Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Brad Pitt schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:54:
[...]

Die doet het inderdaad prima. Gelukkig gekocht toen tijdens de mega aanbiedingen periode. Op de SGS2 was het leuk maar niet écht nodig, is op de SGS4 wel iets anders. Test foto's binnenshuis zijn de bom nu <3
Gebruik je Zoom FX? Ik vind Camera FV best fijn omdat die auto stand echt actief is en je tweede foto in bepaald licht altijd beter is dan de eerste. Je hebt ook opties met sluitertijd en ISO en dergelijke.

Zal Zoom FX eens even testen, vond die op mn S2 ook best goed, maar de interface was een beetje te kleurrijk. De camera aan de voorkant vind ik trouwens ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:46

Satom

Verzamel ervaringen

Brad Pitt schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:18:
[...]

En dan te bedenken dat de camera juist dé doorslag gaf bij de keuze tussen een One en de S4 :/

Je moet nu gewoon (te) vaak meerdere foto's maken om er één goede uit te kunnen halen. Is echt sh*t :(
Same here, als ik dit geweten had, had ik best nog een jaar of twee met de S2 kunnen doen.. maar goed, ik lees dat ik maar eens Zoom FX moet gaan proberen, dus dat gaan we doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 11:42
Ik heb ook maar ZoomFx gekocht net .
Beetje raar dat ik nu een app moet kopen om een beetje fatsoenlijke foto's te kunnen schieten .
Had ik met mijn Note II anders nooit problemen mee. :/
Franco10 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:58:
[...]

Gebruik je Zoom FX? Ik vind Camera FV best fijn omdat die auto stand echt actief is en je tweede foto in bepaald licht altijd beter is dan de eerste. Je hebt ook opties met sluitertijd en ISO en dergelijke.

Zal Zoom FX eens even testen, vond die op mn S2 ook best goed, maar de interface was een beetje te kleurrijk. De camera aan de voorkant vind ik trouwens ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:52
Ik ben dus niet de enige die de camera van de S4 binnen minder fijn vind als die van de S2

Buiten presteert hij wel uitstekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Is er toevallig een test-app of trial van beschikbaar? Zie net dat het een betaalde app is O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 23:25
Ik gebruik Camera ZOOM FX al jaren en is inderdaad een super app met ontzettend veel instellingen en mogelijkheden. Zeker na een grote update eind vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-09 12:36
Het gaat om de update: PDA:MF4 / PHONE:MF4 / CSC:ME5 (TNL)

Nederlandse T-mobile versie.
Vreemd dat de unbranded later is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
pacod schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 19:23:
Is raar ja, was vorige week bij de Sony Xperia Z ook het geval :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 11:42
Kan iemand al vertellen wat de veranderingen zijn ?
En is het mogelijk om een geroote S4 weer terug te zetten om de update toch erop te krijgen ??
pacod schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 19:23:
[...]

Het gaat om de update: PDA:MF4 / PHONE:MF4 / CSC:ME5 (TNL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Laatst online: 15-08-2021
diquan2001 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 19:55:
Kan iemand al vertellen wat de veranderingen zijn ?
En is het mogelijk om een geroote S4 weer terug te zetten om de update toch erop te krijgen ??

[...]
Ja hoor ga bijv naar de site van sammobile daar vindt je de laatste versies voor Nederland.
Deze kun je via Odin weer op je S4 zetten zo gepiept. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartoon
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Hoe krijg je die update via Kies? Volgens google moet ik in Kies kiezen voor firmware update, maar ik heb die optie nergens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-04-2024

Skv

Ben je je root kwijt na OTA updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Android is open, maar nog niet optimaal. Het is verfrissend en innoverend dat'r steeds weer nieuwe features toegevoegd worden. Toch willen verschillende S4 eigenaars hun toestel naar persoonlijke voorkeur nog verder aanpassen/optimaliseren/tweaken ... Liefst Zonder te Rooten! Anyway; wil je verschillende features van je S4 behouden en je toestel niet flashen, maar alsnog optimaliseren ?

Een "any rom" script zou in staat zijn om ong. 100 apps, die normaal gezien niet verwijderbaar zijn, alsnog te verwijderen. Volgens verschillende sites is het mogelijk om de software -naar persoonlijk inzicht- met 600MB te verlichten, en daarmee dus ook tot max. 600MB geheugenruimte vrij te maken. Sounds Good ?
Check This: TrulyClean v1.4 - Remove all crappy stuff in no-time!

Lees het (EN) topic goed door, heb je alsnog vragen, stel ze hier (NL). De ervaren android-user(s) zullen dan wel reageren, uiteindelijk is de hele Nederlandstalige S4 community hiervan gediend. xda-developers Rules 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 00:00:
uiteindelijk is de hele Nederlandstalige S4 community hiervan gediend.
Wow, iedereen in Nederland met een S4 wordt beter door één scriptje, het is nogal wat :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Brad Pitt schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 00:50:
[...]

Wow, iedereen in Nederland met een S4 wordt beter door één scriptje, het is nogal wat :)
Ja van al dat werk wordt je ook niet veel wijzer. Gewoon custom rom (Omega of een andere rom) Daarna titanium backup pro, en binnen paar minuten gooi je gewoon alle zooi die je kwijt wilt eraf. Dat gaat iets effectiever. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 02:13:
Ja van al dat werk wordt je ook niet veel wijzer. Gewoon custom rom (Omega of een andere rom) Daarna titanium backup pro, en binnen paar minuten gooi je gewoon alle zooi die je kwijt wilt eraf. Dat gaat iets effectiever. :)
Verwijder zelf eerst alle meuk uit de zip en pas deze naar eigen wens aan met wat goodies en flash die dán pas. Maar er zijn meerdere manieren uiteraard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Als ik de OTA wil installeren dan krijg ik de melding 'kan de firmware niet bijwerken'. Kan dit komen door mijn root en aanpassingen die ik daarmee heb gemaakt? Zo ja, hoe kan ik deze update alsnog installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Skv schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:03:
Als ik de OTA wil installeren dan krijg ik de melding 'kan de firmware niet bijwerken'. Kan dit komen door mijn root en aanpassingen die ik daarmee heb gemaakt? Zo ja, hoe kan ik deze update alsnog installeren?
Yep als je custom rom draait geen OTA updates mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

pappaleone schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:12:
[...]

Yep als je custom rom draait geen OTA updates mogelijk.
Ik heb de stock rom met root en enkele bloathware-apps verwijderd. Hoe kan ik deze update nou alsnog installeren? Het web afzoeken naar iemand die 'm heeft ge-extract en dan met Odin flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skv schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:14:
Ik heb de stock rom met root en enkele bloathware-apps verwijderd. Hoe kan ik deze update nou alsnog installeren? Het web afzoeken naar iemand die 'm heeft ge-extract en dan met Odin flashen?
[Samsung Galaxy S IV] Rooten en Custom ROM's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Heeft iemand ook een port_bak file in het geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chris Smoove schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:25:
Heeft iemand ook een port_bak file in het geheugen?
Nope.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2013-07-04-11-30-32_plysgs42013-07-04_11-30-42s.png

[ Voor 43% gewijzigd door Brad Pitt op 04-07-2013 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Komt de heletijd terug na het verwijderen. Er staat alleen maar dit in: " )T "

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chris Smoove schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 11:31:
Komt de heletijd terug na het verwijderen. Er staat alleen maar dit in: " )T "
Da's een sip kijkende lui-oog smiley of zo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:13
Jelle Mees schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:13:
Sorry. Die problemen die jij beschrijft heb ik niet (meer). Hoe snel ik ook scroll in apps met een zwarte achtergrond, geen vreemde waas. De samsung menu, de instellingen van Llama, volledig zwart, vroeger wazig en nu niet meer.
Ik heb twee nieuwe Samsung S4's, ik heb bij beiden last van een waas, ik zie het vooral in de instellingen menu, bij het scrollen; de dunne lijntjes verdwijnen en de koppen (blauw/grijs achtergrond) vervagen -> en krijgen een vreemde blauwe waas achtig iets bij het vervagen.

Ik heb hier een collega, die heeft daar geen last van. Mag ik jou vragen hoe jij dit hebt opgelost, of is dit van tijdelijke aard omdat ik beide toestellen nog maar 1 dag in bezit/gebruik heb? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EN-IS schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 15:12:
Ik heb hier een collega, die heeft daar geen last van. Mag ik jou vragen hoe jij dit hebt opgelost, of is dit van tijdelijke aard omdat ik beide toestellen nog maar 1 dag in bezit/gebruik heb? :)
Is niet opgelost, is een aan de (van de S4-) Amoled-techniek gerelateerde issue. Dat men het niet ziet betekent niet dat het er niet is. Elk Amoled scherm heeft ook "last" van burn-in. Niet iedereen ziet dat. Maar iedereen, echt 100%, heeft het. In beperkte, meestal geheel niet storende, mate weliswaar, maar da's irrelevant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 15:15:
[...]
Is niet opgelost, is een aan de (van de S4-) Amoled-techniek gerelateerde issue. Dat men het niet ziet betekent niet dat het er niet is. Elk Amoled scherm heeft ook "last" van burn-in. Niet iedereen ziet dat. Maar iedereen, echt 100%, heeft het. In beperkte, meestal geheel niet storende, mate weliswaar, maar da's irrelevant :)
Valt daar ook het "Super Amoled Plus" scherm van de S2 onder?
Ik heb deze nu 1,5 jaar en heb het ff getest met "Screen RGB Test" uit de playstore, maar geen spoor van inbranden op dit scherm gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRMBelgium
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 09:03
[...]

Ik ben een freak op gebied van visuele kwaliteit. Elke TV, monitor, enz... die niet goed is ingesteld. Of het nu de contrast, brightness, aspect ration of eender wat is, ik zie het. Ik kon vroeger bij CRT's zelfs de vernieuwingsfrequenties tot 85Hz zien dat ik er hoofdpijn van kreeg terwijl de rest van mijn collega's zich afvroeg wat mijn probleem was. Alleen bij 100Hz zag ik geen geflikker meer. Nogmaals, beetje een freak op dat gebied.

Ik scroll met met S4, sneller dan het licht ( bij manier van spreken ) naar boven en onder in zwarte menu's en ik heb het probleem niet meer! Als nog één iemand mij tegenspreekt dan ga ik het filmen! :) Voor de firmware update zag ik het overduidelijk. Het stoorde mij enorm.

[ Voor 3% gewijzigd door JRMBelgium op 04-07-2013 15:33 ]

Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 15:30:
Valt daar ook het "Super Amoled Plus" scherm van de S2 onder?
Ik heb deze nu 1,5 jaar en heb het ff getest met "Screen RGB Test" uit de playstore, maar geen spoor van inbranden op dit scherm gelukkig :)
Die uiteraard ook ja. De kans dat je in en donkere ruimte bij een egaal scherm van een bepaalde kleur helemaal rechtsboven waar de tijd altijd staat niet een heel kleine verkleuring ziet is nihil :P

En ja, uiteraard zal dit best mieren**** zijn maar da's wéér een andere discussie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-12-2021
Ik heb hem binnen en heb gelijk wat vragen, hoe stel ik in dat de sluiter geen geluid maakt als ik een foto neem? En hoe kan ik instellen dat hij na 5 minuten van inactiviteit mijn pincode vraagt? Nu doet hij dat elke keer... Verder wil ik weten hoe ik apps op mijn lock screen kan toevoegen... Heel erg wennen dit en kan nog niet zeggen of dat positief is, vind dat toetsenbord in ieder geval wel knudde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Tycho500 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 19:04:
Ik heb hem binnen en heb gelijk wat vragen, hoe stel ik in dat de sluiter geen geluid maakt als ik een foto neem? En hoe kan ik instellen dat hij na 5 minuten van inactiviteit mijn pincode vraagt? Nu doet hij dat elke keer... Verder wil ik weten hoe ik apps op mijn lock screen kan toevoegen... Heel erg wennen dit en kan nog niet zeggen of dat positief is, vind dat toetsenbord in ieder geval wel knudde.
Wat dacht je ervan om zelf eerst eens even het forum door te lezen??
Zo leer je in ieder geval hoe je telefoon werkt...
Eeen beetje eigen inzet is wel op zijn plaats....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
pappaleone schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 19:09:
[...]

Wat dacht je ervan om zelf eerst eens even het forum door te lezen??
Zo leer je in ieder geval hoe je telefoon werkt...
Eeen beetje eigen inzet is wel op zijn plaats....
Ik dacht dat een forum ervoor bedoeld was dat je geholpen wordt omdat je zelf ergens niet uit komt? Niet om een welles-nietes spelletje... Ik heb een vraag en een forum is er om antwoorden te delen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Tycho500 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 19:20:
[...]

Ik dacht dat een forum ervoor bedoeld was dat je geholpen wordt omdat je zelf ergens niet uit komt? Niet om een welles-nietes spelletje... Ik heb een vraag en een forum is er om antwoorden te delen...
Je geeft net aan ,ik heb hem net binnen en dan ineens een reeks vragen?????
Op tweakers net wordt je geacht zelf te zoeken, en daarna als je er niet uitkomt kun je altijd een vraag stellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
pappaleone schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 19:25:
[...]

Je geeft net aan ,ik heb hem net binnen en dan ineens een reeks vragen?????
Op tweakers net wordt je geacht zelf te zoeken, en daarna als je er niet uitkomt kun je altijd een vraag stellen. ;)
Ik loop er al een uur of 2 á 3 mee te klooien maar dit zijn gewoon de dingen waar ik niet uit kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:54

The Wizard

Moderator Mobile
Wat pappaleone bedoelt is dat de meeste antwoorden gewoon in deze topic te vinden zijn. Gebruik de search bovenaan.

GoT heeft de huisregel dat eerst zelf het antwoord gezocht dient te worden voordat er naar gevraagd wordt.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
The Wizard schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 19:39:
Wat pappaleone bedoelt is dat de meeste antwoorden gewoon in deze topic te vinden zijn. Gebruik de search bovenaan.

GoT heeft de huisregel dat eerst zelf het antwoord gezocht dient te worden voordat er naar gevraagd wordt.
Oké nouja dat sluiter geluid kan dus niet uitgezet worden zonder rooten, way to go samsung... Weet niet of dit geupdate gaat worden maargoed, apps op lockscreen toevoegen heb ik gevonden en dat pin-code na 5 minuten vragen ook, waar ik alleen geen antwoord op heb is dat ik eerst wil vegen, en dat hij daarna om een pincode vraagt mits het toestel langer dan 5 minuten op standby was, nu heb ik namelijk de optie vegen als beveiliging, maar ik wil het "vegen en "pin-code" combineren, is dat mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Laatst online: 15:43
Tycho500 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 19:43:
[...]

Oké nouja dat sluiter geluid kan dus niet uitgezet worden zonder rooten, way to go samsung... Weet niet of dit geupdate gaat worden maargoed, apps op lockscreen toevoegen heb ik gevonden en dat pin-code na 5 minuten vragen ook, waar ik alleen geen antwoord op heb is dat ik eerst wil vegen, en dat hij daarna om een pincode vraagt mits het toestel langer dan 5 minuten op standby was, nu heb ik namelijk de optie vegen als beveiliging, maar ik wil het "vegen en "pin-code" combineren, is dat mogelijk?
Dit is iets waar ik sinds de S2 ook al mee zit. Helaas kan dit niet, terwijl het toch een basis functie hoort te zijn. Als jij toch nog achter een app of een manier komt om dit te doen hoor ik het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Omdat de functie in de s4 eruit is gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
Ik heb het toestel los gekocht, nog geen update voor unbranded i guess =(

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tiduz schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 10:30:
Ik heb het toestel los gekocht, nog geen update voor unbranded i guess =(
MF8 downloaden, flashen, klaar. Ofwel: [Samsung Galaxy S IV] Rooten en Custom ROM's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRMBelgium
Tycho500 schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 19:43:
[...]

Oké nouja dat sluiter geluid kan dus niet uitgezet worden zonder rooten, way to go samsung...
Als ik mijn gsm op stil zet ( alleen trillen ) dan hoor ik geen sluiter geluid hoor. Heb het zonet nog getest. Niet geroot. Geen idee of dit ligt aan de laatste firmware update of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Als je de browser chrome wilt afsluiten, moet daar toch een toets voor zijn? Ik neem aan dat als je afsluit met de menu toets je de browser niet goed afsluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 10:59:
Als je de browser chrome wilt afsluiten, moet daar toch een toets voor zijn? Ik neem aan dat als je afsluit met de menu toets je de browser niet goed afsluit?
Open de taskmanager en kijk of ie nog draait :) Vanwege dit soort geneuzel en de veel en veel snellere en smoothere werking gebruik ik zelf alleen nog maar de AOSP browser en heb stock en Chrome verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRMBelgium
pappaleone schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 10:59:
En om welke reden zou je dit willen afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Brad Pitt schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 11:04:
[...]

Open de taskmanager en kijk of ie nog draait :) Vanwege dit soort geneuzel en de veel en veel snellere en smoothere werking gebruik ik zelf alleen nog maar de AOSP browser en heb stock en Chrome verwijderd.
Brad heb je voor mij een linkje naar die AOSP browser? Ik vindt die chrome browser ook niet fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Jelle Mees schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 13:03:
[...]

En om welke reden zou je dit willen afsluiten?
Omdat als ik afsluit met de menu toets, en later de browser weer open en verder wil gaan met openstaande pagina de browser vastloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
Hmmm... Heb last van het probleem dat het scherm zonder enige reden aangaat, ik krijg geen SMS, e-mail of whatsapp binnen ofzo, hij gaat gewoon aan als ik hem op tafel leg... Had dit ook 2 keer bij mijn HTC One dus denk dat het ergens een app is... Weet iemand hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 15:05

ronaldm3

Apple Watch :)

Jelle Mees schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 10:46:
[...]

Als ik mijn gsm op stil zet ( alleen trillen ) dan hoor ik geen sluiter geluid hoor. Heb het zonet nog getest. Niet geroot. Geen idee of dit ligt aan de laatste firmware update of niet.
Bij mij geeft ie wel een sluiter geluid als ik een foto maak.

Weten jullie overigens ook dat je de standaard camera software ook kan aanpassen in het instellingen menu.. daar kan je aangeven dat je de volume toets wilt gebruiken om een foto te maken i.p.v. inzoomen!
Ik denk dat je het geluid ook in het instellingen menu kan aanpassen!

Goede software samsung! :)

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 14:16:
Brad heb je voor mij een linkje naar die AOSP browser? Ik vindt die chrome browser ook niet fijn.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2273656 (root nodig. Maar da's voor alle leuke dingen zo :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 23:25
Tycho500 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 14:35:
Hmmm... Heb last van het probleem dat het scherm zonder enige reden aangaat, ik krijg geen SMS, e-mail of whatsapp binnen ofzo, hij gaat gewoon aan als ik hem op tafel leg... Had dit ook 2 keer bij mijn HTC One dus denk dat het ergens een app is... Weet iemand hier meer van?
Bedoel je dat het scherm echt aangaat en je het vergrendelscherm ziet? Er is ook een optie dat je scherm even aangaat als je je hand er even boven houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Nou, ik stoor me er wel aan :) Ben net zo als noline hieronder, misschien in minder mate maar vind wel zulke dingen belangrijk. Ik vind het alleen vreemd, dat twee nieuwe toestellen dit direct ook hebben, direct bij het eerste keer aanzetten en gebruiken. Ik ga hier wel een filmpje maken (met mijn i4 :P), plaatje video zegt meer...
Jelle Mees schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 15:31:
Ik ben een freak op gebied van visuele kwaliteit. Elke TV, monitor, enz... die niet goed is ingesteld. Of het nu de contrast, brightness, aspect ration of eender wat is, ik zie het. Ik kon vroeger bij CRT's zelfs de vernieuwingsfrequenties tot 85Hz zien dat ik er hoofdpijn van kreeg terwijl de rest van mijn collega's zich afvroeg wat mijn probleem was. Alleen bij 100Hz zag ik geen geflikker meer. Nogmaals, beetje een freak op dat gebied.

Ik scroll met met S4, sneller dan het licht ( bij manier van spreken ) naar boven en onder in zwarte menu's en ik heb het probleem niet meer! Als nog één iemand mij tegenspreekt dan ga ik het filmen! :) Voor de firmware update zag ik het overduidelijk. Het stoorde mij enorm.
Welke firmware is dit en hoe kan ik dit controleren op mijn toestel? Zou je een filmpje (close-up) willen maken van je instellingen menu waarin je scrolt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EN-IS schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 16:38:
[...]
Zou je een filmpje (close-up) willen maken van je instellingen menu waarin je scrolt?
Instellingen menu filmen is niet zo relevant omdat ze daar de achtergrond grijs hebben gemaakt in plaats van zwart. Dát is de fix. Je zou een andere app, met een perfect zwarte achtergrond, moeten filmen als "test" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
EN-IS schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 16:38:
[...]

Nou, ik stoor me er wel aan :) Ben net zo als noline hieronder, misschien in minder mate maar vind wel zulke dingen belangrijk. Ik vind het alleen vreemd, dat twee nieuwe toestellen dit direct ook hebben, direct bij het eerste keer aanzetten en gebruiken. Ik ga hier wel een filmpje maken (met mijn i4 :P), plaatje video zegt meer...
Wat zie je dan precies? Ik heb een paar apps met een geheel zwarte achtergrond, als ik snel ga scrollen zie ik geen waas. Het enige vage is dat de witte letters van mails of tweets bijvoorbeeld grijzig worden tijdens het snel scrollen, is dat wat jullie bedoelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Franco10 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 17:12:
Wat zie je dan precies? Ik heb een paar apps met een geheel zwarte achtergrond, als ik snel ga scrollen zie ik geen waas. Het enige vage is dat de witte letters van mails of tweets bijvoorbeeld grijzig worden tijdens het snel scrollen, is dat wat jullie bedoelen?
Kijk hier maar: YouTube: In depth galaxy S4 screen smearing + temporary fix (liefst in HD + fullscreen)
Check de balk waarin "Connect and share" staat. Die zie je veranderen als er wordt gescrolled.

Komt door de trage ramp-up tijd van het Amoled paneel bij zwarte (uit staande) pixels. Van geheel zwart naar een kleur doet ie niet zo snel. Vandaar dat Samsung als "fix" de achtergrond donkergrijs heeft gemaakt. Dan staan al die pixels alvast "aan" en is de wisseling naar een andere kleur niet zo problematisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Franco10 schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 17:12:
Dit dus..., precies hetzelfde, bij scrollen; de dunne lijntjes tussen de menu items verdwijnen gewoon, de kop (connect and share bijvoorbeeld en) daar de achtergrond van die vervaagt naar paars/blauw/donkerblauw, dat doet het boven en onder, ligt eraan welke richting je op scrollt. Ook is het erg onscherp :
Brad Pitt schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 17:19:
Kijk hier maar: YouTube: In depth galaxy S4 screen smearing + temporary fix (liefst in HD + fullscreen)
Check de balk waarin "Connect and share" staat. Die zie je veranderen als er wordt gescrolled.

Komt door de trage ramp-up tijd van het Amoled paneel bij zwarte (uit staande) pixels. Van geheel zwart naar een kleur doet ie niet zo snel. Vandaar dat Samsung als "fix" de achtergrond donkergrijs heeft gemaakt. Dan staan al die pixels alvast "aan" en is de wisseling naar een andere kleur niet zo problematisch.
Dank je, dat is em :) Aha, nu wordt een en ander duidelijk :) Nu dat ik dit weet, houd ik op met zeuren :P Ik zal zijn fix eens proberen/testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Okay, duidelijk. Echter dat zie ik totaal niet bij mijn toestel, ook niet in zwarte apps. Heb ik zulke slechte ogen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Ik heb duitse firmware XXUBMF8 geeflasht. Ziet er tot nu toe goed uit, maar waarom heeft samsung er functies uitgehaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
mytheory schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 16:13:
[...]

Bedoel je dat het scherm echt aangaat en je het vergrendelscherm ziet? Er is ook een optie dat je scherm even aangaat als je je hand er even boven houdt.
Is opgelost, was een instelling in een app, volgend probleem echter: Ik deed me telefoon net aan toen waren er alleen maar first party apps te zien en stond er links onder "veilige stand", toen ik me telefoon daarna opnieuw aandeed kon ik op twitter en facebook etc. weer opnieuw inloggen... Lekker irritant is dat, gebeurd dat nou vaker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Wat laat ben net thuis dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chris Smoove schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 18:08:
Ik heb duitse firmware XXUBMF8 geeflasht. Ziet er tot nu toe goed uit, maar waarom heeft samsung er functies uitgehaald..
Wat mis je zo allemaal aan MF8 dan...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Bijv. sneltoetsen lockscreen, maar die gebruik ik toch niet. Om het voor geen reden uit te halen, vind ik raar.

Wat ik echt een voordeel vind, is dat mijn toestel nu zo half keer minder warm wordt en transparante statusbalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:43

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Zijn er mensen de thunderbird e mail client gebruiken op de pc en die de agenda, lightning niet kunnen syncen met Google calendar op de S4?
Heb de benodigde add ons geinstalleerd maar als ik een gebeurtenis invoer in lightning probeer ik het te syncen met google calendar en er geberurd niks.
Het ook de google calendar tab in thunderbird, maar die synced het ook niet met de gewone agenda in thunderbird.
Wat doe ik fout of is het niet mogelijk juist?

Edit:
Opgelost stond het verkeerde vinkje bij op de pc. moest zijn op het netwerk

[ Voor 8% gewijzigd door Sepp14 op 06-07-2013 13:06 ]

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:26

W84

Nou, een tripje Londen heeft de S4 perfect overleeft en er kleven maar slechts 3 nadelen aan dit toestel:
-display is in zonlicht lastig tot zeer lastig te zien
-geen fysieke cameraknop
-foto's maken met minder licht of in het donker

En met dit laatst bedoel ik vooral de ruis, zoals hier:

Afbeeldingslocatie: http://i1123.photobucket.com/albums/l552/Lethal_AK47/20130702_221750_zps3632b05e.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin03
  • Laatst online: 17-07 23:58
Is het te doen in het zonlicht of is hij echt bijna onbruikbaar in zonlicht? Zoals bv smse etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Je kunt met de volumeknoppen foto's maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Chris Smoove schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 16:09:
Je kunt met de volumeknoppen foto's maken..
Zojuist getest (eigen app en zoomfx), beiden maken geen foto met volumeknoppen. Eigen app zoomt in en uit.

Waarschijnlijk moet dat dan nog ergens worden ingesteld B) Waar?

[ Voor 3% gewijzigd door EN-IS op 06-07-2013 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Haha, je kan inderdaad foto's maken met de volumetoetsen... staat gewoon bij de instellingen. :+ Alleen had het wel fijner geweest als het een echte 2-staps (voor focus) cameratoets had geweest. :)

@kevin03: Opzich wel hoor, maar in London hadden we een paar mooie zonnige dagen en foto's maken was zeer lastig in direct zonlicht. Mijn helderheid staat op ongeveer op 50% en moest 'm op 100% zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin03
Oké bedankt voor de info :) Ik ben nog aan het twijfelen of ik de s4 ga kopen of niet. Ik volg al een tijdje dit topic en al de "problemen" doen me twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
kevin03 schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 16:50:
Oké bedankt voor de info :) Ik ben nog aan het twijfelen of ik de s4 ga kopen of niet. Ik volg al een tijdje dit topic en al de "problemen" doen me twijfelen.
Wat voor ''problemen'' zie je exact? Mindere leesbaarheid in zonlicht is al sinds het begin van Amoled schermen bekend, het is meer een eigenschap van dit type schermen dan een probleem.
In het donker foto's maken doet geen één telefoon goed naar mijn mening (de One en Lumia 920 wel iéts beter), maar dan lever je weer erg veel in op foto's overdag.

Het vervagen van de menu's bij scrollen is met de nieuwe update ook opgelost. Bouwkwaliteit problemen zijn er vrijwel bij niemand. Ik denk dat er weinig andere opties zijn met zo'n solide all round ervaring.

Dit zeg ik als iemand die van een S3 overkomt. Ondanks alle slechte berichten over lag enzo ben ik overgestapt. En de S4 is echt wel sneller dan de S3. En zelfs vrienden die bij HTC zweren vinden de S4 er itt de S3 wel heel mooi uitzien.

[ Voor 12% gewijzigd door -Edwin- op 06-07-2013 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin03
Ik vind de S4 er ook heel mooi uitzien. Ik heb momenteel een HTC wildfire (ja een oud traag ding :D ) en Ik ben aan het twijfelen om nu over te stappen op een s4 of nog even te wachten op een volgende generatie.

Oké dat zonlicht is blijkbaar eigen aan amoled maar geeft niet weg dat het een issue is en als je het topic hier wat doorleest loop je toch tegen heel wat issues aan. Maar dat zal vast bij elk toestel zo zijn waar mensen klagen op het forum over het slechten maar de mensen die blij zijn met het toestel niet veel komen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:43

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Het is en blijft ten alle tijden als eerste een telefoon. Wat er extra op zit zal ik niet allemaal gebruiken.

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chris Smoove schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 12:07:
Bijv. sneltoetsen lockscreen, maar die gebruik ik toch niet. Om het voor geen reden uit te halen, vind ik raar.
http://db.tt/oqPXIzOH... What else?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Jij hebt een rom.. Ik heb de gewone firmware.. Niet dat ik weet of het daar aan ligt.
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2zxqana.png

Edit: Jij mist wakeup command, dus ligt denk ik toch aan je rom...

[ Voor 73% gewijzigd door Chris Smoove op 06-07-2013 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chris Smoove schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 22:10:
Edit: Jij mist wakeup command, dus ligt denk ik toch aan je rom...
Wat is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Wat je onderaan de afbeelding ziet?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chris Smoove schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 22:20:
Wat je onderaan de afbeelding ziet?..
Duidelijk. Nog steeds geen idee wat het is maar dat terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Je kunt op de vergrendelscherm S voice gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chris Smoove schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 22:23:
Je kunt op de vergrendelscherm S voice gebruiken.
Die hele meuk heb ik verwijderd. Denk niet dat daardoor die optie is verdwenen hoor maar vond geheel useless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Brad Pitt schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 22:22:
[...]

Duidelijk. Nog steeds geen idee wat het is maar dat terzijde.
Het heeft inderdaad met S Voice te maken. Je kan dan tegen je telefoon praten waardoor die zich unlockt. Bij die optie staat trouwens mooi uitgelegd dat het je batterij kan drainen, waarom je het zou gebruiken is mij dus ook een raadsel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan trouwens op dagen zoals vandaag de navigatie in de auto prima zien. Een foto maken in de volle zon is misschien lastig weet ik niet. Maar ook op een terras kan ik het scherm echt prima aflezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

W84 schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 16:01:
Nou, een tripje Londen heeft de S4 perfect overleeft en er kleven maar slechts 3 nadelen aan dit toestel:
-display is in zonlicht lastig tot zeer lastig te zien
-geen fysieke cameraknop
-foto's maken met minder licht of in het donker

En met dit laatst bedoel ik vooral de ruis, zoals hier:

[afbeelding]
Dit ziet er toch wel zeer belovend uit voor mijn weekendje Parijs!
Verwijderd schreef op zondag 07 juli 2013 @ 12:19:
Ik kan trouwens op dagen zoals vandaag de navigatie in de auto prima zien. Een foto maken in de volle zon is misschien lastig weet ik niet. Maar ook op een terras kan ik het scherm echt prima aflezen.
In de directe zonlicht is het wel lastig, maar in de auto werkt het prima :+

Maakt er ook iemand gebruik van S-Health? Ik vind het een leuke app, maar tijdens opstarten vraagt ie of ik wil updaten, als ik dat doe, loopt ie vast en word de app opnieuw gestart 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Jup, handige app. Op een gegeven moment in London kreeg ik de melding dat ik 17km met over de 22000 stappen had gelopen op 1 dag. :p Maar wel raar dan dat het vastloopt. Toestel al opnieuw opgestart? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

W84 schreef op zondag 07 juli 2013 @ 13:04:
Jup, handige app. Op een gegeven moment in London kreeg ik de melding dat ik 17km met over de 22000 stappen had gelopen op 1 dag. :p Maar wel raar dan dat het vastloopt. Toestel al opnieuw opgestart? :)
Ja, meerdere malen al opgestart. Ik kan de app wel gewoon gebruiken, ik druk bij die vraag dan gewoon op later. Kan trouwens ook niets vinden op internet, over de fout.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uchh ik zit heel erg te twijfelen tusse. De s3 en s4.
De s3 is 150+- euro goedkoper en met al die features van de s4 ga ik toch niks doen.... Zal ik voor de s3 gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:21
Spigen SGP Neo Hybrid (zilver) binnen voor mijn zwarte S4. Ziet er goed uit en sluit mooi aan. Was echter nog mooier geweest als de rand van metaal was geweest (is nu plastic).

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-fDBwMRgOGCg/Udm8GVmFr7I/AAAAAAAADBo/V-2ZC2jxcKA/w331-h248-no/IMG_20130707_085713.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door bsmpower op 07-07-2013 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Verwijderd schreef op zondag 07 juli 2013 @ 21:14:
Uchh ik zit heel erg te twijfelen tusse. De s3 en s4.
De s3 is 150+- euro goedkoper en met al die features van de s4 ga ik toch niks doen.... Zal ik voor de s3 gaan?
Als je de features niet gaat gebruiken zou ik zeggen ga voor de S3. Het voordeel van de S3 is dat het toestel helemaal doorontwikkeld is. Dit is bij de S4 nog niet. Het voordeel van de S4 is wel dat je een groter scherm hebt en een 13 megapixel camera. Dus toch moeilijk kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Neem de S3, de S4 is meer een kleine verbetering van de S3 van half afgewerkte functies die nooit worden gebruikt, omdat het gewoon niet praktisch is. Het verschil tusaen 720p en 1080p kun je amper zien, misschien een klein beetje door de pentile vs rgb.

De meeate functies van de S4 zul je later in een update naar 4.2.2 terug zien in de S3.

Maar je hebt nog steeds niet gezegd wat je met een telfoon wilt doen.

[ Voor 24% gewijzigd door Chris Smoove op 07-07-2013 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:54

The Wizard

Moderator Mobile
Ik zie het verschil wel behoorlijk tussen 720 en 1080. Ben je daar ook gevoelig voor, ga dan gewoon voor de S4. Ook een plus punt, de S4 heeft LTE/4G. Misschien heb je daar nu nog niet zoveel aan, maar mocht je de telefoon langer dan 2 jaar willen blijven gebruiken is de S4 wel aan te raden.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offtopic, dus weg.

Ik heb wat offtopic posts weggehaald, volgende keer graag een topic report aanmaken en niet reageren.

[ Voor 156% gewijzigd door janvanduschoten op 08-07-2013 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

Iemand al een oplossing gevonden voor het extreme haperig laden van verschillende apps (voornamelijk de browser & Chrome) Het uitzetten van de meeste eye-candy heeft maar weinig geholpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
renskoenraadt schreef op maandag 08 juli 2013 @ 15:48:
Iemand al een oplossing gevonden voor het extreme haperig laden van verschillende apps (voornamelijk de browser & Chrome) Het uitzetten van de meeste eye-candy heeft maar weinig geholpen...
De browser en Chrome sucken beiden behoorlijk (imho). Rooten en de AOSP browser installeren doet wonderen, denk echter niet dat je op zo'n antwoord zat te wachten. Als die apps traag zijn/reageren terwijl je zelf al de mogelijke dingen hebt gedaan houdt het een beetje op denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Brad Pitt schreef op maandag 08 juli 2013 @ 16:14:
[...]

De browser en Chrome sucken beiden behoorlijk (imho). Rooten en de AOSP browser installeren doet wonderen, denk echter niet dat je op zo'n antwoord zat te wachten. Als die apps traag zijn/reageren terwijl je zelf al de mogelijke dingen hebt gedaan houdt het een beetje op denk ik.
Brad bedankt die AOSP browser loopt als een zonnetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delta21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-06 07:34
Ik heb de S4 nu sinds de release en bevalt heel goed alleen werkt soms de vensters knop in de browser niet. Misschien een bug? Anyway ik zag opeens dat mijn s4 175mb op de achtergrond heeft weg gesnoept dit geeft helaas weer een flinke deuk in mijn 1gb data bundel. Nou heb ik een blox erbij genomen met 3 gig bundel. Alleen blijkt nu dat die pas in de nieuwe maand in gaat wat nergens staat vermeld.. nu dreigen de buiten bundel kosten weer... en heb ik geen zin in na een rekening van 180 euro. Iemand een idee waarom de s4 zomaar 175mb op de achtergrond naar binnen trekt?

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/33zebtl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-07 03:16
Delta21 schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 09:55:
Ik heb de S4 nu sinds de release en bevalt heel goed alleen werkt soms de vensters knop in de browser niet. Misschien een bug? Anyway ik zag opeens dat mijn s4 175mb op de achtergrond heeft weg gesnoept dit geeft helaas weer een flinke deuk in mijn 1gb data bundel. Nou heb ik een blox erbij genomen met 3 gig bundel. Alleen blijkt nu dat die pas in de nieuwe maand in gaat wat nergens staat vermeld.. nu dreigen de buiten bundel kosten weer... en heb ik geen zin in na een rekening van 180 euro. Iemand een idee waarom de s4 zomaar 175mb op de achtergrond naar binnen trekt?

[afbeelding]
Heb je in de deur playstore updates op bijwerken alleen op wifi aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de sg4 nu een paar uur en het eerste probleem doet zich al voor..

In de galerij worden alle dropbox albums weergegeven. Dat wil ik niet.
En als ik dan naar het album ga van mijn camera, dan loopt de galerij vast. Ik kan deze niet openen.
Weet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het opgelost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delta21
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-06 07:34
Automatisch bijwerken alleen toestaan bij wifi verbinding staat aan... dus dat zal het ook niet zijn. 175mb is veel voor een achtergrond proces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Ik weet niet wat er is, maar sinds 3 dagen gaat de batterij veel sneller leeg. Waar ik eerst tot 2 dagen kwam, kom ik nu maar tot 24 uur. Met hetzelfde gebruik, er is niks veranderd. Er zijn ook geen wake locks oid. Het loopt in stand-by gewoon sneller leeg. Ook vernieuwt de weer widget het weer op mijn huidige locatie sinds vannacht ineens niet meer.

2 dingen die ik dus ook al ervaarde met mijn S2 en S3 -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRMBelgium
Mijn S4 begint op sommige momenten volledige te flippen. Live wallpaper werkt niet meer, apps blijven herstarten. Geen idee welke app dit veroorzaakt. De GSM is op dat moment zo traag dat een reboot de enige optie is. Op zo'n moment is er praktisch geen RAM geheugen vrij. Ik heb de "battery save CPU" optie eens uitgezet om te zien of het daar niet aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renskoenraadt schreef op maandag 08 juli 2013 @ 15:48:
Animaties zorgen voor veel vertraging maar dit kan je tweaken via developer opties: Daarin zet je de volgende 3 opties uit.
Windows Animation scale / Venster Animatie
Transition animation scale / Animatieschaal overgang
Animator duration scale / Schaal van duur Animator

Als Developer Options niet beschikbaar zijn dan ga je naar settings/about phone en tik je 7x op Build Number.

Touchwiz reageert dan veel sneller/vlotter met minder hapering.
Pagina: 1 ... 28 ... 74 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV