voorzien van KNOX. Hier vind je meer informatie.

Samsung slaat aantal versies over voor Nederland.
Het is nu de vraag hoe lang het zal duren voordat wij proefkonijnen zullen worden. ;)

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik heb al een week of 2 een probleem met mijn S4 en begin het nu toch wel beu te worden eigenlijk...
Bijna elke dag loopt mijn geheugen helemaal vol. Nu gaan jullie zeggen dat dat geen probleem is omdat Android dat helemaal zelf regelt, maar niet dus. :/
Ik weet dat het weer zover is wanneer alles plots heel traag begint te gaan en mijn Weer-widget crasht. Als ik dan in de settings ga kijken, heb ik dan nog een MB of 10 over, en bijna alle actieve services staan constant op 'Restarting...'
Alleen herstarten lost het op, dan heb ik weer 1GB vrij, voor max een dag of 2 :(

Ik heb die SystemPanel Lite van een aantal posts terug erop gezet, maar zie niks abnormaal eigenlijk...
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
  • Laatst online: 22-07 03:16
Fire69 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 08:12:
Ik heb al een week of 2 een probleem met mijn S4 en begin het nu toch wel beu te worden eigenlijk...
Bijna elke dag loopt mijn geheugen helemaal vol. Nu gaan jullie zeggen dat dat geen probleem is omdat Android dat helemaal zelf regelt, maar niet dus. :/
Ik weet dat het weer zover is wanneer alles plots heel traag begint te gaan en mijn Weer-widget crasht. Als ik dan in de settings ga kijken, heb ik dan nog een MB of 10 over, en bijna alle actieve services staan constant op 'Restarting...'
Alleen herstarten lost het op, dan heb ik weer 1GB vrij, voor max een dag of 2 :(

Ik heb die SystemPanel Lite van een aantal posts terug erop gezet, maar zie niks abnormaal eigenlijk...
Iemand een idee?
Keertje terug naar fabriekswinstdelinginstelling al geprobeerd? :

[ Voor 1% gewijzigd door scientist456 op 16-07-2013 17:51 . Reden: Autocorrect vouwtje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent227
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 12:14
GT-R schreef op maandag 15 juli 2013 @ 22:23:
[...]

Samsung zal waarschijnlijk de unbranded Nederlandse toestellen voorzien van I9505XXABMG6/I9505PHNBMG3_KNOX/I9505XXABMG6. Dit is een FW-versie dat nog recenter is dan I9505XXUBMF8/I9505OXABMF8/I9505XXUBMF8. Dat laatste is de App2SD exemplaar. Wat wij zullen krijgen is echter nog recenter en voorzien van KNOX. Hier vind je meer informatie.

Samsung slaat aantal versies over voor Nederland.
Het is nu de vraag hoe lang het zal duren voordat wij proefkonijnen zullen worden. ;)
Als we een update/versie overslaan, betekend dit dat we de volgende features niet krijgen of zie ik dat verkeerd?:

-New Camera firmware
-Smearing issue has been fixed (Purple effect while scrolling)
-Smart Pause Toggle
-Move Apps to SD Card
-HDR Video (Can record HDR video)
-Semi-transparent status bar
-New Icons in Settings
-Secure boot status (About Phone)
-Increase legibility (Display) (New feature)

Mijn PC configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
scientist456 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 08:37:
[...]

Keertje terug naar fabriek winstdeling en al geprobeerd?
Nee, winstdeling heb ik nog niet geprobeerd :)

Ik hoop het te kunnen oplossen zonder een factory-reset, anders weet ik natuurlijk de oorzaak niet en kan het binnen een maand of zo weer hetzelfde zijn :/
Vincent227 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 08:38:
[...]

Als we een update/versie overslaan, betekend dit dat we de volgende features niet krijgen of zie ik dat verkeerd?:

-New Camera firmware
-Smart Pause Toggle
-Move Apps to SD Card
-Semi-transparent status bar
-New Icons in Settings
-Secure boot status (About Phone)
Ja, bij de volgende update gaan ze al die verbeteringen terug ongedaan maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Merk sowieso geen verandering/verbetering. In-door fotograferen blijft hit-and-miss. Voornamelijk het laatste.
Dit is niet waar. De achtergrond bij Instellingen is nu gewoon donkergrijs i.p.v. zwart en zodoende wordt de trage ramp-up tijd van zwart naar een kleur van het Amoled scherm ontzien. Apps met een geheel zwarte achtergrond zullen alsnog smearing hebben, al beweren anderen weer van niet. Da's dus geen "fix" imho.
-Move Apps to SD Card
Leuk, maar de data van de apps, waar het allemaal juist om gáát, blijft gewoon heel fijn intern staan.
Dat werkt niet.
Dat werkt wel, dus aangezet, verwacht echter geen mind-blowing verbetering of zo :)

[ Voor 12% gewijzigd door Brad Pitt op 16-07-2013 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent227
  • Laatst online: 11-09 12:14
Brad Pitt schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:30:
[...]

Merk sowieso geen verandering/verbetering. In-door fotograferen blijft hit-and-miss. Voornamelijk het laatste.

[...]

Dit is niet waar. De achtergrond bij Instellingen is nu gewoon donkergrijs i.p.v. zwart en zodoende wordt de trage ramp-up tijd van zwart naar een kleur van het Amoled scherm ontzien. Apps met een geheel zwarte achtergrond zullen alsnog smearing hebben, al beweren anderen weer van niet. Da's dus geen "fix" imho.

[...]

Leuk, maar de data van de apps, waar het allemaal juist om gáát, blijft gewoon heel fijn intern staan.

[...]

Dat werkt niet.

[...]

Dat werkt wel, dus aangezet, verwacht echter geen mind-blowing verbetering of zo :)
Thanks! Ik wacht het dan wel af. Als ze er niet in komen, pech. Als ze wel mee worden genomen en ze worden verbeterd t.o.v de huidige versies zou dat alleen maar beter zijn :)

Mijn PC configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:09
Ik heb een raar probleem met internet. Als ik naar bed ga dan zet ik zowel wifi als mobiele gegevens uit. Echter krijg ik toch data binnen 's nachts, en zoals het er nu op lijkt alleen van whatsapp. Hoe kan dit, en hoe kan ik dit voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRMBelgium
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 09:03
Brad Pitt schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:30:
Afbeeldingslocatie: http://img153.imageshack.us/img153/9970/td1.png

Ik vind het wel HEEL donkergrijs, zeker als de brightness op je toestel niet zo hoog staat.
Dit is voor mij zwart.

Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat mag uiteraard d:)b

RGB 8-8-8 is uiteraard ook vrij donker ja. Maar in een (geheel) verduisterde ruimte zie je paneel nu echter gewoon gloeien, en da's zonde. Heb ik geen Amoled telefoon voor gekocht. Zwart moet gewoon zwart zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
bsmpower schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 09:37:
Ik heb een raar probleem met internet. Als ik naar bed ga dan zet ik zowel wifi als mobiele gegevens uit. Echter krijg ik toch data binnen 's nachts, en zoals het er nu op lijkt alleen van whatsapp. Hoe kan dit, en hoe kan ik dit voorkomen?
misschien dat je de rechten van whatsapp eens goed na moet kijken... whatsapp kan namelijk zelf wifi schakelen. (kijk maar eens bij de rechten die whatsapp vraagt bij installatie)
Afbeeldingslocatie: http://s8.postimg.org/l3er7mtc1/1372511480235.jpg

edit: link plaatje aangepast.

[ Voor 14% gewijzigd door reyals op 16-07-2013 11:05 ]

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reyals schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 10:49:
[...]
misschien dat je de rechten van whatsapp eens goed na moet kijken... whatsapp kan namelijk zelf wifi schakelen. (kijk maar eens bij de rechten die whatsapp vraagt bij installatie)
[afbeelding]
Link naar dat plaatje werkt niet.
Want ik wil best zien wat je met dat plaatje laat zien, want ik geloof er niets van dat WA wifi naar believen aan/uit kan zetten.

Edit;
Link werkt nu wel maar plaatje is net zo klein.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2013 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
nu werkt hij wel. Misschien voor je iets installeert ook de rechten lezen...

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reyals schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:06:
nu werkt hij wel. Misschien voor je iets installeert ook de rechten lezen...
Ik weet dat WA veel rechten heeft, maar dat hij wifi aan kan zetten geloof ik niets van.

PS; plaatje is nog onleesbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:10:
Ik weet dat WA veel rechten heeft, maar dat hij wifi aan kan zetten geloof ik niets van.
Denk ik eerlijk gezegd ook. Volgens mij staat er dat Whatsapp ZICHZELF van Wifi kan de/connecten.

[Edit] Hmmm, er staat bij de machtigingen wel letterlijk "Wi-Fi staat wijzigen", met als uitleg:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2013-07-16-11-15-22_kcwsgs42013-07-16_11-15-33s.png
PS; plaatje is nog onleesbaar.
Ff F5 dan want werkt prima :P

[ Voor 33% gewijzigd door Brad Pitt op 16-07-2013 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:12:
[...]
Denk ik eerlijk gezegd ook. Volgens mij staat er dat Whatsapp ZICHZELF van Wifi kan de/connecten.
[...]
Ff F5 dan want werkt prima :P
Nu wel idd, en dat is wel ff iets anders dan wat "reyals" interpreteerde uit die rechten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:20:
Nu wel idd, en dat is wel ff iets anders dan wat "reyals" interpreteerde uit die rechten :)
Nóg een keer de pagina F5'en dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 11:12:
[...]

[Edit] Hmmm, er staat bij de machtigingen wel letterlijk "Wi-Fi staat wijzigen", met als uitleg:
[afbeelding]
Als dat werkelijk zo is, vind ik dat wel heel brutaal :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRMBelgium
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 09:03
Google Play: Swipe Home Button

Sinds de laatste update is dit echt een volwaardig alternatief voor een task-switcher key. Dat mis ik zo op mijn S4. Op de nexus kan je sneller wisselen tussen apps omdat er een softkey voor is. Gewoon naar boven vegen en ik zie alle openstaande apps. Veel gemakkelijker en sneller dan home button ingedukt houden. Perfect voor users zonder root.

Kleine tip: Zet de "detection height" op het laagste. Anders ga je problemen ervaren met de spatiebalk tijdens het typen.

Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jelle Mees schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 12:34:
Veel gemakkelijker en sneller dan home button ingedukt houden. Perfect voor users zonder root.
Met de aluminium homeknop van Mime er op gaat het nét niet lekker genoeg imho. Wel jammer, de app werkt op zich erg okay. Als 'ie er ook een app-shortcut in maakt ga ik hem sowieso wél gebruiken Zit er nu in :P

[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 17-07-2013 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 03:21:
[...]

Ben je nu echt zo naïef ?
Je kunt de bouwkwaliteit van de S4 simpelweg niet vergelijken met htc's alu one of sony's XZ glas. Samsung weet dat het verschillende S4's per minuut moet uitspugen, deze moeten goed zijn (het overgrote gedeelte). m.a.w. je moet verschillende kwaliteits--controles uitvoeren, tijdens het productieproces en eindcontrole. Bij htc en sony blijkt dat proces nog niet geoptimaliseerd te zijn en de service i.v.g. met bvb. Apple is ... ondermaats en Triest (verwijzend naar onderstaande links)..

Anyway; vergelijk de [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen met de "[Sony Xperia Z] Problemen en garantie-afhandelingen met samsung s4 Problemen en garantie-afhandelingen. Hieruit blijkt al dat de s4 i.t.t. tot de 'zogenaamde' concurrentie veel minder chronische issues heeft..... Owwww... wacht .... er is GEEN "Problemen en garantie-afhandelingen'' Topic voor de s4??!!!
Trek je conclusies... !

[...]
Join the Note 3 community bro, you're welcome.

[...]
Bouwkwaliteit- betrouwbaarheid-materiaalgebruik zijn verschillende onderwerpen. Iets wat je mooi vind (subjectief), hoeft niet aan bovenstaande criteria's te voldoen. Toestellen aanschaffen op basis van onderbuikgevoel is....
Anyway check htc's problemen en garantie-afhandelingen forum again, waarschijnlijk kan dat je subjectieve waarneming nog beïnvloeden. Suc6.

[...]
Ik spreek niet voor 'papa...', maar check het S4 forum again, qua hardware en bouwkwaliteit speel je met de s4 op safe. Again; alhoewel de s4 qua verkoopaantallen, iedere maand weer 8 miljoen toestellen meer verkoopt dan htc en/of sony, en desondanks nog steeds geen "Problemen en garantie-afhandelingen" topic heeft, spreekt mijn inziens ... Boekdelen.

[...]
C'mon bro, je bent hier op de Samsung Galxy S4 Ervaringen & Discussie Topic ... de meeste mensen op dit topic hebben al partij gekozen, nml. de S4. U can't blame them 2 being biased!

Anyway; overschakelen van de XZ naar de S4 biedt verschillende voordelen. Het amoled scherm, high-end Soc, wisselbare en high-capacity accu, betere bouwkwaliteit (lees bovenstaande) en verschillende vooruitstrevende features en mogelijkheid tot verpersoonlijking zonder rooten... als je de mogelijkheid krijjgt o je XZ om te ruilen voor een S4 Xperience... just Go 4 It ! Succes met je keuze 8)
Jij verwart het hebben van een voorkeur met het zijn van een fanboy.
Je realiseert je het misschien niet, maar er zijn ook mensen die gewoon objectief blijven kijken, welke telefoon (of welk ander product dan ook) ze zelf hebben.

Het feit dat iemand een S4 heeft, laat zien dat hij de S4 prefeert. Niet dat hij/zij een blinde fanboy zijn.
Het feit dat er geen S4 Garantie en Problemen topic is zegt helemaal niets, dat is een drogreden.
Google maar eens op "S4 problemen" en je ziet genoeg.

Bij de Xperia Z zijn de meeste problemen op het moment. Het HTC One topic is slechts gevuld met "Er zit een spleetje tussen het aluminium". Dat is prima, mensen hebben het goed recht daarover te klagen, maar problemen kan ik het niet noemen. Bij de Xperia Z speelt nu even het probleem dat er bij een vroege batch telefoons spontane barsten in het scherm ontstaan tijdens het opladen, zo ook bij mijn telefoon.

Ik heb de Xperia Z gekozen omdat deze telefoon het beste bij mij zou passen. Ook vind ik hem vele malen mooier dan de S4 of de One, en ja dat is voor iedereen anders. Het scherm was gewoon zeer goed en zeer scherp, het 'kijkhoek'-probleem irrelevant omdat ik nooit vanaf hoeken naar het scherm kijk.

Reden dat ik nu een andere telefoon zoek ik dus, omdat hij door een ontwerpfout spontaan stuk kan gaan. Het wordt dan wel allemaal netjes onder garantie gerepareerd maar ik kan in verband met m'n werk niet zo lang zonder telefoon zitten.

Ik ga waarschijnlijk voor de S4 kiezen, met als enige reden dat ik de camera in de HTC One zwaar ondermaats vind. Als die vergelijkbaar was geweest met die van de S4 en the XZ was het waarschijnlijk de One geworden.

Wees dus niet zo arrogant, er is geen enkele telefoon het beste.
Aan elke telefoon zitten minpunten, pluspunten en problemen. Bij de S4 vind ik het bijvoorbeeld behoorlijk vervelend dat burn-in inherent is aan het AMOLED-scherm dat gebruikt is. Mijn S2 had ook veel last van burn-in en heb ik een grote hekel aan de enorme resourcehog die bekend staat als Samsung Touchwizz.

Verder is het ook raar om te zeggen dat de bouwkwaliteit beter is? Samsung heeft met plastic gewoon op erg safe gespeeld. Dat is helemaal niet erg, maar blijft wel staan dat in mijn persoonlijke mening het glazen ontwerp van de XZ tientallen malen luxer aanvoelt en aanziet. Dat het gebruik van luxere materialen als aluminium en glas problemen met zich mee kan brengen is een bewuste keuze.

[ Voor 3% gewijzigd door DutchManticore op 16-07-2013 18:22 ]

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
DutchManticore schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 18:20:
[...]

Jij verwart het hebben van een voorkeur met het zijn van een fanboy.
Je realiseert je het misschien niet, maar er zijn ook mensen die gewoon objectief blijven kijken, welke telefoon (of welk ander product dan ook) ze zelf hebben.

Het feit dat iemand een S4 heeft, laat zien dat hij de S4 prefeert. Niet dat hij/zij een blinde fanboy zijn.
Het feit dat er geen S4 Garantie en Problemen topic is zegt helemaal niets, dat is een drogreden.
Google maar eens op "S4 problemen" en je ziet genoeg.

Bij de Xperia Z zijn de meeste problemen op het moment. Het HTC One topic is slechts gevuld met "Er zit een spleetje tussen het aluminium". Dat is prima, mensen hebben het goed recht daarover te klagen, maar problemen kan ik het niet noemen. Bij de Xperia Z speelt nu even het probleem dat er bij een vroege batch telefoons spontane barsten in het scherm ontstaan tijdens het opladen, zo ook bij mijn telefoon.

Ik heb de Xperia Z gekozen omdat deze telefoon het beste bij mij zou passen. Ook vind ik hem vele malen mooier dan de S4 of de One, en ja dat is voor iedereen anders. Het scherm was gewoon zeer goed en zeer scherp, het 'kijkhoek'-probleem irrelevant omdat ik nooit vanaf hoeken naar het scherm kijk.

Reden dat ik nu een andere telefoon zoek ik dus, omdat hij door een ontwerpfout spontaan stuk kan gaan. Het wordt dan wel allemaal netjes onder garantie gerepareerd maar ik kan in verband met m'n werk niet zo lang zonder telefoon zitten.

Ik ga waarschijnlijk voor de S4 kiezen, met als enige reden dat ik de camera in de HTC One zwaar ondermaats vind. Als die vergelijkbaar was geweest met die van de S4 en the XZ was het waarschijnlijk de One geworden.

Wees dus niet zo arrogant, er is geen enkele telefoon het beste.
Aan elke telefoon zitten minpunten, pluspunten en problemen. Bij de S4 vind ik het bijvoorbeeld behoorlijk vervelend dat burn-in inherent is aan het AMOLED-scherm dat gebruikt is. Mijn S2 had ook veel last van burn-in en heb ik een grote hekel aan de enorme resourcehog die bekend staat als Samsung Touchwizz.

Verder is het ook raar om te zeggen dat de bouwkwaliteit beter is? Samsung heeft met plastic gewoon op erg safe gespeeld. Dat is helemaal niet erg, maar blijft wel staan dat in mijn persoonlijke mening het glazen ontwerp van de XZ tientallen malen luxer aanvoelt en aanziet. Dat het gebruik van luxere materialen als aluminium en glas problemen met zich mee kan brengen is een bewuste keuze.
Jij vindt iedereen arrogant volgens mij, en wat dacht je van het probleem met de aan en uit knop van de HTC one? Er zijn mensen die al 4 x een nieuwe hebben gehad en nog hetzelfde probleem. Dus stop gewoon met die onzin. Zowel de S4 Als de HTC one hebben problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 19:00:
[...]
Dus stop gewoon met die onzin.
Ik zie in zijn post niets staan dat ook maar met onzin te máken heeft?
Zowel de S4 Als de HTC one hebben problemen.
Dat zegt hij toch? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeardyHamster
  • Laatst online: 09:02
hoe zit het nou precies met die 50Gb voor dropbox dan? hoef je daarvoor alleen in te loggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BeardyHamster schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 19:56:
hoe zit het nou precies met die 50Gb voor dropbox dan? hoef je daarvoor alleen in te loggen?
Plus minimaal vijf stappen doorlopen van de Getting Started Guide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeardyHamster
Brad Pitt schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 19:58:
[...]

Plus minimaal vijf stappen doorlopen van de Getting Started Guide.
werkt dit ook met een bestaand account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Ik krijg als ik een SMS krijg ook per mail dezelfde SMS, hoe zet ik deze functie uit? Want 1x vind ik wel genoeg ;P
Hetzelfde geldt voor een gemiste oproep, ik krijg dan ook een mail dat ik een gemiste oproep heb! Erg irritant en onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 17:21

The Wizard

Moderator Mobile
Dat komt niet door de telefoon, maar door je provider. Welke provider heb je?

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
The Wizard schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 20:36:
Dat komt niet door de telefoon, maar door je provider. Welke provider heb je?
T-Mobile, zelf beweren ze er niks aan te kunnen doen. Kennelijk wel dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Hmm, vreemd. Misschien een app die dat doet? Kun je een screenshot plaatsen van het mailtje dat je krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Nee het is niet een app want hij deed het al vanaf het begin, heb het toestel pas enkele dagen ;P screenshot stuur ik morgen even door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaalgezien, maak ik een statement en voel me niet geroepen om te reageren.
Maar DutchManticore makes it 2 easy 2 play along :)
DutchManticore schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 18:20:Jij verwart het hebben van een voorkeur met het zijn van een fanboy.
Come again ?! waar gebruik ik "fanboy"? Sinds ongeveer een maand geniet ik van een Ativ S. Yep; WP8, so No android at all !
Google maar eens op "S4 problemen" en je ziet genoeg..
again, "fanboy", WTF you're talking about ? Samsung verkoopt gemiddeld 90% meer S4 toestellen per maand, dan iedere andere android smartphone producent. Google (voor de gein) eens op htc one en/of XZ problemen ... Alhoewel (nog) geen partij voor de s4 ... enorm veel structurele problemen. Desalnietttemin; ik beoordeel niemand, vrijheid blijheid.
... Het HTC One topic is slechts gevuld met "Er zit een spleetje tussen het aluminium". Dat is prima, mensen hebben het goed recht daarover te klagen, maar problemen kan ik het niet noemen. Bij de Xperia Z speelt nu even het probleem dat er bij een vroege batch telefoons spontane barsten in het scherm ontstaan tijdens het opladen, zo ook bij mijn telefoon.
htc's one heeft verschillende topics; o.a. [HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen en [HTC One] Ervaringen en Discussie topic.In beide topics komen structurele problemen naar voren, vergelijkbaar met de XZ topics. Ik heb geen enkele intentie om een one of XZ owner te benadelen. If you're happy ... hey, good 4 you :)
Als je info over jezelf klopt, ben je eerder het type die dag en nacht (?) bereikbaar wilt blijven (3 bedrijven) en enorm veel data ontvangt (en opslaat ?). Zou een toestel met wisselbare batterij en uitbreidbaar geheugen dan niet bovenaan je prioriteiten-lijst moeten staan? Je hebt de xperia z gekozen puur om het design, " ik hem vele malen mooier dan de S4 of de One", niets mis mee. Het "'kijkhoek'-probleem" zou bij een highend toestel Überhaupt geen probleem mogen zijn (zeker niet bij Sony). But again, waar liggen dan je prioriteiten ?
...omdat hij door een ontwerpfout spontaan stuk kan gaan. Het wordt dan wel allemaal netjes onder garantie gerepareerd ...
hier ben ik het niet me je eens, verschillende xz owners krijgen een gepeperde rekening voorgeschoteld, alhoewel ze heel zorgvuldig met hun toestel omgegaan zijn. Service ?
Heeft de wisselbare accu en uitbreidbaar geheugen hier echt Niets mee te maken ?
Wees dus niet zo arrogant, er is geen enkele telefoon het beste...
als je een hoogwaardig stukje elektronica (as samsung's S4) weet te waarderen, terwijl ik een Ativ S heb, dan ben je niet arrogant.
Mijn enthousiasme voor de s4 is gebaseerd op hard- en software.
Verder is het ook raar om te zeggen dat de bouwkwaliteit beter is? Samsung heeft met plastic gewoon op erg safe gespeeld.
Klopt. Samsung's Poly is -waarschijnlijk- binnen 10 seconden in de mal gespoten en binnen 5 minuten afgekoeld. Met hoge verkoopcijfers moet je snel kunnen produceren.
Dat is helemaal niet erg, maar blijft wel staan dat in mijn persoonlijke mening het glazen ontwerp van de XZ tientallen malen luxer aanvoelt en aanziet. Dat het gebruik van luxere materialen als aluminium en glas problemen met zich mee kan brengen is een bewuste keuze.
No problems here, dude; your choice, your freedom. Suc6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-04-2024

Skv

Mikevdkruk schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 20:04:
Hetzelfde geldt voor een gemiste oproep, ik krijg dan ook een mail dat ik een gemiste oproep heb! Erg irritant en onzin
sms uitzetten bij mail/exchange sync opties. Had er laatst ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Skv schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 01:31:
[...]
sms uitzetten bij mail/exchange sync opties. Had er laatst ook last van.
Mail exchange sync opties? Waar kan ik die vinden.. Heb nog geen tijd gehad me hele handleiding te lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BeardyHamster schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 20:02:
[...]

werkt dit ook met een bestaand account?
Zie mijn post eerder in dit topic:
Verwijderd schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:21:
[...]

Blijkbaar mag je maar 1x per account aan zo'n actie meedoen. Ik heb vorig jaar bij mijn S3 48 GB gekregen, nu dus een S4 maar dan heb ik op dat account geen recht meer op gratis 50 GB;

"Each user is only eligible for one promotion of this type for a single account."

https://www.dropbox.com/help/297/en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyfrog
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 11:39
Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:45:
[...]

[...]
onzin!heb het gekregen bij mijn 2e hands s3 en nu ook bij mijn nieeuwe s4 totaalnu meer dan 100gig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goof2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:43
Ik heb herfst 2012 bij mijn note 10.1 50 GB gekregen maar bij mijn S4 wel alle stappen doorgelopen maar geen opslag erbij gekregen.
Ben dan ook wel benieuwd hoe je dat voor elkaar hebt gekregen?
crazyfrog schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:35:
[...]

onzin!heb het gekregen bij mijn 2e hands s3 en nu ook bij mijn nieeuwe s4 totaalnu meer dan 100gig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Ik heb een S3 gehad, nu een S4 en een Note 10.1, maar ik heb slecht 48.5GB bijgekregen en zit nu op 52.5.
Ik ben dus ook wel benieuwd hoe ik aan 150GB zou kunnen komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:46

Satom

Verzamel ervaringen

Fire69 schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 14:05:
Ik heb een S3 gehad, nu een S4 en een Note 10.1, maar ik heb slecht 48.5GB bijgekregen en zit nu op 52.5.
Ik ben dus ook wel benieuwd hoe ik aan 150GB zou kunnen komen ;)
Sowieso krijg je niet voor de volle, beloofde(?), 50GB.. of zijn er kleine letters waar dit uitgelegd staat? (Zelf niet kunnen vinden :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Nice, zie ik in mijn account dit staan:
Samsung + Dropbox Samsung promotion (expires 6/22/2014)

Met andere woorden, het is niet verlengd sinds ik mijn S4 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeardyHamster
Verwijderd schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:45:
[...]

[...]
Bedankt ik heb nu een dag later na gewoon inloggen met mijn bestaande account de 48Gb gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niks erbij gekregen terwijl zowel ik als mijn vriendin vorige week een S4 hebben gehaald. Beide hebben we ingelogd op ons gezamelijke reeds bestaande account waar ik ook al gratis 50 GB op had die bij mijn S3 zat vorig jaar.

Als ik het goed begrijp hebben we er ook geen recht op volgens https://www.dropbox.com/help/297/en toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
Ben op zoek naar een app om te zien welke programmas et veel batterij gebruikt en ook als de gps opstaat of deze verbruikt of alleen als je navigeert

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1475paul schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 18:20:
Ben op zoek naar een app om te zien welke programmas et veel batterij gebruikt en ook als de gps opstaat of deze verbruikt of alleen als je navigeert
Better Battery Stats, Wakelock Detector, GSam Battery, etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Bezel vervangen door een OEM nieuwe bezel van Ebay (15 dollar). Is 100% hetzelfde en hij ziet er weer uit als nieuw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

WB Dropbox: Ik had al 30 GB ofzo, na het aanmelden op dropbox tijdens het instellen van mijn S4 kreeg ik er 50GB bij. Nu dus 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
Ik heb sinds vandaag een Galaxy S4.
Ik kom van een Xperia Z af.

Nu zou ik graag de met de Sony gemaakte backup, importeren naar mijn Samsung S4 zodat ik alle contacten enzo weer heb.

Zelf heb ik Samsung Smart Switch al gevonden, maar Sony wordt niet ondersteund?
Bestaat er nog een manier waar jullie vanaf weten waarmee het wel kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zojuist mn dropbox nog ff geactiveerd en ook die 48Gig erbij.

voor 24 maanden... :/

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2013 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Ik heb inderdaad ook destijds met mijn S3 48gb voor 2 jaar gekregen. Met de S4 had ik ook alle stappen doorgelopen, maar is er niks bij. Voor nu maakt het niet uit, aangezien ik aan 80 gb totaal wel genoeg heb. Maar slordig dat ik vanaf juni 2014 niet meer die 50gb van Samsung heb, ondanks dat ik mijn S4 dan pas een jaar heb :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
DutchManticore schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 20:04:
Ik heb sinds vandaag een Galaxy S4.
Ik kom van een Xperia Z af.

Nu zou ik graag de met de Sony gemaakte backup, importeren naar mijn Samsung S4 zodat ik alle contacten enzo weer heb.

Zelf heb ik Samsung Smart Switch al gevonden, maar Sony wordt niet ondersteund?
Bestaat er nog een manier waar jullie vanaf weten waarmee het wel kan?
Zelf een oplossing gevonden!

SO HERE IS HOW YOU CAN RESTORE YOUR DATA:

Get your Fullbackupdata-Contactfile.
1. First go to your backupfile: (C:\Users\YourUserName\Documents\Sony\Sony PC Companion\SomeNameDependsOnLanguage)
2. Make a Copy of your backup-File (crtl+c, crtl+v)
3. We want to change the file extension, so make sure you see it. If you don't see a .dbk at the end of your file, go in the explorer window in the left upper corner on organise -> Folder and search options. Change to view and then deselect "Hide extensions for known File types"
http://kb.winzip.com/kb_upload/image/folder_options2.png
4. Rename (F2) the file to backup.zip
5. Open the zip with 7zip or something similar.
6. Navigate to Applications\com.sonyericsson.android.socialphonebook and get the fullbackupdata file which is lying in this folder.
7. Put this file on your Desktop.
8.Download this jar-File: http://ge.tt/64TJmne/v/0?c
9. Put the .jar File also on your desktop.
10. Doubleclick the .jar-File. After a few seconds a new file with the name "restore.tar" should show up (If not check if your fullbackupdata-File really has the name "fullbackupdata" and is on the desktop)
11. Open the .tarfile with 7Zip
12. Navigate to restore.tar\apps\com.sonyericsson.android.socialphonebook\f\
13. Copy full_backup_vcard.vcf to the Desktop.

If everything worked you're finished, you can open this .vcf File via Windows-contacts -> import or put it directly on your phone and import it there (open Contacts. Settingsbutton -> import)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Kopiëren naar je gmail account en dan restoren op s4 was te handig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
  • Laatst online: 22-07 03:16
Skv schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 19:51:
Bezel vervangen door een OEM nieuwe bezel van Ebay (15 dollar). Is 100% hetzelfde en hij ziet er weer uit als nieuw!
Moet je hiervoor de hele telefoon uit elkaar slopen of was het makkelijker? Welk eBay item heb je gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 11:05

W84

En welke bezel? Midden frame (alu achtige rand) of de chromen rand? Die laatste wil ik vervangen, maar schijnt lastig te zijn vanwege het display...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
reyals schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 22:21:
Kopiëren naar je gmail account en dan restoren op s4 was te handig?
_O-

Was ook het eerste wat in me opkwam :P
Fire69 schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 08:12:

Iemand een idee?
Probleem lijkt opgelost te zijn.
Blijkbaar zat er een fout in de TV Overal-app van Belgacom, die liet je ganse geheugen vollopen.
Gisteren was er een update hiervoor, geheugen blijft nu een goeie 600MB vrij.
Toch heel vreemd, want die app stond niet in mijn lijst van actieve applicaties, en ook raar dat Android die dan niet uit zichtzelf afsluit, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Misschien liep hij als service (voor pushmeldingen), die zie je volgens mij niet als een actieve applicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Zou kunnen, heb overal zitten zoeken, maar vind er niks van terug.
Ook vreemd dat hij standaard naar de SD geinstalleerd is. Kan een app dat zelf beslissen? Nee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fire69 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 08:34:
Ook vreemd dat hij standaard naar de SD geinstalleerd is. Kan een app dat zelf beslissen? Nee toch?
De data van apps gaat sowieso naar de interne SD zodat het apps2sd gebeuren dat nu ingebakken zit een complete wassen neus is. Stel je haalt een spelletje binnen van 35MB die erna nog even 700MB aan maps/muziek/whatever data gaat binnenhalen. Ben je dus 735MB intern geheugen kwijt. Hoppa, zeg je dan, naar de externe SD ermee! Ja, die 35MB verplaatst dan en die 700MB blijft lekker staan. Nee dat schiet op :O

Rooten en met apps die data alsnog verplaatsen kan uiteraard wel, maar ik denk niet dat "men" dat wil.

[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 18-07-2013 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Als de S4 na reparatie door Dynafix retour wordt verzonden, wordt het dan gewoon verzonden naar de winkel waar ik het heb heen gebracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Chris Smoove schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 12:12:
Als de S4 na reparatie door Dynafix retour wordt verzonden, wordt het dan gewoon verzonden naar de winkel waar ik het heb heen gebracht?
Ja en de winkel belt jou weer op als ze hem binnen hebben. Althans zo is het bij mij gegaan via Vodafone.
Moet er wel bij vertellen dat mijn toestel besteld was via het internet (Vodafone).Dynafix doet niets rechtstreeks met de klant partculier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 11:05

W84

Haha, het word steeds gekker met die lockscreen van mij. Eerst het lichteffect die niet meer werkt en nu opeens een mini slotje. 8)7 Dat toestel van mij pest me gewoon en wil verstoppertje spelen of zo. :+

Afbeeldingslocatie: http://i1123.photobucket.com/albums/l552/Lethal_AK47/Screenshot_2013-07-18-20-04-05_zps36f35ee1.png
Pagina: 1 ... 30 ... 74 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV