Normaalgezien, maak ik een statement en voel me niet geroepen om te reageren.
Maar DutchManticore makes it 2 easy 2 play along

DutchManticore schreef op dinsdag 16 juli 2013 @ 18:20:Jij verwart het hebben van een voorkeur met het zijn van een fanboy.
Je realiseert je het misschien niet, maar er zijn ook mensen die gewoon objectief blijven kijken, welke telefoon (of welk ander product dan ook) ze zelf hebben.
Come again ?! waar gebruik ik "fanboy"? Sinds ongeveer een maand geniet ik van een Ativ S. Yep; WP8, so No android at all !
Het feit dat iemand een S4 heeft, laat zien dat hij de S4 prefeert. Niet dat hij/zij een blinde fanboy zijn.
Het feit dat er geen S4 Garantie en Problemen topic is zegt helemaal niets, dat is een drogreden.
Google maar eens op "S4 problemen" en je ziet genoeg..
again, "fanboy", WTF you're talking about ? Samsung verkoopt gemiddeld 90% meer S4 toestellen per maand, dan iedere andere android smartphone producent. Google (voor de gein) eens op htc one en/of XZ problemen ... Alhoewel (nog) geen partij voor de s4 ... enorm veel structurele problemen. Desalnietttemin; ik beoordeel niemand, vrijheid blijheid.
... Het HTC One topic is slechts gevuld met "Er zit een spleetje tussen het aluminium". Dat is prima, mensen hebben het goed recht daarover te klagen, maar problemen kan ik het niet noemen. Bij de Xperia Z speelt nu even het probleem dat er bij een vroege batch telefoons spontane barsten in het scherm ontstaan tijdens het opladen, zo ook bij mijn telefoon.
htc's one heeft verschillende topics; o.a.
[HTC One] Problemen en garantie-afhandelingen en
[HTC One] Ervaringen en Discussie topic.In beide topics komen structurele problemen naar voren, vergelijkbaar met de XZ topics. Ik heb geen enkele intentie om een one of XZ owner te benadelen. If you're happy ... hey, good 4 you

Ik heb de Xperia Z gekozen omdat deze telefoon het beste bij mij zou passen. Ook vind ik hem vele malen mooier dan de S4 of de One, en ja dat is voor iedereen anders. Het scherm was gewoon zeer goed en zeer scherp, het 'kijkhoek'-probleem irrelevant omdat ik nooit vanaf hoeken naar het scherm kijk.
Als je info over jezelf klopt, ben je eerder het type die dag en nacht (?) bereikbaar wilt blijven (3 bedrijven) en enorm veel data ontvangt (en opslaat ?). Zou een toestel met wisselbare batterij en uitbreidbaar geheugen dan niet bovenaan je prioriteiten-lijst moeten staan? Je hebt de xperia z gekozen puur om het design, " ik hem vele malen mooier dan de S4 of de One", niets mis mee. Het "'kijkhoek'-probleem" zou bij een highend toestel Überhaupt geen probleem mogen zijn (zeker niet bij Sony). But again, waar liggen dan je prioriteiten ?
...omdat hij door een ontwerpfout spontaan stuk kan gaan. Het wordt dan wel allemaal netjes onder garantie gerepareerd ...
hier ben ik het niet me je eens, verschillende xz owners krijgen een gepeperde rekening voorgeschoteld, alhoewel ze heel zorgvuldig met hun toestel omgegaan zijn. Service ?
Ik ga waarschijnlijk voor de S4 kiezen, met als enige reden dat ik de camera in de HTC One zwaar ondermaats vind. Als die vergelijkbaar was geweest met die van de S4 en the XZ was het waarschijnlijk de One geworden.
Heeft de wisselbare accu en uitbreidbaar geheugen hier echt Niets mee te maken ?
Wees dus niet zo arrogant, er is geen enkele telefoon het beste...
als je een hoogwaardig stukje elektronica (as samsung's S4) weet te waarderen, terwijl ik een Ativ S heb, dan ben je niet arrogant.
Mijn enthousiasme voor de s4 is gebaseerd op hard- en software.
Verder is het ook raar om te zeggen dat de bouwkwaliteit beter is? Samsung heeft met plastic gewoon op erg safe gespeeld.
Klopt. Samsung's Poly is -waarschijnlijk- binnen 10 seconden in de mal gespoten en binnen 5 minuten afgekoeld. Met hoge verkoopcijfers moet je snel kunnen produceren.
Dat is helemaal niet erg, maar blijft wel staan dat in mijn persoonlijke mening het glazen ontwerp van de XZ tientallen malen luxer aanvoelt en aanziet. Dat het gebruik van luxere materialen als aluminium en glas problemen met zich mee kan brengen is een bewuste keuze.
No problems here, dude; your choice, your freedom. Suc6.