Raar ja.. toevallig ge-root en systeem apps weg gedaan? Ik heb nog nooit een spontane reboot of vastloper gehad met de S4.. wel even afkloppenW84 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:05:
Klopt, die gebruik ik meestal. Maar het gebeurde gisteren ook via een app, dus lijkt uit het systeem te komen.
Herkent iemand dit? Mijn S4 trilt niet meer. Niet als ik gebeld word, niet als ik een smsje krijg, niet als hij opstart. Helemaal nergens bij. Is dit een instelling die ik over het hoofd gezien heb, of heb ik een maandagochtend model?
Als je in settings je profiel verandert van 'Melodie' in 'trillen', trilt hij dan? Zo nee, dan is je trilunit gaar.assasinbats schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 18:27:
Herkent iemand dit? Mijn S4 trilt niet meer. Niet als ik gebeld word, niet als ik een smsje krijg, niet als hij opstart. Helemaal nergens bij. Is dit een instelling die ik over het hoofd gezien heb, of heb ik een maandagochtend model?
Ik had de 'Samsung Apps' app verwijderd dmv root. Dacht ik vanmiddag dat alle systeem-apps ook door dat programma worden geüpdatet. Halve middag zoet geweest om dat kreng weer terug (en aan het werk) te krijgen, blijkt dat alle stock apps OTA updates krijgen zonder dat die Samsung app nodig is.Satom schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 16:19:
[...]
Raar ja.. toevallig ge-root en systeem apps weg gedaan? Ik heb nog nooit een spontane reboot of vastloper gehad met de S4.. wel even afkloppen
Ik heb nog nooit de standaard browser gebruikt, en ook nog nooit een reboot gekregen...misterdjus schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 15:07:
[...]
Toevallig 2x een reboot gehad. En idd als ik in de standaard browser zit. Maar 2x en hij komt vrij snel weer up. Dus niet echt benoemswaardig in mijn geval...
Tijd om Opera Classic of Chrome te gaan gebruiken?
Nee, helemaal niks.Skv schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 18:57:
[...]
Als je in settings je profiel verandert van 'Melodie' in 'trillen', trilt hij dan? Zo nee, dan is je trilunit gaar.
Aanmelden bij Samsung dan maar?
Edit: Testend met *#0*# -> Vibration gebeurt er helemaal niks. Lijkt me vrij stuk.
[ Voor 13% gewijzigd door assasinbats op 25-06-2013 19:16 ]
Ik heb al jaren erg veel plezier met Maxthon. Imho de beste browser voor telefoons, ipad en laptops...
Veel sneller krijg je niet en relatief klein qua installatie....
Ik krijg de indruk dat Maxthon hier nog erg onbekend is....
Veel sneller krijg je niet en relatief klein qua installatie....
Ik krijg de indruk dat Maxthon hier nog erg onbekend is....
Verwijderd
Chrome is traag. Maar werkt verder wel fijn.nooberke schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 18:59:
[...]
Ik heb nog nooit de standaard browser gebruikt, en ook nog nooit een reboot gekregen...
Ik vind de tabs van de standaardbrowser zo retetraag. En op de S3 kon je nog tabs wisselen door heel ver uit te zoomen, de S4 doet dat niet meer helaas...
de ene keer trilt hij wel bij een nieuw wahtsapp berichtje de andere keer niet.Satom schreef op maandag 24 juni 2013 @ 23:00:
[...]
Kun je misschien iets duidelijker uitleggen wat niet 100x achter elkaar werkt? Dit is mijn 3de jaar Android en als iets werkt, dan houd het er niet maar zo mee op.
apps die gebruikt worden, en 1min later niet meer willen opstarten. (facebook, skoften,..)
Na een stuk of 5 HTC one toestellen niet geaccepteerd te hebben (fabricage fouten in de behuizing en scherm montage) besloten om een Galaxy S4 te nemen. Echter... na thuiskomst bleek ik helemaal geen ontvangst te hebben thuis kan geen gesprek voeren... terwijl mijn Galaxy S2 op dezelfde plek met 2 streepjes prima te gebruiken is. Is dit exemplarisch of heeft de S4 wat minder goede ontvangst dan b.v. de S2?
Wat zijn jullie ervaringen?
Wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb juist gezien dat mijn S4 heel goede ontvangst heeft. Vroeger had ik een Desire, waarbij het internet veel meer wegviel onderweg in de trein dan bij mijn S4.
Mijn S4 heeft dan wel weer een klein verschil in tint onderaan het scherm... Laatst ben ik hiervoor langs een repair centrum geweest, maar die zeiden dat ze hem zouden moeten opsturen naar Samsung en dat de kans dat het werd geconstateerd klein was. Ik moet er dus maar mee leven.
Mijn S4 heeft dan wel weer een klein verschil in tint onderaan het scherm... Laatst ben ik hiervoor langs een repair centrum geweest, maar die zeiden dat ze hem zouden moeten opsturen naar Samsung en dat de kans dat het werd geconstateerd klein was. Ik moet er dus maar mee leven.
Verwijderd
De benaming 'plastic' voor een hoogwaardig toestel was uiteraard sarcastisch bedoeld 

Anyway; 1 vd grootste vooroordelen (van vooral de oppositie, die dat graag opblaast) is het gebruik van 'plastic'. Samsung anticipeert en voorkomt hiermee een negatieve associatie, voor de galaxy lijn door te experimenteren met o.a. Carbon. Uiteindelijk plukken wij -de consument- hier de voordelen van, and that's simply Great
Het hoogwaardig materiaal 'Polycarbonaat' kan in verschillende samenstellingen geproduceerd worden. 'Plastic' wordt vooral in de volksmond gebruikt en/of om te bashen. Samsung gebruikt verschillende polys, daar waar nodig is. De hardere midframe is van een heel andere poly samenstelling dan de flexibele -wisselbare- accuklep. Je hoeft mij niet te overtuigen, bro. De S4 is idd een hoogwaardig toestel.Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:30:
...het blijkt een heel solide, goed gebouwd toestel te zijn.
LOL, I totally agree. Voor een tweaker is dat wat makkelijker voor te stellen, maar voor de gemiddelde consument is dat -icm met de benaming 'plastic'- heel verwarrendEn nee, dat is geen cognitieve dissonantie

Anyway; 1 vd grootste vooroordelen (van vooral de oppositie, die dat graag opblaast) is het gebruik van 'plastic'. Samsung anticipeert en voorkomt hiermee een negatieve associatie, voor de galaxy lijn door te experimenteren met o.a. Carbon. Uiteindelijk plukken wij -de consument- hier de voordelen van, and that's simply Great
Hallo ,
Ik heb ook mijn Tmobile S4 geroot .
Maar wat moet ik verwijderen om die irritante Tmobile startup screen te verwijderen ?
En natuurlijk ook het geluid bij het opstarten. Super irritant
Maar wat moet ik verwijderen om die irritante Tmobile startup screen te verwijderen ?
Skv schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:08:
[...]
Gisteren geroot en zojuist de tweak geïnstalleerd. Alles werkte wat anders dan de handleiding vertelde, dus het kostte een paar uurtjes.. maar het werkt! Bedankt!
Ook direct maar de T-Mobile startup en shutdownschermpjes (met irritant geluid) weggehaald en de verplichte shutter van de camera verwijderd.
Het gaat steeds beter met mijn scherm... Nu zie ik soms bij lagere brightness een lichte streep lopen door het scherm... zucht.
[ Voor 15% gewijzigd door Cobiwan op 26-06-2013 10:30 ]
Ik ben zelf erg fan van Opera Classic, een S3 heb ik nooit gehad, wel een S2Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 20:28:
[...]
Chrome is traag. Maar werkt verder wel fijn.
Ik vind de tabs van de standaardbrowser zo retetraag. En op de S3 kon je nog tabs wisselen door heel ver uit te zoomen, de S4 doet dat niet meer helaas...
Ik gebruik al Opera sinds het prè Android tijdperk

Heb je hier last van al je aan het internetten bent? Zo ja probeer de vliegtuigstand eens even, dan maakt je toestel geen verbinding met het netwerk. Dan zou je het niet moeten hebben. Ik heb pas een stukje geschreven over dit probleem, omdat ik zelf ook last heb van deze strepen. Het heeft vrijwel 100% te maken met de afscherming van het toestel.Sj44k13 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 10:25:
Het gaat steeds beter met mijn scherm... Nu zie ik soms bij lagere brightness een lichte streep lopen door het scherm... zucht.
Doordat je verbinding zoekt of hebt komen die strepen, soort inferentiestoring. Dat zou dus beteken dat de boel niet goed afgeschermd is. Heb nu 2 maal contact gehad met Samsung, maar het antwoord is wel bekend, stuur maar op meneer.

Het gaat bij mij niet weg in vliegtuigstand. Het is gelukkig niet heel erg zichtbaar, maar toch jammer. Het valt me trouwens op dat hij niet om mijn pincode vraagt na het uitzetten van de vliegtuidstand, terwijl dat bij mijn oude telefoon wel zo was. Mogelijk sluit hij dus niet alle signalen af...
[ Voor 48% gewijzigd door Cobiwan op 26-06-2013 12:40 ]
Als ik mijn scherm onder een bepaalde hoek tegen het licht aan hou, lijkt het alsof ik een soort van donkere strepen zie in het midden onder de glasplaat. In de praktijk als het scherm aanstaat zie je het alleen op een grijze achtergrond en dan echt alleen als je er heel goed op let. Je ziet dan een soort donkerder vlekje, maar dus echt moeilijk te zien.
Ik heb mn S4 nu sinds vrijdag en irriteer me er niet aan. Maar ik hoop toch niet dat het erger wordt. Nog meer mensen die zoiets hebben?
Ik heb mn S4 nu sinds vrijdag en irriteer me er niet aan. Maar ik hoop toch niet dat het erger wordt. Nog meer mensen die zoiets hebben?
Ja dan even in de gaten houden, ik kom van een note2 af en begin een klein beetje spijt te krijgen.Sj44k13 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 12:38:
Het gaat bij mij niet weg in vliegtuigstand. Het is gelukkig niet heel erg zichtbaar, maar toch jammer. Het valt me trouwens op dat hij niet om mijn pincode vraagt na het uitzetten van de vliegtuidstand, terwijl dat bij mijn oude telefoon wel zo was. Mogelijk sluit hij dus niet alle signalen af...
Ook qua snelheid ben ik nog niet echt te spreken. Heb nu inmiddels custom rom draaien (omega V7) en er is wel verbetering tegenover de standaard samsung rom.
Ps na vliegtuigstand vraagt hij bij mij ook niet om de pincode.
Chromenooberke schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 18:59:
[...]
Ik heb nog nooit de standaard browser gebruikt, en ook nog nooit een reboot gekregen...

Ik vindt Chrome op mijn computer fijn,maar op de telefoon kan ik er niet aan wennen.Satom schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 12:55:
[...]
ChromeWerkt perfect! Kan je gesynchroniseerde favorieten ook halen uit je Google account en hij loopt gewoon zeer smooth
Het probleem is dat de stock browser niet meer synchroniseert met de computer.
Die optie zit er niet meer in bij de S4

Verwijderd
Niemand die me kan helpen met deze vraag?Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 09:59:
Hoe kan je nou op een fatsoenlijke manier een volwaardige backup maken van je geroote S4 ?
Ik heb nu een backup via KIES..
Ik heb nu een backup via Titanium ..
In geval van nood, met welk pakket krijg ik alles weer terug op mijn toestel?
Het liefst maak ik een image van mijn toestel.
Met CWM kan dit schijnbaar, alleen daar is nog geen ondersteuning voor een S4 voor
Of is niemand zo slim om zijn toestel volledig te backupen?
Geen idee, maar ik heb altijd genoeg aan titanium backup. dan hoef je allen je apps te restoren. Verder gaat er nog een zooitje vanuit google zelf zoals je contacten. Dan ben je als je het goed doet ook met een kwartiertje ofzo weer helemaal de oude toch?Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 13:07:
[...]
Niemand die me kan helpen met deze vraag?
hoi
Heb titanium backup pro versie paar euries . Daarmee kun je prima backup maken succesVerwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 13:07:
[...]
Hmm.. als je ge-root bent is je Systeem Status: Modified en kun je geen OTA binnen krijgen(?) Of heb ik nu iets gemist?Skv schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 18:58:
[...]
Ik had de 'Samsung Apps' app verwijderd dmv root. Dacht ik vanmiddag dat alle systeem-apps ook door dat programma worden geüpdatet. Halve middag zoet geweest om dat kreng weer terug (en aan het werk) te krijgen, blijkt dat alle stock apps OTA updates krijgen zonder dat die Samsung app nodig is..

Mag ik vragen wat je mist/niet goed werkt op de telefoon? Misschien internet ik wel te weinig, maar ik heb er geen problemen meepappaleone schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 13:01:
[...]
Ik vindt Chrome op mijn computer fijn,maar op de telefoon kan ik er niet aan wennen.
Nee hoor ik mis niks maar vindt de stockbrowser gewoon fijner werken, vooral als ik naar mijn favorieten ga.Satom schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 13:16:
[...]
Hmm.. als je ge-root bent is je Systeem Status: Modified en kun je geen OTA binnen krijgen(?) Of heb ik nu iets gemist?
[...]
Mag ik vragen wat je mist/niet goed werkt op de telefoon? Misschien internet ik wel te weinig, maar ik heb er geen problemen mee
Maar misschien dat dat even wennen is. Plus ik denk dat de stockbrowser sneller is dan chrome.
Inderdaad als je geroot bent geen ota update. Maar dat maakt toch niet uit even een blik op Samfirmware en je weet alles. Dan evt met odin flashen en klaar..
Wat is stockbrowser ?
is dat de browser die standaard op de s4 staat ?
Yep1475paul schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 17:27:
Wat is stockbrowser ?
Duidelijkpappaleone schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 13:29:
[...]
Nee hoor ik mis niks maar vindt de stockbrowser gewoon fijner werken, vooral als ik naar mijn favorieten ga.
Maar misschien dat dat even wennen is. Plus ik denk dat de stockbrowser sneller is dan chrome.
Inderdaad als je geroot bent geen ota update. Maar dat maakt toch niet uit even een blik op Samfirmware en je weet alles. Dan evt met odin flashen en klaar..
Stock is inderdaad standaard
Ik heb ADW Launcher geinstalleerd op mijn S4. Ziet er goed uit maar ik heb 1 probleempje.
De standaard weather widget van samsung wordt getoond in de Easy Launcher variant. Deze ziet er niet uit. Hoe krijg ik het voor elkaar om de 'fancy' weather widget zoals de Touchwiz Launcher hem heeft op mijn schermpje te krijgen?
De easy launcher weather widget is hier te zien:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2250521
De standaard weather widget van samsung wordt getoond in de Easy Launcher variant. Deze ziet er niet uit. Hoe krijg ik het voor elkaar om de 'fancy' weather widget zoals de Touchwiz Launcher hem heeft op mijn schermpje te krijgen?
De easy launcher weather widget is hier te zien:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2250521
👑
Eerste korte hands-on met de Google Play Editie. Razendsnel en 12 ipv 7 GB vrij 
http://www.engadget.com/2...y-edition-hands-on-video/
http://www.engadget.com/2...y-edition-hands-on-video/
Die review begint al lekker:
Ben niet bepaald fan van Samsung producten (tegenovergestelde eerlijk gezegd) maar dit is klein beetje over de top voor engadget!In terms of hardware, you're looking at a standard-issue Galaxy S 4 -- complete with the same uninspired design and cheap materials as its TouchWiz-equipped siblings.
staat wel een workaround op het xda forum. Ik ben eet iig af!diquan2001 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 08:39:
Hallo ,
[...]
Daarom kijk ik nooit naar dit soort techsites, zoals Engadget, Cnet etc. die een kant kiezen en alle andere producten gaan bashen met hun irrelevante meningen..zerokill schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 22:30:
Die review begint al lekker:
[...]
Ben niet bepaald fan van Samsung producten (tegenovergestelde eerlijk gezegd) maar dit is klein beetje over de top voor engadget!
Wat bedoelje heb je mischien een link naar de topic op xda .
Wat is het met de afkortingen tegenwoordig .
gewoon normaal NL typen is toch niet zo moeilijk lijkt mij
Wat is het met de afkortingen tegenwoordig .
gewoon normaal NL typen is toch niet zo moeilijk lijkt mij
Skv schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 23:18:
[...]
staat wel een workaround op het xda forum. Ik ben eet iig af!
Ik heb vandaag mijn S4 opgehaald en mijn nieuwe abonnement. Ik heb een vraag over de accuduur, want tot nu toe is die gewoon slechter dan de accu uit mijn Samsung Galaxy Ace, echter was dat niet de standaard accu, het was een 2450 mah batterij die ik via marktplaats has gekocht. Maar ik zie aan het accu icoontje dat de S4 sneller leegloopt dan de Ace. Na het volledig opladen van de Ace, ging er echt na uren pas een streepje van het icoontje weg en bij de S4 zit ik na 3 uur en 31 minuten al op 79%. De brightness staat op automatic en verder draaien er niet hele zware dingen. Ik heb iets van een halfuurtje in de browser het een en ander bekeken, maar dat was het dan ook wel.
Ik zag op een andere forum een plaatje van iemand's accu gegevens van zijn S4 en die had na 21 uur nog 50% over, nou dat gaat ik never nooit niet halen volgens mij. What gives?
Ik zag op een andere forum een plaatje van iemand's accu gegevens van zijn S4 en die had na 21 uur nog 50% over, nou dat gaat ik never nooit niet halen volgens mij. What gives?
Mijn ervaring was dat het vooral de 1e paar dagen heel snel leeg was. (Vermoedelijk ook omdat je 'm onbewust veel meer gebruikt)devilsnight schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 01:19:
Ik heb vandaag mijn S4 opgehaald en mijn nieuwe abonnement. Ik heb een vraag over de accuduur, want tot nu toe is die gewoon slechter dan de accu uit mijn Samsung Galaxy Ace, echter was dat niet de standaard accu, het was een 2450 mah batterij die ik via marktplaats has gekocht. Maar ik zie aan het accu icoontje dat de S4 sneller leegloopt dan de Ace. Na het volledig opladen van de Ace, ging er echt na uren pas een streepje van het icoontje weg en bij de S4 zit ik na 3 uur en 31 minuten al op 79%. De brightness staat op automatic en verder draaien er niet hele zware dingen. Ik heb iets van een halfuurtje in de browser het een en ander bekeken, maar dat was het dan ook wel.
Gemiddeld gaat de batterij bij mij net geen 3e dag mee, dus na 2 dagen moet ik 'm opladen om de dag door te komen.
Soms heb ik wel eens van die dagen dat ik echt geen flauw idee heb waarom de accu als een gek naar beneden gaat; er draait niets en doe er niets mee. Rebooten helpt dan tot nu toe altijd.
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Ik had er maandag al op gereageerd, wel goed het topic doorlezen hè...Verwijderd schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 13:07:
[...]
The Wizard schreef op maandag 24 juni 2013 @ 20:45:
TWRP kun je toch wel gebruiken voor de S4? Ik heb TWRP er al opgehad bij het uitproberen van een custom ROM. In TWRP kun je ook een soort van nandroid backup maken.
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Verwijderd
Hoi,
Mijn broertje heeft sinds kort een Galaxy S4 en is deze week overgestapt van Vodafone naar Tele2. Bij Vodafone werkte alles, maar bij Tele2 werkt het mobiel internet niet goed. De instellingen sms kreeg hij niet, dus hebben we het maar handmatig ingesteld via de Tele2 toestelhulp. Maar dit had een raar resultaat. Hij kan wel Whatsapp ontvangen, maar niet browsen (verschillende browsers geprobeerd). Ook de nu.nl app en zijn mail doen het niet. Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is? Is er misschien een poort die Tele2 gebruikt geblokkeerd door de oorspronkelijke Vodafone instellingen ofzo? Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?
groeten,
Peter
Mijn broertje heeft sinds kort een Galaxy S4 en is deze week overgestapt van Vodafone naar Tele2. Bij Vodafone werkte alles, maar bij Tele2 werkt het mobiel internet niet goed. De instellingen sms kreeg hij niet, dus hebben we het maar handmatig ingesteld via de Tele2 toestelhulp. Maar dit had een raar resultaat. Hij kan wel Whatsapp ontvangen, maar niet browsen (verschillende browsers geprobeerd). Ook de nu.nl app en zijn mail doen het niet. Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand is? Is er misschien een poort die Tele2 gebruikt geblokkeerd door de oorspronkelijke Vodafone instellingen ofzo? Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?
groeten,
Peter
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2013 08:59 ]
Heb je data roaming aangezet? Dat is nodig voor tele2 internet. Ik heb zelf tele2 en het werkt beter dan met mijn oude telefoon, omdat de s4 betere antennes heeft volgens mij.
De ace heeft dan ook geen 5 inch scherm om aan te sturen he...
devilsnight schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 01:19:
Verwijderd
Idd, het is appels met peren vergelijken.Sj44k13 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 10:54:
[...]
De ace heeft dan ook geen 5 inch scherm om aan te sturen he...
Een ace heeft geen 5" Full Hd scherm en Snapdragon 600 (1,9 Mhz). Dat slurpt stroom.
Gisteren de S4 even goed op straat laten ketsen. Conclusie: de chroomkleurige rand is gewoon plastic.
Nu eens zoeken waar je een nieuw middenpaneel kan kopen. De batterycover sluit niet goed meer af. 
-edit- Ebay natuurlijk. 13 Euro.

-edit- Ebay natuurlijk. 13 Euro.
[ Voor 8% gewijzigd door Skv op 27-06-2013 12:18 ]
Klopt, daar heb ik de mijne ook vandaan en is origineel. Echter het frame bestaat uit 3 delen en de chromen rand zit helaas aan het display vast. Ik heb zelf ook beschadiging aan de chromen rand. Het had wel van metaal gemogen ja; erg gevoelig en het chroom slijt erg snel...
Verwijderd
Uiteraard heb ik dat gedaan. Denk dat het probleem wat lastiger is. De settings komen absoluut overeen met wat Tele2 voorschrijft. Ben bang dat er nog ergens een oude Vodafone setting bewaard is gebleven die niet werkt met Tele2Sj44k13 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 10:53:
Heb je data roaming aangezet? Dat is nodig voor tele2 internet. Ik heb zelf tele2 en het werkt beter dan met mijn oude telefoon, omdat de s4 betere antennes heeft volgens mij.
Net een enveloppe op de mat met de 64gb kaart erinscientist456 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:49:
[...]
Hier ook! 29e verstuurd. Vandaag mail ontvangen.
Toen ik ben gaan slapen stond hij op 60 procent, toen ik wakker werd was het tegen de 52, dat vind ik best veel voor in de slaapstand. Maar ik kijk het nog eventjes goed aan de aankomende dagen. Hij staat nu op 14 uur en 49 minuten op 50%. Ik heb alleen WIFI aan, sound, screen rotation en powersaving. Brightness op automatic. Naar mijn idee heb ik de foon niet extreem veel gebruikt gisteren na het opladen. Even op de browser gezet, wat dingetjes op de foon zelf uitgetest. Afwachten hoe lang hij mee gaat bij normaal gebruik. Dus gewoon wat berichtjes versturen en that's about it. Heel erg verschrikkelijk veel meer doe ik er ook niet mee. Ik kan wel videos gaan kijken erop, Youtube enzo..maar dat slurpt ongetwijfeld behoorlijk.Katala schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 07:42:
[...]
Mijn ervaring was dat het vooral de 1e paar dagen heel snel leeg was. (Vermoedelijk ook omdat je 'm onbewust veel meer gebruikt)
Gemiddeld gaat de batterij bij mij net geen 3e dag mee, dus na 2 dagen moet ik 'm opladen om de dag door te komen.
Soms heb ik wel eens van die dagen dat ik echt geen flauw idee heb waarom de accu als een gek naar beneden gaat; er draait niets en doe er niets mee. Rebooten helpt dan tot nu toe altijd.
Wat de anderen zeggen over de vergelijking met de Ace. Dat weet ik, daar hebben jullie gelijk in, maar toch schrok ik van hoe snel hij leegloopt.
Ik weet niet of dit helemaal is wat je bedoeld... Maar ik misde in de stock browser ook mijn favorieten... Die synct inderdaad niet, zoals dat 'vroeger' ging. Chrome synct wel.pappaleone schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 13:01:
[...]
Ik vindt Chrome op mijn computer fijn,maar op de telefoon kan ik er niet aan wennen.
Maar je kan de AOSP stock brower installeren naast je samsung stock browser:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2262556
Moet je wel root hebben.
Deze 'app' werkt ook en dan gaat alles automatisch, maar ik had het idee dat die AOSP browser iets anders was.
Google Play: [ROOT]AOSP Browser Installer
Wat ik persoonlijk leuk vond is dat Flash dan soms ook weer werkt. (ik raad wel aan om plugins op aanvraag aan te zetten mocht je flash willen gebruiken, anders loopt je browser misshcien eens vast bij bepaalde flash items. Laatste APK: http://helpx.adobe.com/fl...lash-player-versions.html)
En je hebt je favorieten dus terug.
[ Voor 3% gewijzigd door Mau_Maus op 27-06-2013 13:00 ]
Ik zelf heb CWM 6.0.3.2 Advanced Edition / PhilZ Touch 5.06.8 erop gezet.The Wizard schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 08:35:
[...]
Ik had er maandag al op gereageerd, wel goed het topic doorlezen hè...![]()
![]()
[...]
(http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2201860)
Ooit ergens 1 commentaar gelezen dat iemand zei dat je zijn Recovery's moet vermijden, maar voor de rest alleen maar positieve reacties.
Ik vind hem erg fijn werken en de Nandroid-backup die ik maakte leek gewoon volledig te werken.
Maar persoonlijk zou ik ook Titanium PRO doen. Maar let er dan wel op dat je van de TP map een backup maakt naar je SD of computer. Of nog beter... laat TP het altijd naar je SD wijzen... Want standaard doet ie dat niet. Als je dat niet doet, dan ben je met een volledige wipe van je toestel al je backups kwijt.
Dit is mijn allereerste ECHT goede phone en hiervoor heb ik nooit heel veel met Android gedaan. Mijn Ace had wel Android, maar ik heb zeer weinig erop gezet en weet ik veel allemaal. Wat zijn echte musts qua apps voor de S4? Ik bedoel vooral qua het afsluiten van programmas, want ik merk dat er gewoon zeer apps en processen blijven draaien terwijl ik ze allang heb afgesloten. Ik begreep van wat artikelen via Google dat een app killer echter helemaal niet zo goed is als wordt gezegd.
Nice!scientist456 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 12:34:
[...]
Net een enveloppe op de mat met de 64gb kaart erin
Ik heb een nieuwe bezel (OEM) besteld. Je kan 'm er (na het loshalen van wat schroefjes en de speakerunit) zo inklikken.W84 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 12:27:
Klopt, daar heb ik de mijne ook vandaan en is origineel. Echter het frame bestaat uit 3 delen en de chromen rand zit helaas aan het display vast. Ik heb zelf ook beschadiging aan de chromen rand. Het had wel van metaal gemogen ja; erg gevoelig en het chroom slijt erg snel...
http://www.ebay.co.uk/itm...&var=&hash=item19dcd29a34
(unit
"I'm not sure what you mean by ffff ffff ffff.".Webjunkie schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 13:56:
kan iemand even voice recognition aanzetten en dan met een sleutelbos wat voor het microfoontje rammelen en mij dan vertellen wat de s4 allemaal opschrijft?
volgens mij heeft iemand daar bij google (of samsung) een geintje uitgehaald
Iemand een idee hoe je de gmail app de default emailhandler kan laten worden?
Dus als ik op een emailadres klik op een website in de browser, dat ie dan de gmail app opent en niet de deafult.
En dus als ik foto's wil versturen en ik wil dat via mail doen, dat ie dan de gmail app neemt ipv de default app.
Dus als ik op een emailadres klik op een website in de browser, dat ie dan de gmail app opent en niet de deafult.
En dus als ik foto's wil versturen en ik wil dat via mail doen, dat ie dan de gmail app neemt ipv de default app.
Nou, dan hoor ik graag hoe het verloopt. Ik heb op YT gezien dat het display vast geplakt zit en 9 van 10 keer het display breekt. Dus, eh... suc6!Skv schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 14:20:
[...]
Ik heb een nieuwe bezel (OEM) besteld. Je kan 'm er (na het loshalen van wat schroefjes en de speakerunit) zo inklikken.
http://www.ebay.co.uk/itm...&var=&hash=item19dcd29a34
(unit.
ik bedoel eigenlijk als je een whatsappie of smsje inspreektSkv schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 14:22:
[...]
"I'm not sure what you mean by ffff ffff ffff.".
enne.. ik krijg dan ook 4 letter woorden beginnend met een f... maar dan zit er ook een u, c en k in
Lol, inderdaad...net getest...Webjunkie schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 15:11:
[...]
ik bedoel eigenlijk als je een whatsappie of smsje inspreekt
enne.. ik krijg dan ook 4 letter woorden beginnend met een f... maar dan zit er ook een u, c en k in
Je moet ook 's voor de gein vies praten tegen die trut van S Voice... Ik lag echt dubbel soms!
Trouwens, als ik een SMS krijg of oproep heb gemist zie ik dat staan op het vergrendelscherm, maar als ik daar dan veeg of tik komt er zo'n groot half doorzichtig vak onder te staan. Wat is dat precies?
Trouwens, als ik een SMS krijg of oproep heb gemist zie ik dat staan op het vergrendelscherm, maar als ik daar dan veeg of tik komt er zo'n groot half doorzichtig vak onder te staan. Wat is dat precies?
Zo! Vandaag ook dit prachttoestel opgehaald. De eerste indrukken zijn WOW! Zijn er 'known issues' waar ik misschien al op kan letten?
Qua snelheid is het wat je gewend bent van Samsung, maar ik ben vooral onder de indruk van het scherm en de camera. De details die je op de foto's ziet is echt verbluffend!
Het is dan wel TouchWizz maar er staan echt mega veel nieuwe functies op, ik voel me bijna weer een groentje.
Maar ik heb ook meteen de eerste vraag. De functie om met je handpalm het toestel af te dekken om zo het geluid te dempen van muziek doet het niet. Met welke sensor gaat dat samen? Misschien kan ik een andere functie van die sensor proberen om te kijken of er iets mis is.
Qua snelheid is het wat je gewend bent van Samsung, maar ik ben vooral onder de indruk van het scherm en de camera. De details die je op de foto's ziet is echt verbluffend!
Het is dan wel TouchWizz maar er staan echt mega veel nieuwe functies op, ik voel me bijna weer een groentje.
Maar ik heb ook meteen de eerste vraag. De functie om met je handpalm het toestel af te dekken om zo het geluid te dempen van muziek doet het niet. Met welke sensor gaat dat samen? Misschien kan ik een andere functie van die sensor proberen om te kijken of er iets mis is.
Dank voor je reactieMau_Maus schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 12:52:
[...]
Ik weet niet of dit helemaal is wat je bedoeld... Maar ik misde in de stock browser ook mijn favorieten... Die synct inderdaad niet, zoals dat 'vroeger' ging. Chrome synct wel.
Maar je kan de AOSP stock brower installeren naast je samsung stock browser:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2262556
Moet je wel root hebben.
Deze 'app' werkt ook en dan gaat alles automatisch, maar ik had het idee dat die AOSP browser iets anders was.
Google Play: [ROOT]AOSP Browser Installer
Wat ik persoonlijk leuk vond is dat Flash dan soms ook weer werkt. (ik raad wel aan om plugins op aanvraag aan te zetten mocht je flash willen gebruiken, anders loopt je browser misshcien eens vast bij bepaalde flash items. Laatste APK: http://helpx.adobe.com/fl...lash-player-versions.html)
En je hebt je favorieten dus terug.
Ik denk dat google met de S4 deze optie gewoon niet meer wil steunen vandaar hun eigen chrome browser.
App killers !!! niet gebruiken de telefoon regelt dit zelf. Door elke keer alles af te sluiten met app killers, moet alles weer opnieuw opstarten en kost dus weer extra batterij en tijd. De telefoon sluit zelf processen af mocht dit nodig zijn. Na een tijdje wordt je telefoon alleen maar trager. Je kunt ook gewoon de menu toets even ingedrukt houden, daarna linkse toets taskmanager, dan kun je alles in een keer afsluiten.devilsnight schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 13:08:
Dit is mijn allereerste ECHT goede phone en hiervoor heb ik nooit heel veel met Android gedaan. Mijn Ace had wel Android, maar ik heb zeer weinig erop gezet en weet ik veel allemaal. Wat zijn echte musts qua apps voor de S4? Ik bedoel vooral qua het afsluiten van programmas, want ik merk dat er gewoon zeer apps en processen blijven draaien terwijl ik ze allang heb afgesloten. Ik begreep van wat artikelen via Google dat een app killer echter helemaal niet zo goed is als wordt gezegd.
Ja dat doe ik ook regelmatig, maar er blijven nog altijd apps draaien, als ik naar settings ga>more> app manager, dan zie ik bij 'running' nog verschillende dingen staan. Maar ja, de enige manier om die te stoppen is door ze allemaal per stuk te kiezen. Dit zal wel niet zo heel erg veel accu slurpen.pappaleone schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 17:41:
[...]
App killers !!! niet gebruiken de telefoon regelt dit zelf. Door elke keer alles af te sluiten met app killers, moet alles weer opnieuw opstarten en kost dus weer extra batterij en tijd. De telefoon sluit zelf processen af mocht dit nodig zijn. Na een tijdje wordt je telefoon alleen maar trager. Je kunt ook gewoon de menu toets even ingedrukt houden, daarna linkse toets taskmanager, dan kun je alles in een keer afsluiten.
Verwijderd
is het nadelig voor de kwaliteiten van het toestel om hierbij een bel+sms+web abonnement van vodafone te nemen in plaats van die dure Red abonnementen? bellen doe ik bijna niet, smsen ook niet. En na een beetje research ben ik erachter dat 500mb internet in principe genoeg is voor mij. Ik probeer sowieso altijd wifi te gebruiken als ik op internet ga.
mvg,
tom
mvg,
tom
Wat zie je dan nog draaien?devilsnight schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 17:55:
[...]
Ja dat doe ik ook regelmatig, maar er blijven nog altijd apps draaien, als ik naar settings ga>more> app manager, dan zie ik bij 'running' nog verschillende dingen staan. Maar ja, de enige manier om die te stoppen is door ze allemaal per stuk te kiezen. Dit zal wel niet zo heel erg veel accu slurpen.
Vergeet niet dat er altijd processen blijven draaien anders zou de telefoon niet goed fuctioneren.
Nee hoor waarom zou dat nadelig zijn? Bij het dure red abonnement zou je straks als het zo ver is, alleen 4G erbij krijgen. Dit is sneller dan UMTS 3G. Maar net was op het journaal dat ziggo en upc samen gaan werken, om een landelijk dekkend wiffi network te creeren. Dit wordt gedaan door alle netwerken van mensen thuis te koppelen. Dit houdt dus in als je klant bent van een van beide, dat je vrijwel overal in nederland gratis op het wiffi netwerk kan. Ofwel gratis internet, dus even wachten met die dure 4G netwerken.Verwijderd schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 17:55:
is het nadelig voor de kwaliteiten van het toestel om hierbij een bel+sms+web abonnement van vodafone te nemen in plaats van die dure Red abonnementen? bellen doe ik bijna niet, smsen ook niet. En na een beetje research ben ik erachter dat 500mb internet in principe genoeg is voor mij. Ik probeer sowieso altijd wifi te gebruiken als ik op internet ga.
mvg,
tom
Laatste tijd komt het voor dat mijn telefoon hapert als ik naar Home-screen ga.. Eerst komt de wallpaper, dan duurt het 2 seconden, met een hapering, dat de mapjes met apps naar voren komen..
Ook het starten van applicaties hapert de telefoon..
Hoe zit dit?
Ook het starten van applicaties hapert de telefoon..
Hoe zit dit?
Komt me bekend voor en ik heb ook vaak nu een zwarte achtergrond voordat ik de wallpaper zie. Ik heb ook soms kaders rond de icoontjes en andere grafische foutjes. Volgens mij is die skin gewoon te zwaar!
Het is wel akelig irritant en het hoort gewoon niet thuis op een apparaat waar ik een paar briefjes van honderd voor heb neergeteld.
Ik heb ook even een zwarte achtergrond, dit is wel bij een live wallpaper.W84 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 20:01:
Komt me bekend voor en ik heb ook vaak nu een zwarte achtergrond voordat ik de wallpaper zie. Ik heb ook soms kaders rond de icoontjes en andere grafische foutjes. Volgens mij is die skin gewoon te zwaar!
Het lijkt me niet dat skins te zwaar zijn met deze telefoon.
Ik ookW84 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 14:42:
[...]
Nou, dan hoor ik graag hoe het verloopt. Ik heb op YT gezien dat het display vast geplakt zit en 9 van 10 keer het display breekt. Dus, eh... suc6!
* Geckoo mag zich nu ook hier melden
vandaag een abonnement afgesloten bij T-Mobile en een mooie zwarte opgehaald.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Kent er iemand een app om opps op mijn s4 gemakkelijk uit te zetten
Ligt het nou aan mij of klopt het dat je de geheugenkaart na het plaatsen kunt voelen door de achterklep.
Zodra het beschikbaar is, krijg ik 4G ipv 3G wat ik nu heb, zonder meerkosten. Ben benieuwd hoe snel het is.pappaleone schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 18:12:
[...]
Nee hoor waarom zou dat nadelig zijn? Bij het dure red abonnement zou je straks als het zo ver is, alleen 4G erbij krijgen. Dit is sneller dan UMTS 3G. Maar net was op het journaal dat ziggo en upc samen gaan werken, om een landelijk dekkend wiffi network te creeren. Dit wordt gedaan door alle netwerken van mensen thuis te koppelen. Dit houdt dus in als je klant bent van een van beide, dat je vrijwel overal in nederland gratis op het wiffi netwerk kan. Ofwel gratis internet, dus even wachten met die dure 4G netwerken.
telefoon uit zetten???1475paul schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 12:52:
Kent er iemand een app om opps op mijn s4 gemakkelijk uit te zetten
waarom zou je dat willen??

Van een zwarte S2 met een wit hoesje naar een witte S4 met een zwart* hoesje gegaan. Hou van contastGeckoo schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 00:22:
*nou ja, van de voorkant gezien dan
[ Voor 7% gewijzigd door Brad Pitt op 28-06-2013 15:16 ]
Nickname does not reflect reality
gisteren trouwens die 64 gb kaart ontvangen.
eindelijk kan ik dat ding een beetje vol gaan stauwen.
eindelijk kan ik dat ding een beetje vol gaan stauwen.
[ Voor 86% gewijzigd door Wii4all op 28-06-2013 15:23 ]
Burp
Verwijderd
Ik krijg btw zojuist een Software update binnen. Waar kan ik ergens online zien om welke updates het gaat eventueel met een changelog? En misschien een stomme vraag maar met dat OTA? Of kan het ook via USB of iets dergelijks?
Kun je het volgende via je dialer toetsen *#1234# en de informatie hier plaatsen. Dan kan ik je beter informeren.Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 15:23:
Ik krijg btw zojuist een Software update binnen. Waar kan ik ergens online zien om welke updates het gaat eventueel met een changelog? En misschien een stomme vraag maar met dat OTA? Of kan het ook via USB of iets dergelijks?
De IMEI nummer moet je trouwens afschermen.
Via USB kan via de kies software. Ben benieuwd of het de verwachte update is! Hier nog niks.Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 15:23:
Crossposten is niet nodig, dus weg.
[ Voor 76% gewijzigd door janvanduschoten op 29-06-2013 08:04 ]
Verwijderd
AP:19505xxUBMEAGT-R schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 15:31:
[...]
Kun je het volgende via je dialer toetsen *#1234# en de informatie hier plaatsen. Dan kan ik je beter informeren.
De IMEI nummer moet je trouwens afschermen.
CP: zelfde
CSC: 19505VFGBMF2
Dit?
En eehm, welke "verwachte" update?
Volgens mij heb je een franse versie van het toestel en is dit de verwachte update. Mijn NL toestel zit nog op i9505xxuame2Verwijderd schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 16:14:
[...]
AP:19505xxUBMEA
CP: zelfde
CSC: 19505VFGBMF2
Dit?
En eehm, welke "verwachte" update?
Over de verwachte update:
http://www.samsunggalaxys...g-galaxy-s4-apps-naar-sd/
[ Voor 21% gewijzigd door scientist456 op 28-06-2013 17:13 ]
Ik denk dan als deze programma's uitstaan mijn s4 vlotter isfirefighter2 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 14:48:
[...]
telefoon uit zetten???
waarom zou je dat willen??![]()
![]()
![]()
of ben ik fout
Zonder enige informatie over welke programma's het daadwerkelijk gáát is geen zinnig antwoord mogelijk.1475paul schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 17:18:
Ik denk dan als deze programma's uitstaan mijn s4 vlotter is
of ben ik fout
Verwijderd
Dat is hem inderdaad! Mijn toestel is Duits voor zover ik weet (paar duitse rommelapps, en na een update is het menu om mijn sim te unlocken duits). En ik heb inderdaad een "move to SD card" optie nu. Dankscientist456 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 17:11:
[...]
Volgens mij heb je een franse versie van het toestel en is dit de verwachte update. Mijn NL toestel zit nog op i9505xxuame2
Poehe, het is toch weer duidelijk hoe belangrijk investering in een goede case is. Ik liet 'm net van hoog uit mijn handen glippen direct op de vloer en zowel het toestel als case heeft nog geen schrammetje.
Dit werkt toch niet voor de bestanden die, bijvoorbeeld, een spel extra binnenharkt? Ik ben in ieder geval begonnen met het gebruiken van FolderMount *wel root voor nodig*.. Eindelijk alles wat ik maar wil op de SD-kaartscientist456 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 17:11:
[...]
Volgens mij heb je een franse versie van het toestel en is dit de verwachte update. Mijn NL toestel zit nog op i9505xxuame2
Hebben we het over de Spigen Neo Hybrid case? Dan weet ik even wat ie kan hebbenW84 schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 18:34:
Poehe, het is toch weer duidelijk hoe belangrijk investering in een goede case is. Ik liet 'm net van hoog uit mijn handen glippen direct op de vloer en zowel het toestel als case heeft nog geen schrammetje.
Verwijderd
Dit is geen nieuws voor de S4 bezitters, maar een erkenning. Wat de twijfelaars betreft, it's official;
Samsung Galaxy S4 beste smartphone van o.a. Nederland !!! De Galaxy note 8.0 ging er met de titel beste tablet vandoor, the S-pen does the trick
Volgens ‘de Nederlandse consument’ en een vakjury is de Samsung S4 de beste telefoon van 2013 en ontving daarvoor een Graham telecom-award. Congrats Folks !
Samsung Galaxy S4 beste smartphone van o.a. Nederland !!! De Galaxy note 8.0 ging er met de titel beste tablet vandoor, the S-pen does the trick
Volgens ‘de Nederlandse consument’ en een vakjury is de Samsung S4 de beste telefoon van 2013 en ontving daarvoor een Graham telecom-award. Congrats Folks !
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2013 00:51 . Reden: opmaak en gelinkt ]
In BBS zie ik bij kernel wakelocks Fast Dormancy staan op de eerste plaats, en ik heb het gevoel dat dat de accu sneller heeft leeggetrokken. Nog meer mensen die daar last van hebben? Volgens mij kan het niet zoals eerdere toestellen met een code uitgeschakeld worden..
Met deze app sowieso.Franco10 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 02:10:
Volgens mij kan het niet zoals eerdere toestellen met een code uitgeschakeld worden..

Beste medetweakers,
Hebben een of meerdere van jullie last van het feit dat bijvoorbeeld de standaard browser met enorm veel lag gestart wordt? Soms zie je het venster gewoon zwaar schokkerig naar voren komen als ik die aantoets... gebeurd in mindere mate overigens ook bij sommige andere apps. Ik heb mijn telefoon al omgeruild (binnen de wettelijke 8 dagen zichttermijn), maar ook dit model heeft er last van...
Ik heb er net een 10 apps opstaan (geen bjjzondere overigens, denk aan Candy Crush, Rabobank , Whats app en AD.nl) dus aan een vol geheugen zou het ook niet kunnen en moeten liggen...
Wie herkent dit en wie weet hoe er iets aan gedaan kan worden? En zou dit al bekend zijn bij Samsung?
Hebben een of meerdere van jullie last van het feit dat bijvoorbeeld de standaard browser met enorm veel lag gestart wordt? Soms zie je het venster gewoon zwaar schokkerig naar voren komen als ik die aantoets... gebeurd in mindere mate overigens ook bij sommige andere apps. Ik heb mijn telefoon al omgeruild (binnen de wettelijke 8 dagen zichttermijn), maar ook dit model heeft er last van...
Ik heb er net een 10 apps opstaan (geen bjjzondere overigens, denk aan Candy Crush, Rabobank , Whats app en AD.nl) dus aan een vol geheugen zou het ook niet kunnen en moeten liggen...
Wie herkent dit en wie weet hoe er iets aan gedaan kan worden? En zou dit al bekend zijn bij Samsung?
Wat je sowieso als eerste kan proberen is de mate van animaties beperken dan wel uitzetten:renskoenraadt schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 08:21:
Wie herkent dit en wie weet hoe er iets aan gedaan kan worden?

De vertragingen/lag zullen dan niet geheel weg zijn maar het zal i.i..g. stukken sneller aanvoelen allemaal
Thanks! Dus toch maar meteen aan de root
Weet nog niet, was vergeten uit te zetten, nét pas gedaan dusFranco10 schreef op zaterdag 29 juni 2013 @ 09:28:
Thanks! Dus toch maar meteen aan de rootHeb je er zelf ook wat van gemerkt?
Vannacht in 8 uur ong. 4% accu kwijt, met FD aan. Is okay
[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 29-06-2013 09:29 ]
Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV