Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Brad Pitt schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 09:29:
[...]

Weet nog niet, was vergeten uit te zetten, nét pas gedaan dus :P

Vannacht in 8 uur ong. 4% accu kwijt, met FD aan. Is okay :) Denk niet dat dat veel beter gaat worden.
Is dat op Wifi of 3G? Ik heb hem nog helemaal stock met een paar freezes en ik haal 1% per uur (op Wifi). Misschien is het ook afhankelijk van het netwerk dat je gebruikt, zit hier op T-Mobile.

Dan kan ik ook meteen aan de custom denk ik, even kijken wat Wanam heeft bedacht voor de S4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Franco10 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 09:35:
Is dat op Wifi of 3G? Ik heb hem nog helemaal stock met een paar freezes en ik haal 1% per uur (op Wifi).
Is op 3G, met "een paar" aanpassingen uiteraard hè ;) Andere kernel, governor, Greenify, etc.
Misschien is het ook afhankelijk van het netwerk dat je gebruikt, zit hier op T-Mobile.
Dat lees je wel vaker maar Vodafone schijnt juist vrij notoir te zijn volgens de Tweakers test.
Dan kan ik ook meteen aan de custom denk ik, even kijken wat Wanam heeft bedacht voor de S4 :)
Wonderlijk genoeg Wanam nog niet één maal geflashed. Meteen naar Omega gegaan en dat bevalt prima.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Brad Pitt schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 09:38:
[...]

Is op 3G, met "een paar" aanpassingen uiteraard hè ;) Andere kernel, governor, Greenify, etc.

Wonderlijk genoeg Wanam nog niet één maal geflashed. Meteen naar Omega gegaan en dat bevalt prima.
Moet zeggen dat die paar extra subtiele toevoegingen wel erg leuk zijn bij Omega. Zou je wel voor me willen kijken of je bij kernel wakelocks Fast dormancy of qcril_fd ziet staan? Thanks!

Dan moet ik er maar aan geloven. Heb het dan drie dagen uitgehouden met stock rom 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Mau_Maus schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 12:52:
[...]

Ik weet niet of dit helemaal is wat je bedoeld... Maar ik misde in de stock browser ook mijn favorieten... Die synct inderdaad niet, zoals dat 'vroeger' ging. Chrome synct wel.

Maar je kan de AOSP stock brower installeren naast je samsung stock browser:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2262556

Moet je wel root hebben.
Deze 'app' werkt ook en dan gaat alles automatisch, maar ik had het idee dat die AOSP browser iets anders was.
Google Play: [ROOT]AOSP Browser Installer

Wat ik persoonlijk leuk vond is dat Flash dan soms ook weer werkt. (ik raad wel aan om plugins op aanvraag aan te zetten mocht je flash willen gebruiken, anders loopt je browser misshcien eens vast bij bepaalde flash items. Laatste APK: http://helpx.adobe.com/fl...lash-player-versions.html)

En je hebt je favorieten dus terug.

Hoi ik heb deze browser erop gezet, Google Play: [ROOT]AOSP Browser Installer.
Deze werkt prima, maar ik heb geen optie om mijn favorieten naar de browser te importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Brad Pitt schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 09:16:
[...]

Wat je sowieso als eerste kan proberen is de mate van animaties beperken dan wel uitzetten:

[afbeelding]
De vertragingen/lag zullen dan niet geheel weg zijn maar het zal i.i..g. stukken sneller aanvoelen allemaal :)
hoe kom je aan dat menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-07 03:16
Denthis schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 17:37:
[...]

hoe kom je aan dat menu?
Een paar keer op je buildnummer tikken (7x volgens mij) in menu-instellingen-meer-toestelinfo
Dan de backtoets en hij staat boven de toestelinfo knop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 10:46

Satom

Verzamel ervaringen

Brad Pitt schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 09:29:
[...]

Weet nog niet, was vergeten uit te zetten, nét pas gedaan dus :P

Vannacht in 8 uur ong. 4% accu kwijt, met FD aan. Is okay :) Denk niet dat dat veel beter gaat worden.
4% hier ook, wel is Dataverbinding en WiFi uit. Maar begrijp ik de Fast Dormacy nu goed? Dat is toch juist goed om aan te hebben, want in mijn geval, Vodafone heeft het ook aan staan. Tenminste als dit artikel waar is en ik goed begrijp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskoenraadt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 20:56

renskoenraadt

Like No Other

Brad Pitt schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 09:16:
[...]

Wat je sowieso als eerste kan proberen is de mate van animaties beperken dan wel uitzetten:

[afbeelding]
De vertragingen/lag zullen dan niet geheel weg zijn maar het zal i.i..g. stukken sneller aanvoelen allemaal :)
Dat maakt helaas geen enkel verschil, apps blijven soms met verschrikkelijke hapering opgestart worden, met name dus de Samsung browser en ook bij Google Chrome... en dit is al m'n 2e toestel... ik denk dus dat omruilen niet heel veel zin heeft....

Wie heeft er een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
renskoenraadt schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 20:10:
[...]

Dat maakt helaas geen enkel verschil, apps blijven soms met verschrikkelijke hapering opgestart worden, met name dus de Samsung browser en ook bij Google Chrome... en dit is al m'n 2e toestel... ik denk dus dat omruilen niet heel veel zin heeft....

Wie heeft er een andere oplossing?
Heb je SVoice al uitgezet?
http://gs4.wonderhowto.co...amsung-galaxy-s4-0146724/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Satom schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 18:56:
4% hier ook, wel is Dataverbinding en WiFi uit. Maar begrijp ik de Fast Dormacy nu goed? Dat is toch juist goed om aan te hebben, want in mijn geval, Vodafone heeft het ook aan staan. Tenminste als dit artikel waar is en ik goed begrijp.
[Android phones] 'Fast Dormancy', wat het is en doet...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
dit vind ik ook wel een aardige optie om mee te spelen:
http://gs4.wonderhowto.co...amsung-galaxy-s4-0146725/

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Als ik het goed gelezen heb en ook nog eens goed begrijp, maakt het voor de batterij dus niet veel uit? O-)

Edit:
Jammer dat de afbeeldingen niet werken :?

[ Voor 34% gewijzigd door Satom op 30-06-2013 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unneoetech
  • Laatst online: 12-09 10:10
Unneoetech schreef op zondag 23 juni 2013 @ 16:15:
Tijdens mijn heenreis op vakantie gebeurde helaas het volgende. Ik zat in de trein en mijn S4 viel tussen de stoel door op de grond (ongeveer 0.5m hoog). Sindsdien zitten er twee scheuren in de bovenste laag van het scherm :(. ...
Pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Update:
Gebeld met Hi. Telefoon kon gemaakt worden. Aan de telefoon gaven ze aan dat de telefoon opgehaald zou worden, tot 15 dagen weg kon zijn en vervolgens zou er een offerte gemaakt worden voor het repareren. Tot mijn grote verbazing kwam de reparatiedienst langs in een busje en gaven ze aan dat de telefoon op de stoep in het busje gemaakt kon worden voor een luttele 120 euro!!!!!! Een half uur later had ik de telefoon in handen met een nieuwe schermmodule waardoor deze als nieuw is! Tip dus voor iedereen -> aangezien een nieuwe schermmodule zelf al 180 kost op ebay kun je beter de reparatiedienst bellen als je scherm stuk is ;).

Ik heb zelf een degelijk hoesje bestelt en screenprotector :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Satom schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 18:56:
[...]
Ik heb het uitgezet (op Tmobile) met het gokhanmoral tooltje, afgelopen nacht had ik ongeveer 1% per uur, op 3G. Rom en kernel zijn gewoon stock.

Wat wel vreemd is dat ik nog steeds die wakelocks zie in BBS, maar wel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Unneoetech schreef op zondag 30 juni 2013 @ 13:03:
[...]

Update:
Gebeld met Hi. Telefoon kon gemaakt worden. Aan de telefoon gaven ze aan dat de telefoon opgehaald zou worden, tot 15 dagen weg kon zijn en vervolgens zou er een offerte gemaakt worden voor het repareren. Tot mijn grote verbazing kwam de reparatiedienst langs in een busje en gaven ze aan dat de telefoon op de stoep in het busje gemaakt kon worden voor een luttele 120 euro!!!!!! Een half uur later had ik de telefoon in handen met een nieuwe schermmodule waardoor deze als nieuw is! Tip dus voor iedereen -> aangezien een nieuwe schermmodule zelf al 180 kost op ebay kun je beter de reparatiedienst bellen als je scherm stuk is ;).

Ik heb zelf een degelijk hoesje bestelt en screenprotector :P
Maar Hi is toch toestellease? Dus weet niet of je dat zo 1-2-3 kunt vergelijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daar hadden we het al over, maar goed :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-12-2021
Hallo allemaal,

Ik was (en ben!) een groot HTC liefhebber, maar ik denk dat ik nu ga omslaan, ik heb al 5 keer een kapotte HTC One gehad en ik ben het nu beu, ondanks dat het design en het scherm niet kan tippen aan de S4, moet ik wel eisen stellen. Zo is de aan/uitknop van de One een hele zwakke schakel, want die is dus al 4 keer kapot gegaan. Dat is ook het enige minpunt aan het toestel, maar dat omruilen moet een keer stoppen en ik denk dat dit het goede moment is, het enige wat mij ervan weerhoudt om een S4 te kopen is het scherm (ik vind het niet natuurgetrouw en veel te verzadigd) en de behuizing (screw you plastic!) maar, fysieke home knop, menu knop, grotere batterij, verwisselbare batterij en een home knop aan de zijkant zijn wel grote voordelen, ik ben absoluut geen fan van Touchwiz, maar ik hoop dat dat wennen is.

Wat ik dus wil vragen is; Als ik donderdag naar de T-Mobile winkel ga en mijn One voor een S4 wissel, ga ik niet akkoord met de omruiling voordat ik de S4 volledig geïnspecteerd heb, waar moet ik dan bij opletten? Bij de HTC One waren dat gaps en de aan/uit knop en ik weet zeker dat de S4 ook zo zijn kinderziektes heeft, kan iemand een kleine opsomming maken zodat ik bij T-Mobile donderdag met een goedwerkende S4 de deur uit loop? Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
Tycho500 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 21:09:
Hallo allemaal,

Ik was (en ben!) een groot HTC liefhebber, maar ik denk dat ik nu ga omslaan, ik heb al 5 keer een kapotte HTC One gehad en ik ben het nu beu, ondanks dat het design en het scherm niet kan tippen aan de S4, moet ik wel eisen stellen. Zo is de aan/uitknop van de One een hele zwakke schakel, want die is dus al 4 keer kapot gegaan. Dat is ook het enige minpunt aan het toestel, maar dat omruilen moet een keer stoppen en ik denk dat dit het goede moment is, het enige wat mij ervan weerhoudt om een S4 te kopen is het scherm (ik vind het niet natuurgetrouw en veel te verzadigd) en de behuizing (screw you plastic!) maar, fysieke home knop, menu knop, grotere batterij, verwisselbare batterij en een home knop aan de zijkant zijn wel grote voordelen, ik ben absoluut geen fan van Touchwiz, maar ik hoop dat dat wennen is.

Wat ik dus wil vragen is; Als ik donderdag naar de T-Mobile winkel ga en mijn One voor een S4 wissel, ga ik niet akkoord met de omruiling voordat ik de S4 volledig geïnspecteerd heb, waar moet ik dan bij opletten? Bij de HTC One waren dat gaps en de aan/uit knop en ik weet zeker dat de S4 ook zo zijn kinderziektes heeft, kan iemand een kleine opsomming maken zodat ik bij T-Mobile donderdag met een goedwerkende S4 de deur uit loop? Bij voorbaat dank.
Heb zelf ook een S4 bij T-Mobile zelf gehaald, Je kans is groot op een branded T-Mobile toestel om te beginnen.
Ja waar je op moet letten hangt ervan af dat kan elke keer verschillend zijn. een maat van mij kreeg een S4 nieuw uit doos met een soort van schade en lichte pitjes op veel plekken op de chromen rand.

Zou gewoon kijken of alles goed zit, het scherm zonder dode pixels etc en kijken of alles netjes in elkaar zit en schadevrij is.

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-04-2024

Skv

Franco10 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 13:48:
[...]

Ik heb het uitgezet (op Tmobile) met het gokhanmoral tooltje, afgelopen nacht had ik ongeveer 1% per uur, op 3G. Rom en kernel zijn gewoon stock.

Wat wel vreemd is dat ik nog steeds die wakelocks zie in BBS, maar wel minder.
Is het dat i9300-tooltje? Ik heb zelf Telfort en wil het wel eens proberen, of het helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
Tjona100 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 22:34:
[...]

Heb zelf ook een S4 bij T-Mobile zelf gehaald, Je kans is groot op een branded T-Mobile toestel om te beginnen.
Ja waar je op moet letten hangt ervan af dat kan elke keer verschillend zijn. een maat van mij kreeg een S4 nieuw uit doos met een soort van schade en lichte pitjes op veel plekken op de chromen rand.

Zou gewoon kijken of alles goed zit, het scherm zonder dode pixels etc en kijken of alles netjes in elkaar zit en schadevrij is.
Oké dan dankje voor de respons, dat hij T-Mobile branded is doet me niks, zal niks onderdoen qua prestaties toch? Ik wil alleen weten of ik mijn HTC One kan ruilen voor de S4 zonder bijkomende kosten of andere narigheden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:04
Tjona100 schreef op zondag 30 juni 2013 @ 22:34:
[...]

Volgens mij is er echt bar weinig mis met de S4. Ik heb nog niet echt massale problemen gelezen hier. Dus je zou inderdaad echt op standaard dingen zoals dode pixels moeten letten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Franco10 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 02:10:
In BBS zie ik bij kernel wakelocks Fast Dormancy staan op de eerste plaats, en ik heb het gevoel dat dat de accu sneller heeft leeggetrokken. Nog meer mensen die daar last van hebben? Volgens mij kan het niet zoals eerdere toestellen met een code uitgeschakeld worden..
Heb BBS ook even gedownload en laat 'm even draaien. Zal later even reageren wat er bovenaan staat bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.pellemans
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 07:05
Weet iemand of de S4 Google Play edition firmware ook te downloaden is en deze gaat draaien op een standaard Samsung S4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 15:05

ronaldm3

Apple Watch :)

r.pellemans schreef op maandag 01 juli 2013 @ 10:07:
Weet iemand of de S4 Google Play edition firmware ook te downloaden is en deze gaat draaien op een standaard Samsung S4?
nieuws: Alle gebruikers HTC One en Galaxy S4 kunnen kale versie Android flashen

Zie dit nieuws bericht.

Power to the beat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Mijne heeft aan de onderkant een net iets andere tint dat je soms aardig kunt zien en soms helemaal niet. Ik ben langs een repaircenter gegaan, maar die zeiden dat ze het naar Samsung moesten sturen, omdat het niet zichtbaar genoeg is en ze niet exact wisten wat ermee mis was. Ook zeiden ze dat de kans dat Samsung het constateerde niet zo groot was. Mocht je iets in deze richting zien zou ik het dus meteen aangeven, zodat je er later geen last van hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Skv schreef op zondag 30 juni 2013 @ 23:00:
[...]

Is het dat i9300-tooltje? Ik heb zelf Telfort en wil het wel eens proberen, of het helpt.
Ja dat is hem. Daarmee togglen en opnieuw opstarten en het zou uit moeten staan. Maar ik zag erna nog steeds die wakelocks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro-bbo
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-07 18:23
Ik heb sinds eergister een Galaxy s4 aangeschaft, toevallig zag ik dat ik geen 4G optie heb ik kan alleen maar tussen WCDMA en GSM kiezen. Wie heeft dit probleem nog meer? Ik heb wel het GT-i9505 model en er staat ook een Qualcomm 4g stickertje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Je provider moet 4g ondersteunen en je moet er een abo op hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ro-bbo schreef op maandag 01 juli 2013 @ 11:01:
Ik heb sinds eergister een Galaxy s4 aangeschaft, toevallig zag ik dat ik geen 4G optie heb ik kan alleen maar tussen WCDMA en GSM kiezen. Wie heeft dit probleem nog meer? Ik heb wel het GT-i9505 model en er staat ook een Qualcomm 4g stickertje op.
Je hebt wel een abonnement/provider die 4G ondersteund in een gebied waar het ook beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro-bbo
Ja ik heb T-Mobile, ik weet dat er geen 4G netwerk is.
Ik vind het alleen raar dat ik 4G überhaupt helemaal niet kan aanzetten of is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ro-bbo schreef op maandag 01 juli 2013 @ 11:09:
Ik vind het alleen raar dat ik 4G überhaupt helemaal niet kan aanzetten of is dit normaal?
Je kan alleen aanzetten wat je in je huidige abo kan ontvangen ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro-bbo
Oke mooi om te horen, dacht dat er iets mis mee was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
  • Laatst online: 18-09 12:36
In mijn gebied is er geen 4G beschikbaar, maar mijn provider ondersteund het wel. (Hi) Ik kan wel de keuze maken uit LTE/3G. Ik heb geen 4G abo.Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2edv8f7.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro-bbo
Ik heb de bovenste optie dus niet.
Misschien omdat T-Mobile het nog helemaal niet ondersteund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

De verzadigde kleuren kun je aanpassen door in settings de kleurweergave op 'film' te zetten... hierdoor worden kleuren veel natuurlijker... En zelf heb ik een aluminium batterycover besteld voor een 'betere' feel en look, touchwiz gebruik ik ook niet maar gebruik ik Nova Launcher met de Jelly Bean look.

Ow... en wil je een dief van je portomonnee zijn haal dan vooral bij T-mobile je toestel... je betaald daar voor je toestel (met een normaal abbo) gewoon 100 a 125 euro meer voor een branded toestel dan als je een unbranded toestel haalt bij Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro-bbo
Afbeeldingslocatie: http://img833.imageshack.us/img833/9044/35df.png

Deze keuzes heb ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, und? Stel er had 4G bij gestaan, wat dan? Zie het probleem niet helemaal eerlijk gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro-bbo
In de toekomst wil ik wel graag gebruik kunnen maken van 4G, helemaal omdat T-Mobile heeft aangegeven dat iedereen er gebruik kan van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ro-bbo schreef op maandag 01 juli 2013 @ 11:32:
In de toekomst wil ik wel graag gebruik kunnen maken van 4G, helemaal omdat T-Mobile heeft aangegeven dat iedereen er gebruik kan van maken.
In de toekomst zal die optie er bij jou dus ook gewoon bij komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro-bbo
ik hoop van wel:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Franco10 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 10:50:
[...]

Ja dat is hem. Daarmee togglen en opnieuw opstarten en het zou uit moeten staan. Maar ik zag erna nog steeds die wakelocks.
Bij Kernel Wakelock staat 'PowerManagerService' bovenaan, gevolgd door msm_hsic_host en fast_dormancy. Laat 'm vandaag een doorlopen om te kijken of het nog verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:34
Ik heb de S4 gisteren bij Belsimpel. Nu wil ik graag weten welke apps echt een must have zijn en welke instellingen ge-fine tuned moeten worden.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

iRicardo schreef op maandag 01 juli 2013 @ 13:21:
Ik heb de S4 gisteren bij Belsimpel. Nu wil ik graag weten welke apps echt een must have zijn en welke instellingen ge-fine tuned moeten worden.
Ik heb een waslijst aan Apps uitgezet in het toestel zelf, o.a.
  • Bubbles
  • ChatOn
  • Fonts
  • Com2suSpoker
  • Earth
  • Face unlock
  • Google Play Music
  • Google+
  • HP Print Service
  • Maps
  • Match3
  • S translator (werkt toch niet in het Nederlands)
  • Samsung account
  • Samsung *Vrijwel alles van Samsung*
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
Satom schreef op maandag 01 juli 2013 @ 13:49:
[...]
Ik heb een waslijst aan Apps uitgezet in het toestel zelf, o.a.
  • Bubbles
  • ChatOn
  • Fonts
  • Com2suSpoker
  • Earth
  • Face unlock
  • Google Play Music
  • Google+
  • HP Print Service
  • Maps
  • Match3
  • S translator (werkt toch niet in het Nederlands)
  • Samsung account
  • Samsung *Vrijwel alles van Samsung*
:+
Kan je apps uitzetten dan? Dat je er niks mee kan en dat het ook geen batterij vreet ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ja dat kan ja... Gebruik dit topic, andere Androidtopics, Google, de zoekfunctie, eigen ideeën...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Tycho500 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 17:21:
[...]

Kan je apps uitzetten dan? Dat je er niks mee kan en dat het ook geen batterij vreet ofzo
Dat kan helemaal, geloof dat het een nieuwe feature was van Jelly Bean. Dus geen root meer nodig om meeste bloat-ware te disabelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Is de duitse XXUBMEA versie ook zo te flashen op mijn I9505 XXUAME2 ?

Heeft iemand dat hier ook al gedaan?

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:54

The Wizard

Moderator Mobile
kendo schreef op maandag 01 juli 2013 @ 19:29:
Is de duitse XXUBMEA versie ook zo te flashen op mijn I9505 XXUAME2 ?

Heeft iemand dat hier ook al gedaan?
Ja hoor, kun je er gewoon overheen flashen. Je kunt van alle landen de rom's flashen, maar het is aan te raden om het bij Europese landen te houden ivm de baseband die voor Europa geoptimaliseerd is.
Brad Pitt schreef op maandag 01 juli 2013 @ 11:25:
[...]

Ja, und? Stel er had 4G bij gestaan, wat dan? Zie het probleem niet helemaal eerlijk gezegd :)
Toch is het vreemd, wat zou T-Mobile er mee op schieten om dit uit te schakelen? Lijkt me trouwens wel erg stug als T-Mobile dit daadwerkelijk heeft uitgeschakeld.

[ Voor 35% gewijzigd door The Wizard op 01-07-2013 20:24 ]

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Wizard schreef op maandag 01 juli 2013 @ 20:23:
Toch is het vreemd, wat zou T-Mobile er mee op schieten om dit uit te schakelen? Lijkt me trouwens wel erg stug als T-Mobile dit daadwerkelijk heeft uitgeschakeld.
Zie het hier bij Vodafone ook niet en heb toch wel zeker de goede MF8-modem er op staan :P

[ Voor 3% gewijzigd door Brad Pitt op 01-07-2013 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Is toestelrelated dan, Sony's laten het bijvoorbeeld wel zien (icm Vodafone):
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/i5eWg5Nqlbgc8L0kdGo1ZUwk/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op maandag 01 juli 2013 @ 20:47:
[afbeelding]
Hetgeen mij ook logischer lijkt ja. Blijkbaar zie je het alleen als je het hébt. En ook soms weer niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kendo
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
The Wizard schreef op maandag 01 juli 2013 @ 20:23:
[...]

Ja hoor, kun je er gewoon overheen flashen. Je kunt van alle landen de rom's flashen, maar het is aan te raden om het bij Europese landen te houden ivm de baseband die voor Europa geoptimaliseerd is.
Ik heb hem inmiddels geflashed. apps kunnen nu ook naar de SD kaart en de camera firmware is bijgewekt.

Nu weer even rooten en de Samsung apps verwijderen(en een paar duitse apps)

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
Ik wil nog een ding weten, wat de HTC echt heel goed voor elkaar had was het scherm in daglicht, is het scherm ook nog goed te zien in daglicht als je buiten over straat loopt met de Samsung Galaxy S4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Brad Pitt schreef op maandag 01 juli 2013 @ 20:44:
[...]

Zie het hier bij Vodafone ook niet en heb toch wel zeker de goede MF8-modem er op staan :P
Ik heb ook vodafone standaard is bij mij de optie ook niet aanwezig.
Maar na het flashen van Omega V7 staat de optie er wel bij. Maar zolang Vodafone 4G nog niet heeft heb je er ook niets aan. En even wat anders Ziggo en Upc zijn nu bezig om hun netwerken te koppelen zodat je als klant overal buiten de deur gebruik kunt maken van wiffi, waarom zou je dan meer gaan betalen voor 4G??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Hoi Brad
Even een vraagje omtrent de screenprotector die jij op je toestel hebt. Ben je er tevreden over? Ik had even een filmpje gezien op you tube, en het lijkt me wel een prima oplossing. Alleen lijkt me de protector vrij dik klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwaggyEggs
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-09 11:39
Ik heb de S4 nu een maand en komt van blackberry. So far ben ik erg blij met mijn nieuwe foon. Wel heb ik nog 1 vraagje mbt de email apps:

Ik gebruik de standaard email app, outlook app en gmail app. Maar geen van deze apps lijkt mij de mogelijkheid te geven om de email "read" sync te disablen.
Als ik op de blackberry email las dan kon ik instellen de email op de server als ongelezen bleef, zodat ik hem later op de pc als unread nog eens kon bekijken (ik gebruikte mijn BB bijna nooit voor antwoorden, alleen om even snel te kijken wat voor email er binnen kwam). Maar deze mogelijkheid lijkt niet in Android te zitten. Hierdoor lees ik soms een mailtje op mijn foon, en vergeet vervolgens om hem later op de PC te beantwoorden omdat de email al als gelezen getoond wordt. Heeft iemand hiervoor nog een oplossing, waardoor de "read" status van de foon niet gesynchroniseerd wordt met de (outlook/gmail) server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tycho500 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 23:55:
Ik wil nog een ding weten, wat de HTC echt heel goed voor elkaar had was het scherm in daglicht, is het scherm ook nog goed te zien in daglicht als je buiten over straat loopt met de Samsung Galaxy S4?
In de zon zijn Amoleds niet de meest briljante schermen imho. Tijdens "normaal" licht is het prima te doen.
pappaleone schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 00:02:
Hoi Brad
Even een vraagje omtrent de screenprotector die jij op je toestel hebt. Ben je er tevreden over? Ik had even een filmpje gezien op you tube, en het lijkt me wel een prima oplossing. Alleen lijkt me de protector vrij dik klopt dit?
Hij is niet zodanig dik dat je daar last van zal hebben denk ik. De protector is echter alsnog dunner dan het opstaande randje van m'n cover dus dat komt prima uit. Enige dat mij tegenvalt is de mate van vingerafdruk gevoeligheid. Desondanks zou ik hem weer opnieuw aanschaffen. Er is nu een tweede generatie van uitgekomen die minder streepvorming heeft. Las achter wel weer mensen die problemen hadden met hun sensoren, iets dat ik heel vreemd vind aangezien het enorm helder glas is. Deze doet het i.i.g. perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Brad Pitt schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 00:40:
[...]

In de zon zijn Amoleds niet de meest briljante schermen imho. Tijdens "normaal" licht is het prima te doen.

[...]

Hij is niet zodanig dik dat je daar last van zal hebben denk ik. De protector is echter alsnog dunner dan het opstaande randje van m'n cover dus dat komt prima uit. Enige dat mij tegenvalt is de mate van vingerafdruk gevoeligheid. Desondanks zou ik hem weer opnieuw aanschaffen. Er is nu een tweede generatie van uitgekomen die minder streepvorming heeft. Las achter wel weer mensen die problemen hadden met hun sensoren, iets dat ik heel vreemd vind aangezien het enorm helder glas is. Deze doet het i.i.g. perfect.
Dank voor je reactie, ga hem morgen bestellen eerst slaapje doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Had begrepen dat men in Belgie die laatste update gisteren binnen heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Nu Nederland nog pff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

CLB schreef op maandag 01 juli 2013 @ 20:47:
[afbeelding]
Ik heb het nog niet (i.c.m. Vodafone), maar wat kan het schelen. Je moet toch extra gaan betalen, alvorens je 4G kan/mag gebruiken als het er is, toch? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Kreeg vandaag bij het opstarten van de camera de melding: camerafirmware upgrade wordt uitgevoerd.. Iemand anders deze gezien? Ik draai een custom rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
Je hebt een custom rom? Handig om misschien te melden welke je hebt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Satom schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 12:59:
Ik heb het nog niet (i.c.m. Vodafone), maar wat kan het schelen.
Je moet toch extra gaan betalen, alvorens je 4G kan/mag gebruiken als het er is, toch? :X
Njet met RED, zoeken is ook een kunst: Vodafone voorziet alle RED-abonnementen van 4g-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
pacod schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 14:35:
Je hebt een custom rom? Handig om misschien te melden welke je hebt! :)
Oh ja draai Omega 7, was meer om aan te geven dat het niet stock is en automatische updates mij dus vreemd lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Is het mogelijk om de e-mail reminders van S planner uit te zetten? Ik stoor me eraan dat ik telkens e-mails krijg over afspraken, terwijl ik dat niet wil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
Franco10 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 16:04:
[...]

Oh ja draai Omega 7, was meer om aan te geven dat het niet stock is en automatische updates mij dus vreemd lijken.
Camera is via OTA geupdated, dus is normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Oeps, klopt helemaal.. had het al eens gelezen, niet dat het voor mij wat uitmaakt, ik heb een simpele BSW-100 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefve1
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 23:59
pacod schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 08:43:
Had begrepen dat men in Belgie die laatste update gisteren binnen heeft gekregen.
Ik kan bevestiging dat de update inderdaad is uitgebracht in België! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
scientist456 schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 18:08:
[...]

Camera is via OTA geupdated, dus is normaal
Is niet normaal, als je een custom rom draait zoals Omega V7 (heb ik ook) Dan kun je geen updates krijgen via OTA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Ja ik zag dat er meer waren die deze mysterieuze update hadden gekregen. Kan iemand zonder deze update kijken op welke versie de camera app staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:12
Ik heb een galaxy S4 met build I9505XXUAME2.

Sinds 3 dagen valt regelmatig mijn bereik weg. Kan dus op dat moment niet bellen/sms'en maar wel op internet via 3G.
Opnieuw starten of vliegtuigstand in-en uitschakelen lost het probleem op.

Iemand nog dif probleem? Is dit softwarematig of breng ik de telefoon best terug, iets wat moeilijk is op dit moment omdat ik mijn telefoon echt nodig heb.

[ Voor 10% gewijzigd door Engineer Stewie op 03-07-2013 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRMBelgium
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 09:03
Sinds de laatste update zie ik geen enkele reden meer om mijn toestel nog te flashen.

- Touchwiz launcher vervangen door Novalauncher
- Ik kan gebruik maken van de Samsung features en apps die ik nuttig vind, de rest heb ik uitgeschakeld
- Alle animaties uitgeschakeld
- Gallery vervangen door de originele Jellybean Gallery
- Camera app vervangen door ZoomFX ( standaard app neemt enorm wazige foto's van dichtbij )
- Laatste update heeft alle schermproblemen opgelost en laat mij toe om apps naar SD kaart te kopieren.
- Na 1 dag 3h en 17 m in gebruik en nog steeds 62% batterij. Toch heb ik er al 28min mee gebeld en zeker een uur mee "gespeeld".

Ik zou niet weten waarom ik het nu nog zou flashen.

Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jelle Mees schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 12:07:
- Laatste update heeft alle schermproblemen opgelost en laat mij toe om apps naar SD kaart te kopieren.
Alleen de apps zélf ja. Waar het om gaat, de data van die apps, blijft heerlijk op het interne geheugen staan ;)

Opgeloste schermproblemen als in geen zwarte maar een ietsjes grijze achtergrond is uiteraard niet een échte fix voor het trage scherm. Bij scrollen in andere apps, met een wél perfect zwarte achtergrond, heb je gewoon alsnog die vreemde waas. Dat zal uiteraard nooit met een software "fix" opgelost kunnen worden :)

[ Voor 32% gewijzigd door Brad Pitt op 03-07-2013 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Ja echt nee dus de update van de camera is niet via OTA probeer zelf maar een update te doen via OTA, dan zegt de telefoon dat U apparaat is aangepast Software updates zijn niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRMBelgium
Brad Pitt schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 12:15:
[...]

Alleen de apps zélf ja. Waar het om gaat, de data van die apps, blijft heerlijk op het interne geheugen staan ;)

Opgeloste schermproblemen als in geen zwarte maar een ietsjes grijze achtergrond is uiteraard niet een échte fix voor het trage scherm. Bij scrollen in andere apps, met een wél perfect zwarte achtergrond, heb je gewoon alsnog die vreemde waas. Dat zal uiteraard nooit met een software "fix" opgelost kunnen worden :)
Sorry. Die problemen die jij beschrijft heb ik niet (meer). Hoe snel ik ook scroll in apps met een zwarte achtergrond, geen vreemde waas. De samsung menu, de instellingen van Llama, volledig zwart, vroeger wazig en nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Wat bedoelen jullie precies met waas? Ik heb een aangepaste zwarte Twitter bijvoorbeeld en daar heb ik niets vreemds aan gemerkt. Maar misschien let ik op de verkeerde dingen.

@Brad;

Heb jij die update ook meegekregen voor de camera na het installeren van Omega?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Franco10 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:22:
Wat bedoelen jullie precies met waas? Ik heb een aangepaste zwarte Twitter bijvoorbeeld en daar heb ik niets vreemds aan gemerkt. Maar misschien let ik op de verkeerde dingen.

@Brad;

Heb jij die update ook meegekregen voor de camera na het installeren van Omega?
Welke versie van de camera heb jij op Omega V7?
Hier 2.0 (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
pappaleone schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:38:
[...]

Welke versie van de camera heb jij op Omega V7?
Hier 2.0 (1)
Ja ik ook 2.0. Ben benieuwd welke versie anderen hebben. Misschien een mogelijkheid om de losse apk van de Camera uit een rom te halen en te flashen, kijken wat er gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Engineer Stewie schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 11:39:
Ik heb een galaxy S4 met build I9505XXUAME2.

Sinds 3 dagen valt regelmatig mijn bereik weg. Kan dus op dat moment niet bellen/sms'en maar wel op internet via 3G.
Opnieuw starten of vliegtuigstand in-en uitschakelen lost het probleem op.

Iemand nog dif probleem? Is dit softwarematig of breng ik de telefoon best terug, iets wat moeilijk is op dit moment omdat ik mijn telefoon echt nodig heb.
Volgens the house house hier komt dat door de slechte antenne van de S4.. Ik geloofde het niet en vroeg om een nieuwe simkaart (aangezien mijn oude geknipt was, door the phone house notabene). Sindsdien geen wegvallende signalen meer gehad! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:12
Satom schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:49:
[...]
Volgens the house house hier komt dat door de slechte antenne van de S4.. Ik geloofde het niet en vroeg om een nieuwe simkaart (aangezien mijn oude geknipt was, door the phone house notabene). Sindsdien geen wegvallende signalen meer gehad! :9
Ik heb een 3FF simkaart, deze is dus niet zelf geknipt...
Ik vind het raar dat het goed gewerkt heeft voor 2 weken, het issue is deze week begonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacod
T-mobile laatste update inclusief apps2sd is via kies binnen te halen, nog wachten op de rest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Franco10 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:45:
[...]

Ja ik ook 2.0. Ben benieuwd welke versie anderen hebben. Misschien een mogelijkheid om de losse apk van de Camera uit een rom te halen en te flashen, kijken wat er gebeurd.
Via XDA forum gezien dat iemand andere apk gebruikt heeft van 4.33 Dat resulteerde in forced close.
Dus foute boel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
pappaleone schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:10:
[...]

Via XDA forum gezien dat iemand andere apk gebruikt heeft van 4.33 Dat resulteerde in forced close.
Dus foute boel.
Dan vraag ik me toch af hoe niet iedereen deze update heeft gekregen, of in ieder geval iedereen die Omega er op heeft gezet. Ik heb een unbranded toestel gekocht bij T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Franco10 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:12:
[...]

Dan vraag ik me toch af hoe niet iedereen deze update heeft gekregen, of in ieder geval iedereen die Omega er op heeft gezet. Ik heb een unbranded toestel gekocht bij T-Mobile.
Ik vindt het ook strange. ik draai nu al vanaf de eerste versie V3,0 tot heden en heb nog geen update gezien van de camera. Probeer het maar via OTA en je krijgt de melding zoals hierboven beschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jelle Mees schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:13:
Sorry. Die problemen die jij beschrijft heb ik niet (meer). Hoe snel ik ook scroll in apps met een zwarte achtergrond, geen vreemde waas. De samsung menu, de instellingen van Llama, volledig zwart, vroeger wazig en nu niet meer.
Dat is mooi, echter geheel onmogelijk. Maar wel fijn dat het (optisch) weg is toch :)
pappaleone schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 14:26:
Ik vindt het ook strange. ik draai nu al vanaf de eerste versie V3,0 tot heden en heb nog geen update gezien van de camera. Probeer het maar via OTA en je krijgt de melding zoals hierboven beschreven.
Camera update hier ook gehad, bij het flashen van Omega (MEA). Verraste mij ook hoor, got to admit :P

Had waarschijnlijk gewoon een oudere versie dan jullie, dat dat nodig was. Staat nu deze op (ook 2.0):

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2013-07-03-15-20-53_xsasgs42013-07-03_15-21-04s.png

[ Voor 49% gewijzigd door Brad Pitt op 03-07-2013 15:25 . Reden: Plaatje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Brad Pitt schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 15:16:
[...]

Dat is mooi, echter geheel onmogelijk. Maar wel fijn dat het (optisch) weg is toch :)

[...]

Camera update hier ook gehad, bij het flashen van Omega (MEA). Verraste mij ook hoor, got to admit :P

Had waarschijnlijk gewoon een oudere versie dan jullie, dat dat nodig was. Staat nu deze op (ook 2.0):

[afbeelding]
Merk je verschil in de kwaliteit van foto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Franco10 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 15:54:
Merk je verschil in de kwaliteit van foto's?
Neu. Buiten waren en zijn ze prima, binnen waren en zijn ze hit and miss waarbij voornamelijk het laatste.

Vind de camera van de SGS2 veel consistenter en gemiddeld (binnen) (veel) mooiere foto's maken. Deceptie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Brad Pitt schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 15:57:
[...]

Neu. Buiten waren en zijn ze prima, binnen waren en zijn ze hit and miss waarbij voornamelijk het laatste.

Vind de camera van de SGS2 veel consistenter en gemiddeld (binnen) (veel) mooiere foto's maken. Deceptie :)
Mijn mening met de camera van de S4 is matig. De SGS 2 en de note 2 presteerden duidelijk beter, (is mijn mening) vooral scherpstellen bij de S4 gaat niet soepel. Daarintegen vindt ik de vido opnames schitterend van kwaliteit alsmede het geluid bij het filmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
Heb ook een update nu met een Tmobile branded S4

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Brad Pitt schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 15:57:
[...]

Hier ben ik het compleet met je eens, het was altijd een genot om foto's te maken met de S2, maar het is met de S4 een wurgpartij soms vrijwel altijd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Satom schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:16:
[...]
Hier ben ik het compleet met je eens, het was altijd een genot om foto's te maken met de S2, maar het is met de S4 een wurgpartij soms vrijwel altijd :X
En dan te bedenken dat de camera juist dé doorslag gaf bij de keuze tussen een One en de S4 :/

Je moet nu gewoon (te) vaak meerdere foto's maken om er één goede uit te kunnen halen. Is echt sh*t :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRMBelgium
Mensen. Installeer toch gewoon ZoomFX. Het scherpstellen werkt gewoonweg niet omdat de software van Samsung op niets trekt. Met ZoomFX maak ik perfecte close-up foto's. Dan heb je een goede app voor deze en al je toekomstige smartphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:46
Satom schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:16:
[...]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of dit komt door de hardware of software? Heeft iemand al eens geprobeerd foto's te maken via een andere foto app?

Edit: reactie hierboven niet goed gelezen. Inderdaad apps als ZoomFX zou het mogelijk oplossen?

[ Voor 10% gewijzigd door bsmpower op 03-07-2013 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Jelle Mees schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:20:
Mensen. Installeer toch gewoon ZoomFX. Het scherpstellen werkt gewoonweg niet omdat de software van Samsung op niets trekt. Met ZoomFX maak ik perfecte close-up foto's. Dan heb je een goede app voor deze en al je toekomstige smartphones.
Dat zou de oplossing kunnen zijn, al is het natuurlijk te gek voor woorden dat je voor een toestel in deze prijsklasse moet gaan googhelen om de camera werkbaar te krijgen. ;( Maar we gaan eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Hallo Jelle
Welke versie heb jij van Zoom Fix? Er staan er nogal wat in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Ik gebruik eigenlijk altijd al andere apps voor de camera, dat deed ik bij mijn S2 ook. Ik denk dat hij niet zoom fix maar Camera Zoom FX bedoeld.

Aanraders zijn Pro Capture: Google Play: ProCapture - camera + panorama

En Camera FV: Google Play: Camera FV-5.

[ Voor 4% gewijzigd door Franco10 op 03-07-2013 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Franco10 schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 16:49:
Ik gebruik eigenlijk altijd al andere apps voor de camera, dat deed ik bij mijn S2 ook. Ik denk dat hij niet zoom fix maar Camera Zoom FX bedoeld.
Die doet het inderdaad prima. Gelukkig gekocht toen tijdens de mega aanbiedingen periode. Op de SGS2 was het leuk maar niet écht nodig, is op de SGS4 wel iets anders. Test foto's binnenshuis zijn de bom nu <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
pacod schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 13:56:
T-mobile laatste update inclusief apps2sd is via kies binnen te halen, nog wachten op de rest :)
Nederlandse versie?
Pagina: 1 ... 27 ... 74 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV