Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whatsapp slaat bij mij standaard fotos op, op het interne geheugen..
Hoe krijg ik dit automatisch naar mijn sd kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRMBelgium
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:03
De volgende apps heb ik volledig kunnen uitschakelen zonder problemen:
- Bubbles
- ChatON
- Chrome
- Com2uSpoker
- DirectConnectManager
- Dropbox
- DropboxOOBE
- Face Unlock
- Favoriete Contacten
- Flipboard
- Google+
- Group Play
- HP Print Service
- Multimedia UI Service Layer
- PageBuddyNotiSvc
- Phase Beam
- S Health
- S Memo
- S Note Provider
- S Planner-widget
- S Translator
- S Voice
- Samsung Books
- Samsung Learning
- Samsung Link
- Samsung WatchON
- SensorsService
- Story Album
- Story Album Widget
- Weather Widget
- Yahoo! Finance
- Yahoo! News

Ik weet één ding. Van zodra de volgende Nexus GSM beschikbaar is, dan vliegt deze buiten :)

Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15-08-2021
Jelle Mees schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:55:
- Bubbles
- ChatON
- Chrome
- Com2uSpoker
- DirectConnectManager
- Dropbox
- DropboxOOBE
- Face Unlock
- Favoriete Contacten
- Flipboard
- Google+
- Group Play
- HP Print Service
- Multimedia UI Service Layer
- PageBuddyNotiSvc
- Phase Beam
- S Health
- S Memo
- S Note Provider
- S Planner-widget
- S Translator
- S Voice
- Samsung Books
- Samsung Learning
- Samsung Link
- Samsung WatchON
- SensorsService
- Story Album
- Story Album Widget
- Weather Widget
- Yahoo! Finance
- Yahoo! News

Ik weet één ding. Van zodra de volgende Nexus GSM beschikbaar is, dan vliegt deze buiten :)
Hoezo?? Even rooten titanium backup en je gooit er alles af wat je niet wil, lijkt me iets goedkoper dan weer een nieuwe te kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nog toe geen telefoon met andoid gehad dus vraag met het volgende af: met mijn Iphone was 16 GB toentertijd voldoende. Ik gebruik mijn telefoon niet echt om mee te filmen of om superveel fotos op te zetten. Alleen wat apps en een game hier en daar dus. Zal 16GB dan ook voldoende zijn met een Galaxy of neemt bv Android zelf veel in beslag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 13:47:
Tot nog toe geen telefoon met andoid gehad dus vraag met het volgende af: met mijn Iphone was 16 GB toentertijd voldoende. Ik gebruik mijn telefoon niet echt om mee te filmen of om superveel fotos op te zetten. Alleen wat apps en een game hier en daar dus. Zal 16GB dan ook voldoende zijn met een Galaxy of neemt bv Android zelf veel in beslag?
Bij jouw werkzaamheden op deze telefoon denk ik niet dat je de 16Gb vol gaat krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barock schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:00:
[...]

Bij jouw werkzaamheden op deze telefoon denk ik niet dat je de 16Gb vol gaat krijgen!
Dank! Met mijn iPhone had ik dat ook nooit. En muziek luisteren doe ik eigenlijk ook gewoon met mijn losse MP3 speler. Had wel Spotify af en toe voor muziek die ik zelf niet had maar thats it. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterdjus
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-08 17:36

misterdjus

hoi2x

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 13:47:
Ik vind dit best een hele globale uitleg. Hier en daar een game. Sommige games zijn bijna een Gig dus tja. Volgens mij heb je rond de 10GB over met een clean versie toch? Nou dat heb je dus over ;)

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misterdjus schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:01:
[...]

Ik vind dit best een hele globale uitleg. Hier en daar een game. Sommige games zijn bijna een Gig dus tja. Volgens mij heb je rond de 10GB over met een clean versie toch? Nou dat heb je dus over ;)
Thanks, dat is voor mij meer dan voldoende. Met af en toe een game bedoel ik de gebruikelijke zooi voor als je je verveelt. (eens een potje angry birds of bejeweled.) Ik ben niet het type dat sim city of GTA op zijn mobiel gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:01:
[...]
Dank! Met mijn iPhone had ik dat ook nooit. En muziek luisteren doe ik eigenlijk ook gewoon met mijn losse MP3 speler. Had wel Spotify af en toe voor muziek die ik zelf niet had maar thats it. Thanks!
Hou er wel rekening mee dat je geen 16 GB tot je beschikking hebt, je hebt maar slechts 9,15 GB want de rest is in gebruik door Android en allerlei apps.

Edit;
Was reeds beantwoord, blijft wel jammer dat je je eigen reply niet compleet kan verwijderen :(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2013 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:12:
[...]

Hou er wel rekening mee dat je geen 16 GB tot je beschikking hebt, je hebt maar slechts 9,15 GB want de rest is in gebruik door Android en allerlei apps.

Edit;
Was reeds beantwoord, blijft wel jammer dat je je eigen reply niet compleet kan verwijderen :(
Dat weet ik, daarom vroeg ik het ook. Is met iPhone (ongeveer) hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:43:
[...]

Dat weet ik, daarom vroeg ik het ook. Is met iPhone (ongeveer) hetzelfde.
En anders een geheugenkaartje kosten ook bijna niets meer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRMBelgium
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:03
pappaleone schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 13:15:
[...]

Hoezo?? Even rooten titanium backup en je gooit er alles af wat je niet wil, lijkt me iets goedkoper dan weer een nieuwe te kopen. :)
Rooten dat durf ik niet. Ook al zie ik alleen maar voordelen. De gsm heeft net iets te veel gekocht om er perongeluk een baksteen van te maken.

Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:32

Satom

Verzamel ervaringen

Jelle Mees schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 16:52:
[...]

Rooten dat durf ik niet. Ook al zie ik alleen maar voordelen. De gsm heeft net iets te veel gekocht om er perongeluk een baksteen van te maken.
Als je root via de CF-Auto Root kan er weinig mis gaan. De stappen die je daarna doet, zouden catastrofaal kunnen zijn, maar ik heb in hetzelfde schuitje gezeten als jou. Durfde ook niet te rooten (had toen nog een SII). Uiteindelijk wel gedaan en kan eigenlijk niet meer zonder :+

Trouwens, zijn er ook mensen die last hebben van verbindingsproblemen? Want op het treintraject van huis naar school (en andersom :9 ) *Veendam - Groningen*. Heb ik zeer veel problemen met verbindingsverlies. Dan verschijnt er zo'n mooi rondje met een streep erin! Maar aangezien mijn sim-kaart op maat is geknipt door ThePhoneHouse ben ik vanmiddag terug gegaan en heb ik aangegeven wat het probleem was. Eerst werd er moeilijk gedaan, want volgens de medewerker lag het niet aan mijn sim-kaart, maar aan de dekking waar de trein langskomt, hier was ik het niet mee eens. Er was namelijk tegen mij gezegd na het knippen (een kleine drie weken geleden), dat ik gratis een nieuwe sim-kaart kon halen als ik verbindingsproblemen kreeg. En dit heb ik de medewerker ook gezegd en uiteindelijk kreeg ik een nieuwe sim-kaart.. Alleen hield de medewerker stug vol dat het aan de antenne van de S4 ligt :o ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-07 03:16
Jelle Mees schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 16:52:
[...]

Volgens mij kan je je s4 bijna niet hardbricken (onherstelbaar stuk maken door verkeerde flashes), of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galeton
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-08-2023
Jelle Mees schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:55:
- Bubbles
...
- Weather Widget
- Yahoo! Finance
- Yahoo! News

Dus; waarom niet de Google edition? Die zou er ook bijna aan moeten komen; 90% van deze zooi vliegt er dan uit, als het niet meer is. Scheelt je het werk van alles eraf halen.

[ Voor 3% gewijzigd door Galeton op 15-06-2013 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

Ik maak gebruik van de S- Agenda (zoals zovelen)

Ik heb het volgende probleempje:
Alles wat ik via een computer oid in de google agenda zet is wel zichtbaar in op mijn telefoon, maar de afspraken die ik via mijn telefoon inklop zijn niet zichtbaar op google agenda???

Iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen??

Sync staat aan

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Omdat je je afspraken in "mijn agenda" zet in plaats van in je Google agenda

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:02
Heb mijn galaxy sinds gisteren, toch eentje in België gekocht.
Kom van een htc one x, die nu naar mijn vriendin gegaan is.

Ben aangenaam verrast, supergroot en goed scherm, s4 is snel zat.
Nog veel te ontdekken, maar dat komt goed :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-04-2024

Skv

Heb er ook één sinds begin deze week. Aardig ding.
Weet iemand of het mogelijk is om gedownloade apps etc direct te laten installeren op de SD-kaart?
Er is maar 9 GB intern geheugen beschikbaar (waarvan ik nog 1GB over heb), en ik heb er een SD-kaart in zitten van 64 GB. Graag wil ik mijn bestaande apps opslaan op de SD-kaart. Dit kaartje laat ik er toch permanent in zitten.

[ Voor 76% gewijzigd door Skv op 15-06-2013 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Even een security-vraagje: om mijn werkmail en agenda te kunnen ontvangen moest ik een certificaat installeren. Echter, dit certificaat geeft mijn werkgever de mogelijkheid om mijn toestel of afstand te kunnen wissen en zorgt er voor dat ik geen lockscreenwidgets kan installeren.

Dit vind ik behoorlijk vervelend, dus als iemand een manier weet om dit verplichte wachtwoord te omzeilen zonder het certificaat te verwijderen, dan hou ik me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 11:48
Ik ben super blij met mijn S4, maar ik heb plots (zonder vallen of stoten) een barstje in mijn scherm. De barst is bij de uitknop ontstaan, maar daar is verder geen beschadiging. Iemand al vergelijkbare problemen gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:50

W84

Krijg je nou altijd eerst een e-mail voordat ze die gratis geheugenkaart opsturen? Ik heb nog steeds niks gehoord en al weken geleden de aanvraag op de post gedaan. Beetje vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
W84 schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 20:09:
Krijg je nou altijd eerst een e-mail voordat ze die gratis geheugenkaart opsturen? Ik heb nog steeds niks gehoord en al weken geleden de aanvraag op de post gedaan. Beetje vreemd...
Gaat 6 tot 8 weken overheen voordat je de kaart ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ja, ik zag het. Maar normaal krijg je toch bericht als de aanvraag binnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulds
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:44
Duurt ook heel lang voordat je de mail krijgt. Als je de mail krijgt heb je hem overigens snel binnen. Ik begon ook te twijfelen of het allemaal goed was gegaan, maar ineens een mail en binnen een week was hij er. (Dat was overigens afgelopen woensdag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ok dan, ik ben benieuwd... hoop het. :) Het is inmiddels 15 juni, dus nogmaals de brief sturen heeft geen zin. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Ik wil graag horen of er meer mensen zijn die last hebben van oververhitting. De bovenkant van de telefoon wordt vaak zeer heet. Komt vast omdat de cpu er zit, maar dit moet hopelijk niet gebeuren.

Tijdens het opladen wordt de oplader zeer heet en ook de telefoon. Na een paar minuten wat doen, zoals browsen, youtube etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Laatst online: 13-08 14:28
Chris Smoove schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 23:55:
Ik wil graag horen of er meer mensen zijn die last hebben van oververhitting. De bovenkant van de telefoon wordt vaak zeer heet. Komt vast omdat de cpu er zit, maar dit moet hopelijk niet gebeuren.

Tijdens het opladen wordt de oplader zeer heet en ook de telefoon. Na een paar minuten wat doen, zoals browsen, youtube etc.
Dat klinkt niet goed. Die van mij wordt nauwelijks warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Same here! Gewoon warm, maar niet heet. Lijkt me dat er iets niet goed zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Laatst online: 13-08 14:28
Check de temperatuur eens met phone overheat app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Skv schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 17:08:
Even een security-vraagje: om mijn werkmail en agenda te kunnen ontvangen moest ik een certificaat installeren. Echter, dit certificaat geeft mijn werkgever de mogelijkheid om mijn toestel of afstand te kunnen wissen en zorgt er voor dat ik geen lockscreenwidgets kan installeren.

Dit vind ik behoorlijk vervelend, dus als iemand een manier weet om dit verplichte wachtwoord te omzeilen zonder het certificaat te verwijderen, dan hou ik me aanbevolen.
Met een omweg, Google Play: Unlock With WiFi

Die emuleert een pincode + de invoer daarvan, als je op bekende wifinetwerken bent.

Werkt super, je kan diverse netwerken toevoegen als "vertrouwd"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Dat is dan pittig jmmr.. Ik heb ook nog zelfs een dode pixel.. Wil er zo snel van af,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Chris Smoove schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 23:55:

Heb ik ook. Batterij gaat bij zwaar gebruik ook maar zo'n 4 uur mee. Heb jij dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Skv schreef op zondag 16 juni 2013 @ 12:17:
[...]

Heb ik ook. Batterij gaat bij zwaar gebruik ook maar zo'n 4 uur mee. Heb jij dat ook?
Dat ligt niet aan de hitte. Batterij heeft een normale temperatuur van 30-35 graden.

De hitte wordt waarschijnlijk veroorzaakt door de cpu die zo te zien haar temperatuur niet kan regelen..

Over dat 4 uur, daar heb ik geen last van. Sterker nog, ik zit nu op 30% met 4 uur en 10 minuten screen on met helderheid in het midden (auto) + wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 19:08
Hebben jullie ook last van stof in de gaatjes van de front speaker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Jep, ook tussen scherm en bezel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Helaas wel en de chromen rand slijt ook vrij snel. Er was al een stuk uit en er komen heel snel kleine deukjes en krasjes in.

Verder merk ik nu toch wel vaak lag of grafische problemen. Of het nou de Samsung skin is of niet, maar het lijkt soms of het toestel het net allemaal aan kan. Hopelijk kan een update dit wat beter maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
Ben aan het wachten op reviews van de S4 Active. Ben vooral benieuwd naar de accuduur. De active gebruikt een LCD i.p.v. AMOLED. Misschien iets langere accutijd, niet ?

Phonearena hands-on
http://www.phonearena.com...4-Active-hands-on_id43790

Phonearena preview
http://www.phonearena.com...-S4-Active-Preview_id3333

Is in het zwart, oranje en blauw verkrijgbaar.
Afbeeldingslocatie: http://images.fonearena.com/blog/wp-content/uploads/2013/06/Samsung-Galaxy-S4-Active2.jpg

Hier zie je de cover eraf:
http://i-cdn.phonearena.c...sung-Galaxy-S4-Active.jpg

[ Voor 58% gewijzigd door abusimbal op 16-06-2013 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jls9782
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:30
Ik kom met mijn stock S4 niet op het open wifi netwerk van mijn hotel. Waar hij eigenlijk na verbinden een pagina met toestemming moet openen blijf ik een verificatiefout houden. Hij verbindt simpelweg niet. Heb veel gelezen en gezien dat er veel issues mee zijn. Iemand een idee? Ik kan met de ipad niet op de company mail nl. Een hard reset zie ik niet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pappaleone
jls9782 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 17:30:
Ik kom met mijn stock S4 niet op het open wifi netwerk van mijn hotel. Waar hij eigenlijk na verbinden een pagina met toestemming moet openen blijf ik een verificatiefout houden. Hij verbindt simpelweg niet. Heb veel gelezen en gezien dat er veel issues mee zijn. Iemand een idee? Ik kan met de ipad niet op de company mail nl. Een hard reset zie ik niet zitten.
Best raar kom net ui Thailand terug, en heb in 3 hotels gezeten met wiffi.
En geen een keer problemen gehad.
Lukt het thuis wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erasmus MDCC
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:01
abusimbal schreef op zondag 16 juni 2013 @ 16:46:
Ben aan het wachten op reviews van de S4 Active. Ben vooral benieuwd naar de accuduur. De active gebruikt een LCD i.p.v. AMOLED. Misschien iets langere accutijd, niet ?

...
Ik weet niet in hoeverre de informatie klopt, maar de pdashop geeft in zijn specificaties aan dat de active een kortere accuduur heeft dan de 'nomale' S4.

http://www.pdashop.nl/pro...ung-galaxy-s4-active.html

Standby-tijd: 100 uur
Spreektijd: 9 uur

http://www.pdashop.nl/product/294645/samsung-galaxy-s4.html

Standby-tijd: 370 uur
Spreektijd: 17 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

LCD vreet toch ook meer stroom, zowel bij wit als zwarte waarden? Bij de S4 zijn bij zwart de pixels uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jls9782
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:30
pappaleone schreef op zondag 16 juni 2013 @ 17:53:
[...]

Best raar kom net ui Thailand terug, en heb in 3 hotels gezeten met wiffi.
En geen een keer problemen gehad.
Lukt het thuis wel?
Overal maar hier niet. Is ook het tweede hotel, hiervoor werkte alles prima.thuis ook overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anteros
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 21:15
W84 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 19:01:
LCD vreet toch ook meer stroom, zowel bij wit als zwarte waarden? Bij de S4 zijn bij zwart de pixels uit.
Nee, AMOLED heeft een hoger stroomverbruik dan LCD bij wit-waarden. Bij zwart-waarden is het verbruik weer een stuk lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ah, ok... ik wist alleen van het zwart. Bij m'n Xperia S zag ik zo de % wegzakken met het scherm aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mede forum gebruikers
Ik zit al een tijd met een probleem en hopelijk heb ik hier de juiste mensen gevonden die mij kunnen helpen.
Ik heb op mijn sgs4 de app WatchOn staan.
Deze wil ik gebruiken in combinatie met mijn samsung es8000 smart tv maar met een setup box van kpn glasvezel (VIP1853).
Nu volg ik alle stappen bij de app. Maar ik krijg mijn set up box niet werkend. Ik selecteer wel het merk motorola maar de juiste code word nooit gevonde.
Erg jammer het lijkt me een zeer bruikbare app.
Ook de gids die word weergegeven lijkt niet te kloppen.
Het lijkt wel een amerikaanse zenderlijst.
Alvast super bedankt voor alle antwoorden.

Ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Verwijderd schreef op zondag 16 juni 2013 @ 22:02:
Ik zit al een tijd met een probleem en hopelijk heb ik hier de juiste mensen gevonden die mij kunnen helpen.
Deze wil ik gebruiken in combinatie met mijn samsung es8000 smart tv maar met een setup box van kpn glasvezel (VIP1853).
Nu volg ik alle stappen bij de app. Maar ik krijg mijn set up box niet werkend. Ik selecteer wel het merk motorola maar de juiste code word nooit gevonde.

Ronald
Omdat ze het nog niet echt hebben gemaakt voor nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Je hebt wel onder setupbox Motorola gekozen en niet onder tv. Heb hier een oude Panasonic digitale ontvanger staan en die werkt zelfs met de app :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ja dat heb ik goed gedaan.
Ik heb ooit een keer een signaal gehad maar toen ging die bij elke aanraking 2 zenders vooruit.
Daarna nooit meer een signaal gehad van dat ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456

Ronald
Bekend probleem, ik heb het ook. Smart remote app werkt wel met de motorola

[ Voor 31% gewijzigd door scientist456 op 16-06-2013 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

FreshMaker schreef op zondag 16 juni 2013 @ 07:52:
[...]

Die emuleert een pincode + de invoer daarvan, als je op bekende wifinetwerken bent.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

FreshMaker schreef op zondag 16 juni 2013 @ 07:52:
[...]

Oh, helaas: "Deze app werkt niet wanneer uw werkgever een wachtwoordbeleid heeft ingesteld op uw telefoon. Veel corporatieve Exchange e-mailgebruikers hebben dit."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Ronald
Die programmagids werkt hier ook niet. Wel kan ik de app gebruiken als 'gewone' remote voor mijn Sony tv. Dat werkt vlekkeloos.

Ik vraag me overigens af wat onder 'Geweldige batterijduur' verstaan wordt. Dit zie ik vaak in reviews, maar mijn S4 is na een uurtje of vier redelijk intensief bereik helemaal leeg. Is dat normaal? Ik moet nu constant een lader meeslepen.

[ Voor 11% gewijzigd door Skv op 17-06-2013 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Mijn batterij gaat anders lang mee. Browsen, W'Appen, Spotify, constant Wi-Fi/Data en vaak scherm aan en ik heb einde van de dag meestal meer dan de helft over. Ik heb m'n helderheid ook nog best hoog staan, maar wel spaarstand, auto schermtint en trilreacties uit staan. Dus misschien helpt dat ook mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020

Goedemorgen,
Dit probleem heb ik ook gehad met de mail van mijn werkgever.
Ik heb veel gezocht en geprobeerd.
Ik heb uiteindelijk mobilair geïnstalleerd en verwerk nu via dit programma mijn mail.

Werkt perfect.

Hopelijk heb je er wat aan.

Ik hoor het graag.

Groeten Marc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

W84 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 00:44:
Mijn batterij gaat anders lang mee. Browsen, W'Appen, Spotify, constant Wi-Fi/Data en vaak scherm aan en ik heb einde van de dag meestal meer dan de helft over. Ik heb m'n helderheid ook nog best hoog staan, maar wel spaarstand, auto schermtint en trilreacties uit staan. Dus misschien helpt dat ook mee. :)
Begrijp ik goed dat je spaarstand aan hebt staan? Heb nu zelf ook de auto brightness uitgezet en spaarstand aan, kijken of het helpt.

[ Voor 8% gewijzigd door Skv op 17-06-2013 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

firefighter2 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 07:29:
[...]

Goedemorgen,
Dit probleem heb ik ook gehad met de mail van mijn werkgever.
Ik heb veel gezocht en geprobeerd.
Ik heb uiteindelijk mobilair geïnstalleerd en verwerk nu via dit programma mijn mail.

Werkt perfect.

Hopelijk heb je er wat aan.

Ik hoor het graag.

Groeten Marc
Dag Marc, bedankt voor het meedenken. Ik kan deze app niet vinden in de Play Store, heb je misschien wat aanvullende informatie voor me? En kan je aangeven of je op deze manier ook je werkagenda kan bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Skv schreef op maandag 17 juni 2013 @ 09:14:
[...]

Begrijp ik goed dat je spaarstand aan hebt staan? Heb nu zelf ook de auto brightness uitgezet en spaarstand aan, kijken of het helpt.
Jup, spaarstand aan en auto helderheid uit. Want anders is je display te donker vind ik, vooral binnenshuis. Auto schermtint staat wel weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1475paul
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 08:21
Als het de gps aan is
verbruik je dan energie
geen gps icoon in balk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

Ik zelf gebruik dit:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1117452

Moet je wel Root hebben... Andere apps bleven problemen houden of erg onvriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:58

Sorcerer8472

Mens sana?

1475paul schreef op maandag 17 juni 2013 @ 12:24:
Als het de gps aan is
verbruik je dan energie
geen gps icoon in balk
Volgens mij niet, maar het is wel zo dat bijv. Facebook het dan wel soms even kort gebruikt, dus iets meer stroom kost het dan uiteindelijk wel...

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Mau_Maus schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:06:
[...]

Ik zelf gebruik dit:

Moet je wel Root hebben... Andere apps bleven problemen houden of erg onvriendelijk.
Zojuist geroot, zal het straks even proberen!

[ Voor 29% gewijzigd door Skv op 17-06-2013 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Vroeger kreeg ik bij de S3 na het maken van een foto het resultaat meteen te zien. Na een update niet meer.
Recent de S4 aangeschaft, ook hier geen resultaat na het maken van een foto, wel het kleine schermpje om direct naar de galerij te gaan.
Bestaat die (handige) optie niet meer? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Barock schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:09:
Vroeger kreeg ik bij de S3 na het maken van een foto het resultaat meteen te zien. Na een update niet meer.
Recent de S4 aangeschaft, ook hier geen resultaat na het maken van een foto, wel het kleine schermpje om direct naar de galerij te gaan.
Bestaat die (handige) optie niet meer? 8)7
Klik in de foto-app op 'settings' en dan nogmaals op 'settings' (dat icon). Dan naar het meest rechter tabblad van het verschenen menu en kiezen voor 'Overzicht: AAN'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
Skv schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:11:
[...]

Klik in de foto-app op 'settings' en dan nogmaals op 'settings' (dat icon). Dan naar het meest rechter tabblad van het verschenen menu en kiezen voor 'Overzicht: AAN'.
Dank, dank... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
Het is toch te gek voor woorden, nou komt er een S4 met snapdragon 800 erin, dus ik heb 685€ voor een telefoon neergelegd die binnen 2 maanden alweer voorbijgestreefd is DOOR ZICHZELF, wtf?

http://www.intomobile.com...breaks-benchmark-records/

(in korea word die deze maand al verkocht)

[ Voor 28% gewijzigd door Tiduz op 17-06-2013 16:34 ]

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Staat allang op de FP ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Dat heet vooruitgang. Verder is de processor iets hoger geklokt, ik lig er niet wakker van maar kan me voorstellen dat zoiets je niet in de koude kleren gaat zitten nee :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Dat is waarschijnlijk ook de reden dat de huidige S4 zo snel in prijs zakt, die wordt dus vervangen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
jullie hebben wel gelijk, maar toch, 24 mei nieuw gekocht zonder abbo bij mediamarkt, nu is die daar dik 100 euro goedkoper, daar baal ik dan wel erg van :/ maarja dat is het risico wat je neemt i guess. en de processor is niet als enigste, ook nieuwe GPU erin :o

[ Voor 13% gewijzigd door Tiduz op 17-06-2013 17:17 ]

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Samsung heeft in een interview met persbureau Reuters de telefoon bevestigd. De telefoon komt snel in Zuid-Korea uit, maar zou ook elders kunnen uitkomen: Samsung is in gesprek met mobiele providers over de release.
Ik zou me niet zo druk maken. Hij is nog niet aangekondigd dus het zal wel even duren voordat die uitkomt.

Dan zal die waarschijnlijk niet in Nederland te verkrijgen zijn omdat LTE hier pas net aan het uitrollen is, dus het geen nut heeft voor Samsung om hier een toestel met LTE advanced uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Maar klopt het nou wel dat de I9500 sneller en niet laggy is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

W84 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:39:
Maar klopt het nou wel dat de I9500 sneller en niet laggy is?
Hij is sneller, maar het maakt uiteindelijk niet heel veel uit. http://www.gsmarena.com/s...vs_i9505-review-930p6.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
J0ey schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:37:
[...]

Ik zou me niet zo druk maken. Hij is nog niet aangekondigd dus het zal wel even duren voordat die uitkomt.

Dan zal die waarschijnlijk niet in Nederland te verkrijgen zijn omdat LTE hier pas net aan het uitrollen is, dus het geen nut heeft voor Samsung om hier een toestel met LTE advanced uit te brengen.
ah, ik maak me er ook niet bijzonder druk om, vind het alleen vaag dat die net nadat ik hem koop ineens 100 euro gedaald is, had ik het maar geweten :P

was dit ook al gepost?

Samsung posted a teaser about a commercial that will air during the NBA Finals and now it’s official. Samsung has partnered with Jay Z to offer his latest Magna Carta Holy Trail album for free to Galaxy users, three days before the sale release. To be eligible, a user must download the Magna Carta app that will be released on June 24 from the Galaxy S III, Galaxy S4 and the Galaxy Note II and in addition to giving some insight on the creation of the album, the app will unlock the full album on July 4 to the first million Galaxy users.

http://www.sammobile.com/...album-for-free-on-july-4/

[ Voor 36% gewijzigd door Tiduz op 17-06-2013 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Skv schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:43:
[...]

Hij is sneller, maar het maakt uiteindelijk niet heel veel uit. http://www.gsmarena.com/s...vs_i9505-review-930p6.php
Hmmm, ok... en de batterij van ons gaat dus langer mee. Dat is voor mij belangrijker, want het toestel is snel zat en ik denk dat het lag-probleem wel een keertje gaat worden opgelost middels een update. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
W84 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:54:
[...]

Hmmm, ok... en de batterij van ons gaat dus langer mee. Dat is voor mij belangrijker, want het toestel is snel zat en ik denk dat het lag-probleem wel een keertje gaat worden opgelost middels een update. :)
Het is echt geen "laggy" toestel hoor. Ik heb 'm nu anderhalve maand en ik heb sinds de update nooit meer lag gehad. Het wordt echt zwaar opgeblazen imo. Of er moeten defecte toestellen bij zitten die écht lag hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
kwam de move 2 sd update maar snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

J0ey schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:55:
[...]

Het is echt geen "laggy" toestel hoor. Ik heb 'm nu anderhalve maand en ik heb sinds de update nooit meer lag gehad. Het wordt echt zwaar opgeblazen imo. Of er moeten defecte toestellen bij zitten die écht lag hebben.
Het valt ook wel mee, maar het komt soms spontaan en vooral tijdens het switchen van apps...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
had mediamarkt voor de grap gebeld, kon alleen geld terugkrijgen wat die goedkoper is geworden als het 2 weken geleden was... ik heb hem net 3 weken... maarja kan wel moeilijk gaan doen maar dat win ik toch niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skv

Skv

Mau_Maus schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:06:
[...]

Ik zelf gebruik dit:

Gisteren geroot en zojuist de tweak geïnstalleerd. Alles werkte wat anders dan de handleiding vertelde, dus het kostte een paar uurtjes.. maar het werkt! Bedankt! _O_
Ook direct maar de T-Mobile startup en shutdownschermpjes (met irritant geluid) weggehaald en de verplichte shutter van de camera verwijderd.

[ Voor 13% gewijzigd door Skv op 18-06-2013 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
over de status van de geheugenkaartjes:
29 mei formulier ingevuld en dag erna de brief op de post gedaan.

Vandaag (18 juni) deze mail:
Dit is een bevestiging dat jouw registratie en aankoopbon in goede orde is ontvangen bij ons antwoordnummer.

over twee weken het kaartje als het goed is.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Iemand enig idee wat "port_bak" is?

Is er sinds een paar dagen geleden plotseling gekomen en blijft maar steeds terugkomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scientist456
Wii4all schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 14:49:
over de status van de geheugenkaartjes:
29 mei formulier ingevuld en dag erna de brief op de post gedaan.

Vandaag (18 juni) deze mail:
Dit is een bevestiging dat jouw registratie en aankoopbon in goede orde is ontvangen bij ons antwoordnummer.

over twee weken het kaartje als het goed is.
Hier ook! 29e verstuurd. Vandaag mail ontvangen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
En toen zag ik de eerste kleine krasjes op mijn beeldscherm :( Gebruik altijd een hoesje. maar daar is misschien een keer wat tussen gekomen. Gelukkig ie je het nagenoeg niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Vandaag ook mailtje gekregen van Samsung over de gratis geheugenkaart. :)

Over de krassen: Het valt mij dan erg tegen als het zo snel gebeurt. Ik had hiervoor een Xperia S waar ik de af-fabriek screenprotector van had verwijderd. Na bijna een jaar nog geen krasjes, zelfs niet na bezoekjes aan het strand. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Ik heb mijn S4 nu 3 weken, gaat idd hard. Het is wel heel ondiep, dus misschien 'slijt' het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Ach, ik had al een deuk in de chromen rand na een week en nu krasjes in de andere rand erom heen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
En dan lees je dit: http://www.cultofandroid....ossible-to-scratch-video/. Ik denk dat deze man wel wat krassen heeft veroorzaakt, maar dat je ze amper ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 16:36
Sj44k13 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 16:39:
En dan lees je dit: http://www.cultofandroid....ossible-to-scratch-video/. Ik denk dat deze man wel wat krassen heeft veroorzaakt, maar dat je ze amper ziet...
Ik heb ook al verschillende heel kleine krasjes die veel lijken op haartjes en je moet goed kijken. Maar als je het eenmaal ziet blijf je het zien. Ik denk als ik de screen protector heb dat je de krasjes niet meer ziet.

In de video worden messen en dergelijke gebruikt. Maar ik zou graag een video zien waarbij men met zandkorrels te werk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mytheory schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 17:18:
[...]
Ik heb ook al verschillende heel kleine krasjes die veel lijken op haartjes en je moet goed kijken. Maar als je het eenmaal ziet blijf je het zien. Ik denk als ik de screen protector heb dat je de krasjes niet meer ziet.

In de video worden messen en dergelijke gebruikt. Maar ik zou graag een video zien waarbij men met zandkorrels te werk gaat.
Met zand heb je gegarandeerd "diepe" krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
[...]

Je doet er een screenprotector op? Ik heb dat wel eens bij anderen gezien en ik irriteer me altijd aan de belletjes lucht e.d. eronder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sj44k13 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 17:30:
[...]
Je doet er een screenprotector op? Ik heb dat wel eens bij anderen gezien en ik irriteer me altijd aan de belletjes lucht e.d. eronder.
Tja, het blijft een kunst om het netjes te doen, maar het kan echt, zelf nog nooit gedaan maar wel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
[...]

Bij mijn vorige toestellen heb ik dat altijd gedaan en het stelt niets voor als je maar een goede protector koopt. Ik heb nu zolang een nep screen protector er op gedaan die ik bij de chinese nep Neo Hybrid gekregen heb. Dat is pas prul en daar heb ik tig luchtbellen en nu al veel echte krassen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

[...]

De screenprotector van Spigen is zeer eenvoudig. Eerste poging was gelijk als zonder luchtbellen, nou ja, eentje dan, deze was zeer eenvoudig met een kaart weg te vegen. De truuk is om ervoor te zorgen dat je het scherm stofvrij maakt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Satom schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 20:36:
[...]
De screenprotector van Spigen is zeer eenvoudig. Eerste poging was gelijk als zonder luchtbellen, nou ja, eentje dan, deze was zeer eenvoudig met een kaart weg te vegen. De truuk is om ervoor te zorgen dat je het scherm stofvrij maakt :+
Ik maak het scherm altijd stofvrij door een stuk plakband op te rollen en met de plakkant op het hele scherm te "stempelen". Als er dan toch ergens een stofje zit blijft ie mooi plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
En eerst de douche heet aanzetten, dan heb je geen rond dwarrelend stof meer, keer poetsen en dan leg je ze er in 1x goed op

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin03
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-07 23:58
Is het dan niet te vochtig? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week zag ik ook ineens kleine krasjes op mijn scherm wat net leek op haartjes.
Toen 3 protectors besteld voor 8 euro, en hij zit perfect! Het is een kwestie van de juiste manier. En eigenlijk is het heel simpel om hem op je scherm te plakken zonder luchtbellen.
Eerst scherm schoonmaken met bijgeleverd doekje, vervolgens stukje plakband oprollen en 'stempelen' over heel je scherm. Vervolgens zsm de protector erop plakken. Zo is er geen enkele luchtbel mogelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
[...]

Kijk ff vanaf 5'30"
De hele video is best interessant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
catt4u schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 22:13:
[...]

Kijk ff vanaf 5'30"
De hele video is best interessant ;)
Dat is inderdaad heel erg duidelijk :)
Pagina: 1 ... 24 ... 74 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden horen in het Samsung Galaxy S4: Levertijden en prijzen

Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het ~~~~~~~[Samsung Galaxy S4] Rooten en Custom ROM's

Accessoires voor de S4 kunnen worden besproken in het Accessoires voor de Samsung Galaxy SIV