Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 14:12:
Animaties zorgen voor veel vertraging maar dit kan je tweaken via developer opties: Daarin zet je de volgende 3 opties uit.
"Het uitzetten van de meeste eye-candy heeft maar weinig geholpen...", verwacht dat die al uit waren dus...

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online

W84

Haha, heeft iemand al vaak achterelkaar op Android-versie getikt? Ik schrok me dood! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fricandel
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-02 10:37
Gisteren was het zover :-( me s4 aan de lader liet een opstart scherm zien als bij een reboot...
de s4 was niet meer op te starten zonder oorzaak ook batterij eruit niks meer. ...
heb hem moeten flashen om weer aan de praat te krijgen. Staan ook weinig extra apps op.
teleurstellend dit voor zo n duur toestel zucht...
nu geeft ie tijdens reboot ..s healt is gestopt en ...email is gestopt heb deze maar uitgezet ...lijkt wel de ergernis die ik op de s2 ook had :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Je moest hem flashen om hem aan de gang te krijgen? Bij mijn S4 lopen er nagenoeg nooit apps vast... Misschien is er iets mis met de jouwe? Of je draait een instabiele app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Geweldig! Ik kon leven met 1 dode pixel, maar nu is er plotseling na 2 maanden een hele rij dode pixels..

Edit: Maak er maar twee van. Een horizontale en een verticale dat kruist over dat ene dode pixel..

Als ik het nu laat repareren of hoe dat ook gaat. Moet ik het dan weer terug flashen naar de stock firmware? En hoe zit het met de flash count?

[ Voor 53% gewijzigd door Chris Smoove op 09-07-2013 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-04-2024

Skv

Delta21 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:55:
Ik heb de S4 nu sinds de release en bevalt heel goed alleen werkt soms de vensters knop in de browser niet. Misschien een bug? Anyway ik zag opeens dat mijn s4 175mb op de achtergrond heeft weg gesnoept dit geeft helaas weer een flinke deuk in mijn 1gb data bundel. Nou heb ik een blox erbij genomen met 3 gig bundel. Alleen blijkt nu dat die pas in de nieuwe maand in gaat wat nergens staat vermeld.. nu dreigen de buiten bundel kosten weer... en heb ik geen zin in na een rekening van 180 euro. Iemand een idee waarom de s4 zomaar 175mb op de achtergrond naar binnen trekt?

[afbeelding]
Bij mij heeft Spotify 200 MB binnengeharkt op de achtergrond, terwijl ik heb aangezet dat hij alleen via wifi mag downloaden. :{ En Google+ ook 181 MB.. die bleek automatisch al mijn foto's te uploaden via 3G.

[ Voor 3% gewijzigd door Skv op 09-07-2013 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

W84 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:26:
Haha, heeft iemand al vaak achterelkaar op Android-versie getikt? Ik schrok me dood! :D
Ja, kwam er een paar weken geleden ook achter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
Chris Smoove schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 20:09:
Geweldig! Ik kon leven met 1 dode pixel, maar nu is er plotseling na 2 maanden een hele rij dode pixels..

Edit: Maak er maar twee van. Een horizontale en een verticale dat kruist over dat ene dode pixel..

Als ik het nu laat repareren of hoe dat ook gaat. Moet ik het dan weer terug flashen naar de stock firmware? En hoe zit het met de flash count?
Volgens mij moet je eerst de count resetten (met TriangleAway) en daarna stock flashen.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Maar moet dat ook als je gewoon een andere firmware, zeg maar van een ander lamd hebt geflasht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Nog steeds geen normale update....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Chris Smoove schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 23:51:
Maar moet dat ook als je gewoon een andere firmware, zeg maar van een ander lamd hebt geflasht?
Als je gewoon stock firmware van samsung hebt geflasht verandert er niets aan je flash counter en hoef je die ook niet terug te zetten. Zou voor de zekerheid wel even de flashcount controleren in de download mode maar als die op 0/official staat gewoon de NL stock firmware er weer op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Skv schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 21:29:
[...]

Ja, kwam er een paar weken geleden ook achter. :)
??? Ik kan er helemaal niet op klikken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edzon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-11-2024
Barock schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 13:54:
[...]

??? Ik kan er helemaal niet op klikken...
3x snel achter elkaar op tikken en dan over het JB logo vegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
edzon schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 14:42:
[...]

3x snel achter elkaar op tikken en dan over het JB logo vegen...
Er valt niks te tikken.... gebied is grijs, niks geen logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barock schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 15:53:
Er valt niks te tikken.... gebied is grijs, niks geen logo.
Gebied is grijs inderdaad, echter gewoon op klikken. Zó moeilijk kan het niet zijn toch!?

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/1373464657_picsay-1373464657_imbsgs42013-07-10_15-57-42s.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:00:
[...]
Gebied is grijs inderdaad, echter gewoon op klikken. Zó moeilijk kan het niet zijn toch!?

[afbeelding]
Lijkt mij ook niet en is niet toestel gebonden, werkt ook op mijn S2, en als je dat logo even vasthoudt krijg je een soort spelletje, bonen wegvegen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Brad Pitt schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:00:
[...]

[afbeelding]
Gevonden, Bij Toegankelijkheid - stond vergroting "aan" en dan werkt het niet... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
??? (1) AccuWeather.com - Widget - staat op 1x per uur verversen, maar dat doet hij niet bij mijn S4 bij de S3 wel ??? Raadsel ???

??? (2) Bij mijn S3 kan ik op het vergrendelscherm bijvoorbeeld "nieuws" of "Facebook" in een apart scherm weer laten geven, als een "lopende band"onder aan. Is deze optie eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barock schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:19:
??? (2) Bij mijn S3 kan ik op het vergrendelscherm bijvoorbeeld "nieuws" of "Facebook" in een apart scherm weer laten geven, als een "lopende band"onder aan. Is deze optie eruit?
Die S3 draait ook een 4.2.2 Rom met een identiek vergrendelscherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Barock schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 16:19:
??? (1) AccuWeather.com - Widget - staat op 1x per uur verversen, maar dat doet hij niet bij mijn S4 bij de S3 wel ??? Raadsel ???

widgets
op lock kunnen alleen met vegen als vergrendeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 14:53
Vandaag draadloos laden toegevoegd aan mijn S4.
Qi ontvanger past in standaard S4 deksel

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1069155_10151514838142338_1277694624_n.jpg

Vond het altijd overbodig, maar het is echt briljant:
geen gezeur met kabels (zwakke micro-USB plug);
laden via Qi en audio via BT
temperatuur van batterij wordt tijdens laden op max 45 graden gehouden

Carkit is een tijdelijke oplossing, gemaakt met gesloopte onderdelen van mijn N97.
Werkt ook super.

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1017322_10151515116692338_1480200732_n.jpg

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/995414_10151514838472338_824640075_n.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door emmerx op 11-07-2013 00:13 ]

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje; spontane vervorming geluid tijdens bellen voor de tegenpartij.

ik heb twee klanten met de Samsung S4 en tijdens het bellen wordt de stem van de klant opeens vervormd voor de tegenpjartij. Dit gebeurt zo nu en dan. Ze horen de andere kan wel maar de tegenpartij hoort een vervormde geluid en gaat ook niet meer weg. Gaat de tegenpartij ophangen en weer terugbellen is het geluid weer goed.

Een meer voorkomende klacht is dat het geluid hol klinkt voor de tegenpartij maar dat betekend gelukkig wel dat je nog kan bellen met elkaar. Het geluid dat vervormd ben ik benieuwd naar of meer mensen dit probleem wel eens spontaan hebben gehad.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2013 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fricandel schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 17:43:
Gisteren was het zover :-( me s4 aan de lader liet een opstart scherm zien als bij een reboot...
de s4 was niet meer op te starten zonder oorzaak ook batterij eruit niks meer. ...
heb hem moeten flashen om weer aan de praat te krijgen. Staan ook weinig extra apps op.
teleurstellend dit voor zo n duur toestel zucht...
nu geeft ie tijdens reboot ..s healt is gestopt en ...email is gestopt heb deze maar uitgezet ...lijkt wel de ergernis die ik op de s2 ook had :'(
We hebben ook steeds meer klachten over de S4 en wat jij aangeeft over de S2 geef ik ook maar aan. Vanmiddag nog een 2xS4 laten retour sturen van één voor omruil HTC ONE en Blackberry Q10.

Veel voorkomende klachten :
Batterij gaat soms spontaan snel leeg ook (zelfs bij standbye) als het toestel opnieuw is geinstaleerd via repairpoint . Dekleuren zijn niet goed of blurry maar kleuren kun je instellen dus is gedeeltelijk op te lossen
Scherm geeft grijs blauwe gloed. Dit heb ik ook zelf gezien in juni maar kweenie of dit software issue was.
Camera reageert soms spontaan langzaam. Geluid tijdens bellen niet goed maar heb sinds een week een issue dat de tegenparij een vreemd blikkerig geluid te horen krijgt waardoor de S4 gebruiker niet meer te verstaan is voor andere kant. Ophangen en opnieuw bellen. heb dit zelf ook geconstateerd zelf nadat ik terugbelde met de klant en bij de derde keer was het geluid weer goed(gaf me dat S2 gevoel even)

en als mensen klagen geven ze vaak ook aan dat het goedkoop aanvoelt en er geen gevoel bij hebben , op dat moment is de vraag heeft u de doos nog anders is het pech.

Ik ben wel benieuwd of meer mensen last hebben dat de tegenpartij spontaan een blikkerig/omgevorm geluid krijgen tijdens het bellen.Dit is iets van de laatste 1 1/2 week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Laatst online: 17-04-2023
W84 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 16:26:
Kon al op de s2 vanaf gingerbread
(En niet alleen samsung)
Maar JB is leuk speelbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:42

Step

step@tweakers.net#

Ik ervaar de laatste tijd dat als ik foto's wil bekijken en bijv selecteren dat de S4 erg traag is, hebben jullie dat ook wel eens ervaren? Heb vooral foto's met max resolutie (ongeveer 1 GB aan foto's) op externe SD kaart, intern gaat nog (is ook wel langzaam). Heel soms als ik alles sluit en bijv reboot is het wel weer snel. :|

[ Voor 9% gewijzigd door Step op 10-07-2013 23:37 ]

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
emmerx schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 19:00:
Vandaag draadloos laden toegevoegd aan mijn S4.
Qi ontvanger past in standaard S4 deksel

[afbeelding]

Vond het altijd overbodig, maar het is echt briljant:
geen gezeur met kabels (zwakke micro-USB plug);
laden via Qi en audio via BT
temperatuur van batterij wordt tijdens laden op max 45 graden gehouden

Carkit is een tijdelijke oplossing, gemaakt met gesloopte onderdelen van mijn N97.
Werkt ook super.

[afbeelding]

[afbeelding]
Waar gekocht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Laatst online: 15-08-2021
Step schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 23:32:
Ik ervaar de laatste tijd dat als ik foto's wil bekijken en bijv selecteren dat de S4 erg traag is, hebben jullie dat ook wel eens ervaren? Heb vooral foto's met max resolutie (ongeveer 1 GB aan foto's) op externe SD kaart, intern gaat nog (is ook wel langzaam). Heel soms als ik alles sluit en bijv reboot is het wel weer snel. :|
Hier hetzelfde probleem, de eerste keer moeten alle foto's zowel van interne of externe geheugen geladen worden. Daarna zou het goed moeten zijn. Maar bij de S4 blijft het pet, elke keer bij het openen van fotogalerij gaat hij alles weer opnieuw laden. Het programma quickpicture is normaal sneller, maar ook hier hetzelfde probleem. Dit ligt aan de S4 op mijn S3 geen probleem, bij het openen alles in 1 keer geladen.
Plus ik gebruik een Sandisk 64 Gb klasse 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
Ik ben even wat files aan het uploaden mbv ES File Explorer naar Dropbox, maar nou lijkt het erop alsof dit veel trager gaat als het scherm uitstaat, +/- 15 kb/s, gaat richting 60 kb/s als scherm aanstaat. Zou er een soort gegevensbeperking instelling kunnen aanstaan als het scherm uitstaat..?

En de datum laat zich niet zin op m'n lockscreen, bugje?

Edit: Datum al opgelost, je moest bij Datumnotatie selecteren een instelling kiezen...wel een bugje dus, want hier gaan heel mensen hun hoofd over breken :P

[ Voor 27% gewijzigd door Tiroz op 11-07-2013 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 13:00
Gisteravond was het zover.. na een kleine anderhalve maand met m'n S4 te hebben gespeeld viel deze van nog geen halve meter uit m'n broekzak op de grond.. en ja hoor.. scherm gebarsten.. zo klote heb ik me nog nooit gevoeld zeg.. 700 euro naar de touwt*fus.. heeft er iemand een leuk adresje (omgeving R'dam) waar ik m'n beeldscherm zou kunnen fixen? Het is nieteens zo'n erge barst maar hij loopt wel over de helft van m'n scherm..

Ga proberen of ik een van m'n vrienden zover krijg dat ik het op hun verzekering kan verhalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 17:21

The Wizard

Moderator Mobile
Justdoit schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:25:
Ga proberen of ik een van m'n vrienden zover krijg dat ik het op hun verzekering kan verhalen...
Slim om dat hier neer te zetten... Verzekeringsfraude? Dus gewoon de verzekering oplichten om je eigen schuld te compenseren?

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin03
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-07 23:58
Zat er een soort van case rond etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Ricom Repairs in Schiedam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
The Wizard schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:37:
[...]

Slim om dat hier neer te zetten... Verzekeringsfraude? Dus gewoon de verzekering oplichten om je eigen schuld te compenseren?
Niemand weet.. niemand weet... :D
kevin03 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:38:
Zat er een soort van case rond etc?
Helaas niet.. had het er toevallig vd week nog over dat ik maar eens een hoesje moet kopen voordat ik 'm een keer laat stuiteren. God straft meteen.
Thanks!

[ Voor 44% gewijzigd door Justdoit op 11-07-2013 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Hallo

Ik herstart regelmatig mijn S4... Is een tik, zo 4x op een dag.
Ik weet... is vaak niet nodig, maar het idee dat ie weer 'fris' is, is fijn.

Maar ik heb nu in de afgelopen 2 weken gehad dat hij 2x mijn opgeslagen wifi verbinden ineens kwijt raakt.
Beetje vervelend.

Ik kan er nergens iets over lezen, andere bekend met dit probleem? En misschien de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:43
Nou ik heb gisteren voor het eerst met mijn S4 foto's gemaakt tijdens het uitgaan, en ik vind dat de S3 dit echt véél beter doet. Wat een ruis bevatten die foto's van de S4 zeg, het ziet er veel minder scherp uit dan wat de S3 deed. Blijf dan gewoon op 8MP -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frozenflame
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:49
Ik ben juist best tevreden over de foto's, ik heb van de week wat foto's gemaakt van het beachvolleyballen, en die camera is echt snel en zijn zijn ook zeker mooi scherp(op sportstand)! Maargoed, mijn vergelijkingsmateriaal is dan ook de camera van de S2 ;-)

Edit: Ah, ik zie dat je tijdens het uitgaan foto's hebt gemaakt. Bij zo weinig licht heb ik het nog niet geprobeerd.

[ Voor 18% gewijzigd door frozenflame op 11-07-2013 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-08 17:36

misterdjus

hoi2x

Is hier ook al eerder besproken. De buiten foto's zijn super scherp!! Echt mooi! Maar de binnen foto's of iig met weinig licht zijn teleurstellend. Vaak bewogen en veel ruis. de nachtstand maakt dit wel iets beter maar nog niet top... Veel foto's over moeten maken in ieder geval... |:(

Edit: En dan vergelijk ik ook met de S2 camera

[ Voor 8% gewijzigd door misterdjus op 11-07-2013 13:51 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
-Edwin- schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:35:
Nou ik heb gisteren voor het eerst met mijn S4 foto's gemaakt tijdens het uitgaan, en ik vind dat de S3 dit echt véél beter doet. Wat een ruis bevatten die foto's van de S4 zeg, het ziet er veel minder scherp uit dan wat de S3 deed. Blijf dan gewoon op 8MP -_-
Helemaal mee eens bar en boos :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pappaleone schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 00:37:
[...]

Hier hetzelfde probleem, de eerste keer moeten alle foto's zowel van interne of externe geheugen geladen worden. Daarna zou het goed moeten zijn. Maar bij de S4 blijft het pet, elke keer bij het openen van fotogalerij gaat hij alles weer opnieuw laden. Het programma quickpicture is normaal sneller, maar ook hier hetzelfde probleem. Dit ligt aan de S4 op mijn S3 geen probleem, bij het openen alles in 1 keer geladen.
Plus ik gebruik een Sandisk 64 Gb klasse 10.
Ik heb eigenlijk nooit wachttijd bij het laden van mn gallerij, terwijl ik ook alles op de SD kaart heb staan.
Wel een UHS kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
frozenflame schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 13:48:
Ik ben juist best tevreden over de foto's, ik heb van de week wat foto's gemaakt van het beachvolleyballen, en die camera is echt snel en zijn zijn ook zeker mooi scherp(op sportstand)! Maargoed, mijn vergelijkingsmateriaal is dan ook de camera van de S2 ;-)

Edit: Ah, ik zie dat je tijdens het uitgaan foto's hebt gemaakt. Bij zo weinig licht heb ik het nog niet geprobeerd.
De snelheid vind ik ook beter dan de S3 gelukkig. En foto's met goed licht buiten heb ik nog niet gemaakt, maar van wat ik heb gelezen schijnt dat inderdaad super te zijn. Maar goed, ik vond de balans bij de S3 tussen foto's bij goed licht en in het donker juist super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
  • Laatst online: 18-12-2021
Ik wil graag me telefoon gebruiken als remote controll, dus ik samsung bellen verteld die domme bimbo dat dat helemaal niet kan, ik het verhaal uitleggen dat er een IR blaster op de S4 zit, alsnog ontkennen dat het bestaat, ik vroeg daarna of ik haar leidinggevende kon spreken, 11 minuten in de wacht gestaan toen werd ik opgehangen, en ik betaal wel mooi per minuut daar, dan moet je je informatie wel straight hebben... Is er een mogelijkheid om mijn TV toch in het rijtje te kunnen krijgen van tv's voor watchon? Ik heb een Panasonic TX-L37E5E, op de HTC one deed hij het wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Laatst online: 14-01-2019
Justdoit schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 11:25:
Gisteravond was het zover.. na een kleine anderhalve maand met m'n S4 te hebben gespeeld viel deze van nog geen halve meter uit m'n broekzak op de grond.. en ja hoor.. scherm gebarsten.. zo klote heb ik me nog nooit gevoeld zeg.. 700 euro naar de touwt*fus.. heeft er iemand een leuk adresje (omgeving R'dam) waar ik m'n beeldscherm zou kunnen fixen? Het is nieteens zo'n erge barst maar hij loopt wel over de helft van m'n scherm..

Je hebt zelf geen inboedel verzekering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Ik heb mijn telefoon via de winkel opgestuurd voor reparatie naar Dynafix. Maar ik heb echt het gevoel van dat ze allemaal smoesjes gaan gebruiken van dat er val-, water- of drukschade etc. is..Ik zie het tenminste overal op google :/

[ Voor 9% gewijzigd door Chris Smoove op 11-07-2013 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:10
Tycho500 schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:22:
Ik wil graag me telefoon gebruiken als remote controll, dus ik samsung bellen verteld die domme bimbo dat dat helemaal niet kan, ik het verhaal uitleggen dat er een IR blaster op de S4 zit, alsnog ontkennen dat het bestaat, ik vroeg daarna of ik haar leidinggevende kon spreken, 11 minuten in de wacht gestaan toen werd ik opgehangen, en ik betaal wel mooi per minuut daar, dan moet je je informatie wel straight hebben... Is er een mogelijkheid om mijn TV toch in het rijtje te kunnen krijgen van tv's voor watchon? Ik heb een Panasonic TX-L37E5E, op de HTC one deed hij het wel gewoon.
Ik zou ook zeggen dat ie koffie kon zetten als ik je met zo'n taal aan de lijn kreeg

Ik heb mijn Panasonic gewoon toegevoegd? Niks moeilijks aan? Als je TV op het netwerk kan (WIFI/LAN), dan kan je hem ook via de Panasonic app bedienen.

Extra kamer aanmaken en daar bv. de tv toevoegen. Volgens mij ben je één van de weinigen die Samsung gaat bellen ervoor met een heel internet aan informatie. :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
Of download Smart Remote (betaald), heeft heel veel merken/types standaard in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emmerx
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 14:53
Chris Smoove schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:31:
Ik heb mijn telefoon via de winkel opgestuurd voor reparatie naar Dynafix. Maar ik heb echt het gevoel van dat ze allemaal smoesjes gaan gebruiken van dat er val-, water- of drukschade etc. is..Ik zie het tenminste overal op google :/
Denk dat dergelijke 'fraude' bij Dynafix in het niet valt bij het gedrag van de -helaas inmiddels- gemiddelde consument (zie posts hierboven).

Die 'denkt' dat hij bij een onterechte claim alleen de verzekeringsmaatschappij treft en dus niet door heeft hoe een verzekering werkt ...

Ik heb tot nu alleen positieve ervaringen bij Dynafix, al duurt het hele proces van opsturen, ontvangen, administreren, onderzoeken, repareren, checken, administreren, opsturen natuurlijk altijd te lang als je een belangrijk apparaat mist.

Draadloos laden op onze Zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

The Wizard schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:36:
Of download Smart Remote (betaald), heeft heel veel merken/types standaard in zitten.
Is niet meer verkrijgbaar is de play store, maar je weet vast wel andere wegen ;)
emmerx schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:38:
[...]

Denk dat dergelijke 'fraude' bij Dynafix in het niet valt bij het gedrag van de -helaas inmiddels- gemiddelde consument (zie posts hierboven).

Die 'denkt' dat hij bij een onterechte claim alleen de verzekeringsmaatschappij treft en dus niet door heeft hoe een verzekering werkt ...

Ik heb tot nu alleen positieve ervaringen bij Dynafix, al duurt het hele proces van opsturen, ontvangen, administreren, onderzoeken, repareren, checken, administreren, opsturen natuurlijk altijd te lang als je een belangrijk apparaat mist.
Hmm, ja.. Zie het wel.

[ Voor 61% gewijzigd door Chris Smoove op 11-07-2013 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
Momus schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:27:
[...]

Je hebt zelf geen inboedel verzekering?
Jawel, maar daar is reeds deze week gebruik van gemaakt toen mijn broertje een bal over de schutting schopte en zo de telefoon van de buurvrouw uit haar handen schoot (blijft knap)... Dan blijf je claimen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
  • Laatst online: 18-12-2021
Senor Sjon schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:32:
[...]

Ik zou ook zeggen dat ie koffie kon zetten als ik je met zo'n taal aan de lijn kreeg

Ik heb mijn Panasonic gewoon toegevoegd? Niks moeilijks aan? Als je TV op het netwerk kan (WIFI/LAN), dan kan je hem ook via de Panasonic app bedienen.

Extra kamer aanmaken en daar bv. de tv toevoegen. Volgens mij ben je één van de weinigen die Samsung gaat bellen ervoor met een heel internet aan informatie. :P
Nouja ik kon niks over mijn tv op google vinden, dus dan ga ik maar bellen ja. Mijn tv heeft alleen LAN internet, en ik heb geen zin om kabels door het huis te trekken, de app WatchON moet gewoon beter ondersteund worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Justdoit schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 15:43:
[...]

Jawel, maar daar is reeds deze week gebruik van gemaakt toen mijn broertje een bal over de schutting schopte en zo de telefoon van de buurvrouw uit haar handen schoot (blijft knap)... Dan blijf je claimen...
Riggghhhttt. De buurvrouw had ook een barst die gemaakt moest worden? :P Geloof maar niet dat je broertje de buurvrouw heeft geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
Senor Sjon schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 16:00:
[...]

Riggghhhttt. De buurvrouw had ook een barst die gemaakt moest worden? :P Geloof maar niet dat je broertje de buurvrouw heeft geraakt.
De buurvrouw heeft wel meer barsten, maar die kunnen niet meer gemaakt worden :+
Zover was ik inderdaad ook al. Kans is bijna nihil dat je precies de buurvrouw raakt. Ze zal wel geschrokken zijn oid en haar telefoon hebben laten stuiteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:32
Mijn S4 in broekzak als ik hond uitlaat.. Hoor ik tijdens het lopen gepiep, blijkbaar gaat scherm makkelijk aan en makkelijk de knop: Noodoproep in te duwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Nu online

W84

Huh, bij mij is opeens dat lichteffect weg bij het vergrendelscherm. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Al gekeken bij instellingen > vergrendelscherm > jwz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Nu online

W84

Ja, zo ver was ik zelf ook wel. :+ Het water/druppeleffect werkt wel en lichteffect is helemaal de weg kwijt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexvandoef
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-09 22:18
Weet iemand of wireless charging ook werkt als je cm10.1 draait? Lijkt mij wel tof om draadloos te kunnen laden, maar wil niet mijn geliefde rommetje opgeven :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 23:25
Vandaag de navigatie in mijn auto uitgeprobeerd waarbij ik de lader aan de sigarettenaansteker had gekoppeld. Binnen 20 minuten was de accu 16% leeg getrokken. Ik heb toen de stekker eruit getrokken en in de volgende 20 minuten was het verbruik 10% ?! Het lijkt wel of de stroom de verkeerde kan uit gaat :)
Weet iemand een app waarmee ik kan zien hoe snel het opladen gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mytheory schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 20:03:
Weet iemand een app waarmee ik kan zien hoe snel het opladen gaat?
Google Play: Galaxy Charging Current Lite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:50
Hoeveel Ampere geeft je lader?
Ik had vroeger eentje die maar iets van een 0.7A deed en toen had ik hetzelfde probleem :)
Gewoon op eBay een iPad-lader halen voor 5€ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Bedankt precies wat ik zocht en gelijk maar uitgeprobeerd. Met de officiële lader heb ik 1900 en met die in mijn auto (staan trouwens geen ampère waardes op) 300. Dus dat scheelt wel even.

Ik heb nog een autolader maar die past niet door mijn Neo hybrid behuizing. Dus die heb ik er maar even afgehaald en deze lader haalt 1360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Zo even een weekje aan het strand gelegen met mijn S4. De accu hield het makkelijk een dag uit met heel vaak ff iets checken en een foto of video maken.

Foto's schieten met minder licht is was lastiger. Uiteindelijk kun je best een aardige foto maken, maar vaak genoeg maak je in het donker even snel een foto en die blijkt erg wazig te zijn. Foto's overdag in zonlicht zijn echt fantastisch! Ben niet zo snel onder de indruk van foto's maar deze zijn echt heel erg scherp met veel detail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 11 juli 2013 @ 14:29:
Ik heb eigenlijk nooit wachttijd bij het laden van mn gallerij, terwijl ik ook alles op de SD kaart heb staan.
Wel een UHS kaartje.
De GT-I9500 heeft geen ondersteuning voor de UHS-I bus, de GT-I9505 daarentegen wel. Volgens mij is dat gelijk de enige smartphone die het kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu de smartphone producenten zich vooral op o.a. 'de camera' concentreren, door verschillende merk-typische technieken te implementeren (clear pixel, oversampling/megapixel, ultrapixel, pureview, optische zoom, optische beeldstabilisatie, grotere sensor, xenon-flitser enz...) komt er een ware -innoverende- concurrentiestrijd op gang. De concurrentiestrijd tss. de smartphone producenten dicteert bedrijven (die in dit geval, gefocused zijn op ontwikkeling en productie van fotoapparatuur) om mee-te-evolueren of om simpelweg op-te-rotten :? o.a. Nikon begint onderhand de hete adem van de smartphones in de nek te voelen. Ben benieuwd hoe die markt gaat verschuiven.
Voor de fervente plaatjes-schieter, is het nog ff afwachten hoe nokia's lumia 1020 pureview in de praktijk presteert (overigens, verder draaiende op mid-range hardware; dualcore S4 en HD ipv FHD scherm). Alhoewel het niet de hoogste prioriteit heeft (maar wel praktisch is), mogen we binnenkort smartphones verwachten die een of meerdere van bovenstaande technieken gaan combineren, waardoor een 'smartmobile' nog verder zal evolueren en daardoor een foto-apparaat/videocamera (compact en mid-range) obsoleet zal maken.

Anyway; terugkomende op smart-toestellen met geavanceerde camera's, phonearena heeft samsung's S4 zoom (1ste generatie-niche-toestel) vergeleken met camera's van verschillende smartphones.
Interessante resultaten, waarbij de s4 zeer goed uit de bus komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 03:04:
waardoor een 'smartmobile' nog verder zal evolueren en daardoor een foto-apparaat/videocamera (compact en mid-range) obsoleet zal maken.
In een behuizing met de dikte van een smartphone een optische zoom aanbrengen is niet makkelijk c.q. geheel onmogelijk. Aan de extreem brakke low-light foto "kwaliteiten" te zien van de S4 zullen de camera producenten voorlopig geen angst hoeven te hebben dat hun markt wordt overgenomen door telefoontjes. Een beetje normale digicam loopt gemiddeld gezien qua bereik en kwaliteit rondjes om een telefoon. No worries mate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 07:10:
[...]
In een behuizing met de dikte van een smartphone een optische zoom aanbrengen is niet makkelijk c.q. geheel onmogelijk. Aan de extreem brakke low-light foto "kwaliteiten" te zien van de S4 zullen de camera producenten voorlopig geen angst hoeven te hebben dat hun markt wordt overgenomen door telefoontjes. Een beetje normale digicam loopt gemiddeld gezien qua bereik en kwaliteit rondjes om een telefoon. No worries mate.
Dat is natuurlijk wel zo, maar toch denk ik dat een bepaalde groep mensen hun kwaliteits-eisen wat naar beneden bijstellen om zo maar 1 apparaat mee te hoeven nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 09:13:
Dat is natuurlijk wel zo, maar toch denk ik dat een bepaalde groep mensen hun kwaliteits-eisen wat naar beneden bijstellen om zo maar 1 apparaat mee te hoeven nemen.
Dat is "iets" anders dan het, zoals gebruikelijke nogal overdreven/onzinnig zijnde, obsoleet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik mijn email zo instellen dat hij van 23:00 t/m 07:00 geen berichten binnenhaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 10:08:
hoe kan ik mijn email zo instellen dat hij van 23:00 t/m 07:00 geen berichten binnenhaald
Mail app openen, Instellingen, klik op je aangemaakte account (niet Algemene instellingen), Synchronisatieschema.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2013-07-12-10-09-35_mcysgs42013-07-12_10-09-47s.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Zooo... Heb hem gisteren via mijn HI abonnementje binnen gekregen.
Tot op heden fijn toestel. Prima geluid en uitstekend beeldkwaliteit.

Tot op heden ook nog geen problemen tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Nu online

W84

Nou, de lichteffect-vergrendeling is dus kapoet. Ik heb nu geen zin om een reset te doen, maar waarschijnlijk is dat de enige manier om het terug te krijgen. Ik heb nu maar gewoon dat standaard slotje genomen. Ik snap echt niet hoe dat opeens niet meer werkt. :+

Trouwens heb ik ook het idee dat het display wat valer/grijzer aan het worden is. Meer hier last van? Het lijkt niet meer zo sprankelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:42

Step

step@tweakers.net#

W84 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:42:
Nou, de lichteffect-vergrendeling is dus kapoet. Ik heb nu geen zin om een reset te doen, maar waarschijnlijk is dat de enige manier om het terug te krijgen. Ik heb nu maar gewoon dat standaard slotje genomen. Ik snap echt niet hoe dat opeens niet meer werkt. :+

Trouwens heb ik ook het idee dat het display wat valer/grijzer aan het worden is. Meer hier last van? Het lijkt niet meer zo sprankelijk...
Heb je niet gewoon auto-helderheid aan staan? Waardoor wellicht door het lichtinval de helderheid iets minder is?

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Nu online

W84

Nope, en daarmee is het helemaal flets. Ik heb 'm ongeveer halverwege staan op dynamisch zonder spaarstand. Het lijkt minder helder en grauwer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongJoy1980
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-07 01:25
Beste mensen..

Gisteren mijn S4 gehaald...heb er, tov mijn S2, nog neit echt een WOW-gevoel over..maar ja..maakt niet uit.

Ik heb een probleem met het instellenv an mn gmail in de default mail app.
Heb geen behoefte om de aparte gmail app te gebruiken.
Als ik mijn gmail instellingen heb afgerond...dan kan ik zeer oude mails ( uit 2010 tot 2012 ) downloaden...maar recentere mails ( van bijv 5 min geleden ) trekt ie niet naar binnen. En dat terwijl het op de S2 nog wel gebeurt.

Heb account verijderd..opnieuw ingesteld want dat ie de oude mails download geeft toch aan dat de instellingen goed zijn..alleen de meest recente...What did I do wrong..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds afgelopen dinsdag de S4 in bezig en bevalt tot nu toe super _/-\o_ Had hiervoor een S3 (helaas door waterschade defect gegaan).

Nog geen problemen tegen gekomen. Heb Camera ZOOM FX geinstalleerd voor binnen / weinig licht foto's en draai de Apex Launcher met het Tersus theme pack. Bevalt allemaal zeer goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:18
Valt me op dat de accu best lang mee gaat (langer dan mijn oude S2 lijkt het). Echter, als ik Google locatie services aan heb staan (draait op de achtergrond?), dan vreet ie stroom. Andere hier ook last van? Is echt minimaal 25% van het accu verbruik bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
bsmpower schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 16:41:
Valt me op dat de accu best lang mee gaat (langer dan mijn oude S2 lijkt het). Echter, als ik Google locatie services aan heb staan (draait op de achtergrond?), dan vreet ie stroom. Andere hier ook last van? Is echt minimaal 25% van het accu verbruik bij mij...
Jup, bij mij ook. Dat is dan ook de reden waarom ik Google Now en Locatiediensten in Maps (niet in de telefooninstellingen), heb uitgezet. Ik zou graag locatiegebaseerde resultaten ontvangen van Google, maar ik vind het onacceptabel dat ''locatiediensten'' evenveel stroom gebruikt als bijvoorbeeld het scherm.

Totdat Google hier wat op vindt blijven de locatiediensten dan ook uit, dan weet Google maar niet waar ik uithang, ook al zie ik daar voordelen van in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Maar als je dat uitzet kan je blijkbaar Maps niet meer gebruiken? (Althans, de gps-functie werkt niet meer dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Klopt, dat was vroeger anders, maar ze knopen steeds meer aan elkaar bij Google. Af en toe probeer ik het weer, maar het is één van de grootste verbruikers binnen Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Klopt het dat de temperatuur sensor er vaak naast zit? Bij mij geeft hij vaak veel te hoge temperaturen aan in s health en in weather station. Niet heel erg, maar toch een beetje jammer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
Ben op zoek naar een snellere brouwser dan chrome
Weet iemand of sugesties
Heb geen root

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1475paul schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 07:24:
Ben op zoek naar een snellere brouwser dan chrome
Weet iemand of sugesties
Dolphin, Opera, Boat, Lightning, welke heb je allemaal al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard

The Wizard

Moderator Mobile
W84 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 14:42:

Heb je misschien onder Ontwikkelaaropties de animatieschalen uitgezet? Als je die uitzet heb je de effecten niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Fire69 schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 22:25:
Maar als je dat uitzet kan je blijkbaar Maps niet meer gebruiken? (Althans, de gps-functie werkt niet meer dan)
Nee, jij hebt het over locatienstellingen in de systeemsettings. Die heeft geen invloed op de batterijduur. Het is voldoende als je locatieinstellingen in maps uitzet. Dan geeft je telefoon niet meer om de zoveel tijd je locatie door, maar werkt bijvoorbeeld maps wel als je het aanzet.

Dit scheelt bij mij echt 2 keer zoveel batterij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
  • Laatst online: 14-07 20:24
Ik heb de Samsung Galaxy S4 nu een dag in bezit.. En ja dat mag wel is als je nog een Blackberry Bold had! Mijn eerste indruk is goed maar ik loop gelijk al tegen een probleem aan, Ik wil die nieuwe Airview, automatisch scrollen en slim sluimeren uittesten. Ik heb ze ingeschakeld maar er gebeurt niks! bij al die applicaties niet.

Weet iemand hoe dit komt? Ik heb de handleiding al doorgelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Laatst online: 17-04-2023
Mikevdkruk schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 10:49:
Ik heb de Samsung Galaxy S4 nu een dag in bezit.. En ja dat mag wel is als je nog een Blackberry Bold had! Mijn eerste indruk is goed maar ik loop gelijk al tegen een probleem aan, Ik wil die nieuwe Airview, automatisch scrollen en slim sluimeren uittesten. Ik heb ze ingeschakeld maar er gebeurt niks! bij al die applicaties niet.

Weet iemand hoe dit komt? Ik heb de handleiding al doorgelezen.
Misschien te weinig licht? (Camera moet jouw ogen kunnen filmen)

Anders moet je ff kijken of je front camera het wel doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Eek2nd schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 11:49:
[...]

Misschien te weinig licht? (Camera moet jouw ogen kunnen filmen)

Anders moet je ff kijken of je front camera het wel doet
De eerste keer valt niet mee, camera ongeveer 15cm van je ogen houden totdat hij je ogen dedecteerd.
Je kunt dat zien door middel dat je in het midden van je scherm een oogje ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Front Camera werkt, te weinig licht zou idd kunnen. Ik ga het eens in een lichtere omstandigheid proberen. al is het hier niet super donker.
Maar dat Slim sluimeren zou altijd wel moeten werken toch?

Hebben jullie advies voor leuke apps? Ik ben namelijk een nieuwe android gebruiker.
Ook wil ik graag weten wat echt handig is bij de S4 wat echt leuke functies zijn enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Mikevdkruk schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 11:57:
Front Camera werkt, te weinig licht zou idd kunnen. Ik ga het eens in een lichtere omstandigheid proberen. al is het hier niet super donker.
Maar dat Slim sluimeren zou altijd wel moeten werken toch?

Hebben jullie advies voor leuke apps? Ik ben namelijk een nieuwe android gebruiker.
Ook wil ik graag weten wat echt handig is bij de S4 wat echt leuke functies zijn enz..
klooi er gewoon wat mee en ga af op reviews in de play store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
De batterij loopt ook wel erg snel leeg vind ik! Ik heb hem volledig opgeladen en na een uur al 3 procent van de batterij af zonder dat ik er eigenlijk mee bezig ben geweest! hoe kan dat? lopen er misschien apps op de achtergrond of kan het wat anders wezen dat de batterij zo snel leeg gaat of is het gewoon normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:57
Hoe kan ik de s4 zo instellen, dat de telefoon op mijn pc word weergegeven als een harde schijf?
Er zijn foto's verwijderd, en deze wil ik proberen terug te halen met GetDataBack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Hoe tevreden zijn de S4 gebruikers hier met de batterij?
Zijn er misschien mensen die kunnen bevestigen dat hij het met zwaar gebruik een hele dag uithoudt?

Dat betekent, zo'n 4 uur internetten, 20 telefoontjes van maximaal een kwartier en bijna nonstop whatsappen? Gaat de S4 dat volhouden of kan ik dan beter meteen al een grotere accu bijbestellen?

Elke dag opladen is geen probleem, als t daar maar bij blijft.

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
4u internetten?? Nee, vergeet het maar dan! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Er wordt beweert dat je er zeker 1 dag mee kan doen maar ik betwijfel het nogal.. als ik de percentages omlaag zie gaan hoe snel dat het gaat (al staat me scherm wel op hoog) zou ik het denk ik 6uur ermee kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Hele tijd wifi aan, scherm aan (echt non stop) hou ik het min. 6 uur vol. Langste dat ik ooit heb gehaald is 8-9 uur. Dus ben dan ook dik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
DutchManticore schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 16:55:
Hoe tevreden zijn de S4 gebruikers hier met de batterij?
Zijn er misschien mensen die kunnen bevestigen dat hij het met zwaar gebruik een hele dag uithoudt?

Dat betekent, zo'n 4 uur internetten, 20 telefoontjes van maximaal een kwartier en bijna nonstop whatsappen? Gaat de S4 dat volhouden of kan ik dan beter meteen al een grotere accu bijbestellen?

Elke dag opladen is geen probleem, als t daar maar bij blijft.
Als je dit forum een beetje doorleest/zoekt zul je zien dat veel mensen heel tevreden zijn met de accu. Ik haal met gemak het einde van de dag waarbij ik ook nog eens de grootste energievreter de locatiediensten van Google met GPS aan heb staan. Verder heb ik BT aanstaan en scherm op auto +3. Ik heb het scherm regelmatig aan staan (mail/whatsapp/browsen/nieuwsapp) maar doe er niet veel games op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Nu online
Vier uur internetten? Dat is ook wel heel extreem zwaar

Ik ben ook wel iemand die redelijk verknocht aan zijn telefoon is...maar zo erg |:(

Volgens Battery Stats Pro is mijn average lifetime een kleine 2 dagen, de meeste dagen is hij tussen de 50 en 70 procent als hij 's avonds aan de lader gaat.

Op een dag dat ik wat meer gegamed/geinternet heb krijg ik hem nog wel is richting de 30%

Qua screentime haalt hij een uurtje of 5 (Ter vergelijking, mijn S2 deed ongeveer 2,5 a 3 uur met een grotere accu dan standaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
nooberke schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 19:12:
Vier uur internetten? Dat is ook wel heel extreem zwaar

Ik ben ook wel iemand die redelijk verknocht aan zijn telefoon is...maar zo erg |:(

Volgens Battery Stats Pro is mijn average lifetime een kleine 2 dagen, de meeste dagen is hij tussen de 50 en 70 procent als hij 's avonds aan de lader gaat.

Op een dag dat ik wat meer gegamed/geinternet heb krijg ik hem nog wel is richting de 30%

Qua screentime haalt hij een uurtje of 5 (Ter vergelijking, mijn S2 deed ongeveer 2,5 a 3 uur met een grotere accu dan standaard)
Ha, nou een telefoon is meer dan een stuk speelgoed, en zeker een smartphone is een functioneel apparaat.

K heb een drietal eigen bedrijven, en ik sta de hele dag in contact met de drie managers van die bedrijven en een aantal werknemers. Ik krijg enorm veel data aangeleverd via telefoon, deels via whatsapp, deels via browser, deels via email.

Ik zit er geen spelletjes op te doen... :9

Samen met een tablet en een laptop, is mijn telefoon mijn kantoor als ik in de auto zit. Vandaar dat ik even de batterijduur wil weten ;)

[ Voor 6% gewijzigd door DutchManticore op 13-07-2013 19:49 ]

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
Volgens mij is er gewoon wat mis met me accu, batterij vanochtend 11:00 helemaal opgeladen. Scherm op 90% maar synchronisatie gps en andere batterij slurpers zijn uit.
Vanavond nog maar 44% over! Terwijl ik me telefoon niet eens zoveel gebruikt heb.
Ook vind ik het vreemd dat me telefoon in de standby stand even 6% accu verbruikt in 1.5 uur!

Of er draait nog iets op de achtergrond of de accu is gewoon niet goed want wat die nu gebruikt is niet normaal volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Volgende keer svp een TR aanmaken ;)
Chris Smoove schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 21:44:
Met een OTA, update via kies of flash met odin gebeurd niets met je data. Alle apps en gebruikersdata blijven zoals het is.
Dat zijn gevaarlijke uitspraken! Er zijn weldegelijk rom die je telefoon leegmaken als je ze flasht via Odin!

[ Voor 36% gewijzigd door 13art op 14-07-2013 10:51 ]

Pagina: 1 ... 29 ... 74 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV