• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-03 20:46
westlym schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 13:06:
[...]

Kreeg ook hier een upgrade. Wat is precies veranderd?
die unlock patroon is kleiner geworden en voor de rest niks eigenlijk.
maar wat mij nu opvalt is dat ik nu geen bereik verlies heb, wat eerst om de haverklap gebeurde.

Edit: @ onder mij, klopt kreeg een uur geleden een melding dat mijn apps geoptimaliseerd waren Door een app die smartmanager heet.
Dacht even dat die ergens binnen gehaald had zonder toestemming.
En ja de batterij ging snel leeg, net voordat ik naar werk ging...

[Voor 27% gewijzigd door raro007 op 14-11-2015 19:52]

• dvraemdo
  • Laatst online: 21:09
westlym schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 13:06:
[...]

Kreeg ook hier een upgrade. Wat is precies veranderd?
Ik heb een maand geleden of zo ook al een update gehad (Black Edition), wsch gaat het om dezelfde? Hebben jullie een buildnummer?

Ofwel heb ik er vroeger altijd over gezien, maar volgens mij is er ook de app 'Smart Tools' toegevoegd met deze update? Blijkbaar wordt deze tool niet altijd 'gesmaakt' door gebruikers ('Clean Master' zit er bvb ook bij), weet eigenlijk niet of hij te verwijderen is?

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-03 08:21
Vandaag ook een update gekregen op de I9505, de batterij is tijdens de update wel van 31% naar 12% gegaan :/

• Edwin_VH
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:51
Volgens sommige bronnen zou er toch een officiële Marshmallow update komen voor de S4

http://www.latinospost.co...release-date-features.htm

(vond ook andere link, maar nu niet meer).

Geloofwaardig?
En zo ja, komt hij er ook voor de S4 VE (9515)?

Kortrijk | 5250 Wp Sunpower - 9x375 WZW 45° + 5x375 ONO 45° | Batterij: Pylontech 9,6 kWh

Anoniem: 192811

Edwin_VH schreef op woensdag 18 november 2015 @ 08:04:
Volgens sommige bronnen zou er toch een officiële Marshmallow update komen voor de S4

http://www.latinospost.co...release-date-features.htm

(vond ook andere link, maar nu niet meer).

Geloofwaardig?
En zo ja, komt hij er ook voor de S4 VE (9515)?
Totaal ongeloofwaardig, officieel geeft Samsung tot 18 maanden na release nog updates, maar na 2,5 á 3 jaar kun je dat echt vergeten.

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-03 08:46
Krijg na de laatste update opeens regelmatig een App Optimizer. (Smart manager )
Blijkbaar zat er toch meer in dan een security update

• Jochemd13
Asprine schreef op donderdag 19 november 2015 @ 13:19:
Krijg na de laatste update opeens regelmatig een App Optimizer. (Smart manager )
Blijkbaar zat er toch meer in dan een security update
Die heb ik ook, erg vervelend.

En als ik een USB-stick op mijn telefoon aansluit wil hij altijd dat ik een Knox code gebruik en dan mag ik er pas in. Maar als ik dan Knox wegklik doet de USB het wel.

• stranger88
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-01 21:11
Vandaag kreeg mijn I9505 een update, en sindsdien doet de menu en Back knop het niet meer. Heb hem al gereset, maar dat hielp niet. Zijn er meer die daar last van hebben?

• raro007
  • Laatst online: 07-03 20:46
Met App Optimizer moet je oppassen want het sluit programma's op de achtergrond.
Voorbeeld de steam app woord afgesloten.
Net op een moment dat ik hard nodig was...

• scofield
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:05
Is er nog iets te doen aan de reclame die je ziet bv met de weeronline app?

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-11-2019
scofield schreef op maandag 14 december 2015 @ 17:31:
Is er nog iets te doen aan de reclame die je ziet bv met de weeronline app?
Als je je telefoon root zeker ;)
Dan heb je keuze uit verschillende blockers die de reclames wegfilteren.

• scofield
Alleen als je 'm root? Heb nog de stock rom, kan je daar niet iets mee bereiken vwb de reclame ads?

Anoniem: 16328

Momenteel verbruikt Google Play Services bijna 50% van een acculading. Dat lijkt me niet correct. Iemand ditzelfde probleem? OS is Android 5.x laatste updates ontvangen van Samsung S4 VE op Telfort.

Onder Instellingen > Wifi > Geavanceerd > Scannen voor locatieservices oid uitgeschakeld :). Het was even zoeken maar heb de optie toch gevonden. Dit nu in elk geval gedaan.

App optimalisatie staat al aan.

[Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 17-12-2015 00:06]

• catt4u
scofield schreef op woensdag 16 december 2015 @ 20:26:
Alleen als je 'm root? Heb nog de stock rom, kan je daar niet iets mee bereiken vwb de reclame ads?
Helaas niet.

• L_Jinx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-03 14:16

L_Jinx

Oh, the humanity of it all

Anoniem: 16328 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 23:40:
Momenteel verbruikt Google Play Services bijna 50% van een acculading. Dat lijkt me niet correct. Iemand ditzelfde probleem? OS is Android 5.x laatste updates ontvangen van Samsung S4 VE op Telfort.

Onder Instellingen > Wifi > Geavanceerd > Scannen voor locatieservices oid uitgeschakeld :). Het was even zoeken maar heb de optie toch gevonden. Dit nu in elk geval gedaan.

App optimalisatie staat al aan.
Groot verbruik van Play services komt me bekend voor, maar 50% gelukkig nog niet.
Bij mij is even opnieuw opstarten de oplossing, dan gaat het weer variërend van een paar dagen tot weken goed.

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:16

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik gebruik nu even een tweedehands S4 en heb deze eerst helemaal gereset en geüpdatet.
Alles werkt goed maar de accu is in een halve dag leeg.

Mijn vraag/probleem is nu dat ik op facebook geen 360 graden filmpjes kan zien terwijl dat wel zou moeten kunnen.
Zowel in de browser (Chrome) als de officiële app krijg ik de volgende melding:
Iemand een idee hoe dit op te lossen? Ik zit nu al een paar dagen te googlen maar het lijkt wel of niemand dit probleem heeft. De youtube app laat wel hewoon 360 video zien.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:49

avotar

P0werd by Black Coffee

L_Jinx schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:21:
[...]

Groot verbruik van Play services komt me bekend voor, maar 50% gelukkig nog niet.
Bij mij is even opnieuw opstarten de oplossing, dan gaat het weer variërend van een paar dagen tot weken goed.
ik heb gemerkt dat je ook veel kunt winnen door alle google dingetjes die je niet gebruikt (music / kiosk / books / etc) uitschakelen en de updates verwijderen.
Je wint ruimte en onnodig geheugengebruik en daarmee batterij.

"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• steven2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02 01:46
Ik heb een nieuwe Golf Sportvan gekocht met connected optie. Ik wilde mijn S4 laten werken met app connect via android auto, maar wat ik kan vinden is, dat ik hier Lollipop voor nodig heb.
Ik draai nu nog op 4.3 stock en wat ik zo hier en daar lees zijn er nog veel problemen geweest met firmwares die hoger waren dan 4.3.

Zijn de problemen nu nog steeds aanwezig?

ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001

• gerthallink
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:16
Hier geen problemen met de laatste lollipop

• steven2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02 01:46
gerthallink schreef op maandag 11 januari 2016 @ 11:51:
Hier geen problemen met de laatste lollipop
Ook geen batterijdrain problemen?

ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001

• gerthallink
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:16
Geen problemen hier

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:37
Mijn i9505 S4 werkt hier al een maand of 3 zonder problemen met Lollipop.

Draadloos laden op onze Zon

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:49
Iemand een tip voor een Samsung S4 met originele rom en geen root, willen ze ook niet.

Paar weken geleden was er een update naar Android 5 Lolipop en deze uitgevoerd. Toestel werkt prima alleen Wifi stopt er mee na een tijdje standbye. Als het toestel weer wordt aangezet wordt de verbinding netjes hersteld.

Probleem is dat ik het toestel ook in Domoticz (domotica) gebruikt en middels pingen naar het ip-adres wordt het toestel om de paar minuten gepingd of deze bereikbaar is. Zo niet dan wordt het toestel afgemeld dat deze persoon niet meer thuis is en gaat er een virtuele swich op OFF.

Tevens komen nu mailtjes ook niet binnen maar pas als het toestel weer actief wordt door het scherm aan te zetten. Dan hersteld wifi zich en komen de berichten binnen.

Dat systeem werkt erg goed om te bepalen of er iemand thuis is of niet ivm schakelen lampen.
Voor de upgrade werkt dit op de S4 prima maar nu meld hij zich toch af.

Slaapstand staat op Altijd verbinding behouden. Ook de andere opties nog geprobeerd maar na een tijdje is hij toch niet meer bereikbaar en valt hij dus toch in slaap.
Ook via *#0011# de extra save stand uitgezet.

Andere Samsung A500 heeft de update ook gehad en heeft het probleem niet. Mijn eigen M8 blijft ook gewoon actief. Is dus geen router probleem.

Laatste opties is om het toestel te resetten en opnieuw te installeren maar hoop op een tip zodat dit niet gedaan hoeft te worden.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
MikeOO schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 08:52:
Iemand een tip voor een Samsung S4 met originele rom en geen root, willen ze ook niet.

Paar weken geleden was er een update naar Android 5 Lolipop en deze uitgevoerd. Toestel werkt prima alleen Wifi stopt er mee na een tijdje standbye. Als het toestel weer wordt aangezet wordt de verbinding netjes hersteld.

Probleem is dat ik het toestel ook in Domoticz (domotica) gebruikt en middels pingen naar het ip-adres wordt het toestel om de paar minuten gepingd of deze bereikbaar is. Zo niet dan wordt het toestel afgemeld dat deze persoon niet meer thuis is en gaat er een virtuele swich op OFF.

Tevens komen nu mailtjes ook niet binnen maar pas als het toestel weer actief wordt door het scherm aan te zetten. Dan hersteld wifi zich en komen de berichten binnen.

Dat systeem werkt erg goed om te bepalen of er iemand thuis is of niet ivm schakelen lampen.
Voor de upgrade werkt dit op de S4 prima maar nu meld hij zich toch af.

Slaapstand staat op Altijd verbinding behouden. Ook de andere opties nog geprobeerd maar na een tijdje is hij toch niet meer bereikbaar en valt hij dus toch in slaap.
Ook via *#0011# de extra save stand uitgezet.

Andere Samsung A500 heeft de update ook gehad en heeft het probleem niet. Mijn eigen M8 blijft ook gewoon actief. Is dus geen router probleem.

Laatste opties is om het toestel te resetten en opnieuw te installeren maar hoop op een tip zodat dit niet gedaan hoeft te worden.
Heb je geprobeerd om onder "instellingen -> tabblad meer -> batterij" de App-optimalisatie geheel uit te zetten? Ik heb soms het idee dat deze verantwoordelijk kan zijn voor wat wifi connectie problemen.

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:49
SH007 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:59:
[...]

Heb je geprobeerd om onder "instellingen -> tabblad meer -> batterij" de App-optimalisatie geheel uit te zetten? Ik heb soms het idee dat deze verantwoordelijk kan zijn voor wat wifi connectie problemen.
Heb ik inderdaad gisteren gedaan omdat ik dat vermoede ook had. Helaas vanochtend hetzelfde probleem.
Althans ik heb de App geopend en rechtsboven de switch omgezet naar link. Dacht dat hij daarmee uit was. Maar zal even jou manier ook controleren.

Update: is andere weg voor hetzelfde. Staat dus inderdaad uit.

[Voor 5% gewijzigd door MikeOO op 13-01-2016 10:35]

• Galukon
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16:52
Gisteren een OnePlus X besteld. Dat word dus de S4 verkopen. Iemand die nog een S4 zoekt zou mij kunnen PM'en :). Hopelijk krijg ik betere batterij uit de OPX dan mijn S4. Gebruikte de S4 net iets te veel dat mijn batterij t niet vol hield

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Vandaag een 2de hands S4 binnengekregen met 5.0.1 er op! Is dit normaal dat dit al op de S4 zit? Ik heb die namelijk ook op mijn S5 +?

Verder mooi toestel, ik denk dat ze hier wel ff mee kan doen!

[Voor 19% gewijzigd door pilskes op 13-01-2016 19:56]

• scofield
5.0.1. is de laatste fw volgens sammobile, dus. Ik heb zelf ook nog de stock rom 5.0.1. maar wil wel rooten en dan een aosp rom erop maar zie soms door de bomen het bos niet meer vwb rooten en flashen.

[Voor 62% gewijzigd door scofield op 13-01-2016 21:29]

• Galukon
  • Laatst online: 16:52
scofield schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 21:27:
5.0.1. is de laatste fw volgens sammobile, dus. Ik heb zelf ook nog de stock rom 5.0.1. maar wil wel rooten en dan een aosp rom erop maar zie soms door de bomen het bos niet meer vwb rooten en flashen.
Relatief simpel. Dr zijn genoeg guides die het uitleggen.

Kan zijn dat de stappen iets anders zijn dan ik nu, zou je even moeten uitzoeken
Stappenplan toen ik het tijd terug gedaan had is:

- Root installeren via Odin
- Recovery installeren via Odin
- Via recovery ROM installeren
- Gapps installeren ( Google Apps )

[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's
Het rooten en custom rom topic voor de S4

http://forum.xda-develope...-project-mra58v-t3251663/
Rom die ik op het moment gebruik en bij mij stable draait.

Recovery die ik gebruik (TWRP 2.8.7.2 F2FS)
https://twrp.me/devices/s...nternationalqualcomm.html

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:30

Oekol

waka waka hey hey

Hoi allen,

even een vraag over de batterij van de Samsung Galaxy S4. Ik heb hem al twee jaar en op dit moment Cyanogenmod er op staan tot grote tevredenheid van ondergetekende. (Twijfelde tussen nieuwe rom en oneplus two)

Nu is mijn batterij wel aardig verzwakt en wil ik een nieuwe batterij gaan kopen. Nu dacht ik dat de techniek eigenlijk wel vooruit gegaan zou moeten zijn en ik dus wellicht een grotere batterij aan capaciteit er in kan stoppen. Is dit een goeie gedachte of kan ik alleen maar de originele batterij in mijn S4 stoppen? Heb geen zin in dat ik een ander hoesje moet gebruiken, aangezien ik een mooie flip case gebruik en mijn telefoon liever niet dikker zie worden.

Hoop dat jullie hier wat ervaring mee hebben. Google leverde niet echt veel op, afgezien van een 2800Mah batterij, maar voor die 200 mah koop ik liever de originele batterij opnieuw.

Heb deze bijvoorbeeld ook gevonden: http://www.amazon.com/War...Zerolemon+galaxy+s4&psc=1

Iemand ervaring mee en is er misschien een batterij die nog meer capaciteit heeft en dezeflde afmeting?
Het is iig een 3.8 volt batterij, bij mediamarkt online hebben ze een 'originele' met 3.7 volt en op internet lees ik dat dat not done is als je een 3.8 gaat vervangen met een 3.7. Vraag mij niet waarom.

[Voor 23% gewijzigd door Oekol op 21-01-2016 12:24]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

sphere schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:05:
Ik zou gewoon een originele of Anker erin duwen.
En is Anker dan een beter merk dan bovenstaand of geeft die 400mah weinig meerwaarde tov de originele batterij?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• emmerx
Meeste accu's hebben geen NFC antenne, mocht je dat gebruiken....

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

emmerx schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:30:
Meeste accu's hebben geen NFC antenne, mocht je dat gebruiken....
Ik lees net idd dat ze de NFC hebben laten vallen en daardoor 400mah extra hebben. Ik moet zeggen ik heb NFC nog nooit gebruikt (volgens mij, zou niet weten waarvoor). Mijn bankpas heeft NFC dus ik betaal daar draadloos mee. Misschien maar eens laten komen, voor die 10 dollar..

• Jochemd13
Net de grote verassing gekregen dat er een nieuwe update is. Ik ben benieuwd.
Met I9505

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

Jochemd13 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 13:22:
Met I9505
Net even gekeken, mijn i9506 heeft geen update klaarstaan.

"The H in Engineering stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 15:16

Gutteguttegut

CEO of TFD

Met I9505
Ik ook maar geen ruimte om te updaten. Ik wacht even op reacties van andere gebruikers. I9505

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Met I9505
Met hier weinig verschil na de update.

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-03 10:45
Bij de vorige update was mijn ontgrendelpatroon heel erg klein geworden. En na deze update is hij weer normaal.

Verder merk ik ook niets.

• Jochemd13
Blo0odyHell schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 17:42:
Bij de vorige update was mijn ontgrendelpatroon heel erg klein geworden. En na deze update is hij weer normaal.

Verder merk ik ook niets.
Ja dat heb ik ook gemerkt! Eerst dacht ik: Wat is hier verandert? Maar toen viel dat patroon op :P

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:43
Wie heeft er een grotere accu dan standaard in gebruik en merk je het?ik overweeg een 5800mah te kopen want met de standaard gaat t nog relatief snel als je er iets mee doet(ik ben een lichte gebruiker).

Heb een custom rom marshmallow draaien en scherm licht op een kwart, maar kan m net zo goed terugzetten want merk er niets van, of zie wat over het hoofd.

• vtpeters
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-03 14:26
In dit forum zag ik meerdere postings over problemen met de herkenning van de sim-kaart.

Ook ik had dit probleem, maar omdat ik in aanmerking kwam voor vernieuwing van m'n abonnement heb ik een ander toestel gekocht. Daar kreeg ik ook een nieuwe sim-kaart bij (nano-sim) die niet in de S4 kan (daar moet een micro-sim in).

De S4 heb ik getracht te verkopen, maar potentiële kopers konden bij het testen van het toestel met hun sim-kaart geen verbinding krijgen met hun provider.

Navraag bij mijn provider leerde me, dat dit een veel voorkomend probleem was van de S4.

Weet iemand een (goedkope) oplossing voor dit probleem?
Kan de telefoon (tegen geringe kosten) worden gerepareerd, zodat ik 'm alsnog kan verkopen?
Of is de telefoon in twee jaar tijd echt volledig afgeschreven en kan ik 'm net zo goed weggooien?

[Voor 7% gewijzigd door vtpeters op 16-02-2016 09:04]

• emmerx
vtpeters schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:02:
In dit forum zag ik meerdere postings over problemen met de herkenning van de sim-kaart.
...
Weet iemand een (goedkope) oplossing voor dit probleem?
Kan de telefoon (tegen geringe kosten) worden gerepareerd, zodat ik 'm alsnog kan verkopen?
Een nieuwe SIM-kaart reader kopen en inbouwen.
Kan bv bij
AML Telecom: http://telecom-groothande...&dispatch=products.search
GSMpunt : https://www.gsmpunt.nl/on...ry-card-flex-gh59-13278a/

[Voor 8% gewijzigd door emmerx op 16-02-2016 17:27]

• vtpeters
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-03 14:26
Thanks.

Als dit soort onderdelen relatief simpel (en relatief goedkoop) te verkrijgen zijn, dan neem ik aan dat een telefoon-reparatiewinkel ook goed/snel aan deze onderdelen kan komen en ze er zelfs voor me in kan zetten.

Ga daar komend weekend eens achteraan...

• RichardQG
  • Laatst online: 17-03 19:55
Ik ben van plan een factory reset uit te voeren op mijn S4 (want een aantal functies werken sinds de laatste update niet meer goed), maar eerst wil ik uiteraard wel een backup van alle gegevens (inclusief app data, contacten, foto's, etc.) op mijn pc zetten. Ik weet alleen niet wat de beste manier is om dit te doen zonder root. Ik heb al de app helium geprobeerd, maar die kan niet alle app data opslaan en datgene wat hij wel kan opslaan kan alleen op het interne geheugen en dat wordt natuurlijk gereset |:( . Is de Samsung Kies software wel geschikt om een volledige backup te maken (inclusief app data)?

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Heb ik weer. Denk dat mijn aan/uit knop kapot is, want hij reageert niet meer. Gaat alleen eventjes naar de boot logo als ik mijn batterij eruit en er weer in doe, maar hij gaat dan ook niet verder. Iemand oplossingen? of dan toch maar weer eens duur repareren...

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:54

FlyEragon

Alien Monkeys

Chris Smoove schreef op maandag 22 februari 2016 @ 20:18:
Heb ik weer. Denk dat mijn aan/uit knop kapot is, want hij reageert niet meer. Gaat alleen eventjes naar de boot logo als ik mijn batterij eruit en er weer in doe, maar hij gaat dan ook niet verder. Iemand oplossingen? of dan toch maar weer eens duur repareren...
Je kan een noodherstel vanuit Kies proberen, om er achter te komen of het het knopje is of dat er meer aan de hand is.

• catt4u
RichardQG schreef op maandag 22 februari 2016 @ 15:40:
Ik ben van plan een factory reset uit te voeren op mijn S4 (want een aantal functies werken sinds de laatste update niet meer goed), maar eerst wil ik uiteraard wel een backup van alle gegevens (inclusief app data, contacten, foto's, etc.) op mijn pc zetten. Ik weet alleen niet wat de beste manier is om dit te doen zonder root. Ik heb al de app helium geprobeerd, maar die kan niet alle app data opslaan en datgene wat hij wel kan opslaan kan alleen op het interne geheugen en dat wordt natuurlijk gereset |:( . Is de Samsung Kies software wel geschikt om een volledige backup te maken (inclusief app data)?
Je contacten altijd naar je Google account back-uppen/synchroniseren!
Je foto's altijd naar Google foto's(Drive) back-uppen/synchroniseren!

En met Helium kan je gewoon alle apps en data back-uppen naar je pc als je de Helium app op je pc installeert ook of zelfs als je niet geroot bent.
Ik heb wel de betaalde versie van Helium draaien ;)

Heb je Samsung Smart Switch al geprobeerd? Is de opvolger van Kies.
Weet niet of het met de S4 (GT-I9500) ook al werkt, maar met m'n S4 LTE (GT-I9506) werkt het wel.

[Voor 5% gewijzigd door catt4u op 23-02-2016 19:23]

• RichardQG
catt4u schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 19:10:
[...]

Je contacten altijd naar je Google account back-uppen/synchroniseren!
Je foto's altijd naar Google foto's(Drive) back-uppen/synchroniseren!

En met Helium kan je gewoon alle apps en data back-uppen naar je pc als je de Helium app op je pc installeert ook of zelfs als je niet geroot bent.
Ik heb wel de betaalde versie van Helium draaien ;)

Heb je Samsung Smart Switch al geprobeerd? Is de opvolger van Kies.
Weet niet of het met de S4 (GT-I9500) ook al werkt, maar met m'n S4 LTE (GT-I9506) werkt het wel.
Ik kon met de gratis versie van Helium alleen een backup (van slechts een gedeelte van de apps) op de interne opslag.
Ook Samsung Smart Switch kan de App data niet backuppen (is dat een woord?). Daarom vroeg ik of kies 3 wel alles backupt. Ik heb net een backup met kies 3 gemaakt, maar die was maar 2,71 GB groot, dus dat kan nooit alles bevatten.

• catt4u
Kies heeft nooit een complete backup kunnen maken.
Je zal het echt met Helium moeten doen als je geen root hebt of alsnog rooten en dan met Titanium Backup als je echt alle data ook wilt bewaren.

Als je niet heel erg veel data hebt kan je er natuurlijk ook voor kiezen om alleen je contacten en foto's te backuppen (voor mij een prachtig woord) en gewoon een factory reset te doen.
Je apps worden door Google toch automatisch terug gezet als je je account weer op je telefoon zet.
En de indeling van je screens moet je toch handmatig terug zetten (apps/widgets/mappen)

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:11
Gisteren via MP een S4 nieuw in de (gesealde) doos gekocht. Werkt super op 1 vreemd dingetje na: het rode LEDje doet het niet. Als ik de telefoon aan de lader hang en het scherm uit gaat, gaat het rode LEDje niet branden. Ook vanuit de diagnose modus (#*1#* geloof ik) werkt deze niet. Voor de duidelijkheid: de blauwe en groene LEDjes werken wel en ik heb her rode LEDje aan staan in de LED instellingen. Geen groot probleem, opladen doet ie gewoon, maar erg vreemd. Iemand dit ooit meegemaakt of van gehoord/gelezen?

[Voor 5% gewijzigd door Goofman op 24-02-2016 09:50]

• emmerx
Goofman schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 09:49:
Werkt super op 1 vreemd dingetje na: het rode LEDje doet het niet. Als ik de telefoon aan de lader hang en het scherm uit gaat, gaat het rode LEDje niet branden. Ook vanuit de diagnose modus (#*1#* geloof ik) werkt deze niet.
In Whatsapp kun je andere kleuren toewijzen aan de LED per gebeurtenis, bv wit.
Als dan wit er uit ziet als cyaan, dan is de rode LED kapot; of de aansturing ...

Denk dat de S4 ondanks de 'seal' niet ongebruikt is, want dit wordt in de fabriek getest.

• pilskes
  • Niet online
Ik heb de (2dehands) S4 voor mijn vrouw vandaag ingesteld en klaar gemaakt zodat ze alles weer kan gebruiken. Whatsapp is mooi hersteld, andere browser er op, en beltoon weer geïnstalleerd.
Het enige verschil met mijn S5+ is dat de knop naast de HOME knop, bij de S4 een MENU-knop is. Bij mijn S5 is dat de RECENT-knop.
Ik vrees dat ik gek aan het worden ben, want ik zou toch zweren dat de MENU-knop bij de S4 ook veranderd was in een RECENT-knop! Nu is het dus weer een MENU-knop, iets wat ik dus niet wil..

Ik heb alle menu's al doorgespit, maar ik kan niet vinden of ik dit zelf aan kan passen in de telefoon...

Iemand een idee????

• RichardQG
pilskes schreef op zondag 28 februari 2016 @ 14:25:
Ik heb de (2dehands) S4 voor mijn vrouw vandaag ingesteld en klaar gemaakt zodat ze alles weer kan gebruiken. Whatsapp is mooi hersteld, andere browser er op, en beltoon weer geïnstalleerd.
Het enige verschil met mijn S5+ is dat de knop naast de HOME knop, bij de S4 een MENU-knop is. Bij mijn S5 is dat de RECENT-knop.
Ik vrees dat ik gek aan het worden ben, want ik zou toch zweren dat de MENU-knop bij de S4 ook veranderd was in een RECENT-knop! Nu is het dus weer een MENU-knop, iets wat ik dus niet wil..

Ik heb alle menu's al doorgespit, maar ik kan niet vinden of ik dit zelf aan kan passen in de telefoon...

Iemand een idee????
Volgens mij is die knop bij de S4 bij alle officiële updates altijd al de menu knop geweest en nooit laatste apps. Daarvoor moet je de home knop ingedrukt houden.

• Jochemd13
Ik snap het probleem niet helemaal, als je vrouw hem gebruikt dan maakt het toch niet heel veel uit? Tenzij zij het graag anders wilt.

Anoniem: 479829

pilskes schreef op zondag 28 februari 2016 @ 14:25:

Iemand een idee????
Deze knop is inderdaad altijd al een MENU-knop geweest. Vanaf de S5 heeft die plaats gemaakt voor de knop die toegang beidt tot de recente apps. Ik geloof dat het wel mogelijk is om via een 3rd party app de functie van deze knop te veranderen. Ik kan hem zo snel alleen niet meer vinden.
Ook weet ik niet meer of de appp roottoegang nodig had :P

• pilskes
  • Niet online
Mmmm, dan heb dus mijn S5 en de S4 die langs mekaar lagen door elkaar gehaald.

Wel een fijn toestel, die S4, zelfs als ik hem met de S5+ vergelijk!

Wat ik wel gek vind, is dat alles net anders is, ondanks dezelfde android versie. Beetje wennen, maar dat komt goed! Ze komt van een Ace 2.....

• Goofman
pilskes schreef op maandag 29 februari 2016 @ 21:06:
Mmmm, dan heb dus mijn S5 en de S4 die langs mekaar lagen door elkaar gehaald.

Wel een fijn toestel, die S4, zelfs als ik hem met de S5+ vergelijk!

Wat ik wel gek vind, is dat alles net anders is, ondanks dezelfde android versie. Beetje wennen, maar dat komt goed! Ze komt van een Ace 2.....
Heeft de S5 niet Android 5.1.1 tegenover de S4 die 5.0.1 heeft?
Ik heb kort een J5 gehad met 5.1.1 en deze had ook een iets andere versie van Touchwiz.
Hoewel de J5 sneller en soepeler werkte toch voor de S4 gekozen omdat deze een stuk compacter is, een nog iets scherper scherm heeft en een betere camera. Maar de veschillen zijn minimaal moet ik zeggen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sikman
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-03 13:20
Ik kan geen apps meer installeren en updaten omdat mijn geheugen vol zou zijn. Maar er is nog 500MB vrij... Dat zou toch genoeg moeten zijn om een app van 20MB te updaten?
Al de Play Store cash geleegd en updates verwijderd, maar dat maakt niet uit.

Iemand een idee voordat ik over ga op de harde reset en alles opnieuw ga installeren?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jochemd13
sikman schreef op zondag 06 maart 2016 @ 16:29:
Ik kan geen apps meer installeren en updaten omdat mijn geheugen vol zou zijn. Maar er is nog 500MB vrij... Dat zou toch genoeg moeten zijn om een app van 20MB te updaten?
Al de Play Store cash geleegd en updates verwijderd, maar dat maakt niet uit.

Iemand een idee voordat ik over ga op de harde reset en alles opnieuw ga installeren?
Ik heb het zelf ook, heel raar. Er is bij mij 450mb over en hij zegt het toestel vol zit. Terwijl ik op mijn Galaxy Ace maar 160(!)mb opslag had en waar Whatsapp en Facebook ervoor zorgden dat er 20mb overbleef. Lekkere verhoudingen.

Ik zou kijken of je dingen van het interne opslag kan verwijderen of eventueel kan verplaatsen naar een micro-sdkaart.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sikman
Jochemd13 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 16:44:
[...]

Ik zou kijken of je dingen van het interne opslag kan verwijderen of eventueel kan verplaatsen naar een micro-sdkaart.
Heb al veel apps naar de SD kaart gezet en zooi weggegooid. Van 50 naar 500MB vrij geheugen gegaan omdat ik van 50MB kon voorstellen dat het te weinig was. Maar 500MB zou toch voldoende moeten zijn?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-03 18:29
Bij de opslag instellingen de cache een keer legen scheelt ook veel

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• sikman
reyals schreef op zondag 06 maart 2016 @ 19:05:
Bij de opslag instellingen de cache een keer legen scheelt ook veel
Oplossing gevonden: In de map "DocumentSync" stond voor 1,7GB aan nutteloze data. Als je die leeggooit dan kan je weer een tijdje vooruit.

• Bladion
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-03 22:33
Wel een beetje balen... Na een te lange tijd zo'n screem dim app gebruikt te hebben flikkert mijn scherm als ik de helderheid te laag heb staan. ;( Als ik de helderheid hoger doe dan stopt het geflikker. Best vervelend, want nu ben ik dus geforceerd mijn mobiel op een hogere helderheid aan het zetten terwijl het meer batterij vreet.

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:43
robin007bond schreef op maandag 07 maart 2016 @ 23:01:
Wel een beetje balen... Na een te lange tijd zo'n screem dim app gebruikt te hebben flikkert mijn scherm als ik de helderheid te laag heb staan. ;( Als ik de helderheid hoger doe dan stopt het geflikker. Best vervelend, want nu ben ik dus geforceerd mijn mobiel op een hogere helderheid aan het zetten terwijl het meer batterij vreet.
Dat heb/had ik dus zonder app. Heb nu de ''luxe'' positie dat ik ook een J5 erbij heb en heb de S4 al ff te koop staan hier bij V&A, maar nu dus in overweging of de J5 te koop aanbieden en S4 houden. De S4 is op papier de betere van de 2, maar de J5 nieuwer en ook voldoende.

• Goofman
Ik heb ook even de J5 gehad en nu een weekje of 3 een S4. De J5 is eigenlijk een erg goed toestel. Scherm is goed, snelheid is goed en accuduur is subliem. Maar ik heb toch besloten de S4 te houden. Compacter, lichter, wat mooier design (persoonlijke smaal uiteraard), wat mooier scherm en met een simpele modificatie draadloos te laden. De wat langzamere gebruikservaring heb ik grotendeels ondervangen door het installeren van Nova Launcher (was laatst in de aanbieding voor 50 hele Eurocenten) en de wat mindere accuduur heb ik ondervangen door op op het bureau op mijn werk een Ukifuki QI lader te leggen waar ik de S4 gedurende de dag zo eens op leg.

• Jochemd13
sikman schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:26:
[...]

Oplossing gevonden: In de map "DocumentSync" stond voor 1,7GB aan nutteloze data. Als je die leeggooit dan kan je weer een tijdje vooruit.
Zelf kon ik die map niet vinden. Maar het is ook aan te raden al je foto's op je SD-kaart te zetten.

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Heeft iemand een idee/ervaring van een s4 die nergens meer op reageert?

Hiervoor had ik 99% zeker een probleem met een faulty powerbutton (geconcludeerd van verscheidene fora). Op een random moment uitgaan en aangaan was het gevolg. Batterij in en uit gaf voor een enkele seconde een logo en tril en daarna weer zwart. Maar nu reageert ie nergens meer op, batterij in en uit, lader etc. Een nieuwe batterij heb ik al geprobeerd, dus dat is uitgesloten. Moet ik dan denken aan dat de moederbord het plotseling heeft begeven?

Heb ik dan weer, reparatie is niet normaal duur. :/
Zijn zeker dan ook aparte onderdelen die vervangen moet worden, powerbutton en moederbord..

[Voor 7% gewijzigd door Chris Smoove op 22-03-2016 16:20]

• toro
  • Laatst online: 27-03 12:02
Krijgt de s4 nog updates van Samsung of is het bedrijf daar mee gestopt al?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• janbrede
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:04
toro schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 23:08:
Krijgt de s4 nog updates van Samsung of is het bedrijf daar mee gestopt al?
De I9515 nog tot juli: http://www.samsung.com/nl...martphones/GT-I9515ZWAPHN
Helaas meldt de pagina voor de I9505 er niets over...

• Jochemd13
Helaas is deze week mijn Galaxy S4 overleden toen ik een weekje weg was. Ik liet hem met een powerbank opladen en na een tijdje ging ik kijken en was er geen enkel teken van leven meer. Langs een reparateur geweest en die vertelde dat hij het helaas niet meer zal doen ;(

Heeft iemand dit ook gehad, en is er een oplossing voor?

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-03 13:13

TRaSH

koffie ?

Gewoon nieuwsgierig maar wat voor powerbank

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

• Jochemd13

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jochemd13
Ik ga dit filmpje maar geloven

En naar een reparateur die dit kan doen, of ik nou nog een nieuwe S6 koop is nog de vraag :)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hoor net van Samsung NL dat de S4 te oud is om een Android 6 upgrade te krijgen :/

[Voor 18% gewijzigd door Raven op 19-07-2016 10:36]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Jochemd13
Raven schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:36:
Hoor net van Samsung NL dat de S4 te oud is om een Android 6 upgrade te krijgen :/
Vind het zelf ook geen verassing, het toestel is al 3 jaar 'oud' en dan willen ze je toch dwingen naar een nieuwe. Ik ga dan ook nog maximaal een jaar met de S4 (als hij nog gerepareerd kan worden) en dan wordt het voor mij de S7.

[Voor 4% gewijzigd door Jochemd13 op 19-07-2016 10:38]

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik heb de S4 nog maar iets meer dan 1 jaar, die ga ik nog niet meteen vervangen dus :P

Al zou ik https://www.conrad.nl/nl/...ovatiewereld/cat_s60.html wel willen, alleen beetje prijzig :+

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Jochemd13
Raven schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:54:
Ik heb de S4 nog maar iets meer dan 1 jaar, die ga ik nog niet meteen vervangen dus :P

Al zou ik https://www.conrad.nl/nl/...ovatiewereld/cat_s60.html wel willen, alleen beetje prijzig :+
Interessante telefoon, als je echt wat doet met die camera zou het zeker leuk zijn :)

• moozzuzz
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Raven schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 10:36:
Mijn S4 mini (geen apart topic van geloof ik) werd vanochtend geupgrade naar 4.4.4 (v2016-06-22)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

moozzuzz schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 11:20:
[...]

Mijn S4 mini (geen apart topic van geloof ik) werd vanochtend geupgrade naar 4.4.4 (v2016-06-22)
KitKat? Mijn S4 draait Lollipop/5.0.1, dus jij loopt een eindje achter :+

Oscar Wilde

• Jochemd13
Helaas kon mijn S4 niet meer gerepareerd worden en heb ik toch maar besloten dat het tijd werd voor een nieuwe. Dus ;w S4
En :9~ S7

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-03 21:06
Hier nog steeds een tevreden s4 gebruiker.
Zie dat er geen originele android 6 versie is aangekondigd, klopt het dat er voor de s4 slechts 1 major update is gekomen?

Best weinig toch voor een toestel dat bij de launch toch een totoestel was?

• Jochemd13
Henkje.doc schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 21:39:
Hier nog steeds een tevreden s4 gebruiker.
Zie dat er geen originele android 6 versie is aangekondigd, klopt het dat er voor de s4 slechts 1 major update is gekomen?

Best weinig toch voor een toestel dat bij de launch toch een totoestel was?
Het zou nog best kunnen dat de update komt, maar ik denk zelf van niet. De S5 heeft deze update wel al gekregen.

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-03 21:06
Jochemd13 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:13:
[...]

Het zou nog best kunnen dat de update komt, maar ik denk zelf van niet. De S5 heeft deze update wel al gekregen.
Dank voor je reactie. We wachten rustig af :)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Henkje.doc schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:40:
[...]

Dank voor je reactie. We wachten rustig af :)
Die update zal er niet meer komen. Als je gaat kijken op de website van Samsung, dan kan je onderaan de pagina zien dat de S4 ondersteuning heeft tot juli 2016 en de laatste Android versie 5.0 is:
Software Support Periode
tot juli 2016
OS versie
Android 5.0
Stagefright 1.0 Status
Bijgewerkt
Stagefright 2.0 Status
Bijgewerkt
※ Meer informatie
Zie www.samsung.com/nl/software-en-security-update voor meer informatie.

• pilskes
  • Niet online
Nog meer mensen die een grote update hadden op hun S4??

Verbaasde me wel, maar het was een echte grote update. Geen idee wat die inhoudt..

• SleepyPanda
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17-03 12:14
pilskes schreef op zondag 25 september 2016 @ 20:00:

Verbaasde me wel, maar het was een echte grote update. Geen idee wat die inhoudt..
Same. Las op een ander forum dat het een beveiligings-patch is met ook wat bugfixes en performance fixes. Ik wacht er nog wel even mee want ik las al iets over dat iemand zijn S4 onbruikbaar is na de update.

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-03 12:58
pilskes schreef op zondag 25 september 2016 @ 20:00:

Zie hier: https://www.galaxyclub.nl...-september-security-patch

Vooral een set security patches dus en volgens tevens nog wat bugs geplet en een paar features evenals de prestaties verbeterd.

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

• avotar

avotar

P0werd by Black Coffee

De mijne doet het nog. :)

[Voor 3% gewijzigd door avotar op 27-09-2016 05:46]

• sphere
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:35

sphere

Debian abuser

Ik heb een rear speaker nodig en een port. Iemand hier al een ebay seller gebruikt of een tip voor genuine parts?

http://stackoverflow.com/questions/1732348/regex-match-open-tags-except-xhtml-self-contained-tags/1732454#1732454

• emmerx
Ik haal vrijwel alles bij de groothandel van AML Telecom in Rotterdam.
Heb al veel I9505's mogen repareren, spullen van daar prima.

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-03 20:13
Ik heb eergisteren op de 9515 Black Edition een update gehad, kernel is van 13 December 2016. Zit nog steeds op 5.0.1 maar ben hier toch erg blij mee.

Dit toestel heeft me februari 2015 280 euro gekost bij de MM btw actie en is prijstechnisch fantastisch..! Hier kan ik nog wel een jaar mee door!

• Jochemd13
emmerx schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 17:04:
Ik haal vrijwel alles bij de groothandel van AML Telecom in Rotterdam.
Heb al veel I9505's mogen repareren, spullen van daar prima.
Heb je ook de mogelijkheid om een S4 met onbekende problemen te repareren? Hij ligt hier al een tijdje niks te doen maar hij kan niet meer opstarten en zo ver ik weet staan er nog wat bestanden op die ik graag terug heb.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZUIVERE311
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-03 14:15
Hallo, ik zou graag mijn oude s4 willen down graden naar 4.2.2 daarvoor zoek ik deze rom of een vergelijkbare I9505XXUBMGA_I9505PHNBMG5 kan iemand deze ergens uploaden.

Ik zou graag deze versie willen hebben, zodat mijn telefoon via mirrorlink kan communiceren met mijn navigatie systeem. Hoger dan 4.2.2 accepteert mirrorlink niet.

• emmerx
ZUIVERE311 schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 18:15:
Hallo, ik zou graag mijn oude s4 willen down graden naar 4.2.2 daarvoor zoek ik deze rom of een vergelijkbare I9505XXUBMGA_I9505PHNBMG5 kan iemand deze ergens uploaden.
Hier iets tussen?

https://www.sammobile.com/firmwares/galaxy-s4/GT-I9505/PHN/

[Voor 16% gewijzigd door emmerx op 05-07-2017 11:28]

• ZUIVERE311
Staat er wel tussen, maar alleen voor premium users te downloaden.

• fredgroes
  • Laatst online: 19:04
ZUIVERE311 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 19:26:
Staat er wel tussen, maar alleen voor premium users te downloaden.
Google eens op samfirm hiervoor

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZUIVERE311
fredgroes schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 19:17:
[...]

Google eens op samfirm hiervoor
Waarschijnlijk bedoel jij wat anders dan ik vind met Google. Ik vind iets bij xda maar dan niet werkende links naar ROM's of een programma wat de laatste ROM voor het toestel zoekt 5.0.1

Ik baal enorm dat ik per ongeluk op de update knop gedrukt heb en niet meer terug kan naar 4.2.2

Acties:
  • 0Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-03 18:29

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZUIVERE311
Bedankt, ben bezig 4.2.2 van Australie te downloaden en kijken of ik die later op Nederlands kan zetten.
De Nederlandse versie werkt niet, kan download bestand niet vinden geeft hij aan.
Pagina: 1 ... 72 73 74 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee