Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-04-2024

Skv

mytheory schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 17:43:
[...]

Bij mijn vorige toestellen heb ik dat altijd gedaan en het stelt niets voor als je maar een goede protector koopt. Ik heb nu zolang een nep screen protector er op gedaan die ik bij de chinese nep Neo Hybrid gekregen heb. Dat is pas prul en daar heb ik tig luchtbellen en nu al veel echte krassen op.
Ik heb bij vier verschillende iPhones altijd lopen klooien met die stickers, maar uiteindelijk helpt het nauwelijks wat. Dan maar een paar kleine krasjes hoor, het blijft imho een gebruiksvoorwerp, geen kunstwerk..

Vandaag overigens mijn tweede batter+externe lader binnengekregen. Werkt perfect (en die lader is ook bijzonder klein, ben er erg blij mee)!

Tot slot een aanrader: rooten! Ben nu van alle irritante start-upgeluidjes en logo's af, mijn camera maakt geen geluid meer, ik heb anti-diefstal software geïnstalleerd en krijg geen ads meer. En geweldige backups. _O_ Ik begin steeds meer van dit apparaat te houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Hij kan ook goed tegen water:O. Pas na 2 minuut 22 gaat het scherm uit en na 4 dagen in de rijst doet hij het weer perfect volgens dat filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het mogelijk zijn om de stock android van de google edition op de "gewone S4" te zetten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjona100
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:00
Was vandaag in Media Markt en ik had de Samsung Mega in me handen. Wat een groot ding zeg 6" + het uiterlijk is hetzelfde als de S4 maar dan groter en mindere specs

Kendrick Lamar - Ignorance is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:31
Ik heb op een Vario IV (HTC Touch Pro) een screenprotector gehad, maar ik blijf het ondingen vinden. Voor de S2 ooit geprobeerd, maar die protector was DOA (plakbandresten van de verpakking gingen er niet af... ). Daarna niet meer omgekeken naar die zooi en na een krasvrij scherm op de S2 ga ik ervan uit dat de S4 ook niet zal falen in dat opzicht. Gewoon weten waar je de telefoon bewaard. In een pouch op het strand is een drama. Zand erin = schuurpapier. Opletten dus.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Mijne zit altijd in een pouch en toch een krasje. Je kan niet alles tegenhouden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:34

Satom

Verzamel ervaringen

Sj44k13 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 08:50:
Mijne zit altijd in een pouch en toch een krasje. Je kan niet alles tegenhouden denk ik.
Pouch + screenprotector, heeft mijn broertje ook.. maar dan val ik wel terug op de screenprotector :+

Anyway, het is en blijft een gebruiksvoorwerp die ik graag in deze perfecte staat wil houden O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

-oeps-

[ Voor 94% gewijzigd door Skv op 19-06-2013 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:50

W84

Reserve frame binnen, voor het geval dat. :p Helaas is de chrome rand onderdeel van het display. :+

http://i1123.photobucket....19_151714_zps04eac984.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door W84 op 20-06-2013 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casper28
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06:03
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een S4, tot nu toe bevalt hij mij best goed. Alleen aan één punt begin ik me al behoorlijk te irriteren. Hiervoor heb ik een htc sensation gehad, waar het typen echt waanzinnig goed ging met t9 en automatisch worden vervangen. Maar met mijn S4 is het echt verschrikkelijk. Ik typ te snel waardoor het woordenboek mij niet kan bijhouden en ik dus maar halve woorden krijg. Een voorbeeld: als ik een zin aan het typen ben: "Slaap lekker", komt er bij mij te staan "Slaap ,". Dit lijkt me niet helemaal niet de bedoeling. Ik heb contract gehad met Samsung maar zij weten hier geen oplossing voor.....
Weet iemand anders hier iets voor, want voor mij is Swipe geen optie.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb ook ruzie met het toetsenbord hoor, vaak pakt ie een spatie ipv de letter erboven of een cijfer ipv een letter eronder. De suggesties gaan 9 van de 10x uit van de eerste letter, dus dat werkt ook vaak niet.

GoT is sowieso een ramp. Om een of andere reden is het allemaal erg zwaar voor Dolphin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Neem gewoon Swiftkey, werkt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Swiftkey staat plaats 1 in top betaalde apps en dat is geen wonder, want het presteert zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Zijn er al andere gebruikers waarbij de Gyroscope en accelerometer sensor soms uit vallen? Ook de zelftest via *#0*# geeft een foutmelding. maar soms komt ie weer los en kan ik weer mijn beeldscherm automatisch laten draaien... Ook op andere forums kan ik hier niets vinden. hoop niet dat het een hardware defect is, kan mijn telefoon eigenlijk nu even niet missen...

[ Voor 7% gewijzigd door Yerap op 20-06-2013 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi... een maat van me heeft de S4 binnen en meteen ook dropbox geinstalleerd. Gemaakte foto's worden gesynced naar dropbox dus perfect.

Nu wil hij een foto verwijderen van zijn telefoon, hij geeft aan dat dit niet kan maar dat hij dit via dropbox moet doen.

Klopt dit? Ik neem aan dat hij gewoon een foto via zijn S4 kan verwijderen? Blijft de foto op dropbox of gaat ie daar ook weg.

Thnx!

ps. nog 1 uurtje en ik krijg ook de S4 binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:43:
Hoi... een maat van me heeft de S4 binnen en meteen ook dropbox geinstalleerd. Gemaakte foto's worden gesynced naar dropbox dus perfect.

Nu wil hij een foto verwijderen van zijn telefoon, hij geeft aan dat dit niet kan maar dat hij dit via dropbox moet doen.

Klopt dit? Ik neem aan dat hij gewoon een foto via zijn S4 kan verwijderen? Blijft de foto op dropbox of gaat ie daar ook weg.

Thnx!

Ik hoor zojuist van hem dat als hij een foto maakt hij deze alleen wegschrijft naar een dropbox map en niet naar een lokale map. Neem aan dat dat instellingen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-07 03:16
casper28 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 11:26:
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een S4, tot nu toe bevalt hij mij best goed. Alleen aan één punt begin ik me al behoorlijk te irriteren. Hiervoor heb ik een htc sensation gehad, waar het typen echt waanzinnig goed ging met t9 en automatisch worden vervangen. Maar met mijn S4 is het echt verschrikkelijk. Ik typ te snel waardoor het woordenboek mij niet kan bijhouden en ik dus maar halve woorden krijg. Een voorbeeld: als ik een zin aan het typen ben: "Slaap lekker", komt er bij mij te staan "Slaap ,". Dit lijkt me niet helemaal niet de bedoeling. Ik heb contract gehad met Samsung maar zij weten hier geen oplossing voor.....
Weet iemand anders hier iets voor, want voor mij is Swipe geen optie.

Alvast bedankt
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2312179
Werkt bij mij prima! Edit: of wil je t9 blijven gebruiken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Thnx!

Ik heb zelf dropbox sync ook uitgezet. Dan slaat hij ze alleen op in je 'camera' app van je telefoon en synct hij ze met Google+ (ik had al mijn foto's al gebackupt via Picasa). Geen omkijken meer naar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:58:
[...]
Ik hoor zojuist van hem dat als hij een foto maakt hij deze alleen wegschrijft naar een dropbox map en niet naar een lokale map. Neem aan dat dat instellingen zijn?
Als dat zo is, dan zou je geen foto's kunnen bekijken als je geen internet hebt door omstandigheden.
Daarnaast zou je wel erg veel data-verkeer genereren/verstoken als foto's iedere keer uit die dropbox gehaald moeten worden. Met andere woorden, ik geloof er niets van.
En synchroniseren betekent nog altijd data op 2 of meer plaatsen identiek maken.

Dit is natuurlijk heel eenvoudig te controleren door internet compleet uit te schakelen en kijken of je foto's kan bekijken.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2013 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen enkele getoonde inzet, dus weg.

[ Voor 83% gewijzigd door janvanduschoten op 20-06-2013 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Laatst online: 13-08 14:28
Cyanogenmod met als basis de google edition rom wordt echt de shit :P

Hoop ik :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynax
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-07 16:27
Weet iemand hoe ik de verjaardagen van Facebook weer ik de kalender krijg? Als ik account toevoegen doe, kan ik eigenlijk geen account toevoegen..alleen wat er al staat en dat is niet de goede

Opgelost :*)

[ Voor 5% gewijzigd door dynax op 21-06-2013 08:31 ]

mijn systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 12:58:
[...]

Onmogelijk, je kan alleen wegschrijven naar toestel of sdkaart.

Thnx!

Na synchronisatie met je dropbox kan je de fotos bekijken via de galery app. Je kan idd niks verwijderen in je galery, dit moet je in dropbox zelf doen. Met picasa is dit ook het geval.
Is het een foto die op je toestel of sdkaart staat kan je uiteraard wel deleten.
Verwijderd schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 15:27:
[...]

Als dat zo is, dan zou je geen foto's kunnen bekijken als je geen internet hebt door omstandigheden.
Daarnaast zou je wel erg veel data-verkeer genereren/verstoken als foto's iedere keer uit die dropbox gehaald moeten worden. Met andere woorden, ik geloof er niets van.
En synchroniseren betekent nog altijd data op 2 of meer plaatsen identiek maken.

Dit is natuurlijk heel eenvoudig te controleren door internet compleet uit te schakelen en kijken of je foto's kan bekijken.
Eenmaal na synchronisatie kan je idd zonder internet verbinding de fotos van dropbox via galery bekijken, dit gebeurd zoals hierboven genoemd ook met picasa en facebook fotos.
De toestel gaat op een of ander manier de foto's opslaan in de cache of whatever dat erg klein wordt. Om de volledige formaat te krijgen moet je daarom ook de foto downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Weet iemand een oplossing voor de bookmarks van mijn computer te synchroniseren met de stockbrowser?
Ik heb een hekel aan die chrome browser. Heb al heel wat gegoogeled en kan wel het nodige vinden van mensen met dezelfde vraag,maar geen oplossing. Waarom zou google deze optie niet hebben toegevoegd aan de S4? Terwijl de S3 en de Note 2 dit standaard hebben. Heb ook al een mail gestuurd naar Google, maar van hun geen reactie (had ik ook niet verwacht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je nou op een fatsoenlijke manier een volwaardige backup maken van je geroote S4 ?

Ik heb nu een backup via KIES..
Ik heb nu een backup via Titanium ..

In geval van nood, met welk pakket krijg ik alles weer terug op mijn toestel?
Het liefst maak ik een image van mijn toestel.
Met CWM kan dit schijnbaar, alleen daar is nog geen ondersteuning voor een S4 voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olgeros
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 31-08 18:43
Een vraagje:

Ik laad mijn S4 's nachts op. Ik lig dan toch te slapen en gebruik de foon niet. Als ik 's morgens wakker wordt kijk ik altijd even of ik mail en dergelijke heb. Maar verdorie, wat is het standaardkabeltje kort :-(

Dus ik op zoek naar langere kabels en heb er diverse besteld en over laten komen uit China. Kabel werkt prima, zowel data als opladen...... alhoewel..... hij laadt wel HEUL erg traag! Doet meer dan 10 uur over een volledige oplaadbeurt, en dat is nou ook weer niet de bedoeling.

Dus ik op internet gezocht en ik was gelukkig niet de enige. Nu blijkt dat het er aan ligt wat voor USB kabel je hebt (qua bouw). Ik vond dit artikel wat het uitlegt:
http://voyager8.blogspot....se-good-usb-data-and.html

Met behulp van dit tooltje:
Google Play: Galaxy Charging Current Lite
kon ik in de gaten houden hoeveel er doorgestuurd werd naar de telefoon. Met de originele lader en kabel is dit 1900, met de goedkope DX kabel 350. Scheelt nogal dus.

Nu zou ik dus eigenlijk op zoek moeten gaan naar een kabel met een label "24AWG/2C" of beter, maar de webshops zetten dit er niet bij en noemen het simpelweg "oplaadkabel", al dan niet met "prima, uitstekende, of goede" ervoor.

Hebben jullie enig idee waar ik een USB oplaadkabel van >2 meter kan kopen die voldoet aan de norm en waarmee ik dus snel kan opladen?

Edit:
Ik bedacht me dat ik nog wat USB 3.0 kabels (ook van DX) had liggen en heb er een tussen gedaan bij de originele lader & kabel.
Dit werkt dus ook prima en geeft 1900 aan......

Apart....

[ Voor 6% gewijzigd door Olgeros op 21-06-2013 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

330d schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 22:36:
[...]
Eenmaal na synchronisatie kan je idd zonder internet verbinding de fotos van dropbox via galery bekijken, dit gebeurd zoals hierboven genoemd ook met picasa en facebook fotos.
De toestel gaat op een of ander manier de foto's opslaan in de cache of whatever dat erg klein wordt. Om de volledige formaat te krijgen moet je daarom ook de foto downloaden.
Ik heb geen ervaring met dropbox, maar als ik foto's maak verwacht ik dat het origineel op de telefoon opgeslagen wordt en daar ook in ongewijzigde vorm blijft staan, en dat is denk ik ook zo.
Als dropbox dat wijzigt en alleen daar het origineel zou staan, zou ik er iig geen gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leergierig
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 15:30
goedemiddag,

ik heb vanochtend eindelijk mijn S4 ontvangen. ben nu bezig om alles in te stellen en uit te proberen, maar loop tegen een 'probleem' op. Ik heb twee verschillende emailaccounts geïnstalleerd op de S4 en wil graag op mijn startscherm twee koppelingen plaatsen (een naar ieder individueel account). Ik krijg het alleen voor elkaar om een algemene mailsnelkoppeling te plaatsen. Bij mij HTC One, en volgens mij ook op de S3 was het wel mogelijk om individuele snelkoppelingen per account toe te voegen.

Waarschijnlijk doe ik iets fout, maar als iemand de oplossing weet, ben ik zeer dankbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
He mensen,
Ik stoor mij toch wel aan een aantal zaken van de S4 en wil hem dus ook gaan rooten.

Welke root gebruiken jullie en waarom die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Denthis schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:57:
He mensen,
Ik stoor mij toch wel aan een aantal zaken van de S4 en wil hem dus ook gaan rooten.

Welke root gebruiken jullie en waarom die?
Heel topic over

[Samsung Galaxy S IV] Rooten en Custom ROM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
is er nog steeds niks bekend wanneer we de update gaan krijgen? kheb nog maar 900mb vrij =(

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:28
Beste Tweakers,

Ik heb sinds vandaag de S4. Ben er super tevreden over, naar mijn idee is de S4 wat de S3 had moeten zijn. Vooral het scherm is superieur (veel betere kleurweergave, zwart ook weer echt zwart, zoals bij de S2 was).

De S4 zit lekker vol met functies, ik snap alleen niet wat "mijn plaatsen" onder locatieservices doet. Ik dacht dat dit er bijvoorbeeld voor was om geen patroon in te hoeven voeren als je op bekende wifi netwerken bent. Maar dit doet het niet, waar is het dan wel goed voor?

Ook heb ik een leuk effectje van de weather widget ontdekt. Als je animaties aanzet in de instellingen ervan bewegen bijvoorbeeld de wolken mee als je je telefoon beweegt. Een beetje zoals het paralax effect van iOS7. Nogal subtiel.

[ Voor 18% gewijzigd door -Edwin- op 21-06-2013 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z_Jr
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-04-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:24:
[...]

Ik heb geen ervaring met dropbox, maar als ik foto's maak verwacht ik dat het origineel op de telefoon opgeslagen wordt en daar ook in ongewijzigde vorm blijft staan, en dat is denk ik ook zo.
Als dropbox dat wijzigt en alleen daar het origineel zou staan, zou ik er iig geen gebruik van maken.
Ik heb automatische sync met dropbox aanstaan (synced alleen op een WIFI netwerk). Er zit een 64gb sandisisk ultra microsd in.

Als ik een foto maak terwijl ik verbonden ben met een wifi netwerk, dan upload mn mobiel automatisch de foto/filmpje op dropbox. Het bestand komt overigens OOK terecht op mijn microsd kaart. Ik kan het bestand dus van mijn telefoon 'verwijderen' door het bestand van mijn microsd kaart af te halen. Hierdoor wordt het bestand niet meer zichtbaar*.

Dit allemaal met standaart opties, geen geroot of duistere trucjes.

*Het bestand wordt wel weer 'zichtbaar' als je bij je "Albums" de optie "Weer te geven inhoud - Dropbox" aanvinkt. Het staat dus eigenlijk, wel op je mobiel. 2x zelfs als je alle dropbox files met je telefoon synced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Z_Jr schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 23:31:
[...]
Ik heb automatische sync met dropbox aanstaan (synced alleen op een WIFI netwerk). Er zit een 64gb sandisisk ultra microsd in.

Als ik een foto maak terwijl ik verbonden ben met een wifi netwerk, dan upload mn mobiel automatisch de foto/filmpje op dropbox. Het bestand komt overigens OOK terecht op mijn microsd kaart. Ik kan het bestand dus van mijn telefoon 'verwijderen' door het bestand van mijn microsd kaart af te halen. Hierdoor wordt het bestand niet meer zichtbaar*.

*Het bestand wordt wel weer 'zichtbaar' als je bij je "Albums" de optie "Weer te geven inhoud - Dropbox" aanvinkt. Het staat dus eigenlijk, wel op je mobiel. 2x zelfs als je alle dropbox files met je telefoon synced.
Bedankt, dit is toch heel wat anders dan wat "Isofile" schreef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 09:22:
[...]

Bedankt, dit is toch heel wat anders dan wat "Isofile" schreef.
Klopt, wat hij beschreef klopt ook niet.
Je kan overigens oo 2 toestellen dezelfde dropboxaccount gebruiken. In mijn geval gebruik ik en mijn vrouw dezelfde account. Dus al onze geschoten fotos worden naar 1 dropboxmap geupload. En ik mijn pc aanzet dan wordt de inhoud ook oo lokale hd gesynch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Tijdens de review van de S4 op Tweakers werd als goed punt de autocorrect functie genoemd. Omdat Samsung het systeem van Swiftkey zou hebben oid.

Ik blij dat ik na de S3 weer autocorrect kan gebruiken op de standaard keyboard. Maar wat een drama is het zeg, dat ding bakt er niks van. Nu kan ik autocorrect uitzetten, zo erg vind ik dat niet, of een andere keyboard gebruiken. Maar hoe komt Tweakers er dan bij dat de S4 zeer goede woordvoorspellingen heeft?

EDIT: Ik merk eigenlijk dat het toestenbord van de S4 gewoon achterloopt als je snel typt, waardoor die allemaal rare dingen neerzet als je te snel gaat. Best wel storend, maar goed, daarvoor is het Android :)

[ Voor 18% gewijzigd door -Edwin- op 22-06-2013 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:25
DeeSung schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 12:30:
Trouwens need for speed most wanted is gratis te downloaden in Samsung app store.
ter herinnering. ik kwam hier zojuist pas achter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-08 20:43
-Edwin- schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 19:36:
Tijdens de review van de S4 op Tweakers werd als goed punt de autocorrect functie genoemd. Omdat Samsung het systeem van Swiftkey zou hebben oid.

Ik blij dat ik na de S3 weer autocorrect kan gebruiken op de standaard keyboard. Maar wat een drama is het zeg, dat ding bakt er niks van. Nu kan ik autocorrect uitzetten, zo erg vind ik dat niet, of een andere keyboard gebruiken. Maar hoe komt Tweakers er dan bij dat de S4 zeer goede woordvoorspellingen heeft?

EDIT: Ik merk eigenlijk dat het toestenbord van de S4 gewoon achterloopt als je snel typt, waardoor die allemaal rare dingen neerzet als je te snel gaat. Best wel storend, maar goed, daarvoor is het Android :)
Ik deel deze ervaring, heb precies dezelfde problemen met autocorrect. Woorden die ingekort worden waar dat niet hoeft aka foute voorspelling: Ik typ 'made' maar autocorrect loopt achter en maakt er 'mad' van (engels voorbeeldje ;) ). Vandaar dat ik ook daadwerkelijk SwiftKey heb gekocht, 2 euro en heel wat minder zorgen. IMO een goede deal :)

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
theburninglink schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 22:52:
[...]

Ik deel deze ervaring, heb precies dezelfde problemen met autocorrect. Woorden die ingekort worden waar dat niet hoeft aka foute voorspelling: Ik typ 'made' maar autocorrect loopt achter en maakt er 'mad' van (engels voorbeeldje ;) ). Vandaar dat ik ook daadwerkelijk SwiftKey heb gekocht, 2 euro en heel wat minder zorgen. IMO een goede deal :)
Precies, je verwoordt het prima. Het zal vast wel met een update worden opgelost (of Samsung kennende... |:( ).

Ik heb de S3 toch een jaar zonder autocorrect gebruikt, ik kan zo ook wel even verder. Als het me echt gaat irriteren koop ik ook wel lekker Swiftkey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Het gaat voor mij nu tussen de Galaxy S4 en de HTC One. Ik heb de voordelen en nadelen al een beetje bekeken voor mijzelf, maar ik blijf met de accuduur zitten. Ik zal de telefoon niet non stop dagelijks gebruiken, ik zal gewoon zo nu en dan wat berichten op Whatsapp versturen en bekijken. Soms wat browsen en Youtube en gewoon bellen. Dus vergeleken met velen is dit vrij weinig verwacht ik, dan kan ik toch zeker wel een dag a anderhalf ermee voordat ie weer moet opladen? En hoe lang duurt het opladen precies? Graag hoor ik jullie mening hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
devilsnight schreef op zondag 23 juni 2013 @ 00:05:
Het gaat voor mij nu tussen de Galaxy S4 en de HTC One. Ik heb de voordelen en nadelen al een beetje bekeken voor mijzelf, maar ik blijf met de accuduur zitten. Ik zal de telefoon niet non stop dagelijks gebruiken, ik zal gewoon zo nu en dan wat berichten op Whatsapp versturen en bekijken. Soms wat browsen en Youtube en gewoon bellen. Dus vergeleken met velen is dit vrij weinig verwacht ik, dan kan ik toch zeker wel een dag a anderhalf ermee voordat ie weer moet opladen? En hoe lang duurt het opladen precies? Graag hoor ik jullie mening hierover.
Het opladen gaat sowieso sneller dan bij de One. Door een bepaalde implementatie van Qualcomm die wel aan staat bij de S4 en niet bij de One. Wel moet je hiervoor de originele kabel gebruiken, of in ieder geval een die dit ook ondersteunt. Ik gebruikte gisteren de oplader van de S3 en dat ging echt enorm traag. Met een reguliere 2,1A lader duurde het net 3,5 uur. Maar zoals gezegd, met de originele gaat dit dus sneller.

Batterijduur ben ik erg over te spreken. Met mijn S3 haalde ik het eind van de dag moeilijk. Vandaag, mijn eerste dag met de S4 had ik op weg naar werk om half 8 's ochtends 50% batterij (vraag me niet waarom). Toen ik 's avonds om 6 uur thuis was had ik nog 20% over. Dit was op het 3G netwerk, met Wi-Fi haal je er veel meer uit is mijn ervaring. Ook vermoed ik dat dit nog beter wordt, na een aantal keer leeg laten lopen en weer opladen.

Verder moet ik eerlijk zeggen dat ik behalve op Tweakers, overal heb gelezen dat de batterijduur van de S4 toch echt beter is dan die van de One. Inclusief de 30 dagen test van Phonedog.

Kortom, batterijduur zou wel het laatste zijn waarop ik de S4 zou laten afvallen. Andere punten zijn jouw keus natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-07 03:16
devilsnight schreef op zondag 23 juni 2013 @ 00:05:
Waar voor mij ook een doorslaggevende factor was, is het feit dat de batterij van de s4 verwisselbaar is. Met name kijkende naar de lange termijn is dat zeker een voordeel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 16:36
Over accuduur ben ik ook tevreden. Toch heb ik enkele accu savers voor de gein uitgeprobeerd. BatteryGuru en Greenify bleken allemaal nauwelijks tot niets uit te maken. In de tijd dat ik nog een HTC Touch HD had heb ik juice defender ultimate gekocht en daar kon je echt het einde van de dag mee halen. Misschien dat ik die nog eens ga proberen. Maar zoals gezegd het is niet echt nodig of je moeten enkele uren achter elkaar games spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Ik had vannacht toch wel een slechtere ervaring. Google Now en locatie bijwerken staan uit. Ik had dan ook bijna geen wakelocks. Toch is er in 9 uur tijd zonder iets te doen 30% batterij afgegaan. Ik heb vol bereik hier en ook goede wifi signaal.

Heb ik dan toch net als met de s3 een toestel met waardeloos stand by tijd in handen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 16:36
-Edwin- schreef op zondag 23 juni 2013 @ 11:11:
Ik had vannacht toch wel een slechtere ervaring. Google Now en locatie bijwerken staan uit. Ik had dan ook bijna geen wakelocks. Toch is er in 9 uur tijd zonder iets te doen 30% batterij afgegaan. Ik heb vol bereik hier en ook goede wifi signaal.

Heb ik dan toch net als met de s3 een toestel met waardeloos stand by tijd in handen?
Gebruik je een app zoals GSam Battery Monitor? Daar zou je kunnen zien waar die 30% vandaan komt. 30% is wel heel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
mytheory schreef op zondag 23 juni 2013 @ 12:49:
[...]

Gebruik je een app zoals GSam Battery Monitor? Daar zou je kunnen zien waar die 30% vandaan komt. 30% is wel heel veel.
Ik heb BetterBatteryStats. En daar zie ik geen wakelocks of andere opvallende dingen. De processor is bijna altijd op zn laagst geklokt volgens BBS en bovendien zit het toestel in 88% van de tijd in deep sleep. Dus ik heb echt geen idee waar dit vandaan zou kunnen komen. Ook in de batterij statusoverzicht van Android zelf zie je echt vrijwel geen wakelocks gedurende de nacht.

[ Voor 9% gewijzigd door -Edwin- op 23-06-2013 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unneoetech
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 10:10
Tijdens mijn heenreis op vakantie gebeurde helaas het volgende. Ik zat in de trein en mijn S4 viel tussen de stoel door op de grond (ongeveer 0.5m hoog). Sindsdien zitten er twee scheuren in de bovenste laag van het scherm :(. Ik ga morgen eens naar de Hi store om te kijken wat zij hier van vinden. Ik vind eigenlijk dat dit gewoon binnen de garantie hoort te vallen en dat een telefoon een dergelijke val makkelijk aan moet kunnen. (Al mijn vorige telefoons hebben honderden keren zulke val overleeft). Hopelijk zijn zij het er mee eens en vervangen ze de laag of t scherm.
Ik vind het niet heel storend maar gezien ik van plan was om nog 1 jaar en 11 maanden met deze telefoon te doen wil ik het graag opgelost zien. Daarnaast vind ik het schokkend dat deze telefoon zo weinig kan hebben en wil ik iedereen waarschuwen!
Ik ga in ieder geval wel een screenprotector en case bestellen...
Pics:
Afbeeldingslocatie: http://members.ziggo.nl/1234567891011/Image1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.ziggo.nl/1234567891011/Image2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.ziggo.nl/1234567891011/Image3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:47
Unneoetech schreef op zondag 23 juni 2013 @ 16:15:
Ik vind eigenlijk dat dit gewoon binnen de garantie hoort te vallen en dat een telefoon een dergelijke val makkelijk aan moet kunnen.
Sorry, geen schijn van kans.

Smartphones zijn fragiel, ga er voorzichtiger mee om. Ik ken jou niet, maar jij kent wel jezelf. Laat je vaak dingen vallen? Koop een hoesje. Laat je heel vaak dingen vallen? Koop een extra dik hoesje.

[ Voor 31% gewijzigd door Xeanor op 23-06-2013 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Xeanor schreef op zondag 23 juni 2013 @ 16:56:
[...]

Sorry, geen schijn van kans.

Smartphones zijn fragiel, ga er voorzichtiger mee om. Ik ken jou niet, maar jij kent wel jezelf. Laat je vaak dingen vallen? Koop een hoesje. Laat je heel vaak dingen vallen? Koop een extra dik hoesje.
Of een Nokia 3310 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:02
Valschade hoort niet onder garantie. Dat is op voorhand een verloren zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
daarom heb ik bij mediamarkt tegen schade verzekerd, 8 euro per maand ofzo maar ALS die valt heb ik iig garantie (toestel zonder abbo gekocht)

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Tiduz schreef op zondag 23 juni 2013 @ 21:24:
daarom heb ik bij mediamarkt tegen schade verzekerd, 8 euro per maand ofzo maar ALS die valt heb ik iig garantie (toestel zonder abbo gekocht)
Ik weet niet wat een los scherm kost, maar ik hoop voor je dat het heel duur is. Anders gooi je bijna 200 euro weg. Ik zou het nooit doen, zo'n verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Overigens als reactie op de vragen over de accu van de mensen hierboven: ik onderschrijf dat het langer duurt om op te laden als je een andere wandlader gebruikt dan origineel (die heeft een output van 2 A en gaat erg rap).

Ik heb zelf de telefoon nooit aan de lader hangen, omdat ik een extra accu met laaddock heb gekocht. Als de batterij leeg is wissel ik ze gewoon om. Bij zeer intensief gebruik heb ik 's avonds beide batterijen leeg overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:02
Heb je niet snel speling als je die achterkant er telkens afhaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Engineer Stewie schreef op zondag 23 juni 2013 @ 23:07:
Heb je niet snel speling als je die achterkant er telkens afhaalt?
Geen idee, ik heb die S4 net een week. En als er speling komt, dan doe ik er wel een andere achterkant op (heb een aluminium exemplaar besteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:03
Fijn. Nu de telefoon denk ik iets meer dan een maand en mijn scherm begint nu al in te branden. Je ziet de statusbalk iets lichter dan de rest. Zichtbaar op mijn homescreen en met lcd tester. Heb auto brightness aanstaan. De s4 heb ik ook gebruikt met navigeren naar spanje. Ben benieuwd hoe snel dit erger wordt. Jammer... Echt de laatste keer dat ik een toestel met amoled scherm koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Tijdens mijn heenreis op vakantie gebeurde helaas het volgende. Ik zat in de trein en mijn S4 viel tussen de stoel door op de grond (ongeveer 0.5m hoog). Sindsdien zitten er twee scheuren in de bovenste laag van het scherm :(. Ik ga morgen eens naar de Hi store om te kijken wat zij hier van vinden. Ik vind eigenlijk dat dit gewoon binnen de garantie hoort te vallen en dat een telefoon een dergelijke val makkelijk aan moet kunnen. (Al mijn vorige telefoons hebben honderden keren zulke val overleeft). Hopelijk zijn zij het er mee eens en vervangen ze de laag of t scherm.
Ik vind het niet heel storend maar gezien ik van plan was om nog 1 jaar en 11 maanden met deze telefoon te doen wil ik het graag opgelost zien. Daarnaast vind ik het schokkend dat deze telefoon zo weinig kan hebben en wil ik iedereen waarschuwen!
Pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zelfde gehad met me s3 die nu jaar oud is, bij uitstappen met auto zacht gevallen boem zelfde soort scheur, jaha gorilla glas, ga je niks tegen doen.

Beter tekoop zetten op marktplaats, omdat een reperateur hem eenvoudig kan maken en doorverkopen, je kan zeker 200 nog pakken en dan zelf nieuwe halen, maken kost ook 200 dus zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 02:15

Jimbolino

troep.com

PacinoAllstars schreef op maandag 24 juni 2013 @ 01:04:
[...]

zelfde gehad met me s3 die nu jaar oud is, bij uitstappen met auto zacht gevallen boem zelfde soort scheur, jaha gorilla glas, ga je niks tegen doen.

Beter tekoop zetten op marktplaats, omdat een reperateur hem eenvoudig kan maken en doorverkopen, je kan zeker 200 nog pakken en dan zelf nieuwe halen, maken kost ook 200 dus zinloos.
Volgens mij kun je hem wel goedkoper maken hoor.
Je moet er wel tijd en geduld voor hebben.
De reparatie van mijn S3 was iig een rotklus, maar uiteindelijk weer als nieuw.

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Kan iemand die Magna Carta app voor het album van Jay-Z al downloaden? Ik zie nog niks op de Play Store of de Samsung App Store. Op de website staat wel 'download the Magna Carta App today'. Of geldt deze actie niet in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 09:59:
Hoe kan je nou op een fatsoenlijke manier een volwaardige backup maken van je geroote S4 ?

Met CWM kan dit schijnbaar, alleen daar is nog geen ondersteuning voor een S4 voor :(
bump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
waar zitten de instellingen voor als de acu leger is dan 15%.
want dan gaat mijn wifi en dergelijke uit, dit is vreselijk irritant.

Ik heb altijd tjidens een app (als ik aan het typen ben) een toetsenbord logo boven in beeld.
Hoe krijg ik deze weg, vind het maar irritant en het gebruikt weer gehuegen van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Pics:
Tegenwoordig (eigenlijk sinds de laatste twee toestellen) koop ik standaard een case, geen flipcover, maar gewoon een case. Je ziet en hoort zoveel mensen om je heen die na een valpartij van een telefoon krassen/barsten en weet ik veel wat hebben.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Pics:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe ga je aantonen dat het 0,5m was? Dit ga je nooit vergoed krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Z_Jr schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 23:31:
[...]

Ben ik weer... en ondertussen ook de S4 rijker geworden. Wat jij beschrijft klopt helemaal nadat ik zelf ook dropbox had geinstalleerd en ermee heb gespeeld. Die maat van me begrijpt het synchronieren niet helemaal maar is ook zelf nu bij nadat ie een avondje is langsgeweest.

Over de S4... was zelf niet helemaal happy met Touchwiz, veel te speels... heb nu Nova Launcher er opgezet met Holo Locker en Transparent Weather widget en dat bevalt me stukken beter. Gewoon Jellybean layout.

Voor de rest, geweldige telefoon... snel en geweldig beeld. Heb wel de kleurweergave op 'film' gezet waardoor die iets minder saturated is.

Ben er happy mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senor Sjon schreef op maandag 24 juni 2013 @ 09:01:
[...]
Hoe ga je aantonen dat het 0,5m was? Dit ga je nooit vergoed krijgen.
Idd, daarnaast is hij kennelijk verre van voorzichtig, want zijn vorige toestellen zijn al honderden keren gevallen en altijd heel gebleven, jaja.... dat zijn dan geen smartfone's geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

330d schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 12:42:
[...]

Klopt, wat hij beschreef klopt ook niet.
Je kan overigens oo 2 toestellen dezelfde dropboxaccount gebruiken. In mijn geval gebruik ik en mijn vrouw dezelfde account. Dus al onze geschoten fotos worden naar 1 dropboxmap geupload. En ik mijn pc aanzet dan wordt de inhoud ook oo lokale hd gesynch.
Dat hebben wij ook gedaan... toch wel een onwijs handige optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Edwin- schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 19:36:

het is idd een drama, na een paar berichtjes gelijk Swiftkey erop gezet en wat een verademing is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
Nou afgelopen nacht is er in 7 uur 4% batterij afgegaan. Dus ik denk dat er de nacht ervoor toch nog wat aan stond. Batterijduur bij gebruik is sowieso prima, ben er dus heel blij mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent227
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 12:14
Ik hou het ook prima vol met een volle batterij, 17 uur haal ik makkelijk, soms wel meer. Doe overdag:

- Browser ( Intensief op sommige momenten )
- E-mailen, whatsapp, hangouts
- Games; Dead trigger enzovoort.

Ben erg tevreden met me Galaxy s4.

Mijn PC configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Batterij is meer dan prima! :)

Afbeeldingslocatie: http://i1123.photobucket.com/albums/l552/Lethal_AK47/Screenshot_2013-06-17-13-45-36_zps7d82eca9.png

Alleen gaat er bij mij ook in de nacht soms veel af. In het begin amper een paar % en nu vrij veel. Ik denk zelf dat het met auto syncs te maken heeft van mail en andere accounts aangezien ik wifi 's nachts aan laat staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unneoetech
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 10:10
Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2013 @ 10:37:
[...]

Idd, daarnaast is hij kennelijk verre van voorzichtig, want zijn vorige toestellen zijn al honderden keren gevallen en altijd heel gebleven, jaja.... dat zijn dan geen smartfone's geweest.
Om mij nou meteen onvoorzichtig te nomen vind ik nogal gewaagd op basis van deze gegevens maar goed... Het honderden keren laten vallen is enigszins gechargeerd maar mijn vorige telefoons (Sony Xperia S, Acer Liquid, HTC Hero) zijn toch wel een aantal keren vanaf het nachtkastje gevallen of op/van de bank.
Wat ik wel wil zeggen is dat ik toch zou verwachten dat het Gorilla Glass wel tegen een stootje kan. Natuurlijk kun je hem niet met 10 m/s tegen de muren aan gooien maar een kleine val zou toch moeten kunnen vind ik. Ik wil ook vooral mensen waarschuwen dat deze telefoon fragiel is.

Hi zal nu kijken wat er te maken valt (leasecontract). Ik ga hem tevens bij mijn reisverzekering opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Ik heb net mijn S4 gereset, maar krijg nu weer de melding dat ik Galaxy s4 bij facebook 'moet' aanmelden bij elke reboot. Hoe zet ik dat ook al weer uit? Het is mij vorige keer gelukt, maar ik ben het vergeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unneoetech schreef op maandag 24 juni 2013 @ 14:56:
[...]
Om mij nou meteen onvoorzichtig te nomen vind ik nogal gewaagd op basis van deze gegevens maar goed... Het honderden keren laten vallen is enigszins gechargeerd maar mijn vorige telefoons (Sony Xperia S, Acer Liquid, HTC Hero) zijn toch wel een aantal keren vanaf het nachtkastje gevallen of op/van de bank.
Wat ik wel wil zeggen is dat ik toch zou verwachten dat het Gorilla Glass wel tegen een stootje kan. Natuurlijk kun je hem niet met 10 m/s tegen de muren aan gooien maar een kleine val zou toch moeten kunnen vind ik. Ik wil ook vooral mensen waarschuwen dat deze telefoon fragiel is.

Hi zal nu kijken wat er te maken valt (leasecontract). Ik ga hem tevens bij mijn reisverzekering opgeven.
Iedere smartfoon met een flink scherm is kwetsbaar/fragiel, maar het hangt er maar net vanaf op welke manier de foon de grond raakt. Zo zou hij bijvoorbeeld van 1 meter hoogte plat neer kunnen komen en heel blijven, maar van 50 cm op zijn zijkant op een randje vallen een scheur zoals bij jou veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:47
Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2013 @ 15:54:
[...]

Iedere smartfoon met een flink scherm is kwetsbaar/fragiel, maar het hangt er maar net vanaf op welke manier de foon de grond raakt. Zo zou hij bijvoorbeeld van 1 meter hoogte plat neer kunnen komen en heel blijven, maar van 50 cm op zijn zijkant op een randje vallen een scheur zoals bij jou veroorzaken.
Precies dit. De hoek van impact maakt gigantisch veel uit, en dat is gewoon puur random. Als je pech hebt laat je 10 telefoons achter elkaar allemaal in 1 val stuk vallen. Als je geluk hebt overleven ze het allemaal. Maar als je al vaker dingen uit je handen laat vallen zou ik er (voordat je hem stuk laat vallen overigens) snel een hoesje voor kopen.

[ Voor 10% gewijzigd door Xeanor op 24-06-2013 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar blijft die update nou? Snap niet waarom dat zo lang moet duren als hij in Duitsland wel al beschikbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Hij is volgens mij al in meer landen beschikbaar onderhand. Ik hoop dat hij inderdaad snel naar Nederland komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
Hier zijn meer mensen die van iphone af komen.
zijn jullie tevreden over android?

ik vind het niet geweldig.
erg verschillig en onstabiel.
niets werkt 100x achter elkaar het zelfde :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Op deze site is al eens iets verteld over S4 telefoons die schitteringen/strepen hebben horizontaal,en die voornamelijk zichtbaar zijn op witte oppervlakten. Het lijkt een beetje op inferentiestoringen. Ik heb dit ook, heb vandaag maar eens met Samsung gebeld. Daar kon mij mijn niet vertellen wat de oorzaak zou kunnen zijn.
Ik ben er inmiddels achter gekomen wat de oorzaak is. Deze soring doet zich voor bij verbinding/maken met het internet. Zet je de telefoon op vliegtuig stand dan zijn de storingen weg. Het lijkt dus wel of het zend/ontvangst gedeelte niet goed is afgeschermd. Conclusie van het verhaal is dus dat er iets niet goed zit. Zijn er meer mensen die dit probleem hebben, en dit even willen proberen? Dan ga ik nog eens een belletje plegen met de heren/dames van Samsung..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:03
Anteros schreef op zondag 23 juni 2013 @ 23:14:
Fijn. Nu de telefoon denk ik iets meer dan een maand en mijn scherm begint nu al in te branden. Je ziet de statusbalk iets lichter dan de rest. Zichtbaar op mijn homescreen en met lcd tester. Heb auto brightness aanstaan. De s4 heb ik ook gebruikt met navigeren naar spanje. Ben benieuwd hoe snel dit erger wordt. Jammer... Echt de laatste keer dat ik een toestel met amoled scherm koop.
Update. Niet alleen mijn statusbalk is ingebrand, delen van tomtom zijn ook ingebrand.

Tomtom heb ik gebruikt om van Brabant naar Barcelona te navigeren. Dat ging overigens erg goed, maar tomtom stond dan wel gemiddeld 7u per dag aan. Op auto brightness.

Tomtom heeft onderin een zwarte balk waar oa de navigatiestatistieken in staan. Deze balk, inclusief de 'rode weg', zijn nu licht zichtbaar op een grijze achtergrond. Je bent dus gewaarschuwd! Als je iets voor langere tijd op je scherm hebt staan met een hogere brightness, dan kan dit inbranden op je scherm.

Iemand een idee of dit na verloop van tijd minder wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:58

The Wizard

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 09:59:

TWRP kun je toch wel gebruiken voor de S4? Ik heb TWRP er al opgehad bij het uitproberen van een custom ROM. In TWRP kun je ook een soort van nandroid backup maken.
Jimbolino schreef op maandag 24 juni 2013 @ 01:29:
[...]

Volgens mij kun je hem wel goedkoper maken hoor.
Je moet er wel tijd en geduld voor hebben.
De reparatie van mijn S3 was iig een rotklus, maar uiteindelijk weer als nieuw.
Een nieuw scherm (alleen glas) heb je voor 15 - 20 dollar op Ebay, een complete LCD + digitizer kost je wel rond de 190 dollar.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Denthis schreef op maandag 24 juni 2013 @ 18:29:

Kun je misschien iets duidelijker uitleggen wat niet 100x achter elkaar werkt? Dit is mijn 3de jaar Android en als iets werkt, dan houd het er niet maar zo mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denthis schreef op maandag 24 juni 2013 @ 18:29:

Ik had hiervoor een iphone. Vind de s4 prima werken. En ik heb helemaal geen last van instabiliteit. Bij de iphone had ik ook spontaan afsluiten van apps en dergelijke, dat heb ik nu nog niet meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Verwijderd schreef op maandag 24 juni 2013 @ 23:28:
[...]

Ik had hiervoor een iphone. Vind de s4 prima werken. En ik heb helemaal geen last van instabiliteit. Bij de iphone had ik ook spontaan afsluiten van apps en dergelijke, dat heb ik nu nog niet meegemaakt.
Ik sluit me hier volledig bij aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Hmmm, de laatste tijd heb ik vaak spontaan reboots. Vooral met browsen. Meer die er last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung is een 50/50 partnerschap aangegaan met de Duitse Carbon vezel producent 'SGL Group - The Carbon Company'. Koolstof- Carbon vezels worden gemaakt uit acrylvezels die door middel van pyrolyse -vacuüm zuigen en (dus zonder zuurstof) verhitten- bij temperaturen tot 3000 °C verkoold worden.
Samsung wil haar marktpositie versterken door te innoveren en in te zetten op duurzame en lichtere producten. De o.a. Samsung ATIV Q kan op deze manier nog lichter en handzamer worden, waardoor de slagingskansen -van deze allround desktop/tablet vervanger- nog groter worden. Als alles goed gaat (aangaande verschillende vergunningen), hopen ze in juli al de joint venture op te starten. De verwachting is dat de SGL Group de uit carbon (-composieten) vervaardigde producten al in augustus aan Samsung kan leveren (nog ruim voor de presentatie vd Note 3... ).

Men kan carbon verweven (letterlijk versmelten of in een o.a. honinggraatconstructie integreren) met andere materialen, afhankelijk v.d. speciefieke eisen van de producent. Belangrijkste eigenschappen zijn -terwijl tegenstrijdig- Licht maar alsnog SuperSterk (Welcome 2 the Future Folks).
Vanwege deze flexibele eigenschappen van carbon willen de Zuid-Koreanen de nieuwe materialen binnen de hele Samsung Group gebruiken. De consumenten elektronika afdeling 'Samsung Electronics' en specifiek o.a. de divisie 'Telecommunication Network', die verantwoordelijk zijn voor o.a. smartphones, willen van deze lichte en vooral duurzame materialen gebruik maken. Het lijkt me niet onwerkelijk dat Samsung op korte termijn smartphones en tablets gaat aanbieden, waarvan printplaat, (eventueel geintegreerd in) midframe en body van carbon (-composiet) gemaakt zijn.

Ik begrijp dat deze strategie de huidige S4 gebruiker niet meteen enthousiast maakt (vanwege aankoop S4), maar t'is wel leuk om te weten dat ze constant innoveren. Het nieuws staat wel in directe verbinding van de wensen van heel veel mensen (te veel plastic...). Anyway; Brrrrrrring It On, Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent227
Snap niet waarom Samsung in Nederland zo laat is met updaten. Wat maakt Duitsland zo speciaal dat ze het daar eerder uitbrengen.

Mijn PC configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Gaat lekker... reboots en vanmorgen de wekker die niet afgaat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent227
W84 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 01:11:
Hmmm, de laatste tijd heb ik vaak spontaan reboots. Vooral met browsen. Meer die er last van hebben?
Moet eerlijk zeggen dat ik nog geen spontaan reboots heb gehad.

Mijn PC configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Anarchist
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-05 14:04
Vincent227 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 09:28:
[...]

Moet eerlijk zeggen dat ik nog geen spontaan reboots heb gehad.
Heb ik al wel ene paar keer gehad. ook is hij een keer s'nachts tijdens het laden vastgelopen.

Android wakelock (mediaserver) vreet af en toe de accu op. Ook is het toestel steeds meer gaan laggen, wat hij in het begin dus niet echt deed.

Vind het op zich best een fijn toestel, alleen jammer dat de prestaties bij mij zo snel achteruit gaan. Ik heb geen zin om elke 2 maanden mijn toestel naar fabrieksinstellingen te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Stock browser gebruik je? Die gebruik ik niet :9 maar verder nergens last van..

Alhoewel, ik wil S-Health vanuit de App updaten, want hij zegt dat er een update is, maar dan gebeurd er weinig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Klopt, die gebruik ik meestal. Maar het gebeurde gisteren ook via een app, dus lijkt uit het systeem te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Vincent227 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 08:13:
Snap niet waarom Samsung in Nederland zo laat is met updaten. Wat maakt Duitsland zo speciaal dat ze het daar eerder uitbrengen.
Duitsland is een van de grootste markten die er is. Nederland is maar een piepklein landje.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 01:50:
Samsung is een 50/50 partnerschap aangegaan met de Duitse Carbon vezel producent 'SGL Group - The Carbon Company'. Koolstof- Carbon vezels worden gemaakt uit acrylvezels die door middel van pyrolyse -vacuüm zuigen en (dus zonder zuurstof) verhitten- bij temperaturen tot 3000 °C verkoold worden.
Samsung wil haar marktpositie versterken door te innoveren en in te zetten op duurzame en lichtere producten. De o.a. Samsung ATIV Q kan op deze manier nog lichter en handzamer worden, waardoor de slagingskansen -van deze allround desktop/tablet vervanger- nog groter worden. Als alles goed gaat (aangaande verschillende vergunningen), hopen ze in juli al de joint venture op te starten. De verwachting is dat de SGL Group de uit carbon (-composieten) vervaardigde producten al in augustus aan Samsung kan leveren (nog ruim voor de presentatie vd Note 3... ).

Men kan carbon verweven (letterlijk versmelten of in een o.a. honinggraatconstructie integreren) met andere materialen, afhankelijk v.d. speciefieke eisen van de producent. Belangrijkste eigenschappen zijn -terwijl tegenstrijdig- Licht maar alsnog SuperSterk (Welcome 2 the Future Folks).
Vanwege deze flexibele eigenschappen van carbon willen de Zuid-Koreanen de nieuwe materialen binnen de hele Samsung Group gebruiken. De consumenten elektronika afdeling 'Samsung Electronics' en specifiek o.a. de divisie 'Telecommunication Network', die verantwoordelijk zijn voor o.a. smartphones, willen van deze lichte en vooral duurzame materialen gebruik maken. Het lijkt me niet onwerkelijk dat Samsung op korte termijn smartphones en tablets gaat aanbieden, waarvan printplaat, (eventueel geintegreerd in) midframe en body van carbon (-composiet) gemaakt zijn.

Ik begrijp dat deze strategie de huidige S4 gebruiker niet meteen enthousiast maakt (vanwege aankoop S4), maar t'is wel leuk om te weten dat ze constant innoveren. Het nieuws staat wel in directe verbinding van de wensen van heel veel mensen (te veel plastic...). Anyway; Brrrrrrring It On, Samsung.
Dat dacht ik voordat ik hem kocht ook. Maar het blijkt een heel solide, goed gebouwd toestel te zijn.

En nee, dat is geen cognitieve dissonantie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent227
Katala schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:09:
[...]

Duitsland is een van de grootste markten die er is. Nederland is maar een piepklein landje.
Vandaar, oke bedankt :-)

Mijn PC configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Ik heb er volgens mij eentje gehad toen mijn telefoon in mijn zak zat. Het kan echter ook zijn dat hij is gereboot omdat de aanknop is aangeraakt in combinatie met het scherm dat op supergevoelig staat... Verder nergens last van gehad, zelfs niet als hij voor het gevoel kokend heet is :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-08 17:36

misterdjus

hoi2x

Toevallig 2x een reboot gehad. En idd als ik in de standaard browser zit. Maar 2x en hij komt vrij snel weer up. Dus niet echt benoemswaardig in mijn geval...

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ja klopt, het gaat vrij snel en is geen standaard reboot. Opeens het Samsung logo met blauwe LED en back!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Heb een vraag, niet specifiek voor de S4 denk ik, maar wellicht leest dit iemand die hetzelfde heeft meegemaakt en een oplossing heeft:

Werk nu al meer dan een jaar tevreden met Office 365, maar stuit toch op een probleem.
Op mijn PC staan in Outlook onder Postvak IN meerdere mappen, waarin ik archiveer. Deze mappen staan inclusief de inhoud op de server.
Echter, met mijn Samsung Galaxy S4, Android 4.2.2 worden alle submappen gesynchroniseerd, maar de submappen (inhoud) blijven leeg. Behalve wanneer een nieuw binnengekomen mail wordt verplaatst naar één van deze mappen.
Nu wordt bij de synchronisatie instellingen op de Galaxy S4 bij de submappen het volgende gemeld: "Periode voor e-mailsynchronisatie door server beperkt tot 1 dag".
Wanneer ik dus een oude mail Forward naar mijzelf, kan ik deze daarna wel in de betreffende map zetten, daar natuurlijk de datum korter dan 1 dag is.
Beetje omslachtig met zo'n 500 mailtjes in submappen. Maar ik wil deze wel op mijn telefoon én Tablet kunnen benaderen/zien.

Is hier een trucje of een oplossing voor die ik over het hoofd zie? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Nog iets: Mijn weerwidget staat op automatisch verversen elk uur.
Maar dat doet hij dus niet!?
Een paar dagen geleden nog wel.
Pagina: 1 ... 25 ... 74 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV