Ja moet niet veel gekker worden... Misschien eens tijd voor een factory resetje??W84 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 20:20:
Haha, het word steeds gekker met die lockscreen van mij. Eerst het lichteffect die niet meer werkt en nu opeens een mini slotje.Dat toestel van mij pest me gewoon en wil verstoppertje spelen of zo.
![]()
[afbeelding]
Heb ik al gedaan, tenminste soft dan en helpt niks. Het lichteffect is compleet verdwenen als lockscreen. Alleen het golfeffect werkt NOG.
Ik hoop eigenlijk dat de volgende update alles weer goed gaat zetten...
Ja daar kun je op wachten, al moet ik zeggen dat het nu wel heel lang duurt voor we in ons landje een update krijgen.W84 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 20:28:
Heb ik al gedaan, tenminste soft dan en helpt niks. Het lichteffect is compleet verdwenen als lockscreen. Alleen het golfeffect werkt NOG.Ik hoop eigenlijk dat de volgende update alles weer goed gaat zetten...
Ik heb die moed maar opgegeven en Omega V8 draaien ook super. Misschien een idee?
Probeer dezelfde firmware (of de nieuwste firmware in Duitsland) te flashen met Odin als je dat aandurft en er zin in hebt.
Middenframe. 10 minuten werk.W84 schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 01:41:
En welke bezel? Midden frame (alu achtige rand) of de chromen rand? Die laatste wil ik vervangen, maar schijnt lastig te zijn vanwege het display...
Bij mijn Galery met foto's staan ook een aantal mappen met foto's die ik met mijn google account heb geupload. Soms handig maar ik vind van niet! Nu heb ik de foto's wel verwijderd uit me google account maar ze staan nog steeds op me telefoon! Ik kan ze niet verwijderen van me S4 wat bij camera afbeeldingen wel kan.
Iemand hier ervaringen mee?
Iemand hier ervaringen mee?
wat je wel kan doen is bij opties in de galerij en dan weer te geven inhoud veranderen.
je zou ook eerst kunnen kijken of je google album wel is bijgesynchroniseert
wat zijn de instellingen voor vodafone 4g netwerk op samsung s4
ik wil zeker weten of ze goed staan
en hoe weet ik of ik 4g gebruik?
gr
ik wil zeker weten of ze goed staan
en hoe weet ik of ik 4g gebruik?
gr
[ Voor 15% gewijzigd door pc-mechanic op 19-07-2013 22:45 ]
Ok, maar ik wil die foto's gewoon uit me telefoon hebben! Hoe bedoel je met "kijken of je google album wel is bijgesynchroniseert"?BeardyHamster schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 21:29:
wat je wel kan doen is bij opties in de galerij en dan weer te geven inhoud veranderen.
nou door naar instellingen te gaan en dan bij het tabje account kijken bij google, om te kijken of jouw nadat je de foto's online hebt verwijderd wel weer gesynchroniseerd heeftMikevdkruk schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 22:58:
[...]
Ok, maar ik wil die foto's gewoon uit me telefoon hebben! Hoe bedoel je met "kijken of je google album wel is bijgesynchroniseert"?
Verwijderd
wat krast die achterzijde belachelijk snel. ok ik heb er geen hoesje erom heen, maar srs, ik heb hem in mn zak gehad en op tafels gelegd en ben echt een bitch met dit soort dingen. toch zit gewoon een schaaf plek op de achterzijde van 2 bij 5mm.
Dan koop je toch een aluminium back cover.
Ik heb er een hoesje omheen, en zelfs dat geeft geen 100% bescherming. Een krasje is snel gemaakt.Chris Smoove schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 12:35:
Dan koop je toch een aluminium back cover.
Bedankt het is gelukt! moet alles nog goed ontdekken! zoveel functies en instellingen in die S4BeardyHamster schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 00:54:
[...]
nou door naar instellingen te gaan en dan bij het tabje account kijken bij google, om te kijken of jouw nadat je de foto's online hebt verwijderd wel weer gesynchroniseerd heeft
ik zoek eigenlijk ook nog leuke widgets voor in me S4 te zetten! Die standaard widgets zijn een beetje zinloos zoals het Story Album leek best leuk maar het foto'n invoegen is nogal een drama.
Heeft iemand dus een handige widget voor de S4 die NIET standaard op de S4 zit?
Heeft iemand dus een handige widget voor de S4 die NIET standaard op de S4 zit?
Wat voor soort widgets zoek je, bijv. weer, switches?
Het weer heb ik al, Die heb ik van de standaard Samsung Apps.Chris Smoove schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 17:00:
Wat voor soort widgets zoek je, bijv. weer, switches?
Ik ben niet echt specifiek op zoek naar een bepaald soort widget, Als het er maar 1 is waar je echt wat aan hebt. dus ik laat me graag verassen wat jullie voor widgets gebruiken
Beste S4 bezitters, ik heb een apart probleem. Op internet veel te vinden over headset issues (krakende geluidjes), maar ze zijn niet te vergelijken met wat ik heb.
Geluid van de mp3s via de headset klinkt nergens naar. Met name spraak/zang is erg op de achtergrond. Als ik de headset eruit haal is het over. Heb al met heel veel verschillende headsets geprobeerd.
Is het gelinkt aan de andere headset issue? Zo ja, komt er nog een update in NL?
Geluid van de mp3s via de headset klinkt nergens naar. Met name spraak/zang is erg op de achtergrond. Als ik de headset eruit haal is het over. Heb al met heel veel verschillende headsets geprobeerd.
Is het gelinkt aan de andere headset issue? Zo ja, komt er nog een update in NL?
Klinkt alsof de common channel van de audiojack geen goed contact maakt. Wordt het geluid beter als je de jack een beetje heen en weer duwt als ie erin zit? Want dan is dat het probleem.
In dat geval dus hardware defect en zal onder garantie teruggestuurd en gemaakt moeten worden. succes!
In dat geval dus hardware defect en zal onder garantie teruggestuurd en gemaakt moeten worden. succes!
Hoi heb je al gekeken bij: muziekspeler openen> Instellingen>Sound alive Dan moet je eens kijken wat er aangevinkt is.Red devil schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 18:40:
Beste S4 bezitters, ik heb een apart probleem. Op internet veel te vinden over headset issues (krakende geluidjes), maar ze zijn niet te vergelijken met wat ik heb.
En anders eens proberen op aangepast, dan kun jezelf de equalizer aanpassen. Succes.
jammergenoeg gebeurt er niet veel als ik aan de jack frunnik....SwaggyEggs schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 19:10:
Klinkt alsof de common channel van de audiojack geen goed contact maakt. Wordt het geluid beter als je de jack een beetje heen en weer duwt als ie erin zit? Want dan is dat het probleem.
Thanks , maar ook al geen effect. Ik hoor wel dat het anders klinkt, maar het klinkt alsof de zangeres bijv zacht op de achtergrond klinkt. Echt heel irritant. Jammer dat niet meer mensen dit probleem ervaren... tis vervelend als je 1 van de weinigen bent.pappaleone schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 19:12:
[...]
Hoi heb je al gekeken bij: muziekspeler openen> Instellingen>Sound alive Dan moet je eens kijken wat er aangevinkt is.
En anders eens proberen op aangepast, dan kun jezelf de equalizer aanpassen. Succes.
Al een factory reset geprobeerd? (ik weet dat de kans zeer klein is dat het hiermee verholpen is, maarja
)
Dat is de laatste optie die ik ga proberenChris Smoove schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 20:10:
Al een factory reset geprobeerd? (ik weet dat de kans zeer klein is dat het hiermee verholpen is, maarja)
Ik had wel lst van kraken, en dit was inderdaad met een factory opgelost.Chris Smoove schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 20:10:
Al een factory reset geprobeerd? (ik weet dat de kans zeer klein is dat het hiermee verholpen is, maarja)
Hebben meer mensen er last van dat wanneer je 'dubbel tikt' in de browser (zodat de tekst geschaald wordt naar schermgrootte) eerst de tekst iets verkleind wordt zodat je het daarna nogmaals moet doeniom de tekst te vergroten? Op m'n S3 ging dit wel in 1x goed?
Ik heb hetzelfde probleem met de orginele browser heb ik geen problemen.renskoenraadt schreef op zondag 21 juli 2013 @ 18:05:
Hebben meer mensen er last van dat wanneer je 'dubbel tikt' in de browser (zodat de tekst geschaald wordt naar schermgrootte) eerst de tekst iets verkleind wordt zodat je het daarna nogmaals moet doeniom de tekst te vergroten? Op m'n S3 ging dit wel in 1x goed?
Maar de chrome browser werkt niet lekker, de ene keer vergroot hij en de andere keer wordt het juist verkleind.strange.
zijwaarts scrollen in chrome werkt ook niet lekker. Wanneer je gewoon snel even opzij wilt scrollen, dan kantelt het scherm. Of hij gaat naar het volgende of vorige tabblad. Je moet eerst het scherm aanraken en even vasthouden voordat je zijwaarts kunt scrollen. Maar ook weer niet te lang want dan krijg je een vergrootglas venster.
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Chrome -> Instellingen -> Toegankelijkheid -> Tekstschaal -> 50%pappaleone schreef op zondag 21 juli 2013 @ 18:19:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem met de orginele browser heb ik geen problemen.
Maar de chrome browser werkt niet lekker, de ene keer vergroot hij en de andere keer wordt het juist verkleind.strange.
Nu zal hij geen tekst meer vergroten, of verkleinen (tenminste als je dit bedoelde)
Nee sorry dit is niet wat ik bedoelde. Als je tikt op de browser moet het beeld (letters) groter worden. Maar vaak worden ze klijer ipv groter. En inderdaad als je de pagina van links naar rechts scrolt dan zit je ineens op een andere openstaande pagina.Satom schreef op zondag 21 juli 2013 @ 20:59:
[...]
Chrome -> Instellingen -> Toegankelijkheid -> Tekstschaal -> 50%
Nu zal hij geen tekst meer vergroten, of verkleinen (tenminste als je dit bedoelde)
heeft hier iemand een idee. hoe je de "home"scherm kunt veranderen?
ik heb nu opeens het laatste tablad als "home"scherm.
Ik wil mijn middelste tabblad als "home"scherm hebben
Die zit bij pagina bewerken op het startscherm en dan op het huisje klikken van het scherm dat je als startscherm wilt gebruiken.Denthis schreef op maandag 22 juli 2013 @ 10:23:
heeft hier iemand een idee. hoe je de "home"scherm kunt veranderen?
Aah dankje, dat moest een huisje voorstellen dacht een pijl om te verplaatsen hahamytheory schreef op maandag 22 juli 2013 @ 11:11:
[...]
Die zit bij pagina bewerken op het startscherm en dan op het huisje klikken van het scherm dat je als startscherm wilt gebruiken.
Nou de overstap van S3 naar S4 is nog niet echt om over naar huis te schrijven. Heb nu al profiel managers Phoneweaver (die gebruik ik al sinds Windows Mobile 3.5) en Llama geprobeerd, maar telkens problemen met geen geluid als ik een sms krijg of gebeld wordt.
Verder hangt het toestel regelmatig, waardoor ik me vandaag voor het eerst in 20 jaar heb verslapen en loopt de batterij toch wel erg snel leeg wanneer je hem niet gebruikt. Vanochtend bijvoorbeeld, zonder gebruik van 98 naar 77% in twee uur.
Begin bijna terug te verlangen naar mijn S3.
Verder hangt het toestel regelmatig, waardoor ik me vandaag voor het eerst in 20 jaar heb verslapen en loopt de batterij toch wel erg snel leeg wanneer je hem niet gebruikt. Vanochtend bijvoorbeeld, zonder gebruik van 98 naar 77% in twee uur.
Begin bijna terug te verlangen naar mijn S3.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Toestel hangt hier echt letterlijk nooit.Phusebox schreef op maandag 22 juli 2013 @ 11:34:
Welke rogue app heb je al gevonden (via BetterBatteryStats, Wakelock Detector, Gsam Battery) als zijnde de accu-leegtrekker?
Nickname does not reflect reality
Ik vind het raar dat de verschillen toch altijd zo groot zijn, die van mij redt het makkelijk 24uur, en ik speel dan ook gerust een uurtje spelletjes of wat dan ook. In idle verbruikt hij maar max 2% per uur...
Inderdaad, de verschillen zijn redelijk groot. Ik hou het minimaal 17 uur vol, maar dan doe ik ook wel redelijk veel op een dag;frozenflame schreef op maandag 22 juli 2013 @ 12:02:
Ik vind het raar dat de verschillen toch altijd zo groot zijn, die van mij redt het makkelijk 24uur, en ik speel dan ook gerust een uurtje spelletjes of wat dan ook. In idle verbruikt hij maar max 2% per uur...
- Browser ( Intensief op sommige momenten )
- E-mailen, whatsapp, hangouts
- Games; Dead trigger enzovoort.
Als ik me s4, bijvoorbeeld opgeladen heb en hem om 11uur savonds van de oplader haal en dan naar bed ga en vervolgens als ik wakker wordt kijk is er maar 3% verbruikt.
Vindt het erg netjes dat ik het uberhaupt 17uur vol hou :-)
[ Voor 12% gewijzigd door Vincent227 op 22-07-2013 14:26 ]
Ik zit nu na 8u op 56% en heb enkel wat gebeld/gemailed/whatsapp.
Bij langdurig games (ik speel enkel Simpsons Tapped Out, geen zware 3d), zie je de batterij zo kelderen.
Wordt jullie toestel ook heet? Zelfs helemaal los door het scherm aan de bovenkant?
Bij langdurig games (ik speel enkel Simpsons Tapped Out, geen zware 3d), zie je de batterij zo kelderen.
Wordt jullie toestel ook heet? Zelfs helemaal los door het scherm aan de bovenkant?
Mijn toestel werd ook elke keer gloedheet.. Kon er zelfs een eitje op bakken. Maar dat werd beduidend minder nadat ik nieuwere firmware had geflasht.Fire69 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 14:34:
als ik hem veel gebruik door langdurig browsen of games dan wordt hij bij mij ook extreem heetFire69 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 14:34:
Als ik de Duitse firmware op mijn S4 flash, krijgt die dan ook de OTA's die normale Duitse S4's ook krijgen?
Nederland wordt niet geupdate om de een of andere reden dus als dat op deze manier op te lossen is zou dat wel fijn zijn.
Nederland wordt niet geupdate om de een of andere reden dus als dat op deze manier op te lossen is zou dat wel fijn zijn.
Sinds een paart dagen krijg ik om de haverklap de melding dat m'n sd card "unexpectedly removed" is. Wat zoekwerk levert op dat Sandisk SD kaarten eigenlijk prut zijn met de S4. Misschien dat ik van geluk mag spreken dat hij twee maanden gewerkt heeft.
Omdat ik vrijdag op vakantie ga maar een Samsung 64GB microSDXC besteld.
Oh ja, de laatste dagen ook last van hevige battery drain. Google+ gaf opeens kuren volgens de battery indicator, dus die maar helemaal gedisabled.
Omdat ik vrijdag op vakantie ga maar een Samsung 64GB microSDXC besteld.
Oh ja, de laatste dagen ook last van hevige battery drain. Google+ gaf opeens kuren volgens de battery indicator, dus die maar helemaal gedisabled.
Ja, tenminste je moet voor je de firmware flasht een factory reset uitvoeren en na de firmware flash ook. Dan heb je een duits toestel (csc).J0ey schreef op maandag 22 juli 2013 @ 17:47:
Als ik de Duitse firmware op mijn S4 flash, krijgt die dan ook de OTA's die normale Duitse S4's ook krijgen?
[ Voor 16% gewijzigd door Chris Smoove op 22-07-2013 18:45 ]
Bedankt, dat is in ieder geval een mogelijkheid als het elke keer zo lang duurt voordat een update Nederland bereikt.Chris Smoove schreef op maandag 22 juli 2013 @ 18:43:
[...]
Ja, tenminste je moet voor je de firmware flasht een factory reset uitvoeren en na de firmware flash ook. Dan heb je een duits toestel (csc).
Gebruik al jaren Sandisk kaartjes in alle mogelijke apparatuur, waaronder ook S4. Geen enkel probleem. Er is wel veel namaak dat de goede naam van Sandisk aantast.Morphs schreef op maandag 22 juli 2013 @ 18:24:
... Wat zoekwerk levert op dat Sandisk SD kaarten eigenlijk prut zijn met de S4. ...
[ Voor 10% gewijzigd door GladiusMaximus op 22-07-2013 23:15 ]
Als ik deze videoreview bekijk video: Samsung Galaxy S4 vs HTC One vs Sony Xperia Z , over onder andere de Galaxy S4 op 2 minuut 30 wordt vermeld dat de S4 een Vodafone bug heeft, met het Vodafone netwerk gaat die heel kort mee op 1 acculading.
Mensen last van deze bug met het Vodafone netwerk hier met de S4?
Ik heb vodafone, maar niets mis met batterijduur.alwaysleft schreef op maandag 22 juli 2013 @ 21:22:
Als ik deze videoreview bekijk video: Samsung Galaxy S4 vs HTC One vs Sony Xperia Z , over onder andere de Galaxy S4 op 2 minuut 30 wordt vermeld dat de S4 een Vodafone bug heeft, met het Vodafone netwerk gaat die heel kort mee op 1 acculading.
Wat haal je dan? Hoeveel on screen time bijvoorbeeld op 1 lading tot 100 %?Chris Smoove schreef op maandag 22 juli 2013 @ 21:48:
[...]
Ik heb vodafone, maar niets mis met batterijduur.
[ Voor 13% gewijzigd door alwaysleft op 22-07-2013 21:49 ]
Rond de vier uur hier met Vodafone. Wat langer kan, wat korter ook, afhankelijk van de tijdsduur/het gebruik.alwaysleft schreef op maandag 22 juli 2013 @ 21:49:
Wat haal je dan? Hoeveel on screen time bijvoorbeeld op 1 lading tot 100 %?
Standby tijden ook goed? Laatste vraag...apart dat ik ook niemand hoor over de Vodafone bug.Brad Pitt schreef op maandag 22 juli 2013 @ 22:10:
[...]
Rond de vier uur hier met Vodafone. Wat langer kan, wat korter ook, afhankelijk van de tijdsduur/het gebruik.
[ Voor 7% gewijzigd door alwaysleft op 22-07-2013 22:14 ]
Je bent in ieder geval niet de enige. Ik lijk er ook last van te hebben. Ik heb ook nog met Adapt sound geprobeerd er verbetering in te krijgen, andere headsets enz., maar ook dat mocht helaas niet baten.Red devil schreef op zaterdag 20 juli 2013 @ 20:00:
[...]
jammergenoeg gebeurt er niet veel als ik aan de jack frunnik....
[...]
Thanks , maar ook al geen effect. Ik hoor wel dat het anders klinkt, maar het klinkt alsof de zangeres bijv zacht op de achtergrond klinkt. Echt heel irritant. Jammer dat niet meer mensen dit probleem ervaren... tis vervelend als je 1 van de weinigen bent.
Dan maar opsturen ter reparatie.
Altijd minimaal 6 uur, hoogst wat ik heb gehaald is 9 uur.alwaysleft schreef op maandag 22 juli 2013 @ 21:49:
[...]
Wat haal je dan? Hoeveel on screen time bijvoorbeeld op 1 lading tot 100 %?
Ik heb geen vodafone, maar zo hoog heb ik nog nooit gehaald. Ik denk dat bij mij de boosdoener Simpsons tapped out is, want dat vreet stroom, Ook internet ik redelijk veel met mijn telefoon. Mijn screentime is rond de 3,5 uur meestal.
Games vreten altijd veel stroom. Dat is een feit. Ik speel geen games op mijn telefoon
Na 1x spelen is het toch altijd weer saai.
Na 1x spelen is het toch altijd weer saai.
6 uur Screen on tijd!? Dafuq? Ik ben al blij als ik aan een goeie 3 uur kom!!Chris Smoove schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 12:14:
[...]
Altijd minimaal 6 uur, hoogst wat ik heb gehaald is 9 uur.
Volgens mij is mijn media storage traag geworden of zo. Als ik eerst een afbeelding opsloeg via Chrome kon ik deze meteen delen via de galerij. Nu opent hij de foto wel, maar kan ik er niets mee. Ook via de galerij app (als ik hem los open) duurt het een paar minuten voor de download map wordt geupdatet. Ik heb al een keer mediaopslag en galerij gewist, maar dat helpt niet. Ook kon ik normaal meteen delen drukken bij een gedownloade afbeelding... Dat lukt nu ook niet.
Iemand die dit probleem ook heeft?
Volgens mij is het Chrome, want met de stock browser lukt het wel.
Iemand die dit probleem ook heeft?
Volgens mij is het Chrome, want met de stock browser lukt het wel.
[ Voor 35% gewijzigd door Cobiwan op 23-07-2013 14:19 ]
Hier met vodafone 3 tot 3,5 uur screen time ongeveer.
Zojuist m'n microSDXC Samsung 64GBpro kaartje gekregen voor m'n S4. Volgens Android is er 58.56GB beschikbaar op de sdkaart. Is dat normaal? Waar is die overige 5.5GB gebleven?
Ik haal makkelijk 5 a 6 uur gebruik met scherm aan, inclusief games, wifi aan, torrents downloaden en browsen (Telfort).Mistermo schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 17:11:
Hier met vodafone 3 tot 3,5 uur screen time ongeveer.
Dat hoort, heeft te maken met conversie naar mb's.Morphs schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 18:13:
Zojuist m'n microSDXC Samsung 64GBpro kaartje gekregen voor m'n S4. Volgens Android is er 58.56GB beschikbaar op de sdkaart. Is dat normaal? Waar is die overige 5.5GB gebleven?
Ik snap er echt niks van waarom slim sluimeren en slim roteren niet werkt! Ik heb alle tips opgevolgt dus in een lichte omgeving etc..
Maar dit alles zorgt er niet voor dat de functies werken. Wie heeft nog een tip? Hebben jullie dit probleem ook gehad? Vooral slim sluimeren wil ik erg graag gebruiken maarja dan moet die wel werken!
Maar dit alles zorgt er niet voor dat de functies werken. Wie heeft nog een tip? Hebben jullie dit probleem ook gehad? Vooral slim sluimeren wil ik erg graag gebruiken maarja dan moet die wel werken!
De 58,56GB is ook exact wat mijn kaartje netto aan beschikbare capaciteit geeft.Morphs schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 18:13:
Schijffabrikanten definiëren de MB als 1.000.000 bytes. Het OS rekent echter met een MB van 1.048.000 bytes.
Voor een OS heb je dus sowieso 64 : 1,048 = circa 61GB
Vervolgens moet het kaartje geformatteerd worden met een Master Boot Record en partitietabellen etc. en misschien schrijft Android/Samsung ook nog wel het één en ander op het kaartje om het goed te laten werken.
Dan is het niet zo vreemd dat je maar 58,56GB over houdt. Aangezien ik exact dezelfde waarde heb, is het niets om je zorgen over te maken.
Heb de S4 sinds een dag en haal ongeveer 3,5 uur screentime op 1 lading. Och, dat ding is ook in dik 2 uur weer opgeladen
Hallo,
Ik heb sinds 2 weken ook een Samsung S4. Ik merk het volgende op:
Als ik een video fragment wil afspelen dan stopt het na 1 a 2 seconde. Als ik dan weer op play drukt gaat het gewoon verder en stopt het daarna niet meer. Wat zou het kunnen zijn?
Als ik een video fragment wil afspelen dan stopt het na 1 a 2 seconde. Als ik dan weer op play drukt gaat het gewoon verder en stopt het daarna niet meer. Wat zou het kunnen zijn?
Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra
Zo te zien maakt het toestel geen camera geluid meer als het op stil staat, bij de nieuwste firmware van duitsland. Hoef ik gelukkig niet meer te rooten..
het zou kunnen zijn dat slim sluimeren aanstaat, hij kan soms bij een lichte beweging van je hoofd al het filmpje op pauze zetten.LithoMan schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 21:22:
Hallo,
Hm, ik wil mezelf hier even corrigeren.Fire69 schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 14:09:
[...]
6 uur Screen on tijd!? Dafuq? Ik ben al blij als ik aan een goeie 3 uur kom!!
Ik zit nu na 15u op 30% met slechts 1.5u Screen time!!
Volgens mij moet ik toch maar eens gaan zoeken naar wakelocks of zo.
Ik heb het geprobeerd en inderdaad is dat het geval. Echter als ik slim sluimeren daarna weer aan zet blijft de video weer doorspelen. Bedankt voor deze nutttige tip.
BeardyHamster schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 22:02:
[...]het zou kunnen zijn dat slim sluimeren aanstaat, hij kan soms bij een lichte beweging van je hoofd al het filmpje op pauze zetten.
Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra
Verwijderd
Weet iemand hoe het kan komen dat mijn galaxy s4 opeens veel minder snel oplaad?
Nu met alles uit, spaarstand aan en scherm op laagste helderheid loopt hij gewoon leeg als hij aan de ladeer hangt. En duurt het 5/6 uur voor hij opgeladen is zobeetje. Gaat echt nergens over. Accuduur is wel gewoon goed.
Nu met alles uit, spaarstand aan en scherm op laagste helderheid loopt hij gewoon leeg als hij aan de ladeer hangt. En duurt het 5/6 uur voor hij opgeladen is zobeetje. Gaat echt nergens over. Accuduur is wel gewoon goed.
Je gebruikt wel de meegeleverde lader? 6 uur klinkt meer als USB laden wat tergend langzaam gaat.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ah balen.. Heb ik net de nieuwste firmware (XXUBMGA) van duitsland geflasht, is het net uit in Nederland.
ben de update aan het installeren. Iemand al ervaringen ermee?
Verwijderd
Ben er al achter... gebruikte de meegeleverde lader, alleen met een usb verlengstukje er tussen. Nooit geen problemen mee gehad maar ik haal deze er tussenuit en hij laad weer als een gek.Senor Sjon schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 01:47:
Je gebruikt wel de meegeleverde lader? 6 uur klinkt meer als USB laden wat tergend langzaam gaat.
Haal ook makkelijk een dag op 1 lader, gisteren volgens mij met 1 uur 20 minuten screentime zat ik op 50%, met wel hele dag pushmail/facebook/beautifull widgets elk uur etc aan, gedeeltelijk wifi en 3G. Dus ben echt wel tevreden, ook Vodafone trouwens. Heb wel alle vodafone apps, dingen als ChatOn en samsung account bloatware gedisabled, had bij mijn Note 10.1 absoluut een positief effect op battery life en so far so good ook voor de S4
ik kan die update nog niet downloaden, hij geeft aan dat het maximum aantal automatische updates is overschreden of dat er serverproblemen zijn. Volgens mij is heel nederland bezig met die update
In vergelijking met XXUAME2 (PHN) is het een zeer grote verbetering. Ik had hiervoor XXUBMF8 (DBT) en dus is dit maar een kleine verbetering.Tweaker1987 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 09:55:
ben de update aan het installeren. Iemand al ervaringen ermee?
Bijv. smearing issue is weg, je hebt een halve apps2sd, transparante statusbar en natuurlijk stabiliteits/snelheid verbeteringen.
Ik moet zeggen ik heb een custom rom erop gezet (Omega 9.0) en merk echt een heel groot verschil in batterij duur! Bizar veel... Zit nu op: 79% met 1u 20m schermtijd. En heb tijdens de treinreis een aflevering smallville zitten kijken, wat zitten browsen en ook al een spelletje gedaan. Daarnaast 3 mailboxen gesynct enzitten watsappen. Met de originele rom had ik al ruim onder de 70% gezeten.
En heb spaarstand niet aanstaan zag ik net dus even aangezet om te kijken of ik het nog verder kan rekken..
Sinds je garantie behoud na het flashen van een custom weet ik eigenlijk niet wat nog een rede is om het niet te doen?
En heb spaarstand niet aanstaan zag ik net dus even aangezet om te kijken of ik het nog verder kan rekken..
Sinds je garantie behoud na het flashen van een custom weet ik eigenlijk niet wat nog een rede is om het niet te doen?
hoi
Zie het nut er niet van in. Stock roms doen het goed genoeg, zal custom roms pas overwegen als het toestel geen updates meer krijgt.
Door middel van het scherm een 8-8-8 RGB-waarde te laten weergeven in plaats van een mooi perfect zwart: een "fix" van lik mijn vestje dus. Het is een hardware-issue die niet softwarematig perfect op te lossen is.
Wassen neus aangezien de data van de apps, waar het gehéél om gaat met grote apps, alsnog intern blijft.je hebt een halve apps2sd
Merk geen enkel verschil hiervan tussen rom X en Y. Dat zijn gewoon standaard omschrijvingen.en natuurlijk stabiliteits/snelheid verbeteringen.
een vraagje over Root. ik heb die cf-autoroot pack van Chainfire. kan ik die nu gewoon flashen met de nieuwste Nederlandse ROM. Heb hiermee gewacht tot de nieuwste update.
En hoe zit het dan met updates? Krijg ik wel updates via OTA of via Kies als ik ben geroot? Ik zie namelijk er veel voordelen.
En is rooten lastig? Ik heb zitten lezen dat het meeviel is een kwestie van autoroot flashen en daarna TriangleAway apk instaleren. Moet ik verder nog ergens op letten/aan denken?
En hoe zit het dan met updates? Krijg ik wel updates via OTA of via Kies als ik ben geroot? Ik zie namelijk er veel voordelen.
En is rooten lastig? Ik heb zitten lezen dat het meeviel is een kwestie van autoroot flashen en daarna TriangleAway apk instaleren. Moet ik verder nog ergens op letten/aan denken?
Dit geldt nu ook voor eigen aafbeldingen. Transparante statusbar was eerst alleen voor Samsung eigen afbeeldingenTiroz schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 11:24:
Mmm mijn S4 kwam 2 weken uit de doos met transparante status bar, ik zat dus al een update verder?
Is hier wat beter op zijn plaats: [Samsung Galaxy S IV] Rooten en Custom ROM'sTweaker1987 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 11:25:
Moet ik verder nog ergens op letten/aan denken?
Danku. Heb hem daar gesteld. Mijn excuses voor het hier plaatsenBrad Pitt schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 11:27:
[...]
Is hier wat beter op zijn plaats: [Samsung Galaxy S IV] Rooten en Custom ROM's
Hier ook, dalijk maar weer is proberen.Julius schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 10:30:
ik kan die update nog niet downloaden, hij geeft aan dat het maximum aantal automatische updates is overschreden of dat er serverproblemen zijn. Volgens mij is heel nederland bezig met die update
Burp
Verwijderd
Werkt hier prima hoor.W84 schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 13:07:
Werkt ook niet, ik wacht wel weer...
Telefoon lijkt een stuk soepeler te gaan na de update met minder haperingen. Wel jammer dat ik nog steeds een lichtelijk tintverschil aan de onderkant heb, maar dat viel te verwachten.
Hi alle,
Sinds gister ben ik in het bezit van een Samsung Galaxy S4. Hiervoor heb ik altijd, vanaf de eerste generatie, een iPhone in bezit gehad.
Het valt mij op dat de Galaxy, Android, veel meer mogelijheden heeft.
Nu ben ik natuurlijk een leek in Android en wil graag wat dingen weten over hoe en wat.
1. Notificaties: Is het mogelijk om bij bijvoorbeeld Whatsapp een 1'tje boven het icoontje te krijgen zodat je weet dat er een bericht is? Dit geldt voor alle apps.
2. Zoekfunctie: Het is mij niet duidelijk waar de zoekfunctie zit? Het is de bedoelding dat je bijvoorbeeld instellingen of mailtjes kan zoeken in de telefoon.
3. Slimscherm: Er zouden functies opzitten waarbij de Galaxy jouw ogen kunnen volgen en dan het scherm zou kunnen scrollen. Dit werkt niet bij mij?
Zijn er nog handige tips voor een oude iPhone gebruiker?
Groet.
Sinds gister ben ik in het bezit van een Samsung Galaxy S4. Hiervoor heb ik altijd, vanaf de eerste generatie, een iPhone in bezit gehad.
Nu ben ik natuurlijk een leek in Android en wil graag wat dingen weten over hoe en wat.
1. Notificaties: Is het mogelijk om bij bijvoorbeeld Whatsapp een 1'tje boven het icoontje te krijgen zodat je weet dat er een bericht is? Dit geldt voor alle apps.
2. Zoekfunctie: Het is mij niet duidelijk waar de zoekfunctie zit? Het is de bedoelding dat je bijvoorbeeld instellingen of mailtjes kan zoeken in de telefoon.
3. Slimscherm: Er zouden functies opzitten waarbij de Galaxy jouw ogen kunnen volgen en dan het scherm zou kunnen scrollen. Dit werkt niet bij mij?
Groet.
Liever verwend dan verwaarloosd
Verwijderd
Sinds gisteren ben ik in het bezit van de S4 LTE-A met Snapdragon 800. Zijn er toevallig nog mensen met een SHV-E330S LTE-A Snapdragon 800 S4 aanwezig op dit forum? Hebben jullie ook last van een oververhitte CPU?
Door dit hitteprobleem zijn de prestaties in benchmarks als Quadrant en Antutu 'slechter' dan met een S600 S4.
De scores in Quadrant: ca. 11.700 tot 11.990. Antutu: ca. 21.000-23.500.
Door dit hitteprobleem zijn de prestaties in benchmarks als Quadrant en Antutu 'slechter' dan met een S600 S4.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2013 15:11 ]
Niemand, het is nog niet eens te koop. (Of je bent in korea geweest ofc.)Verwijderd schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 13:55:
Zijn er toevallig nog mensen met een SHV-E330S LTE-A Snapdragon 800 S4 aanwezig op dit forum?
Hebben jullie ook last van een oververhitte CPU?
[ Voor 3% gewijzigd door Chris Smoove op 24-07-2013 14:39 ]
Verwijderd
Ik heb het toestel inderdaad gekocht in Z-Korea.Chris Smoove schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 14:33:
[...]
Niemand, het is nog niet eens te koop. (Of je bent in korea geweest ofc.)
1. Kan je niet. Android werkt met een apptray (een soort startmenu). Moest je met zo'n 1'tje werken zou je dit niet zien bij apps die niet op je homescreens staan (tenzij je in je apptray gaat kijken) en dus nooit weten dat er een bericht binnen gekomen is. Daarom dat Android hele goeie notifications heeft in de notification bar bovenaan.Jaygod schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 13:37:
Groet.
2. Zit bij mijn weten niet default in Android. Je kan de google search widget op je homescreen zetten maar daarmee kan je niet in je instellingen zoeken.
3. Geen idee. Bezit een htc One :-)
Die Slim Scherm-ellende heb ik allemaal uitgezet (Slim Sluimer, Slim Schuiven etc). Werkt voor geen meter. Air gesture en Air view heb ik wel aan. Dat werkt met een paar geselecteerde apps.Jaygod schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 13:37:
Hi alle,
Groet.
Denk dat je hiervoor even naar XDA moet, daar hebben al wel een aantal leden hem.Verwijderd schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 13:55:
Sinds gisteren ben ik in het bezit van de S4 LTE-A met Snapdragon 800. Zijn er toevallig nog mensen met een SHV-E330S LTE-A Snapdragon 800 S4 aanwezig op dit forum? Hebben jullie ook last van een oververhitte CPU?
Antutu score is wel erg slecht inderdaad, mijn i9505 haalt ruim 26000.
Waarom krijg ik op mijn startscherm dan wel een '1tje' bij Facebook en Mail?Cr1ptkeeper schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 15:13:
[...]
1. Kan je niet. Android werkt met een apptray (een soort startmenu). Moest je met zo'n 1'tje werken zou je dit niet zien bij apps die niet op je homescreens staan (tenzij je in je apptray gaat kijken) en dus nooit weten dat er een bericht binnen gekomen is. Daarom dat Android hele goeie notifications heeft in de notification bar bovenaan.
[...]
Volgens mij ligt het er gewoon aan of de developers het erin verwerkt heeft of niet...
Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV