• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:09
Grolsch schreef op donderdag 03 september 2015 @ 17:15:
Mijn S4 is al 2,5 jaar oud, dus zal wel geen garantie meer zijn :?
Kan ook zelf voor minder dan € 5,- :
http://www.ebay.nl/itm/Fl...78592?hash=item4183ef6560

Voor een tientje is ie over 3 dagen binnen uit Duitsland:
http://www.ebay.nl/itm/Or...63676?hash=item339f7344bc

[Voor 21% gewijzigd door emmerx op 03-09-2015 23:15]

Draadloos laden op onze Zon

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:09
Grolsch schreef op donderdag 03 september 2015 @ 20:16:
Ik kan alleen geen 2 weken wachten, ik krijg dagelijks 10-tallen telefoontjes, zal en lokale tel.dokter dat ook kunnen?
Zal tussen de € 30 en 50 kosten. Sneller en zeker(der) dat het werkt....

Draadloos laden op onze Zon

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-03 20:03

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Boomster schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 20:26:
Waardeloos,
Ineens geen bereik tot slecht signaal met mijn 1,5 jaar oude s4. Uitwisselen sim in andere telefoon; goed bereik. (Kpn).
Telefoon ingestuurd naar bol.com. 3 weken telefoon kwijt. Krijg een keurig reparatierapport, hierin staat aangegeven welke onderdelen vervangen zijn. De antennekabel en een of andere flex ding, waarmee ik de telefoon oplaadt.
Telefoon komt thuis: zelfde probleem, niet verholpen dus. Erg balen.
Weer opnieuw ingestuurd. Nu maar eens kijken wat ze nu gaan vervangen. Heb niet erg veel fidusie jn de samsung reparatie service. Denk dat ze maar eens bij de sim aansluiting moeten gaan kijken.

Afw8ten dus.
Je toetsenbord is ook kapot.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Satalin
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-03 09:01
De S4 van een collega van me heeft een vaag probleem.
Als deze even geen ontvangst heeft (telfort) geeft hij een melding dat de sim verwijderd is en deze opnieuw moet opstarten. Dezelfde sim, dit is al een nieuwe geeft in mijn reserve S3 geen probleem.
Terwijl ik dit typ zit mijn vodafone sim in de betreffende S4 en werkt al de hele dag goed, vol ontvangst op mijn werk.
Dit probleem doet zich alleen voor als er geen of heel slecht ontvangst is, bij hem thuis geen problemen.

Weet iemand toevallig waar dit aan ligt?
Kan via google geen oplossing vinden.

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik heb de (2dehands) S4 voor mijn vrouw vandaag ingesteld en klaar gemaakt zodat ze alles weer kan gebruiken. Whatsapp is mooi hersteld, andere browser er op, en beltoon weer geïnstalleerd.
Het enige verschil met mijn S5+ is dat de knop naast de HOME knop, bij de S4 een MENU-knop is. Bij mijn S5 is dat de RECENT-knop.
Ik vrees dat ik gek aan het worden ben, want ik zou toch zweren dat de MENU-knop bij de S4 ook veranderd was in een RECENT-knop! Nu is het dus weer een MENU-knop, iets wat ik dus niet wil..

Ik heb alle menu's al doorgespit, maar ik kan niet vinden of ik dit zelf aan kan passen in de telefoon...

Iemand een idee????
Pagina: 1

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee