Hallo allemaal,
Ik was (en ben!) een groot HTC liefhebber, maar ik denk dat ik nu ga omslaan, ik heb al 5 keer een kapotte HTC One gehad en ik ben het nu beu, ondanks dat het design en het scherm niet kan tippen aan de S4, moet ik wel eisen stellen. Zo is de aan/uitknop van de One een hele zwakke schakel, want die is dus al 4 keer kapot gegaan. Dat is ook het enige minpunt aan het toestel, maar dat omruilen moet een keer stoppen en ik denk dat dit het goede moment is, het enige wat mij ervan weerhoudt om een S4 te kopen is het scherm (ik vind het niet natuurgetrouw en veel te verzadigd) en de behuizing (screw you plastic!) maar, fysieke home knop, menu knop, grotere batterij, verwisselbare batterij en een home knop aan de zijkant zijn wel grote voordelen, ik ben absoluut geen fan van Touchwiz, maar ik hoop dat dat wennen is.
Wat ik dus wil vragen is; Als ik donderdag naar de T-Mobile winkel ga en mijn One voor een S4 wissel, ga ik niet akkoord met de omruiling voordat ik de S4 volledig geïnspecteerd heb, waar moet ik dan bij opletten? Bij de HTC One waren dat gaps en de aan/uit knop en ik weet zeker dat de S4 ook zo zijn kinderziektes heeft, kan iemand een kleine opsomming maken zodat ik bij T-Mobile donderdag met een goedwerkende S4 de deur uit loop? Bij voorbaat dank.