Karish schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 13:18:
[...]
Idd een refurbished toestel is beter dan toestel dat ik nu heb, maar ja ik zit met de twee weken. Het is me daarvoor ook al gelukt om een omruiling aan de deur te doen, blijf gewoon zeuren totdat ze akkoord ermee gaan. Het is niet mijn schuld dat Dynafix beter is in slopen dan maken.
Btw hoop dat je M8 ook krijgt

Omruiling aan de deur is inderdaad wel erg prettig, dat wachten is wel erg vervelend. Vooral als je bij het tracken ziet dat het toestel een dag of vijf op dezelfde plek ligt..
Dynafix is zeker goed in slopen. Een keer mijn telefoon teruggekregen met krassen en enorm veel lijmresten, keer daarna ging het scherm bol staan. Nu is het helemaal shit met een simkaartlezer die niet goed werkt, WiFi wat uitvalt en de mobiele gegevensverbinding die automatisch verbreekt. Ach, het wordt al weer geregeld.
Heb vandaag eindelijk bericht gekregen van HTC met het goede nieuws dat mijn huidige toestel een upgrade krijgt naar de M8, ik ben dus erg tevreden! Met name omdat dit pas de vierde reparatie zou worden. Heb de nano simkaart al in huis, alsmede een hoesje en een screenprotector. Hoesje is in de aanbieding, eerst €25,00 nu €10,00.
http://www.case-mate.eu/d...for-htc-one-m8-black.html
Ook gebruikt voor de M7, erg fijn hoesje. Wel wat lomp, maar beschermd goed.
Voor een microSD zat ik te denken aan een Samsung EVO 64gb voor €32,50, maar die moet ik nog even bestellen.
Ben erg benieuwd in welke staat ik het toestel mag ontvangen. Moet zeggen dat ik wel erg tevreden was over mijn refurbished M7. Piekfijn, geen kras of deukje. Verwacht dat ook wel bij de M8. Ben er blij mee, vooral de nieuwe functies van het toestel. De launch on motion ga ik zeker gebruiken, daar ik dat momenteel een gemis vind op de M7.
rajackar schreef op dinsdag 13 januari 2015 @ 22:26:
Gisteren mijn m7 terug gekregen. Hij was gerepareerd vanwege het paarse camera probleem. Helaas kon hij vandaag alweer retour naar dynafix. De camera gaf nu allemaal strepen en andere rarigheden in het beeld. Ik heb al htc toestellen vanaf een touch pro en dit is de eerste ervaring met de support. Helaas was de reparatie slecht. Positief was wel dat het toestel val schade had en geroot was met een custom ROM en dat htc dat niet heeft gebruikt om onder garantie uit te komen.
Hopelijk is mijn toestel snel weer terug.
Vervelend dat het toestel weer retour moest. Wel fijn dat het direct retour kon. Ik heb het ook wel eens gehad dat er eerst tientallen foto's gemaakt moesten worden voordat er wat werd ondernomen.
Hoop dat het snel wordt opgelost!