Vandaag ook een update gekregen op de I9505, de batterij is tijdens de update wel van 31% naar 12% gegaan 

Kortrijk | 5250 Wp Sunpower - 9x375 WZW 45° + 5x375 ONO 45° | Batterij: Pylontech 9,6 kWh
Anoniem: 192811
Totaal ongeloofwaardig, officieel geeft Samsung tot 18 maanden na release nog updates, maar na 2,5 á 3 jaar kun je dat echt vergeten.Edwin_VH schreef op woensdag 18 november 2015 @ 08:04:
Volgens sommige bronnen zou er toch een officiële Marshmallow update komen voor de S4
http://www.latinospost.co...release-date-features.htm
(vond ook andere link, maar nu niet meer).
Geloofwaardig?
En zo ja, komt hij er ook voor de S4 VE (9515)?
Die heb ik ook, erg vervelend.Asprine schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:19:
Krijg na de laatste update opeens regelmatig een App Optimizer. (Smart manager )
Blijkbaar zat er toch meer in dan een security update
Als je je telefoon root zekerscofield schreef op maandag 14 december 2015 @ 17:31:
Is er nog iets te doen aan de reclame die je ziet bv met de weeronline app?
Anoniem: 16328
[Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 17-12-2015 00:06]
Helaas niet.scofield schreef op woensdag 16 december 2015 @ 20:26:
Alleen als je 'm root? Heb nog de stock rom, kan je daar niet iets mee bereiken vwb de reclame ads?
Groot verbruik van Play services komt me bekend voor, maar 50% gelukkig nog niet.Anoniem: 16328 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 23:40:
Momenteel verbruikt Google Play Services bijna 50% van een acculading. Dat lijkt me niet correct. Iemand ditzelfde probleem? OS is Android 5.x laatste updates ontvangen van Samsung S4 VE op Telfort.
Onder Instellingen > Wifi > Geavanceerd > Scannen voor locatieservices oid uitgeschakeld. Het was even zoeken maar heb de optie toch gevonden. Dit nu in elk geval gedaan.
App optimalisatie staat al aan.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
ik heb gemerkt dat je ook veel kunt winnen door alle google dingetjes die je niet gebruikt (music / kiosk / books / etc) uitschakelen en de updates verwijderen.L_Jinx schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:21:
[...]
Groot verbruik van Play services komt me bekend voor, maar 50% gelukkig nog niet.
Bij mij is even opnieuw opstarten de oplossing, dan gaat het weer variërend van een paar dagen tot weken goed.
"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001
Ook geen batterijdrain problemen?gerthallink schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:51:
Hier geen problemen met de laatste lollipop
ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001
Draadloos laden op onze Zon
Heb je geprobeerd om onder "instellingen -> tabblad meer -> batterij" de App-optimalisatie geheel uit te zetten? Ik heb soms het idee dat deze verantwoordelijk kan zijn voor wat wifi connectie problemen.MikeOO schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 08:52:
Iemand een tip voor een Samsung S4 met originele rom en geen root, willen ze ook niet.
Paar weken geleden was er een update naar Android 5 Lolipop en deze uitgevoerd. Toestel werkt prima alleen Wifi stopt er mee na een tijdje standbye. Als het toestel weer wordt aangezet wordt de verbinding netjes hersteld.
Probleem is dat ik het toestel ook in Domoticz (domotica) gebruikt en middels pingen naar het ip-adres wordt het toestel om de paar minuten gepingd of deze bereikbaar is. Zo niet dan wordt het toestel afgemeld dat deze persoon niet meer thuis is en gaat er een virtuele swich op OFF.
Tevens komen nu mailtjes ook niet binnen maar pas als het toestel weer actief wordt door het scherm aan te zetten. Dan hersteld wifi zich en komen de berichten binnen.
Dat systeem werkt erg goed om te bepalen of er iemand thuis is of niet ivm schakelen lampen.
Voor de upgrade werkt dit op de S4 prima maar nu meld hij zich toch af.
Slaapstand staat op Altijd verbinding behouden. Ook de andere opties nog geprobeerd maar na een tijdje is hij toch niet meer bereikbaar en valt hij dus toch in slaap.
Ook via *#0011# de extra save stand uitgezet.
Andere Samsung A500 heeft de update ook gehad en heeft het probleem niet. Mijn eigen M8 blijft ook gewoon actief. Is dus geen router probleem.
Laatste opties is om het toestel te resetten en opnieuw te installeren maar hoop op een tip zodat dit niet gedaan hoeft te worden.
Heb ik inderdaad gisteren gedaan omdat ik dat vermoede ook had. Helaas vanochtend hetzelfde probleem.SH007 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:59:
[...]
Heb je geprobeerd om onder "instellingen -> tabblad meer -> batterij" de App-optimalisatie geheel uit te zetten? Ik heb soms het idee dat deze verantwoordelijk kan zijn voor wat wifi connectie problemen.
[Voor 5% gewijzigd door MikeOO op 13-01-2016 10:35]
[Voor 19% gewijzigd door pilskes op 13-01-2016 19:56]
[Voor 62% gewijzigd door scofield op 13-01-2016 21:29]
Relatief simpel. Dr zijn genoeg guides die het uitleggen.scofield schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 21:27:
5.0.1. is de laatste fw volgens sammobile, dus. Ik heb zelf ook nog de stock rom 5.0.1. maar wil wel rooten en dan een aosp rom erop maar zie soms door de bomen het bos niet meer vwb rooten en flashen.
[Voor 23% gewijzigd door Oekol op 21-01-2016 12:24]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
En is Anker dan een beter merk dan bovenstaand of geeft die 400mah weinig meerwaarde tov de originele batterij?sphere schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:05:
Ik zou gewoon een originele of Anker erin duwen.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Ik lees net idd dat ze de NFC hebben laten vallen en daardoor 400mah extra hebben. Ik moet zeggen ik heb NFC nog nooit gebruikt (volgens mij, zou niet weten waarvoor). Mijn bankpas heeft NFC dus ik betaal daar draadloos mee. Misschien maar eens laten komen, voor die 10 dollar..emmerx schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:30:
Meeste accu's hebben geen NFC antenne, mocht je dat gebruiken....
Net even gekeken, mijn i9506 heeft geen update klaarstaan.Jochemd13 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 13:22:
Net de grote verassing gekregen dat er een nieuwe update is. Ik ben benieuwd.
Met I9505
"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Ik ook maar geen ruimte om te updaten. Ik wacht even op reacties van andere gebruikers. I9505Jochemd13 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 13:22:
Met I9505
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Met hier weinig verschil na de update.Jochemd13 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 13:22:
Met I9505
Ja dat heb ik ook gemerkt! Eerst dacht ik: Wat is hier verandert? Maar toen viel dat patroon opBlo0odyHell schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 17:42:
Bij de vorige update was mijn ontgrendelpatroon heel erg klein geworden. En na deze update is hij weer normaal.
Verder merk ik ook niets.
[Voor 7% gewijzigd door vtpeters op 16-02-2016 09:04]
Een nieuwe SIM-kaart reader kopen en inbouwen.vtpeters schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:02:
In dit forum zag ik meerdere postings over problemen met de herkenning van de sim-kaart.
...
Weet iemand een (goedkope) oplossing voor dit probleem?
Kan de telefoon (tegen geringe kosten) worden gerepareerd, zodat ik 'm alsnog kan verkopen?
[Voor 8% gewijzigd door emmerx op 16-02-2016 17:27]
Thanks.emmerx schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 17:25:
[...]
Een nieuwe SIM-kaart reader kopen en inbouwen.
Kan bv bij
AML Telecom: http://telecom-groothande...&dispatch=products.search
GSMpunt : https://www.gsmpunt.nl/on...ry-card-flex-gh59-13278a/
Je kan een noodherstel vanuit Kies proberen, om er achter te komen of het het knopje is of dat er meer aan de hand is.Chris Smoove schreef op maandag 22 februari 2016 @ 20:18:
Heb ik weer. Denk dat mijn aan/uit knop kapot is, want hij reageert niet meer. Gaat alleen eventjes naar de boot logo als ik mijn batterij eruit en er weer in doe, maar hij gaat dan ook niet verder. Iemand oplossingen? of dan toch maar weer eens duur repareren...
Je contacten altijd naar je Google account back-uppen/synchroniseren!RichardQG schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:40:
Ik ben van plan een factory reset uit te voeren op mijn S4 (want een aantal functies werken sinds de laatste update niet meer goed), maar eerst wil ik uiteraard wel een backup van alle gegevens (inclusief app data, contacten, foto's, etc.) op mijn pc zetten. Ik weet alleen niet wat de beste manier is om dit te doen zonder root. Ik heb al de app helium geprobeerd, maar die kan niet alle app data opslaan en datgene wat hij wel kan opslaan kan alleen op het interne geheugen en dat wordt natuurlijk gereset. Is de Samsung Kies software wel geschikt om een volledige backup te maken (inclusief app data)?
[Voor 5% gewijzigd door catt4u op 23-02-2016 19:23]
Ik kon met de gratis versie van Helium alleen een backup (van slechts een gedeelte van de apps) op de interne opslag.catt4u schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 19:10:
[...]
Je contacten altijd naar je Google account back-uppen/synchroniseren!
Je foto's altijd naar Google foto's(Drive) back-uppen/synchroniseren!
En met Helium kan je gewoon alle apps en data back-uppen naar je pc als je de Helium app op je pc installeert ook of zelfs als je niet geroot bent.
Ik heb wel de betaalde versie van Helium draaien![]()
Heb je Samsung Smart Switch al geprobeerd? Is de opvolger van Kies.
Weet niet of het met de S4 (GT-I9500) ook al werkt, maar met m'n S4 LTE (GT-I9506) werkt het wel.
[Voor 5% gewijzigd door Goofman op 24-02-2016 09:50]
In Whatsapp kun je andere kleuren toewijzen aan de LED per gebeurtenis, bv wit.Goofman schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 09:49:
Werkt super op 1 vreemd dingetje na: het rode LEDje doet het niet. Als ik de telefoon aan de lader hang en het scherm uit gaat, gaat het rode LEDje niet branden. Ook vanuit de diagnose modus (#*1#* geloof ik) werkt deze niet.
Volgens mij is die knop bij de S4 bij alle officiële updates altijd al de menu knop geweest en nooit laatste apps. Daarvoor moet je de home knop ingedrukt houden.pilskes schreef op zondag 28 februari 2016 @ 14:25:
Ik heb de (2dehands) S4 voor mijn vrouw vandaag ingesteld en klaar gemaakt zodat ze alles weer kan gebruiken. Whatsapp is mooi hersteld, andere browser er op, en beltoon weer geïnstalleerd.
Het enige verschil met mijn S5+ is dat de knop naast de HOME knop, bij de S4 een MENU-knop is. Bij mijn S5 is dat de RECENT-knop.
Ik vrees dat ik gek aan het worden ben, want ik zou toch zweren dat de MENU-knop bij de S4 ook veranderd was in een RECENT-knop! Nu is het dus weer een MENU-knop, iets wat ik dus niet wil..
Ik heb alle menu's al doorgespit, maar ik kan niet vinden of ik dit zelf aan kan passen in de telefoon...
Iemand een idee????
Anoniem: 479829
Deze knop is inderdaad altijd al een MENU-knop geweest. Vanaf de S5 heeft die plaats gemaakt voor de knop die toegang beidt tot de recente apps. Ik geloof dat het wel mogelijk is om via een 3rd party app de functie van deze knop te veranderen. Ik kan hem zo snel alleen niet meer vinden.pilskes schreef op zondag 28 februari 2016 @ 14:25:
Ik heb de (2dehands) S4 voor mijn vrouw vandaag ingesteld en klaar gemaakt zodat ze alles weer kan gebruiken. Whatsapp is mooi hersteld, andere browser er op, en beltoon weer geïnstalleerd.
Het enige verschil met mijn S5+ is dat de knop naast de HOME knop, bij de S4 een MENU-knop is. Bij mijn S5 is dat de RECENT-knop.
Ik vrees dat ik gek aan het worden ben, want ik zou toch zweren dat de MENU-knop bij de S4 ook veranderd was in een RECENT-knop! Nu is het dus weer een MENU-knop, iets wat ik dus niet wil..
Ik heb alle menu's al doorgespit, maar ik kan niet vinden of ik dit zelf aan kan passen in de telefoon...
Iemand een idee????
Heeft de S5 niet Android 5.1.1 tegenover de S4 die 5.0.1 heeft?pilskes schreef op maandag 29 februari 2016 @ 21:06:
Mmmm, dan heb dus mijn S5 en de S4 die langs mekaar lagen door elkaar gehaald.
Wel een fijn toestel, die S4, zelfs als ik hem met de S5+ vergelijk!
Wat ik wel gek vind, is dat alles net anders is, ondanks dezelfde android versie. Beetje wennen, maar dat komt goed! Ze komt van een Ace 2.....
Ik heb het zelf ook, heel raar. Er is bij mij 450mb over en hij zegt het toestel vol zit. Terwijl ik op mijn Galaxy Ace maar 160(!)mb opslag had en waar Whatsapp en Facebook ervoor zorgden dat er 20mb overbleef. Lekkere verhoudingen.sikman schreef op zondag 06 maart 2016 @ 16:29:
Ik kan geen apps meer installeren en updaten omdat mijn geheugen vol zou zijn. Maar er is nog 500MB vrij... Dat zou toch genoeg moeten zijn om een app van 20MB te updaten?
Al de Play Store cash geleegd en updates verwijderd, maar dat maakt niet uit.
Iemand een idee voordat ik over ga op de harde reset en alles opnieuw ga installeren?
Heb al veel apps naar de SD kaart gezet en zooi weggegooid. Van 50 naar 500MB vrij geheugen gegaan omdat ik van 50MB kon voorstellen dat het te weinig was. Maar 500MB zou toch voldoende moeten zijn?Jochemd13 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 16:44:
[...]
Ik zou kijken of je dingen van het interne opslag kan verwijderen of eventueel kan verplaatsen naar een micro-sdkaart.
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Oplossing gevonden: In de map "DocumentSync" stond voor 1,7GB aan nutteloze data. Als je die leeggooit dan kan je weer een tijdje vooruit.reyals schreef op zondag 06 maart 2016 @ 19:05:
Bij de opslag instellingen de cache een keer legen scheelt ook veel
Dat heb/had ik dus zonder app. Heb nu de ''luxe'' positie dat ik ook een J5 erbij heb en heb de S4 al ff te koop staan hier bij V&A, maar nu dus in overweging of de J5 te koop aanbieden en S4 houden. De S4 is op papier de betere van de 2, maar de J5 nieuwer en ook voldoende.robin007bond schreef op maandag 07 maart 2016 @ 23:01:
Wel een beetje balen... Na een te lange tijd zo'n screem dim app gebruikt te hebben flikkert mijn scherm als ik de helderheid te laag heb staan.Als ik de helderheid hoger doe dan stopt het geflikker. Best vervelend, want nu ben ik dus geforceerd mijn mobiel op een hogere helderheid aan het zetten terwijl het meer batterij vreet.
Zelf kon ik die map niet vinden. Maar het is ook aan te raden al je foto's op je SD-kaart te zetten.sikman schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:26:
[...]
Oplossing gevonden: In de map "DocumentSync" stond voor 1,7GB aan nutteloze data. Als je die leeggooit dan kan je weer een tijdje vooruit.
[Voor 7% gewijzigd door Chris Smoove op 22-03-2016 16:20]
De I9515 nog tot juli: http://www.samsung.com/nl...martphones/GT-I9515ZWAPHNtoro schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 23:08:
Krijgt de s4 nog updates van Samsung of is het bedrijf daar mee gestopt al?
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Deze http://www.miniinthebox.c...rij-2600mah-_p486767.htmlTRaSH schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 17:31:
Gewoon nieuwsgierig maar wat voor powerbank
[Voor 18% gewijzigd door Raven op 19-07-2016 10:36]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Vind het zelf ook geen verassing, het toestel is al 3 jaar 'oud' en dan willen ze je toch dwingen naar een nieuwe. Ik ga dan ook nog maximaal een jaar met de S4 (als hij nog gerepareerd kan worden) en dan wordt het voor mij de S7.Raven schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:36:
Hoor net van Samsung NL dat de S4 te oud is om een Android 6 upgrade te krijgen
[Voor 4% gewijzigd door Jochemd13 op 19-07-2016 10:38]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Interessante telefoon, als je echt wat doet met die camera zou het zeker leuk zijnRaven schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:54:
Ik heb de S4 nog maar iets meer dan 1 jaar, die ga ik nog niet meteen vervangen dus
Al zou ik https://www.conrad.nl/nl/...ovatiewereld/cat_s60.html wel willen, alleen beetje prijzig
Mijn S4 mini (geen apart topic van geloof ik) werd vanochtend geupgrade naar 4.4.4 (v2016-06-22)Raven schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:36:
Hoor net van Samsung NL dat de S4 te oud is om een Android 6 upgrade te krijgen
KitKat? Mijn S4 draait Lollipop/5.0.1, dus jij loopt een eindje achtermoozzuzz schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:20:
[...]
Mijn S4 mini (geen apart topic van geloof ik) werd vanochtend geupgrade naar 4.4.4 (v2016-06-22)
Oscar Wilde
Het zou nog best kunnen dat de update komt, maar ik denk zelf van niet. De S5 heeft deze update wel al gekregen.Henkje.doc schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 21:39:
Hier nog steeds een tevreden s4 gebruiker.
Zie dat er geen originele android 6 versie is aangekondigd, klopt het dat er voor de s4 slechts 1 major update is gekomen?
Best weinig toch voor een toestel dat bij de launch toch een totoestel was?
Dank voor je reactie. We wachten rustig afJochemd13 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:13:
[...]
Het zou nog best kunnen dat de update komt, maar ik denk zelf van niet. De S5 heeft deze update wel al gekregen.
Die update zal er niet meer komen. Als je gaat kijken op de website van Samsung, dan kan je onderaan de pagina zien dat de S4 ondersteuning heeft tot juli 2016 en de laatste Android versie 5.0 is:Henkje.doc schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:40:
[...]
Dank voor je reactie. We wachten rustig af
Software Support Periode
tot juli 2016
OS versie
Android 5.0
Stagefright 1.0 Status
Bijgewerkt
Stagefright 2.0 Status
Bijgewerkt
※ Meer informatie
Zie www.samsung.com/nl/software-en-security-update voor meer informatie.
Same. Las op een ander forum dat het een beveiligings-patch is met ook wat bugfixes en performance fixes. Ik wacht er nog wel even mee want ik las al iets over dat iemand zijn S4 onbruikbaar is na de update.pilskes schreef op zondag 25 september 2016 @ 20:00:
Nog meer mensen die een grote update hadden op hun S4??
Verbaasde me wel, maar het was een echte grote update. Geen idee wat die inhoudt..
Zie hier: https://www.galaxyclub.nl...-september-security-patchpilskes schreef op zondag 25 september 2016 @ 20:00:
Nog meer mensen die een grote update hadden op hun S4??
Verbaasde me wel, maar het was een echte grote update. Geen idee wat die inhoudt..
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
[Voor 3% gewijzigd door avotar op 27-09-2016 05:46]
Heb je ook de mogelijkheid om een S4 met onbekende problemen te repareren? Hij ligt hier al een tijdje niks te doen maar hij kan niet meer opstarten en zo ver ik weet staan er nog wat bestanden op die ik graag terug heb.emmerx schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 17:04:
Ik haal vrijwel alles bij de groothandel van AML Telecom in Rotterdam.
Heb al veel I9505's mogen repareren, spullen van daar prima.
Hier iets tussen?ZUIVERE311 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 18:15:
Hallo, ik zou graag mijn oude s4 willen down graden naar 4.2.2 daarvoor zoek ik deze rom of een vergelijkbare I9505XXUBMGA_I9505PHNBMG5 kan iemand deze ergens uploaden.
[Voor 16% gewijzigd door emmerx op 05-07-2017 11:28]
Google eens op samfirm hiervoorZUIVERE311 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 19:26:
Staat er wel tussen, maar alleen voor premium users te downloaden.
Waarschijnlijk bedoel jij wat anders dan ik vind met Google. Ik vind iets bij xda maar dan niet werkende links naar ROM's of een programma wat de laatste ROM voor het toestel zoekt 5.0.1
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Bedankt, ben bezig 4.2.2 van Australie te downloaden en kijken of ik die later op Nederlands kan zetten.
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details